Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die Jenkins nog missen, heb pas een hele goede tip gekregen. In thousand cuts als je richting bunker gaat kom je een constructor tegen, na de "competitor deterance field". Langs de weg en achter de constructor heb je best veel kisten en daar heb je ook een hele goede kans dat Jenkins spawnt. In TVHM na 2x proberen eindelijk Jenkins te pakken gehad en nu heb ik alle achievements.
Descriptor schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:10:
[...]

Ik had het inmiddels al opgelost

spoiler:
je hebt dus 96 eredium nodig, en je moet het dus in 1x de hidden boss verslaan. Zodra je gaat travelen of het spel afsluit ben je al je eredium kwijt. Uiteindelijk de boss verslagen samen met een andere tweaker. Dit omdat deze level 35 (normale modus) een gigantische sterke aanval heeft waarbij zelf een bee of een shield van 78k binnen 1 klap volledig weg is.
spoiler:
Blijven afstand nemen, hele tijd strafen. Als hij op je schiet wegrennen en lang door blijven gaan. Duurt heel lang en een fout kan fataal zijn maar je respawnt dan gewoon en door blijven hakken. Kritische moment is als je ammo leeg is en je naar de hut moet om te reloaden, beste is dan om hem naar een uiteinde van de map te lokken en als een tierelier naar de hut rennen om ammo te kopen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Die andere DLC raidboss is trouwens weer een lekker kapot moeilijk zeg...

Paar keer geprobeerd met meerdere spelers, maar of ik heb mensen bij me die net even mindere gear hebben en we hem niet aan kunnen, of je zit bij een zooi mensen die em met exploits zo kapot maken.

Maar één keer legit de shaman weg gekregen, maar daarna ging alsnog iedereen neer. Hopelijk vanavond eens Dexidous proberen, ik had de eridium nog niet bij elkaar gekregen, had iets van 80 ofzo, maar even de Warrior nog eens doen dan moet ik wel aan de 99 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik ben niet zo thuis in termen. Een raidboss moet je met meerdere spelers doen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
el-jorge schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:37:
Ik ben niet zo thuis in termen. Een raidboss moet je met meerdere spelers doen?
Niet noodzakelijk, maar zo hebben de makers het wel bedoeld dus gebalanced.

Als je lvl 50 bent, en de game / een DLC hebt uitgespeeld, zijn er een aantal bazen die je kunt (proberen) te verslaan.

In de originele game is er Terramorphus, welke je met goede gear solo ook aan kunt
Daarnaast is een de verstopte vermivorous, welke lastig te spawnen is en die net even wat moeilijker is om te verslaan, twee spelers die Terra aankunnen kunnen over het algemeen Vermi wel aan.

DLC 1 heeft na de eindbaas Mr Gee en Hyperius, de eerste is erg moeilijk omdat deze alleen indirect en door kiten te verslaan is, je moet de AI de hele tijd door bepaalde plekken heen lokken. Hyperius is een langdurig gevecht in meerdere fasen, waarbij tegen het einde de baas met veelste sterke radius aanvallen gaat gooien. Je hoeft deze niet met meerdere spelers te doen, maar het kan helpen, maar juist hetgene waar je van verliest dood dus net zo goed 4 spelers tegelijk.

DLC2 heeft maar één raidbaas (waar ik van weet) en die is met een juiste tactiek ook solo te doen, hoewel je hier toch weer net wat beter spul voor nodig hebt. (maar wel makkelijker dan de twee uit de vorige DLC)

DLC 3 heeft er dus twee, één 2 fasen obsceen moeilijke en één verstopte welke wel goed te doen is en daarnaast niet reset.

Je krijgt er Seraph kristallen voor (de verstopte uit DLC 3 niet, Terra niet, Vermivorous niet) waar je dan weer speciale wapens voor kunt krijgen. De bazen die geen kristal droppen droppen regelmatig speciale class specifieke legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe skins:
http://www.gearboxsoftwar...heads-and-skins-available

-- edit --

Mijn nieuwe Assassin skin met Nihilism head. (hoofd van deze skin vond ik minder mooi).
Ow, en de deathtrap valt over de map overlay heen :+

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/900985983983930643/E96C57296BF4BBF97C100BC8A34EA1A6100283B6/

[ Voor 55% gewijzigd door PdeBie op 22-01-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:59:
nieuwe skins:
http://www.gearboxsoftwar...heads-and-skins-available

-- edit --

Mijn nieuwe Assassin skin met Nihilism head. (hoofd van deze skin vond ik minder mooi).
Ow, en de deathtrap valt over de map overlay heen :+

[afbeelding]
Sorry maar ik ga echt niet betalen voor iets waardeloos, triviaal en zonder toegevoegde waarden als een skinpack. Ook zeer teleurgesteld in Gearbox dat ze hieraan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:24:
[...]

Sorry maar ik ga echt niet betalen voor iets waardeloos, triviaal en zonder toegevoegde waarden als een skinpack. Ook zeer teleurgesteld in Gearbox dat ze hieraan meedoen.
Second that, zoiets ga je toch niet ernaast uitbrengen... Voeg dat gewoon bij een van de DLC's of doe het zelfs als update, win je veel meer respect/spelers mee (aangezien tegenwoordig de dag na de release eigenlijk nooit meer iets gratis toegevoegd wordt, zelfs voor kleurtjes moet je betalen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Lijkt wel alsof gearbox de "hats" en "miscs" van team fortress 2 aan het uitproberen is.

Wat ik me dan ook afvraag, is wat er op het moment gebeurd dat je die skin / savegame zou deleten. Krijg je deze dan automatisch weer terug?

zelfde geld voor alle pre-order items als de gearbox start items en de +5% rare loot drops gem.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Descriptor schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:46:
Lijkt wel alsof gearbox de "hats" en "miscs" van team fortress 2 aan het uitproberen is.

