iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.183 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
fynrd1 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:38:
na een 3e plek is mijn 1e winst binnen:)
Netjes!
NickThissen schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:18:
Verrassend leuk dat Silverstone in de mx-5 moet ik zeggen :) Dacht dat het te groot zou zijn maar valt mee, denk dat je hier ook wel leuk kunt vechten, tenminste niet alleen maar van die kleine krappe bochtjes waar het kleinste foutje fataal is in een gevecht, en wat straights om goed te kunnen inhalen. Heb er (voor het eerst eigenlijk) wel zin in morgen :)
Moet nog wel wat van je tijd af ;)

[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 25-03-2012 08:18 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
JoepW schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:00:
[...]

Moet nog wel wat van je tijd af ;)
Hehe... Nadat je weg ging zat ik op 39 geloof ik, seconde achter je, ongeveer waar ik altijd zit in de mx5. Tenzij jedaarna nog flink wat eraf hebt gekregen?

Als ik trouwens de F1 race zie in de regen met overal net even wat natter / droger hoop ik toch dat ze dat ooit in iRacing gaan bouwen, dat zou toch wel heel vet zijn. Zal wel enorm lastig zijn, op zn minst moeten ze verschillende banden typen gaan maken enzo... Ach, je kan dromen he :p

En netjes hoor fynrd, dat is een stuk sneller dan ik mn eerste winst pakte :) ik zuig dan ook in de mazda maar goed :+

[ Voor 42% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2012 10:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nog maar eens een nieuwe skin gemaakt voor de F1... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpCA8F.jpg

Baal wel van het uur tijdverschil, wilde de F1 vanavond rijden van 22:15 maar die is nu dus om 21:15 en dat haal ik dus niet als ik ook escors wil rijden... Twijfel twijfel :X

[ Voor 43% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2012 12:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb gewoon nog geen enkele Indycar race op Barber kunnen doen door tijdgebrek + races die ik wel kon waren niet official :(

En Nick, veranderend weer zou echt erg vet zijn.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mooie skin Nick , beetje dutch Sauber , maar dan met iets mooiere combinatie kleuren.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Hehe... Nadat je weg ging zat ik op 39 geloof ik, seconde achter je, ongeveer waar ik altijd zit in de mx5. Tenzij jedaarna nog flink wat eraf hebt gekregen?

Als ik trouwens de F1 race zie in de regen met overal net even wat natter / droger hoop ik toch dat ze dat ooit in iRacing gaan bouwen, dat zou toch wel heel vet zijn. Zal wel enorm lastig zijn, op zn minst moeten ze verschillende banden typen gaan maken enzo... Ach, je kan dromen he :p

En netjes hoor fynrd, dat is een stuk sneller dan ik mn eerste winst pakte :) ik zuig dan ook in de mazda maar goed :+
Kan me herinneren dat ze toen iracing net uit kwam dat wel van plan waren maar ze het pas willen invoeren als het echt goed is.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:03:
Ik heb gewoon nog geen enkele Indycar race op Barber kunnen doen door tijdgebrek + races die ik wel kon waren niet official :(

En Nick, veranderend weer zou echt erg vet zijn.
Heb in een sessie gezeten met een staff member (ze willen Nurenburg scannen, Porsche erin steken en dag nacht transacties,.... )

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

F1 op Okayama is echt 10x niks. Mickey mouse baan.... Mij ga je daar niet meer zien vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Heb in een sessie gezeten met een staff member (ze willen Nurenburg scannen, Porsche erin steken en dag nacht transacties,.... )
Nurburgring kan ik me niet voorstellen, misschien de F1 track ja maar toch niet de nordschleife? Daar gaan ze jaren over doen om die te scannen lol, en echt racen kun je daar volgens mij ook niet lijkt me, of wel dan?
Porsche zou wel heel vet zijn maar ik heb ook wel vaker gehoord dat sony ofzo die rechten heeft en dat dus niet kan. En dag-nacht transities verwacht ik binnenkort ook wel, tegelijk met driver changes, dat kan niet zo heel moeilijk zijn.
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:51:
F1 op Okayama is echt 10x niks. Mickey mouse baan.... Mij ga je daar niet meer zien vandaag...
Klopt... maar ik heb vorige week al gedropped en volgende week is indy en die heb ik niet, dus ik wil hem toch proberen... Ga never nooit finishen lol, al die kleine krappe bochten is niks voor die auto.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Nurburgring kan ik me niet voorstellen, misschien de F1 track ja maar toch niet de nordschleife? Daar gaan ze jaren over doen om die te scannen lol, en echt racen kun je daar volgens mij ook niet lijkt me, of wel dan?
Porsche zou wel heel vet zijn maar ik heb ook wel vaker gehoord dat sony ofzo die rechten heeft en dat dus niet kan. En dag-nacht transities verwacht ik binnenkort ook wel, tegelijk met driver changes, dat kan niet zo heel moeilijk zijn.

[...]

Klopt... maar ik heb vorige week al gedropped en volgende week is indy en die heb ik niet, dus ik wil hem toch proberen... Ga never nooit finishen lol, al die kleine krappe bochten is niks voor die auto.
Natuurlijk F1 track ik zou ook niet verwachten de volledige ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een 1:35.5 in Q met de HPD, eens kijken of de race van 4 uur wat mensen aan trekt, hoop het wel want heb nog geen open gereden :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:47:
Een 1:35.5 in Q met de HPD, eens kijken of de race van 4 uur wat mensen aan trekt, hoop het wel want heb nog geen open gereden :-(
Misschien kom ik nog wel meedoen dan. Wel even oefenen want het is even geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:56:
[...]

