iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.232 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:43
Wat kan ik beste als basis setup gebruiken voor Zandvoort in de SM? Baseline, high downforce, medium df of low df?

Of heeft iemand al een goede setup in elkaar geknutseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

Zandvoort SM:

Joeps setup van vorig jaar:
http://www.mediafire.com/?w1p8l17wzo7hwd8

Pauls setup uit zijn setup pack:
http://www.mediafire.com/?9bhnc6gaz12ovo9

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb die van Joep gebruikt net, die is prima. Die van Paul is ook erg fijn, iets losser af en toe, maar lang niet zo erg als "normaal", daar kom je ook goed mee rond.

Heb even met de Ford geprobeerd op Infineon, maar ook die fixed setup is niet fijn. Iemand sharede er een en daar was beter mee rond te komen, maar nog steeds erg lastig. Ik denk dat ik het bij de non-fixed HPD houd deze week, 45 min is prima te doen, nu nog een goeie HPD setup vinden :)

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2011 15:34 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Thanks, zo even proberen. Karde net rond met jouw Oulton setup.
Moet me eens keer goed verdiepen in setups, weinig verstand van. Vroeger met GPL wist ik wel beetje hoe/wat maar dat ben ik inmiddels vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In de OP staan wat tips ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind de Oulton setup stabieler en sneller als de Zandvoort setup van vorig jaar :+ Dat word mijn setup iig voor deze week SM

Overigens zegt mijn mening niet veel, ik snap zandvoort niet en zandvoort mag mij niet. Ik lig meer in de knoop met de zandbakken, curbs, duinen etc dan dat ik daadwerkelijk op de baan rondrijd...

Nja, Quali was 1:35.0 dat is ook wat ik in de race verwacht te kunnen rijden (1:35 ~1:36).

[ Voor 62% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-12-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:53:
Ik vind de Oulton setup stabieler en sneller als de Zandvoort setup van vorig jaar :+ Dat word mijn setup iig voor deze week SM
Lijkt me eerder dat je er aan gewend bent, je hebt best wel wat geraced met die setup afgelopen week toch? Ik zal de Oulton setup morgen ook eens proberen, misschien dat het toch klopt :)

HPD is trouwens ook geen pretje op Infineon. Heb nu 3 setups geprobeerd, twee 'custom' (een van forum en een geshared) en beide voelen alsof het stuur los zit, stuur reageert gewoon niet de eerste paar graden, echt heel vervelend. De 3e is een aangepaste laguna seca setup (iets langere gears), en die is de eerste 2-3 ronden heerlijk, en daarna is het afgelopen, als je banden warm zijn kun je opeens niet meer vol gas waar je dat in het begin wel kan, en dan verlies je hem gewoon zonder waarschuwing... Zoiets ga ik niet mee racen :/

[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2011 16:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De gast die bij me in de quali zat, rijdt op 2 tienden na een Q-world record.... WTF
(misschien haalt ie et nog, hij is nog bezig)

[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-12-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:53:

Overigens zegt mijn mening niet veel, ik snap zandvoort niet en zandvoort mag mij niet. Ik lig meer in de knoop met de zandbakken, curbs, duinen etc dan dat ik daadwerkelijk op de baan rondrijd...

Nja, Quali was 1:35.0 dat is ook wat ik in de race verwacht te kunnen rijden (1:35 ~1:36).
Ik heb nu als optimal 1.36.3... ik snap ook niet hoe mensen hier 1.32 rijden.
Was met setup van Joep. Die Oulton setup vond ik ook op Zandvoort lekker rijden maar de gear ratios van Joep passen er iets beter denk ik. Kan ik die overnemen op de Oulton setup of moet je dan vanalles mee veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik deed net 1:33,6 met mijn eigen setup.
Ik vind wel dat de setup iets minder onderstuurd mag op Z'voort. Zal nog ff kijken van de week.
(Ja je kan straffeloos de gearing veranderen)

Moet er nog iets gehost worden vanavond door mij?
Ik ga nu ff in een open P een setupje brouwen voor de Radical op Mid Ohio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:48:
Ik deed net 1:33,6 met mijn eigen setup.
Ik vind wel dat de setup iets minder onderstuurd mag op Z'voort. Zal nog ff kijken van de week.
(Ja je kan straffeloos de gearing veranderen)

Moet er nog iets gehost worden vanavond door mij?
Ik ga nu ff in een open P een setupje brouwen voor de Radical op Mid Ohio....
Ik kreeg met jouw setup die wagen niet heel rond voor 2 rondjes achter elkaar. Dus geen tijd mee kunnen zetten. Hij is erg tail-happy op de een of andere manier. Mja, misschien vereist zandvoort een iets andere rijstijl als de mijne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dag Joep :w , had niet gezien dat je in de zelfde practice zat.

btw GOT-practice zou ook op een andere dag kunnen , maakt mij niet uit in ieder geval , veel mensen zullen deze week vrij zijn , dan kunnen er misschien meer meedoen ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:32

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:07:
[...]

Spa? 2.4 uur? vind er niets van op de site. Is dit een private ding of zo?
Het is idd een 'private' race
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1834291.page

The Second Annual 2.4 Hour of Spa Sponsored by vApex Racing Group will be a Multi Class Endurance Sports Car race with the Honda HPD ARX-01c (LMP2), Chevrolet Corvette C6.R (GT1) and the Ford GT (GT2). The race will have live race control, live stewards, custom paint schemes and fun endurance racing. All is this is Free!!!

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 27-12-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij zit hij al vol toch? Ik zag in ieder geval een 'reserve' lijst staan. Nou ja ik zit dan toch in de sneeuw dus ik kan niet mee doen (en 2.4 uur is ook erg lang zeg...).

Joep weer gestopt? Ik wilde ook even joinen. Is er nog wat uit gekomen?

