iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

Drama race voor mij. Jumpstart, tig keer gespint en 1 keer de muur in... Op zich wel een grappige auto, maar op dit moment nog niet voor mij geschikt.

gloeiende, ik zie net dus dat de HPD morgen MIDDAG is. Dat gaat em niet worden voor mij. Een maat van me komt dan hier onze oude afwasmachine oppikken, en dan gaan we die samen even bij hem inbouwen. Ellende... Nja, morgenavond de Escors dan maar :)

[ Voor 45% gewijzigd door derx666 op 28-01-2012 22:29 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Watkins is sowieso idd een leuke baan, al snap ik Turn 1 echt to-taaaaal niet. Ging daar in begin van de race dus ook paar keer pijnlijk in de fout...

1 keer Jos nog een aardig uitzicht gegeven door driftend voorbij te spinnen. Netjes opgelet Jos, dank daarvoor :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jeeey , weer een race gewonnen. *O*

Na bij de start weer vergeten inzn 1 te zetten kan nl niet op toeren zonder clutch als je autoblip uit hebt staan.
Duurde ongeveer 2 rondjes voordat ik weer aan kon sluiten bij de laatsten derx666 en ericjooo die gingen allebei de pit in (weet niet waarom) dus zat al op plaats 4 , daarna maakte BM volgens mij een foutje en zat ik achter Jos .
Die trapte goed door maar doordat ik een paar ronden later veel beter door de op 1na laatste bocht kwam kon ik hem uitremmen in de laatste bocht en had ik plek twee te pakken , BM was wel weer dichterbij aan het komen , was iets sneller op het rechte stuk.
Uiteindelijk is hij door te battlen met Jos verder achterop gekomen en eerder gaan pitten waardoor ik alleen nog hoefde te concentreren op Nick die voor me lag , hij was alleen een beetje te snel.

Alleen jammer voor Nick dat hij de race niet met een volle tank uit kon rijden , wat niemand kon ,daardoor kon ik hem op pitstrategy inhalen , zat aan het einde van de race ongeveer 5sec voor hem en BM , BM kwam weer langzaam dichterbij maar de witte vlag was al gehesen .

Erg leuke race (ook al waren we maar met zn 6en) , Indy is erg leuk/gevaarlijk snel op deze layout , smaakt naar nog een keertje. :9

http://members.iracing.co...onid=4886415&custid=65839

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 28-01-2012 22:40 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
enchion schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:38:
Alleen jammer voor Nick dat hij de race niet met een volle tank uit kon rijden , wat niemand kon ,daardoor kon ik hem op pitstrategy inhalen , zat aan het einde van de race ongeveer 5sec voor hem en BM , BM kwam weer langzaam dichterbij maar de witte vlag was al gehesen.
Nja, als ik niet was gaan sparen zou ik je wel voorgebleven zijn :+ Ik dacht dat je gespind was dus dat ik tijd genoeg had. Wilde gewoon kijken of het zou lukken, ik had er alleen iets eerder mee moeten beginnen dan was het wel gelukt (wel met flink langzamere lap times, maar goed, de pits is best lang hier).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
enchion schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:38:
Jeeey , weer een race gewonnen. *O*

Na bij de start weer vergeten inzn 1 te zetten kan nl niet op toeren zonder clutch als je autoblip uit hebt staan.
Duurde ongeveer 2 rondjes voordat ik weer aan kon sluiten bij de laatsten derx666 en ericjooo die gingen allebei de pit in (weet niet waarom) dus zat al op plaats 4
Ehm....ik had niet verwacht dat je echt bleef stilstaan dus toen ik tussen de muur en jou doorging raakte ik je met mijn achterwiel.....kromme auto, dus pit in en te hard erin; + 19s

Ik dacht dat ik door de stop in lap 1 het misschien wel kon halen maar onderweg nog twee foutjes gemaakt en wel uitgereden!! Kon jullie tempo aardig bijhouden (ofwel, de afstand bleef hetzelfde na mijn stop).

Maargoed, heel vermakelijk op Watkins Glen met de Indycar....is wat mij betreft voor herhaling vatbaar met wat meer volk!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:46:
[...]

Nja, als ik niet was gaan sparen zou ik je wel voorgebleven zijn :+ Ik dacht dat je gespind was dus dat ik tijd genoeg had. Wilde gewoon kijken of het zou lukken, ik had er alleen iets eerder mee moeten beginnen dan was het wel gelukt (wel met flink langzamere lap times, maar goed, de pits is best lang hier).
Vind het eigenlijk nog verbazend hoever je bent gekomen met je fuel.

Ben zelf vertrokken met 64L aangezien ik er vanuit ging dat ik toch moest pitten .
Maar ik had wel een iets minder aggressieve versnellingsbak verhouding kunnen gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:51:
[...]

Ehm....ik had niet verwacht dat je echt bleef stilstaan dus toen ik tussen de muur en jou doorging raakte ik je met mijn achterwiel.....kromme auto, dus pit in en te hard erin; + 19s
Ik had nergens last van , voelde je tik wel , maar ik kon gewoon doorrijden , mijn excuses nogmaals voor mijn klungeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
No problemo....ik heb genoten, of dat nou op P2 of P5 is :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:58:
[...]

Vind het eigenlijk nog verbazend hoever je bent gekomen met je fuel.
Nja, ik reed ook nog maar 1:05 of nog erger, dus het is geen 'sparen' maar meer 'minder gebruiken' :+ Vaak half gas rijden, geen gas door de bochten maar laten rollen, en meteen naar de 6. Scheelt veel kwa fuel maar je gaat er geen pit stop mee goed maken denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Of deze avond mee moet tellen met het toernooi klassement vind ik zeer twijfelachtig. We zouden afblazen onder de 8. Ik stel voor deze avond als fun te beschouwen en dus 5 race op te nemen in het klassement met 2 schraps. ;)
En als het morgen ook weer zo zwak is worden het 4 races :?

