iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:32:
Er komt nog een verbeterde baseline overigens, deze schijnt nogal brak te zijn en gemaakt voordat NTM voor de MX5 helemaal af was... bijna jammer; begin net voordeel te hebben op andere racers die nog niet gewend zijn ;)

De Roadster heeft vooral betere setup nodig, die is echt kut nog.
Die nieuwe baseline setups zijn er al, ze zijn hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:43
Dutch3men schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:16:
[...]

Die nieuwe baseline setups zijn er al, ze zijn hier te vinden.
Ja, maar ze zijn nog niet de fixed setup in de Mazda Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Heb net de mx5cup op limerock gedaan... brrr...
ik kan er weinig mee. 1e ronde spint er iemand vlak voor me, ik aai de rem, en sta achterstevoren. Achteraan verder rijden, en niks meer kunnen doen. Nog een aantal keer offtrack... SR nog net +0.04...
Ik ga verder met de Skip, want de MX5 is al zn lol verloren.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:19

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is er interesse om zondagavond (20:30) een hosted race te doen met de radical op Oulton International?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22

BM

Moderator Spielerij
Oke... wijze les. Meatballs mag je dus niet negeren :+

Halverwege de race stomme fout in de esses gemaakt, en daarmee een zekere top 6 plek weggegooit. Auto krom, en repairen. Daarna spinde er paar ronden voor het einde iemand voor me, waar ik op reed. Auto reed niks anders dan dat ie al deed (ruk dus :+), en besloot door te rijden. iRacing vond dat niet zo'n strak plan, dus DQ... volgens mij is elke ronde die je met een meatball rijdt ook een incident, kan dat? :?

Tis iig niet best voor je irating en je SR...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ik sta al op -1.00 SR sinds dinsdag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:55
Zucht.. ik zit redelijk slecht qua sr op het moment. Omdat ik toch niet meer voor de titel ga in de sm dit seizoen dacht ik nu maar even een race te doen voir mn sr. Comfortabel aan de leiding vanaf pole en lekker ongeconcentreerd de muur in.... 8 min repairs dus zo eens kijken of er nog mee te rijden valt.....

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik op -0.2SR ongeveer. Net er weer 0.02 bij gekregen na een race in de 2e split van de Skip.
Stuurde in de 2e ronde toen alles nog bij elkaar zat in bocht 1 te ver in, terwijl degene achter me net zn neus ertussen drukte. Hij vloog over mn auto heen, en kon vrij redelijk doorrijden. Mijn rechtervoorwiel krom, en dus pits. Daarna in niemandsland rondgereden met een 1:47.396 als snelste ronde. Nog 2 spins gehad, anders was ik nog wellicht 7e geeindigd ipv 8e. Maargoed voor een 1e race met de skip valt het me nog niet tegen. Ik reed dezelfde rondetijden dan degene die 2e geworden is, dus ik heb wel hoop.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Denk trouwens dat de nieuwe rookies het in begin moeilijker zullen hebben dan voorheen met de MX5 maar dat daarna de stap naar de Skip een stuk kleiner is. Je moet nu veel meer dezelfde principes toepassen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vind op dit moment de Skip makkelijker rijden dan de MX5. Veel voorspelbaarder.
De MX5 kan heel netjes en neutraal zijn, en dan ineens BAM, sta je achterstevoren. Zelfs als ik op een zelfde manier rij als met de Skip, dus remmen voor de bocht (met gas), niet sturen zonder gas, niet abrupt sturen enz., en toch rijdt de MX5 als een draak.
Ik denk ook niet dat ik er nog een race in zal rijden, de Skip is zoveel leuker.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Snap die reacties ook niet zo. Gister even paar rondjes met de MX5 gereden, en ik vind het wel meevallen :?
Ja, hij rijd anders, maar in mijn herinneren was/is de Skip vele malen trickier dan de MX5 nu is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:36
JoepW schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:23:
Is er interesse om zondagavond (20:30) een hosted race te doen met de radical op Oulton International?
Lijkt me wel leuk. Weet niet of ik 20:30 haal maar veel later zal het niet worden dus gaat wel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT - HDP op Watkins Glen Boot (volgende week!) nu gehost met pw = gottrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, net wat raar met de indycar op mid-ohio :? Ging paar bochten voor het einde wat wijd over de curbs, en volgens mij brak er daarna wat af ofzo :? Volgende linker was iig met geen mogelijkheid meer te halen. Gek genoeg geen meatball of enige melding van schade dan ook. Pitten gaf ook alleen optional repairs aan, terwijl na impact met de muur mijn rechtervoorwiel toch echt een eigen leven was begonnen :p

Wel jammer, race ging opzich wel re-de-lijk. 3e in een veld van 9, maar denk wel heel erg lage SoF. We zullen zien wat het uiteindelijk word. Nu eerst maar eens de HPD gaan oefenen :)

Edit: dat doen we dus ook niet meer :p -102 irating omdat ik crash zonder dat ik weet wat ik fout doe :p Sta nu weer lager dan voor dit seizoen :/

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 05-11-2011 16:13 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
En weer gewonnen op Lime Rock. Alleen nu 2de split.

