iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Sloeg helemaal nergens op, mag hij best sorry voor zeggen want volgens mij waren er wel meer auto's boven op ons geknald.JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:29:
Ja die actie van Kevin was echt onmogelijk!
Ook beetje raar dat jullie allebei door konden rijden, ik kreeg een klein tikje en kon totaal niet meer rijden

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 29-01-2012 20:32 ]
Klopt, geeft uiteindelijk niet omdat ik nog succesvol blokte in de voorlaatste bocht.Speedy55 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:29:
Sorry Hoogie, had niet door dat ik je hinderde, mirrors geven wel echt een vertekend beeld. Mijn race was al verkloot in de 3e ronde toen ik hard op de achterkant geraakt werd, nadat ik een beetje dwars ging.
Dat je geen gat van een seconde weggeeft prima
Frank was total loss denk ik. Ik had een beetje kromme auto.
[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 21:27 ]
Ja inderdaad... Ik ging wel door de grindbak, maar hij ziet dat en gast gewoon vol door.. voor hetzelfde geld glij ik terug de baan op en vliegt hij erin. Zit er sterk over te denken om te protesten bij Steve, want Stefan finishte voor me...JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:27:
Ik weet niet wat die S.O. uit S. bezielde. Eerst beukt ie mij van de baan en vervolgens Frank
Overigens zou het me niet verbazen als ik om L1 T3 geprotest word... Ik ging daar net een fractie de mist in met Henrik, die hem vervolgens verloor... De tik was heel zuinig, maar baal er wel van. Ik was net plaats aan het maken, en schuif iets naar buiten, hij kwam naar binnen en klaar

[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-01-2012 21:29 ]
eerste race was qua actie voor mezelf wat leuker, maar het result uit race 2 maakt veel goed
Al met al, toffe avond zo. 30+ man op een baan van minder dan een minuut, heerlijk
@Frank: je ramde mij bijna een bocht later nog van de baan af
[ Voor 23% gewijzigd door BM op 29-01-2012 21:29 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vervolgens heb ik hem langs gelaten, omdat ik geen zin erin had om elke keer alleen maar te w88 tot hij het weer zou doen.
Ik was wel meteen weer de aansluiting met jou kwijt Frank, want mijn auto was $^#%$&$. Wel doorgereden.
En vervolgens zag ik het eigenlijk wel aankomen dat hij jou er af zou tikken....
Ja Maykel, op het eind ging ik banden sparen en ging dus harder..... Pushen helpt niet met NTM en MX-5
Ik ga ook protesten. Heb de replay tig keer bekeken, maar hij neemt geen gas terug terwijl ik langs de baan rijd. Dat is al roekeloos.JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:33:
Ik ga tegen die Stefan protesteren. Want ik was van plek 15 terug bij jou Frank op plek....... 5 of zo en zat me al te verheugen op weer lang en fair battlen. Komt die eikel in T3 gewoon achterop gevlogen... Ik kreeg ook nog straf voor cutting the course!
Vervolgens heb ik hem langs gelaten, omdat ik geen zin erin had om elke keer alleen maar te w88 tot hij het weer zou doen.
Ik was wel meteen weer de aansluiting met jou kwijt Frank, want mijn auto was $^#%$&$. Wel doorgereden.
En vervolgens zag ik het eigenlijk wel aankomen dat hij jou er af zou tikken....
Ja Maykel, op het eind ging ik banden sparen en ging dus harder..... Pushen helpt niet met NTM en MX-5
Door jouw actie lag ik in de eerste ronde achteraan auto helemaal krom , had gewoon vierde kunnen worden , had de pace , alles.
Carl die me raakte kon gewoon doorrijden , uiteindelijk door vlot rijden nog 15e geworden .
Ik weet dus nu niet zeker meer of de top 10 reversen wel zo`n goed idee is eigenlijk.
Erg jammer race 1 ging zo goed nl.
How do you save a random generator ?
Dan was jij het hoogie kon je echt nie ontwijkenHoogie2004 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:28:
[...]
Ja inderdaad... Ik ging wel door de grindbak, maar hij ziet dat en gast gewoon vol door.. voor hetzelfde geld glij ik terug de baan op en vliegt hij erin. Zit er sterk over te denken om te protesten bij Steve, want Stefan finishte voor me...
Overigens zou het me niet verbazen als ik om L1 T3 geprotest word... Ik ging daar net een fractie de mist in met Henrik, die hem vervolgens verloor... De tik was heel zuinig, maar baal er wel van. Ik was net plaats aan het maken, en schuif iets naar buiten, hij kwam naar binnen en klaar
Nogmaals, echt super sorry voor die eerste ronde actie. Ik probeerde net ruimte te maken, toen Henrik (geloof dat hij het was) naar binnen sneed voor T3, en toen kon ik nergens meer heen. Het was MIJN schuld, omdat ik eerder die ruimte had moeten maken, echter als de ruimte die ik heb verdwijnt..Tja.enchion schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:34:
Hoogie ,
Door jouw actie lag ik in de eerste ronde achteraan auto helemaal krom , had gewoon vierde kunnen worden , had de pace , alles.
Carl die me raakte kon gewoon doorrijden , uiteindelijk door vlot rijden nog 15e geworden .
Ik weet dus nu niet zeker meer of de top 10 reversen wel zo`n goed idee is eigenlijk.
Erg jammer race 1 ging zo goed nl.
Nogmaals sorry, want ik probeerde daar helemaal niks als te zorgen dat de auto achter me me niet voorbij kwam. (ik probeerde gewoon aan te sluiten)
Ik kwam gewoon netjes de baan op hoor. Ik vloog er niet af. Maar er was gezegd bij geel doe voorzichtig, hij weet niet of ik em daar op de baan houd.dabelg schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:35:
[...]
Dan was jij het hoogie kon je echt nie ontwijken
[Sheldon-modus] Sarcasme?JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:38:
Zijn rem was stuk.....
Als iemand de Replay heeft wil ik 'm graag hebbuh....
[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 21:41 ]
Ik vond het ook gaaf Nick! We waren wel aan elkaar gewaagd... 2e keer dat het spel crashed laatste week. Heb hem maar terug op 3400mhz gezet ipv 3700, hoop dat dat het was.NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:28:
Ik had een leuke race, leuk gevochten met Richard (tot hij eraf ging) en Ruud (tot hij connectie verloor),
Baal wel, 1e race kom ik Kevin dus dwars na de bocht tegen. Gevolg P29 starten 2e race, goede start en uiteindelijk terug op P12 en loopt iRacing vast.
Thx voor de fun
[ Voor 17% gewijzigd door Ruud Mulders op 29-01-2012 21:55 ]
Verwijderd
R2 : mooie race ... van 22=>6 (maar ook na een aantal rare incidenten) en 6 door op de finish nog even steve te pakken (of hij mij want hij ging recht het decor in) .... praatje met steve gehad => hij liet mij wat meer afstand doen maar dat zag ik en bleef op mijn lijn nadat ik corrigeerde ... steve wilde mij helemaal op het draadje zetten maar toen hij een 2de keer op mij afkwam hing ik er lang => steve tegen mij en of he went ... alleszins tot de volgende jongens ... morgen staking in BE en ga graag de stakingsposten voor zijn ... zoals ze hier zeggen 'slaopwel' of wel 'trusten' .... cya on track
Kan je mij anders op dinsdag of woensdag vertellen , hoe hij rijdt na de update ?RuudjeM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:21:
[...]
Als je de Riley met NTM gaat rijden ga ik met je mee, misschien nog meer mensen hier?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja is goed help me er aan te denken.enchion schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:59:
[...]
Kan je mij anders op dinsdag of woensdag vertellen , hoe hij rijdt na de update ?
Denk dat je er geen pijl op kunt trekken, na de NTM zal hij wel populair zijn denk ik.Arfman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:02:
Die Riley, heeft die nog een beetje een regelmatige schedule of moet je (net zoals bij de Radical) al blij zijn met 2 official races op een voor ons enigszins acceptabel tijdstip?
Als hij nu NTM krijgt zal het wel gaaf worden. Maar de races zijn wel erg leeeeeeg altijd. Dus eens zien hoe zich dat ontwikkeld.
