iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.228 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een drama start van mij. Sorry Fabian en Ruud. ;( 8)7 |:( :-(
Een week niet echt rijden. 3 dagen ziek zijn en dan racen is niet verstandig.
Bewust net voor de race 10x start getest met koppeling. Allemaal hetzelfde gedaan en allemaal ok. Deze dus niet. Zal wel wat duinzand gelegen hebben. :F

[ Voor 95% gewijzigd door JoepW op 30-10-2011 22:11 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Had een goede start, maar zag achter me wat er mis ging. Maar ik moest bij Paul blijven en dat ging goed. Paar heerlijke momenten gehad, waarvoor dank :) Lekker geraced, binnen 0,5 tot 1,5 seconden van Paul en maar wachten op een kans.

In rondje 20 ofzo kom ik te hard de Renaultbocht uit en hop, tik, in de wand. Concentratieprobleempje, had niet gehoeven, beh.

En:
Niet om het gewauwel de schuld te geven, maar ik wil toch graag verzoeken of het gechat geminimaliseerd mag worden. Ik wil het ook weer niet uitzetten eigenlijk, maar gevloek, gemopper en elke keer een schreeuw een zucht en hele discussies leiden veel te veel af, vind ik. Als je een serieuze race houdt dan moet het stil zijn. Althans, zo was het vroeger wel :p Als hier de policy anders is, dan is dat ook goed maar dan weet ik dat.

Verder was het fun fun fun, volgend seizoen ben ik bij de Radical, racers, en Joep ook voor de host, bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door RielN op 30-10-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja dat was mooi klote Joep, anders zat er wel een P6 of zo in.
Ach heb maar 2 foutjes gemaakt en dar na dik 4 maanden weer eens op een circuit rijden waarbij ik meer dan alleen linksaf hoef :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
*O* Een 3e plek met een GoT race, dat is mijn hoogste tot nu toe :) Normaal spin ik in lap 2 ofzo haha, kan het nog niet geloven dat ik met de radical juist een race uit rijd zonder echte problemen. Hier en daar een uitstapje maar gelukkig kun je goed opvangen, en een enkele off track en verder geen incidents geloof ik. Leuk gevecht gehad met Martijn die na een paar rondjes spinde maar daarna vanuit 7s achterstand ofzo me weer ingehaald had, kon hem een paar keer verdedigen maar ging te vroeg op het gas in hugenholtz ofzoiets en moest flink sturen om hem recht te houden, ging ik per ongeluk de 3 in en dus alle snelheid kwijt, en toen maar beetje gas los gelaten want met z'n 2en naast elkaar in dat bochtige 'rechte' stuk gaat niet goed :p Terecht die plaats verloren ook, hij is nog naar 10s voorsprong ofzo gereden dus ja...

Jammer van de start Joep, maar jezus wat kwam jij snel van je plaats. Ik gebruikte ook de koppeling maar ik zag je gewoon in een keer verdwijnen uit m'n spiegel zo snel kwam je op me af. Misschien toch iets te snel gestart blijkbaar :-(

Ten slotte iedereen die mee heeft geholpen met opzetten en regelen en mee heeft gereden in het toernooi: bedankt! Was erg leuk :D

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 30-10-2011 22:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:49:
.....Jammer van de start Joep, maar jezus wat kwam jij snel van je plaats. Ik gebruikte ook de koppeling maar ik zag je gewoon in een keer verdwijnen uit m'n spiegel zo snel kwam je op me af. Misschien toch iets te snel gestart blijkbaar :-(....
Ik was precies op tijd. Maar moest dus sturen om jou heen en helaas ging ik net te laat van mijn gas af om die stuurbeweging op te vangen en toen boem en ketste ik ook nog de baan weer op ...... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

De eerste paar rondjes ging het nog wel bij mij, daarna maakte ik in de bocht voor de chicane een fout, waardoor ik de muur raakte. Met mn stomme kop laten towen (zo erg was de schade niet), en daardoor dik 1.5 minuut in de pits gestaan. Uit frustratie (denk ik) niet opgelet met wegrijden (geen pitlimiter erop gezet) en ook nog een stop&go van 17s. Daarna redelijk rustig uitgereden met een paar spins, waarvan 1x nog de muur. Ik denk dat ik nog te onervaren ben voor deze auto. Heb afgelopen dagen wel de nodige tijd al gereden, maar is toch nog niet genoeg. Wellicht dat na dit seizoen het beter gaat.
Achja, en ik ben nog maar een rookie eigenlijk ,dus ik moet het me nog niet aantrekken :)

Ohja, en iedereen bedankt voor het leuke toernooi... Moeten we vaken doen!

[ Voor 5% gewijzigd door derx666 op 30-10-2011 22:55 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Ik was precies op tijd. Maar moest dus sturen om jou heen en helaas ging ik net te laat van mijn gas af om die stuurbeweging op te vangen en toen boem en ketste ik ook nog de baan weer op ...... :F
Was het niet Robbert (of wie startte op 4)? Volgens mij startte jij op 6 en ik op 5 dus ik zat links van je geloof ik... Ik zag je schuin in m'n achterspiegel zeg maar (anders had ik je ook niet zien verdwijnen omdat je zo snel naast me kwam).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Wel blij dat ik de snelste raceronde had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:19

Arfman

Drome!

