iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.186 views

Onderwerpen

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 05:58:
[...]

Klinkt mooi. Ik heb echter een budget van 600 voor alleen de pc, dus moet nog wat gaan puzzelen :) . Scherm e.d. heb ik al, Eyefinity ga ik er niet doorkrijgen bij de vriendin, dat mocht alleen als ik er een aparte kamer voor heb, en die heb ik nu nog niet (volgend huis rekening mee houden :+ )
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2011

Het gamesysteem van de best buy guide is ongeveer 600 euro.

iRacing Profiel

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Thnx voor de tip, totaal niet meer aan gedacht. Ga ik even bekijken :)

My iRacing profile | Strava

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vraagje voor Joep.

Heb je de sessie voor vanavond ingepland? Zo ja kan je hier de details posten.

iRacing Profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:45
Ik ben vanavond niet van de partij trouwens, heb een etentje.

JoepW in "iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing"
GoT - Skip training & Fun Race
Datum 15 september 2011
Aanvang 20:30
Circuit New Hampshire Motor Speedway / Road with South Oval
Auto('s) Skip (Vrije setup)
Wachtwoord gotfun
Ingepland in iRacing Gedaan door JoepW
Programma
Vrije training 20:30 - 21:30
Kwalificatie 21:30-22:00
Race 22:00-22:30
Opmerkingen Fun race

[ Voor 78% gewijzigd door Red Baron op 15-09-2011 10:09 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Och helemaal vergeten dat dat voortaan in de eerste post staat. 8)7

iRacing Profiel

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik zal er vanavond ook bij proberen te zijn. Weet alleen niet of het lukt.

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hoogie2004 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:56:
[...]

Thnx voor de tip, totaal niet meer aan gedacht. Ga ik even bekijken :)
Het 600 Euro-systeem heb ik ook zo'n beetje staan alleen dan met een 2e hands 460NVIDEA-kaart en de CoolerMaster Silent Pro 600 voeding. De CM690 Advanced-kast is trouwens erg groot, ik vind het wel mooi, maar je vriendin misschien wat minder ;)

Het Asrock 970-bord (met twee videokaart-slots!!) en de X4 processor zijn prima en met 8GB doe ik tussen 200 en 300 FPS, mocht je nog budget hebben dan is een SSD echt een droom. Mijn PC staat binnen 20 seconden helemaal speelklaar.....superinvestment.... 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Ericjooo op 15-09-2011 11:38 ]

iRacing Profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:37:
[...]

Het 600 Euro-systeem heb ik ook zo'n beetje staan alleen dan met een 2e hands 460NVIDEA-kaart en de CoolerMaster Silent Pro 600 voeding. De CM690 Advanced-kast is trouwens erg groot, ik vind het wel mooi, maar je vriendin misschien wat minder ;)

Het Asrock 970-bord (met twee videokaart-slots!!) en de X4 processor zijn prima en met 8GB doe ik tussen 200 en 300 FPS, mocht je nog budget hebben dan is een SSD echt een droom. Mijn PC staat binnen 20 seconden helemaal speelklaar.....superinvestment.... 8)
Die kast moet ik nog wat op verzinnen idd. Had een Lian-li op het oog die grote videokaarten aankan, dus moet even gaan uitzoeken of de GTX 480 van Joep daarin past. (Hartelijk dank voor de mooie deal joep _/-\o_ )

• Ericjooo
Suzuka gisteravond even proberen te racen....Epic Fail, met 34 liter is de auto zooo anders en onder de 2:00.7 was met de Joep-setup niet te rijden. Nu hielp het ook niet mee dat de rembalans op 52% stond aangezien er erg lastig mee te remmen was. Vandaag nog even kwali-modus en rembalans op 49% gereden en toen kwam ik wel op 1:59,0 met nog ruimte voor verbetering.

Ik ga nog wel een beetje pielen met de volle tank-setup want dit was helemaal niets....haha

EDIT: beetje meer vertrouwen gekregen en nu een 1:59,7 met 34 liter. Tja, er gaat niets boven meters maken!!

[ Voor 10% gewijzigd door Ericjooo op 15-09-2011 14:15 ]

iRacing Profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:25:
Suzuka gisteravond even proberen te racen....Epic Fail, met 34 liter is de auto zooo anders en onder de 2:00.7 was met de Joep-setup niet te rijden. Nu hielp het ook niet mee dat de rembalans op 52% stond aangezien er erg lastig mee te remmen was. Vandaag nog even kwali-modus en rembalans op 49% gereden en toen kwam ik wel op 1:59,0 met nog ruimte voor verbetering.

Ik ga nog wel een beetje pielen met de volle tank-setup want dit was helemaal niets....haha
Kun je doe 'Joep' setup misschien even delen? Mijn setup nog geprobeerd?

Ik rijd overigens de hele baan met rembalans op 50%, behalve turn 1-2, daar zet ik hem op 49%. Hopelijk nog tijd om een race te doen dit weekend.

• Ericjooo
Pfff, even de smet van gisteravond weggewerkt met een nette 5e plek in de 2272 SOF-race vanmiddag. In ieder geval weer wat punten!! Qua inc.gaat het wel lekker momenteel aangezien ik dit seizoen gemiddeld 3 per race scoor waar ik vorig seizoen op 3.91 zat.....ach, al doende leert men :)

iRacing Profiel

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
eindelijk.... Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/image.jpg

(Mijn iRacing profiel)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Wow ziet er goed uit! Mijn volgende sim update wordt de CSP. Alleen wanneer die komt, dat is nog maar even de vraag. Ik hoop in januari 2012.

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Ziet er super uit zeg....

Zit echt vast met de SM op suzuka, na een uur ploeteren vanmiddag mijn tijd met een tiende verbeterd naar 1:57.5, denk dat het tijd is om naar een goede race set te gaan kijken.

iRacing Profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zo, alles besteld en met joep geregeld. Morgen even wat spullen halen @Joep en hopelijk ook bestelling webshop al binnen (voor 21:00 besteld, morgen in huis, ik ben beniewd). Dus hopelijk zaterdag weer gamen :)

• MartijnA3
Ook maf, schakel ik de shadows on track uit (had ik alleen nog aan staan bij Suzuka), krijg ik geen hogere fps. :/

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Had dat nu niet gepost, nu begin ik ook te twijfelen :/
Crap, was aan het twijfelen.... nu dus niet meer :p

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 15-09-2011 19:50 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:56:
Ook maf, schakel ik de shadows on track uit (had ik alleen nog aan staan bij Suzuka), krijg ik geen hogere fps. :/
Inderdaad mafffffff.
------------
Ik kom er zo aan. Beetje te laat geworden..... TOT ZO bij de Skip fun race!

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 15-09-2011 20:37 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• MartijnA3
Echt lang, 28 ronden Suzuka. Vooral als je de hele race in je eentje rijdt op P4. Ronde 26 gespind in turn 1 en verremd voor de chicane in de allerlaatste ronde, maar verder niet veel fouten. Persoonlijk snelste raceronde 1:58.132 met de setup van Lopez, wel flink de rijhoogte verhoogd ivm de 34 liters.

iRacing Profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zo voor de gein ff practicje op suzuka gedaan met star mazda. mooie baan!
Onboard + telemetry 1.57.890 (zomaar paar practice laps voor de fun)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Star Mazda - lap 13 - Uitkomen van de 130R, wieltje in het kunsttapijt en hoppa: tellen jullie even mee?

http://users.telenet.be/fuelke/130R-Spin.rpy

Ik denk 5 keer rond mijn as & nipt uit de bandenmuur gebleven :o

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Zo, dat was een leuke GoT night op New Hampshire :)

Lekker gepracced, m'n eerste qualify gereden (pole position, yay!) and ~10 rondjes op kop gereden. Helaas begon daarna bij mij ook de vermoeidheid toe te slaan en spinde ik een paar keer. Aangezien er toen nog maar 2 mensen in dezelfde ronde reden ben ik maar gekapt, dat is echt saai.

Erg leuk dus, alleen volgende keer graag iets eerder. Practice/qualify tot 21:00 en dan racen wat mij betreft :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 11:02
Kon er niet bij zijn, vanavond met de skip helaas.

Net nog wel ff de quali van 2300 gereden met de setup van Frank. Tnx nog voor het delen.
1.58.5
Eigenlijk best wel trots op. :)

Maar is kijken of ik morgen tijd kan maken voor een race, kan ook best wel stabiele rondjes rijden nu, zonder al te veel fouten.

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

Ik zat in dezelfde Q..... Ben erg blij met m'n 1:58.904 meteen PB verbeterd...
Heb met m'n eigen setup gereden... nog wel behoorlijk verbouwd na de practice sessie van dinsdag..
Kan er redelijk stabiel mee rond komen...

met 13,x liter gestart.... da's al meteen 'n groot verschil qua handling....
Morgen maar eens oefenen met race fuel...

Hoe rijden jullie bocht 1&2? Vóór bocht1 kort remmen om snelheid eruit te halen en in de 5 insturen? en bocht 2 in de 3e versnelling?
Of bocht 1 volgas, en daarna pas aanremmen voor bocht2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:45:
Ik zat in dezelfde Q..... Ben erg blij met m'n 1:58.904 meteen PB verbeterd...
Heb met m'n eigen setup gereden... nog wel behoorlijk verbouwd na de practice sessie van dinsdag..
Kan er redelijk stabiel mee rond komen...

met 13,x liter gestart.... da's al meteen 'n groot verschil qua handling....
Morgen maar eens oefenen met race fuel...

Hoe rijden jullie bocht 1&2? Vóór bocht1 kort remmen om snelheid eruit te halen en in de 5 insturen? en bocht 2 in de 3e versnelling?
Of bocht 1 volgas, en daarna pas aanremmen voor bocht2?
Ik startte de quali met 11 liter, zodat ik wat langer door kon rijden, maar maakt inderdaad wel verschil.
Ook wel grappig, ik verbeterde ook mijn pb in deze quali.

Maar bocht 1 & 2, ik zat ispeed na te kijken net na deze sessie, en zie dat de echt snelle jongens hun gas los laten in bocht 1 en nemen de bocht dus in 6, en dan een beetje remmen en driften voor/in bocht 2.
Ik rem wel iets voor bocht 1 en neem hem in zijn 5, en rem dan bij om bocht 2 in zijn 3 te kunnen halen.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was gezellig gister. Jammer alleen dat de opkomst wat laag was. maar heb goed kunnen oefenen. Beste tijd op 1.11.1 staan nu waar ik tot frustratie aan toe net niet de 1.10 hoog haal. Maar die zit er wel in.

