Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Voor de mensen die DigiStruct Peak doen, houdt in het achterhoofd dat deze gebalanceerd zijn voor 4 spelers, dus als je het solo wilt doen je er een flinke kluif aan zult hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toch balen dan dat ik maar 1 persoon in de Steam lijst heb staan die ook BL2 speelt en amper online is wanneer ik dat ben :P

En random parties joinen doe ik niet meer. Veel te veel geouwehoer af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Random parties joinen werkt alleen als het je geen donder uitmaakt wat je wilt gaan spelen en gewoon een leader wilt volgen. Zelf je game opstellen met een doel iets te gaan doen is ook hit & miss. Grote kans dat je pas na een paar pogingen een team bij elkaar krijgt met alle neuzen één kant op. Ik geef de schuld hiervan toch aan Gearbox, named lobbies/games, is dat nou zo moelijk?

Tot nu toe alle dlc's wel willen kopen, op de cosmetische en nieuwe classes na. Digistruct peak lijkt me best leuk hoor, maar balanced voor 4 players gaat me toch te ver. Ik heb de draken ook nooit kunnen verslaan, solo niet en een goed team ervoor heb ik nooit kunnen vinden.

Nog moeilijker dan UVHM zit ik ook niet op te wachten en inderdaad, helemaal geen build diversiteit is ook niet echt wat. Ik heb al een 2 keer m'n 3 chars opnieuw gegeared na de level cap increase, nog eens gaat me ook te ver.

Eigenlijk hadden ze beter de game kunnen laten wat het was zonder UVHM. Of misschien digistruct peak voor lvl 50-61 en dan overlevellen tot 65? Maar goed de "community" vroeg om hogere levelcaps... Ook wel weer logisch ergens. Maar dit is niet waar ik zelf op zat te wachten eigenlijk.

Die TK Baha expo was iets dat ze eigenlijk vorig jaar wilde releasen maar te laat mee klaar waren. Nu hebben ze het opgepoetst en krijgen we het dit jaar, maar eigenlijk zou ik liever een volgende BL zien. Die komt er ook aan, codenaam "Pandora" waarop de journalist zei wat ik ook dacht:"please don't call it that".

Kijk daar toch wel naar uit, want hoe geniaal de main story van BL2 ook was (kwa vertellen, lokaties en flow) het is toch na een keer of 20 wel echt giga-stale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik weet niet of ik NOG een DLC ga kopen. Eerst de rest allemaal maar eens op UVHM uitspelen. Sowieso wil ik de Sir Hammerlock DLC nog eens spelen, want die heb ik het allerminst gespeeld.

Ben overigens met mijn Zero nu overgestapt op een Ruby/Love thumper build om te proberen. Doe inderdaad flink wat damage, maar weet nog niet of ik het wel leuk spelen vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De extra classes (Gaige en Krieg) zijn zeer zeker de moeite waard. Ik weet dat je natuurlijk weer hetzelfde spel doorloopt, maar met een hele andere speelstijl, dat alleen al maakt ze de moeite waard. Gaige heb ik al naar 61 en Krieg zit momenteel op 51, maar vooral Krieg is echt zoveel fun om te spelen. De dingen die hij schreeuwt, zijn speelstijlen, echt een genot.

De nieuwe TK Baha DLC wordt vermoedelijk goedkoper dan andere DLCs (Tiny Tina's, Carnage, etc) omdat de opzet heel anders is (dit heeft Gearbox ook aan gegeven), omdat dit voor een soort Raidboss/Head Hunter (customisation) DLC wordt. Ikzelf ben er eigenlijk wel geintresseerd in. Tegen de huidige Raidbosses ben ik naar mijn idee niet goed genoeg, dus zou dit een mooi opstapje zijn. Daarnaast lijkt het me vooral gewoon fun.

-

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:40:
Mja, ik weet niet of ik NOG een DLC ga kopen. Eerst de rest allemaal maar eens op UVHM uitspelen. Sowieso wil ik de Sir Hammerlock DLC nog eens spelen, want die heb ik het allerminst gespeeld.

Ben overigens met mijn Zero nu overgestapt op een Ruby/Love thumper build om te proberen. Doe inderdaad flink wat damage, maar weet nog niet of ik het wel leuk spelen vind.
Welk level ben je nu dan, want ik ben geloof ik lvl 60. Stuur me anders eens een DM dan kunnen we elkaar adden en wellicht eens samen spelen.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:40:
Als je niet gewend bent om met Love Thumper te spelen kan je in UVHM misschien beter Rubi+Hide of Terra proberen. Hide heeft (afhankelijk van je versie uiteraard) meer roid damage bonus, en is verder ook nog een prima schild. In UVHM heb je anders best vaak last van random bullets, en is het ook niet echt makkelijk om met een rocket launcher second wind te krijgen. Dan is een schild toch echt wel handig. Je moet wel wat meer micro doen als je melee doet, maar als je in Decepti0n gaat heb je alle tijd om met een shock grenade even je schild leeg te maken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

microoo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:42:
[...]

Welk level ben je nu dan, want ik ben geloof ik lvl 60. Stuur me anders eens een DM dan kunnen we elkaar adden en wellicht eens samen spelen.
Ik ben ook lvl 60 :)
Speel overigens op PC. Steam-account: PdeBie (alias: Stat!c*).

@Shabbaman:
Volgens mij heb ik dat schild inderdaad ook nog in mijn bank. Zal eens kijken.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Willen jullie mij is toevoegen op steam, zoek echt spelers om samen te spelen. Het online systeem werkt heel slecht als het al werkt. Ik heet op steam versteegrob. Ben zelf level 56 e het levellen gaat nu heel langzaam. Werk sinds kort met twee turrets tegelijk die je kan gooien op muren, werkt super handig. Dit zorgt voor veel afleiding waarna ik de tegenstanders kapot kan maken.

[ Voor 41% gewijzigd door Wackmack op 25-09-2013 13:40 ]

ik zal je binnenkort eens toevoegen Versteegrob :)

Ik zoek ook al een tijdje iemand om samen mee te spelen.

• Wackmack
Top! Vanavond na Ajax misschien een potje spelen? Zie je wel online verschijnen.
ik zeg binnenkort. Wil niet zeggen vanavond ;)

Woensdag avond = afbeulen in de sportschool avond = brak thuiskomen en meteen naar bed gaan avond. :+

We zien elkaar binnenkort wel online.

• Wackmack
Wil iemand nu ff spelen? Voeg me aub dan toe, versteegrob.

Wel irritant dat er steeds minder mensen joinen, alleen spelen is een stuk saaier.

[ Voor 43% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vandaag weer een aantal uur gespeeld en er kwam iemand even 5 min spelen, jammer weer. Is het spel blijkbaar echt zo dood? Zijn er manieren dat mensen wel joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik kan alleen spreken voor de 360, daar is het spel vrij actief en zelfs Borderlands 1 is nog vrij actief.

Waar 2K een beetje naast de pot piest, is dat er nooit een mogelijkheid is gekomen om je lobby een naam te geven, dat had veel gescheeld denk ik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens. Gisteren had ik eindelijk een perfecte speler die echt heel goed samenwerkte. We waren gelijk in levels, allebei 59 en het gamen ging echt heel super. Hij heette homie echter op steam kom ik de naam niet zo snel tegen, waar ligt dit aan?

Ben veel bezig met het fine tunen van mijn turret, ben level 59. Hoe hebben jullie je turret ingericht?

[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Momenteel ben ik bij http://borderlands.wikia....ramorphous_the_Invincible
Nu sta ik bij de grot waar je eridium in moet doen echter kan dit niet. Je kan een baas toch meerdere keren spelen??

Dit stukje bij 2:00 YouTube: Borderlands 2: TERRAMORPHOUS THE INVINCIBLE

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hem eenmaal gedaan hebt, zal je het spel moeten verlaten en opnieuw starten om hem weer te kunnen doen (dus opnieuw naar het hoofdmenu, niet helemaal naar je OS terug).

Ik heb je overigens nog niet toe kunnen voegen op Steam. Mijn modem is kapot, dus zit al een week zonder internet thuis :(
Nieuwe modem komt deze week hopelijk binnen.

[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 01-10-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet je zeker dat het zo werkt? Deze eindbaas heb ik een maandje geleden voor het laatst gespeeld dus raar dat die het dan nog niet doet. Wil namelijk wat legendary items halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ow, dan is het wel raar inderdaad.

Heb je wel voldoende Eridium op zak? (Just checking! ;) )

Of is die quest niet meer actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja, quest moet ik kijken. Zag gisteren wel iets voorbij komen op Steam dat mensen iets moesten veranderen in een file. Zal is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow? Wat moest er veranderd worden dan? Heb je een bron?

