Er zijn nog wel meer promotions hoor die niet zo publiekelijk op de iracing site zelf worden gepromoot.
Ik ben bijvoorbeeld begonnen met deze:
http://www.iracing.com/grand-prix-racing/
1 year for $75 + FW31 + Silverstone + Zandvoort
3 months for $35 + FW31 + Silverstone + Zandvoort
Nou heeft de Williams F1 eigenlijk niet zoveel nut als je net begint omdat je er nog niet in de officiele serie mee kan rijden waar je een A-license voor nodig hebt.
Maar de 2 banen die je cadeau krijgt worden in heel veel lagere road series (niet de rookie) ook al gebruikt, dus daar kan je je niet zozeer een buil aan vallen.
Het is gewoon meer een beetje een inschatting maken in hoeverre je verwacht dat je het leuk gaat vinden.
Omdat ik eigenlijk al vanaf Gp2 in 1996 vrij fanatiek met race games en simracen bezig ben was voor mij de keus niet zo moeilijk en ben ik meteen voor zo'n jaar abonnement gegaan.
Maar als je zelf niet zeker bent of het wel iets voor je is, is het wellicht handiger om eerst zo'n 3 voor de prijs van 1 abbo te nemen. Dat kost je bijna niets en geeft je toch wel een goede kijk in het gebeuren om te kunnen beoordelen of het iets is waar je verder mee wilt.
Wat het stuur betreft zou ik eerst gewoon met je huidige stuur beginnen.
Met meteen al nieuwere hardware aanschaffen zou ik om dezelfde reden ook nog even mee wachten om te zien of het wel echt wat voor je is.
Ik ben ondertussen ook al lid van de 100% content club en dat heeft de nodige dollars gekocht, maar ik heb dan ook wel geprobeerd zo maximaal te profiteren van de diverse aanbiedingen en kortingen die langsgekomen zijn:
- lid worden met de grandprixracing promotie
- gebruik gemaakt van die acties dat je iracing credits kon aanschaffen en daarbij nog extra credits cadeau kreeg
- bij het aanschaffen van content altijd 6 of meer items tegelijk aanschaffen (20% korting)
- zorgen dat je hele seizoenen meedraait in de niet-rookie series zodat je participation credits verdient (dat is tot $10 per seizoen en dus $40 per jaar)
[
Voor 24% gewijzigd door
Red Baron op 07-12-2011 16:18
]