Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt, maar die van BL2 lijkt wel erg gaar af en toe.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik hoor dit inderdaad vaker, dat de RNG van BL2 beetje vreemd lijkt, maar ik heb er zelf nog totaal geen hinder van ondervonden. Soms heb je geluk, soms niet. Met Axton op TVHM, was ik een level of 37 ofzo toen ik tegen Boom Bewm vocht, liet ie een Homing Bonus Package vallen, maar een CC heb ik nog niet gevonden na The Warrior een keer of 60 te hebben gevloerd. Klopt aardig voor mijn gevoel, beetje zoals in Diablo 2 destijds.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

Een PRNG heeft als kenmerk dat hij voorkeur heeft voor bepaalde waarden. Het is dus logisch dat hij wat vreemd kan lijken, want dat is waarschijnlijk ook zo.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, en toen had ik alles gedaan. Met meerdere characters spelen doe ik niet omdat ik altijd 1 character kies die mij het meeste ligt. Binnenkort maar eens de DLC downloaden en kijken wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, wat ik voornamelijk vreemd vind aan de RNG van BL2 is dat als er eenmaal een bepaald resultaat uit komt dat de kans dan hoger lijkt dat het in de komende seconden nog eens gebeurt. Zo heb ik bij de gokkasten erg vaak een zelfde resultaat en zelfs 1 keer gehad dat de ene kast me triple marcus gaf en de andere een eridium jackpot. Bij het farmen van de treasure room heb ik ook 10 keer niks interessants gekregen, en dan in 1 run ineens 2 legendaries. Natuurlijk is een eigenschap van 'willekeurig' dat dit voor kan komen, maar het lijkt bij BL2 standaard te zijn (in mijn ervaring).

edit: overigens is het ook niet echt lastig om voor een spel als dit een RNG te maken die wel echt random benadert, in ieder geval voor zaken als het bepalen van loot wat je in de meeste gevallen niet meerdere keren per seconde hoeft te doen. Neem als input bv de miliseconden van de huidige tijd van de interne klok en haal daar nog een of ander algoritme overheen om het wat minder obvious te maken (al is het maar een tabel in de trant van 1 -> 342, 2 -> 693 etc.), dan heb je in ieder geval al niet meer dat een aantal chests achter mekaar open maken een soortgelijk resultaat krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Finraziel op 11-11-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het met de Bee, 20x niets en dan opeens 2xlvl50 versie direct achter elkaar. Ach ja, ik ben er weer 2 rijker :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Net eindelijk terramorphous gemold. Mn CC's werkten voor geen meter, heb een slag en een shock, misschien is ie daar net resistant voor ofzo, maar met de sand hawk ging het vrij goed. Ook meteen de juiste classmod gedropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die sand hawk kan je maar 1x krijgen? Heb nu een 46, beetje jammer :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik heb het altijd mij de gokkasten met de granaat, als ik eenmaal 2 a 3 granaten gehad heb kan ik beter stoppen want dan begint hij zeker 30% van de tijd een granaat te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

SinergyX schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:50:
Die sand hawk kan je maar 1x krijgen? Heb nu een 46, beetje jammer :/
Ja kan maar 1 keer, of ja 2 keer mr 1 per playthrough, heb zelf daarom ook bijna geen sidequests gedaan tot na de main storyline en lvl50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Random is een lastig iets. Daarom gebruiken ze bij online poker constant shuffle. Waarbij de tijd dus bepaald welke kaart er komt en de kaarten constant geschud worden. Met 87 bazillion wapens is dat wat lastiger :P

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 11-11-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar hij gaat echt geen random getal tussen 1 en 87 "bazillion" :P genereren hoor. Ik verwacht dat er eerst een random bepaalt wat de rarity van de drop wordt en vervolgens een aantal randoms achter mekaar om de onderdelen waaruit het item is opgebouwd te bepalen. Dat zijn iedere keer niet zo heel grote getallen die je hoeft te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik snap dat het bij BL2 compleet anders in elkaar moet zitten. Sowieso een database van die wapens zal al onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finraziel schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:50:
Ja, maar hij gaat echt geen random getal tussen 1 en 87 "bazillion" :P genereren hoor. Ik verwacht dat er eerst een random bepaalt wat de rarity van de drop wordt en vervolgens een aantal randoms achter mekaar om de onderdelen waaruit het item is opgebouwd te bepalen. Dat zijn iedere keer niet zo heel grote getallen die je hoeft te genereren.
Ik weet niet hoeveel bazillion is want die modifier bestaat helemaal niet. Het kan net zo goed zijn dat ze met bazillion 1 verstaan waardoor je maar 870 wapens hebt.

Als je wil weten hoe de engine wapens genereert dan kan je hier kijken.
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=110429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
finraziel schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:39:
Nou, wat ik voornamelijk vreemd vind aan de RNG van BL2 is dat als er eenmaal een bepaald resultaat uit komt dat de kans dan hoger lijkt dat het in de komende seconden nog eens gebeurt.
Dat zijn gewoon je hersenen die patronen proberen te herkennen, ook als er geen patroon is.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:29:
Als je wil weten hoe de engine wapens genereert dan kan je hier kijken.
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=110429
Dit is wel voor BL1 trouwens. In grote lijnen is het hetzelfde in BL2 maar de bonussen zijn anders.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 12-11-2012 10:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ik ben zelf pas level 15 ofzo, ik wordt steeds ziek van het spawn systeem.
Heb je net een pokke eind afgelegd, sluit je de game af begin je weer een eind terug.
Dit heeft ervoor gezorgt dat ik de game niet meer heb aangeraakt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:39:
Ik ben zelf pas level 15 ofzo, ik wordt steeds ziek van het spawn systeem.
Heb je net een pokke eind afgelegd, sluit je de game af begin je weer een eind terug.
Dit heeft ervoor gezorgt dat ik de game niet meer heb aangeraakt.
Je spawned altijd bij de laatste fast-travel locatie die je bezocht hebt. Ik snap je probleem dus niet helemaal. Borderlands heeft, zoals veel andere games, geen mogelijkheid om waar dan ook te saven. Maar dat was in BL1 ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hem wel. Ik heb nu ook meerdere keren ervaren dat ik een complete map overnieuw moest doen, dit terwijl ik heel ergens anders een save point had. En dit is niet een keer gebeurt, maar meerdere malen. frustrerend vooral als je opnieuw ammo moet kopen, maar met bijna 25 miljoen op de bank maakt dat niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
ha, en dat na het nieuws gisteren op game informer dat BL2 "Soon" de volgende DLC al krijgt.

Niets te laat als je het mij vraagt. Het ging er om dat het niet "deze week" nog zou komen, maar wel voor eind 2012. De nieuwe classe zou wél nog wat werk nodig hebben en hoogst waarschijnlijk in 2013 speelbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke 'continue' om vast te komen zitten, finish de missie tegen ... die dame, wacht tot de teleport naar iemand z'n achterkamer, doe een quit. Daarna continue en je zit onderaan de lift naar 'haar' ruimte, lift omhoog en 'isnt a place' spawnt weer, maar de deur blijft gewoon dicht (i love you). Met andere woorden, je zit vast :D

Daar quit doen, spawn je weer precies op dezelfde plek, enige methode is jezelf van kant maken en hopen dat je bij de eerste spawn respawnt.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:18:
Ik snap hem wel. Ik heb nu ook meerdere keren ervaren dat ik een complete map overnieuw moest doen, dit terwijl ik heel ergens anders een save point had. En dit is niet een keer gebeurt, maar meerdere malen. frustrerend vooral als je opnieuw ammo moet kopen, maar met bijna 25 miljoen op de bank maakt dat niet veel uit.
Gunzerker met ammo regen, wat een geweldige uitvinding :D

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:18:
Die save points die je tegenkomt zijn alleen voor in-game. Als je quit begin je gewoon bij de start van een gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

Hoe zeldzaam is zo'n legendary class mod? Ik heb er gisteren eentje gevonden voor de gunzerker, wat is de kans dat ik er ooit eentje vind voor zer0?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Shabbaman schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:41:
Hoe zeldzaam is zo'n legendary class mod? Ik heb er gisteren eentje gevonden voor de gunzerker, wat is de kans dat ik er ooit eentje vind voor zer0?
Groter als je Vermivorous farmed, die heeft een grotere dropchance voor de legendary class mods. Good luck :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Oh, maar daar ben ik voorlopig nog niet, want ik ben net level 34 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Shabbaman schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:46:
Oh, maar daar ben ik voorlopig nog niet, want ik ben net level 34 ;)
Behoudt een lager level legendary class mod al zen stats? 5 * +5 stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
BlaSfem0n schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:50:
[...]
Behoud een lager level legendary class mod als zen stats? 5 * +5 stats?
Volgens mij niet, je krijgt dan wel 5*, maar het aantal stats is voglens mij 1 per 10 levels.

Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit een lvl 30 heb gezien, alleen lvl 50 en ik dacht 47, waarbij die dus 5* 4 stats had. (uit DLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:26:
Leuke 'continue' om vast te komen zitten, finish de missie tegen ... die dame, wacht tot de teleport naar iemand z'n achterkamer, doe een quit. Daarna continue en je zit onderaan de lift naar 'haar' ruimte, lift omhoog en 'isnt a place' spawnt weer, maar de deur blijft gewoon dicht (i love you). Met andere woorden, je zit vast :D

Daar quit doen, spawn je weer precies op dezelfde plek, enige methode is jezelf van kant maken en hopen dat je bij de eerste spawn respawnt.
Hmm, dat heb ik ook een keer geprobeerd om te kijken of je die chests daar kon farmen, maar ik spawnde gewoon in die achterkamer. Lijkt me dus een glitch bij jou.
Overigens, nee, je kunt ze niet farmen. Alle chests daar staan dan al open en leeg.

Wat betreft het steeds weer aan het begin van een area staan, ik snap niet hoe je dat probleem kunt hebben tenzij je maar 10 minuten per keer speelt of zo. Dat weet je na de eerste keer toch en dan speel je heel even door tot de volgende fast travel station of area change? Zo lang duurt het nou ook weer niet om een area door te spelen. Ook kun je eventueel het spel gewoon op pauze zetten en er uit alt-tabben, werkt prima.
Die gunzerker ammo regen mis ik trouwens wel heel erg nu ik ben overgeschakeld naar Axton...

Heb BL2 even op pauze trouwens, was sowieso wel een goed moment denk ik om er niet op uitgekeken te raken voor we weer meer DLC krijgen. Iemand ergens had het over starwars, waardoor ik de films opnieuw ben gaan kijken dit weekend en van daaruit SW KotOR weer geïnstalleerd. Geweldig hoe zo'n oud spel leuk blijft :) Ook even gekeken en Steam heeft ondertussen KotOR II ook, whoei! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kotor was nog aardig, SWTOR absoluut niet :P

Vond die laatste baas uit de DLC nog best makkelijk, beetje jammer dat ik vast kwam te zitten en de andere 3 mensen alle lootboxen leeg haalde, niets meer voor mij overgelaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Je kan glitchen in de treasure room van de DLC, en de chests zijn wel degelijk terug gevuld ;). Quit/Continue en farmen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaSfem0n schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:24:
Je kan glitchen in de treasure room van de DLC, en de chests zijn wel degelijk terug gevuld ;). Quit/Continue en farmen maar!
Beetje jammer, achteraf :P Gelukkig nog 2 characters die helemaal DLC nog niet hebben gedaan (buiten wat eerste quests), dus daar zou ik Whoops nog kunnen doen met een 50 reward :) (en beetje mazzel met anderen meteen even wat dupen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
BlaSfem0n schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:24:
Dat hele "onzichtbare elevator" gedoe? Daar moet je ook zin in hebben...

Veel erger vind ik het dat mijn DLC content niet goed doorschaalde. Ik was vol enthausiasme op lvl 37 aan de DLC begonnen op de release dag, maar zelfs nu op lvl 50 is de baas nog lvl 39, net als de drops in de boxen.

Nadat je alle quests hebt uitgespeeld blijven alleen de Raid-bazen nog over in de DLC. Die zijn naast vervelend taai, ook nog eens niet zo heel leuk om te spelen en de seraph crystallen zijn ook niet zo de moeite waard. En dat zorgt er toch voor dat ik end-game de DLC jammer vind. Leuke content hoor, maar ze hebben er wel wat potentie laten liggen.

Heb je nog wat mooi loot, vooral loot die je niet in de normale game kunt krijgen opgepikt in die treasure room? De DLC heeft naar mijn idee namelijk naast wat legendary / quest spull amper iets toegevoegd aan nieuwe gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

djunicron schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:47:
[...]

Heb je nog wat mooi loot, vooral loot die je niet in de normale game kunt krijgen opgepikt in die treasure room? De DLC heeft naar mijn idee namelijk naast wat legendary / quest spull amper iets toegevoegd aan nieuwe gear.
Vladoff E-Type AR's :9~

En die wilde ik voor men All AR Axton! Mis enkel nog Slag en Fire...

Had gewoon voor de DLC nooit een E-type AR gezien, buiten die van de Dr Mercy quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn dat die wapens waar bij de loop soort van 'vinnen' langszaam open gaan?

Meer gimmick dan usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een infinity uit die treasure room gehaald, met de elevator glitch inderdaad. Na de eerste paar keer rende ik daar vrij makkelijk doorheen, maar heb het niet vaker dan 10-15 keer gedaan of zo, toen had ik het ook wel weer gehad. Verder niet echt bijzondere dingen daar gevonden. Wel wat betere varianten van class mods en relics, maar dat was het dan.
Wat het niet hervullen van de chests betreft, ik doelde daar specifiek op die ruimte, niet als een algemeen feit voor andere locaties.

Ben je trouwens als je all AR gaat niet zo door je ammo heen? Vooral als je E-tech zooi gaat gebruiken? Heb altijd zoiets van 2 gevechten of zo met zo'n ding en ik heb geen ammo meer. De keren dat ik ze gebruikt heb was het echt als gun voor als ik even extra damage moest doen en had ik andere typen wapens voor normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ja, ammo gaat erdoor als een malle, maar het zijn wel ongeveer de beste elemental AR's dat je kan vinden (sowieso al niet heel veel van te vinden).
Spinigun barrel AR's zijn misschien nog wel leuker, maar vind die maar eens met elemental damage bij :p. Heb er wel eentje met 3 pellets, een Jacobs, van de Gary chest. Overall nog altijd de beste AR die ik heb. In combi met de Bee op elke range dodelijk (als je zoomed tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind algemeen de AR's de zwakste wapens ingame, SMG doet mischien iets minder damage maar compenseert ruimschoots qua reload of zelfs ammo size (die Dahl versies gaan tot iets over de 100). Denk zelfs dat automatic pistols zich qua dmg/rof aardig kunnen meten (die 2sec reload is te overzien).

Daarnaast, ik heb nog nooit een Hyperion AR gezien, naast de versie die je van pre-order krijgt. Dat zijn juist de wapens die ik gebruik voor m'n Gunzerker :P

Daarnaast hebben ze de 'machinegun' varianten compleet nutteloos gemaakt, of een bizar trage RoF, of een belachelijke reload (8sec), dat waren juist mijn favo guns in BL1.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
BlaSfem0n schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:54:
Ja, ammo gaat erdoor als een malle, maar het zijn wel ongeveer de beste elemental AR's dat je kan vinden (sowieso al niet heel veel van te vinden).
Spinigun barrel AR's zijn misschien nog wel leuker, maar vind die maar eens met elemental damage bij :p. Heb er wel eentje met 3 pellets, een Jacobs, van de Gary chest. Overall nog altijd de beste AR die ik heb. In combi met de Bee op elke range dodelijk (als je zoomed tenminste).
+ AR magazin + reload speed en zo'n "shotty" spin-barrel-AR is inderdaad prachtig! Hoewel je het wel van de bursts moet hebben, hip-fire met zulke rifles lijkt me altijd zoveel slomer te gaan.

E-tech Ele-SMG's zijn m'n elemental wapens naar keuze bij Gaige, 7K+ dmg, dikke elemental boosts, vaak effectief 25-40 rounds per mag, snel reloaden en smg ammo heb je toch zat. Standaard stuiteren deze rounds al, maar met "close enough" als skill is het al helemaal altijd prijs.

Alleen die pistool E-techs zijn echt waardeloos, met hun vertraagde dmg. Leuk hoor 80%+ kans op te burnen, maar 2 sec wachten to ze eigenlijk eens schade doen na de hit is toch wat té erg. In die tijd heb je al lang 12+ rounds uit zo'n SMG in ze gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Hoe kun je die e-tech wapens herkennen dan?
Ik kom er net achter dat de dahminator een e-tech is. En dat is op dit moment mijn favo weapon met corrosive damage.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E-tech wapens hebben een afwijkende paars/roze kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:08

justifire

Shut up and squat !!

Ja, naam van het wapen is fel-roze en schiet ook geen kogels maar e-tech pellets.
Hier de lijst met alle E-tech wapens : http://www.bl2wiki.com/E-Tech

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

finraziel schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:46:
Ik heb een infinity uit die treasure room gehaald, met de elevator glitch inderdaad. Na de eerste paar keer rende ik daar vrij makkelijk doorheen, maar heb het niet vaker dan 10-15 keer gedaan of zo, toen had ik het ook wel weer gehad. Verder niet echt bijzondere dingen daar gevonden. Wel wat betere varianten van class mods en relics, maar dat was het dan.
Wat het niet hervullen van de chests betreft, ik doelde daar specifiek op die ruimte, niet als een algemeen feit voor andere locaties.

Ben je trouwens als je all AR gaat niet zo door je ammo heen? Vooral als je E-tech zooi gaat gebruiken? Heb altijd zoiets van 2 gevechten of zo met zo'n ding en ik heb geen ammo meer. De keren dat ik ze gebruikt heb was het echt als gun voor als ik even extra damage moest doen en had ik andere typen wapens voor normaal.
Volgens mij duwen ze express een glitch in die treasure rooms, bij BL1 had je er ook eentje om de ATLAS weapons cache te kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus al meerdere e-tech wapens in mijn kluisje liggen zonder het te realiseren. De e-tech shotguns zijn wel handig, ik heb de mijne gekregen via een golden key en heb er ook best lang mee rond gelopen. Ze doen best veel damage maar daar tegen staan zulke grote nadelen dat een normale speler ervoor zal kiezen om ze niet te gebruiken. Jammer eigenlijk, misschien zijn ze van plan in toekomstige DLC's dit wat uit te bereiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunzerker met ammo regen, wat een geweldige uitvinding :D
Heb ik uiteraard ook, maar ik gunzerk de godganse tijd en de ammo bij mijn SMG's vliegt erdoor, niet normaal hoe snel dat gaat.
Hydra schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:33:
[...]
Die save points die je tegenkomt zijn alleen voor in-game. Als je quit begin je gewoon bij de start van een gebied.
Weer wat geleerd. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:06:
[...]

Heb ik uiteraard ook, maar ik gunzerk de godganse tijd en de ammo bij mijn SMG's vliegt erdoor, niet normaal hoe snel dat gaat.
Met mijn volautomatische sniper met 21 kogels in een clip en een firerate van 5.4 gaat het ook hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Je hebt overigens wel lager level Legendary class mods met +4 of 5.

Loop zelf nog steeds rond met een lvl 28 mod voor Zer0 met +4 voor alle skills op de eerste rij, nog steeds geen betere gevonden (al een flink tijd lvl 50).

Verder sinds level 37 geen legendaries meer gevonden helaas. Gelukkig wel een lvl 50 moxxi bad touch (5k fire damage ^^), lvl 50 sandhawk en een torgue 17x6700 explosive shottie.

Alleen mn sniper is nog level 49 met 22k (jacobs) damage, nog geen betere kunnen vinden helaas. Wat is de hoogste dmg sniper die jullie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DTiuri schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:04:

Loop zelf nog steeds rond met een lvl 28 mod voor Zer0 met +4 voor alle skills op de eerste rij, nog steeds geen betere gevonden (al een flink tijd lvl 50).

Verder sinds level 37 geen legendaries meer gevonden helaas. Gelukkig wel een lvl 50 moxxi bad touch (5k fire damage ^^), lvl 50 sandhawk en een torgue 17x6700 explosive shottie.

Alleen mn sniper is nog level 49 met 22k (jacobs) damage, nog geen betere kunnen vinden helaas. Wat is de hoogste dmg sniper die jullie hebben?
Heb wel een 27k sniper gehad, maar vond ik zelf niet prettig schieten dus weggedaan. Als de skullmasher meetelt dan heb ik er eentje van meet dan 30k (weet niet meer of t nou 5*6200 of 5*8200 was).

Moxxi's bad touch is trouwens corrosive, de good touch is fire. Niemand nog een idee waar ik een lvl50 bad touch vandaan kan halen als ik m in die playthrough al gehad heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou het kunnen proberen in iemand anders zijn game... heb wel vaker gehoord dat dat zou moeten werken en dan niet de gun in de playthrough van die persoon verbruiken, maar heb het nooit zelf getest.
Wellicht werkt het om een game te joinen van iemand die daarvoor even een nieuw karakter start, ik zou verwachten dat als jij dan gaat tippen dat je een gun op jouw level krijgt. Enige nadeel, die persoon moet natuurlijk wel even tot aan sanctuary spelen, maar als jij mee loopt met je lvl 50 is dat zo gebeurd natuurlijk ;)

edit: Oh ja, die andere persoon moet dan wel ook nog geen bad touch gekregen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 13-11-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTiuri schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:04:

Ik heb een Skullmasher met 9712x5 = 48.560 damage maar hij heeft -66% weapon damage maar +180% critical damage. Met sniper ga ik toch altijd voor de critical dus dat maakt verder niks uit (tenzij je target gaat head glitchen). Ik ben een sniper tegen gekomen die meer damage kon doen maar het was zo'n Vladof ding wat 3x achter elkaar schiet, helemaal niet fijn dus maar weggedaan.

Persoonlijk ben ik opzoek naar een sniper van Maliwan welke ongeveer even veel damage doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die -66% weapon damage is toch al verwerkt in de zichtbare stats van het wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:39:
Die -66% weapon damage is toch al verwerkt in de zichtbare stats van het wapen?
Nee, hij doet per saldo niet veel meer damage dan een normale snipergun.

Keyvault heeft 1 van de betere snipers, volautomaat (amper recoil) met 125-180% crit én elemental :) Op m'n Siren eentje op 47 geloot, gebruik ik nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

SinergyX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:39:
[...]

Nee, hij doet per saldo niet veel meer damage dan een normale snipergun.

Keyvault heeft 1 van de betere snipers, volautomaat (amper recoil) met 125-180% crit én elemental :) Op m'n Siren eentje op 47 geloot, gebruik ik nog steeds.
MR die -66% zit normaal als t goed is gewoon in het cijfertje verwerkt, hij gaat niet nog eens van die stat af. Ik merk wel dat het vrij lastig is om dan ook alle 5 te hitten, azls ik een headshot maak met dat ding krijg ik toch mr 1 keer die stack skill (waarschijnlijk omdat ze dan al dood zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 05:55:
[...]

Ik heb een Skullmasher met 9712x5 = 48.560 damage maar hij heeft -66% weapon damage maar +180% critical damage. Met sniper ga ik toch altijd voor de critical dus dat maakt verder niks uit (tenzij je target gaat head glitchen). Ik ben een sniper tegen gekomen die meer damage kon doen maar het was zo'n Vladof ding wat 3x achter elkaar schiet, helemaal niet fijn dus maar weggedaan.

Persoonlijk ben ik opzoek naar een sniper van Maliwan welke ongeveer even veel damage doet.
Ik heb 3 sniper: corrosive, shock en burn. Vreselijke damage doen ze alle 3, recoil...amper. De burn sniper is het best en doet 20k+ aan damage en branden zullen ze. Als ik een goed critical heb knalt het hele poppetje uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"I smell DELICIOUS!!!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 05:55:
[...]

Ik ben een sniper tegen gekomen die meer damage kon doen maar het was zo'n Vladof ding wat 3x achter elkaar schiet, helemaal niet fijn dus maar weggedaan.

De Vladoff's zijn net samen met de Maliwans waarschijnlijk de beste snipers :p
Jacobs valt ook nog wel mee als je puur voor headshots gaat.
Je bedoelt een Dahl sniper denk ik, die doet inderdaad 3 shot burst als je zoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
BlaSfem0n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:28:
[...]
De Vladoff's zijn net samen met de Maliwans waarschijnlijk de beste snipers :p
Jacobs valt ook nog wel mee als je puur voor headshots gaat.
Je bedoelt een Dahl sniper denk ik, die doet inderdaad 3 shot burst als je zoomed.
En die Dahl snipers hebben eigenlijk weinig toepassing als sniper rifle, tot de endgame. Vond er bijvoorbeeld één met 5 shots (gebruikte 2 ammo) a 24k fire dmg, 24% burn kans, 8000 burn dmg. Bee shildje erbij en een partij vlammen dat m'n Ele-Mechromancer deed. Ik meen dat er per keer iets van 5x 90k schoot met dat ding en op bazen zoals Terra waar je zeer makkelijk kunt slaggen / critten vlieg je door z'n HP heen.

Tijdens normale gameplay, ugh, nutteloos, zonde van je ammo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, gros van de wapens worden wat nutteloos als je eenmaal met de bee rondhuppel, gisteren op 47 warrior 2x gedaan, eerste run haalde iemand level49 en kon Bee equipten, 2de kill ging factor 10 sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hmz, spel is net geüpdatet hier bij mij. Op de update page van Valve is niets vermeld nochtans. Wat zou er veranderd zijn?

Aha, via Gearbox:
Update 1.2.0 (Released 11/13/2012)

Fixed fast travel stations from downloadable content sometimes disappearing when loading a saved game.
Fixed an issue where players could occasionally be unable to connect to one another if one of them had recently been in DLC that the other doesn't have.
Fixed an issue where players were sometimes unable to pick items up after another player had bulk-picked-up a nearby item.
Fixed a bug in the inventory UI when quickly scrolling to the bottom of a list using the mouse wheel.
Improved PhysX fluid rendering quality at high resolutions.
Improved NVIDIA 3D Vision integration.
Fixed the "Inverted reverse steering" option not working for clients in a multiplayer game.
Fixed the player's backpack sort setting not persisting.
Fixed an issue causing players to sometimes crash or freeze after killing Master Gee in the Captain Scarlett DLC.
Fixed challenges showing inaccurate completion amounts for area-specific challenges.
Fixed a bug where the player's active mission would sometimes fall back to main-game missions when completing other missions in DLC areas.
Fixed a bug that could cause players to lose mission rewards that they had not claimed when switching between Normal mode and True Vault Hunter mode.
Added a confirmation dialog when opening the golden chest in Sanctuary.
Fixed Arid Nexus Badlands showing an undiscovered challenge that was not attainable.
Restored some lost progress to players who have had their profiles reset. To ensure you are credited for as much progress as possible, please load your character, select "Continue" on the Main Menu, and then "Save and Quit" after you enter the world. Repeat this process for each character in your character list.
Fixed the Mechromancer's Anarchy skill sometimes losing stacks incorrectly for multiplayer clients.
Fixed a bug causing players to sometimes get stuck zoomed in when in "fight for your life" mode.
Fixed challenge "For The Hoard!" to work properly after resetting challenges.
Fixed a bug that could sometimes cause players' skill points to be reset when loading their character.
Fixed a bug that could cause enemies and missions to be locked to an incorrect level.
Fixed bug causing Tediore reloads to get Amplify shield damage bonuses for each round remaining in the clip.
Amplify damage from Amplify Shields is now divided among all projectiles fired from a single shot.
Balance adjustments to "The Bee":
Increased Recharge Delay
Significantly increased Recharge Rate
Reduced Amplify damage
DLC raid bosses no longer drop Seraph crystals in Normal Mode.
Reduced level of DLC raid bosses in Normal Mode.
Fixed issue resulting in infinite leveling exploit with Fleshstick.
Increased the health of Terramorphous, Willhelm, and Blue.
Additional miscellaneous balance tweaks.
Fixed issues with the following missions that could cause players to get stuck or not be able to complete them:
Plan B
Wildlife Preservation
Mighty Morphin
Animal Rescue: Food
The Man Who Would Be Jack
Get To Know Jack
Where Angels Fear to Tread
Trailer Trashing
Clan War: First Place
Stalker of Stalkers
The Once and Future Slab
Home Movies
Shielded Favors
You Are Cordially Invited: Tea Party
(Captain Scarlett) Freedom of Speech
Voor de tldr;
  • Balance adjustments to "The Bee": Increased Recharge Delay, Significantly increased Recharge Rate, Reduced Amplify damage
  • DLC raid bosses no longer drop Seraph crystals in Normal Mode.
  • Reduced level of DLC raid bosses in Normal Mode.
  • Fixed issue resulting in infinite leveling exploit with Fleshstick.
  • Increased the health of Terramorphous, Willhelm, and Blue.
  • Additional miscellaneous balance tweaks.
Ah, The Bee generft nog voor ik het ooit geprobeerd heb. En de bosses zijn nu sterker, yay :+

[ Voor 100% gewijzigd door YellowOnline op 13-11-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

YellowOnline schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:11:
Hmz, spel is net geüpdatet hier bij mij. Op de update page van Valve is niets vermeld nochtans. Wat zou er veranderd zijn?

Aha, via Gearbox:

[...]

Voor de tldr;
  • Balance adjustments to "The Bee": Increased Recharge Delay, Significantly increased Recharge Rate, Reduced Amplify damage
  • DLC raid bosses no longer drop Seraph crystals in Normal Mode.
  • Reduced level of DLC raid bosses in Normal Mode.
  • Fixed issue resulting in infinite leveling exploit with Fleshstick.
  • Increased the health of Terramorphous, Willhelm, and Blue.
  • Additional miscellaneous balance tweaks.
Ah, The Bee generft nog voor ik het ooit geprobeerd heb. En de bosses zijn nu sterker, yay :+
Pffff fucking nuttig, wel zooi nerfen maar fouten zoals die salvador skill bij de classmod van zer0 er niet uithalen...

Heb nu ook opeens 10 golden keys :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach het maar weer splitsing tussen de 'easy beezies' en de mensen die wel moeite doen dingen om te leggen :P

Edit, valt wel mee, 45k amp naar 36k amp, alleen cooldown is nu bijna 6 seconde :P (rate van 15k :D)

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

mark-k schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:30:
[...]

Pffff fucking nuttig, wel zooi nerfen maar fouten zoals die salvador skill bij de classmod van zer0 er niet uithalen...

Heb nu ook opeens 10 golden keys :S
Ik heb net gechecked en idd, de Terra mod is niet gecorrigeerd. Die Salvadorskill staat daar nog steeds tussen de Zer0skills te pronken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

YellowOnline schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:38:
[...]

Ik heb net gechecked en idd, de Terra mod is niet gecorrigeerd. Die Salvadorskill staat daar nog steeds tussen de Zer0skills te pronken :(
Ook mooi dat ik nu via taakbeheer moet afsluiten, als ik gewoon op QUIT duw crasht BL2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, wel interessant dat de raid bosses in normal lager level zijn, misschien kan ik dan zowaar een keer de achievements halen zonder per se een multiplayer game te moeten zoeken.

Zie overigens toch wel een paar fijne fixes er in staan hoor, zoals die bug bij het scrollen in je inventory, erg annoying vond ik dat. Het naar een quest uit de main gameplay switchen is ook wel fijn. Daar was wel omheen te komen, maar als je nog veel quests in de main open of undiscovered hebt dan was het iedere keer wel even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik had ook 10 golden keys bijgekregen, en ook een aantal bad ass points. Altijd leuk zo'n update ;).

Ik begin me overigens ook meer en meer te ergeren aan het kleine aantal punten waar je terug naar kan respawnen (wanneer je quit) wanneer je bezig bent met het hoofdverhaal. Gisteren bijna 2 uur bezig geweest met een missie, en helemaal nergens iets gevonden. Ik speel overigens niet erg snel, in een settlement ga ik overal op en in.
Ik speel een spel graag af en toe eens een uurtje, maar borderlands maakt dat wel lastig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

vanavond maar even borderlands 2 opstarten en kijken wat er aangepast is en of ik ook extra keys heb gekregen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je de game eerst uitspelen voor je van moeilijkheid kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:10:
moet je de game eerst uitspelen voor je van moeilijkheid kunt veranderen?
Ja. Je volgende playthrough is het minimumlevel van je tegenstanders ook iets van 36 ofzo dus je zou er sowieso niet met level 15 of whatever doorheen komen. Je moet het ook zien als een volgende playthrough als bij Diablo en niet een moeilijkheidsgraad die je bij de start instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:15:
[...]

Ja. Je volgende playthrough is het minimumlevel van je tegenstanders ook iets van 36 ofzo dus je zou er sowieso niet met level 15 of whatever doorheen komen. Je moet het ook zien als een volgende playthrough als bij Diablo en niet een moeilijkheidsgraad die je bij de start instelt.
ja oke, dus hetzelfde als in borderlands 1 dus.
dat vind ik opzich wel leuk, maar word de DLC er ook op aangepast? of blijft die hetzelfde?
volgens mij meot je die DLC doen voordat je met je 2de playthough begint, omdat het anders neits aan is.
dat had ik ook in borderladns 1, ben je max lvl, doe je DLC zijn ze vet simpel. hoewel als je een nieuwe char maakte ze wel lager lvl waren

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC past zich ook gewoon aan (normaal rond 24), begin je aan DLC bij 2de playthrough is alles dus 30+, begin je bij playthrough 2.5 is alles 50-52.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:20:
DLC past zich ook gewoon aan (normaal rond 24), begin je aan DLC bij 2de playthrough is alles dus 30+, begin je bij playthrough 2.5 is alles 50-52.
kun je als je palythpugh 2 hebt uitgespeeld nog een keer opnieuw beginnen?

bij B1 kon dat wel, maar dan deed je play 2 nog een keer. was leuk als je vaker items wou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:25:
[...]

bij B1 kon dat wel, maar dan deed je play 2 nog een keer. was leuk als je vaker items wou
Nee, alle quests die je gedaan hebt in PT2, blijven gedaan. Side-quests die je skipped, levelen wel mee vanaf PT2.5 en blijven beschikbaar.
Pro-tip: Skip alle side-quests tijdens PT2 (True Vault Hunter mode) waar een reward bij is waar je een level 50 variant van wilt. ZELFS de quests NIET oppikken. Van zodra je ze oppakt, is de questlevel en reward gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:07:
[...]

Nee, alle quests die je gedaan hebt in PT2, blijven gedaan. Side-quests die je skipped, levelen wel mee vanaf PT2.5 en blijven beschikbaar.
Pro-tip: Skip alle side-quests tijdens PT2 (True Vault Hunter mode) waar een reward bij is waar je een level 50 variant van wilt. ZELFS de quests NIET oppikken. Van zodra je ze oppakt, is de questlevel en reward gelocked.
als je dus alle quests hebt gedaan, kun je dus geen bal meer doen op Bl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

BlaSfem0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:07:
Oh, kan je op die manier aan een level 50 Law, Order en Love Thumper komen? Kan je ook iemand die die quests in PT2.5 doet joinen om die rewards te krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Shabbaman op 14-11-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Shabbaman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:36:
[...]

Oh, kan je op die manier aan een level 50 Law, Order en Love Thumper komen? Kan je ook iemand die die quests in PT2.5 doet joinen om die rewards te krijgen?
Ja, en wellicht ja als je ze zelf nog niet gedaan hebt tijdens pt2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Hm.
"Amplify damage from Amplify Shields is now divided among all projectiles fired from a single shot."

Dat is nou jammer voor mijn shotgun damage. (Met Gaige is dat het enige waarmee ik nog een beetje kans heb wat te raken). Aan de andere kant, met full anarchy stacks doe ik al een sh*tload damage als ik wat raak.

Daarnaast is de scrollbug nog niet opgelost :-(
Als ik te snel scroll raakt de inventory nog steeds helemaal de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar full stack anarchy kan je toch gewoon nog paar leuke Hyperions gebruiken?

En scrollbug is inderdaad freaking irritant, al aantal verkeerde zut verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:25:
[...]

Volgens mij heb je een verkeerd beeld van PT2.5 in BL1, daar ging ook gewoon het lvl van alles naar 50 aan het einde, net zoals bij BL2. Je kon naar mijn weten niet voor de derde keer een playthrough doen, hence de naam 2.5 en niet 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Ik zal eens kijken in hoeverre een Hyperion wapen nog accuraat wordt voordat de clip leeg is...
Wat ik nu voornamelijk doe is shotguns en smgs met high fire rate gebruiken, en op 'close enough' rekenen om wat te raken.

Ik heb trouwens ook een electric dart variant die homing darts schiet. Dat is dan weer handig om een amplify hit te krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
In de 2.5 zijn de DLC vijanden lvl 45 oid. niet 50 of 52, leviathan is wel weer 52, dacht ik.

-.-" jammer dat ze de bee hebben generfed...was best handig bij farmen, ook het feit dat de raid bosses geen seraph spul geven vind ik wel sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DCG909 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:58:
In de 2.5 zijn de DLC vijanden lvl 45 oid. niet 50 of 52, leviathan is wel weer 52, dacht ik.

-.-" jammer dat ze de bee hebben generfed...was best handig bij farmen, ook het feit dat de raid bosses geen seraph spul geven vind ik wel sneu...
Vooral dat je dan nog steeds dat winkeltje niet kan bekijken vind ik triest. Dat ze niks droppen en ik dus niks kan kopen ok, mr ik heb wel die sjefs gemold dus zou t toch eens moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:04:
[...]

Vooral dat je dan nog steeds dat winkeltje niet kan bekijken vind ik triest. Dat ze niks droppen en ik dus niks kan kopen ok, mr ik heb wel die sjefs gemold dus zou t toch eens moeten kunnen zien.
Mja, prepare voor anti-climax wat betreft die items.

Voor mijn lvl 50 gaige die de warrior herhaaldelijk heeft gesloopt, is de DLC nog altijd lvl 37. :/

De Bee nerf zat er natuurlijk aan te komen, nu is het ding nog steeds wel leuk, alleen dus niet meer icm met super-pellet guns. Nahjah, vooruit dan maar. Iemand nog TVHM Hyperius / Gee gespeeld sinds de patch?
Zijn het al leukere gevechten geworden?

Zit aan de 34 Seraph Crystals inmiddels trouwens. Echt hoor, degene die de balance van de moeite / rewards hiervan heeft verzonnen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

djunicron schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:52:
[...]

De Bee nerf zat er natuurlijk aan te komen, nu is het ding nog steeds wel leuk, alleen dus niet meer icm met super-pellet guns.

Nu Lijkt de Bee vooral nog leuk voor high RoF weapons.. Men Jacbos en Vladoffs met +11 RoF bv :D

[ Voor 37% gewijzigd door BlaSfem0n op 14-11-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies waarvoor ik em dus al gebruikte eigenlijk. Stom genoeg waren shotguns eigenlijk helemaal niet zoveel beter dan goede high rof wapens, alleen met de conference call werd het echt veel beter.
Ik heb em nog niet geprobeerd omdat ik Axton op aan het levelen ben, maar die hogere recharge rate lijkt me wel iritant (wellicht met Axton wat minder vanwege -recharge delay skills), dat betekent dus gewoon langer in cover blijven zitten. Skills gebruiken om niet geraakt te worden is leuk en aardig, maar bij bosses vaak gewoon geen optie met allerlei undodgeable attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:48:
Precies waarvoor ik em dus al gebruikte eigenlijk. Stom genoeg waren shotguns eigenlijk helemaal niet zoveel beter dan goede high rof wapens, alleen met de conference call werd het echt veel beter.
Ik heb em nog niet geprobeerd omdat ik Axton op aan het levelen ben, maar die hogere recharge rate lijkt me wel iritant (wellicht met Axton wat minder vanwege -recharge delay skills), dat betekent dus gewoon langer in cover blijven zitten. Skills gebruiken om niet geraakt te worden is leuk en aardig, maar bij bosses vaak gewoon geen optie met allerlei undodgeable attacks.
Verschil zat bij shotguns dat je in 1x berg damage deed, zou je damage krijgen of mob duikt weg, heb je wel in 1x berg damage al gedaan (net als je nog 1 schot kan vuren, heeft een high-RoF mischien 2-3 kogels, shotgun pakt er tot 17).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

wat is RoF?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Rate of Fire

(Edit: hoeveel projectielen er per seconde uit je wapen komen dus)

[ Voor 23% gewijzigd door YellowOnline op 14-11-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCG909 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:58:

Had deze eerder gemist... Bij mij werd wel alles gewoon netjes rond de 50 hoor, maar schijnt gebugt te zijn bij veel mensen (zoals djunicron), dat zal bij jou dan ook wel het geval zijn maar dan op een ander level.

Vond Randy Pitchford trouwens een beetje sneu op twitter vanmiddag. Hij liet zich natuurlijk op de kast jagen door flamers, maar om dan dingen als
design team likes drop rates - it's a better drop rate than real life
te zeggen... Als ik real life droprates wil dan ga ik wel werken, daar speel ik geen games voor.

[ Voor 22% gewijzigd door Finraziel op 14-11-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

djunicron schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:52:
[...]

Mja, prepare voor anti-climax wat betreft die items.

Voor mijn lvl 50 gaige die de warrior herhaaldelijk heeft gesloopt, is de DLC nog altijd lvl 37. :/

De Bee nerf zat er natuurlijk aan te komen, nu is het ding nog steeds wel leuk, alleen dus niet meer icm met super-pellet guns. Nahjah, vooruit dan maar. Iemand nog TVHM Hyperius / Gee gespeeld sinds de patch?
Zijn het al leukere gevechten geworden?

Zit aan de 34 Seraph Crystals inmiddels trouwens. Echt hoor, degene die de balance van de moeite / rewards hiervan heeft verzonnen... :X
Ik weet dat de wapens kut zijn, maar ik wil toch op zn minst eens zien hoe ze daar staan, is het zoals een winkel met stats enz? Kun je alleen de soort kiezen? krijg je random een wapen? Dat bedoel ik. Verder zijn ze een stuk slechter dan veel blauwe wapens had ik al gelezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er zijn weer shift code's

WinPC: CT5J3-BF5HZ-633JB-T33TJ-XSKZF
PS3: WTK3B-WTZ9B-69BCJ-STKTT-BZCX5
X360: WTK3B-WTZ5F-36FBR-KXJTT-BZC6J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:08:
[...]
Ik weet dat de wapens kut zijn, maar ik wil toch op zn minst eens zien hoe ze daar staan, is het zoals een winkel met stats enz? Kun je alleen de soort kiezen? krijg je random een wapen? Dat bedoel ik. Verder zijn ze een stuk slechter dan veel blauwe wapens had ik al gelezen ja.
Je kunt ze gewoon zien en uitkiezen, als een normale winkel zeg maar, en de stats wisselen wel iets maar vallen wel binnen bepaalde grenzen. Soms staan ze er ook dubbel in.

Slechter dan veel blauwe wapens is wellicht wat overdreven, maar zitten geen duidelijke toppers tussen. Ze wisselen zeg maar niet veel van goldkey-vault wapens. En laat dat nou net de bottom-line zijn van hoe goed je gear zo'n beetje moet zijn om uberhaubt één keer zo'n baas te slopen. Tegen de tijd dat je dat dagen achter elkaar hebt gedaan, is je gear waarschijnlijk al wat beter. Leuk en aardig dan die roze gear, maar echt mosterd na de maaltijd spul is het dan.

Het is naar mijn mening daarom zelfs gameplay wise leuker om inderdaad maar gewoon die crystals te cheaten zodat je er tenminste nog iets aan hebt, maar goed.

==

Voor de eerste keer trouwens echt vast komen te zitten, ik heb met m'n Axton net als bij Gaige géén sidequests gedaan (met Gaige meer alles laten zitten tot het zo'n beetje gratis op je pad komt, maar wel even Caustic gedaan), maar nu heb ik gewoon echt van het begin tot einde geen sidequests gedaan, zelfs Shotty mc-face b.v. niet. En dan ben je lvl 20 als je bij de bunker-quest aankomt, en zit je de hele tijd zonder ammo. :+ Fail dus.

Wat me echt op valt is dat als je geen sidequests doet en dus lange tijd met crappy groene low level gear loopt er veel meer paarse loot valt. Blauwe loot is gewoon een vaste rate, die voor de pre-order relic beinvloed wordt, maar het moment dat je gear zwaar onder het level zit, heb ik het idee dat ze de hoeveelheid paarse drops omhoog stuwen.

Of hebben ze gewoon de droprates omhoog gegooid tov oudere patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woo elke character die ik wil inloggen krijg ik direct een BL2 crash terug naar desktop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

PilatuS schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:14:
Er zijn weer shift code's

WinPC: CT5J3-BF5HZ-633JB-T33TJ-XSKZF
PS3: WTK3B-WTZ9B-69BCJ-STKTT-BZCX5
X360: WTK3B-WTZ5F-36FBR-KXJTT-BZC6J
En ook:
PC SHiFT Code: WTCJ3-SHH3K-KFJT3-JBJ3J-H5965
Xbox 360 SHiFT Code: 5JWTJ-JCSSC-6S6TX-5RBTJ-9RZBJ
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BWJB-W5F5J-JKKWT-9JWJT-KCZ99

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dag of 4 geleden ben ik begonnen aan de area specific badass challenges. Ik wilde eigenlijk eerst de achievement "Challenge Accepted" halen maar Jimmy Jenkins komt bij mij maar niet te voorschijn dus die laatste liet ik maar zijn voor wat het is en ben maar verder gegaan met de badass. Mijn wapen BA challenges waren allemaal lvl2 of beter en meeste zelfs bijna vol.

Ik zie net op steam de aankondiging dat er een update is en lees meteen door de changelog. Ik zie dat ze de bug in Arid Nexus (van de ene undiscovered badass challenge) gefixed en ik denk: "Ik ga meteen even kijken of dat ook zo is".

Log in op mijn character, scroll naar beneden en kom er achter dat mijn badass challenges van de afgelopen 4 dagen gewoon weg zijn. En het rare is dat het alleen de area specific badass challenges zijn van de afgelopen paar dagen. Dit weet ik omdat ik daarvoor de "Challenge Accepted" achievement probeerde te halen dus alle andere achievements zijn nog lvl2 of hoger terwijl de rest gewoon weg is.

Nu moet ik dus weer alle plaatsen aflopen, alle vault symbolen vinden, etc. etc. etc.

Echt niet leuk dit!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:29:
Een dag of 4 geleden ben ik begonnen aan de level specific badass challenges. Ik wilde eigenlijk eerst de achievements halen maar Jimmy Jenkins komt bij mij maar niet te voorschijn dus die laatste liet ik maar zijn voor wat het is en ben maar verder gegaan met de badass.

Ik zie net op steam de aankondiging dat er een update en lees meteen door de changelog. Ik zie dat ze de bug in Arid Nexus (van de ene undiscovered badass challenge) gefixed en ik denk: "Ik ga meteen even kijken of dat ook zo is".

Log in op mijn character, scroll naar beneden en kom er achter dat mijn badass achievements van de afgelopen 4 dagen gewoon weg zijn. En het rare is dat het alleen de level specific badass achievements zijn van de afgelopen paar dagen. Dit weet ik omdat ik daarvoor de "Challenge Accepted" achievement probeerde te halen dus alle andere achievements zijn nog lvl2 of hoger terwijl de rest gewoon weg is.

Nu moet ik dus weer alle plaatsen aflopen, alle vault symbolen vinden, etc. etc. etc.

Echt niet leuk dit!
Bij mij staat ook dat ik Master Gee 0 keer gemold heb bij de challenges terwijl ik die gisteren na de update gedaan heb... Verder weet ik niet of ik iets mis, had wel na de update opeens 85 badass points.

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:33:
[...]

Bij mij staat ook dat ik Master Gee 0 keer gemold heb bij de challenges terwijl ik die gisteren na de update gedaan heb... Verder weet ik niet of ik iets mis, had wel na de update opeens 85 badass points.
Blijkbaar hebben ze gepoogd om een bug in de BA's te patchen en daarmee het systeem nog stukker gemaakt. Gearbox zegt dat ze zsm een patch uit gaan brengen.

http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=197259

Dat je ineens 85 punten erbij hebt kan zijn, voorheen ging het mis met de telling van sommige punten en dus kon het zijn dat je er een paar misliep. De patch van vandaag zou dat moeten verhelpen, de punten die je niet kreeg erbij tellen en de challenges die niet geteld zijn erbij zetten. Het kan zijn dat jij heel veel punten niet hebt gekregen zonder dat het je opviel en die krijg je nu allemaal in 1 keer.

Wat mij net trouwens is overkomen is helemaal niet leuk. Ik was aan het spelen met een maat van mij, het is zijn eerste playthrough en hij is host. We deden de missie van de Warrior en ik hield me wat in om zijn plezier niet te bederven. Maar goed uiteindelijk de Warrior verslagen en de loot die in zicht was viel tegen. We wilden net gaan toen ik me bedacht dat soms loot ook achter en onder de warrior valt en inderdaad onder de warrior lag een conference call MAAR we konden hem niet pakken!

Ik zeg tegen hem, als we weg gaan en weer terug komen dan ligt de loot er nog maar de warrior zou weg moeten zijn dus kan je hem pakken. Okey, dus we gaan weg, lopen helemaal weer terug over Hero's pass en eenmaal aangekomen bij the vault of the warrior valt ineens mijn verbinding weg. Probeer te reconnecten, niks. Stuur mijn maat een berichtje dat ik niet kan connecten, stuurt hij bericht terug dat hij is blijven hangen op laad scherm.

Weg conference call!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:13:
[...]

Blijkbaar hebben ze gepoogd om een bug in de BA's te patchen en daarmee het systeem nog stukker gemaakt. Gearbox zegt dat ze zsm een patch uit gaan brengen.

http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=197259

Dat je ineens 85 punten erbij hebt kan zijn, voorheen ging het mis met de telling van sommige punten en dus kon het zijn dat je er een paar misliep. De patch van vandaag zou dat moeten verhelpen, de punten die je niet kreeg erbij tellen en de challenges die niet geteld zijn erbij zetten. Het kan zijn dat jij heel veel punten niet hebt gekregen zonder dat het je opviel en die krijg je nu allemaal in 1 keer.

Wat mij net trouwens is overkomen is helemaal niet leuk. Ik was aan het spelen met een maat van mij, het is zijn eerste playthrough en hij is host. We deden de missie van de Warrior en ik hield me wat in om zijn plezier niet te bederven. Maar goed uiteindelijk de Warrior verslagen en de loot die in zicht was viel tegen. We wilden net gaan toen ik me bedacht dat soms loot ook achter en onder de warrior valt en inderdaad onder de warrior lag een conference call MAAR we konden hem niet pakken!

Ik zeg tegen hem, als we weg gaan en weer terug komen dan ligt de loot er nog maar de warrior zou weg moeten zijn dus kan je hem pakken. Okey, dus we gaan weg, lopen helemaal weer terug over Hero's pass en eenmaal aangekomen bij the vault of the warrior valt ineens mijn verbinding weg. Probeer te reconnecten, niks. Stuur mijn maat een berichtje dat ik niet kan connecten, stuurt hij bericht terug dat hij is blijven hangen op laad scherm.

Weg conference call!
Best wazig dan, want ik heb mr 1 character op LVL 50, had iets van 15k badass points, en werden na de update 22k.

Verwijderd

Geloof het of niet maar ik heb ineens 11 Golden keys! Ik had er volgens mij eerst 7 en die was ik kwijt terwijl ik zeker wist dat ik ze niet verbruikt had. Hoor je mij niet over klagen. Ik heb ook ineens over de 90 Badass Tokens :)
Mwa, blijft zuur natuurlijk, maar de conference call is toch eigenlijk maar een matig wapen nu, met de generfde Bee...

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik kan de nerf wel heel goed begrijpen, maar toch ook apart voor een Solo/Co-op game. Bevalt de Bee je niet, gebruik hem dan niet lijkt me? Maar bosses farmen werd inderdaad heel erg makkelijk op deze manier.

-

Pagina: 1 ... 33 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.