Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

finraziel schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:33:
[...]

In Opportunity toevallig? Ik heb dat tot nu toe iedere keer als ik the man who would be Jack doe en ik krijg het target niet snel genoeg dood, dan bugt de quest marker op een gegeven moment. Target is dan niet meer daar, maar als je daar blijft staan dan blijft er wel steeds versterking komen (drie warloaders geloof ik inderdaad).

Stukje terug werd trouwens iets gezegd over wanneer je je badass rank bonus stats over de 10% heen kreeg, ik ben nou net op dat punt aangekomen:
[afbeelding]
Overigens is het moment dat je over die 10% heen gaat ook precies het moment waarop hij zegt dat je nog maar 0,3% bonus krijgt per keer. Badass rank groeit trouwens wel bizar hard als je meerdere karakters naar lvl 50 gaat spelen :)
Die situatie idd, vrij vaag.

Dat in Lynchwood heb ik ook gehad ja, dat ik overreden werd door de trein terwijl ik erboven op het plateau stond, daar bij die ammo kistjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:28:
Dacht vanavond eens Terramorphous te gaan killen. Nou lukt dat alleen sowieso niet dus ik gooi mijn game op public. Joint er iemand die Terramorphous binnen 3 sec dood heeft. Daarna dropt die speler wat spullen

[afbeelding]

Geen idee wat die allemaal voor cheats gebruikte maar het zijn er vast een hoop.
Als ik gok, 1 cheat, 1 'bug' en 1 'exploit'. 1 bug voor unlimited storage space, 1 cheat voor joker-jackpot, 1 exploit voor 255 keys.

Verder gewoon 2 shotsguns, Bee en Zerkermode (youtube staat nu op 5sec kill).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Mja, nog eens voor de duidelijkheid, om 16:00 (nog 45 min) gaan die codes voor die skins dus vallen. En dan heb je tot maandag 6:55 om ze in te voeren.

Ik ga eens in de tussentijd kijken of ik die super-bazen aan kan solo (weinig kans maar goed).

De Warrior op TVHM was niet echt veel aan, behalve dattie erg veel HP heeft, lekker langdurig gevechtje dus, maar met zoveel rakks boven je is het niet halen van second wind wel lastig. Eigenlijk zelfde verhaal als bij de DLC baas.

Edit:

OMFG, ik heb totaal geen kans bij Hyperius, zelfs met Bee krijg ik amper iets van z'n balkje af, hij oneshot mij, z'n minions oneshotten mij en nadat het gevecht begint blijf ik nog geen 10 sec in leven.

[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 31-10-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

djunicron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:19:
Mja, nog eens voor de duidelijkheid, om 16:00 (nog 45 min) gaan die codes voor die skins dus vallen. En dan heb je tot maandag 6:55 om ze in te voeren.

Ik ga eens in de tussentijd kijken of ik die super-bazen aan kan solo (weinig kans maar goed).

De Warrior op TVHM was niet echt veel aan, behalve dattie erg veel HP heeft, lekker langdurig gevechtje dus, maar met zoveel rakks boven je is het niet halen van second wind wel lastig. Eigenlijk zelfde verhaal als bij de DLC baas.

Edit:

OMFG, ik heb totaal geen kans bij Hyperius, zelfs met Bee krijg ik amper iets van z'n balkje af, hij oneshot mij, z'n minions oneshotten mij en nadat het gevecht begint blijf ik nog geen 10 sec in leven.
De DLC raid bazen hebben een echte taktiek nodig, doe eerst ff wat speurwerk via google :p
Hyperius heb ik solo kunnen doen, maar zelfs met een Bee zeer lastig, Master Gee maar paar keer geprobeerd maar die is sowieso saai.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07
PC SHiFT Code for a Spooky Maya Skin in Borderlands 2: WTKBJ-XRHTW-C63BT-JTB33-J6C9T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Salvador om 18u00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Hoe komen jullie allemaal tot level 50? ik heb alle side missions en verhaal missions gedaan maar ben nog maar level 36

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m-unit schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:58:
Hoe komen jullie allemaal tot level 50? ik heb alle side missions en verhaal missions gedaan maar ben nog maar level 36
Zit je wel in True Vault Hunter mode?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copy paste van FB:
Unlock Maya the Siren's spooky "Fright of the Bumblebee" customization in Borderlands 2 with the below SHiFT code!

PC SHiFT Code: WTKBJ-XRHTW-C63BT-JTB33-J6C9T
Xbox 360 SHiFT Code: WJC3T-SS6S5-X9FTF-WRTB3-BT39H
PlayStation 3 SHiFT Code: KTCTJ-ZHCKB-BKKW3-STCJT-3FZTW

Check back at noon CT ( http://bit.ly/RrXgYU ) for the code to obtain the "Killer Bee" customization for Salvador the Gunzerker with more to come throughout the day!

This code will be active until Sunday, November 4, 2012 at 11:55PM CT -- find out what time that is for you here: http://bit.ly/Sb8Ogf

To learn more about SHiFT codes and how to redeem them, visit http://bit.ly/RZzXaC

NOTE: Upon redeeming the above SHiFT code, the corresponding item will be added to your inventory the next time you load or create a character. If you have redeemed multiple SHiFT codes and queued up multiple inventory items, one will be added to your inventory each time a character is loaded.
PilatuS schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:28:
Dacht vanavond eens Terramorphous te gaan killen. Nou lukt dat alleen sowieso niet dus ik gooi mijn game op public. Joint er iemand die Terramorphous binnen 3 sec dood heeft. Daarna dropt die speler wat spullen

[afbeelding]

Geen idee wat die allemaal voor cheats gebruikte maar het zijn er vast een hoop.
Waarom zou diegene cheaten volgens jou? Op YT staan verschillende filmpjes van mensen die Terramorphous in enkele seconden neer hebben. Het is niet altijd zo dat mensen cheaten omdat ze het sneller doen dan jij met je ogen kan knipperen. Het is een combinatie van je shield, wapens, gunzerking, nades et cetera.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 17:51 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuus, dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Terra is inderdaad niet zo'n heel lastige baas. Ik ben pas kort lvl 50 en ik kan em solo wel hebben, maar eerlijk toegeven, ik ging wel even 12 keer dood...

De drops waren het niet zo waard, dus daarna eens een public game gemaakt en toen eigenlijk nog steeds niets geweldigs opgeraapt, maar Terra is wel goed te doen.

Even wat tips / tricks voor Hyperius gelezen, maar ik krijg het niet voor elkaar... Weg strafen / bunny hoppen om de raketten te ontwijken lukt me niet echt, 1 in 3 salvo's raakt me uiteindelijk toch -> dood.
Ik heb hiervoor een 43k schild aan, wat op 49k uit komt ofzo, maar dat is in één keer weg, net als m'n 38K hp. En nee, ik reflect het niet op mezelf, hoewel ik de eerste keer natuurlijk gewoon mezelf voor m'n kop schoot door niet op de minions maar Hyperius zelf te focussen. Vanavond maar even codes invoeren en Master Gee proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

djunicron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:54:
Terra is inderdaad niet zo'n heel lastige baas. Ik ben pas kort lvl 50 en ik kan em solo wel hebben, maar eerlijk toegeven, ik ging wel even 12 keer dood...

