Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
new exploit was found for PC that lets the player use his gold keys an infinite times. You do this by right clicking on the profile.bin file located at Documents\My Games\borderlands 2\willowgame\savedata\(some number) and clicking on "Properties" and setting it to "Read Only". Then launch the game and use the Golden Keys, quit the game and uncheck the "Read Only" box (This is important, remember to uncheck it after you are done). Then go back to the game and you should still have all your keys and the items. This is because the game saves your golden key info in the profile.bin file and when you set it to readonly, it cannot know that you used your keys.
Doe dit met 3 man en laat host ze steeds droppen op de grond, dat gaat heel hard
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had ik eerder moeten doen
Verwijderd
Dunno, heb dat uberhaupt nog niet geprobeerd. Vond het eigenlijk al vreemd dat het kon..Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:56:
Ivm met de DLC
spoiler:kun je die laatste missie meer dan 2x spelen? ik dacht die een paar keer te kunnen doen, maar na de 2de keer kan ik hem niet meer triggeren?
Verwijderd
dat vraag ik ook niet, kan het ja of nee?IceBlackz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:05:
[...]
Dunno, heb dat uberhaupt nog niet geprobeerd. Vond het eigenlijk al vreemd dat het kon..
Eerst TVHM storyline uitgespeeld en daarna maar direct doorgegaan naar Terramorphous om die voor de lol eens solo te proberen.
En warempel, hij ging neer.
Nee dat kan niet, op gearbox forum zag ik daar ook al mensen over klagen. Je kunt maar twee ker per playthrough dat doen.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:56:
Ivm met de DLC
spoiler:kun je die laatste missie meer dan 2x spelen? ik dacht die een paar keer te kunnen doen, maar na de 2de keer kan ik hem niet meer triggeren?
Nou, rakk, en voornamelijk de sky hunters, hebben mij af en toe toch behoorlijk hard te grazen genomen. Een enkele rakk of sky hunter doet niet veel damage, maar als jij afgeleid bent door andere vijanden en ondertussen komt er ongezien zo'n hele pack op je af waardoor je ze allemaal achter mekaar voor je kiezen krijgt dan krijgen ze je echt wel fight for your life in, terwijl je er totaal niet op bedacht was.YellowOnline schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:07:
Rakks en hun TVHM equivalenten zijn niets, maar Surveyors... Gearbox zegt niet voor niets zelf "you'll learn to hate them". Kutdingen.
Gamertag: FinrazielNL
Ah wtf, kan je het maar 2x doen!? Dat is ook de moeite niet waard dan!?finraziel schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:42:
[...]
Nee dat kan niet, op gearbox forum zag ik daar ook al mensen over klagen. Je kunt maar twee ker per playthrough dat doen.
[...]
Nou, rakk, en voornamelijk de sky hunters, hebben mij af en toe toch behoorlijk hard te grazen genomen. Een enkele rakk of sky hunter doet niet veel damage, maar als jij afgeleid bent door andere vijanden en ondertussen komt er ongezien zo'n hele pack op je af waardoor je ze allemaal achter mekaar voor je kiezen krijgt dan krijgen ze je echt wel fight for your life in, terwijl je er totaal niet op bedacht was.
Zonder quest kom je er namelijk niet, gezien je scripted daar naar binnen moet zeg maar. Dan moet ik maar wachten tot level 50 voordat ik er een 2e keer aan begin. Ik dacht rustig 3 a 4x vóór lvl 50 nog eens terug te gaan.
Sky hunters krijgen een soort dive-bomb skill erbij die vrijwel altijd al je schilden vernietigd.
Surveyors zoals ik hier al eerder opmerkte doen echt gruwelijk veel schade, ze zijn eignelijk gevaarlijker dan diverse andere loaders... Rakks zijn met hoe zich gedragen daarnaast makkelijke second-wind-kills, terwijl surveyors veel verder weg bewegen / moeilijker te raken zijn. Surveyors hebben me wel degelijk vermoord, Rakks / Skyhunters nog nooit...
