iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.225 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick / Marcel jullie moeten weer aan de back. Server is nog up. ;)
Ik zal morgen een setup sharen die lekker werkt met de Indy op Zandvoort.

[ Voor 112% gewijzigd door JoepW op 16-10-2011 19:12 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Eens kijken of de Radical race van 19h30 official kan gaan, nog 2 rijders nodig.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Yeah!!!!! Ik ben B, met nu p3:58 dus wordt automatisch volgende week A, kan ik tenminste alles rijden wat ik wil.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:56
Je moet dan nog wel aan de MPR voldoen he :)

Nu maar weer eens kijken of ik even normaal kan starten en buiten de problemen kan blijven op Mosport :P
4 splits, nice :)

[ Voor 60% gewijzigd door Red Baron op 16-10-2011 20:29 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Speedy55 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:24:
Yeah!!!!! Ik ben B, met nu p3:58 dus wordt automatisch volgende week A, kan ik tenminste alles rijden wat ik wil.
Je moet toch echt eerst nog 4 races in een B serie doen om naar A te promoveren ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:23:
Eens kijken of de Radical race van 19h30 official kan gaan, nog 2 rijders nodig.
Yeah, gelukt. Negen auto's ingeschreven en vierde geeindigd. Gevolg een whopping (voor mij dan toch) 81 Championship Points, iRating +86. Goed nieuws ook voor mijn SR, die was gisteren van 3.03 naar 2.55 gezakt dankzij rampzalige races op Mosport, maar staat met dank aan de Radical race van gisteren en vandaag terug op 2.86 dus gaat nog wel lukken om terug over de 3.0 te springen voor promotion night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:46:
Nick / Marcel jullie moeten weer aan de back. Server is nog up. ;)
Ik zal morgen een setup sharen die lekker werkt met de Indy op Zandvoort.
Moest helaas weg, wat heb je nog gehaald?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Hmm, probeerde de setup van Roderic in de race, turn 1 in lap 2 er al af. :+

De topsplit heeft echt een hoge SOF volgens mij. :)

[ Voor 26% gewijzigd door MartijnA3 op 16-10-2011 21:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:33:
[...]

Moest helaas weg, wat heb je nog gehaald?
1:24.384 ;) (Optimal 1:23,9)
http://members.iracing.co...onid=4301520&custid=65950

Ruud heeft later een setup geshared die ik nog een beetje heb aangepast en toen ging het echt hard.
Is wel een high downforce setup. Dus op het rechte eind raak je wat kwijt, maar dat maak je dubbel en dwars goed in de rest van de bochten.

Voor de race heb je trouwens bijna 120 lt brandstof nodig en dat past er dus niet in. Max. iets van 80 liter of zo.

Ik heb trouwens tussendoor nog ruim een uur in de tuin gewerkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Paul. En maar 1x off track ;) En Tony ook een clean race..... Lekker sofje....
Joshua zat in split 2. Samen met ErikdenH en Martijn. Beide niet zo succesvol....
En Davy in de 4de split. Ook niet erg succesvol.

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 16-10-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Netjes Paul. 8)

Joep, kan die setup online? ;)

[ Voor 51% gewijzigd door MartijnA3 op 16-10-2011 21:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
God wat was dat een gave race zeg 8)
Sterk veld en ik had niet echt super gekwalificeerd met een 13.606 (wel aardige tijd, maar veel toppers waren net een tiende sneller) en startte vanaf p5.
Rafa Bordoy op p4 had echt een beroerde start en die zat dus al achter me voor we T1 in gingen.
Vervolgens ging Troy Schulz aan de buitenkant vrij voorzichtig de bocht door (hij heeft al een aantal races deze week in lap 1 zien eindigen) en daar kwam ik ook voorbij en kon voor hem T2 in.

Vervolgens zat ik met een aardig treintje met Tony op p1, Sergio op p2 en ik op p3.
Ik was voor deze race geswitched van een aangepaste Roderic setup naar een aangepaste setup van Joep.
Vleugels op 20/22 gezet en knallen maar.

Zodoende kwam ik lekker de bochten door en kon ik op het rechte stuk lekker slipstreamen achter Sergio en Tony en zette dus meteen ook in de 2e lap m'n snelste ronde van de race neer.
Troy leek de aansluiting kwijt te zijn met een gat van een seconde ofzo dus het zag er rooskleurig uit.

Echter in lap 3 schiet Sergio te hard de heuvel op in T5 en spint. Ik kan hem wel ontwijken, maar raak wel de tow van Tony kwijt.
Troy zit me ondertussen weer op de hielen en het is dus flink aanpoten.
In ronde 8 gaat Troy denk ik iets met een paar wielen op het gras in T3 o.i.d. en ik heb even lucht en een gaatje van een seconde of 2. Het gat wordt alleen wel steeds wat kleiner en uiteindelijk heb ik hem weer in m'n nek zitten in ronde 14 en dat duurt eigenlijk tot het einde van de race.
Hij doet nog een paar pogingen om hem er langs te krijgen (in de laatste bochten en de run na T3 o.a.), maar ik weet hem van me af te houden.
Met nog 2 ronden te gaan krijg ik wederom een klein gaatje en kan de race rustig uitrijden op een 2e plek.