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 00:40 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Indycars met een standing start? Indycars heeft altijd een rollende start, ook op road.
Ik zou deze races niet mee tellen en volgend seizoen geen ovals meer er in doen. Er is heer te weinig animo voor. Jammer.. Want op charlotte was het leuk en heel close.

Morgen moet ik even kijken of ik het red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Helemaal waar, had ik in mijn laatste post ook al geroepen.....morgen weer om het echhie en voor de puntjes...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, Race 5 is uit de uitslag gehaald en daardoor is het klassement nu al veranderd. ;)

En morgen is dus een middagrace en ik heb nog even snel de sessie veranderd. Was vergeten de start 'rollend' te maken....

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:44:
Helemaal waar, had ik in mijn laatste post ook al geroepen.....morgen weer om het echhie en voor de puntjes...
Laatste post van de chat "in de race sessie" hadden we dat inderdaad al besloten, daarom wist Joep dat nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Dank je....Tja, ik ben ook al een oude man he?? Kan het één niet meer van het andere onderscheiden....haha, maargoed Joep.....we hadden dit in de chat dus al geroepen....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:44:
en volgend seizoen geen ovals meer er in doen. Er is heer te weinig animo voor. Jammer.. Want op charlotte was het leuk en heel close.
Dat is ook weer onzin vind ik, de opkomst op Charlotte was prima en het racen was erg leuk.
Ik denk dat de lage opkomst meer lag aan de zaterdag avond en het niet aanwezig zijn van een hoop regulars, dan aan het feit dat het een oval race betrof.

Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als om deze reden er een volgende keer geen oval races meer zouden zijn.
2 van de 6 races op een oval is prima en als we dan wellicht wat meer gebruik maken van standaard content hiervoor (auto en/of circuit) en het op de meer populaire dagen inplannen zal de opkomst ook wel in orde zijn vermoed ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor diegene die vroeg wakker zijn hierbij een live stream naar de daytona 24h
http://stream.speedtv.com/rolex24# (4 camera's beschikbaar en in het engels)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op zondag 29 januari 2012 @ 05:18:
[...]

Dat is ook weer onzin vind ik, de opkomst op Charlotte was prima en het racen was erg leuk.
Ik denk dat de lage opkomst meer lag aan de zaterdag avond en het niet aanwezig zijn van een hoop regulars, dan aan het feit dat het een oval race betrof.

Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als om deze reden er een volgende keer geen oval races meer zouden zijn.
2 van de 6 races op een oval is prima en als we dan wellicht wat meer gebruik maken van standaard content hiervoor (auto en/of circuit) en het op de meer populaire dagen inplannen zal de opkomst ook wel in orde zijn vermoed ik.
Voor een oval was woensdag de opkomst redelijk mager. Racen met 11/12 man op een oval is imo te weinig. Gelukkig was het heel close voorin anders was het heel saai. De standaard content is niet leuk, want de legends zijn te lastig om even onder de knie te krijgen en de streetstock op charlotte is alsof je op talladega rijdt. Niks mis mee maar dan kom je niet van het vooroordeel af, dat het alleen vol gas is. De Silverado is een mooi visitekaartje voor ovalracing.

Ook zijn er veel mensen hier die heel snel zeggen "ovals zijn niets voor mij", "het is alleen links af" etc. Zo ook voor de race van woensdag. Gisteren was het ook nog een zaterdag. Dan is het helemaal feest. Ik heb geen idee hoeveel mensen er waren, maar volgens mij waren er wel meer mensen op de Glen met de dallara dan op de milwaukee mile. Zegt ook wel wat.

Volgend seizoen maar een road only week 13 seizoen. Want veel mensen gebruiken de ovals ook als dropraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:35:
[...]

Voor een oval was woensdag de opkomst redelijk mager. Racen met 11/12 man op een oval is imo te weinig. Gelukkig was het heel close voorin anders was het heel saai. De standaard content is niet leuk, want de legends zijn te lastig om even onder de knie te krijgen en de streetstock op charlotte is alsof je op talladega rijdt. Niks mis mee maar dan kom je niet van het vooroordeel af, dat het alleen vol gas is. De Silverado is een mooi visitekaartje voor ovalracing.

Ook zijn er veel mensen hier die heel snel zeggen "ovals zijn niets voor mij", "het is alleen links af" etc. Zo ook voor de race van woensdag. Gisteren was het ook nog een zaterdag. Dan is het helemaal feest. Ik heb geen idee hoeveel mensen er waren, maar volgens mij waren er wel meer mensen op de Glen met de dallara dan op de milwaukee mile. Zegt ook wel wat.

Volgend seizoen maar een road only week 13 seizoen. Want veel mensen gebruiken de ovals ook als dropraces.
Op road krijgen we ook zo weinig mensen dus meer kun je niet op hopen. Verder was gister Eric de enige oval rijder. Iedereen die oval altijd loopt te promoten was er niet. De road race er na was 1 man extra, niet significant denk ik. Dus ik denk dat er een andere reden was (toeval, dag, tijd ,etc). Ik zou het niet erg vinden om alleen road te doen in het vervolg, maar ik zie geen reden om oval weg te laten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:35:
[...]

Of juist alleen maar oval races zodat we er juist eens goed kennis mee maken en er lol in gaan krijgen..?

Bijvoorbeeld alle races op Charlotte (ivm content) en dan opbouwen van SS --> SM -- > Dallara--> Nascar B en dan als afsluiter een race met alle 4 de wagens

[ Voor 19% gewijzigd door Ruud Mulders op 29-01-2012 10:57 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik zit te kijken of ik ook niet eens een keer een poging ga wagen met Iracing. Maar zit even te tubben hoe het zit met mijn system specs van mijn laptop. Ik heb sinds een aantal jaar geen vaste pc meer omdat ik toch game op consoles.

Helaas is er echter geen gratis demo, dus kan het niet gratis uitproberen en ik vind het toch zonde om 10 dollar weg te gooien als ik op voorhand al kon weten dat het uberhaubt niet draait..

