iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.224 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan hem beter achter dan omhoog doen ivm curbs.
Nu echt weg.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:35:
Dan hebben jullie wel tijd om even mijn nieuwe setup te proberen ;)
Ik ga nu off-line.
Heb m'n ff geprobeerd, maar m'n eigen setup heb ik beter ondercontrole.
zal 'n straks ff posten..

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
Pfff, ik kom niet lekker rond op Road Atlanta met de Radical... in Q-trim met moeite een 52,6 in race trim 53 laag....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Even een vraagje. Door eigen schuld wederom een optional repair nodig. Tis maar wat je optional noemt, een voorwiel stond helemaal scheef. Maar zelfs na de repair trekt de auto naar 1 kant. Komt dat vaker voor? Heb de race dus maar weer afgebroken.... Ik wil best wachten en dus als allerlaatste finishen, maar zo kan ik de race helemaal niet uitrijden :(

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:08
flopdoc schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:55:
Even een vraagje. Door eigen schuld wederom een optional repair nodig. Tis maar wat je optional noemt, een voorwiel stond helemaal scheef. Maar zelfs na de repair trekt de auto naar 1 kant. Komt dat vaker voor? Heb de race dus maar weer afgebroken.... Ik wil best wachten en dus als allerlaatste finishen, maar zo kan ik de race helemaal niet uitrijden :(
Dat komt wel vaker voor ja. De pit crew kan maar een beperkt aantal reparaties uitvoeren. "Vroeger" kon je helemaal niks repareren en was het dus sowieso al slim om hem aan de kant te laten staan.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
RichardA schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Heb m'n ff geprobeerd, maar m'n eigen setup heb ik beter ondercontrole.
zal 'n straks ff posten..
Hierbij mijn setup voor de Radical op RoadAtlantaShort

Radical RoadAtlantaShort

Laat maar horen of jullie er wat mee kunnen...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
josh-hill schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:00:
[...]

Dat komt wel vaker voor ja. De pit crew kan maar een beperkt aantal reparaties uitvoeren. "Vroeger" kon je helemaal niks repareren en was het dus sowieso al slim om hem aan de kant te laten staan.
OK.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Net Indy-oval gedaan op Charlotte en 2 ronden na de start dacht ik mn banden zijn nu wel warm , half driftend door de bocht ??? (geen inc)
Verder gegaan maar auto wilde maar niet sneller was per ronde ongeveer 0.8 seconde langzamer , en maar glijden.
Race uitgereden , zonder inc , zesde van de twaalf geworden vanwege uitvallers , kijk naar mn setup , blijkt dat ik met die van Michigan heb gereden (nog vanwege de fuel discussie die ik met Nick heb gehad). :F

Wel jammer had toch graag iets gebattled in plaats van iedereen 7x voorbijlaten , maarja alles toch + , straks nog maar een keer proberen dan. :9

http://members.iracing.co...onid=4773672&custid=65839

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Pff, lijkt er niet op dat ik komende weken ga racen... Ik ga vrijdag op wintersport vakantie tot volgende week zondag, dus volgende week mis ik bijna helemaal (op maandag na).
Dus sowieso geen Radical (die rijd pas vanaf vrijdag en op maandag niet meer), Star mazda rijd op Mosport (bah), HPD deze week op Phillip island wat ik niet heb... Wat moet ik tot vrijdag nog rijden dan lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aaaaaargh, sommige mensen...

Lag prachtig op plek 3 in radical race, spint er 1 in T5 (rechter doordraaier), en.... blijft ie staan :( Mijn voorganger kon er nog net langs, ik schaaf nipt langs zijn auto, spin, raak verder niks maar toch auto aan gort.

Waaaaarom blijven die mensen staan, en drukken ze niet gewoon op escape... bah bah bah

Edit: -82 irating, kan er ook nog wel bij.

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 08-01-2012 17:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
enchion schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:04:
Net Indy-oval gedaan op Charlotte

Wel jammer had toch graag iets gebattled in plaats van iedereen 7x voorbijlaten , maarja alles toch + , straks nog maar een keer proberen dan. :9
Dat ging lekker....netjes gereden (wat ik gezien heb dan), reed je met de Ryan Norton-setup?? Die zou in de slipstream (ongeveer vanaf 0,7s actief) toch zeker een 23,8-9 moeten kunnen rijden. Maar zonder slipstream is het bijna onmogelijk om onder 23,9 te rijden.....

En nu maar twee rondjes :-) En lekker SR harken!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Dat ging lekker....netjes gereden (wat ik gezien heb dan), reed je met de Ryan Norton-setup?? Die zou in de slipstream (ongeveer vanaf 0,7s actief) toch zeker een 23,8-9 moeten kunnen rijden. Maar zonder slipstream is het bijna onmogelijk om onder 23,9 te rijden.....

En nu maar twee rondjes :-) En lekker SR harken!!!
Ik reed nu 2de race met een Forum setup die ik wat heb aangepast om hem wat mooier te laten rijden.
(misschien is hij wel goed als fixed setup, rijdt erg rustig nl)
Maar nog steeds tempo tekort , Charlotte is vind ik ook een wat te krappe baan voor de snelheid , Michigan was leuker. (ook omdat er dan meer mensen meededen.)
Wel weer alles + overigens , nu ook A4 met Oval maar had liever wat meer competitie gehad.

http://members.iracing.co...onid=4774259&custid=65839

btw vorige post aangepast liet wat te veel te raden over. :P

btwbtw waar zijn de Oval-Gotters allemaal ?

