iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.181 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Klinkt goed...

Filter op onze practice lijkt niet te werken trouwens :-( Ach ja, zal wel druk worden dan, ook wel eens leuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Domme connectie....

Door een connectie die een fractie hapert krijg ik een 17s stop-and-go :(
Uiteindelijk met wat mazzel nog voor Paul kunnen eindigen. (en toch +iRating en SR)

http://members.iracing.co...onid=5290693&custid=61620

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Argh...
Na een dag F1 zonder practise in de race gestapt aangezien hij net splitte.
Kom ik in rondje 2 richting de busstop denk ik ineens, hmm volgens mij was dat m'n rempunt zonet.. (en inderdaad)
Rijd rechtdoor en krijg een zwarte vlag.
Prima ik houd een beetje in en normaal cleared zo'n black flag dan wel voor T1.
In T1 nog steeds black flag, naja dan die bocht maar nemen, houden we in het infield het veld wel op zodat het me geen plekje kost.. hoppa penalty.

Het is me volgens nog niet eerder gebeurd dat ik er in de race een penalty voor kreeg (practise wel natuurlijk).
Dus race was verprutst op dat moment en won nog een enkel plekje met pechvogels zoals Frank e.a.
Toen ik wat later in het infield tussen de 2 hairpins een FordGT tegen kwam die erg traag was en heel langzaam aan de rechterkant reed voor die 2e hairpin.
Ik passeerde links, maar meneer reed net iets te ver op die rechterkerb en raakte het gras en zwiepte vervolgens naar links wat me een 4x kostte.
Ik merkte er verder niets van, maar ik mistte toch wat snelheid geloof ik daarna aangezien Frank me weer kon inhalen na z'n penalty. Of het aan de auto of aan me zelf lag laat ik maar in het midden O-)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Niellie41 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:34:
Vandaag op twitter van Steve Myers:

[...]

[...]

[...]
Porsche :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:34

derx666

mecker ende blaet

BMW misschien ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opel misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Mja.. Porsche zou kunnen maar weet niet of mogelijk ivm licentie van andere games.

BMW of AUDI lijkt me eerder als uit Europa komt, en anders een merk uit japan

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:49:
Argh...
Na een dag F1 zonder practise in de race gestapt aangezien hij net splitte.
Kom ik in rondje 2 richting de busstop denk ik ineens, hmm volgens mij was dat m'n rempunt zonet.. (en inderdaad)
Rijd rechtdoor en krijg een zwarte vlag.
Prima ik houd een beetje in en normaal cleared zo'n black flag dan wel voor T1.
In T1 nog steeds black flag, naja dan die bocht maar nemen, houden we in het infield het veld wel op zodat het me geen plekje kost.. hoppa penalty.

Het is me volgens nog niet eerder gebeurd dat ik er in de race een penalty voor kreeg (practise wel natuurlijk).
Dus race was verprutst op dat moment en won nog een enkel plekje met pechvogels zoals Frank e.a.
Toen ik wat later in het infield tussen de 2 hairpins een FordGT tegen kwam die erg traag was en heel langzaam aan de rechterkant reed voor die 2e hairpin.
Ik passeerde links, maar meneer reed net iets te ver op die rechterkerb en raakte het gras en zwiepte vervolgens naar links wat me een 4x kostte.
Ik merkte er verder niets van, maar ik mistte toch wat snelheid geloof ik daarna aangezien Frank me weer kon inhalen na z'n penalty. Of het aan de auto of aan me zelf lag laat ik maar in het midden O-)
Ik zou de auto de schuld geven, zeker als je een contact hebt gehad :+

Overigens was het HPD, niet F1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hm, de Ford is toch leuker dan de corvette vind ik, er is wel mee rond te komen maar ik vind hem niet heel lekker rijden. Kan uiteraard aan de setup liggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb het na een uurtje wel gezien op Silverstone, dat wordt een SR vreter voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een race gehad.... zal er geen woorden aan vuil maken, maar goed. Die promotie van vanavond , gaat dat automatisch goed als je een SR boven de 3 hebt en aan alle voorwaarden voldoet? Rookie -->D en D-->C ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je je MPR voltooid hebt (4 races, of minder in rookie geen idee) en SR > 3.0 zul je promoveren ja. Alleen rookies vandaag trouwens he, alles boven rookie promoveert alleen aan het eind van een seizoen (of als je SR > 4.0 haalt).

[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 26-03-2012 21:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:34:
Vandaag op twitter van Steve Myers:

[...]

[...]

[...]
nog 150 te gaan dan :) ben eens benieuwd .. dus volgen maar die handel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw wie donderdag om 11u tijd heeft om naar zolder te gaan kan de presentatie meepakken van de nieuwe wagen van Anthony Kumpen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben toch blij dat ik dit seizoen heb gekozen om de HPD volledig mee te draaien, volgend seizoen komt er hoogstwaarschijnlijk een Ford+Corvette MC serie naast de bestaande proto&gt, dus is proto&gt dood.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En de laatste Daytona race. 6e na 2 domme fouten, anders had ik misschien P4 kunnen houden. Echter hing ik hem bij de 2e fout met de achterkant heel zachtjes tegen de muur, en toen wilde dat ding niet meer.

http://members.iracing.co...onid=5291358&custid=61620

In ieder geval (alweer) positieve iRating, ondanks dat ik in de bottom helft van het HPD veld zit... Snap die berekening nog niet 100%

En even een schaamteloze dubbelpost met het Fanatec Race stuurtjes topic

Gisteren door Thomas over de CSW:
We are now making prototypes of more CSR E rims but I have not tested anything yet. April is still possible for the CSW if we fly in some wheels and nothing goes wrong with the tests af the latest samples.