Echt een lekker resultaat wat ik vooraf niet had verwacht wetende dat ik vanaf een 5e plek aan de race begon.
Na de verknalde eerste race nu toch gewoon 180 puntjes op zak en kan ik 145? punten week wegstrepen.
Ik weet niet of Tony nog meer gaat rijden deze week, maar op dit moment ben ik wat ingelopen op hem en is het gat in het kampioenschap 36 punten.

Dat klinkt niet heel groot, maar we hebben allebei ongeveer geloof ik ongeveer een zelfde resultaat dat weg te strepen valt om en nabij de 150 punten.
Ik zal die 36 punten dus ook echt in Spa meer moeten pakken dan hem en dat lijkt me behoorlijk lastig aangezien ik die baan zo groots en wijd is dat je daar niet zo snel onverwachte resultaten gaat zien vermoed ik.

Maargoed in ieder geval ziet een 2e plek en winst in Div 2 er wel goed uit :)

En de 3 setups waarmee ik de Q, R1 en R2 mee gereden heb:
http://dl.dropbox.com/u/4...11s3_mos_paul_ilbrink.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Netjes Paul. dennis en ik zaten even mee te kijken. Was een leuke race.

Ik had op de vorige pagina nog een filmpje gezet over hoe je (ik) een restart verprutst maar die bleek private te zijn. Is nu weer public en weer zichtbaar.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Zometeen weer racen met de SM op Mosport. Na de vorige race die ik verknalde door in Mos Corner op iemand te knallen (diegene ging echt veel te vroeg op de rem) maar wel uit heb kunnen rijden, sta ik op een SR van 2.51 en een iRating van 1686. Maar ik heb goede hoop, de vorige race geen fouten meer gemaakt dus ik ga nu echt even met het koppie rijden. Hopelijk is me dat gegund en knalt er niemand tegen me aan.

Het lijkt wel zelfkastijding 8)7

Paul: mooi resultaat man, mag je trots op zijn!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:12:
[...]

1:24.384 ;) (Optimal 1:23,9)
http://members.iracing.co...onid=4301520&custid=65950

Ruud heeft later een setup geshared die ik nog een beetje heb aangepast en toen ging het echt hard.
Is wel een high downforce setup. Dus op het rechte eind raak je wat kwijt, maar dat maak je dubbel en dwars goed in de rest van de bochten.

Voor de race heb je trouwens bijna 120 lt brandstof nodig en dat past er dus niet in. Max. iets van 80 liter of zo.

Ik heb trouwens tussendoor nog ruim een uur in de tuin gewerkt. :P
Netjes hoor... Weet niet of ik daar aan ga komen, met die 3e setup van Ruud haalde ik in het tweede rondje meteen die 24.6 (-0.99 op m'n vorige snelste, haha), maar daarna ben ik niet echt meer in de buurt gekomen. Die nieuwe van Ruud wil ik wel eens proberen. Ik heb het liefst toch een high df setup op Zandvoort, die andere setups voelde je gewoon dat je veel meer moest insturen om de bochten te halen, ik stuur me een ongeluk 8)7 En op het rechte stuk ben je volgens mij niet eens ZO veel langzamer, en dan nog, het is niet echt een super lang recht stuk en je kunt vrij makkelijk aan de binnenkant verdedigen.
Hoewel Riel op het begin vanmiddag wel echt een enorme run op me kreeg op dat stuk, had ik nog nooit gezien. Ik weet niet of ik zo slecht uit de bocht kwam (had het idee van niet) of dat het gewoon puur door de draft kwam, maar het leek wel alsof ik halfgas aan het rijden was. Hij kwam er dan ook niet naast maar gewoon echt 100% voorbij... Dat moet me in de race niet gebeuren :+ Maar nu vraag ik me dus af of de drag op de Indycar zo goed helpt?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ongelooflijk ... in de eerste 2 laps 12 inc's door mensen die spinnen en in lap 3 of 4 eraf doordat iemand in de linkerknik voor MosCorner besluit om het gas los te laten .. kon hem nog ontwijken maar eindigde wel in de vangrail. Wat is dat toch met deze baan?

Ga nu maar een TT rijden om hopelijk nog iets SR te redden voordat ik morgen wakker wordt en alleen nog maar in de MX5 mag rijden ofzo ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nette race Riel en mooie plek 3!
Ik begreep dat je veeeeeel mazzel had in Lap 1.
En weer een topper van de baan. Nu Joshua in T3...
De andere GoT'rs hadden weer geen geluk.

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 16-10-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:20:
Netjes Paul. En maar 1x off track ;) En Tony ook een clean race..... Lekker sofje....
Joshua zat in split 2. Samen met ErikdenH en Martijn. Beide niet zo succesvol....
En Davy in de 4de split. Ook niet erg succesvol.
Nee, paar keer eraf gegaan omdat ik anders in de kont van m'n voorganger zou gereden hebben ...

BTW, ik ga niet graag off topic, maar Indy car in Las Vegas net ... dat ziet er helemaal niet goed uit. :(

YouTube: Horrific 15 Car Crash 2011 IndyCar World Championships in Las Vegas 300

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 17-10-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Zo, nog een goede race op Mosport achter de rug. Nu snel die SR over de twee tillen, ik ga een rondje limerock doen :)

Van 10 naar 4 door een mooie aktie in t5 zojuist:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=It_UhTRBq8o]

Olé!
0 incidents en race als 3e geeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Wel live gefilmd met je telefoon toch tijdens het racen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool gefilmd, alleen jammer dat ik er middenin zat.. (wit-blauw autot'je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
NickThissen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:38:
[...]