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 08-01-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

Niellie41

[object Object]

Hier is er een.
Ik rij wel alleen NASCAR, dat vind ik veel leuker dan IndyCar.

Voor een oval topic, kan je beter naar digitalracing.nl gaan. Daar zijn meer mensen die oval rijden.

[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 08-01-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Joep, jouw setup stuurt inderdaad vrij slecht. Ik heb sowieso het idee dat ik met de Radical op Road Atlanta grip voor tekortkom, ook met de setup van Tim Guihot. Kan ook aan de baan liggen, meer mensen er last van?

Iedereen bedankt trouwens voor de SR uitleg, het boeit inderdaad niet want ik ga nog geen B class rijden. Net even geghost met de C6R op Spa en ik kom bij lage snelheden veel grip tekort. Bovendien betekent 1 spin dat je het een ronde heel rustig aan moet doen en optrekken in z'n 2 want anders ga je gewoon weer rond. Zal wel aan het NTM liggen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:21:
Joep, jouw setup stuurt inderdaad vrij slecht. Ik heb sowieso het idee dat ik met de Radical op Road Atlanta grip voor tekortkom, ook met de setup van Tim Guihot. Kan ook aan de baan liggen, meer mensen er last van?....
Ik heb het idee dat de Radical minder grip heeft gekregen ergens een tijdje geleden.
En ja op Road Atlanta is het nog een graadje erger.
De setup die ik heb gepost is ook om mee te racen en heelhuids aan het eind te komen ;) Daarom zit er minder stuur in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:21:
Joep, jouw setup stuurt inderdaad vrij slecht. Ik heb sowieso het idee dat ik met de Radical op Road Atlanta grip voor tekortkom, ook met de setup van Tim Guihot. Kan ook aan de baan liggen, meer mensen er last van?
Als je het leuk vind kan je mijn setup , nog proberen , rijdt relatief eenvoudig 52`ers de hele race , alleen wel een rustige lijn (niet volgas maar wel snel ) door T1 nemen anders heb je aan het einde van de race een grote verrassing aan je broek.

http://www.gamefront.com/...+-+Road+Atlanta+Short.sto

Misschien dat ik trouwens straks ook nog een Radical pak , half 9 ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 08-01-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk niet dat er vanavond echt geracet wordt..... De alcohol vloeide weer rijkelijk net op de zoveelste nieuwjaars bijeenkomst. Echt achterhoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:40:
Ik denk niet dat er vanavond echt geracet wordt..... De alcohol vloeide weer rijkelijk net op de zoveelste nieuwjaars bijeenkomst. Echt achterhoek ;)
Kom op zeg... Als je weet dat je nog moet racen dan drink je toch niet ;) Don't drink and drive! :+

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 08-01-2012 18:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik doe wel mee met de Proto & GT race van 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Misschien pak ik vanavond nog een Radical race mee, maar is het normaal al moeilijk om aan dat schedule aan te passen dan is dat met de Radical helemaal een crime, helft van de tijd is de race niet official :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verschrikkelijk begin in de HPD, eerste keer in les combes zit ik 2-wide achter een enkele HPD, die lijkt vrij wijd door de bocht te gaan dus ik neem mijn bocht normaal aan de binnenkant, en dan lijkt het alsof ik tegen een muur oprij, spin en rijd iedereen tegen me op... Later in de replay blijkt dat die HPD voor me meer naar binnen sneed en ik hem aantikte, maar dat zag ik op mijn beeld niet, hij zat echt een meter meer naar links :-( Enorme crash daardoor, iets van 8 HPDs eruit en flink wat GTs... Dat was gewoon echt kut, slechtste moment om zoiets te gebeuren :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heel Le Combes stond vast. Ik was er bijna tussen door gekomen tot er een HPD besluit om in mijn lijn te gaan tijden (waar ik nog reed). Rijdt hij mij er uit. Poep zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, na mijn ongeluk gebeurde er nog een hele hoop andere zooi. De helft remt gewoon niet, eentje gaat gewoon over het gras en snijdt de hele les combes af en ramt zo iemand anders er weer af, waar vervolgens weer 3 man op knallen... Nja uiteindelijk begon het doordat ik iemand raak, maar ik zag hem echt een halve meter ofzo meer naar buiten, ik had ruimte zat voor me aan de binnenkant van de bocht maar in de replay rij ik gewoon dwars door hem heen :-(

Hoor nu trouwens ook in de chat dat er mensen met opzet de verkeerde pit entry nemen, daar krijg je blijkbaar maar 15 s penalty voor die je tijdens je stop kan inlossen, daar win je dus een halve minuut ofzo mee!! Daar heeft hij me vorige race ook een plek mee afgepakt, ik zat dus achter Paul en die Gerardo zat 15 sec achter ons, maar na de pit zat ik 5 sec achter Paul en ineens ook 3 s achter Gerardo?! Ik vond het al vreemd...