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2011 17:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
pff ff race geprobeerd op zandvoort. T3 gaat het al mis en ik kon niet aan de spinnende wagens ontkomen. Pit in. Daarna blaas ik rijdend in niemandsland ook nog eens mn motor op door schakelfout, einde race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heren,
Schrijf je allemaal in voor deze fun serie. Ik heb er al veel werk inzitten. Ik heb voor elk circuit een lekkere setup gemaakt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1827926.page

En ja Nick er kwam wel wat uit, ik kreeg alleen zakelijk telefoon. Dus ben snel eruit gegaan.
Ik reed 1:19 hoog of zo met de Radical op Mid Ohio met deze setup:

http://p.invisio.nl/ir/se...S4_2011_Mid_Ohio_Q_V1.sto

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 27-12-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hij is idd al lang vol. Het is dan ook een endurance race he Nick ;)
Ik heb altijd al eens een LMS race willen hebben met een veld van 50+. Dat is echt kicken. Er doen ook best veel goede coureurs mee.

Ik hoop dat er binnenkort weer een Endurance Serie komt bij Digital Racing. Die hadden eerst 6 uurs races, waar je dan als team moest rijden. We waren echt bij elkaar en wisselden elkaar af bij pitstops. Dat was echt cool.

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 27-12-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En voor de skin-prutsers. Dit is wel een handige overlay als je op zoek bent naar een locatie op de auto:
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1122049.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:03:
Heren,
Schrijf je allemaal in voor deze fun serie. Ik heb er al veel werk inzitten. Ik heb voor elk circuit een lekkere setup gemaakt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1827926.page

En ja Nick er kwam wel wat uit, ik kreeg alleen zakelijk telefoon. Dus ben snel eruit gegaan.
Ik reed 1:19 hoog of zo met de Radical op Mid Ohio met deze setup:

http://p.invisio.nl/ir/se...S4_2011_Mid_Ohio_Q_V1.sto
Jup, al ingeschreven :)

En bedankt voor de setup, zal hem nog even gauw uitproberen zometeen. Ik had er een van het forum geplukt en de spring rate op 80/120 gezet ipv 70/110 en hij was wel te rijden, maar niet heel super.
Niellie41 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:11:
Hij is idd al lang vol. Het is dan ook een endurance race he Nick ;)
Ik heb altijd al eens een LMS race willen hebben met een veld van 50+. Dat is echt kicken. Er doen ook best veel goede coureurs mee.

Ik hoop dat er binnenkort weer een Endurance Serie komt bij Digital Racing. Die hadden eerst 6 uurs races, waar je dan als team moest rijden. We waren echt bij elkaar en wisselden elkaar af bij pitstops. Dat was echt cool.
Lijkt me ook zeker wel vet, daar niet van, als ik kon had ik misschien ook wel nagedacht om mee te doen, maar dat zou zeker slopend zijn geweest zo lang... En heel erg balen als je in T1 eraf getikt wordt...
JoepW schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:14:
En voor de skin-prutsers. Dit is wel een handige overlay als je op zoek bent naar een locatie op de auto:
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1122049.page
Ik snap hem niet O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als je die overlay exporteerd als skin, en je laad em een keer. Ingame paar screenshots en je weet precies welk vakje in Photoshop waar op de auto zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Psies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:03:
Heren,
ik doe mee heb er al een skin voor gemaakt met got logo :p (niet dat ik de snelste ben maar gaat fun worden)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:26:
Als je die overlay exporteerd als skin, en je laad em een keer. Ingame paar screenshots en je weet precies welk vakje in Photoshop waar op de auto zit :)
Ah, op die fiets... Handig :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de radical een beetje zat ben. Het zal wel 100% aan mij liggen maar ik kom er niet meer mee rond, elk rondje verlies ik de achterkant weer, elke keer in een andere bocht, en ben het helemaal zat dat je niet de curbs mag aanraken. Vooral op deze baan is dat een drama, paar bochten denk je er niet eens aan dat het curbs zijn, daar is de race lijn gewoon over de curbs, maar dat kan nu dus niet 8)7 M'n optimal zit meer dan een seconde van m'n snelste tijd af, dus de enige manier waarop ik een tijd kan neerzetten is overal met slakkengang doorheen gaan, anders spin ik weer. Ik ga heel langzaam de bocht in (anders spin ik meteen bij ingaan al), en dan zo voorzichtig mogelijk op het gras, maar het is altijd OF een seconde verliezen in de bocht door te langzaam op het gas, OF spinnen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
HPD gekocht met oog op promotie naar B klasse binnenkort. Getest op Laguna Seca.. met gewone baseline drama maar met baseline specifiek voor LS ging het aardig. Apart maar leuk bakkie wel. Kwam tot een 1.15, zie dat WR 1.09 is... valt me niets tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hertog_Martin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:46:
HPD gekocht met oog op promotie naar B klasse binnenkort. Getest op Laguna Seca.. met gewone baseline drama maar met baseline specifiek voor LS ging het aardig. Apart maar leuk bakkie wel. Kwam tot een 1.15, zie dat WR 1.09 is... valt me niets tegen :P
Ach kom, 1:10 moet te doen zijn ;) Laguna Seca was de tweede baan waar ik met de HPD heb gereden, en de eerste na de update (die hem toch flink anders maakte) en ik zat al gauw in de 1:11 en later 1:10 :) Je moet vertrouwen op je downforce met dat ding, je kan op snelheid echt heel hard door de bocht, en remmen kun je ook heel erg hard. In 9/10 gevallen kun je je rempedaal tot de grond drukken, alleen in de laatste paar meter moet je even iets omhoog liften anders lockt hij, maar op het begin gewoon 100% remmen. Auto is eigenlijk heel gemakkelijk om te rijden. Het lastige is dat je in de race met langzamere auto's te maken hebt ;)

Volgens mij is de HPD een van de makkelijkste auto's om in de buurt te komen van de snelle tijden, maar om die laatste seconde te vinden is een stuk lastiger. Je zult namelijk straks echt op de limiet van zijn grip rijden en om dan nog wat sneller te gaan is bijna niet te doen... Maar het is ook een van de leukste auto's, vooral omdat je in de race altijd verkeer tegen komt (de langzamere GTs) ook al rij je binnen je eigen class helemaal alleen. Dat maakt zelfs een race van een uur heel goed te doen zonder dat het saai wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2011 18:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb me ook aangemeld in dat topic voor die MX5 competitie op de zondag. Normaal gesproken kan ik die races wel meedoen.