EA heeft de rechten van Porsche en Turn 10 (FM4) heeft ze nu met moeite toestemming gekregen van EA om Porsche in het spel te mogen hebben.

Je moet meer autoracen kijken, Nick!
Op de Ring kan je echt wel racen. Daar is ook de 24 uur van Nürburgring en veel meer races. Dat is heel gaaf. Meer dan 90 auto's op de baan _/-\o_
Maar de Ring is veel te groot voor iRacing. Ik denk dat La Sarthe dan eerder naar iRacing komt, als zal dat ook een gigantisch project zijn.

Ik ga een wheel plate kopen voor de G25. 100 pond kant en klaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/wp-content/uploads/gt-plate2.png
Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/wp-content/uploads/gt4.png

Ik wil heel graag die extra knoppen op het stuur.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 25-03-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:11:
[...]

Misschien kom ik nog wel meedoen dan. Wel even oefenen want het is even geleden :P
Een of andere Jarno heeft een setup gepost (twee zelfs, tweede is 100 keer beter), aangepaste fixed en die is wel een stuk beter. Eventjes wennen maar na paar rondjes voelt hij goed. Heb hem op de site gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2012 15:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Leuk maar ik ga niet 25 minuten voor de race van setup wisselen :+

En Niel, leuk die wheelplate met extra buttons :) Lijkt mij persoonlijk wel redelijk prijzig.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-03-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo heel anders voelt hij niet hoor :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:27:
Zo heel anders voelt hij niet hoor :)
Nou, ok, even proberen dan :D

#Edit, ik vind em nogal vervelend bij opkomen oval... ik spin daar met die setup steeds.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-03-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Niellie41 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:11:
[...]

EA heeft de rechten van Porsche en Turn 10 (FM4) heeft ze nu met moeite toestemming gekregen van EA om Porsche in het spel te mogen hebben.

Op de Ring kan je echt wel racen. Daar is ook de 24 uur van Nürburgring en veel meer races. Dat is heel gaaf. Meer dan 90 auto's op de baan _/-\o_
Maar de Ring is veel te groot voor iRacing. Ik denk dat La Sarthe dan eerder naar iRacing komt, als zal dat ook een gigantisch project zijn.

[afbeelding]
[afbeelding]

Kan je niet veel beter je g25 verkopen op marktplaats, en een g27 kopen?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nick, je bent nog de enige registratie :+ Ik wacht nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Waar krijg je die? En hoe werkt dat met de bekabeling? Heb ook graag meer knoppen maar 100 pond vond ik wel erg veel, dan kun je inderdaad beter een G27 kopen toch?

Pff kom op zeg, pas 2 inschrijvingen voor de race, jammer zeg... Echt een goed idee om die serie op te splitsen in 4 andere, dat zal vast helpen 8)7
En uiteraard 2 in de open + 3 in de fixed... Zul je straks zien dat ze allebei net niet official gaan. Fixed moeten ze gewoon schrappen imo, of in ieder geval niet op dezelfde dag laten rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2012 15:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Waar krijg je die? En hoe werkt dat met de bekabeling? Heb ook graag meer knoppen maar 100 pond vond ik wel erg veel, dan kun je inderdaad beter een G27 kopen toch?

Pff kom op zeg, pas 2 inschrijvingen voor de race, jammer zeg... Echt een goed idee om die serie op te splitsen in 4 andere, dat zal vast helpen 8)7
En uiteraard 2 in de open + 3 in de fixed... Zul je straks zien dat ze allebei net niet official gaan. Fixed moeten ze gewoon schrappen imo, of in ieder geval niet op dezelfde dag laten rijden.
Er zijn over het algemeen teveel verschillende series. Ze kunnen beter zich een tijd focussen op dingen verbeteren aan de core van de sim, in plaats van nieuwe content.

Ander idee, maak alle Fixed series Rookie, dan verkoop je snel extra content aan mensen :+ En de serieuze mensen wagen zich daar dan niet aan met al die rookies op de baan.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-03-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

http://simracinghardware....d=3%3Awheelplate&Itemid=1
Gaat gewoon met USB.
Maar 100 pond is nog redelijk, normaal zijn zo'n dingen veel duurder. En een G27 is al 200 euro en de pedalen heb ik niet nodig.
Natuurlijk kan het veel goedkoper als je het zelf doet, maar ik kan het niet zo mooi maken in ieder geval.
Dit ziet er ook nog veel beter uit dan de G27.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 25-03-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:54:
http://simracinghardware....d=3%3Awheelplate&Itemid=1
Gaat gewoon met USB.
Maar 100 pond is nog redelijk, normaal zijn zo'n dingen veel duurder. En een G27 is al 200 euro en de pedalen heb ik niet nodig.
Natuurlijk kan het veel goedkoper als je het zelf doet, maar ik kan het niet zo mooi maken in ieder geval.
Dit ziet er ook nog veel beter uit dan de G27.
Ik vraag me dan af of die kabel niet in de knoop komt... Kan me niet voorstellen waar die zou moeten aansluiten zonder dat je die kabel eruit gaat trekken midden in de race als je een keer hard moet sturen / spin opvangen ofzo :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Er zijn over het algemeen teveel verschillende series. Ze kunnen beter zich een tijd focussen op dingen verbeteren aan de core van de sim, in plaats van nieuwe content.
Die dingen leveren geen geld op, nieuwe content wel.
Ander idee, maak alle Fixed series Rookie, dan verkoop je snel extra content aan mensen :+ En de serieuze mensen wagen zich daar dan niet aan met al die rookies op de baan.
Aardig idee, maar gaat natuurlijk nooit gebeuren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik skip de F1 vanavond wel, doe ik de lekker escors mee en om 22:00 de HPD nog even mee pakken, kan ik ook nog een beetje op tijd naar bed ook. Ga er wel even vanuit dat die dan wel mensen trekt :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Ik vraag me dan af of die kabel niet in de knoop komt... Kan me niet voorstellen waar die zou moeten aansluiten zonder dat je die kabel eruit gaat trekken midden in de race als je een keer hard moet sturen / spin opvangen ofzo :/
je krijgt er zo'n kabel bij:
Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/wp-content/uploads/usb.png

Als je hem dan ook nog ergens anders vast zet dan kan je hem niet uit de PC trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:58:
[...]

je krijgt er zo'n kabel bij:
[afbeelding]

Als je hem dan ook nog ergens anders vast zet dan kan je hem niet uit de PC trekken.
Ja, dat zie ik, maar als die aan die wheel plate vast zit en je draait je stuur een heel rondje dan zit die toch helemaal om de stuur as gedraaid?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:00:
[...]

Ja, dat zie ik, maar als die aan die wheel plate vast zit en je draait je stuur een heel rondje dan zit die toch helemaal om de stuur as gedraaid?
Draai jij in iRacing serieus je stuur een compleet rondje? Ik gebruik maar 200 graden van de 900 graden range...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zelfs als je hem op 900 graden zet, gebruik je maar 200 graden.
Ik draai mijn stuur nooit helemaal rond.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 25-03-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En zelfs al draai je helemaal rond (wat die kabel wel kan hebben), ik neem aan dat je ook wel weer een keer de andere kant op stuurt :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nick is het aan het 'downtalken' zodat hij er zelf geen koopt :+

Toegegeven, het ziet er vet uit :) Ik wacht op de CSW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Haha
De CSW is nu nog way boven mijn budget :( Dat BMW stuur zou ik zo graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Grappig, maar £100 / €120 voor 4 knopjes is wel erg prijzig.
Kan je dan niet beter een G27 halen?
Dat heeft Roderic ook pas gedaan middels een kortingscode via die support geloof ik, en dan had ie voor €150-, een nieuwe G27 set.
Als je dan nog de G25 kwijt kunt aan iemand is het wel aardig voordelig.

Trouwens Nick, kan je in die setup site ook de datum van uploaden van de setup toevoegen in het overzicht?
Dat zou ik persoonlijk wel handige informatie vinden om op te kunnen sorteren.
Ook is tijdens het bewerken van een setup (was NTM vinkje vergeten en wilde ook de omschrijving nog aanpassen) het verplicht om opnieuw het bestand te uploaden.

[ Voor 12% gewijzigd door Red Baron op 25-03-2012 16:27 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, normaal draai ik inderdaad geen heel rondje, maar als je spint / tegen de muur klapt / whatever, dan vliegt je stuur af en toe toch wel eens flink rond? Lijkt me niet heel fijn als die kabel dan klem komt te zitten. Heb wel eens m'n koptelefoon kabel er tussen gehad toen ik de stroom aanzette (dan gaat het stuur dus rond draaien uit zichzelf), kostte me 15 min om hem er weer uit te krijgen, zat helemaal klem gedraaid :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
pfff ik geraak echt niet rond op silverstone met die mazda en nieuwe setup, aanremmen T3 is hel met setup van joep. auto is veel stabieler als ik er zelf een maak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Trouwens Nick, kan je in die setup site ook de datum van uploaden van de setup toevoegen in het overzicht?
Dat zou ik persoonlijk wel handige informatie vinden om op te kunnen sorteren.
Ook is tijdens het bewerken van een setup (was NTM vinkje vergeten en wilde ook de omschrijving nog aanpassen) het verplicht om opnieuw het bestand te uploaden.
Datum zal ik toevoegen.

Bij bewerken moet je inderdaad de setup opnieuw uploaden. Zal eens kijken of ik daar omheen kan, maar op het moment verwijder ik de oude setup als je een aanpassing doorvoert, anders krijg je na een tijd een hoop setups waar niemand meer aan kan. Als ik wat tijd heb kan ik die logica wel verbeteren, het probleem was vooral dat je ook een andere setup zou kunnen kiezen mocht je dat willen, maar dat lijkt me eigenlijk niet heel nodig, als je per ongeluk de verkeerde upload dan verwijder je hem maar gewoon en maak je maar ff een nieuwe :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb een beta van m'n Android forum app gepost:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/1862207.page

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Persistent/tmpC7E5.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Cadillac to be Rookie Series?: iRacing is still working on the details with Cadillac, but they want this car to be available to all. They are making this car free to all current members, and it appears it will become a series that ANY members can participate in and be fixed setup. This would allow anyone in the world the ability to sit down, use 1 month free coupon, and be able to race that car. 3/23

Next Two Tracks are Langley and Motegi:
From Steve Myers twitter, Langley and Motegi are the next two tracks to be released and both will include night versions. 3/23

NTM 2.1?: It appears iRacing will release NTM 2.1 in the next build. Eric Hudec wrote that “vulcanization (cure package) isn’t currently in the model. Compound modeling version 2 will have this.” This should affect how heat builds up in tires, and how hard they fall off into a run. Driving super hard will cause more heat build-up, therefore dropping lap times more significantly. All that is confirmed is that “2.1 is almost here”. We can also speculate that the Indycar, Mustang, Lotus, SK/Tour Modified, Sprintcar, Solstice and VW Jetta may all have the NTM when 2.1 is released. 3/13
UPDATE: Eric Hudec wrote that he was fairly sure the Indycar will receive the NTM in the next build. 3/23

