iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.223 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:28:
[...]

We kunnen een minimum van D-Class instellen toch ???
btw de SRF - Solstice Rookies zijn lang niet zo erg als de MX5-Cup Rookies en weinig "rookies" zullen Mid-Ohio hebben denk ik dus gewoon openlaten zal wel goed gaan.
D-class zit er inderdaad op :) verder geen restricties.

We zien het wel :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal 'm ook ff posten op het internationale gedeelte van het memberforum......
Staat er:
http://members.iracing.co...st/0/1837446.page#4071092

[ Voor 33% gewijzigd door JoepW op 09-01-2012 20:04 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13
Woei!!!

ik ben ook van de partij!
Zal nogal een geknoei worden, bijna nooit mee gereden >:)
dus als iemand een setupje heeft ... _/-\o_

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Net thuis, het gaat mij ook lukken.
Net ff testrondje gereden met de pontiac en de SRF, In mijn pontiac zijn ze volgens mij vergeten een stuur te bouwen, dus ik ga met de SRF rijden :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Fragbeestje schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:19:
Woei!!!

ik ben ook van de partij!
Zal nogal een geknoei worden, bijna nooit mee gereden >:)
dus als iemand een setupje heeft ... _/-\o_
Hier 1tje voor de Solstice.
http://www.gamefront.com/...5/Solstice+-+Mid+Ohio.sto

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Alweer ellende in de SM (what's in the name....) race. Het lukt me niet goed crashes te ontwijken, heb zelf naar de pits kunnen rijden, maar ja, 8.5 minuten repair. Daarna wel kunnen rijden, iRating omlaag, SR tenminste wel weer iets omhoog. Ik snap nu dat het wel handig is om op pole oid te kunnen starten. Mss dat ik me een volgende keer bij de start terug naar het einde laat zakken en dan langzaam af en toe iemand inhalen ofzo.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Als er nog iemand last minute wil joinen: neem aub de Solstice, we hebben een overschot aan spec racers ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:29
JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:41:
@Frank: Heb jij de race voor vanavond ingepland?

[...]

He Devil. Ik miste je al! Goed weer wat van je te horen. Kom vanavond ook even keten met de spec racer of de Soltice.

[...]

Gewoon later joinen en gezellig meedoen. Laat die SM lekker zitten joh.....

Wie ik ook al een tijd niet 'gezien' heb ik Ramsho. Zal ie al pappa zijn?
Nope nog niet, maar wel ff een seizoen pauze genomen van het racen.
Plus een nieuwe baan sinds 1 november, waar ik ook lekker druk mee ben.

Nieuwe seizoen kom ik wel terug, veel te leuk.
(zo lang hier thuis alles het toe staat ;) )

En ik blijf lekker meelezen

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10
Was een toffe race! Aan het begin ietsje terug gevallen en daarna door uitval van anderen weer wat opgeklommen en mooi een hele tijd achter Nick gehangen tot hij uiteindelijk in de fout ging bij de laatste slinger. Gelukkig kon hij hem wel uit de banden houden en zo. Marco kwam ook nog van achter en die was een stuk rapper. Na een paar rondjes verdedigen wist hij hem er na een klein foutje al snel voorbij te steken. Halverwege Marco en Nick naar de finish gereden.

Sorry dat ik de Solstice niet heb gepakt, maar die wagen vind ik echt stront vervelend en ik wilde wel eens voelen hoe de SRF op NTM rijdt. Prima dus! Blijft een lekker wagentje.

*O*

edit:
Oh ja, SRF en Mid-Ohio Short is echt een mooie combi! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 09-01-2012 22:51 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Jee de got-race gewonnen , samen met Kevin natuurlijk.

http://members.iracing.co...onid=4782223&custid=61620

Roope deed ook mee , (bekende van de iRNC) dus was eigenlijk al kansloos maar hij heeft de race niet uitgereden waardoor ik de winst mocht hebben .
Erg constant moeten rijden aangezien Nick die achter me zat best een gelijk tempo had , uiteindelijk is Nick ingehaald door Joost en Marco en aan het einde kwam Marco nog erg dichtbij , maar heb het toch nog netjes kunnen houden om voor te blijven.
Was eigenlijk wel een beetje te lang met deze auto, maakte aardig wat foutjes op het einde vw vermoeidheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zoooo... Die was leuk !! Jammer voor mij dat ik in de 2e ronde spinde, maar daarna heb ik echt super strak gereden, en kon op het einde Joost nog voorbij met een mooie inhaal actie. Op het einde nog tekort om Enchion bij te halen (gefeli!) maar wel erg genoten...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jep, leuke race :) Maar inderdaad iets te lang, ik ben toch heel intensief bezig met de rem de hele tijd, dat word toch snel vervelend. Ik kon door een toevallig goed rondje op de 3e plek starten en een hele tijd daar kunnen blijven tot ik (onvermijdelijk) een foutje maakte en hem niet recht kon houden. Daarna nog geprobeerd om derx en joost bij te blijven maar ik kwam net wat te kort (en ging daardoor te hard pushen en fouten maken).

Ik vind het wel voor herhaling vatbaar (maar dan iets korter) in ieder geval, zolang het maar op zo'n lekker korte baan blijft :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@derx

Wist wel dat jij dit goed zou doen , als je de Skip lukt om onder controle te houden lukt deze ook , de SRF is alleen opzich andersom voorzichtig op de rem ipv voorzichtig op het gas.

En Joep je hoeft niet zover opzij hoor , je liet iets teveel man voorbij zag ik.

[ Voor 17% gewijzigd door enchion op 09-01-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb met de Soltice gereden. Wat een hok, soort MX5 maar dan met meer vermogen.

Koen kwam in de Q me voorbij met een strakke tijd en Frank en Kevin vlak achter me op het grid.
Koen had een jumpstart..... En jammer genoeg was er een gast, die ik niet ken en die het nodig vond om in T2 een boel auto's mee te nemen. Erg nutteloos. En weer een bewijs dat hosted vaak leuker is met bekenden.

Ik wist er tussendoor te prutsen in T1. Wel ergens nog ff de auto verloren en toen heerlijk lopen knokken met Kevin en Frank.
En als een van ons de aansluiting verloor weer even op elkaar gewacht. Erg leuk.

Uiteindelijk was ik even niet geconcentreerd en kreukelde de auto flink. Was in de laatste paar rondjes of zo.

Even de auto gerepareerd en toen eigenlijk niet veel bijzonders meer gedaan. Ja Kevin nog even gepest ;)

Erg veel fun gehad. Zeker toen Frank T1 in 4 ipv 3 pakte en vlak voor Kevin en mij langs stoof vlak na de Apex van T2. Dat was ff schrikken. Zie replay.

http://p.invisio.nl/ir/replay/oef_frank.rpy

Absoluut voor herhaling vatbaar. Korte baantjes zijn leuk. Alleen niet meer multiklasse. Daar is het aantal starters te laag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:58:
En Joep je hoeft niet zover opzij hoor , je liet iets teveel man voorbij zag ik.
Ik vond het leuk om jullie je gevecht te laten hebben en de aansluiting met mijn 'racemaatjes' was toch zoek. Maar het was niet de bedoeling het gras in te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:08:
[...]

Ik vond het leuk om jullie je gevecht te laten hebben en de aansluiting met mijn 'racemaatjes' was toch zoek. Maar het was niet de bedoeling het gras in te rijden ;)
Heb eerlijk gezegd helemaal geen gevecht gehad , de hele race alleen gereden , er zijn een viertal gasten in de iRNC die elke ronde ongeveer perfect kunnen afleggen Roope is daar 1 van , heb nooit de illusie gehad dat ik die zou kunnen inhalen .
Alleen groepje Nick,Marco is waar ik op zat te letten en daarop liep ik langzaam uit. Dus weinig strijd gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan had je ff moeten w88. Deden we met de Soltice wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36

Niellie41

[object Object]

Toch maar de laatste Nationwide race van de week pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Enchion: als ik de 2e lap niet gespint was, had ik je wellicht tegenstand kunnen bieden, nu was de race tekort daarvoor. Mja, om te winnen moet je foutloos rijden. Jij deed dat wel, ik verprutste het in het begin... Verdient gewonnen in ieder geval.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb toch het GoT logo samengevoegd met het iRacing logo.
Hier de eerste versie op de MX5 voor de Escors serie:

Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/got_iracing_logo_s.png

Ik ben nog bezig met een lettertype voor de tekst 'gathering.tweakers.net' zodat het leesbaar is onder of boven het logo.
Als iemand dit logo wilt hebben als PSD om zelf op zijn auto('s) te plakken moet je me maar even een DM sturen. Dan geef ik een link naar de psd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
derx666 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:35:
Enchion: als ik de 2e lap niet gespint was, had ik je wellicht tegenstand kunnen bieden, nu was de race tekort daarvoor. Mja, om te winnen moet je foutloos rijden. Jij deed dat wel, ik verprutste het in het begin... Verdient gewonnen in ieder geval.
Als je een rematch wilt dan zit ik morgen-avond waarschijnlijk in 1 van de SRF races dus kom maar op . >:)

btw Joep , ik weet dat je niet zo van lange races houdt , en nog wat iRating zou kunnen gebruiken , wat dat betreft is de solstice als je hem een beetje voor elkaar hebt wel de ideale auto , races zijn ook altijd wel gezellig aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de Soltice wel voor elkaar geloof ik. ;)
Ik zal eens zien of ik deze week tijd heb om eens een Soltice raceje te rijden. Alhoewel ik de SRF ook leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Was wel leuk gister ja :)

Mijn excuses wel aan Joost voor mijn actie in T2, ik ging daar wel erg brutaal ver naar buiten, geloof dat ik niemand geraakt heb, maar volgens mij moesten er wel wat mensen ontwijkende acties ondernemen. Wellicht dat ik daardoor ook mede verantwoordelijk was voor eventuele andere chaos in T2?

Daarna paar rondjes lekker kunnen racen, maar al vrij snel in T1 onderuit gegaan. Omdat ik toch al niet van plan was de race uit te rijden maar even gewacht tot er een groepje Soltice rijders aan kwam. Daar nog even paar rondjes met Frank aan het klooien geweest, en toen die spinde de pit maar ingereden en gaan slapen :)

Wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar, maar dan inderdaad een wat kortere race, en wellicht een kwartiertje practice schrappen, maar het allemaal net ff wat beter te behappen qua tijd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Eventueel volgende funraces kunnen wat mij betreft ook wel eerder beginnen, zodat iedereen em uit kan rijden, en mensen indien gewenst nog de races van half 11 mee kunnen pakken. Als we de starttijd kwart voor 8 maken zijn de races van 10 uur zelfs nog een optie.

