iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:36
Bah, twee ongelukken in twee rondes in de HPD en too much damage... Beide niet mijn schuld imo. Eerste zat ik al vanaf T2 langs iemand, en dan in die scherpe linkerbocht de heuvel over (T4) komt hij gewoon naar binnen toe terwijl ik daar zit. Gelukkig geen damage. Ronde erna in dezelfde bocht is daar iemand gespind aan de rechterkant die zomaar weer de baan op komt rijden, dus ik ga rechts omdat hij naar links komt en dan stuurt hij weer keihard naar rechts en ramt me van de baan af - too much damage :(
Ook nog een veld van 34 auto's en als eerste eruit... Pff :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Woei! Back with a vengeance >:)

Als 8e gestart in de Radical sessie van 18:30. Bij de start 2 plaatsen goedgemaakt en daarna rustig het tempo opgebouwd. Helaas in ronde 10 een kleine spin vlak na de brug waardoor ik terugviel naar de 6e plek. Degene voor me liep langzaam weg en achter me won ik een seconde per ronde. Besloten om rustig uit proberen te rijden en waar mogelijk een snelle ronde neer te zetten. Resultaat: snelste ronde (de allerlaatste, Verstappen style :P) 1.38.849 (rijd normaal hoge 39-ers), 3 inc's (die spin), SR +0.92(!) voor een totaal van 3.77, +8 iRating waardoor ik nu op 1792 sta en het allerbelangrijkste een dosis zelfvertrouwen voor de volgende race (wanneer ik tijd heb). Gaaf spel :)

http://members.iracing.co...onid=4587642&custid=44916

EDIT: Joep, nog bedankt voor je setup! Superstabiel, ook met racefuel. Voorzichtig zijn met op het gas gaan bocht uit maar dat heeft ook met de auto te maken. Geweldig dat ik hier gewoon een half uur voor de race een setup van het forum kan plukken waarmee je zo wegrijdt en met een beetje mazzel in de top 3 mee had kunnen eindigen.

[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 11-12-2011 19:58 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
De fixed Dallara op Sebring is ook erg leuk; gisteren even een race gereden en op P3 gekwalificeert (1.46.6), helaas werd er nogal gejumpt met de start (lekker breed stuk!!) en zat ik vast achter de poleman. Netjes uitgereden en uiteindelijk 4e geworden vlak achter de top 3......

Vanmiddag de Indycar SOF-race op Milwaukee gereden (SOF ruim 3000) maar net als maandag lijkt het wel of het meerijden met de grote jongens nogal stress veroorzaakt, ook nu weer heel zacht een tikje tegen de muur en kansloos. Daarna nog in een lagere SOF op pole gestart en zwaar gedomineerd tot ik tijdens een caution door de eega werd afgeleid en ik gewoon net voor de safety-car de pits inrijdt.....stop en go!! Toen ik deze ging uitzitten kwam precies bij het inrijden van de pits de caution uit en kreeg ik er nog een straf bij....pffff.....

Uiteindelijk twee keer het hele veld ingehaald maar net niet in de lead-lap kunnen eindigen, gelukkig leverde P4 wel punten op....iig nog steeds aan de leiding in de divisie en 15e overall, nu op naar Kentucky, ik kom nog 0,6s tekort dus dat behoeft nog wat training!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

Iemand die de Radical meedoet van half 9 ?

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nope..... uur is te lang :)
Suc6....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:25:
Suc6....
Et word echt 10x niks, ben echt moe, mja :+ Bak koffie erin en gassen maar....
Ik sta waarschijnlijk ondanks quali achteraan op de grid... (of op Pole in split 2 8) )
Lijkt niet druk te zijn, mja, we zullen zien...

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-12-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:25:
Suc6....
Een uur is best lang ja, had best wel "kloksels" :P Scheelt ook nog dat ik geen druk had en dus rustig kon rijden, een uur intensief racen hou ik denk ik niet vol ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm tweede HPD ging ook niet echt lekker maar deze keer wel m'n eigen schuld. Tenminste goed uit kunnen rijden maar twee keer een bandje naast de baan en meteen spinnen omdat ik té wijd ging om langs een GT te gaan. Had minstens 7e moeten zijn, nu 10e...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heerlijke race op Silverstone, 5e.
http://members.iracing.co...onid=4588241&custid=61620

Hele race keihard geknokt met Matias en Roope (die in de basis beiden sneller waren), echter door goed verdedigen Matias achter me kunnen houden, en bij een klein foutje profiteerde Roope. In ieder geval een heerlijke race, goed gereden van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Net nog eens de Skip geraced. Lag 2e in 2e split totdat ik spinde in T3. Daarna teruggevallen naar de 7e plek, en na een paar ronde nog 1 plek teruggepakt. Nog 0.04SR erbij.
LRP zal nooit een van mijn favo tracks worden. Op de een of andere manier krijg ik het daar niet geregeld om foutloos te rijden. Al heb ik mijn snelste tijd ondertussen in P wel verbeterd naar 58.857, wat nog maar iets van 0.6 boven WR is. In race heb ik een 59.066 als snelste staan. Nu alleen nog rondrijden zonder dat mn rearend me inhaalt :)

Voor de liefhebbers, de video van 58.857 op LRP met de Skip
http://youtu.be/ipL4JiIssxQ

[ Voor 8% gewijzigd door derx666 op 11-12-2011 23:20 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denBoom
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-07 01:02
In de lagere splits krijgt bijna niemand het voor elkaar om foutloos te rijden met de skip deze week. ;)
Of iedereen moest toevallig vlak voor mijn neus spinnen. :o

