Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Koeitje, je hebt teveel friends in steam, je kunt niet meer worden toegevoegd.

Lvl 40 naar 50 is best snel te doen nu UVH uit is, mensen kunnen je behoorlijk rushen als je wilt, maar daar moet je wel van houden... Als je het wat gelijkwaardiger wilt doen is gewoon public spelen vaak gunstiger, zelfs als ze zomaar wat sidequests doen, de XP vliegt er dan toch wel bij, alleen 47-48 voelt altijd lang net als je laatste leveltje tot 50.

Lvl 50->53 duurde ook onwijs lang eigenlijk, daarna knalde ze er weer bij, lvl 57 nu. Had dat liever anders gezien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Shabbaman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:39:
Je kan toch gewoon die skill niet gebruiken en een andere kiezen? Problem solved.
Ik heb nog niet in BL2 ingelogd de afgelopen dagen, maar als die skill nodig is om een hoger gelegen skill die je wil te bereiken heb je natuurlijk wél een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Het is een tier 1 skill van de Ordered Chaos skill. Bij iedere normale skilltree kan je op twee manieren op tier 2 komen, maar niet bij deze... dus als je per se die skilltree wil heb je dikke vette pech.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Er is een nieuwe grote update voor Borderlands 2. Hieronder de changelog voor de PC. De andere changelogs zijn hier te vinden.
Update v1.5.0 (Released April 18, 2013)

General
  • Added support and compatibility for upcoming content, including character customizations unlocked by playing Poker Night 2.
  • Fixed an issue where bank and stash capacity could be exceeded. This change prevents additional items from being added to stash / bank until capacity is below the maximum -- it does not forcibly remove or delete any items.
  • Added a preview of available premium customizations when using a customization station so that players can see what a purchased head or skin would look like before buying.
  • Fixed an exploit where players could become invincible occasionally through the Siren's Res skill.
  • Fixed an issue that prevented players from choosing a new customization from SHiFT when creating a character immediately after redeeming a customization code.
  • Players are now able to type a "c" in their player name without causing the "load a character" overlay to appear while starting a New Game.
Missions
  • Fixed issues with the following missions that could cause players to get stuck or not be able to complete them:
    • Bad Hair Day
    • Best Minion Ever
  • Fixed a bug that could cause the "Wildlife Preservation" mission boss to sometimes continue fighting after the encounter in Ultimate Vault Hunter Mode.
  • (Captain Scarlett DLC) Fixed an issue that could cause Scarlett to not drop Scarlett's Greed in the fight with Roscoe.
Equipment
  • Fixed a bug that caused the player's grenade count to not be saved properly if they were using a Grenadier class mod.
  • Fixed a bug causing Seraph items of the day to incorrectly be capped at level 55.
  • Rebalanced the Gunzerker's Titan class mod to be more in line other Gunzerker class mods.
  • Fixed an issue where the Evolution shield could incorrectly list a Recharge Delay of 0.00 seconds.
  • Fixed audio from Impact shields not playing when connected to another player.
  • Fixed an issue causing audio distortion in some cases when a transfusion projectile got stuck inside an object.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:22:
Lvl 50->53 duurde ook onwijs lang eigenlijk, daarna knalde ze er weer bij, lvl 57 nu. Had dat liever anders gezien eigenlijk.
Ja dat merk ik ook. Ben nu net met pijn en moeite 53 geworden en na een klein half uur alweer halverwege 54. Dus ben benieuwd of het nu beter gaat.

Ik heb overigens het idee dat de combinatie van Alkaline Bee shield en de Shock Sandhawk echt een briljante combinatie is in UVHM. Ik schiet echt alles in no-time kapot. Wel uitkijken dat je niet geraakt wordt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Slag + Unkempt Herald is nog steeds mijn combo. Interfacer shotgun is ook prachtig.

Ik had de bunker lvl 59 in 1 minuut kapot daarmee. lvl 55 Interfacer, BNKR gaat met z'n autoturrents op je schieten, gemakkelijk te dodgen en vanaf de rand komt alles precies aan als crit, 117K per pellet.

Even terug naar Barroom Brawl in TVHM en binnen 20 min heb je de credits voor een hogere level Herald. Even "een raidboss" slopen met een lvl 53 Norfleet is ook EZ-mode, paar keer pyro pete gepakt op TVHM, die gaat ook neer alsof het een normale UVHM mob is.

Nu lvl 60 3/4e, maar damn wat zijn zelfs normale mobs nu taai. Toen ik nog lvl 59 was de quest met Mortar gedaan, zelfs de reguliere lvl 61 mobs (scavengers, schild nomads) slachten me compleet.

Ook in Arid de lvl 62 Anti-freedom fighters (lol) zijn niet te harden, giga dmg output en ze hebben 10+ miljoen HP.

Denk dat ik onderweg naar de Warrior 61 aan ga tikken, grote kans dat ik eerst mag gearen voordat ik daar kan komen. Nog maar 200k geld over trouwens. Niet zo raar gezien sommige gevechten van 2nd wind naar 2nd wind gaan... 300k schild en hp totaal is NIET genoeg meer. (en TVHM is rofl-easy nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat voor systeem speel je? Console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Op Amazon is er nu een 2.0 versie van de Xbox360 Borderlands 2 (Add-On Pack). Weet er iemand of er nog een shop is die ook de 2.0 versie verkoopt, waarbij je met paypal of ideal kunt betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe SHiFT Codes!

PS3: CTKJJ-5R3FT-KKCKJ-93KTT-CWWS6

WinPC/MAC: WJ5JT-9KK6K-SCRB3-TBT3B-J5R96

X360: KBCT3-J3TZ6-B3ZTR-5RJJ3-9BF6F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
code geeft bij mijn mac expired ;(

[ Voor 7% gewijzigd door DarkChylde op 24-04-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:34:
Nieuwe SHiFT Codes!

PS3: CTKJJ-5R3FT-KKCKJ-93KTT-CWWS6

WinPC/MAC: WJ5JT-9KK6K-SCRB3-TBT3B-J5R96

X360: KBCT3-J3TZ6-B3ZTR-5RJJ3-9BF6F
Expired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheit! daar zit een aantal dagen limit aan! Sorry! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
Meestal zijn die twitterkeys na 2 of 3 dagen alweer "invalid" (deze was van 21/4). In dat licht misschien handig om bijvoorbeeld ign.com in de gaten te houden. Dan hoef je niet zelf alle social media af te struinen want daar worden zo goed als alle keys geplaatst.
Zo is er nu ook een xbox facebook key voor 3 sleutels. Daar heb je niets aan als PC-gamer, maar het gaat om het idee..

Voor de volledigheid: de link naar ign

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
RHE218 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:06:
Meestal zijn die twitterkeys na 2 of 3 dagen alweer "invalid" (deze was van 21/4). In dat licht misschien handig om bijvoorbeeld ign.com in de gaten te houden. Dan hoef je niet zelf alle social media af te struinen want daar worden zo goed als alle keys geplaatst.
Zo is er nu ook een xbox facebook key voor 3 sleutels. Daar heb je niets aan als PC-gamer, maar het gaat om het idee..

Voor de volledigheid: de link naar ign

Groet
Ik gebruik naast ign ook deze:
http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key

Kans dat je dan iets mist is wel heel klein.
Ik heb al 70+ keys.
* DarkChylde heeft heeft wel de golden key bug misbruikt om wapens te looten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat er iemand met Krieg spelen?

Ik twijfel. Hoewel het type character (Melee) me heel erg aanspreekt, heb ik eigenlijk niet heel veel zin om WEER vanaf het begin te spelen. Misschien dat ik hem eerst boost tot lvl 20 ofzo en daarna ermee ga spelen, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Los daarvan heb ik ook geen zin om Gearbox mijn geld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwa, dat vind ik nog niet eens erg. Als het een leuk karakter is om mee te spelen.
Moet hij wel redelijk geprijsd zijn natuurlijk en geen 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Nee, ik ga duidelijk NIET met krieg spelen. Melee in BL2 vind ik werkelijk niets aan en het lijkt me zeker op UVHM niet haalbaar, mits Krieg 3x meer HP heeft dan de andere chars (imba), normale lvl 63 mobs one-shotten je zo'n beetje zelfs als je over de half miljoen schild + hp zit.

Geen idee wat de prijs wordt overigens, maar als het meer dan €5 is haak ik sowieso af voor een char. Zelfs als zou je tot lvl 30 geboost kunnen worden, zou ik er nog niet meer aan beginnen, de main story heb ik nu 4x op normal, 4x op VHM en 2x op TVHM uitgespeeld (en één char 80%, de ander 25%). Daarnaast UVHM uitgespeeld met 1, ondanks dat de maps best in orde zijn en het verhaaltje best leuk, is het niet meer te tolereren vind ik...

Inmiddels zouden ze wel een "skip to TVHM" mode mogen inbouwen, ware het niet dat je gear 70% van je char is... (maarja toch nog 30+ golden keys)

Kom liever op met Tina's assault on dragon mountain, dan ga ik nog eens nieuwe content spelen op lvl 61 en waarschijnlijk 51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het is wel zo dat Gearbox met de Seraph en Torgue vendors een alternatieve manier heeft geschapen om aan high end weapons te komen zonder dat je door de main storyline hoeft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Niet echt, ze zijn namelijk niet gedeeld tussen chars. Als je zeg lvl 24 bent en geen lvl 18+ gear hebt, zal je het toch best zwaar hebben in de anders toch wel gemakkelijke bar-brawl om snel aan je Tokens te komen. Het is ook niet alsof je ze heel snel verzameld, veelal moet je wel 30 rondes spelen voordat je je Herald kunt halen.

Die Seraph crystals heb ik eigenlijk eerlijk gezegd voor 75% met een 700 ammo Infinity gehaald, even op het randje staan en weer terug. Die dagelijkse lock-out is echt super gaar, 5-9 crystals per keer oprapen... En dan items voor 200+ van die dingen, als je geen zeer groot ingame vrienden netwerk hebt om zo elkaar uit te nodigen is het ook niet te doen om binnen een week Seraph items te verzamelen, het is daarom gunstiger om het pas op hoge levels te doen zodat je niet meer dan eens die honderden van die Crystals hoeft op te halen.

De Golden Keys zijn naar mijn mening een handigere manier om snel je char te buffen met goede gear. Vooral de weken dat er nieuwe content is spammen ze overal en nergens die keys, je kunt er soms wel 10 per week krijgen, daarmee is je char zo weer volledig met paarse gear aangekleed op z'n huidige level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die lockout is toch alleen als je geen internetverbinding hebt? En 30 rondes bar brawl, dat is ook maar iets meer dan een half uur, en op die manier kan je nog snel levellen ook. En als je dan echt geen zin hebt om dat overnieuw te doen, dan maak je een kopie van je savegame, stop je die DPUH in claptraps locker en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:40
Toffe game! Ik loop momenteel alleen een beetje vast: ik speel als Axton, ben op level 43 en iedere keer als ik een mutiplayer game join is mijn turret niet zichtbaar en daardoor word ik vrij snel afgemaakt. Ik speel op de pc via steam.

