iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.228 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
backupdevice schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:40:
Dus jullie adviseren niet om met de Skip te testen en ondertussen een paar races rijden met de MX ofzo?

Tevens heb ik links onderin mijn beeld geen snelheidsmeter en nr versnelling.

Ik bedoel dus links onderin dit plaatje

[afbeelding]
Nou, het ligt ook een beetje aan jezelf. Je kunt wel afwisselen met auto's natuurlijk, maar dat gaat altijd ten koste van de andere auto.

Sommige mensen hebben hier meer last van dan anderen. In de regel is het advies om je vooral in het begin even goed op de Skip te concentreren. Het zal echt even duren voordat je deze onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 09:41

derx666

mecker ende blaet

Net voor de eerste keer een testsessie met de Skip op Zandvoort gedaan (met default setup). Hij is wel errrrg tricky, maar wel erg leuk. Na een stuk of 6 rondes eindelijk een ronde zonder spin, en dat was een 2:02.212. Ik zat dat de wr tijden ronde de 1:55.6 liggen, dus ik heb nog een heel eind te gaan. Volgend seizoen ga ik vooral de skip rijden iig.
Heeft trouwens iemand een tip waar ik wat redelijke setups voor de Skip kan vinden?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
derx666 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:55:
Net voor de eerste keer een testsessie met de Skip op Zandvoort gedaan (met default setup). Hij is wel errrrg tricky, maar wel erg leuk. Na een stuk of 6 rondes eindelijk een ronde zonder spin, en dat was een 2:02.212. Ik zat dat de wr tijden ronde de 1:55.6 liggen, dus ik heb nog een heel eind te gaan. Volgend seizoen ga ik vooral de skip rijden iig.
Heeft trouwens iemand een tip waar ik wat redelijke setups voor de Skip kan vinden?
De skip heeft niet zoveel opties. Wat ik het meeste heb gehoord (en wat voor mij ook prima werkte) is om een setup te vinden die een beetje werkt, en die gewoon daarna voor elke track te gebruiken. Ik heb alleen af en toe de ARB aangepast. De druk in de banden moet in ieder geval laag, meestal alles op het laagste of misschien 1 klik hoger in de achterbanden. Komt doordat de skip het nieuwe bandenmodel heeft en daarmee is lage druk beter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:52

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:42:
Hier wat info over de komende release:
Niks over de Fanatec issues met het NTM }:|

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@ backupdevice
Zet deze eens aan in je "Other" Options "Cycle Splits Delta Display" , dit is de balk waar ik het over had , daarmee kan je goed zien (als je al een aantal rondjes gedaan hebt waarvan een paar goede) of je goede drive krijgt uit de bochten en of je goed schakelt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 24-09 11:56
Die time delta is erg handig inderdaad. Vooral als je voor de optimal sectors stand zet.
Dat geeft een beter beeld waar je tijd wint / verliest in vergelijking met vs best lap of vs optimal lap.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Beetje off topic maar het gaat om de toernooi registratie site, misschien dat iemand weet hoe dit probleem komt. Af en toe werkt het ophalen van de driver details (aan de hand van custid) niet op mijn site. Ik weet niet precies waar het probleem ligt, maar wat ik doe is het volgende:
  1. Haal de pagina source op van de profiel pagina van ingevoerde custid
  2. Zoek een bepaalde regel, namelijk "MemberProfile.driver = extractJSON(buf);", meestal rond regel 3657.
  3. De regel daarvoor is een stukje JSON met de informatie die ik nodig heb en die parse ik dan.
Nu lijkt het mis te gaan bij stap 2, hij kan die regel af en toe niet vinden. Kan zijn omdat hij de source niet goed kan lezen, maar dat is ook vreemd want hij krijgt wel EEN source code door (anders gaat het al eerder mis), maar blijkbaar niet de goeie ofzo...

Het meest vreemde is dat ik niks hoef te veranderen om het te fixen, het enige wat ik hoef te doen is de DLL van de web applicatie (ASP.NET) opnieuw naar de webserver te kopieren. Zonder ook maar iets te veranderen werkt het daarna weer... Wat gebeurt er precies als ik de DLL opnieuw upload? Er zal iets moeten gebeuren op de server waardoor het opeens weer werkt, want aan de DLL zelf is niets veranderd... Misschien weet iemand dat toevallig en kan ik er achter komen waarom het soms mis gaat. Het is nu wel makkelijk te fixen, maar natuurlijk niet ideaal als ik dit steeds moet doen op willekeurige tijdstippen :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:41

Hoogie2004

Whohooooo

Als je een DLL vervangt voert de webserver een iisreset uit. Je zou handmatig het commando iisreset.exe kunnen starten. Waarschijnlijk blijft je request ergens hangen ofzo... Zit er een timeout op het ophalen van die pagina's?

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:28:
Als je een DLL vervangt voert de webserver een iisreset uit. Je zou handmatig het commando iisreset.exe kunnen starten. Waarschijnlijk blijft je request ergens hangen ofzo... Zit er een timeout op het ophalen van die pagina's?
Ik zou niet weten hoe ik programma's start op de server. Het is geen fysieke server hier thuis, het is gewoon een gehuurde server ergens. Het kan vast, maar ik weet niet hoe :)

Er zit vast wel een timeout op het ophalen van de pagina, ik gebruik gewoon de standaard WebRequest classes. Daar zit het probleem ook niet, want hij gaat na het ophalen van de pagina gewoon verder, met een niet lege string als source code. Hij kan echter de string die ik zoek niet vinden, dat vind ik het vreemdste...