Arrive and Drive?: Tony Gardner wrote that they are talking about the idea of doing some arrive and drive series. Arrive and drive series would work a bit like a current session, however you can join a race at anytime and when enough people register, the race would kick off. Tony said another idea is if not enough people signup for a race to make it official, the clock would automatically add another 10 minutes to allow the race to become official. Tony says they are not actively being worked on, but are being talked about for the future. 3/23

Even wat updates en geruchten van iracerstuff.com
bronnen: twitter en het iRacing forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:14:
Cadillac to be Rookie Series?
Next Two Tracks are Langley and Motegi
NTM 2.1?
Arrive and Drive?
Leuk van die Cadillac, weet je dus altijd zeker dat er 18 mensen mee rijden die het nog nooit gedaan hebben, plus 4 mensen die alleen maar gaan wrecken. Waardeloze keuze imo.

Langley en motegi ken ik niet zo.

NTM 2.1 klinkt goed, hoop vooral dat SM en Radical een update krijgen.

Arrive en drive... Nja, zou kunnen werken maar betwijfel het. Die 10 minuten extra is veel interessanter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:30:
pfff ik geraak echt niet rond op silverstone met die mazda en nieuwe setup, aanremmen T3 is hel met setup van joep. auto is veel stabieler als ik er zelf een maak :(
Stuur recht bij het remmen..... en misschien minder hard remmen ;)

Cadillac to be Rookie Series :? 8)7 :F ;w

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 25-03-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Stuur recht bij het remmen..... en misschien minder hard remmen ;)

Cadillac to be Rookie Series :? 8)7 :F ;w
is puur omdat het gratis auto is. denk dat ze wat financiële ademruimte willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat Cadillac gewoon afgedwongen heeft dat iedereen met de auto moet kunnen racen (bang dat hij niet genoeg publiciteit krijgt als alleen de betere mensen erin kunnen rijden), zelfs mensen die geen members zijn. Vandaar dat ze ook die 1 maand gratis weer terug brengen nadat ze (schijnbaar) gezegd hebben dat nooit meer te doen. Beetje jammer, ik ben het er niet echt mee eens. Meer content is leuk maar ze hebben gewoon te veel auto's en te weinig members. Maak dan een bestaande auto tijdelijk gratis ofzo, dan kun je daar misschien mensen mee trekken en dat kost je ook nog niks, nu hebben ze een hele nieuwe auto in moeten scannen en produceren, kost bakken met geld en uiteindelijk verdienen ze er niks aan, en trekken ze de mensen alleen maar meer uit elkaar. Mag toch hopen dat Cadillac ze goed sponsort ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Shoot geen pw ontvangen voor escors

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Iemand toevallig de HPD Fixed (jaja, sorry :+) geprobeerd op Daytona? Ligt het aan mij of is die uitkomen bocht gewoon heel erg glibberig? Errrrrrrug tailhappy, en gezien mijn tekort aan practice de afgelopen week wordt het racen vanavond niet wat denk ik ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:54:
Iemand toevallig de HPD Fixed (jaja, sorry :+) geprobeerd op Daytona? Ligt het aan mij of is die uitkomen bocht gewoon heel erg glibberig? Errrrrrrug tailhappy, en gezien mijn tekort aan practice de afgelopen week wordt het racen vanavond niet wat denk ik ..
Veel mee gereden, en je moet wat voorzichtig op het gas. Maar hij is zeer goed te rijden hoor. Alle open sets die ik geprobeerd heb zijn nog erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tja, leuke 2 rondjes in race 1 van de escors.... Daarna ga ik door het gras omdat de auto mij weer wil doodmaken in T2 / 3 / 4 en raak ik een of andere astronomische hobbel waardoor mijn auto zo krom is als een hoepel...

Nog even nadenken of ik race 2 wel wil proberen, want ik krijg die setup gewoon niet onder controle... Hij hapt me teveel bij het remmen, en ik kan mezelf er niet op aanpassen...

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-03-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:08:
Tja, leuke 2 rondjes in race 1 van de escors.... Daarna ga ik door het gras omdat de auto mij weer wil doodmaken in T2 / 3 / 4 en raak ik een of andere astronomische hobbel waardoor mijn auto zo krom is als een hoepel...

Nog even nadenken of ik race 2 wel wil proberen, want ik krijg die setup gewoon niet onder controle... Hij hapt me teveel bij het remmen, en ik kan mezelf er niet op aanpassen...
pff die t3 is een ramp die nico zet hem ervoor om apex te beschermen maar je kan niets met die mazda in t3 dan op je lijn te blijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
moet je straks mijn replay bekijken met stefan overgaard.... kan wel in T3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga race 2 laten schieten. Ben Indycar aan het kijken, en dat is boeiender als in ronde 3 of 4 erafgaan of erger nog iemand anders zijn race verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
seffes van pole vertrekken, man man t3 wordt ramp met die snelle gasten

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 25-03-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Schijnt niet de bedoeling te zin dat ik mag racen al 4 keer gecrashed waarvan 3 keer wanneer ik in de pit zit te chatten ???

Ik ga de tweede race dan ook niet doen , heeft niet veel zin zo.

