Voor de mensen die DigiStruct Peak doen, houdt in het achterhoofd dat deze gebalanceerd zijn voor 4 spelers, dus als je het solo wilt doen je er een flinke kluif aan zult hebben.
-
-
-
Welk level ben je nu dan, want ik ben geloof ik lvl 60. Stuur me anders eens een DM dan kunnen we elkaar adden en wellicht eens samen spelen.pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:40:
Mja, ik weet niet of ik NOG een DLC ga kopen. Eerst de rest allemaal maar eens op UVHM uitspelen. Sowieso wil ik de Sir Hammerlock DLC nog eens spelen, want die heb ik het allerminst gespeeld.
Ben overigens met mijn Zero nu overgestapt op een Ruby/Love thumper build om te proberen. Doe inderdaad flink wat damage, maar weet nog niet of ik het wel leuk spelen vind.
Als je niet gewend bent om met Love Thumper te spelen kan je in UVHM misschien beter Rubi+Hide of Terra proberen. Hide heeft (afhankelijk van je versie uiteraard) meer roid damage bonus, en is verder ook nog een prima schild. In UVHM heb je anders best vaak last van random bullets, en is het ook niet echt makkelijk om met een rocket launcher second wind te krijgen. Dan is een schild toch echt wel handig. Je moet wel wat meer micro doen als je melee doet, maar als je in Decepti0n gaat heb je alle tijd om met een shock grenade even je schild leeg te maken.pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:40:
Ben overigens met mijn Zero nu overgestapt op een Ruby/Love thumper build om te proberen. Doe inderdaad flink wat damage, maar weet nog niet of ik het wel leuk spelen vind.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik ben ook lvl 60microoo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:42:
[...]
Welk level ben je nu dan, want ik ben geloof ik lvl 60. Stuur me anders eens een DM dan kunnen we elkaar adden en wellicht eens samen spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door Wackmack op 25-09-2013 13:40 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2013 23:05 ]
-
[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2013 12:42 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2013 22:18 ]
[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 01-10-2013 08:44 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 01:35 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 10:38 ]
[ Voor 56% gewijzigd door djunicron op 07-10-2013 11:52 ]
Dit klopt inderdaad blijf het toch wel erg vet vinden. Wat een verschil en gelukkig is het qua FPS nog wel goed te doen. Deze week is alle DLC spelen, merk dat ik normaal gewoon het verhaal volg. Ben nu level 62 dus ben straks benieuwd naar UVHM.djunicron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:46:
1e keer verslaan moet je de quest even afmaken, dus ik geloof ook terug naar Tannis.
Daarna kan je na z'n dood en als je de poort in de kamer daar uit loopt, gewoon het level resetten door terug te gaan naar die Eridium deur in 10k needles. Er was een periode dat je ook zonder Eridium gewoon een rondje kon lopen, maar toen gingen mensen Terra farmen voor Eridium, dat vonden ze ook weer niet de bedoeling...
Wat betreft de Physx, dit werkt zo'n beetje in iedere titel. Physix aanzetten heeft alleen een hele hoop nadelen:
1. Wapperende items in beeld die er anders niet zijn die je schoten tegen houden.
2. Extra (vrij extreem) werkgeheugen gebruik als je geen Physix kaart hebt (zelf bij release 12GB zien aantikken)
3. Memory leaks op bepaalde maps, je CPU / GPU krijgen dan zulke zware dingen te verwerken dat je amper nog 2 fps haalt. (misschien gefixed ondertussen?)
4. Misschien wel het zwaarst wegende argument: particle effects. Leuk om naar te kijken zou je denken, maar deze maken grote gevechten gigantisch onoverzichtelijk. De bunker, de pumpstations of de drakenbazen in de laatste DLC veranderen in een vuurwerkshow, waarbij je je doel simpelweg uit het oog verliest.
Het ziet er misschien wel aardig uit, maar zonder dedicated Physix kaart toch niet heel handig om aan te zetten. Daarnaast vond ik dat het de gameplay nogal beïnvloedde. Bijna alsof de devs het erin hebben gestopt en zelf nooit hebben gespeeld mét deze effecten aan.
[ Voor 98% gewijzigd door Wackmack op 07-10-2013 20:27 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Wackmack op 11-10-2013 16:28 ]
Kleine tip: Farmhouse in Tundra Express is een hele mooie plek om te verschansen, want zolang je daar binnen zit, kan Vermivorous je niet raken. Let op, Adults, Badass, Tubby's, etc kunnen je wel gewoon raken.pdebie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:03:
Vermivorous is in je uppie bijna onmogelijk inderdaad. Of in ieder geval heel moeilijk.
In de Caustic Caverns is het mij 1x gelukt, maar toen ging ik vervolgens elke keer dood doordat mijn gear niet sterk genoeg was
-
[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 13-10-2013 16:27 ]
Speel hem nu in me eentje, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hij is level 69 en ik ben 66pdebie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Zojuist gelukt in de Caustic Caverns
Samen met Versteegrob en een vriend van mij.
[afbeelding]
Dood kregen we hem helaas niet![]()
Daar zit ik nu, damn wat is dit spel toch vet.Nazanir schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
Kleine tip: Farmhouse in Tundra Express is een hele mooie plek om te verschansen, want zolang je daar binnen zit, kan Vermivorous je niet raken. Let op, Adults, Badass, Tubby's, etc kunnen je wel gewoon raken.
[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 13-10-2013 23:35 ]
moet je even accepterenVersteegrob schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:26:
[...]
Speel hem nu in me eentje, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hij is level 69 en ik ben 66
[...]
Daar zit ik nu, damn wat is dit spel toch vet.
Jullie kunnen nu wel joinen, heet op steam versteegrob
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2013 00:29 ]
Ryzen cloud9
Vet! Uurtje of 22 uur moet wel lukken. Het gaat niet heel snel maar het moet wel lukken merk ik.TweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:34:
Misschien dat ik vanavond ook ff kom. Heb nog wel een lowlevel char denk ik
Ryzen cloud9
Voor het aanmelden niet, maar om te winnen wel. Je kan gewoon die challenges doen voor de legendary loot, en iedere week komt er een leuk wapen in je backpack. Tenminste, deze week krijg je een Creamer, ik neem aan dat ze volgende week ook weer met zoiets komen.pdebie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:26:
Hoe heb jij je aangemeld dan? Daarvoor moest je toch US resident zijn?
Ryzen cloud9
Ow ok, dat wist ik niet. Ik heb me daar bewust niet mee bezig gehouden.Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Voor het aanmelden niet, maar om te winnen wel. Je kan gewoon die challenges doen voor de legendary loot, en iedere week komt er een leuk wapen in je backpack. Tenminste, deze week krijg je een Creamer, ik neem aan dat ze volgende week ook weer met zoiets komen.
Zaterdag Knuckledragger, gisteren Boom Bewm... het zal vandaag wel Flynt worden. En da's jammer, want dan moet ik dat hele level weer door.
Heb jij gisteren al mee gedaan? Heb met net aangemeld en de status staat nog op "Not Killed". De sites ziet er leuk uit. Ben benieuwd of het een beetje goed werkt.Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Voor het aanmelden niet, maar om te winnen wel. Je kan gewoon die challenges doen voor de legendary loot, en iedere week komt er een leuk wapen in je backpack. Tenminste, deze week krijg je een Creamer, ik neem aan dat ze volgende week ook weer met zoiets komen.
Zaterdag Knuckledragger, gisteren Boom Bewm... het zal vandaag wel Flynt worden. En da's jammer, want dan moet ik dat hele level weer door.
Ik heb beide dagen meegedaan, en voor beide dagen is de status niet geactualiseerd. Maar goed, die status geeft weer of je kans maakt op prijzen, en je maakt enkel kans als US resident. Die status doet er dus eigenlijk helemaal niet toe.Versteegrob schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Heb jij gisteren al mee gedaan? Heb met net aangemeld en de status staat nog op "Not Killed". De sites ziet er leuk uit. Ben benieuwd of het een beetje goed werkt.
Ryzen cloud9
Dat idee heb ik inderdaad ook, ach de loot is wel funnyTweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:07:
Ik denk dat die status update het bij niemand buiten de us gaat doen..
Aha, duidelijk. Maar verder werkt het wel goed? Dus je hebt er een pistol bij nadat je Boom Bewm hebt gekilled?Shabbaman schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
Ik heb beide dagen meegedaan, en voor beide dagen is de status niet geactualiseerd. Maar goed, die status geeft weer of je kans maakt op prijzen, en je maakt enkel kans als US resident. Die status doet er dus eigenlijk helemaal niet toe.
[ Voor 65% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2013 15:16 ]
-
Net lekker samen gespeeld, k was level 66 en hij 72. De eindbaas was in 1 min weg, niet gek. En nog bedankt voor de wapens, heel vet!TweakMaster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:12:
Voor wie mij toe wil voegen: tweakmaster5sfte
Ryzen cloud9
Ryzen cloud9
[ Voor 0% gewijzigd door TweakMaster op 15-10-2013 08:35 . Reden: typo ]
Ryzen cloud9
Super relax! De CC shotgun is echt een beest. Jammer dat ik alweer level 66 ben want de wapens zijn level 63. Gelukkig ownen ze nog heel hard. Hopelijk vanavond even samen spelen. Moet DLC 2/3/4 nog uit spelen.TweakMaster schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:43:
Ik was alleen op het laatst ff 72 he, toen verm kwam.. daarvoor 64maar was gezellig
en geen dank, mocht je nog wat willen... ik heb genoeg. .
Ik heb alle DLC'sTweakMaster schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:35:
als je snel wil oplevelen gewoon in een lvl72 game lurkenmaar ff zien op ik vanavond die draken solo kan doen.. Je hebt DLC4 ?
Ik heb beide characters, maar ik vind Krieg leuker spelen. Komt omdat ik de builds van Gaige ook nog niet helemaal door heb. Ga binnenkort wel een keer verder met Gaige.Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:42:
[...]
Heeft er iemand met Krieg (Psycho) / Gaige (Mechromancer) gespeeld, leuk?
Ryzen cloud9
[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 15-10-2013 09:02 ]
Dit was voor mij ook precies de reden om UVHM2 niet aan te schaffen. Bij UVHM is het soms wel irritant, maar niet onoverwinbaar, met goede equip kom je al een eind, maar vaak als je bij UVHM2 down gaat, lukt het haast niet meer een second wind te krijgen. DoTs doen eigenlijk voor spek en bonen mee en veel DoTs doen niet eens meer schade dan ze natuurlijk regeneren, dus da's al een groot minpunt voor mij.Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:14:
Speel nu Sir Hammerlock's Big Game Hunt: Hunter's Grotto. Zie allemaal tegenstanders van 66 tot zelfs 70 en ben zelf level 66. Speel UVHM, is het noremaal dat het direct zo moeilijk is? Vind 4 levels verschil wel erg pittig. Vooral omdat de tegenstanders zich zelf snel kunnen healen.
-
Heb het gisteren nog nooit zo moeilijk gehad als deze DLC. Komt natuurlijk door UVHM. Speelde tegen 5/6 tegenstanders en als ze zich zo snel healen begin je weinigNazanir schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:42:
[...]
Dit was voor mij ook precies de reden om UVHM2 niet aan te schaffen. Bij UVHM is het soms wel irritant, maar niet onoverwinbaar, met goede equip kom je al een eind, maar vaak als je bij UVHM2 down gaat, lukt het haast niet meer een second wind te krijgen. DoTs doen eigenlijk voor spek en bonen mee en veel DoTs doen niet eens meer schade dan ze natuurlijk regeneren, dus da's al een groot minpunt voor mij.
Op UVHM is het op level 61 met goede equip nog lekker uitdagend, maar ik zie het echt niet zitten om UVHM2 te nemen. Wel jammer, want de nieuwe Legendary Mods zie ik wel weer zitten, de Pearlescent wapens vind ik meh.
http://www.2kgames.com/bl...available-on-october-22ndBorderlands 2 Headhunter 1: TK Baha's Bloody Harvest Available on October 22nd
By 2K Games2K GamesCM|woe okt. 16, 2013
Our incredible fans have been flooding our inboxes, telling us they want more Borderlands 2 content. We heard you, which is why back in August, we announced Headhunter 1: TK Baha’s Bloody Harvest, the first of the downloadable Headhunter add-ons. Today, we’re happy to let you know that TK Baha’s Bloody Harvest will be hitting Xbox 360 (via Xbox Live), PlayStation 3 (via PlayStation Network), Steam and Mac on Tuesday, October 22nd – just in time for Halloween!
These Headhunter add-ons offer additional adventures that set you off on a series of missions in new areas that culminate with you taking down some rather unique bosses and claiming their heads to wear as your prize. They can be played in a single sitting either by yourself, or with friends (though we recommend bringing friends), and are appropriately priced at just USD $2.99 / GBP £2.39 / EUR 2,99 € each.
In TK Baha’s Bloody Harvest, you’ll be tasked by the eponymous zombified corpse to discover the pieces of a key that will lead you into the heart of the Pumpkin Kingpin’s pumpkin patch (try saying that 3 times), where you will confront the Kingpin himself in an epic battle to claim his giant pumpkin head as your own.
Oh yeah, and there’s augmented candy all over the place. As you make your way through TK Baha’s Bloody Harvest, candies will drop from enemies and provide all sorts of temporary buffs, ranging from faster movement speed to increased damage and more, so be sure to pay attention to them!
We’re excited about this release, and can’t wait to hear about your adventures with both this and the other Headhunter add-ons in the works. As Krieg would say: “NEVER STOP THE KILLING!! NEVER!!”
Verwijderd
Verwijderd
Leuk! Net het eerste baasje verslagen, de graphics zijn echt toppie. Had verwacht dat de cartoony look simpel zou ogen, maar ziet er fraai uit!pdebie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:53:
Ik zal je binnenkort wel even toevoegen. Ben niet nieuw in het spel, maar kan wel een nieuw poppetje starten om samen mee te gamen.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Slim! Ga ik vanavond joinenVerwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:33:
Join anders http://steamcommunity.com/groups/tweakersborderlands2/ ? net ff aangemaakt, scheelt met invites enzo, is toegankelijk en makkelijk om samen te spelen
Yup, je hebt gelijk. Ben er zelfs al lid van zag ikShabbaman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:42:
Er is toch al een steamgroup?
Goed initiatief, zal ook joinen.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:33:
Join anders http://steamcommunity.com/groups/tweakersborderlands2/ ? net ff aangemaakt, scheelt met invites enzo, is toegankelijk en makkelijk om samen te spelen
I know, je bent de enige uit die groep die me wel eens heeft aangesprokenpdebie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Yup, je hebt gelijk. Ben er zelfs al lid van zag ik
http://steamcommunity.com/groups/GoTloot
[ Voor 24% gewijzigd door PdeBie op 17-10-2013 11:55 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq