iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:49:
Quickrepair is niet gelijk aan quick tow. Jij hebt waarschijnlijk 3 minuten moeten wachten op een tow :)
nope :p echt repairs tow was 2min 15 :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, dan is er bij het instellen van de race idd wat verkeerd gegaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb net eens zitten kijken naar het aanmaken van een Tournament.
Het is niet handig allemaal.
Je kan namelijk een 2de race niet aanmaken voordat de 1ste is verreden.
Ik dacht ik maak de hele serie van week 13 aan als tournament. Nou dat gaan we dus niet doen. ;)
En dus zal Kevin elke keer in die 10 minuten tussen race 1 en 2 de 2de race met de hand aan moeten maken. Niet handig.
En daarnaast vind ik het slecht dat je in Race 2 het grid niet ziet.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:31:
In de esses gas blijven geven tijdens remmen en terugschakelen....
Joepw : Ben op dat vlak nog een beginner heel-toe :( en om nu links remmen en rechts gas te doen vind ik niet echt zo realistisch. ook met die h-schifter verlies ik tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij met de MX-5 met auto clutch (niet blip) en rem links en geef gas met rechts en schakel met de paddles.
Niet realistisch, maar wel zoals ik altijd rij met iRacing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:26

Niellie41

[object Object]

Ik rem ook gewoon met links en schakel met de flippers.
In de Corvette rijd ik nu ook zonder auto-blip. Ik denk dat ik in meerdere road auto's ga doen, waar het kan dan.

Imho maakt het niet uit hoe 'realistisch' je rijdt. Het belangrijkste is, waar jij je het fijnst bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:40:
Ik rem ook gewoon met links en schakel met de flippers.
In de Corvette rijd ik nu ook zonder auto-blip. Ik denk dat ik in meerdere road auto's ga doen, waar het kan dan.

Imho maakt het niet uit hoe 'realistisch' je rijdt. Het belangrijkste is, waar jij je het fijnst bij voelt.
inderdaad. wat ik wel merk is het fijnst is relatief (gewoon wat je gewend bent).
ik hecht persoonlijk wel veel waarde aan het realisme geeft me gevoel van echt racen. "als je die in een versnelling duwt" of eens verkeerd schakelt en de achterkant begint te protesteren " bv corvette en ook de mx-5 in race 2 sorry gasten :p"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Ik rem ook met links, en bv in de Skip koppel en rem ik met links. Rechts alleen gas geven. Heel & toe werkt bij mij niet echt met de G25 pedalen, misschien als ik ooit veel geld heb dat ik een CST pedalenset koop, maar dat zit er voorlopig niet in. Schakelen gewoon met de flippers. Uiteindelijk vind ik het belangrijker om net wat sneller te zijn dan om het zo echt mogelijk te maken.
Zolang ik geen full motion cockpit heb met minimaal 180graden view, een stuur met veel betere FFB en veel betere pedalen (hydraulisch), dan maakt me dat beetje minder realisme wat betreft het schakelen me ook niet uit :) En zolang de staatsloterij me nog niet goed gezind is, zal de de komende tijd nog niet gebeuren :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het enige wat ik ooit nog wil hebben is een race seat. Obutto of rSeat of zelf iets maken. Maar dan moet ik eerst een ander huis hebben met een extra kamer. :p
Want mijn vriendin vindt het niet goed als zo'n ding de hele tijd in de kamer staat. Maar ik heb geen zin om steeds dat ding op te ruimen :P
En op dit moment heb ik maar kamers. Een slaapkamer en een woonkamer/keuken.

[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:18:
Het enige wat ik ooit nog wil hebben is een race seat. Obutto of rSeat of zelf iets maken. Maar dan moet ik eerst een ander huis hebben met een extra kamer. :p
obutto komt er ook in bij mij. eerst wachten tot bouw huis klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb thuis nog de stoel uit mijn leaseauto liggen (zit nu een aangepaste stoel in). Hier ga ik nog een onderstel voor maken. Met mn dikke reet past een race seat toch niet fatsoenlijk :) En die astra stoel zit opzich nog best wel redelijk, alleen als je meer dan een ton per jaar rijdt is een aangepaste stoel toch net wat fijner. Maar als stoel voor bij mn pc voldoet hij prima. Kwa verstellen is het ook goed, want kan hoogte, kantel, rugleuning en lendesteun verbouwen....
Nu nog een 2e videokaart in mn pc, en de monitor van mn vrouw jatten zodat ik 3 schermen heb, en dan kan ik er weer tegenaan :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoe heb je van zo'n stoel dan een 'pc' stoel van gemaakt? Ik wil dat misschien ook maken, alleen heb ik geen idee hoe je zoiets maakt.

[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor een order bij Fanatec verwerkt word? Afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, maar staat nog steeds op 'Pending'.