Van mijn 6 races heb ik 4 keer het einde niet gehaald. 8 spin-outs voor me wanneer ik dichterbij kwam om in te halen. Een keer geluk gehad dat iedereen al af de baan geschoven was voor ik aan een inhaalmaneuvre begon. Een keer in een hogere split mogen starten en toen heb ik wel auto's in kunnen halen zonder incidenten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 11:40
derx666 schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:49:
Net nog eens de Skip geraced. Lag 2e in 2e split totdat ik spinde in T3. Daarna teruggevallen naar de 7e plek, en na een paar ronde nog 1 plek teruggepakt. Nog 0.04SR erbij.
Ik zat als spectator in deze race. In de eerste ronden had je wel een goed gevecht voor de eerste plaats. Jammer van de spin idd.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk initiatief. Laten we als GoT daar ook zo veel mogelijk aan meedoen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1827926.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kan wel leuk zijn, helaas ben ik niet zo'n fan van de MX5 (en de andere auto's heb ik niet), maar het kunnen wel leuke races zijn ja :)

Word tijd dat we zelf nog eens iets gaan racen, misschien vanavond nog snel wat organizeren als er genoeg mensen tijd hebben? Ik bedoel een standaard 60min P, paar min Q en dan een race... Er zijn weer wat nieuwere mensen bij dus ook voor hun leuk misschien?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Gister middag even een MX5 race gedaan op Okayama om de tijd te doden.
Ging op zich goed, kon makkelijk van achter naar voren rijden door de meeste na de lange stuk binnen door in te halen.
Tot ik achter nr2 aansloot.Deze eerst 2 ronden gevolgd om te kijken waar ik kon toeslaan.
Dat bleek dus wederom de eerste bocht te zijn.

Laatste bocht even wat korter genomen waardoor ik meer snelheid meenam voor de rechte stuk,netjes achter nr2 gereden tot aan z'n bumper.
Hij bleef steeds van lijn veranderen, toen bij bord 5 naar rechts gestuurd en er naast gezet. Laat geremd maar toch de bocht netjes gehaald. Wist dat hij links naast me zat omdat ik dit duidelijk door mn spotter te horen kreeg.
Maar wat doet nr 2, die laat duidelijk z'n rem los waardoor hij een halve wagen lengte voor me komt en dan gelijk naar rechts instuurt.
Resultaat, ik tik hem aan , zijn auto komt dwars tegen mijn auto en we glijden daardoor allebei naar buiten.

IK stuur naar links om er om heen te rijden maar hij laat zijn auto gewoon naar achter rollen waardoor ik niet weg kan.
Uiteindelijk kan ik verder,maar alleen door hem opzij te duwen.
Begint meneer te roepen dat het geen destruction Derby is en dat ik moet uitkijken.

Volgens mij begint het met het feit dat hij naar binnen stuurt terwijl hij zeker weet dat ik DAAR rij.
Als ik binnen door ingehaald word zorg ik er altijd voor dat ik mijn lijn hou om geen contact te maken.

Vraag me af hoe de rest het in zulke situaties aanpakt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Niellie41

[object Object]

Vergeten en door gaan. Je hebt altijd zo'n idioten die menen alles te kunnen en mogen. Als ze dan contact maken is het nooit hun schuld.
Gewoon lekker negeren, zo'n mensen elimineren uiteindelijk zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:08:
Kan wel leuk zijn, helaas ben ik niet zo'n fan van de MX5 (en de andere auto's heb ik niet), maar het kunnen wel leuke races zijn ja :)

Word tijd dat we zelf nog eens iets gaan racen, misschien vanavond nog snel wat organizeren als er genoeg mensen tijd hebben? Ik bedoel een standaard 60min P, paar min Q en dan een race... Er zijn weer wat nieuwere mensen bij dus ook voor hun leuk misschien?
Radical op Oulton?????/
Ik rij inmiddels 1:22.2 met een optimal van 1:21.5....... Lekker met fixed (joep) setup?
Ik ben VOOOR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Even een hardware vraag.
Ik rij met een G27 en bevalt erg goed.Nou heb ik alles standaard staan in Windows en in het spel.

Forcefeed back werkt erg goed, alleen vind dat het stuur (vooral met de skip in Line Rock) erg veel klappen krijgt.
Voornamelijk in de rechte stukken.

Nou wil ik het stuur zo instellen dat ik wel genoeg tegendruk heb in de bochten (hou er van als het sturen zwaar gaat) maar zonder dat het stuur zulke klappen krijgt.

Iemand een tip?
Heb al geprobeerd om alles in Windows lager te zetten behalve de eerste balk,maar dan voel alles zo week.Voel dan erg weinig weerstand.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:09:
[...]

Radical op Oulton?????/
Ik rij inmiddels 1:22.2 met een optimal van 1:21.5....... Lekker met fixed (joep) setup?
Ik ben VOOOR ;)
Ik vind het prima, maar dan niet morgen ook nog met dezelfde combo een hele avond oefenen denk ik? En waarom fixed setup, laat gewoon lekker open denk ik, de meeste zullen toch wel die van jou gebruiken maar ik zie niet in waarom iemand geen andere zou mogen gebruiken :)
seninha schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:42:
Even een hardware vraag.
Ik rij met een G27 en bevalt erg goed.Nou heb ik alles standaard staan in Windows en in het spel.

Forcefeed back werkt erg goed, alleen vind dat het stuur (vooral met de skip in Line Rock) erg veel klappen krijgt.
Voornamelijk in de rechte stukken.

Nou wil ik het stuur zo instellen dat ik wel genoeg tegendruk heb in de bochten (hou er van als het sturen zwaar gaat) maar zonder dat het stuur zulke klappen krijgt.

