Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
gisteren 5 uur gespeeld met de nieuwe dlc siren lvl 61
kwam op het eind van de prisoner van morgen na 1,5 uur het einde gespeeld is wel grappig met 3x de hand some sorcerer te verslaan. nu de side missions doen . veel munitie kisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Fijn is dit....

Ik heb de laatste DLC uitgespeeld. Alle sidequests gedaan op 2 na:

spoiler:
De raidboss en de slaughterdome

Nu zit ik bij de laatst genoemde dus met het probleem dat ik sinds ik in dat gebied ben, en daar de diverse levels heb uitgespeeld mijn game nu DIRECT CRASHT zodra ik op tab druk en daarna de mission list wil openen. Alle andere tabjes in het tab menu werken wel gewoon, maar klik je op de mission list is instant crash naar desktop met foutmelding.

Zwaar **** , want een herstart van de game/ travelenen naar een andere locatie / file integrity hebben allemaal niets geholpen. Hopelijk is nu niet mijn save game corrupt (lvl 54 gunzerker).

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Je kan iirc de .bak hernoemen naar .sav, dan ga je verder waar je was voordat je naar dat gebied ging.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Shabbaman schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:35:
Je kan iirc de .bak hernoemen naar .sav, dan ga je verder waar je was voordat je naar dat gebied ging.
nog steeds zelfde probleem:

Problem Event Name:APPCRASH
Application Name:Borderlands2.exe
Application Version:1.0.60.324
Application Timestamp:5175e028
Fault Module Name:KERNELBASE.dll
Fault Module Version:6.1.7601.18015
Fault Module Timestamp:50b83c8a
Exception Code:00000001
Exception Offset:0000c41f
OS Version:6.1.7601.2.1.0.256.48
Locale ID:1043
Additional Information 1:af34
Additional Information 2:af344f2091f001cf2e56eb4125c87728
Additional Information 3:d64b
Additional Information 4:d64b54e122a98a90305f3d533ec70e54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Werkt rechtstreeks op L drukken ipv via tab?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Blitzdoctor schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:33:
Werkt rechtstreeks op L drukken ipv via tab?
nee, ook geen succes.

Inmiddels de laatste nvidea physx en ati driver 13.6 beta 2 geinstalleerd maar dit werkt ook niet.

Echter heb ik nu het volgende gevonden:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?p=4262956

Het probleem is dus bij meer mensen, dus ik adviseer mensen die op dit moment DLC 4 hebben uitgespeeld even goed op te passen dat het spel kan crashen wanneer de quest log geopend wordt. Gearbox schijnt bezig te zijn met een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een geweldige DLC is dit :)

Leuke vijanden, leuke onverwachte dingen en de puzzels zijn ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Oh dat is wel mooi waardeloos, ik wacht maar even met het afronden van de laatste paar quests, voordat ik op hetzelfde punt aan kom als jij. Thnx voor de heads up.

Maar inderdaad, prachtige Expo. Gaat ook net niet te lang door, maar ik vond het na één uurtje spelen ook wel weer mooi geweest per sessie zeg maar.

Weer erg leuke referenties en conversaties, en stiekem inhoudelijker dan aanvankelijk lijkt. Echt een speciaal pareltje wat dat aangaat. En een hoop kritische noten ook weer, ook erg leuk. Jammer dat er niet nog meer Torgue in zit. En, yay, nog meer toepassingen voor eridium.

En overigens ook de eerste keer dat m'n hartslag serieus omhoog ging. Het was opzich compleet te verwachten, maar geniaal dat ze ook "zo'n speciale mob" geleend hebben uit andere RPGs.

Alleen die hatelijk Skelly Mages hadden er wel uit gemogen van mij, af en toe ben je gewoon 2-3 minuten met een aantal van die krengen in gevecht, wegteleporten voordat projectielen ze raken enzo. Grrrrr.

Hyper moeilijk kan ik deze DLC alleen niet vinden. Moeilijker, ja, maar wel goed door te komen.
Ik vind dan de main story op lvl 61 echt moeilijker, met die bandits die je oneshotten en snellere kogels hebben enzo. Toch vind ik dat ze wel geleverd hebben wat betreft moeilijkheidsgraad, het is namelijk precies lekker zo.

Misschien eens kijken of ik de raidboss solo voor elkaar krijg op lvl 50. (als lvl 61 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de DLC uitgespeeld. Het einde is werkelijk waar super.

Kreeg zelfs bijna een traantje in m'n ogen toen ...spoiler...

spoiler:
Tiny Tina niet toe durfde te geven dat Roland dood is en ze een twist aan het verhaal mocht geven, waardoor hij bleef leven.

En de queen..... tja... Die zag ik echt niet aankomen :P
Geweldig gelachen daarom!

Ow en ik kreeg een gouden Volcano sniper van de eindbaas. Hoe vet is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
djunicron schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:01:
Oh dat is wel mooi waardeloos, ik wacht maar even met het afronden van de laatste paar quests, voordat ik op hetzelfde punt aan kom als jij. Thnx voor de heads up.

Maar inderdaad, prachtige Expo. Gaat ook net niet te lang door, maar ik vond het na één uurtje spelen ook wel weer mooi geweest per sessie zeg maar.