Race ging zoals ik voorspeld had. Wie niet spint wint. En laat ik nu degene zijn die niet spinde. >:) Kon een lekker tempo rijden. Op begin van de race zaten de eerste 3 ook redelijk bij elkaar. Kon zelfs beetje men voorganger pushen. Maar na wat kleine foutjes van mij ontstond er een gaatje (2 a 3 sec). Daarna in men ritme gekomen en in een ronde de nr 1 + 2 zien spinnen voor men neus. Vanaf dat moment de P1 niet meer uit handen gegeven en druk was ook snel weg door nog meer spins en foutjes van men tegenstanders. Uit eindelijk met een gemiddelde van 1.11.9 en een snelste ronde van 1.11.1 de race afgesloten zonder groffe fouten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik moet iig wat meer op mijn bandentemperatuur gaan letten. Normaliter doe ik daar niet zoveel mee, maar ik merkte gedurende de race dat de grip met name op het oval gedeelte toch wel fors terugliep.

Laatste sector van de baan is trouwens echt een hel.... Snelste tijd tot nu toe is een 1:11.01, met een optimal van 1:10.3x.... Verlies bijna iedere ronde 3/4 tiende in de laatste sector, wat me dus tegen houd om in die 1:10 te komen :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even wat pesten voor mensen met de 'nieuwehardwarekriebels':

AMD Phenom II X4 955 (3.2 Ghz)
8 GB ram
Crucial M4 64GB SSD
Nvidia GTX480 1,5 GB

Morgen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Netjes hoor. Moet je voorlopig wle mee voorruit komen.

Heb zelf net glasvezel aangevraagd hier. UPC gaat de deur uit. Ben het beu met die verbindings problemen. Hopelijk dus over een maandje stabiele verbinding. En lekkere upload ook dan. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
wel jammer van die dikke bezels "ga pas triple setup als ik goeie monito vind met bijna geen bezels" en natuurlijk als de 7000 reeks van amd uitkomt ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kan je vertellen dat je de bezels helemaal niet ziet als je iracing goed instelt. Ik zie ze niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik denk erover om de fanatec GT2 te gaan kopen en dan die clubsport editie, maar ik zie ook daar er een nieuwe uitkomt, weet iemand wat van dat nieuwe stuur en of die beter wordt dan de gt2 serie?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Er komen twee nieuwe stuurtjes. Hieronder een tabelletje met de verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Temp/Knipselcompare.JPG
Met dank aan Roy Visser

CSW
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/08/clubsport.jpg

CSR Elite
Afbeeldingslocatie: http://pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2011/06/forza-motorsport-csr-1.jpg

Beide zijn qua behuizing hetzelfde. Grootste verschil zit in het quick release systeem en de ps3/xbox360 compatibiliteit.

Beide stuurtjes zitten wel een prijs klasse hoger dan de GT2. Wat ook een zeer fijn stuurtje is, helemaal in combinatie met de Club Sport Pedals.

[ Voor 12% gewijzigd door Phydomir op 16-09-2011 11:21 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die csw blijft een gaaf ding. Maar 600 + 200 voor pedalen (en dan nog een f1 wheel?) Is toch echt iets teveel. Misschien als dit stuur versleten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Het F1 stuur zit al bij de €600. Het is 450 voor de base en 150 voor het stuur zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat ik begrepen heb zijn de GT2 sturen en GT3 ook bijna hetzelfde. GT2 heeft verlichte knoppen maar qua FFB en bouwkwaliteit zou het identiek moeten zijn.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:44:
Wat ik begrepen heb zijn de GT2 sturen en GT3 ook bijna hetzelfde. GT2 heeft verlichte knoppen maar qua FFB en bouwkwaliteit zou het identiek moeten zijn.
En ondersteuning voor de Xbox 360. Reden dat ik de Turbo S (voorganger GT2) heb aangeschaft in plaats van de GT3. Kon er dan ook Forza 3 mee spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-09-2011 13:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als ik 'om ga' koop ik de CSW met F1 en TW stuurtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:24:
Als ik 'om ga' koop ik de CSW met F1 en TW stuurtje ;)
Als ik de staatloterij win ga ik ook om :+
(of als mijn huidige stuur het begeeft,...) Er is nog zoveel dat ik wil hebben :(

#Edit:
Deze zal ik komende tijd ook wel wat gaan spelen (F1 2011):
http://ow.ly/6w74z

En dev-diary nr 4 voor F1 2011(over SC / tyres):
http://t.co/CP4XzzWt

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-09-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eind dit jaar ga ik denk ik m'n PC upgraden, sla ik m'n eindejaarsbonus op stuk. Daarna sparen voor triple monitor, maar dat gaat langer duren want dan heb ik denk ik ook een ander bureau nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik ga eens een race in de SM meepakken... Ging net tijdens practice vrij aardig, niet super snel maar wel een vaste pace zonder teveel fouten. Zal in de race wel tegen gaan vallen, ben benieuwd...

Zag net iemand trouwens crashen onder de brug en op een of andere manier begon hij enorm te stuiteren totdat hij als een stuiterbal tussen de brug en de grond op en neer bleef stuiteren _O- Stonden ook een paar man bij te kijken lol. Dat wil je niet in je race dat kost je een downgrade of 3 denk ik in SR 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:27:
Zag net iemand trouwens crashen onder de brug en op een of andere manier begon hij enorm te stuiteren totdat hij als een stuiterbal tussen de brug en de grond op en neer bleef stuiteren _O- Stonden ook een paar man bij te kijken lol. Dat wil je niet in je race dat kost je een downgrade of 3 denk ik in SR 8)7
Als dit in de race gebeurd, zou je toch wel met support + replay die incidents kunnen laten resetten hoop ik... Anders ga je van A naar Rookie 0.00 in een minuutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Denk toch dat ik maar voor de GT2 ga, pricerange voor die andere wordt net even te gek, wordt over 2 maanden ook papa, moet wel beetje redelijk houden.
Ik twijfel nog erg of ik ook aan iRacing ga doen, aangezien het niet echt de klasses heeft waar ik graag aan mee zou willen doen, ik zoek meer iets in de GT3 en 4 klasse zeg maar, al moet ik zeggen dat ik die mx5 wel gaaf vind, dat ze die er gewoon bij gedaan hebben. Ik speel nu netkar (meer om het pure realisme, althans ik vind dat het tot nu toe het dichtste bij het echte werk komt) en gtr2 (vanwege de GT's).
Of zeggen jullie allemaal dat iRacing echt 10 keer beter is.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Speedy55 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:44:
Denk toch dat ik maar voor de GT2 ga, pricerange voor die andere wordt net even te gek, wordt over 2 maanden ook papa, moet wel beetje redelijk houden.
Ik twijfel nog erg of ik ook aan iRacing ga doen, aangezien het niet echt de klasses heeft waar ik graag aan mee zou willen doen, ik zoek meer iets in de GT3 en 4 klasse zeg maar, al moet ik zeggen dat ik die mx5 wel gaaf vind, dat ze die er gewoon bij gedaan hebben. Ik speel nu netkar (meer om het pure realisme, althans ik vind dat het tot nu toe het dichtste bij het echte werk komt) en gtr2 (vanwege de GT's).
Kort en krachtig, iRacing is beter, veel beter. Online community van iRacing is vele malen groter als netKar (niet te vergelijken). En het realisme ligt hoger als bij GTR2.

Tevens zijn er in iRacing zoveel klasses dat ik me bijna niet kan voorstellen dat je niks kan vinden dat je wel leuk vind. Tevens is het deelnemers veld in de Pro/GT klasse behoorlijk groot als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hoogie2004 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:25:
[...]

#Edit:
Deze zal ik komende tijd ook wel wat gaan spelen (F1 2011):
http://ow.ly/6w74z

En dev-diary nr 4 voor F1 2011(over SC / tyres):
http://t.co/CP4XzzWt
Hmmm, Joep en ik hebben nu ook een PC.....misschien kunnen we nu wel meekomen.....haha....met de Pipo-station 3 werkte het niet echt :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Speedy55 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:44:
Ik ben ook fervent netKar Pro speler van het eerste uur (2006). Voor mij is NKP nog steeds het meest realistisch. Ja, ook realistischer dan iRacing.

Toch speel ik meer iRacing. Veel meer iRacing. Waarom? Simpel, je kunt elk uur van de dag wel een race vinden tegen tegenstanders van jouw niveau. De combinatie met kampioenschappen kan me gestolen worden. Voor mij is het constant pick-up racing van extreem hoge kwaliteit. Vanwege SR kun je racen tegen mensen die je totaal niet kent en doorgaans is het safe en veilig.

iRating zorgt voor een leuke motivatie om races uit te rijden en jezelf te verbeteren.

Tenslotte zijn de tracks van iRacing van het áller áller hoogste niveau.

Probeer eens drie maanden voor de prijs van 1. Dat kost geloof ik 8 euro. Daar kun je je geen buil aan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Well said!

Maar eh, ik zou nog even wachten als ik hem was, over 2 maand papa? Dan is je race-leven even over! :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:21:
Well said!

Maar eh, ik zou nog even wachten als ik hem was, over 2 maand papa? Dan is je race-leven even over! :+
Nja, je wordt midden in de nacht wakker van huilende baby, en als die dan slaapt en je bent toch wakker, kun je net zo goed nog even een race meepakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Dat is de eerste week leuk, maar daarna hang je in lap 1 al in de barriers vanwege slaaptekort. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hah, dat geen beter dan verwacht :D In de pits gestart, zag dat ik midden in het veld zou starten en wilde toch graag de eerste bocht doorkomen. Dat bleek een goeie keuze te zijn, na een rondje lag ik al 12e. Ben niet echt wrakken tegen gekomen maar blijkbaar had ik toch 8 man ingehaald :/ Toen nog een paar plaatsen kunnen winnen, vrij constant gereden rond de 2:00 rondetijden (snelste 1:59.7) en na nog een paar crashes voor me uiteindelijk 5e geworden :) Flink wat off tracks en een loss of control maar gelukkig bijna overal genoeg uitloop ruimte dus niet kapot gegaan, en toch nog +0.14 SR omdat het nou eenmaal een HELE hoop bochten zijn :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Hmm leuk al die voorspellingen.... zie de bui al hangen (meissie is begin februari uitgerekend)

Nu nog maar ff snel A license halen voor Oval en Road, dat gaat straks niet meer lukken ben ik bang ;)

Edit: Netjes hoor nick, lekkere iRating gain ook +60

[ Voor 12% gewijzigd door ramsho op 16-09-2011 15:42 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kinderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
NickThissen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:38:
Hah, dat geen beter dan verwacht :D blijkbaar had ik toch 8 man ingehaald :/
Ik heb de race meegekeken....netjes hoor, de mannen die je ingehaald hebt lagen 1,2 en 3 en maakten bijna allemaal solo een fout. De derde kwam in aanraking met een (Iberiaanse....grrrr, klojo's) achterblijver die veel te druk met zichzelf was en gewoon midden op de baan bleef rijden.....

Jammer dat het veld niet gesplit was want dan had je een stuk hogere SOF gehad, nu zaten er vogels met een paar honderd iRating bij en dat drukt de SOF zo :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
ramsho schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:39:
Hmm leuk al die voorspellingen.... zie de bui al hangen (meissie is begin februari uitgerekend)
Gewoon een baan zoeken waarbij je na 2400 uur thuiskomt....dan is de rust daar en kan je gewoon lekker rijden....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ericjooo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:25:
[...]

Ik heb de race meegekeken....netjes hoor, de mannen die je ingehaald hebt lagen 1,2 en 3 en maakten bijna allemaal solo een fout. De derde kwam in aanraking met een (Iberiaanse....grrrr, klojo's) achterblijver die veel te druk met zichzelf was en gewoon midden op de baan bleef rijden.....

Jammer dat het veld niet gesplit was want dan had je een stuk hogere SOF gehad, nu zaten er vogels met een paar honderd iRating bij en dat drukt de SOF zo :'(
Ja ik dacht al wat gescheld te horen / zien op de chat maar heb er niet op gelet. Het kwam ook best als een verrassing toen die announcer opeens zei dat ik 5e lag. Helaas wel veel alleen gereden, vooral op het eind nog 20 sec voor en achtersprong. Een race van 28 rondjes is wel lang op suzuka, al vond ik het deze keer nog wel meevallen (op een of andere manier was ik heel geconcentreerd, stuk meer dan normaal), maar als ik het 's avonds nog moet doen na een lange dag dan gaat het niet lukken denk ik...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Leuke race net :)
Bij start paar man voorbij, paar man kunnen inhalen, en de rest elimineerde zichzelf. Uiteindelijk gewonnen met 12 seconde voorsprong op de nr2, en als klap op de vuurpijl.... incidentvrij :p Helaas aantal mensen met een iRating van <1000, dus SoF was maar 1477. Desondanks toch 81 in de plus, en bijna over de 2000 heen. SR eindelijk ook weer goed, en nu op 4.49.

Alleen.... snappen sommige mensen het principe blauwe vlag niet, of negeren ze die maar gewoon? Reed een kerel mee die (volgens eigen zeggen) normaal alleen ovals rijd (was te merken, gemiddelde tijd was 12 seconde te traag...), maar die negeerde volgens mij alles. Kostte me paar keer bijna een halve minuut om er voorbij te komen, en dat was omdat ie (onbewust) teveel ruimte liet. Zo reden er nog een paar meer rond. Altijd hachelijk momentje om die voorbij te rijden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:36:
Alleen.... snappen sommige mensen het principe blauwe vlag niet, of negeren ze die maar gewoon? Reed een kerel mee die (volgens eigen zeggen) normaal alleen ovals rijd (was te merken, gemiddelde tijd was 12 seconde te traag...), maar die negeerde volgens mij alles. Kostte me paar keer bijna een halve minuut om er voorbij te komen, en dat was omdat ie (onbewust) teveel ruimte liet. Zo reden er nog een paar meer rond. Altijd hachelijk momentje om die voorbij te rijden.
In iRacing is de blauwe vlag optioneel (het is een waarschuwing). Terwijl wij hier in europa gewend zijn dat het een verplichting is (laat de langzame auto voorbij), de verplichting geld bijna nergens, behalve Formule 1 en enkele andere klassen. Is een aantal pagina's terug ook al een hele discussie over geweest in dit topic.

Overigens ga ik uit fatsoen netjes aan de kant, en dat wordt altijd gewaardeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-09-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ja, ik zat ook al te denken aan die discussie. Kan me alleen geen reden bedenken waarom je iemand niet voorbij zou laten. Zelf kost het je amper snelheid, en je bespaard de ander er een bak ellende mee, plus het risico dat deze persoon risico gaan nemen om er maar voorbij te komen.

Maar goed, dat is mijn mening. Persoonlijk ga ik ook niet a la minute aan de kant als ik een blauwe vlag krijg (das vanaf 1,5/2 seconde ofzo?), maar als mensen op een halve seconde ofzo achter me zitten krijgen ze gewoon de ruimte.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hoogie2004 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:40:
[...]
Overigens ga ik uit fatsoen netjes aan de kant, en dat wordt altijd gewaardeerd.
Niet geheel onverstandig, je helpt zowel de snellere rijder als jezelf niet met stoer op de ideale lijn blijven rijden; sterker, als je hem netjes laat passeren kan je bijna een rondje van zijn lijnen/slipstream profiteren en levert het alleen maar winst op.

Als meer mensen dat nou zouden snappen zou het allemaal een stuk relaxter worden. Het is net als met voorrang, dat krijg je.....als je het neemt wordt het een zooitje 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff, volgende race weer een drama :S Volgens mij had ik op het begin een tikkeltje schade opgelopen ofzo, door even door het grind te gaan (hoorde een klap toen ik weer de weg op ging), iemand hield weer eens geen rekening met me en duwt me zowat van de baan af. Daarna kwam ik totaal niet mee, ronde tijden waren 0.5 langzamer dan ik gewend ben, af en toe raakte ik ineens grip kwijt om geen reden, overal enorm veel onderstuur, terwijl ik aanrem in een bocht kan ik de neus gewoon de bocht in wijzen maar zodra ik de rem los laat springt hij als een veer weer naar voren toe :S
Toen in ronde 14 ofzo weer superveel onderstuur, kwam gewoon de bocht niet door, ging te wijd, gras op, spinnen en wiel scheef... Einde race :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Kom jongens, allemaal de Radical induiken nu

4m voor de race, 4 man ingeschreven :'(

Edit, het zag er naar uit dat we met z'n 5-en zouden zijn, dus ook maar withdrawn, om 21h30 nog eens proberen

Mag ik ook vragen wat jullie van mijn suggestie vinden? http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1812513.page

[ Voor 61% gewijzigd door Fuelke op 16-09-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zou een leuke toevoeging zijn idd.

Over de Radical, ik ga vanavond de nachtdienst in dus ging gister wat later naar bed om in mn ritme te komen en toen waren er 19 man in de race van half 3. Was voor mezelf echter niet zo verstandig om mee te doen, in lap 4 zat ik vast in de vangrail, 98 iRating eraf. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke baan Suzuka maar 28 rondjes is toch echt te lang.. Ik kan 9/10 keer niet m'n concentratie houden zo lang. Deze keer lag ik 4e in ronde 15 ofzo, met de nummer 5 zo'n 15 sec achter me. Vanaf dat punt steeds meer foutjes gaan maken, af en toe off track, soms een millimeter naast de baan en meteen dwars, en dus zag ik hem per rondje 2 seconden dichterbij komen zowat... Laatste ronde weer dwars in degner1 , geen idee waarom, ik zal wel in het gras gezeten hebben ofzo want hij stuurde niet in maar spinde gewoon, dus in het laatste rondje nog een positie verloren... Ik merk echt dat ik rond ronde 15 zoiets heb van "nu zal het wel bijna gedaan zijn" en dan kijk ik en ben ik pas net over de helft 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij mij is het een echt iRacing weekend.
Hoogie is net geweest om de HW op te halen en ff 3 schermen en Fanatec te ervaren ;)
Morgen komt Richard met zijn eigen stuur en PC en gaan we samen lekker rije en testen.
Kan goed zijn dat ik vanaf een uur of 1-2 's middags een trainingsessie open zet voor GoT'rs waarin Richard en ik dan gaan trainen. We zien wel.
In ieder geval eens even flink wat testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:19:
Hoogie is net geweest om de HW op te halen en ff 3 schermen en Fanatec te ervaren ;)
Morgen komt Richard met zijn eigen stuur en PC en gaan we samen lekker rije en testen.
Kan goed zijn dat ik vanaf een uur of 1-2 's middags een trainingsessie open zet voor GoT'rs waarin Richard en ik dan gaan trainen. We zien wel.
Oh, ik wist niet dat het open dag was :P

Klinkt goed morgen een training, ik ben er denk ik wel bij dan, ligt eraan welke auto/track natuurlijk (SM op suzuka neem ik aan?)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goed aangenomen ;)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:19:
Ben ondertussen al uurtje thuis, royaal. En alles zit in elkaar, windows install loopt as we speak.
Morgen Dus weer racen :)

Het past wel allemaal maar net in die kast zeg...
Joep die videokaart lijkt ervoor gemaakt, nog 1cm speling achterkant en nog minder aan de bovenkant....

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-09-2011 01:06 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hehe. Mooi dat het past....
Ik ben de boel aan het opschuiven zodat ik niet meer zo snel het linker scherm raak bij 'instappen'. Meer werk dan ik d8. ;(
Voordeel: ik kan de boel nu ook aan het schuine dak vastschroeven ;)

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 17-09-2011 10:47 ]

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even de SM race op Suzuka meegenomen. Drama en heel veel mazzel tegelijk.
2x een ongeluk waar ik niks aan kon doen (nr1 komt zomaar weer de baan opzeilen... en iemand die bijna spint en em nog vangt, maar daarna precies voor me neus terecht komt)
1x gespind bij het ontwijken van nick :+
en nog 2x offtrack doordat de auto behoorlijk krom was na het 2e ongeluk

Maar iedereen voor me ging er ook af, en dus werd ik 2e *O*

http://members.iracing.co...onid=4145795&custid=61620

• NickThissen
Nou, dat was een... vreemde race :p In ronde 3 spint iemand voor m'n neus, kon hem niet ontwijken en hij draait tegen m'n achterkant aan waardoor ik wat schade op liep. Wilde door rijden maar hij was te tricky, heel onvoorspelbaar, daardoor Hoogie nog bijna de muur in gejaagd omdat hij me moest ontwijken dus toen ben ik maar de pits in gegaan. Daardoor dus vanaf ronde 4 ofzo helemaal niemand meer tegengekomen, F3 schermpje was helemaal rood en blauw, niemand meer in mijn lap, dus het was vrij saai... Daardoor ook vaak off track maar goed... Toen vielen er meer en meer mensen uit, uiteindelijk was ik 6e, 5e, 4e, en in de laatste ronde stond de nummer 3 opeens 5 meter voor de finish lijn stil zonder fuel, dus toch nog 3e geworden, haha ! 8)7

+66 iRating maar -0.15 SR :-(

Hoogie, die eerste contact in ronde 1 was echt onnodig ja. Ik zat vlak achter jullie dus kon het goed zien. Hij zag dat we eraan kwamen, stopt zelfs even, en begon toen weer te rijden, kwam steeds dichter bij jou achterwielen, maar reageerde gewoon niet en stuurde er gewoon in 8)7 Als hij gewoon aan de buitenkant bleef was er niks aan de hand geweest, beetje rare actie dus.

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 17-09-2011 11:43 ]

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:40:
Hoogie, die eerste contact in ronde 1 was echt onnodig ja. Ik zat vlak achter jullie dus kon het goed zien. Hij zag dat we eraan kwamen, stopt zelfs even, en begon toen weer te rijden, kwam steeds dichter bij jou achterwielen, maar reageerde gewoon niet en stuurde er gewoon in 8)7 Als hij gewoon aan de buitenkant bleef was er niks aan de hand geweest, beetje rare actie dus.
Vond het echt vreemd dat hij mij raakte. Ik zat aan de binnenkant en hij had 1,5 auto ruimte aan mijn buitenkant.... Ik zal niet zeggen dat het expres was, maar hij deed helemaal niks om het te voorkomen.... :( (en die gast had dan de hoogste iRating van alle racers op de baan, belachelijk)

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Pff, zo frustrerend... Elke keer als ik recht achter iemand rij in een oval en hem in wil halen, gaat die gast opeens op de buitenste lijn rijden om mij 'de ruimte te geven'... Blijf gewoon op je lijn rijden ofzo >_>
Ik ben dan geen pro-oval driver en heb er dan geen ervaring mee, maar als je een beetje logisch nadenkt snap je toch dat het dan JUIST erger wordt...

Zo haal ik natuurlijk nooit mijn D license :p

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ruimte aan de binnenkant geven lijkt me net logischer. Als iemand duidelijk sneller is laat ik hem daar ook voorbij, kan je meteen ook achter hem invoegen zonder tijdverlies.

• NickThissen
Ik heb even een dip met suzuka... Net een qualificatie gedaan maar kwam niet onder de 2:01 :S Snelste tijd die ik gehaald heb ooit is 1:59.3, tijdens lap 2 van een race (met 34 L fuel dus :S), dus zit er echt 2 seconden onder nu en ik kan niet sneller. Ik heb geen idee waar het aan ligt, zelfde setup in ieder geval. Split times bekijken met tab helpt ook niet echt, m'n optimal is iets van 1:58.0xx, paar keer toevallig een paar heel snelle secties gehad. Als ik nu zo goed mogelijk de laatste bocht uit kom dan lig ik voor de eerste bocht alweer 0.15s achter op m'n beste tijd, en iets van 0.23 op m'n optimal, wtf? :/

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

NickThissen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:51:
Ik heb even een dip met suzuka... Net een qualificatie gedaan maar kwam niet onder de 2:01 :S Snelste tijd die ik gehaald heb ooit is 1:59.3, tijdens lap 2 van een race (met 34 L fuel dus :S), dus zit er echt 2 seconden onder nu en ik kan niet sneller. Ik heb geen idee waar het aan ligt, zelfde setup in ieder geval. Split times bekijken met tab helpt ook niet echt, m'n optimal is iets van 1:58.0xx, paar keer toevallig een paar heel snelle secties gehad. Als ik nu zo goed mogelijk de laatste bocht uit kom dan lig ik voor de eerste bocht alweer 0.15s achter op m'n beste tijd, en iets van 0.23 op m'n optimal, wtf? :/
bekijk filmpje op pagina 73 paar terug.
Misschien heb je er wat ana onboard met gas + rem zichtbaar

• Hakulaku
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Hallo iedereen!

Ik zit erover te denken om een subscription op dit spel te nemen maar lees net dat je aparte auto's kan kopen (ook weer voor echt geld) en dat dat niet bij je subscription zit. Dus nu vroeg ik mij af, zijn alle circuits wel te berijden zonder dat je extra content moet kopen en heb je geen achterstand als je geen auto's koopt? (Pay 2 win?)

• NickThissen
Hakulaku schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:27:
Hallo iedereen!

Ik zit erover te denken om een subscription op dit spel te nemen maar lees net dat je aparte auto's kan kopen (ook weer voor echt geld) en dat dat niet bij je subscription zit. Dus nu vroeg ik mij af, zijn alle circuits wel te berijden zonder dat je extra content moet kopen en heb je geen achterstand als je geen auto's koopt? (Pay 2 win?)
Het racen in iRacing doe je in verschillende series. Een serie kun je zien als een seizoen van een aantal weken, waar elke week een andere track gereden wordt, maar wel elke week met dezelfde auto. Bij een standaard subscription krijg je een aantal auto's en een aantal tracks. Je kunt in ieder geval aan een aantal standaard series mee doen (de NVIDIA cup met de MX5 is erg populair en goed om in te beginnen). Als je wat verder komt (door VEILIG te rijden, niet door veel te winnen) kun je andere series gaan rijden. Daar zul je auto's en tracks voor moeten kopen.

Een standaard begin, voor road (en niet oval) in ieder geval, is beginnen met de MX5 in de NVIDIA cup, dan rij je op Lime rock en Okayama, daar hoef je niks voor te kopen behalve de subscription zelf. Als je uit je Rookie class bent stappen veel mensen daarna over op de Skip barber series, daar moet je een auto voor kopen (de Skip barber) en een aantal tracks, tenminste als je elke week mee wilt doen. Je bent natuurlijk niet verplicht, je kunt ook een weekje overslaan als je een track niet wil kopen. Volgens mij heb ik in een keer alle tracks van de Skip barber gekocht, op 2 na die al gereden waren de vorige weken, en dat kostte me iets van 40 euro, dus dat valt reuze mee. In de skip kun je daarna lang vooruit :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SM sessie open op Suzuka met PW = gotlan ;)
Richard zit hier bij me op zolder..... :)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:50:
Kom er zo aan :)

• ramsho
kom ook wel ff buurten zo

(Mijn iRacing Profiel)

• NickThissen
Kom ook wel ff langs, eerst ff pauze en wat studeren, net weer een race achter de rug...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Frank: 266.58_desktop_win7_winvista_64bit_english_whql is de naam van de file die ik gebruikte ;)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:44:
Frank: 266.58_desktop_win7_winvista_64bit_english_whql is de naam van de file die ik gebruikte ;)
Prima, die staat op de ARchive page van NVidia.

Effe installen, tot zo

• Ericjooo
JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:50:
Waar gaan we rijden dan?? Suzuka of Zolder?? Zolder is toch nog niet uit?? ....LOL

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
L@llo :)

Hmmmm, vanavond eens een afwijkend programma.
Voorafgaand aan de 21:30 race van de Radical doen ik en RIchard een hosted sessie op Watkins Glenn.
Dus vanaf 19:30 - 21:30 (zo ongeveer allemaal) zal er een trainingssessie van GoT zijn.
Aansluitend gaan we fun hebben met de Radical in de race.

(PS Als er weinig GoT opkomst is betaal ik het zelf wel hoor ;) )

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:01:

Voorafgaand aan de 21:30 race van de Radical doen ik en RIchard een hosted sessie op Watkins Glenn.
Dus vanaf 19:30 - 21:30 (zo ongeveer allemaal) zal er een trainingssessie van GoT zijn.

Misschien dat ik de race net haal, maar ben er bang voor... Tevens geen tijd om te oefenen dan :+

En, alsof wij dat allemaal bijhouden met die centjes voor nieuwe aanmeldingen, we vertrouwen erop dat alles goed komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-09-2011 17:23 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:01:

Voorafgaand aan de 21:30 race van de Radical doen ik en Richard een hosted sessie op Watkins Glenn.

Ik heb wel zin om ook een stukje mee te rijden om gelijk mn nieuwe wagen te testen.

How do you save a random generator ?

• NickThissen
Ik ga misschien ook mee doen :) Ik was af en toe al aan het kijken om de Radical eens te proberen, de tracks die er nu nog komen heb ik allemaal behalve Brands Hatch volgende week, dus dan koop ik alleen de auto en dan sla ik volgende week wel over, heb ik weer wat meer keuze. Straks even kijken hoeveel tijd ik heb.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben weer een nieuwe GoT rijder erbij: Hakulaku
Welkom en bedankt voor de donatie aan de GoT-PoT ;)

Training sessie voor de Radical op Watkins Glenn Classic Boot is open vanaf (2 uur).
PW gottrain

We zitten hier nog ff aan de koffie.....

[ Voor 42% gewijzigd door JoepW op 17-09-2011 19:30 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Vanmiddag even Watkins Glen geprobeerd met de Skip. Snap nog niet zo goed waarom ze die op de kalender gezet hebben. 80% van de baan is echt geen klap aan met die auto. Gaat veel te langzaam.

Xbox

• ramsho
Toch maar ff de race gepakt van 18:30 uur met de SM

Geweldig wat een afval race, begonnen als 8e geloof ik en als 4e geindigd.
Zelf ook 2x rond gegaan, maar daar lijkt het deze race ook wel om te gaan :)

bijna de 2000 grens van mijn iRating gehaald.

(Mijn iRacing Profiel)

• Red Baron
  • Laatst online: 10:45
Nice, ik ben ook van de partij in de radical race straks :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

BM schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:38:
Vanmiddag even Watkins Glen geprobeerd met de Skip. Snap nog niet zo goed waarom ze die op de kalender gezet hebben. 80% van de baan is echt geen klap aan met die auto. Gaat veel te langzaam.
Jah alleen is er niet veel aan. maar vanwege dat je in de race met slipstreamen bij snellere deelnemers in de buurt kan blijven is die altijd fun. Lastig om daar weg te lopen. Daardoor meestal leuke racejes.

iRacing Profiel

• NickThissen
Ik dacht dat radical races zo slecht bevolkt waren? Met nog 5 min te gaan al 27 mensen, dat is toch best veel of niet dan?

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Nou, ik had gedacht jullie terug te zien in de Radical race, alleen zijn we met 31 met nog 2m te gaan, dus zal ie splitten en zit ik in split 2.

• NickThissen
Ik ook vast... Geen idee eigenlijk. We gaan het zien he. Ik ben bang dat ik hem toch niet ga uitrijden...

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:28:
Ik ook vast... Geen idee eigenlijk. We gaan het zien he. Ik ben bang dat ik hem toch niet ga uitrijden...
Sorry dat ik waarschijnlijk zonder te oefenen je plek inneem :$

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien volgende keer dat ik ook meedoe , dacht nog om in te loggen zodat jullie een race hebben die telt maar dat schijnt dus geen probleem te worden. :)

Veel Plezier , en bedankt Joep voor het hosten.

How do you save a random generator ?

• NickThissen
Pff, wat een drama... Op het rechte eind word ik gewoon de muur in geduwd in eerste ronde. Ik zit aan de buitenkant links met twee man naast me, en die in het midden neemt gewoon hop de buitenkant en drukt me zo tegen de muur aan. Zal z'n spotter wel niet aan hebben gehad ofzo. Moest pitten door damage dus rondje rustig uit proberen te rijden maar dat lukte niet. Laatste bocht stond die gast wat me in de muur duwde dwars, ik kies om er aan de binnenkant langs te gaan, hij ziet me duidelijk komen, en begint gewoon te rijden :S Zelfde gast ramt me dus twee keer in de eerste ronde... 4 min repairs (en nog 16 min optional, yeah right), en nog niet mee te rijden... :X

Nou ja, dan maar de SM race straks meepakken, hopelijk gaat die beter.

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 17-09-2011 21:46 ]

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

hier nog een leuke practice @ laguna seca met Ford GT.
vondt hem altijd verschrikkelijk maar met de calibratie "hax" rijdt hij toch wel oke. ik doe 750 graden ipv de 900 als er gevraagd wordt 90 graden te draaien.

Pagina: 1 ... 19 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.