Iemand een tip?
Heb al geprobeerd om alles in Windows lager te zetten behalve de eerste balk,maar dan voel alles zo week.Voel dan erg weinig weerstand.
Volgens mij is dat gewoon de skip (en misschien de track), ik heb dit ook heel erg (G25). Andere combo's heb ik er geen last van, maar de skip op lime rock krijgt inderdaad erg veel klappen. Vooral op de 'straight' voor de bocht de heuvel op wil hij gewoon naar links gaan, daar moet je het stuur echt vasthouden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:54:
[Radical race @ Oulton op 12-12-11]

Ik vind het prima, maar dan niet morgen ook nog met dezelfde combo een hele avond oefenen denk ik? En waarom fixed setup, laat gewoon lekker open denk ik, de meeste zullen toch wel die van jou gebruiken maar ik zie niet in waarom iemand geen andere zou mogen gebruiken :)
....
Ok, geen fixed dan ;)
En dan gaan we morgenavond wat anders doen...... HPD op Lime Rock (oeps....) of F1 @ Zandvoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

HPD op LRP is echt niet normaal. Bijna vol gas door alle bochten na de heuvel.
Alleen vraag ik me af, waar wil GT's in halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoiets doen dan?:
FUN-Race op 12 december
en dan keuze van training op dinsdag nog te maken:

Training op 13 december

[ Voor 106% gewijzigd door JoepW op 12-12-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
HPD op Zandvoort! :) (anders moet ik weer wat kopen hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Japio78 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:40:
HPD op Zandvoort! :) (anders moet ik weer wat kopen hehe)
Dat wordt 'm niet....... F1 op Zandvoort OF HPD op Lime Rock..... Beide rijden volgende week in de officiele series. Ennuh Lime Rock heb je zeker....

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 12-12-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
HPD op LRP ga ik geen 2 uur aan oefenen... Dat is 3 rondjes rijden en dan weet je op welke 2 punten je moet remmen (verwacht ik, heb nog niet geprobeerd). Het lastige is met veel mensen op die track en dan GTs inhalen, gaat echt niet lukken, maar dat kunnen wij met zo weinig mensen dan toch niet oefenen.
Weet ook niet of ik het ga proberen op LRP deze week...

We zouden eventueel wel HPD op Silverstone alvast kunnen doen (voor volgende week), wel wat vroeg.

F1 op Zandvoort vind ik ook wel een goeie :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
F1 lijkt me wel een keer kickuh..... Ben er niet goed in, maar voordeel is dat ik z'voort redelijk goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Dan ga ik maar weer aan m'n SR werken, moet ook gebeuren! Class C here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:49
Ik heb natuurlijk een voorkeur voor de Radical op Oulton ;)

Het maakt me niet echt uit. Weet zelfs geeneens of ik wel tijd heb, maar indien wel dan ben ik er zeker bij... met eender welke wagen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoop dat de race vanavond door gaat (laat aub even weten mensen of jullie mee doen! :+), ik moet namelijk flink wat data tijdens een race ophalen voor mijn programma om weer wat verder te kunnen, ben van plan om te proberen de hele avond, 2 uur lang, alle data die de sim output weg te schrijven (iets van 50-100 regels om de 10 seconden gemiddeld denk ik, moet kunnen). Dan kan ik eindelijk zien wat ik tijdens een race van de sim krijg, tot nu toe alleen maar tijdens practice geprobeerd en 't is toch anders.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:44
Niellie41 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:06:
HPD op LRP is echt niet normaal. Bijna vol gas door alle bochten na de heuvel.
Alleen vraag ik me af, waar wil GT's in halen?
Tussen de bochten? Met de GTs kun je niet vol gas blijven rijden na de heuvel, dus als je een gaatje laat kun je of na de eerstvolgende bocht of de volgende (laatste) bocht er voorbij. Gaat dat ook niet, dan is er nog aanremmen van de 1e bocht. Maar ja, de rest van de baan lijkt me listiger. :P

edit:
Ik wil wel samen inhalen/ingehaald worden oefenen als je daar zin in hebt (rijd zelf GT). :)

[ Voor 8% gewijzigd door josh-hill op 12-12-2011 14:04 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou dinsdag er eens bij willen zijn voor de eerste maal. Een lichte voorkeur voor de F1 op Zandvoort maar dit is geen must voor mij ... alles kan en alles mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

josh-hill schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:03:
[...]

Tussen de bochten? Met de GTs kun je niet vol gas blijven rijden na de heuvel, dus als je een gaatje laat kun je of na de eerstvolgende bocht of de volgende (laatste) bocht er voorbij. Gaat dat ook niet, dan is er nog aanremmen van de 1e bocht. Maar ja, de rest van de baan lijkt me listiger. :P

edit:
Ik wil wel samen inhalen/ingehaald worden oefenen als je daar zin in hebt (rijd zelf GT). :)
Lijkt me wel leuk. Ik kan wel een sessie hosten vanavond met alle 3 de auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 08:55
Woeha, weer naar het ziekenhuis geweest en zonder gips terug gekomen 8)
Aangezien ik toch al wel redelijk kon lopen met het huidige gips en ook toen het eraf was vond ze het wel goed dat ik het zo ging proberen in plaats van met echt loopgips.
Mocht het nou toch niet gaan krijg ik alsnog wel gips, maar daar reken ik niet op in ieder geval :)

Dus dat wordt weer eens voorzichtig iRacing proberen komend weekend denk ik hehe.
Valt allemaal toch nog wel mee achteraf dan zoals het nu lijkt *O*

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fijn te horen Paul.

Wie doen er mee vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Not me.
Ik heb de Radical en Oulton Park niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Niellie41 schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:07:
[...]

Lijkt me wel leuk. Ik kan wel een sessie hosten vanavond met alle 3 de auto's :)
Vanavond vanaf 20:00 LMS Practice op Lime Rock Park Full, met alle drie de klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Red Baron: en als het pijn doet, gewoon meer pijnstillers slikken :)
Fijn dat het gips er weer vanaf is.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Niellie41 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:00:
[...]

Vanavond vanaf 20:00 LMS Practice op Lime Rock Park Full, met alle drie de klassen.
DRNL TS (wat makkelijker communiceren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is goed. Ik weet die gegevens wel te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afijn. Aangezien alleen ik en Nick blijkbaar interesse hebben in weer eens fun-racen zal het wel niks worden met een fun race vanavond..... ;(
Ik heb zo'n zin in Radical boenderen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 12-12-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maandagavond is voor mij altijd een no show helaas .. heb na de leuke race van gisteren de smaak echt weer te pakken namelijk. Als je C4.00+ bent mag je toch ook in Class B rijden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet nog niet of ik kan vanavond. Indien ik kan ben ik er iig wel bij. Ligt er een beetje aan wat de vriendin wil doen, als die TV zit te kijken dan is er no problem :+

Ze heeft toevallig een week vrij, dus ik moet even wat meer tijd aan haar spenderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zelf ook niet zo`n zin in de Radical-race , Oulton is waarschijnlijk meer een survival-race dan een race-race wmb.

Misschien leuk om vanavond anders een Indy-Silverstone practice te doen , net even geprobeerd en de combo werkt erg leuk.
Zit met 65L fuel al in de 1:34.000

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De meningen lopen zo ver uiteen dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie. Iedereen roept iets anders en vervolgens gaan we ieders ons weegs. Fijn......
Kortom: Het wordt niks.
Ik host vanavond (desnoods op eigen kosten) een training op Oulton met de Radical en misschien zet ik hem open voor alle rijders van iRacing met een licentie van C 4.0, B, A en Pro.
Morgenavond hosten we een F1 practice op Zandvoort. Kan Paul weer eens oefenen met zijn fragiele been ;)
Voor volgende week zal ik eens een race bedenken die we weer eens met een goede opkomst kunnen starten, want de klad zit erin alhier. Te veel versnippering met de klasses ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, het moet gewoon wat eerder geregeld worden, anders kun je natuurlijk ook niks regelen tenzij er toevallig 10 man kunnen :+

Als we morgen F1 gaan doen dan kom ik vanavond wel trainen met de radical. HPD gaat deze week verschrikkelijk worden ben ik bang dus dan maar even op radical concentreren :+ En de SM ok suzuka is ook wel te doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vind het wel een coole baan. Ben benieuwd hoe de races zullen worden.
Nooit gedacht dat ik na de MX5 en de Skip nog een keer op Lime Rock Park zou rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HPD op Lime Rock is echt een lachertje.
F1 is een gokje hoor. Ik weet niet of er interesse is. Lekker ff knallen ;)
En vanavond wordt een sessie met een wachtwoord die ik hier maar ook op het memberforum en digital-racing forum communiceer. Wordt wachtwoord: got_practice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als er niet veel animo is hier (2 man tot nu toe...) kun je hem toch ook open gooien? Gooi een berichtje in het radical forum en je zult geheid een flink aantal mensen krijgen. Hoe meer hoe beter denk ik, anders kun je net zo goed Offline testen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
btw zolang de Radical groep zelf niet al wat organiseert , misschien handiger om daar aan te sluiten , vorige week waren er ongeveer 40 practice sessies open op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is geregeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het probleem is dat er zo veel mensen in de HPD zijn die niet kunnen rijden.

Op Mid-Ohio kwam ik een keer achter de top 3 van de Ford GT te zitten. Ze reden achter elkaar en om dan netjes en zonder hun op te houden er langs te komen, terwijl hun nog vechten om positie dat is heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Niellie41 schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:15:
[video]
Het probleem is dat er zo veel mensen in de HPD zijn die niet kunnen rijden.

Op Mid-Ohio kwam ik een keer achter de top 3 van de Ford GT te zitten. Ze reden achter elkaar en om dan netjes en zonder hun op te houden er langs te komen, terwijl hun nog vechten om positie dat is heel gaaf.
Tbh, heb ik geen idee of ik deze week wel een race ga rijden, maar wil er iig wel voor gaan oefenen.

Op elke baan wordt je in de GT elke 5 ronden door dezelfde HPD gelapt, en op zo'n klein rondje is dat wel een enge gedachte (elke HPD lapt je ~10 keer denk ik). Dat is hopen op een split zonder roekeloze rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Als je geen geduld hebt als HPD rijder, begin er niet aan op Lime Rock.

Paar seizoenen terug heb ik de Grand-Am race er gereden.Op een gegeven moment is je F3 een kleurboek want terwijl de snellere DP's jou aan het lappen zijn, ben je in gevecht met iemand anders, terwijl je ook nog eens tussen de Mustangs slalomt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Fuelke schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:27:
Als je geen geduld hebt als HPD rijder, begin er niet aan op Lime Rock.

Paar seizoenen terug heb ik de Grand-Am race er gereden.Op een gegeven moment is je F3 een kleurboek want terwijl de snellere DP's jou aan het lappen zijn, ben je in gevecht met iemand anders, terwijl je ook nog eens tussen de Mustangs slalomt.
Hehe ja. Heb wel een redelijk aantal Grand-Am races op Lime Rock Park bekeken (spectator mode) en het was eigenlijk altijd prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dus het dit geworden:
Radical @ Oulton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Jammer dat er niet geraced wordt, ik had best trek in een race. Denk dat ik eerst nog een Skip ga doen dan, en misschien later nog even join.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had ook graag geraced. Maar met 3-4 man is het niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Meh, aardige race in de HPD (5e) maar had een plek meer moeten zijn. Zat dichtbij de hele race maar had laatste paar rondes pech met de GTs, hij kon er steeds voor de bocht voorbij en ik moest elke keer tot na de bocht wachten, ik zag de tijd gewoon een seconde oplopen elk rondje daardoor, terwijl ik bij vrije track weer snel dichterbij kwam :-(