Trouwens gisteren opeens massaal mensen die "golden key" games maakte... Die gingen gewoon heel Sanctuary vol leggen met die paarse meuk of de kist een paar keer voor je open maken.
(En dan rare dingen roepen als "ik heb een oneindige GB key" of "I hacked this" - waarop ik aan de andere bezoekers vertelde wat de dealio is; "host kicked you")
Paar paarse dingen meegenomen, en ondanks dat ze m'n level waren moet ik zeggen dat het lang niet altijd echte upgrades zijn, ik heb zo nu en dan blauwe wapens die toch beter zijn.
De opmerking "hadden ze maar beter gear in de game moeten stoppen" snap ik ook niet helemaal, ik kom als ik een beetje boven m'n level ga spelen of een beetje uitdagend gebied dan droppen er best wat upgrades, niet teveel, maar zo dat het net interessant blijft. Vanaf level 40 kan je toch ieder level je hele gear vervangen voor beter lijkt het mij zo. (ben pas 2x tot 44 gegaan)
Daarnaast is het gros van de drops enkel vergelijkbaar in 4-player mode, alles eronder heb je enkele keer een blue/purple, maar de Key-vaults droppen deze wapens ongeacht hoeveelheid spelers. En gezien je ingame 1 wapen door 1 persoon kan worden geloot, kans nog bizar groot dat iemand anders dat ding wegjat voor je neus.
En per saldo, alles onder de 50 is gewoon 'levelgear', Keyvault (naast jackpot cheat) dropt na Terra (die dropt classmod welke jackpot niet heeft) hebben gewoon verreweg de beste wapens. Natuurlijk kom je door de levels heen wapens tegen die beter (relatief) zijn dan Keyvaults, maar dat is uitzondering op de regel.
Met andere woorden, de end-game is niet zoveel soeps momenteel. Wel weer een argument om je keys niet voor lvl 50 uit te geven. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook te verwachten, je gear bepaald toch wel de moeilijkheidsgraad (maar niet zo bizar veel als in andere RPGs), als er té extreme gear is (zoals bee+call) dan gaat de lol er ook weer vanaf.SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:39:
Er zitten vanaf 40 flink wat gaten, 46/48 en dan tot 50 heb je gewoon niets. Dat opzicht ben je zelfs dom bezig als je nog niet bij Talon of gods bent als je al 50 bent, enige plek (naast terra) waar nog waardige lvl50 zut dropt.
Daarnaast is het gros van de drops enkel vergelijkbaar in 4-player mode, alles eronder heb je enkele keer een blue/purple, maar de Key-vaults droppen deze wapens ongeacht hoeveelheid spelers. En gezien je ingame 1 wapen door 1 persoon kan worden geloot, kans nog bizar groot dat iemand anders dat ding wegjat voor je neus.
En per saldo, alles onder de 50 is gewoon 'levelgear', Keyvault (naast jackpot cheat) dropt na Terra (die dropt classmod welke jackpot niet heeft) hebben gewoon verreweg de beste wapens. Natuurlijk kom je door de levels heen wapens tegen die beter (relatief) zijn dan Keyvaults, maar dat is uitzondering op de regel.
Toch jammer alleen dat er niet zo zeer een reden is om TVM 2.5 te spelen.
Iemand trouwens al de lvl50 bosses van de DLC opgezocht? Is dat een beetje leuk met die Seraph zooi? Dat zou toch juist weer een hele boost moeten geven in goede gear die je kunt verzamelen?
Als ze mij onverwachts aanvallen en mijn shield depleten krijgen ze in een grote omtrek zo'n 50K nova damage op hun hoofd. Dat overleeft die zwerm vogels nietfinraziel schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:42:
[...]
Nee dat kan niet, op gearbox forum zag ik daar ook al mensen over klagen. Je kunt maar twee ker per playthrough dat doen.
[...]
Nou, rakk, en voornamelijk de sky hunters, hebben mij af en toe toch behoorlijk hard te grazen genomen. Een enkele rakk of sky hunter doet niet veel damage, maar als jij afgeleid bent door andere vijanden en ondertussen komt er ongezien zo'n hele pack op je af waardoor je ze allemaal achter mekaar voor je kiezen krijgt dan krijgen ze je echt wel fight for your life in, terwijl je er totaal niet op bedacht was.
Behalve bosses is er eigenlijk maar één tegenstander waar ik echt schrik van heb: een Super Badass Fire Tresher (niet zeker van de naam): twee hits en het is gedaan met level 50 YellowOnline
In the Fridge kom je wel eens een super-badass Skyhunter tegen. Niet dat die echt imposant is, maar goed.YellowOnline schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Super Badass Sky Hunters kan ik me niet herinneren al gezien te hebben.
Behalve bosses is er eigenlijk maar één tegenstander waar ik echt schrik van heb: een Super Badass Fire Tresher (niet zeker van de naam): twee hits en het is gedaan met level 50 YellowOnline
Die Fire Tresher op TVHM is inderdaad niet niets, maar echt veel gevaarlijker dan andere threshers (b.v. die in Highlands outflow (oid?)) is het ding nou eigenlijk ook weer niet, behalve dat ie een paar levels erboven zit en een mini leger bij zicht heeft. Dat laatste is ook de sleutel om em solo te verslaan, lekker laten gaan die andere threshers en second winds van pakken.
Dito eigenlijk met de DLC baas, of BW. hoewl bij BW & de baas daarna (om alles niet te erg te spoileren) de extra mobs bijna gevaarlijker zijn dan de baas zelf.
Wat er dropt is amper beter dan wat je uit keyvault/jackpot haalt, slechts enkele items (zoals legendary van Terra) zijn de moeite echt waard (zoals de Call van Warrior komt, die je dan eerst wezeloos moet farmen), mijn 2 50's hebben beide enkel keyvault en jackpot items, uitzondering van legendary (als vervanger van Bee als je iets meer shield en stats wil hebben).djunicron schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:15:
Met andere woorden, de end-game is niet zoveel soeps momenteel. Wel weer een argument om je keys niet voor lvl 50 uit te geven. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook te verwachten, je gear bepaald toch wel de moeilijkheidsgraad (maar niet zo bizar veel als in andere RPGs), als er té extreme gear is (zoals bee+call) dan gaat de lol er ook weer vanaf.
Toch jammer alleen dat er niet zo zeer een reden is om TVM 2.5 te spelen.
In BL1 kon je je echt focusen op een bepaald aspect, critical damage, reload, bulletspray, slow&mass, maar nu is het gewoon geluk hebben met je drops en het daarmee maar gaan doen.
En de DLC, nu eigelijk al spijt, ik heb met Yellow dacht ik 2 missies gedaan en heb 1 stukje solo gedaan, toen was de lol er alweer vanaf
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2012 14:46 ]
Hoe weet je trouwens of het gebied waar je bent voor jou level is?? Want dat zie ik er echt niet bij staan.
Het zelfde geld voor missies, bij mij staat er altijd bij dat het normal is als difficulty..??
Dat met die golden keys, wanneer kan je die krijgen dan, ik zie ze hier wel eens gepost worden, maar dat is altijd tijdens kantooruren, dan kan je ze 's avonds niet meer gebruiken.
Spielerei...
Die shift codes geeft Randy Pitchford zo af en toe weg op zijn twitter https://twitter.com/DuvalMagicel-jorge schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:00:
Ik ben gewoon de single player aan het spelen, solo. Ik krijg weinig paarse wapens (oranje nog neit gezien) en meestal zijn die paarse niet beter dan mijn groene of blauwe wapens. Op die manier valt het wel een beetje tegen. Ik ben level 21, maar gebruik bijv. nog steeds een level 14 assault rifle, omdat nog steeds mijn beste wapen is met corrosive damage.
Hoe weet je trouwens of het gebied waar je bent voor jou level is?? Want dat zie ik er echt niet bij staan.
Het zelfde geld voor missies, bij mij staat er altijd bij dat het normal is als difficulty..??
Dat met die golden keys, wanneer kan je die krijgen dan, ik zie ze hier wel eens gepost worden, maar dat is altijd tijdens kantooruren, dan kan je ze 's avonds niet meer gebruiken.
Maar ik heb ook eindelijk mijn eerste orange wapen mogen ontvangen
bij de missions staat ook een level (iig op de X360), naast de normal etc klassificaties.el-jorge schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:00:
Ik ben gewoon de single player aan het spelen, solo. Ik krijg weinig paarse wapens (oranje nog neit gezien) en meestal zijn die paarse niet beter dan mijn groene of blauwe wapens. Op die manier valt het wel een beetje tegen. Ik ben level 21, maar gebruik bijv. nog steeds een level 14 assault rifle, omdat nog steeds mijn beste wapen is met corrosive damage.
Verder over wapens: hoe meer mensen, hoe betere tegenstand, en hoe betere loot.
Wel een volcano gevonden, maar hij ziet er niet zo indrukwekkend uit als hij in BL1 was, maar misschien moet ik em een keer echt uitproberen (heb alleen even de stats bekeken). De rode tekst er bij was wel weer geinig
Wat betreft het farmen van spul, als je alleen speelt kan het helpen om die hack te gebruiken waardoor de game denkt dat je met meer man bent. Enige voorwaarde is natuurlijk wel dat je het ook aan kunt om die zwaardere monsters alleen af te maken, maar als je bv wel al een The Bee hebt is het misschien een mooi balans om een glass cannon te spelen met hogere rewards. Heb zelf echter nog geen lvl 50ish The Bee (alleen een lvl 28 versie) dus heb dit nog niet uitgeprobeerd.
Lijst van alle drops van alle bosses, farm time dames

Wat ik echter nooit begreep aan de oude (en deze heeft het ook weer):
10578 *5 dmg = 52890 dmg
-66% weapon damage
Dus eigenlijk levert hij "maar" 17982.6 dmg.
Correct?
edit: Ok, was het voor andere mensen nou lastig om een The Bee te krijgen? Ben ik nou zo'n mazzelkont? Hij dropt weer op mijn tweede poging
[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 23-10-2012 20:02 ]
Die had ik binnen 5 tries.finraziel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:22:
edit: Ok, was het voor andere mensen nou lastig om een The Bee te krijgen? Ben ik nou zo'n mazzelkont? Hij dropt weer op mijn tweede pogingLeek me handig om die als eerste te farmen en daarmee dan makkelijker de rest te kunnen farmen
Ben nu wel een stuk langer bezig met The Warrior om die Conference Call te krijgen...
Als er eindelijk een legendary dropt is het die Flakker.
Ik heb tot nu toe alleen die volcano van hem gekregen wat leuke legendaries betreft. Wel andere niet legendary wapens zoals een leuke blauwe shotgun die erg goed is in diezelfde warrior neer maaien in combinatie met the bee, moet alleen wel tussendoor die kistjes open maken want dat ding eet ammo als een dolle.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Borderlands Legends komt 31 oktober, is isometrisch
Borderlands Legends voor iPhone en iPad komt op 31 oktober uit en is een isometrische actie-RPG: de game heeft de camera schuin boven het speelveld.
Verder kent het spel dezelfde aspecten als Borderlands voor PC en consoles. Er zijn vier personages om uit te kiezen - de vier uit het eerste deel - en spelers kunnen nieuwe uitrusting vinden en hun vaardigheden verder uitbreiden. Ook zouden zij oneindig in level kunnen stijgen. Borderlands Legends kost 4,99 dollar voor iPhone en 6,99 dollar voor iPad.
http://www.gamer.nl/nieuw...31-oktober-is-isometrisch
Wel grappig maar ik ben niet zo van de shooters op m'n iPad. Op de PC is leuker.
https://niels.nu
Ook gister mijn eerste oranje wapen gekregen. Ik kreeg 3 vault tekens op de gokkast en kreeg zo een oranje assault rifle.