Dus de vraag, ik heb op dit moment de volgende laptop. Draait het?

-Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 350 @ 2.27GHz
-4GB Ram
-ATI Mobility Radeon HD 4500 Series

Ik hoef zeker niet alle opties aan te kunnen zetten, zolang ik de weg kan onderscheiden van de curbstones en het gras en het een beetje een respectabele FPS oplevert :+

Mijn simracing verleden bestaat eigenlijk alleen uit Grand Prix Legends, waar ik wel snel was (GPL rank 5e ofzo van NL, maar helaas niet erg constant (understatement). Als ik zou beginnen met Iracing wil ik proberen dit meer in balans te krijgen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

RuudjeM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Of juist alleen maar oval races zodat we er juist eens goed kennis mee maken en er lol in gaan krijgen..?
Lol dan doen er maar 6/7 man mee.
Dat is geen goed idee. :P

@Nick, ik had al wat afgesproken en ik ben geen Indycar fan. NASCAR vind ik veel leuker.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 29-01-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:55:
Ik zit te kijken of ik ook niet eens een keer een poging ga wagen met Iracing. Maar zit even te tubben hoe het zit met mijn system specs van mijn laptop. Ik heb sinds een aantal jaar geen vaste pc meer omdat ik toch game op consoles.

Helaas is er echter geen gratis demo, dus kan het niet gratis uitproberen en ik vind het toch zonde om 10 dollar weg te gooien als ik op voorhand al kon weten dat het uberhaubt niet draait..

Dus de vraag, ik heb op dit moment de volgende laptop. Draait het?

-Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 350 @ 2.27GHz
-4GB Ram
-ATI Mobility Radeon HD 4500 Series

Ik hoef zeker niet alle opties aan te kunnen zetten, zolang ik de weg kan onderscheiden van de curbstones en het gras en het een beetje een respectabele FPS oplevert :+

Mijn simracing verleden bestaat eigenlijk alleen uit Grand Prix Legends, waar ik wel snel was (GPL rank 5e ofzo van NL, maar helaas niet erg constant (understatement). Als ik zou beginnen met Iracing wil ik proberen dit meer in balans te krijgen :P
Ik denk dat de laptop het wel draait. Heb je wel een stuur of gamepad? Want met toetsen is het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Minimum spec volgens de site

•Windows XP, Windows Vista, or Windows 7
•Intel Core 2 Duo or Athlon X2
or higher
•NVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800 or abovegraphics adapter recommended
•2 GB system RAM
•6 Gb free hard disk space
•Microphone optional, required for voice chat
Controller

•Steering wheel, analog gamepad, or joystick.
Internet Browser Requirements

•Firefox 1.5, Internet Explorer 7, Google Chrome 2.0 or newer
•Javascript enabled
•Cookies enabled
•Flash Player

@ Niel: lees ff de rest van de post... heb hem ge-edit

[ Voor 4% gewijzigd door Ruud Mulders op 29-01-2012 11:06 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:57:
[...]

@Nick, ik had al wat afgesproken en ik ben geen Indycar fan. NASCAR vind ik veel leuker.
Iets afgesproken kan natuurlijk (en ik denk dan ook dat dat de reden is dat er bijna niemand was op een zaterdag avond), maar dat je het niet leuk vind is geen reden om niet mee te doen imo. Ik vind ovals ook niet leuk maar ik doe ook gewoon mee, en ik denk dat dat voor veel road mensen geldt. Als de mensen die ovals wel leuk vinden dan ook nog eens net die auto of net die track niet leuk vinden en dan maar niet mee doen dan schiet het natuurlijk helemaal niet op met participatie 8)7 Zal vast niet gelden maar goed, als je meer mensen mee wil hebben in ovals moeten er ook wel meer mensen zijn om ons mee te trekken want met 5 man krijgen we het idee ook niet echt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat de laptop het wel draait. Heb je wel een stuur of gamepad? Want met toetsen is het niet te doen.
Sterker nog, met toetsen werkt het niet :)
En eigenlijk doe je de sim tekort als je geen FFB stuur gebruikt. Kwa specs moet je laptop het wel halen. Ik kijk wel eens mee met races via mijn laptop (geen stuur aangesloten), en die heeft echt crap specs voor gaming (c2d 2.2ghz, 4GB, intel hd3000 graphics (brrr)), maar ik kan iig meekijken. Ik draai dan wel op lage res. (1024x768) en de laagste graphics instellingen, en dan haal ik net 30-40fps ofzo, maar voor meekijken boeit dat niet heel erg. Met jouw specs haal je makkelijk 84 fps, als je de graphics niet al te hoog zet.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb wel een stuurtje, een goude ouwe... Een logitech momo :o Maar hij werkt nog goed genoeg om het uit te proberen :P

Nu alleen nog wachten op mijn nieuwe CC voordat ik het kan proberen :(

Even ter informatie. Ben een vriend van BM, vandaar dat ik Iracing heb leren kennen.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

Ik ga proberen om er vanavond bij te zijn, ga nu oefenen met die Hoge Precisie Drol :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:15:
Heb wel een stuurtje, een goude ouwe... Een logitech momo :o Maar hij werkt nog goed genoeg om het uit te proberen :P

Alvast welkom dan ;)
Bereidt je maar voor op een zware verslaving 8)
En als je je lidmaatschap af gaat sluiten wil de dan een 'referral' doen naar mijn email-adres (kan je opvragen door mij een PB te sturen). Dan sponsor je de GoT-vrije trainingen en fun-races, omdat iRacing GoT dan beloond met iracing-$ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Even ter informatie. Ben een vriend van BM, vandaar dat ik Iracing heb leren kennen.
Ik heb ook lang met een Momo gespeeld, werkt prima :) Heb nu een G25, en vooral de pedalen zijn wel een stuk beter, maar ik zou niet in een nieuw stuur investeren voordat je weet of je het leuk vind. De Momo is in dat opzicht een prima stuur om mee te beginnen. Lijkt me eerlijk gezegd wel lastig rijden op een laptop schermpje, maar goed daar zul je wel aan kunnen wennen denk ik.
Arfman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:17:
Ik ga proberen om er vanavond bij te zijn, ga nu oefenen met die Hoge Precisie Drol :+
Vanmiddag!!! Ik zal nog even een reminder mailen anders missen we straks de helft van de ingeschreven mensen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:07:
[...]

