Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Hallo mensen ,

Sinds gisteren ben ik ook begonnen met BL2, met een siren en ze is nu lvl 10.
Als iemand co-op wilt spelen kunnen jullie mij gerust toevoegen, steam name is : kivanco

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met moeite de hoofdquest uitgespeelt, de eerste paar plays waren tof maar het spel is me toch te gimicky om echt te boeien. Ben eigenlijk nog wel benieuwd naar de Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep dlc, maar mah, ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat bedoel je met 'te gimicky'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
lol

wel die inde steamgroup ben ik ,ik speel nu bijna dagelijks vanwege een gebroken been en een arm blessure , speel eigenlijk om de tijd te doden , mar krieg is toch wel de leukste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotfix tijd:
http://www.gearboxsoftwar...rderlands-2-hot-fixes-8-6

Met o.a.:
Adjusted drop rates of unique items from Doc Mercy, Mad Dog, Savage Lee and McNally to be more consistent across all modes.

Betekend dit dat de infinity eindelijk wat meer gedropt gaat worden? Misschien maar weer eens een farm rondje wagen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Iemand zin om de Youre going to die quest te doen voor een trophie op de PS3? Voeg me maar toe. PSN: MoodChange.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo, na een poosje niet gespeeld te hebben, heb ik de Tiny Tina DLC, Krieg en de levelcap raise aangeschaft, ben nu begonnen met Krieg, dus als mensen op de Xbox nog zin hebben in een low level coop playtrhough, voeg me maar toe :)

GT - Nazanir
pdebie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:19:
hotfix tijd:
http://www.gearboxsoftwar...rderlands-2-hot-fixes-8-6

Met o.a.:
Adjusted drop rates of unique items from Doc Mercy, Mad Dog, Savage Lee and McNally to be more consistent across all modes.

Betekend dit dat de infinity eindelijk wat meer gedropt gaat worden? Misschien maar weer eens een farm rondje wagen dan.
Dat zou geweldig zijn, op TVHM/UVHM is dit de zeldsaamste Legendary, met 0.07%, dus dat maakt hem farmen het weer waard, want in principe maakte je net zoveel kans om Infinity van een random loot source te krijgen als van Doc zelf.

[ Voor 59% gewijzigd door Nazanir op 08-08-2013 10:16 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Voor zover ik weet werkt die niet meer :S. Als je op pc speelt, moet je me maar toevoegen :P.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:47:
[...]

Voor zover ik weet werkt die niet meer :S. Als je op pc speelt, moet je me maar toevoegen :P.
Wat houdt die glitch in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:34

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb halverwege juli deze glitch nog gebruikt om van 50 naar 61 te levelen. Ik heb het wel solo gedaan met Axton, dus niet iemand anders geboost.

Let wel op dat deze glitch pas te gebruiken is als Sanctuary vliegt. Voor die tijd blokkeert een onzichtbare muur je de weg.

[ Voor 41% gewijzigd door Anthirian op 09-08-2013 12:04 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, helaas moet je daar een infinity voor hebben (welke ik niet heb). Althans, niet sterk genoeg. Mijne is lvl 49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Volgens mij lukt het ook aardig met krieg en een Bloodsplosion build, dankzij de vertraging bij de explosie, spawned de volgende mob weer en die explodeert, enz. Wel een sterk wapen gebruiken en stacks opbouwen, daarna hoef je eigenlijk niets meer te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Nieuwe heads en skins voor Tina DLC

http://www.gearboxsoftwar...on-keep-heads-shift-codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Misschien wat laat om te melden, maar als je echt niet kan wachten tot jouw favoriete karakter aan de beurt is, je kan ze ook vinden in de D20 kisten die je her en der vindt.

Ik schiet al aardig op met UVHM, het valt wel mee, maar zo af en toe loop je echt tegen een muur op voelt het wel. Ik had erg veel moeite met de Gluttonous Thresher en Constructors 3.0. Ik ben echt bang om zo naar de B3NKR te gaan, want daar zit altijd een Badass Constructor.

Ik speel met Maya, ze is nu 57 (bijna 58, ze zal mn eerste 61 zijn) en daarna wil ik met Krieg van 50 naar 61 (maar hij zit nog in TVHM). Als er mensen zijn die het leuk lijkt om lekker samen te knallen, voeg me toe, GT: Nazanir op Xbox.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Ik heb nog nooit iets leuks uit een d20-kist gehaald :'(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoooo, PT1 uitgespeeld met Salvador. Op naar PT2.

De warrior is overigens echt heel makkelijk met Salvador. Had ik niet verwacht. Met Lilith Maya had ik er toch een stuk meer moeite mee en met Zero helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik denk dat je Maya bedoelt in plaats van Lilith :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eeeh oeps ja :D

Confusion of the Sirens.

