La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Fuelke schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:23:
Geef die rode lantaarn maar hier, heb me ook ingeschreven voor alle races. Alleen op zondag ben ik niet zeker. Welke koekkoek plant die practice nu in tijdens het WK BK veldrijden?
Nee, week 13 is een 1 week durende week tussen de seizoenen inthoragz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:45:
Is de week 13 een 1 week durende tussenserie tussen de seizoenen in?
Voor de WorldCup heeft onze club (Benelux) zich niet gekwalificeerd dit jaar dus daar kunnen we helaas niet aan meedoen.
Ja zeg.. Wie heeft er nou weer slecht zitten rijdenRed Baron schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:05:
Voor de WorldCup heeft onze club (Benelux) zich niet gekwalificeerd dit jaar dus daar kunnen we helaas niet aan meedoen.
Hoe word dat bepaald dan, gewoon de resultaten van benelux rijders tijdens het seizoen? In alle series? SM serie?
Wat ik van de forum discussies erover begreep was het dit jaar (2011) wel zo dat kleinere clubs qua aantal in het nadeel waren ten opzichte van de grote clubs, waar er vorige jaren nog wel iets van een multiplier was om dat te compenseren.
Het klassement is volgens mij over alle series in samen, zowel oval als road dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Red Baron op 24-01-2012 16:12 ]
Overigens ga ik rond April (als Ivy Bridge uitkomt) m'n PC upgraden, dus dan zou ik eventueel tijdelijk op lagere settings moeten rijden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
die lose van FFB was voorteken : zet juist mijn stuur aan en begint raar gaan te ruiken conclusie PCB kapot
moet dus uitkijken naar ander stuur zal kevin een mail sturen dat ik escors niet kan meerijden
Het toernooi blijft dus Benelux only
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
weet ik was van plan de CSW van fanatec te pakken maar nu zit ik met handen in mijn haarJoepW schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:59:
Da's balen..... Snel nieuwe bestellen
Het toernooi blijft dus Benelux only
Je kan altijd voor een prikke een minder stuur kopen @ marktplaats zodat je niet de hele tijd zonder zit?dabelg schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:03:
[...]
weet ik was van plan de CSW van fanatec te pakken maar nu zit ik met handen in mijn haar
Ik heb eventueel nog een set pedalen voor je van de Driving Force GT, echter het stuur gebruik ik zelf nog.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Woops spoke to soon. Kreeg net belletje of ik vanavond mee ging poolen. Nou ja dan maar race van morgen.DutchDevil79 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:16:
Ik ben er vanavond iig bij. Zal wel weer ff wennen zijn. Maar de MX5 is wel redelijk snel onder de knie te krijgen. Vrees dat de Radical Donderdag lastiger word.
bedankt maar mijn csp pedalen werken nogHoogie2004 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:24:
[...]
Je kan altijd voor een prikke een minder stuur kopen @ marktplaats zodat je niet de hele tijd zonder zit?
Ik heb eventueel nog een set pedalen voor je van de Driving Force GT, echter het stuur gebruik ik zelf nog.
die logitech driving force gt is die goed van force feedback of voelt dat echt aan als plastiek ?
anders thrusmaster t500 rs en verkoop ik hem terug
Je mag de mijne anders wel gebruiken totdat je een nieuw stuurtje hebt, dan verkoop ik hem later wel.
(omgeving Herentals / Turnhout)
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
alvast bedankt voor aanbod ;p maar gaan denk ik voor de thrustmaster en dan doorverkopenFragbeestje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:48:
Die FFB van de DFGT valt redelijk mee.
Je mag de mijne anders wel gebruiken totdat je een nieuw stuurtje hebt, dan verkoop ik hem later wel.
(omgeving Herentals / Turnhout)
En Eric zal 'm hosten omdat de kans bestaat dat ik er niet op tijd ben.
