iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.161 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:22

Hoogie2004

Whohooooo

Touwtje werkt bij mij ook prima. Onder de pedalen vastgeknoopt, en een lusje erin wat om het uitsteeksel boven elk wieltje past. Klaar :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

BM

Moderator Spielerij
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/05MtIexgOnf3Rr5bNMVIBMrx/thumb.jpg
*clippy op de skippy*

:+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:25

Niellie41

[object Object]

Mooie Skip BM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb wel het idee dat de paint templates van iRacing steeds beter worden met de nieuwe autos die ze uitbrengen. Voor de skip zitten er toch nog wat rare dingen in imho.
Die van de F1 is helemaal bagger trouwens, maar die is dan ook niet officieel geloof ik

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik gebruik altijd gewoon een (of een combinatie van meerdere) van die standaard patterns. Die hebben mooi een rood, groen, blauwe channel en die kun je snel in een layer mask zetten, en dan je eigen kleuren / aanpassingen toevoegen. Voor de F1 heb je dat niet, daar heb ik een skin van Jonathan butel gepakt en aangepast, dan heb je in ieder geval nog wat om je op te richten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Indy Fixed Time *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Crap, te lang aan het oefenen geweest, anders had ik ook wel meegereden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
NickThissen schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:49:
Overigens voor Paul en Roderic die in de race waren: hebben jullie dat incident met Yoeri en die italiaan ook gezien? Ik vond het 100% de schuld van Yoeri eigenlijk... maar dacht ik zeg maar niks, word ik weer uitgescholden door alle GTs :+ Maar kom op, hij wist toch wel dat de HPD naast hem ging zitten en neemt dan toch de wijde lijn, dan vraag je er gewoon om imo. Ja hij had schade, door diezelfde gast, en ik snap wel dat hij niet meer zijn best wil doen om hem te helpen, maar als ik puur naar dat incident alleen kijk was het 100% de schuld van Yoeri :/
Nee ik heb dat niet terug gekeken en ben ook vergeten de replay op te slaan dus kan er niet veel zinnigs over zeggen.

Het is alleen wel zo dat Yoeri altijd een redelijk idee voor ogen heeft hoe iedereen zicht dient te gedragen in een MC serie als deze en daar gedraagt hij zich met z'n rijden ook naar.
Het idee is ook wel prima, alleen denk ik dat als hij net even een stukje slimmer zou zijn op sommige momenten en wel wat ruimte laat voor een agressieve snellere auto en daar z'n verlies pakt hij wat minder in incidenten betrokken zou raken dan wat er de laatste tijd gebeurt.

Maargoed dat staat verder los van wat er gisteren tijdens de race gebeurd is want dat heb ik dus simpel weg niet gezien.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En weer een 4e plek. Lag 6e net achter P4 en 5, treintje rijden. Eerst maakt P4 een fout in de chicane en spint, en in zelfde ronde laatste bocht gaat de ander voor mijn neus rond. Daarna gewoon foutloos naar de finish en 4e :)

http://members.iracing.co...onid=5374671&custid=61620

Weer 1 inc met een iets te wijd uitkomen T2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb tijdje zitten spectaten, strakke pace hoor Frank :) Dat haal ik in racetrim niet hoor.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:02:
Heb tijdje zitten spectaten, strakke pace hoor Frank :) Dat haal ik in racetrim niet hoor.
Ik kan 1:18 laag rijden als iemand me de hele tijd volgt of als ik achter iemand aanzit die die tijden rijd :+ Als ik rustig aan doe rijd ik 1:18.7-9. En als ik een beetje stamp 1:18.3-4 zoiets.

De winst zat bij mij vooral in T2, die kan behoorlijk veel harder als het lijkt in 3. Ook uitkomen van die hairpin voor het rechte stuk is heel belangrijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-04-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

Even geoefend met de HPD op Phillip Island (Fixed). In 21 rondjes slechts 1 crash (nog nooit gereden met de HPD daar) en een snelste tijd van 1.21.277 (met halve tank benzine). Niet slecht denk ik?

EDIT: 2 a 3 seconden van de winnaars af en als ik kijk naar de hoogste SOF race van afgelopen week vrijwel altijd goed voor een plek in de top 6 (mits geen crashes uiteraard). Niet sleeeekte, al zeg ik het zelf. Denk dat ik met wat meer oefenen nog wel een .5 seconde eraf kan schrapen, maarja, ik wil ook de Lotus af en toe rijden enzo :+

[ Voor 46% gewijzigd door Arfman op 07-04-2012 13:21 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn Q met halve tank ongeveer over (iets meer) was 19.5, en met lege tank en iets andere setup 18.9. Er zijn mensen die in de 18 komen met volle tank dus ja... er kan nog wel wat vanaf :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:04:
[...]

Ik kan 1:18 laag rijden als iemand me de hele tijd volgt of als ik achter iemand aanzit die die tijden rijd :+ Als ik rustig aan doe rijd ik 1:18.7-9. En als ik een beetje stamp 1:18.3-4 zoiets.

De winst zat bij mij vooral in T2, die kan behoorlijk veel harder als het lijkt in 3. Ook uitkomen van die hairpin voor het rechte stuk is heel belangrijk.
Ik heb nu 18.2 als snelste staan, maar ik kan dat niet constant rijden. Ik schommel tussen de 18 laag en 19 laag.
Viel me op trouwens dat jij een paar bochten in 1 neemt, die ik in 2 blijf (chicane), en volgens mij ook 1 of 2 die ik in 3 neem, en jij in 2.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:51:
[...]

Ik heb nu 18.2 als snelste staan, maar ik kan dat niet constant rijden. Ik schommel tussen de 18 laag en 19 laag.
Viel me op trouwens dat jij een paar bochten in 1 neemt, die ik in 2 blijf (chicane), en volgens mij ook 1 of 2 die ik in 3 neem, en jij in 2.
Ik doe dat omdat ik dan beter wegkom uit die bochten. Hij is wel iets lastiger dan bij het accelereren

T1 en T2 in 3
T3 is fractie liften / vol als je em precies goed neemt
T4 in 1
T5/6 (chicane) in 1
T7 in 2
T8 (rechter doordraaier) in 3/4 (afhankelijk van of je em goed aansnijdt)
T9 (laatste bocht) in 1

^^ bochtennummers kloppen niet echt, zijn de bochten die niet volgas zijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-04-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik snap ze :)
T4,5 en 9 neem ik dus in 2. Juist T7 zou ik volgens mij nog wel wat kunnen winnen als ik die in 1 deed.

Zodadelijk weer een race Frank?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:17:
Ik snap ze :)
T4,5 en 9 neem ik dus in 2. Juist T7 zou ik volgens mij nog wel wat kunnen winnen als ik die in 1 deed.

Zodadelijk weer een race Frank?
Ehm, even vragen aan de wederhelft. Voorbereidingen voor feestje vanavond :+
Overigens moet ie dan wel official gaan

Achja, ik doe wel ff mee :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-04-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Strakke 4e plek met wat domme offtracks... En ik raakte in het 12e rondje de bandenstapel in de tweede bocht van de chicane. Om er niet af te gaan maar helemaal naar de finish gecruised :) 1:21 rondjes, had toch genoeg marge. Wou niet uitvinden dat er toch iets krom was met zoveel marge.

http://members.iracing.co...onid=5375181&custid=61620

Bijna 2800 iRating

Nu 6 races Indy Fixed op Oulton:
3x 5e
2x 4e
1x 2e

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-04-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik had de race beter kunnen skippen. In ronde 3 al in T2 van de baan af.... wat een rookiefout :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo ben weer uitgekaterd. Vandaag de Lotus op New Hamshire. Zal ff het schema voor de race vanavond hier posten. Het is een league race maar hij is open voor iedereen die mee wil doen. Zit geen paswoord op de room.

Start practise: 18:00
Start kwalificatie: 21:00 (4laps 10 minuten)
Start race: 21:10 (45 ronden, max 50 min.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Is er ook een site wat je replays kan downloaden? kan zo snel niets vinden tenminste geen actuele replays

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

zmeding schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:16:
Is er ook een site wat je replays kan downloaden? kan zo snel niets vinden tenminste geen actuele replays
Je kan zelf de replays van je sessie opslaan voordat je de game afsluit. Via het diskette icoon bij de replay controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Hoogie2004 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:20:
[...]

Je kan zelf de replays van je sessie opslaan voordat je de game afsluit. Via het diskette icoon bij de replay controls.
Mja gaat mij meer om te kijken hoe andere een baan rijden, zodat ik er wat van kan leren :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Eindelijk weer eens geracet!
Ik begon met practices in de Skip Barber maar dat ging echt 10x nergens over. Ik kon dat ding niet meer besturen.
Dus heb ik het maar opgegeven en ben een practice in de Late Model gaan doen. Ging wel ok dus besloot ik een race te doen.
Ben ik even blij dat ik dat heb gedaan:
http://members.iracing.co...onid=5375378&custid=51623

4de + 0inc = 36 iRating + 0.15SR

Ik heb het wel gemist zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
3de met de mazda's. en zat naast de nr 2 over de finish.

http://members.iracing.co...onid=5375627&custid=90321

close racing. lachen :) rating van 3.64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik herhaal nog maar even de vragenlijst tbv he W13 toernooi:

Willen jullie dit invullen voor 2de paasdag rond de lunch. Dan kan ik 's middags een poll maken voor de keuze van de klasse en auto's ;)

https://docs.google.com/s...jVFJPMHhqRFJlOWc6MQ#gid=0

En hier de resultaten van de vragenlijst:
https://docs.google.com/s...9NdmlpUjNjVFJPMHhqRFJlOWc

12 mensen hebben 'pas' wat ingevuld. We hebben volgens mij een beetje meer rijders dan dat.

Bij voorbaat dank.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ga je de poll ook met google docs doen , misschien handig nl als iedereen in een spreadsheet invult welke auto`s ze hebben , is ook wat makkelijker inschatten hoeveel mensen er mee kunnen doen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net nog eens met de star mazda gereden (omdat hij op Sebring rijdt, leuke track), en hij valt best wel mee met een goeie setup moet ik zeggen. Er is prima mee te rijden, 3 setups geprobeerd en alle drie best goed. Enige probleem waar je op moet letten is dat hij na een of twee rondjes ineens compleet anders rijdt, met koude banden heb je weer echt veel meer grip en dat merk je nu echt heel goed in de bochten, onder het remmen, etc. Maar als je daar een beetje op let is het prima te doen... Misschien maar eens een race pakken morgen of maandag :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Star Mazda is opzich idd wel prima te rijden, al ben ik er nog steeds niet helemaal aan gewend. Sebring vind ik echter niet zo'n leuke baan met die auto, vind dat meer een baan de HPD en GT's.

Volgende week rijdt de F1 op Sebring, benieuwd hoe dat gaat met die hobbels :+

Edit: had de vragenlijst gemist Joep, nu alsnog ingevuld.

Edit2: 1.17.922 in de Indy Fixed *O*
No friggin' way dat ik die tijd in race ook kan rijden, maar toch :p een veel snellere rijder achter je aan hebben in practise helpt.

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 07-04-2012 18:24 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jippie, volgende week Mosport met Proto & GT :+ Net 5 rondjes getest en nog een reden gevonden om die track te haten: in rondje 4 raakte ik een landmine in T4 (en er zouden er ook in T1 en 2 zitten). Zou gefixed moeten zijn, maar blijkbaar dus nog niet. Het was wel met een phillip island setup die op 71mm hoogte zit in plaats van 78.5 op de fixed voor Mosport, maar blijkbaar moet je er dus wel voor oppassen anders ga je gewoon rechtdoor de muur in :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Practise sessie voor lotus79 op new Hamshire is geopend. Kan joinen tot 21:00 voor de race. Of alleen joinen voor wat fun in de practise als je de race niet aandurft lol.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nah, vandaag iig toch 1 goeie race met de Indy gereden. Hele tijd treintje gereden met Katier Scott en Guido Mora. Helaas reed Aidan na wat schade enorm langzaam, en koos ie een nogal ongelukkig punt op om ons voorbij te laten (lees: hij lette niet op, en we kwamen hem in T3 tegen). Katier ging daar van de baan waarna ik alleen Guide voor me had zitten (en de koplopers die al ver weg waren :+).

Helaas ging ik in rondje 11 nog even van de baan, en de muur in. Daarna niet meer de grid die ik daarvoor wel had, en dus nog wat inc verzameld, en flink afgehaakt om P4. Al met al wel een leuke race, maar jammer van die fout in L11. Volgens mij was ik beduidend sneller dan degene voor me, dus dat had op z'n minst een paar spannende ronden op kunnen leveren.

Oh well, van 10 naar 5 gereden, mijn iRating van vanmiddag weer terugverdiend. Nu alleen mijn SR weer op orde krijgen.... 2,40 is niet alles.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dat was ff intens. 45 ronden met de Lotus79 op New Hamshire Road. Zweet nu nog. Was een mooie race.

Starte op p3 met een 56.236 als tijd. Zit echt dicht tegen de 55s lap aan maar nog net niet.
Race ging lekker van start was wel ff op letten met koude bandjes maar kon men P3 vast houden. Had wel wat druk van achter van Pat maar hier inhalen is bijna niet te doen zonder foutje. Echter maakte Nathan voorop een foutje en kwam net voor me de baan weer op waardoor ik hem net niet kon inhalen. Nu zat ik echter wel in een sandwitch en in de eerste bocht verloor ik hem doordat ik me vergiste in Nathan zen rempunt. Kleine spin en met achterstand op p4 verder gegaan. Daarna lekker constant rindjes gereden en David en Pat vielen nog uit waardoor ik op p2 belande achter Nathan. Die had echter last van zen bandjes en verkeer waardoor ik hem onder druk kon zetten. Maar hij hield het samen en ik kon niets anders dan finsichen met 4 tiende verschil achter hem.

Result:
http://members.iracing.co...onid=5376275&custid=66924

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Dat was zeker intens.

Ik zat 24 ronden achter frank herfjord en had er goed de druk op .
Hij spinde in ronde 24 vlak voor me en stond dwars op de weg, ik er boven op
de volgende achter mij bij mij er op en bij wegrijden nog iemand tegen me aan
weg race, paar ronden gesukkeld en toen maar de pits in, daarna kon ik weer 58 igers rijden
maar helaas op 2 ronden achterstand,,,

had ik dat van instant repairs geweten dan was ik gelijk de pits ingereden, nou ja, volgende keer
beter want dan doe ik weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat heb ik nu gedaan haha, ik ga om 0:00 de HPD rijden op Phillip Island. Gebruik gewoon de Fixed setup (is open setup race), gooi de bak vol en zie wel waar het schip strandt :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jubby schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:18:
Dat was zeker intens.

Ik zat 24 ronden achter frank herfjord en had er goed de druk op .
Hij spinde in ronde 24 vlak voor me en stond dwars op de weg, ik er boven op
de volgende achter mij bij mij er op en bij wegrijden nog iemand tegen me aan
weg race, paar ronden gesukkeld en toen maar de pits in, daarna kon ik weer 58 igers rijden
maar helaas op 2 ronden achterstand,,,

had ik dat van instant repairs geweten dan was ik gelijk de pits ingereden, nou ja, volgende keer
beter want dan doe ik weer mee.
Ja er is niet veel ruimte om uit te wijken op deze baan. Volgende week Zaterdag is de volgende race. Dan rijden ze op Barber Short A. Ook een favoriete baan van mij. Gaat leuk worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:55:
Wat heb ik nu gedaan haha, ik ga om 0:00 de HPD rijden op Phillip Island. Gebruik gewoon de Fixed setup (is open setup race), gooi de bak vol en zie wel waar het schip strandt :D
Succes dan. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mooie F1 race gehad net, 6e in een vrij lage / gemiddelde SOF (3000), maar eerste stint leuk in treintje gereden met 4-5 man best wel dichtbij. Paar keer een beginnetje gemaakt aan een agressieve inhaal actie maar niet door kunnen zetten, kwam er niet genoeg langs. Na een tijdje echter raken de twee voor me elkaar in de chicane, waardoor de eerste uiteindelijk in T1 spint en ik er maar net langs kan, dus was ik ze alsnog voorbij.

Bah wat jammer Arjan, zag er best goed uit je race tot die gast voor je spint in T1 (wtf?!) Echt pech daar :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja balen inderdaad, leuk dat je meekeek :)

Eerst een kleine aanvaring met Yago Catoira, erg agressieve move van hem imho, car contact en ik was 10 km/h topsnelheid kwijt, waardoor ik achteraan bungelde. Door GT verkeer toch bij kunnen komen maar in T1 verliest een gast voor me de controle en spint, ik kon nergens meer naartoe, auto krom, einde race. Zal me wel flink wat iRating/SR kosten ben ik bang. Jammer, want afgezien van die ene touche ging het best lekker en was ik lekker aan het boenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
De TFR SuperCup race van gisteravond @ Phillip Island was echt smullen. De velden worden dan wel kleiner tegen het einde van het seizoen, maar de races worden er niet saai van, blijkt maar weer.

Archief is hier te downloaden: http://glaciertv.com/index.php/video-archive

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zometeen om 12:00 een herkansing, nu in de Fixed race met de HPD op Phillip Island :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet nog een open race doen in de HPD, hoop dat er vanavond nog eentje official gaat of zelfs split, overdag hoef ik daar niet op te hopen denk ik omdat toch iedereen in de fixed stapt :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ff helemaal klaar mee vanmorgen 3 races gedaan en in totaal 7 keer van de baan afgerost door anderen die gewoon niet remmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jah das altijd vervelend. Zie dat het op Oulton is. Daar heb je ook totaal geen ruimte. Snap dat het daar tussen de lage IR's best wel is link kan zijn. Baan is niet goed voor je SR ;) . Wat dat betrefd word het volgende week ook niet beter denk ik. Road Atlanta is ook zo'n baan waar je veel vertrouwen in je auto moet hebben. Een foutje is daar ook zo gemaakt en als jij daar tussen zit..

[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 08-04-2012 12:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, die race was niet echt denderend. Kom ten eerste toch nog wel flink wat pace tekort op de snelle jongens, zeker in de race waarin ik toch iets voorzichtiger ben dan free practice. In lap 1 bij de hairpin zacht aangetikt van achteren, auto zag er verfrommeld uit maar reed nog prima. In lap 2 bovenop de bult verlies ik ineens de achterkant, in practice heb ik dat ook eens gehad en toen ging ik door tegensturen juist snoeihard de muur in, dus nu maar overstuurd het gras in laten glijden en ik lag laatste.

Op dat moment was de race verprutst voor mij. Toen de achtervolging ingezet en nog wat GT's en een paar HPD's kunnen inhalen, 1 op snelheid en een aantal door crashes. Verder de race beheerst uitgereden, resultaat +.12SR maar -19 iRating: http://members.iracing.co...onid=5381869&custid=44916

Wel nog even de "idioot van de race" award naar Simon Hodge. Niet alleen tikte hij Mathew Wallis van de baan omdat hij na een spin vanuit het gras volgas de baan opging, controle verloor en daardoor spinde maar ook omdat hij niet towde maar heel langzaam over het circuit reed. Precies bovenop de bult kwam de #1 (Teemu Lappalainen) hem tegen, schrok daarvan, probeerde nog te corrigeren maar vloog er vol tegenaan, race over voor hem. Dat lijkt me extreem zuur als je onbedreigd op kop ligt.

Tip voor iedereen hier, zeker als je het nog niet zo lang speelt: als je auto zwaar beschadigd is, parkeer hem naast de baan en druk op Shift-R, dan word je teruggesleept naar de pits en als het kan wordt je auto gerepareerd. In de lagere klasses (MX5) wil dat nog redelijk, en die auto's zijn ook best sterk, maar zodra je bij Class C komt (Star Mazda, Radical SR8) betekent een ferme tik eigenlijk altijd einde race. Hou daar dus rekening mee en ga alsjeblieft niet als een slak over de baan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:45:
Jah das altijd vervelend. Zie dat het op Oulton is. Daar heb je ook totaal geen ruimte. Snap dat het daar tussen de lage IR's best wel is link kan zijn. Baan is niet goed voor je SR ;) . Wat dat betrefd word het volgende week ook niet beter denk ik. Road Atlanta is ook zo'n baan waar je veel vertrouwen in je auto moet hebben. Een foutje is daar ook zo gemaakt en als jij daar tussen zit..
Road atlanta is gelukkig wat breder en veel slechter kan het niet gaan .

Ach sr kan niet veel lager dus eens moet ie weer omhoog gaan en heb volgende week een nieuwe sponsor (Heineken) dus dan gaat het vanzelf allemaal makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Over tien minuten de Silverado Fixed nog maar eens proberen. Kwam vorige keer niet echt lekker mee, hopelijk dit keer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zoals sommige van jullie misschien al gemerkt hebben heb ik een paar wijzigingen aan de toernooi website doorgebracht, waardoor iedereen zijn wachtwoord even opnieuw moet invullen. Je wachtwoord is automatisch gereset en als het goed is heb je een mail gekregen met een nieuw wachtwoord, wat je meteen weer kan veranderen naar je wachtwoord naar keuze (in principe kun je gewoon je oude wachtwoord weer gebruiken).

Er is nu een nieuwe pagina:
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl/Pages/Content.aspx

Hier kun je aanvinken welke auto's en tracks je hebt. Op deze manier kunnen we een betere keuze kwa auto's / tracks maken op basis van de content die de meeste mensen wel hebben.

Voor mensen die nog niet mee hebben gedaan aan een toernooi (bijvoorbeeld de nieuwe mensen hier), maak even een account aan, dan kunnen jullie het ook invullen, en we hopen jullie ook te zien bij ons volgende toernooi! :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:37:

Er is nu een nieuwe pagina:

Hier kun je aanvinken welke auto's en tracks je hebt. Op deze manier kunnen we een betere keuze kwa auto's / tracks maken op basis van de content die de meeste mensen wel hebben.
@Nick
Als ik iracing id ingeef om te checken dan zegt ie :

Server Error in '/' Application.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:47:
[...]

@Nick
Als ik iracing id ingeef om te checken dan zegt ie :

Server Error in '/' Application.
Sorry, nu moet hij het doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:51
Voor mensen die nog niet mee hebben gedaan aan een toernooi (bijvoorbeeld de nieuwe mensen hier), maak even een account aan, dan kunnen jullie het ook invullen, en we hopen jullie ook te zien bij ons volgende toernooi! :D
Done! :D

Nog een vraagje aan de experts: na een race krijg je een mooi overzicht van alle stats. Nu staan bij sommige mensen de Champ. Points in het rood weergegeven (voorbeeld). Wat is hiervan de betekenis?

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mevius schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:53:
[...]

Done! :D

Nog een vraagje aan de experts: na een race krijg je een mooi overzicht van alle stats. Nu staan bij sommige mensen de Champ. Points in het rood weergegeven (voorbeeld). Wat is hiervan de betekenis?
Dat betekent dat die punten niet meetellen voor je kampioenschap. Alleen de beste 50% van je races tellen mee, en die 48 punten deze keer horen blijkbaar niet bij de beste 50% (je hebt al meer punten gehaald in een andere race), dus tellen ze niet mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oki pass veranderd en content aangegeven. Alleen mis je 2 banen in je overzicht. New Smyrna raceway en Kentucky Speedway. Daarnaast misschien ook Motegi erbij zetten. Die komt die week uit kan je aangeven dat je die gaat aanschaffen. Owh en rookie content had natuurlijk standaard aan kunnen staan. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:51
NickThissen schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:55:
[...]

Dat betekent dat die punten niet meetellen voor je kampioenschap. Alleen de beste 50% van je races tellen mee, en die 48 punten deze keer horen blijkbaar niet bij de beste 50% (je hebt al meer punten gehaald in een andere race), dus tellen ze niet mee.
Duidelijk!
wat je meteen weer kan veranderen naar je wachtwoord naar keuze
Wellicht handig om de knop 'wachtwoord veranderen' ook op te nemen op de site in plaats van alleen in de e-mail. Het was zo wel ff zoeken :P.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:56:
Oki pass veranderd en content aangegeven. Alleen mis je 2 banen in je overzicht. New Smyrna raceway en Kentucky Speedway. Daarnaast misschien ook Motegi erbij zetten. Die komt die week uit kan je aangeven dat je die gaat aanschaffen. Owh en rookie content had natuurlijk standaard aan kunnen staan. ;)
Ok, vreemd... Dan missen die ook op de setup website. Straks even toevoegen dan.
En die rookie content ja... Kost mij meer tijd om uit te zoeken welke content precies standaard is dan het jullie tijd kost om even aan te vinken ;)

Overigens kun je nu ook een mooie grafiek bekijken om te zien welke content het meeste aangeschaft is ;) Labels moeten nog wat leesbaarder maar heb even geen zin meer :+ Komt wel...

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2012 14:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En nog een 3e plek in de Indy Fixed. Hele race 5e gelegen. In de eerste ronde een incidentje met ene Knut... Ik zit binnenkant T3, dik ervoor, en hij raakt mijn achterwiel lichtjes (contact 1x), en hij stuitert eraf, en geeft mij de schuld... Aidan die achter ons reed zei ook al dat ik er niks aan kon doen. Ik hield al zoveel mogelijk de binnenkant...

P1 en P2 komen met 3 rondjes te gaan een setje achterliggers tegen, en doordat P1 moet remmen neemt P2 hem mee de grindbak in, vervolgens beide door schade eraf.

http://members.iracing.co...onid=5382552&custid=61620

En de iRating is boven de 2800 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:01:
En nog een 3e plek in de Indy Fixed. Hele race 5e gelegen. In de eerste ronde een incidentje met ene Knut... Ik zit binnenkant T3, dik ervoor, en hij raakt mijn achterwiel lichtjes (contact 1x), en hij stuitert eraf, en geeft mij de schuld... Aidan die achter ons reed zei ook al dat ik er niks aan kon doen. Ik hield al zoveel mogelijk de binnenkant...

P1 en P2 komen met 3 rondjes te gaan een setje achterliggers tegen, en doordat P1 moet remmen neemt P2 hem mee de grindbak in, vervolgens beide door schade eraf.

http://members.iracing.co...onid=5382552&custid=61620

En de iRating is boven de 2800 :+
Je iRating krijgt de laatste tijd een aardige boost :) Over die Knut had ik al meer verhalen gehoord, schijnt een beetje rare rijder te zijn :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Safe Driver Level 2 - Road award binnen. Eindelijk is 5 races zonder incjes aan elkaar kunnen knopen. Zou nu door kunnen gaan voor level 3. Maar 10 word wel heel lastig. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tja, ik doe minder gekke dingen, rijd wat cleaner denk ik.
Overigens voor de Indycar Fixed op de oval in de Silverado uitgeschakeld door iemand die spinde (en ik lag 5e). Dat was wel jammer. http://members.iracing.co...onid=5382342&custid=61620

Overigens helpt quali doen bij Indy Fixed wel heel veel, je staat dan meestal voor de 1e-bocht-madness op de grid :+

[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Erg mooi Nick netjes gemaakt , nu hopen dat het elke race bomvol zit deze keer .

Veel mensen hebben however nog niet helemaal door wat er allemaal in het rookie-pack zit zie ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep Laguna Seca, Summit Point, Spec Racer ford en Pontiad Soltice heeft niet iedereen aangevinkt. lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:26:
Yep Laguna Seca, Summit Point, Spec Racer ford en Pontiad Soltice heeft niet iedereen aangevinkt. lol
Ik zal straks eens kijken of ik de default content altijd aangevinkt kan houden ;)
Heb in ieder geval Kentucky, Motegi en New Smyrna toegevoegd (ook op de setup website).

Nu eerst eens gek doen en een SM race proberen, eerste van dit seizoen haha... Oude voelt wel redelijk op Sebring en 't is een leuke track, eens kijken hoever ik kom.

En meteen de laatste van het seizoen, in elke bocht word ik gedivebombed, kan alles ontwijken tot een of andere idioot gewoon vol achterop knalt in de een na laatste bocht, top! Daar zul je mij niet snel meer zien... wat een idioten, lijkt wel rookies 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2012 16:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mijn race in de Lotus ging niet veel beter. Top split als 8ste gekwalificeerd en bij start al 2 plaatsen kunnen winnen. Alleen 2de ronde schuift de auto voor me bijna van de baan in turn 5-6 en kan ik hem niet meer ontwijken. Toen op rechte stuk merkte ik dat men stuur scheef stond alleen ja met 6 man in je achterbak kan je niet ff aan de kant gaan. Onder me wil er een langs gaan en stuur dus naar boven waar er een met volle snelheid nog een keer achterin komt en bam schuif nog is door in de bocht erna doordat men auto niet meer wil sturen. 8 incjes in 2 ronden en auto total loss. Dat word SR en IR afschrijven. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:50:
Mijn race in de Lotus ging niet veel beter. Top split als 8ste gekwalificeerd en bij start al 2 plaatsen kunnen winnen. Alleen 2de ronde schuift de auto voor me bijna van de baan in turn 5-6 en kan ik hem niet meer ontwijken. Toen op rechte stuk merkte ik dat men stuur scheef stond alleen ja met 6 man in je achterbak kan je niet ff aan de kant gaan. Onder me wil er een langs gaan en stuur dus naar boven waar er een met volle snelheid nog een keer achterin komt en bam schuif nog is door in de bocht erna doordat men auto niet meer wil sturen. 8 incjes in 2 ronden en auto total loss. Dat word SR en IR afschrijven. :(
Volgens mij zijn er met pasen veel zondagsrijders op de baan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nee dit is gewoon een race incident. Als ik had geweten dat men auto brak was had ik hem geparkeerd en eerst het hele veld voorbij laten gaan. Maar ja je krijgt alleen bij wiel schade een bericht.
En die gast voor me gaat ook niet expres schuivend door een bocht ipv rollend. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ik zat in de 2e split van de lotus@mosport

Startte als 4e, een paar ronden ging dat prima.
Toen spinde nummer 3 en ik reed er tegen aan, ook stuur scheef en voelde raar aan.
Toch maar door gereden en met een fin in mijn nek hijgende, ( minder dan 1 seconde )
4e plaats vast kunnen houden.

paar ronden voor het einde haalde ik nummer 1 in ( die was gecrashed ) dus 3e plek voor mij! blij !!!

Vanavond nog een een keer zal ik maar zeggen, zit 20 ir van de 2000 af, zou niet gek zijn om weekend
mee af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Netjes, Mosport zou ik niet aanraden om met scheef stuur te rijden. :) Met al die snelle bochten, dan is zeker die 3de plek zeer goed werk. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog maar even een oproepje:

Even wat voorbereidende vragen tbv het S1 2012 W 13 toernooi.
Willen jullie dit invullen voor 2de paasdag rond de lunch. Dan kan ik 's middags een poll maken voor de keuze van de klasse en auto's ;)

https://docs.google.com/s...jVFJPMHhqRFJlOWc6MQ#gid=0

En hier de resultaten van de vragenlijst:
https://docs.google.com/s...9NdmlpUjNjVFJPMHhqRFJlOWc

Bij voorbaat dank.

PS. Meerdere keren invullen kan, voor als je je bedenkt. Ik zal alleen de laatste stem laten tellen.
Mensen die ik niet ken verwijder ik de antwoorden van. >:)

En vergeet ook niet je te registreren op (als je dat al niet bent):
http://tournaments.iracing.nickthissen.nl/Default.aspx

Daar je nu ook al je content registreren, zodat we als toernooi organisatie een beetje weten wat de rijders in bezit hebben. ;)

Vlak voor W13 kan je je daar ook registreren voor de individuele races.

Hoop geregistreer, maar dan heb je ook wat :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even hopen dat de HPD OPEN van 22:00 flink wat mensen trekt, anders is dit een dropweek geweest voor mij op een track waar ik best punten zou kunnen pakken :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik wil om 22 uur nog rijden.. Ik kan namelijk nog kampioen worden in div 3, maar dan moet ik wel ff 90 punten per week pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Indy fixed time !

Lol in de warmup precies een 1:19.000 :+

[ Voor 56% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-04-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:30:
Indy fixed time !

Lol in de warmup precies een 1:19.000 :+
Beetje verslaafd , success smaakt naar meer ??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Proto & GT race was in lap 1 al over and out. Best jammer want er waren eens heel wat GT rijders.

Dan maar even de V8 race proberen zo meteen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fragbeestje schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:39:
Proto & GT race was in lap 1 al over and out. Best jammer want er waren eens heel wat GT rijders.

Dan maar even de V8 race proberen zo meteen.
Om 22:00 is een nieuwe hot split als het goed is... in de open wel, niet fixed. Kun je herkansing doen ;)
Wat is er gebeurd dan? Eerste lap kan het geen HPD zijn geweest denk ik :+

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2012 21:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:37:
[...]

Beetje verslaafd , success smaakt naar meer ??? :)
Zeker, Indy en Oulton is echt een briljante combo.

Top split, start op P13 ofzo...
http://members.iracing.co...onid=5384517&custid=61620

Toch nog 7e na een supervreemde start, waarbij ik in de ankers moest om niemand te raken / muur in te gaan, contact met Katier achter me, die vervolgens in T1 Wim tegenkomt. Daarna vanuit achteren begonnen, en voor me gingen ze er met de bosjes vanaf. 8 ronden lang ofzo Emil achter me gehad, wat echt een supervet gevecht was. Oulton is verdomd lastig inhalen, want Emil had een fout van mij nodig om ervoorbij te komen. Ik schakelde mis (1x te weinig terug) en ging in de 4e versnelling T2 in, waardoor ik wijd ging en Emil ervoorbij kon.

Wim, geen goede race voor de rest? Ik zag de start en dat was inderdaad wel jammer. Maar je was later nog wat frustratie aan het uiten, wat ben jij allemaal tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hoogie2004 schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:04:
[...]

Zeker, Indy en Oulton is echt een briljante combo.

Top split, start op P13 ofzo...
http://members.iracing.co...onid=5384517&custid=61620

Toch nog 7e na een supervreemde start, waarbij ik in de ankers moest om niemand te raken / muur in te gaan, contact met Katier achter me, die vervolgens in T1 Wim tegenkomt. Daarna vanuit achteren begonnen, en voor me gingen ze er met de bosjes vanaf. 8 ronden lang ofzo Emil achter me gehad, wat echt een supervet gevecht was. Oulton is verdomd lastig inhalen, want Emil had een fout van mij nodig om ervoorbij te komen. Ik schakelde mis (1x te weinig terug) en ging in de 4e versnelling T2 in, waardoor ik wijd ging en Emil ervoorbij kon.

Wim, geen goede race voor de rest? Ik zag de start en dat was inderdaad wel jammer. Maar je was later nog wat frustratie aan het uiten, wat ben jij allemaal tegengekomen?
3 keer dive bomb van dezelfde gast :( ben gewoon en volle 0.98 SR kwijt door die lul echt ni te doen

is gewoon erger dan een skip race dit

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat is wel zuur inderdaad. T1 incident, tja kan gebeuren, jullie remmen exact hetzelfde punt (replay gekeken) en hij locked een fractie waardoor hij jou net raakt. Balen. Volgende keer beter!

T1 op Oulton is standaard een drama als je in de onderste helft van het veld staat, dus ben daar extra extra voorzichtig, en met extra voorzichtig bedoel ik dan, neem em maar minimaal een versnelling lager als normaal, want het gaat daar gegarandeerd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Zojuist nog een lotus79@mosport uitgereden en wel op de 6e plek.

Mede dankzij Robbert die het gras raakte en 1 of 2 mensen meenam ( moet replay nog bekijken )

Een stuk of 10 ronden voor het einde raak ik ook van de baan, en wel op dezelfde plek als Robbert
was even op d'n ipad aan het kijken ( iHud ) dus was effe afgeleid ( stom !! )
Wederom een stuur wat iets afweek, net als in de eerdere race maar wederom plek kunnen behouden.

Resultaat : de 2000 mijlpaal Irating gehaald -> 2022 , mijn raceweekend is geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16-09 15:46
Grrrrrrrrrrrrrr
In T1 vanachteren getorpedeerd door Marcel Facchini zonet in de F1 :(

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Hier een mooie filmpje voor alle Ford GT rijders:

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vet! Is dat een vergelijkbare Ford GT met die wat we in de sim hebben? Ik vind hem af en toe verschrikkelijk snel door de bochten gaan, volgens mij kunnen we dat in de sim niet... Verder is het geluid wel echt goed vind ik, komt beter overeen met het geluid van de meeste auto's die ik op youtube zo hoor. Vooral de star mazda is compleet anders in het echt geloof ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Heeft iemand van jullie ook wel eens dat hij bepaald objecten mist op een circuit, struiken bladeren van bomen etc? tot banden aan toe.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Weer er uit gereden door een HPD. Ik dacht vandaag, laat ik toch maar proberen voor het kampioenschap.

Op het rechte stuk naar T1 zit er een HPD naast me, hij gaat achter me rijden en probeert die bij het uitkomen via de buitenkant in te halen 8)7 Idioot.

Helemaal klaar met die HPD's......
Ben blij dat er een GT1 + GT2 serie komt.

[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn race ging niet erg goed, had pace voor wat uiteindelijk 3e had kunnen zijn, maar kom in lap 10 ongeveer in aanraking met een corvette in T1. Hij nam de binnenkant en ik dacht er via de buitenkant voor zijn exit wel voorbij te kunnen zijn, maar dat haalde ik net niet en we raakten elkaar zachtjes op de exit. Volgens mij kon hij wel gewoon door, ik ook wel met een ietsje krom stuur, maar ging dus wel off track en duurde een eeuwigheid tot ik weer verder kon. Maar vroeg gepit, hielp klein beetje met de damage, en uiteindelijk nog 10e geworden.
Maar goed, dat was m'n eigen schuld, ik had net wat minder snelheid dan normaal op het rechte stuk door gevecht met een andere HPD en daar had ik rekening mee moeten houden, stom!

Verder nog paar keer zelf off track gegaan en in de knoop gekomen met een spinnende GT (zat naast hem toen hij spint op de exit, zag het niet eens gebeuren) dus weer genoeg incs om over naar huis te schrijven...

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2012 23:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:17:
Heeft iemand van jullie ook wel eens dat hij bepaald objecten mist op een circuit, struiken bladeren van bomen etc? tot banden aan toe.
Ik heb dat met een ati kaart gehad, zat in de control center instellingen mbt anti-alias geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RuudjeM schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:17:
Nee, dat heb ik niet. Maar als ik aan het rijden ben let ik niet op het aantal blaadjes aan een boom 8)
(En ik heb een ATI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
of je rijdt zo hard voorbij dat ze er af waaien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Lekkere week....
Net in de Trucks op Homestead, spinnen er een paar mensen voor me. Iedereen er achter remt (ik ook). Komt er een idioot die niet weet wat een rem is en knalt er vol achterin.
KLAAAAAR -O-

Ben er even helemaal klaar mee.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is dit accoord voor dinsdag as?:
GoT Oval School
Hier de admin commando's
Niellie41 doe jij de cautions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
NickThissen schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:58:
[...]

Om 22:00 is een nieuwe hot split als het goed is... in de open wel, niet fixed. Kun je herkansing doen ;)
Wat is er gebeurd dan? Eerste lap kan het geen HPD zijn geweest denk ik :+
Net voor T2 gingen een aantal vettes elkaar wat knuffelen aan de binnenkant, dacht dat ik er aan de rechtse kant wel voorbij kon maar 1 corvette bleef gewoon gas geven en duwde zo nog een andere corvette de weg over. Had hij dit niet gedaan dan was er niets aan de hand geweest. Kleine tik vooraan maar de hele auto om zeep. Gewacht op repairs maar er was niet meer mee rond te komen. Meer dan 100 irating eraf :/

V8 race was wel graaf maar geraakte echt niet meer aan de tijden van dinsdag. Toch nog iemand kunnen inhalen. Onwijs gave bak maar kom heel wat te kort om met de snellere jongens mee te kunnen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:27:
Is dit accoord voor dinsdag as?:
GoT Oval School
Hier de admin commando's
Niellie41 doe jij de cautions?
Is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En ben ik de leraar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow ja, ik zal jou ook als Admin toevoegen en YES you're the teacher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook meedoen , en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tuurlijk, gewoon dinsdag na 20:30 in het lijstje met Hosted Sessions kijken (onder tabje Hosted op de iRacing site), dan vind je ergens een server gehost door Joep en kun je met het wachtwoord wat in zijn link staat joinen. De auto en track heb je al :)

Heb weer wat updates uitgevoerd aan de toernooi site, ten eerste hoef je niet meer 'default content' aan te vinken (standaard auto's en tracks die iedereen heeft), die telt altijd voor iedereen mee. Je kunt dan ook in het grafiekje aan of uitvinken of je die default content wil zien of niet. Verder krijgt Joep een mooie export functie erbij waar hij om vroeg ;)

Helaas was de server net gecrashed (zal ik wel gedaan hebben, oeps :+), waardoor ik alle content data weer kwijt ben :( Jullie zullen dus even opnieuw de auto's en tracks moeten aanvinken :-(

Sorry voor het ongemak O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo'n soort auto krijgen we in iRacing. Driftuh. (kwaliteit is niet super, wel vermakelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Hoogie2004 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:03:
[...]

Ik heb dat met een ati kaart gehad, zat in de control center instellingen mbt anti-alias geloof ik.
Het rare is dat het niet altijd is, was dat bij jou ook?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb helaas al jaren niet gereden met iRacing sinds ik op mezelf woon, ik heb hier de plek niet voor mijn zelfgemaakte playseat.

Maar eind van de maand krijg ik de sleutel van ons grote mensen huis, de zolder word een gameroom, dus ook weer heerlijk rijden met iRacinig. :9

Maar ik heb toendertijd allerlij auto's en banen gekocht, ik ga er vanuit als ik mijn abbonement weer activeer dat ik dan niet alle auto's en banen kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De banen die je toen had, zal je gewoon weer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bah. Net in de Indy Fixed Q op weg naar een 17.8/17.9, verkloot ik de chicane :p

Zo maar eens zien of de race van half 1 official gaat.

Xbox

Pagina: 1 ... 115 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.