Acties:
  • 0 Henk 'm!
En om de hoe laat is dat hier vragen voor te zijn, CT is 7 uur vroeger dan bij ons, dus dat wordt:
vrijdag op zaterdag nacht om 1 uur
zaterdagochtend 6 uur
zaterdagmiddag 12 uur
zaterdagmiddag 6 uur
zaterdagavond 10 uur

En ze houden op tijd op om wintertijd verwarring te voorkomen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

finraziel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:44:
En om de hoe laat is dat hier vragen voor te zijn, CT is 7 uur vroeger dan bij ons, dus dat wordt:
vrijdag op zaterdag nacht om 1 uur
zaterdagochtend 6 uur
zaterdagmiddag 12 uur
zaterdagmiddag 6 uur
zaterdagavond 10 uur

En ze houden op tijd op om wintertijd verwarring te voorkomen :P
Zaterdagochtend om 6 uur... wil er iemand opstaan en zo'n key in mijn account toevoegen zodat ik kan blijven slapen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Key toevoegen en eventuele legendaries verwijderen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 10:49
Ik vermaak me kostelijk met Gaige momenteel. 400 anarchy + Close enough zorgt ervoor dat ik soms nog wel eens wat raak ;-)
Aangezien mijn normale speelstijl sniping is, is dit iets volslagen anders...
Het grootste probleem is echter dat als ik mijn game opstart, ik eerst een tijd Bullymongs en andere low-level zooi moet gaan knallen voordat ik genoeg damage doe om in Opportunity de robots aan te kunnen :-(
Heeft iemand hier nog tips voor om dat sneller te regelen?

Maar al met al ben ik blij dat ik de pre-order heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anarchy krijg je toch ook in combat met reload? Lage clip wapens gebruiken, zoals shotties of pistols.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Zo lvl 47 inmiddels met Gaige.

Thanks voor je Badass points plaatje YellowOnline.

Ik zit dus rond hetzelfde niveau 12k, en ik heb 90uur, lvl 44 Zer0, lvl 47 Gaige en eigenlijk geen jacht gemaakt op achievements.

Ik blijf er trouwens bij dat Lynchwood eigenlijk helemaal niet zo leuk is. Wat een inefficiente map, je moet de hele tijd heen en weer lopen, 3x dat liftje op en af, drie rondjes door die "main street" en een paar keer heen en weer in dat "centrum" waar je binnen komt. De helft van de speeltijd ben je aan het heen en weer lopen voor die 5 quests die er te doen zijn.

Maar sodemieters, Eridium blight is behoorlijk taai, ondanks dat ik de hele tijd best dikke gear vind, doe ik nog steeds amper schade aan de sterke mobs die ertussen zitten, omdat sommige al Lvl 50 zijn...

Voor het eerst daar ook meer dan 100.000 verloren door een respawn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:42:
Voor het eerst daar ook meer dan 100.000 verloren door een respawn. :'(
Ach, ik verlies 1,5 miljoen elke keer als ik dood ga :+

Terra farmen met lege inventory en alles verklopen tikt erg hard aan :P

Gisteren heel stuk gedaan van de DLC, best grappig, maar veel lopen, weinig killen en niet bijzonder veel exp.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 09:55

el-jorge

turn around and feel the vibe

superbassie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:36:
Zo, na gister eindelijk te Conference Call te looten heb ik nu ook deze, de Slagga:

[afbeelding]
Alleen dan één met een magazine size van 135! Leuk dingetje. :)

Nu maar weer op deze lijst kijken wat de volgende boss wordt om te farmen.
Misschien toch weer Terramorphous want die shield die hij dropt schijnt ook wel goed te zijn.
Je kan die bosses dus telkens opnieuw doen. Want ik heb er al een paar gedaan maar nog niet zo'n gun of shield gehad? Ben overigens lvl 23, neem aan dat je dan ook al die guns kan krijgen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Gisteren heel stuk gedaan van de DLC, best grappig, maar veel lopen, weinig killen en niet bijzonder veel exp.
Waarom lopen als je de Sandskiff hebt :P Echt vet voertuig, hoop op nog meer extra Rides in de komende DLC

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAVE schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:13:
Ik vermaak me kostelijk met Gaige momenteel. 400 anarchy + Close enough zorgt ervoor dat ik soms nog wel eens wat raak ;-)
Aangezien mijn normale speelstijl sniping is, is dit iets volslagen anders...
Het grootste probleem is echter dat als ik mijn game opstart, ik eerst een tijd Bullymongs en andere low-level zooi moet gaan knallen voordat ik genoeg damage doe om in Opportunity de robots aan te kunnen :-(
Heeft iemand hier nog tips voor om dat sneller te regelen?

Maar al met al ben ik blij dat ik de pre-order heb besteld.
Er is een manier om dit snel in sanctuary te doen, beetje lame, wordt ook wel als exploit gezien...
spoiler:
Een weapon reload geeft je een stack anarchy zolang je maar een vijand raakte met je laatste schot. Je kunt bij Marcus daarom in zijn shooting range op die onsterfelijke opgeknoopte bandit schieten en dan krijg je stacks. Doe dat met een shotgun met maar 1 of 2 shells of zo met een snelle reload tijd en het gaat best hard, vooral omdat je meteen om de hoek ammo kunt blijven kopen

Vond Anarchy zelf ook wel leuk, alleen in moeilijke situaties heb je er geen hol aan omdat je het in no time kwijt bent als het even niet lukt. Heb dan ook besloten dat Gaige geweldig is om mee door de storyline te spelen, maar eigenlijk nogal zuigt in het vechten tegen de invincibles (tenzij je dus eerst gigantisch wil stacken om het dan 1 keer te proberen en er tegen kunt als het niet meteen lukt en je je stack dus weer kwijt bent).
Ben nou mijn gunzerker verder aan het levelen, lijkt me de beste class om solo die invincible gasten mee neer te krijgen.
Probleem met Gaige is, de eerste tree is voornamelijk om DT te buffen, maar die doet weinig tegen een baas. De tweede tree is elemental damage, daar zijn de meeste bazen zo goed als immuun voor. En de derde tree is geweldig, maar als je een keer dood gaat is er meteen niks meer van over.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 26-10-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
Is de leviathan maar 1 keer per dag te doen oid?
Heb er maar 1 keer tegen kunnen vechten tot nu toe, maar de loot was wel geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee keer per playthrough maar, je kunt er alleen maar via een quest komen en na de eerste is er maar één andere quest die je daar naar toe laat gaan. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Waarom hebben ze dan in gods naam die cave achter gelaten?!?!?
I want loot!!!!