[ Voor 46% gewijzigd door PdeBie op 19-08-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die de DLC van Tiny Tina (Dragon's Keep) hebben. Afgelopen weekend is Gearbox middels Shift-codes voor gear weg gaan geven per character. Check twitter (@GearboxSoftware) voor de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 12-09 08:35
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:20:
Voor diegene die de DLC van Tiny Tina (Dragon's Keep) hebben. Afgelopen weekend is Gearbox middels Shift-codes voor gear weg gaan geven per character. Check twitter (@GearboxSoftware) voor de codes.
Je kan ook kijken op http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key daar staan ze ook allemaal en kan ze makkelijk plakken. Sowieso een handige site om eens per dag te bekijken want ze posten ook shift codes voor golden keys wanneer deze online komen.
Zojuist een Infity gekregen van Doc. Mercy! lvl. 54 dan wel, maar het is er 1 :)

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=171683830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik vond laatst een Infinity in een rode kist, natuurlijk was ik level 59 en had hij een goede prefix (Rapid Infinity, helaas geen element) dus hij is inmiddels al vervangen (door een Practicable Butcher no less). Ik vind echt nooit Legendaries als ik max level ben, echt jammer :p

Heb gister Gaige aangeschaft, veel leuker dan ik had gedacht, ben er nog niet helemaal uit hoe ik haar wil gaan bouwen, ik heb leuke filmpjes op youtube gezien met verschillende builds en het zag er allemaal wel vetjes uit zegmaar. Ik overweeg een Shock Build, ik heb een Thunderball Fists, Cooldown + Shock damage relic en een Transformer schild. Maar ik zie wel :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Je kan ook kijken op http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key daar staan ze ook allemaal en kan ze makkelijk plakken. Sowieso een handige site om eens per dag te bekijken want ze posten ook shift codes voor golden keys wanneer deze online komen.
Klopt! En er is ook een app voor de smartphone gebruikers (Android in ieder geval), die je ook vertelt wanneer er nieuwe keys zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Toch maar even hier proberen.
Ben net begonnen met Borderlands 2, heb deel 1 ook gespeeld..
Als iemand samen wilt spelen, Steam-name: Ulanbator.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Volgende week level cap verhoging,.....
...op naar lvl72.

https://twitter.com/GearboxSoftware

Ik hoop alleen niet dat je weer heel het verhaal moet doorlopen.

[ Voor 5% gewijzigd door YVG op 28-08-2013 20:17 ]

Verwijderd

De Borderlands 2 GOTY komt eraan: 40 euro voor de PC versie en 60 euro voor de consoleversies: bron. I.v.m. restricties kan ik even niet linken naar een betere bron. Deze bevat bovendien onjuistheden.

Wel belangrijk om te weten: het gaat om alle DLC uit de eerste Season Pass en niet de DLC die nog moet worden uitgebracht. Eerlijk gezegd zit ik zelf nog te wachten op een DLC pack met alle DLC. De basisgame heb ik immers al.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

YVG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:11:
Volgende week level cap verhoging,.....
...op naar lvl72.

https://twitter.com/GearboxSoftware

Ik hoop alleen niet dat je weer heel het verhaal moet doorlopen.
Hoeft ook niet. Er komt een nieuw (niet specatuclair groot), gebied genaamd Digistruct Peak. hier kan je in een uurtje doorheen lopen en elke keer een level verdienen (als ik het goed heb begrepen). Nadeel, je moet eigenlijk wel met vrienden spelen dan, omdat Gearbox heeft aangegeven dat het gebalanceerd is voor 4 spelers. Als dit een probleem voor je zal zijn, dan zal je UVHM moeten resetten (kan op het character select scherm en dan bij walkthrough selectie UVHM resetten).

Ik kijk de volgende paar weken eerst even de kat uit de boom. Ik vond het schalen van mijn damage vs enemy health en damage gewoon compleet scheef was. Bijna alles kan jou op een moment one/two shotten, alles moet je wel slaggen anders red je het niet, steeds minder diversiteit in builds, echt zonde. Ik vermaak me steeds nog wel met UVHM hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als hoe het nu schaalt in UVHM doorgezet wordt naar Digistruct Peak, dan sla ik hem toch liever over. Een uitdaging is leuk (Dark Souls bijv.) maar gewoon idioot veel HP en Damage geven aan je vijanden is geen uitdaging, dat is eerder een dooddoener voor mij. Ik mis wat dat betreft wel een beetje de diversiteit van TVHM, qua builds wapens en het stukje strategie.

-

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zo denk ik er ook over. Ik wacht wel op een Steam sale.

• YVG

YVG

Nazanir schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:30:
[...]
Ik vond het schalen van mijn damage vs enemy health en damage gewoon compleet scheef was. Bijna alles kan jou op een moment one/two shotten, alles moet je wel slaggen anders red je het niet,
Ach, ik vind het wel meevallen,...met de juiste build en wapens, leg je hen toch ook vrij snel plat, op RAID de bosses na dan. Wel vind ik ook dat de enemy jou vrij snel kan neerleggen. Idd 1 of 2 welgemikte schoten is vaak al dodelijk.

Maar, in iedergeval, van die €5,-/€10,- lig ik niet wakker, zodra het online is, is tie van mijn.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Ohnee, weer in de main story lopen grinden? Dat trek ik niet meer hoor. Ik heb die gebieden al >150 uur gezien, alles buiten de DLC's is nu toch een beetje te "stale" voor mij.

Sommige met name side quests nog niet, maar weer die wildlife preservation, cauldron, dat geklooi in de eerste missies... Voor het begin met claptrap naar Flint kan ik gewoon helemaal dromen, ik weet iedere mob, iedere kist, iedere plek waar je veilig(er) staat.

4 player coöp met vrienden is me nog nooit gelukt. Met randoms is lang niet altijd leuk. Match vinden voor DLC's is sowieso niet te doen. Match voor Raidbosses vinden ook niet.

Ik ga deze DLC nog maar even skippen, net als de oktober Halloween mini-DLC denk ik. Leuk, maar tijd voor BL3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
als je lvl 72 bent kan je het spel opnieuw opstarten een kom je in overkil mode , met monsters en bad guy,s tot lvl 80 en wapens van lvl 80 die je dan ook kan gebruiken. is toch wel heavy naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Heb ooit toen het spel uitkwam redelijk was Borderlands gespeeld. Nu toch weer opgepakt met meteen alle DLC's erbij.

Samen met een vriend begonnen (hij Psycho en ik Zer0). Wil nu toch weer een class voor me eentje gezien ik redelijk wat tijd heb momenteel. Waar spelen jullie mee :)?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Jeuj BAR glitch, dag skins en heads :-(.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:13:
Heb ooit toen het spel uitkwam redelijk was Borderlands gespeeld. Nu toch weer opgepakt met meteen alle DLC's erbij.

Samen met een vriend begonnen (hij Psycho en ik Zer0). Wil nu toch weer een class voor me eentje gezien ik redelijk wat tijd heb momenteel. Waar spelen jullie mee :)?
Siren is een hele leuke klasse als je van controle op het slagveld houden houdt. Als je wilt raggen zou ik voor de gunzerker gaan.
Mechro vind ik persoonlijk minder leuk, doordat je de robot niet kan besturen. Dat ding vliegt alle kanten op. Hij is echter wel HEEL sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Bij Gaige hangt het ook van je build af, met een Ordered Chaos build ben je minder afhankelijk van Deathtrap dankzij Anarchy. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk. Siren is toch wel mn favo, ook al schaalt ze niet super in UVHM, Phaselock is gewoon een fantastische skill, zeker in combi met Converge, Chain Reaction en Wreck, een groep vijanden reduceer je hiermee in enkele seconden tot niets.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

pdebie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

Siren is een hele leuke klasse als je van controle op het slagveld houden houdt. Als je wilt raggen zou ik voor de gunzerker gaan.
Mechro vind ik persoonlijk minder leuk, doordat je de robot niet kan besturen. Dat ding vliegt alle kanten op. Hij is echter wel HEEL sterk.
Siren heb ik hem juist de eerste keer mee uitgespeeld :). Wat is die skill ook sterk zeg op een later level!

Ondanks dat ik er niet van houd ben ik nu commando. Heb net me raketjes gekregen op me turret maar die lusten er ook wat van :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
"The Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2: Digistruct Peak Challenge" is sinds gisteravond beschikbaar: http://store.steampowered.com/app/224180/ Voor wat je ervoor terugkrijgt vind ik 3,99 euro eigenlijk een koopje en een maatstaf van hoe duur een dlc eigenlijk zou moeten zijn.

De dlc is wat ik in de korte tijd heb kunnen spelen erg leuk: ik werd door een nieuwe type vijand in het derde stuk van de Peak Challenge lamgelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Heb deze gisteren gekocht, ben wel benieuwd. De DLC was 170mb en je krijgt dus betere wapens die andere niet krijgen? De game blijft lekker spelen alleen wat vaak jammer is dat mensen willekeurig stoppen in een level terwijl het net zo lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Robin schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:18:
Voor wat je ervoor terugkrijgt vind ik 3,99 euro eigenlijk een koopje en een maatstaf van hoe duur een dlc eigenlijk zou moeten zijn.
Vier euro is inderdaad wel goedkoop, dat trekt me misschien nog wel over de streep. Ik moet wel toegeven dat ik dan ook eens ga kijken naar een savegame-editor om m'n level 61 legendaries dan te levellen...

Ik vind de prijsstelling wel wat vreemd, want het is goedkoper dan de vorige UVH upgrade pack en daar zat geen nieuwe content in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik vermoed dat dat komt doordat UVHUP1 bij de Season Pass zat inbegrepen terwijl UVHUP2 dat niet is. Al ben ik ook wel benieuwd naar Gearbox' reden van de prijsstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
van morgren gespeeld de nieuwe dlc en het is eigenlijk gewoon een arena level wat je iedere keer opnieuw kunt spelen, tot je level 72 ben dan worden de vijanden moeilyker omdat ze dan oplopen tot lvl 80 en je lvl 80 wapens kan gebruiken. dus eerst maar lvl 72 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe speel je direct de nieuwe DLC? Heb ze nu allemaal maak vaag als ik een online game aanklik kom ik willekeurig ergens terecht. Ben level 48. Even over de nieuwe DLC, krijg je overal speciale wapens of alleen vanaf level 72?

Handige link mbt nieuwe dlc http://www.gearboxsoftwar...e-borderlands-2-level-cap

[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 04-09-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je een game joint, join je uiteraard het level van de host. Als je de nieuwe DLC wil spelen, moet je bij een fast travel station naar Digistruct Peak reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Nieuwe BL2 codes voor golden keys :)

CTC3J-KR9H5-WTZ3T-TJ3TB-6SRRJ (5 Keys) (9/3/13)
WB53J-KRRXW-5KXCB-STKTT-XC5BR (5 Keys) (9/3/13)
CJCJ3-B6XXC-CK6WT-HTWTB-5SSW5 (5 Keys) (9/3/13)
KJWB3-6RXRC-CKR5B-H3WB3-WZRF5 (5 Keys) (9/3/13)

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

En voor welk platform?

-

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Deze zijn zo te zien alle vier voor PC/Mac (de laatste drie sets zijn overigens geen 5 keys maar 3). Voor PS3 en xbox kan je deze sets ook krijgen, de codes vind je hier: http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key#Latest_Shift_Codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Shabbaman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:12:
Als je een game joint, join je uiteraard het level van de host. Als je de nieuwe DLC wil spelen, moet je bij een fast travel station naar Digistruct Peak reizen.
Dan moet je zeker wel een bepaald level zijn? Ben nu level 46 dus waarschijnlijk staat die er daarom nog niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, volgens mij moet je wel level 61 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik heb Digistruct Peak uitgespeeld op level 61 en ik mocht niet doorgaan naar de moeilijkste ronde omdat ik nog niet op level 72 ben. Blijkbaar moet je op het allerhoogste level zijn om de raid überhaupt te kunnen voltooien, met overpowered tegenstanders die je met overpowered wapens gaan neersproeien.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=176135547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, wat is een goede class/build om het spel te steamrollen? Wil hem nu wel een keer uitspelen, en steeds bij die vogel boss (die bird van de sniper uit 1) stop ik omdat de mobs daar wel erg sterk worden in een keer :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
lanerios schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:04:
Vraagje, wat is een goede class/build om het spel te steamrollen? Wil hem nu wel een keer uitspelen, en steeds bij die vogel boss (die bird van de sniper uit 1) stop ik omdat de mobs daar wel erg sterk worden in een keer :p
Heb een paar weken geleden een Mechromancer-build gemaakt en ben daarmee bezig te levelen. Blood Wing was geen enkel probleem, binnen 2 minuten neer oid. Met mijn andere characters (Siren en een Commando) had ik wel wat meer moeite. Dus ik kan je de Mechromancer van harte aanbevelen. Speelt ook lekker weg, full-on chaos.

Wat voor character / level ben je en wat is je build? Ik neem aan dat je het niet hebt over de hogere moeilijkheidsgraden (True vault hunter of Ultimate Vaulthunter mode)?

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mechromancer ook :) inderdaad, first playthrough. Gaat tot nu toe redelijk (Heb nu net de zus/iets van Scooter ontmoet), en die robot is echt geweldig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
lanerios schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:29:
Mechromancer ook :) inderdaad, first playthrough. Gaat tot nu toe redelijk (Heb nu net de zus/iets van Scooter ontmoet), en die robot is echt geweldig
Belangrijkste is samenspelen met anderen.
Levelen gaat sneller en blijft langer leven omdat anderen je kunnen ressurecten.
Maar nog belangrijker... het is leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Shabbaman schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:17:
Ja, volgens mij moet je wel level 61 zijn.
Gewoon in UVHM zitten, ik ben er op 53 naar toe gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als je een build aan maakt moet je dan perse op level 1 beginnen? Zou graag met Mechromancer willen beginnen echter vanaf level 1 lijkt me helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Versteegrob schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:12:
Als je een build aan maakt moet je dan perse op level 1 beginnen? Zou graag met Mechromancer willen beginnen echter vanaf level 1 lijkt me helemaal niks.
Jep, helaas wel :(
Ik vind dat stuk tot aan de stad zo saai. Daarna vind ik het wel leuk, maar dat eerste stuk, BAH!

Ik wil graag een Psycho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je kan ook gewoon een savegame editor gebruiken, je oude save kopieren, class veranderen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dat is ook een goede. Welke speler vinden jullie het vetste/beste?

Gebruiken jullie slag wapens als je alleen speelt?

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 06-09-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Versteegrob schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:32:
Dat is ook een goede. Welke speler vinden jullie het vetste/beste?

Gebruiken jullie slag wapens als je alleen speelt?
Ze zijn allemaal goed speelbaar, hangt helemaal van je eigen stijl en wapenkeuze af...
Persoonlijk vind ik Axton het gemakkelijkst spelen (speel veel midrange en semi-cqc). Gaige vraag om wat meer cqc, maar is daar eigenlijk te kwetsbaar voor naar mijn mening.
Zer0 is leuk voor óf melee, of sniper ( met snipers of pistols) maar ondanks dat er sterke builds zijn niet mijn ding.
Maya is even allround als Axton, Salvador is vooral goed vanwege de hp / ammo regen.

Slag moet haast wel na lvl 50, anders ben je behoorlijk aan het proppenschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slag is in UVHM een must have! Ik heb zelf een slag sniper met 62% kans en een (voor sniper) hoge firerate.
Daarnaast heb ik nog die slag SMG die je bij de hodunks kan farmen, waarvan ik even niet op de naam kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Slagga. Ik speel liever met een slag Rubi, vanwege de healzzz (en omdat een evisceration Rubi plus Love Thumper de bom is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zit nu op de Thresher boss (Gluttonous Thresher), en dat is de eerste waar ik gewoon niet langs kom met Gaige.. Gaat echt nergens over. 2 hits, Shield weg. 1 Hit, health bijna weg. Dus reloaden, wegrennen tot health regenned. Ow, hij heeft weer vol shield en kan dus weer opnieuw beginnen. Wilhelm was echt een walk in the park vergeleken met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
lanerios schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:55:
Zit nu op de Thresher boss (Gluttonous Thresher), en dat is de eerste waar ik gewoon niet langs kom met Gaige.. Gaat echt nergens over. 2 hits, Shield weg. 1 Hit, health bijna weg. Dus reloaden, wegrennen tot health regenned. Ow, hij heeft weer vol shield en kan dus weer opnieuw beginnen. Wilhelm was echt een walk in the park vergeleken met deze.
Is ook vrij logisch gezien het verhaal he? Wilhelm is express een super easy boss. :o

Zit em toch helemaal in je gear hoor, maar goed, eerste playthrough lees ik wat verder terug, ik moet zeggen dat ik de eerste keren ook wel last had met deze baas. Goede dekking zoeken als je niet anders kunt. Je kunt de Thresher daarnaast zo'n beetje z'n gebied uit lokken, hij komt b.v. de poort niet door waardoor jij naar binnen kwam. Zo kan je em dus mooi op een vaste afstand houden. Verder als je het hebt met slag & shock aan de gang.

Maar als Gaige met Anarchy als je geen voorraad aan eerder opgeraapte goede wapens en andere stuff hebt, zou ik er ook met geen mogelijkheid langs komen zonder gewoon vaak te proberen. Deze baas is het makkelijkst te doen op medium range vanuit dekking, waarbij je vaak zal moeten respositioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
ik ben met axton lvl 72 en bij digistrict peak krijg ik de mededeling dat ik de downloadeble content niet heb en hij blijft staan op powerlevel o (max!) dit is bij het laden van het spel dit doet hij alleen,
bij lvl 72 raar heb al enkele malen digipeak gespeeld vanaf lvl 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
lanerios schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:55:
Dit was bij mij ook de eerste echte 'horde' in mijn Gaige playthrough...De genoemde tips zijn enige wat helpt. blijven proberen, misschien nog even teruggaan en eerst wat andere side-quests doen (voorzover mogelijk, want op dit punt in het verhaal is Sanctuary natuurlijk niet te bereiken)...Soms helpt het om niet even een level-up erbij te krijgen, helemaal als je er nog een mooi wapen bij vindt.
Ook kan het helpen om je build om te gooien (respec).

wild mutant space hamsters

• Wackmack
Gelukt

[ Voor 96% gewijzigd door Wackmack op 12-09-2013 16:15 ]

heb vandaag m'n Axton maar weer eens opgepakt. Die is pas lvl 38, dus die kon wel wat leveltjes gebruiken.

Speelt stiekem toch nog best leuk die Axton. Alleen ik vergeet constant die turret te deployen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

In UVHM straks heb je hem hard nodig om te slaggen, dan merk je gauw genoeg als je hem vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik mijn Slagga voor ;)
Mijn turret gebruik ik juist voor de Nuke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
PC codes for BL2 Keys.
KJKJ3-T396C-RS93J-TJ3BJ-5W3S6 - 5 Keys
WJCBB-SSFFC-XH93J-BJTBT-Z66ZW - 5 Keys
5TKJJ-5THRC-XZZ3-J33J33-TSZSC - 5 Keys

[ Voor 16% gewijzigd door TRASH_LORD op 15-09-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
vandaag met siren van af lvl 72 9overpower 2) naar power 7 een 7 uur lang over gedaan en meerdere malen weer terug bij af toch wel heavy als je alleen speelt . volgende characters toch maar in co-op spelen. morgen maar naar power level 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Speel nu de ultimate vault hunter, wat een enorm verschil! Ben met iedere tegenstander flink bezig en ik gebruik slag als eerste wapen. Verder gaat mijn turret vaak al snel kapot, aardig pittig nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UVHM is een leuke uitdaging ja. Zonder slag kom je nergens.
Tip: probeer de Slagga te farmen. Dat ding doet het werkelijk waar super :)

Ik heb net de eerder genoemde Gluttonous Thresher binnen 10 seconden gekilled met de Slagga en Bee shield combinatie. Hij hapte de beacon op, maar nog voordat hij zijn schild kon laden, had ik hem al neer. En de moonshot base had niet eens de kans om de robots te lanceren :+

Vervolgens in Overlook aan gekomen om de beacon te plaatsen. Ik was echt bang dat ik het nooit ging halen die massa bots die je op je af krijgt. Maar de Bee/Slagga combi maaide er zo doorheen :D

Speelde overigens een met Zero lvl 57.
Bee shield en Slagga ook lvl 57. Heeft me wat farm-uurtjes gekost, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is een farm? Heb the bed van level 51. 55K extra per shot. En hoe krijg ik de slagga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
farmen is het net zo lang achter elkaar doden van een bepaalde enemy, tot hij het wapen laat vallen wat je wilt. Dus elke keer als je de baas dood, ga je uit het spel (naar het main menu) en ga je het spel weer in om diezelfde baas te doden.

In het geval van de Slagga is dat dus Tector & Jimbo Hodunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik vind de Bee Shield heel erg meh. Eerlijk is eerlijk, hij is best sterk als je die 100% charge weet te houden, maar zeker in de missie voor de Fast Travel in Overlook red je dat niet echt. Mijn favorite shields voor level 61/72 zijn toch:

Hoplite (vanwege de gigantische capacaty)
The Sham (liefst eentje van minstens 90% absorption, is echt geweldig tegen vijanden met vuurwapens)
Transformer (heeft max 33% bullet absorption, maar Shock damage "healed" het shield)
Antagonist (Reflect bullets, zelfs als hij depleted is, wanneer het shield up is, worden er ballen slag naar vijanden gevuurd die jou aanvallen)
Blockade (voor de damage resistance).

De laatste 2 zijn van Tiny Tina en de Hoplite van Mister Torgue. Sham en Tranformer zitten in vanilla.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanilla? Dat Transformer shield ken ik niet.
Even googlen. Die klinkt wel heel interessant namelijk.

Naast The Bee heb ik nog de hoplite, the Sham en Evolution in m'n backpack zitten. Die gebruik ik het meest :)
Maar vooral die shock damage als healing voor je schild is echt super handig tegen die robotjes die door de lucht vliegen en de rest repareren of jouw een stroomschot voor je donder geven.

Sham shield heb ik overigens van de BNKR gekregen tijdens een farm run :)
92% absorption :+

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 17-09-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Transformer dropped van Pimon (of Tumba, de ander dropped de Deliverance) in de Wildlife Exploitation Preserve, hoge droprate ook. Ik was wat LLM runs aan het doen, ik heb ze 3 of 4 keer gedood (meestal sla ik ze over) en ik vond er 2.

Over het spawnen, is compleet random, ze spawnen wel of niet, of maar 1 van de twee. Het zal altijd op de gok zijn. Als je LLM runs doet kan je ze altijd meenemen, als je echt voor de Transformer wil farmen duurt zo'n run een minuutje ofzo, Maya en Zer0 gaan toch heerlijk snel daarvoor, vooral Zer0 omdat het met Decepti0n veilig alles kan skippen.

Als je de missie Animal Rights nog niet hebt, pik die dan op, zorgt ervoor dat er veel minder beesten spawnen en maakt je run makkelijker/sneller. Zorg wel dat je nog niets bevrijdt. Zo niet, nog steeds goed te doen, maar iets minder risico nemen.

[ Voor 56% gewijzigd door Nazanir op 17-09-2013 18:29 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimon en Tumba. Krijg je die bij een bepaalde quest? Die ben ik geloof ik nog nooit tegen gekomen. Of het is me nooit opgevallen. :$

--edit--
net even wiki gechecked, maar dat gebied waar ze zitten kom je toch best regelmatig langs. Toch heb ik ze nog nooit gezien. Dus zal wel aan mij liggen denk ik :+

[ Voor 39% gewijzigd door PdeBie op 17-09-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist die toko ingegaan, maar ben pas bij ronde 3. Die wordt in je uppie toch best lastig op UVHM.

--edit--

overigens net tijdens het spelen mijn eerste Norfleet gekregen! *O* *O*

Speel nu met de Forever alone build met Zero. Je maait echt alles neer. Heb de shock, fire en corrosive infinity en als 4e wapen nu de norfleet :P

Fire en corrosive variant heb ik gekregen van iemand met wie ik wel eens samen speel. Hij had zelf alles lvl 61 en ik heb zijn oude lvl 58 gekregen. Fine by me :)

--edit 2--
Mijn huidige build. In combinatie met infinity pistols, de Sherrif's badge en een pistol fire rate/dmg class mod, een beest van een build :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/BL2/D3B991BA-4F90-4E13-9E6D-6830356D9F24-1062-00000173F2C6A122_zps411ff948.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door PdeBie op 18-09-2013 13:42 ]

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Is het een Norfleet met een element? Desondanks, Norfleet is echt de ultieme FFYL saver. Ik heb wel een 2 tal Norfleets gedoneerd gekregen, maar nog nooit eentje gezien, zelfs na bijna een jaar spelen heb ik Vermivorous nog nooit gezien. Heb er wel heel wat moeite voor gedaan (Farmhouse in de Tundra, Caustic Caverns) maar in je eentje zal het altijd wel een probleem blijven.

Kleine edit: @pdebie: Volgens mij (na veel testen en proberen) werkt Tw0 Fang niet met Infinity, omdat er maar 1 kogel in je mag zit en je er twee voor nodig hebt (het tweede schot kost namelijk ook gewoon 1 ammo, en geld eigenlijk als "consumes 2 ammo per shot"). Als je dan toch een Infinity based Build wilt, haal dan die 5 punten uit Tw0 Fang en stop ze ergen anders :).

[ Voor 32% gewijzigd door Nazanir op 19-09-2013 08:15 ]

-

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die Transformer heb ik laatst gekregen met een Steam-key. Hij zal het wel niet meer doen, maar dit is 'm: 5TCJT-FW6XX-W3SJJ-333JT-SKWT9

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

pdebie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:20:
Zojuist die toko ingegaan, maar ben pas bij ronde 3. Die wordt in je uppie toch best lastig op UVHM.

--edit--

overigens net tijdens het spelen mijn eerste Norfleet gekregen! *O* *O*

Speel nu met de Forever alone build met Zero. Je maait echt alles neer. Heb de shock, fire en corrosive infinity en als 4e wapen nu de norfleet :P

Fire en corrosive variant heb ik gekregen van iemand met wie ik wel eens samen speel. Hij had zelf alles lvl 61 en ik heb zijn oude lvl 58 gekregen. Fine by me :)

--edit 2--
Mijn huidige build. In combinatie met infinity pistols, de Sherrif's badge en een pistol fire rate/dmg class mod, een beest van een build :)

[afbeelding]
Forever Alone Build? En waarom infitiy pistols? ik had er ook wel een aantal gevonden, maar de damage per schot was zo laag. En ik vind het nog steeds jammer dat revolvers geen aparte wapen class meer zijn in BL2. Revolver mordecai was de shit :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Nazanir schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:24:
Is het een Norfleet met een element? Desondanks, Norfleet is echt de ultieme FFYL saver. Ik heb wel een 2 tal Norfleets gedoneerd gekregen, maar nog nooit eentje gezien, zelfs na bijna een jaar spelen heb ik Vermivorous nog nooit gezien. Heb er wel heel wat moeite voor gedaan (Farmhouse in de Tundra, Caustic Caverns) maar in je eentje zal het altijd wel een probleem blijven.

