Nou, dat was een... vreemde race

In ronde 3 spint iemand voor m'n neus, kon hem niet ontwijken en hij draait tegen m'n achterkant aan waardoor ik wat schade op liep. Wilde door rijden maar hij was te tricky, heel onvoorspelbaar, daardoor Hoogie nog bijna de muur in gejaagd omdat hij me moest ontwijken dus toen ben ik maar de pits in gegaan. Daardoor dus vanaf ronde 4 ofzo helemaal niemand meer tegengekomen, F3 schermpje was helemaal rood en blauw, niemand meer in mijn lap, dus het was vrij saai... Daardoor ook vaak off track maar goed... Toen vielen er meer en meer mensen uit, uiteindelijk was ik 6e, 5e, 4e, en in de laatste ronde stond de nummer 3 opeens 5 meter voor de finish lijn stil zonder fuel, dus toch nog 3e geworden, haha !
+66 iRating maar -0.15 SR
Hoogie, die eerste contact in ronde 1 was echt onnodig ja. Ik zat vlak achter jullie dus kon het goed zien. Hij zag dat we eraan kwamen, stopt zelfs even, en begon toen weer te rijden, kwam steeds dichter bij jou achterwielen, maar reageerde gewoon niet en stuurde er gewoon in

Als hij gewoon aan de buitenkant bleef was er niks aan de hand geweest, beetje rare actie dus.
[
Voor 21% gewijzigd door
NickThissen op 17-09-2011 11:43
]