Me2. Want ik verheugde me echt op weer een lange battle met jou...... Eerst ik en toen jijHoogie2004 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:44:
Ik heb de protest gestuurd. ......
En ik heb Steve ook geattendeerd op de T1 actie van Kevin.
Trouwens Frank we gingen in 1 van de race ook nog beide driftend door T1 en ik zat echt met mijn neus bij je achterwiel..... Was best wel ff heeeeeeel spannend
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 22:22 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Ik heb er laatst in gereden, in die Riley op Laguna Seca. Vet ding! Maar lastig op het randje.JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:17:
Ik vond de Riley met OTM al gaaf, maar heb 'm gemeden omdat je echt niet de curbs kon raken.
Als hij nu NTM krijgt zal het wel gaaf worden. Maar de races zijn wel erg leeeeeeg altijd. Dus eens zien hoe zich dat ontwikkeld.
[...]
Me2. Want ik verheugde me echt op weer een lange battle met jou...... Eerst ik en toen jij
En ik heb Steve ook geattendeerd op de T1 actie van Kevin.
Trouwens Frank we gingen in 1 van de race ook nog beide driftend door T1 en ik zat echt met mijn neus bij je achterwiel..... Was best wel ff heeeeeeel spannend
Overigens is Kevin Vekemans degene die je moet pm'en voor protests... (handig als hij die actie deed
Ik zoek al weken naar: "Going faster! Mastering the Art of Race Driving", "Speed Secrets: Professional Race Driving Techniques" en "Speed Secrets II: More Professional Race Driving" in ebook formaat (liefst download, maar betaald kan op zich ook wel). Erg leuke lectuur volgens mij.flopdoc schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:41:
Tip: via t o r r e n t heb ik Formule 1 voor Dummies te pakken gekregen.
Van "Skip Barber: Going faster" is ook nog een DVD. Die lijkt me ook wel gaaf om eens te zien.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Twee seizoenen terug was dat, toen ze er races van 80 minuten mee deden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Is ook 1 motivatie waarom ik niet zo erg veel zin in de HPD-GT`s heb , de unfixed races zijn bijna allemaal 70minFuelke schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:35:
Twee seizoenen terug was dat, toen ze er races van 80 minuten mee deden.
Met de DP gaan dit seizoen bijna alle races maar tot 50min en dat vind ik al best een aardige tijd.
De update was vanavond toch? Dus we hebben een no-racing night...
Klopt. Morgenavond staat een SM training.Hoogie2004 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 06:48:
De update was vanavond toch? Dus we hebben een no-racing night...
Zag de teller teruglopen naar 0, maar toen.... geen startlichten, en kon ook niet naar 1 schakelen. Na een paar seconde (leek een eeuwigheid) uit het niets (voor mij) groene lampen, en pas toen kon ik ook naar 1 schakelen. Logischerwijs resulteerde dat in een baggerstart. Paar seconde na de start kreeg ik ineens rode startlichten te zien
Zo maar even berichtje op het iRacing forum posten, dit lijkt me niet helemaal de wenselijke manier van starten
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als het aan mij ligt zouden die races veel langer zijn. 45/60 min waren weel te kort. Daardoor moesten de HPD's heel veel risico nemen met het inhalen, want als je tijd verliest heb je te weinig tijd om het goed te maken. Het is ook een endurance klasse geen sprint klasse als de SM of de Skip.enchion schreef op maandag 30 januari 2012 @ 01:38:
[...]
Is ook 1 motivatie waarom ik niet zo erg veel zin in de HPD-GT`s heb , de unfixed races zijn bijna allemaal 70minen dat gaat me een beetje te ver eigenlijk.
Met de DP gaan dit seizoen bijna alle races maar tot 50min en dat vind ik al best een aardige tijd.
Maar MC houd je langer vol omdat je hele tijd moet blijven opletten ivm sneller/langzamer verkeer. De 2.4 uur van Spa hield ik makkelijk vol, maar toen het afgelopen was merkte ik pas dat ik best moe was.
