Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mwa ik weet een grotere ergenis, stell je bent corroded of je staat in de fik, sloopt net de laatste vijand en door de DoT ga je alsnog neer, zonder twijfel mijn ergste frustatie in het spel.

De nerf van The Bee vind ik eigenlijk nog reuze meevallen, m'n Siren blaft nog atlijd overal doorheen, alles met een beetje hoge RoF is nog atlijd briljant. Ook aparte wapens zoals Fibber, Shredifier, White Death (eigenlijk alles dat extra pellets maakt zonder dat het "standaard" is) kan nog altijd de Bee "misbruiken".

Mensen gaan gewoon op zoek naar wat werkt zeg maar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Bleh, toen was mn savegame weg.. volgens steam 75 uur gespeeld en kan nu weer vanaf 0 beginnen... als ik dat al doe. Zat eraan te denken om de season pass nog te kopen, maar nu doe ik dat denk ik niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:23:
Bleh, toen was mn savegame weg.. volgens steam 75 uur gespeeld en kan nu weer vanaf 0 beginnen... als ik dat al doe. Zat eraan te denken om de season pass nog te kopen, maar nu doe ik dat denk ik niet meer ...
Geen steam cloud aan staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Jawel... hoe kan ik checken of daar wel een savegame staat.. en dat niet is overschreven door mijn blanco/niet bestaande savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:34:
Jawel... hoe kan ik checken of daar wel een savegame staat.. en dat niet is overschreven door mijn blanco/niet bestaande savegame?
Als die niet matched met de savegame op je pc dan krijg je als het goed is een melding met de vraag welke je wilt laden (de ander wordt dan met die overschreven). Dat heb ik in elk geval een aantal keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Pfff... gisteravond was ik bezig met Piston's blimp, en ik sta een beetje om me heen te kijken (lekker handig) en voor ik het doorhad was ik dood. Spawn ik echter helemaal beneden waar de quest met die buzzards begint :( Blijkbaar had ik dus alle savelocaties gemist ofzo. Maar goed, vanaf daar kon ik de blimp makkelijk snipen, al was het maar goed dat er een ammo vendor stond: volgens mij heeft het me 500 kogels gekost. Wel een beetje sneu leveldesign.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Xesxen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:04:
33 keys ondertussen. Nog 10.5 level(s) te gaan voordat ik ze ga gebruiken :)
Ik ben level 45 nu, en gebruik vanaf level 40 er elke keer 1 of 2, zitten toch dingen bij die je meerdere levels kan gebruiken. Ik heb er nu nog 16 over. Dus als ik level 50 ben heb ik er dan nog een stuk of 10!

Ben trouwens in Pt2 alleen de hoofdmissie aan het spelen, maar ben nu toch onderleveled. De hoofdmissie is level 46, en ben nu zelf 45 (was 44), dus ben maar side-missies gaan spelen om te levelen. Wou eigenlijk alles side-missies op level 50 doen, maar dat gaat dus niet lukken.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:51
Hahaha lvl 45, damn ik heb dus nog even te gaan met mijn leveltje 9 (niet lachen mensen, bijna level 10!!!)

Sinds gisteren dus in het bezit van 7 Golden keys (2 voor shift aanmelding?!, en 5 vanwege de twittercode in het weekend) en ik ga er gewoon heel dapper 1 van gebruiken vanavond als ik die chest kan vinden. Ik heb de fasttravel van Sanctuary wel gevonden maar geen Golden-Loot-Chest in de buurt gezien. Nu kijk ik wel vaker niet verder dan mijn neus lang is, dus straks maar even rustig rondkijken..
Ik weet dat ik beter kan wachten tot ik wat hoger ben in level (omdat de wapens dan ook beter zijn) maar ik heb het idee dat de wapens die ik nu tegenkom onderweg nauwelijks verbeteren (first check -> wat levert die op als ik hem verkoop), en als ik een wapen uit de kist trek, kan ik dat afzetten tegen wat ik onderweg vind

Want

Ik word gek van die massa's wapens onderweg!! Veel zijn er minder dan ik al heb (tot nu toe) maar ik heb de dwangmatige afwijking dat ik alles wil vergelijken om maar niets te missen..
Maar omdat ik vaak tot de conclusie kom, dat wat ik heb beter is dan wat ik vind, had ik ook de volgende 3-in-1 vraag:
Bestaat er een kans dat ik een echt goed wapens uit die pleepot trek, of dienen die wapens slechts als cash generators bij de vending machines, en kan ik dus alleen echt goede wapens bij eindbazen en in winkels verwachten?

Thanks

Ps
Hebben ze het "golden keys" genoemd omdat je een xbox live gold abbo nodig hebt om ze te incasseren of is dat puur toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je kunt overal goede wapens uit krijgen, overal heb je daar een kleine kans voor. Bij sommige plekken heb je meer kans dan bij anderen. Alleen komen er bij WC's geloof ik gewoon nooit wapens, alleen amunitie en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Ik denk dat toeval is idd :P Ze heten op de PC en PS3 ook golden keys en zijn voor een golden chest ;)

Overigens houdt IGN een lijstje bij qua golden keys en welke nog active zijn. Wel handig als je er een paar nodig hebt en niet alle kanalen langs wilt gaan (Twitter, FB, Claptrap webseries etc.)

http://www.ign.com/wikis/...iFT_Codes_and_Golden_Keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Is het ondertussen al duidelijk wanneer ze met volgende DLC gaan komen? M'n axton heb ik nu naar lvl 40 gebracht, maar wegens desinteresse in de main line denk ik dat ik en met een editor maar naar 50 ga knallen en de beide DLC's nog maar eens ga spelen.

Ondertussen een lading van 23 golden keys nog over, denk iets van 12 gebruikt over al m'n chars. Best irritant dat als je die drops van char naar char wilt brengen, je ze uit je bank moet halen en ze dan naar het doorgeef luik per 4 moet brengen. Veel beter dan hoe het in BL 1 moest hoor, maar ik had liever de normale upgradebare bank als universeel gezien. Gelukkig kan je in Claptraps huis lekker snel tussen beide wisselen, heeft die plek tenminste ook nog een functie.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Er zijn vanacht weer golden keys gepost op de twitter van Randy Pitchford, het is wel al 9 uur geleden dus ik heb geen idee of ze nog werken.

"One key per code, one redemption per account. Thousands of keys with these codes - should last a few hours or more."
PS3: WTK33-HFR53-JWKKT-SJCB3-CZ3X3
PC: KJCJ3-XKJKK-5XBBJ-TBTBB-W9HZH
X360: K3CBJ-3WBTF-F96J6-WF33B-KJS5W

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:51
Walance schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:29:
Je kunt overal goede wapens uit krijgen, overal heb je daar een kleine kans voor. Bij sommige plekken heb je meer kans dan bij anderen. Alleen komen er bij WC's geloof ik gewoon nooit wapens, alleen amunitie en geld.
Bij die Dixies zitten vaak wapens in de deur, daar doelde ik eigenlijk op... de witte potten heb ik inderdaad alleen nog maar cash en ammo uit gehaald..

Overigens
Gisteren een deel van mijn eigen vragen en jullie antwoorden ervaren... Een maatje van me is (via splitscreen for old times sake) een tijd meegelopen om samen wat gespuis over de border te helpen. Hij is wel met een nieuw karakter begonnen terwijl ik met mijn bijna level 10 verder ging... En dan merk je dat de wapens wel meeschalen maar gewoon net onder je level blijven zitten (met hier en daar een uitzondering).. Ieder wapen dat we onderweg tegenkwamen bracht mij aan het twijfelen om het wel of niet te mee te nemen, maar voor die vriend was ieder wapen te "zwaar", zijn level was nog niet toereikend om die wapens te kunnen gebruiken... Grappig om te zien en eigenlijk dus best sterk uitgewerkt in de game..

Daarnaast 1 van de gouden sleutels ingeleverd en ik kreeg 2 (is dat normaal ?!) wapens uit die kist, een Purple Shotgun & Blue SMG, met siginificant betere stats dan ik op dat moment aan vergelijkbare wapens had..

Ik ga nu wel die sleultels koesteren en mezelf heel af en toe een cadeautje gunnen...

edit
djunicron schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:59:

..

Ondertussen een lading van 23 golden keys nog over, denk iets van 12 gebruikt over al m'n chars. Best irritant dat als je die drops van char naar char wilt brengen, je ze uit je bank moet halen en ze dan naar het doorgeef luik per 4 moet brengen. ..
Ik kon gisteren heel makkelijk de wapens wisselen tussen de twee karakters in splitscreen.. Is het niet mogelijk om met je verschillende kararkters te co-open en dan ingame die swap te doen, of is dat een hele domme vraag?

[ Voor 16% gewijzigd door RHE218 op 20-12-2012 11:12 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn de DLC wat leuk? Het kopen waard?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

MrVegeta schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:20:
Zijn de DLC wat leuk? Het kopen waard?
Dat hangt van de reden af waarom je BL2 speelt.

Als je het spel speelt voor de humor dan kan ik je DLC1 wel aanraden. DLC2 was ook wel grappig, maar vooral vanwege de voice-overs van mr. Torgue; als je daar iets van op youtube bekijkt dan heb je het eigenlijk ook wel allemaal gezien (maar voor het geval je daar niet genoeg aan hebt: EXPLOSIONS).

Als je het spel speelt voor de loot: tsja, je mist denk ik niks aan de DLC.

Als je het spel speelt voor de raid bosses: in de DLC zitten meer raid bosses, maar als je de raid bosses speelt voor de loot dan maakt het niet zo veel uit.

Ik vond vooral DLC1 leuk omdat de setting compleet anders is. DLC2 viel me wat dat betreft wat tegen (maar: EXPLOSIONS). Je bent gewoon weer wat tijd kwijt om de story quests door te komen, wat dat betreft vond ik het het geld wel waard. Mijn advies is om DLC1 of een season pass te kopen, maar om daarmee te wachten tot ze in de steam sale zijn.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Trouwens voor de mensen op xbox:
Inmiddels is de kerst-nieuwjaars sale aan de gang en de 27ste is er een borderlands sale, waarbij de season pass ook in de sale gaat ^^

• luuj
De nieuwe DLC is nu officieel aangekondigd.

Sir Hammerlock's Big Game Hunt\
YouTube: Sir Hammerlock's Big Game Hunt Intro - Borderlands 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
djunicron schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:59:
Best irritant dat als je die drops van char naar char wilt brengen, je ze uit je bank moet halen en ze dan naar het doorgeef luik per 4 moet brengen. Veel beter dan hoe het in BL 1 moest hoor, maar ik had liever de normale upgradebare bank als universeel gezien. Gelukkig kan je in Claptraps huis lekker snel tussen beide wisselen, heeft die plek tenminste ook nog een functie.
Als je twee controllers hebt, kun je ook beide characters split screenen en dan gewoon traden. Kan ook maar per 4, maar dan hoef je niet telkens tussen characters te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
svdhorst schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:32:
[...]

Als je twee controllers hebt, kun je ook beide characters split screenen en dan gewoon traden. Kan ook maar per 4, maar dan hoef je niet telkens tussen characters te switchen.
Of gewoon op de grond droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Ereaser schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:02:
[...]

Of gewoon op de grond droppen?
Hahaha lol, ja idd, had ik ff niet over nagedacht. Online wil je dat misschien niet doen, maar als je tussen je eigen characters wilt traden is dat een stuk makkelijker ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist na een uurtje Scorch farmen de Hellfire gekregen! :D

--edit--
En net eindelijk DLC 1 uitgespeeld. Morgen aan de slag met DLC 2 :)

[ Voor 40% gewijzigd door PdeBie op 22-12-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vandaag DLC2 uitgespeeld. Vond de humor in DLC2 leuker, maar om te spelen vond ik DLC1 beter.

Nu weer bezig met uitspelen van PT2 van het normale spel. Mag nu naar de Slab king toe.
spoiler:
Brick dus ;)

--edit--
zie net een filmpje op youtube van Masterkizz en hij geeft een kerstcadeautje weg.

--edit 2 (iedereen druk aan het spelen en geen tijd voor tweakers of wat? :P) --

ben nu bezig om met Zero 1000 kills met m'n special skill te halen. hiermee krijg ik eens nieuw hoofd wat ik graag wil hebben getiteld 'Nihilism'. Zit nu op 750+ kills. Dus moet nog even grinden, maar gaat goed komen :)

Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b368/Jester2055/BL2Outfit.png

[ Voor 59% gewijzigd door PdeBie op 23-12-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als die Masterkizz nou gewoon een Evisceration Slag Rubi had gehad, dan was ik tenminste klaar geweest met rubies farmen :'( Ik begin zo langzamerhand te geloven dat die Rubies met melee appendage, laat staan als slagged variant, echt 100% legit zijn.

Nihilism is leuk, maar ik vind bonehead leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gegeven paard mag je niet in de bek kijken hè ;)
Ik had nog geen enkele van de items die hij weg geeft (en met mij vele anderen aan de reacties in het filmpje te zien).

Bonehead heb ik gisteren behaald.
Vind hem alleen op de donkere skins leuk.

Ben gisteren lvl 45 geworden. Hard op weg naar lvl 50 en pt2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dat is waar. Maar die Torgue-wapens kan je in DLC2 gewoon uit een vendor halen, die Sand Hawk krijg je als quest reward (en deze variatie is een stuk makkelijker te krijgen dan een evisceration ruby...). Die grenade mods zijn wel bijzonder (maar zonder evisceration slag ruby speel ik toch met een slag mod). Wat het leuk maakt is dat het dezelfde wapens zijn die hij in z'n filmpjes gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Voor de xbox-ers, donderdag 27 december is de Season Pass in de aanbieding, one day only.
*edit* zie dat het hier al gepost was :| Nou ja, better save than sorry :P

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 24-12-2012 11:55 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

mark-k schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:39:
[...]

Als die niet matched met de savegame op je pc dan krijg je als het goed is een melding met de vraag welke je wilt laden (de ander wordt dan met die overschreven). Dat heb ik in elk geval een aantal keer gehad.
Ik heb al gemerkt dat Steam niet controleert of je save game hetzelfde lokaal/remote was aangezien ik via een editor geen melding krijg dat er verschil is zodra ik BL2 opstart. Bij andere spellen krijg je b.v. een melding van 'datum savegame lokaal = xx.xx.xx en in cloud = xy.xx.xx'. Ik krijg dus bij Borderlands geen vraag of ik de remote of lokale versie wil gebruiken.

Saints Row the Third vraagt het wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

prutser001 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:23:
[...]

Ik heb al gemerkt dat Steam niet controleert of je save game hetzelfde lokaal/remote was aangezien ik via een editor geen melding krijg dat er verschil is zodra ik BL2 opstart. Bij andere spellen krijg je b.v. een melding van 'datum savegame lokaal = xx.xx.xx en in cloud = xy.xx.xx'. Ik krijg dus bij Borderlands geen vraag of ik de remote of lokale versie wil gebruiken.

Saints Row the Third vraagt het wel.
Ik kreeg dat dus wel, maar het is volgens mij niet elke keer nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Vandaag is Borderlands 2 en de Season Pass allebei in de aanbieding op Steam http://store.steampowered.com/app/49520/

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

De season pass is nu op xbox marketplace 1800 mspoints :)
Alleen vandaag.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• KeRsTmAnNeKe
luuj schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 11:02:
Vandaag is Borderlands 2 en de Season Pass allebei in de aanbieding op Steam http://store.steampowered.com/app/49520/
Hier niet ?

Mn Borderlands probleem heeft zichzelf opgelost, weinig aan de hand, blijkbaar was er door die crash een nieuwe game gestart/andere character geselecteerd :x

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 13:38

Tornado1.0

Work in progress

Tot nu toe 2 frustratie momenten; ik kreeg uit een golden chest een 2 shields, waarvan een met meer recharge rate dan capacity (3000 cap, 4600 rr, 1.25 rt) die ik aan een vriend wilde geven, dus ik droptraden (gaat normaal altijd goed...) en dat shield stuitert weg door de muur heen van het huis waar we op dat moment in waren! Weg schild... :( Het andere moment was dat ik al een tijd op zoek was naar een chubby, eindelijk een chubby skagg vond en doodde, maar geen archievement kreeg :'(

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Dat droptraden doe ik niet meer in BL2. Veel te vaak van dat soort glitches.

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 28-12-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Blegh... net 3 - 3,5 uur lang de warrior aan het farmen geweest zonder resultaat... Heb wel 3 keer The Bee shield gekregen door Hunter te farmen :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna lvl 50! Maat van me is het deze week geworden en hij heeft een paar leuke (lvl 50) snipers voor me gevonden.

--edit--
pffffwoaaaaaa ben ik op weg naar dat kanon om overlook mee te beschieten, spawnt er niet 1 maar spawnen er 2 super bad-ass robots. Was een flink gevecht, maar heb het overleefd.

Alleen die constructors blijf ik wel lastig vinden. Iemand tips voor die dingen?

-- edit 2 --
Lvl 50!!!
Nu bezig met de warrior farmen :)

[ Voor 61% gewijzigd door PdeBie op 30-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een slayer of terramorpeus mod voor de commando en wil deze graag ruilen tegen een Zero variant. Stuur maar een DM bij interesse :)

never mind. Heb de zero variant al gekregen via een vriend :)

[ Voor 20% gewijzigd door PdeBie op 30-12-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
PS3: 5BCJB-WBZK3-TWKWB-HB5BJ-B6BF6 PC/Mac: 5TWTT-3SJWC-5RB33-T3T3B-FZ5HK X360: KJ5JJ-TZT36-XHXTR-5X3JJ-SHHS9
One more set of SHiFT codes for folks who were sleeping... FYI - PC code also works for Mac players.
Each code can be redeemed once per account, but have thousands of redemptions - should last a few hours. Good luck, and happy looting! 1-1-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist the infinity proberen te farmen bij Doc mercy. Uurtje bezig geweest. Niks, nada, noppes.

Ga ik wiki checken. Blijkt dat ding een drop chance van 0.07% te hebben. Zucht...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik vond dat ding in een chest in de wildlife preserve. met de 4 player mod ,dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

pdebie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:57:
Bijna lvl 50! Maat van me is het deze week geworden en hij heeft een paar leuke (lvl 50) snipers voor me gevonden.

--edit--
pffffwoaaaaaa ben ik op weg naar dat kanon om overlook mee te beschieten, spawnt er niet 1 maar spawnen er 2 super bad-ass robots. Was een flink gevecht, maar heb het overleefd.

Alleen die constructors blijf ik wel lastig vinden. Iemand tips voor die dingen?

-- edit 2 --
Lvl 50!!!
Nu bezig met de warrior farmen :)
Ik gebruik een Bee Shield in combinatie met een Corrosive Shredifier.
Constructor => 3sec. BadAss Constructor => 5sec. max
Een corrosive elemental weapon is altijd goed voor bots/loaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:57:
Je bent zer0 toch? Je kan altijd tegen de neus van een constructor gaan staan en dan gewoon meleeen, dat is echt easymode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YVG schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:49:
[...]

Ik gebruik een Bee Shield in combinatie met een Corrosive Shredifier.
Constructor => 3sec. BadAss Constructor => 5sec. max
Een corrosive elemental weapon is altijd goed voor bots/loaders.
Ik schoot ze op den duur met een shock SMG sneller stuk dan met een corrosive SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:50:
[...]

Ik schoot ze op den duur met een shock SMG sneller stuk dan met een corrosive SMG.
Dat kan,....shock werkt ook goed tegen loaders.
Ik heb ook een Shock Plasma Caster die erg goed werkt.
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails106.imagebam.com/23043/e900a1230429337.jpg
Het zit 'em in de specs van het wapen, je karakter skill point setup, relic, mod, badass points verdeling enz,

Maar ik gebruik nu voornamelijk deze twee. De Shredifier heeft een redelijk groot magazijn. Ik hoef daardoor minder snel te herladen.
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails101.imagebam.com/23043/b9e0ef230429350.jpg Afbeeldingslocatie: http://thumbnails104.imagebam.com/23043/29edce230429367.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Je bent zer0 toch? Je kan altijd tegen de neus van een constructor gaan staan en dan gewoon meleeen, dat is echt easymode.
OK, dat kan ik wel eens proberen. :)

--edit--
nu mijn Zero lvl 50 is, ben ik daarnaast een nieuw karakter begonnen, namelijk Salvador.
Ben nu lvl 11 ofzo, maar op de een of andere manier vind ik de Gunzerker ability niet echt denderend. Twee geweren, linker geweer bedien je met de rechtermuis knop (alt fire). En ik heb het idee dat hij lang niet zo sterk is als men deed vermoeden.
Wordt dit later nog beter met hem? Of waren mijn verwachtingen te hoog?

[ Voor 42% gewijzigd door PdeBie op 07-01-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand die toevallig een lvl 50 Law pistol & Order shield combo heeft en daar niets mee doet? Ik heb interesse. Speel op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Er is net op Steam een minor update vrijgegeven:
1.3.1 Patch Notes
- Added support for text input using the gamepad for Steam's Big Picture mode.
- Fixed a bug causing players to sometimes get stuck in the "Whoops" mission of the Captain Scarlett DLC.
- Deathtrap can no longer restore an enemy's shields, even though it was hilarious.
- Fixed a bug that caused off-hand weapons to sometimes deal improper damage while Gunzerking.
- Addressed an issue where shotguns did not receive full damage boosts from skills and gear.
Bron

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'- Deathtrap can no longer restore an enemy's shields, even though it was hilarious.'

Vandaar!!!!! Ik snapte het af en toe al niet waarom mijn vijanden zo snel weer een schild hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Hehe, dat was inderdaad een leuke glitch, hoewel soms erg nasty. Eén keer gehad dat hij dat bij Mr. Gee ging doen. (team RAGE)

Dit bug zat er echt al heel erg lang in, al voor de Pirate DLC, waarom ze het pas zo laat gepatched hebben snap ik niet...

Nou kom maar op met de nieuwe DLC, heb m'n 3 lvl 50's er klaar voor staan, maar verder weinig zin om nog echt verder te ploeteren. De game is nog zo houdbaar als de DLC's zijn eigenlijk voor mij momenteel. Echt hoog tijd dat een DLC echt iets voor de main-content gaat doen, in wat voor vorm dan ook. Ik zie eigenlijk liever dat ze de normale wereld wat nieuwe dingen aandoen dan dat er weer zo'n 4 maps aan content daarbuiten bij komt, maar weinig kans.

En verhoog die lvl cap nou eens, dan heeft het tenminste weer zin om op pad te gaan voor lvl >50 items van voorgaande bazen / lootspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
djunicron schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:12:
Hehe, dat was inderdaad een leuke glitch, hoewel soms erg nasty. Eén keer gehad dat hij dat bij Mr. Gee ging doen. (team RAGE)

Dit bug zat er echt al heel erg lang in, al voor de Pirate DLC, waarom ze het pas zo laat gepatched hebben snap ik niet...

Nou kom maar op met de nieuwe DLC, heb m'n 3 lvl 50's er klaar voor staan, maar verder weinig zin om nog echt verder te ploeteren. De game is nog zo houdbaar als de DLC's zijn eigenlijk voor mij momenteel. Echt hoog tijd dat een DLC echt iets voor de main-content gaat doen, in wat voor vorm dan ook. Ik zie eigenlijk liever dat ze de normale wereld wat nieuwe dingen aandoen dan dat er weer zo'n 4 maps aan content daarbuiten bij komt, maar weinig kans.

En verhoog die lvl cap nou eens, dan heeft het tenminste weer zin om op pad te gaan voor lvl >50 items van voorgaande bazen / lootspots.
Hebben ze ook niet gedaan bij 1, dus zullen we bij deze ook wel niet doen en als ze dat wel zouden doen hadden ze het met de eerdere DLC's waarschijnlijk al gedaan.

Ik ben nog niet eens in sanctuary omdat ik het met een Amerikaanse vriend speel en we het beide de laatste tijd zo druk hebben gehad, dus nooit samen konden spelen :p Dit weekend al niks gepland zodat we eindelijk wat progress kunnen maken :9

Maar hoop idd dat ze de level cap snel verhogen, want heb eigenlijk geen zin om straks lvl 50 te zijn en nog missies te moeten doen die je nutteloze exp geeft, waarna je later de exp weer nodig hebt om te levelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach, ik heb nooit zoveel tijd om te spelen. Ben eindelijk lvl 50 met zero en ben nu bezig om PT2 uit te spelen. Kan ik daarna EINDELIJK aan PT2.5 beginnen om een lvl 50 Law & Order te kunnen krijgen.

--edit--
jaaaaaaa, PT2 uitgespeeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 10-01-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfffffffff hele avond Doc Mercy gefarmed weer. Geen Infinity.
Als iemand een lvl 50 Infinity pistol teveel heeft, dan hoor ik het graag!!! Ik word hier gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Ik ben sinds gister begonnen aan Torgue's DLC.
Wat een vent is dat zeg! Nu al mijn favoriet!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
leech1984 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:26:
Echt legendarisch inderdaad. Zo leuk vond ik de missies van de DLC eigenlijk niet, maar de voiceovers zijn echt heel erg goed. :D

En het leuke is dat Torque zo nu en dan ook nog serieuze uitspraken doet tussen alles door. _/-\o_
Het contrast tussen de wilde beesterij en dat soort spontane goede levensspreuken is zo groot dat het mij even stom geslagen deed staan.

Het is eigenlijk jammer dat je em ingame nergens ziet bedenk ik mij nu. Hoop dat hij nog vaak in andere DLC's terugkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

leech1984 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:26:
"Is it just me or does it sound like he's going to betray the F*CK out of you..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Eh, don't get it... Ik las het ingame ook al, maar ik heb werkelijk niets speciaals zien droppen.

Maar ze gaan dus de droprates momenteel lichtelijk aanpassen ofzo, of betere gear droppen laten gedurende korte periodes? Is de nieuwe DLC zo moeilijk dan ofzo?

Ben benieuwd, maar kom vooral maar op met die nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
djunicron schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:01:
Eh, don't get it... Ik las het ingame ook al, maar ik heb werkelijk niets speciaals zien droppen.

Maar ze gaan dus de droprates momenteel lichtelijk aanpassen ofzo, of betere gear droppen laten gedurende korte periodes? Is de nieuwe DLC zo moeilijk dan ofzo?

Ben benieuwd, maar kom vooral maar op met die nieuwe content.
Ik wel! :) Ik kreeg van zo'n hoopje afval een erg goede blauwe shotgun 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
http://www.gearboxsoftwar...3/awards-and-celebrations

Als je nog niet genoeg golden keys hebt; 5 keys in een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op de pc.
Als iemand een infinity gun heeft dan hoor ik het graag. Mag de meest beroerde lvl 50 infinity gun zijn die er is. Hoeft ook geen elemental effects te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Een nieuwe trailer van de DLC die vandaag uitkomt :)
YouTube: Borderlands 2 - Sir Hammerlock's Big Game Hunt Launch Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ha net op tijd de vorige DLC nog eens uitgespeeld.

Ze hebben trouwens de eindbazen van de vorige DLC behoorlijk onder handen genomen volgens mij, tegen de tijd dat ik Pyro Pete weer eens onder handen kon proberen te nemen was ik door de vorige baas van 4 milj naar 110,000 gebracht, en dat terwijl deze char toch duidelijk een heel stuk slagvaardiger was in het stuk daarvoor. De eerste keer dat ik deze baas versloeg reflecteerde deze mijn schoten in ieder geval niet!!

Ben erg benieuwd wat deze nieuwe DLC gaat brengen, zootje nieuwe guns zouden welkom zijn en dan bedoel ik niet alleen maar legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Is de season pass niet meer op de ps store te krijgen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:42
Ik heb beiden expasions gedownload en geïnstalleerd voor BD2. Hoe kan ik ze nu spelen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Iedere expansion heeft een begin gebied waar je naar toe moet fast-travellen.
Voor de Pirate booty is dat "Oasis".
Voor Torgue's campaign is dat "Badass crater of Badassitude".

Voor Hammerlocks' hunt zal dat Aesis' lodge zijn oid. Even vergeten hoe dat continent nou precies heette.

Nog steeds niet beschikbaar hier trouwens. Het is toch echt al de 15e zo'n beetje overal ter wereld. De vorige expo's kon ik gewoon meteen spelen toen het hier 00:00 was. Maar deze beginstad staat bij mij niet in het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:42
djunicron schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:45:

Voor Hammerlocks' hunt zal dat Aesis' lodge zijn oid. Even vergeten hoe dat continent nou precies heette.

Nog steeds niet beschikbaar hier trouwens. Het is toch echt al de 15e zo'n beetje overal ter wereld. De vorige expo's kon ik gewoon meteen spelen toen het hier 00:00 was. Maar deze beginstad staat bij mij niet in het lijstje?
Thanks. Ik dacht dat het los van het originele spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
djunicron schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:45:

Ik dacht op de game hub op Steam van Borderlands 2 te hebben gelezen dat het voor ons om 19:00 speelbaar is. Nog een uurtje wachten dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

luuj schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:07:
[...]

Ik dacht op de game hub op Steam van Borderlands 2 te hebben gelezen dat het voor ons om 19:00 speelbaar is. Nog een uurtje wachten dus :9~
Ah,...19:00 it is ! Ik was al aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
YVG schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:22:
[...]

Ah,...19:00 it is ! Ik was al aan het zoeken.
Volgensmij zit ik toch fout :+
Bij mij is er namelijk niks bij gekomen behalve zo'n uitroeptekentje langs downloadable content terwijl er niks nieuws staat :X

Edit: Na een restart van Steam krijg ik de update binnen :D

[ Voor 8% gewijzigd door luuj op 15-01-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net de nieuwe DLC uitgespeeld (nog geen side quests gedaan). Vond het aanbod qua enemies een beetje tegenvallen. Veel van hetzelfde. De grote eindbaas is daarentegen wel echt vet om tegen te knokken.

spoiler:
En het opvolgende kleine eindbaasje is gewoon hilarisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Ik heb 'em nu ook een aantal uurtjes gespeeld.
......en het bevalt me wel.

De omgeving is in de sfeer van Caustic Caverns wat ik leukste level vond van BL2 en die inboorlingen zijn gewoon te grappig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Heh, ja het is een leuk speeltje weer, wat meer losse missies om te doen, maar het is duidelijk dat ze de side-quests overvloed uit de lengte van de mainquest hebben gehaald.

Moeilijkere tegenstanders? Nee niet echt naar mijn mening. Explosives op de inboorlingen, corrosive op de beesten, beetje shotgunnen of snipen met normale kogels en alles gaat zo neer.

Ja, ik heb een unkempt herald, conference call en corrosive sandhawk, mogelijk de beste makkelijk verkrijgbare wapens, maar daarmee is deze DLC totaal geen uitdaging. Het enige waar ik aan dood ging was de CC op de eindbaas gebruiken (reflect - snelle ammo = instant zelf doding) en van een clif aflopen omdat ik vast zat.

Ben benieuwd of die raidbaas inderdaad zo moeilijk is als ze verkondigen. Zo frustrerend als die uit de piraten DLC kan toch haast niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik ben toch niet helemaal blij met de DLC, weer geen lvl cap raise....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:40:
Ik ben toch niet helemaal blij met de DLC, weer geen lvl cap raise....
Dat hadden ze een paar weken terug toch al gezegd. :'(

Ook de volgende DLC zal dat niet veranderen. Het probleem is dat de devs nu al het idee hadden dat spelers te sterke builds wisten te verzinnen en gear zo gingen combineren dat sterkere opties kregen dan de devs zelf van te voren met "zwarte" wapens gingen maken. Dat zwart zou duiden op items die betere rolls hebben dan voor zouden moeten komen, daar lopen veel hackers / modders mee rond begreep ik.

Dat nam niet weg dat er niet misschien toch een lvl cap raise zou komen, maar waarschijnlijk dan pas bij een volgende DLC buiten Season 1 om? Beetje vreemd gedoe, net als dat ze geen playthrough 3 willen toestaan, ondanks dat er op de officiele Q&A op het forum al gemeld is dat dat gemakkelijk zou gaan. Ze hebben nog wel plannen dus.

Prima als ze het hoofdverhaal uitbreiden in een playthrough 3 met lvl 50 en hoger quest rewards (dan kan je ze in pt 2 tenminste gewoon doen zonder ze te hoeven bewaren voor als je lvl 50 ben geworden zelf) en dan de cap opschroeven lijkt mij. De gear kan het hebben, ik heb al mensen gezien die zichzelf lvl 150 met 150 lvl wapens (met bijbehorende stats) hadden weten te maken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
sir hammmerlock is erg kort heb de hoofd quest binnen 2 uur uitgespeeld op normal mode maar toch wel erg korte dlc, maar goed nu de side quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
normal mode met je lvl 50 karakter zeker? Logisch dan ook dat je er doorheen vliegt. Het zijn 'maar' lvl 35 quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Hoe zit dat eigenlijk als je nu alles opnieuw zou spelen en in normal mode de DLC doet, zijn dan de eerste enemies niet under leveled als je aan PT2 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hangt van je eigen level af he. De nieuwste DLC heeft in PT1 lvl 35 quests. Dit zal in PT2 hoger zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
De DLCs schalen gewoon met jouw level mee. In alle kom je tegenstanders tegen van je eigen level plus en minus 2, met uitzondering van sommige baddies die expres een bepaald level hebben.

Ondanks dat, ik was er inderdaad in 3 uurtjes doorheen op lvl 50 met lvl 48-52 mobs.

Het langdurige plezier in deze DLC moet je halen uit het onbereikbare gebied doorkruisen op zoek naar de sidequest monsters. Helaas heb ik tot op heden werkelijk alleen maar waardeloze rewards gekregen.

Ik begreep alleen dat er niet één maar 2 Invincibles zijn in deze DLC, de verborgen Invincible zit in Grotto, het begin gebied, daar zijn die Eridium altaartjes voor, als je ze allemaal vind en vult kan je daar een hendel omgooien verwacht ik zo. Ik heb er alleen maar 2 gevonden, zijn er waarschijnlijk 3? (of 4 in iedere windrichting één?) De makkelijk te vinden Invincible is vrij bizar, maar niet echt spectaculair, het is gewoon een normaal gevecht met één zo goed als onsterfelijke gast erbij met een Stalker die je ontzettend veel schade doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
nee nee gewoon lvl 30 en na het eind lvl 32 er zijn maar 4 chapters
de side quest is wat groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat vind ik wel heel knap dan, want ik was lvl 29 en ik had al echt serieus moeite met het eerste groepje vijanden bij 'the lodge'. Binnen 2 uur had ik dat nooit gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 23:05
Hey mensen, ik ben dit spel sinds kort ook maar eens gaan spelen (dat terwijl ik hem al heb sinds launchday), maar ik irriteer me steeds meer aan de FOV change tijdens het sprinten. In BL1 heb ik toen gespeeld met die buggy fix dat je FOV reset zodra je sprint indrukt met shift (en gaf dan zo'n fov stotter effect). Hoe zit dat met BL2? Ben ik gedoemt dit spel de prullebak in te gooien?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
kevz schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:44:
Hey mensen, ik ben dit spel sinds kort ook maar eens gaan spelen (dat terwijl ik hem al heb sinds launchday), maar ik irriteer me steeds meer aan de FOV change tijdens het sprinten. In BL1 heb ik toen gespeeld met die buggy fix dat je FOV reset zodra je sprint indrukt met shift (en gaf dan zo'n fov stotter effect). Hoe zit dat met BL2? Ben ik gedoemt dit spel de prullebak in te gooien?
Om een FOV verandering bij het rennen de game niet spelen? Daar doe je jezelf een disservice mee.

Je kunt de FOV zelf instellen, de sprint is een vast aantal graden, je zou zo kunnen gaan zitten dat de "normale" FOV tijdens het sprinten actief is en wijder tijdens lopen?

Je kunt volgens mij in de config files vast wel ergens wat aanpassen, BL2 is erg goed configureerbaar. Je kunt zelfs bobbing tot in verschillende standen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik heb nu mijn fov op 125 staan, maar als ik sprint word het echt uber fisheye. Het gaat niet zozeer om mijzelf een disservice te doen, meer dat ik af en toe last heb van motion sickness =p Bovendien is het een lelijk effect voor een shooter (naar mijn mening). Bobbing uit dat lijkt me ook wel fijn, ik ga daar ff naar kijken, dank u!

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ik zit het stuk hierboven te lezen en snap het niet helemaal. Ik ben met pt2 bezig en ben lvl 47. Ik heb gisteren de season pass gekocht en de 3 beschikbare dlc's binnen gehaald. Kan ik die nu gewoon gaan spelen met mijn lvl 47. Of ben ik dan dik overpowered tov de dlc.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

el-jorge schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:09:
Ik zit het stuk hierboven te lezen en snap het niet helemaal. Ik ben met pt2 bezig en ben lvl 47. Ik heb gisteren de season pass gekocht en de 3 beschikbare dlc's binnen gehaald. Kan ik die nu gewoon gaan spelen met mijn lvl 47. Of ben ik dan dik overpowered tov de dlc.
Op PT1 zul je overpowered zijn ja, PT2 kun je gewoon doen, maar als je slim bent wacht je tot na je PT2, dan schaalt alles mee, ook de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, als je namelijk nú de DLC's gaat spelen en je pakt in de eerste een aantal van de super-blauwe mee, dan zijn die ook lvl 47 ~48. En dat is zonde, sommige daarvan zijn super handig tegen Invincibles, maar die zijn altijd lvl 50+, je wilt dus zelf ook lvl 50 zijn voor die rewards zodat ze de maximale kracht hebben.

De 2e DLC, te beginnen in de Badass Crater of Badassitiude kan je volgens mij wel net zo goed nu al aan beginnen, de beste loot daar komt uit de machines waar je 600 coins voor moet sparen, de eerste oneindig herhaalbare quest waar je er 25 voor krijgt vaak overnieuw doen dus.

Wat je ook doet, speel een DLC niet helemaal uit voordat je lvl 50 bent, de laatste loot feestjes natuurlijk ook zonde om geen lvl 50 spul uit te trekken, hoewel DLC 2 eigenlijk daar ook wat teleur in stelt versus de andere 2. De Raidboss is daarin tegen wel weer aantrekkelijk, ongeacht welk level je zelf bent, maar zonder goede lvl 50 gear zal je dat solo niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
kevz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 02:28:
Ik heb nu mijn fov op 125 staan, maar als ik sprint word het echt uber fisheye. Het gaat niet zozeer om mijzelf een disservice te doen, meer dat ik af en toe last heb van motion sickness =p Bovendien is het een lelijk effect voor een shooter (naar mijn mening). Bobbing uit dat lijkt me ook wel fijn, ik ga daar ff naar kijken, dank u!
Geen fixes voor de sprint fov change dan? Jammer. Maakt een 9/10 spel toch wel ff 7/10 in 1 simpele klap O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Het forum van BL2 bij Gearbox staat redelijk vol, ik heb veel klachten gezien hierover, maar ik weet niet zeker of er nou wel of niet een oplossing tussen staat.

BL2 schijnt bij zeer veel mensen motion sickness op te roepen. Kan me haast niet voorstellen dat er geen oplossing is / gaat komen. Navigeer even naar gearbox en onderzoek het even, of sluit je aan bij de constructive criticism groep die een patch van gearbox verzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
't Enige wat ik vind als ik op 'Borderlands 2 motion sickness' zoek is, LOL NOOB WHY DO U GET SICK en dat soort antwoorden op allerlij fora. Beetje jammer dat het internet tegenwoordig zo vol zit met 12 jarige ego's :P

Alles wat er te veranderen valt heb ik al gedaan, stuk of 10-15 config changes, maar het meest irritante blijft toch sprint-fov. Maar goed niemand schiet hier wat mee op. Dank u iig, en tot BL3 ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ik baal ervan de mac en pc versies niet gelijk lopen.
Samen met een vriend van me gekocht en dan kan je niet samen spelen :(
Release management lijkt me toch vrij simpel 8)7
Verder wel erg leuk. Ben pas level 8, maar tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Was ik even bij! Top rocket launcher gevonden, want de ammo ging niet naar beneden. Ik denk, dat moet ik even frapsen/filmen, klapt m'n hele PC... Ik snel BL2 weer starten en ja hoor, wel de Rocket launcher maar niet de bug. Grrrr.

Ging om deze: (gevonden in de Caustic Caverns)
RPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
KTKB3-TCZC5-9W6JT-BJBTB-6ZHTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Steeds meer misselijkmakende figuren op de co-op mode bij BL2 - net anderhalf-uur een heel team bij de Captain Scarlet DLC geholpen tot aan het punt dat de Leviathan op instorten staat wordt je door de host uit de game geknikkerd ... alle tijd en moeite voor niets ... alleen frustratie :(

Zijn er nog wel betrouwbare groepen mensen die co-op spelen? Ikzelf ben te vinden als R3M1NL ... ik heb nooit een tekort aan goede co-op vrienden en vriendinnen :)

ps: steam community lijkt dood - laatste post dateert van Nov. 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Een steamgroup is ook niet om in te posten, daar heb je het forum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Steamgroup werkt eigenlijk vooral goed als je gewoon even iemand via de steamgroup een berichtje stuurt.

Vraag even of iemand zin heeft samen te spelen, welke quest / char iemand speelt op dat moment indien ingame en naar mijn ervaring heb je binnen 15 min wel een handje T.netters bij elkaar.

Mensen waarmee het fijn samen is kan je altijd aan je vaste steam friends toevoegen natuurlijk.

Quest grievers zijn er zat ja, jammer altijd. Is trouwens niet altijd het geval, je hebt nog wel eens dat de verbinding in elkaar dondert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

djunicron schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:07:
je hebt nog wel eens dat de verbinding in elkaar dondert.
Zoals net bij mij terwijl ik met een vriend Terra aan het doen was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Inmiddels gisteren ook DLC3 uitgespeeld. Jammer van de niet verhoogde level cap, en de erg korte missies. Naar mijn mening vondt ik DLC 2 veel leuker (ook zeker omdat die kerel van thorgue zo knetter gek is 8)

Heeft iemand toevallig nog tips voor de missie waarbij je de ''zeldame'' monsters moet killen? Ik heb alle side-missies en alle named areas gevonden (dus ook de 2 achievements gehad), ik heb de extra boss na het einde afgemaakt. Enkel deze laatste side quest, die je redelijk vroeg in het begin al krijgt is de enige die ik nog niet gehaald heb.

Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat de functie is van de ''kachels'' waar je eredium in stopt. Zodra je op use drukt raak je ~23 eredium kwijt, maar gebeurt er in de meeste gevallen gewoon helemaal niets. Iemand enig idéé ?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Descriptor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:18:
Inmiddels gisteren ook DLC3 uitgespeeld. Jammer van de niet verhoogde level cap, en de erg korte missies. Naar mijn mening vondt ik DLC 2 veel leuker (ook zeker omdat die kerel van thorgue zo knetter gek is 8)

Heeft iemand toevallig nog tips voor de missie waarbij je de ''zeldame'' monsters moet killen? Ik heb alle side-missies en alle named areas gevonden (dus ook de 2 achievements gehad), ik heb de extra boss na het einde afgemaakt. Enkel deze laatste side quest, die je redelijk vroeg in het begin al krijgt is de enige die ik nog niet gehaald heb.

Daarnaast ben ik ook erg benieuwd wat de functie is van de ''kachels'' waar je eredium in stopt. Zodra je op use drukt raak je ~23 eredium kwijt, maar gebeurt er in de meeste gevallen gewoon helemaal niets. Iemand enig idéé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik had het inmiddels al opgelost

spoiler:
je hebt dus 96 eredium nodig, en je moet het dus in 1x de hidden boss verslaan. Zodra je gaat travelen of het spel afsluit ben je al je eredium kwijt. Uiteindelijk de boss verslagen samen met een andere tweaker. Dit omdat deze level 35 (normale modus) een gigantische sterke aanval heeft waarbij zelf een bee of een shield van 78k binnen 1 klap volledig weg is.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Descriptor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:18:
Daar zit een Raid Boss, genaamd Dexidous the Invincible, zoals hierboven al gemeld werd.

Pagina: 1 ... 36 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.