Welke discussie volgen jullie op het forum?
Er zijn slechts 2 dingen die me storen aan de Proto & GT races.
Ten eerste de fixed setups. Ben nu niet bepaald goed in het maken van setups maar zoals deze week op daytona is een ramp, andere weken is het ook niet altijd goed maar nog wel te doen.
Ten tweede : het aantal HPD's ... met 3 ford GT's, 3 Corvette en 26 HPD's ...

En hoe groter het verschil in aantallen, hoe agressiever de HPD's, wat er zelfs al een aantal keer toe geleid heeft dat je gewoon op een recht stuk van de baan geramd wordt omdat je maar plaats moet maken voor de snellere klasse... Ook een hele race uitrijden met maar 1 of 2 tegenstanders zonder ook maar 1 gevecht op 30 minuten of zelfs 70 is niet echt spannend te noemen.
Het zou verdeeld moeten worden op 1/3 per klasse of max 50% LMP.
Misschien zelfs het minimum aantal om de race officieel te maken enkel bepalen op het aantal GT's.
26 HPD's en maar 4 GT auto's -> unofficial.
HPD wat moeilijker maken of class A maken helpt ook maar even...
Ach ja, hier zijn al zoveel discussies over... het merendeel van de mensen wil natuurlijk in de snelste auto rijden en zigzaggen door het trage verkeer.
Ga me deze avond maar eens ergeren op Daytona met de fixed setup. Hopelijk kan ik een redelijke score neerzetten voor deze week en m'n kleine voorsprong op Andrew Rehn behouden... maar ik moet nog enkele zeer goede resultaten behalen in de laatste weken om op P1 te blijven in divisie 3.