Dit is mijn code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
        public DriverInfo GetDriverStats(int custId)
        {
            try
            {
                Log.Instance.LogInfo("Getting driver stats");
                var data = this.GetPageSource(custId);
                if (string.IsNullOrEmpty(data)) return null;

Log.Instance.LogInfo("Getting JSON");
                var json = this.GetJson(data);
                if (string.IsNullOrEmpty(json)) return null;

Log.Instance.LogInfo("Parsing JSON");
                return this.ParseJson(json);
            }
            catch (Exception ex)
            {
                Log.Instance.LogError(ex);
            }
            return null;
        }

Zoals je ziet geeft hij meteen null terug als 'data' (de pagina source code) leeg is. Dat gebeurt echter niet, want in de log zie ik wel "Getting JSON" nog staan, dus daar komt hij gewoon. In die methode gaat het mis, hij zoekt daar een bepaalde regel en die kan hij dan niet vinden ("Parsing JSON" komt dan ook niet meer in de log terug).

Mijn enige conclusie is dat hij wel iets van een pagina source op haalt maar niet de juiste ofzo. Of hij krijgt een error code pagina source terug ofzo, dat kan ik me ook nog voorstellen, ik heb nu een regel toegevoegd waar hij de hele source gewoon in de log knalt als het weer mis gaat. Nu dus wachten tot het weer opnieuw fout gaat...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die logregel toevoegen was ook mijn eerste idee. Dit moet wel op te lossen zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als je de string "data" dan ook logt, dan kun je zien of hij het goeie opgehaald heeft of niet.

OT: net race oka short gedaan in de MX5. Van pole gestart, in de eerste bocht van turn 5 zette de nr 2 hem ernaast, en gingen we zij aan zij de eerste knik links in (ik aan de buitenkant). Daardoor had ik de binnenbocht voor de rechterknik, en ik kwam ook als eerste die bocht uit. Echter vond de nr2 dat blijkbaar niet cool, en tikte me op het achterwiel waardoor ik rond ging.... Tijdens het spinnen ook nog door iemand anders geraakt. Lekkrrr :(

Net nog een race gedaan. Van pole tot finish onbedreigd. Continu 1:02 rondjes gedraaid, achterblijvers die netjes opletten. Al met al fijne race 0 inc en +0.22SR :)

En ook meteen de volgende 2 races gedaan. 1e race werd ik bij de start afgeleid, en maakte ik een jumpstart. Meteen pits in gegaan (vergeten om tanken en banden wisselen uit te zetten, dus dat duurde ook nog een tijd). Daarna aan inhaalrace begonnen, en nog 2 mensen uiteindelijk ingehaald om als 8e te eindigen.
Volgende race wederom als 2e gestart. Meteen een leuk gevecht met #1, waarbij we een aantal keer naast elkaar zaten, maar hij dan net de binnenbocht, of de snellere lijn had, waardoor ik het net niet haalde. In lap2 bij opkomen rechte stuk maakte ik een fout waardoor ik bijna spinde. Gelukkig kon ik hem nog redden, alleen alle snelheid eruit, en #3 en #4 haalde me in.
Wederom inhaalrace begonnen, en in lap 10 had ik een betere run uit turn3 en haalde ik #3 in bij aanremmen van turn4. Hij liet de ruimte, dus dat ging vrij soepel. De volgende ronde haalde ik hetzelfde truukje uit bij de #2, al moest ik daar van iets verder komen, maar ook hij liet genoeg ruimte. Daarna binnenbocht netjes afschermen van turn5, en hups, weer een plekje. #1 lag ondertussen al een seconde of 5 voor dus dat werd nog leuk. Echter maakte hij gelukkig wat kleine foutjes, zodat ik in ronde 15 erachter zat, en wederom in turn 4 hem ernaast zette, en er voorbij kwam. Daarna rustig uitgereden zonder problemen.
Hierdoor schoot mijn sr rating meteen +0.53 omhoog, waardoor ik nu rookie af, en class D 3.35 ben met een irating van 1472. yeah !
Kan ik volgend seizoen lekker de skip gaan rijden.

[ Voor 64% gewijzigd door derx666 op 23-10-2011 18:52 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:30

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de eerste wedstrijd van het GoT-tournooi morgenavond heb ik alvast setupjes gemaakt voor de MX5-Roadster (de Cup rijdt dus niet mee!) op Okayama:
http://p.invisio.nl/ir/se...5-roadster-okayama-Q2.sto (Quali setup)
http://p.invisio.nl/ir/se...5-roadster-okayama-R2.sto (Race setup met volgens mij voldoende brandstof)
Ennuh:

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 23-10-2011 19:32 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Denk dat ik straks nog eens een Skip race mee pak, Summit point is wel grappig in de skip en ik kan er wel aardig mee uit de voeten (lees: niet elke ronde 6x rond). Was net 10 seconden te laat om in te schrijven lol, dan maar die van 21:45, kan ik nog even oefenen ;) Iemand nog zin om mee te doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ahhh frustratie in de Silverado :(
12 rondes voor het eind gaat de gast voor me de muur in, en NO WAY dat ik em kan ontwijken :'( Lag mooi 5e in een veld waar ik #16 was. Mooie kans op iRating weg. Nja, wel maar 1x een 4x omdat die gast voor me dus crasht en ik hem niet kan ontwijken, en 78 laps clean racing, dus misschien wel nog + in de SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@NickThissen: ik denk dat het voor mij nog te vroeg is in de Skip. Heb straks een paar rondjes Summit gereden, maar mijn enige "cleane" ronde was 1:27. Ik ben bang dat ik vooral iedereen in de weg rij, en er overal er vanaf spin. Ik denk dat ik wel mee ga kijken. Kan ik ook meteen de lijnen zien die er gereden worden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:49:
Denk dat ik straks nog eens een Skip race mee pak, Summit point is wel grappig in de skip en ik kan er wel aardig mee uit de voeten (lees: niet elke ronde 6x rond). Was net 10 seconden te laat om in te schrijven lol, dan maar die van 21:45, kan ik nog even oefenen ;) Iemand nog zin om mee te doen?
Misschien dat ik zo uit 'verveling' even langs kom. Ik ben even klasseloos..... ;)
Ik race niet mee, maar even een vrije training pakken.
Hoogie2004 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:56:
Ahhh frustratie in de Silverado :(
12 rondes voor het eind gaat de gast voor me de muur in, en NO WAY dat ik em kan ontwijken :'( Lag mooi 5e in een veld waar ik #16 was. Mooie kans op iRating weg. Nja, wel maar 1x een 4x omdat die gast voor me dus crasht en ik hem niet kan ontwijken, en 78 laps clean racing, dus misschien wel nog + in de SR
Da's mooi k.... Jammer man.

