laser sight is wel erg handig, want dat komt de precisie erg ten goede. Met laser sight op 5, schiet hij zelfs racks uit de lucht van mijlenver.
Droprate van de cc is ook heeeeel erg laag, ik keek naar de video over dat wapen en diegene in de video zat nu ongeveer op 4000 warrior kills en kreeg net z'n eerste ccel-jorge schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:45:
Grappig, ik heb uit mijzelf een bijna zelfde build gemaakt. Ik heb alleen de punten van laser sight bijna allemaal in grenadier gestopt. (granaten zijn cool, en met een stuk of 12 kan je een heleboel schade aanrichten).
Gister bezig geweest met farmen, en ben nu de Veruc AR en de Lyuda sniper rijker. Ben nu op zoek naar een betere granaat, en een betere shotgun. Beiden die ik nu heb gebruik ik al best lang en ben wel toe aan wat nieuws. Heb geprobeerd de Warrior te farmen voor de CC. Maar heb hem al zeker 50x afgemaakt maar geen CC gezien.
Vanavond maar eens boow bewm farmen voor een legendary granaat. Shotgun ben ik nog niet helemaal uit.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik heb lasersight wel een puntje gegeven, precisie is handig. Maar vind een goede granaat erg handig.pdebie schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:05:
laser sight is wel erg handig, want dat komt de precisie erg ten goede. Met laser sight op 5, schiet hij zelfs racks uit de lucht van mijlenver.
WoooaattZethiel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:31:
[...]
Droprate van de cc is ook heeeeel erg laag, ik keek naar de video over dat wapen en diegene in de video zat nu ongeveer op 4000 warrior kills en kreeg net z'n eerste cc

Nou wat een tegenvallende baas eigenlijk dan. Veel legendary's zijn redelijk goed te farmen. Maar bij de eindbaas van spel schiet het dus niet op. Ik heb nog helemaal niks aan legendary's van hem gehad.

Spielerei...
Ik heb de warrior ook al regelmatig gefarmed, maar heb tot nog toe pas 2 gouden items gekregen.
Een legendary grenade mod en een legendary pistol geloof ik.
Een legendary grenade mod en een legendary pistol geloof ik.
farmen gaat kennenlijk met ups en downs. Gisteren boom bewm proberen te farmen voor de bonus package grenade. Na een stuk of 40 runs nog steeds niks....
Spielerei...
ik speel al vanaf de eerste dag en sinds vorige week met siren in normal mode mijn eerste orage pistol lv 5
en vandaag met siren lvl 35 2e ronde orange granade bij boom boom. en een reference caall shotgun bij the warrrior lvl 30
farming the bosses geef de laatste week helemaal niks
verder geweldige game , alleen jammer dat de levels niet om hoog gaan. erg slimme merchandising met de de dlc,s
en vandaag met siren lvl 35 2e ronde orange granade bij boom boom. en een reference caall shotgun bij the warrrior lvl 30
verder geweldige game , alleen jammer dat de levels niet om hoog gaan. erg slimme merchandising met de de dlc,s
Je kan in PT2 nog doorlevelen to lvl 50!jxil schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:37:
ik speel al vanaf de eerste dag en sinds vorige week met siren in normal mode mijn eerste orage pistol lv 5
Spielerei...
Verwijderd
Waarschijnlijk vrij laat hiermee aangezien waarschijnlijk heel veel lui het al hebben uitgespeeld maar,
ik zoek dus nog 1 of meerdere spelers die met mij willen spelen.
ik zoek dus nog 1 of meerdere spelers die met mij willen spelen.
kijk eens wat er boven de quick reply staat:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.
http://steamcommunity.com/groups/GoTloot
http://steamcommunity.com/groups/GoTloot
Net de eindbaas van de Hammerlock DLC solo gedaan
OK, heb een glitch in de map à la Crawmerax gevonden
Met Zer0 had ik alles gedaan, ook nagenoeg alle Challenges, van de originele game (behalve die *$@# Cult of the Vault bij Terra). Nu goed op weg om alles met Maya nog beter te doen? 26 000 badass intussen, zonder gehackte wapens of andere zooi.
300u BL2

OK, heb een glitch in de map à la Crawmerax gevonden
Met Zer0 had ik alles gedaan, ook nagenoeg alle Challenges, van de originele game (behalve die *$@# Cult of the Vault bij Terra). Nu goed op weg om alles met Maya nog beter te doen? 26 000 badass intussen, zonder gehackte wapens of andere zooi.
300u BL2

speel je op ps3 of xbox360 ??? zoniet waarom een pirated copy
Verwijderd
Ik speel op de pc en waarom een pirated copy? Omdat ik 60 euro veel maar dan ook veels te duur vind voor een game.TheAnthonyNL schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:43:
[...]
speel je op ps3 of xbox360 ??? zoniet waarom een pirated copy.
En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik maar een arme student ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 09:09 ]
BL2 is regelmatig in de aanbieding op steam. Dus hou het in de gaten zou ik zeggen
Ik had hem voor 24,95 op steam, en standaard was hij 49 euro...Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:04:
[...]
Ik speel op de pc en waarom een pirated copy? Omdat ik 60 euro veel maar dan ook veels te duur vind voor een game.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
http://www.kinguin.net/catalogsearch/result/?q=BorderlandsVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:04:
[...]
Ik speel op de pc en waarom een pirated copy? Omdat ik 60 euro veel maar dan ook veels te duur vind voor een game.
19 euro
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
En dan moet je het via steam spelen wat ik dus niet wil. (ja ik weet dat ik moeilijk ben)Zethiel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:13:
[...]
http://www.kinguin.net/catalogsearch/result/?q=Borderlands
19 euroen het kan zelfs voor 12,50 ( dan moet je de game wel via vpn activeren )
Als je niet wil betalen moet je ook niet komen zeuren...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik zie het eerder als een verkapt excuus om niet te hoeven betalen.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:27:
[...]
