Omg wat een slechte races:
1ste race:
Ik reed redelijk vooraan. Ik dacht dat ik 3de ofzo stond, komt er iemand vanuit de binnenbocht, terwijl ik daar al rij, mij van de baan rijden... Er was gelukkig niks aan de hand met de autotje, dus ik rustig verder rijden. Ik rij dus op een gegeven iemand langzaam in aan het halen vanuit de linkerkant, komen we in de buurt van een bocht naar links, duwt die gast me er gewoon vanaf

Ik helemaal pissig dus, hierdoor een aantal keer offroad gegaan. Vervolgens was er nog een ongeluk gebeurt, alleen weet ik even niet meer hoe dat kwam. Dus 3 maal een 4x en een hoop offroads.
2de race:
Deze leek heel goed te beginnen. Ik startte op de 3de plaats en wist al snel de 2de plaats in te nemen. Ik rij op een gegeven moment snel genoeg om de eerste voorbij te gaan, doe ik iets totaal idioots: we naderen een bocht naar rechts dus in plaats van naast hem te gaan rijden, ga ik remmen omdat ik niet door hem eraf geduwt wil worden (al leek hij niet op iemand die raar reed), dus ik rij recht achter hem, we gaan de bocht in en zomaar ram ik hem rustig van achter en vliegt hij eraf. Meteen mijn excuses aangeboden. Hij reageerde met 'ok'.
Nou ik denk dus ok daar ben ik goed vanaf, rij ik door vlieg ik een paar keer uit de bochten... Dus ik wordt snel genaderd door een ander, wil hij me rechts inhalen in een bocht naar links, tikt hij mij opeens aan. Leek niet expres te gebeuren, maar i kvloog wel van de baan en mijn stuur stond scheef. Ik kom dus weer de weg op en rij richting de laatste bocht, maar het leek alsof er meer mis was met mijn auto, ik had totaal geen controle meer over de auto, dus tot aan de pits slinger ik over de weg, iedereen pissig omdat ze mij bijna raken, of zo hard remmen omdat ze me niet willen rammen en daardoor de weg uit vliegen. Ik rij dus maar de pits in en ik besluit ermee te kappen.
Ik weet niet waar ik zat met mijn hoofd maar het was wel duidelijk dat ik totaal geen concentratie had. Ik heb dan ook even 10x mijn excuses aangeboden en leavede vervolgens gewoon.
Ik ben dus met 2 races +/- 0.4 SR kwijtgeraakt...
Edit: Ik heb nog geprobeerd te starten met de koppeling. Het leek bij een race wel redelijk te gaan maar bij de andere lukte het totaal niet. Wordt nog even oefenen dus...
[
Voor 3% gewijzigd door
Soundless op 22-08-2011 15:37
]