Kleine edit: @pdebie: Volgens mij (na veel testen en proberen) werkt Tw0 Fang niet met Infinity, omdat er maar 1 kogel in je mag zit en je er twee voor nodig hebt (het tweede schot kost namelijk ook gewoon 1 ammo, en geld eigenlijk als "consumes 2 ammo per shot"). Als je dan toch een Infinity based Build wilt, haal dan die 5 punten uit Tw0 Fang en stop ze ergen anders :).
Fire Norfleet inderdaad. :)

Wat je zegt over Two Fang zou wel eens waar kunnen zijn inderdaad. Ik ga die eens omzetten naar wat anders en kijken of ik verschil merk.

Als je op PC speelt kunnen we wel een keer samen spelen als je wilt?

@ye-roon: Ja zo noemde de bedenker van deze build hem :P

De infinity pistols omdat je daarmee maar door kan raggen zonder ammo te verspillen. De fire-rate is standaard niet hoog, maar die gaat wel flink omhoog met de Sheriff badge en de pistol fire-rate class mod. :)

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 19-09-2013 11:04 ]

• Wackmack
pdebie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:26:
farmen is het net zo lang achter elkaar doden van een bepaalde enemy, tot hij het wapen laat vallen wat je wilt. Dus elke keer als je de baas dood, ga je uit het spel (naar het main menu) en ga je het spel weer in om diezelfde baas te doden.

In het geval van de Slagga is dat dus Tector & Jimbo Hodunk
Aha, handige tip, vanavond is uitproberen.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik speel op de Xdoos.

Het leuke aan de Infinity voor Zer0 is 0ne Sh0t 0ne Kill altijd actief is, dat betekend in ieder geval een 60% damage bonus, met een goede COM kan dit zelfs oplopen tot 120% en je hoeft inderdaad nooit te herladen (is een kleine plus, maar niet DE reden voor een Infinity).

Maar buiten wat "gimmicky" builds, is de Infinity alles behalve een goed pistool.

-

One shot one kill is inderdaad leuk :)

Wat bedoel je met een goede COM?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Class mod.

die had ik er niet uitgehaald haha. Waar staat COM dan voor?
Class ..... Mod ?

• Wackmack
Welke skill tree hebben jullie met axton? Er is zoveel mogelijk, wel vet zoals'opties maar ook lastig.
Ik ben bezig met deze build voor Axton:
YouTube: Borderlands 2 - Guerrilla Commando Build - Just me and my Sabre taking care of business!

Ben pas lvl 38 ofzo helaas.

Wat voor systeem speel jij versteegrob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:45:
die had ik er niet uitgehaald haha. Waar staat COM dan voor?
Class ..... Mod ?
Goede vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gevonden :)

Class Mods, or COMs (short for Class Optimization Modules)

http://borderlands.wikia.com/wiki/Class_Mod_(Borderlands_2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Fuck! Net 2.5 uur A History of Simulated Violence. Twee keer bij de laatste baas dood gegaan, bijna niet te doen alleen. Hebben jullie deze missie alleen gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb de nieuwe DLC niet gehaald, ik vond/vind UVHM al frustrerend genoeg soms, maar OP8 is van wat ik heb gezien gewoon niet leuk meer, het spreekt me dan ook totaal niet aan. Ook dat er gen build diversity meer is, is een beetje een dooddoener voor mij. Soms wou ik dat ik UVHM niet had gehaald, maar ik heb er wel echt plezier mee online en singleplayer, dus ach, maar TVHM voelde gewoon beter aan.

De aankomende Head Hunter DLC met TK Baha, daar kijk ik wel weer naar uit, vele bossbattles en nieuwe heads lijkt me wel erg vermakelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nazanir schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:06:
Ook dat er gen build diversity meer is, is een beetje een dooddoener voor mij.
Dat heb je in UVHM eigenlijk ook al. Het spel wordt er zeker niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Versteegrob schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:01:
Fuck! Net 2.5 uur A History of Simulated Violence. Twee keer bij de laatste baas dood gegaan, bijna niet te doen alleen. Hebben jullie deze missie alleen gehaald?
Ben nu al volgens mij dik 1.5 uur in dit level en al zoveel vijanden tegen gekomen, niet normaal.
Wel apart dat je nergens kan doodgaan. Net twee keer een robot spin tegen komen. Me ammo gaat nu ook aardig snel.
Pagina: 1 ... 42 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.