Ik ga dan ook maar indy kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 25-03-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vond dat er veel gedivebombed werd in de eerste rondjes, ik kon bijna niet een normale lijn nemen want dan perste iemand zich er wel weer tussen waardoor ik op het laatste moment midden in de bocht moet terug sturen, zo 4 plekken kwijt geraakt ofzo. Volgende race laat ik hem lekker staan hoor... Komen ze van 15 meter terug even er tussen vliegen dat gaat gewoon niet... Daarna was het wel aardig, maar ook wat saai. Jammer dat ik spin voor Steve z'n neus waardoor hij op me klapt :-(

Ga race 2 wel proberen maar als ik crash of alleen kom te rijden stop ik denk ik. Ik vind 40 minuten echt te lang in deze auto :z

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2012 20:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ging een keer vol driftend door t3/4 omdat ik te voreg naar zijn 3 ging. Kostte me 2 plekken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nick, ik ga er niet bijzijn om 22:00. Ik hou het voor gezien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:49:
Nick, ik ga er niet bijzijn om 22:00. Ik hou het voor gezien vandaag.
Jammer, hopelijk zijn er genoeg mensen :-(
Ik heb het ook voor gezien gehouden in de mx-5, had even leuk gevechtje op het begin maar foutje en hij liep steeds verder uit. Was me al kapot aan het vervelen en toen ik zag dat we nog niet eens op de helft waren ben ik maar gestopt lol... In zo'n langzame auto kan ik niet zo lang rijden, is echt te saai als je niet in gevecht bent.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou ik had een divebomb idioot in Lap 2 in race 2, die vervolgens vrolijk mensen inhaald in T1 buitenom. BAH! Heb een klacht ingediend.
En vervolgens remt iemand (we noemen geen namen) me vol van de baan. Klaar......
Hier de replay van R1 en deels race 2.....
http://dl.dropbox.com/u/2...ay/escors_silverstone.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Is er ergens een overzicht wat elk lampje op het dashboard betekent? Nu gaat er soms een oranje lampje linksonder branden in de MX5 (ws. benzine), kunnen er ook andere lampjes gaan branden?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Weer veel problemen dus met de Escors. Jammer ach ja volgende keer beter hey. :)

Zelf net ff nog een Lotus79 op Virginia gepakt. Na veel oefenen uit eindelijk comfertabel gewoorden met combinatie baan en auto. Maar heeft wel heel wat virtuele schroothopen opgeleverd. Wat een baan met deze snelheid. Echt met de Mustang is dit kattepis als je het vergelijkt.
Had voor de race geen kwalificatie kunnen rijden (te lang blijven hangen op bbq bij men zus lol) maar gewoon gejoined en op goed geluk. Starte dus achteraan omdat iedereen een kwalificatie had gereden. Race begon met wat kleine foutjes omdat ik achter veel langzamere gasten ree waar ik lastig hun rem punten kon inschatten. Maar uit eindelijk van p11 naar p3 kunnen rijden door geduldig rond te ridjen en de een na de andere ernaast zien gaan. :) Uit eindelijk maar 1 iemand echt hoeven inhalen. Maar dat was enorm lastig. Deze baan is echt niet gemaakt voor meer dan 1 auto breed. Daardoor wel wat tijd verloren omdat ik 10 rondjes achter hem vast zat. Maar ja toch zeer leuk en door gewoon op de baan te blijven een podium gehaald.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:14:
Nou ik had een divebomb idioot in Lap 2 in race 2, die vervolgens vrolijk mensen inhaald in T1 buitenom. BAH! Heb een klacht ingediend.
En vervolgens remt iemand (we noemen geen namen) me vol van de baan. Klaar......
Hier de replay van R1 en deels race 2.....
http://dl.dropbox.com/u/2...ay/escors_silverstone.zip
kevin gaat sancties nemen tegen ief heb het gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Dit weekend maar weer eens 'n paar StarMazda racejes gedaan...
Een paar keer ongelukkig gecrashed, maar net toch 'n keer de 2e split gewonnen :)
http://members.iracing.co...onid=5283649&custid=69629

Ik heb Daytona niet met de HPD, en Charlotte met de Radical kon ik niet stabiel rondkomen.
Dus maar paar uur met het NTM van de SM gevochten. Uiteindelijk een stabiele set waar goed mee te racen is.... (met mijn rijstijl i.i.g)
Zal de setup zometeen ff uploaden.
Mocht iemand 'm proberen, ik kan heel goed tegen positieve kritiek 8)

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:36:
[...]

kevin gaat sancties nemen tegen ief heb het gemeld
Lijkt me een goed plan. Wat een @&^%$@&^#$%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe rapporteer je dan iemand? Doen ze er ook echt iets mee? Ik lag voor het eerst 1ste in de skippy, cleane race crashed m'n applicatie...... uiteindelijk na snelle reboot nog gefinished... had mijn eerste skippy winst kunnen worden.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Nou mijn Escors was ongelofelijk gaaf! Bijna de hele race tegen Kevin en Steve kunnen racen. Tikte Steve eraf in de hairpin en heb maar even op hem gewacht. Kevin kon wegrijden. Daarna weer bumper aan bumper tot de finishvlag. Misschien wel mijn leukste race ever.

En mijn tijd met 1,4 sec omlaag gebracht naar een 1.39.0 (toch nog Joep!)

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gewoon 10 vs 41 inschrijvingen voor HPD :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

10 GT auto's vs 41 HPD's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
zometeen in de mustang op midohio. Dat is nog eens de moeite waard hoor :)
Lekker close gassen en driften.

De Corvette ga ik pas weer rijden als ze die onzinnige multiclass scrappen. Die corvette-only races waren bruut, maar de mustangs komen in de buurt.

[ Voor 41% gewijzigd door RielN op 25-03-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, ik bedoelde 10 in de open en 41 in de fixed. Uiteindelijk werden het er 16, waarvan toch nog 7 of 8 GTs, dus best prima in verhouding.