Misschien eens kijken of ik de raidboss solo voor elkaar krijg op lvl 50. (als lvl 61 dus)
Het is geen probleem meer! Wohoo

Released June 27, 2013

General

Fixed an issue that caused the game to crash after the player had more than 240 missions in their mission log.

Added the ability to preview and purchase add-on characters from the 'New Game' character selection screen and when joining another player's game and choosing your character.

Added un-purchased campaign add-ons to the Fast Travel station list to streamline the ability to purchase the new content. These locations appear with an asterisk next to their names.

-------

Al vindt ik dat wel heel vreemd dat dit door het testen heen gekomen is. In ieder geval ben ik blij dat ik weer verder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Damn wat is de laatste DLC bruut en ook moeilijk, voornamelijk omdat de mobs 3 lvls hoger zijn :P Kwam er net pas achter dat we gewoon kunnen poorten naar verschillende locatie's van de DLC.. Dan maar ff side questen :P Tiny Tina en Torgue (zijn tekst staat altijd in caps lol) zijn zo grappig xD

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
JerX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:10:
Damn wat is de laatste DLC bruut en ook moeilijk, voornamelijk omdat de mobs 3 lvls hoger zijn :P Kwam er net pas achter dat we gewoon kunnen poorten naar verschillende locatie's van de DLC.. Dan maar ff side questen :P Tiny Tina en Torgue (zijn tekst staat altijd in caps lol) zijn zo grappig xD
Mwah, het went wel hoor. Na een tijdje heb je een setje wapens gevonden dat gewoon goed werkt, maar inderdaad, zonder een lading GOEDE paarse guns (of pearliscente) of legendaries wordt het al snel een hopeloze queste.

Ik zou zeggen: Pak één explosive voor de armored figuren met hun schilden enzo, dan wordt je een heel stuk minder door je eigen kogels gedood. (Unkempt Herald is altijd een winnaar)

één non-elemental voor orcs, spinnetjes, etc etc. Die lijken daar veel meer schade van op te lopen. Practical Interfacers (die Seraph shotgun uit de vorige DLC) is mijn favo, juiste range voor dragen, makkelijk hits scoren op grote orcs en behoorlijke dmg.

Een slag gun is een must voor de 3+ levels tegenstand, zonder dit wordt het wel erg lastig. Ik kreeg na een tijdje zonder te weten waarom die Grog Guzzler als mission item in m'n inventory, prima keuze hiervoor. Daarnaast, als deze multishot switchen naar de Herald betekend dat daar opeens 5x zoveel projectielen uit komen voor één of meerdere schoten. Én veel meer dmg. Die combo one-shot zelfs lvl 66 mobs voor mij. (als de slag ook lukt)

Een krachtige self-revive optie als de Norfleet is ook nooit weg natuurlijk, maar daar hoef je niet mee rond te lopen. Voor de fun factor is een sniper ook nooit weg.

Met deze combo doe ik nu ook de Arena, maar wtf, hoe moeilijk is die. De mobs zelf zijn al enigsinds lastig, gezien hoeveel je er te bevechten krijgt, maar de omgeving werkt je gigantisch tegen! Daarnaast kan je opeens overal dood-vallen, en dan gaan van die mages en orcs je alle kanten op gooien! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Wat raden jullie me aan ?

optie 1 :

Mr. Torgue , de laatste dlc en de Krieg personage downloaden.

optie 2 : De seasonpass aanschaffen en de krieg even laten zitten.

Heb namelijk geen zin om meer dan € 30,- uit te geven en hoorde dat die andere 2 dlc's toch een stuk minder zijn. Kan natuurlijk ook een aanbieding van de season pass afwachten en nu alleen de kreig kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
deze bij amazon (als je het kan bestellen vanuit nl)
http://www.amazon.com/gp/...377862&pf_rd_i=1000716161
Digital Games Deal of the Week: Borderlands Bundle + More
From June 27 - July 3, get our Borderlands Bundle, featuring Borderlands GOTY + Borderlands 2 + Borderlands 2 Season Pass for just $21.99 (80% off - you save $77.98). You can also get Borderlands 2 and Borderlands 2 DLC individually for at least 50% off. We're also giving away three free games with the purchase of any Indie game download. To see all our deals, check out our Deal of the Week page.
probeer net te bestellen en zie dat het us only is.. :|

[ Voor 3% gewijzigd door DarkChylde op 28-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:30:
Kan natuurlijk ook een aanbieding van de season pass afwachten en nu alleen de kreig kopen :)
Ik zou voor de season pass gaan. Krieg lijkt mij leuk (ik heb de uitbreiding van hem niet gekocht), maar de extra content van de Torgue-dlc en de Dragon Keep-uitbreiding zijn erg vermakelijk. Bovendien heb je 15 euro bespaard als je de Season Pass koopt: 4 dlc's voor de prijs van 3 en zit er ook de UVHM erbij (verhoging van levelcap naar 61).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krieg is erg leuk, maar weegt in zijn uppie niet op tegen de diverse DLC uitbreidingen. Met name Torgue en Tiny Tina's dlc zijn briljant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Even headsup:

Op amazon.com is nu een sale bezig. Borderlands 2, Borderlands 2 Season Pass en Borderlands 1 GOTY edition. Bij elkaar voor 21 dollar!

Als je besteld op Amazon, geeft hij aan dat deze alleen voor mensen in de US is. Dit klopt niet. Ik heb zelf de bundel gisteren gekocht en het werkt allemaal prima. Om dit te kunnen bestellen, moet je even een US-adres opgeven, dat is de enige check die er is.

Ik heb zelf een paar maanden geleden Borderlands 2 gekocht op Steam. Wanneer je de Amazon bundle koopt, krijg je een aantal keys. Deze kan je gewoon invoeren in Steam en vervolgens spelen. Ben net begonnen met Tiny Tina's DLC. Ik draai de game op mijn iMac, geen enkel probleem.

Bij de Season pass zit de volgende DLC:

1. Captain Scarlett and her pirate booty
2. Mr. Torgues Campaign Of Carnage
3. Sir Hammerlocks Big Game Hunt
4. Tiny Tina's Assault on Dragon Keep
5. Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack

De Mechomancer en Psycho DLC zijn ook in de aanbieding bij Amazon, 5 dollar per stuk. Ik heb deze nog niet gekocht of getest, maar ik verwacht dat deze ook gewoon werken.

Dit is, by far, de beste deal die je op dit moment kan krijgen voor Borderlands 2. Ik denk dat de Steam Summer Sales dit niet gaan overtreffen.

Ik heb nu trouwens een digitale kopie over van Borderlands 2 (niet de DLC) en Borderlands 1 GOTY. Is iemand hier in geïnteresseerd, voor een zacht prijsje?

Je vind de aanbieding op Amazon.com hier: http://www.amazon.com/gp/...377862&pf_rd_i=1000716161

Loopt nog tot 3 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:14
ZIjn al geruchten van een BL2 Goty dus wacht daar nog even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Psyonara schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:02:
ZIjn al geruchten van een BL2 Goty dus wacht daar nog even op.
Die is denk ik duurder :). Je hebt nu voor 24 euro (31 dollar) eigenlijk alles wat er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
G2Play heeft nu de season pass in de aanbieding voor 16,99 euro: http://www.g2play.net/sto...eason-Pass-Steam-Key.html. Da's bijna voor de helft van wat het bij Steam kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Muncher schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:59:
Even headsup:

Op amazon.com is nu een sale bezig. Borderlands 2, Borderlands 2 Season Pass en Borderlands 1 GOTY edition. Bij elkaar voor 21 dollar!
net even krieg gekocht.
Werkt. Wel vaag, want adres bij creditcard klopt niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
DarkChylde schreef op zondag 30 juni 2013 @ 11:21:
[...]

net even krieg gekocht.
Werkt. Wel vaag, want adres bij creditcard klopt niet :S
Weet je of die Mechromancer en Psycho pack ook werken op de Mac (via Steam) versie van BL2?

Andere vraag:

Ik ben op dit moment druk bezig met een commando, maar zou graag eens een andere class proberen. Ik zit er echter niet zo op te wachten om de eerste 10 levels weer te doen, voordat je kan beginnen met het opbouwen van je skill tree. Is er ook een manier om meteen op level 10 te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt in Borderlands 2 toch gelijk al skillpoints vanaf het begin en niet pas vanaf level 10? Volgens mij is er verder ook geen manier om de eerste 10 levels te omzeilen.

Eergisteren de Tiny Tina DLC uitgespeeld (uitgezonderd van de side-quests die je op het eind nog krijgt), wat een epische DLC, is imo zelfs beter dan de main story! Vooral die MMORPGFPS quest van Mr. Torque :D

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Muncher schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:37:
[...]

Weet je of die Mechromancer en Psycho pack ook werken op de Mac (via Steam) versie van BL2?

Andere vraag:

Ik ben op dit moment druk bezig met een commando, maar zou graag eens een andere class proberen. Ik zit er echter niet zo op te wachten om de eerste 10 levels weer te doen, voordat je kan beginnen met het opbouwen van je skill tree. Is er ook een manier om meteen op level 10 te beginnen?
yep, op mac met steam gebruikt.
En nee, met een nieuwe char moet je bij lvl 1 starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je krijgt vanaf lvl 5 al skill points ;)
En het levelen gaat vrij vlot. Gewoon de main quests een voor een doen en elke side quest meteen mee pakken. Dan vlieg je er door heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:06:
Je krijgt in Borderlands 2 toch gelijk al skillpoints vanaf het begin en niet pas vanaf level 10? Volgens mij is er verder ook geen manier om de eerste 10 levels te omzeilen.

Eergisteren de Tiny Tina DLC uitgespeeld (uitgezonderd van de side-quests die je op het eind nog krijgt), wat een epische DLC, is imo zelfs beter dan de main story! Vooral die MMORPGFPS quest van Mr. Torque :D
Echt hé, deze DLC was zo funny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muncher schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Die is denk ik duurder :). Je hebt nu voor 24 euro (31 dollar) eigenlijk alles wat er is :)
Voor de PC wel ja...

Ik hoop eigenlijk op een Complete DLC Pack voor alle versies. Ik heb de game voor de PS3 en kreeg daar dan Mechromancer bij. Ik ga de DLC sowieso aanschaffen maar heb ook wel interesse in de extra chars. Vandaar dat ik hoop op een bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 08:47
De nieuwe DLC was weer erg leuk jammer genoeg was dit de laatste :(.

Maar heeft iemand misschien nieuwe farming spots gevoden in de nieuwe DLC?

Had eindelijk mijn eerst confernce call gevonden van Butt Stallion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, deze DLC was inderdaad erg vermakelijk.

Krijg alleen die Arena / Raid Boss niet gedaan solo. Dat MOET deze keer echt in teamverband lijkt het. Er is simpelweg niets om een kill van te krijgen om jezelf te reviven. Skelly of andere mages die je pits duwen of je neerhalen en vervolgens weg teleporten / zichzelf in een schild bubble verstoppen... En die Raidboss is ook echt niet te doen in je eentje.

Let even op spoilers alleen jongens.

Iemand ook end game genoeg (en bij voorkeur legit) om de laatste raid baas te doen? (nee een 100+% absorb schild gebruiken is niet leuk, net als de fibber-infinite-swordsplosion zwarte rares die mensen in public games strooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Somiii schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:01:
De nieuwe DLC was weer erg leuk jammer genoeg was dit de laatste :(.

Maar heeft iemand misschien nieuwe farming spots gevoden in de nieuwe DLC?

Had eindelijk mijn eerst confernce call gevonden van Butt Stallion.
Ehm die draak op de brug ... das goede farm spot...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Heb het nog steeds niet uitgespeeld op de ps3... Zit een beetje vast bij een stukje waar een grote robot op een snelweg iets staat. Waar je dan voorbij moet rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:17:
Heb het nog steeds niet uitgespeeld op de ps3... Zit een beetje vast bij een stukje waar een grote robot op een snelweg iets staat. Waar je dan voorbij moet rennen
Voorbij? Gewoon kapot schieten :P

Ik heb trouwens geen idee welke robot je bedoeld op een snelweg, kunnen er namelijk nog al wat zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door JerX op 02-07-2013 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
TheAnthonyNL schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:41:
[...]

Ehm die draak op de brug ... das goede farm spot...
Thx ga ik vandaag even proberen.

Gisteren nog een beetje side quests gedaan. En de nieuwe DLC zijn de side quests leuker vind ik vanwege de zeer flauwe humor. Dit is hier nog meer aanwezig door de Dungeons and dragons setting :D.

Kortom had een paar keer een goede smile op mijn face.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ben ook weer verder gegaan met Borderlands 2 nadat ik de nieuwe DCL zag. Moest de 1ste DLC ook nog uitspelen, gisteravond maar even gedaan. Nu vraag ik me af. Ik heb een lvl 50 Siren, en heb nog niet UVHM geprobeerd. Is het leuk om op UVHM met de nieuwe DLC te beginnen, of is dat nog moeilijker? Torgue DLC op TVHM vind ik al moeilijk genoeg soms :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

JerX schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:44:
[...]

Voorbij? Gewoon kapot schieten :P

Ik heb trouwens geen idee welke robot je bedoeld op een snelweg, kunnen er namelijk nog al wat zijn :P
* YellowOnline gokt op Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Jup saturn it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Muncher schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:37:
Je kan een savegame editor gebruiken, of anders dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Shabbaman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:54:
[...]

Je kan een savegame editor gebruiken, of anders dit:

[video]
Werkt die powerlvl echt?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

De uploader (Gearbox-forum fanboy) is legit, dus ik neem maar aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmm, die glitches zien er wel handig uit. Maar veel voor xbox /ps3.
Ga maar even rondzoeken naar pc glitches ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Waarom glitches gebruiken als het legit ook kan :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:41:
Waarom glitches gebruiken als het legit ook kan :D.
Heb relatief weinig tijd om te spelen.
Dus om meerdere chars helemaal naar 60 te brengen kost me teveel tijd.
Mijn mechro is nu net 51 en mijn siren 27 of zo.
Van de week Krieg erbij gekocht.. dus nog veel te doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ah zo achja :D, ik ben nu lvl 42 met alle stories uitgespeeld op de raid bosses na dan :(. maargoed tijd voor tvhm en dan de uvhm :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:56:
Ah zo achja :D, ik ben nu lvl 42 met alle stories uitgespeeld op de raid bosses na dan :(. maargoed tijd voor tvhm en dan de uvhm :D.
Kan je wel helpen heb zelf TVHM helemaal gedaan al ben level 55 dacht ik zo. Dus kan je zo er doorheen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Shift Codes :)

CB5JB-WBHK9-5CHT6-KXB3B-TBJSX (GamesMaster**; weapon and "shield")
KTWTT-KXJFK-ZCF3J-JTBT3-3SHZB (Facebook; 5 keys)
W3WJ3-3JXTT-6RW5T-SB53B-XJBX9 (PAX East; 3 keys)
CTWTB-JTBW5-KFTTT-JTB33-JTBWB (1 key)
WTCJ3-SHH3K-KFJT3-JBJ3J-H5965 (Facebook; 1 key)
5T5B3-CWJSK-KRTJT-TTJJT-9HW63 (IGN GOTY Judgment Day; 1 key)
KJ5BT-FBKSK-KXJ3T-3BTJT-FJX5C (Claptrap Webseries; 1 key)
WT5TB-XC5ZC-CX3T3-BBT3B-B35WB (Twitter; 1 key)
WTCBB-H5WHC-5F3T3-TBT3T-HR6TJ (Gearbox Facebook Confession; 1 key)
K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF (Gearbox Award Celebration; 5 keys)
KBWJJ-WTXB9-C59J6-WFBTJ-TK6BJ (GDC 2013: Humor in BL2)
WTC3B-Z5ZWC-HW6JT-JJJBJ-9FWXR (1 key)
KTCJJ-FHZJW-W6JJB-TTBTJ-R9WWJ (YouTube; 1 key)
5BKBB-TXWS5-WX3BB-TBT33-3SHSB (Gearbox Community; 1 key)
K3WJT-BFBRW-S5RTT-TBBB3-9XWZ5 (Facebook; 5 keys)
CBWBT-5KKKK-BZRBJ-TJ3TT-3FC9X (Community 2K; 3 keys)
WBWJT-STBXC-9K6T3-3BJJJ-CHW5W
KJWTJ-WWBR5-9KR3T-3B33J-53WFS
5BKBJ-3WT6W-HC6TJ-J3T3T-FKXBF
W3WBJ-SC9HC-C3Z3J-3B3TJ-RS3HJ (5 Keys - NEW 7/4/13)
CTWBJ-BXHSC-WBHJB-B3BBT-JJ5R9 (5 Keys - NEW 7/4/13 pt.2)
5T5T3-9BW6R-WJHBJ-TJJJT-WFXRR (3 Keys - NEW 7/4/13 pt.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Wie kent 'em niet !!! JIMMY JENKINS
Wie heeft 'em wel eens gezien ? Maar weinig !

Vandaag de "bastard" voor de 15de keer afgeknald.

Krijg je volgens een skin die ik al heb ! "Pink Pandoracorn" :(
15 keer vind ik toch wel wat beters waard !

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/acgRDvPe.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door YVG op 05-07-2013 00:11 . Reden: Andere imagehost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
TRASH_LORD schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:42:
Shift Codes :)

CB5JB-WBHK9-5CHT6-KXB3B-TBJSX (GamesMaster**; weapon and "shield")
KTWTT-KXJFK-ZCF3J-JTBT3-3SHZB (Facebook; 5 keys)
W3WJ3-3JXTT-6RW5T-SB53B-XJBX9 (PAX East; 3 keys)
CTWTB-JTBW5-KFTTT-JTB33-JTBWB (1 key)
WTCJ3-SHH3K-KFJT3-JBJ3J-H5965 (Facebook; 1 key)
5T5B3-CWJSK-KRTJT-TTJJT-9HW63 (IGN GOTY Judgment Day; 1 key)
KJ5BT-FBKSK-KXJ3T-3BTJT-FJX5C (Claptrap Webseries; 1 key)
WT5TB-XC5ZC-CX3T3-BBT3B-B35WB (Twitter; 1 key)
WTCBB-H5WHC-5F3T3-TBT3T-HR6TJ (Gearbox Facebook Confession; 1 key)
K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF (Gearbox Award Celebration; 5 keys)
KBWJJ-WTXB9-C59J6-WFBTJ-TK6BJ (GDC 2013: Humor in BL2)
WTC3B-Z5ZWC-HW6JT-JJJBJ-9FWXR (1 key)
KTCJJ-FHZJW-W6JJB-TTBTJ-R9WWJ (YouTube; 1 key)
5BKBB-TXWS5-WX3BB-TBT33-3SHSB (Gearbox Community; 1 key)
K3WJT-BFBRW-S5RTT-TBBB3-9XWZ5 (Facebook; 5 keys)
CBWBT-5KKKK-BZRBJ-TJ3TT-3FC9X (Community 2K; 3 keys)
WBWJT-STBXC-9K6T3-3BJJJ-CHW5W
KJWTJ-WWBR5-9KR3T-3B33J-53WFS
5BKBJ-3WT6W-HC6TJ-J3T3T-FKXBF
W3WBJ-SC9HC-C3Z3J-3B3TJ-RS3HJ (5 Keys - NEW 7/4/13)
CTWBJ-BXHSC-WBHJB-B3BBT-JJ5R9 (5 Keys - NEW 7/4/13 pt.2)
5T5T3-9BW6R-WJHBJ-TJJJT-WFXRR (3 Keys - NEW 7/4/13 pt.3)
Holy sh*t, ik had die van twitter en fb al. De rest voeg ik ook even toe :P Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YVG schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:05:
Weinig? Ik heb die kerel wel zo vaak afgeknald. Tel kwijt geraakt.

Geen idee waarom, maar hij spawned bij mij super vaak. Heb zelfs een keer 2 Jimmy's achter elkaar gehad in de kistjes op die plek van je screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
pdebie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:11:
[...]

Weinig? Ik heb die kerel wel zo vaak afgeknald. Tel kwijt geraakt.

Geen idee waarom, maar hij spawned bij mij super vaak. Heb zelfs een keer 2 Jimmy's achter elkaar gehad in de kistjes op die plek van je screenshot.
Ik heb nog nooit en special dude gevonden.. misschien moet ik er ook is op gaan jagen :P heeft er iemand een handig linkje voor?

[ Voor 4% gewijzigd door JerX op 05-07-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik tref hem vrij vaak in het stukje van het screenshot. :)
En anders in die bouwput (Opportunity). Aan het begin van de map, meteen linksaf en dan op die grote open vlakte de kistjes openen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

YVG schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:05:

Vandaag de "bastard" voor de 15de keer afgeknald.

Krijg je volgens een skin die ik al heb ! "Pink Pandoracorn" :(
15 keer vind ik toch wel wat beters waard !

[afbeelding]
Speel al vanaf de release en ben hem nog nooit tegengekomen.
Wel lekker veel legendary loot midgets :9
Ook de 3 vault symbols op slotmachines nog nooit gehad, terwijl ik daar als zeker 200 miljoen dollar doorheen heb gedraaid.
Krijg soms het idee dat er een soort code op de dvd staat die bepaalt of je geluk hebt of niet, maatje van mij vind achter mekaar legendaries, random en boss drops.
Mijn teller van zelf gevonden legendaries staat na bijna een jaar op 12 |:(
Gelukkig word er nog wel eens wat toegeworpen door anderen :)

Iemand van hier die er al achter is wat de amulet van mr.Miz doet ?
spoiler:
Mijne is frienship +6

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 05-07-2013 11:37 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Hartjes bij 2 in een party, sterretjes erbij bij 3 van die dingen in een party? Meer heb ik nog niet gezien.

Ik las ook dat het pas werkt als je er 4 in je party hebt zitten en dat je een heel klein beetje minder moest betalen voor een respawn.

"Secret lies in Fandirs grasp". En er is een shotgun die als flavor tekst heeft "Fandir? Thirteen." (Striker legendary)

Heb die quest nog niet gedaan, toen ik em één keer vond moest ik 14 miljoen betalen welke ik niet had, daarna nooit meer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:49:
[...]

Holy sh*t, ik had die van twitter en fb al. De rest voeg ik ook even toe :P Thanks! _/-\o_
Ik gebruik er tegenwoordig zelfs een Android app voor om te zien wanneer er nieuwe codes zijn. Borderlands 2 Shift Codes is de naam van de app voor de geïnteresseerden. Btw, is er ook een handige manier om die codes in te voeren voor de PS3 versie. Op zich typ ik best rap met de PS3 controller, maar copypaste via keyboard gaat nu eenmaal veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:04:
[...]

Ik gebruik er tegenwoordig zelfs een Android app voor om te zien wanneer er nieuwe codes zijn. Borderlands 2 Shift Codes is de naam van de app voor de geïnteresseerden. Btw, is er ook een handige manier om die codes in te voeren voor de PS3 versie. Op zich typ ik best rap met de PS3 controller, maar copypaste via keyboard gaat nu eenmaal veel sneller.
Das wel handig ja, heb alleen geen android (WP8 is de app er niet). Volgens mij kan je een USB/Bluetooth toetsenbord aan de PS3 hangen (ok dan moet je nog steeds typen xD)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
http://www.greenmangaming.com/hot-deals/

bl2 met seasonpas 15 euro en nog meer aanbiedingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
je kan met een save editor zelf een class aan maken en starten op lvl 50 en een speelronde verder , starten in normal mode tot je 4 wapens heeft en dan in vAULT MODE VERDER , EVENTUEEL WEER IN EEN LAGER LVL , JE SKILLPOINTS OP LVL 50 BLIJF JE GEWOON HOUDEN, ZO KUN JE DUS CHEATEN ALS JE NIET IEDERE KEER OPNIEUW WIL BEGINNNEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
begin je nou ineens in Torgue mode te typen of blijft je caps hangen? :+

Anyway, ik zie menig persoon gebruik maken van die save editor, maar zelf durf ik het risico niet te nemen. Je zal zien dat als ik het doe, mijn account gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

pdebie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:44:
begin je nou ineens in Torgue mode te typen of blijft je caps hangen? :+

Anyway, ik zie menig persoon gebruik maken van die save editor, maar zelf durf ik het risico niet te nemen. Je zal zien dat als ik het doe, mijn account gebanned wordt.
Die editor is er niet voor een PS3 savegame, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
jxil schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:09:
je kan met een save editor zelf een class aan maken en starten op lvl 50 en een speelronde verder , starten in normal mode tot je 4 wapens heeft en dan in vAULT MODE VERDER , EVENTUEEL WEER IN EEN LAGER LVL , JE SKILLPOINTS OP LVL 50 BLIJF JE GEWOON HOUDEN, ZO KUN JE DUS CHEATEN ALS JE NIET IEDERE KEER OPNIEUW WIL BEGINNNEN
Is wel handig voor extra char's. Mijn doe ik wel echt.
Welke editor is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot 14 juli 2013 worden er elke dag meerdere Shift Codes gedropt, waarvan een deel specifieke loot is voor een bepaalde character. (bron: Twitter - @GearboxSoftware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

NOTE: Codes hieronder zijn PC Only!!!

Classmods and other Item Shift Codes:

Axton Class Mod: 5JKBJ-K9WHW-WBZTJ-T3TTB-TW9HR
Gaige Class Mod: W3C3B-5JRZC-WJH33-JBJJB-9S6CJ
Zer0 Class Mod: WTKTJ-XJ6HC-KT9BT-J3TBJ-W9FB6
Maya Class Mod: K3K33-RS5HW-KBHTB-BTB3T-3RHBK
Krieg Class Mod: KJ5JJ-3JRSC-CB9T3-JTBJ3-3K6RW
Salvador Class Mod: CBWJB-HZ5ZW-5THB3-TTTJ3-3KZZF

DLCentral exclusive Items Pack: 5TCJT-FW6XX-W3SJJ-333JT-SKWT9
GamesMaster Rewards Pack: CB5JB-WBHK9-5CHT6-KXB3B-TBJSX

grab them while you can and check this webside for Golden Key Codes:
http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key

zal waarschijnlijk sneller gaan dan per dag wachten :P.

TIP: de DLCentral pack geeft 2 legendaries.

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 11-07-2013 17:47 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Spelen jullie nou ook veel in party's of meer solo? Tijdens BL1 en nu in 2 vind ik de party's (gewoon ergens bij in joinen) niet echt leuk/boeiend.. speel dan nog liever alleen en soms met een bekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel inderdaad vaak solo of met een vriend van me. Random party's joinen heb ik nooit gedaan. Vaak kom je tussen knurften terecht die alle goede loot jatten en hem dan peren.

Dat was bij bijvoorbeeld Guild Wars wel goed geregeld. Je loot werd daar op naam gedropt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

pdebie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:08:
ik speel inderdaad vaak solo of met een vriend van me. Random party's joinen heb ik nooit gedaan. Vaak kom je tussen knurften terecht die alle goede loot jatten en hem dan peren.

Dat was bij bijvoorbeeld Guild Wars wel goed geregeld. Je loot werd daar op naam gedropt. :)
Dat dus... ik join voornamelijk games van mensen die ik in mijn vriendenlijst heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nog tweakers op de pc een keer willen spelen? Vraag mij gerust. Mijn steam account is PdeBie, alias Stat!c*. Zit ook in de BL2 steam groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Badie schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:30:
Spelen jullie nou ook veel in party's of meer solo? Tijdens BL1 en nu in 2 vind ik de party's (gewoon ergens bij in joinen) niet echt leuk/boeiend.. speel dan nog liever alleen en soms met een bekende.
Speel online met vrienden.
Maar ook wel eens een internet game gejoined.
En dat ging eigenlijk heel relaxed. Loot werd ook goed verdeeld.
Iedereen keek of hij het kon gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
pdebie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:28:
Mochten er nog tweakers op de pc een keer willen spelen? Vraag mij gerust. Mijn steam account is PdeBie, alias Stat!c*. Zit ook in de BL2 steam groep :)
Ik heb je toegevoegd als Steam vriend: aka netsrek87 op steam.
Kunnen we wel een keer samenop lopen!

Voor andere die ook nog geregeld BL2 spelen, je kan mij ook toevoegen op Steam! Zie me sign voor me profiel! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Netsrek op 15-07-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netsrek schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:45:
[...]

Ik heb je toegevoegd als Steam vriend: aka netsrek87 op steam.
Kunnen we wel een keer samenop lopen!

Voor andere die ook nog geregeld BL2 spelen, je kan mij ook toevoegen op Steam! Zie me sign voor me profiel! :)
top :)

Ik ben deze week echter niet thuis en daarna 2 weken op vakantie, dus zal nog even duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ben eindelijk bijna lvl 61 met mijn main char (Zero), ben nu lvl 59.

Wat is echt een goede sniper build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
wel als editor gewoon gibbed versie 179 en ja ook ps3 en geen accont verbanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jxil schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:39:
wel als editor gewoon gibbed versie 179 en ja ook ps3 en geen accont verbanning
Je spreekt uit ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Bellerophon schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:15:
Ben eindelijk bijna lvl 61 met mijn main char (Zero), ben nu lvl 59.

Wat is echt een goede sniper build?
Je moet dit is eens lezen (en vooral die filmpjes kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shabbaman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Thanks! Wil echt eens een gruwelijke sniper build maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Iemand die borderlands 2 met mij op de ps3 wil spelen? Ben pas 26 lvl asssasin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
wat eigen levels maken wel, ook met cheat wapens , alleen moeten die dan altyd in de safe terug anders ben je ze kwijt, heb zelfs de playtrough per on gelijk op 3 gezet en kreeg zo een 4e lmode die echter start op lvl 51 en je krijg de mededeling dat je spel niet geshikt is voor lvl 61, maar het spel werkt verder .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Donders. Die ga ik ook eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Omdat de verhalen zo mooi zijn hier toch ook maar eindelijk eens de Seasonpass gekocht voor €22,- haast geen geld. van het weekend maar even downloaden. Ben Benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je geen miskoop aan hebben :)

pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:13:
Iemand die borderlands 2 met mij op de ps3 wil spelen? Ben pas 26 lvl asssasin
Lvl 30 Krieg, Lvl 61 Zero,

Nu hard bezig om alle karakters naar lvl 61 te krijgen :Y

PSN Nick = bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
pdebie schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:31:
Ga je geen miskoop aan hebben :)

pc versie?
Jazeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg me gerust toe op Steam, zou ik zeggen. Nick = PdeBie (alias Stat!c*).

Ben wel eerst even op vakantie, maar kunnen dan wellicht wel een keer samen gamen als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zijn er nog mensen die net begonnen zijn of het leuk vinden opnieuw/laag te beginnen op de pc? Net de game en DLC voor 14 euro gekocht maar het lijkt me toch ook leuker om samen te spelen. Mijn naam is Bananenspin op Steam :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Weet niet of het al was geplaatst maar ik kwam een bericht tegen op Kotaku over nog 2 DLC's en de level cap die naar 72 gaat, tevens een vermoedelijke return van T.K. Baha als zombie. Iemand die hier iets over weet toevallig?

Artikel: Kotaku

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Bananenspin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:54:
Zijn er nog mensen die net begonnen zijn of het leuk vinden opnieuw/laag te beginnen op de pc? Net de game en DLC voor 14 euro gekocht maar het lijkt me toch ook leuker om samen te spelen. Mijn naam is Bananenspin op Steam :)
Ik heb nu 4 char's maar wil de mechro nog starten. Heb je dus toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:08:
Weet niet of het al was geplaatst maar ik kwam een bericht tegen op Kotaku over nog 2 DLC's en de level cap die naar 72 gaat, tevens een vermoedelijke return van T.K. Baha als zombie. Iemand die hier iets over weet toevallig?

Ik was ook blij verrast met de nieuwe DLC aankondiging. Overigens merk ik er wel meteen bij op, dat deze DLC niet onder de Season Pass valt. Dat was natuurlijk ook al aangegeven bij het verschijnen van de Tiny Tina DLC.

Tof dat de game nog nieuwe DLC gaat krijgen. Daarmee gaat de Complete Edition / Complete DLC Pack natuurlijk wel op de lange baan. Ik had gehoopt in september daarvan een release/aankondiging te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
wsLy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:08:

Zelfde nieuws gezien, maar dan IGN. 5 Dollar gaat de Level cap kosten (+ Boss battles). Vallen helaas niet meer onder de Season Pass :(

Man, ik ben nog steeds level 53 en heb de game al bijna voor de 2de keer uitgespeeld (True Hunter Vault Mode) en ben nog steeds geen 61 :P Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door JerX op 22-07-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
JerX schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Zelfde nieuws gezien, maar dan IGN. 5 Dollar gaat de Level cap kosten (+ Boss battles). Vallen helaas niet meer onder de Season Pass :(

Man, ik ben nog steeds level 53 en heb de game al bijna voor de 2de keer uitgespeeld (True Hunter Vault Mode) en ben nog steeds geen 61 :P Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar 8)7
Nou precies dat, ik ben ook pas level 58 ofzo.. 141 uur gespeeld staat er(ok nog een aantal meer chars aangemaakt (2x level 20 ofzo). Maar dan nog, je kan echt zo lang plezier hebben van dit spel. Zeker met zoveel DLC :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

JerX schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Dummy Glitch met TVHM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Bananenspin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:54:
Ik ben ook net begonnen.
Als je samen een char wil maken dan sta ik er zeer zeker voor open :)
Ik heb je al added op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Yogoi schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:45:
[...]

Ik ben ook net begonnen.
Als je samen een char wil maken dan sta ik er zeer zeker voor open :)
Ik heb je al added op steam.
Je mag mij ook toevoegen :)! Same nick als op GOT. Ben net lvl 12 met een mechro dus kunnen goed samenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 19:30
Mensen,

Ik merk dat er een groot aantal van jullie met verschillende char's al meerdere PT hebben doorlopen,
Ik heb zelf Zero & Axton (vond ik zelf leuker spelen) op dit moment op lvl 51 zitten en ga Axton doortrekken naar 61 (of 72)

Maar
Stel, stel dat ik nog een PT vanaf nul ga beginnen, welk "Char" moet ik dan nemen? Wat wijkt er het meest af van de longdistance van Zero en de Turretsupport van Axton. Ik heb geen specifieke speelstijl, en geen probleem on eventueel MSpoint te investeren. Gunzerker lijkt me wel aardig omdat je dan altijd kort op de actie moet zitten (dacht ik zo) maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie andere ervaringen

Maw wie vinden jullie het tofste om mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RHE218 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:03:
Mensen,

Ik merk dat er een groot aantal van jullie met verschillende char's al meerdere PT hebben doorlopen,
Ik heb zelf Zero & Axton (vond ik zelf leuker spelen) op dit moment op lvl 51 zitten en ga Axton doortrekken naar 61 (of 72)

Maar
Stel, stel dat ik nog een PT vanaf nul ga beginnen, welk "Char" moet ik dan nemen? Wat wijkt er het meest af van de longdistance van Zero en de Turretsupport van Axton. Ik heb geen specifieke speelstijl, en geen probleem on eventueel MSpoint te investeren. Gunzerker lijkt me wel aardig omdat je dan altijd kort op de actie moet zitten (dacht ik zo) maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie andere ervaringen

Maw wie vinden jullie het tofste om mee te spelen?
Krieg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Is Krieg nog een beetje het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Rann schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:20:
Is Krieg nog een beetje het geld waard?
Ik vind Krieg het beste karakter, maar dat is mijn mening he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
krieg is het leukste , dan maya , mechromancher en axton de andere vind ik minder, ik speel regelmatig opnieuw van af lvl een mijn steam name is conan the barbarian en ik geef altijd wapens weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

jxil schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:24:
krieg is het leukste , dan maya , mechromancher en axton de andere vind ik minder, ik speel regelmatig opnieuw van af lvl een mijn steam name is conan the barbarian en ik geef altijd wapens weg
LOL
Gelukkig zijn er maar 48 conan the barbarian's op steam .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
YVG schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:24:
[...]

LOL
Gelukkig zijn er maar 48 conan the barbarian's op steam .
LOL
Gelukkig is er maar 1 conan the barbarian die ook in de Tweakers Borderlands 2 Steam Groep zit! :D
Pagina: 1 ... 41 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.