Hehe en ik won die raceEricjooo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:38:
Helemaal humor, ik zat vanavond de NASCAR A-race te bekijken toen ineens de protest-baas Nim Cross even langs kwam....haha....iedereen ging zich ineens gedragen. Hij vroeg om replay's van het cheaten....LOL....nou, die kan hij krijgen
Jazeker, netjes man.....mooie race, maar wat een gelul zeg van 19 terwijl hij het echt helemaal zelf gedaan had.....check the replay!!! Uiteindelijk kwam er ver na de race een hele voorzichtige sorry uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 21-10-2011 00:50 ]
CST F1 vs CST vs G25
verslagje en review komen nog.
verslagje en review komen nog.
[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 21-10-2011 04:10 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zien er echt goed uit zeg. Zal wel wat kosten
Ik moet echt eens gaan sparen voor zoiets (pedalen + stuur) zodat dat volgend jaar ergens kan komen. Tegen die tijd heeft mijn DFGT genoeg uren gemaakt.
#edit @ prijs
Ik moet echt eens gaan sparen voor zoiets (pedalen + stuur) zodat dat volgend jaar ergens kan komen. Tegen die tijd heeft mijn DFGT genoeg uren gemaakt.
#edit @ prijs

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2011 11:03 ]
1319 dollarHoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:53:
Zien er echt goed uit zeg. Zal wel wat kosten![]()
Frank, heb je nieuwe setup net 20 min geprobeerd ofzo, lijkt wel goed te zijn, maar ik kom er nog niet sneller mee (ligt vast aan mij). Nu eens een Q proberen, kijken wat ik eruit kan halen.
Je zou ook de V1 nog kunnen proberen dan, misschien vind je die beter? De setup houd er iig van als je echt 'traag' erin gaat, en licht overstuurd eruit komt... Overigens zijn het zeker geen setups voor WR's, maar voor een lekker stabiele race, en dat gaat er wel meeNickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:00:
[...]
Ok, dat zou ik er echt nooit aan uitgeven
Lijkt me wel gaaf... Maar ja, zit er echt niet in haha!
Frank, heb je nieuwe setup net 20 min geprobeerd ofzo, lijkt wel goed te zijn, maar ik kom er nog niet sneller mee (ligt vast aan mij). Nu eens een Q proberen, kijken wat ik eruit kan halen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2011 11:04 ]
Eerste Q ronde meteen een 18.0 gehaald, daarna niks meer. Setup is prima, alleen in les combes kan ik er he-le-maal niks mee. Geen enkele keer goed gegaan daar, snap echt niet waarom want in de rest van de track is het gewoon prima. Heb geprobeerd laat en hard te remmen, vroeg te remmen (bij begin van de curbs zelfs al), in de 2, in de 3, niks werkt goed, verlies er veel tijd en 9/10 keer moet ik daar een spin opvangen. Nog maar wat meer oefenen, want ik ben wel echt sneller met je setup (18.0 had ik nog niet gehaald eerder)...
Bij Les Combes is het vooral zaak niet te laat te remmen, liever wat te vroeg.
Op die manier kan je op tijd insturen en dan een beetje goed de linkerkant aanhouden zodat je voor de rechter knik alleen maar heel kort moet liften om er verder vol gas door te rammen.
Je gebruikt ook geen iSpeed volgens mij? Ik zou je toch adviseren dat gewoon altijd op de achtergrond te hebben draaien.
Dan kan je achteraf je ronde makkelijk vergelijken met snellere ronden en snel zien waar je specifiek veel tijd laat liggen en hoe je input qua gas / remmen etc verschilt met snellere personen.
Op die manier kan je op tijd insturen en dan een beetje goed de linkerkant aanhouden zodat je voor de rechter knik alleen maar heel kort moet liften om er verder vol gas door te rammen.
Je gebruikt ook geen iSpeed volgens mij? Ik zou je toch adviseren dat gewoon altijd op de achtergrond te hebben draaien.
Dan kan je achteraf je ronde makkelijk vergelijken met snellere ronden en snel zien waar je specifiek veel tijd laat liggen en hoe je input qua gas / remmen etc verschilt met snellere personen.
[ Voor 37% gewijzigd door Red Baron op 21-10-2011 11:25 ]
Ja, zo doe ik het normaal ook met de vorige setup. Met deze voelt het net iets anders en lukt me dat niet goed meer. Moet gewoon even de juiste manier vinden denk ik, ben gewoon gewend aan de oude setup.Red Baron schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:23:
Bij Les Combes is het vooral zaak niet te laat te remmen, liever wat te vroeg.
Ik heb iSpeed wel maar vergeet het altijd aan te zetten. Zal er eens aan denken. Gewoon iSpeed.exe aan hebben staan voordat je iRacing start, en gaat de rest automatisch, of hoe werkt dat?
Oei, vanmiddag even m'n SR opkrikken, sta precies op B 4.0 nu, zou jammer zijn als ik nu naar 3.5 val door 1 off track teveel, dan kan ik niet meer in de F1 rijden zou ik dat binnenkort ooit nog willen
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2011 11:36 ]
Ja en even naar je settings kijken of ze goed staan (rechts klikken in dat scherm).
Met name de save/export opties (auto-save all valid laps + auto-publish best laps to datamart).
En als je verder geen gebruik wil maken van het display op een 2e scherm bijvoorbeeld, dan kan je kiezen voor de optie Layout > auto hide ispeed while iracing zodat die minimized op het moment dat je een sessie start.
Verder laat ik iSpeed starten als windows opstart en eigenlijk draait het dus zo goed als altijd
Met name de save/export opties (auto-save all valid laps + auto-publish best laps to datamart).
En als je verder geen gebruik wil maken van het display op een 2e scherm bijvoorbeeld, dan kan je kiezen voor de optie Layout > auto hide ispeed while iracing zodat die minimized op het moment dat je een sessie start.