As soon as we find significant problems we need to make another round of prototypes and this takes time. So far we only have a few assembly and firmware issues which can be fixed with the current series of wheels so it looks not too bad.

We developed the wheels for over 2 years so a 4 months delay is relatively short in relation to that but I am aware that we need to get it done now.
bron: http://www.911wheel.de/?q=node/8191#comment-21323

[ Voor 48% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-03-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:40:

In ieder geval (alweer) positieve iRating, ondanks dat ik in de bottom helft van het HPD veld zit... Snap die berekening nog niet 100%
Je had de laagste iRating in een SOF van 3111 dus dan wat ongeveer 600 hoger is dan jij dus dan kan je nog wel eens wat winnen als je lager dan de helft staat.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net nog snel ff een van de laatste Skip races van deze week mee kunnen pakken. Had eigenlijk die van 21:45 willen hebben, maar vlak van tevoren belde een vriend me op met een nogal flink persoonlijk probleem, en moest ik even weg. Om 23:30 thuis, dus kon ik nog net de 23:45 race meepikken. Had daarstraks een Q gedaan van 1:05.8xx, en startte vanaf P4. Na een paar bochten maakt P1 een fout, en lig ik op P3.
Helaas maak ikzelf in lap 2 en 4 een fout in T1 waardoor ik wijd ga (nog wel uit de muur kunnen houden), maar viel terug naar P7. Uiteindelijk nog 5e geworden, wat 117 punten voor het DIV3 kampioenschap opleverde, en ik doorstoot naar P4 *O* Ook nog 52 iR erbij, en wat SR kwijt (paar offtracks door slechte concentratie), maar uiteindelijk toch nog erg tevreden. Jammer van die 2 grove fouten anders had er een P3 of P4 ingezeten.

uitslag: http://members.iracing.co...onid=5291917&custid=77818

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Quote van Steve op twitter over de nieuwe producent:
Throwing you a bone since 16 short and I want to go to bed. Company much older but first significant car was 1975. 1200 for next hint
Het kan vanalles zijn. Misschien BMW, die begonnen in 1975 met de eerste 3-series (de E21)

[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-03-2012 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 06:46:
Quote van Steve op twitter over de nieuwe producent:

[...]

Het kan vanalles zijn. Misschien BMW, die begonnen in 1975 met de eerste 3-series (de E21)
Porsche 911 RSR is van 1975 ;p

Volkswagen GOLF is van 1975

maar zal wel BMW zijn, 3 reeks was volgens mij de eerste touring racer van BMW.+ iracing was op sebring (en daar zat het amerikaanse BMW fabrieksteam ook)

[ Voor 34% gewijzigd door dabelg op 27-03-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:30:
[...]

Porsche 911 RSR is van 1975 ;p
Zou natuurlijk ook kunnen. Was dat de eerste significante auto van Porsche? Echter als ik vanalles hoor over de rechten van Porsche, heb ik zo mijn twijfels...

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-03-2012 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Zelf denk ik dat het een W/BTCC auto. Want we hebben nu wel genoeg GT auto's. BMW, Honda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik hoop zo dat het een BMW is. We weten dat het kan, ik bedoel, elk spel heeft BMW licenties (SimBin, ISI, LfS, Shift, GT, Forza, enz. enz.) dus dan moet iRacing het ook kunnen krijgen.

De e92 M3 GTR ALMS betwijfel ik dan, want dat is directe concurentie voor de Ford GT, maar ik zou het niet erg vinden. :+

De e90 WTCC 3 serie lijkt me al vele malen logischer, en zou ik ook erg tof vinden.

En dan is er natuurlijk nog de kans dat het iets anders is, zoals bijvoorbeeld Ruf (jaartallen 'kloppen' dan ook), maar dat zou ik zeker niet tof vinden. Ik :haat: Ruf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik denk niet dat het Ruf is, hun eerste 'productiemodel' was 1977.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
trouwens die nummer overlay voor liveries te painten waar kan ik die vinden ?

ben aan een dallara bezig en die heeft echt spots die je niet vind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BMW zou wel vet zijn. Die rijden toch ook in ALMS? Nou, vervang de Ford en Corvette door een BMW en misschien die McLaren en dior novelty factor heb je een heel seizoen vast wel genoeg mensen die mee doen. Die McLaren past er misschien niet bij in het echt maar who cares...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Niet NOG een GT auto. Daar zijn er al genoeg van.
Meerdere auto's in een klasse heeft ook geen zin in iRacing. Wat iedereen pakt dan de snelste auto voor die week.
Wim, de nummers moet je bij de paint pagina op de site doen. Het nummer wordt op de skin geplakt.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als er nog iets mist qua klasses is het wel WTCC achtig iets. Lijkt me ook wel erg leuk. Formule BMW achtig iets zie ik ook niet zo snel gebeuren, want die valt tussen SM en de Skip helemaal weg denk ik.