Ik heb zoals bekend even geen internet, dus deze mededeling heb ik gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zal het straks posten. Sinds eergisteren Physx aangezet, op high aangepast in een .infile heel vet. Verder wordt het spel moeilijker en moeilijker, ben nu level 61. Heb een vraagje over de DLC. Moet je hier apart naar toe gaan via de Travel modus of verloopt het verder in het verhaal? Zo ja welke levels moet je hebben? Zie tot nu toe weinig van de DLC.

Handige pagina om BL2 te tweaken http://www.gamefront.com/...s-2-with-ini-file-tweaks/

[ Voor 13% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de travel stations kan je naar de DLC's reizen. Zijn nieuwe steden die je ziet. Oasis is bijvoorbeeld de plek voor de piraten DLC.

Ik heb je trouwens toegevoegd op Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Top! Zal vandaag is opzoeken en posten hoe je eindbazen opnieuw kan verslaan zodat je legendary items toch kan weer kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, wat daar je probleem in is begrijp ik nog steeds niet. Bij mij spawnen de bazen toch echt elke keer opnieuw als ik een game start.

Zo heb ik Terramorpheus (in de Evil Smasher glitch tijd) echt tientallen keren gefarmt. Leuke items mee opgehaald hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja, snap er ook weinig van. Als je naar Terramorpheus gaat moet je toch eerst naar een groot waar je Erdium in een steen stopt zodat de grot open gaat? Daar gebeurt bij mij niks maar misschien is het alleen dat level. Bij welke boss heb je nog meer leuke items opgehaald?

Hier nog een tip voor de AMD gebruikers icm Physx

1) go to; C:\Users\username\Documents\My Games\Borderlands 2\WillowGame\Config

2) Open the WillowEngine.ini

3) Press CTRL+F and search for PhysXLevel

4) Enter a number between 0 - 2. 2 means "high", 1 means "medium", 0 means "off"

Dit bedoel ik, hoe kan je missies opnieuw spelen, zie de link http://steamcommunity.com...filedetails/?id=140231690

[ Voor 30% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft de missie niet actief te hebben om Terramorpheus te kunnen spelen. Wel moet je hem minimaal 1x gedaan hebben.
Daarna kan je hem onbeperkt farmen, zonder dat je daar een missie voor actief moet hebben (moet je wel in dezelfde playthrough zitten uiteraard).

Hoef je niets voor aan te passen in files of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
1e keer verslaan moet je de quest even afmaken, dus ik geloof ook terug naar Tannis.

Daarna kan je na z'n dood en als je de poort in de kamer daar uit loopt, gewoon het level resetten door terug te gaan naar die Eridium deur in 10k needles. Er was een periode dat je ook zonder Eridium gewoon een rondje kon lopen, maar toen gingen mensen Terra farmen voor Eridium, dat vonden ze ook weer niet de bedoeling...

Wat betreft de Physx, dit werkt zo'n beetje in iedere titel. Physix aanzetten heeft alleen een hele hoop nadelen:
1. Wapperende items in beeld die er anders niet zijn die je schoten tegen houden.
2. Extra (vrij extreem) werkgeheugen gebruik als je geen Physix kaart hebt (zelf bij release 12GB zien aantikken)
3. Memory leaks op bepaalde maps, je CPU / GPU krijgen dan zulke zware dingen te verwerken dat je amper nog 2 fps haalt. (misschien gefixed ondertussen?)
4. Misschien wel het zwaarst wegende argument: particle effects. Leuk om naar te kijken zou je denken, maar deze maken grote gevechten gigantisch onoverzichtelijk. De bunker, de pumpstations of de drakenbazen in de laatste DLC veranderen in een vuurwerkshow, waarbij je je doel simpelweg uit het oog verliest.

Het ziet er misschien wel aardig uit, maar zonder dedicated Physix kaart toch niet heel handig om aan te zetten. Daarnaast vond ik dat het de gameplay nogal beïnvloedde. Bijna alsof de devs het erin hebben gestopt en zelf nooit hebben gespeeld mét deze effecten aan.

[ Voor 56% gewijzigd door djunicron op 07-10-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelf heb ik physix ook uit staan inderdaad. Al die ronddwarrelende flares en vonken. Werd echt een zooitje op m'n scherm. Kon het totaal niet meer volgen.
Dan maar geen kabbelend plasje water of wapperend doek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
djunicron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:46:
1e keer verslaan moet je de quest even afmaken, dus ik geloof ook terug naar Tannis.

Daarna kan je na z'n dood en als je de poort in de kamer daar uit loopt, gewoon het level resetten door terug te gaan naar die Eridium deur in 10k needles. Er was een periode dat je ook zonder Eridium gewoon een rondje kon lopen, maar toen gingen mensen Terra farmen voor Eridium, dat vonden ze ook weer niet de bedoeling...

Wat betreft de Physx, dit werkt zo'n beetje in iedere titel. Physix aanzetten heeft alleen een hele hoop nadelen:
1. Wapperende items in beeld die er anders niet zijn die je schoten tegen houden.
2. Extra (vrij extreem) werkgeheugen gebruik als je geen Physix kaart hebt (zelf bij release 12GB zien aantikken)
3. Memory leaks op bepaalde maps, je CPU / GPU krijgen dan zulke zware dingen te verwerken dat je amper nog 2 fps haalt. (misschien gefixed ondertussen?)

4. Misschien wel het zwaarst wegende argument: particle effects. Leuk om naar te kijken zou je denken, maar deze maken grote gevechten gigantisch onoverzichtelijk. De bunker, de pumpstations of de drakenbazen in de laatste DLC veranderen in een vuurwerkshow, waarbij je je doel simpelweg uit het oog verliest.

Het ziet er misschien wel aardig uit, maar zonder dedicated Physix kaart toch niet heel handig om aan te zetten. Daarnaast vond ik dat het de gameplay nogal beïnvloedde. Bijna alsof de devs het erin hebben gestopt en zelf nooit hebben gespeeld mét deze effecten aan.
Dit klopt inderdaad blijf het toch wel erg vet vinden. Wat een verschil en gelukkig is het qua FPS nog wel goed te doen. Deze week is alle DLC spelen, merk dat ik normaal gewoon het verhaal volg. Ben nu level 62 dus ben straks benieuwd naar UVHM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Never mind

[ Voor 98% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
versteegrob , sorry ik heb je toegevoegd op steam(conan the barbarian )maar sinds zondag 3 dagen in zieken huis wegens hart problemem, speel even geen games , mocht je orange items willen dan is de eindboss in dragon keep een goede , ook om te farmen. mijn neefje speelt wel op mijn pc borderlands , maar niet on line is pas 9 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx, zie je vanzelf wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren samen even met Versteegrob gespeeld :)
Vond het erg leuk, jammer alleen dat ik wat lag had. Moet nu wel echt even serieus gaan levelen, want je lvl 65 ga ik niet meer inhalen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Was zeker vet. Anders een account om samen te spelen? Begin is alleen wel beetje saai maar samen wel prima te doen. Vanmiddag wat meer farmen voor vette wapens, dit is heel handig, misschien iets voor de OP?

YouTube: BORDERLANDS 2 | Legendary Weapon Central!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in principe van alle type karakters al een poppie, maar mijn Gaige is het minst ver geloof ik. Die zou ik dan eventueel wel kunnen resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Moeten we even kijken. Speel nu even TUVM ipv UVHM en wat een verschil. Vlieg door de levels heen.

Net Vermvorous 4 x gefarmd maar hij ging niet verder dan Super Badass, jammer. http://borderlands.wikia.com/wiki/Vermivorous_the_Invincible

Kans op Vermivorous is ook maar 7.5% als je alleen speelt.

[ Voor 51% gewijzigd door Wackmack op 11-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vermivorous is in je uppie bijna onmogelijk inderdaad. Of in ieder geval heel moeilijk.
In de Caustic Caverns is het mij 1x gelukt, maar toen ging ik vervolgens elke keer dood doordat mijn gear niet sterk genoeg was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

pdebie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:03:
Vermivorous is in je uppie bijna onmogelijk inderdaad. Of in ieder geval heel moeilijk.
In de Caustic Caverns is het mij 1x gelukt, maar toen ging ik vervolgens elke keer dood doordat mijn gear niet sterk genoeg was 8)7
Kleine tip: Farmhouse in Tundra Express is een hele mooie plek om te verschansen, want zolang je daar binnen zit, kan Vermivorous je niet raken. Let op, Adults, Badass, Tubby's, etc kunnen je wel gewoon raken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist gelukt in de Caustic Caverns :)
Samen met Versteegrob en een vriend van mij.

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/849218678980933456/1B64498BD7328CAF1A3AC44272BC322F6549785F/

Dood kregen we hem helaas niet _O- _O-

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 13-10-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
pdebie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Zojuist gelukt in de Caustic Caverns :)
Samen met Versteegrob en een vriend van mij.

[afbeelding]

Dood kregen we hem helaas niet _O- _O-
Speel hem nu in me eentje, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hij is level 69 en ik ben 66 :9
Nazanir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Kleine tip: Farmhouse in Tundra Express is een hele mooie plek om te verschansen, want zolang je daar binnen zit, kan Vermivorous je niet raken. Let op, Adults, Badass, Tubby's, etc kunnen je wel gewoon raken.
Daar zit ik nu, damn wat is dit spel toch vet.

Jullie kunnen nu wel joinen, heet op steam versteegrob

[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 13-10-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Versteegrob schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:26:
[...]

Speel hem nu in me eentje, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hij is level 69 en ik ben 66 :9

[...]

Daar zit ik nu, damn wat is dit spel toch vet.

Jullie kunnen nu wel joinen, heet op steam versteegrob
moet je even accepteren :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Geaccepteerd, sorry voor de late reactie, was het vergeten. Na dik een uur te hebben geschoten heb ik 1/10 deel eraf :) Nu slapen en morgn weer verder. Mag hopen dat ik een legendary wapen krijg. Het moeilijkste aan deze baas is dat er maar beesten bij blijven komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je weet dat op UVHM zijn health ook weer toeneemt? Dus als je na 1 uur pas 1/10e eraf heb, kan je het beter opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Misschien dat ik vanavond ook ff kom. Heb nog wel een lowlevel char denk ik :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Doen er nog mensen mee aan de Loot Hunt? Ook al kunnen we geen prijzen winnen, heb je wel eens kans op funny loot :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe heb jij je aangemeld dan? Daarvoor moest je toch US resident zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
TweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:34:
Misschien dat ik vanavond ook ff kom. Heb nog wel een lowlevel char denk ik :)
Vet! Uurtje of 22 uur moet wel lukken. Het gaat niet heel snel maar het moet wel lukken merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Ik heb je alvast toegevoegd versteegrob :) waarschijnlijk tot vanavond. Gooi maar ff een bericht mijn kant op als je er bent.

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg mij ook even toe dan :)
steam: pdebie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:26:
Hoe heb jij je aangemeld dan? Daarvoor moest je toch US resident zijn?
Voor het aanmelden niet, maar om te winnen wel. Je kan gewoon die challenges doen voor de legendary loot, en iedere week komt er een leuk wapen in je backpack. Tenminste, deze week krijg je een Creamer, ik neem aan dat ze volgende week ook weer met zoiets komen.

Zaterdag Knuckledragger, gisteren Boom Bewm... het zal vandaag wel Flynt worden. En da's jammer, want dan moet ik dat hele level weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Voor wie mij toe wil voegen: tweakmaster5sfte :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:06:
[...]

Voor het aanmelden niet, maar om te winnen wel. Je kan gewoon die challenges doen voor de legendary loot, en iedere week komt er een leuk wapen in je backpack. Tenminste, deze week krijg je een Creamer, ik neem aan dat ze volgende week ook weer met zoiets komen.

Zaterdag Knuckledragger, gisteren Boom Bewm... het zal vandaag wel Flynt worden. En da's jammer, want dan moet ik dat hele level weer door.
Ow ok, dat wist ik niet. Ik heb me daar bewust niet mee bezig gehouden.
Ik vroeg me al af hoe ze dat gingen regelen.

Flynt is inderdaad vervelend. Lang eind lopen. Vraag me af of ze de raid bosses ook mee gaan nemen in deze actie. Zal vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Even over de de DLC'S. De eerst heb ik pas vorige week uitgespeeld, erg leuk.
Via welk station kan je naar DLC 2/3/4 gaan? Weet alleen dat ik via Oasis naar de eerste DLC ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Scarlett and Her Pirate's Booty: Oasis

Mr. Torgue's Campaign of Carnage: Badass Crater of Badassitude

Sir Hammerlock's Big Game Hunt: Hunter's Grotto

Tina's Assault on Dragon Keep: Unassuming Docks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx. Doe je vanavond ook even mee? Kan wel wat hulp gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kan wel even komen spieken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:06:
[...]

Heb jij gisteren al mee gedaan? Heb met net aangemeld en de status staat nog op "Not Killed". De sites ziet er leuk uit. Ben benieuwd of het een beetje goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Versteegrob schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Heb jij gisteren al mee gedaan? Heb met net aangemeld en de status staat nog op "Not Killed". De sites ziet er leuk uit. Ben benieuwd of het een beetje goed werkt.
Ik heb beide dagen meegedaan, en voor beide dagen is de status niet geactualiseerd. Maar goed, die status geeft weer of je kans maakt op prijzen, en je maakt enkel kans als US resident. Die status doet er dus eigenlijk helemaal niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Ik denk dat die status update het bij niemand buiten de us gaat doen..