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 08-01-2012 19:44 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Arfman schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:21:
Misschien pak ik vanavond nog een Radical race mee, maar is het normaal al moeilijk om aan dat schedule aan te passen dan is dat met de Radical helemaal een crime, helft van de tijd is de race niet official :+
Ik probeer die van 20.30...
En anders de HPD van 21.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:36:

Hoor nu trouwens ook in de chat dat er mensen met opzet de verkeerde pit entry nemen, daar krijg je blijkbaar maar 15 s penalty voor die je tijdens je stop kan inlossen, daar win je dus een halve minuut ofzo mee!! Daar heeft hij me vorige race ook een plek mee afgepakt, ik zat dus achter Paul en die Gerardo zat 15 sec achter ons, maar na de pit zat ik 5 sec achter Paul en ineens ook 3 s achter Gerardo?! Ik vond het al vreemd...
Mensen die dat doen, zijn net als de mensen die donuts draaien op super speedways....
Beetje jammer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:49:
[...]

Mensen die dat doen, zijn net als de mensen die donuts draaien op super speedways....
Beetje jammer imho.
Protestable misschien zelfs..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De donuts zijn nu protestable (maar wie gaat er nu een Q sessie kijken?). Van de pit entry weet ik niet. Maar als ik het zie, dan zal ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

Nick, heb je een replay van die massacre?

/ramptoeristenmodus

Ik twijfel over de Radical, maar denk dat ik wel meedoe.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik pak een carburator cup race mee. Even kijken of ik goud kan halen op het onderdeel slalom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Shit sorry Hoogie, heb hem net afgesloten... Kon er niet nog eens naar kijken :+ Wat een kut gevoel zeg om verantwoordelijk te zijn voor 10+ crashes in een bocht... Ook al kon ik er weinig aan doen (nou ja, ik had kunnen remmen en niet two wide kunnen gaan, dan was er niks aan de hand geweest, maar dat was niet de oorzaak van de crash).

Nou ja, 9 uur nog maar eens proberen en deze keer niet te dicht bij elkaar komen in het geval het mijn connectie was :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik twijfel ineens over de Radical, heb ook wel zin in de F1 race :) Moeilijk!

Geeft niet Nick, maar ik moest erom vragen omdat ik toch stiekem een ramptoerist ben :+

[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-01-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aardig race met de Star Mazda net. Hoge SoF (3000+), en de toppers reden elkaar min of meer uit de race. Toch leuk om persoon met de laagste iRating van 18 naar 8 te rijden, zonder bijzonder veel te doen.

Zie dat Joep toch een Radical race gaat proberen, denk dat ik 'm gezelschap ga houden :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Whaha de Carb Cup race was een beetje als de Proto&GT race van 7 uur. Voor me wrecken er een paar. De hele baan is geblokkeerd en iedereen schuift in elkaar en glijdt zo als een grote hoop nog een tijdje door. Super grappig.

edit: nu maar eens een F1 race kijken. Om 9 uur probeer ik weer een LMS race.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 08-01-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 24-09 11:56
Sorry Frank voor het incident in de pitstraat zojuist.
Eerst krijg ik het alweer voor de zoveelste keer voor elkaar om op de grid te blijven staan als de lampen op groen gaan en wordt dus ook wel aangereden.

Ansich was de schade niet enorm, maar ik wilde wel even een stop maken voor een stel nieuwe vleugeltjes.
Frank had ook schade en reed voor mij de pits in, alleen zat ik daar ook totaal weer niet op te letten en mis ik totaal de pitlimit lijn waardoor ik mezelf half tussen Frank en de pitmuur naar een retirement rijd.

Frank kon nog wel door, maar het zal hem ook wel niet veel goeds gedaan hebben vrees ik.
Ik denk dat ik iRacing vanavond maar even voor gezien houd :(

[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 08-01-2012 20:31 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Grrrrrrrrrr. verstuur ik me in T5 vlak achter de kopgroep omdat er eentje bijna spint corrigeer ik ern raak net het gras ....... 11 min repair of zo ;(
Ik zat zo lekker te knokken met Phil Joyclin...
En nu staat Phil ook in de Pits.....

[ Voor 65% gewijzigd door JoepW op 08-01-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Grmbl, 20:30 niet gered (koffietijd in huize Arfman ;)) en de HPD mag ik nog niet rijden. Volgende Radical is pas om 22:30 maar morgenvroeg gaat om 06:30 de wekker weer dus dat wordt hem weer eens niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 00:08
Niellie41 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:01:
Ik pak een carburator cup race mee. Even kijken of ik goud kan halen op het onderdeel slalom.
Of doe zoals Evan:

:P

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Hehe, ik had de hoop al bijna opgegeven, maar eindelijk een fatsoenlijke race gehad, wel bij een massa crash in poging te ontwijken toch een wiel van iemand geraakt waardoor schade aan mijn wiel en pit repair nodig, maar daarna kon ik tenminste doorrijden en ben ik nog 10e geworden, iets SR+ en iRating-.

