iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.208 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je dunne schermen neemt kan je toch ook de schermen achter elkaar zetten ( zodat de randen overlappen ) , of kijkt dat storend ???

Ik zit zelf ook aan een triple setup te denken , maar zie 3x 24" ook weer niet zo zitten , dan liever 24" in het midden met twee kleinere schermen er naast maar dat gaat alleen lekker als die kleineren dezelfde verticale res hebben en dezelfde hoogte.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

RielN schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:08:
[...]

IPS heeft een hogere responstijd. Ik heb deze ook en je kijkt toch al recht op de schermen. Mijn Dells hebben een responstijd van 16+ ms en dat is echt wat veel. IPS is dus ook totaal niet nodig. Ik raad je aan gewone, snelle schermen te kopen. Responstijd is veel belangrijker met racen.
Maar als je TN panelen schuin bekijkt is dat weer ral qua kleuren. Bovendien zijn deze IPS panelen erg snel, 6ms als ik me goed herinner.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

RielN schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Hey, op Spa zeuren over offtracks is niks voor de echte mannen.
Dus alleen Paul, jij en andere aliens mogen zeuren (en vrouwen ofcourse)? :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Triple Beamer kan ook natuurlijk :P

Vooral met night-baan vet:

Ik race single screen, maar zie dat met 3 schermen je wel aardig voordeel hebt kwa zicht. Met auto's naast je e.d. Maar gaat me iets te ver om m'n bureau vol te stouwen met monitoren.

[ Voor 106% gewijzigd door Hertog_Martin op 04-10-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Zo ziet het er dus uit op 120 Euro schermpjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.ericmulder.eu/driescherm.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Ericjooo op 04-10-2011 18:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Waarom niet gewoon zo'n frex 3D canopy schermpje??

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
ik heb ook de saphire Ati kaart , net zoals Eric.

En net binnen gekomen 3x IIYama E2273HDS a 149 per stuk.

Lang gewikt en gewogen en ontelbare reviews gelezen en uiteindelijk voor deze gekozen. Kan straks BF3 ook nog beetje strak gespeeld worden naast Iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hertog_Martin schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:12:
Triple Beamer kan ook natuurlijk :P

[video]

Vooral met night-baan vet:

[video]

Ik race single screen, maar zie dat met 3 schermen je wel aardig voordeel hebt kwa zicht. Met auto's naast je e.d. Maar gaat me iets te ver om m'n bureau vol te stouwen met monitoren.
Ziek, maar wel ontzettend gaaf zeg.... Wil niet weten wat dat kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, inderdaad is het maar afzien met die randjes.....ik ga denk ik ook maar voor de triple-beamer met een leuke canopy

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
beamer is veel te groot beeld , met 1 raak je gevoel met alles al kwijt , ben daardoor al eerder naar 32 inch geswitched en nu naar 3 x 22 .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Fast-P schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:41:
net binnen gekomen 3x IIYama E2273HDS a 149 per stuk.

Lang gewikt en gewogen en ontelbare reviews gelezen en uiteindelijk voor deze gekozen. Kan straks BF3 ook nog beetje strak gespeeld worden naast Iracing.
We gaan dus oefenen vanavond??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
enchion schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:28:
Ik zit zelf ook aan een triple setup te denken , maar zie 3x 24" ook weer niet zo zitten , dan liever 24" in het midden met twee kleinere schermen er naast maar dat gaat alleen lekker als die kleineren dezelfde verticale res hebben en dezelfde hoogte.
Ze moeten juist dezelfde horizontale resolutie en breedte hebben, anders heb je net als ik bijvoorbeeld een 16:10 scherm in het midden met twee 4:3 schermen er naast (ik zeg maar iets). Resultaat is dat je maximaal iets van 1280x960 zult kunnen draaien (kleinst mogelijke resolutie telt en wordt dan aan elke monitor toegekend), waardoor je nu dus 1280x1280x1280 horizontaal krijgt, en 1280 op je 16:10 monitor full-hd monitor is gewoon not done... Dat ziet er echt niet uit, alles is compleet uitgerekt.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2011 18:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Hoogie2004 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:41:
[...]

Ziek, maar wel ontzettend gaaf zeg.... Wil niet weten wat dat kost...
Hoeft niet héél veel te kosten hoor. Je kan voor <2000 euro klaar zijn kwa beamers in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Ericjooo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

We gaan dus oefenen vanavond??
ik moet eerst naar een ouderavond van mijn dochter :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hertog_Martin schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:01:
[...]

Hoeft niet héél veel te kosten hoor. Je kan voor <2000 euro klaar zijn kwa beamers in totaal.
Ja, daar heb je ook een auto voor, met nog wat ruimte om wat boetes in te plannen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Mensen zeuren alleen over offtracks op spa omdat er vaak asfalt aan de verkeerde kant van de kerb ligt. Als er een muurtje zou staan bleven ze er wel weg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

En die discussie komt iedere keer terug ... :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Ik heb helemaal geen last van off-tracks, misschien is het gewoon mijn manier van rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Arfman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:46:
[...]

Maar als je TN panelen schuin bekijkt is dat weer ral qua kleuren. Bovendien zijn deze IPS panelen erg snel, 6ms als ik me goed herinner.
Je kijkt er nooit schuin op!! Het is de aanschaf van IPS echt niet waard. Maarja, ieder zijn keuze :) Voor dat geld liever een groter scherm, je hebt gelijk dat nieuwe IPS wel weer snel is, maar zo veel duurder...

Een groter scherm geeft ook relatief kleinere bezels, maar ik heb zelfs met 3x 20" met bezels van 20mm per stuk helemaal geen last ervan. Dat lijkt in het begin zo maar na 2 minuten rijden zie je die dingen niet meer. Dus niet te zeer op letten. Mijn 20" zijn wat klein. Echter ik heb wel 16:10 schermen wat weer heel handig is voor de grotere verticale resolutie, zo zie je nog een dashboard in de Skip bijvoorbeeld!

Die beamers heb ik ook geprobeerd maar ik ergerde me aan het verschil in lichtopbrengst, bovendien heb je zo belachelijk veel ruimte nodig én gaan die lampuren wel hard. En het contrast blijft erg laag. Voor de rest is het wel weer fijn kijken in de verte, veel ontspannender. (Ik heb 3 NEC beamers toen op ebay op de kop getikt met 50% branduren voor ca. 200 per stuk, nieuwprijs 8 jaar geleden 10.000 euro!, 1024x768 resolutie).

[ Voor 23% gewijzigd door RielN op 04-10-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Vanwege mijn bureausetup moet ik de schermen relatief schuin t.o.v. elkaar zetten. Als ik nu schuin naar mijn huidige TN paneel kijk wordt ik daar niet echt vrolijk van. Daarnaast is het nadeel van die goedkope schermen dat de voet vaak slecht is, of niet goed in te stellen.

Gelukkig heb ik nog even tijd, ik ga zeker niet voor december het aanschaffen en diep in mijn hart weet ik ook nog niet zeker of ik er wel genoeg gebruik van ga maken. Aan de andere kant leef je maar 1 keer en 3 schermen is wel kickass, dus tja :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:28:
Vanwege mijn bureausetup moet ik de schermen relatief schuin t.o.v. elkaar zetten. Als ik nu schuin naar mijn huidige TN paneel kijk wordt ik daar niet echt vrolijk van. Daarnaast is het nadeel van die goedkope schermen dat de voet vaak slecht is, of niet goed in te stellen.

Gelukkig heb ik nog even tijd, ik ga zeker niet voor december het aanschaffen en diep in mijn hart weet ik ook nog niet zeker of ik er wel genoeg gebruik van ga maken. Aan de andere kant leef je maar 1 keer en 3 schermen is wel kickass, dus tja :P
Maar je zit toch niet constant naar een van de zijschermen te turen? Ik denk niet dat je vaak je hoofd zal draaien om echt recht op dat scherm te kijken (nou ja, schuin dan in jouw geval als hij niet genoeg gedraaid kan worden), je ziet het toch gewoon uit je ooghoeken? Voor zoiets zou ik het zonde vinden om het beste van het beste scherm te nemen, een simpele goedkope monitor doet het denk ik net zo goed. Als je uit je ooghoeken kijkt zie je echt helemaal geen verschil tussen recht en onder een hoek, tenminste ik niet op mijn huidige scherm :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
NickThissen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:09:
[...]

Ja, daar heb je ook een auto voor, met nog wat ruimte om wat boetes in te plannen :+
Nu de kosten van 5 jaar gebruik nog vergelijken ;)

Net in een race overigens 3x gerearend door 3 verschillende gasten die typisch te overeager waren om in te halen. Kost mij -0.09 in rating :{

[ Voor 21% gewijzigd door Hertog_Martin op 04-10-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hertog_Martin schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

Nu de kosten van 5 jaar gebruik nog vergelijken ;)
Ok, doen! ;) Moet je niet vaker lampen vervangen in zo'n beamer? Hoe vaak en wat kosten die? Hoeveel stroom vreten die dingen? En vergeet je iRacing kosten niet, dat is ook gemiddeld 100$ per jaar als je elk jaar gewoon verlengd, als we even die acties vergeten. Ok, een auto zal wel duurder zijn maar ik denk dat het nog wel meevalt als je alles meeneemt haha :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Zullen we het weer over iRacing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Requiem19 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:41:
Zullen we het weer over iRacing hebben?
Prima ;)

Wie komt er naar de SM training zo? Ik moet even bij wat mensen kunnen spieken want ik weet nog niet goed hoe ik sneller dan 1:20 moet :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 08:52
NickThissen schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Prima ;)

Wie komt er naar de SM training zo? Ik moet even bij wat mensen kunnen spieken want ik weet nog niet goed hoe ik sneller dan 1:20 moet :+
Ik kom zo, ga nu nog ff test sessie doen voor mezelf.

