Deze community heeft elkaar gevonden via GoT en krijgt ook steeds nieuwe aanwas via GoT, zodra je van het forum weggaat, wordt je een selecte eigen community. Laten we dat dus juist niet doen

. Het leuke van GoT is dat er steeds nieuwe mensen bij komen die veel kunnen leren van de anderen.
Ik zit zelf ook op DR, maar dat is meer voor de gezelligheid dan voor hun league's. Het is een hechte groep mensen die elkaar ook bijna allemaal in het echt kent. Totaal anders dan hier. Vanuit hun perspectief kon ik me ook wel voorstellen dat zij niet veel trek hadden in hun forum als springplank te gebruiken voor de gehele NL sim-community. Daarnaast waren de regels en voorwaarden die Sebastian stelde ook vaag en onduidelijk. Ook waren niet al zijn reacties van het meest volwassen niveau.
Fanatec heeft dit gewoon slecht aangepakt imo. Als ze een lokale poll op hun website hadden gezet, of zelf iemand hadden uitgekozen, was het veel beter verlopen. Daarnaast is het flauw dat Roy het stuurtje niet mag testen, aangezien hij zeer vakkundig is en ontzettende goede vergelijkingen kan trekken met anderer stuurtjes. Geen offence naar de anderen hier, maar ik denk niet dat iemand daarbij in de buurt kan komen. Uiteindelijk gaat het om de test en niet om een goedkoper stuurtje.
Zó! Nu op naar Zandvoort met de Skip. Eerste race zonder te oefenen was niet echt slim

. Veel spins, aanrijding, achterveld en inconsistent. Zit al redelijk bij de tijden van vroeger, maar dat was met OTM. Volgens mij moet het nu wel een stuk sneller kunnen. Helaas heb ik een beetje het Laguna Seca effect hier. Soms verlies je de achterkant heel onverwacht en sta je achterstevoren... Welke setups gebruiken de andere Skip rijders hier?