3 INC dit keer maar, bijna een record op Lime Rock.

Heb de Cup met NTM nu aardig onder controle. Vind het eigenlijk vrij lekker rijden, stuk spannender iig. OTM was best saai omdat je weinig hoefde te doen om 'm op de baan te houden.

Alleen zat me op te vreten... 10 ronden achter iemand vast gezeten die 2 ronden achterstand had. 1e keer dat ik vlak bij m kwam ging ik er bijna af omdat ie zo vroeg remde voor T1.

Het is netjes om op rechte stuk bij blauwe vlag ff iemand voor te laten, vooral als je zelf een verloren race rijd... dat deed ie al niet, maar is ie ook niet per se verplicht... maar hij sneed me zelfs paar keer af de gek toen ik 'm er naast zette 8)7

Twijfel nog of ik 'm report.

Heb trouwens veel minder last van bandenslijtage dan met OTM. Remmen gaat namelijk ook stuk vloeiender, geen schurende banden meer.

In Warm-up nog een debiel die me eraf tikte... vandaar wat minder geplust in SR dan had gekund.. maar toch +0.12 na wat dramatische wedstrijden op gebied van SR.

In 1e split heeft iemand trouwens een 59.387 gereden in de Roadster... voor mij het snelste dat ik gezien heb so far met NTM. De top 3 daar is met de Roadster... ms is ie toch nog steeds sneller dan de Cup maar moeilijker onder controle te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 05-11-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:37:
GoT - HDP op Watkins Glen Boot (volgende week!) nu gehost met pw = gottrain
HPD ;)
Ik ga zo kwalificeren en dan om 7 uur en misschien 9 uur de race pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Woei, heeeerlijke race met de Radical *O*

Lekker vol veld, met 22 starters. Ik had als 1 van de weinig geen Q gedaan, dus mocht op P18 starten. Door gepruts van andere gestaag opgeklommen naar P6, en daar groot deel van de race gereden. Op einde volgens mij nog paar man voorbij die zonder fuel kwamen te staan. Uiteindelijk als 4e geeindigd. +85 IR en +0,71 SR. Helaas 1 incident in de warmup, maar race was incident-vrij.

Hele, hele gave auto _/-\o_

Snap alleen niet hoe mensen met 45 liter een race uitrijden. Ik startte met 49.6, en had daar nog 1,2 liter van over op het einde...

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 05-11-2011 17:32 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:13:
[...]
HPD ;)
Ik ga zo kwalificeren en dan om 7 uur en misschien 9 uur de race pakken.
De letters waren goed toch, alleen de volgorde was gehaspeld... ;)
Maar wat een heerlijke auto. Sebring nacht is niks voor mij met mijn slechte 'nachtogen'.
Volgende week maar eens een race meepakken met de HPD op Watkins Glen. Heerlijke wagen is het geworden.
Moet ik wel even mijn koppelingspedaal monteren denk ik. Want met de knop kom je volgens mij niet van het grid weg....

Morgen maar eens wat met de radical racen op Watkins Glen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:08:
[...]

De letters waren goed toch, alleen de volgorde was gehaspeld... ;)
Maar wat een heerlijke auto. Sebring nacht is niks voor mij met mijn slechte 'nachtogen'.
Volgende week maar eens een race meepakken met de HPD op Watkins Glen. Heerlijke wagen is het geworden.
Moet ik wel even mijn koppelingspedaal monteren denk ik. Want met de knop kom je volgens mij niet van het grid weg....

Morgen maar eens wat met de radical racen op Watkins Glen.
HPD is idd veel beter geworden. Maar bij de Proto & GT is er een rollende start. Dus de koppeling heb je niet nodig ;)

Net een kwalificatie gedaan. Niet super snel: 1.44:7nogwat. Ik sta iig voor de GT's, dat is het belangrijkste. Verder ga ik zo de race om 7 uur rijden, kijken wat dat brengt :)

Verder vind ik 's nachts racen echt gaaf. Veel leuker dan overdag :P Hopelijk komt er ooit nog een overgang er in. Dan zou je langere races kunnen houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier sebring at night met produceral headlights.
Hpd met ntm v2 baseline setup en bewegende armpjes

Nieuwe video

1.43.856

Rijdt ect geweldig die HPD

[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 06-11-2011 02:10 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ahh wat jammer, had een lekkere race in de Radical, comfortabele 5e plek na flink wat problemen voor (en achter) me, en in ronde 25 ofzo glij ik ineens weg in de een na laatste bocht, niet heel erg maar net genoeg om tegen te moeten sturen. Lukte aardig, kwam weer recht, maar toen gleed ik weer de andere kant op. Kon hem net niet uit de muur houden dus sta nu 10 min in de pits :-( Ach, als ik nog even wat cleane rondjes neer kan zetten valt het kwa SR erg mee denk ik, en kwa iRating misschien ook nog wel, zijn al flink wat uitvallers.

