iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.228 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Jammer Frank, volgens mij was dat erg ongelukkig, ik denk niet dat hij nog harder kon remmen dan wat hij nu deed dus hij kon er volgens mij niet zoveel aan doen. Hij had in eerste instantie misschien iets eerder moeten remmen maar je zat aan de binnenkant en dook daarna weer terug achter de corvette voor je, vandaar dat hij dat misschien niet deed, hij dacht waarschijnlijk dat je die corvette voorbij zou gaan. Maar een sorry had wel gemogen ja...

Mijn race was ook niet echt top, erg rustig aan gedaan maar uiteindelijk toch iets verremd in de busstop waardoor ik een soort van halve spin maak en 3 plaatsen ofzo verlies. Door crashes weer 2 ofzo terug gekregen maar ik had 1 of 2 plaatsen hoger mogen eindigen. Ik heb op het begin lang 'vast' gezeten achter twee HPDs die aan het vechten waren, ik hoopte nog dat ik daarvan kon profiteren en hun beide voorbij kon gaan maar ik kwam er nergens goed tussen, ze waren alleen langzamer in twee bochten ofzo waar niet echt ruimte is om in te halen. Toen ik hun kwijt was (na de spin) ook nog pech gehad met een Ford, een keer wil ik er langs aan de binnenkant na de bocht en duikt hij naar binnen toe waardoor ik hard op de rem moet en een plek moet opgeven, en in de laatste ronde had ik die plek weer bijna terug gekregen doordat hij spint voor me, maar kwam hij wel snel langs diezelfde Ford en ik bleef in les combes er achter hangen :-( Had gehoopt dat hij door had dat we in gevecht waren, aangezien hij de enige Ford binnen 30 seconden ofzo was, was het wel netjes geweest als hij dat gezien had en me er langs had gelaten, maar hij bleef stug op z'n lijn helaas.

Wel nog even m'n reflecten kunnen testen in eau rouge, die twee HPDs voor me gingen er naast elkaar op af en ik daar vlak achter, het was echt wachten tot er iemand ging remmen, als dat degene voor me was zou ik hard op de rem moeten, als het de andere is was ik van plan meteen aan te sluiten om hem ook voorbij te gaan. Helaas remde de gast voor me en moest ik dus heel snel reageren, maar het ging helemaal goed :)

@funrace: enkel als er genoeg mensen zijn aub, denk niet dat we binnen een half uurtje genoeg mensen weten op te trommelen? Ik zeg dan ook kondig het nu aan voor morgen (ook op iRacing forum enzo) dan hebben we in ieder geval een goede opkomst :) Ik ben ook vrij moe, niet in staat om 45 min op die korte baan te rijden denk ik :+

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 04-01-2012 19:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

Ik denk, doe gek, neem zonder oefenen, met de setup van vorig jaar de SM @ Road Atlanta mee:

http://members.iracing.co...onid=4748020&custid=61620

Lol, gewoon 3e :+ Eigenlijk omdat iedereen voor me er zowat afgaat, anders was dat P6-7 geweest _/-\o_ Super mooi gevecht gehad met de #1, hard maar fair (hij had wel schade van een eerder incident met zijn broertje).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Netjes , je fastest lap is ook 1 van de beste btw.
Best veel mensen met hoge iRating ook , klein beetje jammer dat hij niet gesplitst was eigenlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben er morgen overigens niet bij met de Radical, oefenavond van handboogschieten, dus tja...

En de site lijkt een bug te hebben. Yearly stats zijn niet echt yearly, want mijn races van deze week tellen vrolijk mee bij 2011... (of komt dat omdat S4 nog loopt...)

[ Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-01-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:30:
Ik ben er morgen overigens niet bij met de Radical, oefenavond van handboogschieten, dus tja.......
Je moet een keertje kiezen hoor ;)
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:30:
.....of komt dat omdat S4 nog loopt.......
Volgens mij weet je het antwoord dus :P :9

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:59:
[...]

Je moet een keertje kiezen hoor ;)

[...]

Volgens mij weet je het antwoord dus :P :9
Ik kies handboogschieten! En maak jou dan dit weekend wel in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Aangezien er weinig overblijven (denk zelf dat ik er eigenlijk ook niet genoeg energie voor heb) misschien alvast een GOT-Fun-race inplannen voor maandag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Misschien leuk om eens een Fun race te doen met de Solstice of Spec Racer ofzo. En dan een niet te grote baan. In ieder geval de minder gebruikte content...

[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-01-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Goed plan misschien dan samen met de MX5 om er een echte multiclass event van te maken (hebben we volgens mij nog nooit gedaan) , als het op een Rookie baan is , Charlotte-Road vind ik altijd al een lachen baan , iedereen spint daar altijd nl. :D (dus als je een fout maakt krijg je altijd nog een kans)

Anders heb ik me met Mid-Ohio en Mosport erg vermaakt met de MX5 in de Grand Touring Cup , goede battles gehad.
Silverstone-Southern is btw ook leuk daarvoor.

[ Voor 20% gewijzigd door enchion op 04-01-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heeft mid Ohio een korte layout? Die in combinatie met mx5 en Solstice ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ja maar , de full layout of anders die met chicane is volgens mij leuker. , basis inhaalplek is nl einde rechte stuk.

Nu al geen SRF meer . -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SRF erbij is ook prima, ik ken solstice en SRF niet zo goed. Mid Ohio volledige baan is misschien wat lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik probeer anders morgen of straks nog wel even de verschillende layouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:55:
Ik probeer anders morgen of straks nog wel even de verschillende layouts.
Prima. Kondig morgen maar aan wat het wordt,en dan plan ik em in in iracing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het leuk om multiclass te doen, maar dan moeten we wel afspreken dat we participatie verdelen over de drie classes, niet dat straks toch iedereen dezelfde pakt op een of twee man na, dan is er voor hun natuurlijk niks aan. Dus zou ik zeggen: goed van tevoren proberen te kijken hoeveel mensen we hebben, en dan laten we een iemand gewoon 'dobbelen' wie welke auto krijgt :) (Als je dan een auto krijgt toebedeeld wat je echt niet leuk vind kun je nog altijd kijken of je kunt 'ruilen' met iemand anders)

Ook, aangezien we meestal niet meer dan een man of 10 max hebben, zou ik het bij 2 auto's laten en niet 3, anders krijg je 3x3 rijders en dat is ook weer beetje saai. Hoewel deze drie auto's wel dicht bij elkaar liggen denk ik (geen idee eigenlijk)?

[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 04-01-2012 21:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Goed plan. Al hoop ik dan dat ik niet de mx5 krijg want die moeten we al dat complete toernooi rijden.

Ah ruilen, prima :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-01-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:58:
Goed plan. Al hoop ik dan dat ik niet de mx5 krijg want die moeten we al dat complete toernooi rijden.
Nou, dan laat die er mooi uit, doen we Solstice+SRF en dan hebben we ook wat grotere velden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Prima, dus straks of morgen de officiële aankondiging en dan plan ik em in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Iemand zin en kennis om een mooie GOT skin te maken voor de ESCORS serie met de MX5?
Wellicht dat iedereen een andere kleur roll bar kan hebben om herkenning mogelijk te maken?
Of op de zijkant zijn race naam?

Zoals hier...
Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/iracing/Knipsel.jpg

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

derx666

mecker ende blaet

De hele avond zitten testen met de Skip op Laguna. Blijft een listige baan, maar wel erg leuk. Heb een snelste ronde staan van 1:39.5, maar daar moet ik nog zeker .5 vanaf kunnen rijden.
Verder heb ik nog wat zitten sleutelen aan mn instellingen.
Heb mn framerate nu gelockt op 120, waardoor alles net wat smoother lijkt (zal wel inbeelding zijn, maar als het mij helpt I dont' care:) ), ook nog eens zitten klooien met de calibratie van mijn G25 pedalen met bodnar kabel en eigen nixim mod. Rem nu iets anders gecalibreerd, en daarna met de brake curve zitten spelen totdat ie liep zoals ik wilde. Met die (soort van) nixim mod beperk je behoorlijk de travel van je rem, maar is het 1e gedeelte voordat je de rubber raakt eigenlijk nog hetzelfde als voorheen. Met de brake curve kun je de invloed daarvan beperken door deze hoger te zetten. Met de brake curve van 3.8 heb ik nu een kwart van de rem ingetrapt (volgens iracing) als ik bij de rubber kom, en de overige 75% kan ik doseren met kracht op de rubber. Zo lijkt het voor mij meer op een "echt" rempedaal dan voorheen, en lijk ik ook wat constanter te kunnen remmen. Hier moet ik het mee doen totdat ik genoeg geld gespaard heb om een ander stuur/pedalen set te kopen (ik ben erg benieuwd naar de CSW)
Misschien dat ik morgen eens een Q en race ga proberen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
RuudjeM schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:05:
Iemand zin en kennis om een mooie GOT skin te maken voor de ESCORS serie met de MX5?
Wellicht dat iedereen een andere kleur roll bar kan hebben om herkenning mogelijk te maken?
Of op de zijkant zijn race naam?