In de singleplayer heb ik daar geen last van. Ik heb uiteraard al gegoogled maar niets relevants kunnen vinden.
Iemand een idee waar het aan kan liggen en die me op de goede weg kan helpen? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
host die een mod heeft draaien? Of heb je het altijd?
staan je keybindings goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:40
Thx!
Ik heb mijn keybindings voor de turret in multiplayer instellingen veranderd naar een andere toets en nu doet hij het wel. d:)b

[ Voor 98% gewijzigd door rachez op 06-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:02:
Gaat er iemand met Krieg spelen?
Ik wacht wel op de Complete DLC pakket. Al die losse pakketjes bij elkaar maken het nog best een behoorlijk kostenplaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
14e dus Krieg via de twitter. Komende dagen dus een zooi h00FDletteR foute Echocast posts.

Hopelijk niet al te lang daarna de Tina uitbreiding. En dat was het dan weer voor de 1e Season pass. Erg benieuwd of ze nog met een 2e komen, juist nu met korting of een gratis Krieg char erbij zou nette timing zijn.

Ergens denk ik alleen dat ze het niet gaan doen, dat het afgelopen is met de Seasonpasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onlangs begonnen maar het valt me op dat de side-quests vrij overbodig zijn omdat de belonging vaak aan de lage kant ligt en ze inhoudelijk meestal niet echt intressant zijn, maar omdat ik toch graag alle quests wil zien kan het af en toe wat saaiig worden. Worden de side-quests in de 2e run van het spel aantrekkelijker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
De sidequests blijven hetzelfde. Er zijn in de tweede run geen andere quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Speel het spel nooit alleen dus gisterenaaf en 2 weken terug heel nerdy met 3 anderen en 4 schermen op 1 kamer een run gedaan. De 1e helft rustig alle sidequests gedaan, maar het laatste stuk sneller afgelegd en the warrior met level 28/29 gesloopt. Was vanmorgen om half 6 wel helemaal suf gegamed, maar heb nu alweer zin in de 2e run :)

Echt een leuk spel op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Max level zijn er wel items die de moeite waard waren, maar inderdaad, 1e playthrough helpt het amper om de side quests te doen.

Lvl 50 side quest rewards zijn zo nu en dan killer geweest, inmiddels moet je die quests dan nog eens aan het einde doen als je lvl 61 bent geworden dus.

Als je voor het eerst een char lvl 37-42 krijgt, zal je merken dat er opeens een behoorlijke spike in de moeilijkheidsgraad zit, ook dan kan het lonen om eens wat goede gear te verzamelen door middel van sidequests.

Ik ben het ermee eens, BL2 is leuk voor een LAN of een vaste groep spelers, het is er op ontwikkeld zelfs naar mijn mening. Prima solo te spelen, maar leuker met een groep. Net als Left4Dead, dat is ook een factor 20 leuker met z'n 4e in één ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krieg is on sale voor € 9,99 @ steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
krieg gespeeld tot lvl 5 echt kicken voor mij echt een goed character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
voor mijn gevoel is Krieg melee in ieder geval beter speelbaar dan de melee assassin pre level 30.
Ik mis wel mijn hologram en dash maar ben benieuwd hoe Krieg speelt zodra ik rond level 20/30 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook met Krieg gespeeld. lvl 6 nu. Vind het tot nog toe erg lachen. Melee is hij erg sterk, maar de cooldown van z'n action skill is erg lang vind ik. Maar in de Mania skilltree is daar een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
nu lvl 22 melee erg sterk eigenlijk de beste kijken wat krieg op lvl 30-40 doet van daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Net jack en de warrior verslagen in solo. Was wel makkelijk gezien jack ineens stil begon te staan en de warrior deed na een paar keer uit het lava komen ook ineens niks meer.
Nu nog even de side missions tot max lvl en dan proberen alle achievements te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist lvl 10 geworden met krieg. Ik ga me focussen op de Mania skilltree denk ik. Dat lijkt me het leukste spelen. Plus ik wil veranderen in zo'n badass psycho! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers!!!

Ben net even op de steamgroup geweest maar daar lukt het niet om wat spelers te vinden voor borderlands 2. Net even gedownload op steam sale en speel voor het eerst. Zullen vast wel wat andere spelers zijn die het hebben gedownload vandaag.
Komt wel goed uit als je headset hebt en uiteraard een goede verbinding. 18 plus zou voor mij ook goed uitkomen aangezien mijn oren het vaak begeven na 4 uur te luisteren naar iemand van 12.

Ben nu pas lvl 2 dus net begonnen:P PM ff of reageer hier dan voeg ik je even toe op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True vault hunter mode aan het doen met mijn Legendary Mechromancer (lvl 44), speelt zo lekker makkelijk :) nu snel doorstomen naar max lvl om wat leuke gear te sprokkelen.... maar...

Eventjes snel mijn siren van lvl 35 van stal gehaald en ik merk wel dat dan ineens alles moeilijker word! Je raakt zo gewend aan iets anders dat de boel afslacht voor je met de Deathtrap... Nu moet ik ineens weer zelf schieten! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Zat even op de orcz wiki te browsen en kwam deze info tegen over de nieuwe dlc..

http://orcz.com/Borderlan...7s_Assault_on_Dragon_Keep

Klopt dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
De map namen waren inderdaad dubieze leaks, uit de patcher die uiteindelijk voor Krieg was. De DLC is wel al zo ver af dat de video's er zijn enzo, ze mikte op "3 weken na het nieuwe karakter", maar die was eerder af, ik weet niet of 25 juni nog klopt.

Echter stellen ze bij de Season pass dat "Alle content vóór 25 juni 2013 beschikbaar zal zijn".
Later zal het dus niet worden, tenminste, dat was het idee.

De achievements waren gelekt in de Krieg compat package, dus die waren bekend bij de patch waar de nieuwe classmods in zaten. Leuke verwijzingen weer! :D

In de release trailers zijn skelleten, orcs en een soort warlocks te zien, lijkt me een erg leuke DLC worden, ze zouden ook beloofden ze voor een stuk meer game-tijd gaan, ik hoop dat ze het een waardige uitsmijter van deze (eerste / laatste?) season pass maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag met krieg de missie 'assasinate the assasins' gedaan. Droppen er bij 2 assasins gewoon het speciale wapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Ik heb trouwens het idee dat er meer orange drop zijn.
Heb in al de tijd, dat ik het speel er geen gezien.
En nu de afgelopen paar weken al 3 gezien :S
Nog tips hoe een 2de char snel te levelen?
Ben nu met mensen aan het spelen die een paar levels hoger zijn.
Maar heeft het nu voor levelen om met een lvl 48 mee te spelen, als je zelf18 bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft alleen voordelen als je ook tegen hoger level mobs speelt. Anders niet.
Nadeel is dan wel, dat je het zelf stukken moeilijker krijgt.

Snel levelen kan door bijvoorbeeld de warrior te farmen. Met 2 spelers het level in en dan met een hoger level de warrior snel killen. Dit werkt echter tot lvl 21 ofzo. Daarna is dit niet meer interessant en duurt het veel te lang (vind ik). Beter is gewoon om het spel te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de Badass crater of Badassitude hebben gedaan?

Ik probeer daar de race tier 3 te doen maar zonder de relic kan ik dat echt niet voor mekaar krijgen... Heb al even gezocht en bijna iedereen geeft aan dat je dat ding nodig gaat hebben daar voor.... feest... kan ik weer een alt gaan levelen om die relic te krijgen uit de dust....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:14:
Zijn er mensen die de Badass crater of Badassitude hebben gedaan?

Ik probeer daar de race tier 3 te doen maar zonder de relic kan ik dat echt niet voor mekaar krijgen... Heb al even gezocht en bijna iedereen geeft aan dat je dat ding nodig gaat hebben daar voor.... feest... kan ik weer een alt gaan levelen om die relic te krijgen uit de dust....
Wist niet dat er een relic was maar inderdaad mij lukt het ook niet, zelfs niet als ik een ander voertuig gebruik... kom altijd net 5 seconden tekort als ik elke shortcut gebruikt...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voor Tier 3 zal je inderdaad dit nodig hebben:

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20121212170009/borderlands/images/thumb/1/19/The_Afterburner.jpg/1000px-The_Afterburner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, die. Die krijg je met een van die missies van Ellie in The Dust. Je kan hem dan natuurlijk voor alle characters gebruiken, maar ik verkocht hem altijd omdat ik hem echt niet nodig had...

*zucht* ik zal het wel weer even met een andere moeten halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja die had ik ook gebruikt inderdaad. Met die equipped had ik geloof ik nog maximaal 5 seconden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff heb er niet zo veel zin in, maar ik ben een completionist dus ik wil al die challenges hebben....

Oh en een tip van de dag: doe eerst een rondje gewoon en maak zo veel mogelijk bikers af ;)

@Anthirian: Heb je die jump ook genomen over die halve flyover? of gewoon er onderdoor gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik weet niet meer precies, ik heb het heel lang geleden gedaan. Ik had er toen een filmpje op YouTube bijgepakt, maar ook die kan ik zo snel niet terugvinden. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, ik kwam ook 2 a 3 sec te kort zonder die relic, en dat was dan met perfecte boost timing, en alle shortcuts minus 1 geloof ik. (die is niet echt sneller, afhankelijk van je vehicle door de air-time)

Ik had een lvl 26 uit m'n bank gehaald van m'n eerste char ooit, daarmee was het al goed te doen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het level van de Afterburner speelt geen rol. je kan dus met je level 60+ char een level 4 of zo Afterburner gebruiken voor Tier 3. Die oppikken is gewoon naar The Dust gaan en de side quest in kwestie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Je hebt idd echt de afterburner relic nodig. Hier is een video voor als het nog nodig is.

YouTube: Borderlands 2 How to Solo Deathrace Tier 3 In Torgues DLC! How to Get Afterburner Relic! (1080p)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx allemaal!

Ik heb me bedacht, want in plaats van een alt te gaan gebruiken voor die relic ga ik nu Ultimate vault hunter mode met mijn Mechromancer. Dan kom ik sowieso weer door the dust heen.

Nu maar hopen dat ik hem niet weer weggooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen dagen zijn er weer behoorlijk wat codes op Twitter gezet voor Golden Keys voor de game. Zelf mijn game ook maar eens op de PS3 gezet en hierdoor vier extra's rijker. Ik blijf het voorlopig wel doen, want ik denk dat de verspreiding van die Keys wel eindigt na een jaar, dus kan ik ze nu maar beter meepakken.

Wanneer kun je het beste die keys inzetten/gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer je het gevoel hebt tekort te hebben aan je wapens, maar er niets beters dropt.

Of als je max. level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is maar de vraag of je wel kan of wil gebruiken wat er uit de kist komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het ook maar mondjesmaat wat uit de gouden kist komt. Ik heb nu iets van 60+ keys verzameld van Shiftcodes, maar nog nooit iets kunnen gebruiken wat de kist geeft. Volgens mij kan Gearbox beter betere loot gaan geven door meer keys te vragen. Ik wil best wel 10 keys geven voor betere uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Ik heb nu een key of twintig gebruikt.
Drie of vier van deze waren niet echt bruikbaar, dat was dan een mod of granaat.
De rest was prima bruikbaar, het lijkt er op dat je dus gewoonweg mazzel moet hebben. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook recent borderlands 2 opgepikt, en ben nu als lvl 16 commande de mr torgue carnage campaign aan het doen. Niet te geloven die is zo leuk. Nog tips voor een begginende speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:19:
Ik heb ook recent borderlands 2 opgepikt, en ben nu als lvl 16 commande de mr torgue carnage campaign aan het doen. Niet te geloven die is zo leuk. Nog tips voor een begginende speler?
Ja, pak geen standaard(wit) wapens op :P Die vullen je inventory heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:19:
Tsja... mijn tip zou juist zijn, doe de DLC na de main story, is niet alleen leuker, maar de gear die er dan uit trekt is velen malen beter dan de main story ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reactie ivm vraag over Golden Keys: het blijft dus een beetje mazzel hebben en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik speel deze game op de PC sinds de sale op steam en ben echt positief verrast. Leuke humor, leuke quests, bizarre personages en eindelijk een game waarbij upgrades echt voelen als upgrades. Ondertussen ben ik met m'n gunzerker op level 21 beland. Ik speel gewoon lekker solo en dat bevalt me opzich prima. Eerst maar eens de main story uitspelen (en als dit zo doorgaat duurt dat nog wel even!) en lekker de side quests erbij doen. Ook al helpt het niet héél veel, leuk zijn ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
ik ben een beetje traag, heel druk geweest met andere dingen en speel BL2 eigenlijk alleen maar met een maatje, old scool split screen op de bank :P

Moet daarom alle DLC nog doen, en ook geen 2e playtrough gedaan.

Nu vraag ik me af. Kan ik niet beter straks PT2 beginnen en even spelen tot sanctuary en dan vanuit daar alle DLC doen? Ipv dat ik het nu na PT1 ga doen. Of wordt ik dan finaal afgeknald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je het na pt1 doet ben je waarschijnlijk sterker dan je tegenstanders en is het geen uitdaging. Als je wacht tot een eindje in pt2 dan zit je op een gelijk level, maar ben je overlevelled voor de missies in pt2. Je kan ook wachten tot nadat je the warrior in pt2 hebt verslagen, dan schalen de tegenstanders mee. Dat is eigenlijk het leukste.

Nadeel is wel dat je dan lang moet wachten. Ik zou gewoon ergens aan het begin van pt2 aan de DLC beginnen, dan vlieg je daarna door de main story heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
mmmm ik zit nu in pt2 met Zero lv36 maar het is niet echt mijn ding. Had eerst de sniper tree, maar dat werd eentonig en minder sterk, toen ben ik geswitched naar melee build maar dat is al helemaal saai om te spelen. Ik denk dat ik toch liever een char heb waar ik lekker mee kan knallen. Ik speel nu siren en ben nog maar lv10 en twijfel nu al, las al dat nogal veel skils in de skilltree bijna useless zijn?

Mijn vraag :P : Wat denken jullie dat het beste bij mij past? Ik ben zelf nogal DPS focused, tank abilitys geef ik iets minder om. Mag graag gewoon knallen met wapens zonder dat ik elke keer teveel op de critical spots moet letten zoals zero met sniper tree om een beetje dmg te doen. Wil me namelijk wel op 1 char focusen om het max lvl te halen en die lekker te farmen. Wat vinden jullie leuk om te spelen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
kidicoke schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:43:
mmmm ik zit nu in pt2 met Zero lv36 maar het is niet echt mijn ding. Had eerst de sniper tree, maar dat werd eentonig en minder sterk, toen ben ik geswitched naar melee build maar dat is al helemaal saai om te spelen. Ik denk dat ik toch liever een char heb waar ik lekker mee kan knallen. Ik speel nu siren en ben nog maar lv10 en twijfel nu al, las al dat nogal veel skils in de skilltree bijna useless zijn?

Mijn vraag :P : Wat denken jullie dat het beste bij mij past? Ik ben zelf nogal DPS focused, tank abilitys geef ik iets minder om. Mag graag gewoon knallen met wapens zonder dat ik elke keer teveel op de critical spots moet letten zoals zero met sniper tree om een beetje dmg te doen. Wil me namelijk wel op 1 char focusen om het max lvl te halen en die lekker te farmen. Wat vinden jullie leuk om te spelen en waarom?
Ik had hetzelfde,
Ik heb Zero naar 50 gebracht, maar vond er op een gegeven moment niet veel meer aan, In het begin nog prima te spelen maar naarmate je ik verder kwam was het bijna niet meer te doen... mogelijk een verkeerde manier van spelen hoor, maar ik heb alle 3 de trees uitgeprobeerd en ik vond mezelf te vaak kruipend over de vloer...
Dus, omdat ik PT 2 klaar had, en omdat ik toe was aan iets anders ben ik opnieuw begonnen, en nu met Axton op lvl 20 en het bevalt prima... ik ben de verschillende builds aan het uitproberen maar vooralsnog zet ik alles in op de kracht van de turret.... Je krijgt er dan nog net geen klapstoeltje bij zodat je even uit kunt rusten.... moet wel zeggen dat mijn turret steeds vaker en sneller kapotgeschoten wordt (ook weer afhankelijk waar je dat ding plaatst in het veld) dus het is zeker geen walk in the park..

Het is een andere manier van spelen nu ik iets heb wat veel werk voor me verzet, maar het verlengt de lol van het spel enorm (zelfs mijn vriendinnetje merkt dat ik dit spel nu wel heel veel langer speel tov andere games).

Ik moet wel zeggen dat ik dit pas mijn 2de char is waar ik mee spel maar ik kan Axton zeker aanbevelen om een keertje rond te leiden op Pandora...

Als je echt alles zelf wil doen, zou ik toch eens bij de Gunzeker kijken.. maar dat is voor mijn nog onbekend terrein....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zer0 is zelfs in UVHM wel makkelijk (maar niet als sniper), alleen omdat je altijd zonder schild speelt ga je wel eens dood door een verdwaalde kogel. In TVHM is dat geen probleem: je pakt een rocket launcher en je heb second wind... maar in UVHM doet een raket net zoveel schade als je slechte adem. Daarnaast schaalt melee niet zo goed mee met je level, waardoor in coop zer0 melee wat underpowered is. Ik heb zelf het idee dat Zer0 bedoelt is als SP-karakter.

Na Zer0 ben ik met Maya aan UVHM begonnen. Het verschil is wel groot: met schild lijkt het ineens weer alsof je Borderlands aan het spelen bent ;) Dankzij Reaper (en +5 van class mod in Mind's Eye) heeft het zelfs weer zin om op een tegenstander te schieten. Alleen merk ik wel dat als je schandalige hoeveelheden damage wil doen je wel afhankelijk bent van legendary gear, terwijl je Zer0 kan spelen met enkel quest rewards. Bottom line: met Maya kost het me meer tijd om door de levels te komen, maar ik hoef minder vaak te respawnen. 't Is maar wat je leuk vindt, je kan het altijd allebei doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Is axton niet teveel afhankelijk van zijn turret? Ding verkeerd plaatsen waardoor die zinloos is of gelijk kapot geschoten word en daar sta je dan met al je skill punten in je turret :P ? Of valt dat nog wel mee? Volgens mij zit er ook wel een aardige cooldown op?

[ Voor 10% gewijzigd door kidicoke op 29-05-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
kidicoke schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:47:
Is axton niet teveel afhankelijk van zijn turret? Ding verkeerd plaatsen waardoor die zinloos is of gelijk kapot geschoten word en daar sta je dan met al je skill punten in je turret :P ? Of valt dat nog wel mee? Volgens mij zit er ook wel een aardige cooldown op?
Teveel afhankelijk weet ik niet, maar dat het voor mij een grotere inbreng heeft dan "and I vanish" is wel heel duidelijk ja.. aan de andere kant, ik merk dat die turret steeds vaker/sneller wordt afgeschoten, en dan wordt het inderdaad een hachelijke situatie, vandaar dat ik nog een beetje experimenteer met de skill tree's

Zoals in alles is het wel een beetje van belang dat je oplet waar je hem neergooit (achterop een bandit-truck en rondrijden is me nog niet gelukt trouwens). zo hoog mogelijk in het slagveld is altijd wel lekker en niet te dicht op de achtie... je komt dan wel een eind voordat je echt aan het werk moet..

Cooldown heb ik een beetje opgevangen door class mod en een relic, daardoor win ik ongeveer 25% van de tijd.. en daarbij laat ik hem zelden "achter"; ik reclaim dat ding zodra het kan, wat ook weer helpt in het verkorten van de cooldown tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Shabbaman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:20:
Als je het na pt1 doet ben je waarschijnlijk sterker dan je tegenstanders en is het geen uitdaging. Als je wacht tot een eindje in pt2 dan zit je op een gelijk level, maar ben je overlevelled voor de missies in pt2. Je kan ook wachten tot nadat je the warrior in pt2 hebt verslagen, dan schalen de tegenstanders mee. Dat is eigenlijk het leukste.

Nadeel is wel dat je dan lang moet wachten. Ik zou gewoon ergens aan het begin van pt2 aan de DLC beginnen, dan vlieg je daarna door de main story heen.
thx, dat was ik inderdaad ook van plan. Anders duurt het veel te lang voordat ik eindelijk aan die DLC begin. Dan maar overlevelled in PT2, doek daar wel alleen de main en dan komt de uitdaging wel weer in PT3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Het lijkt erop dat de laatste Season Pass DLC de grootste van allemaal wordt... meer/andere info ook bijvoorbeeld -> hier <- en -> hier <-

Ben erg benieuwd. Het ziet er erg tof uit maar zou het toffer kunnen dan Mr. Torgue's CoC?

25 Juni zou de DLC moeten verschijnen..

[ Voor 19% gewijzigd door RHE218 op 30-05-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Gearbox heeft een filmpje gereleased over de oorsprong van Krieg.

Best cool hoe ze dat karakter uitdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:08:
Zer0 is zelfs in UVHM wel makkelijk (maar niet als sniper), alleen omdat je altijd zonder schild speelt ga je wel eens dood door een verdwaalde kogel.
Wat voor build speel jij dan, dat je zonder schild speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

pdebie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:00:
[...]

gok melee met Roid damage als je schild op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:00:
[...]

Met Love Thumper uiteraard. Kan ook met Hide of Terra, maar dan moet je de hele tijd kloten met tesla nades om je schild te depleten tijdens Deception. En je moet een Hide of Terra hebben, en een Love Thumper is een stuk makkelijker te vinden. Dit is mijn build, met Legendary mod (vandaar de twee verdwaalde skillpoints): http://www.bl2skills.com/...0000015055145015500515151

[ Voor 47% gewijzigd door Shabbaman op 02-06-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs ook begonnen met Borderlands 2 samen met een vriend van me, het is weer een tijdje geleden maar ben behoorlijk 'hooked' :)

We zitten nu rond lvl 21 in 'Opportunity city' en pas sinds een tijdje wat meer bezig met gear optimalisatie. Het valt me op dat het best wel lastig is om gebalanceerde gear uit te kiezen, voorlopig voornamelijk mbt welke wapens je moet mee-zeulen (als commander).

Ik heb de indruk dat het behoorlijk onvoorspelbaar is welke vijanden je tegen gaat komen (vaak een combi van robots & een ander type/elemental tegenstander) en dus van alle soorten wapens een variant mee moet nemen (toxic/shock/fire, dan is er ook nog slag) en dat moet verdelen over wat verschillende wapen types (shotgun, SMG, assault rifle, sniper rifle).

Op zich is het daar wel mee te redden, maar dat zorgt er ook voor dat je nooit echt de ideale combinatie van wapen type + element in je bezig hebt / bij je hebt en zit met dat 'had ik maar..'-gevoel. En constant op en neer naar de bank zie ik ook niet echt zitten.

Hoe pakken jullie dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:42:
Onlangs ook begonnen met Borderlands 2 samen met een vriend van me, het is weer een tijdje geleden maar ben behoorlijk 'hooked' :)

We zitten nu rond lvl 21 in 'Opportunity city' en pas sinds een tijdje wat meer bezig met gear optimalisatie. Het valt me op dat het best wel lastig is om gebalanceerde gear uit te kiezen, voorlopig voornamelijk mbt welke wapens je moet mee-zeulen (als commander).

Ik heb de indruk dat het behoorlijk onvoorspelbaar is welke vijanden je tegen gaat komen (vaak een combi van robots & een ander type/elemental tegenstander) en dus van alle soorten wapens een variant mee moet nemen (toxic/shock/fire, dan is er ook nog slag) en dat moet verdelen over wat verschillende wapen types (shotgun, SMG, assault rifle, sniper rifle).

Op zich is het daar wel mee te redden, maar dat zorgt er ook voor dat je nooit echt de ideale combinatie van wapen type + element in je bezig hebt / bij je hebt en zit met dat 'had ik maar..'-gevoel. En constant op en neer naar de bank zie ik ook niet echt zitten.

Explosive element. Dat is overal goed tegen. Verder gebruikte ik shock en slag eigenlijk nooit en speelde ik voornamelijk met fire (organische vijanden) en corrosion (robots).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Slag maakt je leven een stuk makkelijker, zeker in UVHM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:42:

Mwah, fire en corrosion vind ik vaak wel genoeg (lvl 27 nu). Shock is zelden nodig, door shields blaas je toch snel genoeg heen. Slag is leuk maar t moet wel proccen natuurlijk voor de dubbele damage, plus je moet dan vaak wapen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draag altijd een slag wapen mee, een shock, een explosive en de laatste is de keuze tussen fire/corrosion. Ik slag een vijand en dan is het switch naar ander wapen en hoppaaa. En heb ik geen tijd om naar slag te switchen, shock ik ze eerst om het schild weg te halen en dan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

RHE218 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:19:

Ben erg benieuwd. Het ziet er erg tof uit maar zou het toffer kunnen dan Mr. Torgue's CoC?

25 Juni zou de DLC moeten verschijnen..
Persoonlijk vind ik Tiny Tina de leukste karakter van heel BL2. Dus dat zou wel goed moeten zitten imo.

Ik zou eigenlijk graag zien dat je verder kan doorlevellen naar minimaal lvl69,..net zoals in BL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mr. Torgue vind ik persoonlijk juist leuker dan Tina, maar ook hij zit in deze DLC.

Een uitdagende, verfrissende portie "Win!" wilden ze hiervan maken. Een typische fantasy setting, ingame story telling van de weirde personages van BL en nieuwe AI voor nieuwe vijand modellen in een iets dynamischere omgeving dan voorheen.

Tot nu toe vond ik geen van alle DLCs echt slecht overigens. De Piraten DLC was alleen eigenlijk maar voor één keer leuk, die was ik daarna wel al snel zat kwa verhaal en omgevingen, maar de nieuwe gear / raid-bosses maakte het interessanter.

Torgue was direct leuk door de personage, daarnaast ook weer leuke gear en eigenlijk een te makkelijke raidboss.

De laatste DLC viel alleen wat tegen kwa duur, maar de bazen en wereld bevielen me eigenlijk wel. Ook de nieuwe wapens en andere gear maakte het weer een beetje meer de moeite waard. De eerste keer de verstopte Raid-boss opzoeken en verslaan was ook leuk, een stuk beter te doen dan Vernimous proberen te sumonnen. Misschien dat deze DLC vooral eigenlijk leuk wordt op UVHM, dat moet ik eigenlijk nog eens gaan doen binnenkort.

Het enige nadeel tot nu toe is dat het zo lang wachten is op de volgende DLC. Ik hoop daarnaast dat ze nog wat meer dingen opgerekt hebben. De grotere inventory uit de UVHM update was natuurlijk binnen de kortste keren vol gezien je toch diverse gear nodig had om daar goed doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Torgue is super grappig, maar Tina is de bom!

Ben inmiddels wat levels hoger met Krieg. Vind hem super vet om mee te spelen, maar ben nog niet ver genoeg om echt met builds te kunnen rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
ben met krieg lvl 52 enmaak gebruik van zde fire blast en met maar twee wapens un kempt harold en een sniper (barket storm) echt heavy speel met alle caracters nu meestal met deze wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor een lvl 50 non-anarchy build voor Gaige. Heb het hele internet afgezocht maar niet zo veel goeds gevonden, ik gebruik graag smg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Ik zelf heb de middelste tree (Little Big Trouble) vol, plus de eerste paar van de linker tree.
Deze werkt voor mij prima. Hier kan je het zelf even uitproberen: http://www.borderlands2.com/us/skilltree/mechromancer.html

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:36:
Iemand tips voor een lvl 50 non-anarchy build voor Gaige. Heb het hele internet afgezocht maar niet zo veel goeds gevonden, ik gebruik graag smg's.
http://ttocs.hubpages.com...omancerGaige-Skill-Builds

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips ik ga wat experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

ZIjn er hier nog wel PS3 spelers? Moet nog steeds mijn Krieg lvl'en

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Ik kan het zelf nog niet checken, maar zie wel overal nieuwe info opduiken. Vandaar de vraag:
Is de "Assault on dragons Keep"-DLC al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
RHE218 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:36:
Ik kan het zelf nog niet checken, maar zie wel overal nieuwe info opduiken. Vandaar de vraag:
Is de "Assault on dragons Keep"-DLC al beschikbaar?
Op de Xbox 360 wel, is een 'kleine' download van 1.77GB.
Je kunt hem momenteel alleen in-game downloaden via het Downloadable Content menu...
Zo te zien nog niet te downloaden via Xbox LIVE Marketplace zelf (zowel console als website).

[ Voor 29% gewijzigd door ironx op 25-06-2013 12:49 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
ironx schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:47:
[...]

Op de Xbox 360 wel, is een 'kleine' download van 1.77GB.
Je kunt hem momenteel alleen in-game downloaden via het Downloadable Content menu...
Zo te zien nog niet te downloaden via Xbox LIVE Marketplace zelf (zowel console als website).
Top! Thanks, ga ik nu vrij vragen voor vanmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Xbox zou voor NL hier en daar beschikbaar zijn, beetje vreemd gaat het weer, wat in de States is het al een paar uur beschikbaar, maar in sommige Engelstalige EU landen moet nog even gewacht worden, waarschijnlijk omdat ze bij Gearbox zelf gedownload moeten worden via de ingame infrastructuur.

Voor de PS zou het allemaal nog lastiger zijn gezien er onderhoud is op dinsdagen, best kans dat je bij op de VS-woensdag 12:00 PM PDT ook werkelijk via Sony deze update kan downloaden.

Voor Steam spelers moet er nog weer langer gewacht worden, deze update wordt op hetzelfde moment naar Steam gepushed, maar Steam heeft daar ook nog wat tijd voor nodig, vandaar dat de download nog niet beschikbaar is. "Early Afternoon CT" zal wel iets beteken als voor 15:00 CT, wat dus ergens in de avond pas zal zijn. En ik neem gemakshalve aan dat ze "Central" bedoelen en niet waar CT werkelijk voor staat: China Time = +8 GMT, want dan zou het 9uur s' ochtends voor ons zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Net even de nieuwe dlc gespeeld, damn wat prachtig, geweldig verhaal weer en zoveel sterke tegenstanders :D. (*zoekt betere wapens :D, in ieder geval een tip voor als je dlc start*)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook even de nieuwe DLC gespeeld. Hij is briljant! De humor is helemaal top.

Ik zal geen spoilers geven, maar expect the unexpected :)

Nou vooruit, 1 spoiler:
spoiler:
iets met lvl 91 beestjes en zo.......

[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 25-06-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Inderdaad, vanaf 19:00 beschikbaar. En erg grappig ja.

Wat betreft nieuwe wapens zoeken, Seraph crystals zijn wel besteed in de nieuwe black market! Ik liep lange tijd met een Impaler rond, maar daar is nu een Slag versie van, die dmg reflecteert naar je tegenstanders! woow!

Nu nog 12 crystals verzamelen voor de "thats not fair" homing AR met 170k dmg! Prachtige reward voor als ik bij de nieuwe Raidboss aanbeland ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Een slag Impaler? Dat klinkt wel erg goed! Helaas heb ik exact 0 seraph crystals.

Pagina: 1 ... 40 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.