* BM is ongeduldig :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik had een week voor de kerst ook een order op een vrijdag geplaatst. En de woensdag erna was hij binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:10:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor een order bij Fanatec verwerkt word? Afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, maar staat nog steeds op 'Pending'.

* BM is ongeduldig :p
wat heb je besteld dan.

orders hangt af van shipping vanuit china. (pas als ze in warehouse binnen zijn gaat uw order verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk race avondje gisteren, al was het mijn eerste keer .... bijgevolg ...qual naar de knoppen door een off track na de brug (terwijl ik op 1.39 uitkwam) ... een jump start tijdens race1 (geen rem gebruikt blijkbaar :+ ) .... en in race 2 half weg een leuk robbertje uitgevochten met Willem P (Eng) waardoor ik geen aansluiting meer kreeg met de rest .... but that's racing all about :)

@Joep
Leuk met die skins rijden vond ik, en dat maakt het makkelijker iedereen te onderscheiden. Toppie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:13:
Ik had een week voor de kerst ook een order op een vrijdag geplaatst. En de woensdag erna was hij binnen.
In de tussentijd nog statusupdates gehad? :)
dabelg schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:13:
[...]

wat heb je besteld dan.

orders hangt af van shipping vanuit china. (pas als ze in warehouse binnen zijn gaat uw order verder)
GT3 stuurtje met clubsport pedalen. Kon het toch niet nalaten nu G25 stuk is een stapje hoger te gaan qua kwaliteit :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja op de maandag rond de middag van Fanatec en op dinsdag nog een mail van UPS met de T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ah, klinkt goed. Wacht ik nog even af :)

Talking about the devil, komt net een update binnenvallen :p

[ Voor 47% gewijzigd door BM op 16-01-2012 12:33 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Veel plezier daarmee, die combi heb ik ook en bevalt heel erg goed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb de CSR Elite pedalen en die bevallen vooralsnog prima. Moet alleen nog iets verzinnen dat ik niet steeds wegrol onder het racen op mijn bureaustoel met wieltjes...

Dus de stoel en pedalen op een of andere manier 'aan elkaar vastmaken' maar dan niet permanent :P

Hopelijk is vanavond de F1 race nog wat druk, maar ik twijfel of ik die haal. Moet nog weg van tevoren :(
Sta overigens 14e in divisie 2 met die wagen, ondanks dat ik maar 6 weken mee heb gedaan (hoezo weinig deelnemers). Hopelijk in seizoen 1 meer tijd voor de F1.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 15:56
Niellie41 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:08:
Dinsdagavond is er een oval funrace.
Datum: Dinsdag 17 Januari rond 21:30
Baan: Talladega
Ronden: 50
Wagen: Silverado
Cautions: Ja
Tows: 2

Doet er iemand mee?
Dat zie ik wel zitten! Is dat met een fixed setup? Moet eens dringend werk maken van zelf setups uit te werken... als ze 32 uur in een dag krijgen heb ik er zeker tijd voor :/
Kan ik ergens meer info vinden ivm deze race?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:29:
Ik heb de CSR Elite pedalen en die bevallen vooralsnog prima. Moet alleen nog iets verzinnen dat ik niet steeds wegrol onder het racen op mijn bureaustoel met wieltjes...

Dus de stoel en pedalen op een of andere manier 'aan elkaar vastmaken' maar dan niet permanent :P
Dat probleem ga ik ook krijgen. Mijn G25 pedalen bieden nog niet zoveel weerstand dat het lastig word, maar denk dat ik bij deze pedalen daar wel last van ga krijgen.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik gewoon een stoel er naast staan voor het racen (zonder wieltjes), maar daar heb ik nu geen plek voor.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Dat zie ik wel zitten! Is dat met een fixed setup? Moet eens dringend werk maken van zelf setups uit te werken... als ze 32 uur in een dag krijgen heb ik er zeker tijd voor :/
Kan ik ergens meer info vinden ivm deze race?
Open, ik heb wel nog een setup voor je ;)
En ja hier

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vierkant houten frame dat je pedalen en stoel opsluit. Dan trap je de stoel niet meer weg. ;)

Hier de replays van race 1 & 2 van de testrace van de Escors serie op Silverstone International met de MX5.
http://p.invisio.nl/ir/re..._escors_test_race_1_2.zip

En zondag as. is er weer een testrace. Nu op Okayama Short. Dit om te testen of ze dat grid voor de 2de race nu wel voor elkaar krijgen.

Er zijn een aantal GoT-rijders die al enige tijd (2 maanden of meer) niet hebben gereden / ingelogd op de iRacign server.
Ik wil graag weten of deze rijders nog actief zijn / worden of gewoon gestopt zijn. Het betreft:
Schuey 2011-07-18
CRiMiNaL 2011-09-13
Mystikal 2011-09-14
Jknevel 2011-09-30
Hakulaku 2011-10-01
Tokkes 2011-10-27
greebo 2011-10-28
Flyby_Wire 2011-11-08
v8power67 2011-11-08

Daarnaast zijn er nog steeds een hoop GoT'rs die niet in de OP staan. Stuur me even een berichtje op GoT of op iRacing met je GoT-naam / iRacing naam en je CustID van iRacing.

[ Voor 104% gewijzigd door JoepW op 16-01-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:40:
Hoe heb je van zo'n stoel dan een 'pc' stoel van gemaakt? Ik wil dat misschien ook maken, alleen heb ik geen idee hoe je zoiets maakt.
Ik heb nog niks gemaakt, maar eigenlijk is het vrij simpel.
Meet eerst hoe hoog vanaf de grond gezien de zitting van mijn huidige stoel is, dan meet ik hetzelfde bij de autostoel als deze nog gewoon op zijn eigen geleiders op de grond staat. Het vershil daartussen is hoe hoog je frame moet worden.
Ik ga een grote plaat mdf gebruiken als bodemplaat, waar ik dan ook mijn pedalen op kan schroeven, bij de stoel gebruik ik 4 platen/balken van (in mijn geval) zo'n 30-35 cm hoog, 5 cm breed. Hiervan zijn er 2 ong. 40cm lang (die komen onder de geleiders van de autostoel) en 2 die iets korter zijn (maat weet ik zo even niet) die aan de voor en achterkant haaks tussen de andere balken inkomen, zodat je een mooie rechthoek overhoudt. Deze balken zitten natuurlijk stevig op de bovemplaat geschroefd en gelijmd. Stoel erop zetten, en met 4 bouten in het hout vastschroeven. Onder de bodemplaat maak ik op een paar plaatsen nog wat rubber zodat het zaakje niet zomaar verschuift.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bedankt! Ik zal er eens naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Nou dat ging weer lekker, ik heb met de SM Mosport redelijk onder controle dus ik dacht ik doe een race. Een race met veel deelnemers, start ging zelfs goed, eerste ronde ging goed, en net voor de finish gaat iemand dwars, ik er tegen aan, 8.5 min repairs en hij rijdt gewoon weg.

Waarom heb ik altijd pech (of lijkt dat maar zo) 8)7

Wat doen jullie meestal als je zo'n lange repair hebt. Daarna weer verderrijden voor de SR? Voor iRating maakt het niet meer uit neem ik aan?

EDIT: ben begonnen te rijden, maar de auto trekt scheef. Dus maar gestopt en zometeen de SR en iRating damage maar bekijken. Ik durf zo langzamerhand alleen nog maar TT en Qualify te rijden... maar daar is ook niet veel aan.

[ Voor 18% gewijzigd door flopdoc op 16-01-2012 15:54 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

@flopdoc: hoe laat heb je gereden? Ik heb zelf om 13.30 een race gedaan maar daar heb je niet gezien?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Nee het was die van 15.30 uur. Uit pure wanhoop ben ik net even MX5 gaan rijden, maar dat rijdt weer zo anders, ik houd het maar bij de SM voorlopig. Ook even de Radical op Infineon uitgeprobeerd, maar wat een vreemd circuit is dat met al die korte bochten en omhoog en omlaag.

[ Voor 80% gewijzigd door flopdoc op 16-01-2012 16:38 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Dat verklaart een hoop. dacht even dat er meerdere sessies gereden werden, terwijl ik alleen maar 1 zag

Vanavond 19h30 ben ik er weer bij. :)

[ Voor 16% gewijzigd door seninha op 16-01-2012 16:48 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Zijn er nog mensen die deze avond al willen oefenen met de Radical op Spa? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wel ;)
Mijn vrouw moet opeen vergaderen.
Er zal vast wel een hosted session zijn........
Ik was niet van plan er een op te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het zou misschien samen kunnen met de StarMazda , volgens de WR`s in S3 zit er maar 3seconden verschil in ronde tijd.

Ik denk ook dat de meeste mensen die de Radical hebben de StarMazda ook wel zullen hebben , ik kan het mis hebben natuurlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:48:
Het zou misschien samen kunnen met de StarMazda , volgens de WR`s in S3 zit er maar 3seconden verschil in ronde tijd.

Ik denk ook dat de meeste mensen die de Radical hebben de StarMazda ook wel zullen hebben , ik kan het mis hebben natuurlijk.
Zit de SM ook @ Spa dan, wordt een gaaf weekje dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
flopdoc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:37:
Ook even de Radical op Infineon uitgeprobeerd, maar wat een vreemd circuit is dat met al die korte bochten en omhoog en omlaag.
Infinion is dan ook een enorm wazige baan :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Touring Cup zit ook op Spa. ;)
Als er interesse is dan host ik wel een Spa sessie met Radical & SM om 20:00 uur tot 22:00.

[ Voor 80% gewijzigd door JoepW op 16-01-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Touring Cup zit ook op Spa. ;)
Als er interesse is dan host ik wel een Spa sessie met Radical & SM om 20:00 uur tot 22:00.
Eerst wil ik reageren op je F1 @ spa, wijzig je hem :+
Dan reageren op je WR, wijzig je hem :+

En ik ben erbij vanaf ongeveer 21.00 - 21:30 ergens, in de SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik moet nog mijn mpr halen voor door te stoten naar de b klasse, dus ik denk dat ik me vanavond eens rustig waag aan de sm op mosport.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:13:
......
Eerst wil ik reageren op je F1 @ spa, wijzig je hem :+
......
Verkeerd gekeken ;)
Hoogie2004 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:13:
......
Dan reageren op je WR, wijzig je hem :+
......
Ook verkeerd gekeken ;)

Training voor vanavond ingepland

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 16-01-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
HAHAHA,
3 schermen, hier opscheppen trots vertellen over de idioote resulutie die gedraait kan worden.....

En het dan niet kunnen lezen....

.... :X

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

LOL :+

Tot straks heren @ training. Nu eerst even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
derx666 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:14:
Ik moet nog mijn mpr halen voor door te stoten naar de b klasse, dus ik denk dat ik me vanavond eens rustig waag aan de sm op mosport.
Nou hoed je voor ongelukken!! Good luck, mss probeer ik t ook nog vanavond, anders vind ik het zo zonde van de afgelopen week trainen. Ik ben geloof nogal traag met het leren van de baan, pas vandaag rijd ik rondjes in de 1.15 (in practice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:38:
[...]

HAHAHA,
3 schermen, hier opscheppen trots vertellen over de idioote resulutie die gedraait kan worden.....

En het dan niet kunnen lezen....

.... :X
:O Zat achter mijn Mac :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

flopdoc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:40:
[...]
Nou hoed je voor ongelukken!! Good luck, mss probeer ik t ook nog vanavond, anders vind ik het zo zonde van de afgelopen week trainen. Ik ben geloof nogal traag met het leren van de baan, pas vandaag rijd ik rondjes in de 1.15 (in practice).
Ik heb pasgeleden de Skip gedaan op Mosport, dus het zal wel loslopen. Dadelijk ff een replay kijken, half uurtje practice, en dan een race ofzo, ik zie wel.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

flopdoc schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:40:
[...]

Nou , vind 1.15 een heel mooie tijd.Ben zelf nog niet onder de 1.16 gekomen. :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
seninha schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:27:
[...]

Nou , vind 1.15 een heel mooie tijd.Ben zelf nog niet onder de 1.16 gekomen. :|
Dat lukt me maar af en toe als ik helemaal in de flow zit zeg maar. 1.14 of sneller kan ik alleen maar van dromen. Maar dat geeft niet, als ik maar een race uit kan rijden ben ik al tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom op jongens. Ik reed 1:14,711 als beginner met een iRating van 1315....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 13:52
Eindelijk maar eens chat uitgezet, is me de laatste keer geweest dat ik van de baan raak omdat mn concentratie verstoord wordt door hele lappen tekst bovenin mn beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hertog_Martin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:46:
Eindelijk maar eens chat uitgezet, is me de laatste keer geweest dat ik van de baan raak omdat mn concentratie verstoord wordt door hele lappen tekst bovenin mn beeld
Verstandig, want tijdens het rijden is het toch niet belangrijk.

Ik zat net te kijken naar de tijden van SM en Radical op Spa. Ik had niet verwacht dat het WR Radical (2:12,5) 3 seconde sneller is dan van de SM (2:15,5).
Tot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Trainingsessie met ww gotprac is up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

JoepW schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:42:
Kom op jongens. Ik reed 1:14,711 als beginner met een iRating van 1315....
Dan doe ik zeker iets HEEL fout, want kom echt niet onder de 1.16.

Ben ik net bezig in de SM, nog 3 ronden te gaan, in de 5de plaats, komt mijn zoon van 10 en begint te me te praten.
KNAL, zo die linker doordraaien tegen de bandenstapel :N

[ Voor 26% gewijzigd door seninha op 16-01-2012 20:10 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Joep is ook coureur geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Zal wel, maar dan vind ik zo'n opmerking niet netjes tegenover andere rijders die GEEN coureur zijn geweest.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je moet ook niet meteen dezelfde tijden als de snelle mensen willen rijden ;)
Gewoon eerst de auto op de baan houden, snelheid komt dan wel. Zo doe ik het ook altijd.
Ik ben al tevreden als ik 2 sec van de snelle mensen ben.

Je kan beter langzamer zijn, maar vertrouwen hebben in de auto dan snel en elke bocht moeten corrigeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Wat zijn nu de fijnste pedalen CSP of CSR?of... Thrustmaster T500 RS

[ Voor 23% gewijzigd door Ruud Mulders op 16-01-2012 20:39 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Dat wil ik ook helemaal niet.Ik gaf alleen aan dat ik 1.15 al knap vond. Verder niets.
Weet heus wel dat sneller tijden zullen komen, daar rij ik al te lang sim voor om te weten.

Dit is pas de tweede wedstrijd met de SM, moet gewoon nog aan wennen.Maar dat weerhoudt me niet ervan om te waarderen als iemand 1 seconden sneller rijdt.

Trouwens, als ik naar de uitslag kijk van de zojuist gereden wedstrijd (waar ik toch als 7de ben gereclasseerd), gasten die voor me reden die waren allemaal A's en B's.

http://members.iracing.co...onid=4827496&custid=76000

[ Voor 28% gewijzigd door seninha op 16-01-2012 20:44 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Nou, ik heb eindelijk weer een race in de SM uitgereden, phew. Startpositie 2e (wat ik al vreemd vond, maar kennelijk is de rest nog langzamer dan mij, een trage split ofzo? Ik kijk daar nooit naar tot nu toe...), en zowaar, ONGELOOFLIJK (voor mij dan) geen enkele incident. Op een gegeven moment kwam ene Hauser steeds dichterbij dus die heb ik maar gewoon voor laten gaan ipv een battle te beginnen- dan weer risico op een incident/crash, en of ik nu 2e of 3e wordt maakt mij niet uit.

Geen enkel rondje in de 1.15 trouwens, wel laag in de 1.16, maar in een race rijd ik maar iets voorzichtiger dan tijdens practice.

@Seninha : ik rijd nu een aantal weken met de SM, dus na 2 races doe je het toch prima lijkt mij!

BTW Nu ook nog naar de B class gepromoveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:11:
Zal wel, maar dan vind ik zo'n opmerking niet netjes tegenover andere rijders die GEEN coureur zijn geweest.
Joh, sorry dat je het zo opvat. Ik dacht een l@llige (@ kan een U en een O zijn ;) ) 'stimulerende opmerking te maken.
Mijn circuit ervaring is 25 jaar oud en roestig en mijn reflexen zijn de beste niet meer op mijn 51ste :P :9
En zoals ik Tom Coronel laatst hoorde zeggen is het wel erg wennen om de auto niet te voelen bewegen. Dus circuit ervaring helpt een beetje maar niet veul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

seninha schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:42:

Trouwens, als ik naar de uitslag kijk van de zojuist gereden wedstrijd (waar ik toch als 7de ben gereclasseerd), gasten die voor me reden die waren allemaal A's en B's.

Saferty Rating geeft niet aan hoe goed iemand is ;) Maar meer hoe lang hij iRacing doet.

@flopdoc, gefeliciteerd! Kan je ook de HPD doen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Goh Joep, ik had niet verwacht dat je al zo oud was :) Ik dacht dat ik met mn 35 al tot de bejaarden hoorde hier, maar het kan altijd erger natuurlijk :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
@Seninha Als ik het allemaal goed lees was ik in mijn race met mijn average lap time 81 duizendste sneller (http://members.iracing.co...4827497&custid=78849&fb=1) Dus zo groot is het verschil niet meer ! En onze snelste lap scheelt minder dan 0.1 s.... dus over een week ofzo.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo, dat was een lekkere training voor de Endurance race met de Radical op Spa. Ben wel benieuwd of de banden het volhouden en of het dus loont om na een half uur nieuwe banden te halen en eventueel om met 30 liter te starten.
Ik zal nu eens kijken of ik voor de gotters een FTP toegang kan regelen op mijn server. Ik heb ruimte zat, alleen ff de beveiliging uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ben mee aan het doen met een open practice met de SM op Spa. Heb nu een snelste van 2:18.084 staan met een opt van 2:17.449. Denk dat ik in een race lage 2:18 zou moeten kunnen rijden met nog wat oefening. Heb een setup van iemand tijdens de practice gekregen die ik erg lekker vind rijden: http://www.mediafire.com/?ji8acr1a86g5zx6
Misschien niet de snelste setup, maar hij voelt wel lekker stabiel (als je de banden opgewarmd hebt).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net voor de lol een Indy Fixed race gereden zonder ervoor geoefend te hebben. Ik zag mensen bij de start al spinnen.
18e gestart of zo en als 9e gefinished (wel op 2 ronden achterstand :+, wel 0 inc's!)

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 17-01-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:23:
Net voor de lol een Indy Fixed race gereden zonder ervoor geoefend te hebben. Ik zag mensen bij de start al spinnen.
18e gestart of zo en als 9e gefinished (wel op 2 ronden achterstand :+, wel 0 inc's!)
Ja die fixed op Richmond was lachen, begin van de week een gedaan...

Ik moet voor mezelf eens gaan verzinnen welke 2 of 3 klasses ik wil gaan rijden in S1, en daar dan ook bij blijven. Al dat geswitch is niet goed voor de SR en iR

Ik neig naar Star Mazda en dan nog een oval klasse (als de Indy Fixed 12 weken gaat, denk ik die) Een enkele F1 race blijf ik ook wel rijden met weinig oefenen, pro zal ik toch nooit worden en het blijft toch altijd leuk in dat ding.

Dus tot nu toe:
F1 (enkele race)
SM (meerdere races)
Indy Oval Fixed (indien aanwezig, meerdere races)

En dan zit het al behoorlijk vol. Een eventuele andere klasse erbij kan dus nog wel, maar die zal ik dan vooral moeten rijden als de SM / Indy geen official races hebben. Radical heb ik voorlopig wel even gezien.

[ Voor 51% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-01-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
seninha schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:42:

Gewoon prima resultaat hoor :)

Oke, je bent misschien niet de snelste (al is 1:16 laag echt zo slecht niet), maar je rijdt wel een behoorlijk strak ritme. Netjes :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
RuudjeM schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:38:
Wat zijn nu de fijnste pedalen CSP of CSR?of... Thrustmaster T500 RS
Misschien niet zo handig om dit in de avond te posten... nog maar een keer.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:25:
[...]

Misschien niet zo handig om dit in de avond te posten... nog maar een keer.
CSP en CSR zijn beide prima. Enige verschil is dat de CSP 100% metaal zijn, en er een trilfunctie op het rempedaal zit (voor zover ik weet). Ik heb de CSR Elite pedals en die bevallen echt prima. (deze heb ik: http://www.fanatec.de/web...ducts_id=101&session=true )

Thrustmaster kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:28:
[...]

CSP en CSR zijn beide prima. Enige verschil is dat de CSP 100% metaal zijn, en er een trilfunctie op het rempedaal zit (voor zover ik weet). Ik heb de CSR Elite pedals en die bevallen echt prima. (deze heb ik: http://www.fanatec.de/web...ducts_id=101&session=true )

Thrustmaster kan ik niet over oordelen.
heb op iracing forums gelezen dat CSP beter is dan thrustmaster pedalenset. wel is er iemand bezig met een loadcell mod voor de thrustmaster pedalen en wachten de meeste thrustmaster users daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als die thrustmaster inderdaad geen loadcell heeft is de keuze makkelijk wat mij betreft. Neem dan (afhankelijk van je budget) een van de Fanatec sets. Hecht je waarde aan het trillen van je rempedaal bij blokkeren neem dan de CSP, anders kan je je 50 euro besparen.

#Edit @ hieronder: Natuurlijk, echter hangt daar ook een prijskaartje aan over het algemeen een aantal maal hoger als de huidige loadcell volgens mij...

Is er overigens nog nieuws over dat ubervette stuur? (CSW ofzo..)

[ Voor 29% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-01-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zou graag hydraulische pedalen van Fanatec zien. Dat schijnt toch nog een beter gevoel te geven dan de loadcell pedalen die een stuk foam gebruiken voor de druk te simuleren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 06:48:
[...]

Ja die fixed op Richmond was lachen, begin van de week een gedaan...

Ik moet voor mezelf eens gaan verzinnen welke 2 of 3 klasses ik wil gaan rijden in S1, en daar dan ook bij blijven. Al dat geswitch is niet goed voor de SR en iR

Ik neig naar Star Mazda en dan nog een oval klasse (als de Indy Fixed 12 weken gaat, denk ik die) Een enkele F1 race blijf ik ook wel rijden met weinig oefenen, pro zal ik toch nooit worden en het blijft toch altijd leuk in dat ding.

Dus tot nu toe:
F1 (enkele race)
SM (meerdere races)
Indy Oval Fixed (indien aanwezig, meerdere races)

En dan zit het al behoorlijk vol. Een eventuele andere klasse erbij kan dus nog wel, maar die zal ik dan vooral moeten rijden als de SM / Indy geen official races hebben. Radical heb ik voorlopig wel even gezien.
Indycar vind ik persoonlijk iets te 'makkelijk' (op Richmond was het wel tricky, omdat je gas moest loslaten :P). NASCAR vind ik veel leuker om te rijden.
Komend sezoen wil ik weer NASCAR B doen, want ik ben voor mijn gevoel nog niet klaar voor de NASCAR A.
En op road ben ik aan het denken om volgend jaar een GT auto te gaan rijden. Misschien de Corvette.
En dan nog af en toe F1.

Over de pedalen.
Er zit bijna geen verschil tussen de CSP en CSR Elite. Frank zei het al. Maar €50 euro verschil is ook niet veel en ik weet niet of ze nog de actie hebben waar je de tuning kit voor de CSP gratis er bij krijgt.

@Derx, bedoel je de CST? Die zijn niet van Fanatec. Voor zover ik weet heeft Fanatec geen hydraulische pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Indycar vind ik persoonlijk iets te 'makkelijk' (op Richmond was het wel tricky, omdat je gas moest loslaten :P). NASCAR vind ik veel leuker om te rijden.
Komend sezoen wil ik weer NASCAR B doen, want ik ben voor mijn gevoel nog niet klaar voor de NASCAR A.
En op road ben ik aan het denken om volgend jaar een GT auto te gaan rijden. Misschien de Corvette.
En dan nog af en toe F1.
Ik twijfel nog over de keuze voor Indy fixed. Ik heb me ook wel vermaakt in de Silverado, maar misschien is het tijd voor de NASCAR B-klasse. Echter heb ik gewoon te weinig kaas gegeten van de oval setups om in de normale NASCAR B mee te komen. Heb geen idee of de NASCAR B-fixed iets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik wil je best helpen (lees: geven) van setups. :P Al moet je wel waarschuwen dat ik ook nog lerende ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga komende week eens in wat oval wagens proberen. Misschien vind ik dan iets doorslaggevends :+

Tevens lijkt het me een goed plan om de trainingen weer een vaste klasse te maken (zoals in S3 de SM), om zo het deelnemersveld (hopelijk) wat groter te krijgen. Tevens kom je dan wat meer bekenden tegen in de races hopelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-01-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:41:
[...]
@Derx, bedoel je de CST? Die zijn niet van Fanatec. Voor zover ik weet heeft Fanatec geen hydraulische pedalen.
Fanatec heeft inderdaad (nog) geen hydraulische pedalen, maar ik zou het wel graag zien dat ze een set gingen maken :)
CST is helaas boven mijn budget, en deze gebruiken ook een loadcell ipv hydrauliek.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

@derx, ah op die fiets.

Ik hoop dat ik tijd vindt om met de NASCAR B op Milwaukee te rijden. Kleinere ovals zijn echt lachen. Maar deze week heb ik het druk met school en ben nog aan het oefenen voor de SSCA 2.4 uur van Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:48:
Ik ga komende week eens in wat oval wagens proberen. Misschien vind ik dan iets doorslaggevends :+

Tevens lijkt het me een goed plan om de trainingen weer een vaste klasse te maken (zoals in S3 de SM), om zo het deelnemersveld (hopelijk) wat groter te krijgen. Tevens kom je dan wat meer bekenden tegen in de races hopelijk.
Opzich goed plan , om 1 wat vastere auto te gaan doen , misschien is de Indy dan eigenlijk misschien wel de mooiste optie , is nl 1 van de makkelijker/vloeiender auto`s om in te beginnen en er zijn 4 series mee te rijden , kunnen we ook af en toe eens een oval training/race doen. :9

Maar alles hangt af van wat voor schedule de iRacing officials voor ons in petto hebben en natuurlijk welke auto`s NTM krijgen en of ze daarna nog een beetje bestuurbaar zijn (zal waarschijnlijk wel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben zeer benieuwd of er meer wagens (en zoja, welke wagens) het NTM gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daytona Prototype krijgt zeker de NTM. Verder weet ik het niet. Misschien de Mustang ook dan.

En ik weet niet of er ooit een oval practice komt. Daarvoor zijn 'we' met te weinig of we moeten het zelf doen, 1 a 2 euro is ook niet veel.

[ Voor 44% gewijzigd door Niellie41 op 17-01-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
enchion schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:28:
[...]

Opzich goed plan , om 1 wat vastere auto te gaan doen , misschien is de Indy dan eigenlijk misschien wel de mooiste optie , is nl 1 van de makkelijker/vloeiender auto`s om in te beginnen en er zijn 4 series mee te rijden , kunnen we ook af en toe eens een oval training/race doen. :9

Maar alles hangt af van wat voor schedule de iRacing officials voor ons in petto hebben en natuurlijk welke auto`s NTM krijgen en of ze daarna nog een beetje bestuurbaar zijn (zal waarschijnlijk wel)..
Ik heb mij dit seizoen ook geconcentreerd op de Indycar en zie daar......#1 in division 3 en 20e overall; het werkt echt!!

Setup-tips heb ik altijd aangezien ik reeds twee volledige seizoenen heb gereden, het NTM zal nog wel wat verwarring veroorzaken maar ook daar komen we wel weer uit :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Doet de iRacing-site het bij jullie ook niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik dacht dat het aan het trage wifi van mijn school lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

enchion schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:33:
Doet de iRacing-site het bij jullie ook niet meer ?
nope
Wanneer degradeer je?
ik zit nu op een SR van 1.2 denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door MikeVM op 17-01-2012 12:35 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 18:22
"We are currently working on restoring the service."