Netjes hoor... Weet niet of ik daar aan ga komen, met die 3e setup van Ruud haalde ik in het tweede rondje meteen die 24.6 (-0.99 op m'n vorige snelste, haha), maar daarna ben ik niet echt meer in de buurt gekomen. Die nieuwe van Ruud wil ik wel eens proberen. Ik heb het liefst toch een high df setup op Zandvoort, die andere setups voelde je gewoon dat je veel meer moest insturen om de bochten te halen, ik stuur me een ongeluk 8)7 En op het rechte stuk ben je volgens mij niet eens ZO veel langzamer, en dan nog, het is niet echt een super lang recht stuk en je kunt vrij makkelijk aan de binnenkant verdedigen.
Hoewel Riel op het begin vanmiddag wel echt een enorme run op me kreeg op dat stuk, had ik nog nooit gezien. Ik weet niet of ik zo slecht uit de bocht kwam (had het idee van niet) of dat het gewoon puur door de draft kwam, maar het leek wel alsof ik halfgas aan het rijden was. Hij kwam er dan ook niet naast maar gewoon echt 100% voorbij... Dat moet me in de race niet gebeuren :+ Maar nu vraag ik me dus af of de drag op de Indycar zo goed helpt?
1.23.5 optimal. Ik heb de achterspoiler zo laag staan als mogelijk in elk geval, het is gewoon downforce verschil. Maar wat kwam ik hard langs haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vergeet die crash die ik net heb gepost ... Dan Wheldon is overleden aan de verwondingen opgelopen bij de crash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Twaalf rondjes lang zat ik al op het puntje van mijn stoel, het moest gewoon mis gaan :(

RIP Dan Wheldon 1978-2011

Zo blijf ik hem op mijn netvlies houden:

Afbeeldingslocatie: http://www.ericmulder.eu/Danmilk.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ericjooo op 17-10-2011 01:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 01:00:
Twaalf rondjes lang zat ik al op het puntje van mijn stoel, het moest gewoon mis gaan :(

RIP Dan Wheldon 1978-2011

Zo blijf ik hem op mijn netvlies houden:

[afbeelding]
Ik kende hem niet, maar erg treurig dit uiteraard. RIP.

Net op Lime Rock gereden. Vanaf pole vertrokken en had na 10 rondes goede voorsprong van 3 seconden maar daarna ging het niet zo vlot meer en uiteindelijk was het nog even billen knijpen. Uiteindelijk met 0.1 seconde voorsprong gewonnen :P 1e split en SOF van 1875 :)

http://members.iracing.co...onid=4305329&custid=77613

[ Voor 6% gewijzigd door Hertog_Martin op 17-10-2011 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

Jammer van Dan Wheldon, goeie coureur :(
Zag net nogmaals de beelden op het nieuws, echt verschrikkelijk... Hij komt echt ongelukkig uit daar...
Van de andere kant zit dit er al het hele jaar aan te komen, het is de afgelopen 2 jaar al zo vaak net goed gegaan dat het eens moest gebeuren.

Oval racing is en blijft supergevaarlijk, zeker met open-wheelers. Misschien dat dit toch leid tot (nog) meer veiligheidsmaatregelen op ovals, want even serieus, met 350 over zo'n baan is eigenlijk al belachelijk, wat als die wagen over het hek gaat....

Misschien een idee om vanavond een Indycar race op Vegas te doen als tribute?

[ Voor 84% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 09:08 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
@ Arfman

Je levert een licentie in als je onder de 1.00 komt, maar dan ook direct! Aan het einde van het seizoen moet je niet onder de 2.00 staan want dan kost het je ook een licentie....

Triest van Dan Wheldon. Weet nog goed dat ik zat te kijken naar de race toen Greg Moore verongelukte in 1999 op Fontana! Blijft je wel bij zoiets....

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

NickThissen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:26:
[...]

Je moet toch echt eerst nog 4 races in een B serie doen om naar A te promoveren ;)
Yup I know, maar goed 4 time trials moet te doen zijn toch :P

R.I.P. Dan Wheldon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Fuelke schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:04:
Vergeet die crash die ik net heb gepost ... Dan Wheldon is overleden aan de verwondingen opgelopen bij de crash :(
Verklaart waarom ik opeens alleen rondjes reed in een hosted sessie in de indycar @ zandvoort.

Zonde, RIP Dan.
Het verbaast me niet zo heel erg, 34 auto's op zo'n kleine oval die 360km/u doen en dan ook een rijder laten rijden die normaal niet in de serie rijdt. Recipe voor disaster, zeg maar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 07:44:

Misschien een idee om vanavond een Indycar race op Vegas te doen als tribute?
:F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij is bedoeld als eerbetoon dan hoor, ik vind het niet ongepast persoonlijk, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken. We kunnen ook training doen op zandvoort, of helemaal niks. Ik gooi gewoon een balletje op. :)

@RedBaron: Het is niet meteen dat ik er behoefte aan heb, maar ik dacht dat het misschien wel aardig was als we er in ieder geval even bij stilstaan. Andere track, of zelfs een road track is ook prima, Indycar stond toch al op de planning dacht ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Daar loopt ook een topic over op iRacing zelf.
Om dan meteen zo'n event op Vegas als eerbetoon te doen is wel een beetje wrang.
Dan kan je beter op Indianapolis rijden om z'n 2 Indy 500 wins te gedenken als je daar behoefte aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zo'n eerbetoon zal eindigen in virtuale mega crashes, mark my words. Vind het persoonlijk heel raar om via een spel een eerbetoon aan een coureur te organiseren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:42

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/294143_10150418288301085_48224116084_10206188_337837790_n.jpg

Gisteren reden ze ook 3 wide in iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zal wel aan mij liggen, maar iemand heeft 5 hosted sessies opgezet voor een tribute en mensen op het forum die speciaal hiervoor de Dallara en de track gaan kopen. er komt dan maar 1 ding bij mij naar boven "aandachtsh**r".

Sorry voor het taalgebruik, maar hier gaan mijn haren van overeind staan. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het blijven Amerikanen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:17:
Zal wel aan mij liggen, maar iemand heeft 5 hosted sessies opgezet voor een tribute en mensen op het forum die speciaal hiervoor de Dallara en de track gaan kopen. er komt dan maar 1 ding bij mij naar boven "aandachtsh**r".

Sorry voor het taalgebruik, maar hier gaan mijn haren van overeind staan. :X
Hmm, als je het zo zegt, dan is het idd wel erg over de top.
Ik dacht meer aan dat we met de GoT mensen hier een avondje met de Indy gaan rijden ergens (dat stond voor een aantal toch al op de planning, maar misschien hebben die gisteren al de hele middag met Joep geraced?). Ik had sowieso nooit de intentie om het open te zetten voor iedereen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
In vind de Indy op Zandvoort leuk, gister ff een 20 tal minuutjes getest, maar de werkelijkheid en iRacing blijven voor mij toch echt 2 verschillende werelden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Laten we dan vanavond 1 uur trainen, kwarties kwali en 45 minuten race doen op Zandvoort ;)
Mooie oefening voor de komende week....
En het is geen tribute, hoe erg het ook is wat er gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Jullie vinden die bak nog leuk om te rijden ook of niet?
Op de ovals is het wel aardig, maar als road bak vind ik het maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Smaken verschillen. ;) De indycar en de radical geven mij meer het gevoel een raceauto te rijden dan de SM eerlijk gezegd, in die 2 kan ik een uitstapje opvangen zoals ik denk dat het hoort: met tegenstuur. Bij de SM moet je blijkbaar op de rem stampen en ook nog eens gas geven en dan heb je kans de auto te redden na een uitbraak. Zal ik nooit aan kunnen wennen. Ik vind de SM soms té listig, gevoel op eieren te moeten rijden.
Maar goed, heb nog nooit echt geraced, dus weet niet hoe realistisch ze allemaal zijn.

Als ik met je meekijk zie ik je soms dingen opvangen waarvan ik zeker weet dat ik in zo'n geval de auto kwijt was geweest. De SM past blijkbaar erg goed bij je rijstijl. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:38:
Laten we dan vanavond 1 uur trainen, kwarties kwali en 45 minuten race doen op Zandvoort ;)
Mooie oefening voor de komende week....
En het is geen tribute, hoe erg het ook is wat er gebeurd is.
Prima :)
Plan jij hem in Joep?

Over de Star Mazda, blijft een lastig wagentje idd, opvangen heeft overigens veel met setup te maken hoor, soms kan ik de SM behoorlijk vangen, maar in de radical is het bijna altijd een makkie.... Indycar vind ik dan weer erg lastig, maar die is met de meeste setups veeeeeel te onderstuurd omdat mensen em te hard willen rijden.
Bij de SM is het ook een kwestie van veeeeeel rondjes rijden, merk dat ik er de afgelopen maanden steeds beter mee ben geworden (gelukkig maar)

[ Voor 62% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In de lunchpauze plan ik een race in voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:
In de lunchpauze plan ik een race in voor vanavond.
Mooizo :)

Dammit zandvoort :+
Nja, misschien gaat het in de Indy beter als met de SM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
MartijnA3 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:54:
[...]
34 auto's op zo'n kleine oval die 360km/u doen en dan ook een rijder laten rijden die normaal niet in de serie rijdt. Recipe voor disaster, zeg maar.
Iets met klok, luiden, klepel???

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Tja, in de amerikaanse media werd al gezegd, dit is het ongeluk, dat iedereen denkt wel dat het ooit ging gebeuren, maar niemand hoopt dat het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Wat bedoel je?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nee, het ging even om de opsomming die nogal tendentieus overkwam. "en dan ook een rijder laten rijden die normaal niet in de serie rijdt". Dan had reeds 126 races in de serie achter de rug met 16 overwinningen (waaronder Indy 500 2005 en 2011) en was in 2005 kampioen in de klasse. Dat hij dit seioen niet alle races reed had meer met economie te maken dan met zijn abilities. Hij was ook de officiele tester van de nieuwe Indycar voor 2012. Voor de race was hij een overeenkomst aangegaan om komend seizoen nummer 7 Go Daddy-auto te rijden.....het heeft niet zo mogen zijn....

Maargoed, volledig off-topic maar ik kan er gewoon niet tegen als dit soort dingen gebeurt en iedereen weet ineens hoe het zit. Ik volg Dan als sinds 1998 en weet wat hij kon.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Je begrijpt me verkeerd (had het beter kunnen verwoorden, sorry), ik heb het niet over de capaciteiten van Dan, maar ik doelde op de manier waarop hij naar de race werd gehaald. 5 miljoen prijzengeld, moest ie wel als als laatste starten en de race winnen. Ik denk dat $5 miljoen echt wel tussen je oren gaan zitten als je in die auto stapt.
Niets ten nadele van hem.

[ Voor 20% gewijzigd door MartijnA3 op 17-10-2011 12:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Okay.....niets persoonlijks hoor....het internet is alleen zo simpel, "als het erop staat, nemen veel mensen het ook voor waar aan", vandaar :-)

Overigens was 34 auto's wel veel maar dit seizoen hadden we er op Texas ook al 30....zelfde lengte, minder ruimte + avondrace.....misschien nog wel enger. Nee, open wheel-racing is gevaarlijk we zijn alleen verwend dat er sinds Ronald Ratzenberger en Ayrton Senna in 1994 niets groots meer is mis gegaan. Oval-racen is het allergevaarlijkst en dit soort ongelukken horen erbij......en soms kost dat een leven......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bovenstaande is DE reden waarom ik ooit gestopt ben met rl races en rally's. Ik heb een aantal fatale ongelukken van zeer dichtbij mogen meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mijn vader is ook gestopt met racen toen voor hem Rob Slotemaker overleden is vlak voor zijn neus. Hij reed 2e in die race. Hij had toen net een gezin gekregen. Toen was racen in een toerwagen ook niet zo veilig als het nu is. Maar racen blijft een gevaarlijke sport. Altijd oppassen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:38:
Okay.....niets persoonlijks hoor....het internet is alleen zo simpel, "als het erop staat, nemen veel mensen het ook voor waar aan", vandaar :-)
Nah, ik spui toch vaak mijn eigen ongezouten mening. :P

Ik las wel iemand die op het autosport.com forum riep dat het maximaal aantal auto's dat mee mocht doen was overschreden, maar heb geen idee of dat waar is.
Overigens was 34 auto's wel veel maar dit seizoen hadden we er op Texas ook al 30....zelfde lengte, minder ruimte + avondrace.....misschien nog wel enger.
Banking is wel minder in Texas toch?
Las dat de C.A.R.T. er in 2001 ook wilde racen maar dat ze het gecancelled hebben ivm de te hoge g-krachten die de coureurs te verduren kregen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hmmffff. Let's talk iRacing.
De race voor vanavond is ingepland.
En ik kan jullie verklappen, je zal een pitsstop moeten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:32:
Hmmffff. Let's talk iRacing.
De race voor vanavond is ingepland.
En ik kan jullie verklappen, je zal een pitsstop moeten maken ;)
Yay :)
Hopen dat die onder groen moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
haha.....roadraces hebben geen full course-yellow.....dus zeker onder groen!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
Als ik de beschrijving van Joep zo lees zijn er wel Full Course Yellows :)

Ben benieuwd, heb nog nooit met de Indycar geraced, en ook nog nooit pitstops gemaakt. Goeie oefening dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:37:
haha.....roadraces hebben geen full course-yellow.....dus zeker onder groen!!!
De cautions staan aan volgens zijn overzicht :)

Indycar is een erg leuk gebakje :) Beetje snelheid richting de F1, maar het gewicht van een gebouw :+ (voordeel is dat je niet zo snel hoeft te reageren als in de F1, je marge is marginaal groter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
MartijnA3 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:25:
[...]
Banking is wel minder in Texas toch?
Las dat de C.A.R.T. er in 2001 ook wilde racen maar dat ze het gecancelled hebben ivm de te hoge g-krachten die de coureurs te verduren kregen.
Sorry hoor, moet hier nog even op reageren......vanaf 1996 heeft de Indy Racing League op Las Vegas gereden, baanrecord staat zelfs nog op naam van ene Arie luyendyk. 2004 en 2005 hebben de Champcars er ook gereden, in 2006 is de baan verbouwd en heeft men een progressive banking ingebouwd (hoe hoger op de baan, hoe meer banking...dit om side-by-side racen te bevorderen). De banking is 20%; in Texas is de banking....24%......wederom dus feitelijk niet geheel juist :|

Daytona en Talladega zijn met 31 resp. 33 graden de meest banked ovals, maar daar wordt dan ook niet met formulewagens gereden..

[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 17-10-2011 13:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hoogie2004 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
De cautions staan aan volgens zijn overzicht :)
Die mogen dus uit op Zandvoort.......full course gebeurt alleen in geval van blokkades, verder nooit

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ericjooo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
De banking is 20%; in Texas is de banking....24%......wederom dus feitelijk niet geheel juist :|
Duh, had ze omgedraaid, excuus. Maar hoezo "wederom"?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ietwat voorbarig en niet persoonlijk, sloeg meer op mijn internet-verhaal over broodjes aap...... maar ik wil er nog wel eentje ontzenuwen.....LOL.....

Quote uit een Indycar persbericht van dit seizoen: "In an effort to provide more consistency across its events this season, INDYCAR has announced that it will cap starting fields at a maximum of 26 cars for all IZOD IndyCar Series races, excluding the Indianapolis 500 and the IZOD INDYCAR World Championships at Las Vegas Motor Speedway."

Een regel die ze in Texas dus zelf al hadden overtreden.....tja, Indycar heeft dit seizoen rare beslissingen genomen....

