Ik heb met de Soltice gereden. Wat een hok, soort MX5 maar dan met meer vermogen.
Koen kwam in de Q me voorbij met een strakke tijd en Frank en Kevin vlak achter me op het grid.
Koen had een jumpstart..... En jammer genoeg was er een gast, die ik niet ken en die het nodig vond om in T2 een boel auto's mee te nemen. Erg nutteloos. En weer een bewijs dat hosted vaak leuker is met bekenden.
Ik wist er tussendoor te prutsen in T1. Wel ergens nog ff de auto verloren en toen heerlijk lopen knokken met Kevin en Frank.
En als een van ons de aansluiting verloor weer even op elkaar gewacht. Erg leuk.
Uiteindelijk was ik even niet geconcentreerd en kreukelde de auto flink. Was in de laatste paar rondjes of zo.
Even de auto gerepareerd en toen eigenlijk niet veel bijzonders meer gedaan. Ja Kevin nog even gepest
Erg veel fun gehad. Zeker toen Frank T1 in 4 ipv 3 pakte en vlak voor Kevin en mij langs stoof vlak na de Apex van T2. Dat was ff schrikken. Zie replay.
http://p.invisio.nl/ir/replay/oef_frank.rpy
Absoluut voor herhaling vatbaar. Korte baantjes zijn leuk. Alleen niet meer multiklasse. Daar is het aantal starters te laag voor.