iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ooohhhh!! Pics!!JoepW schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:34:
Nog nooit gezien op racebak..... Ik heb alles al klaar dus klaar
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Als je nou ff de kleur opgaf die je wilt, dan kan ik die van jou ook maken...RuudjeM schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:30:
Joep vind je hem zo ook niet mooier, de naam dan..
[afbeelding]
Met de SM rijd ik nu op Road Atlanta in de 1.21 met optimal van 1.20.2Hoogie2004 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:32:
Netjes man! 2e is knap. Uberhaupt 45 minuten overleven is volgens mij al een kunst...
Morgen ga ik het proberen, maar als de SM van deze week een voorbode is voor die baan, dan is overleven genoeg voor top5... In mijn SM race van de week deed Sheldon van der Linde mee, die is 11 jaar oud..... (en hij was sneller, maar crashte gelukkig )
Thnx voor de felicitaties btw.
En Sheldon rijdt in de 1.17 !!!
Dit weekend nog maar een race doen daar, ik vind de baan wel prettig rijden, alleen chicanes vind ik met name lastig.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
En mijn tga is nu ook te d/l'n via Trading Paints.
Plaats eventueel ook even een skin van je eigen auto erbij....
En hier dan een iRacing - GoT logo free for use!

[ Voor 132% gewijzigd door JoepW op 06-01-2012 23:56 ]
Kan niet eens opnieuw connecten...
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 06-01-2012 23:15 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Dat is onwijs balen, zegNickThissen schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:15:
Ahhhh dat meen je niet zeg... Enorme crash in HPD race waar ik met geluk doorheen kom, lig 2e, en dan knalt de verbinding eruit!!! Eerste keer dat me dat gebeurd
Kan niet eens opnieuw connecten...
Ik zou de tekst uit het logo halen. Want hij in het klein/op de auto zijn de letters toch niet te lezen.
Verder ziet het er leuk uit.
@Nick
Dat is shit. Ik had dat tijden Petit Le Mans vorig jaar. Lag eerste met nog 10 min. te gaan en crasht iRacing.exe.
Gelukkig wel nog kunnen rejoinen en 3e kunnen worden. Maar man man man, wat heb ik gescholden op dat moment
Ja, ik schrok me rot zeg! Ik kon het net niet zien door de heuvel maar ineens stond je op die curbs daar, kon je nog maar net ontwijken (nou ja, 0x contact). Je was niet de enige die in eau rouge eraf ging zag ik... Klote setup ook, die moet gewoon vol gas kunnen zonder problemen maar kleinste beetje fout insturen en je hangt.Red Baron schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:43:
Dat 2e liggen kwam omdat ik wel die mega startcrash wist te ontwijken maar zelf de volgende ronde wat onbalans in eau rouge had en vervolgens linksaf de muur in hoekte
Nou, toch nog 4e kunnen worden, maar had 2e kunnen zijn, jammer, het is maar zelden dat ik door zo'n start crash heelhuids uit kom, dan moet ik er ook van profiteren
Wat gebeurde er nou eigenlijk precies? Ik kan het niet meer zien omdat ik dus eruit knalde... Ik zag ineens overal auto's vliegen en toen lag ik ineens 3e

Done......Niellie41 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:45:
@Joep
Ik zou de tekst uit het logo halen. Want hij in het klein/op de auto zijn de letters toch niet te lezen.
Verder ziet het er leuk uit.
Maar op een auto vind ik het niks:

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 07-01-2012 00:19 ]
zie maar 7 man na de start dus dacht dat ie unofficial was
Hing iets na de start al op de 1e plek en vond het maar saai... dacht ga m'n tijden wat verbeteren want hij telt toch niet mee... enkele spins en resultaat 2e plek... Was sneller dan de eerste maar dankzij m'n eigen stommiteit hier en daar andere lijnen geprobeerd en gespind... ach ja... dat weten we dan weer voor volgende keer

