iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:37:
Wat ik laatst las en goed vond. Dat je niet alle klasses tegelijk laat racen. Dus dat je een off-season krijgt voor een bepaalde auto.

Bijv:
S1 Skip Barber wel en de Star Mazda niet.
en in S2 dan omgekeerd.

[...]

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1837797.page

Zo krijg je vollere velden en rijd je meerdere wagens.
Ik weet niet of je daar mensen blij mee maakt. Dan zouden de seizoenen korter moeten denk ik.... Of je zou binnen de license-class moeten blijven met switchen, dus SM wel en Radical niet en andersom...

Voor die GT's kan ik me dat voorstellen overigens....

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-01-2012 11:55 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36

Niellie41

[object Object]

Was even een snel voorbeeld :p
Maar als ze de klassen binnen de licenses wisselen is idd een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:10
Ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Je kunt dat moeilijk verantwoorden naar je klanten die net een bepaalde auto hebben aangeschaft en er vervolgens 13 weken niet meer in kunnen rijden in officiële series.

Er zullen dan heus wel wat mensen naar een andere serie switchen, maar ik denk dat er dan ook mensen teleurgesteld zijn en helemaal nergens gaan rijden of wellicht een soort van hosted series gaan opzetten.

Dus ik denk dat er behalve het beperken van het aantal dagen per week voor een serie er niet veel anders gedaan gaat worden.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:47:
[...]

Sao Paolo is inderdaad een baan waar ik wel op wacht, alsmede Long Beach.

Ik hoop dat ze ook nog wat andere banen die de F1 aandoet kunnen scannen in de toekomst. Australië lijkt me wel gaaf, en India ook. Maar als ik er 1 mocht kiezen die ze morgen gaan doen, is het Montréal.
Ik hoop ook dat ze Sao Paolo gaan fasttracken , is een erg toffe baan , Montreal is natuurlijk een no brainer , maar India ??? waarom is gewoon een Tilke baan toch , dan liever Turkije die vind ik dan nog wel leuk (als enige dan)
Verder neem ik aan dat je Albert Park bedoelt met Australie , ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit een erg interessante race gezien, dan zou ik veel liever Adelaide hebben (is een soort Montreal-Zuid).
Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:47:
50 miljoen dollar voor het organiseren van de race als ik het goed heb....
Ik hoop ook stiekem dat de samenwerking van iRacing met McLaren voor die GT wagen ook leid tot een versie van de F1 McLaren van afgelopen jaar.
Ik , en vele andere iRacers , hoop eerder op een McLaren-F1 uit de periode 88-91 , veel snelheid met weinig fratsen , zal ook beter voor participation zijn denk ik , nl minder setup om aan te sleutelen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Fragbeestje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:48:
@derx666 : skin ziet er goed uit!

Gisteren dus nog maar even aan het prullen geweest met m'n G27 en het wil maar niet lukken... :|
Calibratie verloopt niet echt goed de waarden blijken te verspringen bij het helemaal naar links en rechts draaien en na het calibreren gaat het maar een rondje of zo goed en dan staat m'n stuur niet meer goed.

Ook na het calibreren staat m'n stuur niet in het midden.

Net wat lopen zoeken en denk dat ik de oplossing gevonden heb :
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming/G27-Racing-Wheel/td-p/389626/page/2

Deze avond maar eens uitproberen en hopen dat het hiermee lukt!
thanks, voor een eerste poging was ik er wel blij mee, misschien dat ik nog wat extra sponsor logo's erop ga zetten, maar dat zie ik nog wel.

Ik denk dat de oplossing van het Logitech forum niet heel veel zal uitmaken. Wat je nl. doet is zorgen dat er nog maar 1 instance van de G27 in je device manger staat. Wat er nl. gebeurt is dat elke keer als je je stuur op een andere USB poort aansluit, deze opnieuw geinstalleerd wordt. De oude instance wordt dan niet verwijderd. In princiepe zou dit niks uit mogen maken, omdat deze instances niet actief zijn, maar je kunt het altijd proberen.

Als dat niet werkt zou ik eens het volgende topic lezen op het iracing forum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/570006.page
Wellicht is er iets met je encoder mis (stof of los of iets dergelijks), of kun je het ClrCalib programmatje gebruiken (wat ook in dat topic staat).

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49
derx666 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
[...]
Als dat niet werkt zou ik eens het volgende topic lezen op het iracing forum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/570006.page
Wellicht is er iets met je encoder mis (stof of los of iets dergelijks), of kun je het ClrCalib programmatje gebruiken (wat ook in dat topic staat).
Thanks! ik vrees idd dat de encoder losgekomen is. Het probleem dat ik heb komt ongeveer overeen met de omschrijving in dit topic.

Ben langs de ene kant blij dat ik het gevonden heb, langs de andere kant vind ik het wel balen en weet ik nu niet goed wat te doen. Heb de G27 ongeveer 3 maanden geleden gekocht bij Logitech zelf. Indien ik hem nu op moet sturen zit ik een week zonder stuur en krijg ik een toestel waarbij ik binnen de 6 maanden waarschijnlijk hetzelfde probleem ga hebben. Indien ik het zelf oplos vervalt m'n garantie en zit ik gewoon zonder stuur indien ie stuk gaat... :-(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Fragbeestje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Thanks! ik vrees idd dat de encoder losgekomen is. Het probleem dat ik heb komt ongeveer overeen met de omschrijving in dit topic.

Ben langs de ene kant blij dat ik het gevonden heb, langs de andere kant vind ik het wel balen en weet ik nu niet goed wat te doen. Heb de G27 ongeveer 3 maanden geleden gekocht bij Logitech zelf. Indien ik hem nu op moet sturen zit ik een week zonder stuur en krijg ik een toestel waarbij ik binnen de 6 maanden waarschijnlijk hetzelfde probleem ga hebben. Indien ik het zelf oplos vervalt m'n garantie en zit ik gewoon zonder stuur indien ie stuk gaat... :-(
duidelijk de zware dilemma's van het leven. |:( gewoon opsturen die hap garantie is garantie (moeten ze er met een g2. maar rekening mee houden.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
dabelg schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:02:
[...]
duidelijk de zware dilemma's van het leven. |:( gewoon opsturen die hap garantie is garantie (moeten ze er met een g2. maar rekening mee houden.
Ja, naast "hoeveel suiker doe ik nu in m'n koffie?", "wat eet ik deze avond?" en "eet ik eerst de chocoladerand van het koekje of direct het koekje zelf?" duidelijk een van de zwaardere dilemma's in mijn leven!
De mensen in de derde wereld mogen zich gelukkig prijzen dat ze hier niet mee te maken hebben. :+

Zal eerst wel eens klooien met het topicmateriaal. Ben binnenkort toch een tijdje weg dus dan kan ie de po(s)t op indien het niet gefixt is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, ik kan dus definitief op zoek naar een nieuw stuurtje. Logitech geeft (ergens wel begrijpelijk) geen garantie meer op producten die 4+ jaar oud zijn.

Zo maar eens even kijken, wellicht dat er in de prijsrange van de G25/27 ook nog wel losse stuurtjes te krijgen zijn, pedalen heb ik immers al....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

hmmm, ik heb nog wel een logitech momo (zwart) voor je in de aanbieding, zitten wel pedalen bij offcourse, maar goed denk dat je wat beters zoekt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb ook nog een Momo liggen, mag je gratis en voor niks hebben, maar hij ligt wel compleet uit elkaar dus je zult hem zelf in elkaar moeten schroeven :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

BM: zelfs geen aanbieding om met een percentage korting bij Logitech zelf te shoppen?

Anders gewoon een G25 van Marktplaats afhalen, die heb je voor rond de 100 euro. Pedalen leg je gewoon als reserve op de plank dan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:41:
BM: zelfs geen aanbieding om met een percentage korting bij Logitech zelf te shoppen?

Anders gewoon een G25 van Marktplaats afhalen, die heb je voor rond de 100 euro. Pedalen leg je gewoon als reserve op de plank dan.
Jawel, krijg zo als het goed is een coupon. Maar de prijzen van Logitech zelf zijn niet geheel realistisch met de werkelijke verkoopprijzen. Wellicht is dit ook wel een mooi moment om de boel wat te upgraden.

Rondkijken wat Fanatec te bieden heeft is een slecht idee in dat geval :p

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 13-01-2012 15:44 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ben benieuwd wat ze updaten bij iRacing.

"Deploy web, infrastructure, and Road America updates.

[ Voor 34% gewijzigd door Niellie41 op 13-01-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zouden ze de rechte einden aan het inkorten zijn? 8)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
T` schijnt volgens het forum iets met de reclame op de track te maken te hebben . -O-

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 13-01-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
enchion schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:26:
T` schijnt volgens het forum iets met de reclame op de track te maken te hebben . -O-
overal thrustmaster en nvidia logo's dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Jullie moeten het een week zonder mij doen heren, ik ga even de sneeuw opzoeken :) hoop dat de toernooi site het houdt want vanaf de piste kan ik niet veel ben ik bang :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:04:
Jullie moeten het een week zonder mij doen heren, ik ga even de sneeuw opzoeken :) hoop dat de toernooi site het houdt want vanaf de piste kan ik niet veel ben ik bang :+
Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Veel plezier Nick.
Duits: Hals und Beinbruch :)
Engels: Break a leg :)

hmmm rare talen zijn dat toch :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lekker zeg, Kurt Inclenogwat rijd me in T2 van de baan (ik heb de binnenkant en zit voor hem... hij knijpt me zodat ik de binnenkant moet houden, raakt me daarbij, samen eraf...) en ik krijg de schuld :( Zak er maar in...

(SM overigens...)

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-01-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:33:
[...]

1 reden, uitbreiding van het aantal series zorgt voor verspreiding en dat is (in de huidige iRacing staat) niet wenselijk. De races splitten al nauwelijks, en hoe meer series erbij komen, hoe minder mensen per serie je hebt, mijnsinziens niet erg wenselijk met de startvelden van nu. Zorg eerst maar dat het aantal leden en de startvelden groter worden, door de huidige series beter te maken (dingen zoals een beter damage-model, het NTM voor alle wagen, dat soort spul)

Tevens is de F1 die er nu is al een aantal jaren oud, en is het de auto voor het officiële iRacing World Championship, toch wel een reden volgens mij om die serie wat up-to-date te houden.
+1

tijd voor een f1 wagen van een topteam weg met die prutsmobiel
ook zijn kers en drs een leuke extra

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eyefinity vraagje :)
Het begint toch wel echt te kriebelen en ik wil toch voordat ik m'n PC ga upgraden (is nu een E8400 C2D op 3.6GHz met ATi 5870) naar 3 monitoren voor iRacing.

Klopt het dat ik dan nodig heb 3 schermen (duh) te weten 3x pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M en een Active DisplayPort to DVI Adapter (pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter)? Met name over die adapter twijfel ik, AMD zegt dat je per se een actieve nodig hebt maar in de threads die ik vond over Eyefinity (redelijk oud alweer, april 2011) stond dat het niet nodig was. Iemand ervaring met dit specifieke onderdeel en die het wil delen hier? Muchos gracias :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:03:
Ik heb zelf de gehele "My Documents" folder verplaatst naar de D-schijf. (via de ingebouwde windows manier).
De documenten zijn toch klein, en veroorzaken me anders wel redelijk veel writes op de SSD.

Dat werkt in ieder geval prima.
werkt niet bij mij geeft auto config screen en blijft c:\users\...... zoeken voor ini files

elk ander programma werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:58:
Eyefinity vraagje :)
Het begint toch wel echt te kriebelen en ik wil toch voordat ik m'n PC ga upgraden (is nu een E8400 C2D op 3.6GHz met ATi 5870) naar 3 monitoren voor iRacing.

Klopt het dat ik dan nodig heb 3 schermen (duh) te weten 3x pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M en een Active DisplayPort to DVI Adapter (pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter)? Met name over die adapter twijfel ik, AMD zegt dat je per se een actieve nodig hebt maar in de threads die ik vond over Eyefinity (redelijk oud alweer, april 2011) stond dat het niet nodig was. Iemand ervaring met dit specifieke onderdeel en die het wil delen hier? Muchos gracias :)
Hier heb ik mijn info gehaald:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1460197.page
En als je het niet kan vinden daar ff een post plaatsen met je vraag en de draadstarter geeft snel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Iemand zin in een Escors training sessie (NU) op Silverstone International?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slackis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06 10:15
heb vanavond wel zin in training sessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond gaat niet lukken helaas....

Wat hebben we een mooi teampie:
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/got_mx5/escors_got_team.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door JoepW op 14-01-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

@ Arfman, Ik zou er wel voor gaan, voor die sapphire dan, ik heb vanalles geprobeerd op 3 schermen op mijn 6850 aan de praat te krijgen, maar noway ging dat lukken zonder die active adapter, ik heb er zon 100 euro aan andere kabels tegen aangegooid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
@ Arfman, ik heb zelf de Sapphire 6950 2GB Flex-kaart.....werkt perfect, zonder dure adapters, gewoon keihard tweemaal DVI erin en de derde met een bij de kaart geleverd verloopje in de HDMI......absolute aanrader!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dank voor de info allen, met name Joep, die thread zocht ik maar kon ik niet vinden!

Ericjooo: het schijnt inderdaad ook uit te maken welke kaart je hebt, bij sommigen heb je geen actieve adapter nodig. Maar volgens mij kan het geen kwaad om op een dergelijke kaart wel een actieve adapter te gebruiken, die voor die 3 tientjes extra bestel ik hem gewoon.

*leest zich verder in*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
[b][message=37500464,noline]Maar volgens mij kan het geen kwaad om op een dergelijke kaart wel een actieve adapter te gebruiken, die voor die 3 tientjes extra bestel ik hem gewoon.
De Flex-kaarten zijn hiervoor speciaal gemaakt.....maar kost zo'n adapter een tientje per stuk? Want dan is het goed te doen; drie keer 30 Euro vind ik al wat minder:-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je hebt maar een actieve adapter nodig Ericjooo!! Niet drie, want dan kost het inderdaad een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog niet iedereen die hier op het forum zit, heeft zich in geschreven voor het toernooitje!
http://nickthissen.nl/ira...s/ViewSessions.aspx?tid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

slackis schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:31:
heb vanavond wel zin in training sessie
Als je binnen nu en 1,5 uur genoeg mensen op de been krijgt, wil ik die best voor je starten :+

Kan zelf niet, feestje met veel hoofdpijn morgenvroeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En anders wil ik morgen overdag wel een Escors training organiseren.
Tijdstip: 14:00 uur of zo Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, leuk! Heb me nog niet ingeschreven maar rijden met dit clubje is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:23:
Ja, leuk! Heb me nog niet ingeschreven maar rijden met dit clubje is altijd goed.
Week 13 of ook morgenmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb mijn mydocuments folder verplaats naar d en in window 7 ziet hij die folder ook als standaard documentfolder, maar iRacing blijft naar C gaan. Wat moet ik daar mee doen? Ik ga ondertussen ook nog even verder kijken, maar misschien heeft iemand hetzelfde gehad,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Speedy55 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:41:
Ik heb mijn mydocuments folder verplaats naar d en in window 7 ziet hij die folder ook als standaard documentfolder, maar iRacing blijft naar C gaan. Wat moet ik daar mee doen? Ik ga ondertussen ook nog even verder kijken, maar misschien heeft iemand hetzelfde gehad,
Je kan ook een hardlink of symlink proberen , zoals eerder gepost is.
Kan geen kwaad om het te proberen ,met alleen de iRacing folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb gister de My Documents folder verplaatst naar een andere schijf, en dat ging prima :) iRacing pakt paints etc nu netjes op vanaf mijn E-schijf.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:44:
Nog niet iedereen die hier op het forum zit, heeft zich in geschreven voor het toernooitje!
http://nickthissen.nl/ira...s/ViewSessions.aspx?tid=2
Zeer goed punt, want van de 54 rijders die in de OP staan (ik mis er wel een paar daar!) zijn de volgende ingeschreven:
  • BM
  • enchion
  • Ericjooo
  • JoepW
  • NickThissen
  • Niellie41
De volgende rijders 'moeten' nog inschrijven:
  • aaikman
  • Arfman
  • beastdjw
  • BruceLee
  • CRiMiNaL
  • dabelg
  • denBoom
  • derx666
  • Dutch3men
  • DutchDevil79
  • Ew0ut
  • Fast-P
  • flopdoc
  • Flyby_Wire
  • Fragbeestje
  • Fuelke
  • Gelink
  • greebo
  • Hakulaku
  • Hertog_Martin
  • Hoogie2004
  • Japio78
  • Jknevel
  • josh-hill
  • kof_tnc
  • Magevael
  • MartijnA3
  • MikeVM
  • MindWarp
  • Mystikal
  • Phydomir
  • Pwner
  • ramsho
  • Red Baron
  • Requiem19
  • RieIN
  • RuudjeM
  • Sander
  • Schuey
  • seninha
  • slackis
  • Soundless
  • Speedy55
  • The DenMan
  • TimG
  • Tokkes
  • v8power67
  • Xept!on
En dat doe je hier:
http://www.nickthissen.nl/iracing_tournament/

Doen hoor, we gaan fun hebben.....

En als je nog niet in de OP staat als GoT rijder doe mij dan even een DM met je CustID, zodat ik je kan toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:28:
[...]

Week 13 of ook morgenmiddag?
Morgenmiddag, maar ik ga ook proberen om met het toernooi mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://headstrongfarm.hub...s-7_-_Moving_My_Documents Dit is de juiste methode die in ieder geval werkt om alles te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niks meer gehoord over een training, dus Hoogie signing out for today.

BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kan toch ook ervoor kiezen om niet alle races vanhet toernooi mee te doen? Heb ook niet zo`n skin maar dat boeit toch ook niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja en nee, maakt niet uit :P
Je kan je gewoon voor elke race los inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die skin van de mx5 cup is niet voor ons eigen serie gemaakt maar voor de escors serie waaraan ca. 15 rijders van ons aan mee doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik had vreselijk graag mee gedaan met de race op Charlotte Motor Speedway, maar ik heb de dag erop de verdediging van mijn scriptie. Dus ik laat het deze keer aan mij voorbij schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vandaag nog een keer de skin zitten verbouwen :)

Dit is de uiteindelijke skin waar ik mee ga rijden in de Escors serie:

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/1448/mx5cupencorsmderix.jpg

Te downloaden op: http://www.derx.org/iracing/77818.tga

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:55:
Vandaag nog een keer de skin zitten verbouwen :)

Dit is de uiteindelijke skin waar ik mee ga rijden in de Escors serie:

[afbeelding]

Te downloaden op: http://www.derx.org/iracing/77818.tga
Gewoon uploaden bij tradingpaints en dan komt ie bij de meeste wel op de schijf te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Goed idee, zojuist ook maar even gedaan.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

seninha

god's right foot

Ik zou graag mee willen doen maar jammer genoeg wordt het erg moeilijk rond die tijd :|
Volgende keer maar weer.

Gisteravond trouwens mijn eerste SM race gereden op Mosport.
Natuurlijk eerst aardig wat test rondjes gereden te hebben om voornamelijk de auto goed te leren kennen.

Valt me trouwens op dat ik toch meer snelheid en gevoel in een nieuwe auto krijg als ik een wedstrijd rij.
Waar ik tijden vrije training niet lager dan 1.18 kwam, heb ik tijdens de race een paar keer makkelijk 1.16 gereden.

Gestart vanuit een 9de plek ging ik in de lange linker doordraaier er even uit, waardoor ik helemaal achter aan verder moest.
Door uiteindelijk gewoon netjes te rijden toch nog 2de geworden :)
Jammer genoeg een paar keer achterste voren gestaan waardoor ik alleen iRating punten gehaald heb.

Overall ben ik erg tevreden.

http://members.iracing.co...onid=4814375&custid=76000

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op zondag 15 januari 2012 @ 07:47:
......Gestart vanuit een 9de plek ging ik in de lange linker doordraaier er even uit, waardoor ik helemaal achter aan verder moest.
Door uiteindelijk gewoon netjes te rijden toch nog 2de geworden :)
....
Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Goed gedaan inderdaad seninha, meestal is een off in de lange linkerknik (die vlak na de start/finish bedoel je toch?) meteen een enkeltje bandenstapel en einde race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Waar gaat iedereen mee rijden in de escors cup, die cup mx5 of de roadster? Vraag ik mede omdat de versnellingsbakverhouding nog al veel verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De Cup is de enige toegestane auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

seninha

god's right foot

Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:29:
Goed gedaan inderdaad seninha, meestal is een off in de lange linkerknik (die vlak na de start/finish bedoel je toch?) meteen een enkeltje bandenstapel en einde race.
Dat heb ik vaak genoeg ervaren :P
Maar deze keer kon ik de auto aardig recht houden op het groene gedeelte. Pas aan het eind toen de snelheid bijna af was,knalde ik achteruit tegen de banden stapel.
Wonder boven wonder geen schade (ten minste niet voelbaar).
Daardoor kon ik gelukkig doorrijden.

Volgende keer ga ik maar weer zoals altijd de binnen kant van de bocht proberen aan te houden.Ging gisteravond jammer genoeg niet waardoor ik wel buitenom moest (met geknepen billen ;) )

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Drie weken niet gereden, vorige week maar eens voorzichtig wat pogingen gedaan in de SM & de Prototype.

Vorig seizoen met de SM op Mosport op voorhand best veel geoefend op voorhand, en in de races dan veel gesukkel, veel incidents en met moeite tot halfweg de race geraakt. Gisteren last minute besloten om de SM-race mee te nemen zonder een meter practice te hebben gereden. En weet je wat ... tot mijn grote verbazing bleef ik 17 ronden foutloos 8)7 Raakte in ronde 18 in een spin toen ik dicht achter een andere rijder aanzat en tikte lichtjes de muur aan, voorvleugel stuk waardoor ik er later nog eens afging en toen de ophanging vooraan krom reed. Einde oefening.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Meh .. krijg vanmiddag ineens bezoek over de vloer, ben er dus niet de hele training bij .. sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:04:
Meh .. krijg vanmiddag ineens bezoek over de vloer, ben er dus niet de hele training bij .. sorry.
Nou de hele training duurt 4 uur. Dus er zullen weinig rijders de hele tijd aanwezig zijn...