Vorig seizoen een 1.20.4 gereden, maar dat was nog met standaard logitech pedalen.
1.19.6 met een opt van 1.19.0 had niet goed gekeken.

[ Voor 6% gewijzigd door ramsho op 04-10-2011 20:10 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Net even geoefend, en na een rondje of 5 kom ik op zo'n 20.5 uit, maar gek veel sneller nog niet :)

Tevens wat nieuwe autotjes toegevoegd aan mijn garage. Heb de Radical, de Dallara Indycar en de Williams FW31 erbij gepakt. Die Radical is wel grappig, maar wat een enooooooorme hoeveelheid onderstuurd heeft dat ding zeg :o
Daarna even 2 rondjes met de Dallara over Zandvoort, dacht dat die al snel was, maar met de FW31 ging ik er zonder te pushen nog eens 8 seconden onder. So far is de Dallara wel de leukste van de 2, die voelt wat levendiger aan. Ding zuipt wel als de nete trouwens, 5 liter per rondje zandvoort oid :p

En dan nog iets... zijn er serieus mensen die al die setup opties van de Dallara en de FW31 begrijpen? :X Crisis wat een hoop opties...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
BM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:02:
Die Radical is wel grappig, maar wat een enooooooorme hoeveelheid onderstuurd heeft dat ding zeg :o
Volgens mij heb jij dan een andere radical dan wij. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
Nou.... met een standaard setup is ie redelijk onderstuurd.
Maar als je met de vering / dempers en rijhoogte pielt kan je er TE veel stuur in bouwen. ;)

Pfffff net thuis en gegeten. Even een kop koffie achteroverslaan en dan kom ik er aan.

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 04-10-2011 20:14 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
MartijnA3 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Heb (zoals Joep al suggereerd) alleen met de default setup gereden :)

Ik rijd zo wel even mee, maar ik ga zeker niet de hele training vol maken, zit er aardig doorheen.

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 04-10-2011 20:17 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Over de offtracks in Spa (laatste ding), heb er eigenlijk maar in 1 bocht last van, namelijk Malmedy (bocht 9) de binnenkant, zodra ik daar met de HPD het gras ook maar licht aanraakte was het offtrack... (terwijl dan royaal de halve auto nog op de baan is...)

Zie kaartje:
http://www.formula1.com/r..._858/circuit_diagram.html

Tot zo :D
Heb me setup van vorig seizoen der nog even bijgezocht, die zal ik dadelijk wel even sharen in de sessie.

Overigens zoals beloofd, de Spa HPD setup van gisteren:
http://www.mediafire.com/?ntzqjf9bpl12o75

[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
pff ik kom gewoon niet lager dan een 1.03.0xx op Okayama Short ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Arfman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:28:

Denkfout. De lijnen loodrecht door de schermen gaan praktisch door je hoofd: je kijkt dus vrijwel loodrecht op elk scherm ;) Die hoek bepaal je juist door je positie.

Over die voet heb je een punt, maar ja euh, mijn schermen staan ook op een zelfgemaakte plank met 4 ikeapoten eronder, dus ik verdraai het scherm met voet en al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Je zit toch niet de hele tijd aan die schermen te draaien?? Ik heb gewoon een stevige kast gemaakt en mijn stuur zit aan de Playseat.....monitoren staan als een huis en ik vind het wel prima zo!!

Maar qua dure schermen zou ik echt eens bij wat mensen langsgaan......het prijsverschil van dik 500 Euro ga je totaal niet beleven!! Kan je dat geld beter in andere hardware investeren:-)

[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 04-10-2011 22:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Een stukje van de replay van vanavond met 3x een 1m17 achter elkaar voor de liefhebbers;
http://dl.dropbox.com/u/4...ses4239970-1m17s-nick.rar

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Setup? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Star Mazda setups:

Minder stabiel (maar volgens Tim snellere) setup (moeilijk te rijden voor normale mensen zoals ik :+ ):
http://www.mediafire.com/?lu4xmgl9ydyyxkg

De stabiele versie 2, die ik wel 10 ronden stabiel rond kan krijgen (fijne race setup dus):
http://www.mediafire.com/?fuv8zbakmhzykab