Iemand de SM race zometeen?

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-12-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
Ik pak de race van 19:30 mee ja :)

Net ff geoefend, kom met 25 liter aan boord tot zo'n 35,5. Zoiets verwacht ik zodadelijk ook te rijden. Gewloof dat ik dan met minder fuel toe kan ook.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:20:
Lijkt me ook zeker wel vet, daar niet van, als ik kon had ik misschien ook wel nagedacht om mee te doen, maar dat zou zeker slopend zijn geweest zo lang... En heel erg balen als je in T1 eraf getikt wordt...
Iedereen die er aan weet doet, weet waar ze aan beginnen en ik verwacht dat de start wel goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
NickThissen schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:51:
[...]

Ach kom, 1:10 moet te doen zijn ;) Laguna Seca was de tweede baan waar ik met de HPD heb gereden, en de eerste na de update (die hem toch flink anders maakte) en ik zat al gauw in de 1:11 en later 1:10 :) Je moet vertrouwen op je downforce met dat ding, je kan op snelheid echt heel hard door de bocht, en remmen kun je ook heel erg hard. In 9/10 gevallen kun je je rempedaal tot de grond drukken, alleen in de laatste paar meter moet je even iets omhoog liften anders lockt hij, maar op het begin gewoon 100% remmen. Auto is eigenlijk heel gemakkelijk om te rijden. Het lastige is dat je in de race met langzamere auto's te maken hebt ;)

Volgens mij is de HPD een van de makkelijkste auto's om in de buurt te komen van de snelle tijden, maar om die laatste seconde te vinden is een stuk lastiger. Je zult namelijk straks echt op de limiet van zijn grip rijden en om dan nog wat sneller te gaan is bijna niet te doen... Maar het is ook een van de leukste auto's, vooral omdat je in de race altijd verkeer tegen komt (de langzamere GTs) ook al rij je binnen je eigen class helemaal alleen. Dat maakt zelfs een race van een uur heel goed te doen zonder dat het saai wordt.
Nog ff geprobeerd en kom niet verder nog dan een optimal van 1.12.5
IMO heeft dat ding draaicirkel van een vrachtwagen, maar zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Naja

4e in de SM op zandvoort. Maykel bleef me voor omdat ik halverwege spin |:( (goeie race maykel!)
http://members.iracing.co...onid=4692887&custid=61620

Laatste ronde kwam phillip me nog bij, en hij reed me er bijna af zoals jij erafgereden werd nick. Ik vermoed geen opzet omdat ik ook iets eerder remde als normaal (helemaal binnenkant bocht verdedigen). Helaas door die 4x in de laatste ronde geen SR kunnen sprokkelen, maar wel weer iRating :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:55
Is er nog iets van een training gepland voor vanavond of niet?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgens mij niet. Mocht je iets willen hebben, ik heb nog GoT credits genoeg van de aanmeldingen, dus roep dat even wat, dan host ik het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja als er toch niemand komt heeft dat niet zoveel zin, dan join ik wel een normale practise of ga ik wat anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:18:
Naja

4e in de SM op zandvoort. Maykel bleef me voor omdat ik halverwege spin |:( (goeie race maykel!)
http://members.iracing.co...onid=4692887&custid=61620

Laatste ronde kwam phillip me nog bij, en hij reed me er bijna af zoals jij erafgereden werd nick. Ik vermoed geen opzet omdat ik ook iets eerder remde als normaal (helemaal binnenkant bocht verdedigen). Helaas door die 4x in de laatste ronde geen SR kunnen sprokkelen, maar wel weer iRating :D
Mja, voor mij was het vooral enorm saaaaaaai. Begin was nog wel leuk, omdat ik op zo'n 2 seconde achter jou en Morten bleef hangen, maar daarna... Joao hoef ik nieteens proberen achter me te houden (al lukte me dat toch nog 1 rondje O-) ), die is gewoon echt te snel. Daarna was het gewoonweg uitrijden. Jij 5 seconde achter me, Joao elke ronde 1,5/2 seconde verder voor me :p

Wel weer flink irating kunnen sprokkelen. Waar ik voorheen amper boven de 2000 uit kwam vliegt ie nu aardig omhoog :) 2333 alweer. Komt vooral omdat de rest besluit te crashen, maar ach... kniesoor die daar op let :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, ik rijd de laatste weken ook echt bewust minder ver op de limiet, en het betaalt gewoon dik uit in veel top-5 finishes :)

Scheelt natuurlijk ook wel dat ik iets minder switch van wagen, hierdoor raak je sneller vertrouwd met die ene bak.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-12-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als iemand nog in de HPD op Spa wilt rijden. Rob Straetemans heeft een hosted sessie met de 3 LMS auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk een goeie setup gekregen voor de HPD van Rocco Barone, rijdt wel lekker moet ik zeggen. Heeft ook nog een klein beetje dat 'losse stuur' gevoel, maar er is aan te wennen, en hier kun je ten minste vol gas mee door de esses enzo, veel veiliger, je kunt er zelfs mee om GTs heen slingeren (al weet ik niet of dat slim is in een race). Nog geen hele snelle tijd kunnen neerzetten met 20 andere mensen in de sessie, maar komt wel :+

1:17.1, best aardig denk ik :)
Ook maar 6 incidents in een practice van 21 rondjes, dat is een record voor mij, normaal ga ik er om het rondje af :p Setup is heerlijk stabiel in ieder geval...

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2011 22:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Care to share? Of staat het op het iracing forum ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 10:53

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

en hier is weer de f1 video van de week @ indianapolis deze week.

onboard+tv+telemetry

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:26:
Care to share? Of staat het op het iracing forum ofzo?
http://www.nickthissen.nl/Files/HPD_Infineon_RoccoBarone.rar

Weet niet of hij hem publiek wil stellen dus aub niet zomaar aan iedereen sharen. Paar mensen die je kent zal geen probleem zijn... Ik vind hem echt fijn in ieder geval :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Thanks.

Ik ga vandaag eens beginnen aan een skin voor de Corvette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
M'n snelste met de HPD is nu 1:16.9, maar ik zou niet weten waar ik nog een seconde moet halen (ik hoor al mensen die 15.9 rijden)... Heb even een replay van een 1:17.0 geupload, misschien dat iemand er iets aan heeft of een tip kan geven waar ik een seconde laat liggen :p De hairpin op het eind ging ik iets te wijd, maar lijkt me niet dat daar een seconde in zit (wijd gaan in een hairpin kost meestal niet zoveel tijd omdat je ook meer snelheid meeneemt toch?)

http://members.iracing.co...wnloadAttach/1122242.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat kun je zelf toch prima zien als je vs je optimal splits rijd?
Of rijd je de hairpin altijd te wijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik verloor 0.05-0.1 ofzo, dus het had weer een 16.9 kunnen zijn. Maar optimal is 16.8 ofzo dus daarmee zie ik niet of ik ergens een seconde verlies...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gebruik je verder geen iSpeed dan?
Met die lap analyzer kan je natuurlijk prima tegen snelle rondjes vergelijken en zie je het ook wel goed.

Ik weet niet hoe het iSpeed gebruik onder de snellere HPD jongens is, maar ik heb het meestal wel draaien en zal vanavond wel even wat rondjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Mid-Ohio is echt een heerlijke gooi- en smijtbaan met de Radical! (sorry Nick!) Net even 10 rondjes gedaan, snelste tijd 1.20.4, slechts 3 seconden verwijderd van de aliens. Ik krijg hem echt onder de knie, leuk :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Work in progress

Afbeeldingslocatie: http://www.true-gamers.nl/datas/users/c6r-1_55.png

Afbeeldingslocatie: http://www.true-gamers.nl/datas/users/c6r-2_55.png

Ik ben vandaag begonnen met de skin voor mijn Corvette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooi hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:54:
M'n snelste met de HPD is nu 1:16.9, maar ik zou niet weten waar ik nog een seconde moet halen (ik hoor al mensen die 15.9 rijden)... Heb even een replay van een 1:17.0 geupload, misschien dat iemand er iets aan heeft of een tip kan geven waar ik een seconde laat liggen :p De hairpin op het eind ging ik iets te wijd, maar lijkt me niet dat daar een seconde in zit (wijd gaan in een hairpin kost meestal niet zoveel tijd omdat je ook meer snelheid meeneemt toch?)

http://members.iracing.co...wnloadAttach/1122242.page
Hmm iemand heeft al een 15.2 gedaan in de practise zie ik :o
Ik heb net ook even gereden met die setup en op het einde met een run van 13kg een 16.4 neergezet. Optimal was een 16.2 geloof ik.

Ik heb ook even je lap bekeken, en je verliest volgens mij best een paar tiende in die laatste hairpin waar je niet alleen wijd gaat, maar ook nog je wielen blokkeert waarmee je toch best een hoop verliest.
Ook die andere hairpin met dubbele apex ga je vrij zacht in, waardoor je vrij lang een beetje in het midden van die bocht hangt te wachten tot je weer op het gas kunt. Daar kun je volgens mij beter wat harder in gaan zodat je dan helemaal af kunt remmen en meteen weer op het gas kunt naar de exit.
Verder zit je ook niet in alle bochten helemaal op de limiet, dus dat is denk ik gewoon een kwestie van wat meer practise en beter op de randjes (letterlijk) kunnen rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hm, bedankt, zal nog wel flink oefenen dan. Die dubbele apex bocht vind ik maar lastig, ik kom er maar niet uit wat sneller is, soms ga ik er ook harder in en dan ga ik een stuk wijder maar kan ik wel wat eerder op het gas, maar dan win ik er niks mee. Op deze manier ga ik wat rustiger bocht in en probeer dan zo vroeg als ik 'durf' op het gas te gaan, maar dat is vrij lastig want iets te vroeg en je gaat rechtsaf de muur in. Dat heb ik eigenlijk bij elke langzame bocht, ik voel op langzame snelheid niet goed of ik nog grip heb of niet dus is het lastig om elke keer op de limiet te zitten, dan neem ik (onbewust) iets minder risico en daar verlies je toch wel tijd mee...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:49
Heb me net ook aangemeld voor de ESCORS Sports Car Series!
Nu nog een skin in elkaar flatsen voor de mx5.

@ Niel: mooie skin!

Deze vrijdag maar hopen dat er in de voormiddag al een radical race officieel gaat want ik vertrek in de namiddag al op feestweekend 8)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:44:
Heb me net ook aangemeld voor de ESCORS Sports Car Series!
Mooi zo.... ;) Hoe meer GoT'rs hoe meer vreugde 8)

Ik mis nog wel heel wat namen bij de inschrijvingen van onze club O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
En hoppa... Skin voor MX5 is af en is dezelfde voor Cup als Roadster. Heb achteraan de naam en vlag maar op een nummerplaat gehangen. Zo moet ik het nergens anders proberen tussen te proppen en komt het uit voor beide modellen.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/169goyx.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/dbt6cw.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2gx3g9k.png

Dan kan ik nu beginnen oefenen voor die ESCORS cup :D

@Joep : ik hoop ook dat er nog wat GoT leden bijkomen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Fragbeestje op 28-12-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Skins zijn vet man, die corvette ook! Misschien zometeen ook nog maar eens wat knutselen... Het wilde niet echt lukken vorige keer.