En dan moet je het via steam spelen wat ik dus niet wil. (ja ik weet dat ik moeilijk ben)
Waarom zou je niet via Steam willen spelen dan?
--
Gisteren overigens EINDELIJK voor het eerst pyro pete the invincible verslagen. Wat een gevecht pffffffff.
Half uur bezig geweest. Dropte wel 2 legendaries
The Craddle Shield en een SMG. Weet alleen even niet welke meer.
Nice. Als Zer0?pdebie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:13:
[...]
Ik zie het eerder als een verkapt excuus om niet te hoeven betalen.
Waarom zou je niet via Steam willen spelen dan?
--
Gisteren overigens EINDELIJK voor het eerst pyro pete the invincible verslagen. Wat een gevecht pffffffff.
Half uur bezig geweest. Dropte wel 2 legendaries![]()
The Craddle Shield en een SMG. Weet alleen even niet welke meer.
Ik ben vorige week maar eens opnieuw begonnen. Als Gunzerker, omdat ik aan het begin van TVHM met mijn Zer0 een legendary berzerker uit de vendor in Liar's Berg had gehaald. Ik ben nu level 16 en ik heb al twee legendary drops gekregen, en beide keren dacht ik "fuck, die is dus geen level 50"
Oh ja, en eindelijk een level 50 slag evisceration ruby
Ik kan 'm dupen voor wie niet zonder kan...
Dit.Blitzdoctor schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:32:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
http://www.budgetgaming.n...ile/borderlands+2_PC.htmlVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:04:
[...]
de tijd dat pc games 60 euro waren is allang voorbij, al helemaal 5 maanden na release.
Doe mij zo'n rubyShabbaman schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:03:
[...]
Oh ja, en eindelijk een level 50 slag evisceration ruby
--
Maar inderdaad als Zer0. Heb een build gemaakt uit de Sniper en Cunning tree. Die kunai's zijn de bom
Wapens waren een lvl 48 shock infinity gun, lvl 50 Slagga, lvl 50 legendary Slag rocket launcher (naam even kwijt), conference call.
lvl 50 Legendary Terramorphous Class mod voor Zer0, lvl 50 Bee shield en een 29% cooldown relic.
--
Ben er later achter gekomen dat de Evil Smasher glitch ook nog werkt. Dus deze glitch i.c.m. de infinity gun en dezelfde build bespaarde mij zo'n half uur tijd om hem te doden.
Had hem toen in 10 seconden neer.
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 18-02-2013 14:19 ]
Hmz, dat is dezelfde uitrusting als mijn Siren, alleen pikte ik gisteren na het uitspelen van Hammerlock DLC dezelfde relic nog eens op maar met 30%.pdebie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:14:
[...]
Doe mij zo'n ruby![]()
--
Maar inderdaad als Zer0. Heb een build gemaakt uit de Sniper en Cunning tree. Die kunai's zijn de bom![]()
Wapens waren een lvl 48 shock infinity gun, lvl 50 Slagga, lvl 50 legendary Slag rocket launcher (naam even kwijt), conference call.
lvl 50 Legendary Terramorphous Class mod voor Zer0, lvl 50 Bee shield en een 29% cooldown relic.
(...)
Oh, en dit.Blitzdoctor schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:32:
[ Voor 31% gewijzigd door YellowOnline op 18-02-2013 15:27 ]
Verwijderd
Waarom ik niet via steam wil spelen:
- Traag als stront.
- Je bent niet de eigenaar van de games.
- Je kan het dus niet doorverkopen.
- Je MOET online zijn wil je iets spelen.
- Support zuigt.
- Je kan niet kiezen waar Steam je game installeert.
- Als je update kan je geen andere games spelen.
- Als je account om wat voor reden dan ook wordt gebanned ben je al je games kwijt.
- 5 minuten opstart tijd voor een game (wtf als ik een game opstart wil ik gewoon meteen spelen).
Om even een paar redenen te noemen.
- Traag als stront.
- Je bent niet de eigenaar van de games.
- Je kan het dus niet doorverkopen.
- Je MOET online zijn wil je iets spelen.
- Support zuigt.
- Je kan niet kiezen waar Steam je game installeert.
- Als je update kan je geen andere games spelen.
- Als je account om wat voor reden dan ook wordt gebanned ben je al je games kwijt.
- 5 minuten opstart tijd voor een game (wtf als ik een game opstart wil ik gewoon meteen spelen).
Maar goed, laten we maar weer over de game verdergaanVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:57:
- Traag als stront. Zeker niet waar.
- Je bent niet de eigenaar van de games. Lopen enkele rechtzaken over geloof ik.
- Je kan het dus niet doorverkopen. Zie hierboven
- Je MOET online zijn wil je iets spelen. Zeker niet waar.
- Support zuigt. Zeker niet waar.
- Je kan niet kiezen waar Steam je game installeert. Allang niet meer
- Als je update kan je geen andere games spelen. Zeker niet waar.
- Als je account om wat voor reden dan ook wordt gebanned ben je al je games kwijt. al je valve games ja ( offline werkt nog wel )
- 5 minuten opstart tijd voor een game (wtf als ik een game opstart wil ik gewoon meteen spelen). HAHAHA
[ Voor 3% gewijzigd door Zethiel op 18-02-2013 20:06 ]
- Traag als stront. - ligt aan je pc / internet verbindingVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:57:
- Je MOET online zijn wil je iets spelen. - welkom in de wereld van DRM
- Support zuigt. - nog nooit nodig gehad
- Als je update kan je geen andere games spelen. - ??? tuurlijk wel. Zodra je spel start, dashboarden naar steam en update hervatten.
- Als je account om wat voor reden dan ook wordt gebanned ben je al je games kwijt. - Niks illegaals doen, wordt je ook niet gebanned.