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 17-10-2011 13:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
En toch waren er 30 in Texas? ;)

Edit, zag je edit te laat. :)

[ Voor 34% gewijzigd door MartijnA3 op 17-10-2011 14:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:29

backupdevice

No Risk , Full Push

Nou, net meer als een weekje een Iracer, en hierbij mijn bevindingen.

Absoluut moeilijker als F 2011. Ik snap nu wat jullie bedoelen. Ik ervaar dit als zeer positief. Het Irating systeem heeft plus maar ook minpunten.

Een van de minpunten die ik ervaar is dat je heel voorzichtig een race ingaat, om maar geen brokken of uitstapjes te maken. Dit kan namelijk rating kosten. Tuurlijk is dat in rl racing ook niet, maar daar zie je wel wheelbanging.

Gisteren heb ik de eerste leuke race gehad, waarbij ik mensen kon bijhouden en ook kon aanvallen. Je zit dan echt met het zweet in je handen te racen. Vele malen intenser dan bij F1 2011. De ervaring die je ervaart is vele malen intenser. Echter het voorzichtige rijden maakt het ook een beetje soft.

Al met al de moeite waard. Vanavond naar de 3.00 rating :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

backupdevice schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:19:

Absoluut moeilijker als F 2011. Ik snap nu wat jullie bedoelen. Ik ervaar dit als zeer positief. Het Irating systeem heeft plus maar ook minpunten.

Een van de minpunten die ik ervaar is dat je heel voorzichtig een race ingaat, om maar geen brokken of uitstapjes te maken. Dit kan namelijk rating kosten. Tuurlijk is dat in rl racing ook niet, maar daar zie je wel wheelbanging.

Gisteren heb ik de eerste leuke race gehad, waarbij ik mensen kon bijhouden en ook kon aanvallen. Je zit dan echt met het zweet in je handen te racen. Vele malen intenser dan bij F1 2011. De ervaring die je ervaart is vele malen intenser. Echter het voorzichtige rijden maakt het ook een beetje soft.

Over het soft-racen, zo voelt het misschien. Als je echter in de hogere rangen mee wil doen om de overwinningen, kom je er niet met soft racen, dan kun je ook niet bang zijn voor je SR, want dan win je niet.
In de lagere klasses klopt dat misschien nog wel, maarja, beter veilig leren rijden daar, zodat het daarna steeds beter gaat.

Wat van mij voor iRacing (3.0 ofzo?) op de wishlist staat is een realistischer schademodel, ik bedoel, gebogen carbon-vleugels bij de open-wheelers??? Kon in de F1 op Watkins glen doorrijden zonder achtervleugel, kostte geen tijd, zag ook pas na de race dat ie weg was........ Verder vind ik dat de wielophangingen erg fragiel zijn, ook in wagens met een body (waar de body meestal de eerste klap opvangt).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Full course caution is volgens het season overZicht in iracing aan. Dus heb ik blind het aangezet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:03:
Full course caution is volgens het season overZicht in iracing aan. Dus heb ik blind het aangezet.....
Klopt, maar ik ben het in nog geen enkele race tegengekomen (al heb ik niet zoveel races gedaan in de Indy, een paar vorig seizoen...)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-10-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Okidoki.....solly, zo is het in het echhie, daar wordt ook gewoon met local yellows gewerkt bij minor ogelukjes....in iRacing is het inderdaad full course yellow aan!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

backupdevice schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:19:

Door de Safety Rating heb je wel bijna geen mensen die als idioten rijden en iedereen wilt ook echt racen. In GT5, FM3/4, F1 2010/11 heb je altijd wel idioten online die gewoon niet remmen bij de eerste bocht, omdat ze het grappig vinden. Hier heb je dat gelukkig niet en dat maakt iRacing zo leuk.

Als je dan zo'n idioot tegen komt kan je hem reporten bij iRacing en dan doen ze er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:41:
Bovenstaande is DE reden waarom ik ooit gestopt ben met rl races en rally's. Ik heb een aantal fatale ongelukken van zeer dichtbij mogen meemaken.
Ik heb ooit een Bleekemolen Incentive gedaan (rijden in Porsche's, Lambo's, Formule Ford auto's) en vlak daarna is iemand levend verbrand in zo'n Formule Ford omdat-ie in de fik vloog en z'n riem niet los kon krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zaterdag reed er iemand 4-5 rondjes voor ons uit met een rokende motor in de MX-5, vond het vreemd dat ie geen meatball kreeg (ofwel negeerde hij die gewoon). Ik denk er over na om hem toch te reporten, maar 'k weet niet goed onder welke regel van het rulebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Kan ook een bug zijn, soms heb je dat dat mensen een prima auto hebben maar met een enorme rookwolk erachter.....kunnen ze niets aan doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Was even de iRacing forums aan het checken, en dit vond ik wel een mooie, en subtiele:
To those of us who run the Indy Car, how about we all change our in game schemes to black for the next weeks races. I will be doing this.
Dat ga ik deze week doen :)
En nou hou ik op over Dan en gaan we straks lekker racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier alvast de setup voor de indy-race die ik lekker vind:
http://p.invisio.nl/ir/setup/indy/S3_2011_Q_V5.sto
En je hebt ca. 120 liter brandstof nodig, dat zal een pitsstop vereisen.
En bandjes zal ook wel nodig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:24:
Broken link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:24:
Nu goed. Mijn eigen dropbox reageerde wat traag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Nu goed. Mijn eigen dropbox reageerde wat traag ;)
Thnx, dadelijk meteen proberen. De standaard high downforce bracht me tot 1:26.3 in een rondje of 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, was leuk met de indycar zeg :) Stond zowaar bovenaan met qualify (1:23.9xx met een optimal van 23.2 nog), eerste keer rollende start (op die ene oval race na) meteen vooraan haha... Race zelf ging (uiteraard) na een paar rondjes mis, pakte net de curb twee bochten na het scheivlak (renaultbocht ofzo?) en ging dwars. Dacht dat ik hem wel kon redden door flink gas te geven, lukte half maar tikte net de muur aan en toen kon ik alleen nog maar linksaf :+

Ik had misschien wel iets rustiger aan kunnen doen, maar de rest heb ik eigenlijk geen fouten meer gemaakt (op een na waar ik werd afgeleid) en heb toch hetzelfde tempo aangehouden, dus het kan wel...

Woensdag maar eens rustig een race meedoen, kijken hoe dat gaat. Maar ik vind de auto wel echt gaaf, als er genoeg races zijn ga ik volgend seizoen hier mee door, dan pak ik de SM af en toe tussendoor wel mee als de indycar niet rijdt. Scheelt dat ik de meeste tracks nu wel ken in de SM :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zow, nog even de laatste fixed race meegepikt met de LMP en redelijk op m'n gemak gewonnen.
Op naar de 4000 iRating 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:42:
Zow, nog even de laatste fixed race meegepikt met de LMP en redelijk op m'n gemak gewonnen.
Op naar de 4000 iRating 8)
Waar zit je nu op dan? Ik zit nu op 22xx (ergens bovenin, rond de 80 ofzo), maar daar moet, als ik beetje normaal blijf racen, wel nog wat bij kunnen. Al zal het komende Indycar avontuur wel niet erg helpen :+

Volgend jaar toch proberen wat meer in de snelle wagens te rijden, F1 en Indycar (incl. Indy oval)

Overigens is vanavond weer Ajax op tv, dus ik zal de training moeten skippen. (@JoepW wie gaat nu de setups maken :+ )

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-10-2011 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes RB. Bijna zo ver.
Gisteren met de Indy was fun mensen. Zeer vermakelijke auto. En een inhaal racer rijden is eigenlijk wel leuk. ;)
Vanavond ben ik helaas verhinderd. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:02:
Nou, was leuk met de indycar zeg :) Stond zowaar bovenaan met qualify (1:23.9xx met een optimal van 23.2 nog), eerste keer rollende start (op die ene oval race na) meteen vooraan haha... Race zelf ging (uiteraard) na een paar rondjes mis, pakte net de curb twee bochten na het scheivlak (renaultbocht ofzo?) en ging dwars. Dacht dat ik hem wel kon redden door flink gas te geven, lukte half maar tikte net de muur aan en toen kon ik alleen nog maar linksaf :+

Ik had misschien wel iets rustiger aan kunnen doen, maar de rest heb ik eigenlijk geen fouten meer gemaakt (op een na waar ik werd afgeleid) en heb toch hetzelfde tempo aangehouden, dus het kan wel...

Woensdag maar eens rustig een race meedoen, kijken hoe dat gaat. Maar ik vind de auto wel echt gaaf, als er genoeg races zijn ga ik volgend seizoen hier mee door, dan pak ik de SM af en toe tussendoor wel mee als de indycar niet rijdt. Scheelt dat ik de meeste tracks nu wel ken in de SM :)
Eens. Hele toffe auto die Indycar :) Had wat moeite om tijdens de practise een fatsoenlijk tempo te rijden, maar volgens mij heb ik de lijnen nu wel re-de-lijk door. Bleef te lang vast houden aan mijn standaard om bochten niet in 1, maar in 2 te nemen. Echter was de 1e versnelling zo gruwelijk lang op deze auto dat dat makkelijk kon :)

In 1e ronde van de race aangetikt, en even gespind (wie was dat? :+), maar gelukkig geen schade, dus kon richting Joep/Nick/Frank/<nogiemand?>. Even daarna gingen Joep en <nogiemand?> er af, en schakelde Nick zichzelf uit, waardoor ik achter Frank terecht kwam. Daar eigenlijk de hele race op 1 a 2 seconde achter gezeten. 1 keer bij richting de Audi-S auto er naast kunnen zetten, maar Frank had de goede lijn en kon dus voorop blijven rijden. Vlak voor pitstop gelukkig nog even gekeken hoeveel fuel erbij zou komen, en die maar even naar beneden bijgesteld. Uiteindelijk met 68 en 60 liter de race uitgereden, en had nog voor zo'n 4 rondjes fuel over. 2x 60 was dus inderdaad wel genoeg geweest.
Frank pitte een rondje later, en kwam.... precies even ver voor me terug de baan op als dat ie daarvoor ook lag :+
Verder eigelijk geen kansen meer gehad om aan te vallen, en alleen maar kunnen volgen, hopend op een foutje van Frank. Dat kwam er niet, integendeel, ik was degene die uitkomen Tarzan z'n auto dwars zette, en daarmee de aansluiting verloor.

