Ik heb aan het eind van de race nooit gekeken, maar gisteren merkte ik dat ik veel aan het glijden was dus keek tijdens de race een keer, dat was na 15 rondjes ofzo, en alles stond nog op > 97%, dus 45% vind ik erg veel tire wear... Of update dat pas nadat je de pits in gaat ofzo? Volgens mij doet niemand in de SM ooit een pitstop, het minieme verschil dat je ermee wint (banden sowieso bijna niks, fuel maar weinig) wordt door de lange en langzame pitstraat (en vrij lange pitstop) toch teniet gedaan, ik gok dat je wel 20 seconden zult verliezen ofzo dus het is niet echt een goed idee...Soundless schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:28:
Nou gebeurde het spinnen vooral aan het einde van de race. Ik besloot dan ook maar de banden te bekijkeen en bleek dat mijn voorbanden op L=49% en R=45% stonden. Doen jullie 1 pitstop met de SM ? Is het nuttig ? Komt de sluitage vooral door de offroads (al waren dat er nit al te veel) of zorgt dat voor (bijna) geen wear?
Straks de race van 20:30 nog proberen, waarschijnlijk m'n laatste op zandvoort, ik hoop dat deze wel goed gaat...
[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 02-10-2011 19:47 ]