Begon 3e, meteen 2e na de start en met P1 al snel weg gereden van de rest. Het ging echt lekker, had een goeie pace en zat de hele race binnen 1 sec van P1 dus hele tijd de draft, dat scheelt echt veel. Af en toe een van ons een foutje waardoor we omwisselden, maar hij had me met de draft meestal meteen weer te pakken en ik kon alleen maar bijblijven en kwam hem niet op eigen kracht voorbij.

Toen halverwege de tweede stint kreeg hij een corvette voor zich in de chicane waardoor hij veel langzamer moest, en ik dacht daar gebruik van te maken door buitenom een kijkje te nemen. Helaas pindakaas, stuur te wild in en verlies hem en ga de muur in :-( Gelukkig geen meatball en nog uit kunnen rijden met maar 1 plekje verlies. Had ook niet heel veel punten uitgemaakt uiteindelijk (hoop dat dit een dropweek wordt), maar was toch leuk geweest om tot het eind met P1 te vechten, als hij nog een foutje had gemaakt had ik wel kunnen winnen want met de draft bleef ik hem vrij eenvoudig bij :)

Ook nog een 35.3 gereden in de race, wel met draft natuurlijk ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Heb echt spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet meedoe met die malle ESCORS toestanden ;)

Racen ging zoals verwacht niks worden, nog een paar practice laps gedaan maar veel te weinig om de HPD veilig rond te krijgen, dus maar niet geraced. Radical rijdt op een of ander oefencircuitje van de SRF deze week en de Star Mazda rijdt op Spa maar die auto (vooral NTM) is gewoon een draak tegenwoordig. Ben een beetje iRacing moe geloof ik ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
Ben een beetje iRacing moe geloof ik ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe hetzelfde heb. Ik concentreer me nu vooral op de HPD en de F1, maar daar zijn vrij weinig races in, en de lol gaat er wel wat sneller van af omdat ik nu ook echt wil presteren. 'Vroeger' stapte ik ook wel eens in de radical en star mazda en dat waren altijd wel leuke races, maar met het NTM vind ik beide inderdaad niks meer aan. Ik hoop echt heel erg dat ze een update krijgen volgend seizoen, volgens mij hebben alle NTM auto's namelijk dat ze niet heel lekker voelde de eerste periode maar later veel beter werden (de HPD is een goed voorbeeld).
Daarnaast lijkt die McLaren MP4-12C me echt heel vet, ik hoop dat die een beetje snel komt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gewoon weer voor de fun rijden. Mee pakken wat je kan. Ik heb dit seizoen al iets van 8 series gereden. Waarbij de Riley en Lotus men favorieten zijn tot nu toe. :)

Ga zo iig de Premium Grand AM rijden. FF 90 minuten knallen op Barber. Heerlijk :) . Net iig een 1.17.4 in kwalifictie gereden. Ben ik tevreden mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Vanavond maar weer aan het F1 racen geslagen en aangezien ik de eerste 2 races eigenlijk zonder problemen doorkwam met bijna identieke punten (178 en 175 ook de race van 23:15 nog maar meegepakt).
Ook die gefinished maar de SOF was daar wat zwakker dus heb ik geen punten verbetering kunnen bewerkstelligen.

Maar met 2x 6e en 1x 8e is het toch ook wel eens leuk om gewoon een probleemloos weekend te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Netjes, aardig wat puntjes bij elkaar. :)

Mijn race in de premium grand AM ging tot 10 minuten voor tijd ook super. Ree eerste deel met 4 man binnen 5 seconden. Was leuk beetje pushen en wat vechten. Zeer vermakeklijk en na wat uitvallers met 3 man aan het vechten voor p2 (P1 was veel te snel). Maakte daarna alleen wat foutjes en lag 5 seconden achter op p2 en 3. Toen maar pit in gedoken om te proberen met verse bandjes tijd goed te maken. Dat lukte aardig maar net niet goed genoeg. Persoon op p3 kwam echt vlak voor men neus de pit uitrijden. En toen moest ik hem dus laten gaan op zen versere bandjes. Maar hij maakte een groffe fout en spinde eraf. Dus lag toen mooi op P3 met een gat van 20 seconden achter me naar P4 en P2 kon ik niet echt meer aanvallen. Werd beetje saai met nog 30 minuten te gaan maar ree met redelijk tempo door.
Tot ik dus 10 minuten voor tijd een idioot tegen kom die zonder te kijken na zen uitstapje de baan op draait recht in mijn auto. GVD zeker nooit van f3 gehoort. Gast lag ook nog is 13 rondjes achter dus waarvoor zen haast is mij nog steeds niet duidelijk. Ik dus met meatbal flag pit in. Daarna race uitgereden op P8 met stuur zo krom als een hoepel. Dag P3 en dat na 80 minuten race. Zeer frusterend. :( :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
......Ben een beetje iRacing moe geloof ik ...
NickThissen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:40:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe hetzelfde heb. .....
Ik rij de laatste tijd door werk prive verplichingen en andere hobbies weinig en dat bevalt goed.
Misschien stijg ik daardoor niet of nauwelijks in ratings.... so what. ;)
Mijn persoonlijke ervaring is als ik heeeeeel veeeeeel tijd in een spel / sim / hobby stop 't minder lang mee gaat ;)
Helaas werd mijn race gisteren verprutst, maar ik heb weer een paar hele mooie gevechten gehad op de baan.
En ik ben het trouwens helemaal met Riel eens. Doe mij maar Corvettes solo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet zeggen dat ik ook hoop dat de SM een flinke update krijgt zodat hij weer superleuk wordt zoals voorheen. Ik mis het toch wel dat ik niet echt een main serie heb. F1 rijdt te vaak op van die domme tracks voor die auto, en heeft eigenlijk maar 2 of 3 goeie races in een week.