Maarre, erg leuk gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

na een slapeloos nachtje even verdergewerkt aan mijn wheelplate.

Onderaan zijn 2 analog sticks geplaatst, boven links een D-pad en rechts 4 normale buttons.

bovenin komen nog Leds en ik moet nog een 4tal knopjes kwijt op de plaat.

misschien dat ik triggers in het wiel ga verwerken, zodat ik zonder mijn hand moet vervormen gewoon kan een knop indrukken. die onder het leer zit verwerkt. deze zal ik dan gebruiken voor praten ofzo. als ik die dan per ongeluk indruk, dat dat geen ramp is :)

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/g25%20a%20.png
Feedback is welcome !

- question: vinden jullie dat Shiftlights moeten verwerkt worden op het stuurwiel, of een statisch platform achter het stuur? (zodat tijdens het sturen de leds niet bewegen)

[ Voor 12% gewijzigd door MikeVM op 10-01-2012 08:09 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Op basis van een G25, toch?

Ziet er goed uit, weet je al hoe je die knoppen gaat aansturen? Gewoon een goedkope gamepad daarvoor opofferen? Mis zelf ook wel de knoppen op het stuur, met name Push-to-Talk zou ik graag op mijn stuur hebben, maar ik kan het nog niet verantwoorden om de look-left/right knoppen daarvoor op te offeren, ook al gebruik ik ze zelden tot nooit in de race.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

G25 idd

ik weet nog niet wat ik op het stuur ga doen. ik denk dat ik die knoppen gewoon laat staan.

look left-right ga ik middels 1 van de onderste analoge knoppen doen. hierdoor kan je links en rechts kijken subtieler meer doen dan met een knopje, ik vind het links rechts kijken zo snel en kan je desorienteren, met die analoge stick hoop ik dat ik beter kan kijken naar links en rechts, en nog steeds naar de apex kijken.

Slachtoffer :
Afbeeldingslocatie: http://withfriendship.com/images/g/33861/checking-the-gamepad-to.jpg

push to talk wil ik dus IN het stuur verwerken, op de achterkant van het stuur een stukje leer wegsnijden, knopje eronder, en leer weer dicht lijmen of iets dergelijks.

[ Voor 14% gewijzigd door MikeVM op 10-01-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
enchion schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:51:
Jee de got-race gewonnen , samen met Kevin natuurlijk.

http://members.iracing.co...onid=4782223&custid=61620

Roope deed ook mee , (bekende van de iRNC) dus was eigenlijk al kansloos maar hij heeft de race niet uitgereden waardoor ik de winst mocht hebben .
Erg constant moeten rijden aangezien Nick die achter me zat best een gelijk tempo had , uiteindelijk is Nick ingehaald door Joost en Marco en aan het einde kwam Marco nog erg dichtbij , maar heb het toch nog netjes kunnen houden om voor te blijven.
Was eigenlijk wel een beetje te lang met deze auto, maakte aardig wat foutjes op het einde vw vermoeidheid.
sorry gasten dat ik quitte had bezoek ,spreken en racen gaat niet met die spec :( (was all over the place)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n wheelplate, ik mis ook flink wat knoppen op het stuur... Er zijn er wel te vinden maar ik twijfel altijd over de prijs / kwaliteit verhouding van die zelf gemaakte oplossingen... Heeft iemand er ooit zo een gekocht? Zit iemand op het iRacing forum die die dingen maakt, Derek Speare ofzoiets...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:38:
Ik moet ook maar eens gaan kijken voor zo'n wheelplate, ik mis ook flink wat knoppen op het stuur... Er zijn er wel te vinden maar ik twijfel altijd over de prijs / kwaliteit verhouding van die zelf gemaakte oplossingen... Heeft iemand er ooit zo een gekocht? Zit iemand op het iRacing forum die die dingen maakt, Derek Speare ofzoiets...
derek speare heeft kwaliteit stuff (ben ook aan het denken om een buttonbox en/of sequential shifter bij hem te kopen .... (probleem bij derek is wel dat die dingen standard geen mounting systeem hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

welk stuur heb je Nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ook G25 (volgens mij een van de enige met het 'te weinig knoppen' probleem)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb tijdje teurg wel eens naar die kant en klaar oplossingen gekeken, maar vond het toen toch net ff een te dure oplossing. Zelf een plaatje achter het stuur maken en daar een 15 euro gamepad voor opofferen leek me ook wel een aardige oplossing, maar als ik dan bedenk hoe handig ik ben... toch maar niet :p

Binnenkort weer eens ff verder kijken, 2 knoppen is echt te weinig. Helaas zag Logitech dat pas bij de release van de G27 in :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Daar heb ik met de DFGT nu totaal geen last van, te weinig knoppen :+
Al is het in de Indycar op Ovals al maar net aan, daar gebruik ik de schakelpook voor de weight jacker omdat de knopjes op zijn O-)

[ Voor 48% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-01-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja ik had een tijd terug deze al gezien:
http://www.derekspearedesigns.com/Wheel-Plates.html
(En dan de Super Plate neem ik aan).

Ik snap alleen niet wat hier nou allemaal bij zit en hoe het allemaal werkt. Is het nou alleen een 'bord' met gaten erin, en moet ik nog steeds zelf knoppen erin verwerken? Of zitten er knoppen bij die ook meteen functioneel zijn? Ook staat er dat ik SLI hardware kan aansluiten (dat is zo'n rev counter en gear display toch?), maar die zit er dus ook niet bij?