Pfffff Maykel wat had jij een mazzel dat je auto nog reedt na je uitstapje in T1 net in de SM-race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ja nogal... Crappy race verder, geen lekker ritme. En reed duidelijk met een setup met veel te veel downforce.

Nahja... hoop eigenlijk nog op een Radical race vanmiddag, maar lijkt er niet op dat er wat gaat gebeuren...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Pfffff Maykel wat had jij een mazzel dat je auto nog reedt na je uitstapje in T1 net in de SM-race ;)
haha idd en neemt ie andreas mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:22:
[...]

haha idd en neemt ie andreas mee
Hey, die had er ook gewoon rechts langs kunnen rijden :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zie net in de ESCORS-practice dat nog niet iedereen zijn GoT-skin heeft geupload naar traidingpaints. Wel ff doen, hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gaat leuke race worden vanavond.

3 close groepkes

aliens - snelle mannen - en ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hihi :)

iedereen er klaar voor ? Ben nu de laatste tradingpaint files aan het downloaden, en dan kan het wat mij betreft losbarsten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik zal wel ergens achteraan hobbelen. Vanmiddag in practise lag ik aardig achter op de snellere in ieder geval.

Heb geen idee waar ik die 2 seconde nog vandaan moet halen. In sommige sectoren wel eens 2/3 tiende sneller geweest, maar 2 seconde... pff.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:54:
Ik zal wel ergens achteraan hobbelen. Vanmiddag in practise lag ik aardig achter op de snellere in ieder geval.

Heb geen idee waar ik die 2 seconde nog vandaan moet halen. In sommige sectoren wel eens 2/3 tiende sneller geweest, maar 2 seconde... pff.
ik verlies enorm veel met aanremmen in de esses.

geen blaam maar die joep setup ligt me niet echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dinsdagavond is er een oval funrace.
Datum: Dinsdag 17 Januari rond 21:30
Baan: Talladega
Ronden: 50
Wagen: Silverado
Cautions: Ja
Tows: 2

Doet er iemand mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

JoepW schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:41:
Ik zie net in de ESCORS-practice dat nog niet iedereen zijn GoT-skin heeft geupload naar traidingpaints. Wel ff doen, hè ;)
is dat nodig dan?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mike Reidner dient dan net wel gelijk protest in tegen Marco, maar moet zo de replay eens terugkijken, hijzelf is namelijk zeker in 2 andere incidenten betrokken geweest. Vond dat ie er daar toch ook niet altijd even netjes uitzag.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:28:
Mike Reidner dient dan net wel gelijk protest in tegen Marco, maar moet zo de replay eens terugkijken, hijzelf is namelijk zeker in 2 andere incidenten betrokken geweest. Vond dat ie er daar toch ook niet altijd even netjes uitzag.
laten doen is eerste race ben ook geplet geweest door 2 9livers lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In de esses gas blijven geven tijdens remmen en terugschakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb meteen de replay zelf ook gesaved. Hij was met Maykel volgens mij aan het vechten, en ze reden beide erg langzaam in de hairpin. Ik had daar al eerder geremd dan voorheen, maar kon Mike evengoed niet meer ontwijken. Ik heb Steve ook maar meteen een pm gestuurd, dat ik mijn replay zelf ook gesaved heb (kan hij zien waar mijn rempunt lag)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

F1 was ook weer eens drama. Kwam lekker weg, lag 14e (tot hier was het fantastisch)!! en de gast voor me mist die snelle uphill chicane gaat door het gras, ik rem, hij spint en ik kleun er net met 1 wieltje tegenaan. Weg goed resultaat :(

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ben escors serries al beu lol

pfff ghostcontact in esses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Had je maar met de MX-5 mee moeten doen. Dan kan je in zo'n geval alle snelheid eruit remmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

2e race was erg leuk, 1e ook trouwens, maar daar kon ik in de laatste ronde Mike nogiets niet meer ontwijken. 2e race paar leuke gevechten gehad, en vooral de laatste 10 rondes ofzo met Joep liggen vechten. Maakte een paar keer een fout waardoor ik weer een eind terugviel, maar kwam er elke keer weer bij, nog 1 of 2 keer stuivertje gewisseld, tot in de voorlaatste ronde Joep een remfout maakte, en ik een hogere snelheid had richting de hairpin, en hem daar kon uitremmen. Moet er wel bijzeggen dat Joep waarschijnlijk damage had. In de practice en Q was hij nl. veel sneller dan mij. Maar nietemin best wel grappig.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep. Vanaf lap 6 schade doordat er iemand spinde vlak voor de laatste bocht ;(
En toen jij je zo onwijs verremde na de esses heb ik op je gewacht. Ik dacht dat je dat wel doorhad. Ik had geen zin in gaaaaaaaap alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Was wel leuke race, alleen eerste keer blies ik me motor op omdat ik te snel opschakelde en daarom mijn koppeling niet ingedrukt meer had toen ik hem in zijn 5 zette. 2e race ging ook wel ok, totdat in de hairpin het enorme chaos was en mijn achterkant er werd afgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@JoepW: Ik dacht in eerste instantie dat jij je daarna in de hairpin verremde, maar dit klinkt ook wel logisch :)
Jammer genoeg crashte iRacing bij mij na de race, dus ik heb de helft van het napraten gemist.

[ Voor 29% gewijzigd door derx666 op 15-01-2012 21:43 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Na lap 6 liep jij een heel klein beetje op me in en vond dat wel leuk. Want ik had door het ongeluk geen aansluiting meer met Sebastian en Koen ;(
En ik moest een aantal rondjes leren hoe de auto her en der reageerde. Stuur scheef en soms opeens geen stuur of heel veel ;)
En toen je aansloot verremde jij je en had ik 3-4 sec. voorsprong. En die heb ik weer laten teruglopen naar 1.2s, daarom tiepte ik: ';)' toen vlag voor de brug.
En toen later verremde ik me niet echt na de esses, maar de schade had af en toe tot gevolg dat ik geen stuur had daar. En dat was weer eens het geval toen dus bijremmen en toch het gras / zand in..... Vandaar.
Maar race 1 & 2 was fun. 6de en 7de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
5 Gotters in de top tien , netjes allemaal.
Koen was alleen iets te dreigend voor me om de 4e plek vast te kunnen houden.

http://members.iracing.co...onid=4821173&custid=65839

Hele replay van de 2e Escors testrace.
http://www.gamefront.com/...+testrace2+ses4821173.rpy

[ Voor 37% gewijzigd door enchion op 15-01-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Heb me best goed vermaakt met de 2 races! Had niet gedacht dat ik beide keren zo hoog zou eindigen!

@Sebastian : het was idd volgens mij redelijk bedreigend om mij heel de tijd zo in je spiegel te zien. Heb af en toe wat gas terug genomen om de risico's wat te vermijden, maar ik kon nergens geen goede run maken om er deftig over te gaan. Maakte zelf meestal wat kleine foutjes aan de esses want daar liep je meestal een beetje uit. 2e deel van het circuit was ik dan meestal sneller. Soms zat het gewoon goed en dan zat m'n mazda logo bijna in je bumper! ;)
Vond het echt jammer dat je er even af ging aan de esses. Maar ik kwam toch niet dichter bij nr 3. M'n tempo lag beduiden lager tijdens de 2e race.

Al bij al een heel goed resultaat, 3e en 4e plek. Vertrokken vanaf P3 en 2e race zelfs vanaf P14. Jammer dat het nog maar een testrace is en dus niet meetelt >:)

Volgende zondag nog een testrace! Hopelijk hebben ze die top 10 inverted grid dan in orde gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:24:
Heb me best goed vermaakt met de 2 races! Had niet gedacht dat ik beide keren zo hoog zou eindigen!.......
Ik had me er graag mee bemoeit, Koen.
In race 1 reden we 'aan een touwtje' met enkele seconden afstand en in Race 2 verloor ik in lap 6 de aansluiting door een spin van Kevin ;(
Maar het was echt fun.....
(Sebastian: Wat vervelend dat je in Race 1 contact verloor met de server. ;( )
Als er interesse is in de replay van race 1 dan upload ik die ook wel even. Laat maar weten.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 15-01-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:28:
[...]
(Sebastian: Wat vervelend dat je in Race 1 contact verloor met de server. ;( )
Als er interesse is in de replay van race 1 dan upload ik die ook wel even. Laat maar weten.
Trouwens goed resultaat voor beide races Joep .

Ach ja ik zat even te balen , maar de miskleun/iRacing probleem in de tweede race , zorgde dat dat weer goed gemaakt was.
btw hoe waren we wel gegrid in de tweede race , op basis van iRating ??? ofzo.

btw Als je race 1 wil uploaden dan vind ik dat wel leuk ja , alvast bedankt.

En koen hij staat in m`n vorige post , voor als je nog niet op F5 gedrukt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:08:
Dinsdagavond is er een oval funrace.
Datum: Dinsdag 17 Januari rond 21:30
Baan: Talladega
Ronden: 50
Wagen: Silverado
Cautions: Ja
Tows: 2

Doet er iemand mee?
Ik zou er zin in hebben ware het niet dat ik Talladega niet heb , maar vraagje wie organiseert dit event dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand van digitalracing. Iedereen kan gewoon meedoen en Talladega zou ik sowieso wel kopen.
Talladega is op dit moment de meest populaire oval.
Super Speedways zijn echt gaaf en zijn heel anders dan andere ovals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:55:
Trouwens goed resultaat voor beide races Joep .
.....
Thnx
enchion schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:55:
.....btw Als je race 1 wil uploaden dan vind ik dat wel leuk ja , alvast bedankt.
Ben 'm aan het uploaden. ff geduld.... ADSL hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de replay van Escors Test Race 1:
http://p.invisio.nl/ir/re...15_escors_test_race_1.rpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Leuke races gister :)

Kwam er 1 minuut voor de kwalificatie van race 1 achter waarom ik zo gru-we-lijk veel tijd verloor.... Rijd sinds vrijdag tijdelijk met een Logitech Momo stuur, deze heeft itt mijn oude G25 een range van 270, ipv 900 graden. iRacing pakt dat prima op, alleen stond de lock-to-lock range nog op 360 graden... Nadat ik dat terug gezet had was ik prompt in Q (1.41.2) al ruim een seconde sneller dan in P (1.42.4).
Wellicht ook een verklaring waarom de Radical en SM races gistermiddag zo beroerd gingen :)

2e race was ook wel leuk. Wederom wat sneller kunnen gaan (1.40.6), en regelmatig wat mensen voor en achter me gehad, al bleven echte gevechten meestal wel uit. Joep en Marco voor me waren wat te snel om echt bij aan te haken. In ronde 6 helaas ook last gehad van een spin van Kevin, ik reed precies in zijn zijkant, en hoewel de schade meeviel was het toch paar rondjes wennen hoe de auto nu precies reageerde. Snelheid kostte het verder niet echt. Verder in de race nog paar rondjes leuk aan het vechten geweest met Kevin. 1 inhaalpoging gedaan, maar die werd door Kevin mooi gecountered. Hij liet me mooi rechtdoor schieten en kwam zelf binnendoor weer voorbij. Erg netjes d:)b
Op het einde kwamen Henrik en Joeri nog akelig dichtbij (met z'n 2e binnen 4 tiende), maar die hadden meer aandacht voor elkaar gelukkig :)

Benieuwd naar de komende races, vond dit wel geslaagd, al zal Silverstone wel nooit mijn favoriete baan worden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Mooi! Joep zou je race 2 er ook op kunnen zetten? De replay van Sebastian toont nogal veel gaten door, ik denk zijn verbinding.

iRacing crashte in de 2e race, net toen ik aan de binnenkant van Jeroen zat :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Ruud Mulders op 16-01-2012 07:45 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
1 ste race viel goed mee buiten de sandwich move na de esses :(

2de race was een drama eerst die rare spin in de esses (3wide) (4min pits time) en dan bij blauwe vlag kan ik mijn auto niet in mijn broekzak steken hoor, "leek wel een NFS game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Huh, maar je had toch een gratis repair. Ook in de 2e race, want ze moesten zo nodig mijn achterkant eraf rijden, maar die was binnen een seconde weer gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Speedy55 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:16:
Huh, maar je had toch een gratis repair. Ook in de 2e race, want ze moesten zo nodig mijn achterkant eraf rijden, maar die was binnen een seconde weer gefixed.
Reed je de pits in of gebruikte je de esc optie?
Ik moest via escape naar binnen en stond ook 3 min stil

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
RuudjeM schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:42:
[...]

Reed je de pits in of gebruikte je de esc optie?
Ik moest via escape naar binnen en stond ook 3 min stil
inderdaad ik denk dat kevin dan ook de fout gemaakt had fast tow af te zetten moest toch echt 4 min wachten misschien enkel 2de race de fout gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Quickrepair is niet gelijk aan quick tow. Jij hebt waarschijnlijk 3 minuten moeten wachten op een tow :)

Xbox

Pagina: 1 ... 73 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.