Leuke races gister
Kwam er 1 minuut voor de kwalificatie van race 1 achter waarom ik zo gru-we-lijk veel tijd verloor.... Rijd sinds vrijdag tijdelijk met een Logitech Momo stuur, deze heeft itt mijn oude G25 een range van 270, ipv 900 graden. iRacing pakt dat prima op, alleen stond de lock-to-lock range nog op 360 graden... Nadat ik dat terug gezet had was ik prompt in Q (1.41.2) al ruim een seconde sneller dan in P (1.42.4).
Wellicht ook een verklaring waarom de Radical en SM races gistermiddag zo beroerd gingen
2e race was ook wel leuk. Wederom wat sneller kunnen gaan (1.40.6), en regelmatig wat mensen voor en achter me gehad, al bleven echte gevechten meestal wel uit. Joep en Marco voor me waren wat te snel om echt bij aan te haken. In ronde 6 helaas ook last gehad van een spin van Kevin, ik reed precies in zijn zijkant, en hoewel de schade meeviel was het toch paar rondjes wennen hoe de auto nu precies reageerde. Snelheid kostte het verder niet echt. Verder in de race nog paar rondjes leuk aan het vechten geweest met Kevin. 1 inhaalpoging gedaan, maar die werd door Kevin mooi gecountered. Hij liet me mooi rechtdoor schieten en kwam zelf binnendoor weer voorbij. Erg netjes
Op het einde kwamen Henrik en Joeri nog akelig dichtbij (met z'n 2e binnen 4 tiende), maar die hadden meer aandacht voor elkaar gelukkig
Benieuwd naar de komende races, vond dit wel geslaagd, al zal Silverstone wel nooit mijn favoriete baan worden