Ik was zo blij toen ik een paar van die enorme zeemijnen zag onder een viaduct in Torgue's DLC. Dat kind maakt me altijd aan het lachen.
General Knoxx farmen, good times heerlijk glitch.pdebie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:42:
General Knoxx was briljant inderdaad. Op het vele heen en weer rijden na.
Komt toch maar op 2 april uit of kunnen we nu al levellen?djunicron schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:49:
Haha, toch nog content die me zal kunnen bekoren denk ik zo!
Grappig char interactie in ieder geval, nu nog hopen dat het schiet gedeelte ook weer de moeite waard zal zijn.
Iemand al lvl 60 aangetikt?
Dat was eigenlijk mijn enige klaagpunt bij de DLC van BL1 (op Underdome na dan), is dat er geen fast travel punten waren. Bij Claptra's Revolution hadden ze dit echter wel goed ondervangen, door eigenlijk meerdere in/uitgangen te maken bij 1 centraal punt.
Ik heb tot nu toe wel alle DLC laten liggen, gewoon omdat het me de moeite nog niet echt waar leek, zeker in vergelijking met de DLC van deeltje 1. Zeker Knoxx is gewoon de beste DLC van beide games + DLCs die er verkrijgbaar zijn. Bij geen val alle DLCs tot nu toe, heb ik echt iets van: JA die MOET ik hebben.
Ik heb tot nu toe wel alle DLC laten liggen, gewoon omdat het me de moeite nog niet echt waar leek, zeker in vergelijking met de DLC van deeltje 1. Zeker Knoxx is gewoon de beste DLC van beide games + DLCs die er verkrijgbaar zijn. Bij geen val alle DLCs tot nu toe, heb ik echt iets van: JA die MOET ik hebben.
-
Ik heb van de eerste twee DLC's anders best wel genoten hoor, die kan ik je wel aanraden. De piraten-DLC geeft een beetje hetzelfde gevoel als Zombie Island. Torgue is gewoon... absurd. Absurd komisch.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Torgue is een must have. Die is hilarisch!
Piraten is mwa. En de laatste zuigt.
Piraten is mwa. En de laatste zuigt.
Ik vond de gameplay van de piraten ook niet zo eigenlijk. De levels waren niet zo speciaal en de personages waren naar mijn mening geen uitblinkers. Het was vooral de verfrissende setting die het nog wel aardig maakte, maar echt super vond ik het niet. De extra gear was de moeite wel weer waard, de Raid bosses waren echt iets om je boos over te maken zo lastig.
De Torque DLC was geweldig kwa presentatie, Mr Torque is werkelijk een geweldig personage, de teksten zijn echt om van te genieten. De raidboss is leuk, de omgeving is niet zo heel aantrekkelijk verder. Het laatste level vind ik nog steeds een bijzonder vervelende.
De laatste DLC speelde eigenlijk wel lekker weg, maar echt boeiend is het niet. De vijanden zijn wel een leuke verfrissing, maar kwa gear was het niet echt de moeite ook weer, weet niet wat ik ervan moet vinden. De raidbosses waren wel in orde, de levels waren wel ok gebouwd, maar je was er wel erg snel doorheen.
Al met al vond ik de DLC's wat magertjes, maar je kan ze prima spelen met meerdere chars dus meerdere keren en ze zijn een prettige afwisseling en helpen prima bij het gear verzamelen en levellen.
Ik vind ze toch ergens wel een musthave, hoewel ze allen niet perfect zijn. Ze blinken eigenlijk allemaal in iets anders uit. Van de 145uur BL2 die ik heb gespeeld is denk ik toch 45 uur in de DLC's geweest, wat ze dus de €24 die ik betaalde wel waard heeft gemaakt. En dan komt er nog één bij.
Ze moeten alleen wel met veel nieuwe funnies komen voor BL2 wil ik nog een 2e seasonpass aanschaffen. Zouden ze daar zich nog aan wagen? Ik had wel verwacht dat ze NU al de 2e season pass zouden willen verkopen.
De Torque DLC was geweldig kwa presentatie, Mr Torque is werkelijk een geweldig personage, de teksten zijn echt om van te genieten. De raidboss is leuk, de omgeving is niet zo heel aantrekkelijk verder. Het laatste level vind ik nog steeds een bijzonder vervelende.
De laatste DLC speelde eigenlijk wel lekker weg, maar echt boeiend is het niet. De vijanden zijn wel een leuke verfrissing, maar kwa gear was het niet echt de moeite ook weer, weet niet wat ik ervan moet vinden. De raidbosses waren wel in orde, de levels waren wel ok gebouwd, maar je was er wel erg snel doorheen.
Al met al vond ik de DLC's wat magertjes, maar je kan ze prima spelen met meerdere chars dus meerdere keren en ze zijn een prettige afwisseling en helpen prima bij het gear verzamelen en levellen.
Ik vind ze toch ergens wel een musthave, hoewel ze allen niet perfect zijn. Ze blinken eigenlijk allemaal in iets anders uit. Van de 145uur BL2 die ik heb gespeeld is denk ik toch 45 uur in de DLC's geweest, wat ze dus de €24 die ik betaalde wel waard heeft gemaakt. En dan komt er nog één bij.
Ze moeten alleen wel met veel nieuwe funnies komen voor BL2 wil ik nog een 2e seasonpass aanschaffen. Zouden ze daar zich nog aan wagen? Ik had wel verwacht dat ze NU al de 2e season pass zouden willen verkopen.
Een tweede seasonpass? Ik wist niet dat er sprake was van meer dan 1?
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Na een tijdje geleden lvl 50 te hebben gehaald en de TVHM voltooid te hebben, even het spel in de denkbeeldige ijskast gelegd en verder gegaan met andere spellen, misschien dat ik ook kijk naar die nieuwe DLC met verhoogde levelcap en zo weer ga spelen. Ik hoor een hoop mensen positief over Torgue's capaign?
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Een nieuwe update wordt vandaag uitgebracht. Naast de verhoging van de levelcap ook een groot aantal bugfixes (waaronder helaas ook de Evil Smasher).
De xbox- en playstationupdates komen later en hebben een aparte lijst bugfixes (zie link).PC Fixes
Update v1.4.0 (Released 4/2/2013)
GeneralMissions
- Added a new playthrough called Ultimate Vault Hunter Mode, unlocked for a character once they have completed the main story missions in True Vault Hunter Mode and reached level 50!