[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-10-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 155% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Pfff iemand spint voor me, ik rijd er om heen maar blijkbaar raakt hij me nog aan. Ik krijg dus een 0x, maar mijn hele stuur staat krom. What the f...? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Er zijn ook vaak ghost-inc's, dan raak je iemand niet maar iRacing registreert wel alsof je hem raakt. Gevolg is schade en vaak ook een 4x.....tja, het kan niet perfect zijn he?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ew0ut schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:04:
.....Hier stond bla, iets met nieuwe 114 drivers opnieuw installeren........
Dit stond er volgens mij:
JoepW schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:32:
Ik ga ff kort rijden zo. Het is echt te mooi weer momenteel. Zo'n nazomer helpt niet bij het iRacen ;)
btw: Er zijn nieuwe Fanatec drivers 1.14 uit:
32 bit
64 bit
Changelog
- new design on the installation pages and user interface (more neutral)
- Added CSR wheel compatibility

LET OP: Ik raad je aan deze niet te gebruiken. Schokt in het stuur als je schakelt en bv de pitlimiter aanzet. Nu nog zien hoe ik deze driver weer kwijtraak!
Maar wat heeft dat te maken met - veel SR? Je test toch eerst of het werkt voordat je risico's neemt?
Altijd idioten als ondergetekende nieuwe dingen laten testen en horen hoe dat is verlopen voordat jezelf het installeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lol, ik heb nooit driver updates voor Logitech :+ En als ik ze al heb, maken ze niks stuk.
Daar staat wel tegenover dat mijn kwaliteit force-feedback toch wel ietsje lager is als die van Fanatec. (maar door al die verhalen over vage drivers, zou ik bijna niet meer een Fanatec durven kopen, stel je voor die nieuwe van 600 euro, en dan slechte drivers :X )

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-10-2011 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vind het wel mee vallen met de Fanatec drivers. Vaak zijn de updates van de drivers ook in beta release van het blog van Thomas zelf. En dan zijn er vaak functies toegevoegd. Wat weer extra is tov Logitechs. En zoals Joep al zij soms even afwachten wat de reacties zijn op de drivers voor je ze download kan helpen. Goed dat Joep graag guinie pig speelt. :) :)
Heb zelf namelijk nog nooit veel problemen gehad met de drivers/firmware. En je kan natuurlijk altijd weer terug naar de oude driver/firmware. Wel handig om iig een goed werkende driver/firmware te bewaren als je gaat updaten. Maar dat doe ik bij alle updates die ik uitvoer op men apparatuur.

Zal iig altijd aanraden een fanatec stuurtje te kopen. Support daar is gewoon goed. Heb nu zelfs een nieuw stuurtje gehad na defect van men oude. En kreeg zelfs de opvolger van men ouwe stuurtje. Heb nu de Porsche GT2 gehad terwijl men defecte een Turbo S was. En nieuwe stuurtje gekregen binnen een week na opsturen defecte stuurtje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 31-03-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:06:
Star Mazda setups:

Minder stabiel (maar volgens Tim snellere) setup (moeilijk te rijden voor normale mensen zoals ik :+ ):
http://www.mediafire.com/?lu4xmgl9ydyyxkg

De stabiele versie 2, die ik wel 10 ronden stabiel rond kan krijgen (fijne race setup dus):
http://www.mediafire.com/?fuv8zbakmhzykab
Thanks. Alleen ligt mediafire eruit blijkbaar. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Dank u. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Hertog_Martin schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:36:
pff ik kom gewoon niet lager dan een 1.03.0xx op Okayama Short ;(
Hetgeen mij heel hard geholpen heeft in het begin waren de filmpjes op deze pagina : http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1480967.page

Liep ook een tijdje tegen mijn limiet aan, en door de filmpjes te bekijken vond ik toch een paar andere lijnen en enkele plekken waar ik de slow in, fast out niet zo goed toepaste.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zit in ispeed een rondje van RedBaron (een 17.5 van juni dit jaar) te vergelijken met die van mij op road atlanta, hij remt elke keer nét iets later en neemt iets meer snelheid mee, en dat in elke bocht. Behalve turn 1, die neem ik iets sneller. Maar al die kleine beetje leiden wel tot 9 tienden verschil.

En dat remmen van hem, van 0 naar 100% in een rechte lijn omhoog, een fractie van een seconde. Daar verlies ik nog steeds, ondanks mijn load cell mod.

Het is jammer dat je de track zelf en de kerbs niet kunt zien in ispeed.

Hmmm, zie nu dat mijn rempedaal kleine spikes geeft tijdens de ronde...

[ Voor 23% gewijzigd door MartijnA3 op 05-10-2011 10:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja ik had iSpeed even afgesloten gisteren (het functioneert niet goed als ik overdag vanaf m'n werk op m'n pc ingelogd ben geweest met remote desktop) en ben het gisteravond vergeten weer te starten voor de training.

Die ronde uit juni is in ieder geval met een andere setup gereden dus ik zou niet super veel waarde hechten aan die ronde.
Ik was uiteindelijk het snelste met de 2e setup van Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:36:
Ik was uiteindelijk het snelste met de 2e setup van Frank.
Hoewel dit me goed doet, vind ik het ook niet cool :+ Want dat betekent dat jij gewoon standaard 1+ sec sneller bent, en ik heb geen idee waar ik die seconde moet zoeken (voor mijn gevoel zit ik al op de limiet)

Goed vind ik iig dat ik dichterbij zit als vorig seizoen SM, toen kwam ik structureel 2,x sec tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ga dan eens iSpeed draaien joh.
Daarmee kun je op een eenvoudige manier je rondes vergelijken met anderen, zonder dat je er eerst een jaar op moet studeren zoals bij die Atlas software.
Het maakt meteen inzichtelijk waar jij tijd verliest / wint etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:52:
Ga dan eens iSpeed draaien joh.
Daarmee kun je op een eenvoudige manier je rondes vergelijken met anderen, zonder dat je er eerst een jaar op moet studeren zoals bij die Atlas software.
Het maakt meteen inzichtelijk waar jij tijd verliest / wint etc.
Zal ik eens proberen. Extra scherm daarvoor is niet verplicht of wel, kan ook in de achtergrond? (heb maar 1 monitor).
Vanavond even uitzoeken hoe ik dat installeer / draai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:30:
......Het is jammer dat je de track zelf en de kerbs niet kunt zien in ispeed.
Als je heel ver inzoomt op de layout van het circuit in ispeed zie je wel de lijnen op het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Hoogie2004 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Zal ik eens proberen. Extra scherm daarvoor is niet verplicht of wel, kan ook in de achtergrond? (heb maar 1 monitor).
Vanavond even uitzoeken hoe ik dat installeer / draai...
Nee kan gewoon op de achtergrond draaien, kan je later de laps vergelijken, met mensen die ook ispeed draaien.

En dat vergelijken heb ik gisteren nog even gedaan, met de mannen die 1.17 rijden.
Maar moet me aansluiten bij martijn, het is het remmen waar ik het laat liggen (nog steeds)
Voor de rest kon ik niet zo veel verschillen vinden.
Heb nu optimal van 1.18.3 (gister na de training nog even de 2 aanpassingen gedaan, die joep had gezegd, met clickje minder caster, en toe in) die aanpassing leverde mij nog een tiende extra op.

Ga vanavond voor de grap nog eens met me oude pedalen set testen, en is kijken of ik die rem piek die paul heeft kan reproduceren ermee.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
JoepW schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Als je heel ver inzoomt op de layout van het circuit in ispeed zie je wel de lijnen op het circuit.
ow, eens proberen.

Paul je kan aan de bak, Tony kwalificeert zich net met een 1:17.0, we zaten samen in een sessie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Opt van 1.17.4, reed gisteren een 1.18.1 in oefenen, moet nog aan de loadcell wennen. Ik kom niet goed uit de linkerknik na de esses, ik glijd daar constant weg. Ik had eerst een set die harder over de curbs kon :p

In kwalificatie een belachelijke 14 incs gehaald dus weer onder de 2.0 SR gedropt lol, moet daar toch eens op gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik net 13 incs in Q. |:( snelste tijd een 1:18.6....

En in een practice sessie erna doe ik gelijk een 1:17.8 met die setup van Frank (waarvoor dank!). 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

You're welcome :)

Moet zeggen dat ik meestal doorontwikkel op Joeps setups (en doorontwikkelen mag je lezen als trial-error, en het bestaat meestal uit het wat harder maken van de vering e.d.).

Tevens wat raar is met die 2e setup, is het verschil voor-achter qua rijhoogte... Maarja, het rijdt lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Je kunt het gewoon op de achtergrond draaien inderdaad.
Zelfs als je een scherm over hebt waar je het op zou kunnen tonen tijdens het rijden vind ik dat persoonlijk te veel afleiden.
Je kunt tijdens het rijden zelf toch niet goed naar die data kijken zonder de focus op je "race scherm" te verliezen.

Er is een optie "auto hide iSpeed while racing" zodat je er geen last van hebt.
Het is volgens mij ook wel mogelijk om zaken als overlay over je scherm te leggen geloof ik, maar dat heb ik nooit geprobeerd eigenlijk.

Ik vind de native iRacing delta indicator eigenlijk goed genoeg.
MartijnA3 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:22:
[...]
Paul je kan aan de bak, Tony kwalificeert zich net met een 1:17.0, we zaten samen in een sessie.
Tja jullie kunnen me een alien blijven noemen, maar feit is dat ik gewoon niet de snelheid heb van lui als Tony en Lawrence Smyth, laat staan van de echt snelle gasten.

Ik heb gisteren een 17.6 gereden en m'n optimal met de setup van Frank is 17.2 geloof ik.
Als ik in de Q een 17.3 of 17.4 kan rijden vind ik dat snel zat eigenlijk.

Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van constante snelle tijden kunnen rijden in de race en dat is moeilijk zat op een baan als Road Atlanta.

[ Voor 37% gewijzigd door Red Baron op 05-10-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik vind dit wel weer een top racebaantje :) Amuseer me altijd kostelijk op Road Atlanta

En wat gaat die SM heerlijk T1 in, in tegenstelling tot het gezwabber van de Skip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Net ff een SM race gedaan omdat omdat ik mijn irating en sr wilde opkrikken, zit ik bij p3 in zn versnellingsbak door de esses, gaat hij teveel over een kerb en breekt uit, gaat ie vól in de ankers. Raak hem net met mijn rechtervoorwiel, kon geen kant op. Ophanging krom en hij heeft niets. Soms....aaargh....frusterend is zachtjes uitgedrukt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Cry baby...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

LOL :+

Overigens, Alien ben je misschien niet in absoluut opzicht (want het gat met de wereldtop is er wel degelijk). Maar voor GoT standaarden ben je wel erg snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ach, je hebt ook nog Tim, die ik misschien kan verslaan in een Star Mazda, maar overall gezien is hij wel sneller/beter denk ik.

En dan hebben we het nog niet over Gelink die ons allemaal met gemak naar huis rijdt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:48:En dan hebben we het nog niet over Gelink die ons allemaal met gemak naar huis rijdt :p
Da's wel handig voor als we een keer een feestje hebben !!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Bob Gelink. :P

[ Voor 13% gewijzigd door MartijnA3 op 05-10-2011 14:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kan ik hem vanavond inhuren? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
In plaats van flauwe grapjes te maken zouden jullie die tijd ook kunnen besteden aan het oefenen om wat sneller te worden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:19:
In plaats van flauwe grapjes te maken zouden jullie die tijd ook kunnen besteden aan het oefenen om wat sneller te worden he ;)
Eerst nog even werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In plaats van flauwe grapjes te maken zou je ook je tijd kunnen besteden aan werken om... nah, laat maar :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

In plaats van flauwe grapjes te maken zou je ook je tijd kunnen besteden aan werken om... nah, laat maar :+
Idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het is en blijft een spelletje hé paul. Moet ook beetje humor bij zitten :P. Beter als de rest worden wij als losers toch niet :P (of ging dit wat ver :P)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Paul, hoe heette die gast nu voor zondag :+
Overigens heb ik geen tijd om mensen uit te schakelen voor je, ik moet dan de F1 rijden als het even meezit :)

[ Voor 56% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-10-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat WorldTour evenement is op zaterdag he.

http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=37921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hmm, dat had ik gemist. Dan kan ik niet :-( :-( :-( :-(
Moet dan handboogschieten :( (das ook leuk, maar wel jammer dat ik dan dat world-tour ding moet missen)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-10-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Kom maar op Paul, ik ben sneller op Atlanta dan jou. Vind ik. Althans, ik vind dat ik dat moet zijn. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Succes ermee, ik zie je nog niet in de top 25 van practise tijden staan van 2011 s3 ;)

http://members.iracing.co...e/member/worldrecords.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
hmm ipv paul aan te vallen ;) , laten we hem helpen door Tony het erg moeilijk te maken om races te winnen. (op een legale manier :) )

Zou het wel stoer vinden als hij het kampioenschap zou winnen.... Een Gotter bovenaan de star mazda

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Nog niet gereden, gisteren laat een uurtje, kwalificatie op 18.3 dus nog niet heel heftig. :) Wel een tiende uit de derde sector gehaald, dus veelbelovend. Moet misschien een wat stabielere set vinden, verlies bijna halve seconde onderaan de Esses:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Niet mijn dag vandaag. Denk voor de sr even een nvidia race meepakken, heb ik al tijden niet in die roadster gereden, want mn gas en rem doen het niet. ff calibreren en de race in. Ik was zó langzaam en kreeg dat kreng niet afgeremd, ook 2x gespind in de race, bar slecht. Bleek dat mijn brake force weer op 1.8 staat, zet iracing terug na instellen pedalen. 8)7 Als je dan een loadcell hebt, dan is het óf blokkeren óf niet remmen....

Ramsho, hoe zou je dat willen doen dan? Vind het idee niks, denk paul ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnA3 op 05-10-2011 15:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
MartijnA3 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:46:
Ramsho, hoe zou je dat willen doen dan? Vind het idee niks, denk paul ook niet.
Tja je kan het ook te serieus nemen..

Ging er meer ff om om paul even een hart onder de riem te steken ;)

@ paul, als ik join wel ja met me 1960 iRating :)

[ Voor 20% gewijzigd door ramsho op 05-10-2011 16:07 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Altijd z'n races joinen zodat het SOF omlaag schiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Nou, dan help ik ook wel mee, zit op 1800 ofzo. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is dat nou jongens, ik haal zomaar iedereen in met iRating? :p zit op 2200 geloof ik... Had deze week geluk dat ik steeds net in de midden split kwam waar ik hoog kon eindigen, als ik straks in de top split ga komen zak ik weer als een baksteen omlaag denk ik. Als ik vorige week in de top splits was gekomen had ik (puur op snelheid gerekend) elke keer ergens rond p7 geeindigd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:59:
Wat is dat nou jongens, ik haal zomaar iedereen in met iRating? :p zit op 2200 geloof ik... Had deze week geluk dat ik steeds net in de midden split kwam waar ik hoog kon eindigen, als ik straks in de top split ga komen zak ik weer als een baksteen omlaag denk ik. Als ik vorige week in de top splits was gekomen had ik (puur op snelheid gerekend) elke keer ergens rond p7 geeindigd...
Ik zit op 2179, met die bagger race op zandvoort (al kostte die maar 19 iRating ofzo)

In de top-split, waar ik meestal uitkom, eindig ik meestal rond het middenveld, en dan gaat het niet zo hard meer :)

Overigens:
Sim updates to address some track issues

^^ betekent dat dat ze de landmines gaan fixen? Zou wel mooi zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-10-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 23:09
Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:48:
Ach, je hebt ook nog Tim, die ik misschien kan verslaan in een Star Mazda, maar overall gezien is hij wel sneller/beter denk ik.

En dan hebben we het nog niet over Gelink die ons allemaal met gemak naar huis rijdt :p
Ook de echte Aliens kan je wel verslaan, zeker zo'n Tony. Huttu en Nieminen is weer een ander verhaal. Als je genoeg tijd erin steekt per week, scheelt dat zeker. Op Zandvoort zaten we allebei maar 0,1-0,2 af van Tony's racepace. Iets langer oefenen, setup iets meer doorontwikkelen en je kunt echt close komen.

Sommige van die Aliens zijn echt natural talents, maar sommigen oefenen zich ook gewoon het snot uit de ogen.

Ik merk bij mezelf dat wanneer ik meer tijd in iRacing investeer, ik iig een stuk sneller ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik merk dat ik de laatste 2 weken moe thuiskom, weinig oefen en dus bagger rij.
Je hebt dus gelijk Tim ;)
Mijn iR is nu iets van 1800 en dan te weten dat ik 200 kwijt ben geraakt enkele weken geleden door ipv op watch, op race te drukken terwijl ik niet in de buurt van mijn stuurtje was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Gistermiddag vroeg thuis, en toen mn eerste rondjes op okayama short gereden. Op een gegeven moment reed ik 1:02.8 ofzo, maar wist dat er nog wel tijd te winnen viel. Toen ben ik replays gaan kijken en mijn ispeed vergeleken met snelle rondjes. Daarna kwam ik niet meer lager dan 1:03.5... man man man... Zelfs nog de iRacing instruction video's zitten kijken, en met de roadster op de ronde baan zitten oefenen, maar niks wat ik deed hielp om mn tijd naar beneden te krijgen.
Vanavond zal wel niks worden met racen (anders begint mn vrouw te mekkeren). Misschien morgen weer.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Requiem19 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:47:
[...]
Ook de echte Aliens kan je wel verslaan, zeker zo'n Tony. Huttu en Nieminen is weer een ander verhaal. Als je genoeg tijd erin steekt per week, scheelt dat zeker. Op Zandvoort zaten we allebei maar 0,1-0,2 af van Tony's racepace. Iets langer oefenen, setup iets meer doorontwikkelen en je kunt echt close komen.

Sommige van die Aliens zijn echt natural talents, maar sommigen oefenen zich ook gewoon het snot uit de ogen.

Ik merk bij mezelf dat wanneer ik meer tijd in iRacing investeer, ik iig een stuk sneller ben.
Ik zou ook nog wel wat kunnen winnen als ik eens zou gaan leren hoe je setups ontwikkelt etc.
Maar omdat het me eigenlijk gewoon niet echt trekt en ik rijden veel leuker vind besteed ik daar 0,0 tijd aan.

Wat dat betreft respect voor mensen als Joep en Frank die daar echt actief mee bezig zijn en hun werk ook delen zodat ik en anderen er van kunnen profiteren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Arghhhhhhhh eindelijk tijd om mijn 3 monitor setup aan te sluiten en testen .... is de site down :-(

Sim updates to address some track issues. < br /> < br /> Wednesay, 5-Oct-2011 GMT < br /> < br /> EDT(-4) < br /> 0500 Hosted Sessions < br /> 1100 Service Down < br /> 1400 Service Up < br /> < br /> GMT < br /> 0900 Hosted Sessions < br /> 1500 Service Down < br /> 1800 Service Up < br /> < br /> AEST(+10) < br /> 1900 Hosted Sessions < br /> 0100 Service Down < br /> 0400 Service Up < br /> < br />

Iemand idee hoelaat de site weer up gaat ?

Thx

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

18/00GMT. Dus met een 3 kwartier. Meestal zijn ze met dit soort kleine updates wat vlotter klaar dan geplaned.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:04:
[...]

Wat dat betreft respect voor mensen als Joep en Frank die daar echt actief mee bezig zijn en hun werk ook delen zodat ik en anderen er van kunnen profiteren _/-\o_
Inderdaad, top hoor d:)b
Ik ben ook niet zo van de setups ontwikkelen, om twee simpele redenen, ik ben te ongeduldig en ga liever gewoon rijden, en nog belangrijker, als ik 1 verandering maak dan merk ik het verschil gewoon niet. En als ik al verschil merk, dan ben ik er na een rondje of 3 aan gewend en dan weet ik dus niet welke nou beter was. Het verschil tussen een complete setup zoals Joep of Frank ze altijd delen merk ik dan wel weer goed, maar dat stapje voor stapje kleine veranderingen aanbrengen kan ik niet, dan merk ik gewoon geen verschil dus dat schiet niet zo op :p

Heeft ook veel te maken met het feit dat ik 9/10 tracks gewoon niet ken en dus nog nergens echt op de limiet rijdt vooral in zo'n eerste practice sessie, dus dan kun je ook niet echt merken of je setup nou sneller is of niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
OK thx , ikke ongeduldig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Service terug Up & running, enige verandering lijkt iets aan Homestead Miami Speedway te zijn... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmmm eerste race ging aardig (meer ook niet), lag na enkele rondjes op P5 maar wist dat ik die niet ging behouden, langzaam werd ik ingehaald, paar keer halve spin enzo. Op de helft ging het helemaal mis, twee rondjes achter elkaar bij zowat elke bocht gespind, geen idee wat daar aan de hand was. Rondje daarna was het weer prima. Rondje 21 spin ik in die korte bocht voor het lange stuk en kan hem niet houden ook al sta ik op de rem, tik ik de muur aan en wiel scheef... Sta nog in de pits maar die gaat niet repaired worden denk ik :-(

Had wel een vet moment met de P6 achter me (hij was eigelijk P5 maar ging het gras in waardoor ik inhaalde). Hij kwam op het stuk omlaag na de chicane naast me rijden met meer snelheid, ik gaf hem wat ruimte maar hij deed het prima en nam heel strak de binnenkant. Daardoor kwam ik echter met veel meer snelheid de bocht uit en hij dekte de normale lijn niet af waardoor ik er weer naast ging en er zelfs bijna voorbij op de start/finish straight. Maar goed, die eerste bocht is niet te doen met twee man, ik remde heel veel (hij ook denk ik, hij nam weer mooi de binnenkant) maar kwam net het gras op en moest dus van het gas af waardoor hij er toch vandoor kon. Was heel vet geweest als ik hem daar nog had terug gepakt 8) , ook al had hij me in dat zelfde rondje waarschijnlijk weer ingehaald :+

[ Voor 42% gewijzigd door NickThissen op 05-10-2011 21:10 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nou dat was een Star Mazda race om vlug te vergeten. Gozer die al in de eerste ronde eraf gegaan was en een ronde achter lag blockte me de hele tijd, 'k reed er hem zelfs een keer af doordat hij toch nog voor m'n neus de bocht instuurde. Wat later zat ik samen met nog iemand achter hem, die liet hij ook niet voorbij.

Ging hierdoor zelf van de baan in turn 1, had F3 niet aan, leiders vlogen langs me heen, was ruimte genoeg. Bocht verder reed #2 de leider van de baan; probeerde hij het nog in mijn schoenen te schuiven ... en werd ik een idioot genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ach ja, sommige mensen nemen het iets te serieus....LOL

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 29 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.