Was echt een super race.
Kwam goed weg bij de start, denk zelfs iets sneller dan Maykel op P3, maar moest inhouden omdat Nick niet goed weg kwam, en daarna de fout in ging. Daardoor kwam Eric er ook meteen voorbij en lag ik 5e. Was lekker close racen met Maykel en Eric tot ik in lap 4 spinde in de laatste bocht, waardoor Joep en Ruud er ook nog voorbij kwamen. Daarna begon ik langzaam op hun in te lopen, en op een gegeven moment zat ik nog maar iets van 1 sec. achter Ruud. Net daarna ging Joep er vanaf in de hairpin, en was ook Maykel ergens gespind. Die 4e plek was echter maar van korte duur, want iets later ging ik zelf wederom de mist in in de laatste bocht. Maykel was er weer voorbij, en aangezien hij ongeveer dezelfde tijden reed kwam ik niet dichterbij in de rondes daarna. Ik had me er al bij neergelegd dat ik 5e zou worden tot ik ineens Nick achter me zag zitten (had nieteens gemerkt dat ik hem voorbij was gegaan).
Die laatste 6 rondes werden ongelofelijk spannend, want Nick was echt een klap sneller dan mij.
Het enige punt waar ik echt op moest letten was de voorlaatste bocht, hier moest ik een goeie exit hebben op het stuk richten de laatste bocht, omdat dat eigenlijk het enige punt is waar je echt in kunt halen. Dit lukte vrij goed, en Nick zat echt continu te pushen, maar ik hield mijn lijn vast, en zodoende kon hij zijn auto er nergens echt naast prikken. Een keer bij uitkomen van de flauwe rechterknik na het lange rechte stuk (na de hairpin) maakte ik een remfout, waardoor hij er bij het uitkomen naast kon komen, echter had ik net voldoende snelheid om het tot T10 te redden, en moest hij er weer achter

In de laatste ronde werd het nog even spannend in de laatste bocht. Bij uitkomen T10 ging ik al meteen naar de binnenkant om de verdedigende lijn te rijden. We remden ongeveer op hetzelfde punt, en gingen zij aan zij de laatste bocht in. Gelukkig (voor mij) kwam ik net wat beter de bocht uit, waardoor ik P4 met succes had weten te verdedigen. Gaaf gevecht, en mijn adrenaline niveau stond echt zwaar in het rood. Mijn handen trilden als een dwaas, en had een hartslag die behoorlijk in de begrenzer zat

Jammer dat ik niet met Maykel en Ruud kon vechten, maar ik ben super tevreden met P4.
Op naar morgen !!