Heb je al verder gespeeld dan alleen in Oasis? Ik had nadat ik TVHM campaign uitgespeeld had hetzelfde, maar alleen de 1e 2 of 3 quests of zo hadden dat, daarna werd alles netjes lvl 50.djunicron schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:44:
Mijn DLC content is vreemd genoeg blijven hangen op lvl 37. Hoe kan het dat mensen de Leviathan van lvl 52 slopen en enkel lvl 50 (en soms bugged lvl 51) gear vinden in die treasure kamer? Sommige andere gebieden zijn wel mee gaan schalen met mij nadat ik de mainstory heb uitgespeeld. (Tundra, Caustic b.v. uit m'n hoofd, daar is alles nu lvl 50+)
Ik heb dat trouwens niet echt zo ervaren dat je elke 2 levels je guns moet vernieuwen, heb ook in TVHM bepaalde wapens echt wel een tijd gebruikt. De uitschieter daarin was een lvl 43 corrosive sand hawk, die is op 50 nog goed, maar dat is dan ook wel een erg badass wapen
Die Hunter Hellquist missie krijg je trouwens van Mordecai, niet van Roland.
spoiler:
Zou anders ook een probleem worden later om alle sidemissions nog te kunnen completen, hij geeft daarom ook niet 1 keer een sidemission in het hele spel.
Gamertag: FinrazielNL