JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:30:
Wat jammer voor jou Nick. Ik zat er vlak achter en zag het gebeuren. Hij drukte je zo van de baan.
En wat een enorme klapper in ronde 1 bij het opkomen van het rechte eind. Belachelijk. Ik zag ze vliegen

Maar goed wel ik werd wel 10de

Ja, die eerste viel opzich nog wel mee, hij dacht misschien dat hij me al voorbij was (lang niet, maar goed), en hij had natuurlijk zelf ook weinig plaats. Kan gebeuren. Die tweede echter was belachelijk slecht van hem, hij staat gewoon dwars, half tegen het verkeer in te kijken. Hij ziet mij komen met een relatief lage snelheid, ik had 3 meter ruimte aan de binnenkant, en hij begint gewoon te rijden om zich om te keren en knalt zo tegen m'n zijkant op! Ging paar keer over de kop en land op m'n dak waardoor ik moest towen 40 sec (was 10 meter buiten de pit maar goed

) en na 4 min repairs was er niet meer mee te rijden. Jammer want was wel doorgereden, vind de radical ook leuk!
Ergste vind ik nog datie niet eens sorry zegt. Heeft 4 min achter me gestaan in de pits en ik kwam hem zelfs daarna in een SM practice nog tegen. Ik vroeg nog of hij het was die me 5 min eerder zo lomp van de baan ramde... "yes that was me". Quit. En bedankt
SM race ging op zich goed, op de laatste paar ronden na... Hele race was het wel spannend, veel mensen achter me die me in probeerde te halen maar steeds net niet lukte. Vond dat ze wel allemaal heel sportief en veilig waren, ze probeerden het bij elk gaatje maar het ging steeds net niet, en ze pushte dan ook niet door. Tot ronde 24, komt ene Bruno nog wat die ik nog niet eerder had gezien (zal wel in de pits gestart hebben ofzo) en plop hij zet hem er zo langs in die bocht vol gas linksaf voor de chicane. Dat gaat natuurlijk nooit, dus we raken elkaar. Gelukkig ging ik niet eraf maar had wel beetje damage, waardoor ik 2 rondes later nog een plek verloor en dus 5e werd, waar ik best 3e had kunnen pakken.
Inhalen in die bocht gaat wel, maar dan moet je wel beide niet volgas erdoor willen dat PAST GEWOON NIET lol... Ik hield beetje in maar hij pakte gewoon de race lijn en komt dus helemaal wijd uit en tikt me zo aan... Denk even na aub
Iets anders... Ik begin toch aardig verslaafd te raken aan iRacing dus ik ben er over na aan het denken een beter stuur te kopen. Absoluut geen 500 euro dingen, dat vind ik echt veel te duur, maar liefst een G25/G27. Nu koop ik liever geen tweede hands stuur tenzij ik het echt veel goedkoper kan vinden dan nieuwprijs en dat lukt nog niet zo, op markplaats gaat een G25 toch voor boven de 150 euro, en het is dan maar de vraag hoe goed hij nog werkt. Daarom koop ik liefst toch een nieuwe, maar volgens mij wordt de G25 niet meer verkocht, dus zal het een G27 moeten worden... Vind hem hier in de pricewatch voor 240 euro, maar nu vraag ik me af of het niet goedkoper kan (nieuw dan)? Of verwacht iemand dat ze misschien in prijs gaan zakken met de komst van die nieuwe duurdere stuurtjes (ik denk het niet...) en kan ik dus beter wachten?
[
Voor 21% gewijzigd door
NickThissen op 17-09-2011 23:51
]