Ik ben die Gymkhana challenge aan het doen, zal helaas geen 1e worden
Dan moet ik die track kopen... Heb de laatste tijd al veeeeel teveel geld aan iracing uitgegeven, dus deze laat ik ff schieten.
Moet straks ook nog tracks voor de skip en evt de SM kopen.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Deze track zit iig ook bij de komende Skip seriederx666 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:10:
Dan moet ik die track kopen... Heb de laatste tijd al veeeeel teveel geld aan iracing uitgegeven, dus deze laat ik ff schieten.
Over de Skip gesproken, daar ga ik mn energie maar op richten. Die wil ik racen volgend seizoen, naast de NVIDIA Cup.
Ben ook zeer benieuwd naar de veranderingen die de NTM op de MX5 zal brengen.
Week 13 lijkt trouwens niet veel anders dan manier om nog meer geld te cashen... bijna alles moet je wat voor aankopen.
En geeneens iets met de Skip of Mazda in week 13..
Ben ook zeer benieuwd naar de veranderingen die de NTM op de MX5 zal brengen.
Week 13 lijkt trouwens niet veel anders dan manier om nog meer geld te cashen... bijna alles moet je wat voor aankopen.
En geeneens iets met de Skip of Mazda in week 13..
[ Voor 30% gewijzigd door Hertog_Martin op 28-10-2011 01:36 ]
Uurtje met de Skip op Okayama Long (de 1e track van het komende Skip seizoen) met 1.47.6 als resultaat, veels te langzaam nog. Maar heb nog geen videos bekeken of aan setup gesleuteld.
Maar vraag me af of ik met de Skip ooit binnen de 102% kom van de WRs
Maar vraag me af of ik met de Skip ooit binnen de 102% kom van de WRs
Deze mail zojuist verstuurd naar de ingeschreven rijders van race 4 op zaterdag:
"Jij bent momenteel ingeschreven voor Race 4 van het GoT toernooi.
Momenteel zijn er te weinig rijders (nl 8 ) ingeschreven om de race door te laten gaan.
We hebben 10 als minimum vastgesteld.
Ik ben nu aan het zoeken of er een beter moment te vinden is om meer deelnemers te krijgen.
Zouden jullie met een reply op deze mail willen aangeven of het voorgestelde moment je zou passen en of je het erg zou vinden om de race te verplaatsen indien jijzelf niet zou kunnen op het nieuwe tijdstip.
1) Zondag as 16-18 uur
2) Zondag as 20:30-22:30 uur
Ik hoor graag van je.
JoepW"
De tussenstand is trouwens na verwijderen van het slechtste resultaat van de 3 races per rijder:
Dutch3men 40
Red Baron 36
DutchDevil79 35
ramsho 31
Hoogie2004 22
TimG 19
Ericjooo 18
derx666 16
enchion 15
RuudjeM 12
Fragbeestje 10
MikeVM 10
JoepW 8
NickThissen 8
BM 4
Fuelke 2
MartijnA3 1
Niellie41 1
Hertog_Martin 0
Momenteel zijn er te weinig rijders (nl 8 ) ingeschreven om de race door te laten gaan.
Ik ben nu aan het zoeken of er een beter moment te vinden is om meer deelnemers te krijgen.
Zouden jullie met een reply op deze mail willen aangeven of het voorgestelde moment je zou passen en of je het erg zou vinden om de race te verplaatsen indien jijzelf niet zou kunnen op het nieuwe tijdstip.
1) Zondag as 16-18 uur
Ik hoor graag van je.
JoepW"
De tussenstand is trouwens na verwijderen van het slechtste resultaat van de 3 races per rijder:
Dutch3men 40
Red Baron 36
DutchDevil79 35
ramsho 31
Hoogie2004 22
TimG 19
Ericjooo 18
derx666 16
enchion 15
RuudjeM 12
Fragbeestje 10
MikeVM 10
JoepW 8
NickThissen 8
BM 4
Fuelke 2
MartijnA3 1
Niellie41 1
Hertog_Martin 0
[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 28-10-2011 07:49 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Zondagavond rond 20.30 zou ik waarschijnlijk wel kunnen, fwiw.
Voor mij maakt het niet zoveel uit wanneer de race is.
Ik weet toch pas op het laatste moment of ik mee kan doen of niet, maar voor deze radical race ga ik wel proberen om mij vrij te maken. 1e race kon ik niet mee doen, 2e race disqualified (had de zwarte vlag niet gezien naast de gele... dom dom dom).
3e race was ik 5 minuten voor het einde een beetje aan het tellen en zou 3 ronden voor het einde zonder fuel vallen. Ik had beter direct in de pits gereden samen met Ruud. Nu had ik nog een paar rondjes geprobeerd om brandstof te sparen door wat te minderen maar dat werkte dus niet
Toen ik de pits uitkwam stak Ruud me net voorbij.
Die legends die bijna allemaal verkeerd rijden ... hilarisch!!!
Ik weet toch pas op het laatste moment of ik mee kan doen of niet, maar voor deze radical race ga ik wel proberen om mij vrij te maken. 1e race kon ik niet mee doen, 2e race disqualified (had de zwarte vlag niet gezien naast de gele... dom dom dom).
3e race was ik 5 minuten voor het einde een beetje aan het tellen en zou 3 ronden voor het einde zonder fuel vallen. Ik had beter direct in de pits gereden samen met Ruud. Nu had ik nog een paar rondjes geprobeerd om brandstof te sparen door wat te minderen maar dat werkte dus niet
Die legends die bijna allemaal verkeerd rijden ... hilarisch!!!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Een tikkie minder mag ook wel hoor, even je tenen intrekken.Niellie41 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
[...]
Leuk dat mensen zo'n vooroordelen hebben over oval racing. Dat is echt TOTAAL NIET wat oval racing in houdt. Doe dat maar eerst voordat je er een mening over hebt.
Dit is mijn mening na meerdere rondjes in verschillende games te hebben gedaan, als ik iets niet leuk vind nadat ik het een aantal maal heb gedaan blijf ik niet doorgaan omdat andere mensen zeggen dat het geweldig is. Helaas (in mijn geval) moet je in sommige games dit gewoon doen om door de carreer te komen. Dat JIJ het geweldig en super spannend vind is leuk voor je en ik kan het best begrijpen maar je moet niet verwachten dat iedereen het dus ook leuk vind of de moeilijkheid er van inziet.
Bij volgens mij elke vorm van racen heb je concentratie nodig en ben je hartstikke blij als je net iets sneller bent dan de ander of je eigen tijd hebt verbeterd. Tuurlijk ben ik ook blij als ik win op een oval maar het racen zelf blijft voor mij toch echt niets meer dan rondjes rijden en in de afgelopen jaren is dat gevoel dus ook nooit veranderd. Zo zal ik nooit begrijpen waarom mensen theezakjes sparen en zullen andere mensen mijn hobby's niet begrijpen.
[cartman mode]
Misschien moet ik gewoon wat meer Vagisil eten
[/cartman mode]
Het probleem is dat hoe jij het eerder beschreef gewoon niet helemaal klopt. Het is allemaal wat ingewikkelder en genuanceerder. Natuurlijk mag jij je eigen mening hebben, het is alleen zo jammer als die op onjuiste feiten gebaseerd is.AcXeller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:15:
[...]
Een tikkie minder mag ook wel hoor, even je tenen intrekken.
Dit is mijn mening na meerdere rondjes in verschillende games te hebben gedaan, als ik iets niet leuk vind nadat ik het een aantal maal heb gedaan blijf ik niet doorgaan omdat andere mensen zeggen dat het geweldig is. Helaas (in mijn geval) moet je in sommige games dit gewoon doen om door de carreer te komen. Dat JIJ het geweldig en super spannend vind is leuk voor je en ik kan het best begrijpen maar je moet niet verwachten dat iedereen het dus ook leuk vind of de moeilijkheid er van inziet.
Bij volgens mij elke vorm van racen heb je concentratie nodig en ben je hartstikke blij als je net iets sneller bent dan de ander of je eigen tijd hebt verbeterd. Tuurlijk ben ik ook blij als ik win op een oval maar het racen zelf blijft voor mij toch echt niets meer dan rondjes rijden en in de afgelopen jaren is dat gevoel dus ook nooit veranderd. Zo zal ik nooit begrijpen waarom mensen theezakjes sparen en zullen andere mensen mijn hobby's niet begrijpen.
[cartman mode]
Misschien moet ik gewoon wat meer Vagisil eten
\[/cartman mode]
Uiteindelijk hoef je Oval racen niet leuk te vinden vanzelfsprekend, echter blijkt dat een groot aantal mensen toch wel gepakt wordt door virus nadat ze hun vooroordelen hebben overwonnen (inclusief mijzelf).
Ik heb ook als een gek lopen stampen om dat voor elkaar te krijgen, we hadden dezelfde pace dus kwam je niet voorbijFragbeestje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:15:
3e race was ik 5 minuten voor het einde een beetje aan het tellen en zou 3 ronden voor het einde zonder fuel vallen. Ik had beter direct in de pits gereden samen met Ruud. Nu had ik nog een paar rondjes geprobeerd om brandstof te sparen door wat te minderen maar dat werkte dus nietToen ik de pits uitkwam stak Ruud me net voorbij.
Tuurlijk klopt het niet helemaal, ik had er ook niet voor niets:Requiem19 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:56:
[...]
Het probleem is dat hoe jij het eerder beschreef gewoon niet helemaal klopt. Het is allemaal wat ingewikkelder en genuanceerder.
bijgezet. Ik had gehoopt dat dit afdoende was maar met mijn maat 46 dus kennelijk nietOmdat ik oval niet echt leuk vind, de hele tijd maar rondjes rijden. Komt volgens mij neer op heel precies gas geven en licht sturen en dat is alles (even plat geformuleerd).
Meer on-topic: Ik hoop dat ik volgende week wat meer kan gaan racen met de MX-5, dit weekend nog maar eens een aantal test gaan doen.
Volgende week begint het normale seizoen weer gewoon. In de MX5 heb je dan elke dag, om het uur een race (en in mijn ervaring gaan al die races gewoon officieel, dat wil zeggen dat het minimum aantal rijders bereikt wordt en dat de race dus meetelt voor je iRating* en je safety rating). In dat opzicht is de NVIDIA Cup de beste serie om te rijden omdat er gewoon veel mensen mee doen en er altijd wel wat te racen valtAcXeller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
[...]
Meer on-topic: Ik hoop dat ik volgende week wat meer kan gaan racen met de MX-5, dit weekend nog maar eens een aantal test gaan doen.
Je hoeft dus echt niet bang te zijn dat je oval moet gaan rijden, ik hou er ook niet zo van (zo af en toe een race met de mensen hier meedoen is wel leuk, maar daar hou ik het bij) en heb dan ook nog nooit een officiele race mee gedaan. Er is genoeg te rijden aan de road kant. Enkel deze tussen week (wat ze 'week 13' noemen, een seizoen is 12 weken) is er weinig te doen.
Als je Spa leuk vind (wie niet
*iRating kun je nog niet zien in de rookie class, maar hij telt wel. Ik zou er me niet op concentreren, de rookie class is puur en alleen om te leren hoe je ongelukken vermijdt en om je safety rating omhoog te krijgen.
Misschien en idee om de rest van de geregistreerde members op m'n site (dus ook die niet ingeschreven hebben) dezelfde mail te sturen? Er zijn denk ik genoeg mensen die niet ingeschreven zijn omdat ze zaterdag niet kunnen, maar misschien kunnen ze zondag wel. Mail kun je dan een beetje aanpassen dat er gewoon staat dat de race verplaatst is en dat ze nu eventueel wel willen inschrijven.JoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:27:
Deze mail zojuist verstuurd naar de ingeschreven rijders van race 4 op zaterdag:
Allemaal niet rijden graag, dan win ik ook nogJoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:27:
1) Zondag as 16-18 uur
Ik hoor graag van je.
JoepW"
Bah tijdens de eerste oval race kwam ik er te laat achter dat er ook wat te winnen was want dan had ik mijn laatste stop wel overgeslagen.
Je staat in dat lijstje wel leuk eerste, maar daar worden dus om onduidelijke redenen maar 2 resultaten in meegenomen.
Aangezien je niet bij de eerste mx5 race was zou je zonder die laatste race niet eerste staan
Aangezien je niet bij de eerste mx5 race was zou je zonder die laatste race niet eerste staan
Done....NickThissen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:51:
[...]
Misschien en idee om de rest van de geregistreerde members op m'n site (dus ook die niet ingeschreven hebben) dezelfde mail te sturen? Er zijn denk ik genoeg mensen die niet ingeschreven zijn omdat ze zaterdag niet kunnen, maar misschien kunnen ze zondag wel. Mail kun je dan een beetje aanpassen dat er gewoon staat dat de race verplaatst is en dat ze nu eventueel wel willen inschrijven.
Omdat je slechtste resultaat wordt weggehaald als ik het goed leesRed Baron schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:18:
Je staat in dat lijstje wel leuk eerste, maar daar worden dus om onduidelijke redenen maar 2 resultaten in meegenomen.
Er tellen voor zeer duidelijke redenen maar 2 van de 3 resultaten, aangezien er uiteindelijk maar 3 van de 4 meetellen:Red Baron schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:18:
"Algemeen Klassement
Het slechtste raceresultaat van één race vervalt. De uitslag zal na de laatste race op het GoT forum worden bekend gemaakt."
Tip: ga gewoon de practice sessies rijden. Heb je meteen mensen om je heen, en het kan geen kwaad voor je SR rating. Dat is echt veel leuker dan alleen rondjes draaien. Je kunt dan meteen een beetje oefenen hoe het is om crashes te ontwijken, want die zul je regelmatig tegenkomen (en ook zelf veroorzaken). Als het mis gaat boeit het niet, en als je iemand per ongeluk van de baan af tikt dan heeft dat voor niemand gevolgen (wel netjes verontschuldigen dan natuurlijk, dat wordt wel op prijs gesteld).AcXeller schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
Ik ben zelf net een maandje bezig met iRacing, en ben al helemaal verslaafd. Testrijden doe ik eigenlijk alleen als er geen practice sessies zijn voor de combinatie track/auto. Alsje een paar practice sessies gedaan hebt gewoon een keer een qualify rijden, en lekker gaan racen. Maak je niet druk om te winnen, want dat boeit in de rookie series nog helemaal niet. Concentreer je op het clean rijden, niet off-track gaan, niet spinnen, niet crashen, dit helpt vele malen beter dan proberen om nog ff iemand in te halen, of onnodige risico's te lopen op maar snelle rondjes neer te zetten. Als je merkt dat je een bocht niet haalt, gewoon remmen/van gas af, zodat je iig geen offtrack krijgt. Als je dan een plaatsje verliest, is dat jammer, maar je Safety Rating (SR) is veel belangrijker dan de positie waar je finisht. Dus ook als je iemand ziet crashen, probeer alles om hem te ontwijken, zodat je zelf geen incident aan je broek krijgt, ook al is je ronde verpest, halen 10 man je in, boeit allemaal niet, met 0 incidents achter je naar gaat je SR het snelste omhoog.
Cube Nuroad Race (2022)
Jewel, maar als ik om bepaalde redenen zondag niet zou racen (of extreem slecht te scoren) dan heb ik bijvoorbeeld al wel meer dan de 40 punten die Dutch3men nu heeft.JoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Er tellen voor zeer duidelijke redenen maar 2 van de 3 resultaten, aangezien er uiteindelijk maar 3 van de 4 meetellen:
"Algemeen Klassement
Het slechtste raceresultaat van één race vervalt. De uitslag zal na de laatste race op het GoT forum worden bekend gemaakt."
Of is het zo dat bij het rijden van 3 races maar 2 races meetellen?
Neuh........ Ik had natuurlijk met en zonder schrap de tussenstand moeten tonen. Maar ik had ff snel wat in elkaar geprutst...
Ach..... Maar wel een goede
Ja, maar er zal nog wel even flink getrapt moeten worden in de Radical.
Met al het gestuntel van gisteren konden ook de waveby's van Eric er weinig meer aan helpen.
Met al het gestuntel van gisteren konden ook de waveby's van Eric er weinig meer aan helpen.
Zo op basis van de eerste reactie die ik nu binnen heb wordt het zondag van 20:30-22:30 race 4 verreden.
Heeft iedereen nog tijd om te oefenen
Heeft iedereen nog tijd om te oefenen
Weet niet zeker of ik het ga halen zondag.
Zal me inschrijven, maar kans is aanwezig dat ik op het laatste moment toch moet afzeggen.
Is ook wel leuker voor het klassement als ik wel mee kan rijden.
Gister was uiteindelijk wel erg tof, zag er best wel tegenop, aangezien ik er geen goed gevoel mee had.
Uiteindelijk met de setup van Tim gereden, die was wel erg lekker stabiel.
En na wat tips van eric over de weightjacker, dat ook redelijk onder de knie gekregen.
Jammer alleen dat ik me, met paul in mijn nek, vergiste in bocht 1, en daardoor ons allebei op 4 ronde achterstand zette.
Zal me inschrijven, maar kans is aanwezig dat ik op het laatste moment toch moet afzeggen.
Is ook wel leuker voor het klassement als ik wel mee kan rijden.
Gister was uiteindelijk wel erg tof, zag er best wel tegenop, aangezien ik er geen goed gevoel mee had.
Uiteindelijk met de setup van Tim gereden, die was wel erg lekker stabiel.
En na wat tips van eric over de weightjacker, dat ook redelijk onder de knie gekregen.
Jammer alleen dat ik me, met paul in mijn nek, vergiste in bocht 1, en daardoor ons allebei op 4 ronde achterstand zette.
Uiteindelijk wel jammer dat er niet meer mensen meededen met de Indy. Met een drukker veld (man of 20-25) was het denk ik een stuk leuker geweest. Denk dat ik de Indy wel in de gaten ga houden komend seizioen, en dat ik mijn oval rating omhoog ga krikken dat ik een keer op Indy mee kan rijden in de dallara. Lijkt me erg leuk met een vol veld.
Cube Nuroad Race (2022)
Dat is het ook wel, ook op andere ovals zoals Texas bijv is het erg leuk
Ja, het was wel leuk geweest als er meer mee deden, maar ik heb me wel vermaakt.derx666 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:44:
Uiteindelijk wel jammer dat er niet meer mensen meededen met de Indy. Met een drukker veld (man of 20-25) was het denk ik een stuk leuker geweest. Denk dat ik de Indy wel in de gaten ga houden komend seizioen, en dat ik mijn oval rating omhoog ga krikken dat ik een keer op Indy mee kan rijden in de dallara. Lijkt me erg leuk met een vol veld.
Je hebt nog een kleine 2 maanden om je Oval SR op C4.0 (is gelijk dan B3.0) te krijgen.
Week 9 (2011-12-27) Indianapolis Motor Speedway - Indy Oval Full course cautions, Double file
restarts lapped at back, Rolling start
70 laps
De meeste races op de andere tracks in deze serie zijn wel erg gaaf.
Alleen Iowa heb ik niet , ik heb het niet zo op de kleine ovals.
Ik wou zelf ook wat in de Silver Crown Cup rijden. Erg gaaf carretje 819pk en maar 2 versnellingen.
Tis alleen jammer dat bijna niemand die classe rijdt , prac is bijna altijd leeg en de races zijn er maar een paar per dag op de meest ongelukkige tijden. (bv doordeweeks om 2:45)
Bah, wat is week 13 toch ruk. Geen enkele leuke auto rijdt op een leuke baan, suffe MX5jes en SRFjes galore en oh ja, de Legends op road courses

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Iowa is echt supergaaf in de Trucks. Mijn 1e truckrace daar gewonnenTimG schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:09:
[...]
De meeste races op de andere tracks in deze serie zijn wel erg gaaf.
Alleen Iowa heb ik niet , ik heb het niet zo op de kleine ovals.
#edit: kwam er net achter dat ik nog maar 6 items aan content mis

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-10-2011 14:22 ]
Klopt....Arfman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:10:
Bah, wat is week 13 toch ruk. Geen enkele leuke auto rijdt op een leuke baan, suffe MX5jes en SRFjes galore en oh ja, de Legends op road courses
Ik ben er wel voor om vanavond iets te hosten. Geen idee wat, een practice of een race (P+Q+R) misschien? SM, Radical, Indy, F1? Misschien een iets kleinere track zodat het veld automatisch wat bij elkaar blijft..?
Week 13 is idd ruk. Ik had gisteren een practice sessie gehost voor de Impala B.
Misschien dat ik vanavond nog een practice sessie host voor de Proto & GT Challenge. De eerste race zal 's nachts zijn op Sebring.
Misschien dat ik vanavond nog een practice sessie host voor de Proto & GT Challenge. De eerste race zal 's nachts zijn op Sebring.
Ow da's wel jammer ja. Maar als je vooraf wat traint en minstens voor de Q instapt is het toch ook goed. Dan moet je dus uiterlijk om 21:30 er zijn....... Lukt dat?ramsho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:
Weet niet zeker of ik het ga halen zondag.
Is ook wel leuker voor het klassement als ik wel mee kan rijden......
Daar zal ik niet bijzijn. Socio is ook nodig + de verkoudheid is hardnekkig. Nies me de ......NickThissen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:22:
Ik ben er wel voor om vanavond iets te hosten. Geen idee wat, een practice of een race (P+Q+R) misschien? SM, Radical, Indy, F1? Misschien een iets kleinere track zodat het veld automatisch wat bij elkaar blijft..?
Ik heb wel 2 setups voor de Radical op de kop getikt die wel aardig rijden op Zandvoort. Als de verkoudheid het toelaat zal ik me morgenochtend nog ff in de setups verdiepen.
Hier alvast de onveranderde setups:
http://p.invisio.nl/ir/se...t/AP_Zandvoort_SR8_v2.sto
http://p.invisio.nl/ir/se...Z_Brands_S2_v2_118810.sto
Ik vind dat het deze week 13 nog wel meevalt en dat er een behoorlijk gevarieerd aanbod is (voor week 13 begrippen) en dat terwijl we de Star Mazda op Outlon missen.Niellie41 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:26:
Week 13 is idd ruk. Ik had gisteren een practice sessie gehost voor de Impala B.
Wat ik alleen niet goed snap is het massale sessie aanbod.
Ze willen met 60 auto's testen, maar vervolgens plannen ze wel elk half uur een race in.
Met als gevolg dat de deelname heel erg verspreid word en je dus nooit aan een volle split komt.
[ Voor 20% gewijzigd door Red Baron op 28-10-2011 14:51 ]
Even aan het proberen met een goedkope rood/blauw bril en de nVidia stereoscopisch 3d instelling. Werkt erg grappig! Heb wat meer diepte in de game, in de F1 op Atalanta is het echt wel leuk 
Of ik er een complete race mee kan / wil rijden weet ik niet, maar om zo af en toe te doen, erg fun
Of ik er een complete race mee kan / wil rijden weet ik niet, maar om zo af en toe te doen, erg fun
De boel is dus binnenHoogie2004 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:01:
Even aan het proberen met een goedkope rood/blauw bril en de nVidia stereoscopisch 3d instelling. Werkt erg grappig! Heb wat meer diepte in de game, in de F1 op Atalanta is het echt wel leuk
Jep, aangesloten en werkt echt perfect
Nogmaals bedankt voor de service
[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-10-2011 15:18 ]
Heeft er iemand zin om vanavond een practice met de F1 op Road Atlanta mee te doen? Ik wil wel hosten, maar er moeten natuurlijk wel wat mensen mee doen
Als er niet genoeg mensen mee doen host ik er toch wel een denk ik maar dan zet ik hem gewoon open, misschien dat er vanzelf wat mensen mee komen doen.
Wellicht wel ja, meissie is jarig, maar viert het 's middags, bedoeling is dat we 's avonds geen bezoek meer hebben (meissie is zwanger, en dus snel moe) maar je weet het maar nooit.JoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Ow da's wel jammer ja. Maar als je vooraf wat traint en minstens voor de Q instapt is het toch ook goed. Dan moet je dus uiterlijk om 21:30 er zijn....... Lukt dat?
[...]
Wil ook geen ruzie met een zwangere vrouw en zo
Helaas vanavond handboogwedstrijd. Morgen misschien wel tijd.NickThissen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:48:
Heeft er iemand zin om vanavond een practice met de F1 op Road Atlanta mee te doen? Ik wil wel hosten, maar er moeten natuurlijk wel wat mensen mee doenAls er niet genoeg mensen mee doen host ik er toch wel een denk ik maar dan zet ik hem gewoon open, misschien dat er vanzelf wat mensen mee komen doen.
Vind ik ook een goed idee. Ben nu even op een sessie die ik toevallig vond aan het oefenen, maar wat is dat VET zeg dat racen 's nachts! Erg lastig maar oh zo vet als je een bocht die je eigenlijk niet ziet precies goed pakt. Dat gevoel wat je krijgt als je even je concentratie verliest en vergeet waar je zit en geen idee hebt welke lichtjes je moet volgen...Niellie41 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:26:
Ik ga de radical-zandvoort race van zaterdagavond vanavond herplannen naar zondag 20:30!
Zelfde programma andere dag!
Done, en geregistreerdJoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:16:
Ik ga de radical-zandvoort race van zaterdagavond vanavond herplannen naar zondag 20:30!
Ik heb me ingeschreven, maar weet nog niet zeker of ik het haal.
En ik heb nog geen meter in dat ding gedaan dus dat wordt leuk
En ik heb nog geen meter in dat ding gedaan dus dat wordt leuk
Er is al een sessie zie ik die tot ergens middernacht duurt, en aangezien er nog niet veel animo vertoond is hier is het misschien een idee om gewoon die te joinen?Niellie41 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:26:
Pfff, best werken met de Radical....maargoed, ik zit al in de 1:35 (okee .9:-)) Zit nog wel wat tijd in hoor....
Omdat ik nog wel m'n practise resultaten van een test voor de radical race van zondag wil terug kunnen vinden heb ik nu even een 2 uur practise session gehost.
Geen password dus join maar als je zin hebt.
Bedankt Paul, toch wel handig even oefenen, misschien haal ik de practice net niet zondag... Kwam tot een 1:34.6, 34.0 is toch wel m'n limiet denk ik zo..Red Baron schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:03:
Omdat ik nog wel m'n practise resultaten van een test voor de radical race van zondag wil terug kunnen vinden heb ik nu even een 2 uur practise session gehost.
Week 13 duurt wel erg lang
.
Heeft me aan het twijfelen gebracht. Ik heb getest met de Skip, en ook al vind het een leuk ding, ik denk niet dat ik er veel plezier aan ga beleven. Ik heb getest met de Star Mazda, en dat is mijn auto. Echter moet ik daar C voor zijn, en ik ben pas D.
Nu sta ik voor de keuze om of in de Mustang te stappen, of in de Touringcar. De Mustang moet ik kopen, de touringcar niet. Echter als ik het Iracing forum check, zie ik veel haat tussen de Jetta en de MX drivers.Ik weet het nog niet.
Wel gisteren een nieuwe PC gekocht voor Iracing. Van een laptopie naar een Quadcore I5, een 6950 en 8GB geheugen, wat een verschil
Nu de rondetijden nog

Heeft me aan het twijfelen gebracht. Ik heb getest met de Skip, en ook al vind het een leuk ding, ik denk niet dat ik er veel plezier aan ga beleven. Ik heb getest met de Star Mazda, en dat is mijn auto. Echter moet ik daar C voor zijn, en ik ben pas D.
Nu sta ik voor de keuze om of in de Mustang te stappen, of in de Touringcar. De Mustang moet ik kopen, de touringcar niet. Echter als ik het Iracing forum check, zie ik veel haat tussen de Jetta en de MX drivers.Ik weet het nog niet.
Wel gisteren een nieuwe PC gekocht voor Iracing. Van een laptopie naar een Quadcore I5, een 6950 en 8GB geheugen, wat een verschil
Nu de rondetijden nog
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Heb D 3.57 dus moet ff stijgen. Wil eigenlijk twee series gaan rijden.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik ben een Rookie, en heb gisteren eindelijk SR 3.40 gehaald. Wil dit weekend ook nog wat rijden, maar ben druk met de kinderen en een bereikbaarheidsdienst. Je hebt wel veel concentratie nodig voor het rijden, als er iemand binnen komt en iets zegt, en ik zeg iets terug lig ik gelijk naast de baan of verlies ik vele seconden.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Dat laatste herken ik wel ja. Ik heb geen kinderen, dus hier is het alleen mn vrouw die me "stoort". Als ik haar de trap op hoor komen, dan roep ik meestal al dat ik aan het racen ben, zodat ze weet dat ze me ff moet vermijden. Gsm zet ik stil voordat ik ga racen
Cube Nuroad Race (2022)
Voordeel van ovals, afgelopen Indy race met ons donderdag, zat ik tijdens de caution te bellen
Heeft er trouwens iemand een redelijke setup voor de radical op Zandvoort ?
Cube Nuroad Race (2022)
Yep , altijd ff een momentje "ontspannen"Hoogie2004 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:34:
Voordeel van ovals, afgelopen Indy race met ons donderdag, zat ik tijdens de caution te bellen
Cola -tje en chips eten tijdens de cautions.
derx666 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:36:
Heeft er trouwens iemand een redelijke setup voor de radical op Zandvoort ?
JoepW schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:31:
.......Ik heb wel 2 setups voor de Radical op de kop getikt die wel aardig rijden op Zandvoort. Als de verkoudheid het toelaat zal ik me morgenochtend nog ff in de setups verdiepen.
Hier alvast de onveranderde setups:
http://p.invisio.nl/ir/se...t/AP_Zandvoort_SR8_v2.sto
http://p.invisio.nl/ir/se...Z_Brands_S2_v2_118810.sto
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 29-10-2011 11:40 ]
Thanks... Ik had het bericht gisteren gemist blijkbaar
Eens ff gaan testen...
[ Voor 16% gewijzigd door derx666 op 29-10-2011 11:41 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Ik vond de setup die Paul gister geshared had iets beter: deze dus
Hoewel ik zeker weet dat Joep die twee setups nog flink kan verbeteren
Die van Paul was wel lekker, opt in de lage 33's. Ik vind hem bij insturen nog wat traag aan de voorkant, maar wel heel stabiel.NickThissen schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:58:
Ik vond de setup die Paul gister geshared had iets beter: deze dus
Die radical is gaaf, gezien de malheure met de Star Mazda wil ik vanaf volgende week een vol seizoen Radical meedraaien!
Ik kan er helaas dit weekend niet bij zijn voor de rest van het GoT toernooi.
Zandvoort met de Radicals is wel een erg gave combo.
Ik had nog wel een lekkere stabiele setup op mijn PC staan. Misschien hebben jullie er wat aan.
DV_Zandvoort_S3-2011.sto
Zandvoort met de Radicals is wel een erg gave combo.
Ik had nog wel een lekkere stabiele setup op mijn PC staan. Misschien hebben jullie er wat aan.
DV_Zandvoort_S3-2011.sto
Heb net even wat rondjes met de Radical over Zandvoort gedaan. Pfew, das lastig.
Had eerst de setup van Paul met veel fuel, daar haalde ik net 37.1 mee. Daarna in Q-trim nog paar rondjes en kwam uit op 35,3 met een optimal van 34,8 ofzo. Ben ik wel tevreden mee na 8 rondjes oefenen.
Morgenavond maar weer verder kijken hoe het word. Ding is wel enorm tricky in ieder geval
Had eerst de setup van Paul met veel fuel, daar haalde ik net 37.1 mee. Daarna in Q-trim nog paar rondjes en kwam uit op 35,3 met een optimal van 34,8 ofzo. Ben ik wel tevreden mee na 8 rondjes oefenen.
Morgenavond maar weer verder kijken hoe het word. Ding is wel enorm tricky in ieder geval
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb net even 12 rondjes gedaan. Hield het met mijn verkoudheid niet langer uit. Wel even een van de setups getest en verbeterd. Lekker scherp bij het insturen nu, midcorner met te veel gas iets onderstuurd (dus niet te vroeg veel gas geven), rolt lekker door de bocht en je kan meteen na de apex op het gas zonder meteen dwars te gaan.
Ik ree na 10 rondjes stabiel 34 laag. Met training zit er veel meer in. Hij is stabieler op het scheivlak en de bochtencombinaties ervoor dan de meeste setups.
En driften dat je er mee kan
http://p.invisio.nl/ir/se...oort_JoepW_11_S3_Q_V1.sto
Ik ree na 10 rondjes stabiel 34 laag. Met training zit er veel meer in. Hij is stabieler op het scheivlak en de bochtencombinaties ervoor dan de meeste setups.
En driften dat je er mee kan
http://p.invisio.nl/ir/se...oort_JoepW_11_S3_Q_V1.sto
Het heeft even geduurd maar sinds gisteren wel gehaald:

Overigens voor de World Traveler Award ziet het er naar uit dat het twee hosted sessies zullen moeten worden, op Darlington rijden dit seizoen enkel de pro's en op Centripetal zijn er nooit races.

Overigens voor de World Traveler Award ziet het er naar uit dat het twee hosted sessies zullen moeten worden, op Darlington rijden dit seizoen enkel de pro's en op Centripetal zijn er nooit races.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Net voor het eerst getest met de SR8 op zandvoort met de eerste setups van Joep. Erg listig autotje.... Ik heb vooral nog veel moeite met het middengedeelte van de Masters t/m de S-bocht.
Het begint wel langzaam beter te gaan, en zit nu op een opt van 35.4 en een best van 36.5, maar ik krijg het nog niet echt aanelkaar gereden in 1 lap. Zo nog eens met de setups van Paul, Tim en de nieuwe van Joep proberen.
Ik vrees wel een beetje voor het resultaat in de race morgen, want ik denk dat ik regelmatig de track vanuit de andere richting zal zien
Het begint wel langzaam beter te gaan, en zit nu op een opt van 35.4 en een best van 36.5, maar ik krijg het nog niet echt aanelkaar gereden in 1 lap. Zo nog eens met de setups van Paul, Tim en de nieuwe van Joep proberen.
Ik vrees wel een beetje voor het resultaat in de race morgen, want ik denk dat ik regelmatig de track vanuit de andere richting zal zien
Cube Nuroad Race (2022)
Als er interesse is wil ik wel een practice opzetten voor de F1 op Road Atlanta 
Misschien kunnen we nog wat auto's erbij doen als mensen andere wagens gewoon willen oefenen.
#Edit: Heb een publieke sessie aangemaakt 'F1 Practice'
Mocht iemand zich misdragen ga ik ze der wel af gooien. 43 auto's max, dus ben er snel bij
#Edit: Sow, dat was leuk
Kreeg na 5 min in de sessie al bezoek hier thuis
Heb uiteindelijk 15 minuten kunnen meedoen, en was 4e
Misschien kunnen we nog wat auto's erbij doen als mensen andere wagens gewoon willen oefenen.
#Edit: Heb een publieke sessie aangemaakt 'F1 Practice'
Mocht iemand zich misdragen ga ik ze der wel af gooien. 43 auto's max, dus ben er snel bij
#Edit: Sow, dat was leuk
Kreeg na 5 min in de sessie al bezoek hier thuis
[ Voor 48% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-10-2011 17:45 ]
Was zeker leuk, ging een stuk beter dan met de SM daar.....
Ervoor ook nog even Joeps setup op Zandvoort geprobeert en dat giong een hele dikke seconde sneller, optimal zelfs anderhalve seconde!! Lekker hoorrr
Ervoor ook nog even Joeps setup op Zandvoort geprobeert en dat giong een hele dikke seconde sneller, optimal zelfs anderhalve seconde!! Lekker hoorrr
[ Voor 56% gewijzigd door Ericjooo op 29-10-2011 17:47 ]
Ik ben nu met de setup van Paul aan het rijden. Gaat ook al een stuk beter, nog niet goed, maar er zit progressie in. Heb nu een optimal van 1:34.9 en een best van 1:35.6.
Cube Nuroad Race (2022)
Overigens nog even de F1 setup welke gebruikt is (werkt goed met en zonder fuel)
http://www.mediafire.com/?lrfxaebhwcv55rw
Overigens begint nu poging 2 om zelf wat F1 practice te doen daar!
Iedereen is vrij om te joinen. 'F1 Practice'
http://www.mediafire.com/?lrfxaebhwcv55rw
Overigens begint nu poging 2 om zelf wat F1 practice te doen daar!
Iedereen is vrij om te joinen. 'F1 Practice'
[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-10-2011 19:13 ]
Ik reed gisteren overigens met de setups van de S3 kamipoen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1820006.page
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1820006.page
Ik heb overigens een nieuw stopwoordje ;-)
Heeft er nog iemand zin om wat te rijden vanavond? Ik wil wel een sessie starten als er wat mensen mee doen. F1 op atlanta hebben jullie vanmiddag al gedaan blijkbaar... Indy op Mid-ohio misschien, of de Proto> op Sebring? Of de SM op Road america?
Dan koop ik ook maar meteen alle missende content... (op de 2 sprint oval wagentjes na)
Zijn nog maar 6 stuks, en krijg ik nog 20% korting ook. Ik ga maar niet uittellen wat alle content - 2x 12$ kost
Zijn nog maar 6 stuks, en krijg ik nog 20% korting ook. Ik ga maar niet uittellen wat alle content - 2x 12$ kost

[ Voor 30% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-10-2011 09:11 ]
Als je alles koopt, en dus tot de 100% club gaat behoren (award
) dan krijg je 25% korting.
En dan heb ik 2 wagens die ik nooit gebruikRed Baron schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:17:
Als je alles koopt, en dus tot de 100% club gaat behoren (award) dan krijg je 25% korting.
Nja, al gekocht.
Meteen even met die Ford Falcon V8 aan het stoeien geweest op silverstone, wat een wagen is dat zeg. Bruut geweld en geen grip, erg moeilijk maar zeer vermakelijk. Misschien idee voor een funrace komende weken, die V8 op een baan.
Nu eerst F1 kijken.
Joep check toch nog eens de starttijd van de race vanavond, want door de uursverandering ... ik denk dat iRacing op basis van GMT werkt.
Dan zou de ingeplande sessie om 19h30 beginnen als ie reeds ingepland was.
Dan zou de ingeplande sessie om 19h30 beginnen als ie reeds ingepland was.
[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 30-10-2011 10:15 ]
Vanochtend ingepland de race en iRacing hosting werkt op local time met hosten. Stond keurig gmt+1 uur 
Bedankt voor het meedenken.
Bedankt voor het meedenken.
Mijn skin voor de Nationwide Serie

Te downloaden op Trading Paints
Te downloaden op Trading Paints
Dank u:)
Ja dat ook. Maar het kan ook gewoon mijn instellingen in iRacing zijn
Ik zou echt niet weten wat mijn instellingen voor replays zijn.
Ja dat ook. Maar het kan ook gewoon mijn instellingen in iRacing zijn
Ik zou echt niet weten wat mijn instellingen voor replays zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 30-10-2011 11:34 ]
Net nog even een rondje geoefend, een 1.33.1 eruit en ik geloof dat ik de smaak te pakken krijg. Het is inderdaad een heerlijke auto met een geweldige feedback, dat maakt m leuk.
Dus straks doe ik lekkermee, helaas teveel gemist in het tournament maartoch
Dus straks doe ik lekkermee, helaas teveel gemist in het tournament maartoch
Ik heb me niet officieel ingeschreven voor vanavond, maar als ik tijd heb kom ik wel (als dat mag). Dus als het ww ook aan mij kan worden verstuurd, graag.
Indien de sessie vol is, zal ik em skippen (al gaat dat vast niet gebeuren)
Indien de sessie vol is, zal ik em skippen (al gaat dat vast niet gebeuren)
Gewoon inschrijven. Anders vergeet ik misschien jou te mailen.
Ok, gedaan.JoepW schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:25:
Gewoon inschrijven. Anders vergeet ik misschien jou te mailen.
Vanmiddag nog een tijd zitten testen met de SR8, blijft listig, en als je ff niet geconcentreerd bent bijt ie je in je reet. Maar als het lukt, is het een erg grappig ding om te rijden. Heerlijke uitdaging.
Ondertussen rij ik in qualificatietrim (al denk ik dat het met mijn skills niet heel veel uitmaakt) 1:34.308 met een opt. van 1:33.829. Is inderdaad nogsteeds dik een seconde langzamer dan Paul en Riel, mja, dat zijn volgens mij ook robots
Ik heb er iig zin in vanavond.
Ondertussen rij ik in qualificatietrim (al denk ik dat het met mijn skills niet heel veel uitmaakt) 1:34.308 met een opt. van 1:33.829. Is inderdaad nogsteeds dik een seconde langzamer dan Paul en Riel, mja, dat zijn volgens mij ook robots
Cube Nuroad Race (2022)
Hmmm, voor 80 Euro heb ik alles compleet inclusief de nieuwe banen.....denk, denk.....ach, je leeft maar 1 keer
Dat dacht ik vandaag ook, alleen de sprintwagens niet gekocht, en toch beetje spijt van (die award kriebelt...)Ericjooo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 16:54:
Hmmm, voor 80 Euro heb ik alles compleet inclusief de nieuwe banen.....denk, denk.....ach, je leeft maar 1 keer
Je gaat toch niet dingen kopen voor iets als een betekenisloze award? 
Ik zag hier ook al felicitaties aan iemand omdat ie de 'time for an intervention' award had gehaald, alsof ie zn HBO diploma oid had gehaald, gaat me nogal ver.
Ik zag hier ook al felicitaties aan iemand omdat ie de 'time for an intervention' award had gehaald, alsof ie zn HBO diploma oid had gehaald, gaat me nogal ver.
Nou, de Sprintcars wil ik zeker wel eens gaan uitlaten dus ja....als ik dan toch bezig ben....haha
Ik denk dat je dat soort dingen met een grote knipoog mag zien in dit topicHertog_Martin schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:15:
Het is niet dat we er echt waarde aan hechten, maar het is gewoon leuk om die dingen te hebben. Ik heb ook alle driving school video's zitten kijken, alleen voor die award
Ik hoop dat ik straks mee kan doen, zit met een aardige hoofdpijn dus even aankijken of het gaat straks... Hoop het wel, heb er wel zin in!
Ik heb de 100% content vooral omdat ik dan ten alle tijden kan zeggen dat ik aan eender welke race kan meedoen. Helemaal niet voor de award.
Maar sommige awards zijn dan weer wel leuk om te halen, zeker de Safe Driver awards
Maar sommige awards zijn dan weer wel leuk om te halen, zeker de Safe Driver awards
Ik heb al 2 paracetamols op. Dus kom op ff wat slikken en rijen met die hapNickThissen schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:41:
Ik hoop dat ik straks mee kan doen, zit met een aardige hoofdpijn dus even aankijken of het gaat straks... Hoop het wel, heb er wel zin in!
Zet anders gewoon een raam open , helpt ook met je hoofd koel houden tijdens de race.
How do you save a random generator ?
Net thuis, kan ik me nog inschrijven of is het te laat?
Dit topic is gesloten.