Toernooi, goed idee! :)
Hopelijk volgende keer iets meer tijd zodat ik mee kan doen. Daarnaast was ik niet van plan om er heel veel content voor aan te schaffen (zeker niet wat boven class C zit want hoger kan/mag ik nog niet rijden) en al helemaal geen oval shizzle. Misschien een idee om een Road en Oval tournament apart te houden?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vond de oval races helemaal niet tegenvallen eigenlijk. Erg leuk om te doen, en voor mij mag het volgende toernooi ook wel weer oval races bevatten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de eindstand van het GoT-toernooi.
http://p.invisio.nl/ir/op...cknaam_got_13_S3_2011.pdf

Tot 18 uur morgen is de uitslag nog te corrigeren. Dit voor het geval ik met mijn half zieke hoofd fouten heb gemaakt. O-)

Morgenavond zal ik dan de prijzen uitbetalen.
Red Baron heeft overall gewonnen en derx666 heeft de Rookie klasse op zijn naam geschreven.

Beide gefeliciteerd!

Ik zal morgenavond aan Nick de uitslag met volledige namen geven zodat hij die achter je wachtwoord van de toernooisite kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
No problem Joep, shit happens... Vond het erg leuk vooral Indy. Oval gaat me steeds beter bevallen, volgend seizoen met de COT.
Mischien binnenkort een keer iets doen met de V8?
Bedankt allemaal.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:55:
[...]

Was het niet Robbert (of wie startte op 4)? Volgens mij startte jij op 6 en ik op 5 dus ik zat links van je geloof ik... Ik zag je schuin in m'n achterspiegel zeg maar (anders had ik je ook niet zien verdwijnen omdat je zo snel naast me kwam).
Ja, je hebt gelijk. Het was DutchDevil waar ik omheen wilde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waar gaan we morgen eens een training mee doen.... F1 ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
RielN schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:47:
En:
Niet om het gewauwel de schuld te geven, maar ik wil toch graag verzoeken of het gechat geminimaliseerd mag worden. Ik wil het ook weer niet uitzetten eigenlijk, maar gevloek, gemopper en elke keer een schreeuw een zucht en hele discussies leiden veel te veel af, vind ik. Als je een serieuze race houdt dan moet het stil zijn. Althans, zo was het vroeger wel :p Als hier de policy anders is, dan is dat ook goed maar dan weet ik dat.
Mee eens, leek wel een theekransje soms!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:44:
Hier de eindstand van het GoT-toernooi.
http://p.invisio.nl/ir/op...cknaam_got_13_S3_2011.pdf

Tot 18 uur morgen is de uitslag nog te corrigeren. Dit voor het geval ik met mijn half zieke hoofd fouten heb gemaakt. O-)

Morgenavond zal ik dan de prijzen uitbetalen.
Red Baron heeft overall gewonnen en derx666 heeft de Rookie klasse op zijn naam geschreven.

Beide gefeliciteerd!

Ik zal morgenavond aan Nick de uitslag met volledige namen geven zodat hij die achter je wachtwoord van de toernooisite kan zetten.
Toch nog 3e :) Had eigenlijk de 1e oval race wat meer met mijn hoofd moeten racen, ik kwam er later pas achter dat we ook voor prijzen reden :p
Ach de oval races vond ik wel erg leuk, dat naar rechts sturen is toch wel even wennen :D

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 31-10-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:40
0 punten... blijft jammerlijk dat ik een comfortabele 3de plek in 1e (en enige) race moest opgeven omdat ik was vergeten m'n tank goed te vullen voor de race :') :D

Hoewel ik met volle tank ms wel ietsjes langzamer was geweest

[ Voor 19% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-10-2011 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:01:
Waar gaan we morgen eens een training mee doen.... F1 ? ;)
Dit was mijn plan ook al. Zal vanavond een server starten van de credits die ik nog heb. Ben er zelf normaal gesproken ook bij (behalve als de wederhelft iets anders in de planning heeft).

Vanaf half 9 op Road Atlanta :)

#edit @nick: Geen idee wat de dinsdag word. SM is mij prima, maar een andere klasse zoals Indycar lijkt me ook prima. Ook geen idee waar de meeste mensen komend seizoen mee beginnen. MIsschien een mixed sessie op de SM track met Indycar, SM en Skip (kan iedereen proberen, lol) :+

[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2011 07:40 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool, im in :)

Maar wat doen we op dinsdag nu dan, of houden we gewoon de SM training er in? Zo niet dan is de Indy een idee misschien? Best leuk op mid-ohio in ieder geval maar erg lastig, training is wel nodig daar :p maar de SM nog vind ik ook prima want die ga ik toch ook nog rijden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 06:46:
[...]

Dit was mijn plan ook al. Zal vanavond een server starten van de credits die ik nog heb. Ben er zelf normaal gesproken ook bij (behalve als de wederhelft iets anders in de planning heeft).

Vanaf half 9 op Road Atlanta :)

#edit @nick: Geen idee wat de dinsdag word. SM is mij prima, maar een andere klasse zoals Indycar lijkt me ook prima. Ook geen idee waar de meeste mensen komend seizoen mee beginnen. MIsschien een mixed sessie op de SM track met Indycar, SM en Skip (kan iedereen proberen, lol) :+
Hmmmffff. Gewoon alle auto's ;)
Ik stel voor dat we toch een polletje gaan doen.
Ik weet alleen niet hoe dat werkt met die polls hier en wat zijn de keuzes:
- SM
- F1
- Radical
- Multiklasse non fixed
- Skip
- Indy Road

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:19

Arfman

Drome!