Zo houd ik er nog wat lol in :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik had hem al gezien. :D
Ik zat helaas er midden in net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Radical: Na 12,5 min. repairs nog steeds niet te rijden. Bah. En op dit circuit kan je echt niet rustig mee doen. Dus doei doei irrating en sr ;(
Nou ja. 6 Rondjes in de kop meegereden. Stoer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:57:
Radical: Na 12,5 min. repairs nog steeds niet te rijden. Bah. En op dit circuit kan je echt niet rustig mee doen. Dus doei doei irrating en sr ;(
Nou ja. 6 Rondjes in de kop meegereden. Stoer......
Ja dan weet je dat je het kan en dan lukt het toch niet.

iRacing vergt echt een boeddhistische instelling of even een sessie mindfulness doen, haha.

Maar goed, that's life, ik heb net een heleboel rekeningen betaald, en ik crash liever nog een keer in iRacing dan dat ik weer zoveel rekeningen moet betalen!!

[ Voor 15% gewijzigd door flopdoc op 08-01-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer Joep... Het is ook een rot baan om te racen geloof ik. Leuk om even rond te rijden maar erg lastig om hem heel te houden... Ik ga me er niet aan wagen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

flopdoc schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:58:
[...]

Maar goed, that's life, ik heb net een heleboel rekeningen betaald, en ik crash liever nog een keer in iRacing dan dat ik weer zoveel rekeningen moet betalen!!
That's the spirit!

Ik ga proberen om deze keer 2 rondjes op Spa te rijden.

Edit hmm ik heb nr 2. Vast niet de topsplit.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 08-01-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee de Radical track volgende week wordt ook lekker (Infineon Long.....)
Maar goed ik ga ff testen met de Soltice. Snap nog niks van die auto en de afstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:30:
Sorry Frank voor het incident in de pitstraat zojuist.
Eerst krijg ik het alweer voor de zoveelste keer voor elkaar om op de grid te blijven staan als de lampen op groen gaan en wordt dus ook wel aangereden.

Ansich was de schade niet enorm, maar ik wilde wel even een stop maken voor een stel nieuwe vleugeltjes.
Frank had ook schade en reed voor mij de pits in, alleen zat ik daar ook totaal weer niet op te letten en mis ik totaal de pitlimit lijn waardoor ik mezelf half tussen Frank en de pitmuur naar een retirement rijd.

Frank kon nog wel door, maar het zal hem ook wel niet veel goeds gedaan hebben vrees ik.
Ik denk dat ik iRacing vanavond maar even voor gezien houd :(
Nja, 15e en zelfs nog +iRating 8)
Meer omdat ik hem uitrijd als wat anders.... Geeft overigens niet Paul, ik had geen schade, en het is mij gebeurt in de race op Spa.... (exact hetzelfde met de gast voor me)

De start, de gast voor me kwam slecht weg, ik duik er rechts naast en spin en tik hem rond |:( Vleugel naar de mallemoer dus maar pit in nieuwe halen. Komt paul ineens hallo zeggen via de muur :+ Gelukkig totaal geen schade van :z

Daarna proberen uit te rijden zonder veel incidenten, en dat is gelukt. Helaas moest ik nog pitten voor 20 liter fuel... anders was het de 14e plek geweest. Ik was wel de laatste van degene die nog rondreden geloof ik, mja...

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-01-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zit even te ghosten bij de Fixed HPD's op Spa, maar ligt het aan mij of is er met die auto/setup simpelweg niet te rijden? Random breekt hij uit van achteren (vooral Eau Rouge en die lange linkerknik die je in z'n 5 neemt) en je voelt totaal niet wanneer je wel of geen grip hebt :? Zit hier toevallig ook al het NTM op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja de HPD is NTM.
Maar de fixed setup is ook een drama op Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jammer Joep :)

Ikzelf had ook een wat minder handige actie. In 1e ronde remt degene voor me wat vroeg voor T6 (chicane), dus ik ga d'r wat naast rijden, hij stuurt echter wel in, dus ik moet het gras over. Zwarte vlag wegens afsnijden.... geen tijd gehad om veilig even rustig te rijden (moet kennelijk binnen een rondje ofzo), dus 25 seconde s/g penalty... Als... 20e ofzo de baan weer op, en redelijk aantal man weer in kunnen halen, en uiteindelijk als 10e gefinished.

Erg zonde, had de nr5 achter me zitten, en dat tempo kon ik redelijk eenvoudig rijden. Dom van mezelfde, volgende keer gelijk je verlies pakken en ff stil gaan staan.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:28:
Jammer Joep :)

Ikzelf had ook een wat minder handige actie. In 1e ronde remt degene voor me wat vroeg voor T6 (chicane), dus ik ga d'r wat naast rijden, hij stuurt echter wel in, dus ik moet het gras over. Zwarte vlag wegens afsnijden.... geen tijd gehad om veilig even rustig te rijden (moet kennelijk binnen een rondje ofzo), dus 25 seconde s/g penalty... Als... 20e ofzo de baan weer op, en redelijk aantal man weer in kunnen halen, en uiteindelijk als 10e gefinished.

Erg zonde, had de nr5 achter me zitten, en dat tempo kon ik redelijk eenvoudig rijden. Dom van mezelfde, volgende keer gelijk je verlies pakken en ff stil gaan staan.
Stil staan is zeker niet nodig. Als je gewoon even rustig rijd (dus langzamer als race-pace) dan verdwijnt die vlag vanzelf. Ik rijd meestal dan even half-gas / versnellinkje lager tot ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hier de uitslag van de Radical race.

Zelf 8e geworden zat achter Katier (6e) en was iets sneller dan haar , maar dan kietel ik net het gras even , auto lichtjes in de muur maar genoeg om 1 sec per ronde langzamer te moeten rijden , uiteindelijk me wel vermaakt deze race , en weer alles + al is het niet veel. :)

http://members.iracing.co...onid=4775575&custid=65839

En Joep voor de Solstice alle camber op 1.9 zetten en voor de druk 20kpa hoger .

Jammer dat de andere Gotters niet wat verder gekomen waren btw , zag binnen de kortste keren iedereen in blauw in de pits staan.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 08-01-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

grmbl, net een leuke race in de Skip op laguna gehad tot de laatste bocht in de voorlaatste ronde. Hele race lekker clean gereden rondjes 1:40-1:41, en lag 4e. Net iemand ingehaald de een ronde achter lag, rost ie me in de laatste bocht zonder aanleiding van de baan af. Kreeg een sorry, ik verremde me.... Tjsa... Als ik met je aan het racen ben ok, maar op een ronde achterstand.... stelletje prutsers...
Nu -0.03SR met 5 inc, terwijl ik inc had moeten hebben... aargghhh..
Heb de hele week nauwelijks tijd gehad, en de tijd die ik had heb ik practice runs gedaan om de baan te leren kennen (1:40.0 in P 1:39.7 in test met een opt van 1:38.9). Kun je eindelijk een race meedoen, steven je af op een leuk resultaat, gebeurt er dit... Schijt...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Godsamme. Domme oost europeanen ook. Ik reed tweede en zat achter de nr1 van de Vette's. Ik heb een run uit een bocht en ga links rijden. Gaat hij voor me rijden, dus ik naar recht. Gaat hij ook naar rechts. Ik probeer weer links, gaat hij weer naar links. Daardoor raak ik hem lichtjes en vlieg zo de muur in.
Achterlijke &*(^#%@@#% was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

protest indien, dat is duidelijk blocken en er staat duidelijk in de regels dat dat verboden is. Is volgens mij hetzelfde als bij de F1 dat je maar 1x van lijn mag veranderen, en die dan aan moet houden. Je wint weinig met het protest, maar misschien dat hij zich de volgende keer beter gedraagt.

Zo nu eerst ff snel douchen en scheren, moet er morgen weer om 5:30 uit... brrr...

[ Voor 12% gewijzigd door derx666 op 08-01-2012 22:22 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer geen top race in de HPD, lap 2 krijg ik een enorme run op de gast voor me bij uitkomen van les combes, ik ga naast hem rijden en hij geeft me 0 ruimte waardoor ik hem lichtjes aantik en we er af spinnen. Beide een beetje top snelheid kwijt en daardoor paar plekken verloren. Ik weet niet of het echt mijn schuld was, ik zat echt half naast hem, misschien niet genoeg om in te halen maar als hij echt gewoon totaal geen ruimte geeft en keihard naar de apex stuurt is er ook weinig wat ik kan doen...

In de pits kreeg ik 4 seconden optional repairs, waardoor ik iets meer topsnelheid kreeg maar hij op lage snelheid wel ineens tricky werd. Door die extra top snelheid weer dichtbij kunnen komen en zowat 2 rondes naast elkaar gereden met m'n voorganger, tot we een ghost contact krijgen bij ingaan les combes naast elkaar en we er weer afspinnen. Geen damage verder maar heb het toen maar opgegeven, niet mijn dag :-(

Morgen maar meedoen, dinsdag wat trainen misschien (wat?) en daarna neem ik maar even anderhalve week winterstop ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:21:
protest indien, dat is duidelijk blocken en er staat duidelijk in de regels dat dat verboden is. Is volgens mij hetzelfde als bij de F1 dat je maar 1x van lijn mag veranderen, en die dan aan moet houden. Je wint weinig met het protest, maar misschien dat hij zich de volgende keer beter gedraagt.

Zo nu eerst ff snel douchen en scheren, moet er morgen weer om 5:30 uit... brrr...
Heb de replay niet opgeslagen. Ik heb hem een berichtje gestuurd. En hem gewaarschuwd als hij dat nog een keer doe, rij ik hem van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Niellie41 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:24:
[...]

Heb de replay niet opgeslagen. Ik heb hem een berichtje gestuurd. En hem gewaarschuwd als hij dat nog een keer doe, rij ik hem van de baan.
Dat bedoel ik, gewoon rustig blijven, zuchten
Nog een keer zuchten
En nog een keer zuchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Arfman schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:24:
Ik zit even te ghosten bij de Fixed HPD's op Spa, maar ligt het aan mij of is er met die auto/setup simpelweg niet te rijden? Random breekt hij uit van achteren (vooral Eau Rouge en die lange linkerknik die je in z'n 5 neemt) en je voelt totaal niet wanneer je wel of geen grip hebt :? Zit hier toevallig ook al het NTM op?
Met eigen afstelling is ie gewoon goed te rijden, Fixed is hopeloos...
gebeurd wel vaker, en daarom rij ik alleen fixed als de setup me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De fixed is ook wel te rijden, je moet alleen goed uitkijken in eau rouge en weten welke lijn je moet nemen. Je moet zo min mogelijk sturen als je vol gas wil gaan anders ben je hem kwijt. Ik dacht ook eerst dat het hopeloos was maar ik heb er toch 2 races in kunnen uitrijden, af en toe beetje liften in eau rouge als je niet perfect instuurt en dan gaat het prima.

Wat gaan we trainen dinsdag? Als ik het goed heb zijn dit de opties:
- Radical op Infineon (lastig!)
- Star Mazda op Mosport (mwoah, ik vond er niks aan, maar de meerderheid wel geloof ik)
- Proto&GT op Phillip island
- Skip op Road America (saai)
- F1 op Barber (niet echt een F1 track, wel leuk om een rondje te rijden)
- ?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
enchion schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:33:
Hier de uitslag van de Radical race.

Zelf 8e geworden zat achter Katier (6e) en was iets sneller dan haar , maar dan kietel ik net het gras even , auto lichtjes in de muur maar genoeg om 1 sec per ronde langzamer te moeten rijden , uiteindelijk me wel vermaakt deze race , en weer alles + al is het niet veel. :)

http://members.iracing.co...onid=4775575&custid=65839
......
Heb zelf geen schade gehad, alleen 'n keer of 8 gespint, en off tracks.
Race pace was eigenlijk redelijk goed. 53,hoog
+1 iR & -35 SR
Ondanks redelijk "in m'n eentje" rijden toch leuke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:36:

Wat gaan we trainen dinsdag? Als ik het goed heb zijn dit de opties:
- Radical op Infineon (lastig!)
- Star Mazda op Mosport (mwoah, ik vond er niks aan, maar de meerderheid wel geloof ik)
- Proto&GT op Phillip island
- Skip op Road America (saai)
- F1 op Barber (niet echt een F1 track, wel leuk om een rondje te rijden)
- ?
Indy op Watkins ??? wel leuke combo imho.

[ Voor 27% gewijzigd door enchion op 08-01-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inschrijftestje voor morgenavond

en hier de ingeschreven rijders ;)

Ingeschreven rijders

Wel lekker makkelijk te maken zeg.....

Schrijf ff in als je mee doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 08-01-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dinsdag F1 @ Barber ? :+

Beste baan ever :9

Anders SM op Mosport

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-01-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:06:
Dinsdag F1 @ Barber ? :+

Beste baan ever :9

Anders SM op Mosport
F1 is over een week op Silverstone , misschien wat toegankelijker. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik doe mee maar schrijf me nog niet in want ik weet nog niet welke auto. Ik kijk wel waar het minste van zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:29:
GoT - MC Fun race @ Mid Ohio Short
Wachtwoord gotfun
Datum Maandag 9 januari 2012
Aanvang 20:30
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Genoeg
Circuit Mid Ohio Short
Auto('s) Pontiac Solstice &Spec Racer Ford
Setup Vrije setup
Ingepland in iRacing Frank
Programma
Vrije training 20:30 - 21:30
Kwalificatie (Type / Duur / Ronden) 21:30 - 21:45
Race (Ronden / Duur) 21:45 - 22:30
Start type (Grid / Pacecar) Grid
Fast tows Unlimited
Cautions (Full / Local) Local
Restarts (Single / Double) NVT
Hulpmiddelen Niet toegestaan, (blib & auto clutch wel)
Opmerkingen Geen
REMINDER!!!!!!!!!

Allemaal mee komen doen vanavond, hoe meer zielen hoe meer vreugd :) Voor mij word het zandhappen in de Solstice ben ik bang... Kom nog steeds 1,5 seconde tekort op iemand (die al zei dat ie 1:22 reed, weet niet meer wie)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-01-2012 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij 1:23,4 of zo....... Veel meer zit er niet in...... bij mij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Balen dat ik zo weinig tijd heb, anders had ik graag meegedaan.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga het vanavond helaas ook niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Week 13 komt er weer aan binnenkort (24 Januari). Zullen we maar weer een fun serie organiseren? en daar nu al ruchtbaarheid aan gaan geven?
Ik zat te denken om maandag t/m zaterdagavond een race te organiseren (alles Road, want Oval is te dun alhier). Open voor iracing leden (niet alleen Benelux) met een nog vast te stellen minimum Licentie.
Een een beetje combinaties van auto's en circuits die niet zo vaak voorkomen.
Ik wilde voorstellen dat Frank, Nick en ik een opzetje maken. Ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En als er vanavond niet meer luitjes bijkomen dan maken we er een keet race van met geregeld regroups ;)
Wel unlimited fast tows instellen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 09-01-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:12:
Week 13 komt er weer aan binnenkort (24 Januari). Zullen we maar weer een fun serie organiseren? en daar nu al ruchtbaarheid aan gaan geven?
Ik zat te denken om maandag t/m zaterdagavond een race te organiseren (alles Road, want Oval is te dun alhier). Open voor iracing leden (niet alleen Benelux) met een nog vast te stellen minimum Licentie.
Een een beetje combinaties van auto's en circuits die niet zo vaak voorkomen.
Ik wilde voorstellen dat Frank, Nick en ik een opzetje maken. Ok?
Goed idee.. :) Misschien leuk om het een beetje te laten oplopen in moeilijkheidsgraad. Bijvoorbeeld beginnen met rookie auto's, en dan langzaam naar snellere auto's, multiclass en uiteindelijk F1 op het eind :) Of we kunnen iets geks doen, een multiclass met F1 en Indycar ofzo :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lijkt me leuke idee :)

Over vanavond; weet nog niet of ik er bij ben. Moet er morgen toch weer vroeg uit, dus de meeste doordeweekse sessies zijn me nogal snel te laat :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:45:

Over vanavond; weet nog niet of ik er bij ben. Moet er morgen toch weer vroeg uit, dus de meeste doordeweekse sessies zijn me nogal snel te laat :)
doe als ik dan rij als het tijd is de pit in om te maffe :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:45:

Half 11 valt toch nog wel mee? Ik vind het niet zo laat maar ik vind het ook prima om in het vervolg een half uurtje eerder te beginnen ofzo... Of zijn er veel mensen die 8 uur niet halen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:58:
[...]

Half 11 valt toch nog wel mee? Ik vind het niet zo laat maar ik vind het ook prima om in het vervolg een half uurtje eerder te beginnen ofzo... Of zijn er veel mensen die 8 uur niet halen?
Half 11 is niet bijzonder laat, maar mijn wekker gaat wel weer om 5:07 ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:12:
Ehm.....de statistieken van het vorige Week 13-toernooi:

Race 1: Okayama, MX-5 - 14 deelnemers
Race 2: Charlotte, Street Stock - 16 deelnemers (oval?)
Race 3: Indy, Indycar - 9 deelnemers (oval maar afwezigen(Robbert, Eric) door werk e.d.)
Race 4: Zandvoort, Radical - 15 deelnemers

Dus oval/road is 25/29 deelnemers.......dun?? Lijkt me niet, zeker als je het openstelt voor niet alleen GOT. Ik zou dit nog even in overweging nemen!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En IndyCar op Indianapolis is niet bepaald een makkelijke combinatie voor mensen die het voor de eerste keer op oval rijden.
(Ik snapte ook niet waarom iedereen daar voor koos)

Plus, er zijn oval rijders die hier nooit posten. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 09-01-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Inderdaad......plus, maandag t/m zaterdag?? Maandag is nog week 12!! Waar nog titels beslist worden? Dinsdag t/m zondag met 2 schrap zou misschien beter zijn.

Bijvoorbeeld:

MX-5 op Summit (standaard content)
Radical op Oulton (Radical heeft bijna iedereen)
HPD op Watkins Glen (beide niet standaard maar wel erg leuk)
Street Stock op Richmond (Richmond is dus kopen)
Legends (of trucks) op Charlotte (Standaard content)
Indycar op Milwaukee (Indycar hebben ook velen en Milwaukee hebben Star Mazda-rijders ook al vaak)

Lijkt me een leuk afwisselend (niet al te duur) rijtje en de roadies hoeven maar 1 oval te rijden, andersom maar 1 roadcourse :-)

[ Voor 61% gewijzigd door Ericjooo op 09-01-2012 12:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal ben ik deze avond v/d partij .... ga de pits ook eerder moeten opzoeken om op tijd in mij bed te geraken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:20:

Bijvoorbeeld:

Street Stock op Richmond (Richmond is dus kopen)
Legends (of trucks) op Charlotte (Standaard content)
Indycar op Milwaukee (Indycar hebben ook velen en Milwaukee hebben Star Mazda-rijders ook al vaak)
Opzich wel leuk voorbeeld , zou zelf dan maar aan 3 mee kunnen doen , maar ik zou er dan in plaats van 3+3 , 2+2+2 van maken , 2 road 2 multiclass en 2 oval .
Oval weglaten is imho ook geen optie , de laatste road gotrace had ook maar ongeveer zes gotters erin en er lopen tenminste 5 fanatieke oval-gotters rond op het forum , aangevuld met de meerij-gotters zal er toch genoeg opkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

MC is niet handig in zo'n toernooitje imho. Hoe doe je dat met de puntenverdeling en dan heb 2 halve grids ipv een grote.
Ik heb liever een grid van 15 met alleen mensen uit de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Je kunt er ook 2 + 4 van maken, tweemaal oval en vier road-events:

Star Mazda op Mosport:-)
Trucks op Charlotte (Standaard content)
Indycar fixed op Milwaukee (Indycar hebben ook velen en Milwaukee hebben Star Mazda-rijders ook al vaak)

Kijkt maar, maar ik denk dat je inderdaad de ovalkant niet helemaal weg moet poetsen. Overigens zou je misschien wel mensen van buiten mee kunnen laten doen maar niet zomaar alle aanloop, kortom wel inschrijven voor het hele toernooi.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hey, zie dat hier alles nog door gaat. :) :)

Ben er paar maandjes ff utigeweest vanwege drukte op werk en wat prive zaken. Maar ben van plan het nieuwe seizoen weer wat te gaan rijden. :) Misschien dat ik dan ook wat racejes mee pak in week 13. Zal wel weer ff wennen zijn. En hoop dat men stuurtje nog onder het stof vandaan te krijgen is. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Snel opbouwen, vanavond funrace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Herhaalde oproep
Schrijf je in voor de fun race vanavond!
Inschrijven

Ingeschreven rijders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hey Robbert!
Ik zie je snel terug op de baan! ;)

Nog beelden van de Carburator Cup.