Als het inclusief werkende knoppen is dan is $30 niet eens zo duur, maar als er nog geen knoppen bij zitten dan hoef ik het niet, ben niet handig genoeg om zelf die knoppen erin te verwerken en dan alle kabels goed weg te werken enzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik vind die kant en klare oplossingen veel te duur, ik denk zelf dat ik ook zo een product kan op de markt zetten.
misschien moet ik dat maar eens onderzoeken of ik dat kan terechtbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:25:
Ja ik had een tijd terug deze al gezien:
http://www.derekspearedesigns.com/Wheel-Plates.html
(En dan de Super Plate neem ik aan).

Ik snap alleen niet wat hier nou allemaal bij zit en hoe het allemaal werkt. Is het nou alleen een 'bord' met gaten erin, en moet ik nog steeds zelf knoppen erin verwerken? Of zitten er knoppen bij die ook meteen functioneel zijn? Ook staat er dat ik SLI hardware kan aansluiten (dat is zo'n rev counter en gear display toch?), maar die zit er dus ook niet bij?

Als het inclusief werkende knoppen is dan is $30 niet eens zo duur, maar als er nog geen knoppen bij zitten dan hoef ik het niet, ben niet handig genoeg om zelf die knoppen erin te verwerken en dan alle kabels goed weg te werken enzo...
is enkel machinaal gesneden plaat waar je zelf knoppen en de SLI-M kan insteken . de rest is DIY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
De race was ontzettend leuk!
Jammer van m'n jumpstart. Meteen eerste ronde in de pits gereden om deze in te lossen. Hierna kwam ik achter Joep te hangen met nogal defensieve lijntjes.

Ik wist dat ik op het stuk rechts naar boven over de heuvel sneller was dus had een beetje afstand gehouden om er dan langs te gaan, maar net op de heuvel mindert Joep en ging ik ook van het gas af en kreeg ik een sponsoring van dunlop op m'n voorbumper. Hierna iets te veel achterstand en te hard aan het pushen geweest om het gat dicht te rijden. Ben een paar keer heel dichtbij geweest maar de bandjes waren niet echt bestand tegen dit tempo. :o

Knopjes op het stuur dacht ik in het begin dat ik niet toe ging komen na de overschakeling van m'n DFGT naar G27... maar eigenlijk gebruik ik maar 4 knopjes op het stuur.
Look left / right, Pit limiter, Talk
Volume up/down en car reset staan ingesteld aan de h-shifter.

Welke knopjes gebruiken jullie dan nog allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Onder andere:
- links/rechts/boven/onder in de F1-F8 menu;s
- switchen tussen die menu's
- aanpassen rembalans
- vinkje aan/uit in die F1-F8 menu's
- Ignition
- Starter
- Speech volume up/down

En ja, ik gebruik de meeste geregeld *behalve ignition en starter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Fragbeestje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:30:
De race was ontzettend leuk!
Jammer van m'n jumpstart. Meteen eerste ronde in de pits gereden om deze in te lossen. Hierna kwam ik achter Joep te hangen met nogal defensieve lijntjes.

Ik wist dat ik op het stuk rechts naar boven over de heuvel sneller was dus had een beetje afstand gehouden om er dan langs te gaan, maar net op de heuvel mindert Joep en ging ik ook van het gas af en kreeg ik een sponsoring van dunlop op m'n voorbumper. Hierna iets te veel achterstand en te hard aan het pushen geweest om het gat dicht te rijden. Ben een paar keer heel dichtbij geweest maar de bandjes waren niet echt bestand tegen dit tempo. :o

Knopjes op het stuur dacht ik in het begin dat ik niet toe ging komen na de overschakeling van m'n DFGT naar G27... maar eigenlijk gebruik ik maar 4 knopjes op het stuur.
Look left / right, Pit limiter, Talk
Volume up/down en car reset staan ingesteld aan de h-shifter.

Welke knopjes gebruiken jullie dan nog allemaal?
extra knoppen instelling status F3 + increase up/down + accept. (f1 auto Bias instellingen + powermanagment) back to center ivm trackir

voor die wheel plates mensen met geld kunnen hier kijken :p http://simracnwheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb op mijn Fanatec de volgende knoppen zitten:
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/div/gt3_knoppen_s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:43:
Ik heb op mijn Fanatec de volgende knoppen zitten:
[afbeelding]
nice plaatje joep dat ga ik even lenen voor wat layouts te visualiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En toeval bestaat niet ;)
Dit wordt net op het blog van Fanatec geplaatst:
Afbeeldingslocatie: http://www.911wheel.de/files/faq_pics/tj4/wheel_ergonomy_comparison_chart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

*O* Ik heb gewonnen met aantal knopjes op het stuur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:20:
*O* Ik heb gewonnen met aantal knopjes op het stuur :+
maar dat is zoals borsten he alles waar je niet aankan is "jammer" haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]

maar dat is zoals borsten he alles waar je niet aankan is "jammer" haha
Nja, zij claimen dat er 9 niet in range zitten. Ik weet niet hoe ze dat meten hoor, maar ik weet dat er voor mij maar 2 / 3 knoppen zijn waar ik niet aankan zonder mijn hand van het stuur te halen, en dat zijn de claxon-button en de 2 knoppen daar vlak boven. De rest kan ik allemaal aan zonder gekke bewegingen...

Overigens gebruik ik die 3 knoppen het minst (claxon niet eens gebruikt) en als het moet kan ik er makkelijk bij, terwijl ik het stuur nog gedeeltelijk vasthoud. (maar dat geld vast voor alle stuurtjes.

Knoppen waar ik simpel aankan zijn links 4, rechts 4 + draaicirkel (2 buttons, linksom en rechtsom) + enter in draaicirkel, bovenop 2, achterkant 2 en onderin 3 -> 18.....

En er zijn dus meer knoppen als die 19 die zij zeggen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-01-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
BM schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 07:06:
Was wel leuk gister ja :)

Mijn excuses wel aan Joost voor mijn actie in T2, ik ging daar wel erg brutaal ver naar buiten, geloof dat ik niemand geraakt heb, maar volgens mij moesten er wel wat mensen ontwijkende acties ondernemen. Wellicht dat ik daardoor ook mede verantwoordelijk was voor eventuele andere chaos in T2?
No problem. Ik probeerde een verdedigende lijn te rijden zodat niemand binnendoor kon duiken, maar ik was daar blijkbaar net iets te laat mee want je kwam redelijk hard aanzeilen. Overigens hadden we volgens mij wel contact (al was het maar een 0x) en je achterkant had ook schade. Geen problemen met de wegligging gehad?
BM schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:10:
Op basis van een G25, toch?

Ziet er goed uit, weet je al hoe je die knoppen gaat aansturen? Gewoon een goedkope gamepad daarvoor opofferen? Mis zelf ook wel de knoppen op het stuur, met name Push-to-Talk zou ik graag op mijn stuur hebben, maar ik kan het nog niet verantwoorden om de look-left/right knoppen daarvoor op te offeren, ook al gebruik ik ze zelden tot nooit in de race.
Ik gebruik zelf een beetje een onorthodoxe oplossing bij m'n G25. Heb de shifter in sequentiele stand staan en als ik hem naar m'n toe haal, gaat de mic aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik gebruik de seq stand van de G25 shifter voor de rembalans en in de IndyCar voor de weightjacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56
Verander je dat zoveel dan tijdens het rijden?
Op m'n G27 heb ik:

Links en rechts kijken.
Vorig en volgende blackbox.
Teamspeak en button clutch.

Verder heb ik op m'n shifter nog knoppen voor pit limiter, reset en voicechat.
De aanpassingen in black boxes doe ik met toetsenbord die achter m'n stuur zit, en strategie zaken zoals fuel en banden uitzetten doe ik op de grid (als ik er aan denk :P)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
vraag me eigenlijk af of er leuke macro programma's bestaan voor bv met 1 knop direct fuel op bepaalt level te zetten banden af te zetten en repairs af te zetten dus bv 1 knop doet 3x f3 + vinkje af + 1x f3 + 3x naar beneden ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik verander bijna niets tijdens het rijden. Pit instellingen doe ik al op de grid (of op ovals tijdens een caution).

@dabelg, je hebt zo'n programma waar je kan zo'n macro's kunt zeggen. GlovePie heet dat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 13:49

Arfman

Drome!

Of een Logitech Gxx keyboard kopen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Niellie41 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:
Ik gebruik de seq stand van de G25 shifter voor de rembalans en in de IndyCar voor de weightjacker.
Hmm, ik rij nu geen IndyCar, maar dat lijkt me idd de enige handige manier om de weightjacker aan te passen met een G25. Al die knopjes op de shifter zijn te veel zoeken en links en rechts kijken wil ik toch graag op het stuur houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

josh-hill schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Hmm, ik rij nu geen IndyCar, maar dat lijkt me idd de enige handige manier om de weightjacker aan te passen met een G25. Al die knopjes op de shifter zijn te veel zoeken en links en rechts kijken wil ik toch graag op het stuur houden.
Ja. Het is best een goede oplossing (al zeg ik het zelf O-) ). Want schakelen doe ik toch met de flippers en naar links en naar rechts kijken heb ik ook op het stuur. De andere knopjes heb ik voor

fuel blackbox / tires / tire info / pit adjustments.

D-pad zijn dan de pijltjes

en de rode knopjes zijn:
pit limiter / in car adjustment / selection / tow

Daarnaast heb ik nog een Nostromo die ik gebruik voor de voice chat en voice chat settings.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net nog even snel de inhaal actie op Joost op youtube geknalt. Voor de liefhebbers:

http://youtu.be/K5RvfKDKDM8

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
+1
Niellie41 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:04:

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
rijden jullie dan in geen enkele auto sequentieel ?

daar gaat het realisme 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Schakelen met flippers vind ik makkelijker en is voor mij veiliger. Want je hebt dan altijd 2 handen aan het stuur.
Het maakt me geen reet uit of het realistisch is of niet. Ik vind het gewoon veel en veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
derx666 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:51:
Net nog even snel de inhaal actie op Joost op youtube geknalt. Voor de liefhebbers:

http://youtu.be/K5RvfKDKDM8
Waren die 3 minuten inleiding echt nodig? :P

YouTube: Star Mazda Road Atlanta T1 Incident
Een goede start op Road Atlanta pakt helaas ook niet altijd goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Is er nog iets gepland voor deze avond?