Wat mij betreft de SM en Radical, daar ga ik volgend seizoen mee rijden. Tenzij de update voor het NTM ook de Radical verziekt voor Fanatec users, dan blijft alleen de SM over.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:13:
[...]

Mee eens, leek wel een theekransje soms!
Was mij ook al eerder opgevallen. Tijdens practise is het allemaal niet zo'n punt, maar tijdens de race is het een beetje jammer. Ook tijdens de oval race van dinsdag werd er in Q alweer gechat terwijl er nog mensen op de baan waren. Zou imho aardig zijn als dat wat beperkt werd.

Sorry dat ik me gistermiddag nog afmeldde, maar het leek me beter dat ik niet mee deed. Was dusdanig brak dat dat niet verantwoord meer was :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:40
You asked for it, you got it: Two great new tracks – Oulton Park and Kentucky Speedway – are now available for Pre-Order
:') Hoe verzinnen ze het, een Pre-Order voor een download... de $$ tekens staan wel heel opvallend in de ogen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:58:
[...]
Sorry dat ik me gistermiddag nog afmeldde, maar het leek me beter dat ik niet mee deed. Was dusdanig brak dat dat niet verantwoord meer was :)
Dat had Joep ook moeten doen :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hertog_Martin schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

:') Hoe verzinnen ze het, een Pre-Order voor een download... de $$ tekens staan wel heel opvallend in de ogen daar.
Vond ik ook wat overdreven ja... Ook dat er staat dat je ze beide kunt pre-orderen, met nog een extra content ding, om 10% korting te krijgen. Maar dat is gewoon altijd al als je 3 dingen tegelijk koopt, ze zetten het hier nu neer alsof dit alleen nu is met de pre-order maar dat slaat dus nergens op :p
Maar ach, ik laat me er niet door beinvloeden. Ik koop Oulton wel als er op gereden gaat worden, ergens in week 7 pas met de SM geloof ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Content pre-orderen kon ook al voor vorig seizoen met Iowa, Suzuka, HPD en de Ford GT. Dus het is niet nieuw. En pre-orderen is gewoon om te kijken hoe veel mensen die content gaan kopen.
Ook pre-orders van andere games, dat is gewoon om te kijken hoeveel exemplaren ze minimaal gaan verkopen bij de release.

Ik koop de nieuwe banen ook pas, als er op gereden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:52
Dat preorderen is alleen handig als je ook andere content aan zou moeten schaffen voor W1 bijvoorbeeld om zo alvast de staffel discount te kunnen pakken.
Ik denk dat ik straks maar alle ontbrekende content aanschaf, 8 stuks content.
Dan pak je ook 25% korting (omdat je dan 100% content bereikt) en met participation credits, toernooi prijzengeld ;) en nog wat huidige credits en dan kost het me 'maar' $50, achja een hobby mag wel een beetje geld kosten ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Hmmmffff. Gewoon alle auto's ;)
Ik stel voor dat we toch een polletje gaan doen.
Ik weet alleen niet hoe dat werkt met die polls hier en wat zijn de keuzes:
- SM
- F1
- Radical
- Multiklasse non fixed
- Skip
- Indy Road
Ideetje , je hebt vaak wel dat twee van deze auto`s in de zelfde week op dezelfde track zitten , dan is het misschien leuk om dan met die twee auto`s tegelijk te trainen . (tenminste dit als leading aan te nemen)

De Radical heeft als voordeel dat we als we er samen veel mee rijden , makkelijker kampioenschaps punten kunnen halen aangezien er minder mensen mee rijden , dus is goed voor de Benelux.

Verder wat mij betreft alles prima behalve de F1 aangezien eigenlijk niemand hier met die auto rijdt.
Lijkt mij beter om die meer voor de af en toe weekend training te bewaren voor als Joep zich verveelt. :+

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mixed trainingen lijken me ook wel leuk :) Al zal het rijden met de F1/Indy tussen SM of Radicals wel even wennen zijn denk ik :+

Nadeel is volgens mij dan wel dat als je 1 van de autos niet hebt, je gelijk niet meer mee kunt rijden bedenk ik me nu...

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 31-10-2011 10:59 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
enchion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Ideetje , je hebt vaak wel dat twee van deze auto`s in de zelfde week op dezelfde track zitten , dan is het misschien leuk om dan met die twee auto`s tegellijk te trainen . (tenminste dit als leading aan te nemen)

De Radical heeft als voordeel dat we als we er samen veel mee rijden , makkelijker kampioenschaps punten kunnen halen aangezien er minder mensen mee rijden , dus is goed voor de Benelux.

Verder wat mij betreft alles prima behalve de F1 aangezien eigenlijk niemand hier met die auto rijdt.
Lijkt mij beter om die meer voor de af en toe weekend training te bewaren voor als Joep zich verveelt. :+
Afgelopen jaar waren er inderdaad niet zoveel die in de F1 reden, maar ik heb volgens mij wel een aantal mensen horen zeggen dat ze dit seizoen ook de F1 gingen rijden.

