iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat wit rond het Logo is standaard voor tweakers, dus daar moet je mij niet voor hebben ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:53:
Dat wit rond het Logo is standaard voor tweakers, dus daar moet je mij niet voor hebben ;)
Jammer dat ie op de auto niet knipperd.... :P
Ziet er strak uit

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ben ook niet zo voor de fixed setups, leuk als basis instelling, maar ik heb ook wel dingen waarvan ik denk, dat moet net even anders, ik heb persoonlijk wel geen tijd om aan instellingen te werken, daarom rij ik in het echt ook met een fixed setup (alleen nog bandenspanning aan passen). Maar dat is wel mijn fixed setup en niet een waar ik niet mee voorin kan rijden, met nadruk op kan.

En nee ik ben niet de snelste ingame, maar dat komt grotendeels omdat ik geen tijd heb om te oefenen, doe tenslotte 2 studies tegelijk momenteel en heb eigen bedrijf en ik ben ook net vader geworden.

Ik ben ook van mening dat niet iedereen met dezelfde setup kan rijden, iedereen heeft zijn eigen rijstijl, dus ja je zal nooit een gelijke strijd krijgen op dat gebied.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fixed setup discussie is passé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Waar hebben we het over??.............. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zeg....zou een fixed setup voor week 13 niet fijn zijn? :+

* BM rent snel weer weg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:24:
.....* BM rent snel weer weg.
* Joep zou de auto nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BM schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:24:
Zeg....zou een fixed setup voor week 13 niet fijn zijn? :+

* BM rent snel weer weg.
Kijk maar uit dat ik jou niet even fix. >:)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

Gaan we vanavond nog rijden? Kwestie van de wederhelft de plannen voorleggen ... ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Normaal gezien is er geen hosted sessie van ons uit. Maar het staat je vrij om dat wel te claimen tegen je wederhelft en dan lekker te racen :+

Ik ga even de SM quali doen. Hopelijk kan ik nog een setup vinden van vorig jaar :+
Dit wordt weer een goeie voor de SR...

[ Voor 30% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-01-2012 18:57 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

net ingeschreven voor ESCORS, joep kan je ook een skinnetje maken voor mij?
in het groen van het tweakers logo graag,

ofwel grijs zoals dit
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/disney/images/3/35/35158_hi_BalooFruit_39816_500w.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MikeVM op 11-01-2012 18:58 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Groen en grijs zijn al zeer sterk vertegenwoordigd. Ook het grijs van de beer een ook het groen van Tweakers. Dus andere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, SR zal wel weer flink dalen. 7 inc geloof ik, met een 1:14.7 als beste rondje...

Mijn kleur heeft niemand anders, BLAUW zoals de vlag die jullie voor me krijgen :+

[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-01-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:16:
Groen en grijs zijn al zeer sterk vertegenwoordigd. Ook het grijs van de beer een ook het groen van Tweakers. Dus andere keuze?
Nederlands Oranje dan? Ow, nee. Belgische deelnemer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 11-01-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:19:
[...]

Nederlands Oranje dan? Ow, nee. Belgische deelnemer ;)
Belgisch geel (van de mayonaise :P )
(no offense btw)

De Indycar fixed race maar eens proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-01-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Belgisch geel kan nog prima en staat wel gaaf. Als je wilt wordt dat het. (is al klaar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Onder het motto oeps ram ik mezelf uit de race omdat ik geen idee had dat er iemand aan mijn binnenkant zat.....

Nja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:50
Hoogie2004 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:49:
Onder het motto oeps ram ik mezelf uit de race omdat ik geen idee had dat er iemand aan mijn binnenkant zat.....

Nja.
Heb je de spotter aan staan? Scheelt vaak dat soort ellende.

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 11-01-2012 20:16 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

josh-hill schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:16:
[...]

Heb je de spotter aan staan? Scheelt vaak dat soort ellende.
Ja maar die is vervelend stil bij de restarts.... Ik wist dat er 1 iemand onder me zat, maar niet dat daar onderdoor nog iemand naar voren kwam (no way dat ik dat kon zien in mijn spiegel). Ik wist ook dat ik die gast waarvan ik wist dat hij er was, compleet voorbij was, en toen reed ik die andere aan. Tja... shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Ik zit ook te denken om me toch voor de escors in te schrijven. Weet niet of ik elke keer tijd heb, (sociale verplichtingen enz.) maar denk dat ik het merendeel wel zou kunnen rijden.
Vraagje mbt tot de paintjobs: moet ik tradingpaints hebben/gebruiken voor deze custom paints? Ik heb nl. weinig behoefte om ook nog eens 40Gig aan paintjobs van anderen die mij eigenlijk niet boeien op mn pc te hebben staan. Het interesseert me in de normale iracong wedstrijden niet heel erg met welke skin de andere rijden, maar in zo'n custom serie is het wel leuk op zich. Oftewel: kan ik met tradingpaints alleen de paintjobs voor de escors series downloaden, en de rest negeren?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
derx666 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:32:
Ik zit ook te denken om me toch voor de escors in te schrijven. Weet niet of ik elke keer tijd heb, (sociale verplichtingen enz.) maar denk dat ik het merendeel wel zou kunnen rijden.
Vraagje mbt tot de paintjobs: moet ik tradingpaints hebben/gebruiken voor deze custom paints? Ik heb nl. weinig behoefte om ook nog eens 40Gig aan paintjobs van anderen die mij eigenlijk niet boeien op mn pc te hebben staan. Het interesseert me in de normale iracong wedstrijden niet heel erg met welke skin de andere rijden, maar in zo'n custom serie is het wel leuk op zich. Oftewel: kan ik met tradingpaints alleen de paintjobs voor de escors series downloaden, en de rest negeren?
Geen idee of het met tradingpaints kan, maar ze zullen vast een zipje met alle skins ter beschikking stellen ofzo (anders gewoon even vragen). Je kunt ze ook gewoon handmatig in je paint mapje zetten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:34:
[...]