Kwestie van de avondplanning al voor te leggen aan de wederhelft 8)

Had haar gisteren nog het filmje laten zien van de Wives and Girlfriends race die in september of zo gereden was. (wordt besproken in insidesimracing.tv episode van 13 december geloof ik) en heb haar maar gezegd dat ze moet meedoen volgende keer. Ze vond het wel leuk maar ze ziet het niet zo zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Waren die 3 minuten inleiding echt nodig? :P

YouTube: Star Mazda Road Atlanta T1 Incident
Een goede start op Road Atlanta pakt helaas ook niet altijd goed uit.
Ik vermoed dat je die gast in het rood niet goed zag in je spiegels, want als je hem had gezien, had je niet zo defensief hoeven rijden. Ik vind jou, zeker voor deze situatie erg behoudend... ben ik niet van je gewend :)

En, think positive, je kwam van je plek (et blijft Road Atlanta :+ )

Overigens ziet dit er ook wel geinig uit:

Ik vermoed niet erg praktisch, maar erg leuk gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-01-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik gebruikte iRaceDash wel eerst. Alleen kon ik maar geen stand voor mijn telefoon vinden, dan heeft het geen nut imo. (Is ook voor Android trouwens.)

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vanavond nog trainen of wat?

Ik vraag me af of het waard is om Phillip Island te kopen voor de HPD deze week... Ik kan maar tot vrijdag middag (daarna op vakantie) en aangezien er overdag weinig races zullen zijn zal het toch alleen morgen en donderdag worden (aangenomen dat ik vandaag kan oefenen). Als de fixed setup dan ook nog een drama is word het dus alleen donderdag, niet zo'n zin om daarvoor een track te kopen...

Dus voor degene die al geprobeerd hebben / zin hebben om even te proberen: hoe is de fixed setup van de HPD deze week?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

NickThissen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:16:
Vanavond nog trainen of wat?

Ik vraag me af of het waard is om Phillip Island te kopen voor de HPD deze week... Ik kan maar tot vrijdag middag (daarna op vakantie) en aangezien er overdag weinig races zullen zijn zal het toch alleen morgen en donderdag worden (aangenomen dat ik vandaag kan oefenen). Als de fixed setup dan ook nog een drama is word het dus alleen donderdag, niet zo'n zin om daarvoor een track te kopen...

Dus voor degene die al geprobeerd hebben / zin hebben om even te proberen: hoe is de fixed setup van de HPD deze week?
Je hebt Philip Island sowieso nodig in september voor de 500km endurance race met de V8 Supercar :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fuelke schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:19:
[...]

Je hebt Philip Island sowieso nodig in september voor de 500km endurance race met de V8 Supercar :P
Haha, heb die auto niet dus denk het niet ;)

Weet niemand het? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nops... Ik heb hem wel, maar ik heb geen idee meer waarom :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Ik vermoed dat je die gast in het rood niet goed zag in je spiegels, want als je hem had gezien, had je niet zo defensief hoeven rijden. Ik vind jou, zeker voor deze situatie erg behoudend... ben ik niet van je gewend :)

En, think positive, je kwam van je plek (et blijft Road Atlanta :+ )
Tja dat doe je toch meer op gevoel dan dat je echt in de spiegels gaat turen, want je bent meer bezig zelf op de baan te blijven en uit te kijken of er voor je niet iets mis gaat.
Omdat ik niet 100% zeker wist of ik er wel voorbij was heb ik gewoon zoveel mogelijk links aangehouden zodat in het geval er 2 auto's nog zaten iedereen gewoon door T1 zou kunnen komen.

Het is een beetje jammer dat hij naar eigen zeggen geen idee had dat ik er naast/voor zat en dat we er daardoor afgingen.
Naja de race erna wel gewonnen, alleen was de SOF daar niet zo hoog helaas :)

[ Voor 5% gewijzigd door Red Baron op 10-01-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben net thuis. Maar ik zie geen training sessie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:34:
Ik ben net thuis. Maar ik zie geen training sessie....
Volgens mij is er ook niet echt veel animo... Ik heb in ieder geval toch maar phillip island gekocht dus ik ga HPD oefenen, als er meer mensen willen doen kunnen we wel een sessie hosten, maar niet veel zin om met 2 of 3 man te gaan rijden dan zoek ik wel een wat vollere open practice op.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien doe ik ook wel ff mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het wel een leuke baan zeg :D Blinde bochten, bochten die steeds kleiner worden, erg lastig nog maar het komt wel ;) Eerste geldige rondje een 1:20, moet zeker 3 seconden vanaf :+

En de fixed setup is prima :) Geen idee of hij snel is maar hij blijft lekker op de baan, niet zoals andere setups waar ze soms de banden lijken te zijn vergeten 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 10-01-2012 20:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klopt. Ik heb met de Radical hier ook heerlijk gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Zo is dat. Phillip Island is zeker een van de leukste banen. Heerlijke flow. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
M'n mazda MX5 Cup maar even aangepast... er waren al iets te veel grijswaarden vond ik.

Indien iemand anders ondertussen deze kleur al heeft hoor ik het wel!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/3359wyb.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1z4zec6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:55:
En de fixed setup is prima :) Geen idee of hij snel is maar hij blijft lekker op de baan, niet zoals andere setups waar ze soms de banden lijken te zijn vergeten 8)7
Vorig seizoen had ik nog wel eens last van dat de achterkant ineens uitbrak over een hobbeltje ofzoiets in T1.
Dat was altijd wel vrij akelig en kwam meestal pas zo halverwege een race ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:29:
M'n mazda MX5 Cup maar even aangepast... er waren al iets te veel grijswaarden vond ik.......
Heftig. Door de extra reclames verdwijnt het design wel een beetje, maar ja....... Wel onderscheidend.