Zouden ze weer een stroom storing hebben?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MikeVM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:34:
[...]

nope
Wanneer degradeer je?
ik zit nu op een SR van 1.2 denk ik
Wat heb je allemaal uitgespookt dan? 1.2 is toch best wel laag imho :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Onder de 1 is een fasttrack degradatie naar een klasse lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
En na week 13 mag je met 1.2 ook naar een lagere klasse.... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

hoe hoog moet ik hem krijgen deze week om niet te degraderen?

SR komt door proberen van verschillende klasses, continue veranderen van hardwaresetup. en gebrek aan concentratie.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Volgens mij moet je hem boven de 2.0 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
MikeVM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:46:
hoe hoog moet ik hem krijgen deze week om niet te degraderen?

SR komt door proberen van verschillende klasses, continue veranderen van hardwaresetup. en gebrek aan concentratie.
SR hoogte weet ik niet. Nou kan ik me voorstellen dat iRacing met al dat "lekkers" (veel banen, veel soorten auto's en ook nog Oval/Road) aanlokkelijk is om van alles wat te "proeven" (ik ken dat ook van mijn Flightsimulator tijd, de "game" met vast de meest uitgebreide hoeveelheid addons ever), maar het is toch goed om je tot 1 of 2 auto's te beperken denk ik, mss zelfs de setup niet steeds te veel te veranderen, en ook de hardware stabiel te houden (voor zover het niet uitvalt).

Als de concentratie weg is is het in mijn ervaring zinloos om door te rijden, gewoon even rusten en daarna weer verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
En de service is terug up...

Concentratie is bij mij meestal de reden van SR verlies. Soms lukt het me gewoon niet om 5 ronden achter elkaar foutloos te rijden en een andere keer rijd ik zonder enig probleem 45 a 60 minuten aan een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daarom is MC racen ook handig. Je blijft de hele race wakker, want er is de hele tijd verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Misschien dan even een stel TT rijden.....als je zo laag staat levert een half uurtje foutloos alleen rondrijden wel de nodige SR op!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Helaas alleen nog geen stats.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Jullie moeten je allemaal niet zo druk maken om SR. Dan komt dat vanzelf wel goed :) iRating is vele malen belangrijker. En dat valt uiteindelijk ook weer in het niet bij kampioenschapspunten. Dat is uiteindelijk toch het 2e belangrijkste. Allerbelangrijkste is uiteraard: ........ Dat je plezier hebt!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Plezier heb ik meestal wel. Al is het altijd balen als een race in het begin eindigt omdat iemand voor je hem niet op de baan kan houden...

SR is voor mij meestal erg variabel, ik heb periodes dat ik een x aantal bijna foutloze races doe achter elkaar, afgewisseld met een periode dat niks lukt, dus schommelt het meestal tussen 2 ~ 4 in de A-class. iRating schommelt als gevolg van bovenstaand ook behoorlijk, tussen de 2000 ~ 2400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
@ Roderic....klopt, als je A bent kijk je niet meer naar de SR en alleen naar je iRating om in een goede split te komen en de daarbij behorende punten. Zelf merk ik het ook dat de SR mij totaal niet meer boeit, al is 4.99 lekkerder dan 2,91 :). De mensen die zich er wel druk om maen zijn meestal nog aan het klimmen in de licenties of zoals bij Mike, als je laag in de C zit val je terug naar D......is ook geen pretje toch?

Indien je niet voor een kampioenschap gaat is iRating toch wel het allerbelangrijkste, je komt dan bij rijders met vergelijkbare rijkunsten wat racen ook weer spannender en leuker maakt!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:36
Dat klopt, maar de beste manier om je SR structureel omhoog te helpen is toch gewoon een hogere iRating krijgen.

Je komt dan in splits terecht met een hoger niveau waar ook minder aanvaringen e.d. plaatsvinden. Je hebt dan nauwelijks meer last van mensen die hun rempunt compleet missen en jou als rem gebruiken om eens wat te noemen.
Je moet er vervolgens gewoon voor zorgen dat je zelf een niveau bereikt waar je je gewoon een race met een paar incidenten kunt rijden als er niets geks gebeurt, zeg 4-6 incidenten gemiddeld.

Ik zweef ook behoorlijk met m'n SR tussen 1.5 en 4.5 en ik een paar drama races heb sta ik wel eens op A1.35 o.i.d., maar er is dan weinig aan de hand omdat je SR dan lang niet meer zo hard zakt als je wat foutjes maakt. En als je dan eens een race met een beperkt aantal incidenten rijdt klimt het ook weer net zo hard omhoog.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Pagina: 1 ... 74 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.