Bij de SM bijvoorbeeld, als je daar een keer spint lig je meteen een 30 seconden achter of zo en heb je voor de rest een saaie race want je ziet niemand meer. Dan val je echt in slaap.

@Nick. Nu is er op donderdag en vrijdag een GT split. Alle GT's auto's hebben afgesproken om op donderdag/vrijdag(fixed) avond om 21:00(?) te rijden. Soort GT SoF field. Dan zijn er veel GT's.
Lol, dan moeten jullie nu nog de HPD's zo ver krijgen om dan niet te racenNiellie41 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:33:
Die 2.4 uur van Spa was ook super vet. Alle 3 de klassen lagen best dicht bij elkaar.
Maar MC houd je langer vol omdat je hele tijd moet blijven opletten ivm sneller/langzamer verkeer. De 2.4 uur van Spa hield ik makkelijk vol, maar toen het afgelopen was merkte ik pas dat ik best moe was.
Bij de SM bijvoorbeeld, als je daar een keer spint lig je meteen een 30 seconden achter of zo en heb je voor de rest een saaie race want je ziet niemand meer. Dan val je echt in slaap.![]()
@Nick. Nu is er op donderdag en vrijdag een GT split. Alle GT's auto's hebben afgesproken om op donderdag/vrijdag(fixed) avond om 21:00(?) te rijden. Soort GT SoF field. Dan zijn er veel GT's.
Weet ik, paar keer mee gedaan (in de HPD dan wel), er waren een stuk of 10 Fords denk ik, en die worden dus gesplit in twee keer 5, en dan zie je nog steeds de hele race niemandNiellie41 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:33:
Als het goed is heb ik hem wel thuis, niet hier op mijn werk, als je hem vanavond nog niet hebt, moet je even pm sturen, kijk ik wel even hoe ik hem naar je toe krijg.JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:40:
Ja
Als iemand de Replay heeft wil ik 'm graag hebbuh....
Ik heb de 1e Speed Secrets juist een paar dagen geleden besteld via Bol.com, was niet zo duur, 16.99 voor een papieren exemplaar, dan kan ik het gewoon naast de computer neerleggen en ook nog op t toilet lezen...derx666 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:46:
[...]
Ik zoek al weken naar: "Going faster! Mastering the Art of Race Driving", "Speed Secrets: Professional Race Driving Techniques" en "Speed Secrets II: More Professional Race Driving" in ebook formaat (liefst download, maar betaald kan op zich ook wel). Erg leuke lectuur volgens mij.
Van "Skip Barber: Going faster" is ook nog een DVD. Die lijkt me ook wel gaaf om eens te zien.
Die Skip Barber dvd lijkt me ook leuk!
Nou kun je natuurlijk enorm veel leren van lezen, maar het kan denk ik ook een valkuil zijn, ik moet oppassen dat ik niet alle dingen tegelijk wil veranderen/verbeteren. Van het iRacing forum heb ik een tip over remmen, en dat ga ik eerst maar proberen. Heel basaal is het: begin met te vroeg te remmen voor low speed entry en dan snel er weer uit, versnellend al voor de apex. En dan langzaam het brakepoint later doen. Ik versnel nu meestal pas na de apex, en coast ook nog vaak daarvoor en daarna. Zodat ik volgesn mij veel te vaak een low speed corner exit heb.
[ Voor 27% gewijzigd door flopdoc op 30-01-2012 12:33 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Slow-in Fast-out is het moeilijkste (en waarschijnlijk belangrijkste) om onder de knie te krijgen. En zodra je dat hebt, moet je vervolgens de hoogste apex-speed zien te vinden.... Snel rijden is simpel, recht stuk en gas geven. Snel door een bocht is al wat moeilijker. Maar snel RACEN is het allermoeilijkst (dat is dus incl. ander verkeer en dergelijke)flopdoc schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Ik heb de 1e Speed Secrets juist een paar dagen geleden besteld via Bol.com, was niet zo duur, 16.99 voor een papieren exemplaar, dan kan ik het gewoon naast de computer neerleggen en ook nog op t toilet lezen...
Die Skip Barber dvd lijkt me ook leuk!