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
TweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:07:
Ik denk dat die status update het bij niemand buiten de us gaat doen..
Dat idee heb ik inderdaad ook, ach de loot is wel funny :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Ik heb beide dagen meegedaan, en voor beide dagen is de status niet geactualiseerd. Maar goed, die status geeft weer of je kans maakt op prijzen, en je maakt enkel kans als US resident. Die status doet er dus eigenlijk helemaal niet toe.
Aha, duidelijk. Maar verder werkt het wel goed? Dus je hebt er een pistol bij nadat je Boom Bewm hebt gekilled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

In beide gevallen heb ik de loot gevonden die wordt beloofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Top! Vanavond even testen. De game blijft echt leuk, zit ook alweer 400 uur in.
Las vorige week ergens online dat ze al bezig zijn met Borderlands 3. Meer mensen dit bericht gelezen?

'Borderlands 3 al in de planning'
1 okt. 2012 14:24 / Gewijzigd 1 okt. 2012 14:24 / Door: Game Solutions / 47 reacties / Bron: MP1st

Borderlands 3 zit al in de planning bij ontwikkelaar Gearbox Software. Dat meldt de hoofdschrijver van de studio, Anthony Burch, tijdens 'The Totally Rad Show'.

Volgens de website MP1st liet Burch tijdens de internetshow weten dat het ontwikkelteam van het tweede deel al ideëen aan het uitwisselen is over een derde game in de reeks. Gearbox onthulde verder nog niets over dit mogelijke vervolg. Borderlands 2 is sinds vorige week verkrijgbaar op Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

http://www.gamer.nl/nieuw...lands-3-al-in-de-planning

[ Voor 65% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Eh de loot hunt heeft nog niet echt meerwaarde gehad tot dusver (als je op zoek bent naar specefieke items dan), Gwen's Head kon je altijd al in een doos vinden in the Dust en Hornet kwam van Knuckle Dragger en is nu verplaatst naar de volgende baas, wel handig natuurlijk als je nog een goede Hornet zoekt (qua parts dan) want het is een 100% drop nu natuurlijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
TweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:12:
Voor wie mij toe wil voegen: tweakmaster5sfte :)
Net lekker samen gespeeld, k was level 66 en hij 72. De eindbaas was in 1 min weg, niet gek. En nog bedankt voor de wapens, heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Ik was alleen op het laatst ff 72 he, toen verm kwam.. daarvoor 64 :p maar was gezellig :) en geen dank, mocht je nog wat willen... ik heb genoeg. .

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, bij mij was het echt afzien gisteren. Nog nooit zo vaak dood gegaan op een avond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Hahaha, Pete is moeilijk op lvl 64/66 met lvl61 wapens ;) En hoevaak heb je Pete al gedaan ?

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet heel vaak. Ben meer van het terra farmen. Daar heb je nog zo'n mooie glitch plek waar je kan verstoppen :$

Heb me nooit echt bezig gehouden met raid bosses farmen. Wil ik wel meer gaan doen, maar dan moet ik eerst lvl 72 zijn zodat ik mijn builds kan optimaliseren. Dus ik ga komende tijd even questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
als je snel wil oplevelen gewoon in een lvl72 game lurken :) maar ff zien op ik vanavond die draken solo kan doen.. Je hebt DLC4 ?

[ Voor 0% gewijzigd door TweakMaster op 15-10-2013 08:35 . Reden: typo ]

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
TweakMaster schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:43:
Ik was alleen op het laatst ff 72 he, toen verm kwam.. daarvoor 64 :p maar was gezellig :) en geen dank, mocht je nog wat willen... ik heb genoeg. .
Super relax! De CC shotgun is echt een beest. Jammer dat ik alweer level 66 ben want de wapens zijn level 63. Gelukkig ownen ze nog heel hard. Hopelijk vanavond even samen spelen. Moet DLC 2/3/4 nog uit spelen.
Welke baas farm jij meestal voor vette items?

Heeft er iemand met Krieg (Psycho) / Gaige (Mechromancer) gespeeld, leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakMaster schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:35:
als je snel wil oplevelen gewoon in een lvl72 game lurken :) maar ff zien op ik vanavond die draken solo kan doen.. Je hebt DLC4 ?
Ik heb alle DLC's :)
Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:42:
[...]
Heeft er iemand met Krieg (Psycho) / Gaige (Mechromancer) gespeeld, leuk?
Ik heb beide characters, maar ik vind Krieg leuker spelen. Komt omdat ik de builds van Gaige ook nog niet helemaal door heb. Ga binnenkort wel een keer verder met Gaige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Krieg lijkt me heel vet, check deze build YouTube: Borderlands 2 Level 61 Ultimate Psycho Build (AMAZING!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
ligt eraan welk wapen ik wil :) de laatste tijd hyperius heel vaak (100+ keer) voor de norfleet, tot nu maar 2 keer gedropped :( Ik heb alleen krieg maar heb al een tijd niet met m gespeeld, begon me erg te irriteren aan zijn neiging om zichzelf voor de kop te slaan, plus dat hij erg slecht is qua farmen imho..

Ik ga nu aan t werk, tot vanavond.

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hier ook, fijne dag.

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 15-10-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Speel nu Sir Hammerlock's Big Game Hunt: Hunter's Grotto. Zie allemaal tegenstanders van 66 tot zelfs 70 en ben zelf level 66. Speel UVHM, is het noremaal dat het direct zo moeilijk is? Vind 4 levels verschil wel erg pittig. Vooral omdat de tegenstanders zich zelf snel kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:14:
Speel nu Sir Hammerlock's Big Game Hunt: Hunter's Grotto. Zie allemaal tegenstanders van 66 tot zelfs 70 en ben zelf level 66. Speel UVHM, is het noremaal dat het direct zo moeilijk is? Vind 4 levels verschil wel erg pittig. Vooral omdat de tegenstanders zich zelf snel kunnen healen.
Dit was voor mij ook precies de reden om UVHM2 niet aan te schaffen. Bij UVHM is het soms wel irritant, maar niet onoverwinbaar, met goede equip kom je al een eind, maar vaak als je bij UVHM2 down gaat, lukt het haast niet meer een second wind te krijgen. DoTs doen eigenlijk voor spek en bonen mee en veel DoTs doen niet eens meer schade dan ze natuurlijk regeneren, dus da's al een groot minpunt voor mij.

Op UVHM is het op level 61 met goede equip nog lekker uitdagend, maar ik zie het echt niet zitten om UVHM2 te nemen. Wel jammer, want de nieuwe Legendary Mods zie ik wel weer zitten, de Pearlescent wapens vind ik meh.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pffff net zojuist de missie Tree Hugger (Tiny Tina's DLC) proberen te halen met m'n lvl 65 Zero. 4x Geprobeerd, maar die quest is echt niet te doen in je uppie. Wellicht een andere build proberen, want met melee is het geen doen.

Ga denk ik een volledige gun build maken met bore. Aangezien ze allemaal rondom die boom staan. Dan kan je lekkere dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nazanir schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:42:
[...]

Dit was voor mij ook precies de reden om UVHM2 niet aan te schaffen. Bij UVHM is het soms wel irritant, maar niet onoverwinbaar, met goede equip kom je al een eind, maar vaak als je bij UVHM2 down gaat, lukt het haast niet meer een second wind te krijgen. DoTs doen eigenlijk voor spek en bonen mee en veel DoTs doen niet eens meer schade dan ze natuurlijk regeneren, dus da's al een groot minpunt voor mij.

Op UVHM is het op level 61 met goede equip nog lekker uitdagend, maar ik zie het echt niet zitten om UVHM2 te nemen. Wel jammer, want de nieuwe Legendary Mods zie ik wel weer zitten, de Pearlescent wapens vind ik meh.
Heb het gisteren nog nooit zo moeilijk gehad als deze DLC. Komt natuurlijk door UVHM. Speelde tegen 5/6 tegenstanders en als ze zich zo snel healen begin je weinig 8)7 :? . Wel leuke uitdaging, vanavond nog maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Borderlands 2 Headhunter 1: TK Baha's Bloody Harvest Available on October 22nd
By 2K Games2K GamesCM|woe okt. 16, 2013

Our incredible fans have been flooding our inboxes, telling us they want more Borderlands 2 content. We heard you, which is why back in August, we announced Headhunter 1: TK Baha’s Bloody Harvest, the first of the downloadable Headhunter add-ons. Today, we’re happy to let you know that TK Baha’s Bloody Harvest will be hitting Xbox 360 (via Xbox Live), PlayStation 3 (via PlayStation Network), Steam and Mac on Tuesday, October 22nd – just in time for Halloween!

These Headhunter add-ons offer additional adventures that set you off on a series of missions in new areas that culminate with you taking down some rather unique bosses and claiming their heads to wear as your prize. They can be played in a single sitting either by yourself, or with friends (though we recommend bringing friends), and are appropriately priced at just USD $2.99 / GBP £2.39 / EUR 2,99 € each.

In TK Baha’s Bloody Harvest, you’ll be tasked by the eponymous zombified corpse to discover the pieces of a key that will lead you into the heart of the Pumpkin Kingpin’s pumpkin patch (try saying that 3 times), where you will confront the Kingpin himself in an epic battle to claim his giant pumpkin head as your own.

Oh yeah, and there’s augmented candy all over the place. As you make your way through TK Baha’s Bloody Harvest, candies will drop from enemies and provide all sorts of temporary buffs, ranging from faster movement speed to increased damage and more, so be sure to pay attention to them!

We’re excited about this release, and can’t wait to hear about your adventures with both this and the other Headhunter add-ons in the works. As Krieg would say: “NEVER STOP THE KILLING!! NEVER!!”
http://www.2kgames.com/bl...available-on-october-22nd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Drie euro is wel een nette prijs voor DLC. Je krijgt er vast niet veel voor, maar het kost ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik heb zojuist de Borderlands 2 GOTY editie gekocht.
Voor € 26,99 kon ik hem niet laten liggen :)
Mocht iemand redelijk nieuw in het spel zijn en samen willen spelen, voeg mij toe op steam.
CU ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal je binnenkort wel even toevoegen. Ben niet nieuw in het spel, maar kan wel een nieuw poppetje starten om samen mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:53:
Ik zal je binnenkort wel even toevoegen. Ben niet nieuw in het spel, maar kan wel een nieuw poppetje starten om samen mee te gamen.
Leuk! Net het eerste baasje verslagen, de graphics zijn echt toppie. Had verwacht dat de cartoony look simpel zou ogen, maar ziet er fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
heeft er iemand nog een char met level 29 die samen met mij wil gamen? #gotnofriends :P

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg maar toe op Steam :)
pdebie

Herkenbaar aan de Avatar met de bips van Lilith :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Heey ik ben ook sinds kort ook aan het genieten, wat een humor weer zeg!! Ben nu lvl 26 geloof ik met gaige en zou zekers tof zijn om samen te spelen. Vind het ook geen probleem om een andere char aan te maken hoor. Op steam heet ik Nightcrow en ign is Awsome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zal je toevoegen, wil deze dagen beginnen met Psycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join anders http://steamcommunity.com/groups/tweakersborderlands2/ ? net ff aangemaakt, scheelt met invites enzo, is toegankelijk en makkelijk om samen te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:33:
Join anders http://steamcommunity.com/groups/tweakersborderlands2/ ? net ff aangemaakt, scheelt met invites enzo, is toegankelijk en makkelijk om samen te spelen :D
Slim! Ga ik vanavond joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Er is toch al een steamgroup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Super dat we op steam zitten!! Ik ben al wel wat quests tegen gekomen die niet te doen zijn alleen, die arena's bedoel ik, kom wel een paar rondes door maar niet de benodigde 5, maar kan ook aan m'n skills liggen natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, je hebt gelijk. Ben er zelfs al lid van zag ik :+

http://steamcommunity.com/groups/GoTloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:33:
Goed initiatief, zal ook joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

I know, je bent de enige uit die groep die me wel eens heeft aangesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad haha.

Maar het is wel aardig stil in die groep, dus wellicht dat "de nieuwe lichting" daar verandering in kan brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Hoe verloopt vaak zo'n co-op sessie? Ben van plan om binnenkort terug BL2 te spelen (wel helemaal opnieuw aangezien ik het verhaal wat kwijt ben) nadat ik Barman AC uit heb. Lijkt me wel leuk om eens met iemand anders te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je? Hoe verloopt zo'n sessie?

Je speelt samen een meute quests of je gaat samen achter de raid bosses aan.
Dropt er een leuk wapen, overleg je wie het wapen mag hebben (Zero heeft meer aan een sniper dan Salvador bijvoorbeeld). Of je duelt er om! :P

Ik heb met een drop van een legendary helaas wel eens mee gemaakt dat iemand hem weg snaaide nog voordat ik uberhaupt kon zien welke het was. Die persoon heb ik dan ook direct uit de game gekicked en heb hem nooit meer gesproken.
Maar vaak genoeg worden legendary's eerlijk verdeeld.

Verder is het vooral een hoop schieten op alles wat los en vast zit. Maar enig teamwork is wel nodig, anders zit je meer in fight for your life mode dan dat je aan het spelen bent :P

[ Voor 24% gewijzigd door PdeBie op 17-10-2013 11:55 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.