Zoals hier...
[afbeelding]
Goed idee. Misschien is het een idee om allemaal dezelfde skin te nemen met een subtiel kleur verschil (en dan de naam erop). Bijvoorbeeld een zwarte skin met ergens een gekleurde balk, en de naam en die balk zijn dan voor iedereen in een andere kleur.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:56:
[...]

Prima. Kondig morgen maar aan wat het wordt,en dan plan ik em in in iracing!
Definitief de korte layout , is echt geweldig met de Solstice. (dacht eerst nl dat die juist meer de lange layout zou moeten hebben.) Inhalen is wel makkelijker met de lange layout btw.
Korte layout lap 1.22 en lange is 1.42
NickThissen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:15:
Goed idee. Misschien is het een idee om allemaal dezelfde skin te nemen met een subtiel kleur verschil (en dan de naam erop). Bijvoorbeeld een zwarte skin met ergens een gekleurde balk, en de naam en die balk zijn dan voor iedereen in een andere kleur.
Got heeft toch paars als basiskleur ??? :P

[ Voor 32% gewijzigd door enchion op 04-01-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil wel eens aan die skin werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Komende maandag 9 januari vanaf 20:30:

Pontiac solstice / Spec Racer Ford
Mid-Ohio korte layout

1 uur training
15 min quali
45 min race

Graag even aanmelden in het topic hier, inclusief gewenste auto, dan weten we wie wat rijd en kan iedereen zich wat verspreiden qua auto.

Iemand geroepen om dit op digitalracing te zetten? Wachtwoord zal 'gotfun' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ook melden op het member forum / BNL ;)
Ik doe mee. Ik laat nog weten met welke auto....

Leuk dat we bij de Escors race serie op dit moment als GoT ca. 32% van het startveld uitmaken. Er kunnen er nog meer bij!
http://members.iracing.co...st/0/1834252.page#4024758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
NickThissen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:15:
[...]

lol had ik al :p zie -> http://www.tradingpaints.com/view/64362

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hmm had me ook ingeschreven bij escors, maar mijn account is nog niet activated, weet iemand een administrator email?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
Speedy55 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:24:
Hmm had me ook ingeschreven bij escors, maar mijn account is nog niet activated, weet iemand een administrator email?
geef steve claeys op iracing forum maar een pm

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Ah jammer dat het op maandag is, dan kan ik niet. Anders had ik wel even in de SRF willen rijden. Vanavond doen we dus niks?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:13
Indien het mag ga ik toch m'n eigen mazda skin gebruiken die ik vorige week in elkaar geflatst heb.

Staat m'n naam op de nr plaat en op de zijkanten (wel in het klein)

Kan'm misschien wel wat aanpassen dat de GoT logo's wat groter worden en de naam ook in het groot aan de zijkant staat, zoals bij Stockmans 8)

Wou gisterenavond al oefenen of meedoen met de funrace... kom'k in mijn verhuurhuis staat de kelder onder water. :/ Na een anderhalve emmer water blijkt het gewoon onder de tegels te zitten in de kelder... dat worden weer kosten :|

Kom ik daarna thuis is een deel van de omheining neergewaaid... nog een tijdje aan het stutten geweest, daarna eten en dan was het weeral middernacht gepasseerd... :-(

Deze avond dus eerst weer emmertjes water halen en daarna zo snel mogelijk thuis geraken voor de radical race :P

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@Joep, plan jij die Radical race voor vanavond in, ik ben nauwelijks thuis vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:32

Niellie41

[object Object]

Hier is nog het lijstje over de circuits die er nog aan komen.
born: http://www.iracing.com/in...racing-with-tony-gardner/

What is the status of these tracks that are currently signed?
Auto Club Speedway (aka Fontana) – Not scanned yet – rumors about it changing.
Autodromo Jose Carlos (aka Interlagos) – Working on getting a scan, some progress. Would love to get this track done.
Kansas Speedway – Making sure no changes to track before scanning.
Langley Speedway – Scanned, will finish this track in 2012.
Long Beach – Production was started and stopped as some members know. The spline is completely done. We will pick up working on this track again in 2012! It is big so not promising releasing in 2012!
Lucas Oil Raceway (aka IRP) – Production has started.
Miller Motorsports Park – On list to do at some point.
New Jersey Motorsports Park – Scanned, on list to do at some point
New Smyrna Speedway – Releasing next month – December 2011 – both night and day versions!
Oran Park Raceway – Will finish in 2012.
Tsukuba Circuit – Some production has started; would expect it will be done in 2012.
Willow Springs International Motorsports Park – Scanned, some production work done, but put on hold for now.
Circuit Zolder – Spline started; will finish in 2012.
Twing Ring Motegi is next road course that will be done and, I might add, a great track!
Daytona rescan is also coming before the Daytona 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is dit programma een idee voor de fun race vanavond met de Radical:
20:00 - 21:00 Free practice
21:00 - 21:15 Qualifier (21:00 = latest moment to join the server)
21:15 - 22:00 Race
om de bezwaren van laat eindigen en lange practice en lange Q te ondervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het prima :) Denk dat dat beter is inderdaad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Voor mij is dit ook goed. Hoop dat ik nog een deel van de P mee kan doornemen want kelder zal wel weer vol water staan .... ;( Rotweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier het programma voor vanavond:

GoT - Practice Race: Radical @ Road Atlanta Short
Participation level: Licence D - SR 4.0 and above
Max cars: 26 (full is full)

Program (Time schedule is in GMT+1 = Dutch times!):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 21:51
Zo, weer een auto af, was al even geleden.
Wat een drama was dit zeg, bijna 100 layers en zo ongelofelijk veel werk om het uit te lijnen.

Nou ja, gratis downloaden doe je hier: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/1593366.page

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/showroom24obqv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/showroom3c4x1d.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:23:
......
Heeeeel mooi ;)
100 layers is wel errug veul :o
Zo veel heb ik er nog nooit gehad.
Maar het resultaat is super. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 24-09 11:56
Gewoon merge all layers, dan heb je er gewoon 1, wel net zo overzichtelijk ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joep, radical is toch gewoon C class? Waarom dan C 4.0?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ow vaudje. Ik heb 'm hersteld.... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 05-01-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:27

BM

Moderator Spielerij
Wat is dat Trading Paints een draak van een stuk software zeg...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36

GK86

Heusinkveld Engineering

BM schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:24:
Wat is dat Trading Paints een draak van een stuk software zeg...
Ik vind het eerlijk gezegd een super makkelijk programma, wat is er mis mee dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik snap geen ruk van de hele workflow die ze in die applicatie in gedachten hebben... ik heb nog geen gemakkelijke manier gevonden om bepaalde files te selecteren om te downloaden.

Zal wel aan mij liggen, maar goed. Sowieso... als ik een item in een lijst aanklik moet ie niet allelei dingen gana doen (previews tonen), dat moet ie pas doen bij dubbelklik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Desktop software installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is een heel handig programma en werkt uiteindelijk wel om de skins te krijgen, maar erg gemakkelijk in het gebruik is het inderdaad niet nee... Hij toont zelfs een preview als je rechtermuis doet, ik wilde een zooi downloads uit de lijst verwijderen omdat ik die auto niet rij maar dat moest ik dus ten eerste 1-voor-1 gaan doen (rechtermuis - delete) maar na elke rechtermuisklik kwam weer die preview... Ja zo werkt dat niet he :+

Ik ga voor de HPD race... Ik denk dat een uur net te lang is nu, ben vrij moe, maar dat zien we vanzelf wel... :P
Dan hopelijk nog wat energie over om om 9 uur in de radical te stappen...

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 05-01-2012 18:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daar had ik het ook over. Ben nu maar alle skins voor de SM en Radical aan het downloaden. Niet helemaal wat ik wilde, maar voor nu ff het makkelijkste

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Zo, ben al thuis :P
gtrNL schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:23:
Wat een drama was dit zeg, bijna 100 layers en zo ongelofelijk veel werk om het uit te lijnen.

Nou ja, gratis downloaden doe je hier: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/1593366.page

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie skin!!! en 100 layers .... _/-\o_
BM schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:59:
[...]

Daar had ik het ook over. Ben nu maar alle skins voor de SM en Radical aan het downloaden. Niet helemaal wat ik wilde, maar voor nu ff het makkelijkste
Ik heb het ook stap voor stap gedaan. In het begin enkel waar ik op dat moment mee aan het rijden was, en als de pc een tijd niets te doen had een auto of 2 bij selecteren. Enkel de oval cars heb ik 1 voor 1 gedaan want daar blijken het meeste skins voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 21:51
Bedankt voor de complimenten mensen (laat ook rustig een reactie achter op het iRacing forum, mijn draadje kan de boost wel gebruikten): http://members.iracing.co...t/50/1593366.page#4060410

Die 100 layers (ongeveer) komt door alle sponsors. Zo ongelofelijk veel. En ik houd alles gescheiden, keurig in mapjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/100laagjes0nzhz.jpg
Hier de screenshot van de .PSD