Nou kun je natuurlijk enorm veel leren van lezen, maar het kan denk ik ook een valkuil zijn, ik moet oppassen dat ik niet alle dingen tegelijk wil veranderen/verbeteren. Van het iRacing forum heb ik een tip over remmen, en dat ga ik eerst maar proberen. Heel basaal is het: begin met te vroeg te remmen voor low speed entry en dan snel er weer uit, versnellend al voor de apex. En dan langzaam het brakepoint later doen. Ik versnel nu meestal pas na de apex, en coast ook nog vaak daarvoor en daarna. Zodat ik volgesn mij veel te vaak een low speed corner exit heb.
Dat heb ik ook nog steeds, en ik zou mezelf geen newbie meer noemenflopdoc schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:24:
Nou, racen is inderdaad anders dan in je eentje een Time Trial doen. Medeweggebruikers blijken opeens dwars te staan, remmen later dan jezelf en rijden je dan van achter aan, snijden je soms af etc. Dan kan natuurlijk aan mijn onhandige racelijnen liggen. Waar ik erg zweterig van word is iemand voor mij die ik zowaar bij kan houden: ik durf er niet vlak achter te blijven hangen, bang dat ik mij verrem en dan op mijn voorganger bots. Maar ja, als ik dan wat inhoudt rijd ik wel veilig maar kom ik er natuurlijk nooit voorbij. De dilemma's van een race-newbie zeg maar
Xbox
Over de close rijden en remmen. Ik wil zo graag de replay van race 1 & 2 hebben van gisteravondHoogie2004 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:45:
[...]
Slow-in Fast-out is het moeilijkste (en waarschijnlijk belangrijkste) om onder de knie te krijgen. En zodra je dat hebt, moet je vervolgens de hoogste apex-speed zien te vinden.... Snel rijden is simpel, recht stuk en gas geven. Snel door een bocht is al wat moeilijker. Maar snel RACEN is het allermoeilijkst (dat is dus incl. ander verkeer en dergelijke)
Met Frank samen in R1 en deels R2 echt bumpertje bumpertje ronden lang.
In zo'n gevecht lift / rem ik iets eerder dan mijn voorganger en laat dan mijn rem weer wat los op het moment dat mijn voorganger ook aan het remmen is en de afstand te groot wordt.
Zoals gisteren met name R1 was echt kicken
Was echt vet!JoepW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:54:
[...]
Over de close rijden en remmen. Ik wil zo graag de replay van race 1 & 2 hebben van gisteravond
Met Frank samen in R1 en deels R2 echt bumpertje bumpertje ronden lang.
In zo'n gevecht lift / rem ik iets eerder dan mijn voorganger en laat dan mijn rem weer wat los op het moment dat mijn voorganger ook aan het remmen is en de afstand te groot wordt.
Zoals gisteren met name R1 was echt kicken
Groot pluspunt is dat ik van ons beide weet dat we niet roekeloos rijden, en eventueel contact is in 99% van de gevallen een race-incident. Als het al geen race-incident was, dan is het niet roekeloos maar een oeps. Zo kan ik hier met meerdere mensen vol vertrouwen zo close racen.
Als ik gisteren had geweten dat die Stefan jou geramd had, dan had ik daar wat voorzichtiger mee gedaan. Ik kon het niet zien of horen wat er gebeurde bij jullie, en ben er vanuit gegaan dat jij bijna spinde. Nadeel van niet chatten, anders had jij geklaagd en had ik het geweten... Ben vooral benieuwd of er iets met de protest gedaan word.... Ik hoop toch dat ie iets van startplaatsen straf krijgt of whatever... En ik ben benieuwd of er tegen mij geprotest is bij L1 T3, want die actie was deels dom van mij (had eerder plaats moeten maken)
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-01-2012 14:04 ]
dropbox?slackis schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:08:
Joep ik heb thuis de 2 replays, heb enkel plaats nodig om ze te uploaden.
Ik kan geen toegang verlenen tot mijn server....
De SM zou wel gaaf zijn. Als je daar tijd en zin in hebtJoepW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:24:
Is er trouwens interesse in GoT-skins voor andere auto's dan de Mazda?
Tweakers logo op de engine cover ofzo. Naam op rear-wing (als dat kan).
