Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:44:
Mijn DLC content is vreemd genoeg blijven hangen op lvl 37. Hoe kan het dat mensen de Leviathan van lvl 52 slopen en enkel lvl 50 (en soms bugged lvl 51) gear vinden in die treasure kamer? Sommige andere gebieden zijn wel mee gaan schalen met mij nadat ik de mainstory heb uitgespeeld. (Tundra, Caustic b.v. uit m'n hoofd, daar is alles nu lvl 50+)
Heb je al verder gespeeld dan alleen in Oasis? Ik had nadat ik TVHM campaign uitgespeeld had hetzelfde, maar alleen de 1e 2 of 3 quests of zo hadden dat, daarna werd alles netjes lvl 50.

Ik heb dat trouwens niet echt zo ervaren dat je elke 2 levels je guns moet vernieuwen, heb ook in TVHM bepaalde wapens echt wel een tijd gebruikt. De uitschieter daarin was een lvl 43 corrosive sand hawk, die is op 50 nog goed, maar dat is dan ook wel een erg badass wapen :)

Die Hunter Hellquist missie krijg je trouwens van Mordecai, niet van Roland.
spoiler:
Zou anders ook een probleem worden later om alle sidemissions nog te kunnen completen, hij geeft daarom ook niet 1 keer een sidemission in het hele spel.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donders wat is TVHM moeilijk t.o.v. playthrough 1. Zelfs de bullymongs die je moet killen voor hun haar zijn echt zwaar overpowered t.o.v. mij. Zelfs mijn beste fire sniper krijgt ze nog met moeite om :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 10:33

Mikayu

.srt

Net voor de 2e keer Leviathan kapot geschoten. Kreeg alweer een oranje Gub pistool en in de rest van de binnenste kisten zat alleen een rocketlauncher, dus dat was niet zo veel aan...
Andere keer maar met een ander poppetje proberen. Mijn soldier is nu lvl 45.

Met gokkasten heb ik na 2 miljoen nog het geluk niet gehad om 3x vault te krijgen en al tig keer dat de laatste er 1 boven of onder zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikayu schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:15:

Met gokkasten heb ik na 2 miljoen nog het geluk niet gehad om 3x vault te krijgen en al tig keer dat de laatste er 1 boven of onder zat
Ik kijk regelmatig mee met iemand die het cheat, 3x vault continue, maar de kans is zoooo freaking klein, dat als je ooit 3x vault krijgt, je 99% nog een flut wapen krijg. Er zit echt een berg onzin wapens tussen die puur fun zijn en amper nuttig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:50:
[...]

Ik kijk regelmatig mee met iemand die het cheat, 3x vault continue, maar de kans is zoooo freaking klein, dat als je ooit 3x vault krijgt, je 99% nog een flut wapen krijg. Er zit echt een berg onzin wapens tussen die puur fun zijn en amper nuttig.
Een goed wapen had ik ook niet verwacht, maar als ik hem krijg dan kan ik weer een xbox achievement wegstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
finraziel schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:05:
[...]

Heb je al verder gespeeld dan alleen in Oasis? Ik had nadat ik TVHM campaign uitgespeeld had hetzelfde, maar alleen de 1e 2 of 3 quests of zo hadden dat, daarna werd alles netjes lvl 50.
Alle quests gedaan tussen lvl 35-40. Sommige gebieden zijn inderdaad lvl 39 (rustyard), maar de eindbaas en de mobs bij de toren niet, die zijn lvl 37.

Misschien de quest voor de 2e keer niet moeten accepteren voordat ik lvl 50 werd? Als ik met anderen trouwens naar Gee loop, is daar ook alles lvl 35-37 in haywater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Terramorpheus een aantal malen gedaan voor een goede mod. Ik heb er nu een aantal die ik zelf niet gebruik. 3x Siren, 1x Assassin, 2x Gunzerker, 1x Commando. Allen Orange en legandary. Tevens nog een Bee shield lvl 48. Altijd te ruil tegen een Conference Call shotgun :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb interesse in de Bee :) Ik heb nu 3 call's, 2x 5shot (2.6 sec reload dacht ik) en een 7shot (3.6 sec reload). (ik sloop Warrior nonstop, maar grappig met de shotgun van Terra, werkt op mijn Axton beter dan de Call).

Wat zijn de stats van die Gunzerker mods?

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2012 12:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Weet er iemand wat de nieuwe (Xbox) patch gedaan heeft? Ik ga er vanuit dat de permanente character death bij hacked lobby's er uit is gegooid, maar weet er iemand of Master Gee ook gefixt is? Drie keer verslagen, drie keer een vasthangende Xbox...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

ElBarto schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:04:
Weet er iemand wat de nieuwe (Xbox) patch gedaan heeft? Ik ga er vanuit dat de permanente character death bij hacked lobby's er uit is gegooid, maar weet er iemand of Master Gee ook gefixt is? Drie keer verslagen, drie keer een vasthangende Xbox...
Ik heb niks gehad? De eerste keer alleen toen werd health van een enemy weer 100% als je dood ging (ergens soms jammer)
Ammo die vol was kon niet meer gepakt worden. Dat was bij co-op erg irritant en stom dat dat bij release niet is gezien. En als je een skin unlocked schiet hij niet meer helemaal bovenin de backpack.

Gee heb ik nog niet eens geprobeerd omdat ik betere spullen aan het zoeken ben. Als het echt hangt dan vraag ik me af hoe dat spel getest is... vast door cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Net maar even geprobeerd, nog steeds niet gefixt helaas. Schandalig dat dit door de kwaliteitscontrole is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Merkwaardig, ik heb toch echt een weekje terug zitten kijken naar Gee tactics met 4 personen, op een xbox gespeeld.

Maar goed, ik neem aan dat ze patchnotes hebben toegevoegd? Ik neem aan dat die save-clear-bug op de 360 toch wel aangepakt is? Die is toch best breed besproken geraakt in de media enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt me toch inderdaad erg sterk dat niemand op de 360 Gee kan killen omdat het spel dan crasht... Waarschijnlijk is het een redelijk zeldzame combinatie van factoren waar jij helaas last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Nee hoor, Google het maar even, het is een veelvoorkomende bug. Het schijnt wel alleen voor de host te gebeuren, maar logischerwijs worden alle andere spelers dan dus uit de game gegooid.

Waarschijnlijk heeft het te maken te hebben met de gebruikte tactiek (geen wormen meer doodschieten als Gee eenmaal vergiftigd is en dan maar achter een rotsblok gaan wachten tot ie dood is). Ja, laffe tactiek, maar die constante corrosive damage is gewoon een achterlijke manier om deze baas moeilijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 89,7 uur spelen en oneindige rondjes rond Sanctuary en Iridium Blight te hebben gelopen dan eindelijk in dezelfde speel sessie, 2x Donkey Mong en 1x Mandaril.

Tribute To A Vault Hunter
Got an item from Michael Mamaril
Unlocked: Nov 6, 2012 7:10pm

Definitely An Italian Plumber
Killed Donkey Mong
Unlocked: Nov 6, 2012 5:04pm

Echt soms denk ik dat de random generator van BL2 eigenlijk niet zo random is als dat wij denken. Als het mee zit dan krijg je ineens heel veel high level drops en komt ineens alles tevoorschijn maar als het echt tegen zit krijg je alleen maar witte drops met wat groen er door en kom je ook niemand tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat de random generator gaar is weet ik wel vrij zeker. Bij de slotmachines heb ik bijna standaard dat de 2 naast elkaar bij moxxi als je ze beide bespeelt ongeveer hetzelfde resultaat geven, maar ik heb bij het farmen van de treasure room (met exploit, shoot me :P) ook 10 keer achter mekaar helemaal niks interessants gekregen, en dan in 1 run 2 legendaries... Het kan natuurlijk toeval zijn, maar je hoort dit soort toevaligheden te vaak in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kan iemand mij zeggen of de side missions van de DLC hier ook bij horen?

Did It All
Completed all side missions

Of moet je alle side missions in één playtrough doen? En dus niet bijv. in playtrough 1 wel een doen en in playtrough 2 die bijv. overslaan?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

wsLy schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:23:
Kan iemand mij zeggen of de side missions van de DLC hier ook bij horen?

Did It All
Completed all side missions

Of moet je alle side missions in één playtrough doen? En dus niet bijv. in playtrough 1 wel een doen en in playtrough 2 die bijv. overslaan?
DLC heeft eigen achievement, dus lijkt me dat die niet voor de DLC geldt. Anders zou je m zonder DLC ook niet kunnen halen ;)

Of dit in 1 of 2 of beide playthroughs moet zijn weet ik niet, ik heb volgens mij elke wel gedaan in P1 maar weet t niet zeker. Heb m iig nog niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou ook niet eerlijk zijn, dan zou met het uitkomen van de DLC die achievement ineens veel moeilijker zijn want ineens moet je er Hyperius en Gee voor verslaan die een stuk lastiger zijn dan Terramorphous.
Ik verwacht verder ook dat je alles in 1 playthrough moet doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
finraziel schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:17:
Zou ook niet eerlijk zijn, dan zou met het uitkomen van de DLC die achievement ineens veel moeilijker zijn want ineens moet je er Hyperius en Gee voor verslaan die een stuk lastiger zijn dan Terramorphous.
Ik verwacht verder ook dat je alles in 1 playthrough moet doen ja.
Hmm dan morgen maar eens alle openstaande side missions in playtrough 2 doen. Hoop dat ik dan de achievement krijg.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:09:
Ik heb interesse in de Bee :) Ik heb nu 3 call's, 2x 5shot (2.6 sec reload dacht ik) en een 7shot (3.6 sec reload). (ik sloop Warrior nonstop, maar grappig met de shotgun van Terra, werkt op mijn Axton beter dan de Call).

Wat zijn de stats van die Gunzerker mods?
Het zou heel fijn zijn als ik met je kan ruilen, ik heb ook nog wel $$$ op de bank staan maar ik denk dat iedereen dat onder den hand wel heeft.

Gunzerker mod specs zijn:

burn dmg: 25
burn change: 26
max health: 6491

burn dmg: 25
burn change: 24
max health: 7212

burn dmg: 26
burn change: 22
max health: 7933

Heb jij wat meer specs voor mij van de Conference Call?

http://borderlands.wikia....erence_Call/Variant_Chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog een 4de gevonden, corrosive versie :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BExECqo517OpU2UClhpcZcfX/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Pff jij wel, gister 3 uur The Warrior gefarmed, maar het enige dat de moeite waard was, was een Impaler en een middelmatige Plasma Caster.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Men collectie begint uit te breiden nu, voorbije weekend een bunny, impaler, 3de ludya, 2de hellfire, een striker, een deliverance en een legendary gunzerker mod geloot. De impaler gebruik ik nu als non-boss schild ipv men lvl50 deadly bloom.

Ook eindelijk e-tech AR's gevonden, corrosive en shock Vladof en een fire Dahl. Vind de Vladof's de max, maar ammo vliegt erdoor alsof het niets is.

Nog altijd geen Conference Call echter :p.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

Shabbaman

Got love?

Jongens, dit is toch geen ruiltopic...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
Wat zijn jullie ervaringen met de dropchance van de Conference Call? Een vriend en ik spelen het spel coop op de ps3 en hebben de warrior denk ik echt minstens 150 keer gedaan. Slechts 1x een legendary shotgun maar niet de CC. Beetje moedeloos van.

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlwinB© schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:06:
Wat zijn jullie ervaringen met de dropchance van de Conference Call? Een vriend en ik spelen het spel coop op de ps3 en hebben de warrior denk ik echt minstens 150 keer gedaan. Slechts 1x een legendary shotgun maar niet de CC. Beetje moedeloos van.
Ik had ergens gelezen dat die kans 1% is oid. Ik heb ook best lang moeten farmen en kreeg ineens 2 CC's achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:55

el-jorge

turn around and feel the vibe

De legendary's komen vaker voor op hogere levels?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:00:
Net nog een 4de gevonden, corrosive versie :P

[afbeelding]
De reconstructing conference call lijkt me wat. Ik ben aangemeld op GOT Steamgroup onder A Fools Hope. Trouwens gisteren geprobeerd om Vermivorous The Invincible te pakken te krijgen, maar die varkids gaan niet verder dan Super Badass. Heb wel 2 keer een Nubby gehad maar de eerste keer werd die gepakt door Buzzards. De 2de keer was die van mij en kreeg ik een WTF shield.
Shabbaman schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:55:
Jongens, dit is toch geen ruiltopic...
Je hebt misschien wel gelijk, maar een ruil topic is er niet. Anderzijds, hoeveel topics moet je aanmaken voor een game? Komt ook nog eens bij dat er mensen zijn zoals ik die ontelbaar veel keren achter iets aanzitten maar het niet te pakken kunnen krijgen. Dan is ruilen wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:17:
Ik had ergens gelezen dat die kans 1% is oid. Ik heb ook best lang moeten farmen en kreeg ineens 2 CC's achter elkaar.
Wat ik wel merk dat je met een 4 man party veel meer kans lijkt te hebben, moet je natuurlijk wel betrouwbare mensen hebben, maar pikte meestal wat mensen uit m'n friendlist mee die bv lvl42 ofzo waren, die puur voor exp/green/blue loot gaan. Enige nadeel dat killen wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game grotendeels solo gespeeld en moet zeggen dat de keren dat ik met anderen speelde de loot niet heel veel beter was. Tegenvallend zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:49:
[...]

De reconstructing conference call lijkt me wat. Ik ben aangemeld op GOT Steamgroup onder A Fools Hope. Trouwens gisteren geprobeerd om Vermivorous The Invincible te pakken te krijgen, maar die varkids gaan niet verder dan Super Badass. Heb wel 2 keer een Nubby gehad maar de eerste keer werd die gepakt door Buzzards. De 2de keer was die van mij en kreeg ik een WTF shield.
In de Caustic Caverns heb je meer kans op een Vermivorous dan bij die andere plek (hoe heet die plek ook alweer). Het gaat erom dat de varkids gaan vechten en damage oplopen dan heb je de meeste kans dat ze pods maken. Bij die eerste plek heb je helemaal geen andere vijanden dus kun je lang blijven wachten en idd meestal gaan ze niet verder dan Super Badass. In de caverns heb je wormen en chrysalids waar ze tegen vechten en dan gaat het wat makkelijker.
SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:30:
[...]

Wat ik wel merk dat je met een 4 man party veel meer kans lijkt te hebben, moet je natuurlijk wel betrouwbare mensen hebben, maar pikte meestal wat mensen uit m'n friendlist mee die bv lvl42 ofzo waren, die puur voor exp/green/blue loot gaan. Enige nadeel dat killen wat langer duurt.
Haha, dat hoef je niet te merken dat is ook zo. Het gaat om de gecombineerde xp lvl van alle spelers bij elkaar en nog een paar andere random stats met een random seed. Die random seed is wat het hem doet. Je merkt ook dat als je met heel veel spelers tegelijk speelt dat de vijanden dan ook een stuk lastiger zijn. Als lvl50 geen uitdaging meer is dan moet je eens met 4 lvl50 spelers tegelijk spelen. Hoe sterker de vijanden hoe hoger de drop kans maar dat is ook weer geen garantie omdat de random seed en de andere stats ook even sterk meetellen. De eerste en laatste keer dat ik Hyperius heb gedaan had ik ook maar waardeloze zooi. Lekker is dat!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bedoelt bij de ranch, bij de spoorlijn. Volgens sommigen is dat de beste plek, maar ik ga zo wel een kijkje nemen in de grotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht altijd dat die Hyperius die grote gele robot was die je ergens bij 'oud BL1' gebied zou tegen gekomen, maar dat is hem dus niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:21:
Ik dacht altijd dat die Hyperius die grote gele robot was die je ergens bij 'oud BL1' gebied zou tegen gekomen, maar dat is hem dus niet? :P
Das Saturn :p
Hyperius is de asskicking hyperion engineer met shield-bots :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX, dat is inderdaad Saturn. Die kun je wel hebben. Willen we een tijd afspreken voor deze week om te ruilen? Zit je trouwens in de GOT Steamgroup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht wel dat ik daar in zat, karremania op Steam. Slinger meestal mijn Steam wel aan, moet je anders maar bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:11:
Jij bedoelt bij de ranch, bij de spoorlijn. Volgens sommigen is dat de beste plek, maar ik ga zo wel een kijkje nemen in de grotten.
Ja idd, maar het probleem daar is dat je ongelovelijk veel geluk moet hebben en tevens ook heel lang moet wachten. Als de varkins worden aangevallen dan hebben ze sneller de neiging om een pod te worden.

Jij bent deze methode toe aan het passen en de persoon die deze video heeft gemaakt zegt zelf al dat hij er minimaal een uur over doet.
YouTube: Vermivorous the Invincible - How to spawn him - rumour busting - Borderlands 2

Deze gast claimt dat hij er 12 uur over heeft gedaan.
YouTube: Borderlands 2: Vermivorous Defeated Solo

IMO is deze methode wat beter vanwege de wormen en chrysalids die je helpen.
YouTube: Borderlands 2 - Vermivorous the Invincible (Caustic Caverns Route)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik kreeg em ook vrij snel in de caverns maar die eikel is altijd twee levels hoger dan jij.
Ik probeer het dan nu soms ook met mijn tvhm wapens in playthrough 1. het gaat mij toch alleen maar om de verfjes en de hoofdjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net (eindelijk) Master Gee solo verslagen met de AFK methode. Heb er in totaal 2 1/2 uur over gedaan maar na de zoveelste keer moest die gast nou eindelijk eens dood! Dit is volgens mij ook de enige methode die echt werkt. Op Youtube en op internet meerder hints en tips bekeken en volgens mij gaat het daar om mensen die hun spullen insane hebben gemod ofzo, iig ik krijg wat zij doen niet voor elkaar. Bij mij loopt het altijd op hetzelfde uit, of je nou alleen speelt of in een groep van 4, uiteindelijk loopt de hele grot vol met zuur en iedereen gaat dood. Ik vindt die video's op Youtube van mensen die het voor elkaar krijgen om niet dood te gaan aan het gas dan ook maar raar en misleidend.

Master Gee zelf is ook maar een beetje raar, je moet iets doen met het zuur maar wat is absoluut niet duidelijk. Je krijgt zelf zoveel meer damage dan master gee, als je hem dood wil maken met het zuur dan gaat dat niet want tot de tijd dat hij dood is ben jezelf al 10x dood.

Buiten de achievement is Master Gee het ook absoluut niet waard imo. Ik kreeg een beetje geld, wat iridium, een hoop witte wapens, 1 blauwe en 1 paarse granaat. Geen seraphin crystals.

In totaal heb ik nu 9 kristallen en het goedkoopste wapen is 120 kristallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt zo'n shield dat immunity to corrosive damage geeft dan niet daar? Kan het zelf niet uitproberen, ik ben nog niet eens voorbij Hyperius gekomen...

Wat betere drops bij 4 players betreft, ik heb niet met 4 echte spelers gespeeld maar wel in mijn eentje met tooltje de difficulty op 4 players gezet en dan een hoop keer achter mekaar warrior afgemaakt, maar noppes... Misschien heb ik gewoon pech, maar ik begon wel te twijfelen of je punt 1 met meer spelers echt meer kans hebt op legendaries (of alleen meer kans op bv paars en blauw spul) en punt 2 of dat tooltje wel helemaal werkt zoals we denken (monsters krijgen wel meer HP, maar bv dat de drops niet goed mee gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi . waarom is deze game leuk? cartoon niet realistisch ik snap de hype niet .
wil t miss proberen want het krijgt een goed cijfer

doei Japser

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:13:

doei Japser
Sinds wanneer bepaald realistisch of een game goed is? Minecraft, angry birds, mortal kombat..

Het is gewoon een leuke co-op shooter, beetje sandboxy style en beetje farmen qua wapens en bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finraziel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:11:
Werkt zo'n shield dat immunity to corrosive damage geeft dan niet daar? Kan het zelf niet uitproberen, ik ben nog niet eens voorbij Hyperius gekomen...
Ja dat heb ik ook in een paar guides gelezen. In een guide beweerde iemand zelfs dat je met de alkaline bee rechardged ipv damage krijgt maar nopes. Ik heb zelfs lvl50 neogenator geprobeerd... ook nopes. Het enige wat het doet is het onvermijdelijke misschien een klein beetje uitstellen.
Wat betere drops bij 4 players betreft, ik heb niet met 4 echte spelers gespeeld maar wel in mijn eentje met tooltje de difficulty op 4 players gezet en dan een hoop keer achter mekaar warrior afgemaakt, maar noppes... Misschien heb ik gewoon pech, maar ik begon wel te twijfelen of je punt 1 met meer spelers echt meer kans hebt op legendaries (of alleen meer kans op bv paars en blauw spul) en punt 2 of dat tooltje wel helemaal werkt zoals we denken (monsters krijgen wel meer HP, maar bv dat de drops niet goed mee gaan).
Volgens mij gaat het om de totale XP en niet om het aantal spelers. Dat tooltje zet volgens mij alleen het aantal spelers op 4 maar je XP blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Heeft iemand trouwens een idee wat the Bee nou allemaal Ampt en wat meewerkt? Werken +critical skills mee? Helpt een +xx% shotgun damage relic bijvoorbeeld? Werkt hij ook op grenades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:11:
Heeft iemand trouwens een idee wat the Bee nou allemaal Ampt en wat meewerkt? Werken +critical skills mee? Helpt een +xx% shotgun damage relic bijvoorbeeld? Werkt hij ook op grenades?
Amp in dat opzicht is simpel, het is + damage.

Doet jouw sniper 5k damage per hit, heb je een Bee met 50k Amp, dan doe je 5+50 = 55k damage.

De kracht van amp zit dus in de 'kogels', elke kogel krijgt dus 50k amp, schiet je dus een 5x shotgun, krijg je 250k bonus damage. Schiet je 10x dus 500k, etc etc, plus je reguliere damage.

Daarnaast, en dat lijken nog niet zoveel mensen te weten, geeft Amp ook boost _per kogel_ in Tediore wapens (je gooit em weg voor reload) die nog in het wapen zitten als je die weggooit.

Gooi je dus een 30 bullet (1 kogel afgeschoten) SMG naar een mob, praat je dus over 29 x 50k damage.

Grenades en +weapon mods weet ik niet zeker, maar die worden afaik niet geboost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

SinergyX schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:44:
[...]

Amp in dat opzicht is simpel, het is + damage.

Doet jouw sniper 5k damage per hit, heb je een Bee met 50k Amp, dan doe je 5+50 = 55k damage.

De kracht van amp zit dus in de 'kogels', elke kogel krijgt dus 50k amp, schiet je dus een 5x shotgun, krijg je 250k bonus damage. Schiet je 10x dus 500k, etc etc, plus je reguliere damage.

Daarnaast, en dat lijken nog niet zoveel mensen te weten, geeft Amp ook boost _per kogel_ in Tediore wapens (je gooit em weg voor reload) die nog in het wapen zitten als je die weggooit.

Gooi je dus een 30 bullet (1 kogel afgeschoten) SMG naar een mob, praat je dus over 29 x 50k damage.

Grenades en +weapon mods weet ik niet zeker, maar die worden afaik niet geboost.
Dat van de tediore wapens was ik wel al achter ja, rest snapte ik ook (gebruik het ding namelijk zelf ook), maar die paar punten weet ik niet zeker. Merk met granaten volgens mij ook niks nee. Had een granaat gevonden die zodra hij ontplofte iets van 5 seconden lang kogels in alle richtingen schoot, als die allemaal ge-ampt zouden worden zou wel echt chil zijn.

Verder net weer de warrior gefarmt, enige dat eruit kwam was een skullcrusher sniper. Nog steeds geen CC helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich ben ik niet tegen het modden van savegames. Het spel draait 100% om je eigen ervaring als je niet de tijd of geduld hebt om te farmen of je hebt de kunde niet om het spel uit te spelen zoals het is dan gaje gang. Een gemodde savegame verpest het spelplezier van andere mensen niet dus doe maar.

Wat ik wel merk is dat een hele grote groep mensen niet begrijpt hoe het spel inelkaar zit en klakkeloos dingen op het internet overnemen. Zo zag ik ineens een hele grote groep mensen met een CC en de Bee toen bekend werd dat je Teramorphous er heel makkelijk mee kon verslaan. Toen bekend werd dat je met de Babymaker Hyperius heel makkelijk kon verslaan zag je ineens ook heel veel Babymakers spontaan uit het niets tevoorschijn komen.

Wat ik nu wel een beetje jammer begin te vinden is dat als je online speelt helemaal geen variatie meer ziet. Welke class je bent maakt absoluut niet uit, iedereen heeft dezelfde wapens en dezelfde items. Je ziet ook absoluut geen verdeling in rollen als je aan het vechten bent, de wapens zijn zo overpowered dat iedereen maar een beetje kan doen waar hij zin in heeft zonder dat er een beetje samenhang of coördinatie is.

Persoonlijk heb ik 2 CC's. IMO zijn CC's goed voor eindbazen en in gebieden waar weinig en langzame vijanden zijn. Zodra je een grote groep snel bewegende vijanden tegenkomt hebt je echt niks aan de CC, hoeveel damage hij ook doet. Ik speel liever met mijn explosive shotgun, assault rifle en een sniper met electro damage (makkelijk met robots). Was net met een paar randoms aan het spelen over internet, vertelt een gast hoe awesome de CC is en dat ik er ook eentje moet halen (hij had duidelijk niet eens een Bee trouwens). Ik zei tegen hem dat ik er twee had maar dat ik ze niet gebruikte omdat ik ze niet zo goed vindt. Heel verhaal beste shotgun dit shotgun dat. Die gast begreep gewoon niet dat elk wapen een eigen karakter heeft welke geschikt of ongeschikt kan zijn voor jou character of speelstyle. Echt jammer dit soort mensen en al helemaal jammer dat het spel vol zit met ze.

Van mij part mogen ze best wel eens wat meer variatie aanbrengen en ook items introduceren en wapens introduceren waarmee je echt een unieke character kan opbouwen en tevens ook door combinatie van dingen super sterk kan zijn (niet alleen items en wapens maar ook perks en class). Dit zie je trouwens wel her en der naar voren komen maar imo hadden ze dat wat beter uit mogen werken. Zoals bijvoorbeeld The law & order, dat zijn twee items die je 2 aparte sidequests kan verdienen. Als je die twee combineert krijg je super melee stats. Alleen jammer dat je ze aan het begin van het spel kan behalen waardoor ze te lage lvl blijven. Net dat kleine beetje meer Gearbox.

Trouwens is iemand ooit wel eens een e-tech wapen tegen gekomen. Buiten de assault rifle die je aan het begin van het spel krijgt bij de sidequest ben ik nooit een e-tech wapen tegen gekomen en niemand heeft het er over.
mark-k schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:08:
[...]

Dat van de tediore wapens was ik wel al achter ja, rest snapte ik ook (gebruik het ding namelijk zelf ook), maar die paar punten weet ik niet zeker. Merk met granaten volgens mij ook niks nee. Had een granaat gevonden die zodra hij ontplofte iets van 5 seconden lang kogels in alle richtingen schoot, als die allemaal ge-ampt zouden worden zou wel echt chil zijn.

Verder net weer de warrior gefarmt, enige dat eruit kwam was een skullcrusher sniper. Nog steeds geen CC helaas.
Ja die bouncing betty granaten zijn net iets te underpowered om nuttig te zijn tegen sterkere tegenstanders. Verder moeten de vijanden wel in de buurt van de granaat blijven staan als ze damage moeten krijgen wat meestal ook niet gebeurd. Leuk om te zien als je hem voor het eerst gebruikt maar verder niet echt nuttig. Ik kies liever voor granaten die een implosie creëren zodat zoveel mogelijk vijanden naar een punt worden gezogen, daarna afmaken met een explosive shotgun of rocket launcher. Granaten die kleineren granaten uitwerpen zijn ook heel nuttig maar soms ook lastig in kleine ruimten, kan zomaar gebeuren dat je jezelf dood maakt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:59:
[...]
Ja dat heb ik ook in een paar guides gelezen. In een guide beweerde iemand zelfs dat je met de alkaline bee rechardged ipv damage krijgt maar nopes. Ik heb zelfs lvl50 neogenator geprobeerd... ook nopes. Het enige wat het doet is het onvermijdelijke misschien een klein beetje uitstellen.
Corrosive immunity werkt inderdaad niet.

Ik had een 55k schildje met immunity, daar gaat nog steeds als de hele kamer gevuld is 2.5k per tik vanaf (1 1/3e tik per seconde ofzo). Zonder die mod, gaat er iets van 6k per tik vanaf als ik het goed zag, dus je kan er ~60% vanaf snoepen. Alkaline (dus corrosive resist) Bee helpt ook niet, die gaat er ook gewoon aan in het zuur.

Gee moet door de fontijn (!!!) lopen. Je moet em dus zo snel mogelijk door de wormen fontijntjes laten lopen, als je dat niet doet, ga je er uiteindelijk aan.

Ik heb em inmiddels 1x solo AFK gedaan en één keer in teamverband neer gekregen. Hij zou inderdaad maar eens in de zoveel kills Seraph crystals droppen. Interessant issie wel, maar echt leuk is het niet. Iemand in een team (waarmee we em niet neer kregen) had het erover dat hij tijdens een solorun had uitgerekend hoeveel HP hij zou hebben, als de dmg die je zelf krijgt gelijk is met wat hij krijgt. En dat zou op 160 Biljoen HP uitkomen. Meeschieten als z'n schild neer is werkt trouwens wel, maar goed, met zoveel HP. Net als Hyperius in 2e fase, werken amp schilden niet en elemental dmg werkt ook niet, hoewel je Gee wel weer kunt slaggen, dat zou het wat versnellen. (heeft iemand met oneindig slag nades gecheat, afk methode, 3 wormen omleggen, de tijd nodig om Gee te droppen neem met 30-40% af)

3 maal Hyperius verslagen, 17 Seraph crystals. Jehh... :/

Ik zou het erg waarderen als ze méér wapen soorten zouden toevoegen en de droprates zouden fixen. Na een behoorlijke tijd in een playthrough ken je alle prettige combinaties wel weer, ze adverteerden met miljoene wapens, maar eigenlijk zijn het er amper meer dan in de gemiddelde BF / CoD game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

doei Japser
Deze game is leuk omdat:
- Artstyle: semi serieus en dat werkt wel.
- Voice acting: grappig en vollop aanwezig
- Schieten: het shooter aspect is best goed uitwerkt
- Afwisseling: De normale playthrough heeft aardig wat content
- Loot: RPG-elementen en spullen verzamelen, altijd leuk.
- Personages: Zie voice acting eigenlijk, maar het verhaal en de personages zijn best leuk verzonnen en het wordt voor de eerste 2 playthroughs best leuk gepresenteerd.

Niet leuk:
- Herhaling: Na lvl 50 en een lading sidequests heb je de missies wel weer gezien
- Afwisseling: Je zal toch vaak dezelfde gebieden intensiever bezoeken, farmen duurt eigenlijk te lang en is wel min of meer nodig op lvl 50.
- Bugjes: Het zijn er niet heel veel, maar ze zijn er wel, soms redelijk ernstig.
- RPG-elementen: Ze zijn er wel, maar ze gaan niet zo ver, échte unieke karakters kan je nu ook weer niet maken, uiteindelijk spelen alle klassen ook redelijk hetzelfde, de verschillen zijn aanwezig maar niet heel sterk.

Dan iets anders; ik heb nog nooit een realistische shooter gespeeld... Het geluid van een wapen afvuren, de druk / hitte van explosieven, close combat, de spanning van het rondlopen / rennen zijn totaal anders in een game. Leuk dat ze het proberen met al die "moderne realisische shooters", maar iets als BF3 of ARMA slaat nog steeds nergens op vergeleken met het echte ding, een potje airsoft / paintbal is zo'n beetje nog spannender / realistischer. (beetje gechargeerd, maar goed)

BL2's niet serieuze comic stijl is juist wat het verfrissend maakt. Omdat het toch niet goed realistisch kan, dan kan je het net zo goed met de nadruk op gameplay laten steunen. Een prima keuze van de ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren nog wat met m'n Siren gespeeld aangezien ik met m'n Assassin niets meer te doen heb behalve Hyperius (en dat vooralsnog onmogelijk vind). Ik begin het beter en beter te vinden. De phaselock gebruik ik meer dan ik Zer0's deception gebruik en intussen doe die bubbel nog massaal damage rondom zich ook.

Als Zer0 had ik de sniping tree uitgebouwd - sorry, ik snipe graag - maar met Maya snipe ik eigenlijk evengoed als met hem.

Kortom; tof karakter, die siren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021

doei Japser
Wouw... lees een review, moeten wij je lekker maken voor een game waarvan jij niet eens zelf weet of je hem leuk vindt?

Als je realistisch wil, ga ergens anders heen. Een game kan heel leuk zijn zonder realisme, dus ik snap niet dat jij de hype niet snapt: het is niet realistisch, ergo het is kut?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom wel eens e-tech wapens tegen, maar ze zijn eigenlijk helemaal niet zo goed. Ja, ze doen wel eens wat meer damage, maar je bent ook echt in no time door je ammo heen en dat vind ik het niet waard. De droprate van die dingen is echter inderdaad erg laag. Waarschijnlijk zijn ze gewoon niet interessant genoeg voor mensen om het over te hebben.

Wat betreft de nadelen, dat het saai wordt na lvl 50, dat is inderdaad zo maar wel een beetje een luxe probleem. Je hebt dan namelijk al veel meer uren in het spel zitten dan de meeste andere spellen. Zelf ben ik gewoon de verschillende classes naar lvl 50 aan het spelen (heb Gaige en Salvador op 50, Zer0 op 38 of zo en ben nu met Axton bezig) maar heb al 200+ uur er in zitten. De hoofdreden dat mensen er aan toe komen om het saai te gaan vinden na lvl 50 is dat het spel zo verslavend is dat je toch door wil spelen :)

@LiquidT_NL: Dude, chill... je moet niks denk ik. Als jij er niet op wil reageren doe je dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:33:
Wat ik nu wel een beetje jammer begin te vinden is dat als je online speelt helemaal geen variatie meer ziet. Welke class je bent maakt absoluut niet uit, iedereen heeft dezelfde wapens en dezelfde items. Je ziet ook absoluut geen verdeling in rollen als je aan het vechten bent, de wapens zijn zo overpowered dat iedereen maar een beetje kan doen waar hij zin in heeft zonder dat er een beetje samenhang of coördinatie is.
Ik zie toch nog steeds leuke variatie en speelstyle, enige waar ik nu een ... hekel aan heb gekregen is Gaige, die klote robot gaat of in de wegzitten of mept mobs neer die mijn second wind zouden geven.

Maar verschil in class is nog steeds merkbaar, Axton met decoy, Siren met revive, Zerker met regen/spray, dat op 50 niets meer leuk is door dit, maakt het tot 50 nog steeds erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn skill tree eens wat meer verdeeld over alle 3 in plaatst van te focussen op 1. Maakt het spelen van BL2 leuker voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:33:
Opzich ben ik niet tegen het modden van savegames. Het spel draait 100% om je eigen ervaring als je niet de tijd of geduld hebt om te farmen of je hebt de kunde niet om het spel uit te spelen zoals het is dan gaje gang. Een gemodde savegame verpest het spelplezier van andere mensen niet dus doe maar.

Wat ik wel merk is dat een hele grote groep mensen niet begrijpt hoe het spel inelkaar zit en klakkeloos dingen op het internet overnemen. Zo zag ik ineens een hele grote groep mensen met een CC en de Bee toen bekend werd dat je Teramorphous er heel makkelijk mee kon verslaan. Toen bekend werd dat je met de Babymaker Hyperius heel makkelijk kon verslaan zag je ineens ook heel veel Babymakers spontaan uit het niets tevoorschijn komen.

Persoonlijk heb ik 2 CC's. IMO zijn CC's goed voor eindbazen en in gebieden waar weinig en langzame vijanden zijn. Zodra je een grote groep snel bewegende vijanden tegenkomt hebt je echt niks aan de CC, hoeveel damage hij ook doet. Ik speel liever met mijn explosive shotgun, assault rifle en een sniper met electro damage (makkelijk met robots). Was net met een paar randoms aan het spelen over internet, vertelt een gast hoe awesome de CC is en dat ik er ook eentje moet halen (hij had duidelijk niet eens een Bee trouwens). Ik zei tegen hem dat ik er twee had maar dat ik ze niet gebruikte omdat ik ze niet zo goed vindt. Heel verhaal beste shotgun dit shotgun dat. Die gast begreep gewoon niet dat elk wapen een eigen karakter heeft welke geschikt of ongeschikt kan zijn voor jou character of speelstyle. Echt jammer dit soort mensen en al helemaal jammer dat het spel vol zit met ze.

Van mij part mogen ze best wel eens wat meer variatie aanbrengen en ook items introduceren en wapens introduceren waarmee je echt een unieke character kan opbouwen en tevens ook door combinatie van dingen super sterk kan zijn (niet alleen items en wapens maar ook perks en class). Dit zie je trouwens wel her en der naar voren komen maar imo hadden ze dat wat beter uit mogen werken. Zoals bijvoorbeeld The law & order, dat zijn twee items die je 2 aparte sidequests kan verdienen. Als je die twee combineert krijg je super melee stats. Alleen jammer dat je ze aan het begin van het spel kan behalen waardoor ze te lage lvl blijven. Net dat kleine beetje meer Gearbox.

Trouwens is iemand ooit wel eens een e-tech wapen tegen gekomen. Buiten de assault rifle die je aan het begin van het spel krijgt bij de sidequest ben ik nooit een e-tech wapen tegen gekomen en niemand heeft het er over.

[...]

Ja die bouncing betty granaten zijn net iets te underpowered om nuttig te zijn tegen sterkere tegenstanders. Verder moeten de vijanden wel in de buurt van de granaat blijven staan als ze damage moeten krijgen wat meestal ook niet gebeurd. Leuk om te zien als je hem voor het eerst gebruikt maar verder niet echt nuttig. Ik kies liever voor granaten die een implosie creëren zodat zoveel mogelijk vijanden naar een punt worden gezogen, daarna afmaken met een explosive shotgun of rocket launcher. Granaten die kleineren granaten uitwerpen zijn ook heel nuttig maar soms ook lastig in kleine ruimten, kan zomaar gebeuren dat je jezelf dood maakt.
Alle paars-rose dingen zijn e-tech (dus niet de normale paarse mr die wat meer fluriserend van kleur). Ik vind ze persoonlijk niet heel prettig, maar heb er wel wat. Verbruiken vooral veel ammo waardoor ze voor mij niet heel handig zijn. Die dart guns zijn bijvoorbeeld ook allemaal e-tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.... ik heb Did It All. Je moet alle sidemissions in één Playtrough behalen. Dus playtrough 2 in principe.. aangezien je Terramorphous niet dood krijgt als je playtrough 1 net hebt gedaan :P.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Misschien een stomme vraag, maar helpt slag ook op bosses? In BL1 werkte elemental effects niet op bosses (qua langdurende dmg door burn oid), dus ik ging er automatisch van uit dat dat in BL2 ook niet was. als slag wel helpt wordt het wel interessant natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:27:
Misschien een stomme vraag, maar helpt slag ook op bosses? In BL1 werkte elemental effects niet op bosses (qua langdurende dmg door burn oid), dus ik ging er automatisch van uit dat dat in BL2 ook niet was. als slag wel helpt wordt het wel interessant natuurlijk.
Ze werken allemaal, hoewel op sommige bazen niet omdat die specifiek ertegen kunnen. Gewoon proberen dus, zo nu en dan kom je wel tegen dat het wél goed werkt. Even goed naar je dmg nummertjes kijken ook, niet-werkende elementals geven ook meteen een lagere hit dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wsLy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:13:
Zo.... ik heb Did It All. Je moet alle sidemissions in één Playtrough behalen. Dus playtrough 2 in principe.. aangezien je Terramorphous niet dood krijgt als je playtrough 1 net hebt gedaan :P.
Je kunt natuurlijk ook altijd als lvl 50 even terug gaan naar de normal campaign om terra dan alsnog af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
finraziel schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:54:
[...]

Je kunt natuurlijk ook altijd als lvl 50 even terug gaan naar de normal campaign om terra dan alsnog af te maken.
Hmm daar zit wat in ja :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Bah, zelfs met bee en conference call krijg ik die kut worm niet dood. Ben nu uiteindelijk eens tot 3kwart van zn health eraf gekomen, maar dan kom ik in fight for your life en zonder die extra armpjes van m kun je dan dus helemaal geen zak meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:25:
Bah, zelfs met bee en conference call krijg ik die kut worm niet dood. Ben nu uiteindelijk eens tot 3kwart van zn health eraf gekomen, maar dan kom ik in fight for your life en zonder die extra armpjes van m kun je dan dus helemaal geen zak meer....
Welke lvl ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

LVL 50 Zer0, 2x lvl50 CC (slag en shock), lvl49 Bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Goed nieuws:
http://www.gameinformer.c...lands-2-heads-to-mac.aspx

Ik heb de PC versie via Steam gekocht. Zou echt super mooi zijn als ik die straks ook op m'n MacBook kan spelen zonder Boot Camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

mark-k schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:43:
[...]

LVL 50 Zer0, 2x lvl50 CC (slag en shock), lvl49 Bee.
Dan is er toch iets mis je positioning of zo, want je zou binnen de 10-15 seconden Teera neer moeten hebben :)

Ga bijna tot aan de heuvel staan bij de uitgang, de volgende keer zodra Terra boven komt en hij dichterbij is, loop je een stukje naar boven op de heuvel en tegen dan zou hij dood moeten zijn. Je wordt dan maximaal 1 keer geraakt want zodra je wat op die heuvel staat, missen zijn melee attacks. Enkel weg strafen van de projectielen van eventuele tentakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Gister weer een paar uurtjes The Warrior het leven zuur gemaakt, nog altijd geen Conferance Call. Wel heb ik een hele mooie Gentleman's Volcano weten te bemachtigen, dus zo'n hele slechte dag was het ook weer niet. Wat ik me wel afvraag, zou je Terramorphous ook kunnen verslaan met een goede Shotgun + Bee? Of heb je daar toch echt een CC voor nodig?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:43:
[...]

Wouw... lees een review, moeten wij je lekker maken voor een game waarvan jij niet eens zelf weet of je hem leuk vindt?

Als je realistisch wil, ga ergens anders heen. Een game kan heel leuk zijn zonder realisme, dus ik snap niet dat jij de hype niet snapt: het is niet realistisch, ergo het is kut?
wauwzers....ik ben nog steeds niet overtuigd..
review en filmpjes gezien..ik mis iets wat jullie weten en daar kom ik nog achter om dan te beslissen of het ook een game voor mij is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook geen conference call, maar Terra is makkelijk. Ik gebruik meestal mijn Sand Hawk uit de DLC, maar een goede hyperion shotgun werkt ook uitstekend inderdaad. Goede SMG's combineren ook goed met The Bee, eigenlijk alles wat veel kogels per seconde uit spuugt (ik gebruik em ook graag met mijn Slagga, bijna 9 ROF en 3 kogels per keer voor de prijs van 1, heerlijk :)). CC zal wel nog makkelijker zijn, maar het is echt niet zo noodzakelijk als veel mensen denken (en het is ook niet het beste wapen in de game volgens mij).

edit: Ik gebruik trouwens wel ook dat trucje op de rots, maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat als je probeert om rond te rennen en Terra te ontwijken hij je gewoon van de andere kant van het plateau 1 keer met zijn tentakel mept en dan vlieg je de afgrond in :S Dat is niet uitdagend, dat is gewoon lame en een kwestie van geluk, gewoon blijven proberen tot hij dat een keer niet doet voor hij dood is. Het plekje op de rotsen maakt het gewoon wat minder frustrerend.

[ Voor 30% gewijzigd door Finraziel op 09-11-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Nazanir schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:58:
Gister weer een paar uurtjes The Warrior het leven zuur gemaakt, nog altijd geen Conferance Call. Wel heb ik een hele mooie Gentleman's Volcano weten te bemachtigen, dus zo'n hele slechte dag was het ook weer niet. Wat ik me wel afvraag, zou je Terramorphous ook kunnen verslaan met een goede Shotgun + Bee? Of heb je daar toch echt een CC voor nodig?
lvl 50 Moxxi's Heart Breaker! of een leuke purple Jacobs Quad shotgun. Meeste Hyperion shotties hebben te weinig pellets/lage RoF om in combi met de Bee tot hun recht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
BlaSfem0n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:36:
[...]
lvl 50 Moxxi's Heart Breaker! of een leuke purple Jacobs Quad shotgun. Meeste Hyperion shotties hebben te weinig pellets/lage RoF om in combi met de Bee tot hun recht te komen.
Ik heb al tijden een 5500x17 hyperion shotty, 40% accuracy, 2 firerate, drie schoten per reload.

Die hakt er naar mijn idee dus best lekker in, het is nog steeds niet bizar veel dmg en ook niet echt accuraat zoals de CC, maar ik heb ook niet het idee dat ik zonder Call geen bazen kan neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:26:
edit: Ik gebruik trouwens wel ook dat trucje op de rots, maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat als je probeert om rond te rennen en Terra te ontwijken hij je gewoon van de andere kant van het plateau 1 keer met zijn tentakel mept en dan vlieg je de afgrond in :S Dat is niet uitdagend, dat is gewoon lame en een kwestie van geluk, gewoon blijven proberen tot hij dat een keer niet doet voor hij dood is. Het plekje op de rotsen maakt het gewoon wat minder frustrerend.
Je bedoelt die rotsen vlakbij de 'uitgang' van die plek? (waar je naar boven kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lopen farmen als een malle gisteren en ik heb eindelijk een CC, twee zelfs. Ook Madame de Varkid (naam even kwijt) afgeschoten en een Baby Maker erbij. Nu nog een lvl 50 Bee shield.

Kwam er trouwens achter dat ik niet alle side missies gedaan heb. Maar waar ik ook kom ik zie nergens een geel uitroeptekentje staan dat aangeeft dat er nog iets te doen is. Iemand een suggestie om er achter te komen waar ik het moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je missies sorteert per zone, zouden er aantal 'undiscovered' tussen moeten staan, in die zone zou je dan moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef juist de voorkeur aan hyperion shotguns die maar 1 shell per schot verbruiken (dus op x6 of x7). Die doen weliswaar minder damage per schot, maar ieder schot wordt de accuracy wel beter. Een jacobs shotgun snap ik helemaal niet, die schiet maar 1 keer per seconde ongeveer, en na hooguit 2 of 3 schoten moet je weer reloaden. Dan doe je per schot wel bv 18 pellets, maar als je dan bv 3 keer kan schieten wat 3 seconden kost en vervolgens 3 seconden bezig bent met reloaden, terwijl die lagere damage hyperion shotgun bv een capacity van 9 heeft en 3 keer per seconde schiet en 7 pellets per keer en ook in 3 seconden reload, dan heb je in diezelfde 6 seconden 9 x 7 = 63 pellets geschoten, tegen 54 pellets met de Jacobs. Als je dan ook nog mee telt dat die Hyperion meer gaat raken vanwege de accuracy tov de Jacobs...
Ik heb de statistics even een educated guess van gemaakt omdat ik op mijn werk zit, maar volgens mij ben ik zelfs nog redelijk voorzichtig geweest met mijn schattingen en valt het al snel nog beter uit voor de Hyperion. Die Heart Breaker is trouwens ook heerlijk, maar dan moet je target wel vatbaar zijn voor fire (en je moet natuurlijk de quest laten liggen tot lvl 50, ik had em per ongeluk al geactiveerd :|)

En SinergyX, die rotsen bedoel ik inderdaad ja. Die rots midden op het plateau ziet er uit alsof je hem zou kunnen gebruiken om te schuilen, maar Terra slaat er gewoon dwars doorheen :(

edit: Faster reload skills en zo maken trouwens nog wel verschil natuurlijk, maar ik heb destijds een tijdje zitten testen met verschillende wapens en een stopwatch (nou ja, een stopwatch app :P), timend van beginnen met schieten tot het moment dat ik het magazijn leeg en weer herladen had om op die manier te bepalen wat voor mijn karakter de hoogste DPS zou hebben. Die x18 shotguns kwamen daar nooit echt goed uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 09-11-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar meestal hebben die 'fire as fast as you can' Jacobs ook enorm lage reloadtime, met gunzerking gaat het aardig gelijk op, ene kant omdat je met 2x hyperion de eerste 2-3 shoten compleet in het wilde weg doet, andere kant dat de recoil/accury van jacobs steeds lager wordt omdat je sneller reload dan dat je crosshair weer terug kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik haal inderdaad wel wat door elkaar, was even vergeten dat Jacobs altijd fire as fast as you can is.
Maar goed, het komt in ieder geval op hetzelfde neer, je hebt echt geen CC nodig voor Terra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:09:
Als je missies sorteert per zone, zouden er aantal 'undiscovered' tussen moeten staan, in die zone zou je dan moeten zoeken.
Heb ze gevonden: Ore Chasm en die andere ben ik vergeten. Twee te gaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al een paar keer eerder gezegd maar IMO is de CC super overrated. Hij is wel fijn tegen grote bazen die langzaam bewegen of andere vijanden die langzaam zijn zoals Goliath. Met de snelle kogels die bijna recht schieten kan je over lange afstanden heel veel damage doen i.c.m. Bee shield. Als je een hele grote groep snel bewegende kleinere vijanden voor je hebt is de CC bijna waardeloos. De Bee is eigenlijk maar een gemiddeld schild, als je van alle kanten bestoken word dan is hij zo leeg en zal hij ook niet rechargen omdat overal vijanden zijn. De CC is ook maar een gemiddelde shotgun, fijna dat hij snel schiet, snel reload en in een rechte lijn schiet maar verder heeft hij weinig damage. Als de Amp damage van de Bee weg valt dan heb je er eigenlijk vrij weinig aan want de damage is te laag.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:02:
Ik heb lopen farmen als een malle gisteren en ik heb eindelijk een CC, twee zelfs. Ook Madame de Varkid (naam even kwijt) afgeschoten en een Baby Maker erbij. Nu nog een lvl 50 Bee shield.

Kwam er trouwens achter dat ik niet alle side missies gedaan heb. Maar waar ik ook kom ik zie nergens een geel uitroeptekentje staan dat aangeeft dat er nog iets te doen is. Iemand een suggestie om er achter te komen waar ik het moet zoeken?
Als je geen undiscoverd side quests in je lijstje hebt staan dan mis je waarschijnlijk de Ore Chasm en de Slaughter House. Ore Chasm is in Irridium Blight, ingang is bij Mal de robot die stuk is en mens wil worden. Slaughter House is in The Fridge, als je fast travel uit komt en direct rechtdoor loopt dan kom je daar uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:28:
Hmm, ik haal inderdaad wel wat door elkaar, was even vergeten dat Jacobs altijd fire as fast as you can is.
Maar goed, het komt in ieder geval op hetzelfde neer, je hebt echt geen CC nodig voor Terra :)
Terra is inderdaad ook goed te doen met hoge RoF wapens, zolang er maar genoeg bullets/sec tegen Terra aanvliegen :P

Torque vind ik in normale gameplay erg handig, mobs bewegen enorm veel en je heb veel meer kans om iets te raken, jammer dat reload vrij lang is (al kan Axton dit bizar ver terug brengen).

Ik heb bv 2x Hyperion SMG's, dat icm Bee en 26% extra reload (2.1sec base), gunzerking mode gaat redelijk gelijk op met shotties, met voordeel dat je 99% van de tijd bizar accuraat blijf schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:20:
Ik heb het al een paar keer eerder gezegd maar IMO is de CC super overrated. Hij is wel fijn tegen grote bazen die langzaam bewegen of andere vijanden die langzaam zijn zoals Goliath. Met de snelle kogels die bijna recht schieten kan je over lange afstanden heel veel damage doen i.c.m. Bee shield. Als je een hele grote groep snel bewegende kleinere vijanden voor je hebt is de CC bijna waardeloos. De Bee is eigenlijk maar een gemiddeld schild, als je van alle kanten bestoken word dan is hij zo leeg en zal hij ook niet rechargen omdat overal vijanden zijn. De CC is ook maar een gemiddelde shotgun, fijna dat hij snel schiet, snel reload en in een rechte lijn schiet maar verder heeft hij weinig damage. Als de Amp damage van de Bee weg valt dan heb je er eigenlijk vrij weinig aan want de damage is te laag.

[...]

Als je geen undiscoverd side quests in je lijstje hebt staan dan mis je waarschijnlijk de Ore Chasm en de Slaughter House. Ore Chasm is in Irridium Blight, ingang is bij Mal de robot die stuk is en mens wil worden. Slaughter House is in The Fridge, als je fast travel uit komt en direct rechtdoor loopt dan kom je daar uit.
Ik heb een een of andere Bitch SMG van Hyperion en ik heb een Babymaker die vuur dmg doet. Die gebruik ik het meest van de tijd. De CC's gebruik ik niet erg veel, maar ze zijn en kunnen handig zijn als je langzame vijanden hebt. Bee shield gebruik ik wel maar ik wissel af met een shield dat 30% ammo opvangt en in mijn ogen beter is als je meerdere vijanden ziet.

Slaughter House heb ik al gedaan een aantal levels terug, appeltje eitje. Mal is inmiddels vergaan door roest. Ore Chasm is inderdaad een van de twee die ik nog moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bitch SMG's zijn inderdaad heerlijk, ik heb iemand ook met een elemental versie ervan gezien. Als ik daar een slag/fire/corrosive van kan vinden weet ik wel welke wapens ik gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ik mis trouwens nog altijd één quest in de Fridge; iets met een goliath die een goed idee kreeg ofzo. Waarschijnlijk te maken met dat deel waar je doorheen gaat voor je bij Rakkman aankomt, vanaf de rats' tunnels na de Lany White quest. Daar zie je zo'n grote bevroren schedel staan en spul dat voor een quest gebruikt zou kunnen worden, maar ik ben de plaats waar de je die quest krijgt nog niet tegen gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door djunicron op 09-11-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet die lootbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
djunicron schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:46:
Ik mis trouwens nog altijd één quest in de Fridge; iets met een goliath die een goed idee kreeg ofzo. Waarschijnlijk te maken met dat deel waar je doorheen gaat voor je bij Rakkman aankomt, vanaf de rats' tunnels na de Lany White quest. Daar zie je zo'n grote bevroren schedel staan en spul dat voor een quest gebruikt zou kunnen worden, maar ik ben de plaats waar de je die quest krijgt nog niet tegen gekomen.
Je moet in de fridge links onder zijn waar een aantal rats zitten. Links naast waar de Crystalisk lopen. Daar moet je langs de muur lopen waarna er een paar vijanden komen en die missie start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er loopt in die hele map 1 Goliath rond (ongeveer halverewege op het pad dat je moet volgen als je de 1e keer door die area komt), die dropt de quest start marker als je em killt. Is makkelijk te missen, heeft bij mij ook even geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
finraziel schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:22:
Er loopt in die hele map 1 Goliath rond (ongeveer halverewege op het pad dat je moet volgen als je de 1e keer door die area komt), die dropt de quest start marker als je em killt. Is makkelijk te missen, heeft bij mij ook even geduurd.
Die loopt er niet altijd. Als hij er niet is spawnt op de plek die ik aangeef. Het heeft mij ook wat tijd gekost omdat er nergens een Goliath te vinden was. Via Google heb ik de tip gegeven die ik aangeef en daarmee moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Hier altijd bij het gebouw boven de Crysralisks. Nadat ie dood is even zijn echo device oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:03:
Die Bitch SMG's zijn inderdaad heerlijk, ik heb iemand ook met een elemental versie ervan gezien. Als ik daar een slag/fire/corrosive van kan vinden weet ik wel welke wapens ik gebruik :P
Ik zal vanavond of morgen eens gaan farmen en zien of ik die versie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ondertussen met Axton lvl 21 en ik moet zeggen, hij is leuk! :) Sterk ook... En het is makkelijker om de turret ook wat tactischer te gebruiken, zoals over een vijand met zo'n groot schild heen gooien zodat hij van twee kanten bestookt wordt. Valt me mee hoe je ook zonder longbow turret het ding best een eindje voor je uit kan gooien.
Ik had van het bekijken van de skilltree wel al het idee dat hij beter was dan Roland, maar toch denk ik mede doordat ik Roland zo'n saai karakter vond in BL1 en zijn turret relatief nutteloos (of in ieder geval moeilijk goed te gebruiken) Axton nog niet eerder echt een goede kans gegeven.
Ben benieuwd hoe die het gaat doen op lvl 50. De enorme boosts in shield regen en de mogelijkheid in het shield van je turret te kruipen zouden erg interessant kunnen zijn bij Hyperius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ook weer even Borderlands erbij gepakt. Level 15 assassin op het moment en ik vermaak me wel :).
Enige minpuntje dat ik tot nu toe tegen ben gekomen, is dat je bij sommige quests persé een fire dmg wapen moet hebben (een net verbranden, beesten verbranden zodat ze gaan gillen, etc). Erg frustrerend als je dat type wapen niet hebt :(. Elke keer de game herstarten en checken of marcus er eentje verkoopt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jerry schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:52:
Ook weer even Borderlands erbij gepakt. Level 15 assassin op het moment en ik vermaak me wel :).
Enige minpuntje dat ik tot nu toe tegen ben gekomen, is dat je bij sommige quests persé een fire dmg wapen moet hebben (een net verbranden, beesten verbranden zodat ze gaan gillen, etc). Erg frustrerend als je dat type wapen niet hebt :(. Elke keer de game herstarten en checken of marcus er eentje verkoopt.
Mijn ervaring is dat er altijd wel ergens in de buurt zo'n wapen te vinden is als je het echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:59:
[...]

Mijn ervaring is dat er altijd wel ergens in de buurt zo'n wapen te vinden is als je het echt nodig hebt.
Ik had hem echt nodig voor het verbranden van dat volleyball net, maar ik heb alle (echt alle) chests/etc open gemaakt. Helaas geen fire weapon :(. Het is nog steeds random denk ik.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, dat is een sidequest, die kun je ook altijd even laten natuurlijk en degene die de quest geeft zegt er ook duidelijk bij dat je een fire wapen nodig hebt. De main quest waarbij je een firewapen nodig hebt (die gillende beestjes), daar wordt je als je er te lang over doet ook ergens naar toe gestuurd waar je dan zo'n wapen kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:44:
Mja, dat is een sidequest, die kun je ook altijd even laten natuurlijk en degene die de quest geeft zegt er ook duidelijk bij dat je een fire wapen nodig hebt. De main quest waarbij je een firewapen nodig hebt (die gillende beestjes), daar wordt je als je er te lang over doet ook ergens naar toe gestuurd waar je dan zo'n wapen kunt vinden.
Er staan van die palen in die velden, even knopje drukken en wegrennen, grote kans dat je er 3 in dat vuur laat lopen. Zelfde verhaal als je naar zo'n firemelon loopt en die beschiet met beestjes ernaast.

Dat volleybal net is wat anders, en die firehawk aanbidders ook, maar goed dat zijn sidequests en in die gebieden is fire-dmg ook echt een mooie bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Firemelon werkte bij mij in ieder geval erg goed, mocht je geen fire weapon bij hebben. Die grote palen zette wel alles in de fik, maar waren ze ook op slag dood, dus telde het niet voor de quest progression (mijn ervaring althans). Daarnaast zijn fire weapons niet moeilijk te verkrijgen, gewoon een groene drop, quest rewards of bij de Guns automaten kijken.

Vrouwlief heeft een beetje een hekel aan The Bane, ik vind het een machtig leuk wapen (voor de gekheid factor, niet omdat het een goed geweer is), maar die geluidjes kan zij niet echt waarderen :p.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt deze zo goed, moest hem delen. Rap versie van de intro van BL2.

YouTube: Borderlands 2 - Short Change Hero: Rap Version

Origineel heet "Short Change Hero" van "The Heavy", voor de mensen die het nog niet wisten.

YouTube: The Heavy - Short Change Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jerry schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:02:
[...]

Ik had hem echt nodig voor het verbranden van dat volleyball net, maar ik heb alle (echt alle) chests/etc open gemaakt. Helaas geen fire weapon :(. Het is nog steeds random denk ik.
Ik had op lvl 6 al een fire wapen, heb echt de helft van de drops tot lvl 15 fire dmg wapens gehad, niet normaal. Eentje vinden moet dus ook niet zo moeilijk zijn, zeker omdat de dmg niet uitmaakt, zelfs 1 dmg zet t al in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

mark-k schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:57:
[...]

Ik had op lvl 6 al een fire wapen, heb echt de helft van de drops tot lvl 15 fire dmg wapens gehad, niet normaal. Eentje vinden moet dus ook niet zo moeilijk zijn, zeker omdat de dmg niet uitmaakt, zelfs 1 dmg zet t al in de fik.
Rng is rng :P. Ik heb er eentje vervangen rond level 10 en daarna alleen maar shock/poison type wapens gehad :X. Nu houd ik in ieder geval van elk type wapen eentje in mijn inventory :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Mja, niet elke RNG is een True Random Number Generator (TRNG) natuurlijk he. Dat is enorm lastig te maken. Je komt bijna altijd een Pseudo-Random Number Generator (PRNG) tegen in de ICT.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Pagina: 1 ... 32 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.