Dan naar de puntjes kijken en ja hoor ... Official

Toch nog 96 punten
[ Voor 6% gewijzigd door Fragbeestje op 07-01-2012 03:32 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=127
De 'mijne' staat er...RuudjeM schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:51:
De auto ook maar even hier plaatsen als Fraps tenminste niet blijft crashen.
http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=127
Dit door twee keer te winnen met de Skip in Laguna Seca.
Ook al was mijn snelste tijd 1.41 , door gewoon te blijven rijden beide races vooraan gefinishd
Zit nu te kijken wat er allemaal in Class C te rijden valt en denk dat ik voor Star Mazda ga.Ben erg benieuwd.
Nu eerst zorgen dat ik boven de 3.0 blijft to einde van de maand
Hij zei, zoals ik laterna in de replay ook al had gezien dat ie me niet kon ontwijken, en daar heeft ie gelijk in. Heb maar teruggestuurd dat het niet 100% zijn fout was maar meer 50/50, maar dat ik zijn message erg op prijs stel
Ik vind dit soort berichtjes zo netjes, ik word er gewoon blij van
Mijn MX5 ->

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 11:03 ]
#edit, en nu niet meer
Nja, wish me luck
[ Voor 39% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 11:26 ]
HEERLIJKE race. en helemaal foutloos, lekker wat SR (0.77) en iR (64):
http://members.iracing.co...onid=4765806&custid=61620
Sta nu op 2401 iRating
@Nick, setup:
http://www.mediafire.com/?ijc1qaxvba0rbdo
Die bocht waar je moeite hebt, vroeg aanremmen en rustig laten rollen. Als je daar ook iets verliest boeit niet, zolang je em op de baan houd. Ik neem daar ook gewoon mijn verlies, en heb nu een P2 en P3 staan voor deze week
Ik ben de laatste 1,5 maand goed bezig. Al 5 clean races in de SM
[ Voor 45% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 12:21 ]

Thanks Joep
Edit: heb nu trouwens wel een wazig probleem. iRacing geeft geen surround geluid meer
Enige wat ik veranderd heb is mijn headset in een andere usb poort geplugged
[ Voor 41% gewijzigd door BM op 07-01-2012 12:26 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Netjes..Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:16:
Jaja, netjes 2e, omdat ik in de laatste ronde P2 inhaal nadat hij een foutje maakt![]()
HEERLIJKE race. en helemaal foutloos:
http://members.iracing.co...onid=4765806&custid=61620
@Nick, setup:
http://www.mediafire.com/?ijc1qaxvba0rbdo
Die bocht waar je moeite hebt, vroeg aanremmen en rustig laten rollen. Als je daar ook iets verliest boeit niet, zolang je em op de baan houd. Ik neem daar ook gewoon mijn verlies, en heb nu een P2 en P3 staan voor deze week(en ja dat zijn dan wel niet de hoge SOF's, maar ik rij em wel goed uit)
Bedankt voor de setup, volgens mij heb ik die al (ik heb er een die Frank 2 heet) maar kan geen kwaad om eens te proberen
@Frank: Plan jij deze in?
GoT - MC Fun race @ Mid Ohio Short |
Wachtwoord | gotfun |
Datum | Maandag 9 januari 2012 |
Aanvang | 20:30 |
Tijdsduur | 2 uur |
Aantal rijders | Genoeg |
Circuit | Mid Ohio Short |
Auto('s) | Pontiac Solstice &Spec Racer Ford |
Setup | Vrije setup |
Ingepland in iRacing | Frank? |
Programma |
Vrije training | 20:30 - 21:30 |
Kwalificatie (Type / Duur / Ronden) | 21:30 - 21:45 |
Race (Ronden / Duur) | 21:45 - 22:30 |
Start type (Grid / Pacecar) | Grid |
Fast tows | Unlimited |
Cautions (Full / Local) | Local |
Restarts (Single / Double) | NVT |
Hulpmiddelen | Niet toegestaan, (blib & auto clutch wel) |
Opmerkingen | Geen |
Heb er nu al zin in. Ik ga overigens voor de Solstice
[ Voor 55% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 14:40 ]
Alleen veel te vaak eraf gegaan (iets van 11 incidents
Exibisionist met je grote naam op de zijkantRuudjeM schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:01:
En de mijne, thanks Joep
Ik ga ook voor de Soltice (Spec Ford al mee geracet in het begin) en rij 1:24.9 na paar rondjes.....Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:00:
......Met de Solstice kom ik aan een optimal van 1:25.4, nog wat langzaam volgens mij...
Verder wel geinig baantje in die wagen (maar ik spin nog wel erg vaak..)
Zal ik straks doen...NickThissen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:35:
Staat hij ook op de forums? Anders ben ik bang dat we weer met 3 man zitten...
[ Voor 67% gewijzigd door JoepW op 07-01-2012 15:26 ]
Poll: Welke auto SRF/Solstice op GOT-race Maandag
• SpecRacerFord (SRF)
• Pontiac Solstice
• Ik heb Mid Ohio niet.
• Ik kan niet of wil niet.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zal zelf later stemmen omdat het me niet uitmaakt welke auto.
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 07-01-2012 15:32 ]
How do you save a random generator ?
En nu SM racen
[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 15:29 ]
Overigens weet ik niet of ik erbij ben, het ligt een beetje aan of ik nog een races ga doen op dat moment.
[ Voor 27% gewijzigd door Red Baron op 07-01-2012 15:46 ]
Tot aan rondje 26... En ik hang em verdomme 2 keer in de muur

Klaar, weg 5e plek, en nu denk ik 11e ofzo... misschien zelfs 12....
Balen Balen

http://members.iracing.co...onid=4766837&custid=61620
[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2012 16:18 ]
Dat word leuk danJoepW schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:23:
Ik net ff Q voor de Radical gedaan. 0.3 achter je Frank
Ik rijd morgen nog wel een radical race. Voor vandaag ben ik klaar.
Hoop dat er eerder op de dag morgen een race offi gaat.....
Roep maar welke (zolang hij niet tussen 11 en 1 valt..)JoepW schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:26:
Ik wilde eigenlijk nu racen, maar ...... vrouw heeft andere plannen zo direct en morgenmiddag ben ik weg aan het eind van de dag.
Hoop dat er eerder op de dag morgen een race offi gaat.....
Krijg over headset alle spottermessages enzo via rechts, en maar marginaal geluid over links (alleen een heeeeel klein beetje engine sound). In Windows zijn de geluiden wel gewoon goed
Fixed...
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 07-01-2012 19:28 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
devSpeakerAllowFmod=1
devSpeakerAPI=2
Je kan dan Fmod selecteren ingame.
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 07-01-2012 17:41 ]
Je zou deze twee regels in je app.ini kunnen zetten/aanpassen dan kan je ook gebruik maken van Fmod voor het geluid/surround , in ieder geval testen of het dan wel werkt.
devSpeakerAllowFmod=1
devSpeakerAPI=2
Je kan dan Fmod selecteren ingame.
[/quote]
Bizar... dan werkt het prima, op het feit na dat Fmod wat vertraging in het geluid heeft (en dus geen optie is).
Aparte is... gister werkte het prima. Enige wat ik veranderd heb is een nieuwe scherm, en dus andere usb aansluiting
Xbox
Heb al een 1.22:200 geredenHoogie2004 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:01:
Net een 1:23:8 weten te rijden in de Solstice,maar er kan nog wel wat vanaf denk ik...
Voor de camber heb ik alles op 1.9 , geen toe-in en de voorbanden 20kpa hoger btw .
Oeps visite al om 15:00 uur. Dus het wordt morgenavond hoop ikJoepW schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:44:
Na 13 uur en voor 16:30 of zo dan visite geloof ik.
En 11 off tracks.. Bah

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Ook weer op tradingpaints te vinden
Of voor die tijd al boven de 4.0seninha schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:40:
Gister eindelijk in Class D boven de 3.0 gekomen.
Dit door twee keer te winnen met de Skip in Laguna Seca.
Ook al was mijn snelste tijd 1.41 , door gewoon te blijven rijden beide races vooraan gefinishd![]()
Zit nu te kijken wat er allemaal in Class C te rijden valt en denk dat ik voor Star Mazda ga.Ben erg benieuwd.
Nu eerst zorgen dat ik boven de 3.0 blijft to einde van de maand
C klasse rijden is leuk, in mijn korte ervaring wat meer serieuze rijders, en ik vind de Radical en de Star Mazda, ook leuker rijden, maar dat is een kwestie van smaak.
Nja echt saai was het niet, maar er gebeurde gewoon weinig. Een keer ingehaald denk ik en meteen weer terug gepakt in busstop, dat was wel een leuk momentje, maar verder zat ik maar wat rond te karren. Gelukkig is het op Spa anders hou ik een uur niet volflopdoc schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:23:
Nou, saaie races heb ik nooit, ik heb last van race-stress, dan maak ik de vreemdste fouten, omdat ik op mijn voorganger zit te letten ipv goed mijn rem en instuurpunten in de gaten te houden. Of ik denk, he dat gaat lekker, en dan gaat het ook fout. Racen zit ook nog tussen de oren kennelijk
Vergeleken met de vorige (open setup) race hier was dit heel saai, vorige race zat ik 90% van de tijd voor of achter iemand binnen een seconde of minder
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 07-01-2012 20:27 ]
Xbox
Heb net een paar rondjes gereden met de SRF op Mid ohio short, kom tot 1:22 laag. Volgens mij moet de SRF sneller zijn dan de solstice, toch? Ben ik dan zo langzaam of scheelt het gewoon weinig
Oh, en doet er nog iemand de HPD van 11 mee?
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 07-01-2012 22:11 ]
De SRF is sneller ja.....
Ik kijk denk ik ff bij je mee Nick...
SRF is opzich sneller maar iemand als ene Chris Hughson met een Solstice is bijna niet in te halen met SRF.NickThissen schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:11:
Heb net een paar rondjes gereden met de SRF op Mid ohio short, kom tot 1:22 laag. Volgens mij moet de SRF sneller zijn dan de solstice, toch? Ben ik dan zo langzaam of scheelt het gewoon weinig
Ligt wel dicht bij elkaar als je de auto goed kent.
Leuke race om te zien net Nick. Ik heb niet afgekeken. Ben afgehaakt nadat je helaas na La Source de muur zachtjes zacht raakte.....
[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 07-01-2012 23:51 ]
Ik moest toch echt een ronde eerder pitten, ik had denk ik nog een rondje net niet gehaald, en na Paul z'n pitstop lag ik 5-6 seconden achter ofzo. Helaas vlak daarna inderdaad gespint in T1 (edit, niet T1 in deze layout
Wel 5e plek, weer wat iR (zit nu boven 2700
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 08-01-2012 00:36 ]
Het lukte me gewoon niet om een beetje strakke tijden te klokken in m'n vrije rondes.
Nog een keer weer bijna in gecrashed in Eau Rouge, maar vol op de rem trappen weerhield de auto ervan in de bandenstapels te vliegen.
Maar het lukte me maar slecht om jou af te schudden inderdaad, volgens mij reed je ook met wat meer downforce ofzo want je kwam me in die bochten sectie wel akelige dichtbij telkens
Zou goed kunnen ja, op de straight kwam ik bijna niet dichterbij en in de bochten (vooral Pouhon) kon ik hem er af en toe naast zetten als ik hem goed nam. En hem verliezen in eau rouge is ook een aanwijzing, want dat lukt mij niet met deze setupRed Baron schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:23:
Maar het lukte me maar slecht om jou af te schudden inderdaad, volgens mij reed je ook met wat meer downforce ofzo want je kwam me in die bochten sectie wel akelige dichtbij telkens
(Mijn setup is die van Russel Hodgson ofzoiets, in ieder geval medium downforce, wing weet ik niet (5? of 2? zoiets dacht ik...)
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 08-01-2012 00:26 ]
Ik probeer wel inc-loos te rijden, maar als ik eenmaal ga 1x oid krijg. Dan maakt het me ook niet meer uit.
hier kan ik nu morgen een wheelplate voor maken voor allerlei buttons. zodat ingame meer controle heb over various stuff.