[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-01-2012 14:36 ]
Ik gebruik meestal http://www.gamefront.com/files/upload daar hoef je nl geen account voor te hebben of prog voor te installeren , t was de makkelijkste die ik kon vinden.slackis schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:08:
Joep ik heb thuis de 2 replays, heb enkel plaats nodig om ze te uploaden.
Dan maar Battlefield 3 doen.
Ik waarder de inspanning, maar ik ga er niet mee rijdenJoepW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:41:
Aangezien er nogal wat mensen volgens mij de SM gaan rijden zal ik eens zien of ik wat leuks kan maken voor de SM
Kan nog wel eens kijken of ik ergens een tweakers logotje op mijn auto kwijt kan.
Xbox
Serieus, ze zouden echt eens een simpel programmatje moeten maken wat je skin gewoon op een ruw model van de auto plakt. Dat kan ze niet veel tijd kosten, de code voor het mappen van de skin kunnen ze copy/pasten en de modellen kunnen ze ook best in low-detail (lage polygon count) exporteren naar een of ander leesbaar formaat. Misschien eens voorstellen op het forum, maar ach, ze zullen het wel druk genoeg hebben, komt er toch niet van...
[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2012 15:25 ]
Het kan nu ook al tijdens de sessie geladen worden , als je bv de setting "load textures while driving" uit hebt staan wordt de texture van iemand die later gejoined is geladen als je in de garage bent , dus dan waarom niet de texture van je eigen auto opnieuw ophalen als je switched tussen rijden en de garage , lijkt me niet moeilijk om te implementeren.Niellie41 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:24:
Centripetal Circuit kiezen om te laden. Dat heeft de kortste laadtijd
Grote kans dat die al eerder up is. Bij de meeste updates zetten ze de tijd vrij lang om eventuele tegenslagen tegen te gaan, maar vaak zijn ze al eerder weer online als alles goed is gegaan.Niellie41 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:48:
Bah, er is nu niets te doen op iRacing en om 1 uur 's nachts is de site weer up.
Dan maar Battlefield 3 doen.
http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/starmazda.jpg
Valt wel op denk ik
(Snowboard waarvan ik de 'inspiratie' gejat heb: http://i2.photobucket.com/albums/y9/killclimbz/102_0780.jpg)
Mist nog de rechte lijnen ('bliksem' vormen) en een subtiel roze lijntje tussen het groene en paarse gedeelte, maar ik heb maar even gauw een bestaand template gejat en alleen de kleuren veranderd...
Geen idee of dit leuk uit ziet op de track, maar opvallend is het wel denk ik haha!
[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2012 16:27 ]
Ik zou zeggen: kijk eerst maar eens dat je uit de rookie klasse komt, en ga dan eens kijken wat er zoal te doen is in de D class. De Star Mazda bijvoorbeeld moet je al C class voor zijn, dat gebeurt niet binnen een paar races.
Deze is wat sneller en lijkt wat meer op een nascar auto
Met de MX5 kan je ook door , als je boven rookie 3.0 bent , naar de grand touring cup , waar alle circuits wel de moeite waard zijn om te kopen zit er niet echt 1tje tussen behalve Virginia en Infinion die ik niet zou aanraden.Knul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:50:
Ik heb nog niet in de MX5 gereden, ik heb nu constant de Legends Ford 34 Coupe, maar misschien verandert dat volgende week, dan hoef ik iig ook geen baan te kopen. Wel vind ik Laguna Seca net zo kut als in GT :(
Watkins Glen is wel altijd het meest populaire circuit btw.
Er wordt daar trouwens een stuk leuker gereden dan in het MX5 rookie kampioenschap.
Skip en SM zijn inderdaad de standaard opvolgers vanuit rookie maar verder is het kopen van de Radical of de Indy ook geen slechte keuze wat road betreft , zijn vrij populair en de auto`s zijn leuk om mee te rijden.
Denk er ook aan dat deze week geen standaard series rijden. De legends rijden normaal alleen op oval volgens mij, en de standaard (enige?) serie die je als rookie altijd kan rijden is de mx5 serie. Die rijdt op lime rock en okayama en die tracks heb je al. Morgen zal dat allemaal weer beginnenKnul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:50:
Ik heb nog niet in de MX5 gereden, ik heb nu constant de Legends Ford 34 Coupe, maar misschien verandert dat volgende week, dan hoef ik iig ook geen baan te kopen. Wel vind ik Laguna Seca net zo kut als in GT :(
Ah kijk, dat is beterNickThissen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:02:
[...]
Denk er ook aan dat deze week geen standaard series rijden. De legends rijden normaal alleen op oval volgens mij, en de standaard (enige?) serie die je als rookie altijd kan rijden is de mx5 serie. Die rijdt op lime rock en okayama en die tracks heb je al. Morgen zal dat allemaal weer beginnen
Net een raceje gestart op laguna seca, is al niet mn favo circuit. Ik heb een behoorlijk goede stad, en ga van P15 naar P3 binnen een rondje. Daar rijd ik redelijk save, mensen voor mij rijden bij mij weg en achter mij blijven ongeveer gelijk (op zo'n 3 seconden achter mij). Dan spint of de nr 2 of een achterblijver, die vervolgens kostte wat het kost mij weer wil inhalen. En ja hoor, twee bochten erna ramt hij mij vol in de flank, beland ik in de bandenstapel en moet ik 13 minuten repareren. Dus toen ben ik maar gestopt, ben goed pissig
Ergste was nog dat ik vervolgens stafpunten kreeg voor car contact, loss of control en off track. Fijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Knul op 30-01-2012 17:25 ]
Overigens krijg je niet al die incidenten opgestapeld, alleen de zwaarste binnen een bepaalde tijd telt (car contact in dit geval).
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2012 17:46 ]
To be continued....
wou juist replay van eerste race kleiner maken door enkel de race als replay temaken, maar service down.
weet iemand site waar ik 250 or 400Mb kan uploaden?
Ik maak wel even een ftp account voor je aan op m'n webserver. Mogen meer replays op maar aub niet te veel want als het te vol wordt gooi ik ze er af zonder waarschuwing. Ik heb 10GB in principe maar er staan op het moment ook veel vakantiefoto's / filmpjes op en die hebben voorrangslackis schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:07:
http://www.mediafire.com/?a788c44jxixse3a r2
wou juist replay van eerste race kleiner maken door enkel de race als replay temaken, maar service down.
weet iemand site waar ik 250 or 400Mb kan uploaden?
Adres: ftp://ftp.nickthissen.nl
Username: ftpiracing
Password: gathering1
Neem aan dat je weet hoe je op een ftp kan uploaden?
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2012 19:11 ]
heb de rar genomen is iets kleiner.
race1 + practice staat erop
[ Voor 15% gewijzigd door slackis op 30-01-2012 19:25 ]
Race 1 weinig spectaculairs, wel teveel gepusht, hoge bandenslijtage vond ik persoonlijk, dus rustiger proberen rijden in race 2. Ik had in de hairpin bovenin een momentje aan de buitenkant waardoor ik mijn achterkant tegen de neus van Jill plaatste en hij spinde half rond. Ik lag rustig 17de toen ik, bij het uitkomen van hairpin de muur in ging, stuurtje lichtjes krom, pit in en vergeten banden uit te zetten bij de start ... kwam de pit uit met Nick achter me, eerst stabiel op 3 seconden dacht ik, maar dan op twee ronden tijd zat hij op mijn bumper. Kanloos toen ie er langs ging uiteraard.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Het viel me op dat je zowat elke ronde 25 meter off track ging in T1Fuelke schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:32:
Zo dat is me gisteren goed bevallen. Achteraan uiteraard, maar niet als allerlaatste. Veel incidents op de resultspage achteraf, maar een boel offtracks door gewoon wijd te gaan, denk dat ik in race 2 evenveel incident points had als die gast die tweede eindigde
Race 1 weinig spectaculairs, wel teveel gepusht, hoge bandenslijtage vond ik persoonlijk, dus rustiger proberen rijden in race 2. Ik had in de hairpin bovenin een momentje aan de buitenkant waardoor ik mijn achterkant tegen de neus van Jill plaatste en hij spinde half rond. Ik lag rustig 17de toen ik, bij het uitkomen van hairpin de muur in ging, stuurtje lichtjes krom, pit in en vergeten banden uit te zetten bij de start ... kwam de pit uit met Nick achter me, eerst stabiel op 3 seconden dacht ik, maar dan op twee ronden tijd zat hij op mijn bumper. Kanloos toen ie er langs ging uiteraard.

Xbox
Op Atlanta wordt het helemaal keet. De esses zijn echt heel moeilijk en vlak voor de brug ri. start / finish zit ook een drama lusje. Beide is echt een kwestie van vooral er zachtjes in en beheersing.
Edit: het kostte me menig avondje download, maar heb eindelijk alle skins van tradingpaints binnen
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 30-01-2012 19:57 ]
Xbox
Hier een voorbeeldje:

Xbox
Verwijderd
de replay van race 2 is terug te vinden volgens onderstaande url:
http://www.adrive.com/pub...5ad19c87d676bdbfe428.html
Maar idd veel incidenten van die eerste ... en mijn 7 komen door 2 maal over het gras te gaan aan T3 (waardoor ik 2 keer 0,5 seconden verlies) en de leuke kiss van Steve op de F/L
Minste dat ze zouden kunnen doen voor skins is een 3d viewer.
@aaikman: Thnx...
Ik heb heeeel lang geleden wel eens bij iemand iRacing gespeeld die het gedownload had, en daar zat een 'loader' bij waar je uit dropdowns kon kiezen welke track/auto je wilde en dan kon je een offline test starten. Illegaal dus zonder een account. Ga daar niet voor zoeken, zal wel iets van een crack zijn geweest, maar ik dacht dat die loader misschien in iRacing zelf zat, maar kan het nergens vinden dus zal wel niet. Helaas want het is af en toe wel handig ja. Zat laatst zonder internet en wilde een rondje oefenen maar dat ging dus niet.JoepW schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:49:
@Nick: Lokaal servertje zou kunnen... Moet je alleen even de source code van iRacing krijgen tbv de serverIk zou willen dat ze een dergelijke voorziening zouden bieden. Maar ik denk dat ze erg bang zijn voor hacks en cracks.
Minste dat ze zouden kunnen doen voor skins is een 3d viewer.
@aaikman: Thnx...
EDIT
Je kunt de download alvast starten zie ik... Nog geen changelog of wel? Wel lekker snel, bijna 800MB in 10 minuutjes.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2012 21:32 ]
Nee, maar je kan wel zien wat ze allemaal updaten.
Ongeveer1 GB.
Ben benieuwd!
https://twitter.com/#!/iRacing
Van twitter van iRacing:
nog een tweet:Tony G here-couple build notes: NTM on Star Mazda, Radical, DP & Williams 18 total cars will have NTM. All 18 now will produce tire smoke
More build info: Drafting aero enhanced which will give much improved super speedway pack racing!
More build info - almost all cars now will feature a model of brake temperature. Will see brake glow. Lot of other good stuff!
NTM should feel better than ever and be more predictable. Improvements to tire carcass & damping forces.
[ Voor 118% gewijzigd door Niellie41 op 30-01-2012 21:53 ]
Ook is de rook terug!
Ik zal de post steeds updaten.
Edit: ook brake glow en brake temperature! Hoe vet.
Ik ben al aan het installeren

[ Voor 64% gewijzigd door Niellie41 op 30-01-2012 21:41 ]
F1 ook , had die wel als laatste verwacht eigenlijk , misschien hebben ze data van de banden leverancier van toen kunnen bemachtigen , want het lijkt mij dat als er problemen zijn met NTM dat de F1 ze er het hardst uitlicht.Niellie41 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:39:
Ja de F1 ook! Dan wil die wel proberen dit seizoen.
Ook is de rook terug!
Ik zal de post steeds updaten.
En ik ben nu wel heeeeel erg benieuwd hoe de Radical aan gaat voelen.
1 Gb duurt bij mij wel even met dun koperdraadje
Ow wow. De Radical zal ook radicaal veranderen zeg
Dit topic is gesloten.