Geen idee of het met tradingpaints kan, maar ze zullen vast een zipje met alle skins ter beschikking stellen ofzo (anders gewoon even vragen). Je kunt ze ook gewoon handmatig in je paint mapje zetten.
Nice, dan ga ik ff posten op het forum :) en JoepW heel lief aankijken of hij voor mij ook nog een skinnetje heeft, met basis #06ff0b, anders indien mogelijk zwart.

[ Voor 14% gewijzigd door derx666 op 11-01-2012 20:40 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ja dat kan, je kan aangeven welke specifieke skins je wilt hebben. Per serie, of zelfs per driver...

Misschien is het handig als iemand een lijstje maakt ervoor, want die bestaan ook in TradingPaints...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Blij dat ik nog niet mee heb gedaan aan de HPD race. Die gast wat me een tijd geleden op suzuka er in de laatste bocht af ramde deed weer mee, en in de 5 minuten die ik hem spectate rijd hij eerst een Corvette eraf (gewoon goeie uitrem actie aan de binnenbocht en daarna beweegt hij gewoon weer naar de buitenkant en ramt de corvette naast hem er gewoon af), en daarna spint hij en rijdt hij gewoon haaks de baan weer op waardoor er 3 of 4 auto's op hem knallen... En zonder iets te zeggen disconnect. Ik ga hem weer protesten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik doe dergelijke rijders altijd aan mijn "studied" list toevoegen, zodat ik kan zien als ze in een bepaalde race zijn ingeschreven, en ik kan kiezen of ik het risico wil ingaan of niet.
Maar ik ben het met je eens wat betreft het protesten, willicht dat ze nu wel inzien dat het gewoon een gevaarlijke rijder is die dit regelmatig doet. Ze zullen in ieder geval (zeker als je ook terug refereert aan je vorige protest) zien dat hij dit vaker doet... Misschien dat er dan eens iets veranderd.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nick, je bedoelt silverstone neem ik aan in plaats van Suzuka. Of is het al vaker gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
derx666 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:49:
Ik doe dergelijke rijders altijd aan mijn "studied" list toevoegen, zodat ik kan zien als ze in een bepaalde race zijn ingeschreven, en ik kan kiezen of ik het risico wil ingaan of niet.
Maar ik ben het met je eens wat betreft het protesten, willicht dat ze nu wel inzien dat het gewoon een gevaarlijke rijder is die dit regelmatig doet. Ze zullen in ieder geval (zeker als je ook terug refereert aan je vorige protest) zien dat hij dit vaker doet... Misschien dat er dan eens iets veranderd.
Terug refereren zal niet nodig zijn want ze archiveren gewoon elke protest, ook als er geen actie ondernomen is. Dus hoe vaker iemand geprotest wordt hoe meer kans dat er iets gebeurd.

@Hoogie, ja silverstone bedoel ik..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier alle skins op Cust-ID nummer voor de GoT MX-5 van ons Team voor Escors ;)
Als je tradingpaints niet hebt en je deze skins (de TGA's tenminste) in de directory "..\Documents\GamePC\Documents\iRacing\paint\cars\mx5 cup" zet zie je in ieder geval de GoT skins ;)
De gehele MX-5 dir met ALLE tga-files van iracing is ca. 375 Mb en de totale paints directory (road only) is trouwens 21923 files met een totale grootte van > 15 Gb.
Hier de GoT-Skins: http://p.invisio.nl/ir/skins/got_mx5/escors.zip
De door individuele mensen aangepaste versies zitten er niet bij.
Tevens heb ik de vrijheid genomen om voor derx666 zwart te nemen en de zwarte GoT streep grijs te maken. En voor MikeVM heb ik belgisch geel van de vlag gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Thanks Joep! Zit niet achter mn gamepc, dus ik kan hem nog niet in het echt zien, maar ik ben er wel erg blij mee _/-\o_

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Afbeeldingslocatie: http://delightsbycynthia.files.wordpress.com/2011/02/orange1.jpg
deze kleur dan maar?

vandaag de hele avond aan mijn race-rig geknutseld, hij is bijna af, dus morgen kan ik hopenlijk weer racen.

edit: Misschien dat ik de skin zelf kan aanpassen nu ik de psd heb. thx

[ Voor 16% gewijzigd door MikeVM op 11-01-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:05:
.......En voor MikeVM heb ik belgisch geel van de vlag gekozen ;)
Als je het anders wilt mag je het zelf wijzigen...... Hij is nu Belgisch geel en zit het file.

Het programma van de W13 S4 2011 GoT race serie is gepubliceerd.
Programma

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 11-01-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn site is ook weer geupdate, je kunt je daar voor de races registreren zodat je het sessie wachtwoord gemaild krijgt. Als je nog geen account hebt even aanmaken met je custid :) Als je wachtwoord vergeten bent kun je dat vanaf nu ook laten resetten, je moet alleen wel hetzelfde email adres invullen waarmee je geregistreerd hebt. Als je om een of andere reden niet meer aan dat adres komt zul je me even moeten PMen dan moet ik handmatig even je account resetten...

http://nickthissen.nl/ira...s/ViewSessions.aspx?tid=2

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Super Nick. De post van het programma is aangepast met de gegevens van de post van jou.
Ook is de serie gepubliceerd op digitalracing.nl en het BNL gedeelte van het memberforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36

Niellie41

[object Object]

Ziet er goed uit. Meteen maar geregistreerd.
Helaas kan ik donderdag en vrijdag niet mee doen ivm werk. Gelukkig kan ik met de oval races wel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog een klein nieuwtje op de site: als je naar Tournament in het menu gaat (ja, dat moet Tournaments zijn, lui..) kun je bij een toernooi meteen kijken wie er mee doen (in minstens een race) en in hoeveel races :) Wel handig om snel te zien wie er allemaal mee willen doen. Dat werkt alleen als je ingelogd bent, als je niet ingelogd bent zou hij je naar de login pagina moeten sturen maar daar gaat iets mis, maar goed... Inloggen dus :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:05:
Hier alle skins op Cust-ID nummer voor de GoT MX-5 van ons Team voor Escors ;)
Als je tradingpaints niet hebt en je deze skins (de TGA's tenminste) in de directory "..\Documents\GamePC\Documents\iRacing\paint\cars\mx5 cup" zet zie je in ieder geval de GoT skins ;)
De gehele MX-5 dir met ALLE tga-files van iracing is ca. 375 Mb en de totale paints directory (road only) is trouwens 21923 files met een totale grootte van > 15 Gb.
Hier de GoT-Skins: http://p.invisio.nl/ir/skins/got_mx5/escors.zip
De door individuele mensen aangepaste versies zitten er niet bij.
Tevens heb ik de vrijheid genomen om voor derx666 zwart te nemen en de zwarte GoT streep grijs te maken. En voor MikeVM heb ik belgisch geel van de vlag gekozen ;)
Enigszins gerelateerd hieraan.... weet iemand of het mogelijk is de skins van iRacing op een aparte locatie te zetten?
Spel is bij mij geinstalleerd op een SSD, maar nu komen de skins daar dus ook te staan... en dat vind ik eigenlijk wel een beetje zonde van de ruimte.... Zover mij bekend kon ik tijdens de installatie ook geen drive opgeven waar het spel geinstalleerd moest worden.

Snapt iRacing het concept van symlinks?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb zelf de gehele "My Documents" folder verplaatst naar de D-schijf. (via de ingebouwde windows manier).
De documenten zijn toch klein, en veroorzaken me anders wel redelijk veel writes op de SSD.

Dat werkt in ieder geval prima.

[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-01-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hoogie2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:03:
Ik heb zelf de gehele "My Documents" folder verplaatst naar de D-schijf. (via de ingebouwde windows manier).
De documenten zijn toch klein, en veroorzaken me anders wel redelijk veel writes op de SSD.

moet ik ook doen denk ik, had die juist op mijn ssd gezet wegens groot aantal reads op zo'n folder.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, ik heb ook 8 GB geheugen en dus ook de pagefile uit staan. Vooral omdat ik geen giga hoeveelheid writes wil hebben op mijn SSD. Die bevat momenteel, W7, Office en iRacing. Rest staat op de normale disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik las laatst nog in het hardware forum dat een ssd geen verschil maakt met iracing helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb er inderdaad weinig van gemerkt. Ik moet dit weekend toch herinstalleren, dus dan gaat iRacing naar de normale disk denk ik...

Krijg een zeer kleine upgrade -> ander moederbord + iets snellere processor (van X4 955 naar X4 970 scheelt paar honderd mhz)
Huidig moederbord + processor gaan dan in de PC die ik bouw voor mijn oom. Tevens krijg ik een andere koeler voor de processor, hopend op een overklok waarbij de temperatuur goed blijft :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-01-2012 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb al een tijd een X6 1055t ofzoiets, van 2.8 naar 3.5 overgeclockt zonder problemen :) komt nooit boven de 40 graden, idle zelfs 25 ofzo...
Moet nu alleen nog een goeie videokaart, ssd en 3 schermen maar helaas voorlopig geen geld voor (vakantie + nieuw snowboard is niet goedkoop :p)

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 12-01-2012 09:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb die 955 overgeklokt van 3.2 naar 3.7 maar hoop dat die nieuwe hoger komt (zeker met betere koeling :))
Tevens heeft het nieuwe mobo een SATA 3 aansluiting, ipv alleen SATA2 (600 MB/s ipv 300 MB/s vanaf de SSD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ook documents op normale hd staan en c is de ssd schijf. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hoe doe je dat, kan je de my documents map etc. op d opslaan? Want hij slaat iRacing standaard op in my documents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De complete folder verplaatsen (stond ook al in mijn vorige posts ergens):
http://answers.microsoft....5b-4502-85ba-fd49a007fd82

Dit werkt overigens voor praktisch alle folders in je profile folder (dus in C:\Users\Usernaam)

[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-01-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tnx, sorry had ik niet gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

seninha

god's right foot

Red Baron schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Waren die 3 minuten inleiding echt nodig? :P

YouTube: Star Mazda Road Atlanta T1 Incident
Een goede start op Road Atlanta pakt helaas ook niet altijd goed uit.
Dat is nou DE reden waarom ik ALTIJD gelijk naar rechts of link ga naar gelang waar de eerste bocht naar toe gaat.
Op die manier heb je minder kans dat je meegenomen wordt door een of andere dwaas die denk in de eerste bocht de wedstrijd te winnen. :|
Ben op dit manier bij veel wedstrijden vooraan geëindigd.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:03:

Daar had ik eigenlijk nog nieteens aan gedacht... stom. Vanavond thuis eens even proberen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 11:56
Eh.. ik zit toch ook juist helemaal links? Nog verder naar links betekent offtrack en rijd je je auto plat tegen de muur, met veel mazzel kan je hem uit de muur houden en achteraan aansluiten.

En voor het aanremmen al naar binnen snijden om het gat te dicht lijkt me ook niet heel erg handig aangezien er ongeveer 3 cm tussen de auto's zou zitten op dat moment.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Red Baron schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:51:
Eh.. ik zit toch ook juist helemaal links? Nog verder naar links betekent offtrack en rijd je je auto plat tegen de muur, met veel mazzel kan je hem uit de muur houden en achteraan aansluiten.

En voor het aanremmen al naar binnen snijden om het gat te dicht lijkt me ook niet heel erg handig aangezien er ongeveer 3 cm tussen de auto's zou zitten op dat moment.
Ik denk dat hij bedoeld dat je vanaf het startpunt al naar de binnenkant begint te rijden. Dus in dit geval niet aan de linkse (buiten) kant blijft rijden, maar vanaf de start naar de rechtse lijn overgaat, zodat je aan de binnenkant zit in T1.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

Elke start is anders en soms heb je gewoon pech en wordt je meegenomen. Maar als ik kan kies ik ervoor om desnoods 5 plaatsen op te geven, zolang ik maar niet crash.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
NickThissen schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:27:
Blij dat ik nog niet mee heb gedaan aan de HPD race. Die gast wat me een tijd geleden op suzuka er in de laatste bocht af ramde deed weer mee, en in de 5 minuten die ik hem spectate rijd hij eerst een Corvette eraf (gewoon goeie uitrem actie aan de binnenbocht en daarna beweegt hij gewoon weer naar de buitenkant en ramt de corvette naast hem er gewoon af), en daarna spint hij en rijdt hij gewoon haaks de baan weer op waardoor er 3 of 4 auto's op hem knallen... En zonder iets te zeggen disconnect. Ik ga hem weer protesten.
Laat me raden... Crispi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Fragbeestje schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat je vanaf het startpunt al naar de binnenkant begint te rijden. Dus in dit geval niet aan de linkse (buiten) kant blijft rijden, maar vanaf de start naar de rechtse lijn overgaat, zodat je aan de binnenkant zit in T1.
Dat is precies wat ik bedoel.
Verlies liever een plaats , dan dat ik aan de buitenkant blijf.

Als je het filmpje nog eens bekijkt zie je dat je makkelijk naar rechts achter de rode auto had gekund.
Was je daarna mooi aan de binnen kant van de bocht gebleven.

[ Voor 15% gewijzigd door seninha op 12-01-2012 13:50 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
@Nick,

De inschrijving werkt weer perfect; voor alle zes gelijk maar ingeschreven......gingen we nou ook reclame maken op Digitalracing en het NL-forum van iRacing?? Zou wel leuk zijn als we meer dan 10-15 rijders per klasse krijgen!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jackpot ;)
Ericjooo schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:33:
@Nick,

De inschrijving werkt weer perfect; voor alle zes gelijk maar ingeschreven......gingen we nou ook reclame maken op Digitalracing en het NL-forum van iRacing?? Zou wel leuk zijn als we meer dan 10-15 rijders per klasse krijgen!!
Goed ;) Laatste keer waren er soms problemen met de details ophalen van de iRacing website (bij het registreren), maar als dat nu nog eens gebeurd krijg ik meteen een emailtje dat er iets niet klopt, en als ik in de gelegenheid ben zal ik het meteen rechtzetten (kwestie van website even opnieuw starten en dan werkt het weer, geen idee waarom).

Verder vind ik wel dat we het op wat forums moeten verspreiden ja, vorige keer toch ook gedaan? Hoewel er toen niet heel veel buiten Got waren geloof ik, maar hoe meer mensen hoe leuker denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:
Super Nick. De post van het programma is aangepast met de gegevens van de post van jou.
Ook is de serie gepubliceerd op digitalracing.nl en het BNL gedeelte van het memberforum.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Op digitalracing is de thread inmiddels dicht gegooid, kan me herinneren dat daar vorige keer ook al gezeik mee was, ze zien het als competitie als een ander forum een toernooi houdt :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee dat is het niet. Maar ze stellen het wel heel erg op prijs als je even toestemming vraagt om zoiets er op te zetten. En op zich best begrijpelijk.
Dat op GoT toch ook? Als je een enquete wilt houden oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb in de haast gisteren tussen werk en slapen vergeten om even een privebericht naar de beheerders te sturen alvorens ik de post deed.
Ik heb zojuist contact met ze opgenomen hierover. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mweeeee :(

Stuurtje is kapot :/ Zet net pc aan, en stuur begint alleen maar naar rechts te draaien, fysieke lock lijkt verdwenen te zijn ofzo :?
Na wat knappende en krakende geluiden usb kabel er maar uit getrokken, maar vrees dat er al wat kabels kapot zijn....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Das zuuuuuuur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ohh dat is kut BM... G25 toch? Hij draaide dus gewoon helemaal door tijdens het initialiseren en stopte niet na 1.5 rondje? Lijkt inderdaad dan alsof die lock kapot is (heb geen idee hoe hij hem tegen houdt eigenlijk) en dan kan ik me wel voorstellen dat alle draadjes mee gaan draaien en los getrokken worden :-( Balen zeg... Heb je nog garantie? Logitech is erg goed in dat soort dingen hoor ik altijd.

Ik rij in de HPD nu 1:17.1, niet slecht denk ik :) (Niet met fixed trouwens). Nu eens Q doen en misschien straks een race mee pakken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als mijn 'huiswerk' het toe laat doe ik vanavond ook een race, met de HPD.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:28:
Ohh dat is kut BM... G25 toch? Hij draaide dus gewoon helemaal door tijdens het initialiseren en stopte niet na 1.5 rondje? Lijkt inderdaad dan alsof die lock kapot is (heb geen idee hoe hij hem tegen houdt eigenlijk) en dan kan ik me wel voorstellen dat alle draadjes mee gaan draaien en los getrokken worden :-( Balen zeg... Heb je nog garantie? Logitech is erg goed in dat soort dingen hoor ik altijd.

Ik rij in de HPD nu 1:17.1, niet slecht denk ik :) (Niet met fixed trouwens). Nu eens Q doen en misschien straks een race mee pakken.
Heb geen garantie meer, heb dat ding ongeveer sinds dat ie op de markt is, dat is zo'n 4 jaar nu.
Evengoed een mailtje naar support gestuurd, wellicht komt daar nog wat uit.

Kan iig stuurtje van een vriend lenen, dus hopelijk dit weekend alsnog op de baan te vinden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Heb geen garantie meer, heb dat ding ongeveer sinds dat ie op de markt is, dat is zo'n 4 jaar nu.
Evengoed een mailtje naar support gestuurd, wellicht komt daar nog wat uit.

Kan iig stuurtje van een vriend lenen, dus hopelijk dit weekend alsnog op de baan te vinden :)
Ik heb wel eens gehoord dat mensen compleet nieuwe G27s kregen (omdat G25 niet meer verkrijgbaar is/was) na zo'n lange tijd ;) Zou er niet op hopen maar wie weet... Vooral dit soort defecten, is maar vreemd vind ik, hoe kan dat nou kapot gaan? Lijkt me niet dat je vaak (ooit) tegen die lock aan komt met een stuur dat 900 graden draait toch?

Anyway, in de Q zet ik meteen een 17.09 neer, ben altijd net wat sneller in de Q zonder veel moeite te doen, vreemd, maar I like :+ Straks nog even met volle fuel load oefenen. Deze setup is de eerste keer dat ik niet zomaar fuel erin kan gooien en gaan (dat doe ik meestal wel tenzij iemand echt 2 aparte setups beschikbaar stelt), dan is hij te laag. Voor zover ik weet moet je dan kijken hoe hoog hij voor en achter staat met lage fuel, daarna de fuel erin, en dan met de spring perch offset de auto weer omhoog helpen tot hij weer op het niveau staat wat je met lage fuel had? Maar komt hij dan niet ineens een heel stuk hoger uit zodra de fuel bijna op is en is dat niet 'gevaarlijk'? Of is dat effect klein genoeg om te verwaarlozen..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Het is dan ook niet echt moeilijk raden. Er zijn 2 Italianen die voor het gros van dat soort onzin zorgen, Crispi en Accurso. Zat net ff in hosted en werd al meteen in de laatste bocht vol door Accurso van de baan gerost.

En dan komt ie natuurlijk weer met z'n "sorry".

Als het nu soms gebeurde, dan kon ik daar mee leven, maar het gebeurt gewoon iedere keer als ik hem tegenkom... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

YES :) :)
Ben eindelijk naar C gepromoveerd.
Zojuist een Race in de Skip als tweede geëindigd.
Had eigenlijk maar 0.09 punten nodig, maar toch ff snel 0.54 binnen gehaald.

http://members.iracing.co...onid=4801301&custid=76000

Nu over naar de Star Mazda.
Morgen maar de eerste meters maken in een practice. (vandaag genoeg gereden)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De F1 op Barber is gaaf zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
HPD race was echt leuk en goed, start vanaf P4, maar P3 kwam niet de grid op en door een iets eerdere start van P5 kon ik die plaats dus toch niet pakken, maar wel heel lang met hem gevochten, paar keer ingehaald en weer ingehaald worden, soms door traffic te gebruiken en soms gewoon op snelheid, erg leuk. Na 25 min ofzo was ik hem kwijt, zal wel gecrashed zijn, en toen heb ik eigenlijk nog alleen gereden. Nog helemaal geen incs gehad en 40 seconden tot de volgende HPD dus ik deed het rustig aan, en in de laatste 5 rondjes alsnog 6 incs aan m'n broek gekregen, waar ik niks aan kon doen. Eerste zit ik tussen een groepje van 3 Fords, als 3e (dus ford, ford, ik, ford). Ik kan er gemakkelijk rechts langs maar die tweede ford snijd me ineens keihard af waardoor ik op de rem moet gaan staan en natuurlijk van achter aangereden wordt waardoor we er allebei vanaf glijden. Gelukkig niet echt schade dus door, en rondje daarna in de hairpin zit ik achter Joni Hagner, ik kom hem vaak tegen en hij finished meestal vooraan dus ik dacht dat hij wel een beetje kon rijden, maar ik weet niet wat hij aan het doen was, dat leek nergens op... Hij blijft helemaal tegen de binnenkant plakken in de hairpin, gaat half off track en trapt op de rem waardoor ik hem zacht aantik (wel 4x). Als hij nou normaal zoals iedereen de normale lijn neemt kan ik bij de exit aan de binnenkant er door, nu had ik geen plaats, kon niet reageren toen hij ineens op de rem ging.

Maar goed, verder leuke race, en echt PRECIES genoeg fuel gepakt. Ik gokte op 18 kg extra (eerst 20 en toen maar 18 van gemaakt omdat ik dacht dat dat wel genoeg zou zijn) maar laatste rondje heb ik nog wat moeten sparen waardoor P4 nog tot 3 seconden kwam (ook mede door die crash eerder natuurlijk). Precies op de finish lijn was het op :) Volgende keer maar paar kg meer pakken ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Nu online
Net eerste rondjes gedraaid met de Radical op Infineon. Heb heel de tijd het gevoel dat m'n stuur niet goed staat. Heb hem nu al 12 keer moeten calibreren de laatste 2 weken. heb 'm nog geen 3 maanden :-/

Maar goed... 26.7 beste tijd... die Simon Hulbert en Simon Edwards rijden vlot een 24 ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kom momenteel tot 1:03.1 op Barber met de F1 wagen ;)

Paul al geprobeerd? Wat rijd jij, lage 1:01's ofzo?

[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-01-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:33:
YES :) :)
Ben eindelijk naar C gepromoveerd......
Gefeliciteerd...
seninha schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:33:
Had eigenlijk maar 0.09 punten nodig, maar toch ff snel 0.54 binnen gehaald.
Je krijgt 0.5 SR extra als je promoveert om te voorkomen dat je met 1 foutje meteen weer onder de 4.0 schiet. Dus: 0.04 + 0.09 = 0.13 'verdient' en 0.5 kado gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Net even weer gereden, wat een aanpassing die loadcell, wel voel ik na de eerste bocht al dat ik meer controle heb op het punt waar hij gaat blokkeren, nu alleen nog mijn brein herprogrameren zodat ie weet hoe hard ik moet drukken op voorhand.

tijdens het afstellen heb ik de voetplaat van mijn stoel gebroken, omdat mijn pedalen in een zodanige hoek stonden dat ik men linkervoet heel de tijd moest intrekken om niet te remmen. dus morgen maar eens zelf iets in een knutselen voor mijn pedalen op te monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hm ik had die HPD van 11 niet meer moeten doen... Dacht dat het nog net ging maar werd toch wel erg moe tegen het einde. Had een simpele 2e plek kunnen zijn maar mede omdat ik niemand meer om me heen had raak ik de concentratie kwijt, spin in de hairpin en de volgende bocht verrem ik me grandioos en vlieg ik achteruit de muur in. Laatste 2 rondjes zonder achtervleugel gereden waardoor nog een aantal off tracks en spins, dus wat een simpele 2e plek met 0 inc had moeten zijn weet ik naar een 4e plek met 7 incs te verknallen in 1 rondje :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Had vanavond eigenlijk Road America practice willen doen in de Skip, maar dacht nog eerst "ff" de skin voor de Escors op te leuken :) Nja, "ff" duurde dus tot nu :) Mijn skills in Gimp zijn zo mogelijk nog een stuk beroerder dan mn raceskills, en voordat ik uitgevonden had hoe alles inelkaar zat waren we een tijdje verder. Toen ik daarna ook nog de fout maakte om de psd incl. wiremesh te exporteren naar tga, en vergat de psd te saven, kon ik weer opnieuw beginnen... mja, uiteindelijk ziet het resultaat er best leuk uit voor een noob:

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/3781/mx5marco1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/5705/mx5marco2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/4808/mx5marco3.jpg

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is je goed gelukt.
Ik vergeet ook nog steeds layers uit te zetten als ik het op sla als tga. :P
Al ben ik niet fan van de gespiegelde naam op de voorkant, want je kan het bijna nooit lezen.
Maar dat heeft iedereen toch?

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 13-01-2012 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heh, ik vind dat juist wel wat hebben. Kun je in je achteruitkijkspiegel lezen dat je op het staat om door mij ingehaald te worden :) hihihihi

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

JoepW schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:26:
[...]

Gefeliciteerd...

[...]

Je krijgt 0.5 SR extra als je promoveert om te voorkomen dat je met 1 foutje meteen weer onder de 4.0 schiet. Dus: 0.04 + 0.09 = 0.13 'verdient' en 0.5 kado gekregen. ;)
Dit begrijp ik niet? Ik krijg 0.5 extra zodat ik als ik promoveer ik niet gelijk beneden de 4.0 kan vallen.
Maar als ik nu kijk (en heb na het promoveren niet meer gereden) sta ik op 3.45.

Dus ik begrijp die gekregen 0.5 echt niet.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgens mij is het meer iets van 10% ofzo, en geen 0.5. Dus bij 4 is het 0.4 (dat weet ik zeker) en bij 3 is het 0.3 (of misschien is het altijd 0.4).

Hou er rekening mee dat dat naar beneden ook werkt. Dus als je onder de 4.00 zakt, ga je naar 3.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Begrijp het nog steeds niet. Ik sta toch al ONDER de 4.0.

Zoals ik al zei, na promotie ben ik in class C terecht gekomen met 3.45 punten.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah op die manier.

Je zat in D op 3.90 ofzo, je gaat dan door de 4.0 omdat je SR omhoog gaat. Stel je krijgt +0.15, dan kom je op 4.05 en omdat je door het hele punt gaat krijg je 0.4 extra om te voorkomen dat je weer meteen onder de 4 valt. Omdat je door de 4.0 gaat, en aan je MPR hebt voldaan, ga je meteen een klasse omhoog (dit noemen ze fasttracken), omdat je een klasse omhoog gaat, daalt je SR met 1 punt en dan kom je op 3.45 :)

^^ zo duidelijk?

Als je een klasse zakt, krijg je er 1 punt SR bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

OK, nou begrijp ik
het.Omdat ik al aan MPR had voldaan ben ik dus over.
Maar als ik MPR nog niet had gehaald, was ik gewoon in D gebleven maar dan met 4.45 punten

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 11:56
Hoogie2004 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:25:
Ik kom momenteel tot 1:03.1 op Barber met de F1 wagen ;)

Paul al geprobeerd? Wat rijd jij, lage 1:01's ofzo?
Nee, rijden we daar serieus met die auto? Mijn god...
Verder te druk met werk op het moment dus heb nog geen meter gereden deze week in welke auto dan ook.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Nee, rijden we daar serieus met die auto? Mijn god...
Verder te druk met werk op het moment dus heb nog geen meter gereden deze week in welke auto dan ook.
Wat is er mis mee, leuke baan, veel relatief snelle bochten :)

Superbaan, en zeker in de F1. Vind em in de F1 leuker als de Indycar, en die is al echt leuk daar. (behalve dat inhalen een probleem is daar...)

Ik wacht op de eerste echte F1 banen in iRacing (uitgezonderd Suzuka en Spa, die er al zijn).

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-01-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja, het is shit dat de douane van Brazilië moeilijk deed. Ik hoop dat ze binnenkort nog Sao Paolo kunnen scannen. Al ben ik bang dat het even moet wachten, want ze verbouwen nu/binnenkort de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:44:
Ja, het is shit dat de douane van Brazilië moeilijk deed. Ik hoop dat ze binnenkort nog Sao Paolo kunnen scannen. Al ben ik bang dat het even moet wachten, want ze verbouwen nu/binnenkort de baan.
Sao Paolo is inderdaad een baan waar ik wel op wacht, alsmede Long Beach.

Ik hoop dat ze ook nog wat andere banen die de F1 aandoet kunnen scannen in de toekomst. Australië lijkt me wel gaaf, en India ook. Maar als ik er 1 mocht kiezen die ze morgen gaan doen, is het Montréal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Nu online
@seninha : gefeliciteerd!

@derx666 : skin ziet er goed uit!

ivm de layers had ik in het begin ook wel wat problemen, maar er zit nu al een checklist ingebouwd in m'n geheugen waardoor het niet meer voorvalt 8)

Gisteren dus nog maar even aan het prullen geweest met m'n G27 en het wil maar niet lukken... :|
Calibratie verloopt niet echt goed de waarden blijken te verspringen bij het helemaal naar links en rechts draaien en na het calibreren gaat het maar een rondje of zo goed en dan staat m'n stuur niet meer goed.

Ook na het calibreren staat m'n stuur niet in het midden.

Net wat lopen zoeken en denk dat ik de oplossing gevonden heb :
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming/G27-Racing-Wheel/td-p/389626/page/2

Deze avond maar eens uitproberen en hopen dat het hiermee lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:47:
[...]

Sao Paolo is inderdaad een baan waar ik wel op wacht, alsmede Long Beach.

Ik hoop dat ze ook nog wat andere banen die de F1 aandoet kunnen scannen in de toekomst. Australië lijkt me wel gaaf, en India ook. Maar als ik er 1 mocht kiezen die ze morgen gaan doen, is het Montréal.
Australië en Montréal zou ik ook heel graag in iRacing zien! NASCAR Nationwide reed afgelopen jaar ook op Montréal! Dus het is niet alleen voor de F1 :p
India ken ik niet (F1 boeit me tegenwoordig geen fluit meer. Het kan je geen racen meer noemen).

Zelf wacht ik met smart op Zolder. Dat is zo'n gave baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Australië en Montréal zou ik ook heel graag in iRacing zien! NASCAR Nationwide reed afgelopen jaar ook op Montréal! Dus het is niet alleen voor de F1 :p
India ken ik niet (F1 boeit me tegenwoordig geen fluit meer. Het kan je geen racen meer noemen).

Zelf wacht ik met smart op Zolder. Dat is zo'n gave baan.
Imola, hockenheim, estoril (kortom alle echte europese F1 circuits met karakter, niet die nieuwe mickey mouse circuits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Monza, Imola, hockenheim, estoril (kortom alle echte europese F1 circuits met karakter, niet die nieuwe mickey mouse circuits)
De nieuwe Hockenheim hoef ik niet :P
Ik haat Tilke-banen.

Maar het probleem is, helaas, dat de F1 circuits zich te veel geld vragen om daar te mogen scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:59:
[...]
Maar het probleem is, helaas, dat de F1 circuits zich te veel geld vragen om daar te mogen scannen.
Dat vind ik juist vreemd... want wat is nu betere publiciteit bekendheid dan dat de fans er zelf kunnen racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Dat vind ik juist vreemd... want wat is nu betere publiciteit bekendheid dan dat de fans er zelf kunnen racen...
allemaal ecclestone zijn fout als je weet wat het kost om die F1 circus te laten komen moeten ze wel geld vragen voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:02:
Op digitalracing is de thread inmiddels dicht gegooid, kan me herinneren dat daar vorige keer ook al gezeik mee was, ze zien het als competitie als een ander forum een toernooi houdt :/
Is weer open. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:04:
[...]

allemaal ecclestone zijn fout als je weet wat het kost om die F1 circus te laten komen moeten ze wel geld vragen voor iets anders.
50 miljoen dollar voor het organiseren van de race als ik het goed heb....
Ik hoop ook stiekem dat de samenwerking van iRacing met McLaren voor die GT wagen ook leid tot een versie van de F1 McLaren van afgelopen jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:13:
[...]

50 miljoen dollar voor het organiseren van de race als ik het goed heb....
Ik hoop ook stiekem dat de samenwerking van iRacing met McLaren voor die GT wagen ook leid tot een versie van de F1 McLaren van afgelopen jaar
ze hebben al een f1 waarom geld steken in zelfde serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:30:
[...]

ze hebben al een f1 waarom geld steken in zelfde serie ?
1 reden, uitbreiding van het aantal series zorgt voor verspreiding en dat is (in de huidige iRacing staat) niet wenselijk. De races splitten al nauwelijks, en hoe meer series erbij komen, hoe minder mensen per serie je hebt, mijnsinziens niet erg wenselijk met de startvelden van nu. Zorg eerst maar dat het aantal leden en de startvelden groter worden, door de huidige series beter te maken (dingen zoals een beter damage-model, het NTM voor alle wagen, dat soort spul)

Tevens is de F1 die er nu is al een aantal jaren oud, en is het de auto voor het officiële iRacing World Championship, toch wel een reden volgens mij om die serie wat up-to-date te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat ik laatst las en goed vond. Dat je niet alle klasses tegelijk laat racen. Dus dat je een off-season krijgt voor een bepaalde auto.

Bijv:
S1 Skip Barber wel en de Star Mazda niet.
en in S2 dan omgekeerd.
Just a thought,

I think it would be a great idea to have off-seasons for series, especially as the number of cars increase. Would help with participation.

It would also be fun to mix it up a bit. For example, have the Proto/GT series only race 3 out of 4 seasons a year. That one extra season, they all get split up to race amongst themselves or have the GT's do there own thing or even reconvene the Vette/Radical series.

In any case, with the increasing number of GT cars coming to the sim, I think it would be great to mix it up one season out of the year.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1837797.page

Zo krijg je vollere velden en rijd je meerdere wagens.

[ Voor 63% gewijzigd door Niellie41 op 13-01-2012 11:40 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.