Eerste ronde kwam ik weer naast die gast wat me vorige keer afsneed in T4, en hij deed het gewoon WEER. Deze keer dan bij T3, ik zat links en hij kwam me rechts inhalen (slechte exit T2), ik gaf hem alle ruimte, veel te veel zelfs, remde iets te laat en besloot hem toen maar de plek te geven omdat ik anders off track zou gaan. Toen ging ik dus langzaam T3 door en hij knalde keihard door naar de linkerkant. Als ik gewoon was blijven rijden, zelfs helemaal links tegen het gras aan, dat had hij me gewoon weer eraf gereden. Hij neemt de binnenbocht in T3 en gebruikt dan gewoon de hele breedte bij de exit waar ik gewoon zou zitten als ik niet opgegeven had (en no way dat hij had gezien dat ik had opgegeven, hij ging rakelings langs me). Gelukkig spint hij zelf het rondje erna dus was ik van hem af, maar als ik hem weer tegen kom dan laat ik hem lekker gaan, die gast kun je echt niet naast elkaar mee rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
kom ook wel ff buurten vanavond... Radical is al weer ff terug

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien een stomme vraag omdat ik het net zelf had kunnen checken, maar ben het vergeten, dus misschien dat iemand dit weet...

In een race met een tijd limiet (bijvoorbeeld, de Proto&GT Fixed series met een limiet van 25 min), begint de tijd te tellen bij het begin van de pace lap of gaat hij pas in op groen? Met andere woorden: als de race 25 min duurt, heb je dan al 2 minuten gedaan door de pace lap of beginnen die 25 min pas zodra de groene vlag valt? Ik bedoel nu exact de tijd die je in je F1 schermpje kunt zien, daar staat bovenaan ergens de tijd die je nog moet tot het einde van de race.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bij groen gaat de tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Stom overigens dat er in F3 blijft staan X/100 laps

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

grmbl
net Skip race gedaan. Pole in 2e split, wordt ik er in T5 vanaf gekegeld door een of andere %^$%^#@#$@#!@%^$ pool. Je kunt daar dus gewoon niet inhalen, maar zijn reactie: If I see a hole I go for it... Er was geen hole, maar hij tikt me op mn achterwiel, ik vlieg eraf, en hij kan gewoon doorrijden zonder damage... Ik strompel naar de pits (vergeet ook nog eens benzine en banden uit te zetten), en kom net voor hem weer de baan op. Hij ligt op dat moment 2e, ong. 1.5s achter nr.1. Ik kon de nr.1 vrij goed bijhouden, totdat deze ineens verdween (bad connection). Niemand meer op de baan in kunnen halen, maar wel nog 9e geworden. Gemiddelde laptime (zonder de lap met crash) was 59.470, terwijl hij .5s gemiddeld langzamer reed... AARRGHHH... had hem makkelijk kunnen winnen zonder inc, nu 4 inc (+0.05SR) door die pool, en -47 IR.

ps Joep: waarom heb je de licentie beperking erop gezet? Nu kan ik helaas niet meer joinen. jammer

[ Voor 5% gewijzigd door derx666 op 12-12-2011 21:40 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even tussen de training door (af en toe even pauze nemen he ;)), iemand die geinteresseerd is kan een vroege beta (nou ja, alpha) van m'n programma downloaden:
http://dl.dropbox.com/u/14309718/GotRijdersBeta.zip

.NET framework 4.0 vereist.

Pas starten nadat iRacing aan staat graag, anders crash :+

Enkel getest in de huidige hosted sessie, hij kan crashen tijdens andere sessie types... Hoewel dat je race in principe niet zou kunnen beinvloeden raad ik toch af om het tijdens een race al aan te zetten :+

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 12-12-2011 21:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Lime Rock Park is echt wel een leuke baan met de 3 klassen. Maar je moet wel mensen hebben die ook willen racen en niet hot lappen.

Elke ronde kom je verkeer tegen. Dat is echt cool en je verveelt je geen moment.

[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
M'n programma eens aardig kunnen testen net, lijkt best prima te werken maar wel nog wat rare foutjes die ik in denk ik in m'n laatste veranderingen erin geholpen heb... Om de een of andere reden worden de GoT rijders altijd achteraan de lijst getoond en niet in de juiste volgorde, en hij wil af en toe nog wel eens crashen op een stukje code wat niet van mij is en waar ik ook niet aan wil komen (lees: unsafe code, pointers, blergh). En ik moet vooral nog werken aan de 'leesbaarheid', het is vrij lastig om even snel te kijken wat je nodig hebt terwijl je rijdt omdat je tweede monitor toch vrij ver weg zit. Fontsize omhoog gooien kan al flink helpen denk ik :)

Fuel berekeningen lijken aardig te kloppen, hij geeft netjes aan hoeveel fuel per lap en per minuut je gebruikt en kon me ook vrij nauwkeurig vertellen hoeveel fuel ik nog nodig zou hebben om de laatste 5 minuten uit te rijden :)

FYI: ik verbruik precies 1.30 L per lap op oulton park met de radical, en ongeveer 0.95 L per minuut, dus een fuel load van 45 L die we normaal nemen klopt zeer aardig (45 min * 0.95 = 43 L) :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ik kan LRP ondertussen wel schieten... In de MX5 was het altijd al horror daar, en in de Skip is het niet veel beter.
Net de 1e paar rondjes op Oulton gereden met de Skip... NICE !!!
Ik zie wel carnage aankomen met die chicanes en bandenstapels aldaar :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
derx666 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:51:
ik kan LRP ondertussen wel schieten... In de MX5 was het altijd al horror daar, en in de Skip is het niet veel beter.
Net de 1e paar rondjes op Oulton gereden met de Skip... NICE !!!
Ik zie wel carnage aankomen met die chicanes en bandenstapels aldaar :)
Denk eerlijk gezegd dat het een rustige week gaat worden in de Skip , niet iedereen zal die baan hebben nl en voor dat je bij de bandenstapels bent is de helft al uitgevallen denk ik. >:)

@Nick , ga straks eens kijken of ik je progje aan de gang krijg , btw ben een beetje met de telemetry aan het spelen is best wel uit te komen eigenlijk , zeker handig voor vleugelauto`s mbt bottoming , maar heb ook wat runs gedaan om fuelgebruik te bekijken .
bv Indy op michigan gebruikt in de outlap 2,2L (op gang komen) ,
daarna op snelheid 2,0L ook zelfs wanneer de tank leger wordt
en bij pit-in ong 1,7L
en een hele ronde met 100km/h (gele vlag) met tweede versnelling 0,59L en met zesde versnelling 0,55L (dus versnelling scheelt bijna niks , maar langzaam rijden dus best wel veel).

Bij de Lotus op Sebring is eigenlijk gewoon elke ronde hetzelfde , outlap(maar 0,1L minder) en inlap (0,4L minder) schelen maar heel weinig en snellere rondes gebruiken altijd een heel klein beetje meer.
Dus de voorspelling doen adhv je snelste ronde , zou best precies uit moeten komen.

[ Voor 44% gewijzigd door enchion op 12-12-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heren ik heb nog niks ingepland voor vanavond:
Niks gepland
Aangezien ik verwacht erg laat terug te zijn vanavond en morgen weer heel vroeg weg moet en de kans dus bestaat dat ik niet kan rijden, maar ook niet kan hosten, verzoek ik bv Hoogie om voor vanavond eventueel iets te hosten als daar interesse voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hosten kan altijd. Ik dacht dat F1 @ Zandvoort momenteel eerste keus was of niet?
Roep nog maar wat er gewenst is, dan zal ik vanavond wel even kijken wat er gehost moet worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:39:
Even tussen de training door (af en toe even pauze nemen he ;)), iemand die geinteresseerd is kan een vroege beta (nou ja, alpha) van m'n programma downloaden:
http://dl.dropbox.com/u/14309718/GotRijdersBeta.zip

.NET framework 4.0 vereist.

Pas starten nadat iRacing aan staat graag, anders crash :+

Enkel getest in de huidige hosted sessie, hij kan crashen tijdens andere sessie types... Hoewel dat je race in principe niet zou kunnen beinvloeden raad ik toch af om het tijdens een race al aan te zetten :+
Heb programma nog niet getest, maar vroeg me nog wel 1 ding af. Ga je de boel straks open source maken? Of enkel de interfaces benodigd om de plugins te maken? Ben wel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:38:
[...]

Heb programma nog niet getest, maar vroeg me nog wel 1 ding af. Ga je de boel straks open source maken? Of enkel de interfaces benodigd om de plugins te maken? Ben wel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt namelijk :)
Opensource als in codeplex ofzo weet ik niet (nooit gedaan), maar ik wil best de code een keer doorsturen als er interesse voor is. De plugin interfaces zal ik wel openbaar maken als het geschikt genoeg is voor andere mensen ook (lees: bugs eruit ;))

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond eens kijken of ik in mijn Rookie Class nog 2 Ovals kan rijden. Met een beetje geluk kan ik dan promotie afdwingen naar een hogere klasse :). moet nog 0.16 om de 3.00 te halen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:07:
[...]

Opensource als in codeplex ofzo weet ik niet (nooit gedaan), maar ik wil best de code een keer doorsturen als er interesse voor is. De plugin interfaces zal ik wel openbaar maken als het geschikt genoeg is voor andere mensen ook (lees: bugs eruit ;))
Zou de code graag eens zien. Vind het wel interessant om te zien hoe andere ontwikkelaars hun software opzetten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:23:
[...]

Zou de code graag eens zien. Vind het wel interessant om te zien hoe andere ontwikkelaars hun software opzetten :)
Het is wel niet de meest nette code op het moment, de SDK connectie is best netjes maar voor de UI gebruik ik WPF en eigenlijk maak ik totaal geen gebruik van de nieuwe mogelijkheden (databinding, mvvm, etc), maar goed, het werkt ;) kan vanmiddag misschien wel wat sturen.

Voor vanavond vind ik de F1 prima maar iets anders vind ik ook goed eigenlijk... Ik denk niet dat ik de F1 ga rijden deze week maar avondndje oefenen is altijd wel leuk

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben nu al een aantal dagen aan het zoeken op het forum van iRacing en verschillende websites hoe ik uiteindelijk zelf een paint kan downloaden die ik leuk vind en die over mijn eigen auto heen kan gooien.

Ben dus uiteindelijk op de site van tradingpaints.com en kijk dan welke paint ik leuk vind. helaas kan ik dan geen paint downloaden zodat ik een TGA file krijg.

Nu is mijn vraag dus eigenlijk of er sites zijn waar ik TGA files kan downloaden. Of zijn deze sites er niet en kan een paint alleen door "jezelf" gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:49
Oxigeon schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:49:
Ik ben nu al een aantal dagen aan het zoeken op het forum van iRacing en verschillende websites hoe ik uiteindelijk zelf een paint kan downloaden die ik leuk vind en die over mijn eigen auto heen kan gooien.

Ben dus uiteindelijk op de site van tradingpaints.com en kijk dan welke paint ik leuk vind. helaas kan ik dan geen paint downloaden zodat ik een TGA file krijg.

Nu is mijn vraag dus eigenlijk of er sites zijn waar ik TGA files kan downloaden. Of zijn deze sites er niet en kan een paint alleen door "jezelf" gemaakt worden?
Gewoon een paint kopiëren van iemand wordt niet echt geapprecieerd, tenzij de maker ervan op het forum kenbaar gemaakt heeft dat deze beschikbaar is voor iedereen.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1452036.page
Finally, Additional Notes:

All paints belong the Painters who created them. You are not permitted to "steal" a paint from another member by changing the file name on the .tga to your customer id.

If a paint has been created for you, it is good practice to credit the original painter with the design ( this can be set when uploading the design to your TradingPaints.com account )

If you do see a paint you like, you can always try contacting the original painter and asking permission to use it as your own. Again, always give credit to the original painter when doing this.
In het showroom forum staan wel redelijk wat skins die voor iedereen beschikbaar zijn.

Ik heb mijn eigen skins in elkaar geflanst met fotosoep, maar ik zie net dat voor seizoen 4 alle templates gewijzigd zijn... kan ik deze week weer skins aanpassen. 8)

Een must-read om skins te bewerken :
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1359645.page

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Fragbeestje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:04:
[...]

Gewoon een paint kopiëren van iemand wordt niet echt geapprecieerd, tenzij de maker ervan op het forum kenbaar gemaakt heeft dat deze beschikbaar is voor iedereen.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1452036.page

[...]

In het showroom forum staan wel redelijk wat skins die voor iedereen beschikbaar zijn.

Ik heb mijn eigen skins in elkaar geflanst met fotosoep, maar ik zie net dat voor seizoen 4 alle templates gewijzigd zijn... kan ik deze week weer skins aanpassen. 8)

Een must-read om skins te bewerken :
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1359645.page
Het is dus inderdaad dat iedereen zijn eigen skin maakt :). Dat had ik dus al gedacht na het niet vinden van de skins. Dan ga ik maar een skin maken met wat sponsor logo's van het bedrijf waar ik werk :). Mooi kleurtje geven etc. Eens kijken of ik er wat van gebakken krijg als ik tijd en zin hem tussen de wedstrijden door als ik thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zag net dat er maar een iemand zich geregistreerd had voor kwalificatie van de Proto&GT serie, Ik dacht, buitenkansje! Zo'n kans krijg je niet meer deze week. Dus snel gejoined en heb een 39.7 kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oxigeon schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:15:
Het is dus inderdaad dat iedereen zijn eigen skin maakt :). Dat had ik dus al gedacht na het niet vinden van de skins. Dan ga ik maar een skin maken met wat sponsor logo's van het bedrijf waar ik werk :). Mooi kleurtje geven etc. Eens kijken of ik er wat van gebakken krijg als ik tijd en zin hem tussen de wedstrijden door als ik thuis ben :P
Ik heb al mijn auto's voorzien van een eigen skin.
Hier zijn alle templates: http://membersmedia.iraci...int_Templates20111102.zip
En hier kan je alles lezen over hoe je e.e.a. moet doen:
http://members.iracing.com/jforum/forums/show/639.page
Als je interesse hebt wil ik je wel een keer een file (PhotoShop) sturen met een voorbeeld hoe ik e.e.a. aanpak om tot een leuk design te komen. Hieronder bv mijn Radical:
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/skins/radical/got/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

JoepW schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:57:
[...]

Ik heb al mijn auto's voorzien van een eigen skin.
Hier zijn alle templates: http://membersmedia.iraci...int_Templates20111102.zip
En hier kan je alles lezen over hoe je e.e.a. moet doen:
http://members.iracing.com/jforum/forums/show/639.page
Als je interesse hebt wil ik je wel een keer een file (PhotoShop) sturen met een voorbeeld hoe ik e.e.a. aanpak om tot een leuk design te komen. Hieronder bv mijn Radical:
[afbeelding]
Die bak ziet er mooi uit. Photoshop kan ik enigsinds een beetje mee overweg. Ik ga om het makkelijk te houden eerst eens proberen met eenzelfde kleur auto. Plak er wat logo's op en kijk waar ik uitkom. Ik vind het vooral lastig om te kijken welk deel waaraan komt als ik alles zo zie haha. Vanavond toch maar eens een poging wagen denk ik :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb weinig meer gehoord. Ik ga dus maar uit van F1 @ Zandvoort?

Poll: Ik wil vanavond trainen in de F1 @ Zandvoort !
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=377177&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

^^ de tendens lijkt nee te worden. Indien er geen andere ideeën zijn, lijkt het me niet handig om dan iets te hosten?

[ Voor 75% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is een oval fun race niet eens leuk? Met de streetstock op een standaard baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien handig als de mensen die nee stemmen ook even zeggen wat ze dan wel willen? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik voel me totaal nog niet bekwaam om met een F1 ergens te racen, al ken ik Zandvoort wel redelijk goed.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Niellie41 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:22:
Vind ik een leuk plan , doe maar wat , alle rookie auto`s vind ik prima overigens. (Legend op road is ook leuk wmb)

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 13-12-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:22:
Tja,dan kom ik op
- Legends @ South Boston
- Street Stock @ Charlotte

Andere rookie content (non-oval)
- Solstice @ Lime Rock park
- Spec Racer Ford @ Laguna Seca

Zijn maar wat ideeën

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We krijgen toch nooit genoeg mensen bij elkaar om een race te doen..? Heb geen zin om met 5 man over een oval te rijden, dat is toch niet leuk? Road trouwens idem... Een race met zo weinig mensen is na 3 rondjes een time trial van 45 min waar je niemand meer tegen komt :/

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2011 18:20 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:19:
We krijgen toch nooit genoeg mensen bij elkaar om een race te doen..? Heb geen zin om met 5 man over een oval te rijden, dat is toch niet leuk? Road trouwens idem... Een race met zo weinig mensen is na 3 rondjes een time trial van 45 min waar je niemand meer tegen komt :/
Tja, ik had ook het idee dat de opkomst mager is vandaag...
Ik weet niet. In het vervolg in ieder geval eerder plannen.

Rijden de meeste rookies al Skip? Dan kunnen we misschien Skip training doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tenzij er nu ineens 10 man zeggen dat ze wel een race mee willen doen denk ik dat we gewoon een practice moeten op zetten, en wat we dan doen maakt mij in ieder geval niet zo veel uit, zolang het maar een klein beetje relevant is (dus niet een combinatie die niet in een race voorkomt binnenkort).

Het hoeft van mij ook niet perse voor de officiele series te zijn. Waarom niet, bijvoorbeeld, de HPD fixed op Spa? Daar is in januari geloof ik een toernooi voor (laatst ook al geweest voor de VS, en in januari voor europa geloof ik), dus dat is ook relevant :+

Skip vind ik ook prima (Oulton park weer dan toch? Deze keer wel met chicanes?)

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2011 18:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:24:
Tenzij er nu ineens 10 man zeggen dat ze wel een race mee willen doen denk ik dat we gewoon een practice moeten op zetten, en wat we dan doen maakt mij in ieder geval niet zo veel uit, zolang het maar een klein beetje relevant is (dus niet een combinatie die niet in een race voorkomt binnenkort).

Het hoeft van mij ook niet perse voor de officiele series te zijn. Waarom niet, bijvoorbeeld, de HPD fixed op Spa? Daar is in januari geloof ik een toernooi voor (laatst ook al geweest voor de VS, en in januari voor europa geloof ik), dus dat is ook relevant :+

Skip vind ik ook prima (Oulton park weer dan toch? Deze keer wel met chicanes?)
Als onze rookies niet reageren voor half 9, word het HPD @ Spa
Als de rookies zin hebben, wil ik ook wel Skip van deze week doen. (heb echt geen idee meer wie wat nu precies rijd dit seizoen. Na dat seizoen SM is alles beetje versplinterd...)

Skip is idd Oulton Park International, dus met chicanes :*)

Het gaat de Skip worden op Oulton Park International
Start: 20:30
Eind: 22:30
Open voor iedereen

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj152/DannyLee_bucket/silverstone100.jpg

Een race van 100 rondjes met de Corvette.
Ik heb me in geschreven, want dat lijkt me heel gaaf. Inschrijven is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vanavond wordt niet wat voor mij, druk aan de studie voor m'n MCITP examen vrijdag.

Mag ik een tip geven die de opkomst hopelijk wat hoger maakt in de toekomst?

-plan de sessies wat verder vantevoren
-plan relevante sessies

Ik heb het idee dat met name de SM en Radical op dit moment poulair zijn onder GoT rijders, F1 rijdt bijna niemand heb ik het idee en zal ook veel rookies afschrikken, waar men misschien nog wel geneigd is om eens een keer een Radical of SM te proberen. Persoonlijk vind ik het namelijk ook zonde van m'n tijd om met de F1 te gaan rijden, ik rijd nog niet op 60% van wat dat ding kan en eerlijk gezegd vind ik hem ook helemaal niet leuk rijden, maar dat laatst is natuurlijk persoonlijk.

Denk dat dit wel helpt. Skip rijdt deze week op Oulton dus dat is alvast een goede keuze, nu nog gewoon iets verder van tevoren plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat verder tevoren plannen klopt inderdaad. En Oulton + Skip is best fun en zeer toegankelijk voor iedereen.

Ik reed net 1:56.5 in de Skip op Oulton. Blijft wel een tricky baantje / wagentje

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-12-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er vanavond niet bij (zoals ik al verwacht had) Ben net thuis van een mega vergadering. en heb totaal de knollen op en ik moet morgen weer mega vroeg op voor weer een lange dag. Dus ga even op de bank hangen.
Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:18:
Vanavond wordt niet wat voor mij, druk aan de studie voor m'n MCITP examen vrijdag.

Mag ik een tip geven die de opkomst hopelijk wat hoger maakt in de toekomst?

-plan de sessies wat verder vantevoren
-plan relevante sessies

Ik heb het idee dat met name de SM en Radical op dit moment poulair zijn onder GoT rijders, F1 rijdt bijna niemand heb ik het idee en zal ook veel rookies afschrikken, waar men misschien nog wel geneigd is om eens een keer een Radical of SM te proberen. Persoonlijk vind ik het namelijk ook zonde van m'n tijd om met de F1 te gaan rijden, ik rijd nog niet op 60% van wat dat ding kan en eerlijk gezegd vind ik hem ook helemaal niet leuk rijden, maar dat laatst is natuurlijk persoonlijk.

Denk dat dit wel helpt. Skip rijdt deze week op Oulton dus dat is alvast een goede keuze, nu nog gewoon iets verder van tevoren plannen :)
In principe heb je gelijk, maar de SM is volgens mij helemaal niet zo populair meer (hoewel ik hem nog altijd wel eens leuk vind, ga deze week ook wel suzuka proberen denk ik, maar volgens mij is de rest er wat op uitgekeken na een heel seizoen?), en de radical hebben we gisteren al gereden, vandaar dat we een beetje in de knoop zitten denk ik. Daarnaast rijden er nu ook redelijk veel mensen in de HPD, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin om daar 2 uur achter elkaar in te oefenen op een relatief makkelijke baan als lime rock, dat kan ik ook prima in een open practice ergens tussendoor, het gaat toch vooral om het oefenen met GTs en dat kun je met 4-5 GoT rijders niet.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2011 20:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En de sessie is UP!

Acties: