• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Nazanir schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:02:
Ik kan de nerf wel heel goed begrijpen, maar toch ook apart voor een Solo/Co-op game. Bevalt de Bee je niet, gebruik hem dan niet lijkt me? Maar bosses farmen werd inderdaad heel erg makkelijk op deze manier.
Nahjah, die laatste zin doet het hem.

Randy zegt over Twitter, dat het hem tegen stond dat iedere lvl 48-50er alleen nog maar de Bee wilde gebruiken, wegens de overduidelijke voordelen. OP dus, en om dat weg te nemen is er nu de Nerf. Elders op de fora werd nog gehint dat de huidige design keuze nog wel weer kan veranderen (verder nerfen) indien dit de mensen nog niet voldoende wegestuurd van dit schildje.

Ik ging opeens van 17 naar 11 golden keys. :( Maar na de twitter key gisteren, waren het er weer 18. :) :?

Volgens mij ben ik ook weer wat bad-ass achievements kwijt, maar dan alleen die waar je als lvl 20-er zo'n beetje zit, zal wel niets aan verloren zijn. (3e char aan het spelen)
Wel raar hoe dat loopt... Zouden ze de savefiles aanpassen met de patch of zouden ze simpelweg anders uitgelezen worden?

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Jullie spelen allemaal op de pc? Op de ps3 nog geen patch gezien.

Spielerei...

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
el-jorge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:16:
Jullie spelen allemaal op de pc? Op de ps3 nog geen patch gezien.
Die moeten op de consoles (tenminste, op de Xbox sowieso, dus ik vermoed ook op de PS3) eerst goedgekeurd worden door Sony / Microsoft. Het kan op de 360 dus nog rustig 2 weken duren voor deze patch live gaat.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Gisteravond voor het eerst online op de xbox. Al snel had ik een leuk ploegje met 2 assasin en een gunzerker. Allemaal waren ze 1 tot 3 lvl lager maar zeker tot twee omhooggegaan tot er iemand wegging en een lvl50 in mijn game kwam om tig oranje wapens te droppen. Iedereen stond er maar omheen toen deed ik quit

Verwijderd

De release van de Torque (Gaige?) DLC nadert.

https://twitter.com/ECHOcasts
finraziel schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:29:
[...]

Mwa, blijft zuur natuurlijk, maar de conference call is toch eigenlijk maar een matig wapen nu, met de generfde Bee...
Mwah het is mijn 3de CC maar voor hem is het zijn eerste legendary wapen en dat is dan niet leuk. Heeft iemand misschien nog een low lvl CC liggen? Het was een normale versie (dus zonder elemental damage) dan heeft hij iig wat.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 18:25 ]

Verwijderd

Wat versta jij onder low level?
Moet ie legaal zijn? :P
Ik probeer mezelf te beperken in wat ik er mee doe, maar heb uiteindelijk gewoon een tool gedownload om de droprates zelf dan maar aan te passen. Als ik die extreem instel (alleen legendaries droppen) dan kan ik gewoon een keer de warrior op normal gaan killen en dan zal ik in een paar keer echt wel een cc hebben. Zou alleen even moeten kijken of die tool nu na de update het nog doet natuurlijk, heb hem niet meer gebruikt daarna.
Overigens werkte de tool niet zoals ik hoopte, had gehoopt om de kans op legendaries alleen wat op te schroeven, maar het lijkt niet te werken op legendaries die specifiek een hogere kans hebben om door een bepaalde mob gedropt te worden. Mijn idee was om bv de droprates 5 of 10 keer hoger in te stellen en dan bv doc mercy te gaan farmen als ik een infinity zou willen en nog een beetje het idee houden dat ik er voor gewerkt heb, maar dat werkt dus niet :(. De tool verhoogt alleen de kans op reguliere legendary drops. Hij werkt echter uitstekend op de warrior, maar ben er mee gekapt want op die manier is het ook niet leuk.

edit: Getest, werkt nog, dus als je er een wil en het niet erg vindt dat hij niet legaal gevonden is, zeg het maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 15-11-2012 19:02 ]

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Ja kan zelf ook met savegame editor maken natuurlijk.. het liefst een legale. :P Ik weet niet wat laagste level CC is, dacht 47?

Net eindelijk voor elkaar gekregen (door een glitch) om Vermivorous te laten spawnen. Had de creature slaughter dome DLC code via eBay gekocht. In ronde 2 daarvan moet je aan het einde van de ronde vechten tegen een Ultimate Badass Varkid, die kwam door een glitch ergens vast te zitten en deed verder niks. Ik kon hem wel neerknallen maar stiekem hoopte ik dus dat hij zou podden en Vermivorous zou worden en idd het gebeurde ook. Daarna had ik een probleem want in de creature dome heb je helemaal nergens waar je kan schuilen en de arena is eigenlijk ook te klein voor Vermivorous, resultaat 2 klappen en dood.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/595861498673599362/FB8E87CCBC3A5C53A92FC3D74922E65FB31AEEFB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Hoe spawn je Vermivorous eigenlijk? Ik heb wel veel over hem gehoord, maar ik weet niet hoe of wat. En zijn er nog items die hij dan laat vallen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Nazanir schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:40:
Hoe spawn je Vermivorous eigenlijk? Ik heb wel veel over hem gehoord, maar ik weet niet hoe of wat. En zijn er nog items die hij dan laat vallen?
Laatste mogelijke evolutie van een Varkid. Maar het is geen 100% kans (ver van) dat een larva varkid na verloop van tijd tot een Vermi kan spawnen.
Hij heeft de hoogste dropkans voor de Legendary classmods (de niet-terra mods) en hij dropped enkele unieke heads. Ook de baas met de meeste HP ingame dacht ik :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
volledige pic van nieuwe dlc:
Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/post/9/2012/11/1_3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Hier ook de Torgue Weapons Trailer: YouTube: Borderlands 2 - Torgue Weapons Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Varkids moeten vaak genoeg morphen, dan kunnen ze uiteindelijk vermivorous worden:
http://borderlands.wikia.com/wiki/Vermivorous_the_Invincible

edit: Ok, was al beantwoord :S Stomme forum page, altijd ben ik aan het refreshen om te zien of er misschien toch replies zijn ook al zegt hij het niet en nooit is het zo, maar als ik een keer ga posten zonder te refreshen wel :S

[ Voor 44% gewijzigd door Finraziel op 16-11-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Helaas laat die trailer niet zo veel zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Een luidruchtige schreeuwende dude op een motor die van explosies houd die je wilt uitdagen.

