Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
lekrutes schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:21:
Ja dat weet ik.

Maar wat ik jammer vind is dat je er bijvoorbeeld niet 4 tegelijk actief kan hebben.
En dus 4 verschillende waypoints hebt.
Ja dat is inderdaad wel een gemis. Als ik je een splitsing ontdekt moet je nu altijd even wisselen en kijken welke kant je eerst op wilt lopen. De wereld is dusdanig groot in BL2 dat het toch wel flow brekend is als je opeens verkeerd bent gelopen.

Dat hoort natuurlijk wel een beetje bij non-rail shooters, niet echt een klacht ofzo, maar de oplossing is inderdaad simpel (wat je voorsteld) en nog steeds niet voor handen. Gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:43
Ja jammer.
ach misschien in een patch of zo.
Vind spel wel lache.
weet niet of er iemand co-op wil spelen ben vaak s'avonds online.
Ben zoals ik zij nog niet zo heel hoog.
Speel als salvador. Gunzerking is echt wel nice.
Heb nooit ammo problemen.

EDIT:
Speel op de PC

[ Voor 4% gewijzigd door lekrutes op 28-11-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, ik kan wel eens komen helpen met m'n nog maar lvl 21 axton.

Trouwens gisteren een mooie Unkempt Harold uit de Torque machine gehaald, eindelijk een Oranje item dat een beetje de moeite waard voelt. Ondanks dat ik alleen maar met paars / oranje spul loop, voelt de content op lvl 50 toch allemaal net even te lastig aan. Toch jammer dat solo endgame zo taai is. In beatdown maken de standaard biker badasses die met een sniper lopen me gewoon in 1 schot dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Pyro Pete geprobeerd, op normal, dan is de quest lvl 30 (hij waarschijnlijk ook of misschien 32 of zo maar was vergeten daarop te letten) en zelf ben ik dat ook, maar ik denk dat ik de raid bosses maar gewoon laat zitten. Het is niet moeilijk (in dat je er specifiek skills voor nodig hebt), het is gewoon lame en niet solo te doen. Het is ook niet bedoeld voor solo, dat snap ik, maar ik heb meestal gewoon geen zin in multiplayer. Het had ook geen probleem geweest, als het niet nodig was geweest om ze te killen voor de did all quests achievements. Niet dat die achievement nou zo belangrijk voor me is, maar die achievement zorgt wel ook voor een incentive om al die sidequests die ik nog moet doen ook echt te gaan doen, alleen als ik al weet dat ik toch die raid boss niet af krijg verpest dat mijn zin bij voorbaat al.
Vind het erg jammer, op deze manier heb ik langzaam steeds minder zin in de hele game. Ik heb mijn uren plezier er echt wel uitgehaald, maar het voelt als iets dat nergens voor nodig was.
Als ze per se een goede multiplayer omgeving hadden willen maken dan hadden ze het spel ook veel beter moeten beveiligen zodat je redelijk zeker kon zijn dat er niet gecheat zou worden. Nu gaan ze halverwege en werkt het eigenlijk allebei niet.

edit: Realiseer me wel dat je de quest misschien wel kunt doen als je als lvl 50 terug komt in normal... maar eens zien of ik daar later nog zin in heb. Nadeel is dat je dan dus ook alle quests in normal moet doen en ik raak nu al enorm overleveld. Ben op lvl 25 begonnen met de Torque dlc, meeste sidequests genegeerd en ben nu lvl 30.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 28-11-2012 11:59 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, singleplayer krijg ik ook de neiging trainers / editors te gebruiken. Niet verder kunnen met een soort brickwall in RPG's is erg, maar hier voelt het nog vervelender inderdaad.

Toen ik het eens bij mijzelf naging, zijn de voiceovers dé reden om nog BL2 te spelen. Mr. Torque is gewoon zo'n ontzettend leuk karakter, echt goed uitgewerkt. Iedere conversatie in deze DLC heb ik om moeten lachen.

De flow is ook prima, maar sommige stukken zijn gewoon zo duidelijk niet vool solo spel bedoeld.

Ze hadden beter Solo-Only kunnen maken met véél betere drops en self-revive als er geen mobs in de buurt zijn oid. In fly-boys' stuk ging ik zo vaak dood door m'n reload skill (mechro) NA dat alle mobs opgeruimd waren dat het ook niet meer leuk was. (8 keer opnieuw die verdomde toren moeten beklimmen!)

Multiplayer is leuk enzo hoor, maar het feit dat je gewoon end-game (wanneer het nodig is!!!) niet eens een game met dezelfde quest kunt joinen! Host-leave = game end, wie heeft dat nou weer verzonnen. Ik begreep dat dat een console ding was, maar kom op zeg... Dat konden ze in 2001 met b.v. Diablo 2 al beter, of ze hadden dat hele "host-migration" ding overkunnen nemen dat zoveel andere console games zouden hebben.

Probeer maar eens een Mr Gee run te organiseren. Of een lvl 50 Vermiviourus poging. De oplossing is je char name in een editor naar "join for *********" veranderen, dan is het tenminste duidelijk wat je wilt doen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

finraziel schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:56:
Net Pyro Pete geprobeerd, op normal, dan is de quest lvl 30 (hij waarschijnlijk ook of misschien 32 of zo maar was vergeten daarop te letten) en zelf ben ik dat ook, maar ik denk dat ik de raid bosses maar gewoon laat zitten. Het is niet moeilijk (in dat je er specifiek skills voor nodig hebt), het is gewoon lame en niet solo te doen. Het is ook niet bedoeld voor solo, dat snap ik, maar ik heb meestal gewoon geen zin in multiplayer. Het had ook geen probleem geweest, als het niet nodig was geweest om ze te killen voor de did all quests achievements. Niet dat die achievement nou zo belangrijk voor me is, maar die achievement zorgt wel ook voor een incentive om al die sidequests die ik nog moet doen ook echt te gaan doen, alleen als ik al weet dat ik toch die raid boss niet af krijg verpest dat mijn zin bij voorbaat al.
Vind het erg jammer, op deze manier heb ik langzaam steeds minder zin in de hele game. Ik heb mijn uren plezier er echt wel uitgehaald, maar het voelt als iets dat nergens voor nodig was.
Als ze per se een goede multiplayer omgeving hadden willen maken dan hadden ze het spel ook veel beter moeten beveiligen zodat je redelijk zeker kon zijn dat er niet gecheat zou worden. Nu gaan ze halverwege en werkt het eigenlijk allebei niet.

edit: Realiseer me wel dat je de quest misschien wel kunt doen als je als lvl 50 terug komt in normal... maar eens zien of ik daar later nog zin in heb. Nadeel is dat je dan dus ook alle quests in normal moet doen en ik raak nu al enorm overleveld. Ben op lvl 25 begonnen met de Torque dlc, meeste sidequests genegeerd en ben nu lvl 30.
Je kan gewoon de hele DLC doen in je normal game (rond lvl 25 ofzo), alle sidequests doen, en dan als je TVHM klaar hebt en lvl 50 bent terug gaan naar normal om alleen ff die boss te doen.
Is uiteraard geen optie als je al 50 bent en dan nog al die sidequest in normal moet doen terwijl je vreselijk overleveled bent (is wel een optie maar niet echt bevorderend voor je plezier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:02
Na een warming up van een klein uurtje eerder deze week, vanavond maar eens helemaal in BL2 storten.
BL1 nooit gespeeld dus het is wat onduidelijk allemaal, maar aan de andere kant ook best wel weer herkenbare items (skilltrees etc), en het is ook tof om alles uit te zoeken.. Ik vind de stijl tot zover briljant en probeer me, zeker nu in het begin, eigen te maken met zoveel mogelijk zaken..

1 vraag (voor nu):
Ik ben bewust met Zer0 begonnen vanwege de stealh/sniper insteek, maar ik heb op dit moment (net klaar met de missie "Cleaning Up the Berg") nog geen sniperrifle gezien. Ik ben heel snel door de vending machine heen gegaan maar daar zat er geen in volgens mij (plus; het gaat nog niet heeeeeel hard met mijn cash)... Ga ik deze vanzelf tegen het lijf lopen op het moment dat ik die nodig ga hebben, of kan ik er nu al bewust naar op zoek?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
RHE218 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:57:
Na een warming up van een klein uurtje eerder deze week, vanavond maar eens helemaal in BL2 storten.
BL1 nooit gespeeld dus het is wat onduidelijk allemaal, maar aan de andere kant ook best wel weer herkenbare items (skilltrees etc), en het is ook tof om alles uit te zoeken.. Ik vind de stijl tot zover briljant en probeer me, zeker nu in het begin, eigen te maken met zoveel mogelijk zaken..

1 vraag (voor nu):
Ik ben bewust met Zer0 begonnen vanwege de stealh/sniper insteek, maar ik heb op dit moment (net klaar met de missie "Cleaning Up the Berg") nog geen sniperrifle gezien. Ik ben heel snel door de vending machine heen gegaan maar daar zat er geen in volgens mij (plus; het gaat nog niet heeeeeel hard met mijn cash)... Ga ik deze vanzelf tegen het lijf lopen op het moment dat ik die nodig ga hebben, of kan ik er nu al bewust naar op zoek?

Thanks
Deze kom je snel genoeg tegen als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Er is hoe dan ook een quest van Sir Hammerlock die een sniper rifle oplevert. De quest waar je Bullymong fur moet verzamelen kan je in leveren bij Claptrap voor een shotgun, of bij Hammerlock voor een sniper rifle. Deze zal level 5 zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Het maakt toch niet uit, je kunt ook niet verwachten dat je na 5 minuten spelen een dikke/leuke gun hebt. Vraag het nog eens als je bij level 25 bent :P.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Had op de vorige pagina gezegd dat ik nu level 9 cage ben, maar heb axton, verwissel die karakters wel eens :P .
Ben nu in sanctuary, heb wel de assault rifle van de bullymong riding midget a 72 dmg per schot, maar nog geen elemental wapens welke ik graag had tegen de robots. Wel een fire sniper en wat explosive dingen als een pistool maar geen corrosive of schild. Die handelaar heeft alleen maar low level handgubns en een smg momenteel.

Ga morgen maar name calling oid doen van die ene professor voor xp.
Verder nog goede tips? Hunting the fire hawk doe ik ook liever met wat beter wapens. Met name die met schild kunnen erg moelijk zijn.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:38:
[...]

Je kan gewoon de hele DLC doen in je normal game (rond lvl 25 ofzo), alle sidequests doen, en dan als je TVHM klaar hebt en lvl 50 bent terug gaan naar normal om alleen ff die boss te doen.
Is uiteraard geen optie als je al 50 bent en dan nog al die sidequest in normal moet doen terwijl je vreselijk overleveled bent (is wel een optie maar niet echt bevorderend voor je plezier).
Ja maar dat bedoel ik, ik heb in de standaard campaign lang niet alle sidequests gedaan, de main storyline nog niet uitgespeeld, meeste sidequests in carnage genegeerd, nog helemaal niet naar scarlett geweest, en ik ben al lvl 30. De content schaalt niet hoger in normal, dus vanaf nu wordt het allemaal al erg saai omdat ik overleveld raak.
Ik heb BL2 even in de ijskast gezet want heb Torchlight 2 opgepikt in de steam autumnsale :) maar had al zoiets van als ik nog eens serieus die achievements wil halen dan ga ik toch gewoon alle quests in TVHM doen en dan cheat ik wel een keer om die stomme raidbosses te killen. Moet een stuk meer fun zijn op die manier, en daar gaat het uiteindelijk toch om.

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Heeft iemand er ervaring mee om van karakter te wisselen? Ik ben nu een level 22 maya, en ik kom er achter dat het echt de verkeerde keuze was. Ik gebruik nooit een smg, ik gebruik dat faselocking nooit, ik speel niet online, dus dat healen van andere players is ook nog nooit handig gebleken. Dus ik wou eens kijken of een andere karakter misschien toch wel wat beter is voor mij, maar ik heb absoluut geen zin om opnieuw te beginnen.

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

crazyx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:51:
Dus ik wou eens kijken of een andere karakter misschien toch wel wat beter is voor mij, maar ik heb absoluut geen zin om opnieuw te beginnen.
Je zou als je op PC speelt een savegame van iemand anders kunnen gebruiken die misschien net zover is in de storyline? Je kan in ieder geval niet in-game van character veranderen en al je spullen zoals wapens, relics, grenade mods etc. houden.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Je kan toch Maya ook wel spelen zonder te healen? Gewoon al je punten in Cataclysm gooien.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• RHE218
Nazanir schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:34:
Er is hoe dan ook een quest van Sir Hammerlock die een sniper rifle oplevert. De quest waar je Bullymong fur moet verzamelen kan je in leveren bij Claptrap voor een shotgun, of bij Hammerlock voor een sniper rifle. Deze zal level 5 zijn.
Hebben! Het was nog even zoeken want ik had die Bullymongs in eerste instantie allemaal afgeschoten, maar op een gegeven moment had ik de eerste pluk te pakken (per ongeluk dat dan weer wel) en toen werd de betreffende missie getriggerd...
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:48:
Het maakt toch niet uit, je kunt ook niet verwachten dat je na 5 minuten spelen een dikke/leuke gun hebt. Vraag het nog eens als je bij level 25 bent :P.
Goed punt, en dat doe ik dan ook niet; ik wil/verwacht echt geen overpowered snipergeweer voor mijn eerste stappen in de wondere BL2 wereld, ik vroeg me alleen af wanneer ik er een zou mogen ontvangen.... maar mijn eerste honger is gestild..

Ben nu dus iets verder in het spel (lvl6) en vind de grafische stijl echt enorm tof, en het went ook bijzonder snel. Ook al een goed punt is dat een area die je eerder heb afgeschoten, op een gegeven moment weer tot leven komt door het respawnen van de bad-guys. Inmiddels ook redelijk bekend met het inventarisscherm en alles, alleen ben ik wel heel veel vergelijkingen aan het maken tussen de wapens die je hebt en die je vind (helemaal als je rugzakje vol is)..

Het enige waar ik nu mee zit is het dilemma "hoe spendeer je de punten voor je skill trees?" Ik duik er zelf ook wel even in maar als iemand tips & tricks heeft, gaarne (mbt Zer0).. Begrijp me goed, ik ben niet op zoek naar een soort playthrough-guide, maar het zou zonde zijn als ik nu punten spendeer aan "perks" die weinig tot geen toegevoegde waarde hebben voor mijn character (zie hier mijn Skyrim-Syndroom)

Groeten..

[ Voor 6% gewijzigd door RHE218 op 29-11-2012 10:27 ]

Je kunt in dit spel heel makkelijk "respeccen", oftewel al je skillpoints weer terug krijgen en opnieuw verdelen. In dat eerste stadje, waar je sir Hammerlock ontmoet, en later in de "hoofd" stad zeg maar, staat een quick change machine of zoiets. Daar kun je je uiterlijk veranderen, maar je kunt er ook je skillpoints mee terug kopen (voor een bijzonder laag bedrag, niks om je druk om te maken). Je kunt dus rustig dingen uitproberen zonder bang te zijn je character te ruïneren.

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

RHE218 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:20:
Het enige waar ik nu mee zit is het dilemma "hoe spendeer je de punten voor je skill trees?" Ik duik er zelf ook wel even in maar als iemand tips & tricks heeft, gaarne (mbt Zer0)..
Groeten..
Ik heb bij mijn Zer0 build vooral gespendeerd in de meest linker skilltree. In die tree zitten veel critical damage bonuses en als je veel met een sniper speelt kan je met zer0 echt enorm veel damage doen, vooral handig in het begin van de story en sidequests.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

crazyx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:51:
Heeft iemand er ervaring mee om van karakter te wisselen? Ik ben nu een level 22 maya, en ik kom er achter dat het echt de verkeerde keuze was. Ik gebruik nooit een smg, ik gebruik dat faselocking nooit, ik speel niet online, dus dat healen van andere players is ook nog nooit handig gebleken. Dus ik wou eens kijken of een andere karakter misschien toch wel wat beter is voor mij, maar ik heb absoluut geen zin om opnieuw te beginnen.
Tsja als je echt niet opnieuw wilt beginnen, adviseer ik je te respeccen. Dit is de build ik die heb voor m'n maya met 3 punten nog over, vrij te besteden afhankelijk van je voorkeur/mod:

http://www.bl2skills.com/...1030000000000004505510501

Ruin is echt heerlijk, en Converge maakt dat iedereen in de omgeving ook nog eens lekker dicht op elkaar staat, een shotgun doet dan echt belachelijk veel damage als je alles raakt wat slagged is, Chain Reaction doet dan gratis bonus damage. Ik ben er nog niet echt uit wat ik een ideaal shield vind met deze build, Black Hole is an sich wel netjes en ik heb gemerkt dat de Impaler op zich wel handig is, maar werkt beter met m'n Salvador. Natuurlijk kan je voor The Bee gaan (is nog niet generfed op xbox 360 meen ik), maar ik ga Black Hole vervangen door The Sham. Qua wapens heb je met deze build lekker vrij de keuze, als SMGs je ding niet zijn, zijn er hele leuke Pistols (ben wel fan van Infinity) of lekker alles rammen met een goede Shotgun (Conference Call werkt hier heel aardig mee, Flakker heeft als nadeel dat de range beetje kort is, maar Deliverance geeft me de meeste fun met deze build. Qua Snipers is Volcano wel leuk, ik heb er verder nog niet veel mee geexperimenteerd.

Echter, als Maya je gewoon helemaal NIET bevalt, dan zit er niet veel anders op dan met een nieuw karakter te beginnen. Kijk dan even op de site http://www.bl2skills.com zodat je weet wie welke skills heeft en welke mogelijkheden je hebt en of die bij je speelstijl passen.

-

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik had eerst een melee build, was kut toen ik op eens de warrior tegen kwam....

• crazyx
Blijkbaar zit er inderdaad nog wel wat potentie in maya :). Ik heb inderdaad erg weinig (zeg maar gerust niets) gedaan met cataclysm. Vooral omdat ik op het eerste zicht veel dingen er zag tussen staan met phaselocking. Maar ik denk dat ik het gewoon nog eens een kans moet geven, want opnieuw beginnen zie ik niet zitten. (Kan met veel geluk ongeveer een uur per dag spelen, en ik heb in de autumnsale van Steam weer veel te veel bijgekocht :( )

Ik speel overigens liefst met een sniper met een rate of fire van 5 of 6 en dan met een elemental er op. Als mijn kogels op zijn, schakel ik over naar een pistool omdat die in het algemeen nog best nauwkeurig kunnen schieten. Een shotgun gebruik ik meestal in kleinere gangetjes enzo, of in een bossfight. Ik neem overigens enkel shotguns met een accury boven de 60%. Ik heb nog nooit een goed machinegeweer gevonden. Meestal duurt het naar mijn gevoel te lang voordat ze echt op gang komen of anders schieten ze gewoon te traag.

Die site is overigens wel erg handig, die ga ik nog goed bestuderen.
crazyx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:51:
en ik heb in de autumnsale van Steam weer veel te veel bijgekocht :(
Hahaha, dat probleem ken ik ja :)
Ik heb heel wat meer tijd om te spelen maar ik heb nog tientallen games in mijn steamlijst staan die ik nog moet proberen, laat staan uitspelen. Zag deze laatst ook op een ander forum:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QoNBh.jpg

• lekrutes
Ik vind machine geweeren met explosie altijd nice.
Die zijn good voor dudes met een schild.
Dan doe je alsnog schade.
En met explosie doen ze soort van dubbel damage.
Eerst normaal en daarna de explosie.

Snipers zijn inderdaad nice.
Lekker veel damage.

Verder vind ik SMGs ook nice.
Veel kogels en veel elemental damage schiet je alles eigenlijk rap mee dood.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

crazyx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:51:
Ik speel overigens liefst met een sniper met een rate of fire van 5 of 6 en dan met een elemental er op.
Je zou op level 22 zoiets kunnen doen: http://www.bl2skills.com/...0000000000000005500014520

Reaper is wel erg sterk. De nadruk ligt zo eigenlijk niet bij phaselock. Ik zou de punten dan wel in Helios stoppen in plaats van in Backdraft, dan kan je je phaselock als een soort kanon gebruiken naast je sniperrifle.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik probeer in principe altijd 1 wapen met shock en 1 met corrosion bij te hebben, zeker op TVHM is corrosion noodzakelijk voor Loaders en veel ander gepantserd tuig. Shock tegen schilden en vijanden met bijzonder sterke schilden (zoals Hyperion Snipers en Stalkers) maken deze 2 onmisbaar.

Torgue wapens zijn wel nice, maar bullets vliegen trager, maar qua damage zijn ze vrij gemiddeld. Volgens mij doen ze 1.2x damage te opzichte van "witte damage" en minder tegen explosion resist schilden en armored vijanden (gele hp balk).

Persoonlijk vind ik Slag op wapens nutteloos, vanwege het vele switchen, maar Slag via skills (zoals Ruin) is goddelijk. Op granaten kan het redelijk handig zijn. Als laatste Fire, handig tegen vijanden zonder schild en vlees, maar zeker op TVHM vind ik fire een stuk minder nuttig.\

Edit: Ik vind Blight Phoenix heel erg nutteloos, zeker wanneer je van plan bent met snipers te gaan spelen, alles in de kit van Maya in Cataclysm zegt vechten van een afstandje. Voor Lillith is Blight Phoenix heerlijk, voor Maya not so much. Dump Backdraft in Helios en Blight Phoenix Chain Reaction.

[ Voor 15% gewijzigd door Nazanir op 29-11-2012 15:47 ]

-

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
http://www.facebook.com/borderlandsgame

nieuwe keys dit weekeinde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik hoor het donderen in Keulen. Letterlijk: ik zit het hele weekend in Keulen, dus geen keys voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
YellowOnline schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:46:
[...]

Ik hoor het donderen in Keulen. Letterlijk: ik zit het hele weekend in Keulen, dus geen keys voor mij :(
Hoe snel verloopt de houdbaarheid die dingen dan? En als ik hem direct activeer, kan ik hem dan ook pas later ingame gebruiken (je merkt: ik nog steeds leveltje 6 & op weg naar Sanctuary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Soms heb je dat er maar x-aantal codes zijn, soms verlopen ze naar x-tijd. Je kunt gewoon een key activeren en niet gebruiken, doe ik zelf ook totdat ik een hoger level ben. Je moet in Sanctuary even opletten dat je niet per ongeluk die grote kost opent in de stad.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Ja oneindig houdbaar voor zover ik weet. Ik heb er een stuk of 6. Nog nooit 1 gebruikt. Dus sommigen zijn nog van het begin, van de pre-order bonus o.a.

Gaat allemaal niet zo snel bij mij niet al te veel tijd meer om te gamen, maar vind het zonde om ze al vroeg te gebruiken.

Dus gewoon redeemen en later gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, het is ook helemaal niet zo geweldig wat er uit komt vind ik eigenlijk. Ik heb er nog een stuk of 8 geloof ik en ik neem niet eens meer de moeite om die codes in te voeren (tenzij ik er toevallig net een zie staan als ik toch BL2 al op ging starten). Maar goed, als je ze nog niet hebt dan is het wel leuk om er een paar mee te pikken natuurlijk.
Het tot lvl 50 bewaren vind ik het in ieder geval echt niet waard. Juist op lvl 50 ga je op jacht naar legendaries en raken die dingen vlot hun waarde kwijt. Voor lvl 50 ook, omdat je dan verder levelt, maar dan kun je ze als ze echt goed zijn in ieder geval nog bewaren voor een volgend character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
PC / Mac SHiFT Code: 5TW3B-HFH6W-W6BJB-TTJJB-BX3RS
Xbox 360 SHiFT Code: K3W33-5SX59-69R36-563T3-H6WTT
PlayStation 3 SHiFT Code: CJ5BB-FT5HW-J5CWT-HBCB3-BC5XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
PC / Mac SHiFT Code: KBK33-BSS6C-5FBJ3-TBBJJ-9B6XS
Xbox 360 SHiFT Code: WTKBT-XSX5H-X9RT6-5RTT3-ZJB55
PlayStation 3 SHiFT Code: KBCJJ-Z3WZW-J5WWB-SJWTT-TW3W6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
En de twittercodes
PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: W3WB3-CBJSK-WRTJ3-TTB3J-ZXKHF
PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5BKBT-T6K9W-TKCKT-H353J-XTRHZ
Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TK3J-HJZCZ-F9XJX-KFB3B-KTBWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
PC / Mac SHiFT Code: 5JKJT-W9S6C-5FJBB-3BBTB-CBXX3
Xbox 360 SHiFT Code: KT53T-SH6CZ-FSXBX-WFT3T-KB9KX
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CBT-3CKS5-BKW5B-9BCJJ-R9ZXH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CBT-3CKS5-BKW5B-9BCJJ-

en de nieuwe facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
voor pc, deze werkte net nog:

K3WTT-6BTZW-C6TB3-TJJTB-BZWR9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

udybees schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:16:
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CBT-3CKS5-BKW5B-9BCJJ-R9ZXH
Je hebt 2x dezelfde:

PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: W3CT3-CX5SC-BCWWJ-ZBWTB-FSBKH Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: W35TT-BKS5Z-69R36-CR3BJ-SFJJK
PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: K3WTT-6BTZW-C6TB3-TJJTB-BZWR9

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Hmmm dat gaat ook snel. Helaas te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
PC / Mac SHiFT Code: CB53T-R99X5-5XTJJ-BB3JB-BWTKR
Xbox 360 SHiFT Code: WTCBB-JBH59-FHX3R-KXJJ3-T9XW5
PlayStation 3 SHiFT Code: C3CJT-KWCZK-BCCC3-HB5JJ-SBHW9

Staat er inmiddels al een uurtje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik zie eerlijk gezegd weinig nut in die shift code als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld of lvl 40 gepasseerd bent... De wapens die je dan kunt farmen/vinden van de bosses zijn minimaal 3 á 4 keer beter dan wat er uit die golden loot chest tevoorschijn komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb er nog altijd 22. Ik had ooit toen ik er 10 had mijn profiel read-only gemaakt, waardoor ze niet meer weggaan. Toen kwam er een patch en kreeg ik er 12 bij, dus voorlopig kan ik 22 keer de kist openen per keer dat ik het spel start. Erg nuttig zijn de codes dus voor mij ook niet meer, maar de wapens zijn wel fijn. Zeker als je gewoon kunt blijven openen tot je wat nuttigs krijgt. :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:23
Nazanir schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:22:
Persoonlijk vind ik Slag op wapens nutteloos, vanwege het vele switchen, maar Slag via skills (zoals Ruin) is goddelijk. Op granaten kan het redelijk handig zijn. Als laatste Fire, handig tegen vijanden zonder schild en vlees, maar zeker op TVHM vind ik fire een stuk minder nuttig.\
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar Salvador met een slag wapen van welk soort dan ook, en een goede shotgun in de andere hand, zijn vrijwel niet te stoppen. Laatst heb ik Terramorphous ermee gesoloed :P Elke klasse heeft goede en slechte dingen, maar ik vind Salvador echt te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voor gunzerking is een slagwapen niet slecht, Maya en Axton kunnen zonder extra moeite slaggen. Maar buiten skills om, is het vrij ineffectief om steeds te swappen tussen wapens. Grenade mods met Slag zijn wel weer leuk, zeker op TVHM zul je eerder tegen resists aanlopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Laatst online: 26-05-2023
Slag is voor mn zer0 inderdaad niet superhandig. Heb wel een paarse tediore slag SMG met een flink magazijn. 2 kogels schieten en herladen doet zo toch wel vrij veel damage =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebuik Slag eigenlijk bijna nooit. Heb vrijwel altijd van elk elemental type 1 wapen equipped.

Afhankelijk van m'n karakter (en het gebied/type enemy) zijn dat vaak 2 snipers en 2 SMG's.
Shotguns, Rocket launchers en Assault gebruik ik vrijwel nooit.

Daarnaast gebruik ik vaak shock granaten met die mod die de vijanden naar zich toe trekt. Werkt perfect :)
2 granaatjes. iedereen bij elkaar. BAM! weg schildjes. En maar los met m'n smg's :)

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 02-12-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
niekgerfen schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:23:
[...]

Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar Salvador met een slag wapen van welk soort dan ook, en een goede shotgun in de andere hand, zijn vrijwel niet te stoppen. Laatst heb ik Terramorphous ermee gesoloed :P Elke klasse heeft goede en slechte dingen, maar ik vind Salvador echt te gek!
Inderdaad! Ik heb een bagger shotgun die slagdamage doet en met een ander high damage wapen is hij echt
dodelijk. Zeker gezien ik Salvador helemaal heb gericht op het Gunzerken (ben denk ik 70% van de tijd met 2 wapens aan het rondlopen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

DTiuri schreef op zondag 02 december 2012 @ 22:30:
Slag is voor mn zer0 inderdaad niet superhandig. Heb wel een paarse tediore slag SMG met een flink magazijn. 2 kogels schieten en herladen doet zo toch wel vrij veel damage =]
Je kan tijdens deception gewoon granaten gooien, ik loop altijd rond met slag nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
svdhorst schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:24:
[...]

Inderdaad! Ik heb een bagger shotgun die slagdamage doet en met een ander high damage wapen is hij echt
dodelijk. Zeker gezien ik Salvador helemaal heb gericht op het Gunzerken (ben denk ik 70% van de tijd met 2 wapens aan het rondlopen :D )
Ja dat is echt lache :P
En die healing is ook echt nice. Terwijl je aan het gunzerken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Zero met slag nades (Vo0ral h0ming nades) is echt handig inderdaad. Gooien naar iets achter dekking (waar je toch al wilt zitten als Zer0). Meteen scopen en die bonus op laten lopen, blam, Miljoenen dmg!!

=

Is er als iets bekend over een volgende DLC? Wil eigenlijk wel alweer wat nieuwe content, heb nu toch wel langzaam een beetje m'n bedenkingen over de houdbaarheid van BL2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
djunicron schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:37:
Zero met slag nades (Vo0ral h0ming nades) is echt handig inderdaad. Gooien naar iets achter dekking (waar je toch al wilt zitten als Zer0). Meteen scopen en die bonus op laten lopen, blam, Miljoenen dmg!!

=

Is er als iets bekend over een volgende DLC? Wil eigenlijk wel alweer wat nieuwe content, heb nu toch wel langzaam een beetje m'n bedenkingen over de houdbaarheid van BL2...
Ze hadden gewoon de level cap moeten verhogen met de vorige DLC :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die level cap is waardeloos. Alles wat ik nu tegenkom is een appeltje eitje met Salvador. Heb de laatste DLC nog niet gespeeld maar het piratenfestijn was makkelijk, op de 2 bosses na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:10:
Die level cap is waardeloos. Alles wat ik nu tegenkom is een appeltje eitje met Salvador. Heb de laatste DLC nog niet gespeeld maar het piratenfestijn was makkelijk, op de 2 bosses na.
De BadassDLC is toch wat pittiger dan de PiratenDLC. Speel 'm en vorm je dan een mening. Geen idee hoe het als Gunzerker is, maar als Siren heb ik er toch werk mee, itt. PiratenDLC waar ik doorheen zweefde, in de eerste plaats omdat er gewoon zoveel mobs aanwezig zijn in vergelijking met de vorige DLC. Je kan geen hoekje omwandelen of er staat een klein leger op je te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

2 dingen die ik jammer vond aan de vorige DLC: geen lvl cap raise en je kan die motor niet in de catch-a-ride kiezen. Dat had ik toch wel beter gevonden als die 2 dingen erin verwerkt waren.

Verder nu wel een super wapen gevonden, iets dat bijna niemand gebruikt volgens mij en dat ook nog een glitch is. Het gaat om de Evil Smasher en als je die op de juiste manier reload dan krijg je enorme bonussen in mag size, dmg en RoF. Ter vergelijking, hij heeft normaal bijvoorbeeld 6 dmg, er gaat per lvl Buff 17 mag size bij (plus zn respectievelijke dmg en RoF), dus normaal kan t 23 worden. Als je dan op de juiste manier reload dan kunnen die stacken, het hoogste dat ik gehad heb is 159 mag size, dus 9 keer de Buff. Normale dmg is 285, met normale buff is 4.2k (met badass ranks, zonder Bee oid), maar met die 9 keer had ik de Warrior in letterlijk 2 seconden dood.

net mooie is dat zodra je meer dan 1 keer die Buff stackt, het ook werkt op de andere wapens die je equipped hebt, ik heb dus ook eventjes op mijn lvl 50 zer0 ene geregeld (zeer simpele quest van Marcus, voorbeeldje was met lvl 28 op mn Axton), die samen met een shock infinity pistol heb ik in ongeveer 40 seconden Terra solo gedaan. Geen idee wat the Bee nog voor invloed heeft, die had ik bij mijn zer0 wel equipped.

Ik weet dus niet zeker of t een glitch is, maar lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:20:
2 dingen die ik jammer vond aan de vorige DLC: geen lvl cap raise en je kan die motor niet in de catch-a-ride kiezen. Dat had ik toch wel beter gevonden als die 2 dingen erin verwerkt waren.

Verder nu wel een super wapen gevonden, iets dat bijna niemand gebruikt volgens mij en dat ook nog een glitch is. Het gaat om de Evil Smasher en als je die op de juiste manier reload dan krijg je enorme bonussen in mag size, dmg en RoF.

Blaat
Je bedoelt deze:

http://borderlands.wikia.com/wiki/Evil_Smasher

Zoals ook onderaan de pagina vermeld heeft het wapen een bug waardoor je je stats kan stacken. De kans dat je de power-up triggered is 10% trouwens, niet echt iets waar je op kan vertrouwen dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wat de traagste leveler zijn in de game. Speel voornamelijk alleen aangezien de rest in een world of warcraft revival zit sinds we de game allemaal samen kochten, maar vindt het helemaal niet erg. Zo heb ik ruim de tijd om het hele gebied uit te klaren waar ik ben en te zoeken naar verborgen chests.

Ik ben ondertussen 18 op mn zer0 en merk dat het nu iets lastiger wordt toch in quests.

Welke do's & don'ts hebben jullie voor deze nab die het spel toch gemaan leuk begint te vinden. Heb een purple sniper van de jackpot, een slag pistool & een RPG en qua build heb ik al mijn punten al voorlopig in de eerste tree gezet omdat ik snipers wel leuk vindt en die crits me de efficiëntste manier lijkt om met mn ammo om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Execute, da's pas efficient omgaan met je ammo ;) Maar als je graag wil snipen dan kan je je punten in 0ne sh0t, 0ne kill stoppen en een paar punten in Fast Hands. Vergeet niet om een shotgun mee te nemen voor als de tegenstander dichtbij komt. Maar de beste tip die ik een "nub" kan geven is om eens te kijken naar de beschikbare class mods, en om een goede class mod te zoeken en je build daarop af te stemmen. Oftewel: altijd in de medi vendors kijken wat er te koop is!

Af en toe respeccen is ook niet erg, probeer vooral andere skills ook eens uit. Zeker als je straks Law + Order hebt verdiend, dan kan het wel leuk zijn om alles naar Bloodshed te respeccen.

Wat in het spel belangrijk is, is overleven (duh). Afgezien van raak schieten en zoveel mogelijk damage doen kan je dit verbeteren door, nu komt het, een schild te hebben of meer dan 0 hp (PRO TIP!!!1!oneoneoneleven!) :+ Ik hou van kill skills die m'n shield of HP rechargen. Hoe verder je komt, hoe belangrijker dat gaat worden. Zer0 is daar helaas wat in onderbedeeld (tot je Law + Order hebt tenminste). Opletten: sommige skills regenereren een % van je totale HP of schild, dus als je basiswaarde van je HP of schild hoger is, dan krijg je er ook meer bij. Als sniper is dat misschien niet zo belangrijk, maar aangezien je vooral solo speelt moet je je speelstijl soms toch wat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:19:
[...]
De BadassDLC is toch wat pittiger dan de PiratenDLC. Speel 'm en vorm je dan een mening. Geen idee hoe het als Gunzerker is, maar als Siren heb ik er toch werk mee, itt. PiratenDLC waar ik doorheen zweefde, in de eerste plaats omdat er gewoon zoveel mobs aanwezig zijn in vergelijking met de vorige DLC. Je kan geen hoekje omwandelen of er staat een klein leger op je te wachten.
Ik heb nog niet met een ander karakter gespeeld. Ik kies altijd 1 karakter en daar doe ik het mee. Spelen als Gunzerker is awesome! Ik kan er niets anders van maken. Salvador is volgens velen het beste karakter type om te spelen omdat die zo ongelofelijk sterk is. Weapon damage overall is enorm, ammo refill is heerlijk, en dan het gunzerken...super! Als je dat goed doet ben je bijna niet te stoppen, afhankelijk van je skill tree natuurlijk.

Ik moet er bij vermelden dat ik 4 shields gebruik: W.T.F Shield, 1340 Shield en Evolution Shield en ik heb een shield dat ammo opvangt. De Bee gebruik ik heel weinig, maar als ik die gebruik doe ik dat in combinatie met 2 CC's waarvan 1 burn damage heeft.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:03:
Ik moet wat de traagste leveler zijn in de game. Speel voornamelijk alleen aangezien de rest in een world of warcraft revival zit sinds we de game allemaal samen kochten, maar vindt het helemaal niet erg. Zo heb ik ruim de tijd om het hele gebied uit te klaren waar ik ben en te zoeken naar verborgen chests.

Ik ben ondertussen 18 op mn zer0 en merk dat het nu iets lastiger wordt toch in quests.

Welke do's & don'ts hebben jullie voor deze nab die het spel toch gemaan leuk begint te vinden. Heb een purple sniper van de jackpot, een slag pistool & een RPG en qua build heb ik al mijn punten al voorlopig in de eerste tree gezet omdat ik snipers wel leuk vindt en die crits me de efficiëntste manier lijkt om met mn ammo om te gaan.
Alleen spelen is heerlijk. Je hoeft met niemand rekening te houden en kan gaan en staan waar je wilt. Lekker alles uitpluizen, alle kratjes openmaken et cetera. Ik heb het spel gekocht omdat een x aantal vrienden het ook speelde. Ik heb ze twee keer gezien en sindsdien doorloop ik het wel in mijn eentje, en zo af en toe hupt er een vreemde binnen die mij helpt.

Do's and don't's? Zijn er niet. Lekker spelen, je eigen weg vinden. Als je een key hebt voor de kist in Sanctuary mooi bewaren voor als je over level 40 bent. De kans dat je een goed wapen krijgt is nihil en soms krijg je iets wat totaal niet bij je karakter past.

Qua wapens weet ik niet wat Zero het meest bekoort. Ik heb 3 sniper: fire, shock en corrosie. En die doen enorme damage. Verder gebruik ik vanaf het begin af aan al SMG's die zijn beter als assault rifles. Maar goed, dat is voor iedereen weer anders.

Gewoon lekker spelen, en genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Hoe kun je je eigenlijk reskillen?
en hoevaak kun je dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
lekrutes schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:36:
Hoe kun je je eigenlijk reskillen?
en hoevaak kun je dit doen?
Dit kun je bij de Quick Change Stations doen en volgens mij kan je dan doen zolang je genoeg geld hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:02:
[...]

Je bedoelt deze:

http://borderlands.wikia.com/wiki/Evil_Smasher

Zoals ook onderaan de pagina vermeld heeft het wapen een bug waardoor je je stats kan stacken. De kans dat je de power-up triggered is 10% trouwens, niet echt iets waar je op kan vertrouwen dus.
Die ja, maar als je t slim doet dan is die kans een stuk hoger. Zodra de glitch aangaat is hij sowieso rond de 90% ofzo, ik heb dan in elk geval bij iedere reload wel wat die boost in werking schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
revertive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:42:
[...]

Dit kun je bij de Quick Change Stations doen en volgens mij kan je dan doen zolang je genoeg geld hebt :P
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik probeer nu al enige tijd Vermivorous the Invincible tevoorschijn te toveren, maar zodra die beesten eenmaal in super badass veranderd zijn, houdt het op. Ze willen niet verder morphen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:53:
ik probeer nu al enige tijd Vermivorous the Invincible tevoorschijn te toveren, maar zodra die beesten eenmaal in super badass veranderd zijn, houdt het op. Ze willen niet verder morphen. Iemand een idee?
Het gaat erom dat er ook genoeg andere zijn. Als de super badass niet willen morphen heb je nog niet genoeg super badasses. Als ik vermi wil blijf ik om de zoveel minuten de laagste level bugs afknallen, totdat ik er genoeg krijg die wel willen morphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, dus je hebt meerdere super badasses nodig om een ultimate te krijgen. en meerdere ultimates om vermi te krijgen?

--edit--
net weer een aantal pogingen gedaan, maar geen ultimates. En dat terwijl er toch 2 super badasses lopen en een zooitje gewone badasses.

[ Voor 39% gewijzigd door PdeBie op 04-12-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Ik vroeg me af waar ik elemental wapoens vind.

Ik had een E-tech geweer, wat overigens niet echt geweldig was imo, maar bij het inwisselen van de quest kreeg ik een Fire pistol. Wel goed hoor, maar wil minimaal lvl 13 zijn voordat ik roland voor de eerste keer ga redden met Axton. Met Salvador lukte dat toen niet en zit daarmeeb nu vast bij die gevangenis.

Heb tot nu toe alleen een Electrocute Spike Shield en wat Fire wapens en een explosive damage geweer en pistool.
Wel redelijk goede dmg per wapen schat ik maar voor die bots, en later w4rd3n, moet ik gewoon wat corrosives hebben.
De kasten hebben niks, die gast in sanctuary had in het begin leuke wapens, maar dat hoorde bij de quest, en die moestv ik weer inleveren.

Het Minen gaat best traag tot nu toe, nmaar dat veranderd geloof ik zodra sanctuary gaat vliegen? Dan komen daar in een grot een soort steenmonsters met geld aan hun poten zodat ik makkelijker xp en geld krijg.
Tot nu toe ga ik maar naar dat bruggetje schuin links van de normale uitganfg van sanctuary waar een paar psychos rondlopen, 3 nomads en als je in hun brug huis komt, spawnt er een goliath. Die zijn trouwens best makkelijk te killen. Makkelijker dan een badass psycho of een nomad met een schild, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koos2009 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:49:
Ik vroeg me af waar ik elemental wapoens vind.
De mooiste en beste wapens koop je niet, die zoek je in containers, schijthooken, stronthopen, vuilnisbakken et cetera. Hier en daar knal je iemand overhoop en heb je geluk er 1 te vinden. Ook kun je Moxxi tipgeld geven en zij geeft je dan een wapen. Kost wel wat, heb je ook wat.
pdebie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:18:
--edit--
net weer een aantal pogingen gedaan, maar geen ultimates. En dat terwijl er toch 2 super badasses lopen en een zooitje gewone badasses.
Voel je je getroost als ik je vertel dat hij zo sporadisch verschijnt dat half de wereld er van baalt? In de Caverns heb je de meeste kans, maar mij is het ook nog niet gelukt. Super/ultimate badasses genoeg, maar geen een die doorpakt. Heel weinig kans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Even geleend:

Evolve Chance Table PT2/PT2.5: ---------------- P1-+- P2 -+- P3 -+- P4 Larval -> Adult %70 | %80 | %90 |%100 Adult -> Badass %40 | %50 | %60 | %70 Badass -> Super %20 | %30 | %40| %50 Super -> Ult %10 | %20 | %30 | %40 Ult -> Boss %7.5 | %10 | %11 | %12 Larval -> Boss %0.042| %0.24| %0.7128| %1.68 Larval -> Boss 1:2381| 1:417| 1:141 | 1:60

So on average the chance of you spawning a Vermivorous is: 1player : 2381 * 27 = 17hrs, 51mins, 27secs 2players: 417 * 27 = 3hrs, 7mins, 39secs 3players:141* 27 = 1 hour,3mins, 27secs 4players: 60 * 27 = 27mins

Dat betend niet dat je mazzel kan hebben en hem met een uur al hebt. Het beste kan je echter met groepen van 3-4 te werk gaan. Beste spot is The Farmhouse.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
2 nieuwe golden keys beschikbaar:

https://twitter.com/DuvalMagic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Ik weet het niet zeker maar meestal zijn ze al verlopen na 8 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
argh!!! net in gevecht met the bunker. Heb ik hem bijna dood zit ik even niet op te letten en wordt ik gemold door zo'n exp. loader. ARGH!!!! stomme dingen. Bunker meteen weer vol leven. zucht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
luuj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:26:
[...]

Ik had ze net voor mijn post nog verzilverd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
En gelukt. Tweede keer bij de dam. Deze keer met Axton en 2 Rocket Launmchers.

In 10 schoten die W4rd3n dood. Heerlijk. Kan ik eiondelijk verder.

Meteen weer vette wapens gescoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net met een vriend van mij een paar warrior runs gedaan (PT1). alleen maar lvl 30 witte wapens. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

luuj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:26:
Deze codes (PC) zijn het hele weekend geldig ivm het winnen van wat zaken @ Video Game Awards:

5TCTJ-XC3S5-C6JJT-3JTTT-HFBW9
W3KTT-ZW39K-56TJ3-J333T-X9FKH
K3KJ3-3RT95-KXB3B-BBTBT-CB6KH
C3C3J-KFTHW-WX3JJ-3BTJ3-ZR6B9
WTKT3-BSJSK-5XBTT-B333T-963SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zijn er ook nog Xdoos/PS3 codes beschikbaar?

Overigens, ook wat mensen zin om van het weekend Vermivorous the spawnen/farmen? In je eentje is het eigenlijk geen doen, of je moet ontzettend veel mazzel hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nazanir schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 08:34:
Zijn er ook nog Xdoos/PS3 codes beschikbaar?

Overigens, ook wat mensen zin om van het weekend Vermivorous the spawnen/farmen? In je eentje is het eigenlijk geen doen, of je moet ontzettend veel mazzel hebben.
http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_Key#Latest_Shift_Codes

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5T5J3-ZHWSW-3K5K3-SJCJB-SCRFB
C3CBT-BT695-BWCKT-S3KBT-BCSSR
K3W33-5SX95-35K53-935T3-H6WW6
5J5B3-FZC9W-JC5C3-STC3B-6TF3W
KJ53T-CZWZK-3KC5J-HJC3T-HCC59

Deze zijn voor de PS3 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
The official Borderlands 2 Facebook has spoken and granted us keys!!!!
These keys will be available through the weekend
So in the order of importance; keys:

PC / Mac: C3C3J-KFTHW-WX3JJ-3BTJ3-ZR6B9
PC / Mac: WTKT3-BSJSK-5XBTT-B333T-963SF
PC / Mac: 5TCTJ-XC3S5-C6JJT-3JTTT-HFBW9
PC / Mac: K3KJ3-3RT95-KXB3B-BBTBT-CB6KH
PC / mac: W3KTT-ZW39K-56TJ3-J333T-X9FKH

PlayStation 3: K3W33-5SX95-35K53-935T3-H6WW6
PlayStation 3: KJ53T-CZWZK-3KC5J-HJC3T-HCC59
PlayStation 3: C3CBT-BT695-BWCKT-S3KBT-BCSSR
PlayStation 3: 5T5J3-ZHWSW-3K5K3-SJCJB-SCRFB
PlayStation 3: 5J5B3-FZC9W-JC5C3-STC3B-6TF3W

Xbox 360: CT5TB-B6HWS-XSR3F-KR3BB-H6B6R
Xbox 360: CJ53B-66ZC9-RZR3X-5XJB3-JHC5T
Xbox 360: KJCBB-CXSWH-6ZXT6-WXTBJ-RSHHZ
Xbox 360: CBWTT-SBFSK-35WKT-HB5TT-RRRHH
Xbox 360: WTWTJ-ZRHCZ-RZXJ6-5XJJB-ZKKH3

hier zijn ze allemaal, dus ook voor 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En net weer wat warrior runs gedaan. Weer geen gouden items. Droppen die alleen nog maar in TVHM ofzo? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 04:11
33 keys ondertussen. Nog 10.5 level(s) te gaan voordat ik ze ga gebruiken :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

pdebie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:02:
En net weer wat warrior runs gedaan. Weer geen gouden items. Droppen die alleen nog maar in TVHM ofzo? :|
Gouden items zijn er sowieso niet, er zijn wel legendaries en die droppen niet snel, maar wel in beide playthroughs.
Ter nuance, ik had na 120 warrior runs nog steeds geen legendary gun van m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik krijg juist niet de items die ik wil van de Warrior, 250+ runs gedaan, maar wat krijg ik:

Flakker
Deliverance
Volcano
Impaler

Scheelt dat ik die nu niet meer hoef te farmen, maar ik wil een CC!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:22:
[...]

Gouden items zijn er sowieso niet, er zijn wel legendaries en die droppen niet snel, maar wel in beide playthroughs.
Ter nuance, ik had na 120 warrior runs nog steeds geen legendary gun van m.
Ja oranje dan. Boeiend :P
De legendaries bedoel ik inderdaad.

Heb overigens 1x een legendary grenade mod gehad van de warrior. Maar die was zwaar ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:21:
[...]

Ja oranje dan. Boeiend :P
De legendaries bedoel ik inderdaad.

Heb overigens 1x een legendary grenade mod gehad van de warrior. Maar die was zwaar ruk.
Speel je op ps3 ? ik heb 30 legendarys , kan ik wel dupen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

udybees schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 09:49:
The official Borderlands 2 Facebook has spoken and granted us keys!!!!
These keys will be available through the weekend
So in the order of importance; keys:

PC / Mac: C3C3J-KFTHW-WX3JJ-3BTJ3-ZR6B9
PC / Mac: WTKT3-BSJSK-5XBTT-B333T-963SF
PC / Mac: 5TCTJ-XC3S5-C6JJT-3JTTT-HFBW9
PC / Mac: K3KJ3-3RT95-KXB3B-BBTBT-CB6KH
PC / mac: W3KTT-ZW39K-56TJ3-J333T-X9FKH

PlayStation 3: K3W33-5SX95-35K53-935T3-H6WW6
PlayStation 3: KJ53T-CZWZK-3KC5J-HJC3T-HCC59
PlayStation 3: C3CBT-BT695-BWCKT-S3KBT-BCSSR
PlayStation 3: 5T5J3-ZHWSW-3K5K3-SJCJB-SCRFB
PlayStation 3: 5J5B3-FZC9W-JC5C3-STC3B-6TF3W

Xbox 360: CT5TB-B6HWS-XSR3F-KR3BB-H6B6R
Xbox 360: CJ53B-66ZC9-RZR3X-5XJB3-JHC5T
Xbox 360: KJCBB-CXSWH-6ZXT6-WXTBJ-RSHHZ
Xbox 360: CBWTT-SBFSK-35WKT-HB5TT-RRRHH
Xbox 360: WTWTJ-ZRHCZ-RZXJ6-5XJJB-ZKKH3

hier zijn ze allemaal, dus ook voor 360
Nice, thnx.
5 erbij :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel gisteren ook gekocht via Steam op Mac. Krijg nu vaak het bericht bij online matchmaking dat de versienummers niet kloppen, dus ben eens gaan kijken welk versienummer de meest recente zou moeten zijn; volgens mij is dit 1.2.1.

In het matchmaking menu echter zie ik versienummer 1.1.3 staan. Volgens mij zou steam het spel zelf moeten updaten of kan ik dit ergens anders ingame doen?

Edit; beetje door-googlen heeft geholpen, blijkbaar is de patch nog niet beschikbaar voor mac. Dat is toch wel een grote tegenvaller; dat er uberhaupt verschil in de updates zit en dat de game dit niet checked bij matchmaking..

Zijn hier spelers op mac rond lvl 13; train mission toevallig?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 04:11
Ik zie net dat er op steam de "Collectors Edition Pack" DLC en de "Creature Slaughterdome" DLC zijn uitgepakt. Weet iemand iets meer over de eerste?

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
Xesxen schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:12:
Ik zie net dat er op steam de "Collectors Edition Pack" DLC en de "Creature Slaughterdome" DLC zijn uitgepakt. Weet iemand iets meer over de eerste?
Wat character skins en een speciale grenade... beide pakketjes zijn voormalige pre-order bonus dlc's. Wat ik ervan heb gelezen, niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of dit nog lukt bij the warrior ?

http://benchmarkreviews.c...d=64&limit=1&limitstart=1 ?

Als lvl 28 gisteren een paar keer geprobeerd en was toch vrij hard als zer0. Krijg hem wel half hp maar dan is mijn ammo meestal depleted >>. Kan wel die boxen spawnen maar voelt eigenlijk vooral aan alsof ik nog te laag lvl ben om er te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

The Warrior is bedoeld voor rond level 33, in principe heb je die ammo boxen dan ook niet nodig. Shock wapens lijken tot dusver het effectiefst, anders non elementals. Verder op zijn borst schieten en zsm de Volcanic Crystalisks slopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:15:
The Warrior is bedoeld voor rond level 33, in principe heb je die ammo boxen dan ook niet nodig. Shock wapens lijken tot dusver het effectiefst, anders non elementals. Verder op zijn borst schieten en zsm de Volcanic Crystalisks slopen.
Oh ok dan. Dan ben ik er gewoon veel te vroeg. Dat verklaart waarom de damage zo ongeloofelijk laag is en de crystalisks bijna niet neer te krijgen zijn. Beetje verder questen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
Volgende DLC is aangekondigd:

"Sir Hammerlock's Big Game Hunt"

Klinkt als genieten met een Brits Accent

bron: http://www.oxm.co.uk/4847...-locations-side-missions/

edit: opmaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Detlev op 14-12-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Detlev schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:24:
Volgende DLC is aangekondigd:

"Sir Hammerlock's Big Game Hunt"

Klinkt als genieten met een Brits Accent

bron: http://www.oxm.co.uk/4847...-locations-side-missions/

edit: opmaak.
Niet aangekondigd, ondekt door fans :P

Edit: Hier nog wat meer info over de nieuwe DLC http://www.reddit.com/r/B...he_upcoming_dlc_spoilers/

[ Voor 15% gewijzigd door luuj op 14-12-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
luuj schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:27:
[...]

Niet aangekondigd, ondekt door fans :P

Edit: Hier nog wat meer info over de nieuwe DLC http://www.reddit.com/r/B...he_upcoming_dlc_spoilers/
tja, de inmiddels standaard ontdekking omdat er opeens nieuwe trophies en achievo's in de lijst staan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Dus... Toen liepen er al mensen met nieuwe skins rond...

Niet dat het mij wat kan schelen, ook al is het verhaal al gespoilerd de uitvoering van de dialogen zijn toch leuk genoeg om gewoon door te spelen.

Maar de DLC's zijn met de zeer beperkte uitbreiding van content buiten de missies om wel erg beperkt houdbaar.

Ik heb nu met 3 chars de Piraten DLC gespeeld, die ben ik wel een beetje beu, de Raid bosses ook, heb ze denk ieder 2 maal gehaald, toen was de lol er ook wel van af, zeker omdat je het niet gewoon nog een keer kunt gaan doen daarna met de lockout en dan die karakter gebondenheid van die Seraph crystals enzo... Meh, laat ook maar.

De Torque DLC heb ik nog maar één keer gespeeld, de manier waarop het verteld wordt is leuk, Mr. Torque is m'n favo char ooit denk ik, maar ik zie nu bij een 2e playthrough al weer op tegen sommige stukken, de hele Flyboy missie was gewoon echt een irritante map naar mijn mening.

Pyro Pete uit de laatste DLC heb ik nooit kunnen verslaan, op de laatste 5% van z'n HP zijn de tegenstanders die erbij komen in het gevecht zo'n hoog level dat het gewoon niet te doen is. Er zijn wel oplossingen, maar ze hebben weer een mooie exploit-only baas erbij gemaakt blijkt wel weer.

Niet zo gek dat mensen met save-edits alle skins en nieuwe content gewoon al gebruiken. Hoe lang gaan ze trouwens door met DLC's? Het spel is voorzien in lvl 1-150, de 1.3 update had namelijk ook stats voor dat level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Het enige wat ik echt schijtirritant vind zijn die eikels die wegrennen waardoor je ze niet meer neer kan knallen als je in second wind time zit !!! ARGH!

Ryzen cloud9

Pagina: 1 ... 35 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.