@
Cigarguy Die dongel kost natuurlijk ook weer geld en ik vindt het zelf echt belachelijk dat ze alles er uit slopen. Bij dit soort dingen gaat "Less is more" dus niet op.
Vooral de definitie van het woord PRO ontgaat mij dan ook bij de huidige modellen. Ze kunnen er beter PLUS van maken, zodat je weet dat je extra adapters moet aanschaffen

Consistentie ontbreekt ook nog, want stel je hebt een nieuwe iPhone met Lightning oordopjes, Dan passen die ook weer eens niet in je nieuwe macbook

Ze doen veel dingen goed hoor daar bij Apple, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Het 2017 model is nu in de aanbieding en heb zelf een Nifty Drive met een MicroSD kaartje van 400GB erbij geprikt, dus opslagcapaciteit is geen issue.
Desnoods kan je hem nu online halen, WWDC afwachten en indien je toch aangenaam verrast bent, terugsturen. (Wel in de doos laten zitten tot die tijd natuurlijk
@
DeNachtwacht Het 2010 model heb ik ook nog gehad, destijds verkocht omdat ie toch wel moeite had met het afspelen van HD films, maar voor huis tuin en keukengebruik is het een prima laptop. Ik heb het nieuwe model van een Tweaker overgenomen voor 675! en de oude kunnen verkopen voor 425, dus dat was een no brainer:)
[
Voor 15% gewijzigd door
Greatsword op 23-05-2018 16:22
]