Wel grappig, de nummer 4 voor me crasht in die lange doordraaier, lag zo'n 3-4 sec voor me dus ik zag hem in het gras rond tollen toen ik de bocht uit kwam. Toen kwam hij langzaam richtig de weg, en in een split second besloot ik om naar links te sturen juist naar hem toe. Hij gleed door naar rechts en ik kon er links langs, en hij knalt hard op m'n achterligger (die hem daarna uitschold omdat hij had moeten remmen, nja, als ik hem kon ontwijken had hij dat ook gekund, niet zeuren dacht ik). Hij leek wel door te kunnen rijden, hij haalde me zelfs makkelijk bij (ik had even gelift) en kwam naast me in de volgende bocht, waar hij weg gleed en (gelukkig) achter me door weg schoof. Best asociaal om met een auto waar 3 seconden geleden iemand vol overheen gevlogen is gewoon de binnenbocht te pakken in zo'n snelle bocht, hij had me zo mee kunnen nemen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Fuelke

Forza Ferrari

Oh ja, de armpjes ... toen ik de video zag bij iracing dacht ik die gaan meteen uit, maar heb er gisteren mee gereden, maar ze storen me totaal niet bij het rijden, je kijkt boven hen uit naar het circuit, dus ik laat ze nog ff aanstaan.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik voel me net weer een rookie :p Gecrashed in de race, gepit, auto zo goed als nieuw, en uiteindelijk nog +0.10 SR... Klein beetje iRating kwijt, maar ach, ik zit goed zo.

Armen heb ik ook aan, stoor me er niet aan, m'n eigen armen en stuur zie ik namelijk niet echt omdat m'n monitor iets hoger staat dan de voorruit in het echt zou zitten, dus ik kijk er overheen.

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 05-11-2011 19:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

Zometeen de F1 meedoen :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ging je niet de Radical mee pakken? Race van half 9 gingen toch een zooi mensen waar Roderic mee raced mee doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:10:
[...]

Ging je niet de Radical mee pakken? Race van half 9 gingen toch een zooi mensen waar Roderic mee raced mee doen?
Ehhh, goed punt!

FF unregister bij de F1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:11:
[...]

Ehhh, goed punt!

FF unregister bij de F1 :+
Haha... Mij maakt het niet uit hoor, maar ik kwam toevallig net nog tegen dat je zei dat je mee ging doen, vandaar :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De Radical race van zometeen loopt inderdaad al aardig vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:13:
[...]

Haha... Mij maakt het niet uit hoor, maar ik kwam toevallig net nog tegen dat je zei dat je mee ging doen, vandaar :p
Klopt

Maar weer onverwacht moeten werken vandaag en wou gewoon even lekker racen :+ Radical stond er toen niet bij.

Die Radical gaat gewoon 3x splitten zeg.....

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die was leuk, alleen nogal eenzaam. Nick was 0,2 s per ronde sneller en ik was 0.3 sneller als die achter me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, wat een geweldige race zeg... De eerste paar rondjes waren echt zweten, ik heb geen idee hoe vaak we van positie gewisseld zijn, paar foutjes werden gemaakt voor me waardoor ik een of twee man inhaalde, maar wel langzamer was waardoor ik weer ingehaald werd, en eigenlijk 3 ronden lang met 3 of 4 man op een vierkante meter gereden. Toen een crash van de nummer 1 of 2 en daarna vielen we wat uit elkaar. Rest van de race op een 0.5s van m'n voorganger gezeten, ongeveer 10 rondjes voor hem gereden en de rest vlak achter hem, kwam af en toe enorm dichtbij maar hij verdedigde goed en ik kwam er niet goed genoeg langs. Een keer zat ik er wel echt goed langs in de voorlaatste bocht, maar toen was ik compleet mijn rempunt kwijt en bang om te laat te remmen remde ik 100 meter te vroeg waardoor hij er weer voorbij kon, jammer zeg, dat was ook nog eens de een na laatste ronde, anders had ik hem misschien voor kunnen blijven :) Toch 3e plek, weer wat SR erbij (twee off tracks verder niks) en weer een leuke race :D

3 splits trouwens, een SOF van 3100 in de hoogste, dat is erg hoog voor deze serie geloof ik, zullen ze blij mee zijn :)

En Hoogie, volgens mij is dit de eerste echte race (behalve GoT-races) waar ik voor je gefinished ben (in een race waar we beide zonder al te veel problemen gefinished zijn dan). Tijd geleden stond het 4-0 geloof ik, dus maak daar maar 4-1 van 8)

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 05-11-2011 21:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die 4-1 is echt welverdiend, je was niet bij te houden, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:03:
Die 4-1 is echt welverdiend, je was niet bij te houden, :)
Ach, 35 rondes achter elkaar een draft hebben op 98% van de track helpt natuurlijk ook :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:13:
[...]

Ach, 35 rondes achter elkaar een draft hebben op 98% van de track helpt natuurlijk ook :+
Dat misschien wel, maarja. Verder toch een erg strakke race van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:42:
[...]

Dat misschien wel, maarja. Verder toch een erg strakke race van jou.
Dankje :) Was wel leuk geweest als je vanaf het begin bij ons had gezeten, je was echt niet veel langzamer en met draft was je ons wel bij gebleven. Volgende keer even qualifyen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Geinig, maar ik ga nu eerst even de pro series kijken @ www.psrtv.com
Eens zien hoe de verschillende nederlanders het gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zegt me niks (sorry :+)

Wat ik graag nog zou willen zien is een meer normale road auto, een BMW of Porsche ofzo, waar je goed mee kan racen maar wel lekker makkelijk, zoals de MX5 maar dan met iets meer power. Maar dat zal met licenties wel nooit lukken :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Grand Prix Legends?

Ik word oud. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Die Lotus is wel vet ja, neem aan dat ze daar nog wel spul van hebben liggen ook uit hun GPL release :)
Ook nog een tijd mee gespeeld, maar nooit echt genoeg tijd in gestopt om echt goed te worden. Maar als ze het mij zouden vragen zou ik ook liever een (normale) auto zien met wat meer oempf. Misschien iets uit de WTCC/BTCC of misschien zelfs een DTM. Die laatste lijken me ook wel erg vet.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
derx666 schreef op zondag 06 november 2011 @ 02:50:
Die Lotus is wel vet ja, neem aan dat ze daar nog wel spul van hebben liggen ook uit hun GPL release :)
Ook nog een tijd mee gespeeld, maar nooit echt genoeg tijd in gestopt om echt goed te worden.
Mijn GPL rank is -12,732, maar dat zal velen blijkbaar niet veel zeggen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgende week Radical op Mosport *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
MartijnA3 schreef op zondag 06 november 2011 @ 08:39:
[...]
Mijn GPL rank is -12,732, maar dat zal velen blijkbaar niet veel zeggen. ;)
Netjes, ik zie net dat de mijne +49.735 is en jij op alle tracks een snellere tijd hebt staan.
Ik zou haast GPL weer even gaan opstarten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Haha, ik heb Gpl niet meer, disc onleesbaar. Geen idee of het nog draait onder Windows 7. Ben wel benieuwd hoe het rijdt met een goed stuur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MartijnA3 schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:54:
Haha, ik heb Gpl niet meer, disc onleesbaar. Geen idee of het nog draait onder Windows 7. Ben wel benieuwd hoe het rijdt met een goed stuur.
Volgens mij had je toch al een tijdje geen disc meer nodig daarvoor , er was een legale download met upgedate textures en een seizoen later (eerste met vleugels) ?

btw mn crashes lijken nu echt verholpen , alles eraf en er weer op schijnt de uitkomst geweest te zijn , dus als iemand zin heeft om nog een Radical samen te pakken vanavond of laat vanmiddag 16:30 ofzo.

btw wat die nieuwe Lotus betreft , als het dan toch een classic auto moet zijn dan liever een oude GT , Matra 650 ,Porsche 917 is nl ook mijn fav mod in rfactor , maar dat kan nog komen natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 06-11-2011 12:34 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Je begrijpt hun keuze toch wel, zijn toch mensen die aan gpl hebben gewerkt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Zeker begrijp ik dat , zal misschien zelfs de eerste zijn die hem koopt , vind het ook een erg leuke toevoeging , maar als ze de Matra er 100% perfect inzetten dan ga ik persoonlijk bij hun langs om de grond onder hun voeten te kussen.

Sinds Iracing het voor mij alweer vijf races zonder problemen doet , ben ik al weer wat positiever , maar ik kan begrijpen dat je dat er niet in gelezen hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door enchion op 06-11-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:23:
Heb afgelopen week echt bijna geen tijd gehad voor Iracing. Enorm druk op werk en veel teveel sociale dingen ingepland. Dit weekend Iracen ook al weer van alles last minut. Vanavond weer wat afgesproken dus kan er niet bij zijn.

Wel nog ff getest met de Ford GT en moet zeggen rijd nu makkelijker dan afgelopen seizoen. Voelde iig beter aan. Njaaah komende week maar is weer wat knallen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:30:
[...]

Volgens mij had je toch al een tijdje geen disc meer nodig daarvoor , er was een legale download met upgedate textures en een seizoen later (eerste met vleugels) ?

btw mn crashes lijken nu echt verholpen , alles eraf en er weer op schijnt de uitkomst geweest te zijn , dus als iemand zin heeft om nog een Radical samen te pakken vanavond of laat vanmiddag 16:30 ofzo.

btw wat die nieuwe Lotus betreft , als het dan toch een classic auto moet zijn dan liever een oude GT , Matra 650 ,Porsche 917 is nl ook mijn fav mod in rfactor , maar dat kan nog komen natuurlijk.
Ik ben er om 14:30 wel in de radical.Wellicht vanavond ook maar wil ngo een rondje Fixed op Sebring doen eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door RielN op 06-11-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ben er vanavond niet bij vanwege een etentje. En als ik dan al op een redelijke tijd terug ben ga ik de F1 race(s) meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
RielN schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:40:
[...]

Ik ben er om 14:30 wel in de radical.Wellicht vanavond ook maar wil ngo een rondje Fixed op Sebring doen eigenlijk.
Liever later , wil nog wat practice doen voor dat ik ga rijden , maar als het moet dan moet het.

Verder endelijk na ongeveer 40 keer Legends en Street Stock op D4 gekomen voor de Ovals dus kan dan gelukkig volgende week meedoen met de Trucks. (denk wel dat ik het erg leuk ga vinden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
http://dl.dropbox.com/u/7...kinsClassic_Q_nov2011.sto

Setje voor watkins. Best lekker, zojuist een 1.04:65 gequalificeerd :)

Ik doe vanavond denk ik ook nog een rondje.

[ Voor 13% gewijzigd door RielN op 06-11-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik op tijd thuis ben, doe ik om half 9 mee (als ik mag van de vriendin)

Zit namelijk alweer op het werk, dus weet niks zeker @ the moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
WHOOHOOO

Net m'n eerste SM race gewonnen....( 2e split....)
kwam gelukkig goed weg van P8. Moest om 2 of 3 stilstaande auto's heen slingeren, en de andere autos ontwijken. Kon op P5 door T1 heen en had 2 rondes later P2 te pakken.
Toen en aantal ronden 2e gereden en eigenlijk rustig afgewacht. Nog ingehaald door iemand die van de 16e plek startte en erg snel was. Bij verdedigen van de plek met het aanremmen iets in het gras gekomen en dwars gegaan. Kon 'm nog uit de muur houden, maar op 12 sec achterstand weer de baan op.
Gelukkig maaktte P1 en P2 beide een individuele fout in de 17e ronde. P2 moest towen, en P1 reed met een kromme auto verder die ik in de 18e ronde voorbij ging.

+101 iR en +0,22 SR
http://members.iracing.co...onid=4392935&custid=69629

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RichardA schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:46:
WHOOHOOO

kwam gelukkig goed weg van P8. Moest om 2 of 3 stilstaande auto's heen slingeren, en de andere autos ontwijken. Kon op P5 door T1 heen en had 2 rondes later P2 te pakken.
Toen en aantal ronden 2e gereden en eigenlijk rustig afgewacht. Nog ingehaald door iemand die van de 16e plek startte en erg snel was. Bij verdedigen van de plek met het aanremmen iets in het gras gekomen en dwars gegaan. Kon 'm nog uit de muur houden, maar op 12 sec achterstand weer de baan op.
Gelukkig maaktte P1 en P2 beide een individuele fout in de 17e ronde. P2 moest towen, en P1 reed met een kromme auto verder die ik in de 18e ronde voorbij ging.

+101 iR en +0,22 SR
http://members.iracing.co...onid=4392935&custid=69629
Gefeliciteerd!

Heerlijk gevoel he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Jmmer, lag lekker op p1 maar doordat p2 steeds op een paar tienden drukte toch de bocht uit gevlogen. Ik moet weer leren met wat druk op de ketel te rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik had met de Mustang race van 12.15 een gevecht om plek 9 van 6 ronden lang. Steeds bij T1 op Summit Point kon ik naast hem komen, maar net niet ver genoeg. 6 ronden binnen 0.3 sec achter elkaar gereden. Toen maakte hij een klein foutje en kon ik er eindelijk voorbij. Pfoeh, het ging maar om P9 maar heerlijk!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
En de fixed series ook een drama met de COrvette. Please stap niet in de HPD als je het niet KAN. Ging een hpd wijd, gaf hem alle ruimte maar nog tikt ie mijn achterwiel krom.
Wat een stomme klasse, heb ook vorig seizoen nog geen leuke race gehad. Jammer dat de Corvette niet meer zijn eigen klasse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Woei, Lotus naar iRacing *O* Brings back good memories of GPL *zwijmel*

Zodadelijk nog eens een Radical race meepakken denk ik :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:46:
WHOOHOOO

+101 iR en +0,22 SR
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=4392935
Netjes!!!!!!!!!

Ik net van 9de op het grid naar 5 de plek gereden met de Radical. Lekker gereden. Goed voor iRating en SR ;)
http://members.iracing.co...onid=4393172&custid=65950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
In zelfde Radical Race 6de geworden , maar volgens mij hebben ze het gras toch iets meer grip gegeven.
Toen ik in de op 1 na laatste bocht eraf schoot had ik echt niet het idee dat ik de muur toch nog kon ontwijken.

Als er vanavond nog iets georganiseerd/afgesproken (GOTHOG) wordt dan doe ik zeker mee , vandaag is alles op 1 of andere manier ++++++
JoepW schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:42:
Ik heb het gras nog niet getest ;)
Vanavond tijdens de race maar eens uitproberen zou ik zeggen. :D

[ Voor 47% gewijzigd door enchion op 06-11-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb het gras nog niet getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Misschien rare vraag, maar... is er eigenlijk genoeg tijd om om 16:00 Q te doen, en dan om 16:30 te racen? :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:43:
Misschien rare vraag, maar... is er eigenlijk genoeg tijd om om 16:00 Q te doen, en dan om 16:30 te racen? :?
Ja hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
In dat geval word het tijd dat ik dat eens ga proberen :p

Gister van 18 naar 4 was leuk, maar vooraan starten is ook wel eens leuk.

[ Voor 40% gewijzigd door BM op 06-11-2011 15:53 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:40:
...Als er vanavond nog iets georganiseerd/afgesproken (GOTHOG) wordt dan doe ik zeker mee .....
Er zijn maar 3 man die interesse hebben. Dus dat wordt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:52:
[...]

Er zijn maar 3 man die interesse hebben. Dus dat wordt niks.
We kunnen natuurlijk ook allemaal in de radical race stappen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk dat ik vanavond niet race btw.
De race op Watkins Glen is een soort oval race. Beetje weinig bochten ;) Dus k hou ff op daar.
En verder heb ik geen zin in Road America met de SM (beetje saai) en nachtrijden is niks voor mij.
Dus misschien ff trainen op mid ohio met de Indy... of ik ga nog wel wat testen voor volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:09:
Ik denk dat ik vanavond niet race btw.
De race op Watkins Glen is een soort oval race. Beetje weinig bochten ;) Dus k hou ff op daar.
En verder heb ik geen zin in Road America met de SM (beetje saai) en nachtrijden is niks voor mij.
Dus misschien ff trainen op mid ohio met de Indy... of ik ga nog wel wat testen voor volgende week....
Neem anders voor de lol 1 raceje in de Street Stock , die auto in nu echt een stuk leuker. (beukt iets beter :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:22:
[...]

Neem anders voor de lol 1 raceje in de Street Stock , die auto in nu echt een stuk leuker. (beukt iets beter :) )
Neuh, oval ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Maakt het uit je verliest toch niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, ik dacht dat als de vlag uit ging, de sessie over was, maar in Q mag je dus wel je ronde afmaken? Net beetje ruzie omdat ik in de weg reed met een kapotte auto :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:04:
[...]

We kunnen natuurlijk ook allemaal in de radical race stappen :)
Aan welke zit je dan te denken , wil nog wel een keer radical doen vandaag nl , die van 20:30 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik pak die van nu mee maar als ik op tijd klaar ben met eten ook nog die van 20:30 denk ik. Saaie track om alleen te rijden, maar erg leuk om in gevecht te zijn omdat je heel lastig van elkaar weg komt, en omdat er vrij weinig kans is om grote fouten te maken (en kleine foutjes kun je vaak opvangen zonder veel tijd te verliezen).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom nu ff kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Rijder A in de Radical is sneller dan rijder B en hapt echt per ronde tijd van hem weg. Rijder A zat eerst achter mij aan kwam met hetzelfde tempo dichter, dus ik liet hem er langs. Rijder B dacht daar anders over en hield de boel gewoon op. Geen blocken op zich, maar welop het randje mt nog 30m te gaan. Hierdoor was ik zelf ook in hun slipstream gekomen. Ik probeerde hun zelfs beiden tegelijk uit te remmen in T1 maar was toen te traag bij het uitkomen. Ronde later domweg de muur ingereden bij het uitkomen van de laatste bocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Je hoeft natuurlijk niet aan de kant.
Ik heb zo ooit een gast die net sneller was ook de hele race op mijn nek gehad. Hij vond het supergaaf en frustrerend tegelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM & Nick mooie race beide....
En Nick wat een prachtige gevechten heb jij gehad. Jammer dat je in de doordraaier zo ruim ging. Kostte je in 2 bochten 2 plekken. ;)
Maar een genot om naar te kijken. Mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als iemand net sneller is dan hoef je inderdaad niet aan de kant, maar het snelheidsverschil was duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik mis helaas nog nét ff wat snelheid om echt goed aan te kunnen haken. Zolang in iemand slipstream heb is het goed, maar zonder kan ik helaas nog weinig uitrichten.
Q-tijd was ook niet bijzonder goed, dus startte ook vrij ver naar achter. Start zelf verprutste ik ook volledig, dus dat Q'en bracht me niet veel.

Wel aardige race verder. Eindelijk eens in de top split.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, het begon vond ik echt geweldig weer, hele tijd in gevecht, echt eigenlijk te close, geen idee hoe dat goed gegaan is, maar echt gaaf. Toen het een beetje uit elkaar aan het lopen was, op de helft ofzo, werd ik echter gewoon eraf getikt bij het aanremmen van T1. Kon hem nog houden door vol de rem in de trappen. Nou ja, kan gebeuren dacht ik, niet goed op het rempunt gelet ofzo, en ik verwachtte eigenlijk dat hij wel even zou inhouden om me weer voor te laten. Maar nee hoor, hij komt er gauw aan de buitenkant (naast de weg dus) even snel voorbij, heeft niet eens sorry gezegd. Ik vond het erg smerig... Ja het kan gebeuren dat je iemand bij het remmen aantikt, maar dat is toch gewoon jou schuld dan, het minste wat je kan doen is sorry zeggen :( Iets later raakte hij ook nog de p3 aan, ik heb eerlijk gezegd niet gekeken hoe dat gebeurde maar daar is die p3 ook 2 plaatsen door kwijt geraakt. Later in de chat hoorde ik ook nog iemand over contact met diezelfde iets zeggen. Het kwam gewoon een beetje op me over alsof hij niet kon racen en gewoon iedereen eraf tikt.
Daardoor raakte ik in een keer al 3 plaatsen kwijt ofzo en flink wat tijd, en meteen de aansluiting met de top 3 kwijt en de rest van de race was dus eigenlijk vrij saai alleen. Ik lag 2e toen geloof ik, later nog wel door twee snellere ingehaald maar ik had 4e of misschien zelfs 3e kunnen worden als ik goed had kunnen blijven verdedigen. Beetje jammer :-(

Maar ach het begin was top.

En die doordraaier heb ik nog niet echt door, ik snap niet hoe iedereen die neemt. In de eerste paar meter haal ik iedereen heel dik in en daarna heb ik enorm onderstuur dus kan ik pas heel laat weer op het gas. Als ik meer of eerder rem dan kan ik iets eerder op het gas maar zit ik heel laag in de 4 (of zelfs naar de 3 terug) en dan verlies ik juist nog meer tijd.

Edit
Ik zie dat die contact helemaal niet in de laps lijst voorkomt... Wat vreemd :S Ik werd toch echt aangetikt en kreeg zelfs een 4x. Hij is niet getelt blijkbaar... Vind ik erg vreemd want zelfs als het ghost contact is dan krijgen beide toch gewoon 4x?

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2011 17:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:34:
.........op de helft ofzo, werd ik echter gewoon eraf getikt bij het aanremmen van T1. Kon hem nog houden door vol de rem in de trappen. .......
Ok, ik kon dat niet goed zien. Ik dacht dat jij je gewoon verremde...... Dan is het niet lekker nee.
En die doordraaier is de maker of breker. Ik weet het ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:36:
[...]

Ok, ik kon dat niet goed zien. Ik dacht dat jij je gewoon verremde...... Dan is het niet lekker nee.
En die doordraaier is de maker of breker. Ik weet het ook niet.....
Ik werd echt aangetikt, knalde ineens vooruit en ging rond. Maar zoals ik net in m'n edit zeg, ik zie die contact niet terug komen in het report, bij beide niet. Wel erg vreemd, ik kreeg echt een 4x contact te zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow erg vreemd ja. Nou ja vergeten en blijven denken aan dat mooie gevecht in het begin ;)

Ik ga hier: 'Week 2 Testing' (hosted) ff testen voor volgende week met de Radical op MoSports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Participation credits zijn ook verhoogd naar $15, kreeg ze vandaag via iemand van een ander forum. Oulton Park van gekocht. :)

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnA3 op 06-11-2011 18:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een start setup voor de Radical voor op MoSport:
http://p.invisio.nl/ir/se...11_joepw_mosport_q_v1.sto
Ik deed er een 1:13.989 mee ;)
Maar de setup kan nog beter en mijn rondetijd ook.

Morgenavond een test race doen?
1) Radical op MoSport
2) Prototype & GT Challenge MC op Watkins Glen Boot

Beide rijden volgende week in deze combi en beide zijn wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik kies voor 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik kies voor ! , heb de GT auto`s nog niet nl.

Joep heb een paar dingen van je setup voor de radical overgenomen en zit nu in 1.05.00 midden gemiddeld.
Bij jouw setup staat achter te weinig camber , auto breekt midden in de bocht te vaak uit , probeer eens rond de -2.0 dan kan je bijna geheel volgas door die lange rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
MartijnA3 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:05:
Participation credits zijn ook verhoogd naar $15, kreeg ze vandaag via iemand van een ander forum. Oulton Park van gekocht. :)
Huh??? Gaat dit wel over iRacing??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:41:

Joep heb een paar dingen van je setup voor de radical overgenomen en zit nu in 1.05.00 midden gemiddeld.
Bij jouw setup staat achter te weinig camber , auto breekt midden in de bocht te vaak uit , probeer eens rond de -2.0 dan kan je bijna geheel volgas door die lange rechter.
Heb je ook niet nodig. Je hebt nu alleen de auto nodig, waar je in rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:44:
[...]

Heb je ook niet nodig. Je hebt nu alleen de auto nodig, waar je in rijdt ;)
Ik heb geen van drie , en zit in een periode waar ik voorzichtig moet zijn met uitgaven (werkzoekend enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:41:

Ik zal het niet echt meer proberen. Ben klaar met race op die korte Watkins Glen config. Maar ik zal het wel ff noteren voor volgende keren. ;)

Stand:
Morgenavond een test race doen?
1) Radical op MoSport (1)
2) Prototype & GT Challenge MC op Watkins Glen Boot (2)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 06-11-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben onpartijdig voor de test race morgen. Mosport vind ik niet leuk (en Mosport vind mij ook niet leuk :+), Watkins wel, maar met de Radical wil ik volgende week toch wel weer mee doen, de HPD zie ik nog niet zo zitten om een race te proberen. Beide vind ik prima om een test race in te houden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:14:
Ik ben onpartijdig voor de test race morgen. Mosport vind ik niet leuk (en Mosport vind mij ook niet leuk :+), Watkins wel, maar met de Radical wil ik volgende week toch wel weer mee doen, de HPD zie ik nog niet zo zitten om een race te proberen. Beide vind ik prima om een test race in te houden :)
Mosport is eigenlijk ook meer "Kijksport" dan "Doesport" , veel te gevaarlijke track maar daarom wel erg leuk.

btw Doe je dadelijk nog mee 20:30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:22:
[...]

btw Doe je dadelijk nog mee 20:30 ?
Jup :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Come on 3 splits please, wil een keer winnen hier :p Flink wat races kunnen uitrijden zonder problemen, word toch wel eens tijd. Helaas is er altijd wel een of andere idioot die zelfs na een jumpstart nog 2e weet te worden door de hele race 1:04 laag te rijden, doe es FF normaal :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ericjooo schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:42:
[...]

Huh??? Gaat dit wel over iRacing??
Sorry, bedoelde referral credits. Je kreeg toch $10 als iemand jouw email opgaf? Ik kreeg vandaag $15.

Net mn eerste Lotus race gedaan, 8ste gestart, 8ste geëindigd. Wat een hand vol en wat gaaf!!!
Wilde een beetje voorzichtig de race rijden, maar dat mislukte bijna in de laatste ronde: :o
YouTube: High speed Lotus drift

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja.

Door een domme fout ga ik eraf, probeer door te rijden, lijkt op zich wel te gaan, alleen naar links vond ie nie leuk. De gast die achter me zat (3 seconden achter me) ziet me door het gras gaan en de baan opkomen, maar hij houd de poot stijf op het gas, hopend dat ik in het niks verdwijn..... Dan zoek het ook maar uit, en dan boos zijn op mij :(

Ik ben klaar voor vandaag. Misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
en weer een race verpest :) Gaat niet goed zo.
Best zuur, ik kan zo'n race winnen op snelheid. Helaas heb ik meer nodig :)

[ Voor 45% gewijzigd door RielN op 06-11-2011 20:54 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.