iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.228 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35

Hoogie2004

Whohooooo

En we hebben een nieuw GoT iRacing lid! *O*

Welkom AcXeller :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

seninha

god's right foot

Ericjooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:51:
De volgende series zijn wel officieel:

Legends road series
Streetstock series
iRacing gymkhana

De rest is allemaal gewoon fun
Ja nou zie ik het ook. Bij die drie staat er achter aan de MPR teken.

Maar weet iemand wat die BLAUWE M betekend (bv bij Gymkhana Challenge)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Multiclass

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:08

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zijn 2 kleine wijzigingen doorgevoerd in het programma van het GoT tournooi:
Het aantal fast tows van de indy race is verhoogd naar veul (aantal nu nog even niet bekend)
en
Oulton park met de Radical op zaterdag is veranderd naar Zandvoor Grand Prix omdat de nieuwe build van iRacing pas in week 1 van S4 uitkomt.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Steve Myers wrote:We just wrapped up our weekly engineering meeting and we have made the decision that we have one last item that we want to get into our next release but it will not be finished until next week. With the first pro series race taking place on Tuesday night we will not release the build until Wednesday at the earliest but it will be out by the end of the week.

A quick update on the new tire model which is improved over our August release.

Legends, MX-5 Cup car and Roadster, SRF, Street Stock and Late Model will all be on the new tire model. The Skip Barber car, 3 NASCAR vehicles, HPD and Ford GT will be updated to the current iteration of the new tire model. All of the cars being released on the new tire model have also been tweaked in other areas to adapt them to the new model. We have also made a lot of progress on the other vehicles but these are the vehicles we have been focused on and are most comfortable with right now.

Obviously there is much more coming in the next release some of which can be seen in the current episode of iRacingTV. We will plan to post the full release notes next week.

Steve
Gelukkig er is toch een update wat betreft de NTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
JoepW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:11:
Er zijn 2 kleine wijzigingen doorgevoerd in het programma van het GoT tournooi:
Het aantal fast tows van de indy race is verhoogd naar veul (aantal nu nog even niet bekend)
en
Oulton park met de Radical op zaterdag is veranderd naar Zandvoor Grand Prix omdat de nieuwe build van iRacing pas in week 1 van S4 uitkomt.
Ik zal het op de website even aanpassen. Wat moet ik voor fast tows invullen voor indy dan? Kan alleen getallen helaas tenzij ik de datalayer ga aanpassen en dat duurt iets langer dan 10 sec :p

Straks eens kijken wat er deze week verder nog te rijden valt, had laatst eens snel gekeken en het leek wel allemaal heel veel om de rookies te draaien vond ik. Ik kon geen SM vinden, geen radical, geen indy (op road), niet eens de skip barber dacht ik? Beetje jammer. Misschien de F1 maar eens mee doen in de fun series dan.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 26-10-2011 18:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fast tows voor de indy zal Ericjooo straks wel even posten hier ;)
Ik benut de verloren uurtjes in week 13 om enkele auto's en circuits te testen. Zoals bv Indy en F1 op de circuits van week 1 van S4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:41:
Fast tows voor de indy zal Ericjooo straks wel even posten hier ;)
Ik benut de verloren uurtjes in week 13 om enkele auto's en circuits te testen. Zoals bv Indy en F1 op de circuits van week 1 van S4 ;)
Ja, maar 't is wel zo leuk om minstens met wat anderen practice te rijden ofzo, zo helemaal alleen gaat me snel vervelen meestal.

En waarom staat er 4 keer die Prototype&GT serie bij? Snap het niet helemaal...

15 ronden spa in de MX5 zie ik ook niet zo zitten, zit je dan niet anderhalf uur lang rond te karren ofzo? Die straights zijn zo lang, in de MX5 ben ik halverwege lap 1 m'n concentratie kwijt denk ik :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik denk dat 10 wel de max is....anders zal het toch echt repareren worden....maargoed, dan is het ook geen racen meer;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
NickThissen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

Ja, maar 't is wel zo leuk om minstens met wat anderen practice te rijden ofzo, zo helemaal alleen gaat me snel vervelen meestal.

15 ronden spa in de MX5 zie ik ook niet zo zitten, zit je dan niet anderhalf uur lang rond te karren ofzo? Die straights zijn zo lang, in de MX5 ben ik halverwege lap 1 m'n concentratie kwijt denk ik :+
Ze testen toch grote startvelden tot 60 auto's o.i.d.?
Dan maakt het weinig uit als er zoveel van die auto'tjes op de baan zijn, dan is er overal wel wat actie :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:50:
[...]

Ze testen toch grote startvelden tot 60 auto's o.i.d.?
Dan maakt het weinig uit als er zoveel van die auto'tjes op de baan zijn, dan is er overal wel wat actie :)
Ah, dan is het misschien wel leuk ja... Maar dan moeten er ook zoveel man mee doen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Legende op een road course is best grappig hoor. Anyway, week 13 heeft altijd een opzet als deze.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22

Fuelke

Forza Ferrari

NickThissen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:44:
[...]
Dag 1 races met de HPD
Dag 2 races met enkel de Corvette
Dag 3 enkel met de Ford GT
Dag 4 gooien ze alles samen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het verhaaltje bij de Production car enduro en de Prototype&GT series is trouwens hetzelfde, beide staat iets over HPD, Ford GT etc, zal wel niet kloppen dus... Maar in de MX5 rijden ze dus ook met 60 man?

Zit nu te twijfelen om misschien die Prototype&GT eens te proberen. Heb nog nooit mixed class gereden, lijkt me wel leuk om te doen eigenlijk en kan ik weer veel leren. Ben alleen bang dat ik de auto's niet zo leuk ga vinden. Zo'n HPD stel ik me voor als een opgefokte Radical (en in de Radical heb ik vaak al moeite om op de weg te blijven op half gas) en die andere zo'n typische amerikaanse bakken die wel snel zijn maar waar ze vergeten zijn dat sommige mensen ook af en toe bochten willen maken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Like turning left and right while racing 59 other sim racers? Then the Week 13 Production Enduro is for you, with 60 car fields of MX-5 Cup, Pontiac Solstice and SpecRacer Fords going at it for 15 laps at Spa-Francorchamps. Like the same kind of action but with a little more “grunt?” Sign-up for the Week 13 Prototype and GT Series at Suzuka, where we’ll have 60 car fields of HPD ARX01s on Tuesday and Wednesday, Ford GTs on Thursday and Friday and Corvette C6.Rs on Saturday and Sunday. While those races are all 15 lappers, the series’ grand finale features all three cars running in 90 minute races every three hours beginning at 01:00 GMT on Sunday.
Vanop de frontpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:05
Ik baal hard dat ik heel de week eigenlijk niet mee kan doen :(. Klinkt als een aantal leuke races! Vooral de Indycar op Indy had ik niet willen missen.

Wat mij betreft mag er af en toe wel een filmpje met wat leuke replaymomentjes geplaatst worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Requiem19 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:14:

Wat mij betreft mag er af en toe wel een filmpje met wat leuke replaymomentjes geplaatst worden!
Leuk idee... Als iemand mij alle replays wil geven met misschien een paar leuke momentjes uitgelicht (zodat ik niet 4 uur replay hoef zitten kijken om te zoeken) dan zal ik eens kijken of ik wat tijd heb om een leuke compilatie te maken :) Ik vergeet altijd de replays op te slaan en de komende 2 races ben ik er hoogstwaarschijnlijk niet bij dus die heb ik dan ook niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:45:
Ik denk dat 10 wel de max is....anders zal het toch echt repareren worden....maargoed, dan is het ook geen racen meer;-)
Dat is het toch al niet met 10 stuks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik zat er aan te denken om een server te hosten.
Als wat extra voorbereiding voor de race van morgen.

Indy op Indy

GoT Indy Training
paswoord: gottrain

Hij is online

[ Voor 5% gewijzigd door TimG op 26-10-2011 19:45 ]

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

NickThissen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:20:
[...]

Leuk idee... Als iemand mij alle replays wil geven met misschien een paar leuke momentjes uitgelicht (zodat ik niet 4 uur replay hoef zitten kijken om te zoeken) dan zal ik eens kijken of ik wat tijd heb om een leuke compilatie te maken :) Ik vergeet altijd de replays op te slaan en de komende 2 races ben ik er hoogstwaarschijnlijk niet bij dus die heb ik dan ook niet...
Ik heb geen replay maar ik vs. Joep in de laatste ronde op Okayama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, ik heb op die VIR binnen track net eens geprobeerd handmatig te schakelen in de MX5. Lastig zeg, vooral terug schakelen met dat heel&toe blippen lukt me niet goed, vind het heel lastig de rem en het gas tegelijk te doseren. Als ik op de rem concentreer dan schiet ik soms in de limiter omdat ik zo veel gas geef, en als ik de bocht daarna dus probeer wat minder gas te geven vergeet ik hard genoeg te remmen, en zo gaat het eigenlijk om de bocht verkeerd :p Maar wel best leuk, als je dat onder de knie hebt is het denk ik toch wel een stuk leuker rijden, maar dan moet je het wel echt goed kunnen.... Gebruikt iemand dat eigenlijk hier? Volgens mij rijdt iedereen met auto blip of in ieder geval button clutch toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:35
Ik heb besloten om toch ook maar eens iRacing te proberen na lang twijfelen.
Heb nu een paar keer gereden en ben helaas nog niet heel snel, het rijdt toch wel anders dan bijv. Race 07 of GT5.

Maar 1 ding irriteert mij heel erg en ik kan eigenlijk niet echt vinden of het zo hoort.
Ik speel iRacing met een Logitech G25 en na wat gedoe heb ik de force feedback instellingen wel redelijk goed, maar als ik op de rem ga en de wielen (bijna) blokkeren gaat het stuur shaken als een gek.

Nu is mijn vraag dus: hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Snirpo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:28:
Ik heb besloten om toch ook maar eens iRacing te proberen na lang twijfelen.
Heb nu een paar keer gereden en ben helaas nog niet heel snel, het rijdt toch wel anders dan bijv. Race 07 of GT5.

Maar 1 ding irriteert mij heel erg en ik kan eigenlijk niet echt vinden of het zo hoort.
Ik speel iRacing met een Logitech G25 en na wat gedoe heb ik de force feedback instellingen wel redelijk goed, maar als ik op de rem ga en de wielen (bijna) blokkeren gaat het stuur shaken als een gek.

Nu is mijn vraag dus: hoort dit zo?
Welkom :)

Vanwaar "bijna"? Als je stuur zo hard begint te shaken dan zit je gewoon keihard te blokkeren, dat hoort je normaal dus niet te gebeuren. Of het realistisch is weet ik (gelukkig) niet omdat ik nog nooit zo hard m'n remmen heb geblokkeerd in het echt, maar goed, het is gewoon een indicatie van blokkeren die nodig is omdat je anders niet weet wanneer je blokkeert, je voelt immers heel lastig of je auto aan het glijden is als dat niet via de FFB doorgegeven wordt.

Als je je er heel erg aan irriteert zou ik zeggen: minder hard remmen ;)

Ik heb trouwens ook een G25, ik heb mijn settings als volgt...
  • Overall effects - 107%
  • Degrees of rotation - 900
  • Allow game to adjust settings - Checked
  • De rest alles op 0 en niet gechecked - iRacing handelt de rest veel beter
Met mijn oude stuur (Momo) en de eerste paar minuten had ik de centering spring nog aan, maar iRacing regelt dat zelf veel beter, uitzetten dus :)

De FFB strength opties in iRacing zelf wisselt per auto, meestal tussen de 9 en 11. Damping in ieder geval uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Dat trillen is inderdaad de indicatie dat je wielen blokkeren. Als je in je normale auto in de abs trapt, dan begint je rempedaal ook te "trillen". Aangezien dat niet mogelijk is met de meeste pedalensets (misschien dat het bij de dure pedalensets wel kan, geen idee), geven ze die feedback via het stuur. Niks raars dus, en de volgende keer minder hard op je rem trappen :)
Ik heb de settings van de G25 in de logitech software hetzelfde staan als Nick, behalve dat ik de overall gewoon op 100% heb staan.
In iracing heb ik de ffb strength zelf op default 12 staan, alleen op de oval van gisteren heb ik hem teruggezet naar 10 :) Ik heb de brake force curve op 1.45 staan, maar dat is erg persoonlijk. De ene gebrukt op de G25 0.8, de ander 1.8. Let wel op dat als je het rempedaal calibreert in iRacing dat de brake force curve weer naar 1.8 gaat, en je die dus weer op je eigen instelling terug moet zetten.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch maar de ford gt, corvette en HPD gekocht, had toch nog wat credits over en dan kan ik misschien af en toe eens meedoen in een multi class series, leer ik weer van :) Paar rondjes op Suzuka gereden met de HPD, bevalt best goed moet ik zeggen maar hij is heel sneaky haha. Op het eerste gezicht lijkt het heel aardig te gaan, vrij makkelijk te besturen (vooral als je een Radical achtig iets verwacht) maar af en toe gooit hij je zomaar om, dus isie toch wel erg tricky. Maar hij rijdt verder prima, enige wat ik een beetje raar vind (wat vast in het echt ook is) is dat hij op hoge snelheid veel sneller lijkt in te sturen. Kun je dat met een setup nog verminderen ofzo, want ik kan er nog niet echt aan wennen, paar keer in 130R flink onderuit gegaan omdat ik veel te veel instuurde... Moet er echt actief aan denken om niet te veel in te sturen anders gaat het geheid mis daar elke keer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik morgen die Indy 5 ronden uit de muur houd, heb ik voor mijn gevoel al gewonnen..... Wat een tricky baan zeg, het is alsof de muren naar je toe komen bij het uitkomen van die bochten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De HPD is makkelijk te besturen MAAR je moet wel het limiet van de auto weten. Le Mans Series is echt super vet. Kijk maar naar 24 uur van Le Mans of naar elke andere LMS race. Overal actie en je moet de hele race scherp blijven. Maar dat lukt ook makkelijker omdat je bijna elke ronde verkeer tegen komt. Zo blijf je langer wakker.

Voor mij is de LMS DE serie op het moment in het echt. Want de F1 maakt zichzelf kapot met de hulpmidddelen en de oninteressante banen als Korea, Turkijke en India etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Heb net van mn participation credits de Lotus79 gekocht, wat een leuke wagen is dat, vind alleen het geluid maar zozo. Vind het echt een ding voor Joep, waarom hoor ik hier niemand over de Lotus?

Is toch kicken om zo door Hugenholtz te gaan, is nog de snelste manier ook volgens mij:
YouTube: Lotus79

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb al een paar trainingen met de Lotus79 gereden. Erg vermakelijk, maar nog minder deelnemers dan de Radical races.

De HDP zal misschien met de update van NTM volgende week iets vergevensgezinder worden. Ik hoop het wel.
Ik zit meer aan de Corvette te denken als auto om met te rijden. De GT vind ik niks en ik hou wel van non/low-downforce en driften ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De Corvette wilde ik afgelopen seizoen als 2e klasse rijden, maar ik had daar niet genoeg tijd voor helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik kan maar niet wennen aan die lange remweg van de Corvette.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo ging best lekker op Indy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Echt wel ;) Scheelde toch al snel 0,04s... Helaas moet ik morgenavond werken (eerste dag na drie weken vakantie...LOL), dus ik zal morgen wel admin gaan spelen......rijden zit er helaas niet in :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Ericjooo op 26-10-2011 23:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:03:
Echt wel ;) Scheelde toch al snel 0,04s... Helaas moet ik morgenavond werken (eerste dag na drie weken vakantie...LOL), dus ik zal morgen wel admin gaan spelen......rijden zit er helaas niet in :-(
Ja jammer :(
Ook jammer dat ik maar niet in de 51* terecht kon komen, ik zat er vaak 0.01-0.02 seconden onder, maar ik verloor elke keer toch wat momentum in een andere bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

[b][message=37013434,noline] dus ik zal morgen wel admin gaan spelen
wat bedoel je hiermee, kan je niet hosten en rijden tegelijker tijd.??

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ehm....nou, een laptop kan ik wel meenemen naar mijn werk maar de Playseat, pedalen, stuur en drie schermen passen niet echt bij het interieur op de zaak..... :?

[ Voor 11% gewijzigd door Ericjooo op 27-10-2011 01:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:48:
Ik heb al een paar trainingen met de Lotus79 gereden. Erg vermakelijk, maar nog minder deelnemers dan de Radical races.

De HDP zal misschien met de update van NTM volgende week iets vergevensgezinder worden. Ik hoop het wel.
Ik zit meer aan de Corvette te denken als auto om met te rijden. De GT vind ik niks en ik hou wel van non/low-downforce en driften ;)
driften met corvette lossen ze hopelijk op met de NTM als die er ooit komt voor de corvette. Ik kruip pas terug in corvette als ie een NTM krijgt heb er ooit 3 seizoenen mee gereden en heb het dus wel gehad met dat driften ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 13:06

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:48:

De Ford GT is leuk man. Je moet er even mee leren rijden maar daarna is het een zeer leuk bakje. Je moet alleen wel ff sleutelen aan de setup want Iracing geeft hem wel een erg klote setup mee. Reden ook waarom ik vorig seizoen na 4 races de fixed serie heb gelaten voor wat het is.

Maar ja zal wel aan mijn smaak liggen. Ben hier ook een van de weinige die het leuk vind in de Mustang rond te karren. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-10-2011 08:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Er was toch een issue met de steering ratio met de GT?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
Vandaag in de 13th Week Legends Road Series bezoekt iRacing Okayama.
Ik heb even een paar rondjes gereden, maar wow dat is ff pittig met dat bakje zeg.
Wel ontzettend leuk, nog meer mensen die het al geprobeerd hebben deze week? :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:23:
Ik heb even een paar rondjes gereden, maar wow dat is ff pittig met dat bakje zeg.
Dat is toch dat oval gebakje?
Misschien wel een tip voor een fun race komende weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:40
Ik heb de Legends geprobeerd, maar vond 'm nog moeilijker te controleren dan de Skip met 1 hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ericjooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:24:
Dit is ongeveer de stand :-)

[knip]

Ik ga trouwens komend seizoen in ieder geval alle Indycar Ovalraces rijden, daarnaast zijn de trucks wel erg fun en zal het voor de road-kant waarschijnlijk ook de Indycar gaan worden. Hier en daar een Radical- en een Star Mazdarace en volgens mij zijn de vrije uurtjes dan wel weer op!!
Ehm, moet dat nou, die volledige namen hier?
Alles met iRacing zit achter login dus dat maakt me niet uit. Met GoT league gebeurde inschrijving ook achter een login, met privacy als achterliggende idee ook.

SVP mijn achternaam iig weghalen, je kan aan mn username wel raden welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Over NTM in nieuwe release trouwens:
Legends, MX-5 Cup car and Roadster, SRF, Street Stock and Late Model will all be on the new tire model. The Skip Barber car, 3 NASCAR vehicles, HPD and Ford GT will be updated to the current iteration of the new tire model. All of the cars being released on the new tire model have also been tweaked in other areas to adapt them to the new model. We have also made a lot of progress on the other vehicles but these are the vehicles we have been focused on and are most comfortable with right now.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1820219.page

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Stand verwijderd...sorry voor mijn onoplettendheid, denk daar zelf namelijk nooit zo over na.......iedereen kan weer rustig slapen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ericjooo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:56:
Stand verwijderd...sorry voor mijn onoplettendheid, denk daar zelf namelijk nooit zo over na.......iedereen kan weer rustig slapen.
Thanks, blame Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien is het mogelijk voor Nick om de stand op de toernooisite te zetten ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
derx666 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:07:
Misschien is het mogelijk voor Nick om de stand op de toernooisite te zetten ?
Of op het iRacing Benelux forum , dan maakt het ook niet uit of je met je echte naam op staat en iedereen die iracing hebt kan erbij.

Of beide...

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:57:
En we hebben een nieuw GoT iRacing lid! *O*

Welkom AcXeller :)
Bedankt !

Denk alleen dat ik deze week nog niet actief ga zijn, kan volgens mij alleen maar ovals rijden met de huidige races :( en die zijn niet aan mij besteed. Eens even kijken of ik het wat vind de komende drie maanden, mocht ik het niets vinden dan hoop ik dat ik me CARS kan vermaken ;)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

AcXeller schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:49:
[...]

Bedankt !

Denk alleen dat ik deze week nog niet actief ga zijn, kan volgens mij alleen maar ovals rijden met de huidige races :( en die zijn niet aan mij besteed. Eens even kijken of ik het wat vind de komende drie maanden, mocht ik het niets vinden dan hoop ik dat ik me CARS kan vermaken ;)
Geloof me, je gaat dit te gek vinden ;) (en soms frustrerend :P)
Overigens zijn er ook wat races op Spa e.d. met rookie content. Dus road tracks zitten er wel degelijk bij deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

[...]

Bedankt !

Denk alleen dat ik deze week nog niet actief ga zijn, kan volgens mij alleen maar ovals rijden met de huidige races :( en die zijn niet aan mij besteed.
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
[...]

Bedankt !

Er zijn deze week 13 inderdaad wel erg weinig series waarmee je alleen met de standaard rookie content mee kan doen.
Alleen de Legends Road Series met de Legends ( wat normaal een oval car is) elke dag een andere baan.
En oval races met de Street Stock Challenge. Ook elke dag een andere baan.

Voor alle andere series moet je extra content aan schaffen.
Spa is overgens wel een erg leuke baan om er bij te hebben en is best wel leuke in een MX5 met veel wagens op de baan.

Volgende week kan je je helemaal uitleven met de MX5 :)

En Oval racen is best wel erg gaaf. super close racen.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
We hebben toch ooit een fun race gedaan met de Legend op Okayama? Was wel gaaf inderdaad. Geen tijd helaas, vandaag t/m zaterdag avonddienst.

Edit, ff zoeken op het forum naar "road" in het rookie oval cars gedeelte en je vindt wel wat goede road setups.

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnA3 op 27-10-2011 16:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil overigens de uitslagen in een PDF zetten (na de race van zaterdag) die je kan downloaden van de membersite van iracing en/of vanaf de inschrijfmodule van Nick. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:28
Zijn er al setups voor de indycar beschikbaar voor deze avond? >:)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mail tbv de toegang tot de hosted sessie is verstuurd. Titel van de mail bevat "Wachtwoord GoT Toernooi W13 S3 2011 Race 2 25 oktober 2011 20:30" en moet natuurlijk race 3 zijn ;)

Ericjooo heeft een goede setup beschikbaar. Ik hoop dat hij hem beschikbaar kan stellen. Ik ben er zelf niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net met Nick nog gelachen op Spa in de MX5:
http://members.iracing.co...onid=4353275&custid=61620

We finishen als aan een touwtje, maar hij had nog een stop/go uitstaan. Hele race met elkaar opgereden, al wachten we elkaar wel af en toe op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:38:
Net met Nick nog gelachen op Spa in de MX5:
http://members.iracing.co...onid=4353275&custid=61620

We finishen als aan een touwtje, maar hij had nog een stop/go uitstaan. Hele race met elkaar opgereden, al wachten we elkaar wel af en toe op :9
Of reden we elkaar af en toe van de baan :+

Was inderdaad wel lache. Alleen jammer dat sommige mensen bij een unofficial race compleet los gaan. Bij uitkomen van rivage (bocht voor die linker doordraaier) kwam iemand achter me op het gras uit met veel meer snelheid. In plaats van dat hij netjes langs me gaat bleef hij gewoon op het gras rijden en haalde me rechts over het gras in. Ik had binnenbocht in die doordraaier dus bleef hem daar weer voor, en toen kwam hij langs me rijden en duwde me gewoon van de weg af, lol...
Eau rouge in lap 1 met 30 man was ook lachen, alleen vond m'n videokaart dat niet zo leuk geloof ik, behoorlijk stotteren, lastig in zoveel traffic O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
De hele week 13 vind ik geen moer aan......rijdt bijna niet, totaal geen drive voor. Misschien de komende dagen maar vast gaan trainen voor week 1?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:54:
De hele week 13 vind ik geen moer aan......rijdt bijna niet, totaal geen drive voor. Misschien de komende dagen maar vast gaan trainen voor week 1?
Goed id.
Ik was dat eventueel morgen, zaterdagochtend en zondagmiddag van plan. Tenzij de griep heavy doorzet die ik aan het krijgen ben.

Veel plezier trouwens straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Week 13 is qua aanbod ook kut idd. Normaal patchen ze op dinsdag/woensdag, om zo te kunnen testen mja dat is deze keer niet gehaald.

Ik moet nog oefenen met de F1 op Road Atlanta voor W1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Veel plezier met de Indy allemaal , kan helaas niet meedoen , transactie naar Paypal is niet snel genoeg gebleken voor mij om het circuit te kunnen kopen.
Maandag al gedaan maar vandaag nog steeds niet binnen , terwijl het meestal wel snel gaat . :?

[ Voor 23% gewijzigd door enchion op 27-10-2011 20:06 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:04:
Veel plezier met de Indy allemaal , kan helaas niet meedoen , transactie naar Paypal is niet snel genoeg gebleken voor mij om het circuit te kunnen kopen.
Kan helaas geen gift-cirtificate kopen met iRacing credits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:06:
[...]

Kan helaas geen gift-cirtificate kopen met iRacing credits....
Op de baan ben je anders nooit zo lief. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind deze week ook wel jammer, ze hadden best iets meer series kunnen aanbieden (maar ze willen natuurlijk zoveel mogelijk mensen bij die 60-man startvelden hebben, anders heeft dat ook geen nut). Ik heb vanmiddag de SM, indy en F1 zitten proberen op road america, mid ohio en road atlanta (voor w1), bevalt allemaal best wel goed moet ik zeggen. Indy op mid-ohio lijkt wel een stuk moeilijker dan op zandvoort, maar dat kan komen omdat ik met de zandvoort setup aan het rijden was... En road america is een beetje saai om te testen in je eentje met die lange rechte stukken maar ik denk dat hij wel leuk is om te racen in de SM :)

De F1 is zoals altijd erg lastig, maar wel heerlijk als het een paar rondjes goed gaat. Ik wil die echt gaan rijden maar hij is me echt te lastig om een race mee aan te durven :-( We moeten echt een keer een fun race organiseren met de F1, bijv op Spa of van mijn part een andere kleinere baan, lijkt me leuk, maar dan moeten wel genoeg mensen mee doen, als je straks met 4 man zit kun je ook niet racen natuurlijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:04:
Maandag al gedaan maar vandaag nog steeds niet binnen , terwijl het meestal wel snel gaat . :?
Je bedoelt denk ik dat je paypal nog niet aan je bankrekening gekoppeld is, toch? Dat duurt soms inderdaad even... Maar als het eenmaal gebeurt is dan is een aankoop gewoon instant voor zover ik gemerkt heb..?

Ik kan je wel wat credits kopen via paypal als je dat wil. Dan stuur je me hetzelfde bedrag gewoon via paypal terug zodra je paypal werkt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
1 van de positieve dingen van deze week is wel dat alle races volgeboekt zijn , en je bv een kampioenschapje kan hosten zonder dat je je normale races mist .

Verder heb ik net gepracticed met de Legends op Okayama en moet zeggen dat het kleine monster nu wel veel leuker is om mee te rijden.
Verder ook nog een paar races meegedaan met de Street Stock om m`n Oval Rating op te vijzelen , en dat lukt best aardig .
Maw ik vermaak me best wel deze week met het GOT kampioenschap en de aparte series van Iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Is er trouwens al een setup voor de indy beschikbaar?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
1
Je bedoelt denk ik dat je paypal nog niet aan je bankrekening gekoppeld is, toch? Dat duurt soms inderdaad even... Maar als het eenmaal gebeurt is dan is een aankoop gewoon instant voor zover ik gemerkt heb..?
2
Ik kan je wel wat credits kopen via paypal als je dat wil. Dan stuur je me hetzelfde bedrag gewoon via paypal terug zodra je paypal werkt.
1 Koppeling werkt wel , heeft al tig keer gewerkt .
2 Nu nog , had eigenlijk nog wel aardig willen practicen voor de race ,en mn energie staat ook een beetje op een laag pitje dus als het niet kan dan vind ik het jammer maar niet zo heel erg.

Maar toch bedankt voor je aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net even met de F1 op Road Atlanta, en Nick, die is wel te doen :)
Heb wel een setup van de forums geplukt van afgelopen seizoen.

Misschien van het weekend eens een training hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

seninha

god's right foot

Ik heb het vanmorgen geprobeerd.Had aan het begin best moeite om deze normaal door een bocht te krijgen,maar na 3 rondjes ging dat aardig.
Vond het jammer dat ik geen tijd had om een race te rijden, want volgens mij worden er veel fouten gemaakt.
Autootje is erg tricky. :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
shit geen wachtwoord ontvangen

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Omdat ik oval niet echt leuk vind, de hele tijd maar rondjes rijden. Komt volgens mij neer op heel precies gas geven en licht sturen en dat is alles (even plat geformuleerd). Mijn twee favoriete games zijn tot op heden GTR2 (circuit racen) en RBR (rally), waarbij RBR dus het compleet omgekeerde is van een oval :)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nu wel, check PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

AcXeller schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:13:
[...]

Omdat ik oval niet echt leuk vind, de hele tijd maar rondjes rijden. Komt volgens mij neer op heel precies gas geven en licht sturen en dat is alles (even plat geformuleerd). Mijn twee favoriete games zijn tot op heden GTR2 (circuit racen) en RBR (rally), waarbij RBR dus het compleet omgekeerde is van een oval :)
Geloof mij, oval is 1000x meer als wat jij daar beschrijft :)
Helaas geldt het vooroordeel voor ongeveer 90% van alle europeanen. Oval racing is 100 rondjes lang super close racen en je concentratie erbijhouden. Zo'n voldoening als je dan winnend over de streep komt met 0,0xx voorsprong ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:18:
[...]

Geloof mij, oval is 1000x meer als wat jij daar beschrijft :)
Helaas geldt het vooroordeel voor ongeveer 90% van alle europeanen. Oval racing is 100 rondjes lang super close racen en je concentratie erbijhouden. Zo'n voldoening als je dan winnend over de streep komt met 0,0xx voorsprong ofzo :P
Opzich zeker , maar na tig rondjes shorttrack krijg ik toch ook wel zin om mn nekkramp eens tot rust te brengen met een paar rechter bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Opzich zeker , maar na tig rondjes shorttrack krijg ik toch ook wel zin om mn nekkramp eens tot rust te brengen met een paar rechter bochten.
Nja, Shorttrack is ook niet mijn ding, maar de trucks op de snellere banen is echt heeeeeerlijk !

Net even de Indy op Indy met overige GoT'ers in het toernooi, bij deze even de uitslag:
http://members.iracing.co...onid=4353473&custid=61620

(2e *O* )

En zin in morgen! Eindelijk weer fatsoenlijke graphics :+
Laat die postbode maar komen *O* (helaas niet exact dezelfde kaart als die ik van Joep kocht, maarja, 6 weken zonder graka is niet echt een leuk vooruitzicht, zeker niet omdat Gigabyte waarschijnlijk een nieuwer model had opgestuurd als vervanging, welke allemaal niet in mijn case passen...)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-10-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Zie dat Fabian toch 1 ovalrace heeft kunnen winnen , nadat hij eigenlijk de snelste was met de StreetStock .
Gefeliciteerd , en Frank jij ook.

Nu ik ongeveer alle roadtracks en auto`s heb die ik wil hebben ga ik me ook wat meer op Ovals orienteren denk ik , maar dan wel de snellere speedways alleen nog even kijken welke auto ik daarbij ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
Ik had de laatste stint te weinig fuel. Moest een extra pit ... koste me gelijk een rondje en 2 plaatsen.
Maar gelukkig moesten Koen en Ruud ook ff tanken ...hahahahaha

Toch nog 3e lol

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Ericjooo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:54:
Heb het zelfde gevoel.... alleen heb ik het op gelost door naar de ETS te gaan....

groeten uit Koblenz...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
enchion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:50:
Zie dat Fabian toch 1 ovalrace heeft kunnen winnen , nadat hij eigenlijk de snelste was met de StreetStock .
Gefeliciteerd , en Frank jij ook.

Nu ik ongeveer alle roadtracks en auto`s heb die ik wil hebben ga ik me ook wat meer op Ovals orienteren denk ik , maar dan wel de snellere speedways alleen nog even kijken welke auto ik daarbij ga nemen.
De Trucks zijn erg gaaf net als de Indycar ;)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

TimG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:55:
[...]

De Trucks zijn erg gaaf net als de Indycar ;)
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gloeiende... Als mn nvidia driver niet gecrashed was, dan had ik nog wel een kansje op een podium gehad. Nu met 7 ronden achterstand (na reboot van PC) 8e... Toch wel jammer, zeker omdat ik toch 11 rondes aan kop heb gereden :)
Zaterdag ben ik er helaas neit bij, moet 's-avonds naar een verjaardag... Misschien een idee, maar kunnen we niet smiddags racen :) hihi
Verder vond ik indy wel erg gaaf, best tricky, en zeker de eerste 10 rondes lekkere close combat met Frank gehad.
Nu eerst ff de 270.whatever driver van nvidia gaan installeren.... grmbl... Tis dat ik een nog grotere hekel aan amd/ati drivers heb, anders zou ik nog overwegen om over te stappen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
RichardA schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

Heb het zelfde gevoel.... alleen heb ik het op gelost door naar de ETS te gaan....

groeten uit Koblenz...
Succes man.....we gaan het volgen, het is toch week 13....haha

Doe Scotty en Uwe de groeten, zeg maar dat ik misschien wel even naar de Canarische Weilanden kom volgend jaar!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Was een leuke race :)

Na de training van gisteren had ik al wel een goed gevoel voor deze race maar je weet het maar nooit.

Kon op P1 starten en heb deze positie maar 1x opgegeven na een pitstop waardoor ik als P3 begon na de yellow. Meteen na deze yellow kon ik Ruud snel pakken duurde 3 rondjes.

Toen moest ik het gat naar Marco dichtrijden wat wel een duurde, maar ik kon er zodra ik erachter zat lekker snel voorbij. En vanaf toen was het eigenlijk redelijk makkelijk naar de overwinning rijden :)

Is er trouwens iemand van plan om een filmpje te maken van alle gereden races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, ik moet maar eens Fraps aanschaffen......kan ik tenminste een beetje rommelen met de replays. Of iemand moet een linkje hebben :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
Ik heb wel een linkje voor je Erik. in je DM

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Topper!!!

Nu alleen de replays even scoren, als iemand replays heeft opgeslagen dan houdt ik mij aanbevolen :)

[ Voor 85% gewijzigd door Ericjooo op 27-10-2011 23:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Blijft trouwens leuk om te horen "gvd wat is die Fabian snel" :p

Ik heb de replays van de oval races:
GoT Charlotte
GoT Indianapolis

[ Voor 62% gewijzigd door FabiandJ op 27-10-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi ben er weer. En nog steeds grieperig. ;( Als we de race van zaterdag naar zondagmiddag verplaatsen kan ik mee doen, dan is de visite weer weg ;) Idee....?

Dit is fun:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DxpLQUiRwJU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zeker op DRNL gezien of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep, maar daar is het niet minder leuk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hilarisch.....massa-failure 8)7

Enne.....zondagmiddag lijkt me prima, kijken wat de rest vindt ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Ericjooo op 27-10-2011 23:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:50:
Hoi ben er weer. En nog steeds grieperig. ;( Als we de race van zaterdag naar zondagmiddag verplaatsen kan ik mee doen, dan is de visite weer weg ;) Idee....?
Ik vind het een goed idee, dan kan ik namelijk ook mee doen ;) Maar wel lullig als daardoor iemand niet mee zou kunnen doen, even goed navragen dus zou ik zeggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ben voor, dan kan ik nl. ook gewoon meedoen, zaterdagavond ben ik verhinderd helaas...

Zo, net de huidige nvidia drivers (280.xx) eraf geknikkert, gecleand enz. en de 270.61 whql geinstalleerd. Even wat practice in de MX5 op Spa gedaan, en dat ging iig goed... Ben benieuwd of het nu goed is, want dit is wel extreem vervelend.

[ Voor 25% gewijzigd door derx666 op 27-10-2011 23:59 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 13:06

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als het niet te vroeg is kan dat wel voor mij. Zondag is men sportdag namelijk. Maar ja moet wel iedereen die zich ingeschreven heeft voor Zaterdag kunnen.

Vanaf een uurtje of 3 moet ik wel kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-10-2011 23:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mailtje aan wagen aan alle ingeschrevenen?

Goed om te lezen: http://www.answers-script...tion-calibration-162.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

AcXeller schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:13:
[...]

Leuk dat mensen zo'n vooroordelen hebben over oval racing. Dat is echt TOTAAL NIET wat oval racing in houdt. Doe dat maar eerst voordat je er een mening over hebt.
Verder heeft Frank het goed verwoord.

Nu ik ook "zelf" NASCAR rijdt, vind ik het ook super gaaf om de echt NASCAR Sprint Cup races te kijken. Ze moeten nog maar een paar races en in het kampioenschap is het heel spannend.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 28-10-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

groeten uit Koblenz...
Have fun en de groeten aan eenieder daar en zeker even hartelijke groeten aan Scotty en Uwe ;w

Tot nu toe heb ik altijd de FPS niet gecapped en liet ik de boel variëren tussen de 120 - 240 (op Suzuka soms 85) en vsync (max fps = refreshrate scherm) altijd uit. Ik heb nu op basis van onderstaande verhandelingen vsync nog steeds uit en de fps, na wat getweak, gecapped op 120 fps. (op Suzuka zakt ie nog ri 100 na de pits). Dit geeft volgens onderstaande draad een meer constant beeld en dus constanter rijgedrag. Ik vond het opmerkelijk 'rustiger'. Dus ik rij voortaan 120 FPS :>
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1819687.page

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 28-10-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net ff de legend op okayama geprobeerd... holy crap zeg... over overstuur gesproken... Dat ding is nauwelijks op de weg te houden. Uiteindelijk toch een paar rondes rond gekomen, en een snelste tijd van 1:52 nogwat gezet... brrrr :) maar wel grappig

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 43 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.