Verder laat ik iSpeed starten als windows opstart en eigenlijk draait het dus zo goed als altijd
Heb een tweede scherm dus zet hem daar wel op dan. Zou beter zijn als het in de system tray draaide (en alleen naar voren kwam als iRacing start, tenzij je dus hide kiest), altijd laten draaien is een optie maar ik hou er niet van allemaal vensters op de achtergrond en buttons in m'n taakbalk te hebben die ik niet gebruik.Red Baron schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:40:
Ja en even naar je settings kijken of ze goed staan (rechts klikken in dat scherm).
Handleiding Les Combes (zoals ik hem neem).NickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:18:
Eerste Q ronde meteen een 18.0 gehaald, daarna niks meer. Setup is prima, alleen in les combes kan ik er he-le-maal niks mee. Geen enkele keer goed gegaan daar, snap echt niet waarom want in de rest van de track is het gewoon prima. Heb geprobeerd laat en hard te remmen, vroeg te remmen (bij begin van de curbs zelfs al), in de 2, in de 3, niks werkt goed, verlies er veel tijd en 9/10 keer moet ik daar een spin opvangen. Nog maar wat meer oefenen, want ik ben wel echt sneller met je setup (18.0 had ik nog niet gehaald eerder)...
Terug naar 3 bij aanremmen, rem los en dan rechts over de curbs knallen, auto laten rollen met beetje gas en de 2 bocht dus een fractie opofferen om de 3e goed aan te snijden, dan zodra de auto goed is ingestuurd, gas erop en die 3e bocht nemen. Eventueel kan je in de 2e knik even de curbs raken om te helpen met het uitkomen voor de laatste.
Damn gaat lekker hier. Begin van de week men CSP pedalen met een defect en nu houd men Tritton headset het voor gezien. Lekker handig. Dadelijk maar ff men boxen weer aansluiten op de PC. En ff geen gelul van mijn kant in Iracing.
Zo,winnaar van de top split van 10:30 met de SM! 
Startte vanaf 2e plek. Lap 1 en 2 zat ik vlak achter de leider en was duidelijk sneller, totdat ik hem op het rechte stuk na Eau Rouge ernaast zetten. Hij spinde meteen in de rechter/linkerknik en schreef z'n auto totaal af, meteen disconnect. Verder de race rustig uitgereden (rondjes rond de 2:20 met m'n eigengebrouwen setup, ga zo die van Frank proberen) maar toch mooi gewonnen!
Enige jammere was dat er maar 2 mensen hadden ingeschreven voor de race en 1 dus in lap 2 eraf ging
Wel 0.13 SR erbij

Startte vanaf 2e plek. Lap 1 en 2 zat ik vlak achter de leider en was duidelijk sneller, totdat ik hem op het rechte stuk na Eau Rouge ernaast zetten. Hij spinde meteen in de rechter/linkerknik en schreef z'n auto totaal af, meteen disconnect. Verder de race rustig uitgereden (rondjes rond de 2:20 met m'n eigengebrouwen setup, ga zo die van Frank proberen) maar toch mooi gewonnen!
Enige jammere was dat er maar 2 mensen hadden ingeschreven voor de race en 1 dus in lap 2 eraf ging
Wel 0.13 SR erbij
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Volgens mij is er een manier om lagswitches te onderscheiden van echte lag. Althans, ik meen mij te herinneren bij één of ander online game (kan er niet opkomen welk) je gewoon genadeloos gekicked werd bij het lagswitchen, maar gewone lag had geen kick als resultaat.Hoogie2004 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:11:
[...]
Als jij tijdens je lag-moment door een auto rijdt, dan verdien je die plek niet. Ik zeg niet dat er INC puntjes uitgedeeld moeten worden, maar die plek teruggeven is wel netjes...
Als je overigens een beter idee hebt om de 'lagswitches' niet verdienstelijk te maken, dan opper hetIk zou het anders niet weten.
Van mij hoeven ze het pas in te voeren als het een echt probleem word (ben het nog niet tegengekomen). Maar dan zullen ze toch naar zo'n constructie moeten (of iedereen reporten en dat ze gebanned worden na een x aantal keer)
Iemand de SM dadelijk? En sorry Moderator Joep
Trouwens, als de persoon voor me uit de bocht gaat tijdens m'n lag: no way dat ik die plek ga teruggeven.
Maar fijn dat jullie zo solidair zijn voor andere serieuze iRacers. 't is toch niet omdat er een paar rotte appels tussenzitten dat heel de mand maar moet weggegooid worden?
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Hoe vaak komt dat voor? Als het cheaten echt de spuigaten uitloopt, geef ik graag die 1/20000 keer mijn plek terug hoor, als dan het cheaten gestopt word.Tokkes schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Volgens mij is er een manier om lagswitches te onderscheiden van echte lag. Althans, ik meen mij te herinneren bij één of ander online game (kan er niet opkomen welk) je gewoon genadeloos gekicked werd bij het lagswitchen, maar gewone lag had geen kick als resultaat.
Trouwens, als de persoon voor me uit de bocht gaat tijdens m'n lag: no way dat ik die plek ga teruggeven.
Maar fijn dat jullie zo solidair zijn voor andere serieuze iRacers. 't is toch niet omdat er een paar rotte appels tussenzitten dat heel de mand maar moet weggegooid worden?
En eigenlijk mogen we het er niet meer over hebben, dan wordt joep boos
Blijkt maar weer dat ik echt geen setups moet gaan brouwen
(ondanks de heldere uiteenzetting in de TS, dank daarvoor Joep!).
Setup van "mezelf": 1.19.5 na ~50 ronden
Setup van Frank: 1.18.5 na 3 ronden

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
LolArfman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:26:
Blijkt maar weer dat ik echt geen setups moet gaan brouwen![]()
(ondanks de heldere uiteenzetting in de TS, dank daarvoor Joep!).
als we nu che-at-en eens kazen gaan noemen ofzo. En de lagschakkelaar? Ik zeg maar wat.. maar als je niet de engelse termen gebruikt dan kan google dat ook niet indexeren..
We noemen de dingen alleen bij naam, en de kazen en schakelaars wordt niet van beschreven hoe het werkt. Iemand die erop zoekt, zal het dan toch wel ergens vinden. Overigens ben ik wel klaar met die discussie hoor, denk dat het wel weer een keer opkomt zodra het een groter probleem wordt. Wij zijn het er allemaal over eens dat ze het op de een of andere manier moeten aanpakken iig.Roderic schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:43:
als we nu che-at-en eens kazen gaan noemen ofzo. En de lagschakkelaar? Ik zeg maar wat.. maar als je niet de engelse termen gebruikt dan kan google dat ook niet indexeren..
@Tokkes, to be honest, geen idee welke quote je bedoeld
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2011 13:50 ]
mompelt een quote van B. Franklin over security en freedom....Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
Hoe vaak komt dat voor? Als het cheaten echt de spuigaten uitloopt, geef ik graag die 1/20000 keer mijn plek terug hoor, als dan het cheaten gestopt word.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Netjes hoor. Een uurtje pauze kan geen kwaad
[ Voor 71% gewijzigd door Niellie41 op 21-10-2011 14:43 ]
Verrassend hoge SOF voor een race om half 3 's middags, 2735!
Was een erg slechte race voor mij maar wel een erg leuke! Ik had 3e kunnen worden, zat eerste paar rondes lang op P4 met P3 vlak voor me die flink aan het verdedigen moest en P5 een seconde achter me. Toen een halve spin bij uitkomen bus stop en 1.5s achterstand opgelopen, dacht dat ik die wel even dicht zou rijden maar ze liepen alleen maar meer uit... Toen kwamen twee man achter me ook nog eens steeds dichterbij, heb ik daar nog flink tegen moeten verdedigen, en uiteindelijk te laat geremd in les combes en net even het gras op en ook hun allebei voorbij moeten laten (P7). Baalde er hard van. Gelukkig kon ik redelijk bij blijven en uiteindelijk na T1 naast P6 gekomen en de gok genomen dat hij wel op zou geven en niet met z'n twee door eau rouge wilde, dat ging gelukkig goed, dus toen P6 terug gepakt en die de rest van de race flink moeten verdedigen. Toen spinde P3, 4, 5 ook nog eens voor me en lag ik weer vlak achter hun. Laatste ronde in Pouhon bijna naast elkaar met de P5, ging echt maar net goed, maar net niet er langs gekomen. Met 4 man binnen 0.4s over de finish, dat is wel erg close voor een race op Spa denk ik
http://members.iracing.co...onid=4327573&custid=74968
Was een erg slechte race voor mij maar wel een erg leuke! Ik had 3e kunnen worden, zat eerste paar rondes lang op P4 met P3 vlak voor me die flink aan het verdedigen moest en P5 een seconde achter me. Toen een halve spin bij uitkomen bus stop en 1.5s achterstand opgelopen, dacht dat ik die wel even dicht zou rijden maar ze liepen alleen maar meer uit... Toen kwamen twee man achter me ook nog eens steeds dichterbij, heb ik daar nog flink tegen moeten verdedigen, en uiteindelijk te laat geremd in les combes en net even het gras op en ook hun allebei voorbij moeten laten (P7). Baalde er hard van. Gelukkig kon ik redelijk bij blijven en uiteindelijk na T1 naast P6 gekomen en de gok genomen dat hij wel op zou geven en niet met z'n twee door eau rouge wilde, dat ging gelukkig goed, dus toen P6 terug gepakt en die de rest van de race flink moeten verdedigen. Toen spinde P3, 4, 5 ook nog eens voor me en lag ik weer vlak achter hun. Laatste ronde in Pouhon bijna naast elkaar met de P5, ging echt maar net goed, maar net niet er langs gekomen. Met 4 man binnen 0.4s over de finish, dat is wel erg close voor een race op Spa denk ik
Lekkere race nick!NickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:30:
Verrassend hoge SOF voor een race om half 3 's middags, 2735!
Btw, zie net je SR, als je 4 TT doet in een B-class car wordt je A voor volgend seizoen F1 mee te kunnen doen (af en toe)
Met B 4.0 kan ik ook al mee doen, ben ook al een hele tijd B 4.0 hoorHoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Lekkere race nick!
Btw, zie net je SR, als je 4 TT doet in een B-class car wordt je A voor volgend seizoen F1 mee te kunnen doen (af en toe)
Ah ok, prima. Ik doe ook alleen de F1 als het uitkomt, en bijvoorbeeld bij de speciale evenementen (al is dat toegankelijk voor iedereen).NickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:34:
[...]
Met B 4.0 kan ik ook al mee doen, ben ook al een hele tijd B 4.0 hoorIk weet niet of ik zo snel door wil naar A, volgens mij gaat het dan ook sneller omlaag met SR? En ik denk niet dat ik heel serieus F1 ga rijden, is me nog te lastig, ik denk dat ik het even bij Indycar ga houden en tussendoor af en toe de SM. Misschien vanavond eens een indycar race mee pakken.
A 2.xx is makkelijker op peil te houden dan B 4.xx
Overigens kan je nu ook met de F1 4 races of TT's doen om te promoveren. Dat hoeft niet met een B class serie.
Overigens kan je nu ook met de F1 4 races of TT's doen om te promoveren. Dat hoeft niet met een B class serie.
Waarom zouden we eigenlijk moeten doen alsof het er niet is?Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
Hoe vaak komt dat voor? Als het cheaten echt de spuigaten uitloopt, geef ik graag die 1/20000 keer mijn plek terug hoor, als dan het cheaten gestopt word.
En eigenlijk mogen we het er niet meer over hebben, dan wordt joep boos
iRacing kost aardig wat geld en de voor én nadelen moeten gewoon eerlijk weergegeven worden imo.
Ik heb pas een quote van Joep op zijn verzoek verwijderd omdat het immers zijn eigen woorden waren. Maar als ik hier zelf het over cheaten wil hebben dan zal ik dat niet nalaten.
Maar goed, zoals gezegd als het een grootschalig probleem wordt dan zal er wel ingegrepen worden door iRacing lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door Hertog_Martin op 21-10-2011 18:12 ]
Daar ga ik ook vanuit. Daarom is het voor mij persoonlijk verder redelijk nutteloos om hierover verder te gaan. Mocht ik het tegenkomen, dan is het een kwestie van reporten die zooi.Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:11:
[...]
Maar goed, zoals gezegd als het een grootschalig probleem wordt dan zal er wel ingegrepen worden door iRacing lijkt me.
Goh......Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:17:
[...]
Daar ga ik ook vanuit. Daarom is het voor mij persoonlijk verder redelijk nutteloos om hierover verder te gaan. Mocht ik het tegenkomen, dan is het een kwestie van reporten die zooi.
JoepW schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:57:
......Gewoon reporten als het voor je neus gebeurt en verder negeren please......
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Tja, alleen riep jij dat bij het eerste zicht op kazen
Ik ga er van uit dat we allemaal hetzelfde over kazen denken. 
En zo niet dan eten we die kazen op
En zo niet dan eten we die kazen op

uhhhhhhhhh, dit was toch een race game?
Beter springen jullie NU in de Radical voor de race van 19h30 
Hmm, 4 man ingeschreven, ik heb me maar teruggetrokken, nieuwe kans om 21h30.
Hmm, 4 man ingeschreven, ik heb me maar teruggetrokken, nieuwe kans om 21h30.
[ Voor 36% gewijzigd door Fuelke op 21-10-2011 19:30 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik moet nog eens flink gaan oefenen in de Radical want ik kom er niet meer mee rond
Op Spa gaat het wel, maar erg lastig.
Ik denk dat ik de indy op zandvoort ga proberen straks (21:30), nog even oefenen zo en dan ga ik er gewoon voor.
Ik denk dat ik de indy op zandvoort ga proberen straks (21:30), nog even oefenen zo en dan ga ik er gewoon voor.
Het lukt me gewoon niet. Masscrash op de Raidillon in de eerste rond, ik kon geen kant meer op. Gaat ene Max Reed nog vragen "How can you hit somebody who's already off track" Omdat de hele baan versperd was oen. Kijken die geen replays of zo?
Het toernooi staat nu ook hier:
http://forum.digitalracing.nl/forumdisplay.php?f=20
en hier:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1817285.page
en hier:
http://www.iracers.nl/newslezen/newsid/32/
Daarnaast is het prijzengeld per klasse verhoogd van $5 naar $10 iracing dollars
Dussuh: Schrijf je...!!!!
http://forum.digitalracing.nl/forumdisplay.php?f=20
en hier:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1817285.page
en hier:
http://www.iracers.nl/newslezen/newsid/32/
Daarnaast is het prijzengeld per klasse verhoogd van $5 naar $10 iracing dollars
Dussuh: Schrijf je...!!!!
Aaahhhh 3.99
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Net even met Patrick Talladega verkend, hij had de Impala vers uit de showroom gehaald en wat denk je wat???
http://members.iracing.co...onid=4328692&custid=65900
Das wel echt freaky close....Ericjooo schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:49:
Net even met Patrick Talladega verkend, hij had de Impala vers uit de showroom gehaald en wat denk je wat???
Netjes heren!
Dat kan harder
En closer.
[ Voor 24% gewijzigd door FabiandJ op 21-10-2011 21:52 ]
Iemand de SM van half 11?
Lijkt een rustig raceje te worden...
[ Voor 44% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2011 22:20 ]
Gaat niet goedkomen als ik ga racen nu, ben de hele dag al op assen geweest vanwege training voor een wedstrijd, ben kapot. Maar succes Hoogie!!!!
Sorry, kom net uit de Indy race, ben kapot dus even niks meer vanavondHoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:07:
Iemand de SM van half 11?
Indy ging beter dan verwacht! Een 5e plek
Kreeg in de practice wel te horen dat de setup te laag was, dat hij vaakt bottomed waar ik top speed mee zou verliezen... En tegen het einde raakte ik ook flink de grond in die 'esses' (voor scheivlak) en verloor hem bijna, ging nog maar net goed. Heb verder niet veel gemerkt van top speed verloren, eigenlijk niemand heeft me op snelheid in kunnen halen (ook niet andersom though...)
Ik heb de auto hoger gelegd met race fuelNickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:29:
[...]
Sorry, kom net uit de Indy race, ben kapot dus even niks meer vanavond
Indy ging beter dan verwacht! Een 5e plekBest netjes voor eerste race in de indy op onze practice na... Lang 8e geweest tegen het einde en toen in laatste 2 rondjes nog 3 man in kunnen halen omdat ze elkaar van de baan reden en fuel op was, haha.
Kreeg in de practice wel te horen dat de setup te laag was, dat hij vaakt bottomed waar ik top speed mee zou verliezen... En tegen het einde raakte ik ook flink de grond in die 'esses' (voor scheivlak) en verloor hem bijna, ging nog maar net goed. Heb verder niet veel gemerkt van top speed verloren, eigenlijk niemand heeft me op snelheid in kunnen halen (ook niet andersom though...)
In de practice was het met lage fuel, en dat ongeluk gebeurde ook tegen het eind dus ook met lage fuel denk ik (hoewel ik niet gekeken heb hoeveel ik over had, gestart met 70 en ook 70 bijgepakt). Kun je die hogere eens sturen?
Edit
Jammer Frank, kwam net op het foute moment kijken. Dat kon niet goed gaan met 3 naast elkaar door les combes
[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2011 22:41 ]
Nja die was snel klaar. Les Combes (3e bocht van die drie) zit ik 3-wijd in het midden, de rechtse stuurt naar links om de bocht te nemen, en links stuurt in...... Auto krom, doei race....
Ik zat wat enthousiast in het midden, maar zat er echt helemaal naast. Stond wel te gebeuren, want afgelopen races op Spa waren ook al zwaar klote. Alleen deze kost me nu vast dik 100 iRating ofzo
Volgende keer iets meer geduld, maar ik had zeker geen 100% schuld hier, niemand wou daar wijken....
Ik zat wat enthousiast in het midden, maar zat er echt helemaal naast. Stond wel te gebeuren, want afgelopen races op Spa waren ook al zwaar klote. Alleen deze kost me nu vast dik 100 iRating ofzo
Volgende keer iets meer geduld, maar ik had zeker geen 100% schuld hier, niemand wou daar wijken....
Doet ik zo. FF kijken bij Richard.
Ennuh Frank. What happened?
Simpel, ik was beetje enthousiast, en die andere sandwichen mijJoepW schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:42:
Doet ik zo. FF kijken bij Richard.
Dan maar Trucks op Miami
@Nick, die binnenkant moest daar eigenlijk wijken, hij had minder snelheid en kon die bocht NOOIT halen, mja, ik moet daar ook niet 3-wide gaan
[ Voor 41% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-10-2011 22:44 ]
Ik vond het van alle drie erg riskant, 3 naast elkaar past daar gewoon niet, maar goed, iedereen hoopt dat de ander wel wijkt, en als dat niet gebeurt gaat het mis... Als ik in het midden zat had ik eerder gedacht dat de gast aan de binnenkant wel meer uit zou kijken, hij had nog ruimte aan de rechterkant...Hoogie2004 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:41:
Nja die was snel klaar. Les Combes (3e bocht van die drie) zit ik 3-wijd in het midden, de rechtse stuurt naar links om de bocht te nemen, en links stuurt in...... Auto krom, doei race....
Ik zat wat enthousiast in het midden, maar zat er echt helemaal naast. Stond wel te gebeuren, want afgelopen races op Spa waren ook al zwaar klote. Alleen deze kost me nu vast dik 100 iRating ofzo![]()
Nou bij Richard kijken was ook al kijken naar een Tow 
Dallara Indy @ Zandvoort setup met racefuel (halve race) en hoger gelegd ivm bottum'n
Dallara Indy @ Zandvoort setup met racefuel (halve race) en hoger gelegd ivm bottum'n
[ Voor 56% gewijzigd door JoepW op 21-10-2011 22:47 ]
Gaan er komend weekend nog mensen in de indy mee doen op zandvoort? Vond het een erg leuke race, en als ik iets stabieler ga rijden met wat minder 'opvang momentjes' dan kan ik best mee vooraan in het veld denk ik. Leuke auto
Ikkuh, als ik tijd kan vinden. Mijn 'hele weekend visite' is verplaatst naar volgende week. Goed voor Indy.
Uitermate jammer voor de Radical race van het toernooi
tsjaaa..... Blanchimont in Lap2 totaal verkeerd ingeschat.JoepW schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:44:
Nou bij Richard kijken was ook al kijken naar een Tow
Zat half aan de binnenkant met insturen, en liet 'm tevroeg naar buiten lopen... touche met die aan de buitenkant.
Gelukkig kon hij gewoon door....
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Danku, zal morgen of zondag eens proberen. Ga ook maar snel een 23 hoog neerzetten in een Q
[ Voor 45% gewijzigd door NickThissen op 21-10-2011 23:07 ]
Bij mij wilde de Q niet echt lukken: 1:24.693 bah. Met een optimal van 1:23.4 of zo....
Misschien morgen nog ff Q proberen.
Misschien morgen nog ff Q proberen.
Yay, Silverado op Miami ging wel lekker:
http://members.iracing.co...onid=4329406&custid=61620
In ieder geval nu Nascar B-class

Kon niet echt mee met de snelsten, maar dat boeide me niet echt. Heb ook pas 40 rondjes gereden op Miami voor deze race...
http://members.iracing.co...onid=4329406&custid=61620
In ieder geval nu Nascar B-class
Kon niet echt mee met de snelsten, maar dat boeide me niet echt. Heb ook pas 40 rondjes gereden op Miami voor deze race...
ik heb nog een paar aanpassingen gedaan aan de set ze zijn nu 100% zoals ik wil en ben al aan ze gewend hier nog wat laatste pics + full ress

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8249.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8278.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8317.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8338.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8352.JPG
misschien een alternative setup maar ik rijdt dus vooral formule wagens en wagens waar je met links remt. en dan vindt ik die ruimte tussen gas en rem juist erg prettig. met de g25 remde ik altijd met de koppeling.

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8249.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8278.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8317.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8338.JPG

High Res: http://dl.dropbox.com/u/27621160/IMG_8352.JPG
misschien een alternative setup maar ik rijdt dus vooral formule wagens en wagens waar je met links remt. en dan vindt ik die ruimte tussen gas en rem juist erg prettig. met de g25 remde ik altijd met de koppeling.
[ Voor 11% gewijzigd door BruceLee op 22-10-2011 03:00 ]
Wil opzich ook wel een race meepakken. Alleen... op welke tijden rijden die indycars eigenlijk?NickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:47:
Gaan er komend weekend nog mensen in de indy mee doen op zandvoort? Vond het een erg leuke race, en als ik iets stabieler ga rijden met wat minder 'opvang momentjes' dan kan ik best mee vooraan in het veld denk ik. Leuke auto
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tussen de SM races in zeg maar, 11:30, 13:30, 15:30, etc. Volgens mij wel alleen vandaag nog, morgen niet meerBM schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:35:
[...]
Wil opzich ook wel een race meepakken. Alleen... op welke tijden rijden die indycars eigenlijk?(nu ff geen iracing bij de hand).
Ah, okeNickThissen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Tussen de SM races in zeg maar, 11:30, 13:30, 15:30, etc. Volgens mij wel alleen vandaag nog, morgen niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 22-10-2011 10:53 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lijkt er niet op dat ik vandaag nog tijd heb, heel misschien vanavond nog... Ach, dan zondag maar Spa nog een keer doen 
En 24.5 is netjes hoor voor een time trial, neem aan dat je in de race dan ook wel 25 laag haalt, en dat heb ik zowat de hele race gereden. Snelste was een 24.7 tegen de tijd dat m'n fuel op was, verder ben ik volgens mij niet in de 24 geweest. Maar als je wil winnen moet je toch echt 23 laag gaan rijden in de race, dat zit er gewoon echt niet in...
En 24.5 is netjes hoor voor een time trial, neem aan dat je in de race dan ook wel 25 laag haalt, en dat heb ik zowat de hele race gereden. Snelste was een 24.7 tegen de tijd dat m'n fuel op was, verder ben ik volgens mij niet in de 24 geweest. Maar als je wil winnen moet je toch echt 23 laag gaan rijden in de race, dat zit er gewoon echt niet in...
[ Voor 59% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2011 10:56 ]
Oehhhh, de Indycar op die ovals is echt vet!
Net even practice gedaan voor Miami in dat ding, zooooooooooo veel sneller als de Silverado, gewoon kicken
@Nick, voor mij persoonlijk (in de SM) liggen de racetijden ongeveer 1 ~ 1,5 seconden langzamer als die ik haal in onze wekelijkse practice. Voor de indycar weet ik het niet.
Net even practice gedaan voor Miami in dat ding, zooooooooooo veel sneller als de Silverado, gewoon kicken
@Nick, voor mij persoonlijk (in de SM) liggen de racetijden ongeveer 1 ~ 1,5 seconden langzamer als die ik haal in onze wekelijkse practice. Voor de indycar weet ik het niet.
[ Voor 36% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-10-2011 11:09 ]
Ja en als je dan ook nog naast elkaar gaat rijden, breekt het zweet je echt uit!
Net een heel mooie race gereden op Talladega. Ik startte als 13e en ben uit eindelijk 2e geworden. Goed samen gewerkt met Joey en zo hem aan zijn overwinning geholpen.
http://members.iracing.co...onid=4332082&custid=64876
Joey heeft me ook goede tips gegeven. Voor deze race durfde ik niet echt in de bocht te pushen, omdat ik bang was dat ik degene voor me eruit zou spinnen. Maar nu ben ik erachter dat dat best mee valt.
Die race was echt kicken.
Jammer voor Jarno dat zijn internetverbinding er uit knalde. Had misschien een 1-2-3 kunnen worden haha.
Net een heel mooie race gereden op Talladega. Ik startte als 13e en ben uit eindelijk 2e geworden. Goed samen gewerkt met Joey en zo hem aan zijn overwinning geholpen.
Joey heeft me ook goede tips gegeven. Voor deze race durfde ik niet echt in de bocht te pushen, omdat ik bang was dat ik degene voor me eruit zou spinnen. Maar nu ben ik erachter dat dat best mee valt.
Jammer voor Jarno dat zijn internetverbinding er uit knalde. Had misschien een 1-2-3 kunnen worden haha.
[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 22-10-2011 11:29 ]
Talladega is overigens een echt mooie baan. Heb er tot nu toe wel alleen gereden in de SIlverado, maar er komt daar zoveel tactiek om de hoek kijken. Ik won em toen door als 2e de pit in te gaan (3 rondjes na de leider) en ik kwam vlak voor de leider er weer uit. Die heeft me toen tot de finish geduwdNiellie41 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:27:
Ja en als je dan ook nog naast elkaar gaat rijden, breekt het zweet je echt uit!
Dega is heel mooi idd. Gisteren ook nog een Carburator Cup race gereden op Daytona, maar daar is de low line net woonwijk in Nederland. Alsof er overal drempels liggen
Ik probeer me te registreren voor het iracing tournament op de site van Nick maar krijg steeds een error.
Error retrieving driver details, please try again!
[ Voor 20% gewijzigd door TimG op 22-10-2011 12:38 ]
Same here, krijg dezelfde melding.TimG schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:27:
Ik probeer me te registreren voor het iracing tournament op de site van Nick maar krijg steeds een error.
Ik hoop dat Nick dit ziet....... Ik kan er niets aan doen
Mocht de dinsdag vol zitten qua mensen, dan mag je mijn registratie intrekken voor die dag. Ik weet niet of ik het ga halen namelijk.
Vol? Ik hoop dat er nog een man of 20 bijschrijft. Voorlopig vind ik het aantal inschrijvingen tegenvallen 
9, 8, 7, 4
9, 8, 7, 4
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 22-10-2011 13:16 ]
Ik weet niet wat er mis is met de site
Hij heeft moeite met de profiel pagina source lezen. Als ik het lokaal test werkt het gewoon, lijkt er dus op dat er iets op m'n host is veranderd waardoor het nu geblocked word ofzo
Kan ik op het moment vrij weinig aan doen... Iemand een idee?
Edit
Volgens mij werkt het weer, maar heb geen idee waarom. Heb enkel wat logging toegevoegd om te kijken wat er gebeurt, en toen ging het weer goed... Misschien een incidentele fout, geen idee. Probeer het nu nog eens?

Edit
Volgens mij werkt het weer, maar heb geen idee waarom. Heb enkel wat logging toegevoegd om te kijken wat er gebeurt, en toen ging het weer goed... Misschien een incidentele fout, geen idee. Probeer het nu nog eens?
[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2011 13:33 ]
Af en toe een IISReset helpt welNickThissen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:28:
Ik weet niet wat er mis is met de siteHij heeft moeite met de profiel pagina source lezen. Als ik het lokaal test werkt het gewoon, lijkt er dus op dat er iets op m'n host is veranderd waardoor het nu geblocked word ofzo
Kan ik op het moment vrij weinig aan doen... Iemand een idee?
Edit
Al gedaan
[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 22-10-2011 13:50 ]
Net even in m'n uppie een race geprobeerd. Lijkt erop dat ik wat te enthousiast van start ga. Zit in 2e ronde ofzo in de 25,7, maar paar rondes daarna loopt dat weer op naar 26 mid, of zelfs hoog. Reed na 10 rondjes m'n auto aan gort, en zag toen in de pits ook dat mijn voorbanden er al aardig aan waren. 67 en 53% ofzo voor links en rechts. Beter voorzichtig beginnen de komende tijdNickThissen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:55:
Lijkt er niet op dat ik vandaag nog tijd heb, heel misschien vanavond nog... Ach, dan zondag maar Spa nog een keer doen
Xbox
Mooie race in de Silverado. Miami ligt me wel:
http://members.iracing.co...onid=4333057&custid=61620
Hopelijk morgen ofzo nog tijd voor een race in de Indycar daar, want dat is bruut (zeker als je de tijden / grip / etc) vergelijkt met de Silverado op die baan
Indycar is easy volgas, maar de Silverado is dik liften...
Ik begin steeds meer van oval te houden, heerlijk dat close racen.
#edit: Dan Wheldon 77 kan ik helaas niet bij zijn. Heb me weer eens een uur verrekend met de GMT.. Anders had ik iig een aantal ronden kunnen doen (tot ik de muur in zou gaan...) Heb nog geen 12 rondjes kunnen doen zonder de muur daar dus...
http://members.iracing.co...onid=4333057&custid=61620
Hopelijk morgen ofzo nog tijd voor een race in de Indycar daar, want dat is bruut (zeker als je de tijden / grip / etc) vergelijkt met de Silverado op die baan
Indycar is easy volgas, maar de Silverado is dik liften...
Ik begin steeds meer van oval te houden, heerlijk dat close racen.
#edit: Dan Wheldon 77 kan ik helaas niet bij zijn. Heb me weer eens een uur verrekend met de GMT.. Anders had ik iig een aantal ronden kunnen doen (tot ik de muur in zou gaan...) Heb nog geen 12 rondjes kunnen doen zonder de muur daar dus...
[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-10-2011 17:04 ]
En volgende week draaien we de klok een uurtje terug waardoor alle races een uur vroeger zullen beginnen aangezien wij dan weer GMT+1 zijn, en nu GMT+2
Op Talladega en Daytona is teamwerk heel belangrijkHoogie2004 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Talladega is overigens een echt mooie baan. Heb er tot nu toe wel alleen gereden in de SIlverado, maar er komt daar zoveel tactiek om de hoek kijken. Ik won em toen door als 2e de pit in te gaan (3 rondjes na de leider) en ik kwam vlak voor de leider er weer uit. Die heeft me toen tot de finish geduwden we waren met zijn 2en sneller als de rest van het veld bij elkaar
Ik probeer altijd met bekenden wat af te spreken, als Joey en ik bijvoorbeeld samen rijden werken we de hele race samen. En op één of andere manier gebeurd er altijd iets magisch wanneer wij twee samen rijden, we zijn dan zo verschrikkelijk snel
Hopelijk kan ik morgen en maandag nog wat races rijden zodat ik mijn Oval iRating weer boven de 4000 kan krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 22-10-2011 18:58 ]
Net klaar met de Dan Wheldon 77.
Dik 2 uur over gedaan. Alleen maar cautions.
Langste onder groen was 6 ronden.
Ook de finish was onder caution, maar daardoor konden we wel three wide.
Dik 2 uur over gedaan. Alleen maar cautions.
Langste onder groen was 6 ronden.
Ook de finish was onder caution, maar daardoor konden we wel three wide.

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 22-10-2011 20:37 ]
Zo net maar ff de dallara, radical en indy voor het GoT toernooi besteld. En meteen ook ingeschreven natuurlijk. Ook meteen de skip, atlanta en road america er alvast bijgezet voor volgend seizoen.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Na regen, hagel, donderslagen en diens meer op Spa komt zonneschijn ... nu ja, bijna een hittegolf.
1x Off-track op de Raidillon in de Star Mazda, SR +0.42 naar 2.80
Ging wijd in ronde 17, toch even gevloekt want helemaal foutloos was natuurlijk héél mooi geweest. Moest in de laatste ronden nog fink aan de bak, met drie ronden te gaan de vijfde plaats afgestaan door geklungel bij het uitkomen van de Bisstop. Met nog twee te gaan de auto voor me in de fout gedwongen, hij remde te laat in de Busstop.En hem in de laatste ronde zonder moeite kunnen afhouden.
Voor Richard ging het blijkbaar heel wat minder goed in mijn race
http://members.iracing.co...onid=4334455&custid=56527
1x Off-track op de Raidillon in de Star Mazda, SR +0.42 naar 2.80
Ging wijd in ronde 17, toch even gevloekt want helemaal foutloos was natuurlijk héél mooi geweest. Moest in de laatste ronden nog fink aan de bak, met drie ronden te gaan de vijfde plaats afgestaan door geklungel bij het uitkomen van de Bisstop. Met nog twee te gaan de auto voor me in de fout gedwongen, hij remde te laat in de Busstop.En hem in de laatste ronde zonder moeite kunnen afhouden.
Voor Richard ging het blijkbaar heel wat minder goed in mijn race
http://members.iracing.co...onid=4334455&custid=56527
[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 22-10-2011 21:33 ]
Hier wat info over de komende release:
Bericht van Greg Hill op het Memberforum
Very busy getting the build ready. The last month has been a scramble for us in Art and Production getting the driver arms into all the cars, war wagons and pit objects in, misc track animations set up, etc.
Oulton and its eight configurations will be made available at the time of the build. Should see a glimpse of it in the upcoming iRacingTV episode and I've been trying to find time to snap screenshots for the forum.
Kentucky is very far along, but there are still a number of objects left to create so it won't be out for another month-ish after the build.
Twin Ring road and oval have their track surfaces fully modeled and we can drive on it, but object work hasn't yet begun. It's a pretty cool track. As of now it should be our next road course after Oulton.
New Smyrna is going into production and art soon and we hope to have it out this year.
Mosport Oval spline is done (interesting track!), art will begin this year.
Lucas Oil spline is in production.
Zolder spline work has begun.
Oran production work has begun.
Still wading through the Daytona re-scan data. Once that's processed the oval re-build will begin.
Can't forecast dates at this point beyond Kentucky.
Yes, net promo gehad naar D.
Skip gekocht, paar rondjes mee gereden en idd een handvol. Zit te twijfelen welke series ik ernaast wil gaan rijden. Ik mis bij de Skip wel het overzicht wat de snelheid en welke gear ik heb, waar kan ik dat aanzetten?
Skip gekocht, paar rondjes mee gereden en idd een handvol. Zit te twijfelen welke series ik ernaast wil gaan rijden. Ik mis bij de Skip wel het overzicht wat de snelheid en welke gear ik heb, waar kan ik dat aanzetten?
Ik zou je aanraden eerst even gewoon lekker met de skip te rijden. Zoals je zelf al zegt is het inderdaad een handvol, en wisselen tussen twee auto's is altijd lastig, vooral met de skip. Als je de skip onder de knie hebt zul je ondertussen ook wel C zijn, en dan zou je een star mazda of radical kunnen proberen, ik zeg maar iets, maar die auto's zijn zo anders dan de skip, wisselen is dan vrij lastig. Ik merk het zelf goed, heb me geconcentreerd op de star mazda en als ik nu terug ga naar de skip heb ik echt oefening nodig om uberhaupt een rondje neer te kunnen zetten... Ik denk dat het beste is als je concentreerd op de skip totdat je een beetje mee kunt met de betere mensen en misschien een race of twee hebt gewonnen, als je steeds meteen hoger gaat en blijft wisselen zul je misschien ook minder plezier hebben omdat je geen enkele auto echt goed leert kennen.backupdevice schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:52:
Yes, net promo gehad naar D.
Oh, en de snelheid kun je linksonder zien, de versnelling kun je niet zien voor zover ik weet in de skip, die zul je moeten onthouden
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2011 22:34 ]
@ backupdevice
Als je de sector teller aan hebt staan (die balk die groen of rood wordt) dan kan je bij de skip zien wanneer je ongeveer moet schakelen wanneer de balk vanaf rood heel even groen(er) wordt.
ps effect werkt pas goed als je al een scherpe ronde hebt staan.
Als je de sector teller aan hebt staan (die balk die groen of rood wordt) dan kan je bij de skip zien wanneer je ongeveer moet schakelen wanneer de balk vanaf rood heel even groen(er) wordt.
ps effect werkt pas goed als je al een scherpe ronde hebt staan.
[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 22-10-2011 22:47 ]
How do you save a random generator ?
Toerenteller is wel aanwezig hoor.

En schakelen doe je bij een lager toerental dan je zou verwachten. Ben ff vergeten wat het ook alweer was. Ik geloof 6400 rpm....

En schakelen doe je bij een lager toerental dan je zou verwachten. Ben ff vergeten wat het ook alweer was. Ik geloof 6400 rpm....
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 22-10-2011 23:02 ]
Ja, maar volgens mij is het sterk afhankelijk van je graphics instellingen of hij leesbaar is, bij mij niet echt in ieder geval...JoepW schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:58:
Toerenteller is wel aanwezig hoor.
[afbeelding]
Zeer leesbaar bij nomale instellingen.
Skip is echt de learners auto. Je leert in de Skip alle basistechnieken die je over het algemeen een snellere coureur maken. Je kunt later overstappen in 'makkelijkere' auto's zoals bijvoorbeelde SM, of zelfs de F1 (ja, die is een stuk makkelijker op 90% te rijden dan de skip). Maar in de Skip leer je zoveel over weight transfer, trailbreaking, op de grens van je banden rijden.
Omdat het allemaal langzaam gaat, ben je je veel bewuster van wat er gebeurt. Die ervaring neem je weer mee naar volgende auto's.
Skip is echt de learners auto. Je leert in de Skip alle basistechnieken die je over het algemeen een snellere coureur maken. Je kunt later overstappen in 'makkelijkere' auto's zoals bijvoorbeelde SM, of zelfs de F1 (ja, die is een stuk makkelijker op 90% te rijden dan de skip). Maar in de Skip leer je zoveel over weight transfer, trailbreaking, op de grens van je banden rijden.
Omdat het allemaal langzaam gaat, ben je je veel bewuster van wat er gebeurt. Die ervaring neem je weer mee naar volgende auto's.
Dus jullie adviseren niet om met de Skip te testen en ondertussen een paar races rijden met de MX ofzo?
Tevens heb ik links onderin mijn beeld geen snelheidsmeter en nr versnelling.
Ik bedoel dus links onderin dit plaatje

[ Voor 29% gewijzigd door backupdevice op 23-10-2011 09:41 ]
Wat is die gele 4 dan?
Dat is je versnelling.
En volgens mij zegt iedereen om wel met de Skip te rijden, omdat je heel veel leert.
Dat is je versnelling.
En volgens mij zegt iedereen om wel met de Skip te rijden, omdat je heel veel leert.
Ik weet even niet de default toets waaraan dit is toegewezen. Ik geloof P of zo.backupdevice schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:40:
Dus jullie adviseren niet om met de Skip te testen en ondertussen een paar races rijden met de MX ofzo?
[afbeelding]
In options heb je de keuze others en dan een toewijzing van een toets aan: "Speed/Gear Display'
Daarmee zet je het aan....
Ok thx!
Dit topic is gesloten.