Als je de string "data" dan ook logt, dan kun je zien of hij het goeie opgehaald heeft of niet.
OT: net race oka short gedaan in de MX5. Van pole gestart, in de eerste bocht van turn 5 zette de nr 2 hem ernaast, en gingen we zij aan zij de eerste knik links in (ik aan de buitenkant). Daardoor had ik de binnenbocht voor de rechterknik, en ik kwam ook als eerste die bocht uit. Echter vond de nr2 dat blijkbaar niet cool, en tikte me op het achterwiel waardoor ik rond ging.... Tijdens het spinnen ook nog door iemand anders geraakt. Lekkrrr
Net nog een race gedaan. Van pole tot finish onbedreigd. Continu 1:02 rondjes gedraaid, achterblijvers die netjes opletten. Al met al fijne race 0 inc en +0.22SR
En ook meteen de volgende 2 races gedaan. 1e race werd ik bij de start afgeleid, en maakte ik een jumpstart. Meteen pits in gegaan (vergeten om tanken en banden wisselen uit te zetten, dus dat duurde ook nog een tijd). Daarna aan inhaalrace begonnen, en nog 2 mensen uiteindelijk ingehaald om als 8e te eindigen.
Volgende race wederom als 2e gestart. Meteen een leuk gevecht met #1, waarbij we een aantal keer naast elkaar zaten, maar hij dan net de binnenbocht, of de snellere lijn had, waardoor ik het net niet haalde. In lap2 bij opkomen rechte stuk maakte ik een fout waardoor ik bijna spinde. Gelukkig kon ik hem nog redden, alleen alle snelheid eruit, en #3 en #4 haalde me in.
Wederom inhaalrace begonnen, en in lap 10 had ik een betere run uit turn3 en haalde ik #3 in bij aanremmen van turn4. Hij liet de ruimte, dus dat ging vrij soepel. De volgende ronde haalde ik hetzelfde truukje uit bij de #2, al moest ik daar van iets verder komen, maar ook hij liet genoeg ruimte. Daarna binnenbocht netjes afschermen van turn5, en hups, weer een plekje. #1 lag ondertussen al een seconde of 5 voor dus dat werd nog leuk. Echter maakte hij gelukkig wat kleine foutjes, zodat ik in ronde 15 erachter zat, en wederom in turn 4 hem ernaast zette, en er voorbij kwam. Daarna rustig uitgereden zonder problemen.
Hierdoor schoot mijn sr rating meteen +0.53 omhoog, waardoor ik nu rookie af, en class D 3.35 ben met een irating van 1472. yeah !
Kan ik volgend seizoen lekker de skip gaan rijden.
[
Voor 64% gewijzigd door
derx666 op 23-10-2011 18:52
]