Onder Logo's staat alles weer keurig ingedeeld op bepaald deel van de auto en daarin zitten dan weer de layers.
Zo werk ik altijd, maar meestal loopt het niet zo extreem op.
Ben ik blij dat er niet ook nog een enorm ingewikkeld patroon onder zat (al was dit ook een bitch om uit te lijnen).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Work in progress!
Ik heb nog een hoop uit te lijnen en zo en de groene rolbar en spiegels zijn ter illustratie dat je die zelf een kleurtje kan geven ;)
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/got_mx5_1.png
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/got_mx5_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Iedereen die met de Radical race wil meedoen wel even snel joinen, sessie is nl zonder password , anders kom je er later niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh man wat een geweldige race was dat :D Blij dat ik mee heb gedaan... Vanaf de start (P5) meteen iemand op m'n hielen en helemaal tot de pitstop is hij niet meer dan 3 seconden weg geweest (en dat alleen door verkeer). Toen gingen we ook nog eens tegelijk de pits in, dat zou echt heel close gaan worden. Ik zat m'n fuel nog te veranderen, ik had eigenlijk gewoon 60kg erbij willen tanken maar heb toen toch gegokt voor 50, zou lullig zijn als ik die plek verloor omdat ik net een seconde langer in de pits sta... Helaas raakte hij blijkbaar de muur bij het ingaan van de pits en had daardoor too much damage en kon dus niet verder :/ Dat was echt jammer want we hadden een goeie race... Toen heb ik een tijd alleen gereden, en op 3/4 ofzo gespint in busstop en moest daardoor ook nog een hele sloot verkeer voorlaten wat ik net met moeite voorbij was (het was echt druk lol, 6 auto's op elkaar ofzo), en toen kwam er weer iemand vlak achter me. Daar heb ik de rest van de race hard mee gevochten, vaak van plek gewisseld, twee keer een 0x contact (puur race incident) en uiteindelijk toch voor hem gefinished voor een 2e plek :D

Erg vet, en zelfs complimenten gekregen hoe ik de GTs inhaalde dus ik ben tevreden :)

http://members.iracing.co...onid=4754449&custid=74968
Helaas te veel off tracks maar goed, niet veel aan te doen op Spa.

Zo... even uitrusten en dan Radical :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:20:
Hier het programma voor vanavond:

GoT - Practice Race: Radical @ Road Atlanta Short
Participation level: Licence D - SR 4.0 and above
Max cars: 26 (full is full)

Program (Time schedule is in GMT+1 = Dutch times!):
5 a 6 man pas..... Kom op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja ben net thuis ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer, m'n concentratie was echt wel op, Q ging nog net (51.9) en lap 1 van de race was wel leuk (tussen P1 en 2 door slalommen nadat ze elkaar raakten in T1), maar in 6 laps 4 keer gecrashed ofzo, het wilde niet meer :-( Volgende keer beter :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Me too, heb wel 10 auto's afgeschreven, thank God for quick repairs :)

Van buiten naar binnen stormen (het huis in), uit de kou in de warmte, PC opstarten, iRacing opstarten en middenin een Q vallen met een setup voor een andere baan en bijna geen ervaring met de Radical op deze baan is niet echt een heel goed idee :+

Was wel weer leuk om even te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
2de geworden door constant te rijden en bij de start niet te starten (liep mijn koppeling niet goed opkomen, sorry Richard). Lekkere pace. Ik heb met de Frank setup gereden met 49,7L en had een aantal veiligheidsliters over. Een klik minder brandstof is risico nemen volgens mij....
Hier de uitslag:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=4754722

Mijn Q had trouwens net zo snel als Nick kunnen zijn, maar Siman crashte voor me in die lap en reed vlak voor de laatste bocht zo weer de baan op. Einde rondje ;(

In de race maar 2 kleine spins en 2x off track en geen schade ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 05-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Was leuk om Joep bij te halen en , te kijken of ik mezelf misschien kon unlappen maar ik maakte een foutje en hij niet , dus uiteindelijk toch op 3 laps blijven steken.

Ziet er btw naar uit dat schoon rijden wel eens erg veel punten kon gaan opleveren dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:13:
2de geworden door constant te rijden en bij de start niet te starten (liep mijn koppeling niet goed opkomen, sorry Richard). ..............
Tsja... automaatje gewent???

Die fast tow/ quick repairs snap ik niet... tow duurde elke keer 2 min...en vergeet dan m'n banden en fuel uit te zetten... dus die doet ie dan ook nog maar ff....

