Hoogie2004 schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:08:
Geen goede F1 race van mij, 2 incidenten in de eerste 2 rondes... 1 keer aangereden van achter, en 1 keer de gast voor me geraakt, toen moest ik pitten voor nieuwe voorkant (onderstuur

)
Toch nog 11e en schade beperkt kunnen houden (-30 iR en -0.09 SR)
#edit: En de 2e F1 is nog veel erger. Maak eerst al een valse start, gooi de wagen bij die stop and go dan maar vol met fuel om het einde te halen. Mis ik in ronde 26 ofzo gewoon mijn rempunt voor bocht 2 met een meter of 20.... Drama

(misschien toch iets te moe...)
Ik liep ook weer behoorlijk te prutsen in m'n eerste race.
Een auto voor me spinde bij het uitkomen van de laatste bocht. Om hem te ontwijken ging ik maar rechts de baan af door de grindbak en het gras.
Alleen toen ik weer de baan op wilde rijden gaf ik waarschijnlijk nog iets te veel gas waardoor ik spinde en links de muur met de neus zacht aantikte.Omdat ik 90 graden gedraaid stond op de baan reed ik maar achteruit om de baan vrij te maken.
Helaas ging dat weer iets te hard waardoor ik ook nog eens met de achterkant tegen de muur aan de andere kant knalde.
Gevolg: kromme auto en een pitcrew die me niet meer verder liet rijden.
De tweede race ging wel beter, maar was ook stukken minder competatief,
Ik reed simpel rond op een 5e plek wat al snel een 3e plek werd nadat ik een trager iemand voor me inhaalde en een ander z'n verbinding verloor.
Ik zat een behoorlijk stukje achter Roderic en van achteren kwam ook geen dreiging meer, dus ik reed redelijk relaxed rond denkend dat ik wel op het podium zou finishen.
Na m'n pitstop kwam ik terug op p5 en nadat de gast die voor de stops achter me reed ook pitte lag ik 4e.
Echter wilde een ander maar niet stoppen.
En waar ik eerst nog dacht dat hij gewoon laat zou stoppen realiseerde ik me pas erg laat dat hij wel eens een 0 stops race zou kunnen doen.
Toen dus maar weer als een gek gaan stampen om het gat dicht te krijgen, dat ging moeizaam maar toen hij ook nog eens in fuel save mode moest gaan de laatste ronden zat ik wel op z'n staart.
Alleen is Mid Ohio niet echt een baan waar je kan inhalen en het lukte me dan ook niet om een goede run te krijgen op het rechte stuk.
Ik titke hem nog wel half in de rondte in de laatste bocht toen hij daar erg langzaam doorheen ging.maar heb hem toen wel weer voor laten gaan en ook in de 2 rondes daarna lukte het me niet meer om hem voorbij te gaan.
Het was wel weer leuk, maar had vrij weinig practice in de williams gedaan deze week dus ben al met al nog wel enigzins tevreden.