Ik ben #41. Ik kon helemaal geen kant op :p
Het blijft lachen met die rookies _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Niellie41 op 09-01-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:13
Voor deze avond weet ik het nog niet ... Vriendin komt langs ... dus dat wordt eerst onderhandelen.

De fun races mogen van mij gerust wat oval races hebben (liefst street stock, late model of trucks).
Het is al een tijdje geleden (voornamelijk wegens tijdsgebrek) maar ik ga er een van de dagen terug aan beginnen!
ivm multiclass heb ik zo mijn twijfels, indien het deelnemersveld groot genoeg is is dit altijd leuk, maar met slechts een man of 9 en maar 3 per klasse is er niet zo veel aan te beleven.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
DutchDevil79 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:48:

Ben er paar maandjes ff utigeweest vanwege drukte op werk en wat prive zaken.
Ook toevallig, had net gecheckt dat je al een tijdje niet meer geraced had......Welcome back:-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:25:
Herhaalde oproep
Schrijf je in voor de fun race vanavond!
Inschrijven

Ingeschreven rijders
Heb je deze ook op eventuele andere fora gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Digitalracing.nl & BNL van member forum staat een oproep..... Animo is beperkt als ik kijk bij de inschrijvingen. We kunnen er voor kiezen om het wachtwoord er af te halen en zie welke andere members mee gaan doen....?

Morgenavond ben ik verhinderd vanwege werk. Is al duidelijk wat er gereden gaat worden?

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 09-01-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik ben er vanavond niet bij denk ik.
Ik moet nog wat zaken voor werk afronden en daarna als ik nog tijd heb pak ik denk ik nog even de SM race van 21:30 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Frank: Heb jij de race voor vanavond ingepland?
DutchDevil79 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:48:

Ben er paar maandjes ff utigeweest vanwege drukte op werk en wat prive zaken. Maar ben van plan het nieuwe seizoen weer wat te gaan rijden. :) Misschien dat ik dan ook wat racejes mee pak in week 13. Zal wel weer ff wennen zijn. En hoop dat men stuurtje nog onder het stof vandaan te krijgen is. >:)
He Devil. Ik miste je al! Goed weer wat van je te horen. Kom vanavond ook even keten met de spec racer of de Soltice.
Red Baron schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:41:
Ik ben er vanavond niet bij denk ik.
Ik moet nog wat zaken voor werk afronden en daarna als ik nog tijd heb pak ik denk ik nog even de SM race van 21:30 mee.
Gewoon later joinen en gezellig meedoen. Laat die SM lekker zitten joh.....

Wie ik ook al een tijd niet 'gezien' heb ik Ramsho. Zal ie al pappa zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 09-01-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad weer niet zo'n grote opkomst met maar 6 mensen... Is er op andere forums gewoon geen animo voor of ziet niemand het?

Ik ben het eens met het wachtwoord eraf halen, maar ik denk dat we zelfs dan weinig mensen zullen zien.. :-( Zou ook niet weten waar we het nog op het forum zouden kunnen posten, behalve het Rookie forum waar deze auto's 'thuis horen', maar heb ook niet zoveel zin om met 15 rookies rond te rijden :p

[ Voor 54% gewijzigd door NickThissen op 09-01-2012 18:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Gewoon later joinen en gezellig meedoen. Laat die SM lekker zitten joh.....

Wie ik ook al een tijd niet 'gezien' heb ik Ramsho. Zal ie al pappa zijn?
Mjah ik wil toch nog wel even proberen om een top 10 notering in de SM dit seizoen te pakken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik kan er vanavond niet bij zijn jammer genoeg. Late dienst op werk dus pas rond 10 uur thuis. :'(

Volgende race dan maar. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik wil vanavond wel even meeracen, maar of ik de race uitrijd betwijfel ik, vanwege eerder genoemde redenen.

Welke auto is het 'makkelijkst'? Heb namelijk geen tijd om voor de practise nog te oefenen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:39:
Digitalracing.nl & BNL van member forum staat een oproep..... Animo is beperkt als ik kijk bij de inschrijvingen. We kunnen er voor kiezen om het wachtwoord er af te halen en zie welke andere members mee gaan doen....?

Morgenavond ben ik verhinderd vanwege werk. Is al duidelijk wat er gereden gaat worden?
Ik ga gezien het geringe aantal inschrijvingen, het wachtwoord van de sessie afhalen. Er is in totaal plek voor 46 racers :)

Dus be quick. De sessie start om 20:30 :)

En BM, makkelijkst geen idee. Ik rijd bijna nooit met deze wagens :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-01-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:48:

Ik ben het eens met het wachtwoord eraf halen, maar ik denk dat we zelfs dan weinig mensen zullen zien.. :-( Zou ook niet weten waar we het nog op het forum zouden kunnen posten, behalve het Rookie forum waar deze auto's 'thuis horen', maar heb ook niet zoveel zin om met 15 rookies rond te rijden :p
We kunnen een minimum van D-Class instellen toch ???
btw de SRF - Solstice Rookies zijn lang niet zo erg als de MX5-Cup Rookies en weinig "rookies" zullen Mid-Ohio hebben denk ik dus gewoon openlaten zal wel goed gaan.

Pagina: 1 ... 70 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.