[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 24-01-2012 18:59 ]
DFGT is prima feedback. Het zal niet zo goed zijn als de echt dure, maar ik vind hem persoonlijk nog prima. Pedalen zijn het grote minpunt bij dat stuur. Toevallig is er net door iemand een setje in V&A gezet (kun je voor 50 euro verder als hij je bod accepteert...): V&A aangeboden: Logitech Driving Force Pro + gaspendalen.dabelg schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:10:
[...]
bedankt maar mijn csp pedalen werken nog
die logitech driving force gt is die goed van force feedback of voelt dat echt aan als plastiek ?
anders thrusmaster t500 rs en verkoop ik hem terug
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Gaspendalen nog wel
Cube Nuroad Race (2022)
heb gelezen "iracing forum" dat Bodnar zijn loadcell mod voor thrustmaster pedals bijna af is. Daarom ga ik voor thrustmaster en wie weet wordt ie beter dan CSW + csp. Kan ik ze dan terug verkopen, prijs zal niet te hard zakken na 4 maand hoop ikMikeVM schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:13:
de Thrustmaster lijkt me echt een leuk stuurtje, enkel vind ik het jammer dat ze het stuur niet los verkopen.
Lol, had ik overheen gelezen. Nja, ik zag em toevallig, en dacht misschien heeft dabelg er wat aan, met wat geluk kan hij die goedkoop op de kop tikken, en is het goedkoper dan de afschrijving op die thrustmaster.derx666 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:14:
[...]
Gaspendalen nog welDat moet wel iets bijzonders zijn
hihi
#edit: ah,de keus is al gemaakt
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-01-2012 19:17 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Je hebt mail met het ww (mail uit je profiel hier)flopdoc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:18:
Ik hoop dat ik me zo nog kan inschrijven? Ik kan wsch zometeen nog wel (een deel van de tijd) meedoen (achteraan).
Inschrijven is gesloten maar dat betekend alleen dat je geen wachtwoord zal krijgen. Als je even je DM aanzet of je email doorgeeft zal ik het je geven... Of ik kan het eigenlijk ook gewoon hier neer gooien neem ik aan....flopdoc schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:18:
Ik hoop dat ik me zo nog kan inschrijven? Ik kan wsch zometeen nog wel (een deel van de tijd) meedoen (achteraan).
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1839999.page
Direct PDF download.
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1125477.page
How do you save a random generator ?
Grid by class in multiclass, mooi... Hoef je niet perse meer te kwalificeren als je daar geen tijd voor hebt. Ok, nu hoeft het ook al niet, maar mocht je een foutje maken bij het inhalen van de GTs dan berg je maarenchion schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:21:
Schedule is out !!!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1839999.page
Direct PDF download.
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1125477.page
Hoop dat ze ook de nieuwe split regeling gaan toepassen wat in het forum voorgesteld is. GTs zouden dan splitten met een minimum van 6 auto's in plaats van 3, zodat 6 GTs in een race niet gesplit worden in twee keer 3 GTs... Is denk ik een stuk beter, ook al krijg je dan misschien splits zonder GTs, dat zou wel jammer zijn, maar in de splits met GTs zitten er dan meteen twee keer zo veel, en een goeie verhouding HPD-GT1-GT2 is toch altijd een stuk leuker rijden, voor de GTs maar ook voor de HPDs
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar eerst maakte Red Baron een heel klein foutje waar ik weer van kon profiteren , en daarna na het gaatje dichtgereden te hebben kon Hoogie mijn druk ook niet weerstaan .
Toen alleen nog Joep en Derx , ik kwam langzaam dichterbij , uiteindelijk doordat zij zaten te battelen kon ik aansluiten , dan eerst Joep side by side door de korte rechterknik waarna hij eieren voor zn geld koos , en dan derx duurde nog 4 rondjes voordat ik hem in een "swing" van links naar rechts voorbij kon steken in de eerste bocht.
Een paar laps daarna zag ik Derx nog een klein foutje maken waardoor Joep de 2de plek kon pakken.
Ik denk dat ik nog nooit zo scherp gereden heb eerlijk gezegd , en grote dank daarbij aan alle gotters waar ik mee te maken heb gehad in de race was echt een heel nette race.
http://members.iracing.co...onid=4877059&custid=65950
Ik heb hem gesaved , hoop dat het een beetje goede qualiteit is , vorige keer schokte het een beetje.BM schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:59:
Als iemand de replay heeft, graag, ben 'm vergeten op te slaan...
[ Voor 16% gewijzigd door enchion op 24-01-2012 22:10 ]
Ik zal weer een de replay uploaden....
Ff filmpje van maken.
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=4877059
En hier de replay van de race:
http://p.invisio.nl/ir/replay/20120124_got_toernooi_1.zip
[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 24-01-2012 22:39 ]

Met dichtgeknepen billen en zorgend dat mijn wielen niet blokkeerden, haalde ik het maar net...... oef.
De onderstaande foto toont overigens toch blokkerende wielen.

Door een foutje in T1 kon Sebas ernaast komen, ik twijfelde om de auto te laten staan....

Toch maar niet, anders was het slecht afgelopen

Het was echt fun.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 24-01-2012 23:16 ]
Start ging goed, had Joep meteen achter me aan, en de volgende rondes schommelde de onderlinge afstand tussen de 0.4 en 1.4 seconden. Ik maakte de fout om te proberen om een gat te slaan, wat ervoor zorgde dat mijn voorbanden te warm werden, en ik steeds meer onderstuur kreeg.
Op een gegeven moment werd Joep ingehaald door Sebas, en werd de jacht op mij geopend. Ik heb eigenlijk nooit een antwoord gehad op de snellere tijden van Sebas. Vlak voordat hij me inhaalde maakte ik een fout bij het opkomen van de S/F straight, waardoor hij langszij kwam. Ik zag het aankomen en zorgde dat ik de binnenbocht hield voor T1. Helaas zag ik vanuit de binnenbaan mn rempunt net te laat, waardoor ik net te ver door remde, en Sebas onderdoor kon steken. Hij had ook meteen een betere run vanuit T1, en 2 bochten later was hij er helemaal voorbij. Klasse gedaan, en volledig verdiend.
Enkele rondes later verremde ik me in T1, en kon Joep me voorbij. Ik heb nog geprobeerd om aan te haken, maar ik had teveel onderstuur om Joep (en al zeker Sebas) bij te houden. Ik kon nog een keer dichterbij komen omdat Joep werd geblockt door Davy. Ik had hier voordeel uit kunnen halen, en weer aan kunnen haken, of misschien zelfs er voorbij kunnen gaan, maar in deze race vond ik dat ongepast. Ja dat is racen, en in elke officiele race had ik hier ook gebruik van gemaakt, echter dit is voor de fun en niet om een wereldkampioenschap. Het moet voor iedereen leuk blijven, en het was voor Joep niet leuk geweest om op zo'n manier een plek kwijt te raken. Ik ben er dus achter gebleven, en zo uiteindelijk als 3e gefinished.
Aangezien ik nog nooit op Summit had gereden ben ik er wel blij mee dat het zo goed gegaan is.
Sebas en Joep gefeliciteerd met hun resp. 1e en 2e plek, en de rest bedankt voor de leuke race!
Cube Nuroad Race (2022)
Maargoed ik had wel een aardig gevecht met Frank tot m'n verbinding begon te laggen.
Ik weet niet waar het door kwam, maar heb toen maar wat voorzichtig gedaan. Bovendien stotterde het ook als een gek op mijn pc dus kon sowieso de pace niet echt meer bijhouden.
Daardoor ook nog in S2 van de baan geschoten waardoor ik nog twee plekjes verloor en toen ook Nick in de buurt kwam heb ik hem er ook maar langs gelaten.
Daarna op het einde ook nog gecrashed in de laatste bocht en dus was dit de ideale start van zo'n toernooi week
De eerste helft zat ik achter Arjan en Marcel. Toen gingen ze samen eraf en kon ik er binnendoor langs. Daarna kwam ik steeds dichter bij Maykel.
De laatste paar ronden zat ik echt dicht, soms zelfs er naast (mijn spotter zei het al), maar de deur werd een paar keer keihard dicht gesmeten.
Ik merkte al dat ik iets sneller was in het bochtige gedeelte en in de laatste bocht. Daar moest ik het dan proberen.
Aller laatste bocht, Maykel reed in het midden van de baan en ik prik hem ernaast.
Hij stuurde in, ik schoof iets naar buiten en we raakten elkaar.
Nick kon daardoor 2 plekken opschuiven.
Ik vond het heel leuk! Ik heb zin in morgen.
Gevecht tussen ons was erg mooi inderdaad. Heerlijk dat ik jou kan vertrouwen als we close-racing doen, bij onbekenden doe ik dan toch ietsje voorzichtiger. Jij kan overigens behoorlijk druk zettenRed Baron schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:18:
Het blijft een lastige auto voor mij om te reden met het complete gebrek aan feedback dat je krijgt.
Maargoed ik had wel een aardig gevecht met Frank tot m'n verbinding begon te laggen.
Ik weet niet waar het door kwam, maar heb toen maar wat voorzichtig gedaan. Bovendien stotterde het ook als een gek op mijn pc dus kon sowieso de pace niet echt meer bijhouden.
Daardoor ook nog in S2 van de baan geschoten waardoor ik nog twee plekjes verloor en toen ook Nick in de buurt kwam heb ik hem er ook maar langs gelaten.
Daarna op het einde ook nog gecrashed in de laatste bocht en dus was dit de ideale start van zo'n toernooi week
Toen jij wegviel heb ik helaas wat eenzaam rondgereden. Maar toch een strakke 4e plek, en niet ontevreden.
En Sebas, je kwam ook zo snel aan, en ik keek in de spiegel en miste mijn rempunt, tja dan houd het snel op
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-01-2012 23:24 ]
Daar pakte Sebas mij op bijna exact dezelfde manierderx666 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:17:
.....Helaas zag ik vanuit de binnenbaan mn rempunt net te laat, waardoor ik net te ver door remde....
Ik verremde me vlak achter jou daar en hups daar was Sebastian.
Erg sportief, niet nodig, maar ik had nog zo'n gebaar tegoed van de race op S'stone met Escors. Toen ik 3-4 seconde heb gewacht op jouderx666 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:17:
......Ik kon nog een keer dichterbij komen omdat Joep werd geblockt door Davy. Ik had hier voordeel uit kunnen halen....
Trouwens jij gefeliciteerd met die geweldige pole en snelste race ronde. Mijn snelste race ronde was maar 0,009 seconde langzamer, btw. Hoe bedoel je close.
Sebastian reed gemiddeld betere tijden, maar gewoon qua snelste tijd de derde tijd. Dus Sebastian gaat beter met zijn banden om en rijdt constanter. Complimenten Sebastian.
Summit Point is nogal smal, daardoor kwam Joep een beetje vast te zitten achter me, en denk dat ik ook nog iemand anders heb opgehouden.
Baalquote: Andreas ForslundOp Thomas's blog:
The electronics of the CSW is still under revision and we need to do more testing so we are now looking at a late Q1 production start.
Met F3 had je ons aan zien komen en ff kunnen w88. Achter Marco was een ruim gat qua tijd.Fuelke schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:31:
Summit Point is nogal smal, daardoor kwam Joep een beetje vast te zitten achter me, en denk dat ik ook nog iemand anders heb opgehouden.
Ja was inderdaad af en toe aan het stunten, ik zag je regelmatig op twee banden door de bocht gaanRed Baron schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:18:

Ik heb niet alleen gewonnen, maar ook nog goud gehaald in het onderdeel slalom.
Ik had het nog even snel nagekeken na de race en m'n eerste reactie was dat het wel erg optimistisch was. Maykel reed inderdaad niet helemaal tegen de curbs maar er was niet echt genoeg plaats om er tussen te prikken. Als je echter al zo lang achter iemand zit en elke keer daar sneller bent dan ga je natuurlijk wat sneller voor zo'n gaatje, vooral in de laatste ronde. Maar goed, Maykel kon ook nergens heen, hij zit midden in de bocht committed en kan dus nooit reageren als er iemand binnendoor probeert te duikenNiellie41 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:20:
Aller laatste bocht, Maykel reed in het midden van de baan en ik prik hem ernaast.
NP......Fuelke schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:36:
Ik had jullie wel zien komen met F3, ik schatte het alleen verkeerd in.
Nog even 3 dingen over Gary W Clark:
De gehele draad met de reactie op zijn overlijden gaat naar zijn familie.
Dit schreef Tony vandaag:
En er is een tribute race gepland op zaterdag as om 18:00 uur:quote: Tony GardnerWe will add a logo in his honor to the Star Mazda Car/Seies that members can download as a tribute. Also hope to do a tribute story.
Sounds like a great guy that will be missed dearly.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1840037.page
Helaas kan ik dan echt niet meedoen.
Eerste crash lijken er een stuk of 4 auto's gewoon doorheen te rijden lol (bijv tussen 0:15 en 0:18)... Is dat die lag switch of hadden ze ook wat damage?Niellie41 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:41:
Hier is nog een filmpje van mijn overwinning
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 24-01-2012 23:46 ]
Wel gaaf zeg. Netjes hoor en een pakje mazzel bij het slalommen.Niellie41 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:41:
Hier is nog een filmpje van mijn overwinning
....
Kwali was erg close, een paar hondersten harder en je steeg enorm...leuk!!
De race kan ik kort over zijn, direct na de start kon ik op P8 goed volgen en zelfs druk zetten, helaas kwam er in lap twee iemand recht op mij af toen hij het "hoefijzer" afstak waardoor ik minimaal moest corrigeren....geen goed idee in deze bochtencombi. Het bos in en helaas moeten towen, kwam op precies dezelfde plek weer de baan op alleen een rondje achter. Toen maar rustig nette rondjes gereden en de schade beperkt gehouden met P10....wel saai:-)
Maargoed, op naar race 2 op Charlotte oval!! Benieuwd hoe het daar gaat.
Ze hadden wel damage volgens mij. Ik kreeg bij het eerste ongeluk ook een 0x door lichtblauwe auto. Gelukkig geen echte schade.NickThissen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:45:
[...]
Eerste crash lijken er een stuk of 4 auto's gewoon doorheen te rijden lol (bijv tussen 0:15 en 0:18)... Is dat die lag switch of hadden ze ook wat damage?
@Joep, was inderdaad wel even billen knijpen.
Tja, ik vind het al met al een race incident.NickThissen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:43:
[...]
Ik had het nog even snel nagekeken na de race en m'n eerste reactie was dat het wel erg optimistisch was. Maykel reed inderdaad niet helemaal tegen de curbs maar er was niet echt genoeg plaats om er tussen te prikken. Als je echter al zo lang achter iemand zit en elke keer daar sneller bent dan ga je natuurlijk wat sneller voor zo'n gaatje, vooral in de laatste ronde. Maar goed, Maykel kon ook nergens heen, hij zit midden in de bocht committed en kan dus nooit reageren als er iemand binnendoor probeert te duiken
Je moet ook de ronden er voor even kijken
Er zijn ook momenten geweest, waar ik echt op de rem moest om een ongeluk te voorkomen.
Laatste ronde is voor mij "go hard or go home", normaal wel zonder brokken.
Vind het wel jammer dat je niet voor de stijl nog even in de laatste 20 meter de rem hebt ingetrapt.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:29:
[...]
Laatste ronde is voor mij "go hard or go home", normaal wel zonder brokken.
1 Vraag komt het met de carb-cup wel eens voor dat niemand crasht , of tenminste 75% van het veld tegelijk aankomt ?
Na de finish deed ik datenchion schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:25:
[...]
Vind het wel jammer dat je niet voor de stijl nog even in de laatste 20 meter de rem hebt ingetrapt.
1 Vraag komt het met de carb-cup wel eens voor dat niemand crasht , of tenminste 75% van het veld tegelijk aankomt ?
En over de Carb Cup, nee. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Er is altijd wel een first lap hero, die er 5 wide van moet maken of zo.
https://docs.google.com/s...B3cnNnNlY3ZThYMC14cnhoVEE
Mijn beleving van het hele gebeuren was toch subtiel anders... Als mijn spotter ook maar 1 keer had aangegeven dat er iemand naast me zat had ik je laten gaan. Mensen die vaker met me racen zullen kunnen bevestigen dat ik niet het type racer ben dat mensen lomp afblokt of bewust afsnijd.Niellie41 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:20:
Op zich had ik wel een leuke race.
De eerste helft zat ik achter Arjan en Marcel. Toen gingen ze samen eraf en kon ik er binnendoor langs. Daarna kwam ik steeds dichter bij Maykel.
De laatste paar ronden zat ik echt dicht, soms zelfs er naast (mijn spotter zei het al), maar de deur werd een paar keer keihard dicht gesmeten.
Ik merkte al dat ik iets sneller was in het bochtige gedeelte en in de laatste bocht. Daar moest ik het dan proberen.
Dat je een poging waagd vind ik prima, maar in mijn ogen was er in die laatste bocht uberhaupt geen ruimte om in te halen, ook al zat ik iets verder naar buiten dan normaal.
Als dat zo is, mijn excuses daarvoor, maar ik heb geen enkele aanwijzing gehad dat dat zo was. In mijn spiegels bleef je achter me, en mijn spotter bleef stil.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:29:
Tja, ik vind het al met al een race incident.
Je moet ook de ronden er voor even kijken
Er zijn ook momenten geweest, waar ik echt op de rem moest om een ongeluk te voorkomen.
Dat is geen excuus om een gat in te duiken wat er niet is om er vervolgens zelf als een speer vandoor te gaan...Laatste ronde is voor mij "go hard or go home", normaal wel zonder brokken.
En dan nog 1 ding... zouden de mensen tijdens de race het chatverkeer wat willen beperken? De 1e helft van de race was het lekker rustig, maar bij de 2e leek het wel een theekransje af en toe, niet tof!
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 25-01-2012 07:18 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Om deze reden heb ik de chat-volume knoppen op het stuur zitten, kan je het altijd uit zetten. Persoonlijk gebruik ik ze bijna alleen maar om het harder te zetten, ik stoor me er persoonlijk niet aan. Ik ben het namelijk gewend om me te focussen met veel omgevingsgeluid (dit is namelijk ook bij handboogschieten, achter je worden moppen getapt, of gesprekken gevoerd. die je kan horen tijdens je schot, en dat schot moet evengoed raak zijn op een wedstrijd)BM schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:18:
En dan nog 1 ding... zouden de mensen tijdens de race het chatverkeer wat willen beperken? De 1e helft van de race was het lekker rustig, maar bij de 2e leek het wel een theekransje af en toe, niet tof!
Ik begrijp dat dat voor anderen anders kan liggen, echter vind ik niet dat al die verantwoordelijk in zijn geheel bij de chatters ligt. Als je je daar echt heel erg aan stoort, kan je de voicechat functie namelijk muten (je kan er zelfs een knop voor toekennen, zodat je het tijdelijk kan muten...) Neemt niet weg dat er misschien iets meer gekletst werd in de tweede helft, maarja, toen lag het veld ook ver uit elkaar, en je moet toch wakker blijven
[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-01-2012 07:57 ]
Verwijderd
Mensen die lopen te kloten daar mag je gewoon protesten, aangezien alle races onder de sporting code vallen...Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:57:
gisteren de GT series getest .... wat was dat allemaal ... over slalommen gesproken .... ik heb met moeite denk 5 rondjes kunnen rijden waar ik totaal niemand voor mij had ... maar al die andere rondjes werden constant naar de kl*ten gereden door mensen die doodleuk op de rechtestukken op de ideale lijn stil stonden of door mensen die het zonodig vonden gewoon de lijnen te blijven rijden ook al rijd je 3-4sec toe .... vandaag skip ik en ga morgen nog eens 'proberen' .... to be continued.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het hoeft voor mij ook niet helemaal te stoppen, maar waarom zouden er zaken besproken moeten worden die niet direct met de race te maken hebben? Aangeven dat iemand links/rechts kan passeren, prima, maar hele discussies horen imho niet thuis in de race.Hoogie2004 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:53:
[...]
Om deze reden heb ik de chat-volume knoppen op het stuur zitten, kan je het altijd uit zetten. Persoonlijk gebruik ik ze bijna alleen maar om het harder te zetten, ik stoor me er persoonlijk niet aan. Ik ben het namelijk gewend om me te focussen met veel omgevingsgeluid (dit is namelijk ook bij handboogschieten, achter je worden moppen getapt, of gesprekken gevoerd. die je kan horen tijdens je schot, en dat schot moet evengoed raak zijn op een wedstrijd)
Ik begrijp dat dat voor anderen anders kan liggen, echter vind ik niet dat al die verantwoordelijk in zijn geheel bij de chatters ligt. Als je je daar echt heel erg aan stoort, kan je de voicechat functie namelijk muten (je kan er zelfs een knop voor toekennen, zodat je het tijdelijk kan muten...) Neemt niet weg dat er misschien iets meer gekletst werd in de tweede helft, maarja, toen lag het veld ook ver uit elkaar, en je moet toch wakker blijven
Xbox
Ik stoor me er ook niet aan. En als ik er geen zin in heb druk ik op mute.
Maar we kunnen afspreken alleen zeer beperkr te chatten tijdens een race. En met beperkt bedoel onderlinge afstemming, verder niet.
Verwijderd
Ik kan in sommige gevallen begrijpen dat ze op hun lijn blijven, alle begrip ... maar als je op 6 ronden 3x dezelfde personen dit ziet doen dan stel ik mij vragen wat ze daar eigenlijk aan het doen zijn ... hopelijk lijkt het er donderdag een beetje meer op ...we geven het nog niet op ... bijlangen nog nietHoogie2004 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:01:
[...]
Mensen die lopen te kloten daar mag je gewoon protesten, aangezien alle races onder de sporting code vallen...
De spiegel geeft een vertekend beeld. De auto's zijn veel dichterbij dan de spiegel laat zien.BM schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:18:
Als dat zo is, mijn excuses daarvoor, maar ik heb geen enkele aanwijzing gehad dat dat zo was. In mijn spiegels bleef je achter me, en mijn spotter bleef stil.
De reden dat ik door reed, was door de ronden er voor. Ik was nog aan het twijfelen om te wachten, maar ik dacht toch, laat maar zitten.
De volgende keer zal ik wel wachten
Duidelijk. Vind het dan wel vreemd dat mijn spotter dan stil bleef. Zoals ik al aangaf ben ik niet de persoon om mensen bewust keihard te blokken of van de baan te duwen. Zodra ik maar het vermoeden heb dat iemand naast me zit (of de spotter geeft dit aan) geef ik eigenlijk altijd wel genoeg ruimte, ik was dus in de veronderstelling dat dat gisteravond ook zo was. Had namelijk wel gezien dat je af en toe heel dicht bij zat, en dan weer ietsje terugzakte, maar had geen idee dat ik je daar kennelijk echt aan het blocken was.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:26:
[...]
De spiegel geeft een vertekend beeld. De auto's zijn veel dichterbij dan de spiegel laat zien.
De reden dat ik door reed, was door de ronden er voor. Ik was nog aan het twijfelen om te wachten, maar ik dacht toch, laat maar zitten.
De volgende keer zal ik wel wachten
Ruimte voor verbetering van de spotter imho. Als deze bij jou begint te roepen dat je er langs zit, zou ie dat bij mij ook moeten doen.
Volgende keer beter dan maar.
Xbox
Ik heb geprobeerd het wat makkelijker/inzichtelijker te maken wat er per dag rijdt en welke tracks/cars boeiend zijn om te kopen.
https://docs.google.com/s...JOWVNQaFBLZzdOQ0tFZzhJM1E
Hij loopt al een beetje beter , en ik heb edit mode opengezet , is wat makkelijker de file dan te downloaden indien gewenst.
[ Voor 34% gewijzigd door enchion op 25-01-2012 16:21 ]
Ik ga komend seizoen de Corvette rijden in de Proto & GT Challenge en de NASCAR B (misschien nog C) rijden aan de oval kant.
En TFR SuperCup eh? Hm, ik heb me daar ook net voor ingeschreven, in GT2. Maar op zich lijkt het me wel leuk om samen een team te vormen. Zou ik wel naar GT1 moeten switchen natuurlijk.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:04:
Misschien teveel data?
Ik ga komend seizoen de Corvette rijden in de Proto & GT Challenge en de NASCAR B (misschien nog C) rijden aan de oval kant.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Ik vind het prima Joost! Maken we een DRNL Team
Als je wilt kan ik ook naar de Ford over stappen.
Kan ook. Wat mij betreft hangt het vooral van de komende build af. Ik vind de Corvette een mooiere wagen maar met de huidige stand (NTM sinds vorig seizoen) voelt het niet goed aan. Ik had hetzelfde probleem met de Ford toen hij uitkwam en een seizoen later was het wel goed, dus misschien voelt het vanaf maandag ook weer goed met de Corvette.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:42:
Ja ik heb me ook eens ingeschreven daarvoor.