HPD vond ik Daytona de eerste baan waarop ik echt fun had met die wagen. DP vond ik Watkins erg leuk, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Ik merk wel dat de drempel voor mij om in de Ovals mee te doen erg hoog is, omdat ik zonder setup waarschijnlijk niet meekom in de normale klasses. De Fixed van de Indycar zijn dan wel weer erg leuk, maar afgelopen week geen race gezien die official ging op een tijd dat ik ook kon :(

Nja, volgende week Indy Oval fixed,. dat is meestal ook wel leuk. En de DP op Barber lijkt me ook wel leuk.

Overigens de laatste 2 weken op beetje vroege tijden gereden (eind middag / begin avond) en dan is het toch wel relatief makkelijk iRating sparen hoor. De SOF's zijn dan niet zo hoog, en het is vooral leuk dat je dan nog eens wat kunt winnen :P (Zoals Daytona in de HPD en Indycar op Indianapolis vorige week 2x).

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-03-2012 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik rijd de laatste tijd ook beduidend minder dan ik voorheen deed. Star Mazda is idd minder leuk geworden na de update, al kan ik er opzich wel redelijk mee uit te voeten. Merk vooral dat ik eigenlijk geen zin meer heb om heel uitgebreid te testen voor een race. Ik heb de meeste autos wel re-de-lijk onder de knie, en de meest voorkomende banen ken ik ook wel, dus voor de SM durf ik het vaak na een half uurtje training wel aan om te gaan racen. Opzich gaat dat prima, maar qua tijden zit je dan dus ver van de top af (niet dat ik die anders zou halen, maar goed :+). Rating stijgt laatste tijd dus ook amper.

Ben alleen bang dat dat vanaf mei (nieuwe baan) niet beter gaat worden. Vanaf dat moment zal ik (zeker doordeweeks) amper nog tijd over houden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
+1 toen dit nog was heel veel lol aan gehad samen met Dave Gelink en denk ook met Fabian. waar zijn de tijden ... :+

[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 26-03-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb Sim Racing Hardware eens gevraagd of de GT Wheelplate voor de G25 ook op de G27 past en vice versa. Stel dat mijn G25 kapot gaat.

Dit was hun antwoord:
nfortunately they cant be swapped round either way. However, we have an 'upgrade policy' where if your wheel died, we would try to see if you could send your old plate to us, so we can re-use the components to build a G27 version, reducing the costs to you ;)
Is niet verkeerd, dacht ik zo.
Een G27 kopen is voor mij geen optie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Heb je een beetje lange vingers trouwens?
Ik zit nog eens te kijken naar dat plaatje, en probeer het me voor te stellen hoe het op m'n stuurtje zou zitten.

Maar het lijkt of die knoppen wel redelijk ver weg zitten van de buitenkant van het stuurtje en dat je er niet heel makkelijk bij kunt vanaf je normale greep op het stuur.
Dat zou ik wel een nadeel vinden t.o.v. een G27 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet niet wat een 2e hands G25 oplevert, en wat de G27 kost. Maar als je de 25 verkoopt, en 100 pond bijlegt, moet je toch wel een 27 kunnen kopen of niet?

Verder valt dat met de knopjes wel mee volgens mij, mijn DFGT heeft ook behoorlijk wat knopjes waar je op het zicht slecht bij kunt, maar die zijn goed bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
G27 kost 210 euro volgens de price watch, en voor een G25 moet je toch nog wel 80-100 euro kunnen vragen denk ik zo. Dan hoef je dus maar iets meer dan 100 euro bij te leggen, zowat hetzelfde dus als die 100 pond (120 euro).

Maar een G27 heeft geen sequentiele schakelpook zoals de G25 heeft of wel? Dat is opzich wel jammer, die gebruik ik af en toe wel, meestal niet in de race omdat het toch lastiger is maar het voegt wel wat toe van realisme vind ik. De pook (in sequentiele stand) van de G25 is ook niet alles maar het werkt op zich wel.

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 26-03-2012 11:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dan blijft de vraag over, wat vind je vetter. Persoonlijk vind ik die Wheel plate wel wat hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En de G25 heeft een sequentiële stand. De andere stand gebruik ik nooit.
De wheel plate ziet er echt vet uit en heeft nog 2 ledjes die je zelf kan programmeren. Bijv dat die gaat knipperen bij een blauwe vlag oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:05:
En de G25 heeft een sequentiële stand. De andere stand gebruik ik nooit.
De wheel plate ziet er echt vet uit en heeft nog 2 ledjes die je zelf kan programmeren. Bijv dat die gaat knipperen bij een blauwe vlag oid.
Dat is wel vet ja. Dan laat ik er een knipperen als ik moet pitten zodat ik dat in ieder geval niet meer vergeet :+ Maar goed, vind 100 euro evengoed duur vooral omdat het niet echt nodig is (ik mis het nog niet heel erg). Ik wacht even af wat jij er van vindt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 26-03-2012 11:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Eerste filmpje van de Cadilac in actie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:02:
Maar een G27 heeft geen sequentiele schakelpook zoals de G25 heeft of wel? Dat is opzich wel jammer, die gebruik ik af en toe wel, meestal niet in de race omdat het toch lastiger is maar het voegt wel wat toe van realisme vind ik. De pook (in sequentiele stand) van de G25 is ook niet alles maar het werkt op zich wel.
Inderdaad, alhoewel het met wat elastiekjes wel om te toveren is tot een sequentiële versie als je dit filmpje mag geloven.
YouTube: G27 easy sequential shifter mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Red Baron schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:58:
[...]

Inderdaad, alhoewel het met wat elastiekjes wel om te toveren is tot een sequentiële versie als je dit filmpje mag geloven.
YouTube: G27 easy sequential shifter mod
Een irritant probleem imet stiekjes is wel natuurlijk dat als je vrienden in iRacing denken , he laten we die race meepakken , en je wil meedoen maar dan wil je weer gewoon handschakelen je alle stiekjes er weer af moet halen binnen de warmup en dat zo weer erop bij de volgende race.

Tenzij je altijd sequentieel wil maar dat is dan vaak nep dus kan je net zo goed de flippers gebruiken.
maw leuk om te proberen maar geen long term solution.

Hoewel het in dit filmpje wel handig gedaan is.
YouTube: G27 shifter sequential shift mod.

[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 26-03-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
ZeeZeiler schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:30:
Is er ergens een overzicht wat elk lampje op het dashboard betekent? Nu gaat er soms een oranje lampje linksonder branden in de MX5 (ws. benzine), kunnen er ook andere lampjes gaan branden?
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, het is idd de benzine (low fuel pressure). Ik vraag me nog wel af of er ergens een overzicht is van de dashboards van alle auto's.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
ZeeZeiler schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, het is idd de benzine (low fuel pressure). Ik vraag me nog wel af of er ergens een overzicht is van de dashboards van alle auto's.
Ik denk dat jij er 1 moet gaan maken . :)

Zou wel leuk zijn trouwens als je net als in FSX alle dingen in de cockpit zou kunnen lezen (klein popupje als je de muis eroverheen houdt) en of bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat ik vanavond in de Corvette stap, nog iemand? HPD lukt me wel met minimale oefening dus dat komt wel goed...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik denk dat ik vanavond aan de Lotus79 school mee ga doen. En misschien nog een race in de Grand AM. Dus sla de proto GT ff over. Silverstone is toch niet men favoriete baan. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mijn loadcell heb ik nog steeds niet binnen :(
Kan dus nog steeds niet meedoen. Ik krijg vandaag wel mijn racestoel! Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:05:
Ik denk dat ik vanavond in de Corvette stap, nog iemand? HPD lukt me wel met minimale oefening dus dat komt wel goed...
Ik zou graag met de Corvette meerijden, maar zoals al gemeld..... werk.
Ga nu een vergadering in. Have fun en tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ach, we zijn toch al HPD fan deze week. Laat ik nog een Fixed @ Daytona doen :)

#Edit:

EN TADAAAAAA *O*

Winst nummer 2 @ Daytona:
http://members.iracing.co...onid=5290072&custid=61620

En foutloos nog wel :)

[ Voor 53% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-03-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De HPD fixed deze week is echt weer geweldig hoor :) Heerlijk high downforce, T1 is bijna vol gas, eerste deel van de esses zowat vol gas (als je echt goed stuurt misschien wel gewoon alles vol gas :+). Ik kom tot 35.1 met een paar rondjes, snelste in de sessie was 33.9... Straks de vette eens proberen, ben benieuwd of die fixed wat is.

Netjes Hoogie :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Iemand hier nog belang bij een raceland kuipstoel? Ooit gekocht met het idee zelf een cockpit te bouwen maar niet van gekomen.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb er net een :p Helaas, misschien iemand anders?

Ik heb me net ingeschreven voor een fixed Silverado league die op 13 mei begint. De races zijn op zondagavond om 20:00 GMT (22:00 onze tijd). De races zijn 45 minuten lang, dus we zijn waarschijnlijk om 23 uur klaar.
De races worden ook gestreamed.
Meer info hier: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1860048.page
Wie doet er nog meer mee?

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe werkt eigenlijk die puntennormering? Waarvoor krijg je punten en waarvoor krijg je punten aftrek?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
fynrd1 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:45:
Hoe werkt eigenlijk die puntennormering? Waarvoor krijg je punten en waarvoor krijg je punten aftrek?
Hier staat het meeste wel netjes uitgelegd:
http://p.invisio.nl/ir/op_got/iRacingUitleg.pdf

Beschreven wordt onder andere Safety Rating, iRating en kampioenschaps punten (dat zijn eigenlijk de 3 'ratings' die je hebt). Het is nogal veel om in een keer te bevatten denk ik, maar dat komt vanzelf wel.

Heel kort samen gevat:
- Safety Rating geeft aan hoe veilig je rijdt, onafhankelijk van hoe goed je resultaten in een race zijn.
- iRating geeft aan hoe goed je resultaten zijn (hoeveel je krijgt hangt grotendeels af van de iRating van de mensen die meedoen)
- Kampioenschaps punten geven aan hoe je je verhoudt tot andere rijders in jou divisie (niet licentie!) en krijg je automatisch, en vergelijkbaar met iRating hangt het aantal punten die je voor een race krijgt af van je resultaat. Een kampioenschap (seizoen) bestaat uit 12 weken waarvan uiteindelijk de beste 8 tellen. In elke week tellen dan weer de beste 50% van je races.

Als rookie kun je je het beste concentreren op je Safety Rating, daarmee kom je namelijk in hogere licenties terecht en kun je andere series (en dus auto's) mee gaan rijden.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 26-03-2012 19:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmmmm de Ford fixed is ook wel lekker, twijfel!!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vandaag op twitter van Steve Myers:
"Just signed a really badass partner for @iRacing"
@SeanMP: @iRacingMyers @iRacing Hints?” when I get to 700 followers I will give my first hint! :)
"Its a manufacturer not based in the US. When I get to a 1000 followers I give my next hint."

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2012 20:34 ]

Pagina: 1 ... 106 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.