Heb toch nog even de Radical geprobeerd net, en heb nu wel een lekkere setup denk ik. Hij is best anders dan die van Joep, maar daar kwam ik niet mee rond. Deze heb ik zelf aangepast van die van Tim Guilhot op het forum, vooral de rear ARB naar firm helpt wel anders is hij erg onderstuurd. Je kunt er goed mee sturen, en het ideale is dat je er best ver dwars mee kunt gaan zonder te spinnen. Dat is niet snel denk ik, maar mocht je wat te veel gaan driften dan kun je vrij normaal door rijden (beetje tegensturen) in plaats van meteen op de rem te moeten om hem te redden. Haal nu een 1:18.9, zonder autoblip kan er nog 0.3 ofzo vanaf, en met meer oefenen vast nog wel wat. Hij voelt nu in ieder geval weer wat meer als vanouds, lekker onder controle en toen snel kunnen gaan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice one Koen ;)
En Nick. Ik heb ook niet gezegd dat mijn setup af was ;)
Ik zal morgen (overdag) even kijken naar die setup die jij nu rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Deze gebruik ik:
www.nickthissen.nl/Files/Radical_MidOhio_Nick.rar

Heb nu een 18.1 staan, optimal 17.8 of iets dergelijks.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik pers er 19.5 uit met veel moeite. Komt net Simon Hulbert erbij perst er ff een 17.3 uit :(
Ik moet maar gaan breien of zo. 2.2 sec.! Ble..... Hij remt overigens het meeste op de motor tegen het overtoeren aan..... Dat lukt niet met autoblib....

• Red Baron
Stop dan ook gewoon met die onzinnige rijhulpen ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zonder blib in de Radical lukt me niet echt.....
Hij doet net 16.9 Bleeeeeeeh :'(

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 29-12-2011 12:24 ]

• Red Baron
Je kunt ook even gaan rijden, want van hier janken op het forum ga je ook niet harder natuurlijk :X ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe. ;) En BTW ik zeur zoooooooo weinig (rij ook weinig door druk werk, helaas) mag ik ook een keer. :+
Heb net 3 kwartier gereden en mijn PB verlegd van 20.3 naar 19.5.
Later vanmiddag verder.....
13:50: Nu dus verder ;)
Nou weer beter 1:18.8 ;)
Wel een lekkere setup gevonden. Die setup die jij geshared hebt Nick heeft te weinig camber achter en staat te laat voor Mid Ohio. Tevens de shocks wat aangepast voor de heuveltjes.
Ik zal straks de mijne even sharen.

En die setup voor de HPD op Infineon heeft te weinig camber achter. Zet daar maar 0.3 bij. Dan breekt ie minder snel uit op de exit en blijft het stuur en stabiliteit verder behouden.

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 29-12-2011 15:24 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier mijn Radical setup voor Mid Ohio:
http://p.invisio.nl/ir/se...S4_2011_Mid_Ohio_Q_V2.sto
Ennuh ik ben weer off line tot zaterdag ...... werk ;(

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

@JoepW: Je moet niet zo hard werken, is niet goed voor je :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Bedankt Joep, zal hem proberen. En wat bedoel je met 0.3 'bij' bij de HPD? Hij staat op -0.3, moet hij dan naar -0.6 of naar 0? Ik heb beide geprobeerd in de Q net maar merk niet echt verschil :p Heb wel een 16.9 staan, goed genoeg :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik bedoel naar -/- 0,6 ;)
Geen verkeerde tijd idd. Maar je kan dan eerder op het gas uit de langzame bochten.

• NickThissen
Tweede plek in een lage SOF HPD race (+ 1 Ford en 1 corvette...), wel saaie race, weer geen gevechten gehad. Leek wel leuk te worden toen ik te laat gas gaf bij de start en meteen een plek verloor aan iemand waarvan ik wist dat ik sneller was (hele warmup achter gezeten), maar hij spint in de eerste ronde en daarna niet meer gezien. Zelf nog wat foutjes gemaakt, zelfs twee keer de muur geraakt maar niet hard genoeg om schade (of zelfs een 0x) te krijgen, geluk mee gehad dus, had ook m'n race kunnen eindigen.

Ik snap die rollende starts nog altijd niet. Ik start op P2, dat is aan de rechterkant, maar ik mag niet voor de P1 zitten voor de S/F lijn, toch? Maar dan is het toch heel makkelijk voor de P1 om even gas te geven, mij mee te trekken en dan weer te remmen, krijg ik dan een zwarte vlag? :? Ik ging nu te laat omdat ik net in hield omdat ik anders bang was voor hem te komen, en dat deed ik net toen hij gas begon te geven dus toen was ik veel te laat en kon de P3 me makkelijk voorbij.

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 29-12-2011 18:01 ]

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:15

Fuelke

Forza Ferrari

Maar als diegene op P1 dat doet dan mag je hem protesten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er kunnen nog meer GoT'rs bij in de ESCORS MX-5 race serie.
Hier de inschrijvingen tot nu toe:
https://docs.google.com/s...le=true&gid=0&output=html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 07:29:
Er kunnen nog meer GoT'rs bij in de ESCORS MX-5 race serie.
Hier de inschrijvingen tot nu toe:
https://docs.google.com/s...le=true&gid=0&output=html
Heb me ook maar even aangemeld. Tis op een vrij schappelijk tijdstip, dus das wel fijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
Rijden jullie hier allemaal met g25/27 en vergelijkbare sturen, of ook cheap ass sturen en toersenboord?
Maken sommige dan ook een cockpit en playseat om het realistiser te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toetsenbord zul je bij iRacing niet tegen komen denk ik (en hoop ik), kan me niet voorstellen dat daar mee te rijden valt :p

G25 en G27 zullen veel gebruikt zijn ja (heb zelf een G25) omdat het gewoon erg goede en nog redelijk betaalbare sturen zijn. Maar tis absoluut geen vereiste, d'r rijden er ook genoeg rond met stuurtjes die veel goedkoper zijn, en dat hoeft geen belemmering te zijn :) Veel duurder is ook in gebruik, maar denk dat dat voor een groot deel ook met je persoonlijke beleving te maken heeft.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Inderdaad. Ik rij zelf ook met een G25, maar wil wel in de toekomst waarschijnlijk een Fanatec CSW of CSR Elite (met een andere rim als wat ze nu gebruiken, ik hoef geen Forza4 op mn stuur te hebben staan). Toetsenbord is niet mogelijk met iRacing afaik, en trust me, dat zou je ook niet willen. Met een stuur is het al moeilijk genoeg :)
Maar met ieder stuur kun je rijden. Het stuur bepaalt niet hoe snel je bent, het is hoogstens een hulpmiddel. Echte snelheid komt voornameljik door veel te rijden en evt. talent.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik rijd inderdaad ook met een G27.
Wat vooral het verschil maakt zijn de pedalen.
Die zijn bij de goedkope setjes vaak heel erg matig en soms niet meer dan een paar plastic postzegels.
Vooral bij het remmen helpt het erg als je wat meer travel hebt en dus je remkracht beter kunt reguleren. Daar win je de meeste tijd mee qua hardware betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@ Nick & Sebastian : sorry dat ik niets meer gezegd heb voor ik disconnecte. Moest allemaal nogal snel gaan.

Bij deze wens ik alle GoT racers alvast een fijn nieuwjaar en veel feest- en raceplezier voor 2012!

Ik ga naar de ardennen een villa in de vernieling helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Fragbeestje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:16:
@ Nick & Sebastian : sorry dat ik niets meer gezegd heb voor ik disconnecte. Moest allemaal nogal snel gaan.

Bij deze wens ik alle GoT racers alvast een fijn nieuwjaar en veel feest- en raceplezier voor 2012!

Ik ga naar de ardennen een villa in de vernieling helpen :P
Maakt niet uit , veel plezier en jij ook gelukkig nieuwjaar alvast.
BM schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:15:
Toetsenbord zul je bij iRacing niet tegen komen denk ik (en hoop ik), kan me niet voorstellen dat daar mee te rijden valt :p
Sommige mensen proberen het toch met keyboard.(let op de grijze auto)
http://www.gamefront.com/...driver+1stlap+4441029.rpy
Niet dat het erg goed gaat however.

[ Voor 31% gewijzigd door enchion op 30-12-2011 16:40 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mijn Corvette is bijna klaar. Alleen nog de motorkap en 2 lege plekken aan de zijkant vullen en dan is die klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
Ok, goed te zien dat ik met me gebruikte g27 en wheel stand van fanatec voor 170 euro een goede keus heb gemaakt.

Maar verder hebben er veel ook een playseat of zelf iets gebouwd? Op yourbe zie je wel gave dingen. Zelf ben ik begonnexn met het maknen van een simulator... die je stoel beweegt zodat ie de g krachten nabootst...is redelijk kompact en best betaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nick, nogmaals mijn oprechte excuses.... zelden dat ik zo'n ongelofelijke foute inschatting maak. Ik weet niet waar ik met m'n gedachten zat, maar het rempunt wat ik dacht te pakken lag heel ergens anders geloof ik :(

Allebei fors iRating ingeleverd, soms is dat incident systeem ook niet helemaal eerlijk. Hier kon Nick niks aan doen, maar hij krijg qua rating wel de grootste klappen :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, een race om snel te vergeten zullen we maar zeggen... Nja, zo'n fout is snel gemaakt, en het lullige is dat jij "een krasje" krijgt (je was vrij snel weer uit de pits geloof ik?) en ik op de kop de muur in vlieg en 15 min repairs nodig heb :p Nog een paar rondjes gereden, ging op zich wel maar het leek er niet op dat er nog mensen zouden uitvallen (ook weer mijn pech, als ik zo in het forum kijk valt normaal de helft uit hier) dus stopte ik er maar mee, was maar saai. En die iRating boeit me niet zo veel, die gaat vanzelf wel weer omhoog. Wel jammer want ik had hier best 2e kunnen worden, ik zat toevallig achter de P3 (nou ja, met 15 laps achterstand) en ik haalde hem met gemak in, en de P2 hield ik ook prima bij, en dat met damage.

Ik doe om half 9 denk ik weer mee. Mijn tip voor volgende keer is om zo vroeg in de race niet op je rempunt te letten maar gewoon te kijken wanneer de mensen voor je remmen, en verwachten dat dat een stuk eerder is dan normaal. Dan kun je gewoon rustig beginnen te remmen en kun je door meer of minder te remmen zo dicht mogelijk op ze blijven zonder problemen. Als je meteen vol in de ankers gaat kun je ook niet meer of minder remmen om te corrigeren, dan moet je geluk hebben dat degene voor je op dezelfde manier remt.

Maar goed, verder geen probleem, nu heb ik in ieder geval een excuus als ik jou ooit eraf ram :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:47:
Tsja, een race om snel te vergeten zullen we maar zeggen... Nja, zo'n fout is snel gemaakt, en het lullige is dat jij "een krasje" krijgt (je was vrij snel weer uit de pits geloof ik?) en ik op de kop de muur in vlieg en 15 min repairs nodig heb :p
Ik had 1,5 minuut repairs, en nog 3,5 minuut optional. Heb die helemaal uitgezeten om jou de kans te geven voor mij weg te gaan, maar toen dat niet gebeurde ben ik maar vertrokken.
Nog een paar rondjes gereden, ging op zich wel maar het leek er niet op dat er nog mensen zouden uitvallen (ook weer mijn pech, als ik zo in het forum kijk valt normaal de helft uit hier) dus stopte ik er maar mee, was maar saai. En die iRating boeit me niet zo veel, die gaat vanzelf wel weer omhoog. Wel jammer want ik had hier best 2e kunnen worden, ik zat toevallig achter de P3 (nou ja, met 15 laps achterstand) en ik haalde hem met gemak in, en de P2 hield ik ook prima bij, en dat met damage.
Volgens mij hadden we beiden 'makkelijk' op p2/3 kunnen eindigen. Ik haalde de meesten daarna ook weer redelijk eenvoudig bij. Maarja....
Mijn tip voor volgende keer is om zo vroeg in de race niet op je rempunt te letten maar gewoon te kijken wanneer de mensen voor je remmen, en verwachten dat dat een stuk eerder is dan normaal. Dan kun je gewoon rustig beginnen te remmen en kun je door meer of minder te remmen zo dicht mogelijk op ze blijven zonder problemen. Als je meteen vol in de ankers gaat kun je ook niet meer of minder remmen om te corrigeren, dan moet je geluk hebben dat degene voor je op dezelfde manier remt.

Maar goed, verder geen probleem, nu heb ik in ieder geval een excuus als ik jou ooit eraf ram :+
Tis ook he-le-maal niet hoe ik normaal een race in ga. Normaal gesproken ben ik eerder te passief, dan te aggressief tijdens die 1e ronde. Geen idee dus wat hier mis ging. Brainfreeze ofzo, niet iets wat ik nog veel vaker hoop mee te maken iig :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Herkansing dan maar :) Ik durf er bijna geld op te zetten dat ik er weer uit ga crashen, ofwel in T1-2 of door m'n eigen schuld (dan de laatste minuut ofzo haha). :+

Gelukkig niet gedaan want heb hem uitgereden! :) 8e plek, was ook het beste wat ik had kunnen halen aangezien ik aan het begin best vast zat achter langzamere mensen. Toch erg lastig inhalen, ik was voornamelijk sneller door dat bochtige heuvelige deel, en daar kun je echt geen andere lijn pakken en het veilig houden (toch koppig geweest en geprobeerd en bijna mezelf eraf gereden :+). Uiteindelijk wel een man of 5 in kunnen halen en flink wat crashes op het nippertje kunnen ontwijken, en verder best clean gereden dus m'n SR weer terug boven de 3.5 en weer wat iR erbij.

Morgen nog een HPD race en dan zien we wel weer verder... Heb nu al zin in Spa volgende week in de HPD :) Net 5 rondjes gereden met de fixed setup en die werkt best lekker, dus kan ik lekker veel (fixed + open) races mee doen :)

[ Voor 71% gewijzigd door NickThissen op 30-12-2011 21:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net Mosport gedaan in de Skip. Top split, 7e gestart, en uiteindelijk 7e gefinished (2x offtrack, en 1x bijna spin die ik nog net op de baan kon houden, maar alle snelheid kwijt was). Kwa tijden had ik 4e/5e kunnen rijden, maar ik ben wel tevreden. Beetje SR en IR erbij, en een erg lastige track achter de rug.
http://members.iracing.co...onid=4714852&custid=77818

Heeft er toevallig iemand een leuke setup voor de SM op zandvoort ? (Joep?? :) )

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 10:53

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

FF voor de gein een practice meegedaan in f1 pro series maar Oulton Park is echt zieke shit :P in een f1 wagen.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dat is echt ziek gewoon. Je hebt echt mega cojones nodig als je daar in een echte F1 op speed overheen jaagt. Nu begrijp ik ook meteen het nut van die 2 chicanes :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, dat gaat inderdaad wel heel hard. Rijden ze daar serieus races in die pro series? Is toch niet te doen met inhalen enzo.

En derx, paar pagina's geleden heeft Hoogie twee setups gepost waarvan een van Joep waar ik ook mee reed (de Oulton park setup van Joep/Frank werkt echter ook prima).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

^^ Deze Nick? Ik rijd overigens zelf met mijn Oulton setup :)

Oulton setup: http://www.mediafire.com/?s6u9u121d1sebaa

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-12-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tevens even een samenvatting van mijn iRacing jaar 2011 (vanaf mijn begin op 11 Februari):

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5d5web.jpg
Ben best tevreden over mijn 1e jaar iRacing (ofja, bijna jaar). Ik eindig ongeveer 40% van alle races in de top 5, wat ik zelf best netjes vind, het kan nog beter, omdat ik vaak nog domme foutjes maak. Tevens toch een aantal maal weten te winnen, erg leuk

Racing Rivals Data:
iRating verloop:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/iliofk.png
Tja, afgezien van de major dip die er was half november niet echt te klagen. Het moet wel nog wat omhoog, maar ook daarvoor geldt, minder domme fouten maken.

Volgens Racing Rivals is Nick degene waartegen ik het meest geraced heb, namelijk 19 keer. Het staat momenteel 10 - 9 voor mij qua uitslag :+ Frappante is dat Nick gemiddeld gezien 1 plek voor me start, en 1 plek achter mij eindigt. In de qualify verslaat Nick me, daar staat het 6-13 voor hem, echter fastest racelaps is met 11-8 weer voor mij.

Verder heb ik afgelopen jaar maar 4 keer tegen Joep geraced (geloof ik niks van, volgens mij veel vaker) en verlies ik van Paul 75% van alle keren (8 in totaal). Ik heb Paul wel 2 keer weten te verslaan in de F1 (waarschijnlijk als hij gecrashed was...)

Dat was het voor dit jaar. Volgend jaar met een goed gevoel weer verder, want het gaat momenteel best goed.
Ik wens iedereen hier een prettige jaarwisseling, en tot morgen / overmorgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Hoogie2004 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:35:
[...]

^^ Deze Nick? Ik rijd overigens zelf met mijn Oulton setup :)

Oulton setup: http://www.mediafire.com/?s6u9u121d1sebaa
Dat is apart, hebben jullie het nou over SM en Zandvoort? Ik kon op Zandvoort niet uit de voeten, heb eergisteren de Oulton Setup van Frank gepakt en die geeft me een veel zekerder gevoel, ik ben alleen nog niet sneller dan 1.38 met een optimal van 1.36. Ik moet daar nog maar flink oefenen.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

flopdoc schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:10:
[...]

Dat is apart, hebben jullie het nou over SM en Zandvoort? Ik kon op Zandvoort niet uit de voeten, heb eergisteren de Oulton Setup van Frank gepakt en die geeft me een veel zekerder gevoel, ik ben alleen nog niet sneller dan 1.38 met een optimal van 1.36. Ik moet daar nog maar flink oefenen.
Jep, SM en Zandvoort. Met 1:35 en 1:36 laag kom je in de wedstrijd goed mee (niet de top-top-splits, maar de normale overdag races)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

mmm dat is wel goed nieuws. Ik heb gisteravond een paar rondjes gedraaid met setups van het forum (Die van Troy en Joao geprobeerd) en daar reed ik vrij gemakkelijk 1:35.5 met een opt van 1:34.7. Heb naar de replays van Tony zitten kijken, maar dat is gewoon eng... Straks maar eens een race proberen. Eerst ff nog wat practice met de setup van Frank, kijken of ik nog steady in de 1:34 kom.

Meteen ook maar even mijn racing rivals stats bekeken.
Ik heb maar weinig tegen mede gotters gereden, maar dat was vooral omdat ik in de lagere klasses gereden heb. En zaten we in dezelfde race, dan zat ik meestal een split lager. Langzaam maar zeker komt dat wel goed.
Grafiek ziet er wel netjes uit, het gaat in ieder geval langzaam maar zeker de goede kant op.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2a4pon7.png

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk om te zien die stats :)

Hier de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpFD05.png

Loopt lekker op tot ~2400 waar ik nu steeds blijf steken.

En de yearly stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp4D66.png
Toch al 13 uit 167 gewonnen, best netjes denk ik :) Hoewel bijna alle wins in een lage SOF zijn geweest, de meeste races doe ik 's avonds en dan zijn er altijd wel snellere mensen bij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:09:
Volgens Racing Rivals is Nick degene waartegen ik het meest geraced heb, namelijk 19 keer. Het staat momenteel 10 - 9 voor mij qua uitslag :+ Frappante is dat Nick gemiddeld gezien 1 plek voor me start, en 1 plek achter mij eindigt. In de qualify verslaat Nick me, daar staat het 6-13 voor hem, echter fastest racelaps is met 11-8 weer voor mij.
Leuk om te zien zo ja :) 10-9 haha spannend, toch iets beter m'n best gaan doen volgend jaar ;) En het klopt ook wel, de laatste tijd in ieder geval, dat ik meestal voor je start maar achter je eindig, vaak als ik crash. Daar ben jij toch wat beter in om gewoon rustig te blijven rijden en geen fouten te maken, ik ben daar gewoon niet goed in, als ik iemand voor me heb rijden op 5 seconden afstand stabiel en ik rondjes aan het rijden ben die 2 seconden langzamer zijn dan 'normaal' (nou ja, snelste dan :+) dan blijf ik toch (deels onbewust) pushen en kan ik niet zeggen "nou laat maar zitten dan". Meestal komt het dan aan op een klein foutje waardoor die 5 seconden oplopen naar 10 ofzo en dan geef ik het wel op, maar vaak is dat foutje ook genoeg om de muur in te gaan :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mijn Corvette is af. Er is nog een open plek op de deuren, maar ik kon maar geen logo vinden dat daar past. Zo vind ik hem ook het mooist.

Afbeeldingslocatie: http://www.true-gamers.nl/datas/users/c6r-3_55.png
Afbeeldingslocatie: http://www.true-gamers.nl/datas/users/c6r-4_55.png

De auto is klaar voor de 2.4 uur van Spa, nu ik nog :+

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 31-12-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Leuk programmatje. In begin wel eens naar gekeken, maar laatste tijd niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://www.maykel.net/racingrivals.png
Rond september tegen de 2000 aan lopen hikken, maar sinds oktober zit er toch weer een aardige groei in.

Winnen doe ik niet vaak, 3 wins uit 99 starts. Wel 47/99 top5's, waar ik wel blij mee ben :)
Denk dat ik qua pace en rijstijl ook meer op Frank lijk dan op Nick.

Indicent van gister is helaas wel pijnlijk goed te zien :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Niellie41 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:12:
Mijn Corvette is af. Er is nog een open plek op de deuren, maar ik kon maar geen logo vinden dat daar past. Zo vind ik hem ook het mooist.

De auto is klaar voor de 2.4 uur van Spa, nu ik nog :+
zou je het total logo niet pakken met die kleuren ? is maar tip

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik was eerst bang dat die kleuren zouden vloeken met de rest van de auto.
Maar dat is niet echt het geval.
Thanks voor de tip
Afbeeldingslocatie: http://www.true-gamers.nl/datas/users/c6r-5_55.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kun je de koplampen ook aanpassen? Dat is het enige wat ik niet zo mooi vind aan de skin, kleur vloekt nogal met dat oranje. Verder is hij echt vet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

yearly stats nog vergeten:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/wiswhf.png

Relatief gezien maar weinig races gereden in de 3 maandan dat ik actief ben, maar wel 17% gewonnen, en nog belangrijker meer dan 50% top 5.
Volgend jaar zal waarschijnlijk makkelijker gaan omdat ik de tracks langzaam begin te kennen. Dit jaar ben ik elke week bezig om de track te leren kennen, en daar gaat toch best een hoop tijd inzitten als je een ouwe zak bent :)

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 66 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.