Wat ik me dan ook afvraag, is wat er op het moment gebeurd dat je die skin / savegame zou deleten. Krijg je deze dan automatisch weer terug?

zelfde geld voor alle pre-order items als de gearbox start items en de +5% rare loot drops gem.
Zit dat niet gekoppeld aan je steam account ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
heuveltje schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:24:
[...]
Zit dat niet gekoppeld aan je steam account ?
Ja als je het spel start, dan haalt BL2 uit je steam library op welke DLC's je geïnstalleerd hebt staan, en laad deze in.

Echter zijn skins gewoon aan te passen met een editor volgens mij, ik zag spelers al vóór dat deze skins gereleased waren (voor de 3e DLC) al hiermee rondlopen. Waarschijnlijk kan je ze in het menu kiezen mét de DLC in je steam library maar staan ze gewoon al een tijd in de lokale save en gamefiles.

Ik vind het ook matig dat ze hier €1 per stuk voor willen vangen. Als ze nou al die skins voor €2 aanboden dan vond ik het nog steeds jammer, maar had ik het nog overwogen. Maar goed, misschien dat ze nog iets gaan doen binnenkort als een Season 2 pass ofzo en ze daar bij gaan zetten.

Zeker nu het duidelijk is dat in Season 1 ook in de 4e DLC géén levelcap raise komt, (verheug je er niet op dus) is het duidelijk dat ze je alvast reden willen geven je beurs weer op tafel te leggen voor nog meer nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
53KJ3-CK9W5-Z5XB3-T3BJT-969KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Thnx voor de code :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Hallo mensen, ik ben nieuw in dit topic en ook nieuw in Borderlands 2. Heb de game gisteren aangeschaft en ong 45 minuten gespeeld maar ik heb het idee dat het toch leuker is als je met wat mensen samen speelt.

Zijn er mensen hier die een nieuwe game met mij willen starten en vanaf het begin samen willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Gewoon je spel op 'online public' zetten waarbij er vanzelf wat mensen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:08:
Gewoon je spel op 'online public' zetten waarbij er vanzelf wat mensen joinen?
Maar joinen er dan ook echt mensen die ook level 1 zijn? Ik zal het iig even proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
M4DMan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Maar joinen er dan ook echt mensen die ook level 1 zijn? Ik zal het iig even proberen vanavond.
Ja, maar ze kunnen je niet joinen tot dat je de allereerst quest hebt voltooid, maar dat stelt amper wat voor. In mijn ervaring zullen vooral 2e (of meerdere) char spelers je joinen vanaf iets verder. Ik zal het maar even spoilervrij houden denk ik.

==

Gisteren m'n eerste char, een Zer0 weer opgepakt. Ik had em op lvl 46 gedumpt om een Mechro te beginnen. En nu weet ik weer waarom, wat een bagger zeg. Ik snap niet hoe ik uberehaubt zo ver was gekomen met de crappy gear die ik had, maar ik moet zeggen dat ik Zer0's skilltree vergeleken met alle andere 3 beginchars eigenlijk toch wel echt slecht vind. Ja, je kunt zieke crits maken, maar de hele melee tree is toch ook niet echt wat. Als support char is hij wel aardig, maar solo...

En ik dacht dat Mechro fragiel was, maar dan kan je toch nog een stuk beter mee overleven, maar Axton is echt veel prettiger endgame.

Maar goed, is wat de uitdaging een beetje zoek met m'n Axton spelende, die heb ik wel weer hervonden zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Ah, eindelijk iemand die de zer0 flamewar durft te beginnen })

Zer0 in single player is bizar makkelijk, omdat je de enige gear die je nodig hebt krijgt als quest reward: Law en Order of een Rubi en een Love Thumper. Je kan dan eigenlijk niet meer dood, en je kan bizar veel damage doen. Ik wil niet beweren dat zer0 makkelijker is dan andere classes (een class waarbij je niet eens raak hoeft te schieten of in de buurt van je tegenstander hoeft te komen is inderdaad vast een stuk makkelijker), maar je kan wel eenvoudig bosses en super badasses one-shotten (one-shotten met melee klinkt een beetje fout... one-hitten?). Warrior one hit melee only? Zoek op Youtube maar eens op ninjantics ;)

Helaas heeft iemand bij Gearbox het nodig gevonden om zer0 een skilltree te geven waar een tak aan zit die volledig losstaat van de andere taken, en waarvan de zogenaamde game-changer rising ascensi0n waardeloos is. B0re is leuk, want bugged, maar je kan met melee veel meer damage doen dan met die critbonussen uit de snipertree.

Het nadeel van zer0: je hebt niet zo veel aan legendary gear, dus je hoeft er ook niet naar te zoeken. Dat maakt pt2.5 toch een beetje... doelloos.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zer0 is juist mijn favoriete char!

De melee tak gebruik ik totaal niet. Ik steek mijn punten vooral in cunning. Rond rennen met elemental pistols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet vlug even BL2 wat verder gespeeld (heb nu n lvl 28 char) :P Deze game blijft echt boeien. En btw, die Morningstar sniper rifle is echt hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:27
M4DMan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Ook hier nog nul ervaring vwb BL2 online (uurtje LAN niet meegerekend):
Joinen mensen je in je playthrough? Op basis waarvan? En kun je ervoor kiezen bepaalde delen van het spel samen te spelen (zoals Raidbosses)? en wat als ik die nog niet ben tegengekomen, kan ik dan bij iemand aansluiten om te delen in Victory & Loot.... vragen vragen vragen

Ik zal vanavond ook eens rondkijken hoe en wat online (maar hoe laat begon Barca-Real ook alweer?)

Inmiddels level 19 en hoewel ik Zer0 erg tof vind om te spelen, (in het begin veel sniper, zie eerder in dit topic, nu heel veel stealth met shotgun & melee) gaat er zeker nog een 2de 1.0 PT komen. Ik kijk nu al uit naar het half uurtje neurotisch wikken en wegen bij het kiezen van de opvolger..

[ Voor 0% gewijzigd door RHE218 op 30-01-2013 14:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:05:
Zer0 is juist mijn favoriete char!

De melee tak gebruik ik totaal niet. Ik steek mijn punten vooral in cunning. Rond rennen met elemental pistols.
Cunning is ook de beste tak, doordat de kunai (die je unlockt met death blossom, de laatste skill van de cunning tree) ook tellen als melee damage. Dus die kunai krijgen ook alle damage multipliers: 100% melee damage bonus van Law in je hand (of 50% van Rubi, of 200% van rapier, wat je maar wil), 200% damage bonus van counter strike, 45% damage bonus per stack in rising shot, backstab bonus, killing blow bonus... en de roid damage van je schild. Met Rubi in je hand krijg je zelfs de damage die je zo doet terug als heals. Daarnaast geven die kunai ook deathmark en slag, dus je volgende aanval doet extra damage. Met andere woorden: zelfs voordat je Execute gaat gebruiken doe je al veel damage (en krijg je veel heals, in leven blijven is zeker belangrijk), waardoor je al in killing blow range komt als je je Execute gebruikt om uit deception te komen. Maar goed, ik gebruik dat eigenlijk alleen voor bazen aan het einde van een level. De weg daarheen is het als een malle rondrennen door de followthrough speed bonus en met Rubi schieten (en genieten van 5x rising shot stacks en two fang procs).

Als ik nou een paar infinities had zou ik ook wel een build maken met one shot one kill, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Aha, ik speel Zer0 dus helemaal verkeerd...

Heb zo'n beetje alles in Snipe zitten en wat dingen in de Melee tree voor wat heals en daarnaast de reload uit Cunning gepakt.

Heb de melee zooi wel eens geprobeerd, maar vond het eigenlijk niet leuk / sterk, dus daarmee gestopt.

De dmg uit snipers / crits vond ik al niet zo speciaal, ik denk dat Axton uiteindelijk gewoon m'n speelstijl het beste past. Zoals iemand hier al eerder eens schreef, Snipers zijn eigenlijk het sterkste in handen van de Gunzerker, en dan wel vladof / jackobs versies tijdens het gunzerken.

Leuk hoor die 570% bonus van de laatste DLC op een sniper bij crits, maar uiteindelijk valt het nog steeds wat tegen. Ook de head thumper die ik op m'n soldier gebruikte voelt daar beter aan eigenlijk, ja Zer0 doet er meer dmg mee, maar netto gaan er meer tegenstanders neer met de soldier die gewoon een egale dmg boost heeft. Snipen is eigenlijk al makkelijk genoeg in BL2...

Ik ga Law & Order (heb nog lvl 50 en 49 liggen meen ik) in een Cunning Zer0 nog wel even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:05:
Daarnet vlug even BL2 wat verder gespeeld (heb nu n lvl 28 char) :P Deze game blijft echt boeien. En btw, die Morningstar sniper rifle is echt hilarisch :D
Vond The Bane nog leuker... en irritanter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:13:
[...]

Vond The Bane nog leuker... en irritanter :p
Die heb ik ook nog altijd :p
Ik heb 'm op m'n 4de weapon slot staan en gebruik 'm telkens wanneer ik in die fight-for-your-life situatie's terechtkom. Als je blijft schieten met dat ding zijn je laatste 10 kogels super accuraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit is momenteel mijn build (klik voor groter):
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/BL2/th_2013-01-30_00002.jpg

Met deze build gebruik ik vrijwel alleen maar explosive weapons. Dit levert echt super veel damage op.

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/BL2/th_2013-01-30_00003.jpg

Wapens zijn zoals je ziet voornamelijk explosive. Op Moxxi's smg na. Die gebruik ik om health te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, hoe farm je bosses? Ik zou graag Saturn doen opnieuw spawnen (level 30, bij de Arid Nexus - Badlands) maar hij wil niet :(

Oh en: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y9OwTJs.png waarom ik dit spel zo leuk vind :D

Juist even de campaign uitgespeeld, en net op het moment dat ik wil vertrekken van die grote lootpile (jeweetwel, guns overal :p ) zie ik 'n oranje item liggen :D Conference Call is mine bitchez! :9

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:47:
Ehm, hoe farm je bosses? Ik zou graag Saturn doen opnieuw spawnen (level 30, bij de Arid Nexus - Badlands) maar hij wil niet :(
spel verlaten tot het hoofdmenu van het spel en game opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:35:
dit is momenteel mijn build (klik voor groter):
[afbeelding]

Met deze build gebruik ik vrijwel alleen maar explosive weapons. Dit levert echt super veel damage op.

[afbeelding]

Wapens zijn zoals je ziet voornamelijk explosive. Op Moxxi's smg na. Die gebruik ik om health te stelen.
Wat nu volgt is opbouwende kritiek of een verbetersuggestie :)

-Ik zie dat je speelt met een (gefixte, nice) terra mod. Waarom stop je niet een enkel puntje in de twee skills die je nu niet gebruikt? Counterstrike kan handig zijn (zeker als je met kunai speelt, maar dat is het volgende punt), maar de extra health van iron hand is altijd nuttig. Oh ja, en melee bonus ;) Als je dat zonde vind van de punten (je mist eigenlijk maar 1 puntje in Iron Hand, je kan namelijk een punt uit Fast Hands halen en in Counterstrike stoppen) dan zou je ook een andere class mod kunnen proberen. Een Professional zou bij je build passen: Two Fang, Killer en Ambush.
-Waarom geen Death Blossom? Het geeft je wat te doen tijdens Deception, en je damage output wordt veel en veel groter. En je kan gelijk gebruik maken van die punten in Counterstrike en Iron Hand.
-Probeer eens te respeccen met punten in Followthrough. Ik vind de leukste Zer0 skill. Niet de beste, maar als een gek rondrennen is leuk. Grim is ook gewoon goed (tenzij je met roid shield speelt) en verhoogd je survivability. Vooral leuk als je een Stalker class mod hebt: Rising shot, Followthrough en Counterstrike. Dat past perfect bij een pistol speler! Tenzij je een Infinity pistol hebt en met One Shot One Kill speelt, maar die heb je zo te zien niet...
-Je build is niet zo goed tegen bazen, want dan triggert je Killer en andere kill skills niet. Je kan ook alleen healen met Innervate. Probeer een Rubi te bemachtigen (uit een sidequest, bewaar een savegame want je wil farmen), dan heb je een alternatieve manier om te healen. Ik heb nog nooit een explosive Rubi gezien trouwens.
-Een explosion relic geeft ook een buff aan je kunai
-B0re is wel gewoon goed, vooral tegen Bunker en Constructors enzo. Maar je speelt niet echt als sniper (je hebt er niet eens een standaard equipped), dus misschien niet eens de moeite.
-Ik zou zo respeccen: http://talent.87bazillion...1000041055104510100000000. Dan heb je zelfs twee punten over. Je kan ook Ambush en Fearless wisselen.

Als je wat anders wil, probeer dit: http://talent.87bazillion...0000014055104510550510100, bij voorkeur met Stalker mod. Niet het sterkst, wel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow, heel verhaal. Ik zal het binnenkort eens rustig doorlezen en dan reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

-B0re is wel gewoon goed, vooral tegen Bunker en Constructors enzo. Maar je speelt niet echt als sniper (je hebt er niet eens een standaard equipped), dus misschien niet eens de moeite.
Ben het met de rest van je verhaal best eens, maar deze snap ik niet helemaal. B0re vind ik juist bij wapens die wat meer schieten handiger dan bij snipers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shabbaman, speel je op de pc of op console? indien pc, keertje samen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ben nu begonnen met die True Vault Hunter-mode, is het dan verstandig sidequests te doen? Of gewoon terug main story uitspelen en ondertussen levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de sidequests zou ik voor het laatst bewaren, omdat als je lvl 50 bent alle rewards ook lvl 50 zijn. En daar zit heel leuk spul tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Guys Ik moet nu naar Arix Badlands en het probleem is dat ikzelf al Level 50 ben en mijn vijanden boven de 50, terwijl de missie level 48 is ??? |:( . Ik dacht ik doe ff wat onnozele side-quests om lekker 50 te zijn en wat makkelijker levels clearen........nooit gedacht dat ze meteen mee zouden uplevelen.

Ik ga min 10x dood voordat ik een level uitspeel. Ik heb ook amper goede Level 50 wapens, enige idee hoe ik zonder mijn kostbare side-quests toch wat goede wapens + shield (huidige 44) kan krijgen.

Of iemand moet zo vrijwillig zijn om wat te delen (xbox 360) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Patriot schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:58:
[...]

Ben het met de rest van je verhaal best eens, maar deze snap ik niet helemaal. B0re vind ik juist bij wapens die wat meer schieten handiger dan bij snipers...
Eigenlijk meer in de zin dat je wel raak moet kunnen schieten om er wat mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Guys, Ik ben eruit met mijn slechte gear.

Gisteren ff xbox live gold weer aangeschaft meteen deze site gevolgd: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2955412
Alle Shift codes ingevuld en kreeg meteen totaal van 10 keys. Vervolgens kreeg ik geweldig gear!!!
Gruwelijke snipers, maar vooral de E-Tech plasma SMG en Assault.

Dus voor de andere die geen Gold abonnement hebben, koop de goedkoopste vul de Shift codes in en je kunt weer met gerust hart verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik geloof dat ik een golden key heb, maar ik heb geen borderlands 2 :P

WJKBJ-B6FCX-X63JJ-TJBT3-T3HCH

Degene die 'm wil shiften, here you go!

*edit* En hij is weg

[ Voor 9% gewijzigd door Mu.siQ op 05-02-2013 10:58 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
Mu.siQ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:49:
Ik geloof dat ik een golden key heb, maar ik heb geen borderlands 2 :P

WJKBJ-B6FCX-X63JJ-TJBT3-T3HCH

Degene die 'm wil shiften, here you go!
Bedankt! Het waren er zelfs 5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
spoiler:
Ik was net aan het farmen dmv het killen van mcnally, die dropt als legendary een Hammerbuster.
Na wat proberen gisteren zo'n ding gekregen, dus vandaag weer even gedaan aangezien ik graag moxxi's good touch wil (al 25.000 gegeven maar nog niks helaas) .
Nu dropt hij gewoon opnieuw zo'n Hammerbuster, wel met 7xx dmg ipv 900 maar toch 12.000 waard.

Ik zit trouwens aan de max van backpack upgrades en ben benieuwd of je ook maar max 6? x ammo kunt upgraden. Zou wel onhandig zijn mocht je echt ver komen en je lievelingsammo niet vind.

Ik ben nu lvl 26 Axton en heb als "beste" corrosive smg een ding met 79 dmg.
Wel weer een pistool met 270 oid, maar waarom nu weer geen smg?
Is dat zo speciaal?

Ohja, Statuesque is echt moeilijk imho. Die andere missies in Opportinuty zijn wel goed te doen.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Statuetesque is inderdaad lastig. Je kan die quest heel makkelijk halen door de constructor simpelweg niet te begeleiden, dan wordt hij namelijk ook niet aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:52:
Statuetesque is inderdaad lastig. Je kan die quest heel makkelijk halen door de constructor simpelweg niet te begeleiden, dan wordt hij namelijk ook niet aangevallen.
lol, serieus? :+

Dat is toch gewoon een bug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Ik ben vorige week met dit spel begonnen nadat het ergens een daily deal was, en wat een geweldig spel, de humor, de stijl, de wapens, de scenery, het is gewoon allemaal goed :D

Ben samen met een kameraad bezig waar ik Axton ben en hij Salvador en een solo game waar ik Zer0 ben, met z'n 2en is het af en toe al behoorlijk intens, iemand hier ervaring met een 4 ( of meer ) player game ? en kun je dan meerdere keren dezelfde class kiezen eigenlijk ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Zethiel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:26:
Ik ben vorige week met dit spel begonnen nadat het ergens een daily deal was, en wat een geweldig spel, de humor, de stijl, de wapens, de scenery, het is gewoon allemaal goed :D

Ben samen met een kameraad bezig waar ik Axton ben en hij Salvador en een solo game waar ik Zer0 ben, met z'n 2en is het af en toe al behoorlijk intens, iemand hier ervaring met een 4 ( of meer ) player game ? en kun je dan meerdere keren dezelfde class kiezen eigenlijk ?
Ja, het aantal coop spelers in de game bepaald de sterkte van de AI. Dus met 4 man kan je dus ook wat meer tegenstand verwachten. Het maakt niet uit welke class je neemt, als je met 4 man als gunzerker wilt gaan spelen dan is dit mogelijk :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Met een beetje goed ingespeeld 4 speler team is het spel bijzonder makkelijk maar nog wel leuk te spelen. Met z'n 2e voor de eerste keer erdoorheen is het leukste denk ik ja, vooral items aan elkaar overgeven, geld is niets waard in deze game.

Pak lekker zo vaak als jullie kunnen die golden keys mee, rond lvl 34-40 PT2 is het anders erg lastig opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
djunicron schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:56:
Met een beetje goed ingespeeld 4 speler team is het spel bijzonder makkelijk maar nog wel leuk te spelen. Met z'n 2e voor de eerste keer erdoorheen is het leukste denk ik ja, vooral items aan elkaar overgeven, geld is niets waard in deze game.

Pak lekker zo vaak als jullie kunnen die golden keys mee, rond lvl 34-40 PT2 is het anders erg lastig opeens.
Doen we, ik heb op de borderlands wiki een pagina gevonden waar nog behoorlijk wat werkende codes opstonden, dus ik heb er nu nog ongeveer 20 :p ( http://borderlands.wikia.com/wiki/Golden_Key )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Zethiel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:01:
[...]

Doen we, ik heb op de borderlands wiki een pagina gevonden waar nog behoorlijk wat werkende codes opstonden, dus ik heb er nu nog ongeveer 20 :p ( http://borderlands.wikia.com/wiki/Golden_Key )
Zou het aardig vinden als je ook even vertelde welke er nog werken :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:36:
[...]

Zou het aardig vinden als je ook even vertelde welke er nog werken :D.
Alleen de 2 waar expired bij staat werkten niet geloof ik, maar met Ctrl c / Ctrl v ben je zo klaar met controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag een lvl 50 love thumper gekregen en een lvl 43 rubi voor mijn Zero.
Nu snap ik waarom mensen deze combo zo krachtig en overpowered vinden. Ik maai alles vrij rap neer. Met m'n axton ga ik een lvl 50 rubi proberen te krijgen voor m'n zero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Gisteren, geprobeerd met de Moonlight Glitch een Conference Call te bemachtigen, maar blijkbaar hebben ze dat gepatched. Ik kreeg geen een legendary wapen. Heb er 4u aan gespendeerd, maar geen geluk :(.

Iemand nog tips om een CC te farmen, of wellicht te ruilen tegen vette E-Tech wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moonlight Glitch? Wat houdt dat in?

Ik zoek overigens (PC) nog steeds een lvl 50 infinity (lvl 49 mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
pdebie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:46:
Moonlight Glitch? Wat houdt dat in?

Ik zoek overigens (PC) nog steeds een lvl 50 infinity (lvl 49 mag ook)
Het is niet echt een Glitch, maar iets vergelijkbaars met het dupliceren van wapens.

Je bent op het punt om de warrior te doden (moonlight raket knop indrukken).
Je nodigt iemand uit (lokale 2e speler in mijn geval met hele lage lvl) hij drukt op de knop en loot alles in zijn backpack. Hij saved en jij gaat naar de dashboard (dus game afsluiten zonder op te slaan alf+f4).

Dit kun je dus 100x herhalen zonder dat je saved terwijl je andere speler wel saved en de loot pakt. Alleen voorheen kreeg je dus alle loot alsof je de warrior doode nu krijg je hooguit 2/3 paarse items en geen oranje legendaries meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Ben nu level 34 (TVHM) en bij die bloodshot basis (Zonet Badmaw verslagen). En holy shit, telkens moet ik vechten tegen level 35 tot 39 dudes, ik ben al de helft van m'n geld kwijt met respawen... Hoe kan k nu een paar levels omhoog gaan zonder sidemissions te doen? Of zijn er sidemissions die je wel kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:26:
Hmmm... Ben nu level 34 (TVHM) en bij die bloodshot basis (Zonet Badmaw verslagen). En holy shit, telkens moet ik vechten tegen level 35 tot 39 dudes, ik ben al de helft van m'n geld kwijt met respawen... Hoe kan k nu een paar levels omhoog gaan zonder sidemissions te doen? Of zijn er sidemissions die je wel kan doen?
Je zal wel side-missies moeten doen, anders ga je te vaak dood.
Je kunt alle side-missies doen die groene of geen items hebben. Je krijgt dan veel xp en level je goed up.
Ik heb ook sommige blauwe gedaan die ik toch niet zou gebruiken, zoals shields/skins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K thnx voor de tip :p
Nog 1 vraagje: als je "vraagt" om meer info van zo'n sidemission, maar 'm nog niet accepteerd, blijft deze dan op het niveau waar je er om hebt gevraagd of niet?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:39:
K thnx voor de tip :p
Nog 1 vraagje: als je "vraagt" om meer info van zo'n sidemission, maar 'm nog niet accepteerd, blijft deze dan op het niveau waar je er om hebt gevraagd of niet?
Nope, dus je kunt gerust elke missie even openen ipv accepteren (anders weet je niet welke welke is toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shazada schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:55:
[...]

Nope, dus je kunt gerust elke missie even openen ipv accepteren (anders weet je niet welke welke is toch)
Wiki? :p
Maar thnx iig voor de tip ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Je kan ook wel levellen door de DLC te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:12:
[...]
Wiki? :p
Maar thnx iig voor de tip ^^
Google 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:43:
Je kan ook wel levellen door de DLC te spelen.
Maarja, die speel ik liever met level 50 zodat ik de rewards ook van level 50 krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je in PT1 alle DLC's afrond, zou je denk ik wel lvl 50 moeten kunnen worden. En anders flink de warrior farmen om het af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
pdebie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:00:
als je in PT1 alle DLC's afrond, zou je denk ik wel lvl 50 moeten kunnen worden. En anders flink de warrior farmen om het af te ronden.
Nou dat denk ik niet... De DLC's op PT1 stand zijn lvl 35 content, dat betekend dat je als je zelf lvl 45-49 bent je nog maar 2-4 xp per kill krijgt, misschien eens 10-20 voor speciale mobs.

Ik heb laatst met een lvl 49 iemand geholpen die eind PT1 zit, ik kreeg werkelijk geen pixel op m'n balkje aan blauw erbij na een uurtje spelen. Ook een lvl 37-er helpen in PT2 zet totaal geen zoden aan de dijk.

Natuurlijk is het wel zo dat je de 1e char PT2 lvl 38-45 kan doen in een DLC, gezien die gewoon meeschaald op PT2, dan is het de moeite wel. Alleen je quest rewards zijn dan niet maximaal, er zijn een aantal dingen die je dus beter nog niet kan doen vóór je lvl 50 bent in de DLC's. Eigenlijk met name in de 1e DLC, een lvl 50 Sandhawk = win om maar iets te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Maarja, die speel ik liever met level 50 zodat ik de rewards ook van level 50 krijg :p
Gewoon de bar blitz in Pete's bar een paar keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu vlug eventjes alle DLC's aan het installeren dan :P

En ik vern**k het weer. Borderlands 2 has stopped working...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zit wat in. Op pt1 schalen de vijanden niet mee inderdaad.
Maar zonde om een sidequest te moeten voltooien op lager lvl. Dan moet je nu al eigenlijk weten welke wapens je lvl 50 wilt. Dat is vrijwel ondoenlijk, omdat er steeds nieuwe builds bedacht worden.

Vandaag overigens 2 uur de infinity geprobeert te farmen. Dat ding is onmogelijk om te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

pffff. Ben op lvl 50 de warrior aan het farmen voor een CC. Maar hij dropt helemaal geen legendary's. Ben al een uurtje of drie bezig geweest.. What a waist of time...

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
el-jorge schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:39:
pffff. Ben op lvl 50 de warrior aan het farmen voor een CC. Maar hij dropt helemaal geen legendary's. Ben al een uurtje of drie bezig geweest.. What a waist of time...
Ik ga eerst de Bee Shield farmen en daarna opnieuw de Warrior. Heb je al een lvl 50 Bee Shield dan?
Ik denk eraan om zelfs mijn Xbox chache te legen, zodat ik geen gepatchte shit meer heb en sneller de Warrior kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een andere mogelijkheid om aan de Conference Call op de pc-versie van Borderlands 2 te komen is door middel van de savegame via http://www.reddit.com/r/B..._let_you_farm_the/c6qdrjx. Kwestie van de samegame opslaan in My Games\Borderlands 2\WillowGame\SaveData\%SteamUserID% en die dan opstarten. Zodra je een Conference Call hebt dan sla je die op in een van de banks (Claptrap's Place of bij Claptrap in Sanctuary) en dan kan je met je eigen character de Conference Call bij de betreffende bank ophalen. De savegame heeft mij aan een CC geholpen nadat ik de mijn eerste CC per ongeluk dropte op het moment dat een co-op game werd afgesloten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ohjah, dat werkt natuurlijk ook...

In dat geval heb ik nog wel een CC, Infinity, Flakker, Herald, Vlad, Bee, Corrosive Sandhawk en wat niet meer in een save... Of nog makkelijker, ik kan natuurlijk even ingame die handel droppen en m'n save herstellen.

Maareh, krijg je daar geen gelazer mee? Dat is immers dupliceren van items?

Bee kan trouwens net als andere legendaries "item of the day" zijn; ik heb de Bee van m'n Mechro in Sanct voor 220k uit de automaat getrokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Is het dan niet makkelijker om een savegame editor te gebruiken? Er is een goed werkende heel uitgebreide save game editor beschikbaar. Zelf alleen gebruikt om van class te wisselen maar je kan er alles mee bewerken.

[ Voor 8% gewijzigd door Pred87 op 07-02-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:30:
Ohjah, dat werkt natuurlijk ook...

In dat geval heb ik nog wel een CC, Infinity, Flakker, Herald, Vlad, Bee, Corrosive Sandhawk en wat niet meer in een save... Of nog makkelijker, ik kan natuurlijk even ingame die handel droppen en m'n save herstellen.
Ik heb wel interesse in een Infinity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Hmm, nog steeds geen cc. Ben op terramorphous over gegaan. Maar die krijg ik allee niet dood. Heb overigens al wel een bee. Icm met een sandhawk wel fijn. Maar terramorphous solo. Pfffff, kom niet verder dan die beam tentacles

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook niet als je op de glitch-plek gaat staan?
spoiler:
Achter dat rotsblok vlag bij de in- en uitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Of ik ga niet goed staan, maar ik wordt daar ook geraakt door die rotsen en beams.
Ow ik zie het al, maar dan moet je met meerdere zijn. Ik speel solo

[ Voor 30% gewijzigd door el-jorge op 08-02-2013 09:35 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee voor die glitch hoef je niet met meerdere te zijn. Ik denk dat je niet goed staat.
Die beams en die rotsen raken je inderdaad ook op die plek. De glitch biedt allen bescherming tegen klappen van terramorphous en die pijlen die hij schiet. Die rotsen moet je wel even ontwijken.

Als hij dichterbij komt (links van je), moet je bij die plek weg en naar de verhoging lopen waar de deur van de uitgang zit. Daar kan hij je niet raken.

De beams kan je het beste uitschakelen met een Moxxi fire gun (heeft mijn voorkeur) en dan te mikken op de 'ogen' in de tentakels.

Speel je op de pc? Voeg me anders toe op steam (nick staat in mijn signature, account = pdebie). Ik heb morgen denk ik wel even tijd om het je te laten zien.

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 08-02-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ik speel op de ps3. Ben alweer verder gekomen. Ga nu constant bij die fire tentacles dood.

Ben er maar even mee opgehouden. Heb wel een tactic gezien met een goede shotgun. Maar heb al zeker 4 uur de warrior proberen te farmen, maar krijg maar geen conference call.

[ Voor 49% gewijzigd door el-jorge op 08-02-2013 20:08 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu Captain Scarlet's DLC geïnstalleerd en ben er echt tevreden mee :p Die nieuwe bootjes zijn geniaal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Hier een code voor 5 golden keys,deze zijn tot morgen geldig :)

PC C3CBT-RC3XW-9WF33-BTJ3T-SB99J

XBOX C3CTB-XK695-33Z3R-W6BTB-XJC36

PS3 53WBJ-T6Z5B-WWWCJ-HBKBB-THTR6

[ Voor 50% gewijzigd door Zethiel op 09-02-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Wat een k-zooi. Alweer 3 uur bezig geweest om terramorphous te killen zonder resultaat.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat voor wapens gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Sandhawk icm bee en als die leeg is een shotgun. Had gister nog een superklein balkje over kwam helaas positioneel verkeerd uit, was in no time dood door 2 van die tentacles. Vervelend is dat ze dan gelijk afnokken, kans op second wind ook weg....

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eens kijken of je een goeie fire smg van moxxi kan krijgen. Daarmee heb je die tentakels (mikken op de 'ogen') zo neer. En je krijgt er nog health van ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Die heb ik. Ik gebruik de sandhawk omdat die veel damage doet. Maar zal het eens met moxxi's good touch proberen.

Edit Eindelijk gelukt......

[ Voor 12% gewijzigd door el-jorge op 11-02-2013 23:50 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Argh, eindelijk als level 30 Zero The Warrior afgemaakt. Zit ik vast in zijn lichaam :(.
Lekker weer... Geen mogelijkheid om de loot te pakken te krijgen dan opnieuw de game te starten :(.
Dan maar weer een tweede keer vechten. Waarschijnlijk mis ik nu wat speciale loot van Jack :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:41:
Die heb ik. Ik gebruik de sandhawk omdat die veel damage doet. Maar zal het eens met moxxi's good touch proberen.

top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
el-jorge schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:41:

over die "moxxi's good touch";
Ik lees dat het minder zou moeten kosten om de "Bad Touch te krijgen. Is dat ook jullie ervaring? En begint de teller voor de good touch opnieuw zodra je de bad touch hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe bedoel je? aan geld wat je in het potje moet gooien?

Geen idee, ik krijg al eeuwen geen bad touch meer. Alleen nog maar Good Touches.
En ik heb al heel wat geld in dat potje gegooid. Daar kan ze een compleet nieuwe underdome van bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
pdebie schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:50:
hoe bedoel je? aan geld wat je in het potje moet gooien?

Geen idee, ik krijg al eeuwen geen bad touch meer. Alleen nog maar Good Touches.
En ik heb al heel wat geld in dat potje gegooid. Daar kan ze een compleet nieuwe underdome van bouwen!
Excuus, ja ging me inderdaad om de hoeveelheid het geld dat je moet tippen.. Ik had gelezen/begrepen dat 1 van de 2 me tussen de 10K en 20K gaat kosten en de ander tussen de 20K en 50K, dus ik dacht "ik maak er gewoon 1 lange sessie van" en dan heb ik beide wapens na verloop van tijd... maar ik begrijp dat dat niet per definitie gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
RHE218 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:06:
[...]

Excuus, ja ging me inderdaad om de hoeveelheid het geld dat je moet tippen.. Ik had gelezen/begrepen dat 1 van de 2 me tussen de 10K en 20K gaat kosten en de ander tussen de 20K en 50K, dus ik dacht "ik maak er gewoon 1 lange sessie van" en dan heb ik beide wapens na verloop van tijd... maar ik begrijp dat dat niet per definitie gaat gebeuren...
Wanneer zou je die wapens eigenlijk moeten krijgen, ik het het dit weekend getest door 10k te tippen maar er gebeurde helemaal niks, of heb ik iets over het hoofd gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is niet precies 10k. Het kan ook 13k zijn of soms zelfs 100k. Dat verschilt echt per keer.

Zal vast wel een systeem in zijn, maar ik heb ook wel eens ruim 200k er in gegooid en toen kreeg ik een good touch (terwijl ik de bad touch wilde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ik heb begrepen dat je de bad touch maar één keer krijgt, en de good touch opnieuw blijft komen. Ik kreeg de bad touch aan het begin van pt.1 daarna heb ik alleen nog maar good touches gezien.

ik heb uiteindelijk gewoon de sandhawk icm met een torgue shotgun en Assault Rifle gebruikt om Terramorphous te verslaan.

Wat mij ook opvalt dat er mensen zijn die alle karakters tot lvl50 geleveled hebben. Hoe krijgen ze dat voor elkaar...
Ik ben in november met Axton begonnen en ben sinds een maand level 50. Heb in pt.1 alles gespeeld incl sidequests. Ben nu de dlc aan het spelen en kan bijna alle sidequests nog op de TVHM spelen. Ik ben dus nog wel even bezig, aangezien ik nu niet altijd quests aan het spelen ben, maar probeer raid bosses te verslaan, en aan het farmen ben voor orange gear.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:11:
Ik heb begrepen dat je de bad touch maar één keer krijgt, en de good touch opnieuw blijft komen. Ik kreeg de bad touch aan het begin van pt.1 daarna heb ik alleen nog maar good touches gezien.
Ja ik dus ook. Mooi balen, want ik kan wel een health stealing corrosive SMG gebruiken :+
el-jorge schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:11:
Wat mij ook opvalt dat er mensen zijn die alle karakters tot lvl50 geleveled hebben. Hoe krijgen ze dat voor elkaar...
Veel gamen denk ik en veel in groepjes spelen. Meer spelers = meer vijanden = meer xp.

Ik kom ook niet veel aan spelen toe, maar pik af en toe wel een uurtje mee.
Ik heb nu 1 karakter (Zero) lvl 50, 2 stuks (Axton, Maya) in de lvl 30-reeks en 1 (Mechro) in de lvl 20 reeks.

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 13-02-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 17:12
Sinds vorige maand speel ik borderlands 2. Wat een vette game!
Gisteren level 49 aangetikt maar ook een hele rare game gespeeld.

Een vriend van me is al level 50 en we speelden in zijn game. Het rare is dat we bijna alleen maar legendary lvl 50 items vonden... Is dat normaal vanaf level 50? ik heb nu m'n hele bank en backpack vol staan met legendary's... (orange items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is heel raar inderdaad, de drop-rate is niet zo hoog van legendaries.
Had je vriend niet een of andere mod draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
Dat klinkt als cheaten en hij is behoorlijk anti cheat...

In een paar uur tijd ook van 2000000 naar 8000000 gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar je zegt bijna alleen maar legendaries.
Je bedoelt alleen bij de baasjes neem ik aan?

Want normale mobs (op een kleine enkeling als chubby raks bijvoorbeeld) droppen geen legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Hij heeft vast meegespeeld met iemand anders die die cheat aan had staan. Vervolgens is hij geïnfecteerd geraakt en nu jij meespeelde krijg jij ook legendaries. Google maar eens wat, want ik weet het fijne er ook niet van, alleen dat het een soort 'virus' is.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Heefdt iemand een goede Axton build?

Ik ben nu wel tevreden hoor, maar als ik zo over mechro en zero lees, moeten er ook voor axton kiler build zijn.

Bij voorbaat dank.
Ben btw lvl 27

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
Anthirian schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:07:
Hij heeft vast meegespeeld met iemand anders die die cheat aan had staan. Vervolgens is hij geïnfecteerd geraakt en nu jij meespeelde krijg jij ook legendaries. Google maar eens wat, want ik weet het fijne er ook niet van, alleen dat het een soort 'virus' is.
Hmm lekker dan... In mijn eigen spel die ik later speelde had ik het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koos2009 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:29:
Heefdt iemand een goede Axton build?

Ik ben nu wel tevreden hoor, maar als ik zo over mechro en zero lees, moeten er ook voor axton kiler build zijn.

Bij voorbaat dank.
Ben btw lvl 27
Er staat op youtube een video met een leuke Guerilla build.
Die gebruik ik en is erg sterk.

Tevens nu bezig met het uitspelen van de pirates DLC op PT2.5. Ik wil Hyperius gaan farmen voor z'n Sledge Shotgun en voor Serraph crystals.

Best pittig nog wel. Die piraten zijn verdomde snel soms.

[ Voor 31% gewijzigd door PdeBie op 13-02-2013 21:44 ]

• el-jorge

el-jorge

Grappig, ik heb uit mijzelf een bijna zelfde build gemaakt. Ik heb alleen de punten van laser sight bijna allemaal in grenadier gestopt. (granaten zijn cool, en met een stuk of 12 kan je een heleboel schade aanrichten).

Gister bezig geweest met farmen, en ben nu de Veruc AR en de Lyuda sniper rijker. Ben nu op zoek naar een betere granaat, en een betere shotgun. Beiden die ik nu heb gebruik ik al best lang en ben wel toe aan wat nieuws. Heb geprobeerd de Warrior te farmen voor de CC. Maar heb hem al zeker 50x afgemaakt maar geen CC gezien.

Vanavond maar eens boow bewm farmen voor een legendary granaat. Shotgun ben ik nog niet helemaal uit.

[ Voor 49% gewijzigd door el-jorge op 14-02-2013 12:05 ]

Spielerei...

Pagina: 1 ... 37 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.