- In this mode, you will always start in Southern Shelf at Cleaning Up the Berg and may reset your playthrough progress as often as you like without losing any items, levels, or stats. All enemies are significantly more difficult in this playthrough, but the loot quality has increased accordingly. Rumor has it there is an entirely new rarity of loot out there for high-level players.
- Added new items to the Black Market:
- One additional ammo upgrade for each ammo type, at 50 Eridium each.
- Two more backpack storage space upgrades, at 50 and 100 Eridium respectively.
- Two more bank storage space upgrades, at 50 and 100 Eridium respectively.
- Increased the maximum amount of Eridium players can hold from 99 to 500.
- Fixed a bug that was causing some users to crash on startup or when loading into a level after choosing their character.
- Fixed a bug that could cause hosts to become invulnerable if they were being revived by a client who disconnected mid-revive.
- Fixed an issue that could cause players to crash or freeze when fighting BNK-3R.
- Fixed a bug that could cause Deathtrap's Robot Rampage audio to not stop playing after killing an enemy until Deathtrap despawned.
- Fixed a bug that could stop the Gunzerker's Keep It Piping Hot skill from functioning as intended.
- Covered an area of the world near Claptrap's ship where the player could fall in and be unable to get out.
- Fixed an issue where a Siren could revive a player and make another player invulnerable under specific circumstances.
- Addressed instances of audio distortion tied to Axton's turret and kill skills.
- (Mr. Torgue DLC) Critical hits against Midgets now register properly.
- (Mr. Torgue DLC) Rat Thief enemies are no longer allowed in Pete’s Bar due to patron concerns regarding excessive theft.
(Captain Scarlett DLC) Fixed an issue with the "Shady Dealings" challenge where a purchase could sometimes not count toward its completion.Equipment
- Fixed an issue where players could be unable to interact with the menu when a mission that granted experience but not items was completed and not handled by the player before saving and quitting.
- Fixed an issue where players could cause the round to not fail in a Slaughter mission if a surviving player disconnects while all others are out.
- (Sir Hammerlock DLC) Thermitage is now friendlier and will no longer refuse to come play with some players.
- Fixed issues with the following missions that could cause players to get stuck or not be able to complete them:
- Wildlife Preservation
- Medical Mystery
- (Captain Scarlett DLC) Let There Be Light
- (Mr. Torgue DLC) Eat Cookies and Crap Thunder
Bron: http://www.gearboxsoftwar...orderlands-2-update-notes
- Fixed a bug where players were able to do far more damage than intended by exploiting a buff from the Evil Smasher.
- Clients are now able to see explosions caused by Norfleets in multiplayer.
- Fixed an issue causing Relics to sometimes not show the Favorite indicator.
- Fixed an issue that caused E-tech weapons to not be able to hit the Mechromancer's 'One Two Boom' orb.
- Seraph Gear from Captain Scarlett and Mr. Torgue DLC re-balanced to be more powerful.
- Fixed class mods that increase the skill grade of Axton's Metal Storm, Onslaught and Quick Charge skills to function as intended.
- Fixed an exploit involving Vladof rocket launchers that could result in having infinite ammo for any weapon.
- Fixed an issue where weapon cards would sometimes not display how many bullets they consumed per shot.
Mechromancer's Prodigy class mod now correctly increases reload speed.- Fixed an issue causing impact sounds from users with The Bee shield to not be audible on clients.
- Adjusted Mechromancer’s Sweetheart class mod to correctly increase team health.
- Assassin’s “Slayer of Terramorphous” class mod no longer includes Gunzerker skill bonus.
(Mr. Torgue DLC) Torgue vending machines can now stock legendary weapons above level 48.- Chere-amie sniper rifle and transfusion grenades no longer cause audio distortion.
Assigned price to Anshin 'Evolution' shield so that players can sell it for money if desired.
chips, je bent me net voor 
Wilde het ook net posten:
Fixed a bug where players were able to do far more damage than intended by exploiting a buff from the Evil Smasher.
Maar goed, wel beter dat die glitch eruit is. Werd wel erg makkelijk zo.
Wilde het ook net posten:
Fixed a bug where players were able to do far more damage than intended by exploiting a buff from the Evil Smasher.
Heh, wow, deze update is bijna net zo'n feest als een expansion.
Zonder Evil smasher zullen mensen dus weer gewoon echt hun bazen moeten afmaken. Geen hyperius in minder dan 10 sec neer enzo.
Nu maar afwachten hoe dit uitpakt, ik verwacht dat je vandaag na de patch alweer snel mensen met maxed gear zal zien rondlopen. Wel fijn dat je nu meer spul kan dragen en meer iridium kunt verzamelen.
Zonder Evil smasher zullen mensen dus weer gewoon echt hun bazen moeten afmaken. Geen hyperius in minder dan 10 sec neer enzo.
Nu maar afwachten hoe dit uitpakt, ik verwacht dat je vandaag na de patch alweer snel mensen met maxed gear zal zien rondlopen. Wel fijn dat je nu meer spul kan dragen en meer iridium kunt verzamelen.
Kwartiertje gespeeld - had niet veel tijd - en eerste indruk UTVHM: shit, da's wel heftig.De level 52 Bullymongs in Liar's Berg schoot ik niet zomaar eventjes omver: Fire Bee grenades (die krijgen alles dood ^^) of Conference Call à gogo. Dat kwam toch als een schik voor missie 1
Vanavond de ultimate vault hunter pack gedownload. Na 2 uur was ik pas voorbij Flynt. Zonder mijn turret ben ik echt nergens zo moeilijk.
Ben wel wat vreemde dingen tegen gekomen zoals vijanden die me doodleuk aankijken zonder terug te schieten en soms raak ik 3 vijanden tegelijk met crits. Kan ook aan het wapen liggen ofzo of een skill.. het is alweer een poos geleden dat ik dit heb gespeeld.
Ben wel wat vreemde dingen tegen gekomen zoals vijanden die me doodleuk aankijken zonder terug te schieten en soms raak ik 3 vijanden tegelijk met crits. Kan ook aan het wapen liggen ofzo of een skill.. het is alweer een poos geleden dat ik dit heb gespeeld.
Heh, ik dacht ook even Flint te gaan doen, inderdaad een heel stuk taaier nu. Vooral een beetje imba, sommige mobs stellen niets voor andere zijn werkelijk niet te doen.
Ik merkte dat sommige mobs inderdaad rare hitboxes hadden wat betreft crits. Ik ben ook één lvl 52 ultimate badass marauder tegengekomen die 1 dmg kreeg van m'n hits of elements, en enkel op m'n normaal 421K sniper crits "1972" dmg kreeg. Die is dus zo goed als onsterfelijk.
Flint zelf was een one-shot feestje op mij, niet alleen van Flint zelf, maar van zo'n beetje alles daar. 80.000 in één hit is een beetje raid-boss achtig, zou dat betekenen dat de Warrior nu eindelijk wél een waardige tegenstander is geworden?
Ik merkte dat sommige mobs inderdaad rare hitboxes hadden wat betreft crits. Ik ben ook één lvl 52 ultimate badass marauder tegengekomen die 1 dmg kreeg van m'n hits of elements, en enkel op m'n normaal 421K sniper crits "1972" dmg kreeg. Die is dus zo goed als onsterfelijk.
Flint zelf was een one-shot feestje op mij, niet alleen van Flint zelf, maar van zo'n beetje alles daar. 80.000 in één hit is een beetje raid-boss achtig, zou dat betekenen dat de Warrior nu eindelijk wél een waardige tegenstander is geworden?
Ik denk dat we UTVHM best wel als multiplayer spelen en niet solo ^^
Het is pittig in ieder geval, maar ben toch solo net voorbij Flint geraakt zonder al teveel problemen en ondertussen ook een leveltje omhoog gegaan. Slag turretYellowOnline schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:01:
Ik denk dat we UTVHM best wel als multiplayer spelen en niet solo ^^

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
UTVHM is inderdaad erg pittig. Had al flink moeite met die bullymongs.
Tijd om mijn build eens te herzien.
Tijd om mijn build eens te herzien.
Werken de ES Glitch en Bank Glitch nog?
PSN: Bellerophon-
Nee dus.pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:08:
Jammer
Zo te horen is het dus verstandig om Ultimate Vault Hunter Mode (UVHM, niet UTVHM
) niet solo te doen. Ik zal volgende week eens kijken na de tentamens 
Begrijp ik nou goed dat de Evil Smasher bug nog gewoon te misbruiken is?
[ Voor 19% gewijzigd door Anthirian op 03-04-2013 12:00 ]
Juist nietAnthirian schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:59:
Zo te horen is het dus verstandig om Ultimate Vault Hunter Mode (UVHM, niet UTVHM) niet solo te doen. Ik zal volgende week eens kijken na de tentamens
Nee, de evil smasher glitch is bye bye! Blij toe! Eindelijk weer wat taktiek in het spel in plaats van even een glitch toe passen en alles neer maaien wat er maar te knallen valt.
Met een raid-boss kon het wel fijn zijnpdebie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:04:
Nee, de evil smasher glitch is bye bye! Blij toe! Eindelijk weer wat taktiek in het spel in plaats van even een glitch toe passen en alles neer maaien wat er maar te knallen valt.

Nee, eerder flauw, iedereen liep met ESmasher + infinity of norfleet of flakker of CC. Het is leuk hoor, één keer solo een stuk of 10 raidbosses afknallen in onder de 5 seconden, maar je kon geen normale raidboss meer spelen of mensen kwamen aanzetten met dit soort geblaf.Bellerophon schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:08:
[...]
Met een raid-boss kon het wel fijn zijn
Vond een game met een lvl 38 speler die gewoon alles aan het skippen was, die blij bij de bunker was gekomen door ES + infinity te spelen, gewoon rennen en een beetje sprayen...
UVHM is wel te doen Solo, maar heel vlot gaat het niet. Het is vooral even een contrast met TVHM op lvl 50, want ze hebben veel mobs nog een extra aanpassing gegeven waardoor het net wat taaier is ook bij gelijke levels. Als je wél lekker door wilt raggen kan je beter even op TVHM één van de DLC's spelen voor wat extra XP, ik denk dat als je op lvl 52 hieraan begint het allemaal stukken gemakkelijker gaat.
Is UVHM echt zoveel zwaarder dan TVHM?djunicron schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:18:
[...]
Nee, eerder flauw, iedereen liep met ESmasher + infinity of norfleet of flakker of CC. Het is leuk hoor, één keer solo een stuk of 10 raidbosses afknallen in onder de 5 seconden, maar je kon geen normale raidboss meer spelen of mensen kwamen aanzetten met dit soort geblaf.
Vond een game met een lvl 38 speler die gewoon alles aan het skippen was, die blij bij de bunker was gekomen door ES + infinity te spelen, gewoon rennen en een beetje sprayen...
UVHM is wel te doen Solo, maar heel vlot gaat het niet. Het is vooral even een contrast met TVHM op lvl 50, want ze hebben veel mobs nog een extra aanpassing gegeven waardoor het net wat taaier is ook bij gelijke levels. Als je wél lekker door wilt raggen kan je beter even op TVHM één van de DLC's spelen voor wat extra XP, ik denk dat als je op lvl 52 hieraan begint het allemaal stukken gemakkelijker gaat.
ja ik vind van wel. Had met de bullymongs in het begin al aardig moeite.
Als het goed is levellen de tegenstanders in UVHM met je mee, dus als je als level 52 begint aan UVHM kom je ook tegenstanders tegen die gemiddeld twee levels hoger zijn dan als je als level 50 begintdjunicron schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:18:
Als je wél lekker door wilt raggen kan je beter even op TVHM één van de DLC's spelen voor wat extra XP, ik denk dat als je op lvl 52 hieraan begint het allemaal stukken gemakkelijker gaat.
Ben benieuwdpdebie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:21:
ja ik vind van wel. Had met de bullymongs in het begin al aardig moeite.
Mja, ik heb op zich ook niet zo'n probleem met de huidige moeilijkheidsgraad, het is alleen vooral weer wennen. Het doet mij denken aan lvl 32-38 op je allereerste char, dan is de 2e playthrough opeens ook heel erg taai.
En dat ervaar je nu weer, terwijl je al uuuuuren in de game hebt doorgebracht. De bullymongs vond ik nog wel erg meevallen, maar de badasses hebben nu allemaal nog iets extras lijkt het wel. En je hebt het probleem dat je op lvl 48-50 ook had: als mobs 2 lvls hoger zijn (of meer) zijn je wapens gewoon underpowered. lvl 47 legendary gear is waardeloos tegen lvl 51 mobs. En nu begin je met lvl 50 spul tegen lvl 52 mobs, dus dat is weer even flink doorhakken. M'n ammo was nooit meer op tijdens de laatste DLC's op lvl 50, nu gaat het weer erg hard.
En dat ervaar je nu weer, terwijl je al uuuuuren in de game hebt doorgebracht. De bullymongs vond ik nog wel erg meevallen, maar de badasses hebben nu allemaal nog iets extras lijkt het wel. En je hebt het probleem dat je op lvl 48-50 ook had: als mobs 2 lvls hoger zijn (of meer) zijn je wapens gewoon underpowered. lvl 47 legendary gear is waardeloos tegen lvl 51 mobs. En nu begin je met lvl 50 spul tegen lvl 52 mobs, dus dat is weer even flink doorhakken. M'n ammo was nooit meer op tijdens de laatste DLC's op lvl 50, nu gaat het weer erg hard.
de moxxi shotgun is echt baas tegen de bullymongs ben ik al achter gekomen (lvl 50 versie dan)
Dacht net BL2 lijkt me wel wat, wat is het... helaas de TS is dus nooit voorzien van een updateg0tanks schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:36:
Vandaag hebben 2K Games en Gearbox Software aangekondigd bezig te zijn aan Borderlands 2.
[...]
http://www.borderlands2.com/
De TS zal geupdate worden naarmate er meer informatie vrijkomt.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Weet iemand toevallig of er al manieren zijn de sprint-zoom-fov uit te zetten? Paar maanden geleden kon ik niks vinden dus sindsdien het spel niet aangeraakt ^^
Verwijderd
Net de Ultimate Vault Hunter Edition erbij gekocht.
Nu kan ik weer 11 levels omhoog XD
Nog iemand anders hier die de Ultimate Vault Hunter Edition heeft?
Nu kan ik weer 11 levels omhoog XD
Nog iemand anders hier die de Ultimate Vault Hunter Edition heeft?
Gekocht? Ik dacht dat dit een gratis update was? Of heb ik em gratis omdat dit ook binnen de season pass hoort?
Hoeveel heeft dit je gekost Venema?
==
Ondertussen 2 levels omhoog, maar geen nieuwe gear gevonden helaas. Wel is m'n HP gewoon verdubbeld ondertussen!!! (Axton)
Het lijkt er trouwens op dat de mobs helemaal niet met je mee schalen. Ook opmerkelijk: gisteren was Flint lvl 55, nu wassie nog maar 53 en een stuk sneller neer te krijgen + geen oneshot meer nu ik zoveel HP erbij had.
Hoeveel heeft dit je gekost Venema?
==
Ondertussen 2 levels omhoog, maar geen nieuwe gear gevonden helaas. Wel is m'n HP gewoon verdubbeld ondertussen!!! (Axton)
Het lijkt er trouwens op dat de mobs helemaal niet met je mee schalen. Ook opmerkelijk: gisteren was Flint lvl 55, nu wassie nog maar 53 en een stuk sneller neer te krijgen + geen oneshot meer nu ik zoveel HP erbij had.
Verwijderd
Ik heb inderdaad geen season pass.
Als je Season pass hebt zit deze erbij.
Je kan het wel spelen zonder season pass of de pack maar dan lvl je niet hoger dan lvl 50.
4 euro kost het.
Ik had eerst alleen de nieuwe character gekocht.
Want bij de season pass heb je niet de 5de character dacht ik.
En verder nog een paar lossen dingen gekocht.
Ik ben wel duurder uit dan iemand die een season pass heeft.
Als je Season pass hebt zit deze erbij.
Je kan het wel spelen zonder season pass of de pack maar dan lvl je niet hoger dan lvl 50.
4 euro kost het.
Ik had eerst alleen de nieuwe character gekocht.
Want bij de season pass heb je niet de 5de character dacht ik.
En verder nog een paar lossen dingen gekocht.
Ik ben wel duurder uit dan iemand die een season pass heeft.
Jezus Christus, heb net Angel gedaan met nog drie anderen tussen de 52 en de 55: alle vijanden dus minstens 55. Critten aan 1 000 000 en nauwelijks een millimeter van B4NK3R zien gaan is... ontmoedigend
Dat had ik ergens ook wel een beetje verwacht, ik ben nu amper bij sanct en heb een beetje m'n dmg lopen tellen, lvl 54 mobs hebben echt al >5 miljoen schade nodig op hun HP, en dan heb ik het over standaard mobs.
Aan de andere kant, als ik zie hoe belachelijk hard schilden en je eigen HP schaalt... Het is dat ik nog geen fatsoenlijke items heb gepakt, maar als die ook zo hard mee groeien dan denk ik dat ik met één of twee goede dingen uit de golden keylocker (toch nog 25 keys ofzo) ook redelijk snel naar de meerdere miljoenen dmg op crits kan komen.
Reken maar dat je weer een partij mag gaan lopen farmen voor gear. Al die speciale items mag je nog een keer gaan verzamelen, maar dan lvl 56-61. Echte endgame deze keer.
Aan de andere kant, als ik zie hoe belachelijk hard schilden en je eigen HP schaalt... Het is dat ik nog geen fatsoenlijke items heb gepakt, maar als die ook zo hard mee groeien dan denk ik dat ik met één of twee goede dingen uit de golden keylocker (toch nog 25 keys ofzo) ook redelijk snel naar de meerdere miljoenen dmg op crits kan komen.
Reken maar dat je weer een partij mag gaan lopen farmen voor gear. Al die speciale items mag je nog een keer gaan verzamelen, maar dan lvl 56-61. Echte endgame deze keer.
Straks weer even 2 uurtjes knallen en hopen dat ik een goed wapen ga krijgen. Heb nu nog een lvl50 oranje geweer maar die damn vijanden healen erg hard. Heb al wel een paar granaten gevonden die op hetzelfde level wel 2x meer damage doen dan voor de dlc.
Welke setups hebben jullie dan die zeggen probleemloos al tot Bunker zijn gekomen? Dit ga ik zeker niet voor het weekend nog redden.
Misschien ook een idee om mijn 4 golden keys te spenderen.
Welke setups hebben jullie dan die zeggen probleemloos al tot Bunker zijn gekomen? Dit ga ik zeker niet voor het weekend nog redden.
Misschien ook een idee om mijn 4 golden keys te spenderen.
zou er ook nog een verhoging komen naar lvl 69 zoals in borderlands 1?
Mijn glazen bol zegt "geen idee", net als het koffiedikArgantosNL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:53:
zou er ook nog een verhoging komen naar lvl 69 zoals in borderlands 1?
Probleemloos? Wie zei dat? Ik niet in ieder geval. UTVHM is verdomd moeilijk. Met vier man enkele uren spelen op voornamelijk de main quest en de side-quests laten wachten (hey, dit is al de 7e keer in mijn geval dat ik al die missies doe) en je komt er wel. Met veel, veel, veeeeel sterven.Mikayu schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:18:
...
...
We speelden gisteren met 4 sirens op een bepaald moment - met z'n 4en phaselocken, scorn, rezzen en dan nog fire bee grenades. Fun! Chaos! Anarchy!
Intussen dus wel al het plezier gehad van volgende bosses in UTVHM te doen:
- Midge-Mong
- Flint
- BadMaw
- Wilhelm
- Bloodwing
- W4R-D3N
- Angel
Ik kijk al uit naar Saturn -.-
[ Voor 71% gewijzigd door YellowOnline op 07-04-2013 19:38 ]
Mijn fout, ik dacht dat bunker dat schip was maar dat is w4r-d3n. Makes more sense haha.
Het sterfgetal ligt inderdaad erg hoog. Het viel me nog mee dat ik maar 1x respawnde bij 'de firehawk' omdat ik ergens ineens niet meer kon lopen.
Ben net bezig in the dust en zolang ik in een auto zit knal ik makkelijk alles overhoop, maar je exp schiet dan voor geen meter op. Ben nu 51 en een beetje
Het sterfgetal ligt inderdaad erg hoog. Het viel me nog mee dat ik maar 1x respawnde bij 'de firehawk' omdat ik ergens ineens niet meer kon lopen.
Ben net bezig in the dust en zolang ik in een auto zit knal ik makkelijk alles overhoop, maar je exp schiet dan voor geen meter op. Ben nu 51 en een beetje
knuckledragger sla je toch over bij UVHM? Je begint toch daarna?
Ik kwam vrijdag m'n eerste legendary loot midget tegen, dropt ie een legendary grenade mod... van level 50. Zucht.
Ik krijg die tresher maar niet neer.. hij weet elke keer waar ik zit en zijn shield regen doet erg vaag.
Verder nog niet echt iets bijzonders gevonden
Verder nog niet echt iets bijzonders gevonden
Klopt! Was de lijst van bosses die ik al gehad moest hebben in m'n hoofd aan het overlopen, maar die hoort er inderdaad niet bij.pdebie schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:26:
knuckledragger sla je toch over bij UVHM? Je begint toch daarna?
Intussen alle bosses al gedaan natuurlijk, behalve Gee, Hyperius en Vorm...Vorc... enfin, je weet wel.
[ Voor 14% gewijzigd door YellowOnline op 07-04-2013 19:39 ]
Sinds gisteren ook begonnen aan UVHM, en de griebus
Ik ben blij dat ik al 2 pearl weapons heb (lvl 50), maar merk dat ik echt te zwak ben, ikzelf ben nu lvl 51
Verwijderd
Even een oude post gekickt, want ondanks een goede ondersteuning van de game en het regelmatig weggeven van golden keys via bijv. Twitter verwacht ik eigenlijk geen 2e season pass meer. Dat is een gedachte van mij, dus geen feit. Ik verwacht zelf namelijk dat veel mensen allang weer overgestapt zijn naar een andere game en dat daardoor sowieso een steeds kleinere groep nog zit te wachten op de DLC. Ik denk dat die season pass overigens een briljante zet is geweest, want per DLC pack zullen de verkopen alsmaar minder worden. Ik zag dat ook terug bij een game als Sleeping Dogs (Year of the Snake DLC verkocht echt een stuk minder dan Nightmare in North Point) aan de hand van Trophy stats en de interesse op fora voor de DLC (hierbij moet je wel aantekenen dat Borderlands 2 vele malen beter heeft verkocht dan SD, maar dat terzijde).djunicron schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:15:
Stuk verder gekomen gisteravond. Ga nu richting bunker maar die 2e constuctor sloopt me helemaal. Die eerste was al een ramp omdat elke keer wat loaders respawnde en niet meer op een nuke lette. Maar dat badass ding gooit er gewoon 3 tegelijk op je hoofd. Na een tijdje zijn die turrets ook weer terug en komen niet alleen. Moeilijk moeilijk..
Die pearls zijn inderdaad minder zeldzaam als in BL1. Ik heb er ook 2 maar ben niet echt onder de indruk van die dingen.Bellerophon schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:36:
Sinds gisteren ook begonnen aan UVHM, en de griebusIk ben blij dat ik al 2 pearl weapons heb (lvl 50), maar merk dat ik echt te zwak ben, ikzelf ben nu lvl 51
Ik ben inmiddels lvl 58 maar toch niet sterk genoeg om lvl60 Jack te verslaan. Eerst maar even verder levellen. En ik blijf ook maar vast houden aan mijn lvl50 "Legendary" gear. Zonde om weg te doen, maar ze zijn niet krachtig genoeg meer.
Zojuist het spel opgestart en gekozen voor UVHM. Ik was alleen nog bezig met een DLC. Ik zie nu alleen niet hoe ik nog daar naartoe terug kan. Iemand die dit weet ?
Thanks. Dacht niet dat dit kom omdat alle missies ook weg zijn uit de lijst.pdebie schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:09:
Gewoon via een fast travel station
Mijn pearls zijn krachtiger dan mijn lvl50 legendary gearYVG schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:08:
[...]
Die pearls zijn inderdaad minder zeldzaam als in BL1. Ik heb er ook 2 maar ben niet echt onder de indruk van die dingen.
Ik ben inmiddels lvl 58 maar toch niet sterk genoeg om lvl60 Jack te verslaan. Eerst maar even verder levellen. En ik blijf ook maar vast houden aan mijn lvl50 "Legendary" gear. Zonde om weg te doen, maar ze zijn niet krachtig genoeg meer.
Nog geen enkele pearl gezien.. wel 4 keer achter elkaar een legendary loot beest gehad. 3 ancient relics, de 3e dropte niets
Ik ben zojuist voor het eerst een Gunzerker begonnen...
Maar ik heb werkelijk geen idee welke kant ik op moet gaan met me skilltree...
Heeft iemand daar een idee over? of een tip? en wat voor wapens zijn goed voor een gunzerker?
Maar ik heb werkelijk geen idee welke kant ik op moet gaan met me skilltree...
Heeft iemand daar een idee over? of een tip? en wat voor wapens zijn goed voor een gunzerker?
Net in mijn eentje even UVHM in gegaan, maar dat is echt geen doen. Heb net boom boom en z'n kleine broertje verslagen, maar duurt echt nog super lang voordat ik bij Flint ben op dit tempo. Is gewoon niet leuk meer in je uppie.
Speel jij op xbox?pdebie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:37:
Net in mijn eentje even UVHM in gegaan, maar dat is echt geen doen. Heb net boom boom en z'n kleine broertje verslagen, maar duurt echt nog super lang voordat ik bij Flint ben op dit tempo. Is gewoon niet leuk meer in je uppie.
Ik ben vanavond weer niet voorbij de 2e constructor gekomen richting bunker.
Bij flint ben ik boven blijven staan en met rocket launcher beschoten. Zelfde bij die tresher heb ik een verstophoekje gevonden na 20x doodgaan. De rest lukte nog wel aardig met slag turret en gele lvl50 machinegeweer
volgens mij moet je bij je character selection je eigen character weer selecteren en dan kiezen voor vault hunter mode, dan ben je weer bij je vorige missie statussen, of bedoel je dat niet?PilatuS schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:24:
Zojuist het spel opgestart en gekozen voor UVHM. Ik was alleen nog bezig met een DLC. Ik zie nu alleen niet hoe ik nog daar naartoe terug kan. Iemand die dit weet ?
Dat bedoel ik dus inderdaad, thanksKrullebol.nl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:13:
[...]
volgens mij moet je bij je character selection je eigen character weer selecteren en dan kiezen voor vault hunter mode, dan ben je weer bij je vorige missie statussen, of bedoel je dat niet?
Nu kan ik weer verder met de missies waarmee ik bezig was. Die waren dus eerst allemaal weg.
Je speelt zer0 toch? On the bright side, ik heb Flynt gewoon geoneshot. Deception>kunai>execute is nog steeds goed genoeg voor bazen in UVHM. Ik heb meer moeite de random mobs, omdat die van alle kanten op je schieten. Zonder schild spelen (vanwege de roid-bonus) is al lastig, maar als er van drie verschillende kanten marauders op je staan te schieten... het probleem is dat ik er snel genoeg bij moet zijn om weer damage te doen, want dan heb ik met Rubi weer health regen. De oplossing die ik heb gevonden: veel homing grenades gooien. Grenades lijken wel effectiever in UVHM (of TVHM was zo makkelijk dat ik nooit het nut van een granaat heb gemerkt, kan ook).pdebie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:37:
Ik ben nu maar begonnen om in UVHM bar brawl te gaan grinden voor Torgue tokens, zodat ik een betere unkempt harold (tegen mobs) en nukem (voor second wind) kan kopen. En het levelt ook wel lekker.
Ik blijf het herhalen, in UVHM is SLAG het magische woord! Maar nu kom ik wellicht in het moeilijkste deel van het spel, Wildlife Preserve
. Ondertussen wel 3*heart, 1*skin en 1*bone of the ancients. Nog geen pearls gezien. Wel meeste van men e-tech/legendary lvl 50 gear ingewisseld. Loop nu rond met +100k shields en hp.
(en nee, geen turtle shield!).
Net een Jacobs AR gevonden met 30K damage per shot. Eens zien wat die kan uithalen en of die men 13k*2 Lascaux kan vervangen. Ben nog geen lvl 61 dus ik verwacht dat die cijfers nog ridiculer gaan worden.
Net een Jacobs AR gevonden met 30K damage per shot. Eens zien wat die kan uithalen en of die men 13k*2 Lascaux kan vervangen. Ben nog geen lvl 61 dus ik verwacht dat die cijfers nog ridiculer gaan worden.
Verwijderd
Voeg me maar toe in steam (ook aardschok)
Heb al lang niet meer gespeeld, voornamelijk omdat die level 50 cap het een beetje saai maakte (geen doel meer)
nu met die cap verhoging gisteren weer begonnen.
Verbaas me alleen dat je vrij snel weer exp bij krijgt, in dit tempo duurt het niet lang voor je weer max level bent,...
Op lvl 50 ben ik begonnen met True Vault Hunter Mode, maar het levelen gaat hier traaaaag! Na een uur of 5 zit ik op ongeveer 50% naar het volgende level. Terwijl de tegenstanders wel gewoon lvl 49 t/m 52 zijn.... Moet ik hem perse op Ultimate Vault Hunter Mode zetten om wat sneller te levelen of gaat het na level 50 gewoon een stuk trager?
Om UVHM te kunnen spelen moet je eerst TVHM hebben gedaankippengaas schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:57:
Op lvl 50 ben ik begonnen met True Vault Hunter Mode, maar het levelen gaat hier traaaaag! Na een uur of 5 zit ik op ongeveer 50% naar het volgende level. Terwijl de tegenstanders wel gewoon lvl 49 t/m 52 zijn.... Moet ik hem perse op Ultimate Vault Hunter Mode zetten om wat sneller te levelen of gaat het na level 50 gewoon een stuk trager?
Je moet weer meer XP halen om het balkje vol te krijgen, dus duurt wel langer ja. Als je UVHM gaat spelen, zijn de vijanden sterker en krijg je weer meer XP. Maar dan nog duurt het vrij lang vind ik.
Verwijderd
vind het best goed opschieten anders, in een uurtje of zo kanllen had ik al weer een extra leveltje binnen gehaald. ben nu al weer 53 half in slechts paar uur
(1 level per uur vind ik behoorlijk snel nog)
(1 level per uur vind ik behoorlijk snel nog)
Mja, je hoorde het me gisteren nog zeggen. Jij had alweer 4 blokjes erbij terwijl ik er maar 2.5 was opgeschoten. Wellicht komt dat doordat jij de vijanden sneller neer kreeg dan mij.
Maar nu ga ik ook weer met de Bee knallen. Kijken wat het doet
Iemand hier al ervaring met de backpack glitch en het farmen van de moonshot?
Verwijderd
Toch wel raar, gezien XP volgens mij gewoon naar iedereen word verdeeld.pdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:05:
Mja, je hoorde het me gisteren nog zeggen. Jij had alweer 4 blokjes erbij terwijl ik er maar 2.5 was opgeschoten. Wellicht komt dat doordat jij de vijanden sneller neer kreeg dan mij.
Knal ik iets overhoop voor 250xp, dan krijgen de medespelers toch ook 250xp erbij?
Nee, want als ik samen speel met iemand die een lager level is (en dus meer low level mobs tegen kom), krijg ik minder xp.
Soms maar 1 xp als het level tussen mob en mij heel veel scheelt.
Het gaat dus om het level verschil tussen jouw char en de mob.
Soms maar 1 xp als het level tussen mob en mij heel veel scheelt.
Het gaat dus om het level verschil tussen jouw char en de mob.
Dan had ik toch veel meer XP moeten krijgen dan Aardschok? Want hij was lvl 53 (1 XP blokje vol) en ik lvl 51 met 3 XP blokjes vol.
Gemiddelde mob was lvl 53.
Na ongeveer een uurtje spelen had Aardschok 4 blokjes vol en ik zat net op 5.5
misschien een rare vraag ik heb 2 siren lvl 50 save game via internet nu speel ik uvh en heb ineens ammo v10.000 en 1000000, allleen met deze save files , met eigen save files g woon aatal ammo , leuk altyd kunnen schieten, maar toch ook weer niet, wel heftig om verder te komen
Is dus een modded save, wat niet aan te raden is omdat je eigen save dan kapot kan gaan... gewoon spelen je wordt vanzelf lvl 50...jxil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:03:
misschien een rare vraag ik heb 2 siren lvl 50 save game via internet nu speel ik uvh en heb ineens ammo v10.000 en 1000000, allleen met deze save files , met eigen save files g woon aatal ammo , leuk altyd kunnen schieten, maar toch ook weer niet, wel heftig om verder te komen
Yeah ik heb BNK-3R neer. Dropte wel veel maar niets interressants.
Had ook me spel op public maar er kwam helemaal niemand
Had ook me spel op public maar er kwam helemaal niemand
Dat kan ook aan je network settings liggen natuurlijk, als die niet open staan kan er niemand connecten
Ik lees dit:pdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:21:
Dan had ik toch veel meer XP moeten krijgen dan Aardschok? Want hij was lvl 53 (1 XP blokje vol) en ik lvl 51 met 3 XP blokjes vol.
http://gaming.stackexchan...tem-work-in-borderlands-2XP gained depends primarily on the type of enemy and their level. Base XP bumps vary from ~100 for regular enemies to ~1,000 for "quest bosses" and up. XP is then scaled down if you are in a vehicle or if you are matched in level or better.
That's all. No XP bonuses for being underleveled, no XP bonuses from headshots, no XP changes from grenades, etc.
ah, dat verklaart 
Dan komt het dus gewoon doordat Aardschok meer kills maakte dan mij.
Logisch ook. Hij was 2 levels hoger.
Dan komt het dus gewoon doordat Aardschok meer kills maakte dan mij.
Logisch ook. Hij was 2 levels hoger.
Die had ik nog even gecheckt ondanks het altijd werkte en niets is gewijzigd. Handmatig joinen werkt wel. Het zal stom toeval zijn geweest of er zijn nog weinig met UVHMAnthirian schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:58:
Dat kan ook aan je network settings liggen natuurlijk, als die niet open staan kan er niemand connecten
Net weer even UVHM gedaan. Had er eerst wel wat moeite mee, maar ben nu over gegaan op the bee shield. Dat maakt het net even wat makkelijker. Wel uitkijken dat je niet geraakt wordt uiteraard.
XP oplopen gaat vrij langzaam inderdaad, maar ik vind het in UVHM meer een straf dan winst:
- de mobs gaan opeens ook weer een lvl omhoog, terwijl je zelf pas effectief sterker wordt het moment dat je betere gear vind.
Ben inmiddels lvl 54 na wat TVHM te hebben gespeeld in expo's en nu net langs de bloodshots ben in UVH.
Naast een lvl 53 Norfleet en wat mooie paarse exemplaren overigens nog niets speciaals gevonden, maar goed, ik begreep dat je dan bij loot midgets moest zijn voor de nieuwe UVH content.
- de mobs gaan opeens ook weer een lvl omhoog, terwijl je zelf pas effectief sterker wordt het moment dat je betere gear vind.
Ben inmiddels lvl 54 na wat TVHM te hebben gespeeld in expo's en nu net langs de bloodshots ben in UVH.
Naast een lvl 53 Norfleet en wat mooie paarse exemplaren overigens nog niets speciaals gevonden, maar goed, ik begreep dat je dan bij loot midgets moest zijn voor de nieuwe UVH content.
lvl 36 momenteel en probeer hyperius the invincible te killen maar lukt me niet enige tips voor Axton (commando)
Zelfs in normal mode zijn de raidbosses nog min of meer afgestemd op lvl 50 charactersTheAnthonyNL schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:06:
lvl 36 momenteel en probeer hyperius the invincible te killen maar lukt me niet enige tips voor Axton (commando)
Jup, lvl 36 gaat het wel erg lastig worden.
Je kunt Hyperius op twee manieren slopen: snel veel dmg uitdelen en hp regen hebben of tijd rekken en z'n robots zo lang mogelijk laten leven.
Op lvl 36 is de eerste optie onmogelijk. Schildturret, hp bij volle schilden, een snel ladend (korte vertraging) royaal schild, en de dmg zorgt voor regen skills heb je nodig, maar dat gaat dus niet op dat lvl. Ook kan je simpelweg geen wapens krijgen die sterk genoeg zijn. Op normal zou ik voor lvl 40-42 gaan op z'n vroegst om em te slopen.
Je kunt natuurlijk lekker gaan dodgen en enkel Hyperius focussen in z'n eerste fase zodat je geen last krijgt met de nova's. (vooral als het er 2 tegelijk worden) Dan is geluk een redelijke grote factor alleen en kan je rustig 30 minuten bezig zijn.
De beloningen zijn er ook meer naar op lvl 50 eigenlijk, er is weinig reden om em op normal te verslaan. Hij is dan al vrij hoog kwa level zelf, je hebt nog geen echte end-game-gear en je zit wat krap met skills, terwijl de drops wel jouw level tot 5 eronder zijn. Zelfs als je legendaries dropt van hem, zijn die waarschijnlijk dus onder de maat. Naast Terra zijn Raidbosses op normal verslaan eigenlijk dus verspilde tijd, mits je er lol in hebt natuurlijk.
Je kunt Hyperius op twee manieren slopen: snel veel dmg uitdelen en hp regen hebben of tijd rekken en z'n robots zo lang mogelijk laten leven.
Op lvl 36 is de eerste optie onmogelijk. Schildturret, hp bij volle schilden, een snel ladend (korte vertraging) royaal schild, en de dmg zorgt voor regen skills heb je nodig, maar dat gaat dus niet op dat lvl. Ook kan je simpelweg geen wapens krijgen die sterk genoeg zijn. Op normal zou ik voor lvl 40-42 gaan op z'n vroegst om em te slopen.
Je kunt natuurlijk lekker gaan dodgen en enkel Hyperius focussen in z'n eerste fase zodat je geen last krijgt met de nova's. (vooral als het er 2 tegelijk worden) Dan is geluk een redelijke grote factor alleen en kan je rustig 30 minuten bezig zijn.
De beloningen zijn er ook meer naar op lvl 50 eigenlijk, er is weinig reden om em op normal te verslaan. Hij is dan al vrij hoog kwa level zelf, je hebt nog geen echte end-game-gear en je zit wat krap met skills, terwijl de drops wel jouw level tot 5 eronder zijn. Zelfs als je legendaries dropt van hem, zijn die waarschijnlijk dus onder de maat. Naast Terra zijn Raidbosses op normal verslaan eigenlijk dus verspilde tijd, mits je er lol in hebt natuurlijk.
Allright, dan ga ik vrolijk verder met mijn andere questen tot level 50
, then i beat them all
(hopefully).
Ik had hem zelf al +-55% gekregen totdat ik doodging dankzij een misjump -_-, waardoor ik dus die 2de nova kreeg
.
Ik had hem zelf al +-55% gekregen totdat ik doodging dankzij een misjump -_-, waardoor ik dus die 2de nova kreeg
heb nu het hoofddeel af en ben naar uvhm gegaan.
Maar is de dlc nu ook meteen in uvh mode?
Maar is de dlc nu ook meteen in uvh mode?
Zodra je een andere moeilijkheidsgraad kiest TVHM of UVHM is dat voor alles.
Even een stukje booty gespeeld en "doctors orders" gefarmed, maar ik moet zeggen dat ik de nieuwe items wat vind tegen vallen en ook de hogere lvl items schalen niet altijd even lekker mee.
Snap niet zo veel van de XP van sommige spelers alleen, hoe kan je nou pas lvl 53 zijn bij BNKR? Het is overigens wel aan te raden laag level te blijven in de mainstory, ik ben nu lvl 55 en naar ratio zijn lvl 57's die je tegen komt echt veel sterker dan als dat je lvl 52 bent en tegen lvl 54 beestjes moet.
Heb inmiddels twee butchers, een storm en een avenger gevonden, maar ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben.
De storm doet amper schade, de hit zelf doet ook helemaal niets. Leuk hoor een lange afstand crowd control anti-schilden gun, maar vaak heb je dat ding niet nodig...
De avenger is grappig maar 15% slag is wel erg laag en voor de dmg hoef je het ook niet te doen. Leuk dat je een hele kamer (met veel geluk) kunt slaggen met de reload, maar dat kan je ook met iedere blauwe / paarse smg met >50% chance to slag.
Butcher is wel snel en kan je lang laten schieten zonder reload, maar de dmg output is ook wel matig. CC of Interfacer zijn single target sterker in mijn beleving. Interfacer is natuurlijk véél moeilijker te gebruiken, maar het moment dat je eraan gewend bent is het wel echt een aanrader.
Snap niet zo veel van de XP van sommige spelers alleen, hoe kan je nou pas lvl 53 zijn bij BNKR? Het is overigens wel aan te raden laag level te blijven in de mainstory, ik ben nu lvl 55 en naar ratio zijn lvl 57's die je tegen komt echt veel sterker dan als dat je lvl 52 bent en tegen lvl 54 beestjes moet.
Heb inmiddels twee butchers, een storm en een avenger gevonden, maar ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben.
De storm doet amper schade, de hit zelf doet ook helemaal niets. Leuk hoor een lange afstand crowd control anti-schilden gun, maar vaak heb je dat ding niet nodig...
De avenger is grappig maar 15% slag is wel erg laag en voor de dmg hoef je het ook niet te doen. Leuk dat je een hele kamer (met veel geluk) kunt slaggen met de reload, maar dat kan je ook met iedere blauwe / paarse smg met >50% chance to slag.
Butcher is wel snel en kan je lang laten schieten zonder reload, maar de dmg output is ook wel matig. CC of Interfacer zijn single target sterker in mijn beleving. Interfacer is natuurlijk véél moeilijker te gebruiken, maar het moment dat je eraan gewend bent is het wel echt een aanrader.
Ik heb een gek probleem
een Infinity Gun met electric DMG... en het werkt niet meer. Er gebeurt gewoon niets als ik de trekker overhaal. WTF?
Mechromancer met Smaller, Lighter Faster?
Link werkt niet (ontbreekt een stukje), maar heb het even opgezocht: dankuwel, dat verklaart!
ls ik nog eens met haar speel zal ik 'ns kijken hoe ik dat omzeilen kan, want dat is wel zonde voor infinity guns. Hopelijk patchen ze dat, aangezien dat niet echt een beoogt effect kan zijn van Gearbox.
[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 17-04-2013 17:38 ]
Verwijderd
Zijn er hier mensen die TVHM of UVHM willen spelen? Heb een level 40 en een level 51. Liefst speel ik even met mijn level 40 om die naar 50 te krijgen en in UVHM, ben mijn level 51 gunzerker een beetje zat
.
Steam name is mijn username hier.
Steam name is mijn username hier.
Je kan toch gewoon die skill niet gebruiken en een andere kiezen? Problem solved.
Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.