Iets afgesproken kan natuurlijk (en ik denk dan ook dat dat de reden is dat er bijna niemand was op een zaterdag avond), maar dat je het niet leuk vind is geen reden om niet mee te doen imo. Ik vind ovals ook niet leuk maar ik doe ook gewoon mee, en ik denk dat dat voor veel road mensen geldt. Als de mensen die ovals wel leuk vinden dan ook nog eens net die auto of net die track niet leuk vinden en dan maar niet mee doen dan schiet het natuurlijk helemaal niet op met participatie 8)7 Zal vast niet gelden maar goed, als je meer mensen mee wil hebben in ovals moeten er ook wel meer mensen zijn om ons mee te trekken want met 5 man krijgen we het idee ook niet echt :+
Als ik niets had, had ik zeker mee gedaan. Want kleinere ovals vind ik echt gaaf.
Ik ga het oval racen niet meer promoten hier. Dat heb ik een half jaar geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Ik weet niet of je een Paypal account hebt maar daar kun je ook mee betalen, bijkoment voordeel daarvan is dat je lidmaatschap niet automatisch verlengd wordt.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kom met veel pijn en moeite tot een 1.33.5 op WG Boot met de HPD .. hoe erg rijd ik jullie dan in de weg? :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:28:
[...]
Ik heb ook lang met een Momo gespeeld, werkt prima :) Heb nu een G25, en vooral de pedalen zijn wel een stuk beter, maar ik zou niet in een nieuw stuur investeren voordat je weet of je het leuk vind. De Momo is in dat opzicht een prima stuur om mee te beginnen. Lijkt me eerlijk gezegd wel lastig rijden op een laptop schermpje, maar goed daar zul je wel aan kunnen wennen denk ik.
Mijn gedachte is om, als ik het echt leuk vind, een los scherm te kopen (20-22 inch ofzo) en mijn laptop daar aan te koppelen. :)
RuudjeM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:34:
[...]
Ik weet niet of je een Paypal account hebt maar daar kun je ook mee betalen, bijkoment voordeel daarvan is dat je lidmaatschap niet automatisch verlengd wordt.
Ik heb wel een Paypal account, maar die moest ik gisteren avond eerst weer koppelen ofzo met de bank, zodat ik via inetbankieren geld kan storten op mijn Paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:37:
Ik kom met veel pijn en moeite tot een 1.33.5 op WG Boot met de HPD .. hoe erg rijd ik jullie dan in de weg? :+
Dat zal wel mee vallen, ik heb als snelste 1:30.7 staan. Daar kan nog wel wat vanaf, maar die tijden zal ik niet de hele race rijden. Verder heb ik behalve Paul en Niel denk ik de meeste ervaring met de HPD (ik denk dat vooral ervaring belangrijk is om snel te kunnen), en aangezien er genoeg mensen mee doen die weinig tot geen ervaring hebben zal 1:33 geen hele langzame tijd zijn denk ik :) Verder kun je heel gemakkelijk inhalen op WG, vrij veel rechte stukken waar je even iets kan inhouden of bochten waar je wijd kan gaan, dus in de weg zitten zal geen probleem zijn denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Mijn gedachte is om, als ik het echt leuk vind, een los scherm te kopen (20-22 inch ofzo) en mijn laptop daar aan te koppelen. :)
Zo heb ik ook een jaar gereden, eerst half jaar met Laptop en later met een 22". Wat me wel goed beviel. Totdat.... ik de laptop verkocht en toch 3 schermen heb aangeschaft met bijbehorend systeem... je bent gewaarschuwd!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, helder, thanks. Je had overigens wel gelijk, sommige bochten kunnen volgas terwijl ik eerst 2 versnellingen terugging (met name bocht voor start/finish, wat een beest :o)

EDIT: Wat RuudjeM ook zegt, het is gevaarlijk. Niet alleen heb ik voor 460 dollar (!) aan content en subscriptions afgesloten, ben nu tevens aan het kijken naar 3 schermen. Het lijkt veel geld en dat is het ook, maar na een uur intensief racen, nek aan nek, is het het allemaal waard :)

[ Voor 45% gewijzigd door Arfman op 29-01-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zit te denken om een open practice te hosten voor Proto&GT op Watkins Glen Classic Boot (de boot config zonder chicane, wij rijden straks met chicane) voor volgende week (ik ga de Ford weer eens proberen denk ik). Iemand zin om te joinen? Je kan het ook als HPD practice zien voor straks, dan hoef je straks alleen nog de chicane te oefenen :+

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 29-01-2012 12:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:03:
Ik zit te denken om een open practice te hosten voor Proto&GT op Watkins Glen Classic Boot (de boot config zonder chicane, wij rijden straks met chicane) voor volgende week (ik ga de Ford weer eens proberen denk ik). Iemand zin om te joinen? Je kan het ook als HPD practice zien voor straks, dan hoef je straks alleen nog de chicane te oefenen :+
Daar ga ik niet aan mee doen. De chicane is zo'n essentieel onderdeel van de config die we vanmiddag rijden, dat ik dan de training niet echt waardevol vind.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nja, het is dan de chicane en de bocht erna (die met chicane config gewoon vol gas is met elke setup behalve de fixed), de rest van de track zal niet anders zijn dus dan kun je de andere bochten alvast oefenen ;) Het is dan ook bedoeld als training voor volgende week...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net 5 rondjes gereden op Boot.......... 1:30,659 ;)
Kort liften zonder te remmen in de Chicane scheelt een hoop tijd 8)

[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:03:
Zie geen server.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zit ook nog te denken ;) Ben nog even aan een presentatie aan het werken, als ik hem start is het rond 1 uur.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan ga ik nu ff lunchen ;)
Opt ligt nu op 1:29,9.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Wat rijden jullie op Brands Hatch Indy met de MX5 cup? Tot nu toe 55.3

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RuudjeM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:52:
Wat rijden jullie op Brands Hatch Indy met de MX5 cup? Tot nu toe 55.3
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er is al een Proto&GT practice dus dan join ik die maar gewoon ;)

Ik ben er waarschijnlijk helaas niet bij vanavond voor de Escors race, ga uiteten dus dat red ik niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:21:
....Ik ben er waarschijnlijk helaas niet bij vanavond voor de Escors race, ga uiteten dus dat red ik niet...
Dat is jammer ;(
Je moet je wel even afmelden, hè?