Mja, wie weet wat voor onzin ze verzonnen hebben :+ Dadelijk is het toch Porsche en krijgen we de iRacing Porsche Carrera Challenge :P

Ik hoop vooral dat ze de proto&gt niet gaan splitsen, want het zou killing zijn voor de HPD en tevens zijn er eigenlijk al teveel verschillende klasses, maar dat is een heel andere discussie.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-03-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:43:
Niet NOG een GT auto. Daar zijn er al genoeg van.
Meerdere auto's in een klasse heeft ook geen zin in iRacing. Wat iedereen pakt dan de snelste auto voor die week.
Wim, de nummers moet je bij de paint pagina op de site doen. Het nummer wordt op de skin geplakt.
nee bedoel die overlay voor photoshop das gewoon een layer met allemaal nummertjes op dat je ziet welk plekje op de auto overeenkomt met plekje op de TGA file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oh op die fiets :+

[ Voor 75% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:14:
En voor de skin-prutsers. Dit is wel een handige overlay als je op zoek bent naar een locatie op de auto:
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1122049.page
@dabelg: Even zoeken in dit topic op overlay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:46:

Ik hoop vooral dat ze de proto&gt niet gaan splitsen, want het zou killing zijn voor de HPD en tevens zijn er eigenlijk al teveel verschillende klasses, maar dat is een heel andere discussie.
Quote van Tony Gardner (staff):
The problem is most of the solutions I am seeing are development projects (or just flat frustration with some drivers drivng faster cars in mixed class racing like the LMP cars). On the development projects, that is fine, ideas are welcome, like defining splits as I think Antonio and Jonathan are talking about but right now we don't have that flexibility built in but will talk to the dev guys again about how hard that flexibility is to add, etc.

With more GT cars and potential cars for MC racing coming it is good stuff to think about.

Again what we can do next season in the short term is have a GT only series with Ford GT and Corvette and keep the existing series as it is and see how that goes. Several had voted for that so will move in that direction for now.
Eerste keer dat iemand van staff zich ermee bemoeit, dus ga er maar van uit dat ze niet elke 5 minuten weer van mening gaan veranderen, ik verwacht dan ook dat er gewoon een GT-only serie komt volgend seizoen, en dan is proto&gt dood (geen GTs meer, en dan ook stuk minder HPDs).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zoals Jonathan zei: Voor de GT's is de serie al heel lang dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:17:
Zoals Jonathan zei: Voor de GT's is de serie al heel lang dood.
Klopt, maar dat is niet de schuld van "de HPDs" in het algemeen.

Dit is geen oplossing, hiermee negeren ze het probleem alleen. Als ze dan nu meteen beginnen te werken aan oplossingen die wel kunnen werken voor de serie in het algemeen (die dan niet volgend seizoen maar ergens later geimplementeerd worden), dan vind ik het prima. Maar denk je echt dat dat gebeurt? Ik betwijfel het.... Ze zijn veel te druk met 101 nieuwe auto's erin gooien, een variabele van 3 naar 6 veranderen is teveel werk.

En zoals een paar mensen in die thread ook zeggen: het is vrij egoistisch van Jonathan dat hij zomaar aanneemt dat hij voor alle GTs spreekt (dat zegt hij letterlijk in zijn PM). Dat is gewoon niet waar. Zo aan forum posts te lezen is 80% ofzo het met hem eens, maar dan heb je altijd nog die 20%. En dat zijn alleen de enorme minderheid die op het forum post, de meeste mensen doen dat niet en wie weet wat die denken?

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 27-03-2012 09:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik mag er vanuit gaan dat de GT only serie niet de hele week gaat rijden , als de andere dagen dan de Proto&GT rijdt zal er toch nog wel participatie zijn , misschien trekt in dat geval de participatie in Proto&GT zelfs aan omdat mensen die normaal alleen HPD rijden dan ook eens een GT proberen.

En de races in Proto&GT daardoor ook wat beter worden . (wishfulthinking weet ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

GT serie moet gewoon de fixed porto/gt serie vervangen. Dan kijken hoe het gaat. Ze willen nu wat dingen proberen. Om te kijken naar een uiteindelijke oplossing.

Als je kijkt naar de TFR Supercup, elke week ongeveer 30 deelnemers. Corvette en Ford GT. Er zijn heel veel mensen die wel in de GT's willen rijden als er geen HPD's zijn. Want constant moeten vrezen om de race uit te kunnen rijden, is niet een fijn gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tja, maar wat ga je dan doen met die HPD. Of gaan ze die samenvoegen met DP en Mustang dan ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:31:
Tja, maar wat ga je dan doen met die HPD. Of gaan ze die samenvoegen met DP en Mustang dan ofzo :+
laat het uit :( die serie is nu goed "vrij van hersenloze racers" :+ Iedereen begint elkaar te kennen daar en de HPD brengt daar enkel maar hotlappers in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die blijft nu zoals het is.
Er zal komend seizoen een GT/Proto serie zijn met HPD, GT1 en GT2.
Daarnaast is er een "FIA GT" kampioenschap met alleen GT1 en GT2.