De drops waren het niet zo waard, dus daarna eens een public game gemaakt en toen eigenlijk nog steeds niets geweldigs opgeraapt, maar Terra is wel goed te doen.

Even wat tips / tricks voor Hyperius gelezen, maar ik krijg het niet voor elkaar... Weg strafen / bunny hoppen om de raketten te ontwijken lukt me niet echt, 1 in 3 salvo's raakt me uiteindelijk toch -> dood.
Ik heb hiervoor een 43k schild aan, wat op 49k uit komt ofzo, maar dat is in één keer weg, net als m'n 38K hp. En nee, ik reflect het niet op mezelf, hoewel ik de eerste keer natuurlijk gewoon mezelf voor m'n kop schoot door niet op de minions maar Hyperius zelf te focussen. Vanavond maar even codes invoeren en Master Gee proberen.
Uit frustratie met Hyperius ben ik maar een nieuw karakter begonnen.

(Ik herhaal mezelf bedenk ik net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@YellowOnline:

Check deze link eens en kijk eens wat deze persoon als wapens enzo. Hyperius is neer in no time, en hij doethet solo:

YouTube: Borderlands 2: How to Kill Hyperius the Invincible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:59:
@YellowOnline:

Check deze link eens en kijk eens wat deze persoon als wapens enzo. Hyperius is neer in no time, en hij doethet solo:

YouTube: Borderlands 2: How to Kill Hyperius the Invincible
Had die al gezien, maar toch bedankt. Ik heb geen geluk met loot - een soort verborgen relic dat legendary loot drops op -50% zet of zo - wat wie met mij al bossfights gedaan heeft kan bevestigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
PC SHiFT Code for a Spooky Salvador Skin in Borderlands 2: CTK3J-9XH3W-CRB3J-33TBJ-9JJHW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen geluk met loot, want ik heb die gast die The Bee moet droppen wel tig duizend keer voor zijn bakkes geknald. Alleen maar wat simpele wapens en granaten. Ben level 50 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom zou diegene cheaten volgens jou? Op YT staan verschillende filmpjes van mensen die Terramorphous in enkele seconden neer hebben. Het is niet altijd zo dat mensen cheaten omdat ze het sneller doen dan jij met je ogen kan knipperen. Het is een combinatie van je shield, wapens, gunzerking, nades et cetera.

[video]
Hij cheat sowieso met de 100 wapens die hij dropt voor andere mensen. Aangezien hij geen 100 wapens zou kunnen hebben zonder cheats, moet ie wel cheaten. Of ie de boss nou met of zonder cheat gekilled heeft is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Zou kunnen natuurlijk, maar goed wat wil je er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:11:
Ik heb ook geen geluk met loot, want ik heb die gast die The Bee moet droppen wel tig duizend keer voor zijn bakkes geknald. Alleen maar wat simpele wapens en granaten. Ben level 50 ...
Ik heb er ongeveer een half uur over gedaan. Je kan inderdaad pech hebben dat het langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eerst de Hellfire Legendary SMG halen in frostbite canyon. Daarna ga ik nog eens proberen The Bee te krijgen. Jammer dat er geen store is waar je die kan kopen, heb miljoenen op de bank en ik weet niet wat ik er mee moet.

Als ik die Hunter nog wat kill dan krijg ik een luizige 300 dollar, achter elkaar. Het lijkt ook wel alsof hij maar 1 item dropped per keer terwijl ik er meerdere zie vallen, maar die zie ik nergens terug en Hunter ligt half onder de map.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:37:
Ik ga eerst de Hellfire Legendary SMG halen in frostbite canyon. Daarna ga ik nog eens proberen The Bee te krijgen. Jammer dat er geen store is waar je die kan kopen, heb miljoenen op de bank en ik weet niet wat ik er mee moet.

Als ik die Hunter nog wat kill dan krijg ik een luizige 300 dollar, achter elkaar. Het lijkt ook wel alsof hij maar 1 item dropped per keer terwijl ik er meerdere zie vallen, maar die zie ik nergens terug en Hunter ligt half onder de map.
En toch vind ik het echt nog steeds vervelend als er keer op keer $$$ van de bank verdwijnt voor respawns. Je hebt geen 2mil nodig, maar toch, als je net na legit spelen weer eens 300.000 erbij hebt verzameld, en je gaat één keer dood (vooral door iets doms, zoals een aoe van een laatste mob - gevecht gewonnen maar geen kans op een revive) en je moet méér betalen dan je in een uur spelen bijelkaar verdiend aan de new-u. :(

Anyway, Next up, 20:00 (nu al dus..?) Axton skin op de Gearbox twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10 miljoen op de bankrekening staan, het geld maakt me niet uit.

Is die Hunter vent trouwens niet bugged? Man man man....ben nu al een tijdje bezig maar ik krijg er een punthoofd van. Alles wat hij dropped verdwijnt of het is zo armzalig dat je denkt dat je nog lvl 15 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hiep hoi toeter.. net een BSOD uit het niets toen ik in Sanctuary was, eerste keer dat ik een BSOD heb met de PC... En nu krijg ik BL2 niet meer opgestart.. fijn.

Iemand bekend met dit probleem? BL2 wil gewoon niet meer verder gaan dan het logo en dan krijg ik deze melding
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Ck6F.jpg

Mocht iemand een snelle oplossing weten, graag... anders zoek ik morgen wel naar een oplossing.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Cache verify doen in Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:12:
Ik heb 10 miljoen op de bankrekening staan, het geld maakt me niet uit.

Is die Hunter vent trouwens niet bugged? Man man man....ben nu al een tijdje bezig maar ik krijg er een punthoofd van. Alles wat hij dropped verdwijnt of het is zo armzalig dat je denkt dat je nog lvl 15 bent.
Je kunt ook de DLC Invincibles bevechten... Twee lui uit m'n vriendenlijst hebben daar hun Bee gehaald. Eén van Gee en één van Hyperius. Warrior zou em ook droppen, maar dan lvl 49.

PlayStation 3 SHiFT Code for a Spooky Axton Skin in Borderlands 2: CJ5T3-5H5KT-3KCKT-9JKBB-3SKHT
Xbox 360 SHiFT Code for a Spooky Axton Skin in Borderlands 2: KBKBT-WH6Z5-X96B6-WX3TJ-5J6J3
PC SHiFT Code for a Spooky Axton Skin in Borderlands 2: KT53J-36HBK-W6JJ3-BJJB3-WH95H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Al gedaan en heeft niet geholpen.
Aangezien Borderlands 2 toch niet zo groot is ben ik hem maar opnieuw aan het downloaden. Kost me waarschijnlijk minder tijd dan volledig uit te zoeken wat het probleem is.

Ik zie wel of dat het verhelpt en anders heb ik morgen weer iets te doen :9

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 09:21
Waar ik zwel last van heb is dat wanneer ik ook maar op "T" druk het spel vast loopt......En als ik pech heb de gehele PC?...hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07
Op de een of andere manier kan ik de halloween skin van Axton maar niet unlocken, hij pakt de shift code maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nouja dat heeft dus niet geholpen... dan morgen maar eens gaan kijken hoe ik dat kan oplossen... hiep hoi toeter.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Je kunt ook de DLC Invincibles bevechten... Twee lui uit m'n vriendenlijst hebben daar hun Bee gehaald. Eén van Gee en één van Hyperius. Warrior zou em ook droppen, maar dan lvl 49.
Ik heb de DLC nog niet, ik moet dat monster ook nog verslaan. Ik doe namelijk heel veel looten en side missions en ben nu lvl 50 en net aangekomen bij Hunter.

Ik heb net wel de lvl 48 Bee geloot...met mazzel want de rest verdween als sneeuw voor de zon. Nu ben ik bezig de lvl 50 Bee te looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Heh, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze Warrior zo "runbaar" zouden maken. Je loopt er één keer heen en je kunt em dus gewoon 10x afmaken... Met als gevolg dat ik opeens 1 mil $ op heb gepakt, 80% van alle gear die ik bij me heb paars is en ik Eridium zo'n beetje niet meer kan zien.

Terra kan ik nu zo'n beetje wel aan, hangt een beetje af van het geluk, of ik wel of niet van het plateau wordt geslagen. Hyperius is nog altijd compleet kansloos, één klein misstapje en ik ga dood en gezien hoeveel ik uit haal daar tegen die minions, is m'n ammo op als ik er wel 1 of 2 neer zou kunnen krijgen zonder geraakt te worden in de tussentijd.

Lvl 50 - endgame is toch omvangrijker dan ik dacht, maar het voelt wel een beetje als een ander spel. Daarnaast hadden ze het wel iets aantrekkelijker in elkaar mogen zetten op dit gebied.

Heeft iemand trouwens nog tips om Vermivorous the spawnen? Ik krijg genoeg Varkids tot Ultimate als ik de moeite ervoor neem (b.v. in Farmhouse in Tundra) maar ze willen maar niet naar Vermivorous podden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Die spooky skins zijn erg mooi, staat leuk bij Maya :D Gister ook maar eens Terra neergehaald, was een 1-shot dankzij mijn bee + goede smg (Good touch, Bone shredder)
Niet echt bijzondere drops behalve Slayer of Terra :) Mag nu ook trots zijn op die titel haha
Dit weekend de DLC maar eens verder spelen

spoiler:
Ben net bij Herbert the Hermit langs geweest, wat een geweldig personage. Ben nu ook al erg benieuwd naar de Leviathan, dat ding moet best groot zijn :o Ben ook al voorbij de Master Gee arena gekomen, hoop hem ooit een keer neer te krijgen met vrienden

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 01 november 2012 @ 02:56:
Heh, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze Warrior zo "runbaar" zouden maken. Je loopt er één keer heen en je kunt em dus gewoon 10x afmaken... Met als gevolg dat ik opeens 1 mil $ op heb gepakt, 80% van alle gear die ik bij me heb paars is en ik Eridium zo'n beetje niet meer kan zien.
Helaas kun je hem wel tientallen keren mollen zonder ook maar 1 keer een interessante legendary te zien (heb een volcano en een flakker van hem, maar die zijn allebei niet echt interessant). Had liever gezien dat je na het killen van de warrior opnieuw door hero's pass heen zou moeten maar dat de droprates wat beter waren. Op deze manier wordt het echt een heel erg saaie grind. Vooral ook omdat ik die warrior met mijn gunzerker nu echt in no time neer heb, de enige reden dat het langer dan 10 seconden duurt (in solo mode) is omdat hij zich steeds verstopt. Ik gebruik dus maar de hack om em solo op 4 player difficulty te doen en hopelijk wat betere drop kansen te krijgen, maar so far no such luck en zelfs dan is het te makkelijk, eentonig en nog steeds geen drops :S
Ik heb af en toe maar een vriend van me die er bij staat om een beetje te powerlevelen en eridium te krijgen, dan voelt het nog een klein beetje alsof ik iets zinnigs doe (ook al is het voor zijn character) :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff Borderlands 2 werkt gelukkig weer! Mijn savegames zijn behouden gebleven alleen mijn profile file is corrupt.. aka mijn volledige badass rank van 10.000 punten is weg.. Eventjes een manier zoeken om dat weer terug te krijgen, had iets gezien op het Gearbox forum erover..

[ Voor 40% gewijzigd door wsLy op 01-11-2012 11:59 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Mechromancer's spooky "Stinger Missile" customization.
PC SHiFT Code: W3WBJ-C6ZB5-C6JJT-33JJB-JSFX6
Xbox 360 SHiFT Code: WTKTJ-696S5-R9RB6-5RTT3-BTS3H
PlayStation 3 SHiFT Code: CJWTB-FZK5T-TKKWT-ZJ5B3-X56B9

Zer0’s spooky "Hornet's Nest" customization.
PC SHiFT Code: 5J5JB-B9S35-W6J33-3BJBT-33JSF
Xbox 360 SHiFT Code: 5J53B-J96HW-F9FBX-CFTT3-FTFXS
PlayStation 3 SHiFT Code: KBKB3-J3R5J-BKCKT-H3W33-9F56C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Pleh, vandaag even met iemand online Hyperius gesloopt, en tot mijn verbazing was dat iemand die tijdens de 2e poging ons beide maar even invincible had gemaakt :s

Normaal zou ik weg gaan, maar deze raid-baas verdiend het eigenlijk ook. Ik vraag me meer en meer af of ze de riad-bazen wel getesten hebben.

Terra bijvoorbeeld eens zonder Bee gedaan, dan staan er na een tijdje rustig 30 van die vuurspuwende armen (tis maar dat je goed kunt schuilen op sommige plekken) en hij gaat zelfs zo'n vortex/blackhole Thresher nadoen, waarbij je gewoon instant dood gaat als je Terra eenmaal aanraakt.

Bij Hyperius ging van ons beide ALLE ammo erdoorheen. Het lijkt bijna wel of je die baas alleen maar met Babymaker gooierij dood mag maken. De laatste fase, de laatste 1/3e van z'n HP, overleeft vrijwel niemand de 2 nova's die hij gooit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

http://imgur.com/a/g0UeC#0 voor als je alles op 1 plek wilt zien :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
ik krijg mijn Zero skin niet te zien na het activeren van de shift code.. doe ik iets verkeerd ?

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heb je in je inventory gekeken?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Nadat ik level 50 had aangetikt met Axton, wilde ik toch de anderen eens even proberen, Maya is wel leuk en interresant, maar die zit nu op 20 ofzo en heb ik even opzij geschoven en ben ik begonnen met Salvador. Damn wat is hij leuk om te spelen, maar hij voelt ook aan zoals Lilith aanvoelde in deeltje 1, erg sterk. Inconceivable, 5 shots or 6 en een schild dat bullets absorbeerd, zelfs als ik het zou proberen zou ik nooit en te nimmer zonder ammo komen te zitten (ik ben pas 18 met hem).

Wat betreft end-game zie ik hem wel als de sterkste van de groep, maarja zo ver ben ik nog niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit inderdaad amper zonder bullets, als je beetje afwisselt met wapens en genoeg in zerker mode zit blijf je op bijna altijd cap kogels zitten. Enige waar het hard ging was die eridium assault rifle quest, 150 kogels dacht ik per klip, daar vliegt het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ben gister ff met salvador bezig geweest. Was de enige die ik nog niet gespeeld had. 2 shotguns en dan gunzerken. LULZ!!!

Deed me denken aan die ene scene in The Expendables met die automatische shotgun :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunzerker is wel goed inderdaad, maar niet zo overpowered als Lilith in BL1 denk ik. Je kracht komt namelijk bijna puur uit hoeveel damage je doet, maar je survivability is puur op health gericht, je hebt geen shield skills. Nou kun je met die health skills ook wel een eind komen, maar vooral als je je op damage richt (ik heb me vooral gefocust op Gunlust met wat Rampage er bij) is het echt een kwestie van zorgen dat alles dood is voor jij dood bent, maar ik ging toch vaak genoeg dood.
Overigens ligt het bij mij er aardig aan wat ik voor wapens gebruik of ik door mijn ammo raak, als ik een set SMG's gebruik dan lukt het echt wel, al moet ik zeggen dat ik ook geen Inconceivable heb. Ik hou niet van skills die alleen werken als je gewond bent... Maar goed, ik heb zo'n rapidfire sniper en een shotgun in mijn handen, en 2 SMG's om mee te zerken, en door die wapens een beetje af te wisselen heb ik inderdaad nooit ammo tekort.

edit: Overigens, ik speelde Gaige juist meer in your face dan Salvador, juist vanwege de hogere survivability (en met Gaige hoef je maar een beetje in de buurt te schieten, niet per se raak :)). Salvador loopt bij mij meestal met die sniper dingen te headshotten en is naar mijn mening misschien wel een betere sniper dan Zer0 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 02-11-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:55

el-jorge

turn around and feel the vibe

Beware jullie je low-level legendary's? Ik heb een lvl 18 Moxxi's Bad Touch en heb die nu in mijn bank gestopt. Maar verwacht die eigenlijk niet meer te gaan gebruiken.

Kreeg gister trouwens de good touch na maar 4K getipt te hebben :D

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Tja, je kunt ze voor andere characters gebruiken natuurlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

De "echte" legendaries hou ik bij, buiten een Gub, die heb ik verkocht. Heb een level 12 Unkempt Harold, een lvl 13 Hellfire en een 26 Badaboom op de bank staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:55

el-jorge

turn around and feel the vibe

Hydra schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:55:
Tja, je kunt ze voor andere characters gebruiken natuurlijk.
Heb niet heel veel tijd om te spelen, en heb er voor mijn doen al veel tijd inzitten en heb mijn 1e pt nog niet een klaar. Speel met Axton, ben nu lvl28 maar ben wel van plan hem naar lvl 50 te brengen. Verwacht dus niet met een ander karakter te gaan spelen. Zou het wel tof mijn 2e pt met een ander karakter te spelen, Gaige lijkt mij wel gaaf, maar zie er tegen op helemaal opnieuw te moeten beginnen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:18:
Heb niet heel veel tijd om te spelen, en heb er voor mijn doen al veel tijd inzitten en heb mijn 1e pt nog niet een klaar. Speel met Axton, ben nu lvl28 maar ben wel van plan hem naar lvl 50 te brengen. Verwacht dus niet met een ander karakter te gaan spelen. Zou het wel tof mijn 2e pt met een ander karakter te spelen, Gaige lijkt mij wel gaaf, maar zie er tegen op helemaal opnieuw te moeten beginnen.
Ben nu bezig met m'n 4e, bevalt nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren met 2 man tegen 2 Vermivorous the Invisible's , na dik een half uur schieten slechts 1/3 bij eentje van zijn balk af, toen helaas moeten stoppen, van het weekeind maar eens kijken of we er wat langer de tijd voor hebben :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
wsLy schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:39:
Heb je in je inventory gekeken?
inventory niks, skin change machine niet, backpack niks.. erg vaag..

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik vond deel 1 helemaal niks, maar 2 lijkt me toch wel wat. Vooral door de lovende reviews. Is het een beetje te spelen splitsscreen 2 man?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bewaarde eerst alles wat een beetje goed was, maar heb onlangs besloten om alles weg te gooien wat ik niet meer met het actieve karakter verwachte te gebruiken, behalve de écht goede zaken en de legendaries (voor de collectible value en omdat ik er toch niet zoveel van heb).
Overigens is de Bad Touch niet legendary en makkelijk opnieuw te krijgen met een volgend karakter (al is het wel eenmalig per karakter, of misschien per playthrough, in tegenstelling tot de good touch).

Splitscreen kan ik niet mee helpen aangezien ze dat helaas alleen voor de consoles geactiveerd hebben :( Jammer wel, had het wel leuk gevonden om eens met zijn 2en op de bank het te spelen, maar goed met een headset op is het ook leuk.
Alleen, als je deel 1 helemaal niks vond dan vraag ik me af waarom je deel 2 wel leuk zou vinden. Kun je aangeven waarom je deel 1 niet leuk vond? Ik vind deel 2 geweldig, maar ja, dat vond ik ook van deel 1. De balans is wel wat beter in deel 2, maar de droprates weer frustrerender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Ik heb hem voor de PS3. Ik heb de dlc via de code gedownload. Als ik in het spel voor Downloadable Content kies krijg ik een language mismatch omdat ik English als taal heb. Als ik hem op NL zet staat er dat hij geinstalleerd is. Als ik de game ga starten met English als taal op mijn PS3, hoe weet ik of de dlc wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra je in de eerste kleine nederzetting komt kun je de fast travell gebruiken. Je kunt normaal nergens heen, maar Oasis staat er wel gelijk bij als de DLC actief is. Dat is tenminste zo op mijn PC versie, iemand met een PS3 versie die dat kan bevestigen?

Overigens is sommige DoT wel een beetje absurd zeg :S Was net vanuit cover wat robotjes aan het snipen en er gooit eentje een granaat naar me toe. Ok, geen probleem, stap opzij, ding knalt uit elkaar zonder mij te raken. Ik wil weer terug lopen maar dan blijkt dat die granaat nog wel corrosive DoT uit aan het delen was. Die tikt dus in no time 30K shield weg, eet vervolgens in no time door 50K HP heen, Gunzerk geactiveerd waardoor ik weer 25K HP terug krijg maar dat hielp ook niet, dood... Geen kans op second wind want, ja, ik zat in cover... Klein beetje flauw dit en een beetje belachelijke DoT damage, vooral gezien corrosive een bagger element zou moeten zijn om op mij te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zie die afleveringen van Claptrap net voor het eerst. Zit best wat leuk spul bij.

http://www.youtube.com/pl...BtV1i-Fn1mI7xYpWXBzNROXDh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 14:24
Wat een game zeg, zit al velen uren te farmen voor legendaries. Met name Dr. Mercy. Lekker shortcutte via die geiser.
Vele pogingen later nog steeds geen legend :(

Ook andere bosses willen niet echt lukken, dus dan maar Terra gaan farme.

Loop naar de medic vending machine om overig spul te verkopen is dit in de aanbieding :

http://cloud-2.steampower...00FF22F85815806272A77B0E/

Lux helemaal blij, vooral omdat een friend hem niet wilde dupen :)

Dus teste die mod, nog meer Terra kills. En ja hoor, Terra dropt opeens erg veel relics :

http://cloud.steampowered...47D0BED141775B2503C18C5F/

Heb er echt uren farmen op zitten en nu droppe notabene die twee in 15 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ook al de glitch gebruikt om de treasure room van Captain Blade te farmen? Ben er nou net 5 keer langs gewandeld, maar nog niks interessants gevonden.
Vind het ergens een beetje jammer om glitches te gaan gebruiken, maar na tientallen keren de warrior gekillt te hebben zonder enig resultaat begin ik het eigenlijk al wel gehad te hebben met het farmen. Dan liever een beetje glitchen en misschien de lol er nog wat langer in houden.
Op deze manier voelt het tenminste nog wel een beetje als semi-eerlijk gekregen. Ik doe niet aan savegame hacken of zo (weet niet eens of dat is hoe ze het nu doen), dat opent de weg te snel naar de game voor mezelf verpesten, vooral omdat het ook niet is alsof je zo superveel goeds krijgt van die treasureroom (in 5 pogingen net dus alleen een classmod en wat relics meegenomen met iets betere percentages dan de versies die ik al had).

Overigens had ik de eerste keer dat ik de treasure room in ging (legit, DLC campaign net uitgespeeld met gunzerker) een hangup omdat ik precies mijn inventory opende op het moment dat het eindfilmpje begon. Gelukkig bleek een alt-F4 verder na opnieuw starten dat de game het goed oploste, kwam weer in de ruimte voor de eindbaas, eindbaas ging meteen dood toen hij spawnde en ik kon opnieuw naar de treasureroom lopen. Had verwacht dat die keer treasure hunten verpest zou zijn (voordat ik opnieuw starte had ik er al op gegoogled en liep ik toevallig dus tegen die glitch aan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen nog even online en heb een tweede Bee shield lvl 48. Die wil ik eventueel wel ruilen tegen een Hyperion shotgun met een hoge fire rate en accuracy moet redelijk zijn.

Ik vind trouwens dat Hunter nog steeds maar karige drops heeft, net als de schatkist in Caustic Caverns. Wat een aanfluiting als je daar spulletjes tegenkomt die ver onder je lvl zitten. Beetje jammer. Wil eigenlijk Terra wel spelen maar die missie is nog niet beschikbaar. Eerst jack een kopje kleiner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:39:
Ik ga morgen nog even online en heb een tweede Bee shield lvl 48. Die wil ik eventueel wel ruilen tegen een Hyperion shotgun met een hoge fire rate en accuracy moet redelijk zijn.

Ik vind trouwens dat Hunter nog steeds maar karige drops heeft, net als de schatkist in Caustic Caverns. Wat een aanfluiting als je daar spulletjes tegenkomt die ver onder je lvl zitten. Beetje jammer. Wil eigenlijk Terra wel spelen maar die missie is nog niet beschikbaar. Eerst jack een kopje kleiner maken.
Je hebt de Hyperion "Conference Call" welke icm The Bee heel krachtig wordt vanwege de amp damage, het grote magazijn en de hele snelle reload en fire rates. Conference Call is meteen ook een legendary wapen dus ook heel moeilijk om aan te komen. Verder zijn er bij mij geen shotguns bekend die een snel kunnen schieten en reloaden en toch een groot genoege magazijn hebben dat je lekker door kan raggen. Zonder The Bee is de Conference Call eigenlijk maar een middelmatige shotgun dus je moet hem gebruiken met The Bee wil je goede damage hebben. Ik heb ook een relic voor 30% recharge rate & 30% capacity dus mijn schild is eigenlijk bijna altijd vol of direct vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07

justifire

Shut up and squat !!

Wilde eigenlijk met Zero richting level 50 dit weekeind (level 46 momenteel), maar ben vanmorgen begonnen met Gaige.
Wat een verschil !!!
Merk nu pas wat je met Zero eigenlijk continue loopt te tobben met zijn vrij useless deception-skill.
Met Gaige en Deathtrap loop je overal vrij vlotjes doorheen, kan niet wachten om met Caige aan TVHM te beginnen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zero skill is alleen leuk als bloodshed tree pakt en veel te hoog bent qua level dan de enemys dan is het lekker stealth doorbeuken. mijn main is ook gaige lekker up close and personal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah bah bah, ben pogingen aan het doen Hyperius solo neer te krijgen zoals ik op youtube iemand met een gunzerker zag doen zonder belachelijke gear (hij gebruikte in feite alleen een Bee en een Sand Hawk, maar kan de video niet meer vinden), en dat gaat op zich prima, ware het niet dat die etter gewoon cheat!! Het hele gevecht slaat hij met zijn eerste area blast mijn 30K shield weg (bee + bonus van class mod) en een paar K health nog en laat daarmee genoeg HP over voor mij om de 2e blast te overleven en daarna met gunzerk weer te healen, en opeens slaat zijn 1e blast mijn shield + 30K HP of zo weg :S Ja, dan lukt het niet meer...
Begin steeds meer te denken dat ze gewoon domweg die bazen gemaakt hebben rekening houdend met het feit dat mensen toch wel cheaten. De wapens waarmee je de meeste mensen op youtube hyperius af ziet maken zijn echt te absurd voor woorden...
En in coop lijkt het me alleen maar moeilijker, dan heeft hij meer HP en zijn meest damaging attack raakt toch iedereen tegelijk :S

Heb nog geprobeerd om te farmen voor een Unkempt Harold, maar het is toch eigenlijk idioot dat je uren achter mekaar dezelfde enemy af moet maken om misschien een wapentje te pakken te krijgen, het lijkt wel een koreaanse MMO af en toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Leuk spel, maar heb 2 vragen. Wellicht kan iemand deze beantwoorden :)

1. Ik heb mijn spel een keer afgesloten tijdens een missie. Nadat ik mijn spel weer opstartte begon ik niet waar ik was, maar op een soort standaard veilige plek (geen idee hoe het daar heet) waar geen vijanden zijn. Is dit altijd zo? Zijn de checkpoints alleen geplaatst om er te kunnen spawnen als je dood gaat?
2. Je komt enorm veel wapens tegen. Hoe kan ik nu zien of ik een goede shotgun heb gevonden als ik een handgun vast heb? Moet ik via het menu de shotgun selecteren en dan gaan vergelijken? Of altijd een plek vrijhouden en dan in het menu vergelijken?

Ook begijp ik niet goed hoe het fast travelen werkt, maar daar moet ik even mee puzzelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 21:14:
Het hele gevecht slaat hij met zijn eerste area blast mijn 30K shield weg (bee + bonus van class mod) en een paar K health nog en laat daarmee genoeg HP over voor mij om de 2e blast te overleven en daarna met gunzerk weer te healen, en opeens slaat zijn 1e blast mijn shield + 30K HP of zo weg :S Ja, dan lukt het niet meer...
Begin steeds meer te denken dat ze gewoon domweg die bazen gemaakt hebben rekening houdend met het feit dat mensen toch wel cheaten. De wapens waarmee je de meeste mensen op youtube hyperius af ziet maken zijn echt te absurd voor woorden...
En in coop lijkt het me alleen maar moeilijker, dan heeft hij meer HP en zijn meest damaging attack raakt toch iedereen tegelijk :S
Inderdaad, die 2 blast leggen vrijwel iedereen om, ik snap er ook niets van hoe dat ooit zo uitgebracht kon worden.
Ik heb em ook alleen maar verslagen omdat iemand joinde die zichzelf onsterfelijk had gemaakt (geen HP schade kreeg). En daar hadden we met z'n 2e AL onze ammo voor nodig.

Zo lang mogelijk één minion laten leven en Hyperius beschieten helpt wel, dat gaat veel gunstiger dan als ie in de 2e fase zit.

Ik vind het ook niet gek meer dat iedereen die een paar uur lvl 50 heeft gespeeld gaat cheaten op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar dat bedoel ik, ik overleef die twee blasts wel, alleen op een gegeven moment worden die blasts sterker :S Ik krijg em ook vrij makkelijk naar ongeveer de helft van zijn HP, geen ammo problemen. Dat maakt het ook zo frustrerend, het voelt alsof ik zo dichtbij zit bij hem solo af kunnen maken, maar dan verandert hij op het laatst ineens de spelregels.

@FerdiV: Ja, als je quit en je spel weer laad dan start je altijd weer óf waar je het huidige level binnen bent gekomen, óf bij het laatste fast travell station dat je tegen bent gekomen. Die save paaltjes waar je niet naar toe kunt fast travellen (dus zonder zo'n wereldbol er op) daar respawn je alleen als je dood gaat.
Wat je met het 2e punt bedoelt vat ik niet helemaal, je bedoelt als de shotgun nog op de grond ligt? Dan kun je alleen vergelijken met het wapen dat je vast hebt ja. Als je wil vergelijken met een wapen in je backpack dan moet je dat handmatig doen, of het wapen oppakken en dan compare doen. Als je echter wat langer speelt dan leer je wat sneller zelf zien of een wapen goed is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

finraziel schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:59:
Splitscreen kan ik niet mee helpen aangezien ze dat helaas alleen voor de consoles geactiveerd hebben :( Jammer wel, had het wel leuk gevonden om eens met zijn 2en op de bank het te spelen, maar goed met een headset op is het ook leuk.
Alleen, als je deel 1 helemaal niks vond dan vraag ik me af waarom je deel 2 wel leuk zou vinden. Kun je aangeven waarom je deel 1 niet leuk vond? Ik vind deel 2 geweldig, maar ja, dat vond ik ook van deel 1. De balans is wel wat beter in deel 2, maar de droprates weer frustrerender.
Ik vond in deel een de stijl niet erg goed uitgewerkt. Veels te saai qua afwisseling en ik had het gevoel dat er overal maar wat gebeurde zonder een goede rode draad erin. Ook viel het "eindeloze wapens" idee mij tegen. Ik denk dat ik te hoge verwachtingen had.

Deeltje 2 heb ik gewonnen, maar ziet er veel leuker uit. Meer afwisseling, ik weet wat me te wachten staat. Ook de lovende reviews en het idee dat de DLC echt tof is zorgen voor een beter gevoel.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
el-jorge schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:18:
[...]

Ter geruststelling, door de badass points die je al hebt, gaat het wel allemaal wat makkelijker/sneller met nieuwe characters.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, ik geef het op, Hyperius is belachelijk. Leuk dat ze vantevoren aankondigen dat er nieuwe currency in de DLC zit, maar dat ze het zo belachelijk moeilijk maken om er iets van te zien dat alleen cheaters en mensen die tientallen uren hebben zitten farmen om idiote wapens te krijgen het ooit tegen komen :(
Had die video trouwens nog gevonden:
YouTube: Borderlands 2: Pirate's Booty DLC - How To Solo Hyperius The Invincible Gunzerker PoV
Maar, óf het is hem gelukt door een of andere glitch of sheer dumb luck, óf Hyperius is sindsdien gebufft. In die video stopt Hyperius op een gegeven moment namelijk met AoE blasts. Bij mij blijft hij continu blasten en op een gegeven moment komt er een blast die ineens 2 keer zoveel damage doet of zo waardoor ik zelfs met vol 30K shield en 70K HP (meer survivability dan die gast in de video!) in 1 keer weg ben. Laatste fight waarin hij mij met die cheaterblast afmaakte had ik hem op 1/3 HP of zo.

Bleh, moet nog zien of ik later terugkom om de rest van de sidequests te doen op 50, op dit moment heb ik een grondige hekel aan dit spel. Erg jammer, vond het erg leuk, spijtig dat ze het nodig vinden om de endgame zo belachelijk te maken dat ik het nu haat.

[/rant] (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ik ben op zoek naar the bee shield.
Echter heb ik gister al 10x die hunter Hellquest gast afgemaakt, maar hij dropt gewoon niet.
Is het nu zo dat je ook op de quest moet zitten of gewoon maar hopen dat ie dropt?

En is er ook een mogelijkheid om weer alles te resetten, ik heb geen zin om weer van voor af aan te beginnen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een kwestie van geluk, ik heb twee keer op hem gefarmd (1 keer in normal 1 keer in TVHM) en beide keren de 2e keer al het shield gekregen, anderen mollen hem 100 keer en hebben nog steeds niks.
Ik heb dan vanmorgen weer 40 keer Savage Lee afgemaakt op zoek naar een Unkempt Harold, en niks gekregen.

Resetten bedoel je alle quests? Nee helaas niet, als je in TVHM eenmaal alle quests gedaan hebt dan kun je alleen nog gewoon rondlopen en dingen killen of bosses gaan farmen, maar als je weer quests wil doen dan moet je een nieuw character starten. Misschien dat ze dat er nog in gaan stoppen, net zoiets als dat ze nou met de badass challenges gedaan hebben (als je ik meen 70% van de niet levelspecific challenges gehaald hebt dan krijg je de mogelijkheid de challenges weer op 0 te zetten zodat je weer makkelijker badass ranks kunt halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Das best wel crap.. zelfs de DLC (behalve die 2 hele zware bazen dan) tot op het bot uit gespeeld, en geen shield.. damn

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Mijn Gaige heeft volgens mij een beetje een haat liefde verhouding met deathtrap of hij is erg zelfverzekerd. Als een de health van een vijand met shield naar ongeveer 1/3 is gezakt begint hij spontaan de shield van de vijand te healen ipv mijn shield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die skill is een beetje gebugt, maar zelfs als hij werkt zoals het hoort is hij het niet waard. 1/3 van je shield terug is veel minder waard dan DT die in de tijd die dat kost gewoon doorhakt op je vijanden. Ik zou respecen en die skill niet pakken.
Alle actieve skills voor DT schijnen trouwens nogal gaar te zijn, met uitzondering van explosive clap, die is erg goed. Robot Rampage duurt te lang om op gang te komen waardoor 9 van de 10 keer de vijand al weg gelopen is en DT alleen de lucht in stukjes hakt. The Stare heb ik zelf niet geprobeerd maar schijnt ook erg tegen te vallen en One Two Boom werkt alleen als je de hele tijd erg oplet op wat DT aan het doen is, wat ook counter productive werkt. Bovendien schiet hij vaak de verkeerde kant op. Beste is om DT gewoon lekker zijn standaard attacks te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
De laser ogen werken inderdaad prima, explosive clap ook wel, maar de shield recharge zorgt ervoor dat hij jou aanvalt of de schilden van de tegestanders gaat opladen zo nu en dan.

Ik moet em dus ook nodig eens respeccen. Die bol (one two boom?) die hij schiet heeft bij mij werkelijk nog nooit schade gedaan, zelfs als het ding wel af ging, maar die skill is echt compleet rotzooi.

Gisteren nog eens de tijd genomen master Gee te slopen (2e keer), deze keer solo achter de steen schuilen en daarvandaan uiteindelijk 5 wormen gesloopt, 35min gewacht waarin ik nog 2x een buitenliggende worm kapot kon maken. Zeker 30 keer geswitched tussen bee / Alkaline schildje voor 100% corrosive resistance. Wat een dom gevecht is het eigenlijk.

Uiteindelijk Gee dood, krijg ik voor de 2e keer 0 Seraph crystals!! GVD wat een kl*tezooi zeg, niet alleen heb je bizar veel van dat spul nodig, en kan je maar 2 bazen verslaan per dag om ze te vinden, maar ze kunnen ze ook gewoon systematisch NIET laten vallen. Doe je daarvoor van die saaie lange gevechten!?
De rest van de loot was voor mij ook niet veel soeps, de 2 paarse guns die ik vond waren net minder dan wat ik al had.

Daarnaast, tegen de tijd dat je wel 120 (!!!? Waarom toch!?!?!!) van die Seraph dingen hebt, heb je dus rustig 10-20x beide bazen moeten verslaan, dagen achter elkaar, nadat je eerst gear ervoor bij elkaar hebt moeten schrapen. Maar die roze guns / schilden / relic zijn amper beter dan doorsnee paarse lvl 50 guns uit de golden vault. Ik denk dat uiteindelijk niemand die 120 Seraphs heeft er nog ook maar iets aan heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat bedoel ik, ze lijken te denken dat ze een MMO zijn, wat endgame betreft. Het spel is briljant, maar ze proberen het echt te ver te rekken aan het eind (en ik heb er al veel te veel tijd in gestoken hoor, 237 uur volgens steam).

edit: En toch kan ik het niet laten en ga ik het nou nog eens met een nog iets andere tactiek proberen :P Ik zal proberen me in te houden en niet weer hier te komen ranten als het mislukt ;)

edit: Ik dacht de oplossing gevonden te hebben, gooi die stomme Bee aan de kant, dan duurt het maar wat langer. Nu echter met 54K shield en 100K HP doet hij hetzelfde.
Eindeloos doorschieten kan gelukkig als gunzerker, vooral als je zoals ik nu Get Some gespect hebt en continu op vijanden aan het schieten bent want dan kun je een paar seconden nadat je gunzerk af loopt weer opnieuw gunzerken (Get Some vermindert je cooldown al tijdens je zerk). Heb zijn minions daarmee allemaal dood gekregen, daarna had ik hem zelf op 75% HP en gedurende dat hele gevecht heeft hij mij totaal niet kunnen bedreigen. Zijn 1e AoE blast liet meestal nog zo'n 5K shield over, de 2e liet me met zo'n 40K tot 50K HP over, een enkele keer waren zijn blasts wat zwakker en kwamen ze zelfs niet door mijn shield heen.
Totdat hij besluit dat hij genoeg van me heeft blijkbaar. Opeens slaat de 1e blast mijn volledige shield en zo'n 40K van mijn HP weg (dus al bijna 100K damage), waarna de 1e blast me uiteraard weg vaagt.

Misschien eens kijken als ik een nog sterker shield heb. Deze had ik in mijn inv vanwege 50% elemental resistance, niet vanwege de goede shield capacity of zo. En voor zover ik zie heeft die AoE blast geen element.

[ Voor 88% gewijzigd door Finraziel op 04-11-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:52:

Daarnaast, tegen de tijd dat je wel 120 (!!!? Waarom toch!?!?!!) van die Seraph dingen hebt, heb je dus rustig 10-20x beide bazen moeten verslaan, dagen achter elkaar, nadat je eerst gear ervoor bij elkaar hebt moeten schrapen. Maar die roze guns / schilden / relic zijn amper beter dan doorsnee paarse lvl 50 guns uit de golden vault. Ik denk dat uiteindelijk niemand die 120 Seraphs heeft er nog ook maar iets aan heeft!
crystals in overvloed :D
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/borderlands/images/thumb/1/16/Seraph_Crystal.jpg/640px-Seraph_Crystal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik dus zei, cheaters krijgen ze wel te zien ;)
Ik dacht ook nog even dat het misschien een eenmalige extra sterker blast was, maar heb het voor mekaar gekregen em een aantal keer te overleven en hij blijft in de laatste fase van die megablasts doen. Op gearbox forum zei iemand dat je achter minions kon hiden of in coop achter mekaar, maar achter die minions lukt mij in ieder geval niet, blast raakt me gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:31:
Zoals ik dus zei, cheaters krijgen ze wel te zien ;)
Ik dacht ook nog even dat het misschien een eenmalige extra sterker blast was, maar heb het voor mekaar gekregen em een aantal keer te overleven en hij blijft in de laatste fase van die megablasts doen. Op gearbox forum zei iemand dat je achter minions kon hiden of in coop achter mekaar, maar achter die minions lukt mij in ieder geval niet, blast raakt me gewoon.
Net Hyperius in Coop even verslagen, dat was zo ver ik door had gewoon legit. Alleen de personen waarmee ik dat deed waren allen wel behoorlijk goed voorzien van rares. (inifinity, bee, call, sandhawk, babymaker) in fase 1 em verslaan is toch wel echt way to go volgens deze spelers. Maar de babymaker spammen om te beginnen hakt er toch wel behoorlijk in, 25-40% is dan al weg in een 4 personen game als één maar de babymaker heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:47:
Das best wel crap.. zelfs de DLC (behalve die 2 hele zware bazen dan) tot op het bot uit gespeeld, en geen shield.. damn
Nu ja, als jij een Conference Call (TVHM) shotgun kan dupliceren krijg jij een lvl 48 Bee shield van me. Ik heb dat monster nu al tig keer van kant gemaakt en dan liggen er een aantal wapens onder hem die niet te pakken zijn waaronder een legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:18:
[...]

Nu ja, als jij een Conference Call (TVHM) shotgun kan dupliceren krijg jij een lvl 48 Bee shield van me. Ik heb dat monster nu al tig keer van kant gemaakt en dan liggen er een aantal wapens onder hem die niet te pakken zijn waaronder een legendary.
Das nog erger dan wat ik had idd, ik heb m al zeker 40 keer gemold mr nog steeds geen legendary, maar als ie m wel dropt mr je kan m niet pakken is nog zuurder idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:22:
[...]

Das nog erger dan wat ik had idd, ik heb m al zeker 40 keer gemold mr nog steeds geen legendary, maar als ie m wel dropt mr je kan m niet pakken is nog zuurder idd.
Precies wat ik dus net had :/ Solo warrior gedaan, 'iets' legendary dropt precies onder zijn (gok ik) rechterpoot.. waar je dus niet bij kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht net slim te zijn door daar te gaan staan waar hij met zijn kop valt....ik dood :( Gelukkig een savefile copy gedaan. Maar ik doe het niet lang meer. Voor de Bee heb ik uren en uren die knakker dood gemaakt, krijg ik twee keer een lvl 48 Bee shield. Daarna nog tig keer langs geweest bij hem krijg je lullige pistolen en een zwak schildje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehm, dit gaat waarschijnlijk pijn doen, maar die legendaries had je gewoon nog kunnen pakken... Ze blijven namelijk liggen als je een area change doet, maar het "lijk" is weg. Enige nadeel is dat je opnieuw door hero's pass moet rennen, maar dat had je waarschijnlijk wel over gehad voor een legendary.
Moet wel zeggen dat ik af ga op wat ik weer van anderen gehoord heb, ik heb tot nu toe nog niks onder hem uit hoeven halen waar ik niet bij kon (je kunt met wat kruip en spring werk eigenlijk het meeste altijd wel te pakken krijgen in mijn ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:46:
Ehm, dit gaat waarschijnlijk pijn doen, maar die legendaries had je gewoon nog kunnen pakken... Ze blijven namelijk liggen als je een area change doet, maar het "lijk" is weg. Enige nadeel is dat je opnieuw door hero's pass moet rennen, maar dat had je waarschijnlijk wel over gehad voor een legendary.
Moet wel zeggen dat ik af ga op wat ik weer van anderen gehoord heb, ik heb tot nu toe nog niks onder hem uit hoeven halen waar ik niet bij kon (je kunt met wat kruip en spring werk eigenlijk het meeste altijd wel te pakken krijgen in mijn ervaring).
<insert random heel veel scheldwoorden>

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag Playthrough 1 uitgespeeld met mijn Zero.
Leuke eindbaas moet ik zeggen. Spannender dan bij Borderlands 1.

Nu op naar TVHM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

^^ Zelfde, maar dan met Axton :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

King Mong net even gefarmed met m'n Gunzerker, leuke wapens gevonden dat wel. Maar ik ben inmiddels level 28, maar heb nog altijd een level 18 mod op, gewoon omdat ik geen betere kan vinden (die bij mijn build past). Hij geeft namelijk een cooldown bonus, maar belangrijker: hij geeft bonus aan Yipi ka yay en Last Longer. Waar zou ik het beste kunnen kijken voor een nieuwe, of is dat echt puur geluk hebben met de RNG?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad voornamelijk geluk hebben. Je zou eventueel de vending machines kunnen farmen (steeds quit en reload en de nieuwe item of the day checken), of als je de DLC hebt en niet vies bent van een exploit kun je de treasure room farmen, de chests daar bevatten veel class mods. Zo veel schalen class mods echter ook weer niet, die dingen blijven veel langer houdbaar dan wapens dus zo erg is het niet om een class mod 10 levels onder je karakter te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nee dat heb ik ook wel gemerkt, class mods schalen vrij miniem vergeleken met de Oranje versies. Maar ik speel nogal graag/veel loot games (Borderlands 1, Torchlight 1 en 2, Diablo, etc) dus ik hou er wel van alles up to date te hebben :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Nazanir schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:24:
Nee dat heb ik ook wel gemerkt, class mods schalen vrij miniem vergeleken met de Oranje versies. Maar ik speel nogal graag/veel loot games (Borderlands 1, Torchlight 1 en 2, Diablo, etc) dus ik hou er wel van alles up to date te hebben :p
Shucks, want ik heb met m'n 2 chars die tot het einde zijn gekomen tot lvl ~37 met classmods van lvl 19~24 rondgelopen, simpelweg omdat ze beter waren. Pas vanaf 39-40 zijn er voor sommige builds pas weer echt goede upgrades.

Pas rond je 2e playthrough kan je echt voluit je uitleven in het uptodate houden van je gear, vooral je guns moeten dan toch iedere 2 levels geheel vervangen worden. Nog even doorspelen dus!

===

Mijn DLC content is vreemd genoeg blijven hangen op lvl 37. Hoe kan het dat mensen de Leviathan van lvl 52 slopen en enkel lvl 50 (en soms bugged lvl 51) gear vinden in die treasure kamer? Sommige andere gebieden zijn wel mee gaan schalen met mij nadat ik de mainstory heb uitgespeeld. (Tundra, Caustic b.v. uit m'n hoofd, daar is alles nu lvl 50+)

[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 05-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eindelijk... Vandaag voor het eerst Michael Mamaril tegengekomen in Sanctuary :). 93+ uren al in BL2 doorgebracht en nu pas Michael Mamaril voor het eerst gezien :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

wsLy schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:49:
Eindelijk... Vandaag voor het eerst Michael Mamaril tegengekomen in Sanctuary :). 93+ uren al in BL2 doorgebracht en nu pas Michael Mamaril voor het eerst gezien :p.
Proficiat, zit aan 200+ uur en heb 'm nog steeds niet gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zal ik maar niet opscheppen dat ik hem na een uurtje of 20 met mijn Axton al had gezien?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
SinergyX schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:30:
[...]

Precies wat ik dus net had :/ Solo warrior gedaan, 'iets' legendary dropt precies onder zijn (gok ik) rechterpoot.. waar je dus niet bij kan :/
Verlaat de grot en loop weer helemaal naar de warrior, dan is hij weg en alle wapens liggen er nog.
Heb ik een keer moeten doen, nog nooit zo blijf geweest dat ik een stuk opnieuw had gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Oh dat wist ik ook nog niet trouwens. Best handig eigenlijk, zo lang is Hero's pass ook weer niet lopen, zeker als alles niet herspawned.

Ik heb nog maar een paar blauwe paarse drops zien liggen onder de Warrior, denk dat ik de helft uiteindelijk nog kon pakken. Ik heb wel een paarse gun uit het lava moeten vissen trouwens. Of van de rotsen daarvoor, best ver van de baas af.

Maar goed, nog lang niet zo hatelijk als de Bunker die af en toe gewoon ALLES van het platform af dropt ipv erop, dan valt alles de afgrond is dus. (nu 3x gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Na het bereiken van level 50 toch maar even verder gespeeld in de story mode omdat ik The Bee toch wel graag wilde. Dropt notabene tijdens de betreffende missie meteen de level 50 variant. Best. Day. Ever.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
De sidequest die je van Roland krijgt om Hunter Hellquist om te leggen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Radioshack in Arid Badlands: Boneyard, precies tegenover de catch-a-ride.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.000 keer al gedaan. Ik dacht dat je misschien een andere missie bedoelde.
Pagina: 1 ... 31 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.