Volgens mij heb ik het wel goed maar wordt een probleem als ik daadwerkelijk de films een hun audio format folder rmoet gaan plaatsen, dus <Movie Name> - DTS - <movie>.ext_Vincent_ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:34:
Dat ziet er leuk uit schumi2004. Ga ik me ook eens in verdiepen.
Ik neem aan dat je jouw series/speelfilms niet opnieuw hoeft te ordenen. Volgens mij gaat het in die folderstructuur om de promofilmpjes (zoals: DTS-HD Master Audio). Ik neem dat het audioformaat van hetgene je gaat afspelen gewoon uit de database of het videobestand wordt gehaald en niet dat je al je videofiles ineens in subfolders moet opdelen!
Trivia etc. hoeven er voor mij niet in, maar een rating en zo'n filmpje van het audioformaat is wel interessant. Maar dat zal allemaal wel in te stellen zijn. Ik ga het komend weekend eens proberen.
EDIT: vroeg me overigens altijd al af waar die [Cinema] knop voor was die niets doet in de skin die ik gebruik
Dit was ik namelijk niet van plan en zo onhandig ook, dan kun je niks geautomatiseerd hebben ook wat downloaders betreft.
Overigens is het voor mij meer een omdat het kan functie niet zo zeer omdat ik het mis
Had dit via recent post op xbmc.org. Zo nu en dan kom je wel eens wat tegen waarvan je heb, ow das handig/leuk
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 21-06-2013 15:15 ]