Verder wel leuk gereden... al weer tijdje geleden op mid-ohio RoadAtlanta

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jazeker. En was zeker leuk dat je op me in liep. Op een gegeven moment ging ik planken en toen liep ik weer uit.
En 1 keer had ik lag in T1 t/m T3 toen lipe je mega op me in...... Ik had gewoon echt minder controle en mijn lagmeter stond ook op knal rood.
Daarna maakte jij helaas een fout... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:16:
[...]

Tsja... automaatje gewent???

Die fast tow/ quick repairs snap ik niet... tow duurde elke keer 2 min...en vergeet dan m'n banden en fuel uit te zetten... dus die doet ie dan ook nog maar ff....

Verder wel leuk gereden... al weer tijdje geleden op mid-ohio
Fast-tow is heel raar. Je bent het snelst weer op pad als je naar de pits rijdt en dan er uit stapt en er weer in.
Want towen vanaf de baan duurt uren, ook met 'fast tows'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fast tows is dan ook de verkeerde naam eigenlijk, je krijgt geen snellere tow, maar je krijgt wel instant repairs. Wat je moet doen is alle pit dingen uit zetten (banden en fuel) en dan gewoon je pit box inrijden, en je kunt meteen weer weg rijden met een nieuwe wagen. Tow alleen doen als je echt niet meer kan rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
NickThissen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:19:
Fast tows is dan ook de verkeerde naam eigenlijk, je krijgt geen snellere tow, maar je krijgt wel instant repairs. Wat je moet doen is alle pit dingen uit zetten (banden en fuel) en dan gewoon je pit box inrijden, en je kunt meteen weer weg rijden met een nieuwe wagen. Tow alleen doen als je echt niet meer kan rijden.
Ahah.... zal het onthouden, maar hoop het nooit meer nodig te hebben.. :P

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:18:
[...]

Fast-tow is heel raar. Je bent het snelst weer op pad als je naar de pits rijdt en dan er uit stapt en er weer in.
Want towen vanaf de baan duurt uren, ook met 'fast tows'.
Daar was ik in lap 1 dus al meteen 2 rondjes aan kwijt, buiten het feit dat het achterlijk is dat als ik in bocht 1 met lage toeren in zn 3 met rustig remmen zo de baan afschuif alsof er helemaal geen banden onder de auto zitten , gras had ook zoals altijd weer minder grip dan ijs. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klopt. Eerste 2 rondjes van de race was de auto echt niet te hanteren en met racefuel in de vrije training was de auto na 1 rondje ok en in rondje 1 redelijk.
Zal wel komen omdat de banden afkoelen op het grid? 8)

Oeps, Simon (de winnaar) heeft de volgende ratings:
Class A 4.37
ttRating 2978
iRating 5481 = 2,5 Joep 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 05-01-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:27:
Klopt. Eerste 2 rondjes van de race was de auto echt niet te hanteren en met racefuel in de vrije training was de auto na 1 rondje ok en in rondje 1 redelijk.
Zal wel komen omdat de banden afkoelen op het grid? 8)

...
Ik denk dat er een plat kantje aan de band komt van het stilstaan.... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door RichardA op 05-01-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe ;)

Race setup voor Radical @ Rd. Atlanta: http://p.invisio.nl/ir/se...lantaShort_2011S4_R10.sto
En Q is gewoon met minder brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:34:
Hehe ;)

Race setup voor Radical @ Rd. Atlanta: http://p.invisio.nl/ir/se...lantaShort_2011S4_R10.sto
En Q is gewoon met minder brandstof.
Oeps... Ik heb met m'n mid-ohio setup gereden.... |:(
Dat "lag" zit niet alleen in internet verbindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe, prutspruts.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Maar ik had wèl 'n goeie start.... 'n meter of 15..... O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik blokte je goed hè? 8) O-) 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:53:
Work in progress!
Ik heb nog een hoop uit te lijnen en zo en de groene rolbar en spiegels zijn ter illustratie dat je die zelf een kleurtje kan geven ;)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice Joep!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:53:
Work in progress!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem ook vet. Alleen vind ik een combinatie van rood en groen (en veel andere kleuren) afschuwelijk, sorry :+ Maak dan die rollbar dezelfde kleur als de strepen, en geef dan gewoon iedereen een andere kleur in plaats van iedereen rood. Denk dat dat leuker uit ziet dan rood en groen bij elkaar O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

derx666

mecker ende blaet

Vanavond een verjaardag gehad dus kon helaas niet meeracen, anders had ik graag meegedaan. Zeker op Road Atlanta... mja, volgende keer beter :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:29:
[...]

Ik vind hem ook vet. Alleen vind ik een combinatie van rood en groen (en veel andere kleuren) afschuwelijk, sorry :+ Maak dan die rollbar dezelfde kleur als de strepen, en geef dan gewoon iedereen een andere kleur in plaats van iedereen rood. Denk dat dat leuker uit ziet dan rood en groen bij elkaar O-)
Huh...... De body kleuren zijn juist de standaard got kleuren.
En het groen van de rolkooi is ter illustratie en absoluut geen kleur om te gebruiken. Is lelijk in deze combi.
Het rood / zwart / grijs met het GoT logo wilde ik eigenlijk vast laten zijn....

Het basis grijs van de gehele body zouden we misschien kunnen variëren en dan de rolkooi en spiegels gewoon vaste kleuren (bv zwart).

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 05-01-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:32

Niellie41

[object Object]

Ik zou dan alleen de spiegels van kleur veranderen en de rolkooi bijv. zwart te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik vind dat groene eigenlijke wel vet :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Gewoon de texture van asfalt eroverheen leggen, dan ziet niemand je :+

* Hoogie2004 is nog niet zo'n kei in het maken van skins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

RichardA schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:38:
[...]

Oeps... Ik heb met m'n mid-ohio setup gereden.... |:(
Dat "lag" zit niet alleen in internet verbindingen...
Haha ik had ook nog een MO setup opstaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BM schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 07:05:
Ik vind dat groene eigenlijke wel vet :X
Me to!!!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de zo ongeveer definitieve versie.
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/11.png
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/12.png
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/13.png
De basis kleur (op deze auto semi wit/grijs) is voor ieder vrij te kiezen en natuurlijk de naam op de neus (spiegelbeeld ;) ) en op de achterkant.

Ik heb het gehele ontwerp bewust simpel en eenvoudig gehouden...

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 06-01-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Cool!!!! Al moet ik zeggen dat ik het toch niet lelijk vond dat groen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nice Joep! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Net tweede geworden in de eerste Radical race , MET 0 INC (dus alles +), was wel erg moeilijk om dat voor elkaar te krijgen met alle achterblijvers die niet opletten , deze layout is gewoon eigenlijk niet geschikt voor deze auto , veels te tricky.
http://members.iracing.co...onid=4759410&custid=65839

Trouwens Gefeliciteerd mr Hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Netjes man! 2e is knap. Uberhaupt 45 minuten overleven is volgens mij al een kunst...
Morgen ga ik het proberen, maar als de SM van deze week een voorbode is voor die baan, dan is overleven genoeg voor top5... In mijn SM race van de week deed Sheldon van der Linde mee, die is 11 jaar oud..... (en hij was sneller :X, maar crashte gelukkig )

Thnx voor de felicitaties btw. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-01-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gefeliciflapstaart!!!!!! Hoogie!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:32:
Netjes man! 2e is knap. Uberhaupt 45 minuten overleven is volgens mij al een kunst...
Morgen ga ik het proberen, maar als de SM van deze week een voorbode is voor die baan, dan is overleven genoeg voor top5...
Overleven is echt key op dit ding , liep een aantal keren uit op de derde plek en werd vervolgens alsof het een pacecar betreft geblokkeerd door een gelapte rijder , om vervolgens weer overnieuw te beginnen , inhalen is echt moeilijk hier btw , beter wachten totdat degene voor je spint. :D

Heb de race trouwens uitgereden met 45.7L brandstof , maar als je drie keer gespind bent haal je dat misschien net niet.
Dus wat mogenlijk is dat je met 45.7L vertrekt en dan als je in een dikke spin gehad hebt en de pit in moet 3.8L brandstof erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Frank. Nog vele iRacing-jaartjes! ;)

Netjes hoor de Radical race zo uitrijden... Ik hou het op 1 klik meer brandstof.

Zullen we persoonlijke skins voor Bert, Frank, Jill, Koen, Maykel, Nick, Pascal, Ruud, Sebastian, Wim (de ingeschreven rijders) als volgt maken:
Jullie sturen mij een DM met de volgende gegevens:
Je iRacing naam (anders moet ik dat weer opzoeken) en je gewenste basiskleur (dus ipv het grijs/wit). Dat laatste het liefst vergezeld van een kleurcode (dus bv #cd1a3a) en/of een referentieplaatje waar ik de kleur vanaf kan 'pikken'. Rood en zwart als basiskleur zijn natuurlijk uit den boze ;)
Ik zal dan de skin maken en die weer beschikbaar stellen als TGA. Die moet je zelf dan even je CustiD geven als naam en uploaden naar Trading Paints.
Ik ga overigens voor een soort pastel kleurtje groen (wat anders).... Zal 'm later posten hier..

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 06-01-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Ja super geworden, kan zijn dat ik mijn naam ook nog op de zijkant zet (als me dat lukt)
wil je het bestandje plaatsen Joep?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die naam op de zijkant ga ik nog doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:48:
Die naam op de zijkant ga ik nog doen ;)
Niet de hele naam dan ??? , alleen , Sebas, Nick , Frank, Joep enzz , staat stoer nl.
En in het tweakers logo met zelfde font net als het woord gathering in het tweaker logo ?

btw doe mijn kleur maar " #feec04 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mijn kleur wordt echt afschuwelijk :+ Et vloekt bij paars en zwart, en eigenlijk al het andere. #62cae3. (@joep, heb em al gedm't)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes enchion, ik verwacht niet dat ik hem uit zou rijden :) Ga misschien een keertje proberen dit weekend maar ik twijfel nog...

En Joep, dus dat witte in de skin wordt bij iedereen een andere kleur? Doe mij dan maar wit aub :+ Gruwelijk om rood met een andere kleur te combineren vind ik altijd, maar ieder z'n eigen mening he :) Rood en groen... Doe er dan meteen geel bij dan kun je in februari ook mee doen aan de carnavalsoptocht ;)

En proficiat Hoogie!! :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eh, voordat iedereen hier kleurcodes gaat uitwisselen, doe dat even per DM aub. Dat houdt het topic schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Niet de hele naam dan ??? , alleen , Sebas, Nick , Frank, Joep enzz , staat stoer nl.
En in het tweakers logo met zelfde font net als het woord gathering in het tweaker logo ?

btw doe mijn kleur maar " #feec04 "
Kleuren svp via DM en zo.
En ik heb de achternamen niet vermeld hier omdat er volgens mij diverse mensen zijn die niet willen dat volledige iRacing namen hier worden gebruikt ;)
Volledige namen dus en alle info via DM!

De mijne is klaar ;) Misschien wordt het groen nog 'zachter' anders moet ik me aansluiten bij Nick: 'Carnaval'-pakje.
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/mx5/joep.png
De rest komt in de loop van vandaag / morgen;)

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 06-01-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@ Frank : gefeliciteerd!!!

Ik zal binnenkort maar eens beginnen oefenen met dat ding. Heb toen met het NTM 3 rondjes proberen te voltooien op Oulton Park maar dat leek wel een rampenfilm. Was heel de feeling met de wagen kwijt maar dat heb ik blijkbaar bij alle NTM modellen... denk dat ik eens met de FFB instellingen moet gaan spelen.

Ik hoop dat m'n donkergrijze kleurkeuze iets of wat meevalt, maar ik vrees dat de naam op de zijkant dan niet goed leesbaar gaat zijn. Anders wordt het knalgeel :9

[ Voor 3% gewijzigd door Fragbeestje op 06-01-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fragbeestje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:21:
@ Frank : gefeliciteerd!!!

Ik zal binnenkort maar eens beginnen oefenen met dat ding. Heb toen met het NTM 3 rondjes proberen te voltooien op Oulton Park maar dat leek wel een rampenfilm. Was heel de feeling met de wagen kwijt maar dat heb ik blijkbaar bij alle NTM modellen... denk dat ik eens met de FFB instellingen moet gaan spelen.

Ik hoop dat m'n donkergrijze kleurkeuze iets of wat meevalt, maar ik vrees dat de naam op de zijkant dan niet goed leesbaar gaat zijn. Anders wordt het knalgeel :9
Dit is mn "MX5 Cup - Suzuka West" setup van deze week , moest zelf aan het begin van het seizoen de setup compleet veranderen om aan iets bruikbaars te komen.
Misschien dat dit dan een iets prettiger uitgangspunt is , basis setup is een ramp nl.
http://www.gamefront.com/...zda+MX5+-+Suzuka+West.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 00:08
Wow... een Ferrari in iRacing!

D.w.z., ik reed in een Open Practice sessie achter een Ferrari... Claudio Ferrari. Echt snel was ie overigens niet.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mis nog 4 rijders van de 11 voor een kleurtje. En ik kreeg een aantal extra verzoeken.
Ik weet nog niet of ik die inwillig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Joep vind je hem zo ook niet mooier, de naam dan..

Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/iracing/mx.jpg

(Mijn iRacing profiel)

Pagina: 1 ... 68 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.