- 5 minuten opstart tijd voor een game (wtf als ik een game opstart wil ik gewoon meteen spelen). - ligt aan je pc / internet verbinding.
--- ontopic ---
Heb een legendary hunter class mod voor Zer0
En m'n eerste seraph item gekocht. Blood of the Seraph
Je kan in offline modus ook gewoon spelen hoor.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:57:
Hallo, ik wil graag dat Gearbox geen geld verdiend en dan kom ik hier zeuren over steam enzo.

GTFO.
Steam is prachtig, ik ben er blij mee nu heb ik regelmatig mooie deals voor goede spellen en hoef ik de deur er niet voor uit. Sinds 2004 niet meer geprobeerd zeker?
==
Pete de eerste keer verslaan is wel een heel ding inderdaad. Het kan echt lang duren, deze baas is gelukkig een stuk beter te overleven dan b.v. Hyperius, die is even lastig op zich, maar die voelt oneerlijker.
Die Dexidous verstopte baas is ook wel een leuke vind ik persoonlijk, duurt alleen ook lang en is eigenlijk iets te makkelijk te overleven misschien. Hij resette daarnaast eerst ook nooit, maar nu volgens mij met de laatste hotfixes weer wel.
Ben trouwens wel benieuwd naar die Hammerlock Ragecage plek Yellow. Ik kan em niet neer krijgen zonder super-gear team maatjes of lam-Evilsmasher geblaf.
ik heb nu Pyro the invincible 1x verslagen op de manier zoals het hoort, farmen doe ik wel met de evil smasher glitch. Geen zin om elke keer een half uur bezig te zijn voor die paar seraph crystals. Ik heb ook geen uren de tijd om te gamen elke week.
Worden er ook nog items geruild?
Kreeg gister een legendary hunter class mod (lvl 50), maar aangezien ik met axton speel heb ik daar niks aan? Ben wel op zoek naar de legendary commando class mod? Of een Conference Call, of een KerrBlaster of een Unkempt Harold (lvl 50 allemaal).
Kreeg gister een legendary hunter class mod (lvl 50), maar aangezien ik met axton speel heb ik daar niks aan? Ben wel op zoek naar de legendary commando class mod? Of een Conference Call, of een KerrBlaster of een Unkempt Harold (lvl 50 allemaal).
Spielerei...
Ik heb nog wel een goede commando mod. Heb jij nog iets leuks in de aanbieding? leuke sniper of sub of iets dergelijks?el-jorge schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:57:
Worden er ook nog items geruild?
Ik heb nog een babymaker met slag sub. Snipers heb ik ook nog wel, maar geen legendarys.Xarzo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:05:
[...]
Ik heb nog wel een goede commando mod. Heb jij nog iets leuks in de aanbieding? leuke sniper of sub of iets dergelijks?
Spielerei...
Hoeft ook geen legendary te zijn als de stats maar goed zijnel-jorge schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:29:
[...]
Ik heb nog een babymaker met slag sub. Snipers heb ik ook nog wel, maar geen legendarys.
PM me maar als je me wil toevoegen aan steam.
ow ik speel op de ps3... dan kunnen we denk ik niet ruilen?Xarzo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:37:
[...]
Hoeft ook geen legendary te zijn als de stats maar goed zijn
PM me maar als je me wil toevoegen aan steam.
Spielerei...
haha dat gaat 'm dan niet worden...el-jorge schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:51:
[...]
ow ik speel op de ps3... dan kunnen we denk ik niet ruilen?
Harolds zijn gemakkelijk te krijgen: De barfight is vrij gemakkelijk met explosive wapens. Ik had volgens mij een blauwe rocket machinegun van lvl 48/49 en heb daarmee gewoon herhaaldelijke die quest gecleared.
(Als Axton - ging veel gemakkelijker als dat je ele-Gaige speelt, hoewel je daarmee in een Anarchy build ook snel de hele handel kan slopen, ben ik niet aan gewend)
Je krijgt standaard die 25 tokens reward, maar er droppen er tussen de 4-11 van de mobs die je sloopt. Niet naar lopen zoeken, gewoon door raggen en ze oprapen als je ze vind, je moet daar toch 10 rondjes lopen.
Zo'n 20-25 games en je hebt gegarandeerd een Harold / Nukem / Kerblaster / etc etc uit de Torque machines. Vooral met de Harold domineer je deze quest! Ik deed er aanvankelijk 1:30 tot 2 min over per rondje, met de Harold is het nog geen minuut! 1-3 shots en het is klaar met de mobs, je buffelt er dus zo doorheen.
Oh, wel nog één ding, als er teveel items op de grond liggen crashed de game. Het kan verstandig zijn om na 15 runs te reloaden. Mocht je wel 25 runs doen en er 1000+ items liggen, dan kan dat een probleem worden.
Of loop tussendoor één extra rondje en verkoop wat zooi en pak alle ammo + geld op.
(Als Axton - ging veel gemakkelijker als dat je ele-Gaige speelt, hoewel je daarmee in een Anarchy build ook snel de hele handel kan slopen, ben ik niet aan gewend)
Je krijgt standaard die 25 tokens reward, maar er droppen er tussen de 4-11 van de mobs die je sloopt. Niet naar lopen zoeken, gewoon door raggen en ze oprapen als je ze vind, je moet daar toch 10 rondjes lopen.
Zo'n 20-25 games en je hebt gegarandeerd een Harold / Nukem / Kerblaster / etc etc uit de Torque machines. Vooral met de Harold domineer je deze quest! Ik deed er aanvankelijk 1:30 tot 2 min over per rondje, met de Harold is het nog geen minuut! 1-3 shots en het is klaar met de mobs, je buffelt er dus zo doorheen.
Oh, wel nog één ding, als er teveel items op de grond liggen crashed de game. Het kan verstandig zijn om na 15 runs te reloaden. Mocht je wel 25 runs doen en er 1000+ items liggen, dan kan dat een probleem worden.
Of loop tussendoor één extra rondje en verkoop wat zooi en pak alle ammo + geld op.
[ Voor 15% gewijzigd door djunicron op 19-02-2013 11:32 ]
Ik heb vrij veel moeite met de barfight, ga vaak dood. Ik heb alleen een bee shield, en die is met one shot leeg, en dan gaat het hard met de health. Ben nu Seraphs aan het sparen voor een hoplite, en ga dan de barquest is doorlopen voor een harold en een kerrblaster.djunicron schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:30:
Harolds zijn gemakkelijk te krijgen: De barfight is vrij gemakkelijk met explosive wapens. Ik had volgens mij een blauwe rocket machinegun van lvl 48/49 en heb daarmee gewoon herhaaldelijke die quest gecleared.
Heb trouwens tier 3 death race al vaak gedaan om aan tokens te komen, heb daarmee de bonus package gehaald. Kreeg vlak daarna dezelfde granaat via het killen van Pete

Wat mij trouwens opvalt van die death race is: ik rijd hem (bijna) altijd goed binnen de tijd, maar af en toe stuiter ik over de finish en meld hij hem niet binnen

Spielerei...
Bee is inderdaad niet wat je wilt gebruiken voor de barfight. Eerlijk gezegd gebruik ik m'n 2 bees nooit meer... Ze doen wel leuk schade enzo, maar de schildcapaciteit is gewoon vaak te laag!
Alleen bij Mr. Gee is een Corrosive Bee handig, dat zorgt ervoor dat je niet ge-one-shot wordt nadat je schild leeg is (Een hit op je HP kan je tot 55K hp kosten). Daarnaast is daar dmg output belangrijk en kan je de rest vrij goed dodgen.
Die race heb ik niet heel vaak gedaan, dat duurde me uiteindelijk toch te lang. Het is dat ik niet heel veel tijd heb momenteel, anders had ik nog wel een Harold kunnen gaan plukken.
Alleen bij Mr. Gee is een Corrosive Bee handig, dat zorgt ervoor dat je niet ge-one-shot wordt nadat je schild leeg is (Een hit op je HP kan je tot 55K hp kosten). Daarnaast is daar dmg output belangrijk en kan je de rest vrij goed dodgen.
Die race heb ik niet heel vaak gedaan, dat duurde me uiteindelijk toch te lang. Het is dat ik niet heel veel tijd heb momenteel, anders had ik nog wel een Harold kunnen gaan plukken.
het nadeel van steam is dat j bl2 maar op een computer kunt in stalleren daar je maar 1 steam account kan aan maken of je moet op de andere pc een andere email gebruiken, maar dan zal je een 2e bl2 met code moeten kopen. met borderlands kun ik metr meerdere pc.s spelenmet andere gebruikers naam , speelde 0p 3 pc,s thuis met de kinderen, en verder geen probleem met steam
Huh? Je kunt met steam gewoon op iedere machine inloggen en dan daar bij je games / savegames (indien steamcloud) dus als je in een internet cafe zit en je zou graag BL2 spelen dan installeer je dat daar via steam en speel je het met eigen saves.
Maar inderdaad, ieders save slots zijn account gebonden, dus als je met 3 spelers samen wilt kunnen spelen heb je 3 accounts nodig, dus moet je het spel 3 maal kopen... Ik snap dat dat met 2 kinders en een eigen account wel hard in de papieren kan lopen, zeker met alle DLCs erbij.
BL2 kost dan nog maar €15-20, maar de DLC's kosten per 4 als je een deal kunt vinden nog steeds €24 ofzo. Ik heb zelf de hele handel voor €74 gekocht, wat eigenlijk wel duur is, maar 160 uur speeltijd ofzo en er nog niet klaar mee, (er komt immers nog een DLC) dus ik kan niet klagen eigenlijk.
Maar inderdaad, ieders save slots zijn account gebonden, dus als je met 3 spelers samen wilt kunnen spelen heb je 3 accounts nodig, dus moet je het spel 3 maal kopen... Ik snap dat dat met 2 kinders en een eigen account wel hard in de papieren kan lopen, zeker met alle DLCs erbij.
BL2 kost dan nog maar €15-20, maar de DLC's kosten per 4 als je een deal kunt vinden nog steeds €24 ofzo. Ik heb zelf de hele handel voor €74 gekocht, wat eigenlijk wel duur is, maar 160 uur speeltijd ofzo en er nog niet klaar mee, (er komt immers nog een DLC) dus ik kan niet klagen eigenlijk.
Ik zit al voorbij de 300u voor dat geld - als ik dat vergelijk met een spel als The Witcher, dat ik voor €50 kocht en op 14 uur of zo uitspeelde, dan vind ik BL2 toch ook veel uren speelplezier voor zijn geld.djunicron schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:38:
Huh? Je kunt met steam gewoon op iedere machine inloggen en dan daar bij je games / savegames (indien steamcloud) dus als je in een internet cafe zit en je zou graag BL2 spelen dan installeer je dat daar via steam en speel je het met eigen saves.
Zonet een probleempje ontdekt: ik dood The Leviathan en doe meteen de 2e keer. Door het piratendorp heen gelopen, rechtstreeks naar Magnys Lighthouse en vandaar naar Wurmwater om hem nog eens te bevechten - oh dat gaat zo gemakkelijk tegenwoordig! Twee minuutjes of zo, terwijl ik 'm niet alleen kon doden de eerste keer dat ik er mee geconfronteerd werd 
Nu: blijkbaar heb ik te snel gespeeld, want ik kwam aan top van de piramide en... alle pirate chests stonden nog steeds open! Die waren niet respawned. Resultaat: geen loot bij de 2e run
Ik heb alleen nog het volgende op het programma. Als iemand geïnteresseerd is om deze aan te pakken, voeg me toe op Steam:
Nu: blijkbaar heb ik te snel gespeeld, want ik kwam aan top van de piramide en... alle pirate chests stonden nog steeds open! Die waren niet respawned. Resultaat: geen loot bij de 2e run
Ik heb alleen nog het volgende op het programma. Als iemand geïnteresseerd is om deze aan te pakken, voeg me toe op Steam:

ok, dan zal ik je een keer aanspreken als ik online ben. Ik zit zelf ook in de groep. Mijn nickname is 'Stat!c*'
En dat was PT 1,
Heel veel solo gespeeld en een paar missies coop online.. was een mooi avontuur en omdat ik het echt een heel tof spel vind/vond, en ook level 50 aan wil raken, ben ik dus begonnen aan PT 2..
Ik merk alleen wel dat het misschien effe te snel achter elkaar is;
Waar ik in PT1 echt overal de tijd voor nam, race ik nu eigenlijk alleen maar online door de levels heen (Best tof, maar daardoor niet echt het verhaal volgend maar meer missies door elkaar spelend). Ik sla eigenlijk alle side missions over en wilde zo rap mogelijk naar Sanctuary om daarvandaan verder te spelen..
Toen bedacht ik mij: DLC's - want verandering van Spijs doet eten.
Deze heb ik al eerder gedownload maar eigenlijk niet gespeeld in de normal mode (dont ask why) en ik vroeg mij daarom het volgende af: Komen de DLCs weer beschikbaar in TVHM? En zo ja, op welk moment? Alle verhaalmissies verschijnen in "My Missions" maar Oasis staat daar bijvoorbeeld nog niet in..
Weet iemand op welk moment deze zullen gaan verschijinen?
Tnx
(level 38 - mocht het daarvan afhangen)
Heel veel solo gespeeld en een paar missies coop online.. was een mooi avontuur en omdat ik het echt een heel tof spel vind/vond, en ook level 50 aan wil raken, ben ik dus begonnen aan PT 2..
Waar ik in PT1 echt overal de tijd voor nam, race ik nu eigenlijk alleen maar online door de levels heen (Best tof, maar daardoor niet echt het verhaal volgend maar meer missies door elkaar spelend). Ik sla eigenlijk alle side missions over en wilde zo rap mogelijk naar Sanctuary om daarvandaan verder te spelen..
Deze heb ik al eerder gedownload maar eigenlijk niet gespeeld in de normal mode (dont ask why) en ik vroeg mij daarom het volgende af: Komen de DLCs weer beschikbaar in TVHM? En zo ja, op welk moment? Alle verhaalmissies verschijnen in "My Missions" maar Oasis staat daar bijvoorbeeld nog niet in..
Tnx
Stomme vraag misschien, maar ben je al via een Fast Travel Station naar de nieuwe gebieden afgereisd?RHE218 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:
En dat was PT 1,
Tnx
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
ElBarto schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:14:
[...]
Stomme vraag misschien, maar ben je al via een Fast Travel Station naar de nieuwe gebieden afgereisd?

Sjiezus......Zal daar vanavond eens naar kijken. Ik heb volgens mij inderdaad vanuit My Missions zitten zoeken, dus nogmaals

Tnx
Zowel in PT1 als TVHM kan je de DLC spelen, ongeachte je niveau. Ik heb de 3 DLCs als lvl 50 uitgespeeld en ben nu bezig met ze alledrie in Pt1 te doen. Ik vlieg er door natuurlijk (alle vijanden 20 levels lager, behoudens uitzonderingen die wél level 50 zijn), maar ik doe tegelijk de challenges. Op deze manier heb ik bijna alle challenges gedaan (30K badass points :-)) met een single character.
De DLC doen is simpel: kies de playthrough die je wil (Pt1 of TVHM) en als je de DLC hebt gaan, in DLC volgorde, Oasis, Badasscrater of Badassitude en Hunter's Grotto in je FastTravel Station vermeld staan. Sorteer alfabetisch als je het niet vindt - de default sorteervolgorde begrijp ik nog steeds niet.
De DLC doen is simpel: kies de playthrough die je wil (Pt1 of TVHM) en als je de DLC hebt gaan, in DLC volgorde, Oasis, Badasscrater of Badassitude en Hunter's Grotto in je FastTravel Station vermeld staan. Sorteer alfabetisch als je het niet vindt - de default sorteervolgorde begrijp ik nog steeds niet.
Verwijderd
Van de week is er voor verschillende systemen een add-on pack in de winkelschappen gelegd. Ik vroeg me alleen af of dat pakket wel een meerwaarde heeft, aangezien de eerste 2 uitbreidingen en nog wat andere extra's zijn gebundeld. Ik ga hem in ieder geval niet halen. Dan haal ik liever een pakket waarin alle DLC zit, digitaal of fysiek maakt me niet uit.
@ ElBarto & YellowOnline
Gisteren even gechecked en ze staan uiteraard gewoon in mijn fasttravellokaties.. Beetje jammer dat ik dat zelf niet had bedacht (dus nogmaals
)...... maar goed, het is bijna weekend dus ik kan mijn lol op in Oasis en omstreken..
Thanks
Gisteren even gechecked en ze staan uiteraard gewoon in mijn fasttravellokaties.. Beetje jammer dat ik dat zelf niet had bedacht (dus nogmaals

Thanks
Ik heb voor de Xbox360 deze 2 dlc's
Captain Scarlett and Her Pirate's Booty en Mr. Torgue's Campaign of Carnage
Waaraan kan ik zien dat ik deze dlc's ergoed op heb staan?
Even de posts boven je lezen misschien? Of even op de harde schijf van je Xbox kijken? Zo moeilijk is het niet hoor.jaaoie17 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:42:
Ik heb voor de Xbox360 deze 2 dlc's
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik zie wel de locatie van Captain Scarlett and Her Pirate's Booty, maar niet de locatie van Mr. Torgue's Campaign of Carnage. Heb al my system cache gecleared, maar dat help niet. Ik gebuik dus die addon pack disc.ElBarto schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:04:
[...]
Even de posts boven je lezen misschien? Of even op de harde schijf van je Xbox kijken? Zo moeilijk is het niet hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 02-03-2013 19:05 ]
als iemand (PC) een keer zin heeft om mij aan een Moxxi's Bad Touch te helpen. Blijkt dat je dat ding maar 1x per playthrough krijgt en de Good Touch daarna onbeperkt.
Fijn
Fijn
Betekent dit, als je iemands game joined en dan de bad touch krijg, dit niet telt voor je eigen save?pdebie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:20:
als iemand (PC) een keer zin heeft om mij aan een Moxxi's Bad Touch te helpen. Blijkt dat je dat ding maar 1x per playthrough krijgt en de Good Touch daarna onbeperkt.
Fijn
Dat klopt, maar dan kan de host ook geen Bad Touch meer krijgen.DarkChylde schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:48:
[...]
Betekent dit, als je iemands game joined en dan de bad touch krijg, dit niet telt voor je eigen save?
Ik heb mijn Gunzerker nog niet in TVHM, en met mijn zer0 is het (ondanks dat ik tot level 50 heb vermeden om Moxxi te tippen) nog steeds niet gelukt om een Bad Touch te krijgen. Enkel een Good Touch... Wel wat vreemd. Ik krijg haast het idee dat je per karakter maar 1x een Bad Touch krijgt.pdebie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:20:
Fijn
Het schijnt dat de nieuwste DLC een nieuw character bevat. Heb alleen even geen tijd om een bron te zoeken
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
NM
[ Voor 103% gewijzigd door YellowOnline op 11-03-2013 15:30 . Reden: URL toegevoegd ]
http://www.computerandvid...new-vault-hunter-trailer/
http://www.examiner.com/a...-top-of-a-character-class
Zo dat is gaar. Gaan ze nu echt de seasonpack afronden met een 6e char ipv nieuwe content? Ik denk niet dat ik de hele game nog eens ga spelen in de huidige content met een 6e char...
Zo dat is gaar. Gaan ze nu echt de seasonpack afronden met een 6e char ipv nieuwe content? Ik denk niet dat ik de hele game nog eens ga spelen in de huidige content met een 6e char...
dat staat er nietdjunicron schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:44:
http://www.computerandvid...new-vault-hunter-trailer/
De volgende dlc die uit komt is een 6de char, in dezelfde opzet heeft als de Mechromancer DLC.Since Randy Pitchfored, the President of Gearbox Software, recently informed fans that the developer is currently hard at work on both a new character class as well as a level-cap increase for “Borderlands 2,” in addition to the games fourth Season Pass campaign DLC, many gamers were left wondering whether the character class add-on might also come with a level-cap increase for the game. Pitchford has now confirmed that this won’t be the case and that the next DLC add-on will feature only the game’s sixth playable character just like the Mechromancer DLC was set up.
Oh, inderdaad, waarschijnlijk zit deze nieuwe char juist helemaal niet in de Season Pass DLC's.
Gewoon een nieuw koop-char dus. Vraag me af of dit veel in de kassa gaat brengen voor Gearbox. Als ze de lvl-cap eraan verbinden denk ik eerlijk gezegd wel dat het storm zou kunnen lopen.
Spelers hebben 3 DLC's lang om een cap-raise gevraagd, als ze die bundelen met een extra betaalde aanvulling die anders wellicht niet veel verkocht zou raken, kunnen ze toch nog geld innen van de nog geïnteresseerde spelers.
Gewoon een nieuw koop-char dus. Vraag me af of dit veel in de kassa gaat brengen voor Gearbox. Als ze de lvl-cap eraan verbinden denk ik eerlijk gezegd wel dat het storm zou kunnen lopen.
Spelers hebben 3 DLC's lang om een cap-raise gevraagd, als ze die bundelen met een extra betaalde aanvulling die anders wellicht niet veel verkocht zou raken, kunnen ze toch nog geld innen van de nog geïnteresseerde spelers.
Verwijderd
lvl-cap zit er voorlopige nog niet in had ik ergens gelezen.
Maar het zo wel mooi zijn na 3 DLC inderdaad.
Maar het zo wel mooi zijn na 3 DLC inderdaad.
Heeft er iemand gisteren nog "last" gehad van die gearbox hotfix waardoor er bijna alleenmaar legendary's vielen ? Ik heb nu bijna alleen nog maar legendary's 
Ik ben de komende uren weer aan t spelen mocht iemand mee willen doen : tweakmaster5sfte is mijn steam id
Ik ben de komende uren weer aan t spelen mocht iemand mee willen doen : tweakmaster5sfte is mijn steam id
[ Voor 25% gewijzigd door TweakMaster op 13-03-2013 13:45 ]
Ryzen cloud9
Verwijderd
Altijd fijn als je na een herinstall al je seraph wapens kwijt bent. Maar goed, het is wel weer fijn om te spelen.
Verwijderd
Niks meegekregen van legendary wapens gisteren. Was ook niet zolang aan het spelen.
Weet ook niet of het voor Xbox360 ook van toepassing was.
Weet ook niet of het voor Xbox360 ook van toepassing was.
Nee, geen last van het legendary probleem gehad jammergenoeg
[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 14-03-2013 10:28 ]
Het was ook eergisteren.. en nieteens bij mezelf. Ik joinde een medespeler en zijn borderlands was nog niet opnieuw gepatched. Ik kreeg in mijn eigen game helemaal niets..
Ryzen cloud9
Zojuist verschijnt deze teaser op de Gearbox Facebookpagina.
Ik zag ook zoiets.. nieuwe char en levelcap word geraised ?!
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Zelfde filmpje als hierboven, kan niet wachtenAnthirian schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:31:
Zojuist verschijnt deze teaser op de Gearbox Facebookpagina.
[video]
Wat zijn momenteel eigenlijk de beste plaatsen om wapens/gear te farmen als lvl50 (soldier)?
gee? worm neerknallen en je sentry in de acid dumpen
Ryzen cloud9
Voor Gee, moet je toch eerste Hyperius gekilled hebben?? Een aangezien ik die in mijn eentje niet kapot krijg
krijg wel die 4 mannetjes kapot, maar dan begint hij met springen, en is het snel afgelopen
Spielerei...
Wil je weleens helpen met hyperius hoor. met een assassin is die veel makkelijker. voeg me maar toe op steam : tweakmaster5sfteel-jorge schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:20:
Voor Gee, moet je toch eerste Hyperius gekilled hebben?? Een aangezien ik die in mijn eentje niet kapot krijgkrijg wel die 4 mannetjes kapot, maar dan begint hij met springen, en is het snel afgelopen
Ryzen cloud9
Mij (1e plaats Siren) mag men ook altijd vragen voor bossfights. Username idem dito als diegene hier.
Je moet die robots laten leven, anders gaat hij springen en is het inderdaad een stuk moeilijker. Als je veel in beweging bent moet je het prima kunnen halen zolang je twee van die nova's kan hebben zonder dood te gaan.el-jorge schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:20:
Voor Gee, moet je toch eerste Hyperius gekilled hebben?? Een aangezien ik die in mijn eentje niet kapot krijgkrijg wel die 4 mannetjes kapot, maar dan begint hij met springen, en is het snel afgelopen
Het is eindelijk zo ver!
level cap increase naar 61, nieuwe weapon rarity pearlescent en een 3e PT (Ultimate Vault Hunter)
en de nieuwe character: Psycho bandit!
[YouTube: http://youtu.be/fMUypBflIAs]
Nieuwe char zal niet in de season pass zitten. Bovenstaande updates wel, anders kan je ze los kopen.
2 april komen de level cap increase, pearlescent weapons & UTVH
level cap increase naar 61, nieuwe weapon rarity pearlescent en een 3e PT (Ultimate Vault Hunter)
en de nieuwe character: Psycho bandit!
[YouTube: http://youtu.be/fMUypBflIAs]
Nieuwe char zal niet in de season pass zitten. Bovenstaande updates wel, anders kan je ze los kopen.
2 april komen de level cap increase, pearlescent weapons & UTVH
[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 24-03-2013 22:00 ]
Dat is niet verkeerd. Die levelcap raise is wel zo prettig, beetje laat, maar misschien trekt het weer spelers terug naar het spel.
3e PT? Ach, waarom ook niet. Maar of een zoveelste keer door de maincontent zou zo leuk is. Ik heb het eigenlijk best wel doodgespeelt, maar goed. Nieuwe items is dan ook wel nodig, mensen hebben immers inmiddels als ze een tijdlang lvl 50 spelen een legio aan goede lvl 48-50 rares / legendaries.
Nieuwe zeldzame gear die je enkel in PT3 kan vinden zou wel leuk zijn!
Grappig die nieuwe class, alleen zoals ik al aangaf, pfff, weer lvl 50 worden. Dat heb ik al 3.9x gedaan...
Iemand hier die hier wel om zit te springen?
3e PT? Ach, waarom ook niet. Maar of een zoveelste keer door de maincontent zou zo leuk is. Ik heb het eigenlijk best wel doodgespeelt, maar goed. Nieuwe items is dan ook wel nodig, mensen hebben immers inmiddels als ze een tijdlang lvl 50 spelen een legio aan goede lvl 48-50 rares / legendaries.
Nieuwe zeldzame gear die je enkel in PT3 kan vinden zou wel leuk zijn!
Grappig die nieuwe class, alleen zoals ik al aangaf, pfff, weer lvl 50 worden. Dat heb ik al 3.9x gedaan...
Iemand hier die hier wel om zit te springen?
Is de lvl cap increase het laatste onderdeel van de season pass? Lijkt me toch wel weinig voor 600 MSP/€6
De level cap increase is voor zover ik weet niet de laatste DLC van de season pass. Je hoeft er volgens mij ook niet voor te betalen. Het nieuwe karakter zal wel betaald worden, maar volgens mij valt die ook niet binnen de season pass.
*klik*Level Cap DLC INFO
-- New Level Cap is 61. Will come with additional content.
-- New 'Pearlescent' weapons, starting from level 51 and carrying up through 61
-- New playthrough, 'Ultimate Vault Hunter Mode,' for everyone (free)
-- DLC price is $5 (for level cap and pearl weapons) for regular customers
-- FREE for season-pass holders
Er staat nog meer nuttige info, zoals dit:
Yay.There will be inventory/backup/storage increases in the update (Free update). More ammo SDU's will be available in the black market along with eridium maximums increased.
Verwijderd
Beetje te laat als je het mij vraagt. Die levelcap had er al lang afgemoeten. Ik ga in ieder geval niet een PT3 spelen. Ik heb op een paar na alle missies gedaan, alles uitgekamd voor zover ik er zin in had, een hele berg legendary's.
Ik vond de DLC ook maar zeer matig, ik heb er nog geen uitgespeeld.
Hoorde dat de DLC was uitbesteed aan een ander bedrijf, net zoals A:CM was uitbesteed.
Jammer, misschien dat de laatste wat beter word, de laatste van BL1 was de beste DLC ooit.
Hoorde dat de DLC was uitbesteed aan een ander bedrijf, net zoals A:CM was uitbesteed.
Jammer, misschien dat de laatste wat beter word, de laatste van BL1 was de beste DLC ooit.
General Knoxx was briljant inderdaad. Op het vele heen en weer rijden na.
Moxxi's underdome vond ik echt saai. Die heb ik dan ook maar een paar uur gespeeld en toen mee gestopt.
Anyway. Yay, de level cap eraf. Eindelijk weer een beetje nut in het spel voor m'n Zero die al eeuwen lvl 50 is. Wel balen voor m'n Siren en Commando. Die waren bijna lvl 50
Moxxi's underdome vond ik echt saai. Die heb ik dan ook maar een paar uur gespeeld en toen mee gestopt.
Anyway. Yay, de level cap eraf. Eindelijk weer een beetje nut in het spel voor m'n Zero die al eeuwen lvl 50 is. Wel balen voor m'n Siren en Commando. Die waren bijna lvl 50
Je hebt nog even hepdebie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:42:
General Knoxx was briljant inderdaad. Op het vele heen en weer rijden na.
Het zou me niets verbazen als in de laatste dlc de cap naar 69 gaat, net als in deel 1.
hoeveel spelen jullie trouwens de laatste DLC? Sir hammerlock?
Ik heb die echt serieus maar amper gespeeld. Heb hem uitgespeeld op PT1, maar PT2 zie ik echt niet zitten. Vind hem echt saai
Ik heb die echt serieus maar amper gespeeld. Heb hem uitgespeeld op PT1, maar PT2 zie ik echt niet zitten. Vind hem echt saai
Ja hij is ook vrij saai. Ik heb hem met een maat in TVHM gespeeld, maar ga hem zeker niet nog een keer spelen, tenzij ik een uniek wapen wil hebben dat je daar krijgt.
Nee er komt als goed is nog een dlc uit voor season pass rond juni...kippengaas schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:53:
Is de lvl cap increase het laatste onderdeel van de season pass? Lijkt me toch wel weinig voor 600 MSP/€6
https://twitter.com/Bred_...16004443634151426/photo/1
[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 26-03-2013 09:14 ]
en waarschijnlijk zal de lvl cap dan ook wel naar 69 gaan, net als met de laatste DLC van BL1.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:13:
[...]
Nee er komt als goed is nog een dlc uit voor season pass rond juni...
https://twitter.com/Bred_...16004443634151426/photo/1
Zonet:
Waaronder ikzelf - dàt en Jenkins.
Ik denk dat we een verklaring hebben waarom er zo weinig mensen in slagen om de challenge Ride Together, Die Together te halenBorderlands 2 Hot Fixes
March 26, 2013A hot fix is automatically applied at the "Press Start" screen when Borderlands 2 is connected to the internet. In general, hot fixes are used to temporarily address issues between major updates. Hot fixes are not permanent -- they are temporarily stored in memory during the game session and lost upon exiting Borderlands 2.
- Addressed an issue that could cause sound effects to loop during the "Train to Catch" mission.
- Fixed a bug that prevented Pimon from spawning in Wildlife Exploitation Reserve if players had completed the "Swallowed Whole" side mission.
- Resolved a rare issue where players would sometimes be unable to pick up loot dropped by Terramorphous the Invincible.
- Fixed audio issues for clients using the 'Hide of Terramorphous' shield.
- Prevented exclamation mark from appearing above certain enemies when they are not quest givers.
- Sir Hammerlock's Big Game Hunt DLC: Fixed an issue where Rakkanoth would not always spawn if players were too far away.
- Fixed an issue that could cause Handsome Jack's name to temporarily be in another language for the final boss fight when playing with a user in a different language.
To ensure that you receive hot fixes, make sure that your system is connected to the internet when Borderlands 2 boots up. A hot fix differs from an update in that an update contains changes that are permanently stored on your system and only needs to be downloaded once.
[ Voor 28% gewijzigd door YellowOnline op 26-03-2013 17:28 ]
Wat ik voornamelijk jammer vind aan de cap increase, is dat dit verder zonder nieuwe content gebeurd. Nieuwe wapens zijn natuurlijk leuk, maar zoals bij BL1 Knoxx, kreeg je een mooi groot nieuw spelgebied met allerlei nieuwe tegenstanders EN de levelcap increase. Je kon dus echt iets nieuws gaan doen om weer verder te gaan levelen. Nu moet je dus alles weer doen wat je al gedaan hebt, om toch level 61 te halen. Ik hoop dat op zijn minst, de talent trees een beetje uitgebreider worden, met nieuwe skills in bestaande trees in hogere tiers, want anders word het heel makkelijk om alleen maar de echt sterke talents uit verschillende trees, zo krijg je alleen maar cookiecutter builds en minder gespecialiseerde builds, omdat je toch geen compromissen hoeft te maken, dit vond ik echt een gemiste kans bij BL1, waar je bij level 69 twee trees makkelijk kon maxen en nog punten zat overhad om in de derde tree te gooien.
-
die nieuwe content die komt nog, als onderdeel van de season pass. Daar is ook al een teaser van laten zien op PAX. Bunkers & Badassess, hoogstwaarschijnlijk de Borderlands versie van Dungeons & Dragons. Iig met Tiny Tina!
Tiny Tina is altijd winstKingKoning schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:35:
die nieuwe content die komt nog, als onderdeel van de season pass. Daar is ook al een teaser van laten zien op PAX. Bunkers & Badassess, hoogstwaarschijnlijk de Borderlands versie van Dungeons & Dragons. Iig met Tiny Tina!![]()
[video]
PSN: Bellerophon-
Haha, toch nog content die me zal kunnen bekoren denk ik zo!
Grappig char interactie in ieder geval, nu nog hopen dat het schiet gedeelte ook weer de moeite waard zal zijn.
Iemand al lvl 60 aangetikt?
Grappig char interactie in ieder geval, nu nog hopen dat het schiet gedeelte ook weer de moeite waard zal zijn.
Iemand al lvl 60 aangetikt?
Let op: