Walance schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:29:
Je kunt overal goede wapens uit krijgen, overal heb je daar een kleine kans voor. Bij sommige plekken heb je meer kans dan bij anderen. Alleen komen er bij WC's geloof ik gewoon nooit wapens, alleen amunitie en geld.
Bij die Dixies zitten vaak wapens in de deur, daar doelde ik eigenlijk op... de witte potten heb ik inderdaad alleen nog maar cash en ammo uit gehaald..
Overigens
Gisteren een deel van mijn eigen vragen en jullie antwoorden ervaren... Een maatje van me is (via splitscreen for old times sake) een tijd meegelopen om samen wat gespuis over de border te helpen. Hij is wel met een nieuw karakter begonnen terwijl ik met mijn bijna level 10 verder ging... En dan merk je dat de wapens wel meeschalen maar gewoon net onder je level blijven zitten (met hier en daar een uitzondering).. Ieder wapen dat we onderweg tegenkwamen bracht mij aan het twijfelen om het wel of niet te mee te nemen, maar voor die vriend was ieder wapen te "zwaar", zijn level was nog niet toereikend om die wapens te kunnen gebruiken... Grappig om te zien en eigenlijk dus best sterk uitgewerkt in de game..
Daarnaast 1 van de gouden sleutels ingeleverd en ik kreeg 2 (is dat normaal ?!) wapens uit die kist, een Purple Shotgun & Blue SMG, met siginificant betere stats dan ik op dat moment aan vergelijkbare wapens had..
Ik ga nu wel die sleultels koesteren en mezelf heel af en toe een cadeautje gunnen...
edit
djunicron schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:59:
..
Ondertussen een lading van 23 golden keys nog over, denk iets van 12 gebruikt over al m'n chars. Best irritant dat als je die drops van char naar char wilt brengen, je ze uit je bank moet halen en ze dan naar het doorgeef luik per 4 moet brengen. ..
Ik kon gisteren heel makkelijk de wapens wisselen tussen de twee karakters in splitscreen.. Is het niet mogelijk om met je verschillende kararkters te co-open en dan ingame die swap te doen, of is dat een hele domme vraag?
[
Voor 16% gewijzigd door
RHE218 op 20-12-2012 11:12
]