Ik verwacht dat ze niet op de zelfde dagen zullen racen, want dat is niet goed voor allebei.
Ze willen zo kijken of het wel waar is wat Jonathan zegt, vermoed ik.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1860048.page
Hoogie, dabelg, enchion, fragbeestje en anderen die oval racen leuk vinden, is dit niets voor jullie?

[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:33:
Die blijft nu zoals het is.
Er zal komend seizoen een GT/Proto serie zijn met HPD, GT1 en GT2.
Daarnaast is er een "FIA GT" kampioenschap met alleen GT1 en GT2.

Ik verwacht dat ze niet op de zelfde dagen zullen racen, want dat is niet goed voor allebei.
Ze willen zo kijken of het wel waar is wat Jonathan zegt, vermoed ik.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1860048.page
Hoogie, dabelg, enchion, fragbeestje en anderen die oval racen leuk vinden, is dit niets voor jullie?
races zijn iets te laat voor mij "vriendin" haha anders deed ik zeker mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb 'geluk' dat mijn vriendin op zondag avond nog dingen moet voorbereiden voor stage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Van de Trucks heb ik te weinig tracks om een beetje leuk mee te doen.
Heb eigenlijk meer interesse in de StreetStock league , maar die is 3 uur s`nachts. :(
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1862658.page

Maar wel een leuke suggestie kijk daar niet vaak genoeg naar , escors vind ik nog steeds erg leuk omdat je iedereen een beetje kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De Escors is inderdaad wel leuk. Echter heb ik persoonlijk moeite met de setups (maar dat ligt aan mij en niet aan de setups hoor). Ik vind voor mijzelf de setups te tricky om echt close te racen. Die van de eerste race was prima, en daar heb ik me ook kostelijk vermaakt, en die van Oulton ook. Maar die andere races was puur drama voor mij, en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:32:
De Escors is inderdaad wel leuk. Echter heb ik persoonlijk moeite met de setups (maar dat ligt aan mij en niet aan de setups hoor). Ik vind voor mijzelf de setups te tricky om echt close te racen. Die van de eerste race was prima, en daar heb ik me ook kostelijk vermaakt, en die van Oulton ook. Maar die andere races was puur drama voor mij, en dat is jammer.
Heb zelfde probleem setup + wagen liggen me niet echt. Zie dit meer als een funcup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik merk zelf dat ik eigenlijk te weinig tijd voor de escors heb. Het beetje tijd wat ik heb om te iracen gebruik ik liever voor de Skip omdat ik daar eindelijk een beetje mee vooraan kan rijden in de topsplits (Als ik geen fouten maak). Ook de berichten over divebombs en sommige mensen die kost wat kost iemand voorbij moeten (of er nou ruimte is of niet) houden mij enigszins tegen. Wel jammer, want opzich waren de eerste 2 (test) races wel erg leuk. Mja, de Skip vind ik nu even belangrijker, zeker omdat ik kans maak op de Top3 in divisie 3.

Wat betreft die nieuwe auto, ik denk dat Hoogie2004 gelijk heeft en dat het een BMW wordt. In 1975 zijn er buiten de 3-serie eigenlijk geen "significante" auto's op de markt verschenen. En dit jaar gaat BMW weer met de DTM meedoen, wellicht dat ze die erin gaan zetten *O* Al zou ik de BMW uit de WTCC ook geen straf vinden :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:29:
GT serie moet gewoon de fixed porto/gt serie vervangen.
Dat stelde ik ook al voor, maar zoals iemand anders al zei geeft dat ook weer problemen: namelijk dat je een groot HPD veld nu over de helft van de races gaat verdelen, dus krijg je juist alleen maar meer HPDs.

Als er een GT only serie komt dan zal de proto&gt automatisch 99% HPDs worden, wat je ook doet qua dagen waarop ze rijden. Dat zou gewoon erg jammer zijn. Ik hoop dat ze een goeie oplossing kunnen vinden op de lange termijn, dan vind ik het prima om een seizoen of twee zonder proto&gt te doen, maar een goeie verdeling GT1+GT2+LMP is gewoon het vetste wat er is imo :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Dat stelde ik ook al voor, maar zoals iemand anders al zei geeft dat ook weer problemen: namelijk dat je een groot HPD veld nu over de helft van de races gaat verdelen, dus krijg je juist alleen maar meer HPDs.

Als er een GT only serie komt dan zal de proto&gt automatisch 99% HPDs worden, wat je ook doet qua dagen waarop ze rijden. Dat zou gewoon erg jammer zijn. Ik hoop dat ze een goeie oplossing kunnen vinden op de lange termijn, dan vind ik het prima om een seizoen of twee zonder proto&gt te doen, maar een goeie verdeling GT1+GT2+LMP is gewoon het vetste wat er is imo :)
misschien soort league oplossing he, vaste aantallen werken en je schrijft je in zoals je cars reserveert in leagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:10:
[...]

misschien soort league oplossing he, vaste aantallen werken en je schrijft je in zoals je cars reserveert in leagues
Een Proto & GT league zou misschien wel werken, dan kun je namelijk wel straffen uitdelen en het veld een beetje onder controle houden. Maar dat zal dus door iemand zelf opgezet moeten worden, iRacing heeft daar gewoon de mankracht niet voor.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er is al een groot LMS league. Ik weet alleen niet meer hoe die heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:20:
[...]

Klopt, maar dat is niet de schuld van "de HPDs" in het algemeen.

Dit is geen oplossing, hiermee negeren ze het probleem alleen. Als ze dan nu meteen beginnen te werken aan oplossingen die wel kunnen werken voor de serie in het algemeen (die dan niet volgend seizoen maar ergens later geimplementeerd worden), dan vind ik het prima. Maar denk je echt dat dat gebeurt? Ik betwijfel het.... Ze zijn veel te druk met 101 nieuwe auto's erin gooien, een variabele van 3 naar 6 veranderen is teveel werk.

En zoals een paar mensen in die thread ook zeggen: het is vrij egoistisch van Jonathan dat hij zomaar aanneemt dat hij voor alle GTs spreekt (dat zegt hij letterlijk in zijn PM). Dat is gewoon niet waar. Zo aan forum posts te lezen is 80% ofzo het met hem eens, maar dan heb je altijd nog die 20%. En dat zijn alleen de enorme minderheid die op het forum post, de meeste mensen doen dat niet en wie weet wat die denken?
Als je niet spreekt, heb je pech. Die grens mag duidelijk zijn.

Zoals ik stelde, sinds de corvette in die mixed-class zit is voor mij de lol eraf. Dus ik ben wel blij met de splitsing. Die mustang is daarom wel tof.

[ Voor 6% gewijzigd door RielN op 27-03-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach ja we zien wel. Ik rij hoogst waaarschijnlijk volgend seizoen de Lotus79 want de races daar zijn echt super. De gasten die daar rijden zijn echt heel behulpzaam. Heb dit nog niet in een andere serie op iracing gezien. Worden echt mega veel setups geshared. De racing school op Maandag is echt leuk en leerzaam. En er word goed met elkaar om gegaan. Neem daarbij het kampioenschap dat ze houden in de oficiele serie (inclusief carskins van 78 en 79 seizoen voor iedere rijder) en je hebt een mooie Iracing comunity.

Trouwens die racing school opzet is wel zeer mooi. Weet niet of dat voor ons haalbaar is (geld voor hosting) omdat voor een serie volgend seizoen te doen maar misschien dat er wat mensen van hier op Maandag keer met de Lotus79 mee moeten doen en zien hoe het is.

Zal het hier even in het kort opsommen:

Er word een pracise sessie gehouden op de baan van de komende week en daar word door een ervaren rijder een walk through gedaan over het circuit (2x). Die geeft aan welke lijnen die rijdt, hoe het beste te remmen etc etc. Daarnaast delen een aantal mensen wat setups (doen we al) zodat iedereen wel iets vind om mee te werken.
Als die voorbij is word er een tournament sessie gestart waarbij er een race van 5 ronden word gedaan. Hierdoor kan je alvast starts en close racen op de baan oefenen. De eerste race word de grid op qualy times gerangschikt. Na de race starten ze een volgende ronde op en word er alleen 10 min warmup en daarna weer 5 ronden race gehouden. Alleen nu met grid at random. daarna worden er nog 2 races gedaan van 5 ronden.

Ik vond het heel handig om de baan te leren kennen en ook in race condities alvast te testen. Daarnaast is het enorm leuk gewoon 5 ronden knallen zonder zorgen over SR en Ir.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
btw wanneer ik op google zoek naar significant car 1975 krijg ik deze maar dan hebben we wel NDM nodig om alles eruit te halen denk ik.

YouTube: LANCIA STRATOS -Rally 1975-1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Is het niet audi? audi50 is toch 1975?.. en audi is vrij oud.. begin 1900 begonnen.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dolosus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:11:
Is het niet audi? audi50 is toch 1975?.. en audi is vrij oud.. begin 1900 begonnen.
Introductie van de Audi50 was volgens google in 1974. En die wagen was nu niet echt een racemonster volgens mij :)

Ik zet mijn geld op BMW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/11/supertrofeovallelunga_lead.jpg

Lamborghini Gallardo Super Trofeo versie, de Countach dateert uit 1975 ...

[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 27-03-2012 14:16 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Introductie van de Audi50 was volgens google in 1974. En die wagen was nu niet echt een racemonster volgens mij :)

Ik zet mijn geld op BMW
ik ook en die zijn begonnen met wagens na WWII zekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Maar wie zegt dat om race auto gaat uit 1975? dacht meer dat ging om een auto dat het merk gered heeft..

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dolosus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:15:
Maar wie zegt dat om race auto gaat uit 1975? dacht meer dat ging om een auto dat het merk gered heeft..
Ok, anders gezegd dan. Wie kent hier een Lancia of Audi racewagen (geen rally), die mensen willen rijden in iRacing (ok, van Audi kan ik me het prototype nog wel voorstellen, maar daar hebben we er al 1 van).

Dan nog, we zullen zien wat het wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
audi a5 dtm is toch vet genoeg? :P

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De hint was een bedrijf dat al veel ouder dan 1975 was, maar de eerste significante auto was in 1975. Het is dus vast geen auto uit 1975 en het kan ook geen bedrijf zijn dat voor 1975 een 'significante' auto heeft gemaakt (whatever dat ook mag betekenen). Ik ben niet zo thuis in auto geschiedenis maar volgens veel mensen op het forum kan het daardoor al niet BMW bijv zijn omdat die voor 1975 al goeie auto's hadden ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Great conversation going on in the @iRacing forums. Happy to see that most are enjoying it. Thanks for playing along. It's not a vauxhall.
Geen Vauxhall in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou denken dat ze ook in de richting zagen van de cadillac, alle ja een verwant die er met te vergelijken is want gt is er genoeg naar rmijn inziens (met de mclaren er bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 150 van de volgende hint .... heeft die gebrek aan aandacht of wat thuis (lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:32
Heeft Honda niet de civic uitgebracht in 1975?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:30:
De hint was een bedrijf dat al veel ouder dan 1975 was, maar de eerste significante auto was in 1975. Het is dus vast geen auto uit 1975 en het kan ook geen bedrijf zijn dat voor 1975 een 'significante' auto heeft gemaakt (whatever dat ook mag betekenen). Ik ben niet zo thuis in auto geschiedenis maar volgens veel mensen op het forum kan het daardoor al niet BMW bijv zijn omdat die voor 1975 al goeie auto's hadden ofzo...
Moet wel porsche zijn die kwam met de 928 in 1977 na vertraging door oliecrisis
Die is bijna 20 jr in productie geweest eerste sportauto die ooit (1978) auto van het jaar won .

Als we het over "badass" hebben dan moet het wel porsche zijn met die moeilijk te controleren kont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Uhmm volgens mij had Porsche wel significante auto's voor 1975 (Porsche 911??) die ze hebben uitgebracht. Je moet het echt zoeken in een merk die pas rond 1975 echt op de kaart werd gebracht zoals ik het lees.

Ik ben ff aan het graven maar kan zo niks echt verzinnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:45:
Uhmm volgens mij had Porsche wel significante auto's voor 1975 (Porsche 911??) die ze hebben uitgebracht. Je moet het echt zoeken in een merk die pas rond 1975 echt op de kaart werd gebracht zoals ik het lees.

Ik ben ff aan het graven maar kan zo niks echt verzinnen.
Pfff dan ga ik maar ff wat fake twitter accounts aanmaken denk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is nu precies vanavond de bedoeling? MX-5 op Lime rock? Maar komen er ook rookies dan, anders is er ook niet zoveel aan natuurlijk (heb die MX-5 onderhand wel weer gezien met al die escors races, kut bak :+)

Verder staat de server op benelux only, maar werkt dat wel? Ik dacht namelijk gisteren dat dat ook zo zou zijn maar hij leek gewoon open voor iedereen, dus het kan ook dat Joep gewoon het wachtwoord vergeten was en dat het benelux only wel gewoon werkt... Even afwachten denk ik dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als Rookie zijnde ben niet aanwezig dinsdag is moeilijke dag voor me maar zorg wel dat ik er een vongende keer bij ben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Ik wou wel maar mn g27 is vandaag niet binnen gekomen :( tnt zegt aan de deur geweest te zijn maar dat is niet, buiten dat hebben ze wel andere pakketjes geleverd :( :( :(.

Wachten is tot morgenavond

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja, het id is om nieuwe rijders te trekken. Ik zal er voor de zekerheid een wachtwoord op zetten.....
Ik hoop wel dat er nog rookies komen..... Anders heeft het idd geen zin...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben aan het denken om de HPD race van 20:00 mee te doen. Twijfel alleen over fuel... Na een rondje of 4 (volle tank gestart) rij ik 2.4 kg per rondje en dat rekent uit tot iets meer dan 105 kg voor 70 minuten. Dat lijkt me erg weinig aangezien het normaal altijd sparen was om 70 minuten te halen, nu heb je blijkbaar 15 kg over voor de pace lap en een eventuele ronde extra... kan dat wel?

Overigens 33.8 als snelste geloof ik met lage fuel (alles met fixed setup).

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 27-03-2012 19:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm als er al 2 niet kunnen vanavond misschien weekje op schuiven en vanavond met de Skip barber sessie doen? Daar was ook vraag naar en meeste kiezen ook voor die auto als opstap klasse na rookie. En deze week is die op Laguna een standaard baan dus alleen de Skip nodig.

De 3 mensen die ik ken van rFactor doen niet mee. Ze waren te bang het leuk te vinden en daarna geld ervoor te moeten betalen. Vinden het te duur. Kon ze niet om lullen.

[ Voor 39% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-03-2012 19:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:23:
Hmmm als er al 2 niet kunnen vanavond misschien weekje op schuiven en vanavond met de Skip barber sessie doen? Daar was ook vraag naar en meeste kiezen ook voor die auto als opstap klasse na rookie.

De 3 mensen die ik ken van rFactor doen niet mee. Ze waren te bang het leuk te vinden en daarna geld ervoor te moeten betalen. Vinden het te duur. Kon ze niet om lullen.
Ik vind het prima, maar dan gaan we wel weer erg laat dingen veranderen, beetje lullig als er wel mensen zijn die zich hierop verheugd hadden. Maar ik weet het ook niet, een mx-5 race heb ik echt geen zin in tenzij we er wat nieuwe mensen mee kunnen introduceren :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja....... ik zie geen reacties van rookies die mee willen doen.
Zullen we dan skippy doen op ..... uh baan de week, whatever die is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Laguna Sega ;(
Da's echt bah samen met de Skip....
Is daar interesse in, ander ga ik gewoon zelf wat pielen en niks hosten en schuif ik Mazda naar volgende week.

[ Voor 107% gewijzigd door JoepW op 27-03-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:29:
Laguna Sega ;(
Da's echt bah....
Niks mis mee toch? :p Beter dan zo'n enorme lange baan als Suzuka met zo'n langzame auto (volgende week).

Interesse: ik op zich wel, maar ik denk dat ik eerst de HPD pak, die zal rond 21:15 zijn afgelopen dus zou ik nog wel mee kunnen doen maar met weinig oefening (we gingen toch ook een race doen?). Dus mij maakt het niet zoveel uit, ik laat het aan de rest over.

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 27-03-2012 19:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die combo is toch geen ramp of wel?

Wat overigens wel een drama was was mijn Indy Fixed Oval race eerder vandaag :+ Ik maak een valse start en passeer iemand binnendoor voor S/F en krijg een zwarte vlag, vervolgens rijd ik te hard de pit in en moet ik 34!!!!! seconden stilstaan.. Met 2 rondjes achterstand nog 10e van de 15 geworden, maar wat dom van mezelf.....

Misschien is het handig om even te pollen wie vanavond uberhaupt meedoet, opkomst op dinsdagen is meestal niet zo hoog. Als er mensen zijn, knal ik ook wel eventjes mee met de Skip.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-03-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Laguna is best leuk. En nu geen zorgen om je SR bij deze race. :)

Ben zelf wel wat later. Nog ff wat dingen op werk afhandelen. :) Maar moet er rond 21.15 wel kunnen zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoelaat dan? Moet eerst nog ff bijles geven :/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Even over de ESCORS races van zondag.

Ik had er niet echt zin in om weer helemaal achteraan te moeten rijden op mijn eentje nadat ik de tijden in practice zag. Ik zat zeker 2 seconden achter de voorlaatste (voor Pascal & Ruud joinden). Bij de qualify hield ik enkel Wim achter me, die ik er bij de start meteen maar langs liet. En toen kon ik plots beter aanklampen door gewoon te remmen op basis van Wim z'n rempunten. Een paar plaatsjes opgeschoven door foutjes voor me, maar toen ze achter mij kwamen aansluiten en er voorbij gingen liep de kloof alweer snel op. Behalve toen Pascal achter me kwam zitten. Die ging er langs en even vreesde ik dat ik hem weer zou zien verdwijnen, maar ik kon me er terug langs knokken. Toen de auto zo breed mogelijk gemaakt en zo defensief mogelijk gereden (paar keer flink gebruik gemaakt van het asfalt aan T1 ...), hopelijk zonder blocken. Toen Nico ook kwam opdagen was het feestje helemaal compleet. Helaas duurde de race een ronde te lang, beiden gingen me in de laatste ronde terug voorbij. :(

Race 2 gaf ik al snel op. In de tweede ronde zat ik aan de binnenkant bij Nick (denk ik), schrok daar een beetje van en ging over gras en spinde half. Meteen 10 seconden achter op het hele veld en om dan nog 35 minuten eenzaam te moeten rond rijden, daar paste ik liever voor.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

fynrd1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:45:
Sessie opent om 20:30. En je moet voor 21:55 joinen om mee te kunnen doen met de race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Ik ben voor alles in vanavond (nouja, qua iRacing dan :o). We kunnen ook (als er toch geen rookies komen?) met de Lotus 79 gaan knallen? Als ik die verhalen zo lees over de gezellige community raak ik daar wel enthousiast over, maar ik roep maar wat natuurlijk :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
fynrd1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:45:
Vanaf half 9 kun je de sessie vinden op de pagina onder het Hosted menu. Om mee te doen zul je de Skip Barber moeten hebben en Laguna Seca (deze heb je al, gratis track), verder niks als het goed is :) En je kunt ook gewoon later nog joinen, in ieder geval tot dat de race start denk ik (als we uberhaupt een race doen, normaal doen we alleen 2 uur practice maar de laatste tijd doen we op dinsdag vaak een fun raceje).
Fuelke schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:46:

Race 2 gaf ik al snel op. In de tweede ronde zat ik aan de binnenkant bij Nick (denk ik), schrok daar een beetje van en ging over gras en spinde half. Meteen 10 seconden achter op het hele veld en om dan nog 35 minuten eenzaam te moeten rond rijden, daar paste ik liever voor.
Dat was ik inderdaad. Ik schrok ook behoorlijk, ik zag je eerst achter me, keek toen voor me om in te sturen, en halverwege het insturen zat je ineens aan m'n binnenkant, ik kon niet meer reageren en hoopte maar voor het beste, en daarna zag ik je dwars staan. Hoop niet dat ik je blockte ofzo, maar volgens mij was het geen inhaal poging bedoeld of wel? Het was wel erg ver weg anders :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik de reacties zo lees wordt het Skip @ Seca :)

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:52:
Ik ben voor alles in vanavond (nouja, qua iRacing dan :o). We kunnen ook (als er toch geen rookies komen?) met de Lotus 79 gaan knallen? Als ik die verhalen zo lees over de gezellige community raak ik daar wel enthousiast over, maar ik roep maar wat natuurlijk :+
Dat is misschien wel een idee voor een volgende keer. Wel erg laat nu nog aangezien veel mensen die auto niet hebben denk ik? Verder is de Skip volgens mij de auto waar de meeste mensen mee verder gaan na Rookie, en op Laguna Seca (gratis track) is dat natuurlijk dan een prima combinatie als er alsnog rookies mee willen doen. Mijn eerste GoT training was ook met de Skip :)

Ik heb trouwens geen idee of die Lotus me bevalt, van filmpjes lijkt het een glij glij ding te zijn zonder downforce, klopt dat? :+

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 27-03-2012 19:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Ah ok de skip heb ik niet, dsn doe ik volgende week wel mee

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga skip wel even mee doen ... ga het niet langer rekken als 21u30 want het gaat mij morgen weer een dagje worden ...dus skip @seca ok voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meteen voor alleen heb ik die wagen totaal niet, maar als ik het zo lees dan lijkt mij dat idd wel een wagen waard om op termijn aan te schaffen als ik nog eens wat content bijneem .... wie weet als er mij 1000 volgen op twitter mss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niet veel mensen hebben de Lotus hier denk ik. Zou als ik jou was een keer de sessies joinen op Maandag avond. De tournament room opent om 8 uur en om 9 uur start de eerste van 4 races (5 rondje).
En kijk ff op het iracing forum in de sectie Lotus79. Daar staat heel wat info over de Lotus school en ook aardig wat setups worden er al op het forum gepost incl. filmpjes van walkthroughs. In die school post staat bv een zeer nuttig youtube filmpje van Oulton. Heeft mij wel geholpen om er sneller te worden. Kon die laatste bocht nooit lekker nemen maar als je hem zo ver mogelijk aan de buitenkant laat uitlopen heb je meer grip bij wegrijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
lotus79@oulton zonder chicanes = Wicked!!

glijden valt wel mee hoor, wel een handvol soms maar dat is de uitdaging

ik hou er wel van ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Ik heb trouwens geen idee of die Lotus me bevalt, van filmpjes lijkt het een glij glij ding te zijn zonder downforce, klopt dat? :+
Hij heeft net enorm veel grip op snelheid. Ook omdat die mega veel ground effect heeft. Daardoor moet je wel ff oefenen voor je er beetje snel mee kan rijden. Is namelijk wel ff wennen hoe hard je soms door snelle bochten kan gaan. En het rijd gewoon ff iest anders.
Je moet wel oppassen bij accelereren bij langzame bochten dan kan die wat snappy zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Skip @ Seca is ook goed, al maanden niet meer in de Skip gereden dus dat wordt lekker crashen >:)

s' Maandags kan ik helaas nooit (daarom zien jullie mij ook niet op de maandagsessies) in verband met andere verplichtingen, maar ik zal eens wat YouTube materiaal opzoeken. Moet toch een raceklasse vinden voor volgend seizoen nu ze de HPD en GT's uit elkaar trekken (en bedankt Jonathan! :(). Daarnaast vind ik gezelligheid en sportiviteit veel belangrijker dan resultaten, ik eindig liever 10e na een spannend gevecht dan 1e na de helft alleen te hebben gereden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@Joep, heb jij de hosting al aangepast / gecancelled? (m.a.w. moet ik het hosten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga de hosting NU aanpassen MET wachtwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jubby schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:59:
lotus79@oulton zonder chicanes = Wicked!!
Echt wel. Maar owh boy wat dodelijk. Kan misschien ook komen omdat ik Oulton hier voor alleen in de MX5 heb geraced. Maar hoe vaak ik al niet met volle snelheid een gras polletje mee heb genomen en zo ergens vol de muur in ben gegaan. Is niet op 1 hand te tellen. :)
Jammer alleen dat de baan totaal niet toe staat ergens in te halen. Word in de race een redelijke optocht denk ik. :'( Wachten op uitvallers dus. En die zullen er wel wat zijn. Beetje zelfde als vorige week op Virginia alhoewel je daar op sommige delen nog wel wat ruimte hebt om in te halen. Moest je alleen wel lef hebben. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zie dat vandaag de Radical Racing School is :+

Tot zo op Laguna met de Skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Zat ik me net zo te verheugen op MX5 op Lime Rock -O-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat? Geen Legend op Daytona? :+

Pagina: 1 ... 107 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.