Ja, het begon vond ik echt geweldig weer, hele tijd in gevecht, echt eigenlijk te close, geen idee hoe dat goed gegaan is, maar echt gaaf. Toen het een beetje uit elkaar aan het lopen was, op de helft ofzo, werd ik echter gewoon eraf getikt bij het aanremmen van T1. Kon hem nog houden door vol de rem in de trappen. Nou ja, kan gebeuren dacht ik, niet goed op het rempunt gelet ofzo, en ik verwachtte eigenlijk dat hij wel even zou inhouden om me weer voor te laten. Maar nee hoor, hij komt er gauw aan de buitenkant (naast de weg dus) even snel voorbij, heeft niet eens sorry gezegd. Ik vond het erg smerig... Ja het kan gebeuren dat je iemand bij het remmen aantikt, maar dat is toch gewoon jou schuld dan, het minste wat je kan doen is sorry zeggen

Iets later raakte hij ook nog de p3 aan, ik heb eerlijk gezegd niet gekeken hoe dat gebeurde maar daar is die p3 ook 2 plaatsen door kwijt geraakt. Later in de chat hoorde ik ook nog iemand over contact met diezelfde iets zeggen. Het kwam gewoon een beetje op me over alsof hij niet kon racen en gewoon iedereen eraf tikt.
Daardoor raakte ik in een keer al 3 plaatsen kwijt ofzo en flink wat tijd, en meteen de aansluiting met de top 3 kwijt en de rest van de race was dus eigenlijk vrij saai alleen. Ik lag 2e toen geloof ik, later nog wel door twee snellere ingehaald maar ik had 4e of misschien zelfs 3e kunnen worden als ik goed had kunnen blijven verdedigen. Beetje jammer
Maar ach het begin was top.
En die doordraaier heb ik nog niet echt door, ik snap niet hoe iedereen die neemt. In de eerste paar meter haal ik iedereen heel dik in en daarna heb ik enorm onderstuur dus kan ik pas heel laat weer op het gas. Als ik meer of eerder rem dan kan ik iets eerder op het gas maar zit ik heel laag in de 4 (of zelfs naar de 3 terug) en dan verlies ik juist nog meer tijd.
Edit
Ik zie dat die contact helemaal niet in de laps lijst voorkomt... Wat vreemd

Ik werd toch echt aangetikt en kreeg zelfs een 4x. Hij is niet getelt blijkbaar... Vind ik erg vreemd want zelfs als het ghost contact is dan krijgen beide toch gewoon 4x?
[
Voor 15% gewijzigd door
NickThissen op 06-11-2011 17:37
]