@Nick: Het is WEER zo ver:

Error

Error retrieving driver details, please try again!

:(

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 23-10-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:14:
[...]

@Nick: Het is WEER zo ver:

Error

Error retrieving driver details, please try again!

:(
Hmm... Deze keer is het iets anders. Hij werkt hier nog gewoon. Denk dat iemand een ongeldig cust id heeft ingevoerd. Als je bijv -1 (ik zeg maar iets) invult, iets wat niet bestaat, dan default de site naar de pagina van degene die ingelogd is (ik dus). Dat wil ik natuurlijk niet, dus heb ik een extra check die die fout geeft als na het parsen van de code blijkt dat mijn custid geladen is.

Of dat in dit geval gebeurt is, volgens mij niet, want in de log geeft hij een 'lege' json string aan:
code:
1
Json = {"favTrack":-1,"memberSince":"","clubId":-1,"licenses":[],"memberSinceMS":0,"favCar":-1,"displayName":"","helmet":{"ll":0,"c3":246,"hp":0,"c1":255,"c2":252},"custId":-1,"watched":false,"friend":false}

custid = -1, licenses = leeg, displayName = leeg, etc.

Ik zou zeggen gewoon nog eens proberen, werkt het dan nog niet, wie is het dan aan het proberen en wat is zijn custid?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ok, ook goed ;)
Ik ga joinen in lege trainig met de skip. Kom je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Voila, mijn zwarte begin van de Spa-races nu volledig uitgewist met een 5de plaats in de Radica race - een uurtje gereden met 5 incidents en SR naar 3.72 dus weer klaar voor promotie volgende week :9

http://members.iracing.co...onid=4339791&custid=56527

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ahhhh, maak ik in lap2 de fout in T1 :(

Eerste indycar race op ovals uit mijn carriere, doe ik zoiets doms... Heb echt veel geoefend met fuel, alleen achter iemand blijkt de auto toch iets overstuurd :S Volgende keer de WJ dus toch 1tje meer op -....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Tjonge wat een enorme blunder :z ..... in caution op de oval glijd voetje van rem en hoek zo degene voormij van de baan. Schrok er zelf behoorlijk van en direct naast de baan gaan rijden om sorry te kunnen zeggen :? De race ging zo lekker , zelf ook maar ff de pits in voor de 2e keer , motor kapje was wat krom en nog wat litters benzine gepakt. Met de koplopers weer de baan op , 30 ronden met 5 man aan een touwtje , zweet in de handen en mijn eerste podium gepakt .... verdiende geen schoonheidsprijs.

http://members.iracing.co...onid=4339915&custid=68049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, toch nog maar een race op Spa doen dan, race in de Skip was toch niet goed gekomen dus die heb ik maar laten schieten :p
Met de setup van Gary nog eens een Q gedaan, 17.6 gehaald deze keer. Toen maar meteen gestopt want was weer off track off track off track off track :+ Niet goed voor m'n SR zoiets, hopelijk gaat het in de race als ik iets rustiger rij iets beter...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
GEen tijd voor de qual, maar ik spring er tussen op Spa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, wat een epic fail was dat zeg :( Eerste bocht gaat de gast voor me letterlijk stil staan, dat levert me al een 4x op en iets van 5 plaatsen kwijt, en daarna in les combes verlies ik opeens de grip, is me nog nooit gebeurd op die manier, deed ook niks anders, bij het terug naar links sturen ging ik gewoon rond en de muur in :S Kut zooi... Dat wordt -100 iR en vast ook onder de 4.0 SR zakken... :(

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 23-10-2011 22:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:38:
Nou, wat een epic fail was dat zeg :( Eerste bocht gaat de gast voor me letterlijk stil staan, dat levert me al een 4x op en iets van 5 plaatsen kwijt, en daarna in les combes verlies ik opeens de grip, is me nog nooit gebeurd op die manier, deed ook niks anders, bij het terug naar links sturen ging ik gewoon rond en de muur in :S Kut zooi... Dat wordt -100 iR en vast ook onder de 4.0 SR zakken... :(
Geen goede avond om te racen dus. Gold voor mij ook al, alleen dan op de oval. Morgen nog eens proberen, en daarna die mx5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ach, ik ben 1,25 kwijtgeraakt op Talladega.....gelukkig naast 3 dramaraces ook drie superraces gereden. De laatste was ik voor de opwarmronde al kapot, auto's voor mij gaan en stoppen gelijk, auto achter mij tikt mij zo in mijn voorganger en mijn neus is stuk. Toch maar gestart maar na 40 ronden was de olie dik 300 graden en stond de motor op ploffen. Onder groen de pits in en laten repareren....helaas hierdoor 30e en een ronde kwijt.

Na twee cautions mijn ronde weer terug en in de lead-lap; langzaam weer opgeklommen en 10 ronden voor het eind weer 8e met zeker 10 man in dezelfde ronde achter me. Helaas eindigde de race met twee cautions en zat er niet meer als P8 in....wel weer boven de 2000 iRating dus Talladega heeft meer opgeleverd dan dat het gekost heeft....., morgen nog maar een keertje....haha....zo gaaf daar.

Enne FastP, ondanks het gevalletje schade wel een erg mooie race man.....!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47
Net een race in de Skip gedaan, lange tijd in niemandsland gereden na mn enige foutje. 2 INC slechts en +0.15 in SR erbij :)

Heb de Skip nu wel aardig onder controle, tijdens de race ondervond ik nog een betere manier van remmen. Eerder begon ik met geleidelijk remmen en dan had ik vaak idee dat ik nog extra bij moest trappen met vaak wat piepende banden als gevolg > slijtage. Nu ondervond ik dat ik aantal bochten zoals T1 (summit) gewoon rustig kan remmen en ie nog meer vaart mindert dan je denkt. Toen rondje wat experimenteren wat 1x fout ging bij aanremmen, anders had dit zomaar mn eerste 0 INC race kunnen zijn... helaas.

Ook bij wijd gaan weet ik nu m beter op te vangen, of snelle correctie of soms gewoon vaart minderen en iets wijd laten lopen als die ruimte er is ipv proberen nog verder in te sturen. Dat soort dingetjes.

Summit point is wel lekkere beginnerstrack.

Helaas was ik weer in de 1e split en reed bijna iedereen clean dus ben 11de geworden (als 14de en laatste gestart)

Wel een PR van 24.3 gereden, mn doel is uiteindelijk 23.5

Hm kreeg nu 32 champ points trouwens, terwijl bij 2de split mijn average time ruim voldoende was voor een 5de plek en 58 punten.

Maar volgende keer kom ik ms 2de split, ik was nu laatste op de grid en ben weer wat puntjes omlaag gegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-10-2011 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Net rustig aan een race met de Silverado gereden, en via fasttrack naar B 3.56 gegaan.
Wat is nu verstandig... 4 Time trails doen en gelijk door schieten naar A volgende week of in B blijven hangen?

Dit i.v.m. de snellere daling van SR als je A bent... wil eigenlijk volgend seizoen de B gaan racen maar ook misschien wel wat A races...

edit: Hoogie wat ga jij doen S4?

[ Voor 5% gewijzigd door Ruud Mulders op 24-10-2011 02:51 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga proberen om A te worden, maar nodig is het niet. Ben van plan de indy ovals te doen icm enkele Road klasses. De nadruk ligt voor mij in s4 op veel dingen proberen, en beter worden in de ovals. Ook veel oefenen in de F1, gewoon omdat die vet is :D
Star Mazda wordt nog wel gereden, maar denk minder intensief als afgelopen seizoen.

#edit: Aan bovenstaande plannen kunnen geen rechten ontleend worden, en deze kunnen per week wijzigen :9

[ Voor 39% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-10-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De eerste 3 wedstrijden van het toernooi hebben voldoende deelnemers om door te gaan, maar er zijn nog plekken vrij en volle startvelden zou toch wel erg leuk zijn.
Schrijf je in en doe mee met deze fun-races!

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 24-10-2011 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ga het niet halen heb volgende week examen, dat gaat me nog wel wat tijd kosten.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Oulton Park, wordt die gratis of moet je ervoor betalen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06

DutchDevil79

I race, therfore I am

MartijnA3 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:09:
Oulton Park, wordt die gratis of moet je ervoor betalen?
Ik denk betalen. zou verrassend zijn als die gratis zou worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT betaalt in ieder geval niet :)
Lijkt mij dat iRacing er gewoon geld voor wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Waarom zou ik willen dat GoT ervoor betaalt? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Staat toch een lachje achter ;)
En iRacing is zo commercieel als het maar kan. Dus $ .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Sorry, zware nacht achter de rug. Vroeg het omdat a) Okayama toen ook gratis was en b) GoT er vanuit gaat dat iedereen de baan dan ook heeft, vandaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als je het kampioenschap wint verdien je een groot deel van de investering terug :) <- let op lachje.
En ik was van plan om als er niet genoeg inschrijvingen xijn voor de radical op oulton te zien of we het omzetten naar z'voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Als ik meedoe zal ik me toch pas op het laatste moment inschrijven, de radical doe ik zowieso niet mee als het op Oulton Park is. Moet door studie vriendin het iracen even op een lager pitje zetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:56:
......de radical doe ik zowieso niet mee als het op Oulton Park is. Moet door studie vriendin het iracen even op een lager pitje zetten.
2x jammer ;( Maar begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Misschien is het sowieso beter om Oulton Park een ander keertje te plannen, de baan is er nog niet eens;-) Met een "bekende track" zal de Radical misschien wat meer liefhebbers trekken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:35:
Misschien is het sowieso beter om Oulton Park een ander keertje te plannen, de baan is er nog niet eens;-) Met een "bekende track" zal de Radical misschien wat meer liefhebbers trekken?
MoSport *O*
Of een andere baan met hoogteverschil en leuke bochten :)

Echter weet ik niet zeker of ik wel tijd heb tijdens het weekend, dus let niet teveel op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

MoSport *O*
Of een andere baan met hoogteverschil en leuke bochten :)

Echter weet ik niet zeker of ik wel tijd heb tijdens het weekend, dus let niet teveel op mij.
Ik dacht dat jij wel Barber zou kiezen :+ Barber lijkt me ook wel leuk trouwens, wel lastig inhalen, maar misschien valt dat in de Radical mee, geen idee...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Ik dacht dat jij wel Barber zou kiezen :+ Barber lijkt me ook wel leuk trouwens, wel lastig inhalen, maar misschien valt dat in de Radical mee, geen idee...
Barber is vast erg tricky, maar natuurlijk wel altijd een optie, in elke auto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Radical is altijd tricky... ;)

Heb me helaas (voor nu) uitgeschreven voor die race zaterdag though, ik weet nog niet of ik kan... Zou jammer zijn :-(

[ Voor 68% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2011 12:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het plan was om, indien Oulton niet beschikbaar was Zandvoort Grand Prix te doen met de Radical.
Veel mensen hebben Zandvoort en met de Radical is het zeer vermakelijk ;)
Maar voorlopig houden we het op Oulton...

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 24-10-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:06:
Het plan was om, indien Oulton niet beschikbaar was Zandvoort Grand Prix te doen met de Radical.
Ik stel voor om dat te doen. Veel mensen hebben Zandvoort en met de Radical is het zeer vermakelijk ;)
Als ik tijd heb (en beeld :P) dan ben ik erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Net met een of ander misselijk mannetje te maken gehad; Reed Owens kwam even het veld verzieken bij de Impala's op Talladega, gewoon mensen de baan aframmen, motor opblazen en dan stil gaan staan op de baan. Gelukkig heeft een van zijn slachtoffers hem eraf kunnen duwen. Schijnbaar heeft hij dat al veel vaker gedaan. Geheel terecht is hij nu gedegradeert naar B want zijn SR was zoveel gezakt dat hij uit de A viel....wat een zieke gast zeg.

Dus B-rijders en truckracers....zet hem even als studied dan kan je zien als hij in een race zit....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:39:
Net met een of ander misselijk mannetje te maken gehad; Reed Owens kwam even het veld verzieken bij de Impala's op Talladega, gewoon mensen de baan aframmen, motor opblazen en dan stil gaan staan op de baan. Gelukkig heeft een van zijn slachtoffers hem eraf kunnen duwen. Schijnbaar heeft hij dat al veel vaker gedaan. Geheel terecht is hij nu gedegradeert naar B want zijn SR was zoveel gezakt dat hij uit de A viel....wat een zieke gast zeg.

Dus B-rijders en truckracers....zet hem even als studied dan kan je zien als hij in een race zit....
Kwestie van rapporteren toch? Als hij dat echt vaker doet, moet hij toch een Ban krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Er zijn al tientallen rijders die hem de afgelopen dagen gerapporteerd hebben....schijnbaar werkt ook iRacing niet in het weekend en is er ook geen mod gedurende die dagen....

Trouwens...iRacing heeft wel wat gedaan aan de cheaters op Talladega, aangezien drie man die liepen te klooien sinds de 21e (de dag dat Nim om replays vroeg) niet meer geraced hebben. Erg goed!!

[ Voor 36% gewijzigd door Ericjooo op 24-10-2011 13:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Wel raar, check zijn history.

Laatste zijn paar races, alleen maar car contact in de eerste paar rondes.. wellicht een hacker of zo.

Kan me niet voorstellen dat je ineens je A status op deze manier gaat opgeven

edit. inmiddels is hij klasse c...

[ Voor 8% gewijzigd door ramsho op 24-10-2011 14:17 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wellicht niet zijn account? Dus gejat of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De vier races hebben nu één extra deelnemer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:03
Spijtig dat ik er deze avond niet bij kan zijn, ben waarschijnlijk pas tegen 22u thuis.

Voor de volgende dagen moet ik eerst even polsen bij mijn vriendin of die dat ziet zitten maar aangezien het zelf een beetje een autofreak is zal dat wel lukken. ;)

De afgelopen week eindelijk wat meer road races gedaan en zo uiteindelijk toch door naar C en dus ook mijn eerste race afgewerkt met de star mazda. 2 keer gespint en redelijk wat off-tracks. Domme fouten eigenlijk, maar dan viel de 10e plek nog wel mee. Als ik die spins niet had voorgehad zat een 6e plek er wel in.

http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=4328893

Dan ook maar even een P gedaan in de Radical. Wat een leuke bak is dat!!! Daar ga ik veel mee rijden denk ik!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Oh yeah baby

Radical Series - 2011 Season 3 - Division 9 Champion 8)

De kloof met Richard Correira uiteindelijk 102 punten.

http://members.iracing.co...gs.do?season=516&carid=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Gefeliciteerd!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:16:
Oh yeah baby

Gefeliciteerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gratz!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/op_got/banners/toernooiw13s32011.png
Om 19:30 uur vandaag gaat de inschrijving dicht van de eerste race.
Dus nog een kleine 2,5 uur om in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
ramsho schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:56:
Wel raar, check zijn history.

Kan me niet voorstellen dat je ineens je A status op deze manier gaat opgeven
Hij reageert wel op opmerkingen via de txt....mic was hij wss al kwijt:-)

EDIT: hij is helemaal weg....geroyeerd waarschijnlijk!!

[ Voor 9% gewijzigd door Ericjooo op 24-10-2011 18:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ingeschreven voor vanavond. Andere races doe ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh yeah baby

Nice, proficiat :)

Nou toch nog een leuke race gehad als afsluiter op Spa! In het begin ging het mis in les combes, twee man op elkaar, Eric daar boven op en ik boven op Eric. Gelukkig ging het voor mij niet heel hard en frontaal dus leek geen damage te hebben (hoewel ik wel moeite had om in de 1:18 te komen, misschien toch wat top speed kwijt ofzo).
Daarna werd het vrij saai, had een gat van 3s voor me en 3.5s achter me. Degene voor me reed er langzaam vandoor, die kreeg ik niet bij gehouden, maar achter me bleef een ronde of 10 lang op 3.5 staan dus dat zag ik wel zitten.
Toen in ronde 11 of 12 ofzo sneed ik net raidillion af en kreeg ik een black flag |:( Die vlak na les combes 'ingeleverd' en werd net ingehaald. Toen heb ik de rest van de race met die gast geraced, was erg leuk, heb hem de hele race op 0.5s gehouden en zelfs nog een rondje voor gelegen (ingehaald bij uitkomen bus stop, hij haalde me ronde daarna in les combes weer in). Geen contact geweest of niks, ging allemaal heel netjes en ook heel gevarieerd, af en toe nam hij de verdedigende lijn (binnenkant) en soms nam ik die door gewoon agressief de binnenkant te houden, erg leuk :)

Helaas wel weer -0.11SR door de contact en weer tig off tracks, maar goed, die 4.0 haal ik volgend seizoen wel weer in :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kan iig meedoen vanavond. Zij het op de laagste graphic stand die er is :+ (yay voor integrated graphics, anders kon ik helemaal niet meedoen).

Heb mijn videokaart vandaag RMA gestuurd omdat ik last had van die artifacts bij het racen (en ook bij shooters). Na verschillende tests geconcludeerd dat het niet aan de driver lag, en niet aan de temperatuur (die was in de meeste gevallen 70-80 graden, in enkele gevallen net boven de 80). Helaas maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 24-09 11:56
Aanklagen die gast waar je die kaart vandaan hebt :7

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:57:
Aanklagen die gast waar je die kaart vandaan hebt :7
Lol, alsof dat helpt :+

Verder komt het wel vaker voor dat hardware die van systeem wisselt wat vreemde gedragingen krijgt... Overigens hoop ik dat ze het goed kunnen testen en reproduceren, want heel soms deed hij het best lang prima, om vervolgens ineens een hoop artifacts te genereren.... Erg vreemd. Nja, shit happens en gelukkig is er dan de garantie en een goede iRacer die helpt om die te claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ik speel ook op laagste graphic stand. Heb zo'n passief gekoeld simpel ATI kaartje.

