Eerder vanavond een snipertje gevonden:

Kan me niet herinneren dat ik eerder een sniper met zo'n grote magazine en hoge rate of fire gevonden heb... maar ik kan me voorstellen dat ik het vergeten zou zijn want voor andere classes is hij ook niet zo goed omdat je zo door je ammo heen bent...
Maar als je een gunzerker bent, OMG! wat een heerlijk wapen is dit

Wat maakt het uit als je zo door je complete snipervoorraad heen bent als 1 keer gunzerken genoeg is om em bijna van nul weer op max te krijgen?

Alleen jammer dat het dus een lvl 41 is en hij dus in ieder geval op 50 niet meer bruikbaar zal zijn.
edit: Oh ja, voor de duidelijkheid, hij schiet dus volautomatisch he, het is geen fire as fast as you can pull the trigger verhaal of zo.
edit2, aangezien ik nog de laatste reactie heb:
Leuke plek gevonden om erg snel te levelen en geld/equip te verzamelen, ben er net mee van lvl 41 naar 46 getrokken en zo'n 1,5M dollar verdiend. Nadat je de quest slap happy gedaan hebt kun je old slappy blijven killen. Geeft zo'n 10K exp (ongeveer 7 a 8% van een level voor mij) en dropt veel blauwe en paarse loot. Heb em met mijn gunzerker over het algemeen in 5 a 10 seconden kapot. Inclusief looten, reloaden en er weer naar toe rennen kan ik er 1 per minuut afmaken als ik een beetje opschiet. Geen idee of het in de eerste playthrough net zo lekker gaat.
Hij heeft zelfs nog een betere versie van bovenstaande sniper voor me gedropt

iets kleinere magazine, maar 7 k damage en shock (dus bruikbaar op meer targets).
Aangezien ik mijn gunzerker gewoon zo snel omgelijk op 50 wou krijgen vond ik dit wel mooi. Slappy is lvl 45 maar zelfs nu op 46 bleef ik nog goede xp krijgen. Denk dat ik nu echter wel overleveld genoeg ben om snel de rest van de campaign uit te kunnen spelen
[
Voor 44% gewijzigd door
Finraziel op 29-10-2012 00:39
]