Vraag me af waar dat heen gaat, maar hoe dan ook, ik gebruik Torgue amper ingame eigenlijk. Singletarget focus werkt naar mijn idee véél beter in BL2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik ze nog af en toe op mn gunzerker, door die acc buff die je krijgt als je iets raakt, kans is met zo'n kogel groter dat je damage doet :) Maar de firerate of travelspeed is vaak te laag om er echt goed gebruik van te maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Ik ben al tijden Terramorpheus aan het farmen om een pitch fork te krijgen -- maar wordt helemaal gek -- elke keer blijft hij maar matige wapens en mods droppen (ik ben lvl50 commando).

Ook met co-op geprobeert maar nog steeds niks ... wat kan ik doen? Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Niets. Droprates voor legendaries zijn (helaas en onbegrijpelijk voor een spel voor max. 4 spelers) extreem laag in deze game. M.a.w. blijven proberen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, het hele farming aspect snap ik ook totaal niet aan BL2. Het is gewoon de hele tijd een redelijk casual fun-shooter met rpg elementen, ...

... BOEM lvl 50 & main quest uitgespeeld - MMORPG RAID GRIND FEST.

Dus mensen klagen erover, en wat ze doen is diverse gear / bonussen wat nerfen, de raidbosses wat nerfen en klaar.

Natuurlijk is het ook niet leuk meer als je opeens geen uitdagingen meer hebt omdat links en rechts uber-gear dropt, maar de huidige droprates zijn ook niet echt leuk. Terra uitschakelen, de Warrior verslaan of één van de bazen tackelen voelt helemaal niet speciaal / rewarding. En gezien hoe frustrerend moeilijk ze de eerste keer zijn, is dat echt een anticlimax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb via eBay de DLC code voor PC Borderlands 2 Creature Slaughter Dome & Moxxis Rocket Launcher gekocht, een pre-order goodie die enkel via Gamestop te verkrijgen was en bij mijn weten niet voorzien is voor de Season Pass. Het is een arena in Wildlife Reservation volgens hetzelfde principe als de andere arena's, maar nu met dieren (Skags, Varkids, Treshers, ...).

Moeilijk! Moeilijk!

Het leuke is: als je de DLC hebt, dan kan iemand zonder de DLC meespelen (itt. bv. Scarlett DLC). Dus als iemand dit wil doen.... you know where to find me ;)

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 16-11-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de endgame (en misschien eigenlijk ook wel in TVHM al) is Torgue minder interessant, maar in de eerste playthrough gebruik ik ze toch wel regelmatig. De kogels zijn langzaam en niet al te nauwkeurig, maar wat maakt dat uit als je op iets 5 meter verderop schiet? :) Verder doen ze wel veel damage en kun je tenminste ook die iritante gastjes met full body schild er mee damagen.
Mijn Axton gebruikt op dit moment een wit(!) torgue pistooltje omdat het ding op dit moment gewoon de meeste damage per round geeft by far (van pistols/smg's/AR's... snipers, launchers en shotguns doen natuurlijk meer maar zijn om andere redenen niet zo handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook 1 pistol van Torque, legendary, die schiet 3 of 6 kogels en splitsen zich weer in 3 op, dat ding op 4-5 meter doet bizar veel damage.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De unkempt harold ja, geweldig ding inderdaad.
Deze gast heeft er Hyperius mee afgemaakt:
YouTube: Borderlands 2 - TVHM - Killing Hyperius the Invincible without the Bee or Second Wind Solo as Axton
En pochen dat ie het zonder Bee doet, maar dat wapen is zo idioot goed dat je die Bee inderdaad niet nodig hebt. Naar mijn idee is het dan juist makkelijker dan met Bee en een normaler wapen omdat je een beter shield kunt dragen (en hij gebruikt een erg goed shield).

Heb het ding trouwens proberen te farmen maar werd helemaal gestoord van het steeds weer opnieuw dat gastje afmaken dat em dropt... Geen challenge, gewoon uren lang hersendood dezelfde minuut actie herhalen. Ja Gearbox, geweldige endgame hoor! The drops are fine!

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 16-11-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmzz.. Gisteren een patch voor de crashes en vandaag weer een patch voor de badass challenges, Gearbox is goed bezig. Had eigenlijk verwacht dat we een tijdje vast zaten aan de bugs van de 1.2 patch maar die zijn nu heel snel opgelost.

Ben dus weer begonnen met mijn BA challenges, kom er net achter dat je de "Save the turrets" challenge niet kunt doen als je de missies hebt uitgespeeld. Gearbox heeft blijkbaar bij sommige challenges helemaal niet nagedacht. Zoals die Jimmy Jenkins challenge, die moet je 8 keer dood maken wil je lvl5 halen met die challenge, ik ben nu bezig met mijn 3de playthrough (2x met Axton normal + TVHM en nu met Gaige) maar ik ben hem niet eens een keer tegen gekomen, als dat 8 maal moet gaat het een euwigheid duren.

Of de Donkey Mong challenge, hoe wil je die ooit doen als Donkey Mong amper spawnt?

