Ligt het aan mij of biedt het asfalt in Spa minder grip dan Mosport?
Het zit namelijk zo: ondanks mijn gescheld op Mosport afgelopen week was het wel een baan met een ultrastabiele setup (ik gebruik de setup van Riel die hij weer van Lopez had). De keren dat ik erafging zonder een andere auto in de buurt waren aan mijzelf te wijten, door verkeerde bewegingen te maken (onrustig sturen, vooral in T2) of gaan remmen als de auto onstabiel is (rechter/linkerknik voor start/finish).
OK, dan nu Spa. TNT setup pack gedownload en de enige Spa setup die erinzit gepakt. Paar rondjes gereden, rondetijden boeien nog niet. Wel gemerkt dat de auto wat onstabiel is, zeker aan de achterkant bij uitkomen bocht en het aanremmen. Mosport setup gepakt, wing, ARB en gearsettings omgezet naar de TNT Spa setup (dus minder wing, lange versnellingen, softe ARB) en verrek, nog steeds dezelfde symptomen

Wel minder, maar ze zijn er nog zeker wel.
Nu kan ik me voorstellen dat je door minder achtervleugel een minder stabiele achterkant hebt, maar dat zou toch niet moeten gelden in bochten waar je het vooral van de mechanische grip hebt (2e en 3e versnellingsbochten)?
Dus: geeft Spa minder grip of ligt het aan mij?
Overigens al wel een 2.18:5 neergezet, kan nog wel een stukje harder voel ik, maar opzich nu al best tevreden (~30 rondjes gereden).