Ik vind het prima Joost! Maken we een DRNL Team
Als je wilt kan ik ook naar de Ford over stappen.
Weet je wat. Ik vul gewoon Corvette in en DRNL en als ik er na maandag nog niet mee kan rijden, dan kunnen we nog switchen, ok?
[ Voor 9% gewijzigd door josh-hill op 25-01-2012 15:47 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 25-01-2012 15:49 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4gytXGJIePI]
De hele race staat ook op YouTube.
Ik kan niet wachten tot ik met iRacing er op kan racen!
Ja, dat was de race dat Tony Stewart even liet zien dat hij gewoon de sterkste in de Chase was.....smullen was dat!!!Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:36:
Ik heb vandaag Martinsville Speedway gekocht. Afgelopen jaar een NASCAR race er van gezien. Het is een super kleine oval maar het was wel een van de coolste races die ik ooit heb gezien.
Maar op dit soort ovals maakt dat helemaal geen reet uit!
Cube Nuroad Race (2022)
Aangezien ik daar voor de rest geen gebruik van ga maken, vind ik het een beetje zonde om die alleen hiervoor aan te schaffen. Plus dat ik beloofd had deze week nog een keer naar mn ouders te gaan. Dan ga ik liever vanavond tijdens een race waar ik de auto niet van heb, dan morgen tijdens de Radical race
Cube Nuroad Race (2022)
Ik ga eens op zoek naar een oval league.
Zul je eerst voorbij mij moetenHoogie2004 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:16:
Ik ben er in ieder geval bij. Watch out want ik wil winnen!
Ja,maar het ww is hetzelfde als gisteren als het goed is, alleen dan de 1 vervangen door 2Fuelke schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:22:
De mail is nog niet verstuurd, klopt dat ?
BTW, ik wil ook altijd winnen, alleen komt er nooit geen fuck van
Tja, qua snelheid ben je niet best redelijk. Ik bedoel dit niet lullig, maar helaas zie ik je in bijna elke race waaraan we beide meedoen wel de baan afvliegen. Probeer eerst eens foutloos te finishen, dan komen de goede klasseringen vanzelf.Fuelke schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:24:
Ik vermoedde al zoiets.
BTW, ik wil ook altijd winnen, alleen komt er nooit geen fuck van
Ik vind die oval races erbij wel leuk, maar ben de komende tijd nog niet van plan om daar in de normale series tijd aan te besteden, aangezien ik aan de road kant nog lerende ben, en te weinig tijd heb omm het oval racen er nog bij te doen.Niellie41 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:16:
Misschien volgende week 13 een road only seizoen..
Ik ga eens op zoek naar een oval league.
De indycar heb ik wel, en het lijkt me hardstikke leuk om daar de oval mee te gaan doen. Ik hoop ook niet dat voor het volgende week 13 toernooi de oval races eruit gegooid worden. Nu moet ik echter kiezen tussen de radical morgen, en een oval vandaag waarvoor ik ook nog een auto moet aanschaffen, en dan is de keuze voor mij erg makkelijk.
Cube Nuroad Race (2022)
Beide auto's kopenderx666 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:28:
[...]
Ik vind die oval races erbij wel leuk, maar ben de komende tijd nog niet van plan om daar in de normale series tijd aan te besteden, aangezien ik aan de road kant nog lerende ben, en te weinig tijd heb omm het oval racen er nog bij te doen.
De indycar heb ik wel, en het lijkt me hardstikke leuk om daar de oval mee te gaan doen. Ik hoop ook niet dat voor het volgende week 13 toernooi de oval races eruit gegooid worden. Nu moet ik echter kiezen tussen de radical morgen, en een oval vandaag waarvoor ik ook nog een auto moet aanschaffen, en dan is de keuze voor mij erg makkelijk.
Ben ook eerder geneigd om de HPD te kopen dan de Silverado. De HPD zal ik in de nabije toekomst wel gaan rijden, de Silverado zal nog wel zn tijd duren.
Cube Nuroad Race (2022)
Dit topic is gesloten.