Is hij niet te retry-en?
dus je verslaat hem, loot de spullen en quit.
(beetje omslachtig, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

DCG909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:42:
I want loot!!!!

Is hij niet te retry-en?
Je kan er glitchend ingeraken (zoek op youtube)
Op de PC kan je je missionbestanden aanpassen (met save-editor?)
Je kan indien je de eerste en/oftweede run nog niet hebt gedaan, je save opslaan (gaat voor Xbox/PS3 én PC), looten, goed spul in shared stash zetten, nadien de oude save erover zetten.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Let op: de PC-versie heeft een update gekregen waarbij het read-only maken van profile.bin niet meer werkt om oneindig de kist open te maken:
Borderlands 2 Update 1.1.3
- Added a toggle for whether textures should fade or pop in when a higher-resolution version loads. High-end computers can disable this to avoid seeing lower-resolution textures streaming in.
- Added the ability to reset all challenge progress for a character once they've completed 85% of all non-DLC, non-area-specific challenge levels. This will keep the player's current challenge bonuses and rank, but reset all challenge progress to 0 and allow challenges to be re-completed for additional ranks and bonuses. Resetting is available on the "challenges" screen of the status menu and will display as a tooltip at the bottom of the screen if the player has met the criteria.
- Fixed a bug where profile files set to "read only" were not being saved.
- Fixed a performance issue in Captain Scarlett and her Pirate's Booty content with PhysX set to Medium or High.
Bron: http://store.steampowered.com/news/9210/
Als je toch oneindig de kist wil openen moet je dus je profile.bin kopiëren en als de keys op zijn terugzetten.

Edit: Na installeren van deze patch is je resolutie fucked-up. Ik moest hem weer handmatig terugzetten van 1280x720 naar 1920x1200.

[ Voor 9% gewijzigd door Anthirian op 26-10-2012 12:07 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig hoe ze het een 'bug' noemen, terwijl het 99,9% werd gebruikt voor de key exploit (en enkele uitzondering dat iemand niet kon saven omdat dat ding steeds op readonly gaat - bv met meerdere gebruikers wilde dat nog wel eens gebeuren).

Maar 85% reset, betekend dat je in aanzienlijk hogere snelheid badass punten kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Neem aan dat dit punt:

- Added a toggle for whether textures should fade or pop in when a higher-resolution version loads. High-end computers can disable this to avoid seeing lower-resolution textures streaming in.

Geen verschil maakt in performance van je game right?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:54:
.... moet je dus je profile.bin kopiëren en als de keys op zijn terugzetten.
neem aan dat ze hier toch ook wel aan gedacht hebben? 8)7
Wellicht hebben ze die exploit ook gefixed door t elders onder te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:10:
neem aan dat ze hier toch ook wel aan gedacht hebben? 8)7
Wellicht hebben ze die exploit ook gefixed door t elders onder te brengen?
Dat is bijna onmogelijk om te patchen zonder hele savesysteem op de schop te gooien, ergens moet het worden opgeslagen en je hebt maar 2 plekken waar dat kan, save-games en profile :)

En zelfs dan zijn er nog diverse mogelijkheden om keyvaults te exploiten of wapens te dupen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

DCG909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:42:
I want loot!!!!

Is hij niet te retry-en?
@DCG909: Ik heb de DLC nog niet uitgespeeld, dus kan nog 4x bij hem langsgaan. Zal je dan wel uitnodigen.
Maareuh, ik heb eerste keuze in mijn game mbt. loot :p

@SinergyX: Die sniper die je me gaf is overigens wel geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
@YellowOnline
Hahaha, tuurlijk ;)
Er is daar een overvloed aan goed spul (bij mij iig), heb best wat leuke andere dingen moeten laten liggen.

:o
Dus dat was SinergyX die mee deed.

ps. Denk dat ik weet waarom m'n mic het niet helemaal deed, ik herrinerde me dat ik op m'n alienware laptop dat heb moeten configureren in de microsoft opties.
Dat had ik nog niet op m'n desktop gedaan -.-"

even edditen, om alles mooi te houden ;)

Tuurlijk weet ik niet wie er achter een steam naam hangt als die anders is XD
Ik gebruik daarom juist op alle accounts bijna dezelfde naam + afbeelding ;)
(als ik herkend wil worden)

[ Voor 25% gewijzigd door DCG909 op 26-10-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

DCG909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:47:
@YellowOnline
Hahaha, tuurlijk ;)
Er is daar een overvloed aan goed spul (bij mij iig), heb best wat leuke andere dingen moeten laten liggen.

ps. Denk dat ik weet waarom m'n mic het niet helemaal deed, ik herrinerde me dat ik op m'n alienware laptop dat heb moeten configureren in de microsoft opties.
Dat had ik nog niet op m'n desktop gedaan -.-"
He, je wist niet met wie je speelde ^^ Ja, Terra was met SinergyX en mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCG909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:47:
@YellowOnline
Hahaha, tuurlijk ;)

Karremania is mijn oude T.net ID geweest, jaren geleden omgezet maar nooit de moeite genomen om dat ook op Steam te veranderen :D

Als ik straks m'n gunzerker af heb, zal Terra wel stukje makkelijker gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
el-jorge schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Je kan die bosses dus telkens opnieuw doen. Want ik heb er al een paar gedaan maar nog niet zo'n gun of shield gehad? Ben overigens lvl 23, neem aan dat je dan ook al die guns kan krijgen?
Ik zou me nog niet bezig houden met farmen op lvl 23. Gewoon lekker story uitspelen, in TVHM nog een keer en dan pas de bosses farmen. Voor die tijd vindt je toch om de zoveel tijd weer en beter wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel sommige items die erg lang bruikbaar blijven, zoals een lvl 28 The Bee (pas in de 2e helft van TVHM vond ik dat het niet meer echt waard) of een Slagga (die misschien zelf op een gegeven moment niet veel damage meer doet maar wel heel erg snel vijanden kan slaggen waarna je naar een ander wapen switcht om daar 200% damage mee te doen). In grote lijnen heb je echter gelijk en is farmen het niet waard voor lvl 50 (en het is zeker niet nodig). Als je al betere equip nodig hebt dan zou ik gewoon even een area gaan clearen waar je ook xp krijgt en lekker alle loot verkopen (als die loot zelf niet al beter is dan wat je nu gebruikt) en dat geld in de slotmachines gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
finraziel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Er is een manier om dit snel in sanctuary te doen, beetje lame, wordt ook wel als exploit gezien...
spoiler:
Een weapon reload geeft je een stack anarchy zolang je maar een vijand raakte met je laatste schot. Je kunt bij Marcus daarom in zijn shooting range op die onsterfelijke opgeknoopte bandit schieten en dan krijg je stacks. Doe dat met een shotgun met maar 1 of 2 shells of zo met een snelle reload tijd en het gaat best hard, vooral omdat je meteen om de hoek ammo kunt blijven kopen

Vond Anarchy zelf ook wel leuk, alleen in moeilijke situaties heb je er geen hol aan omdat je het in no time kwijt bent als het even niet lukt. Heb dan ook besloten dat Gaige geweldig is om mee door de storyline te spelen, maar eigenlijk nogal zuigt in het vechten tegen de invincibles (tenzij je dus eerst gigantisch wil stacken om het dan 1 keer te proberen en er tegen kunt als het niet meteen lukt en je je stack dus weer kwijt bent).
Ben nou mijn gunzerker verder aan het levelen, lijkt me de beste class om solo die invincible gasten mee neer te krijgen.
Probleem met Gaige is, de eerste tree is voornamelijk om DT te buffen, maar die doet weinig tegen een baas. De tweede tree is elemental damage, daar zijn de meeste bazen zo goed als immuun voor. En de derde tree is geweldig, maar als je een keer dood gaat is er meteen niks meer van over.
Ik doe niet aan quit/restart farming en aanverwanten, maar die optie van je is in mijn opinie geen exploit. Het kost wat minder rondlopen en ik zal echt ammo moeten kopen, maar verder is het net zo spannend als three horns divide ontdoen van Bullymongs.

Het is inderdaad 1-try only met Anarchy, maar wat heb ik een lol :-) Ik kan point-blank al vaak niet eens zo'n hangende stalker zak raken met een shotgun, en met pistols raak ik volgens mij dingen achter me.

Gunzerker is het enige karakter dat ik nog niet heb aangemaakt... Ik ben een beetje bang dat hij op Brick lijkt; het BL1 karakter dat me absoluut niet beviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunzerker lijkt zeker niet op Brick (behalve misschien in karakter/temperament :))
Brick was gefocust op melee, wat niet fijn was omdat vijanden proberen afstand te houden en jou aan gort schieten terwijl je bezig bent met je pogingen om dichterbij te komen, en op explosives, maar de damage van explosives viel in BL1 heel erg tegen en ondanks Brick's skills kon je echt niet overal rockets gebruiken, dan was je zo door je ammo heen.
Waar Brick waardeloos was met gewone guns is dat juist Salvador's specialiteit, zo heb je skills om te zorgen dat je kunt blijven schieten (door faster reload of autoreload danwel door ammo regen) en skills om te zorgen dat je bizar veel damage kunt gaan doen. Salvador nodigt wel uit om dichterbij vijanden te komen net als Brick dat deed, maar het hoeft niet. In tegenstelling tot Gaige bv is er niks dat je accuracy om zeep helpt. Ik gebruik de actionskill dan ook vaak tijden helemaal niet (want je kunt je ironsights/scope dan niet gebruiken), maar als je em wel gebruikt dan kun je heerlijk los gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Misschien een stomme vraag maar waar is die vault ook alweer waar je je "overbodige" spullen kwijt kan?
Ben nu terg in sanctuary en wil graag wat spullen kwijt maar nog niet verkopen.

Ik zie geen puntje met "home" op de map

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanaf het centrale plein zeg maar noord loop je de crimson raider basis in, daar zit de bank op de 1e verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
bedankt, gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij Claptrap kan je ook nog wat spullen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:24
Nieuwe PC code: WTKJJ 566JC WXJT3 BTJT3 6BTBH

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
voor directe copy/paste: WTKJJ-566JC-WXJT3-BTJT3-6BTBH

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
En de PC code voor 6-9 uur:

KJWT3-FXFBC-5XJJB-TTB3T-6TRCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 20:38
The weekend’s third set of SHiFT codes for a Golden Key in Borderlands 2 have arrived!

PC SHiFT Code: WTKJJ-CW55J-JCKK3-Z3CB3-KWZ36
Xbox 360 SHiFT Code: 5TWT3-3RWHC-XHRJR-CFB3J-9KRRS
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CJJ-BJ9BK-WRT3B-B3BB3-BX9RC

Those codes will be active 5-8AM CT on October 27 (find out when that is for you: http://bit.ly/RRJrRn) and we'll be back in a few hours with more -- check the full schedule here: http://bit.ly/R37GKR

For more about SHiFT codes, Golden Keys and how to redeem them, visit: http://bit.ly/RZzXaC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 17:45

Graveheart

Say what?

360 code ; WTC33-SBCHW-69FBR-WFT3T-CJXH5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan k voor de sleutels en het posten van de keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al vaker gemerkt dat de random generator van BL2 een beetje wonky is en dat de twee gokkasten bij Moxxi vaak ongeveer hetzelfde resultaat geven, maar dit is wel heel typisch. Eridium jackpot en triple Marcus tegelijk (de eridium had ik al opgepakt voor ik de screenshot nam).
jackpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Iemand die *nu* de endboss van de DLC wil bevechten met me :>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Borderlands

Below you’ll find the fourth set of SHiFT codes for a Golden Key in Borderlands 2!

PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B

Those codes will be active 11AM-2PM CT on October 27 (find out when that is for you: http://bit.ly/WOWsk3) and we'll be back in a few hours with one more set -- check the full schedule here: http://bit.ly/R37GKR

For more about SHiFT codes, Golden Keys and how to redeem them, visit: http://bit.ly/RZzXaC

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
PlayStation 3 SHiFT Code: CJCT3-K3C5J-TKKWB-ZBWTJ-JW3C9
Xbox 360 SHiFT Code: CJ5JJ-TC59K-FSR3X-WRBJB-BFXFR
PC SHiFT Code: KBCB3-THXT5-CX3TB-3TT33-TW5ZS

Nog zo'n 15 minuten geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Got it, thanks :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op tijd, dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 06:50
Ugh, 20 seconden te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe een teleurstellende ervaring met die sleutels. Eerst keer dat ik een sleutel gebruikte crashte het spel voor ik kon saven, resultaat loot weg en zo ook de sleutel. Tweede keer kreeg ik granaten die zo zo waren en nu heb ik een derde sleutel en ben aan het twijfelen of ik hem nu wel moet gebruiken of moet wachten tot later. Ben lvl 37 en ben met true vault hunter mode bezig, lijkt me een goed moment... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten tot je de 40 gepasseerd bent. Ik doe 1 sleutel per 10/12 levels. Zo heb ik ook wat aan de wapens, alleen is het altijd de vraag of je die wapens nodig hebt en of je ze wel wilt. Want kiezen kan je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je level 50 bent krijg je meestal wel goed spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
spoiler:
Ben by a dam fine rescue maar krijg w4rd3n niet dood. Hij blijft maar bots sturen terwijl ik iedere keer het hele kamp uitnoord.

Ze blijven maar komen, het begint gewoon een beetje irritant te worden hoewel het een vet spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Nieuwe Shift codes:
PlayStation 3: KTWJT-6TK5T-JCCCB-ZJ5B3-6HTXK
Xbox 360: WTKJJ-CW59K-RHRJ6-W6BB3-KWZT9
PC: C3WT3-W96BK-K6JTB-JB3JJ-3J6CS

Nog 3 uur lang geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:42

TNO

cake.

SOEFuture schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:02:
Nieuwe Shift codes:
PlayStation 3: KTWJT-6TK5T-JCCCB-ZJ5B3-6HTXK
Xbox 360: WTKJJ-CW59K-RHRJ6-W6BB3-KWZT9
PC: C3WT3-W96BK-K6JTB-JB3JJ-3J6CS

Nog 3 uur lang geldig :)
PC SHiFT Code: WT53J-Z5WWB-3W5K3-HJWJJ-XBJ3H
Xbox 360 SHiFT Code: 5JWTB-6FCS5-FHXT6-56BTJ-WBWFT
PlayStation 3 SHiFT Code: 5J533-63HTC-W633B-3BTJB-9C3FX

En naturlijk ook deze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Waar haal je die vandaan? Ben wel benieuwd!
Ik haal ze van de twitter van Gearbox Software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

SOEFuture schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:06:
Waar haal je die vandaan? Ben wel benieuwd!
Ik haal ze van de twitter van Gearbox Software :)
Twitter en Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 22:51
Had ook niet meteen door dat er 2 sets met codes was. :?

Maar als men even verder kijkt (deed ik dus ook niet) dan staat er twitter code en facebook code op de shift pagina van de game.

8)7

Maar ja heb er nu 20... en heb er nog maar 2 gebruikt.

Geloof het nu wel even met die codes... :z

| Gigabyte Aorus X570 Pro | AMD Ryzen 9 5950X | 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14 | Kraken 280 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | 990 Pro / Platinum P41 / MP510 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb geen facebook, dus ben wel blij dat die hier gepost worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het inderdaad ook nog niet door, heb wel facebook maar had Gearbox niet gevolgd omdat ik ze al op twitter volg... Toch maar even aan zetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

finraziel schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:04:
Had het inderdaad ook nog niet door, heb wel facebook maar had Gearbox niet gevolgd omdat ik ze al op twitter volg... Toch maar even aan zetten dan.
Als je het nieuwsbericht even had gelezen, het zijn dezelfde codes ;) het maakt niet uit of je ze nu op Twitter, Facebook of allebei volgt.

Alleen dit weekend hebben ze aan de lopende band codes uitgebracht die 3 uur geldig waren.

[ Voor 7% gewijzigd door TheAshcat op 28-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus niet waar, ik heb beide codes van 10 uur ingevoerd en 2 keys gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Op de PC of een console? Ik geloof dat die van consoles wel vaker langer geldig waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

finraziel schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:24:
Dat is dus niet waar, ik heb beide codes van 10 uur ingevoerd en 2 keys gekregen.
Echt? Oh excuses dan :) en damn, codes gemist dan ^_^

[ Voor 6% gewijzigd door TheAshcat op 28-10-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een wapen dat als een schaap blaat als je het reload/weggooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 07:03
Haha dat vraagt om een filmpje!

Zelf heb ik net een cursed weapon gekregen. Wat een irritant ding haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een Tediore wapen. Ben er al verscheidene tegengekomen die een schaapachtig geluid maken als ze reloaden.

Dat cursed wapen is zeker de Bane? Moest er wel om lachen toen ik het verkreeg, maar heb het gelijk weggedaan. Wist niet wat ik er mee aan moest.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
de Bane inderdaad. Irritant ding. Hij schoot op zich wel lekker (op het geluid na), maar het langzame lopen is een regelrechte ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En natuurlijk die Hyperion Sniper, krijg je dacht ik als je die 100 bandits hebt afgemaakt. Best redelijk sterke snipergun (fire), de opmerkingen zijn wat matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:20:
En natuurlijk die Hyperion Sniper, krijg je dacht ik als je die 100 bandits hebt afgemaakt. Best redelijk sterke snipergun (fire), de opmerkingen zijn wat matig.
Die sniper die op je geweten in probeert te praten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
haha die sniper heb ik ook net gekregen. In Shock variant. Hij schiet super accuraat en is best sterk, dus ik zal hem daarom wel blijven gebruiken. Maar die stemmetjes hadden voor mij niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder vanavond een snipertje gevonden:
assault sniper
Kan me niet herinneren dat ik eerder een sniper met zo'n grote magazine en hoge rate of fire gevonden heb... maar ik kan me voorstellen dat ik het vergeten zou zijn want voor andere classes is hij ook niet zo goed omdat je zo door je ammo heen bent...
Maar als je een gunzerker bent, OMG! wat een heerlijk wapen is dit :D Wat maakt het uit als je zo door je complete snipervoorraad heen bent als 1 keer gunzerken genoeg is om em bijna van nul weer op max te krijgen? :) Alleen jammer dat het dus een lvl 41 is en hij dus in ieder geval op 50 niet meer bruikbaar zal zijn.

edit: Oh ja, voor de duidelijkheid, hij schiet dus volautomatisch he, het is geen fire as fast as you can pull the trigger verhaal of zo.

edit2, aangezien ik nog de laatste reactie heb:
Leuke plek gevonden om erg snel te levelen en geld/equip te verzamelen, ben er net mee van lvl 41 naar 46 getrokken en zo'n 1,5M dollar verdiend. Nadat je de quest slap happy gedaan hebt kun je old slappy blijven killen. Geeft zo'n 10K exp (ongeveer 7 a 8% van een level voor mij) en dropt veel blauwe en paarse loot. Heb em met mijn gunzerker over het algemeen in 5 a 10 seconden kapot. Inclusief looten, reloaden en er weer naar toe rennen kan ik er 1 per minuut afmaken als ik een beetje opschiet. Geen idee of het in de eerste playthrough net zo lekker gaat.
Hij heeft zelfs nog een betere versie van bovenstaande sniper voor me gedropt :*) iets kleinere magazine, maar 7 k damage en shock (dus bruikbaar op meer targets).
Aangezien ik mijn gunzerker gewoon zo snel omgelijk op 50 wou krijgen vond ik dit wel mooi. Slappy is lvl 45 maar zelfs nu op 46 bleef ik nog goede xp krijgen. Denk dat ik nu echter wel overleveld genoeg ben om snel de rest van de campaign uit te kunnen spelen :P

[ Voor 44% gewijzigd door Finraziel op 29-10-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:25
pdebie schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:02:
de Bane inderdaad. Irritant ding. Hij schoot op zich wel lekker (op het geluid na), maar het langzame lopen is een regelrechte ramp :P
Die bane was bij mij 1000x niets, goed cursed dus. Recoil die het hele scherm over ging, irritant geluid en kostte me nog health ook als ik schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gister met Gaige eens lekker door gelvld, lvl 16 nu :) Kwam gister in een story mission iets grappigs tegen wat ik nog niet wist.

spoiler:
Toen ik de eerste keer Roland moest redden met m'n Axton, toen vloeg die W4rd3n weg met hem en moest ik hem ergens anders redden. Maar gister met Gaige kreeg ik het voor elkaar om die W4rd3n kapot te schieten bij de dam, dus was roland al vrij :P

Leuk idee om in het spel te stoppen, ben nu alweer stuk verder met de story
Axton is lvl 38 maar die speel ik samen met vrienden in co-op, dus solo kan ik met gaige lekker doorspelen, benieuwd met welke character ik het eerst 50 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:01:
Gister met Gaige eens lekker door gelvld, lvl 16 nu :) Kwam gister in een story mission iets grappigs tegen wat ik nog niet wist.

spoiler:
Toen ik de eerste keer Roland moest redden met m'n Axton, toen vloeg die W4rd3n weg met hem en moest ik hem ergens anders redden. Maar gister met Gaige kreeg ik het voor elkaar om die W4rd3n kapot te schieten bij de dam, dus was roland al vrij :P

Leuk idee om in het spel te stoppen, ben nu alweer stuk verder met de story
Axton is lvl 38 maar die speel ik samen met vrienden in co-op, dus solo kan ik met gaige lekker doorspelen, benieuwd met welke character ik het eerst 50 ben :D
spoiler:
Heb dat vaker gehoord van W4r d3n, maar waar heb jij hem nu gekillt dan? Bij die shrine voor Marcus of kun je hem eerder killen? Heb die quest nu zo'n 5 keer gedaan geloof ik, maar ik heb em iedere keer daar gekillt. Ben wel benieuwd of ik nou juist zo snel ben dat hij nog niet een keer weg is gekomen, of zo langzaam dat ik nog niet eens bij hem in de buurt kom op het moment dat jullie em afschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
finraziel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Heb dat vaker gehoord van W4r d3n, maar waar heb jij hem nu gekillt dan? Bij die shrine voor Marcus of kun je hem eerder killen? Heb die quest nu zo'n 5 keer gedaan geloof ik, maar ik heb em iedere keer daar gekillt. Ben wel benieuwd of ik nou juist zo snel ben dat hij nog niet een keer weg is gekomen, of zo langzaam dat ik nog niet eens bij hem in de buurt kom op het moment dat jullie em afschieten :P
spoiler:
Ik heb hem gewoon op die dam gekilld ja, bij Marcus shrine. Maar de eerste keer dat ik daar kwam met Axton kreeg ik het moeilijk met 2 badass loaders en ineens vloog die toen weg. Dus dacht dat hoort vast bij de missie. Wel leuke uitdaging omdat op dat lvl een constructor best lastig kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
finraziel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

spoiler:
spoiler:
Als je hem niet binnen een bepaalde tijd killed wordt Roland meegenomen naar de gevangenis in The Dust.
In m'n eerste playthrough liep ik te kloten en was dus te traag. :P
In TVHM was 'ie dan wel weer in vijf seconden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
superbassie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

spoiler:
Als je hem niet binnen een bepaalde tijd killed wordt Roland meegenomen naar de gevangenis in The Dust.
In m'n eerste playthrough liep ik te kloten en was dus te traag. :P
In TVHM was 'ie dan wel weer in vijf seconden dood.
Haha, echt!? Ik heb em nooit daar vandaan hoeven redden... Opzich wel een goed mechanisme om spelers die nog onderlevelt zijn wat extra XP te laten halen.

Ik dacht al, voor die baas em bevrijden gaat toch niet!? Dan zie je alleen cutscenes, maar misschien ging het om een klein speciaal punt waar je em eerder zou kunnen redden, maar nee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, moet ik dat volgende keer toch ook eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 09:55

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik ben met mijn 1e pt. bezig, en ben nu level 25, maar alle missies (incl. hoofdmissie) zijn zo rond de level 20. Loop er op dit moment dus te makkelijk doorheen.
Hoe zit het nu met de 2e pt. Levelen dan alle tegenstanders en missies automatisch naar jou niveau?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:46
Pfff omdat ik verliefd ben op Gaige hier de voice actor :p Leuk meisje, net als het personage Gaige zelf :p

http://www.behindthevoiceactors.com/Cherami-Leigh/ <3

Dadelijk nog maar wat missies doen met Gaige. Ga dat eens proberen wat hier boven allemaal is verteld.

[ Voor 24% gewijzigd door wsLy op 29-10-2012 11:21 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:19:
Ik ben met mijn 1e pt. bezig, en ben nu level 25, maar alle missies (incl. hoofdmissie) zijn zo rond de level 20. Loop er op dit moment dus te makkelijk doorheen.
Hoe zit het nu met de 2e pt. Levelen dan alle tegenstanders en missies automatisch naar jou niveau?
Helaas niet, maar als je sidequests met rust laat tot je de storymode uitgespeeld hebt, dan wel. Nadeel is dat je dan waarschijnlijk wel lvl 50 bent en je dus niks meer hebt aan de XP, wat eventueel de drive om door te spelen wat kan verminderen. Wel is alle loot en de quest rewards dan ook naar lvl 50 geschaald.

edit: Weet alleen niet zeker of je dan de sidequest nog helemaal niet geactiveerd mag hebben, ik accepteer voor de zekerheid gewoon helemaal geen quests die ik niet per se op dat moment al wil gaan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 29-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow, net een vage bug gehad. In The Dust aan het rijden en opeens zak ik met auto en al gewoon door de map heen. En dan blijf je gewoon vallen, terwijl er onder je alleen maar zwart is...

Raar, ik heb al meerdere malen in The Dust gereden, maar dit is de eerste keer dat ie m totaal flipt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
net samen met een vriend de quest van Tiny Tina gedaan waarbij je de geldtrein moet overvallen.
Komen er twee loot giants tevoorschijn in dat gedeelte. 1tje had een leuke sniper voor mij bij en de ander een leuke assault voor de gunzerker van m'n maat.

Soms heb je gewoon alle mazzel in de wereld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Jeroenneman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:56:
Wow, net een vage bug gehad. In The Dust aan het rijden en opeens zak ik met auto en al gewoon door de map heen. En dan blijf je gewoon vallen, terwijl er onder je alleen maar zwart is...

Raar, ik heb al meerdere malen in The Dust gereden, maar dit is de eerste keer dat ie m totaal flipt.
Ben nog nooit door de map heen gevallen, maar ik heb wel een aantal keer gehad dat ik tegen in onzichtbare muur reed. Soms reed ik op een wegetje en opeens sta ik stil en kan ik niet recht door, er omheen rijden was dan de enigste oplossing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind sowieso dat er veel invisible walls zijn in het spel. Het is wel begrijpelijk gezien de grote areas die ze gemaakt hebben en de hoeveelheid werk als het allemaal 100% zou moeten kloppen en er logische grenzen waren overal waarschijnlijk echt te groot was geworden, maar het is toch een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

finraziel schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:35:
Vind sowieso dat er veel invisible walls zijn in het spel. Het is wel begrijpelijk gezien de grote areas die ze gemaakt hebben en de hoeveelheid werk als het allemaal 100% zou moeten kloppen en er logische grenzen waren overal waarschijnlijk echt te groot was geworden, maar het is toch een beetje jammer.
Inderdaad, bij sommige stukken kun je niet eens over een muur heen springen, knal je 5 meter erboven gewoon tegen een invisible wall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:56:
[...]
Inderdaad, bij sommige stukken kun je niet eens over een muur heen springen, knal je 5 meter erboven gewoon tegen een invisible wall...
Vooral de DLC was hier echt vreselijk mee. Ook the Dust is echt een misbaksel van een map: Randjes waar je kapot gaat, beruchte plekken waar je door de map kunt vallen als je er uitstapt, auto die vast kan komen te zitten na sprongen / in huisjes, muurtjes waar je kennelijk door exploits op kan komen te staan en erg veel onzichtbare muurtjes...

{edit}

Ik heb zojuist een Bee uit de vending machine gehaald in Sanct.. 8)7 $448K Hell yes!
lvl 49, 18.3k schild, 44.9K amp dmg en een hogere recharge dan capaciteit... Meteen één keer 2889K dmg zien vliegen; 17 pellets a 50k netto op een slagged mob, (ulti varkid) waarvan een groot deel crits was. haha 8)

[ Voor 20% gewijzigd door djunicron op 30-10-2012 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
djunicron schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:55:
[...]
Ik heb zojuist een Bee uit de vending machine gehaald in Sanct.. 8)7 $448K Hell yes!
lvl 49, 18.3k schild, 44.9K amp dmg en een hogere recharge dan capaciteit... Meteen één keer 2889K dmg zien vliegen; 17 pellets a 50k netto op een slagged mob, (ulti varkid) waarvan een groot deel crits was. haha 8)
Wow nice, ik kijk altijd in de vendor's of er iets leuks bij zit maar heb nog nooit een purple daar gevonden, laat staan legendary :9
Maar toch, ik ben gister even gaan kijken bij hunter hellquist, en na 3x aankloppen en hem overhoop schieten: BAM! de Bee :D Wat een verdomd fijn shield is dat, de capacity is wat laag, maar die amp dmg, super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Goed weekendje farmen achter de rug.
Een fire Lyuda, een corrosive Lyuda en een Veruc van Gettle en Mobley en een corrosive Leech grenade mod van de Warrior.

De Veruc lijkt op eerste zicht een gimicky wapen, maar hij is zeer goed tegen packs en ook single target doet die goede damage, hij zuipt wel bullets tot en met. Moet em eens proberen tegen bosses.
De Lyuda's zijn zeer goed, hoge elemental chance, deftige damage en mag size, en super RoF (+5.x).

Ook Macnally zitten framen voor een Hammer Buster maar geen geluk gehad.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Wow, wist niet dat je daar ook legendaries kon krijgen. :o

Ik ga btw binnenkort ook maar eens de DLC aanschaffen aangezien ik merk dat ik, nu ik volgens mij wel zo'n beetje de beste wapens heb, veel minder speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaSfem0n schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:57:
De Veruc lijkt op eerste zicht een gimicky wapen, maar hij is zeer goed tegen packs en ook single target doet die goede damage, hij zuipt wel bullets tot en met. Moet em eens proberen tegen bosses.
ROFL, geweldige reference ook weer dat wapen :o
(Veruca Salt, een karakter uit Charly and the Chocolate Factory, geschreven door Roald Dahl, en natuurlijk is het een rifle van Dahl :D)
Ik ben ook erg benieuwd hoeveel damage ik ga zien als mijn gunzerker zo mijn bee aan kan, zonder bee zie ik af en toe al damage oplopen tot 768K als no kill like overkill en moneyshot samenwerken. Als er dan ook nog een Bee overheen gaat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:46
Pffff iemand anders die dit ook heeft... In Caustic Caverns moet ik dat mijnkarretje duwen, maar net voordat ik bij de 2e doorgang ben spawned er een Super Badass Pyre Tresher, met veel moeite krijg ik die dood... En als hij dood is ga ik weer naar het mijnkarretje en dan respawned hij :s?

Is dit een bug dat die blijft respawnen of hoort dit zo en moet je het er maar op gokken en het karretje snel verder proberen te duwen?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

wsLy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:41:
Pffff iemand anders die dit ook heeft... In Caustic Caverns moet ik dat mijnkarretje duwen, maar net voordat ik bij de 2e doorgang ben spawned er een Super Badass Pyre Tresher, met veel moeite krijg ik die dood... En als hij dood is ga ik weer naar het mijnkarretje en dan respawned hij :s?

Is dit een bug dat die blijft respawnen of hoort dit zo en moet je het er maar op gokken en het karretje snel verder proberen te duwen?
Ik had net ergens anders ook dat alles maar bleef respawnen, op een plaats waar 3 War loaders komen bleven ze maar komen nadat ik de laatste gemold had elke keer. Kan best, maar op een gegeven moment had ik er een stuk of 100 gemold denk ik, lijkt me niet echt normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lynchwood is ook lekker bugged.

Ik ben daar al 3x spontaan dood gegaan helemaal in het begin van het level. Volgens mij val ik dan dan een stukje door de grond en word ik aangereden door de trein. In de praktijk ben ik helemaal niet in de buurt van de trein en val ik ook niet door de grond. Ik ben alleen op dat moment boven de trein als ie langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:38:
[...]

Ik had net ergens anders ook dat alles maar bleef respawnen, op een plaats waar 3 War loaders komen bleven ze maar komen nadat ik de laatste gemold had elke keer. Kan best, maar op een gegeven moment had ik er een stuk of 100 gemold denk ik, lijkt me niet echt normaal.
In Opportunity toevallig? Ik heb dat tot nu toe iedere keer als ik the man who would be Jack doe en ik krijg het target niet snel genoeg dood, dan bugt de quest marker op een gegeven moment. Target is dan niet meer daar, maar als je daar blijft staan dan blijft er wel steeds versterking komen (drie warloaders geloof ik inderdaad).

Stukje terug werd trouwens iets gezegd over wanneer je je badass rank bonus stats over de 10% heen kreeg, ik ben nou net op dat punt aangekomen:
BA 10%
Overigens is het moment dat je over die 10% heen gaat ook precies het moment waarop hij zegt dat je nog maar 0,3% bonus krijgt per keer. Badass rank groeit trouwens wel bizar hard als je meerdere karakters naar lvl 50 gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dacht vanavond eens Terramorphous te gaan killen. Nou lukt dat alleen sowieso niet dus ik gooi mijn game op public. Joint er iemand die Terramorphous binnen 3 sec dood heeft. Daarna dropt die speler wat spullen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oCM28jv7JzDS28wtDMNI001Y/medium.jpg

Geen idee wat die allemaal voor cheats gebruikte maar het zijn er vast een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
ik heb een i5 - 750
4gb geheugen
radeon 4870 met 512 mb.

iemand die weet of je dan borderlands beetje op hoge kwaliteit kan spelen op 1440 * 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PilatuS schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:28:
Dacht vanavond eens Terramorphous te gaan killen. Nou lukt dat alleen sowieso niet dus ik gooi mijn game op public. Joint er iemand die Terramorphous binnen 3 sec dood heeft. Daarna dropt die speler wat spullen

[afbeelding]

Geen idee wat die allemaal voor cheats gebruikte maar het zijn er vast een hoop.
sjonge wat een lol in het spel heb je dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
jaydenjarno schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:32:
ik heb een i5 - 750
4gb geheugen
radeon 4870 met 512 mb.

iemand die weet of je dan borderlands beetje op hoge kwaliteit kan spelen op 1440 * 900
Mja, dat gaat wel lukken. Indien overclocked is die CPU wel genoeg, anders nog steeds voldoende, net als 4GB. De 4870 komt ook wel een eind op 1440*900, je zult alleen wat moeten tweaken in je instellingen, maar daar heb je opties genoeg in ieder geval.

==
Als lvl 50 voel ik me wel een beetje stuurloos, ik hoef eigenlijk nergens meer heen DLC is al uitgespeeld, levellen hoeft niet zo, alleen maar betere gear verzamelen nu. En natuurlijk al die epische bosses kapot maken, maar gezien tafrelen zoals hierboven is daar de uitdaging ook niet bijzonder groot, gezien hoe waarschijnlijk het is dat je gewoon super-power randoms online treft.

Maar goed, ik had al door dat het spawnen en vervolgens verslaan van die Varkid baas best een uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nog eens geprobeerd: Hyperius |:(

Nieuw karakter begonnen als Siren. Wel lekker, met al die extra stats van m'n Assassin.

[ Voor 57% gewijzigd door YellowOnline op 30-10-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op lvl 50 lijkt me inderdaad ook dat de lol er niet heel lang in blijft zitten. Je kunt nog proberen om alle badass challenges te halen, maar continu farmen voor legendaries zie ik het nut zelf niet zo van aangezien je er niks anders mee kan doen dan nog meer farmen. Als je eenmaal alle invincibles betrouwbaar af kunt maken dan houdt het snel op denk ik (des te meer snap ik niet waarom je zou gaan cheaten om dat te kunnen, ik zou het spel dan eigenlijk net zo goed meteen kunnen uninstallen want alle lol is er dan wel vanaf).
Ik maak daarom gewoon verschillende characters en speel die omhoog. Zit ondertussen al over de 200 uur speeltijd heen, nog even en ik heb BL2 meer gespeeld dan BL1, dus ik heb mijn lol er in ieder geval wel van gehad als ik binnenkort er wellicht op uitgekeken raak. Solo is TVHM af en toe ook nog best een aardige uitdaging (om niet te zeggen frustrerend :P)

edit: Oh ja, dat is ook waarom ik alle sidequests met rust laat, heb ik nog wat te doen op lvl 50 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 30-10-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

jaydenjarno schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:32:
ik heb een i5 - 750
4gb geheugen
radeon 4870 met 512 mb.

Ik denk niet op high, maar medium moet je denk ik wel kunnen draaien. Probeer anders eens te kijken op www.canyourunit.com voor meer info.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs op high moet wel lukken, zolang je FXAA maar uit laat:
http://www.firstpost.com/...-RJOQxGAlXFg-48380-3.html
Framerate ziet er uitstekend uit, maar zonder dat fraps de boel aan het recorden is loopt het dus nog beter. De GPU zal in ieder geval de beperkende factor zijn maar gezien je resolutie zal dat prima lopen.

Net de TVHM campaign uitgespeeld met mijn gunzerker, quests die je al geaccepteerd had blijven inderdaad op hun oorspronkelijke level staan, alleen de quests die je nog moet activeren springen naar lvl 50. Met The Bee en de skills van de gunzerker is schade echt wel bizar, getalletjes over de 3 miljoen zijn niet echt zeldzaam :P (wel met sniper crittend dan, maar met die rapidfire sniper is critten easy)

Gearbox zojuist op facebook:
Keep an eye on the Borderlands Facebook on October 31, 2012 for SHiFT codes that unlock special spooky character customization skins in Borderlands 2! More details and sneak peek here: http://bit.ly/T2rsrY
Link opent hier niet, lijkt er op dat hun site het nogal druk heeft (door deze announcement misschien).
Hoop wel dat die codes niet midden in de nacht komen voor ons...

Ah gelukkig:
We'll start rolling out the codes around 10AM CT (What time is that for you?) with more to come throughout the day.

Each code will be active until Sunday, November 4, 2012 at 11:55PM CT (What time is that for you?)
Dus, codes verzamelen en we kunnen ze allemaal op ons gemakje invoeren :)

[ Voor 35% gewijzigd door Finraziel op 31-10-2012 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
finraziel schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:34:
Op lvl 50 lijkt me inderdaad ook dat de lol er niet heel lang in blijft zitten.

Als je eenmaal alle invincibles betrouwbaar af kunt maken dan houdt het snel op denk ik
Hierin moet ik je wel gelijk geven, ik heb gisteren eindelijk Terramorphous down gekregen solo (met de Bee en een blauwe SMG ;)) en heb nu de class mod.
Ik wilde legendaries gaan farmen, maar wat is inderdaad het nut, alleen voor de heb misschien.

Gelukkig moet ik nog aan de DLC gaan beginnen, dus dat prikkelt nog wel een klein beetje ;)

Ik moet zeggen dat er wel een aardig verschil zit tussen een level 48 en 50 Bee.
Pagina: 1 ... 30 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.