Waar/hoe kan ik straks trouwens de GoT race joinen? Heb me al wel ingeschreven.

[ Voor 33% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-10-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:
.....Erg vreemd. Nja, shit happens en gelukkig is er dan de garantie en een goede iRacer die helpt om die te claimen :)
Je kan de helft van mijn grafische power wel lenen. ;)
Als ik kijk naar de temperatuur en 'utilisatie' van die 6990 doet ie iRacing op ca. 40%....
Met shooters en dirt3 is het allemaal wat heftiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hertog_Martin schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:21:
Ik speel ook op laagste graphic stand. Heb zo'n passief gekoeld simpel ATI kaartje.

Waar/hoe kan ik straks trouwens de GoT race joinen? Heb me al wel ingeschreven.
Hier verschijnt ie om ca. 20:30:
http://members.iracing.co.../member/HostedSessions.do
En om ca. 19:30 krijg je van mij een mail met het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11

BM

Moderator Spielerij
Wat zijn zo'n beetje de tijden waar ik in Q rekening mee moet houden? Zit nu op 51.3, en denk dat ik nog wel onder de 51 kan komen, maar veel sneller toch ook niet denk ik.

Wel wennen trouwens om weer in de MX5 te stappen, en dan ook de roadster. Heb in de nvidia cup voornamelijk met de Cup versie gereden. Trage bakken :p Weet ook weer waarom ik RHD wagens niet tof vind...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:20:
Wat zijn zo'n beetje de tijden waar ik in Q rekening mee moet houden? Zit nu op 51.3, en denk dat ik nog wel onder de 51 kan komen, maar veel sneller toch ook niet denk ik.

Wel wennen trouwens om weer in de MX5 te stappen, en dan ook de roadster. Heb in de nvidia cup voornamelijk met de Cup versie gereden. Trage bakken :p Weet ook weer waarom ik RHD wagens niet tof vind...
Ik neem aan dat dat 1:51 is, anders heeft iedereen een probleem :+
WR staat overigens op 1:47,7 in een practice sessie. Dus als paul erbij is, moet hij aan de bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

En dan hier de eerste review van de CST f1 Pedalen set

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yeah baby

Gefeliciteerd!
Ik ben zojuist ook "kampioen" geworden in de Star Mazda in divisie 7 :)
Waaraan wordt eigenlijk bepaald in welke divisie je zit?
Zit ik in divisie 7 omdat ik nog nooit eerder Star Mazda had gereden of is dit gewoon op irating of iets dergelijks..

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:25:
[...]

Ik neem aan dat dat 1:51 is, anders heeft iedereen een probleem :+
WR staat overigens op 1:47,7 in een practice sessie. Dus als paul erbij is, moet hij aan de bak :P
Ja... doh :p

Zo nog even paar rondjes proberen met racefuel (scheelt niet veel, maar toch), en dan zullen we wel zien wat het word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:29:
[...]

Gefeliciteerd!
Ik ben zojuist ook "kampioen" geworden in de Star Mazda in divisie 7 :)
Waaraan wordt eigenlijk bepaald in welke divisie je zit?
Zit ik in divisie 7 omdat ik nog nooit eerder Star Mazda had gereden of is dit gewoon op irating of iets dergelijks..

gr
Jij ook proficiat dan :)
Voor zover ik weet wordt dat bepaald aan de hand van je iRating op het begin van het seizoen (of zodra je de eerste race meedoet ofzoiets..).

Ik zit in div 4, heb er niet echt op gelet maar ik heb met m'n laatste race zojuist wel de nummer 8 nog even kunnen inhalen met maar liefst 1 puntje verschil :+ dus 7e in div 4. Moet beter kunnen volgend seizoen! Maar ik ga niet puur voor het kampioenschap spelen (alleen rijden in hoge SOF ofzo), niet dat ik ooit kans zou maken (kom nu vast ook in een hogere divisie), maar dat lijkt me gewoon niet leuk :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

8e in Divisie 3 bij de SM, 4 punten voor Martijn (al kan die misschien nog een race rijden om puntjes te pakken...)

En proficiat aan de kampioenen van een divisie :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-10-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik 69ste in div 4 ;) Boeit me echt niet. Lekker gereden en zo maar eens boenderen met de MX-5.
Kan iemand even bevestigen of de mail goed is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Bij mij iig prima aangekomen, als het wachtwoord iig 123456 was :+

[ Voor 41% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-10-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
owk. Thnx. hij kan nl in de spambox komen doordat er geen geadresseerde in staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
ik heb geen email ontvangen , maar moet mij voor vanavond helaas afmelden , ga het niet reddden.

Groet
Parick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer Patrick, maar je stond echt in de bcc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb hem ook Joep, zal wel goed zijn dus :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
ja heb hem ook binnen.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ook binnen. Ik ben trouwens zo goed als onbekend met Okayama full... zal even kijken of ik zo volledig gebruik kan maken van de practice. Moet nog paar dingetjes doen.

Ik heb geen headset oid trouwens, fyi

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-10-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net even paar rondjes getest (5 ofzo) en reed 1:51.8. Moet nog wel wat beter kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

BruceLee schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:29:
En dan hier de eerste review van de CST f1 Pedalen set

[video]
klopt het dat dit een custom made setje is?
of kan je deze zo kopen?

wat kost dit grapje?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MikeVM schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:24:
[...]

klopt het dat dit een custom made setje is?
of kan je deze zo kopen?

wat kost dit grapje?
Staat een aantal pagina's terug. Iets in de richting van 1400 dollar ofzo.
http://www.cannonsimulationtechnologies.com/p1.htm
^^ dat is de maker geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:40:
8e in Divisie 3 bij de SM, 4 punten voor Martijn (al kan die misschien nog een race rijden om puntjes te pakken...)
Geen tijd helaas....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

Great race guys..

als ik nick had kunnen volgen, had ik misschien nog iets gebakken, maar op men eentje was ik 2 seconden trager door verveling en vermoeidheid..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Was leuk opzich. Maar ik lag confortabel derde op gegeven moment tot mn auto ging sputteren. Nét toen ik voorbij de pit-ingang was bedacht ik me; ah neee kut benzine op.

Tow + fuel en dag race.

Daarna zat de NR3 37 seconde achter me, met een ronde voorsprong, en aan het eind was dat 42 seconden dus had zeker de pace.

Jammerbammer... komt omdat ik normaal altijd fixed rijd, totaal niet aan gedacht. Had gewoon Joep zn setup gepakt (heerlijke setup trouwens! wou dat ik die in de NVIDIA cup kon gebruiken..) en daarmee practice en kwali gedaan en toen direct door naar de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Was fun. Clean start voor mij en meteen in T2 P1 gepakt en in T1 van ronde 2 meteen verloren. ;(
Ik raakte net het gras met mijn linker achterwiel... spin.... en vol Robbert erop. Sorry Robbert. Het had zo leuk kunnen zijn.
Alleen heel dom dat ik meteen op Tow drukte. Doorrijden was veel sneller geweest. Robbert nog netjes naar de 5de plek. Ik 13de. In de laatste ronde nog net ff Davey ingehaald. Met hem samen na de back straigth 3 bochten naast elkaar gereden ;)

Ramsho: Nette overwinning :+

Ik hoop dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad en op naar de race van morgen op Charlotte met de Street Stock.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 24-10-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
ik heb m'n avond besteed om mijn a-licentie te redden....hij is weer ff veilig....
had er jammer genoeg gisteren been tijd voor, had graag meegedaan vanavond..

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jup, was verrassend leuk in die kut auto :p Zo'n langzame auto's liggen me niet, ik ga inderdaad altijd te hard de bocht in. Gelukkig deze keer een keer kunnen uitrijden zonder te crashen, op een drift in de laatste bocht na waardoor ik indirect joep nog de muur in stuurde :p Sorry joep... Je had me ook gewoon mogen inhalen hoor je was toch wel sneller.

Maar je kunt wel leuk vechten in die auto zeg, dat heb ik 'vroeger' nooit zo mee gemaakt (vast omdat niet iedereen even netjes rijdt in rookie...) maar als beide partijen goed uitkijken is het erg leuk. Had zo'n gevecht met Maykel en Sebastian, paar keer naast elkaar en weer terug. Daarna nog met Marco af en toe dicht bij elkaar tot hij hem vrij agressief er tussen duwde in T1 haha... Het ging wel, maar alleen omdat ik je flink ruimte gaf, je kwam wel van erg ver achter me om hem er zo naast te zetten vond ik, ik had daar gewoon kunnen insturen en dan had je geen kant op gekund. Maar goed, je was duidelijk sneller (wie niet...), maar in wat snellere auto's moet je daar mee uitkijken want dan kun je zelf niet zo snel remmen en niet iedereen zal zo makkelijk opzij gaan ;)

Op het laatst kwam Robbert nog even achter me en er snel voorbij helaas, ik had de buitenbocht in die bocht voor de 'middle straight' en had op snelheid voor kunnen blijven maar ik ging net het gras in waardoor ik die snelheid kwijt was :-( Maar goed, ik was 2 seconden langzamer ofzo haha...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Hm was ms niet de setup maar mijn nieuwe manier van aanremmen waar ik het pas over had.

Zojuist race gedaan op Okayama short en even los van dat een idioot my eraf tikte had ik enorm lekkere pace en ging het rijden weer heel eenvoudig. Insturen soepeler enzo, elke keer lekker de apex pakken. Ik laat mn banden nu minder piepen en lock de wielen niet meer. Zette meteen een PR neer van 1.01.814 in een geeneens zo'n goede ronde.

Volgend seizoen dus de rookies ownen :7 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-10-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Heh, ik vlieg wel terug naar B :p

te weinig tijd en teveel ellende dit seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Bocht 1 Road Atlanta?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Was een leuke race inderdaad. Ik kreeg de 2e plek in de schoot geworpen na de crash van Joep en Frank, maar verprutste het daarna door te proberen te hard te rijden. Te laat remmen, te hard sturen, en te hard de bocht inrijden, met als gevolg dat ik gigantisch onderstuur had. Nadat ik terugviel naar 5, begon ik wat rustig te rijden, waardoor ik veel constanter ging rijden, en de tijden omlaag gingen. Nog terug kunnen knokken naar 4, maar Sebastiaan net niet meer terug kunnen pakken.
@Nick: ik dacht dat je de hele tijd achter me zat? Ik kan me niet herinneren dat ik je ergens ingehaald heb? Zit nu ook achter mn laptop waar ik niet de uitslag kan inzien. (heeft er iemand een link en/of de replay).
Ik kan me wel een inhaalactie in T1 herinneren, maar weet niet meer bij wie (wellicht jij dan Nick). MAar daar ging diegene vrij wijd. Ik zat er schuin achter op het rechte stuk, omdat ik niet verrast wilde worden tijdens het remmen. Toen ging diegene vrij rechtuit, waardoor ik langzaam de binnenbocht in kon. Bij het uitrijden had ik denk ik de beter tractie, en daarna de snellere lijn T2 in. Maargoed, wil graag de replay zien. Als ik je te weinig ruimte heb gegeven dan spijt me dat.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
derx666 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:52:
Was een leuke race inderdaad. Ik kreeg de 2e plek in de schoot geworpen na de crash van Joep en Frank, maar verprutste het daarna door te proberen te hard te rijden. Te laat remmen, te hard sturen, en te hard de bocht inrijden, met als gevolg dat ik gigantisch onderstuur had. Nadat ik terugviel naar 5, begon ik wat rustig te rijden, waardoor ik veel constanter ging rijden, en de tijden omlaag gingen. Nog terug kunnen knokken naar 4, maar Sebastiaan net niet meer terug kunnen pakken.
@Nick: ik dacht dat je de hele tijd achter me zat? Ik kan me niet herinneren dat ik je ergens ingehaald heb? Zit nu ook achter mn laptop waar ik niet de uitslag kan inzien. (heeft er iemand een link en/of de replay).
Ik kan me wel een inhaalactie in T1 herinneren, maar weet niet meer bij wie (wellicht jij dan Nick). MAar daar ging diegene vrij wijd. Ik zat er schuin achter op het rechte stuk, omdat ik niet verrast wilde worden tijdens het remmen. Toen ging diegene vrij rechtuit, waardoor ik langzaam de binnenbocht in kon. Bij het uitrijden had ik denk ik de beter tractie, en daarna de snellere lijn T2 in. Maargoed, wil graag de replay zien. Als ik je te weinig ruimte heb gegeven dan spijt me dat.
Nu twijfel ik ook maar volgens mij heb ik je ergens een keer ingehaald toen je een foutje gemaakt had, ergens in de laatste sector volgens mij. Nadat je me weer had ingehaald heb ik nog een rondje achter je gezeten tot ik in de laatste bocht in het gras kwam bij het insturen en driftend de bocht door ging (en daardoor joep de muur in stuurde :+), toen was ik je kwijt...

Ik heb geen replay meer bekeken dus misschien viel het heel erg mee, maar voor mij kwam het over alsof het een inhaal actie was. Dat was op zich prima, alleen zat je nog vrij ver achter me. Ik zag dat je naar de binnenkant ging (ok, om niet tegen me op te rijden bij het remmen), maar toen ik aan het remmen was zag ik je nog heel hard dichterbij komen en (half over de curbs?) de binnenbocht in schieten. Toen ging ik inderdaad wijd om niet tegen je op te rijden (hier weet ik dus niet of er weinig ruimte was of niet, dat kon ik niet meer zien, ik denk dat ik overdreven ver uitweek). Ik denk dat ik gewoon wat eerder rem dan jij, en omdat ik je zo snel dichterbij zag komen aan de binnenkant liet ik maar wat meer ruimte dan ik normaal gedaan zou hebben. Het is eigenlijk heel simpel, de bocht was 'van mij' omdat je nog lang niet naast me zat, maar als je er toch langs kan zonder me te raken is het prima. Alleen, als je op zo'n manier wel iemand raakt dan is het een divebomb, je schiet bij hem dan de binnenkant in waar hij vrij weinig nog kan uithalen om je te ontwijken. Dat gaat gewoon heel vaak mis omdat het erg lastig is om zo de binnenbocht in te duiken als die binnenbocht elk moment dicht gegooid kan worden als je voorligger gewoon zijn lijn houdt. En dat is nou net het punt: als jij als achterligger er niet naast zit dan heeft je voorligger gewoon alle recht om zijn normale lijn aan te houden (en dan is er geen plaats meer voor jou tenzij je flink remt). Of dat slim is is een tweede, maar in de wat hogere klasses kun je er meestal wel van uit gaan dat je gewoon kan insturen.
Als je wel naast hem zit (al is het maar een beetje) is het een ander verhaal, dan kan hij natuurlijk niet zijn lijn aanhouden en zal hij je ruimte moeten geven.

Ik denk dat het in dit geval erg meeviel, wil ook echt niet zeggen dat het fout was wat je deed, ik gaf alleen aan dat het wel eens mis kan gaan, vooral in snellere auto's waar je moeilijker even snel je lijn kan aanpassen zonder meteen de muur in te gaan :p
Maar ik denk dat het in dit geval gewoon precies zo uitkwam dat jij later remde en ik daarom iets te voorzichtig deed.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 25-10-2011 00:10 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik hoop dat iemand de replay heeft opgeslagen, en die wil delen. Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk :)
Mijn idee was gewoon on achter je te blijven daar, Ik remde voor mijn doen ook eerder dan normaal. Ik haalde de binnenkant nl. heel erg makkelijk met een lage snelheid. Toen ik zag dat jij zover rechtdoor ging, besloot ik om dan maar gas te geven om te proberen of ik eerder bij T2 zou zijn.
Maar als je ingestuurd had, had ik gewoon achter je gezeten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was leuk ja :) Alleen tikje rommelig in het begin :p
In 2e ronde in T3 vol in de zijkant van Niel gereden die daar gespint was (zelfde verhaal als Joep, linkerachterwiel in het gras), en hoewel ik dacht geen schade te hebben miste ik toch behoorlijk wat snelheid (acceleratie met name). Daarna nog even doorgereden en leuk gevechtje gehad met Nick. Lekker clean, zoals het hoort d:)b
Daarna toch besloten om maar een quick-repair te doen. Helaas vond het spel dat ik wat onvoorzichtig de pits in reed (geen idee wat ik fout deed, maar goed), dus kwam daar nog een 15s penalty bovenop. Beetje jammer.

Daarna uiteindelijk achter Frank/Niel/Davy terecht gekomen. Tijdje aan kunnen haken bij Frank, maar die was op het einde net ff te snel. Davy wel voorbij gekomen (al ging daar een spin van Davy aan vooraf), en de laatste paar rondes met Niel in gevecht geweest. Die deed aan het einde de race nogmaals een poging om me uit de race te rijden (:+), maar bleef daarna (sportief) achter me rijden.

Heb me prima vermaakt, maar of ik nog heel vaak in deze auto te vinden zal zijn? Ik betwijfel het. RHD wagens liggen me niet, en heb verder net als Nick het probleem dat ik te hard een bocht in ga. En ja, dat laatste is te trainen, maar vind andere autos op dit moment net ff leuker. (Zeg maar alles wat geen MX5 is :+)

Xbox

Pagina: 1 ... 41 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.