Al met al een prima race, 1x aangetikt, en zelf 2 kleine foutjes, maar verder best lekker stabiele tijden kunnen draaien. Zijn paar bochten waar ik nog wat tijd kan winnen, maar dat houd je toch.

Mss net als Nick ook maar eens aanhaken bij deze serie, dit bevalt me wel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

<nogiemand> is volgens mij Martijn.... (niet 100% zeker)

Overigens hield je wel mooi de aansluiting hoor, je bleef wel druk zetten, soms zat je rondenlang op een paar tienden. Ik heb maar weer eens bewezen dat je eerst een foutloze race moet rijden, en dan zie je wel waar je eindigt :+ (de opwarmronde hoeft niet foutloos, hoe dom was die offtrack :9 )

Maar inderdaad, heerlijk wagentje en leuke race. Ik was dit seizoen al van plan er wat races mee te doen, maar door tijdgebrek helaas niet kunnen doen. Komende week / seizoen beter...

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-10-2011 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:29:
<nogiemand> is volgens mij Martijn.... (niet 100% zeker)
Klopt, ik tikte Joep eraf... :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Prutser :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, eigenlijk was het mijn schuld, ik ben zo langzaam, dat joep het niet vertrouwd, en iets langzamer als normaal door het schjivlak gaat, waardoor martijn dat fout inschat en hem raakt. :+

Welke dagen rijd die Indy eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-10-2011 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Wel een beetje waar ( :+ ) , ik had een run op Joep en kwam lekker richting zn versnellingsbak toen hij mij verraste door eerder te remmen. Wel een goede les voor een echte race deze week om het daar ff wat rustig aan te doen. Was wel erg zonde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb alvast even wat setups uit het vorige seizoen bij elkaar geraapt zodat we nog iets hebben om mee te beginnen vanavond: http://dl.dropbox.com/u/4...r_11s3_got_setup_pack.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:19:
Ik heb alvast even wat setups uit het vorige seizoen bij elkaar geraapt zodat we nog iets hebben om mee te beginnen vanavond: http://dl.dropbox.com/u/4...r_11s3_got_setup_pack.rar
Ik zal straks nog even voor jullie kijken of ik die nog heb. Geloof dat ik vorig seizoen met de Daniel Lopez setup heb gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hmm die had ik ook nog liggen inderdaad, heb het even toegevoegd aan de rar. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 18-10-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:32:
Hmm die had ik ook nog liggen inderdaad, heb het even toegevoegd aan de rar. :)
Prima, scheelt mij zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Talladega week met de NASCAR A (Sprint Cup)! _/-\o_
Dit wordt de eerste keer dat ik met de Cup car ga racen. Tot nu toe een paar practice sessies gedaan. Maar die auto heeft echt ontzettend veel meer pk's dan de B auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even snel van mij ook even alle zooi van S2-2011 voor Spa.
http://p.invisio.nl/ir/se...amazda/Spa/spa_setups.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12-2021
Niellie41 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:11:
Talladega week met de NASCAR A (Sprint Cup)! _/-\o_
Dit wordt de eerste keer dat ik met de Cup car ga racen. Tot nu toe een paar practice sessies gedaan. Maar die auto heeft echt ontzettend veel meer pk's dan de B auto.
Goed plan.
Ik was ook van plan om de CUP op Talladega te rijden deze week. Wordt ook mijn eerste keer in de A classe.
Ik heb wel een paar keer in de fun serie mee gedaan maar met veel onervaren rijders er tussen en geen SR , dan is het altijd de vraag hoe lang het duurt voordat het fout gaat. :P

Nu nog een knappe setup vinden. Ik heb gisteren nog wat geprobeerd met de hof setup maar miste toch wel wat snelheid.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op Talladega en Daytona is het altijd de vraag wanneer het fout gaat. ;)
Ik ben ook nog op zoek naar een goede setup.

Maar ik ben benieuwd of het rijden in de A serie beter is dan in de B serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb een vraag, waar ik het antwoord hier al heb zien staan. Ik kan hem echter niet vinden terwijl ik het hele topic gescreend heb maar waarschijnlijk overheen heb gekeken.

Ik haal als het goed is vandaag de 3.0 en dan kan ik in D gaan rijden. Welke auto raden jullie aan? Ik denk zelf de Skip om meer gevoel te krijgen, met daarnaast de Mustang? Iemand andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

backupdevice schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:32:
Ik heb een vraag, waar ik het antwoord hier al heb zien staan. Ik kan hem echter niet vinden terwijl ik het hele topic gescreend heb maar waarschijnlijk overheen heb gekeken.

Ik haal als het goed is vandaag de 3.0 en dan kan ik in D gaan rijden. Welke auto raden jullie aan? Ik denk zelf de Skip om meer gevoel te krijgen, met daarnaast de Mustang? Iemand andere ideeën?
De skip is een goed vervolg als je naar de Formule auto's toe wilt (zoals de SM, Indycar en F1) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Skip is altijd goed. Ook als je later in GT's gaat rijden.
Je leert echt veel van de Skip. In het begin zal het een frustrerende auto zijn. Als je hem eenmaal onder de knie krijgt, is het echt een leuke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Dacht ik wel, maar welke auto zou ik naast de Skip kunnen nemen? Ik zie op het forum dat de Mustangs iets meer deelnemers hebben dan de Touringcars, maar wat is jullie ervaring

Pagina: 1 ... 37 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.