Maar goed, iemand nog niet begonnen aan de laatste missie? Dus nog niet Hero's Pass in geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb nu alle Area-challenges *O*

Behalve... -O-
  • Ride Together, Die Together: Kill Tumbaa and Pimon within ten seconds of each other.
  • Cult of the Vault: Discover the two hidden Vault symbols.
De eerste heb ik niet omdat ze Tumbaa nauwelijks spawnt en ik Pimon nog nooit gezien heb.
De twee ontbreek ik nog het Vault Sing op de onmogelijke locatie.

Van de non-area specific challenges ben ik goed onderweg (heb al 200+ challenges), maar Jenkins en Michael Mamaril heb ik na bijna 300 uur nog niet gezien :(

@Hierboven Donkey Mong spawnt 50% of zo :>

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 16-11-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:17:

@Hierboven Donkey Mong spawnt 50% of zo :>
Maak dat de kat maar wijs, 160 uur gespeeld en nog maar 1x gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gelukt: Hyperius en McGee, maar beiden als level 50 in PT1 O-) Ik vraag me af wat ik nu nog ontbreek om alle sidequests gedaan te hebben :s

Gespawnd daarnet: Jenkins. Eindelijk. Maar we waren met twee en het killing shot was niet het mijne -> geen achievement. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:48:
[...]

Maak dat de kat maar wijs, 160 uur gespeeld en nog maar 1x gezien.
Je weet dat hij op twee verschillende plekken kan spawnen?

[ Voor 4% gewijzigd door R3M1 op 17-11-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Hmm, heb blijkbaar mazzel.
Heb jenkins volgens mij al 5 keer gezien ofzo, ik let er niet zo erg op, dat kreng springt steeds uit een loot crate dacht ik.

Heb gister ook even Gee geprobeerd op m'n laptop (gepached, desktop nog niet). hij is nu best gemakkelijk geworden :/
Wel jammer dat er zo weinig loot vanaf komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

DCG909 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:05:
Heb jenkins volgens mij al 5 keer gezien ofzo, ik let er niet zo erg op, dat kreng springt steeds uit een loot crate dacht ik.

Heb gister ook even Gee geprobeerd op m'n laptop (gepached, desktop nog niet). hij is nu best gemakkelijk geworden :/
Mijn grootste probleem was dat, eens er een hele plas van zuur is, dat ik constant corrosive damage kreeg terwijl ik me verstopte achter desteen aan de ingang. Ik snap nog steeds niet waarom ik damage kreeg op die plek waar geen zuur lag. Op dat moment was het een race tegen Gee om te zien wie eerst zou bezwijken aan corrosive damage. Gelukkig had ik health grenades en zodoende....

Enfin, omdat het PT1 is heb ik geen serpahs gekregen: sinds de patch droppen die enkel nog in TVHM, maar zowel Hyperius als Gee zie ik solo niet zitten in TVHM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

YellowOnline schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:31:
[...]

Mijn grootste probleem was dat, eens er een hele plas van zuur is, dat ik constant corrosive damage kreeg terwijl ik me verstopte achter desteen aan de ingang. Ik snap nog steeds niet waarom ik damage kreeg op die plek waar geen zuur lag. Op dat moment was het een race tegen Gee om te zien wie eerst zou bezwijken aan corrosive damage. Gelukkig had ik health grenades en zodoende....

Enfin, omdat het PT1 is heb ik geen serpahs gekregen: sinds de patch droppen die enkel nog in TVHM, maar zowel Hyperius als Gee zie ik solo niet zitten in TVHM.
Je blijft dmg krijgen van het zuur, alleen hoe vaker je erdoor loopt, hoe meer dmg per seconde t doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
@yellow.
Waarschijnlijk heb je een debuf op je gekregen van één van die plassen.
Dat is ook de manier om Gee te killen, 5 plassen voor z'n schild en nog 5+ voor z'n hp en een shit loadschade.
Had ergens gelezen (dacht hier) dat iemand had berekent dat Gee 15Biljoen HP had oid... (LV52)

Een babymaker is wel te adviseren bij de raid bosses :s
Dat ding explodeert met heerlijk wat schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DCG909 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:53:
@yellow.
Waarschijnlijk heb je een debuf op je gekregen van één van die plassen.
Dat is ook de manier om Gee te killen, 5 plassen voor z'n schild en nog 5+ voor z'n hp en een shit loadschade.
Had ergens gelezen (dacht hier) dat iemand had berekent dat Gee 15Biljoen HP had oid... (LV52)

Een babymaker is wel te adviseren bij de raid bosses :s
Dat ding explodeert met heerlijk wat schade.
Is nu wel minder nuttig met de nerf van the Bee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R3M1 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:38:
[...]

Je weet dat hij op twee verschillende plekken kan spawnen?
Ja hoor, meeste kans heb je bij de 3 kratten als je bezig bent met "Doctors Orders" maar die missie heb ik met mijn LVL50 Commando al gedaan dus dat gaat hem niet worden. Verder kan hij in principe uit elke krat spawnen maar heeft op 3 plekken de meeste kans.
DCG909 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:05:

Je hebt 3 verschillende bots die allemaal op elkaar lijken, de andere 2 heb ik ook al meerdere keren gezien. Jenkins is de blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast een preview van de nieuwe DLC die morgen uitkomt. Een kwartier aan gameplay en showcases dus kan spoilers bevatten.

YouTube: Borderlands 2 DLC: Mr. Torgue's Campaign of Carnage

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:39
weet iemand vanaf hoelaat de dlc te downloaden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Ben pas overnieuw begonnen met de Gunzerker. Kwam erachter dat op de pizzadozen van Moxxi een QR code zit. Dit kun je ook gewoon echt vanaf je tv scannen. Je krijgt dan een tekst te zien. Echt vet hoeveel detail er wat dat betreft in deze game zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
svdhorst schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:25:
Ben pas overnieuw begonnen met de Gunzerker. Kwam erachter dat op de pizzadozen van Moxxi een QR code zit. Dit kun je ook gewoon echt vanaf je tv scannen. Je krijgt dan een tekst te zien. Echt vet hoeveel detail er wat dat betreft in deze game zit :D
Claptrap heeft ergens met een quest kaarten in zijn hand (of de pizzadoos), waar ook een QR code stond, deze kon ik helaas niet uitlezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

De QR codes zijn te vinden op de BL wikia pagina :) (van zowel bl1 als 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar zit er nog iets interessants in de DLC? Zoals ik even snel filmpje kijk is het weer binnen huidige content van je character (21, dus gok 40 voor PT2), vond hele booty verhaal niet bijzonder interessant en de wapens doe je het zeker niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:07:
Maar zit er nog iets interessants in de DLC? Zoals ik even snel filmpje kijk is het weer binnen huidige content van je character (21, dus gok 40 voor PT2), vond hele booty verhaal niet bijzonder interessant en de wapens doe je het zeker niet voor.
EXPLOSIONS!?!

en Tiny Tina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal best, maar online matchsystem is dusdanig ruk dat ik nooit een 50 kan joinen die bezig is met een DLC (quest blijft altijd terug springen naar originele questline), puur gokwerk waar je dan terecht komt.

Andere kant, de 'lol' is er nu wel eigelijk vanaf, ze hadden voor mij veel meer 'co-op mission runs' moeten maken, zodat je die steeds opnieuw kan blijven doen 'voor de lolz'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Weet iemand of de lvl cap verhoogd is?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Nu bezig met farmen van The Warrior op TVHM!
Maar de CC wil maar niet droppen ondanks dat ik die +5% rare loot drop relic draag :c
Nachtje door dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als dat ding een 0,1% droprate heeft, is dat nu 0,105% :+

(halloween grapje bij een MMO, normale droprate van 1%, hadden ze de mededeling 50% droprate increase, iedereen dacht 51%, maar was dus 1,5% geworden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:11:
Tja, als dat ding een 0,1% droprate heeft, is dat nu 0,105% :+
Volgens mij wordt de droprate dan 5,01% of laat mijn rekenen me nu in de steek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Excelb-boy schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:13:
[...]

Volgens mij wordt de droprate dan 5,01% of laat mijn rekenen me nu in de steek?
Ja :+

5% van 0.100 is 0.005

0.100 +
0.005
-----
0.105

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf waar je de procenten van neemt. Heb overigens ook gelezen dat die relic alleen werkt op blues en lager, maar of dat waar is is moeilijk te zeggen natuurlijk.
SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
(quest blijft altijd terug springen naar originele questline)
Was dat niet opgelost? Heb je dat probleem nog sinds de grote PC patch laatst?

Ik heb er in ieder geval wel weer zin in, al moet de game even concureren met starcraft II voor mijn tijd, die kwam ik eindelijk ergens tegen een schappelijke prijs tegen (19 euro bij de mediamarkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

YellowOnline schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:19:
[...]

Ja :+

5% van 0.100 is 0.005

0.100 +
0.005
-----
0.105
Ah op die manier! Hahaha, douche die ik ben xd Al kan ik dat niet erg duidelijk aflezen uit de beschrijving van de relic!
Ach, ik blijf lekker nog even farmen en als het me gaat vervelen schuif ik rustig door naar terra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:23:
Was dat niet opgelost? Heb je dat probleem nog sinds de grote PC patch laatst?

Ik heb er in ieder geval wel weer zin in, al moet de game even concureren met starcraft II voor mijn tijd, die kwam ik eindelijk ergens tegen een schappelijke prijs tegen (19 euro bij de mediamarkt).
Van het weekend nog gespeeld, lvl47 gunzerker, join je een game 'where angels fear to go part 2' (ofzo), zit je opeens in Talon of Gods. Andersom ook regelmatig, wil je juist Talon joinen, zit je opeens in Dam fine resque of He will die :/

Nu is dat allemaal niet zo'n probleem, maar ik kom bijna nooit mensen tegen met een quest-titel van de DLC, of dat zit toevallig net buiten mijn levelgebied?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nieuwe DLC is up, nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Downloading indeed :-)

Als iemand mensen zoekt om mee te spelen, ik heb ...
...wbt. game
  • Alle DLC + Creature Slaughter Dome, die laatste is ook toegankelijk voor mensen die me joinen en geen toegang tot die Dome hebben.
...wbt. spelers
  • Level 50 Zer0, gespect als sniper (inc. Terra Classmod) die alle challenges gedaan heeft (behalve 2e Vault sign bij Terra :() en alle mogelijke missies in Vanilla en Pirate's Booty behalve Hyperius en Gee verslaan in TVHM.
  • Level 50 Maya, gespect voor healing en phaselock damage (inc. Terra Classmod), die wel nog TVHM en DLC moet afwerken.
En ik help mensen graag een handje, dus als je ziet dat ik online ben mag je me steeds roepen.

Edit: levelcap is nog steeds 50 zo blijkt :(

[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 20-11-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Hoe start je de eerste quest? Ik kreeg met Pirate's Booty vanzelf een quest in mijn log er bij, maar nu niet?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik snap er ook geen hol van :S denk ff snel nieuwe content bekijken .... kan ik niet eens achter komen hoe of waar het is. google staat ook niks op... waarom moet dat nou weer zo fucking vaag zijn?

laat dan ook maar zitten, ikgaat lekker op bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pft, zat er in dat ik steam moest herstarten voor het ding de DLC ging downloaden :S
Gelukkig gaat hij lekker vlot, lang leve Ziggo :) (14MB/s, klaar terwijl ik dit type)
Eens kijken of ik wel zie hoe je de DLC moet starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Anthirian schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:34:
Hoe start je de eerste quest? Ik kreeg met Pirate's Booty vanzelf een quest in mijn log er bij, maar nu niet?
Even groot zodat iedereen het ziet:

Toegang tot DLC via nieuwe Fast Travel locatie

Ik had het ook niet meteen door.

Ik heb een uurtje of twee gespeeld en het is veel, veel, vééééél actie. Net de eerste echte baas gedaan
spoiler:
Pete

na
spoiler:
enkele rondjes Bar Brawl of hoe het ook heet. 2:30 om alle badasses te doden (Tier 3) is toch wat kort
. Maar nu even genoeg gevochten, want het was wel heftig. Alleen kut dat :
1) De levelcap niet veranderd is
2) Er alweer een nieuwe munteenheid is (niet echt een spoiler) naast $ en Eridium. Met Eridium kan je nog steeds niets aanvangen, of toch niet dat ik al gemerkt heb :(

[ Voor 7% gewijzigd door YellowOnline op 20-11-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dat is jammer, had gehoord dat ze meer met eridium zouden gaan doen :(
Vond de locatie eigenlijk meteen duidelijk, precies dezelfde manier als de vorige DLC, even naar boven scrollen in je fast travell lijstje en daar staat ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Hier erg veel info over de nieuwe DLC met mogelijke spoilers. http://orcz.com/Borderlan..._of_Carnage_DLC?dlc2=info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ah ja ik heb de Fast Travel Location gevonden. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, let even op als je de gokkasten tegenkomt, daar gaat dus de nieuwe currency in. Geen idee of er wellicht veel betere zooi uit komt, maar waarschijnlijk is het het echt niet waard.

edit: Ok, de reguliere gokkasten verderop staan wel heel handig :)

Geweldige reference trouwens... You need a montage!
YouTube: Montage Song from Team America

[ Voor 37% gewijzigd door Finraziel op 21-11-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Zojuist Borderlands 2 ook op mijn Macbook onder OS X geinstalleerd (had m al via bootcamp). Iemand enig idee waar ik de savegame op mn mac neer moet zetten? :P Ik heb m al vanaf windows gekopieerd maar ik kan onmogelijk vinden waar hij bij mac komt te staan. Ik ga natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, maar ik zou gewoon even een karakter maken, tot eerstvolgende savepoint spelen en dan spel opslaan en afsluiten. Dan kun je je mac gewoon laten zoeken naar Save0001.sav op je HD. Neem tenminste aan dat de files wel hetzelfde zullen heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dat dacht ik ook, dus even gespeeld tot ik de eerste creatures dood had en gesaved. Hoopvol zoeken op mn HD maar helaas niks gevonden.

http://gaming.stackexchan...y-pc-characters-to-my-mac
Hier staat waar je het zou moeten vinden:
'Users -> %username% -> Library -> Preferences -> Feral Interactive -> Borderlands -> SaveData'
Maar helaas bestaat de map Feral Interactive niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Weet iemand of een snellere weapon swap ook leidt tot sneller switchen naar melee?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
meschien is die map verborgen?
dus 'Users/username/Library/Preferences/Feral Interactive/Borderlands/SaveData als je bij windows een verborgen map hebt kan je meestal zo er in maar hoe het bij een mac zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
vind de nieuwe dlc erg gemaskkelijk spelen of lijkt dat maart zo met gaige lvl 23 in een 2uuur op chapter 10 , echter met wapens uit de golden kist, die echt beter zijn, erg kort , net als in borderlands 1 met de laatste dlc , had dit soort levels ook al in het spel kunnen doen , toch wel slimme mechandising zo. geen level upgrade na 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 20:35
even een glitch/bug ge(ab)used:

spoiler:
op het moment dat je de core van wilhelm hebt gebruikt en sanctuary de lucht invliegt wordt je verplicht om naar de highlands te gaan, door "the fridge", maar je kan ook aan the highlands geraken zonder door the fridge te gaan, gewoon naar "the dust" (aan die bandit fortress is de weg naar the dust) en dan helemaal aan de andere kant is een weg naar "the highlands" en die werkt perfect. Alleen progressed je story mission dan niet mits je een hoop objectives skipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
pposthoorn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 01:33:
Zojuist Borderlands 2 ook op mijn Macbook onder OS X geinstalleerd (had m al via bootcamp). Iemand enig idee waar ik de savegame op mn mac neer moet zetten? :P Ik heb m al vanaf windows gekopieerd maar ik kan onmogelijk vinden waar hij bij mac komt te staan. Ik ga natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen :9
Hoe is de performance op OSX? Meeste spellen draaien bij mij op windows een stuk sneller, maar bijv Empire total war krijg ik wel vergelijkbare performance (Zal wel gewoon degelijke port zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wat een rotport zeg :( Op mijn rMBP elke keer lag als er iets het ram in moet (daar zit je dan met je 16GB ram..) en al wanneer je bij sir hammerlock komt lag in de omgeving. en dat op 1440x900 op low (kan hem ook op high zetten want dat maakt geen donder uit voor de performance). Nee geef me dan maar bootcamp met 1920x1200 op high :)

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
Eduardboon schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:39:
Wat een rotport zeg :( Op mijn rMBP elke keer lag als er iets het ram in moet (daar zit je dan met je 16GB ram..) en al wanneer je bij sir hammerlock komt lag in de omgeving. en dat op 1440x900 op low (kan hem ook op high zetten want dat maakt geen donder uit voor de performance). Nee geef me dan maar bootcamp met 1920x1200 op high :)
Ok, dan blijf ik hem ook lekker bootcampen. Kan hem op aardig hoge instellingen spelen met mn macbook pro 13 2010 (ssd en 8gb). Jammer dat het weer zon gare port is

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik heb gevonden waar de savegame heen moet op de mac:

/users/*gebruikersnaam*/Library(hidden folder)/Application Support/Borderlands 2/WillowGame/SaveData

Deze map bestaat pas als je al een keer gespeeld hebt.

Performance tijdens het spel is nog te doen maar je zit echt eeuwig te wachten bij het laden van een nieuwe map. In bootcamp duurt dat nog geen seconde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Heeft iemand de raidboss van de nieuwe DLC al gedaan? (Pyro Pete) Ben benieuwd of het wat is

Daarnaast de SP net gedaan er van, de eindbaas lvl52 is nog best pittig in SP, via een second wind op het nippertje overleefd na 4x proberen =], wel mooie paars shotgun aan over gehouden van moxxi

3x 16,5K eridian met fire damage: schiet drie grote vuurballen met grote ignite kans. Shock singularity granaat + die shotgun is de perfecte mob opruimer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
DTiuri schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:08:
Heeft iemand de raidboss van de nieuwe DLC al gedaan? (Pyro Pete) Ben benieuwd of het wat is
Ik begreep van iemand in m'n lijstje op steam dat het weer een soort "survival" baas was, je krijgt steeds vuur / corrosion over je heen, maar je kan het weghalen, waarna een lading mobs spawnt.

spoiler:
Deze worden alleen steeds sterker, na een tijdje zou je lvl 60+ mobs spawnen om van je vergiftiging af te komen. Je moet dus weer eens netjes aan mob management doen, de eerste waves zijn second wind voer, daarna worden ze dodelijker dan de baas zelf, welke je maar beter snel kan slopen, want het zijn weer van die mooie niet te ontwijken pulses die je vergiftigen.

Gezien de baas zelf vuur + corrosion spammed, moet je zelf dus die elementen niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben inmiddels lvl 37 en dacht in normal mode terramorpheus (of hoe heet dat ding) wel even te verslaan. Blijkt hij in normal mode ook al lvl 52 te zijn. Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Die laatste PC patch maakt het spel op een rMBP gewoon MOOI op 1440x900. Maar het geeft je nog wel een ENORME boost in de framerate, dus als er nog bootcampers zijn hier: droppen die reso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rMBP???? was da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retina MacBook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

djunicron schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:11:
[...]

Ik begreep van iemand in m'n lijstje op steam dat het weer een soort "survival" baas was, je krijgt steeds vuur / corrosion over je heen, maar je kan het weghalen, waarna een lading mobs spawnt.

Gezien de baas zelf vuur + corrosion spammed, moet je zelf dus die elementen niet gebruiken.
Hoe zou je die elemental effects weg kunnen halen dan? Ik probeerde hem in singleplayer vanmiddag met mijn commando op level 39 (de baas was 32), maar ik bleef constant in de fik staan. Hij heeft trouwens een shitload aan shields én health, waardoor het me alleen gelukt was om zijn schild er af te schieten en ongeveer een kwart van zijn health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt aan de buitenzijde van de arena 2 draaiwielen zitten. Daarmee kan je water van boven laten dumpen en zodra je eronder gaat staan, spoelt de napalm/gif van je af. Daarna komt er wel een mob baddies op je af. Die maken het gevecht zo irritant dan, omdat je teveel afgeleid wordt totdat Pete je weer in de fik zet. Elke keer dat je dan water laat vloeien, komen er steeds sterkere baddies bij.
Solo kreeg ik Pete best snel op half health... binnen een minuut ofzo, maar daarna werd ik snel gerusht door die andere gastjes.
Met de assassin schijn je hem makkelijk te kunnen solo-en, dmv kunai's, slag wapen en babymakers

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Laatst online: 08:43
Heb gisteren ook maar borderlands gekocht op steam.
Is tot vanacht nog in de aanbieding voor €25 als het goed is.

Echt lache spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Heb het "normale" farmen van The Warrior maar opgegeven :c
Ben nu begonnen met de "Moonshot Farm" en dat werkt echt heel goed! Heb in 3 uurtjes 2 CC's, 2 Impalers, een Flakker, 2 legendary grenade mods en een volcano!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Iemand deze maya build al uitgeprobeerd? Ik weet niet hoe dit zich verhoudt tot Zer0, maar 15x gun damage ziet er toch al behoorlijk indrukwekkend uit.

[ Voor 3% gewijzigd door kippengaas op 26-11-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

kippengaas schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:58:
Iemand deze maya build al uitgeprobeerd? Ik weet niet hoe dit zich verhoudt tot Zer0, maar 15x gun damage ziet er toch al behoorlijk indrukwekkend uit.
Zer0 met sniper classmod en the Bee is ook vrij ziek met sniper criticals (of eigenlijk criticals sowieso). Enige probleem dat je kan vinden is dat je classmod meer van je shield weghaalt dan dat je shield heeft, en als je geraakt wordt ben je en zo dood (maar kwart van normale shields op dat lvl) en je doet ook nog eens geen kloot meer aan dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:25:
[...]
Zer0 met sniper classmod en the Bee is ook vrij ziek met sniper criticals (of eigenlijk criticals sowieso). Enige probleem dat je kan vinden is dat je classmod meer van je shield weghaalt dan dat je shield heeft, en als je geraakt wordt ben je en zo dood (maar kwart van normale shields op dat lvl) en je doet ook nog eens geen kloot meer aan dmg.
Mja, Zer0, bee, babymaker en de juiste kills = 1 bullet reload spams van 890k per hit van de babynade. +de helft ongeveer aan corrosive dmg per tick daarna. Slag erbij en je hebt de Raid bazen neer in seconden...

Zer0 + vulcano en de juiste gear en build en je krijgt ook belachelijke hits. Zat met iemand bij de Warrior die zo'n build had, 4 speler game, 2 shot de Warroir eventjes...

Van dat eerste zocht ik even een filmpje op youtube, helaas zonder succes, maar ik verwacht eigenlijk dat ze wel met een nieuw rekenmechanisme gaan komen voor de dmg in BL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

djunicron schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:50:
[...]

Mja, Zer0, bee, babymaker en de juiste kills = 1 bullet reload spams van 890k per hit van de babynade. +de helft ongeveer aan corrosive dmg per tick daarna. Slag erbij en je hebt de Raid bazen neer in seconden...

Zer0 + vulcano en de juiste gear en build en je krijgt ook belachelijke hits. Zat met iemand bij de Warrior die zo'n build had, 4 speler game, 2 shot de Warroir eventjes...

Van dat eerste zocht ik even een filmpje op youtube, helaas zonder succes, maar ik verwacht eigenlijk dat ze wel met een nieuw rekenmechanisme gaan komen voor de dmg in BL2.
Ook met generfte Bee nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat er aan mijn Bee veranderd is is vooral de laadtijd als ie leeg gaat. Met mijn skill points en badass points vang ik dit behoorlijk op. Ipv 7 sec is het nu maar iets van 3 sec. Dan is er weinig van de nerf merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snipers zijn heel goed, maar je raakt vlot door je ammo heen als je daar alles mee doet, en je moet natuurlijk wel nog iedere keer de crit spots raken. Naar mijn mening is de beste sniper rifle user (niet per se de beste sniper) dan ook Salvador omdat je met 1 keer gunzerken zo'n 100 sniper bullets terug kunt verdienen (wel met wat +gunzerk duration skill). Ik heb met Salvador daarom ook veel gebruik gemaakt van die sniper rifles die zich meer als assault rifles gedragen (20-30 magazine size en een rof van 4 of zo). Als het niet uit kwam om in combat te zerken zat ik af en toe gewoon even rustig in een hoekje te zerken voor ammo :P Op die manier kun je ook kwistig met je ammo om gaan waardoor het erg makkelijk wordt om dingen te critten.
Puur op meeste damage per shot is Zer0 natuurlijk de master*, maar ik kwam mer Zer0 bv serieus in de problemen bij de hyperion slaughterdome (of hoe het ding heet) omdat het op een gegeven moment domweg te lang duurt en je zelfs als je alles met 1 kogel killt niet genoeg sniper ammo bij je kunt dragen, en mijn andere wapens niet zo goed waren.

*edit: Dat zeg ik nu wel, maar ik realiseer me net dat dat ook Salvador is door No Kill Like Overkill. Daarmee was ik gewoon achter mekaar een paar miljoen damage per schot aan het doen. Max was meen ik iets van 3,5M. Ik heb mijn Zer0 niet naar lvl 50 gespeeld, maar de lvl 50 Zer0 van een vriend van me kwam daar in ieder geval niet overheen. Wel is het zo dat die skill alleen werkt als je continu dingen kunt blijven killen en het is dus vrij nutteloos tegen de meeste bazen.

[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 26-11-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

PilatuS schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:52:
Wat er aan mijn Bee veranderd is is vooral de laadtijd als ie leeg gaat. Met mijn skill points en badass points vang ik dit behoorlijk op. Ipv 7 sec is het nu maar iets van 3 sec. Dan is er weinig van de nerf merkbaar.
Bij guns die meer dan 1 pellet schieten per schot (dus geen burst mr een x2 of x3 of x18 ofzo erachter hebben) wordt de amp dmg daarover verdeeld, je shotgun doet dus niet meer 18* amp maar maar 1 keer. Ook tellen de kogels in een tediore gun bij reload niet meer voor amp damage, dus als je bij 25 kogels reload doet de explosie maar 1 keer amp dmg en niet 25 keer. Dat is vooral de grootste nerf.
Vandaar dat ik ook vraag of dat babymaker gedoe ook nog met de generfte Bee is.

[ Voor 5% gewijzigd door mark-k op 26-11-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:39:
[...]

Bij guns die meer dan 1 pellet schieten per schot (dus geen burst mr een x2 of x3 of x18 ofzo erachter hebben) wordt de amp dmg daarover verdeeld, je shotgun doet dus niet meer 18* amp maar maar 1 keer. Ook tellen de kogels in een tediore gun bij reload niet meer voor amp damage, dus als je bij 25 kogels reload doet de explosie maar 1 keer amp dmg en niet 25 keer. Dat is vooral de grootste nerf.
Vandaar dat ik ook vraag of dat babymaker gedoe ook nog met de generfte Bee is.
Nee dat is volgens mij inderdaad niet meer zo. Dat was inderdaad gewoon even 47*Bee Amp + all mods.

Zer0's kunnen inderdaad "gemakkelijk" richting de 1mil dmg gaan, maar 3.5? Dat zal sommige lukken, maar is zeker niet zomaar even te doen.

Persoonlijk merk ik niet gek veel van de Bee nerf op m'n Mechro in de laatste DLC. Nog steeds het schildje van voorkeur, het geeft me toch ~100% meer dmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik vroeg mij af, omdat ik vast zat bij W4rD3n, opnieuw te beginnen met cage? Ik opnieuw en ben nu lvl 9 en in Sanctuary. Hoe kom ik redelijk makkelijk aan geld en XP? voordat ik roland ga redden wil ik wel eerst wat beter zijn, aangezien het met de gunzerker lvl 13 niet lukt. daarbij heb ik ws niet de juiste wapens bij hem.

Moet nu eerst wat elemental gaan vinden en een goede SMG, dat ding in het begin heb ik weggedaan maar op een enkele na nog niks anders gevonden en de bad touch is voor lvl 34 geloof ik?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Koos2009 schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:02:
Ik vroeg mij af, omdat ik vast zat bij W4rD3n, opnieuw te beginnen met cage? Ik opnieuw en ben nu lvl 9 en in Sanctuary. Hoe kom ik redelijk makkelijk aan geld en XP? voordat ik roland ga redden wil ik wel eerst wat beter zijn, aangezien het met de gunzerker lvl 13 niet lukt. daarbij heb ik ws niet de juiste wapens bij hem.

Moet nu eerst wat elemental gaan vinden en een goede SMG, dat ding in het begin heb ik weggedaan maar op een enkele na nog niks anders gevonden en de bad touch is voor lvl 34 geloof ik?
Als je een Gaige build met 'Close enough' en 'Anarchy' hebt/maakt, is het een kwestie van eerst je stacks maxxen, en dan met corrosive damage AR/SMG/sniper op W4rd3n knallen (en een explosive shotgun). Als grenades had ik een electrocute die een tijd zo'n electrisch veld actief hield. (Mikken heeft weinig zin, maar als je wat raakt, dan doe je heftig damage (elke stack anarchy doet +1,75% damage (en -1,75% accuracy)))

Als je een wat hoger level wilt, dan moet je side missions doen, of bandits gaan lopen knallen in Three Horns - Divide.

Overigens,
spoiler:
Als je de W4rd3n niet dood krijgt, dan neemt hij Roland mee naar een gevangenis, en dan krijg je de kans om Roland daar te bevrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net de 2e DLC uitgespeeld (de main questline dan, heb nog zat sidequests te doen hier geloof ik), maar wat een ontzettende pushover is die eindbaas zeg :S. Veel, VÉÉL makkelijker dan die van de 1e DLC en zelfs makkelijker dan die van de hoofd campaign.
Had een half uurtje voor ik de deur uit moest en wou nog even spelen, zag dat mijn quest op de final battle stond (had een tijdje niet gespeeld) en dacht dat red ik toch niet, maar ach laat ik eens kijken... Tien minuten later (inclusief van de bar naar de arena wandelen/vechten) zat ik naar de credits te kijken. Krijg het idee dat ze niet zo goed de balans in de moeilijkheidsgraad weten te houden, sommige battles zijn frustrerend lastig, dit was belachelijk simpel.
Wat vonden anderen er van die em uitgespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

finraziel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:27:
Zo, net de 2e DLC uitgespeeld (de main questline dan, heb nog zat sidequests te doen hier geloof ik), maar wat een ontzettende pushover is die eindbaas zeg :S. Veel, VÉÉL makkelijker dan die van de 1e DLC en zelfs makkelijker dan die van de hoofd campaign.
Had een half uurtje voor ik de deur uit moest en wou nog even spelen, zag dat mijn quest op de final battle stond (had een tijdje niet gespeeld) en dacht dat red ik toch niet, maar ach laat ik eens kijken... Tien minuten later (inclusief van de bar naar de arena wandelen/vechten) zat ik naar de credits te kijken. Krijg het idee dat ze niet zo goed de balans in de moeilijkheidsgraad weten te houden, sommige battles zijn frustrerend lastig, dit was belachelijk simpel.
Wat vonden anderen er van die em uitgespeeld hebben?
Is dat Pete-the-invincible? Ik heb de laatste dagen niet kunnen spelen, dus ik zit nog niet zo ver in de DLC2, maar ik lees enkel dingen hoe moeilijk hij is.

Aan de andere kant: ik heb Hyperius en Gee ook nog steeds niet dood gekregen in TVHM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Nou ik weet niet hoor, maar die eerste form kon ik niet zonder als een mietje (coward!) achter dat muurtje bij de ingang te gaan staan.

Die aanvallen waren best te dodgen, maar dat ding kreeg helaas maar ~900 dmg per hit van mij, waarbij normale mobs er 134K van krijgen! Ik heb na 3 rondjes niet echt kunnen ontdekken waar je nou crits moet scoren op dat ding!

Piston zelf is een pushover, maar dat zag je aankomen...
Ik bedoel, hij was het "offer" dus meer dan terecht dat je em binnen de korste keren neer hebt.
Overigens, hij sloeg mij wel één keer in één slag dood, kreeg em niet neer daarna, deathtrap stond ervoor in de weg. ("Out of the way Hotrod! - FALL!!FALL!!") *kuch* sorry dat heb ik wel eens *kuch* (10 punten voor wie de scene nog kent).

Wat ik veel erger vond is dat daarna alle normale mobs lvl 51+ worden en me ook one-shotten. Loop je net als gevierd "badass" uit de arena, komen daar de normale mobs en die doden je in seconden... hahah. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde Piston inderdaad, niet Pete. Ik heb em wel in normal gespeeld, rond lvl 25 of zo, dus misschien maakt dat het ook makkelijker. Die eerste form ging inderdaad wel redelijk wat kogels in zitten maar zijn attacks zijn inderdaad zo makkelijk te dodgen dat dat geen probleem was. Gewoon op em blijven schieten en af en toe mijn turret neer gooien, gebruikte daarvoor de assault rifle die in een smileyface patroon schiet die je van Moxxi krijgt voor een van de quests, afgewisseld met een hyperion pistooltje, en mijn rockets op em leeg gevuurd. De enige echt zware attack die hij doet kun je vrij makkelijk onschadelijk maken, maar zelfs als die raakt en ik bijna dood was, leek het alsof hij ook een paar tellen nodig had om bij te komen van die aanval en dan was mijn shield alweer hard aan het herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ben nu lvl 14.
Gaat wel lekker.

Wat ik zelf wel vervelend vind is dat je niet meer sidequest tegelijk aan kan vinken om te doen.
Of ik doe iets verkeerd. maar dat zou ik wel fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
lekrutes schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:12:
Wat ik zelf wel vervelend vind is dat je niet meer sidequest tegelijk aan kan vinken om te doen.
Of ik doe iets verkeerd. maar dat zou ik wel fijn vinden.
Als je in je inventory scherm op het linkse ikoontje klikt (dat diamantje) krijg je alle quests te zien waar je mee bezig bent. Daar kan je dan ook de quest kiezen waarvan je de waypoints/objectives wilt zien.
De andere (actieve) quests worden gewoon bijgewerkt als je daar de objectives van haalt terwijl je met een andere quest bezig bent (En dan zie je ook even de objectives van die quest op je HUD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ja dat weet ik.

Maar wat ik jammer vind is dat je er bijvoorbeeld niet 4 tegelijk actief kan hebben.
En dus 4 verschillende waypoints hebt.
Pagina: 1 ... 34 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.