De Fixed setup van de HPD is prima te rijden op Philip Island.
Maar..... tegen alle gangbare setups in heb ik ook eens gereden met high DF (setup van infineon) en reed echt wel goede tijden (voor mijn doen). Ik verlies er op de twee lange stukken opgeteld net geen 0,2 sec mee, maar pak het dubbel en dwars terug door laat kunnen remmen, veel meer bochtsnelheid (mn T2) en eerder op het gas.
Rocco was 2.1 sec. sneller, maar tja dat is een alien met een mijn irating x2 of zo ;)
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=4788612
Ennuh ik heb Nick achter me gehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wel een leuke track ja :) Zitten een aantal lastige bochten in zoals T2 waar je gemakkelijk de fout in gaat, maar erg leuk. Zat nog te proberen met de setup van Russel Hodgson (die had voor Spa een hele goeie) maar die vond ik wat te tricky, ik heb er geen tijd mee neergezet maar daar kan ik wel minstens een halve seconde sneller mee als ik alles aan elkaar krijg, als het niet meer is. Ik weet het nog niet kwa setup, de fixed is prima inderdaad maar Rocco kwam me op de straight toch wel heeeeel hard voorbij vliegen, en je kan toch niet zo veel winnen door de bocht gewoon goed te nemen want die is niet zo lastig... even nog proberen dus, liefst niet teveel downforce ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan even het week 13 programma weer op de agenda zetten hier.
Ericjooo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:51:
......
MX-5 op Summit
Radical op Oulton
HPD op Watkins Glen
Star Mazda op Mosport
Trucks op Charlotte
Indycar fixed op Milwaukee
.....
Ik vind dit wel een leuke mix van races. Als (bijna) iedereen het er mee eens is dan wil ik dit idee wel inplannen.
Wel nog een paar vraagjes...

Zondagavond is niet handig
Zondagavond is er al een Escors race met zeker 11 GoT rijders. Dus ik stel voor 1 race te laten vervallen of misschien 1 race op zondagmiddag te plannen ;)

Fixed setups?
Ben wel voorstander van Fixed setups. Maakt close racing nog wat meer mogelijk. Ik heb voor alle Road tracks en genoemde auto's wel leuke setups. En anders maken Frank en ik er wel 1.

Prijzen
De funds van GoT laten niet echt meer toe dat we prijzen uitbetalen helaas. We hebben te weinig nieuwe aanwas ;(

Benelux only ..... of Internationaal
Zullen we het weer beperken tot Benelux of ook de internationale rijders 'uitnodigen'?

Graag snel input, dan kan Nick voor zijn tijdelijke on-line pauze nog even de site op orde brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind het prima Joep. Ik heb overigens nog wel wat funds van de pot om enkele races te plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Sowieso Benelux only.

Ik hoef niet een prijs te hebben.
En ik ben wel voor fixed setups, maar dan van iRacing of van iemand anders van het iRacing forum. Zodat de sets echt onpartijdig zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben het overal mee eens Joep. Prijzen vind ik niet nodig, leuk om te doen als we een grote pot over hebben maar als we niet veel over hebben beter gebruiken om elke week training te organizeren.

Verder internationaal.. Ligt eraan hoeveel mensen zich inschrijven zou ik zeggen. Als we genoeg mensen uit benelux krijgen is het denk ik leuker om het daarop te houden, maar vorige keer was ook voornamelijk GoT, en het lijkt er op dat de opkomst langzaam wat terug loopt dus misschien zijn er deze keer wat minder mensen... Maar lastig zeggen op dit moment lijkt me. Als er weinig mensen mee doen dan graag internationaal ook, beter een volle grid met mensen die je niet kent dan een race tegen 3 mensen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

rfactor 2 is er :P

[ Voor 27% gewijzigd door BruceLee op 11-01-2012 01:33 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het er niet heel realistisch uit zien. Hoe je met dat stuur op en neer ligt te gooien met 250 kmh ofzo, dat is toch niet normaal?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:59:
......Zodat de sets echt onpartijdig zijn.
Onpartijdig? Of we nou een zooitje setups beschikbaar stellen vooraf aan week 13 of zo maar van het forum plukken. Is toch om het even?
Ik blijf bij het fixed voorstel met een lekkere setup. De iRacing setups vind ik soms wel erg knullig.

Ik hou van openheid. We hebben nog iRacing$ 33,25 in kas. Dat zijn nog vele weken fun, maar geen prijzen ;)

Ik zou zeggen hou dat nieuws en reacties hierop in het draadje waar het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maar als ik een set maak, dan voel ik me wel er het makkelijkst mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb de HPD zelf (nog) niet, maar de rest van de races ben ik iig van de partij (mits er niks tussenkomt natuurlijk).
Mocht het ooit voorkomen dat de GoT funds opraken denk ik dat het handig is als we met zn allen ff 5 of 10 euro/dollar donaten voor de kas (denk dat 5 opzich al genoeg zou zijn). Schijnt tegenwoordig makkelijk te kunnen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 13:49

Arfman

Drome!

Goed plan Marco, doe ik zeker aan mee.

Fixed setups zijn het leukst imho, aanpassen aan een setup is ook een skill die je moet hebben :)

Weet alleen niet of ik veel races mee kan doen, heb zaterdag een zware migratie op het werk en veel voorbereiding daarvoor deze week. Ik zie wel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb nog 32 dollar in kas van dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:42:
Ik heb nog 32 dollar in kas van dit topic :)
Dan zijn dan samen 87 sessies van 2 uur ;)

En de zondagmiddag als racemoment ipv avond?

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 10-01-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:44:

Fixed setups?
Ben wel voorstander van Fixed setups. Maakt close racing nog wat meer mogelijk. Ik heb voor alle Road tracks en genoemde auto's wel leuke setups. En anders maken Frank en ik er wel 1.
Please niet weer dit , ik weet dat je het persoonlijk een verrrijkend gevoel geeft als anderen met je setup rijden , maar , buiten de Trucksrace vind ik dat iedereen het gewoon zelf moet doen dat is nl een onderdeel van de sport en op de SM , de Radical en zeker de MX5( vooral als we de roadster nemen ) is al weinig in te stellen .

Dus graag gewoon openlaten , alleen misschien iedereen "verplichten" om zn setup te publiceren voor de race zodat de mensen die het nog niet kunnen kunnen kiezen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ben ook meer voor open setups. Niet dat ik zelf zo'n setup maker ben, maar ik heb wel vaak dat ik net nog ff de rembalans of wat kleine dingen wil aanpassen aan de setup van iemand anders, zodat ie voor mij net wat lekkerder rijd. Ook voor de mensen die juist wel graag zelf een setup maken haal je zo een gedeelte van de fun weg.
Plus dat diegene die de fixed setup gemaakt heeft er wel een voordeel mee heeft, omdat hij die vooral op zijn eigen rijstijl gemaakt heeft, en iemand anders daar toch minder mee overweg zou kunnen.
Mijn idee, gewoon open stellen, en iedereen gewoon zn setup sharen, zo kan iedereen voor zichzelf kiezen welke setup hij gebruikt.
En als laatste: Er is niet zoiets als een killer setup, je zult het evengoed zelf moeten doen. Een "snelle" setup gereden door iemand die iets minder bedreven is zal geen toptijd opleveren. Andersom, een "langzame" setup gereden door een snelle rijder is vaak evengoed een vrij snelle tijd.

[ Voor 18% gewijzigd door derx666 op 11-01-2012 00:13 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huh?
enchion schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:03:
ik weet dat je het persoonlijk een verrrijkend gevoel geeft als anderen met je setup rijden
Over wie heb je het met 'je'?
enchion schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:03:
.....vind ik dat iedereen het gewoon zelf moet doen dat is nl een onderdeel van de sport.....
Dat is jouw mening en een groot deel van mijn hobby, maar ik weet van velen die graag in fixed series rijden omdat het dan niet om afstellen gaat maar om rijden. En er zijn velen onder ons die niets met afstellen hebben.

Ik zal morgen of zo wel een polletje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Discussie was er vorige week 13 races ook al nl .

Ten tweede wil ik niet graag benadeeld worden door met een setup te moeten rijden , die niet reageert , veel mensen op het forum en sommigen hier op got gebruiken verkeerde trucs in de setup om de auto onder controle te houden . (net als veel iRacing fixed setups overigens , ze geven gewoon ook vaak het verkeerde voorbeeld)
Opzich vind ik dat prima zolang je er zelf mee rijdt en niet anderen daarmee in de maag splitst.

btw sorry dat ik een beetje geirriteerd overkom hierbij , maar dat komt een beetje omdat ik je eerste setup van de Escors heb geprobeerd , en ondanks dat ik met de MX5 in de Grand touring cup boven aan sta in mn divisie weet ik nu al dat ik met de Escors kansloos ga zijn , maar ik zal vanwege de lol gewoon daaraan meedoen.
Dus mijn gevoel is nu dat 1 serie met fixed wel genoeg is alsjeblieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Open setups vind dan idd een beter idee. Iedereen deelt toch wel hier.
Dan heb je nog veel zelfde sets in de race.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 11-01-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Open setups it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Open setup, en ik vind niet dat de setups gedeeld moeten worden, wel vind ik dat er een semi competetieve setup moet gereleased worden. gewoon een setup waarmee de noobs toch kunnen meerijden.

een stabiele maar niet te trage setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Er wordt nergens gezegd dat je verplicht bent om je setup te delen, maar het mag altijd. Dat het gebeurt weet je toch, want Joep en ikzelf delen meestal onze setup, welke door > 90% van de mensen als stabiel en snel wordt aangemerkt :)

Punt blijft, zoals Joep al aangeeft, Open Setup :) Delen is je eigen keus. Mijne mag je altijd hebben, je hoeft maar te vragen (of ik deel em zelf al).

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-01-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toch nog wat aan mijn GoT - Escors skin gesleuteld omdat ik een GoT-sticker / Logo wilde maken met iRacing erin en dat is volgens mij nu wel gelukt ;)
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/got_mx5/mx5-nieuwlogo.jpg
Hier de PSD van het nieuwe logo. Als je deze layer in de originele PSD plaatst staat het logo precies goed op de zijkant aan beide zijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik vind het wit rond het log niet zo heel erg geslaagd,

mijn csp pedalen zijn binnen, zal ik dan eindelijk weer gaan racen?

Pagina: 1 ... 71 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.