Nadat ik vorig seizoen vooral Star Mazda en de HPD gereden heb ga ik dit seizoen vooral F1 rijden.
Ik heb er tot op heden eigenlijk nauwelijks mee gereden, maar nu moet ik het toch maar eens gaan proberen.
En dan in 2012 S1 maar eens kijken of we ook nog een gooi kunnen doen naar een Pro license, alhoewel dat wel erg moeilijk zal gaan worden.

Daarnaast zal ik ook nog wel SM en HPD gaan rijden, alleen met minder practise dan het afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog een nadeel is dat je niet meer kunt switchen als je eenmaal je auto hebt gekozen. Stel dat we Radical en SM samen doen en je joint in de Radical om er daarna achter te komen dat iedereen in de SM rijdt, dan rij je dus de rest van de avond als enige in de Radical en heb je dus eigenlijk niet veel aan de training, dan had je net zo goed zelf kunnen gaan testen of in een open practice kunnen gaan (behalve dat de trainingen altijd wel gezellig zijn :))

Als we gaan mixen moeten we niet F1 + SM gaan doen ofzo, snelheids verschil is dan toch veel te groot, dat lijkt me niet leuk voor beiden (F1 wordt steeds opgehouden en SM moet steeds opletten om aan de kant te gaan). SM + Radical zal wel goed gaan denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@Nick, algemeen aangenomen feit bij mixed class, de snellere gaat om de langzamere heen. SM hoeft dus niet aan de kant, F1 haalt veilig in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja natuurlijk, maar in zo'n practise sessie oefen je wel voor single class series.
Als je dan in 80% van je rondjes gehinderd wordt (het zij door langzame auto's voor je, of snelle auto's die je inhalen) is dat gewoon vervelend.
Bij zo'n Prototype / GT klasse hoort dat erbij, maar in de single class series is dat niet het geval en dan kan het gewoon frustrerend gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:08:
@Nick, algemeen aangenomen feit bij mixed class, de snellere gaat om de langzamere heen. SM hoeft dus niet aan de kant, F1 haalt veilig in :)
Uiteraard, maar als SM rijder kun je niet blind gaan rijden en je zult toch echt op moeten letten of er een F1 dicht in de buurt is of niet. Lijkt me gewoon minder comfortabel rond rijden wetende dat er 3x zo snelle auto's achter je zitten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
BM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:58:
Mixed trainingen lijken me ook wel leuk :)

Nadeel is volgens mij dan wel dat als je 1 van de autos niet hebt, je gelijk niet meer mee kunt rijden bedenk ik me nu...
Als je van de auto`s die voorgesteld zijn het hele seizoen wil doen zal je toch moeten kopen , het gaat hier om vier auto`s a 12 dollar (cq 8 euro met korting) dus 32 euro maar ook om ongeveer 10 tracks a 15 dollar (cq 10 dollar met korting) dus 100 euro.
Auto`s wegen op het budget dus ongeveer 1/3 tov tracks dus dat zou het probleem niet moeten zijn lijkt me.
NickThissen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Uiteraard, maar als SM rijder kun je niet blind gaan rijden en je zult toch echt op moeten letten of er een F1 dicht in de buurt is of niet. Lijkt me gewoon minder comfortabel rond rijden wetende dat er 3x zo snelle auto's achter je zitten.
Dat heb je met elke auto icm de F1.

Mixed kan zowiezo niet elke week , maar als het kan is het misschien wel leuk , als het verschil niet te groot is natuurlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door enchion op 31-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Als je van de auto`s die voorgesteld zijn het hele seizoen wil doen zal je toch moeten kopen , het gaat hier om vier auto`s a 12 dollar (cq 8 euro met korting) dus 32 euro maar ook om ongeveer 10 tracks a 15 dollar (cq 10 dollar met korting) dus 100 euro.
Auto`s wegen op het budget dus ongeveer 1/3 tov tracks dus dat zou het probleem niet moeten zijn lijkt me.
Het gaat er meer om dat je misschien de tracks allemaal al hebt maar de auto nog niet. Als je geen behoefte hebt om ooit in die auto te gaan rijden is het misschien vervelend om die te MOETEN kopen als je mee wil doen aan de trainingen. De SM en Radical waren dit seizoen volgens mij heel vaak op dezelfde tracks dus stel dat je de SM wel hebt en de Radical niet, en ook geen behoefte hebt om in de Radical te rijden, dan zou je dus nu niet mee kunnen doen tenzij je die auto gaat kopen. Ja, het is maar iets van 10 euro, maar dan nog... Niet dat het voor mij geldt maar gewoon algemeen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik ga dit seizoen proberen de lotus 79 serie te rijden, met daarnaast de MX5 met zn nieuwe bandenmodel, voor de snelle races. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:23:
Ik ga dit seizoen proberen de lotus 79 serie te rijden, met daarnaast de MX5 met zn nieuwe bandenmodel, voor de snelle races. :)
Als we met zn allen afspreken deze auto een kans te geven lijkt me dat wel een heel leuke voor de practice , t`is alleen jammer dat er verder zo weinig in gereden wordt. (misschien kunnen wij daar iets aan doen ?)

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 31-10-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Als we met zn allen afspreken deze auto een kans te geven lijkt me dat wel een heel leuke voor de practice , t`is alleen jammer dat er verder zo weinig in gereden wordt. (misschien kunnen wij daar iets aan doen ?)
Volgens mij is die Lotus B-class. Hetgene iRacing moet doen om het deelnemersveld groter te maken is het een C-class wagen maken. In de B zit je te dicht bij F1 en de Indycar is ook al erg leuk.

(disclaimer, als die lotus een C class is dan heb ik niks gezegd)

Ben overigens best bereid die wagen er af en toe bij te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Wat denken jullie van de Falcon dan?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Falcon? :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik denk dat ik komend seizoen voornamelijk de radical ga rijden in combinatie met de MX5 cup. F1 en indy zijn nog wat hoog voor mij gegrepen. De radical zal ook wel lastig worden denk ik, maar is goed om te oefenen. De MX5 is fijn om mn rating enigzins op peil te houden :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
enchion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Schijnt voor ons dus wel mee te vallen, de 18.30 GMT gaat meestal official en dat is dezelfde tijd als de SM ook vaak deed, wordt nu 18:30 onze tijd.

Heb dat ding net rond Silverstone gesmeten, door het grondeffect kun je veel harder door een bocht dan je verwacht, echt kicken. Erg goede community ook, youtube track guides enzo. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik zit erover te denken om op het iracing forum even een setup pack te posten met alle q + r setups die ik afgelopen seizoen gebruikt heb.

Aangezien daar ook een aantal setups van onze setup crew inzitten (JoepW en Hoogie2004 vooral) wou ik even vragen of jullie er problemen mee hebben dat ik die publiek zou aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De Ford Falcon V8.
Afbeeldingslocatie: http://pix.crash.net/motorsport/360/PA701582.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:25:
Ik zit erover te denken om op het iracing forum even een setup pack te posten met alle q + r setups die ik afgelopen seizoen gebruikt heb.

Aangezien daar ook een aantal setups van onze setup crew inzitten (JoepW en Hoogie2004 vooral) wou ik even vragen of jullie er problemen mee hebben dat ik die publiek zou aanbieden?
No problem at all. Doe wel ff GoT vermelden en eventueel een link naar het forum hier voor Benelux gasten ;). Dan lopen we misschien de kans dat onze community hier ook nog groeit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

No problem at all. Doe wel ff GoT vermelden en eventueel een link naar het forum hier voor Benelux gasten ;). Dan lopen we misschien de kans dat onze community hier ook nog groeit ;)
Mee eens :)
Geen probleem dat die setups gedeeld worden :)

Over de Falcon, fun-race lijkt me inderdaad wel lachen. Het is een beetje een Radical, maar dan veeeeeel zwaarder (althans, zo rijd hij). Is redelijk mee te driften maar heeft veel gewichtsverplaatsing.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Denk zodra hier de NTM opzit dit wel eens een hele populaire auto kan worden.
Voor nu, lijkt me een oefenavond wel erg leuk een keer

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23

Fuelke

Forza Ferrari

MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Schijnt voor ons dus wel mee te vallen, de 18.30 GMT gaat meestal official en dat is dezelfde tijd als de SM ook vaak deed, wordt nu 18:30 onze tijd.
Nee, dat wordt 19h30 onze tijd ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
RuudjeM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

Denk zodra hier de NTM opzit dit wel eens een hele populaire auto kan worden.
Voor nu, lijkt me een oefenavond wel erg leuk een keer
Ik vind hier echt geen klap aan, lompe bak, stuurt niet, rijdt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Fuelke schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:02:
[...]

Nee, dat wordt 19h30 onze tijd ;)
tiepvout, thanks. ;)
Ben nu de eerste rijder van het 1978 Williams Junior team :9

Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/534/lotushi.jpg

Uploaded with ImageShack.us

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

tiepvout, thanks. ;)
Ben nu de eerste rijder van het 1978 Williams Junior team :9

[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us
Leuk. Moeilijke auto, maar wel vermakelijk. Wel iets voor mij ;)

Het combineren van trainingen van klasses per week omdat er toevallig op het zelfde circuit wordt gereden is niet heel vaak mogelijk en meestal geeft het niet erg leuke combinaties.
Daarnaast moet iedereen die auto's dan ook in bezit hebben.

Ik stel voor dat we 1 of misschien 2 trainingsavonden doen.
Ik vind het trainen (ik ga er niet mee racen) met de F1 wel leuk en ook een uitdaging om setups daarvoor te bedenken.
Daarnaast wil ik gaan rijden met diverse klasses. Ik ga me nergens in specialiseren. Ik ga dus SM, Corvette, Lotus, MX-5, Radical, Skip & Indy rijden op road banen.
Dus ik ben overal voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Die lotus rijdt echt tegennatuurlijk, hoe harder je gaat, hoe harder je snelle bochten door kunt. Heul apart.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:28:
Die lotus rijdt echt tegennatuurlijk, hoe harder je gaat, hoe harder je snelle bochten door kunt. Heul apart.
Dat zelfde idee had ik bij die HPD. Die kan echt abnormaal hard door de bocht, bijvoorbeeld T1 op Sebring... Dacht het eerst rustig aan te doen en dan gaat het vaak mis, te vroeg op het gas en je gaat rond. Toen zag ik iemand daar gewoon vol gas doorheen gaan en toen ik dat ook probeerde bleek dat het gewoon goed ging... Dat is volgens mij toch niet echt realistisch, dat gaat echt zo enorm hard dat je bijna een G-kracht training voor F16 piloot gehad moet hebben om dat te overleven lijkt me :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik heb 1 keertje met de Lotus getest. Wil er graag me wat in verdiepen.
Hier het programma van Seizoen 4 per week zonder de rookie-klasses:
http://p.invisio.nl/ir/di...Licentie_D-C-B-A_Road.pdf
(Dik gedrukt de series die op hetzelfde circuit in die week rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
NickThissen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Dat is volgens mij toch niet echt realistisch, dat gaat echt zo enorm hard dat je bijna een G-kracht training voor F16 piloot gehad moet hebben om dat te overleven lijkt me :p
Dat is het grondeffect. Er wordt een vacuum onder de auto gecreëerd waardoor de auto aan het asfalt wordt gezogen. Zeker wel realistisch. In de F1 hebben ze daar nu paal en perk aan gesteld, maar in '79 nog niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Dat is het grondeffect. Er wordt een vacuum onder de auto gecreëerd waardoor de auto aan het asfalt wordt gezogen. Zeker wel realistisch. In de F1 hebben ze daar nu paal en perk aan gesteld, maar in '79 nog niet.
Ik denk dat Nick de HPD bedoeld. Die heeft toch geen grondeffect? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

Ik denk dat Nick de HPD bedoeld. Die heeft toch geen grondeffect? :)
Die heeft een hele vlakke bodem met weinig speling, daar speelt grondeffect best wel een rol. Tevens is de gehele body gericht op downforce genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die bedoel ik inderdaad... Of die een grond effect heeft, werkelijk geen idee, maar het lijkt me wel een auto met enorme downforce op hoge snelheid dus dat klopt wel. Alleen vind ik het overdreven snel gaan. Lastig om vergelijkings materiaal te vinden maar volgens mij is dit dezelfde auto:
YouTube: David Brabham's Lap of Sebring
Vergelijk dat met volgas door T1 in iRacing, dat gaat ongeveer 2x zo hard :) Denk dat je dan uit je auto gerukt wordt haha :+
YouTube: iRacing.com HPD ARX-01C @ Sebring Night
(Het kan nog harder, ik haal hem gemakkelijk in de 5 door alleen even te liften voor het insturen)

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 31-10-2011 15:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zeker wel. Op het moment dat een auto van achter hoger is, dan voor, heb je grondeffect. Of het merkbaar is, is een tweede.
Een LMP2 auto heeft een diffuser en een speciale ondervloer die echt een mega grondeffect creëren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

Die heeft een hele vlakke bodem met weinig speling, daar speelt grondeffect best wel een rol. Tevens is de gehele body gericht op downforce genereren.
Volgens mij zit daar echt een tunnelsysteem onder de vloer: http://www.mulsannescorner.com/aco2004.html

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Kweenie hoor, maar in dat eerste filmpje wordt er alleen maar even gelift voor t1, hij schakelt niet eens terug. En de kijkhoeken zijn compleet anders, wat een hele andere beleving van snelheid geeft.

edit:
hier staat dat de lmp2 138mph deden op de apex van t1.

In je iracing filmpje is de laagste snelheid in t1 223km/u.

138mph = *tromgeroffel* 222 km/u.
:9

[ Voor 42% gewijzigd door MartijnA3 op 31-10-2011 15:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

Volgens mij zit daar echt een tunnelsysteem onder de vloer: http://www.mulsannescorner.com/aco2004.html
Nouja, ik verwoord het idd fout. Die wagen heeft in ieder geval een vloer die gericht is op het genereren van downforce d.m.v. grondeffect. Dat er een aantal regels zijn om de hoeveelheid grondeffect aan banden te leggen, had ik wel verwacht (anders had ie wel side-skirts e.d.) Weet niet of die wagen een echte diffuser heeft, maar ik vermoed van wel. Feitelijk is het een F1 wagen met een kap over (simpel gezegd)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing memberpage:

"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

IBM_HTTP_Server at members.iracing.com Port 80"

Nou dan neem ik maar even contact op met "you@your.address"

Ik wil wat auto's testen :z

........

En nu:
"UPDATE: We expect to be back online within the hour.

It appears we suffered a partial power loss
in our data center.

We are experiencing a snow storm, but we do not
know if it is related

At this time, we are unsure why the redundant power
systems at the data center failed.

We are expecting that full recovery is going to require
braving the storm to physically be in the data center.

It is not uncommon for there to be hardware failures
when there is unexpected power loss. Such failures
might increase downtime.

We will keep you posted, but downtime could be multiple hours. "

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 31-10-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

It appears we suffered a partial power loss
in our data center.

We are experiencing a snow storm, but we do not
know if it is related

At this time, we are unsure why the redundant power
systems at the data center failed.

We are expecting that full recovery is going to require
braving the storm to physically be in the data center.

It is not uncommon for there to be hardware failures
when there is unexpected power loss. Such failures
might increase downtime.

We will keep you posted, but downtime could be multiple hours.
Nice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MartijnA3 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:10:
Kweenie hoor, maar in dat eerste filmpje wordt er alleen maar even gelift voor t1, hij schakelt niet eens terug. En de kijkhoeken zijn compleet anders, wat een hele andere beleving van snelheid geeft.

edit:
hier staat dat de lmp2 138mph deden op de apex van t1.

In je iracing filmpje is de laagste snelheid in t1 223km/u.

138mph = *tromgeroffel* 222 km/u.
:9
Hm fair enough. Ik denk dat het vooral aan de FOV ligt dan, in iRacing lijkt de bocht ook veel scherper te zijn waardoor het veel erger lijkt dan het misschien is. Het komt in ieder geval extreem overdreven op me over hoe hard je door die bocht kunt :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:34:
Hier het programma van Seizoen 4 per week zonder de rookie-klasses:
http://p.invisio.nl/ir/di...Licentie_D-C-B-A_Road.pdf
(Dik gedrukt de series die op hetzelfde circuit in die week rijden)
Netjes gemaakt heb hem opgeslagen , er zit alleen 1 foutje in (niet jouw fout) op week 8 rijdt de Star Mazda op het Centripetal circuit 8)7 , op het forum suggereren ze dat dat eigenlijk Suzuka zou moeten zijn.

Verder zie ik dat interessante combi`s niet vaak voorkomen behalve dan de Radical icm de Star Mazda 2x , ach ja misschien 1 keertje proberen dan.

Verder zoals jij ook zegt is mijn favoriete smaak voor de training ook "gevarieerd" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

enchion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:01:
[...]

Netjes gemaakt heb hem opgeslagen , er zit alleen 1 foutje in (niet jouw fout) op week 8 rijdt de Star Mazda op het Centripetal circuit 8)7 , op het forum suggereren ze dat dat eigenlijk Suzuka zou moeten zijn.

Verder zie ik dat interessante combi`s niet vaak voorkomen behalve dan de Radical icm de Star Mazda 2x , ach ja misschien 1 keertje proberen dan.

Verder zoals jij ook zegt is mijn favoriete smaak voor de training ook "gevarieerd" .
Iemand van iRacing zelf zei dat Centripetal Circuit met de SM een typo was en dat dat Oulton Park moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hmmm ik zie net dat de radical races allemaal 45min zijn... Wellicht toch maar eens eerst de skip series gaan doen, met uitstapjes naar radical en SM, en de MX5 voor de rating op orde te houden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing weer up ;)
Komende week Radical op Watkins Glen. Erg leuk ;)
Of toch niet..... Classic. Dat is zonder boot ;(

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 31-10-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Iemand van iRacing zelf zei dat Centripetal Circuit met de SM een typo was en dat dat Oulton Park moet zijn.
Volgens mij zei die juist dat Oulton in week 7 kwam (en dus niet in de plaats van centripetal). Toen waren ze weer aan het discussieren of '7' nou '8' moest zijn, of dat er toch een andere baan in week 8 komt, maar daar heb ik verder niks meer op gelezen :p Ik denk dat we het morgen definitief gaan zien?
JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:13:
iRacing weer up ;)
Komende week Radical op Watkins Glen. Erg leuk ;)
Of toch niet..... Classic. Dat is zonder boot ;(
Dat zag ik ook al... Heb alleen pas met boot gereden, en classic ziet er wel erg saai uit zo vind ik, maar is lastig beoordelen op een 2d plaatje :p Ik ga zeker wel een keer practice doen, dan zien we het vanzelf wel of het leuk is...

[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 31-10-2011 16:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23

Fuelke

Forza Ferrari

derx666 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:09:
Hmmm ik zie net dat de radical races allemaal 45min zijn... Wellicht toch maar eens eerst de skip series gaan doen, met uitstapjes naar radical en SM, en de MX5 voor de rating op orde te houden.
Silverstone & Spa zijn 60 minuten.

Overigens is 45m prima, als je klaar bent is het snel tijd voor de Star Mazda ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
RielN schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Ik vind hier echt geen klap aan, lompe bak, stuurt niet, rijdt niet.
Ik vind ze gaaf, ik hou wel van low downforce wagens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dan zullen ze week 8 bedoelen, want die cirkel kan natuurlijk nooit op de kalender staan. Of Oulton nu op week 7 en suzuka op week 8 (of omgedraaid) staat, dat maakt natuurlijk geen fluit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:23:
Dan zullen ze week 8 bedoelen, want die cirkel kan natuurlijk nooit op de kalender staan. Of Oulton nu op week 7 en suzuka op week 8 (of omgedraaid) staat, dat maakt natuurlijk geen fluit uit.
Ongetwijfeld dat ze een andere bedoelen, maar hoezo perse Suzuka? Suzuka was meer tegen het einde aan dit seizoen dacht ik, of niet, welke is daar dan nu voor in de plaats? En volgens mij heb ik toen op het forum vrij veel geklaag gelezen over Suzuka (vooral dat hij te lang was eigenlijk), misschien hebben ze em eruit gesloopt?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik rij even een tijdje niet! Ik ben vader geworden! Dus succes allemaal en tot snel, misschien dat ik op zaterdag af en toe even wat doe, maar de rest van de tijd zal ik erg druk zijn.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Suzuka staat nu op week 7 en Centripetal op week 8.
Steve Meyers zei: There is a typo on here for the Star Mazda series. Oulton Park will be run during week 7.

Dat lijkt me een beetje raar dat Centripetal blijft staan. Dus ik denk dat Steve bedoelde, dat Oulton Park in week 8 gereden gaat worden ipv Centripetal. Dit lijkt mij iig het meest logische.
Of komt er toch nog een tweede oval race?

Edit: Gefeliciteerd Speedy!

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 31-10-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Speedy55: Gefeliciteerd! We zien je wel weer een keer :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd!

Volgens mij heb ik gisteren geen echte fouten gemaakt in het bepalen van de uitslag. Ik zal om ca. 18:00 uur de gifts versturen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 31-10-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Gefeliciteert... *O*

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Gefeliciteerd! ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heeft weer iemand een intervention certificaat gehaald ofzo :+

Even serieus nu, gefeliciteerd man! Tot op de baan als je weer tijd hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stoer: :P :9
October 28,2011 - 2011 Season 3 Wrap-Up:
.....
Likewise, Tony Repussard dominated Star Mazda action, winning the racing competition over Paul Ilbrink and Joao Rodrigues, and outpointing Vladimir Tsaplin and Kodey for the time trial honors.
.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat drijft m'n marktprijs wel op natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:10:
Dat drijft m'n marktprijs wel op natuurlijk :9
Ik zou zeggen verkoop jezelf.......... Ik doe geen bod ;)

Leuke statistieken over ons iRacing-topic hier bij GoT:

Looptijd iRacing 2.0 Topic: 2 maanden en 3 weken
Aantal reacties: 4090 (40-50 per dag!)
Aantal unieke 'gebruikers': 71
Top 10 gebruikers:
JoepW 524
Hoogie2004 444
NickThissen 440
Red Baron 367
MartijnA3 329
Niellie41 199
Ericjooo 173
DutchDevil79 144
Hertog_Martin 133
BM 126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even ter info, vanavond om 20:30:
Session name: GoT F1 Practice
Session password: gottrain
Car: Williams FW31
Track: Road Atlanta - Full Course
Is ingepland door mij, dus kan in de OP

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Staat al LANG in de event planner ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 31-10-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat ik me wel nog afvraag, is wanneer doen ze die update nu, want midden in week 1 lijkt me ook raar...

#edit: lezen dus, 3 November (rare datum)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1820580.page

[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:15:
[...]

Leuke statistieken over ons iRacing-topic hier bij GoT:

Looptijd iRacing 2.0 Topic: 2 maanden en 3 weken
Aantal reacties: 4090 (40-50 per dag!)
Aantal unieke 'gebruikers': 71
Top 10 gebruikers:
JoepW 524
Hoogie2004 444
NickThissen 440
Red Baron 367
MartijnA3 329
Niellie41 199
Ericjooo 173
DutchDevil79 144
Hertog_Martin 133
BM 126
Cool :) Hoe kom je daar aan (je hebt toch niet handmatig lopen tellen hoop ik :+) Toch 3e als nieuwkomer in dit topic :p
Hoogie2004 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:20:
Wat ik me wel nog afvraag, is wanneer doen ze die update nu, want midden in week 1 lijkt me ook raar...

#edit: lezen dus, 3 November (rare datum)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1820580.page
Inderdaad raar. In het HPD forum las ik al dat mensen verwachten dat de NTM update de HPD wat langzamer gaat maken (minder grip), dus wil iedereen aan het begin van de week zo snel mogelijk een qualify doen, wanneer de auto nog snel is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

iRacing doet meestal op woensdag updaten. Zo raar is dat niet.
Maar het is wel suf dat ze nu midden in week 1 gaan updaten.

Edit: Dat is wel raar. Maar ja, wat doe je er aan?

[ Voor 50% gewijzigd door Niellie41 op 31-10-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:29:
iRacing doet meestal op woensdag updaten. Zo raar is dat niet.
Het vreemde is dat het midden in een raceweek is, als het nu ergens in week 13 was, was dat (mijnsinziens) veel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maar dat was toch ook de bedoeling? Ze hebben die deadline gewoon niet gehaald...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:33:
Maar dat was toch ook de bedoeling? Ze hebben die deadline gewoon niet gehaald...
En dat is niet de eerste keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
Cool :) Hoe kom je daar aan (je hebt toch niet handmatig lopen tellen hoop ik :+) Toch 3e als nieuwkomer in dit topic :p ....
Nee natuurlijk niet..... Daar zijn sites voor:
http://boardreader.com/th..._in_on_li_22z7rXvgxw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

backupdevice

No Risk , Full Push

Yes morgen mogen we weer los.

Ik ben vanmorgen fanatiek gaan testen met de Mustang op Summit. Ik ben vanmorgen met een 1.27 begonnen en na 30 ronden sta ik nu op 1.23 en een heel klein beetje. Ik weet waar ik meer tid kan winnen dus morgen verwacht ik 1.22 te halen. En dan los :9~

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Is er nog ergens een base-setup te vinden waar ik vanavond mee kan beginnen? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb er twee, eentje ging best aardig, weet alleen niet meer welke het was :p
http://www.nickthissen.nl/Files/Atlanta.rar
Komen rechtstreeks van het forum btw..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:34:
Is er nog ergens een base-setup te vinden waar ik vanavond mee kan beginnen? :)
De F1 setup (als je die bedoelt):
http://www.mediafire.com/?lrfxaebhwcv55rw

Tevens zal ik hem sharen aan het begin van de sessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Beiden bedankt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik host vanavond een Talladega race met de Silverado.
Pagina: 1 ... 45 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.