Ik heb mijn HPD ook maar eens voorzien van het iRacing GoT logo ;)

Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/hdp/hpd_k.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Dat is jammer ;(
Je moet je wel even afmelden, hè?
Kan ik ook alleen race 2 mee doen, of mag dat niet? Zal sowieso achteraan starten dan neem ik aan, maar toch beter dan niks :) Ik weet niet of ik dat wel haal, maar kans zit er in. Race 1 mis ik sowieso...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alleen met Race 2 meedoen is mogelijk. Kevin voegt de mensen toe met de hand aan race 2 die niet race 1 hebben gereden. Vandaar ook die pauze tussen de 2 race....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misscien kan ik straks wel meedoen met de hpd. Ik schrijf me niet meer in, en het wachtwoord probeer ik wel te raden :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22-09 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kijk de onboard-cam stream voor de 24H van Daytona, hoe langer ik kijk hoe meer zin ik krijg in de iRacing 2.4 Daytona race :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fuelke schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:15:
Ik kijk de onboard-cam stream voor de 24H van Daytona, hoe langer ik kijk hoe meer zin ik krijg in de iRacing 2.4 Daytona race :P
http://stream.speedtv.com/rolex24
Die toch?
Ziet er vet uit ja :) Valt me op hoezeer de GTs plaats maken voor de snellere klasse, heel vroeg remmen af en toe, leuk om te zien :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Valt wel mee. De DP's kunnen gewoon veel later remmen.
De Rolex 24 is een heel leuke race tot nu toe.
Ook Radio Le Mans is heel leuk om naar te luisteren. Ik ben nu huiswerk aan het maken met Radio Le Mans op de achtergrond.

Misschien ga ik ook mee doen aan de 2.4 uur van Daytona. Maar ik heb de auto's nog niet. Ik moet er nog even over nadenken.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 29-01-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:22:
Valt wel mee. De DP's kunnen gewoon veel later remmen.
De Rolex 24 is een heel leuke race tot nu toe.
Keek net toevallig 2 rondjes waarin hij bij dezelfde bocht eerst alleen zat, en rondje twee remde hij echt 5-10 seconden eerder en toen kwam er een snellere klasse voorbij. Dat zul je in iRacing zelden zien. Eerder remmen ok maar niet zo overdreven :p Was misschien toeval ofzo, weet niet. Aan de andere kant zag ik net ook een DP 3 auto's tegelijk inhalen in de rem-zone, wat in iRacing 100% een ongeluk was geweest :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Er zijn ook veel rijders die geen ervaring hebben met racen. Travis Pastrana doet mee (eerste keer een MC 24 uurs race). De zanger van ACDC doet mee (ook eerste keer) en nog een paar bekende mensen.
Die mensen die willen gewoon finishen en het maakt hun niet uit dat ze 5 sec. verliezen.
Kan zijn dat je toevallig zo'n auto zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Om nou te zeggen dat Travis Pastrana geen ervaring heeft met racen vind ik wel een beetje ver gaan :)
Misschien niet met daytona, maar die gast heeft al meer geraced dan menige andere rijder daar op de grid.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:37:
Om nou te zeggen dat Travis Pastrana geen ervaring heeft met racen vind ik wel een beetje ver gaan :)
Misschien niet met daytona, maar die gast heeft al meer geraced dan menige andere rijder daar op de grid.
Wat hij normaal doet is niet het zelfde als road racen.
Hij heeft nog nooit aan een MC endurance race mee gedaan.
Hij rijdt in een "fun" team, waar het finishen al een overwinning is. Dus nemen ze geen risico's met het laten inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Hij rijdt in een "fun" team, waar het finishen al een overwinning is.
Elke GT in iRacing lijkt dan in een "fun" team te rijden :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dan ben ik altijd een funteam in m'n eentje :D

<insert foreveralone.jpg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we race 6 niet gewoon cancellen? :+ Vind de tussenstand wel best zo :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, HPD is niks voor mij :+
Was binnen 5 ronden al door m'n fast tows heen .. ik voel gewoon niet wanneer ik tegen de grens of op de grens zit met dat ding, met als gevolg dat ik iedereen in de weg rijdt of snoeihard in de vangrail knal. Het zal best een leuke auto zijn na 100+ uur, maar nu niet. Helaas waren er maar 2 fast tows, anders was ik nog wel even doorgereden (veldvulling en oefening). Volgende keer beter, maar niet in de HPD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De ballen uit de broek gereden om de pole te pakken.
Ronde 2 slip ik bijna en verlies 2 plaatsen.
Maar op het achterste rechte stuk zat ik naast Nick. Opeens vloog ik de muur in.
Nick, had jij geen schade?
Naar de pits gereden en nieuwe auto gepakt. Toen als een bezetene weer de baan op gegaan maar bij de chicane spin ik er weer af.

Toen dacht ik, laat maar zitten.
Ik ga weer de 24h van Daytona luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat een KUT wagen. Het is gewoon een gok elke keer als je een bocht in rijdt of ie eraf gaat of niet. Het is niet alsof je het aan voelt komen dat ie gaat glijden, maar als ie gaat glijden is het ook afgelopen.

Dat gaat nog meer dan een jaar duren voordat ik weer in dit hok stap... brrrr... En dan liggen mensen te zeiken over de Skip of de MX5.... pfff, dit lijkt meer op een rally stage in Richard Burns Rally, die auto is ook nauwelijks op de weg te houden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

Snappy kutwagen is die HPD toch... Vreselijk irritant. Ga er komend seizoen echt niet aan beginnen.

Eerste rondje was wel mega-close Marco, in die chicane :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ik stuurde flink terug naar links, maar hij ging gewoon rechtdoor... sorry daarvoor.
Maar dit wordt ook volgende W13 een droprace voor mij, want hier ga ik echt niet meer in zitten.
Ik heb echt mega spijt dat ik hier $11 aan uitgegeven heb.

Heb me net ook afgemeld voor vanavond. Buiten het feit dat ik ff geen zin meer heb om te racen, is mijn afspraak van vanmiddag ook flink uitgelopen. Gaat vanavond dus niks meer worden. Veel succes voor iedereen die meedoet.

[ Voor 31% gewijzigd door derx666 op 29-01-2012 17:05 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Volgend seizoen wordt voor mij de SM en Radical, en als ik zin heb in een B class pak ik de Corvette of Ford GT wel :)

HPD Afbeeldingslocatie: http://supplementreviews.com/thumb_yao-ming-foo-that-guy-rage-face.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik heb afgelopen 2 seizoen al de HPD gereden en nu wil ik komend seizoen in de Corvette rijden.
Je moet er gewoon aan wennen. Als je te harde de bocht in gaat, spin je.

Ik heb geen problemen met de HPD. Maar net zoals elke auto in iRacing: je moet er aan wennen. 60 minuten practice is niet genoeg om meteen voorin mee te draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Heeft iemand hier de Riley DP trouwens , aangezien die nieuwe banden krijgt zat ik ook te overwegen om die erbij te nemen.
Graag reactie van iemand die ook de HPD heeft .

Anders was de HPD nl mn eerste keuze samen met de Corvette C6R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
enchion schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:11:
Heeft iemand hier de Riley DP trouwens , aangezien die nieuwe banden krijgt zat ik ook te overwegen om die erbij te nemen.
Graag reactie van iemand die ook de HPD heeft .

Anders was de HPD nl mn eerste keuze samen met de Corvette C6R
Met de Riley in de Grand am heel veel plezier beleeft begin vorig jaar. Geweldige races toen wordt tijd dat die weer nieuw leven in geblazen wordt met de NTM, maar dat komt wel goed denk ik. Hij is meer met de Radical en Vette te vergelijken dan met de HPD.

bedoelde je dit?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die DP is een gave auto!
(ik dee wel de snelste race ronde net met de HPD ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:55:
De ballen uit de broek gereden om de pole te pakken.
Ronde 2 slip ik bijna en verlies 2 plaatsen.
Maar op het achterste rechte stuk zat ik naast Nick. Opeens vloog ik de muur in.
Nick, had jij geen schade?
Naar de pits gereden en nieuwe auto gepakt. Toen als een bezetene weer de baan op gegaan maar bij de chicane spin ik er weer af.

Toen dacht ik, laat maar zitten.
Ik ga weer de 24h van Daytona luisteren.
Ja, sorry Niel, dat was echt kut, we zaten zo lekker close bij elkaar. Ik wilde je de chicane geven, remde vroeg en heel lang, maar je was er nog steeds niet voorbij en ik moest toch een keer gaan insturen, en bij de linkerknik van de chicane ging ik zo ver mogelijk naar links over de curbs maar er was echt geen ruimte waardoor ik je aantikte. In de replay kun je zien dat ik van begin rem-zone (nou ja, eerder), tot aan ons contact aan het remmen ben, ik wilde je echt de ruimte geven maar je ging wel erg fel naar links terug. Ik verwachtte dat je er al lang voorbij zou zijn op dat punt maar waarschijnlijk hield je zelf ook veel in. Is gewoon een kut punt om in te halen, je moet er vol voor gaan of niet... Ik had ook schade ja, maar er was mee te rijden en ik mistte vooral wat top-speed, dus ik wilde er geen fast tow aan verspillen. Goede keuze geweest want Joep en Maykel gingen nog de fout in.

Echt balen, sorry als het mijn schuld was, ik wilde je de positie geven want je had wel een erg grote run op de straight, maar ik ga er niet voor door het gras schieten, dat was nog erger mis gegaan :-(

Verder was het wel een leuke race, begin was erg leuk, daarna de jacht op Maykel was ook leuk, moest echt moeite doen om dichterbij te komen doordat ik top-speed kwijt was (op de straight won je alles weer terug wat ik in de rest kon winnen), helaas ging je eraf anders was het nog leuk geweest.

En ja, je moet echt even wennen aan de HPD, maar als je hem een beetje onder de knie hebt is het echt een leuke wagen. Dat 'niet voelen wanneer je hem kwijt bent' heb ik geen last meer van, alleen op lage snelheid een beetje. Het is wel waar dat je hem moeilijk kunt redden (ligt ook aan de setup, deze was nog makkelijk te redden), maar met wat oefening weet je wanneer je tegen het randje zit en dan hoef je hem niet te redden ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:21:
[...]
Verder was het wel een leuke race, begin was erg leuk, daarna de jacht op Maykel was ook leuk, moest echt moeite doen om dichterbij te komen doordat ik top-speed kwijt was (op de straight won je alles weer terug wat ik in de rest kon winnen), helaas ging je eraf anders was het nog leuk geweest.
Ja, klote... echt een suffe fout :( Voelde mijn auto de ronden daarvoor al wat meer glijden in die bocht, maar verzuimde om daar goed mee om te gaan. Stom, had anders idd nog leuk kunnen worden :)

Zit nu mee te kijken met het editten van de stand van Joep, wel geinig gedaan :p Alleen de scrap functie nog even aanpassen Joep ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Podium voor deze week:
  1. Paul
  2. Nick
  3. Maykel
Gefeliciteerd heren!
Uitslag is helemaal bijgewerkt!
https://docs.google.com/s...hYMC14cnhoVEE&hl=nl#gid=0

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik moest wel remmen en terug naar de 4. Anders haalde ik het ook niet en de daarvoor met Paul deed ik dat ook zo.
Ach ja. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:25:
[...]

Ja, klote... echt een suffe fout :( Voelde mijn auto de ronden daarvoor al wat meer glijden in die bocht, maar verzuimde om daar goed mee om te gaan. Stom, had anders idd nog leuk kunnen worden :)

Zit nu mee te kijken met het editten van de stand van Joep, wel geinig gedaan :p Alleen de scrap functie nog even aanpassen Joep ;)
Wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heb je dat nét zelf ook gevonden :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vaudje bedankt ;)

[ Voor 70% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:29:
Ja, maar maakt voor podium niks uit ;)
Jawel hoor, ik win er een plaatsje mee ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:29:
Ja, maar maakt voor podium niks uit ;)
Het kost me een plekkie :p

Maar was weer leuk, beetje jammer van dat gedoe gisteravond, al was Watkins Classic met de Indy nog verbazingwekkend leuk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, ik ga even weg bij de race zooi. Over 5 kwartier zit ik hier weeeeeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:26:
Ik moest wel remmen en terug naar de 4. Anders haalde ik het ook niet en de daarvoor met Paul deed ik dat ook zo.
Ach ja. Volgende keer beter.
Nogmaals m'n excuses als ik het fout deed, maar ik dacht dat ik je wel genoeg ruimte gaf voor de eerste knik naar rechts. Maar dan moet je me ook wat ruimte geven voor de linker daarna, als je die op de normale manier rijdt moet ik op het laatste moment in de ankers, daarbij kan ik dat ook niet zien natuurlijk, ik was aan het wachten tot je me voorbij ging maar je kwam maar niet, en toen ik eenmaal op de curbs zat kon ik ook niet meer sturen en tikte ik net je achterkant aan. Kwam gewoon heel kut uit, als je iets minder geremd had of ik iets meer was het gewoon goed gegaan :-(

Nou ja, volgende keer beter inderdaad.

Proficiat Paul, verdiend gewonnen kunnen we wel zeggen denk ik. En nette 3e plek voor BM, en ik denk dat derx666 het ook helemaal niet verkeerd heeft gedaan als relatieve nieuwkomer :D

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 29-01-2012 17:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
RuudjeM schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:16:
[...]

Met de Riley in de Grand am heel veel plezier beleeft begin vorig jaar. Geweldige races toen wordt tijd dat die weer nieuw leven in geblazen wordt met de NTM, maar dat komt wel goed denk ik. Hij is meer met de Radical en Vette te vergelijken dan met de HPD.

bedoelde je dit?
Ja zoiets , wat jij bedoelt is dus dat de Riley net als een ouwe Proto een soort van een gewoon weg model is met een aerodinamische kap erover , net als de vroegere LeMans proto`s.

Ik zit alleen ook wel naar de participatie data te kijken en zie dat de Grand AM series wel erg leeg zijn , alles zit waarschijnlijk in die HPD , zou leuk zijn als dat weer wat aantrekt.
Dit seizoen ook weer alles bij elkaar met de GT`s , terwijl een aparte HPD series wonderen zou doen voor de klachten over de GT serie , dus zit ik niet helemaal overtuigd naar die HPD en C6R te kijken dat dat wel leuk gaat worden wat races betreft.

ZIt dus eigenlijk in dubio tussen DemoDerby of TumbleWeedTown.

Maarja het is toch waarschijnlijk al dinsdag voordat ik over mn paypal geld kan beschikken dus kan er nog even over nadenken.
(kan ook een paar ovals erbij doen nl) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:33:
[...]

Nogmaals m'n excuses als ik het fout deed, maar ik dacht dat ik je wel genoeg ruimte gaf voor de eerste knik naar rechts. Maar dan moet je me ook wat ruimte geven voor de linker daarna, als je die op de normale manier rijdt moet ik op het laatste moment in de ankers, daarbij kan ik dat ook niet zien natuurlijk, ik was aan het wachten tot je me voorbij ging maar je kwam maar niet, en toen ik eenmaal op de curbs zat kon ik ook niet meer sturen en tikte ik net je achterkant aan. Kwam gewoon heel kut uit, als je iets minder geremd had of ik iets meer was het gewoon goed gegaan :-(

Nou ja, volgende keer beter inderdaad.

Proficiat Paul, verdiend gewonnen kunnen we wel zeggen denk ik. En nette 3e plek voor BM, en ik denk dat derx666 het ook helemaal niet verkeerd heeft gedaan als relatieve nieuwkomer :D
Denk dat het gewoon een race incident is. Ik zag je niet meer en dacht, dit is niet goed. Toen ging ik :P
Ik reed ook al over de eerste kerbs heen en stuiterde een beetje. Veel meer sturen zat er ook niet in. Zelf denk ik dat we elkaar gewoon niet zagen en dat was het probleem. Wordt tijd voor 3 schermen :P
Ik heb de replay ook niet meer gezien.
Kan zijn dat ik weer te weinig ruimte gaf, maar dan zou ik nog langzamer moeten rijden.

Het is gebeurt en we leren er allebei van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:41:
[...]
Wordt tijd voor 3 schermen :P
Amen... Dit was inderdaad echt zo'n moment "kut, waar is die oranje auto nu naar toe? *tik* Oh, daar...". Maar 3 schermen is toch echt te duur op dit moment, sowieso al mintens 300-400 voor twee extra schermen (500-600 als ik dezelfde 3 wil) en dan nog een videokaart die het aan kan :/

Change of plans, ik ben er vanavond toch gewoon bij :) Hoe laat begint de practice, 7 uur toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja begint om 19:00 uur, met 33 rijders! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:50:
Ja begint om 19:00 uur, met 33 rijders! ;)
inderdaad en ik doe gok 5 zijn we al kwijt t1 en dan nog 2 T2. pfff juist effe paar rondjes gedaan 55.8 zal bij de laatste zijn

[ Voor 14% gewijzigd door dabelg op 29-01-2012 18:02 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb nog niet gereden, wellicht zo nog ff een paar rondjes, en anders tijdens de sessie zo.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik dacht, laat ik eens testen met de Dallara op een oval, Charlotte, sjonge jonge. Dat rijdt totaal anders! Ik kom nog niet eens 2 hele rondjes door, ik verlies zomaar grip, onderstuur terwijl ik niet eens vol gas ga....

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb nog geen WW binnengekregen van escors......
Ow ja toch wel...

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 29-01-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

ff off-topic:
Gaaf gevecht in de 24h van Daytona om de leiding!
Net reden ze 4 wijd in turn 1 en 2 van de oval. 2 GT's en 2 DP's. Gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slackis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 10:15
heb pm gekregen op escors forum met pw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:23
Niellie41 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:33:
ff off-topic:
Gaaf gevecht in de 24h van Daytona om de leiding!
Net reden ze 4 wijd in turn 1 en 2 van de oval. 2 GT's en 2 DP's. Gekkenhuis!
Heb je een link met een werkende stream? (eentje die niet vrijwel meteen afkapt)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:01:
[...]

inderdaad en ik doe gok 5 zijn we al kwijt t1 en dan nog 2 T2. pfff juist effe paar rondjes gedaan 55.8 zal bij de laatste zijn
Gewoon off track gaan en achteraan starten ... werkt altijd voor mij :-) ... maar ik geloof dat wij met die tijd dan leuke battles gaan hebben .... na wat hpd gereden te hebben gaat dit weer even wennen worden ... cu guy's on track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
enchion schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:35:
[...]

Ja zoiets , wat jij bedoelt is dus dat de Riley net als een ouwe Proto een soort van een gewoon weg model is met een aerodinamische kap erover , net als de vroegere LeMans proto`s.
Als je de Riley met NTM gaat rijden ga ik met je mee, misschien nog meer mensen hier?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja hoor......dan wil ik hem ook wel eens proberen.....LOL

Trouwens, in real life zijn ze ook lekker bezig met de Riley's op Daytona.....net een potje wheelbangen met 300 km/u op de kombaan....geweldige race (is overigens live te zie op MotorsTV voor degenen die dat kanaal in het kabelpakket hebben)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:36
De start van de race van vandaag was echt gaaf. Zeer close racing de eerste ronden, ik genoot er echt van :)
Het was wel jammer dat er wat mensen wegvielen waardoor de race voor mij in ieder geval redelijk saai werd.

Toch nog even de leiding in de stand gepakt zo met deze laatste race (8>

Wat dat incident tussen Niel en Nick vind ik het toch meer Nick's fout eigenlijk.
Eigenlijk kan je die busstop niet met z'n 2'en naast elkaar nemen.
Dus als je dan niet aan de binnenkant voor de entry zit kan je maar beter iets je liften en direct achter de ander aansluiten.
Nu zie je dat je strak links moet houden en op het moment dat je de 2e kerbs raakt spring je eigenlijk te ver naar buiten waardoor je Niel raakt.
Op deze baan waar je geweldig kunt slipstreamen is het 2 wide die chicane ingaan wel erg risicovol en kan je mijns inziens beter wachten tot een volgende ronde waar je zelf een goede run krijgt en het dan eens opnieuw proberen :)

Uiteindelijk blijft het een raceongeluk natuurlijk, maar ik denk dat je zelf het een volgende keer ook wel iets anders zou aanpakken of niet? :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

Escors race 1 was geweldig. 15 rondjes bumper aan bumper met Joep, en hij kwam er niet voorbij :+
Toen maakte ik een klein foutje en ging joep eraf in zijn poging om mij niet te raken (waarvoor hulde, want je raakte me niet)

Results race 1:
http://members.iracing.co...onid=4888636&custid=61620

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-01-2012 20:28 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:14:

Wat dat incident tussen Niel en Nick vind ik het toch meer Nick's fout eigenlijk.
Eigenlijk kan je die busstop niet met z'n 2'en naast elkaar nemen.
Dus als je dan niet aan de binnenkant voor de entry zit kan je maar beter iets je liften en direct achter de ander aansluiten.
Nu zie je dat je strak links moet houden en op het moment dat je de 2e kerbs raakt spring je eigenlijk te ver naar buiten waardoor je Niel raakt.
Op deze baan waar je geweldig kunt slipstreamen is het 2 wide die chicane ingaan wel erg risicovol en kan je mijns inziens beter wachten tot een volgende ronde waar je zelf een goede run krijgt en het dan eens opnieuw proberen :)

Uiteindelijk blijft het een raceongeluk natuurlijk, maar ik denk dat je zelf het een volgende keer ook wel iets anders zou aanpakken of niet? :)
Niel was dus mij aan het inhalen Paul. Hij kreeg al van ver een run op me en ging meteen rechts waardoor ik dus niet de binnenkant kon verdedigen. Omdat hij zoveel meer snelheid had wilde ik hem voor laten door vroeg te remmen, maar hij remde zelf ook en ik was dus aan het wachten tot hij voorbij zou komen, maar dat moment kwam niet, en toen moest ik wel insturen anders zou ik rechtdoor het gras op schieten...

Escors race was ontiegelijk saai. Begin was erg leuk achter Frank en Joep, toen kwam Kevin voorbij knallen en denkt Joep er in T1 even uit te remmen wat echt onmogelijk was. Hij faalt natuurlijk en spint en rijd m'n wiel krom, rest van de race achteraan mee gehobbeld... Hopelijk gaat de tweede beter, heb nu al genoeg divebombs en rookie acties gezien, niet zoveel zin meer eigenlijk :-(

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 81 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.