aangezien ik nog nooit met autocad gewerkt had hiervoor, ben ik zeer tevreden met het resultaat.
[ Voor 23% gewijzigd door MikeVM op 08-01-2012 05:29 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
na kort onderzoek kom ik uit bij de Club sport Pedalen van Fanatec, heeft iemand een goed beeld van wat ik met mijn geld moet doen?
Voor iets minder kan je ook de goedkopere variant nemen van Fanatec. Hoogie heeft die. Hij moet maar zeggen hoe die bevallen.
-kunnen trillen bij het remmen (plug-in)
-dat ze helemaal van metaal zijn.
Verder zijn er niet veel verschillen.
Vanaf de kerst heb ik de CSP en ik vind ze geweldig.
(Ik heb ook gewoon het G25 stuurtje)
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 08-01-2012 11:35 ]
maar denken jullie dat ik met deze icm een G25 genoeg uit mijn Raceskills kan halen?
ik heb vooral het gevoel dat ik veel tijd verlies onder het braken, en ik heb het gevoel dat ik niet de feeling heb om laat te braken, daarom dat ik een loadcell zou willen.
ook irriteer ik mij eraan dat de pedalen op de G25 zo dicht bij elkaar staan.
ik gebruik momenteel ook de clutch pedal als brake pedal, omdat deze verder naar links staat. ook heb ik daardoor geen gevoel onder braking.
ik hoop dat ik met deze setup het maximale uit mijn huidig capaciteiten haal.
Even serieus. Ik denk het wel, maak je maar geen zorgen.
Goede pedalen > goed stuur. De G25 is op zich al een goed stuurtje.
Zo'n loadcell is wel wennen de eerste paar keer. Maar je wordt er veel sneller en constanter van.
De koppeling van de G25 is veel lichter dan de rem. Daar kon ik maar niet aan wennen. Ik had gewoon de rem gebruikt. Maar de pedalen een stukje naar links geschoven zodat het gas en de rem recht onder het stuurtje stond. Dat zit veel makkelijker.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nou ben ik in de warflopdoc schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:26:
[...]
Of voor die tijd al boven de 4.0
C klasse rijden is leuk, in mijn korte ervaring wat meer serieuze rijders, en ik vind de Radical en de Star Mazda, ook leuker rijden, maar dat is een kwestie van smaak.
Want als ik naar mijn MPR kijk zie ik staan dat ik klaar ben voor promotion.Neem aan dat ik dan naar Class C ga.
Of moet ik eerst 4.0 halen om verder te kunnen>
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 08-01-2012 13:06 ]
Dat betekend dat ik vandaag maar weer eens achter het stuur ga zitten.Laguna Seca bevalt me erg goed.
[ Voor 25% gewijzigd door seninha op 08-01-2012 13:08 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb gemerkt is dat rijders die in C,B en A niet altijd beter rijders zijn
Heb vaak genoeg tegen zulke gasten gereden en van gewonnen.
Kijk hier maar, de helft heeft een hogere class dan ik:
http://members.iracing.co...onid=4755535&custid=76000
Net zoals in de racerij gelt het voor iRcaing ook, finishen is belangrijker dan winnen
[ Voor 36% gewijzigd door seninha op 08-01-2012 13:31 ]
Toen ik naar A promoveerde was ik er ook bang voor. Heb ook lange tijd best laag gezeten (A 2.xx) maar daarna ging het ook weer netjes omhoog tot A 4.5 ofzo. Nu door Spa en zijn oneindig off tracks weer onder de 4 gezakt maar het boeit eigenlijk weinig.
Nick werd bij de start al geraakt (volgens mij door een gast die vaag terug de baan opkwam zonder te kijken...
Ik ga maar vast beetje warmrijden voor de Radical van half 3...
[ Voor 46% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-01-2012 13:43 ]
Dat is zo, alleen zegt iRating op dit moment mij echt weinigNiellie41 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:34:
SR laat niet zien, hoe goed iemand is. Maar de iRating wel
En iRating rond 500 is best slecht
Meeste mensen zitten tussen de 1000 en 2000(/2300).

Die doet zeker niets anders?
Geweldige race ja... Ik werd inderdaad door die gast geraakt, maar niet op dat moment, hij ging eraf juist omdat hij mij raakte. Ik had gewoon de binnenkant in T2 en hij gaat helemaal van rechts naar links en gebruikt gewoon 95% van de baan zonder op mij te letten. Hoppa meteen stuur scheef en niet mee te rijden. Na repairs ging het nog een beetje maar heb geen tijd/zin om half uur alleen te rijden dus ben maar gekapt.Hoogie2004 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:41:
Mijn race in de SM duurde 2 rondes. Ben 3x geraakt door Martin ofzo, die achter me reed. Geweldige gast.... 12x aan me broek, lekker voor de SR zo. Hij reed alsof ik er niet was.....
Nick werd bij de start al geraakt (volgens mij door een gast die vaag terug de baan opkwam zonder te kijken...
Ik ga maar vast beetje warmrijden voor de Radical van half 3...
Waarom kunnen mensen niet gewoon rustig aan doen en rekening houden met anderen in lap 1, kom op zeg dat is toch niet teveel gevraagd
Ben naar hogere Downforce gegaan, hogere rijhoogte tbv curbvergevingsgezindheid (mooi woord zeg
Ik rij met racefuel nu op mijn sloffen 52 laag en met Q-fuel 51 hoog.
En gewoon zonder dichtgeknepen billen volgas door de doordraaier. Je verliest iets op het lange stuk, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseert door rustig gedrag van de auto verder op het circuit.
Ik hoop vanavond nog aan een race toe te komen...... Hier de setup:
http://p.invisio.nl/ir/se...lantaShort_2011S4_Q12.sto
(Racefuel hou ik op 49.x)
Helaas moet ik weg...... BaalHoogie2004 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:57:
Ik ga maar even quali doen voor de SM.... half 3 Radical iemand?
Had namelijk van de week de warm up niet gedaan (moest even snel de WC) en daarom gelijk de wedstrijd gedaan.
Ik had me toch een partij last bij het remmen. Constant last van blokkerende voorwielen,niet normaal.
Dit terwijl ik niets aan mijn set-up veranderd heb en normaal ik hier geen last van heb.
Of lag het gewoon aan mij?
Wel heb ik het idee dat de banden initieel vanaf het grid minder goede grip hebben dan als je in een training vanuit de pits wegrijdt.
Dus dat is wel ongeveer gratis SR.(btw krijg maar zo weinig omdat ik A 4.5 SR heb)
Zo kalibreer je even de pedalen.
Verder raak ik enigzins gefrustreerd, had zin in de SM race op Road Atlanta, maar al na de eerste paar bochten was er een crash, ik kon iemand mooi ontwijken door er achter langs te gaan, zijn auto stond dwars, maar helaas, toen besloot hij juist achteruit te rijden.... Boem. 5 min optional repairs, die heb ik uitgezeten, maar tot mijn verbazing was mijn stuur daarna nog steeds niet goed, en hoorde ik een soort kras/aanloopgeluid rechts in de auto.... Toen heb ik het opgegeven.
Oh is dat het? Ik ga het maar proberen dan.Niellie41 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:09:
In de warm-up duw ik even alle pedalen helemaal in. Anders kan je inderdaad last hebben van blokkerende wielen.
Zo kalibreer je even de pedalen.

Als ie niet official gaat, ga ik withdrawen
Geen race dus. Dan maar wat anders doen
[ Voor 46% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-01-2012 14:30 ]
Zag net op tijd je bericht... had niet inde gaten dat er maar 3-4 man waren. Dus ook maar ge-withdrawed..Hoogie2004 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:22:
De Radical lijkt niet eens official te gaan.... Lekker dan
Als ie niet official gaat, ga ik withdrawen
Geen race dus. Dan maar wat anders doen
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Ik ga nu off-line.
laat maar komen...JoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:35:
Dan hebben jullie wel tijd om even mijn nieuwe setup te proberen
Ik ga nu off-line.
Was al begonnen met HPD op Philip Island voor komende week...
Erg fijn baantje...
[ Voor 16% gewijzigd door RichardA op 08-01-2012 14:49 ]
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
JoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:03:
Ik heb nog eens lopen experimenteren met de setup voor Rd Atlanta.
Ben naar hogere Downforce gegaan, hogere rijhoogte tbv curbvergevingsgezindheid (mooi woord zeg) en verder allerlei compenserende maatregelen voor de hogere downforce.
Ik rij met racefuel nu op mijn sloffen 52 laag en met Q-fuel 51 hoog.
En gewoon zonder dichtgeknepen billen volgas door de doordraaier. Je verliest iets op het lange stuk, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseert door rustig gedrag van de auto verder op het circuit.
Ik hoop vanavond nog aan een race toe te komen...... Hier de setup:
http://p.invisio.nl/ir/se...lantaShort_2011S4_Q12.sto
(Racefuel hou ik op 49.x)
Ik heb em al aangepast, want hij wil niet sturenJoepW schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:35:
Dan hebben jullie wel tijd om even mijn nieuwe setup te proberen
Ik ga nu off-line.
Ga er waarschijnlijk wel mee rijden, omdat ie zo lekker stabiel is in die doordraaier.
Dit topic is gesloten.