En bij Moxxi de bad touch gekregen door middel van tippen. Zie dat je voor de good touch wat meer credits nodig hebt, dus ga ff sparen.
Spielerei...
Zelfde vind ik trouwens voor Moxxi guns, die zijn dusdanig goed dat ze als verse 50 heerlijke wapens zijn.
Het spel is nu nog té gemakkelijk. Natuurlijk zeg ik niet dat jij er geen moeite mee zou mogen hebben, het is alleen dat de moeilijkheid nog behoorlijk omhoog gaat en pas op dat moment is het fijn om een upgrade uit die kist te trekken.
Gear gaat inderdaad hooguit 6-8 levels mee, daarna moet je het vervangen. Vanaf level 40 wil je eigenlijk ieder level je gear inruilen.
Wacht nog even met Moxxi's 2e SMG, haal die nadat je de eindbaas hebt gehad pas op! En daarna inderdaad pas rond lvl 50 weer gaan halen.
Zijn er nog mensen die zoals ik gaan voor de Badass Challenges? Ik zit aan 150/200 challenges na gisteren al de challenges in Eridium Blight te doen - behalve Tie Clip, want Donkey Mong heb ik nog niet gezien.
Er zijn nog NPC die ik nog niet gezien heb in intussen 150 uur:
* Donkey Mong, zoals gezegd.
* Jimmy Jenkins - al heb ik heel Opportunity en Wildlife Exploitation Preserve uitgekamd, de plekken waar hij gesignaleerd wordt.
* Tumbaa. Pimon zie ik geregeld, maar Tumbaa niet.
* Michael Mamaril. Elke keer dat ik in Sanctuary ben - enkele keren per dag - zoek ik maar, doch zonder succes
Vorige week stond ik even een quest in te leveren bij Marcus, en wie stond heel de tijd al naast me, Micheal Mamaril! xD Had hem ook al vaak gezocht maar kwam hem toen per ongeluk tegen, erg leuk dat ze die erin hebben gestopt
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Hou er rekening mee dat badass ranking gedeeld is over al je poppetjes. Wellicht dat je vriend met meer poppetjes speelt.Nidhiki schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:26:
Een vriend van me heeft al een badass ranking van zo'n 4000Dat vond ik best veel, zit zelf net op de 2000 en we zijn allebei rond de lvl 35. Hoeveel badass rank hebben jullie eigenlijk?
Vorige week stond ik even een quest in te leveren bij Marcus, en wie stond heel de tijd al naast me, Micheal Mamaril! xD Had hem ook al vaak gezocht maar kwam hem toen per ongeluk tegen, erg leuk dat ze die erin hebben gestopt
Dat is apart, ik speel zelf op de X360, dus kan alleen daar wat over zeggen (maar lijkt me niet dat het anders is op andere platformen) maar ik kom die Michael Mamaril élke keer tegen in Sanctuary. Hij is altijd wel bij Ned, Moxxi of ergens op de straat. En altijd even een gratis wapentje oppikken natuurlijkYellowOnline schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:22:
Tiens, mijn post van vanochtend is verdwenen? Repost:
Zijn er nog mensen die zoals ik gaan voor de Badass Challenges? Ik zit aan 150/200 challenges na gisteren al de challenges in Eridium Blight te doen - behalve Tie Clip, want Donkey Mong heb ik nog niet gezien.
Er zijn nog NPC die ik nog niet gezien heb in intussen 150 uur:
* Donkey Mong, zoals gezegd.
* Jimmy Jenkins - al heb ik heel Opportunity en Wildlife Exploitation Preserve uitgekamd, de plekken waar hij gesignaleerd wordt.
* Tumbaa. Pimon zie ik geregeld, maar Tumbaa niet.
* Michael Mamaril. Elke keer dat ik in Sanctuary ben - enkele keren per dag - zoek ik maar, doch zonder succes
Die staat hier op 12000 of zo ^^Nidhiki schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:26:
Een vriend van me heeft al een badass ranking van zo'n 4000Dat vond ik best veel, zit zelf net op de 2000 en we zijn allebei rond de lvl 35. Hoeveel badass rank hebben jullie eigenlijk?
Dit is een bekende bug voor de Xbox versie (is inmiddels gefixt als het 'goed' is), op de pc spawnt hij vrij weinig. Ik kwam 'm laatst eindelijk tegen bij Claptrap's locatie in Sanctuary, maar ik heb ook alweer zo'n 70 uur in het spel zitten.KingKoning schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:38:
Dat is apart, ik speel zelf op de X360, dus kan alleen daar wat over zeggen (maar lijkt me niet dat het anders is op andere platformen) maar ik kom die Michael Mamaril élke keer tegen in Sanctuary. Hij is altijd wel bij Ned, Moxxi of ergens op de straat. En altijd even een gratis wapentje oppikken natuurlijk
Jimmy Jenkins en Donkey Mon ben ik ook nog niet tegengekomen. Tumbaa spawnde (samen met Pimon) toen ik met Gaige de story mission in het Wildlife Reserve deed.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Inderdaad: op unpatched XBOX is de spawnrate 100% tot een bepaald moment dat ik om spoiler-reden niet vernoem.Joe_P schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Dit is een bekende bug voor de Xbox versie (is inmiddels gefixt als het 'goed' is), op de pc spawnt hij vrij weinig. Ik kwam 'm laatst eindelijk tegen bij Claptrap's locatie in Sanctuary, maar ik heb ook alweer zo'n 70 uur in het spel zitten.
Jimmy Jenkins en Donkey Mon ben ik ook nog niet tegengekomen. Tumbaa spawnde (samen met Pimon) toen ik met Gaige de story mission in het Wildlife Reserve deed.
King Mong heb ik ook maar één keer gezien, net als Rakkman, ondanks dat ik 2 maal nar de juiste plek ben gegaan.
Heb m'n badass ranking ondertussen richting de 10.000 weten te krijgen, maar ik heb het idee dat tenzij je alle map achievements probeert te halen, het opnieuw beginnen met een nieuwe char het meeste zoden aan de dijk zet, omdat je dan alle simpele (kill 1000, 10000000 dmg with x etc) punten opnieuw kunt halen. Je kan volgens mij als je niet teveel moeite doet van lvl 1-50 zo'n 6000 punten meepakken.
De eerste 6000 zetten al je buffs naar 4~5%, de volgende naar 8~9% en een 3e 6000 naar 10~11% las ik op het GB forum meen ik.
Ik heb alles met 1 karakter, dus 't is misschien interessant als ik later deze namiddag, wanneer ik thuis ben, eens de stats post die ik heb met 12K badass rank.djunicron schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:06:
Mamaril maar één keer gezien, Jenkins nog nooit, Tumbaa en Pimon ook maar één keer. Donkey Mon heb ik 2 keer gezocht en gevonden, alleen mijn steam-achievement wil niet. (maarjah, boeiend)
King Mong heb ik ook maar één keer gezien, net als Rakkman, ondanks dat ik 2 maal nar de juiste plek ben gegaan.
Heb m'n badass ranking ondertussen richting de 10.000 weten te krijgen, maar ik heb het idee dat tenzij je alle map achievements probeert te halen, het opnieuw beginnen met een nieuwe char het meeste zoden aan de dijk zet, omdat je dan alle simpele (kill 1000, 10000000 dmg with x etc) punten opnieuw kunt halen. Je kan volgens mij als je niet teveel moeite doet van lvl 1-50 zo'n 6000 punten meepakken.
De eerste 6000 zetten al je buffs naar 4~5%, de volgende naar 8~9% en een 3e 6000 naar 10~11% las ik op het GB forum meen ik.
Wat ik niet wist is dat met een ander karakter die challenges terug naar 0 gezet worden. Ik meende echt dat dit over alle karakters heen gold. Wanneer de stats en badass rank gelijk blijven en de challenges naar 0 resetten, dan kan je in principe oneindig badass rank krijgen (gesteld dat er geen limiet is op het aantal karakters dat je mag hebben)
Was wel geluk want volgens mij kan donkey mong overal rondlopen in Eridium Blight
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Het is een reset in die zin, inmiddels zit je met je 50 character op mischien 500 crit kills voor badass punten, terwijl je met een nieuwe character gewoon weer bij 1 kill begint voor badass punten (en loopt weer op naar 500+).YellowOnline schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:16:
Wat ik niet wist is dat met een ander karakter die challenges terug naar 0 gezet worden. Ik meende echt dat dit over alle karakters heen gold. Wanneer de stats en badass rank gelijk blijven en de challenges naar 0 resetten, dan kan je in principe oneindig badass rank krijgen (gesteld dat er geen limiet is op het aantal karakters dat je mag hebben)
Maar er zijn al profile.bins met tegen de 2miljoen badass punten, stats als 1000% firerate, 12000% melee damage etc.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Telkens overnieuw een boss doen voor de loot neem ik aan, dit kun je denk ik ook het beste met meerdere mensen doen zodat je betere loot krijgtMueR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
Hoe kan je nou eigenlijk een boss farmen? Is dat single-player mogelijk, moet dat in multiplayer?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je kunt gewoon opnieuw naar de bepaalde map gaan waar de boss eerst zat en dan zit deze er volgensmij weer (of een soortgelijke boss)MueR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:48:
Dat snap ik, maar die boss is toch pleite op het moment dat je hem killed? Moet je dan steeds de quest droppen ofzo?
Als je een spel quit en weer start is die boss er weer gewoon hoor (paar quest-spawns daargelaten).MueR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
Hoe kan je nou eigenlijk een boss farmen? Is dat single-player mogelijk, moet dat in multiplayer?
Juist omdat de meeste (inderdaad niet alle) overnieuw te doen zijn met nieuwe chars, wordt het ook misbruikt.SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:24:
[...]
Het is een reset in die zin, inmiddels zit je met je 50 character op mischien 500 crit kills voor badass punten, terwijl je met een nieuwe character gewoon weer bij 1 kill begint voor badass punten (en loopt weer op naar 500+).
Zo was ik vorige week in een game waar een lvl 50 geld aan het ruilen was met vrienden.
Ze gaven $3 mil door, waarvoor je de "for the hoard!" meteen tot de max levelt en zo BA punten krijgt.
Gewoon iedere keer met een lvl 1 joinen en daar onderling het geld aan geven. Geld terug naar de lvl 50, allebei even weg gaan, char verwijderen, nieuwe aanmaken en nog eens. Zo pak je iedere 30 seconden dus 4 punten op en je kunt het oneindig blijven doen. Enige vereisde is dat je die 3mil bij elkaar spaart en dus minimaal met z'n 2e bent.
Maar goed, mensen editen ook hun profile.bin file dus, ik geloof dat je dan enkel 0-en achter je huidige waarde kunt zetten, dus dan zit je snel aan extreme aantallen punten.

Andere kant, dan ben je automatisch 'verplicht' met de game altijd online te zijn, potje offline is dan niet mogelijk (wat trouwens via steam al bijna onmogelijk is).Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
Tja, dat krijg je als dat soort zaken niet op de server opgeslagen zijn.
Begin nu ook te merken waarom Bee+Call zo ziekelijk sterk is, heb mijn Gunzerker nu op 17 en dat is genoeg puntjes om die 80% recoil en chance op 30% accuracy buff te halen in gunzerk mode, 2 shots is ronduit ziekelijk. Had even 2 simpele (explosive) shotguns gebruikt, serieus niet normaal hoe snel je dingen nu al kan neermaaien, ik wil niet weten hoe dit gaat met Bee+Call én 2x granaat (1 gratis).
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2012 14:45 ]
Heb ik geen enkel probleem mee. Kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst een PC game gespeeld heb en geen internet had. Eventuele issues met servers zijn over het algemeen ook relatief kort na release wel opgelost. Ik vind het voor een game als bijvoorbeeld Diablo een aanwinst.SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
Andere kant, dan ben je automatisch 'verplicht' met de game altijd online te zijn, potje offline is dan niet mogelijk (wat trouwens via steam al bijna onmogelijk is).
Ikzelf ook zeker niet, maar het kan ook een kosten-overweging zijn geweest, serveropslag kost weer geld en onderhoud, nu hoeven ze alleen maar lijstje bij te houden waarmee jij met andere mensen kan verbinden.Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
Heb ik geen enkel probleem mee. Kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst een PC game gespeeld heb en geen internet had. Eventuele issues met servers zijn over het algemeen ook relatief kort na release wel opgelost. Ik vind het voor een game als bijvoorbeeld Diablo een aanwinst.
Maarja, daarmee hadden ze zulke dingen wel kunnen voorkomen (buiten de normale force-exit en andere vage exploits, al hadden ze dit deels via realtime saving kunnen oplossen - maar dan kom je al richting MMO-omgeving).
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2012 14:48 ]
Ik ging gisteren weer eens solo spelen voor sidequests, maar liep rond en had echt een vreemd gevoel dat er iets ongelooflijk miste. Waren vooral de X andere spelers. Geweldig coop spel..Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Heb ik geen enkel probleem mee. Kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst een PC game gespeeld heb en geen internet had. Eventuele issues met servers zijn over het algemeen ook relatief kort na release wel opgelost. Ik vind het voor een game als bijvoorbeeld Diablo een aanwinst.
Nouja, het is niet zozeer de opslag, de infrastructuur kost je geld. En dan niet de hardware maar de hosting. Ik had gehoopt dat BL1 genoeg geld opgeleverd had om hier voor te gaan maar helaas. Gelukkig is het cheaten kennelijk niet meer zo rampant als in BL1 want publieke games daar had je vrijwel altijd wel een idioot met een weapon met bizarre damage.SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:47:
Ikzelf ook zeker niet, maar het kan ook een kosten-overweging zijn geweest, serveropslag kost weer geld en onderhoud, nu hoeven ze alleen maar lijstje bij te houden waarmee jij met andere mensen kan verbinden.
Maarja, daarmee hadden ze zulke dingen wel kunnen voorkomen (buiten de normale force-exit en andere vage exploits, al hadden ze dit deels via realtime saving kunnen oplossen - maar dan kom je al richting MMO-omgeving).
Vanmorgen even een lvl 50 versie van de Slagga gefarmed, ding is geweldig met een fire rate van 8.8 en 3 kogels per keer er uit spugen (terwijl het maar 1 round kost). Bovendien slagt hij dus, waardoor DT ook nog eens meer damage doet (als ik iets eens niet meteen kapot heb, bv omdat mijn shield moet rechargen). De Conference Call zal ongetwijfeld nog beter zijn, maar zolang ik die niet heb is dit wapen uitstekend om bazen mee af te maken.
Ben op het werk dus kan het niet nakijken, maar ik dacht eigenlijk al rond de 18K badass rank te zitten, maar ik ben nog niet over de 10% bonus heen dus misschien herinner ik het me verkeerd. Ik heb in ieder geval niet heel hard badass challenges gehunt, maar wel met 3 characters de 1e playthrough uitgespeeld en eentje ook TVHM, en dan nog 3 (1 mule) die nog redelijk aan het begin zitten maar wel minstens tot Sanctuary gespeeld zijn. Heb wel het idee dat het veel sneller is om meer characters te maken dan om te proberen alle challenges te halen.
Wat dat boss farmen betreft, er is ook een hack om in single player de game te laten denken dat je met meer man bent zodat monsters moeilijker zijn maar ook de droprate omhoog gaat:
myborderlands.com/FourPlayers.aspx
Was zelf gisteren de eindbaas in 2 player mode af aan het maken, maar nu met die Slagga en een The Bee denk ik eigenlijk dat 4 player mode ook geen probleem zal zijn. Vanmorgen snel een keer in 2 player difficulty geprobeerd en zolang ik niet net door een rakk of crystalisk geraakt ben waardoor mijn bee het niet doet doe ik de baas zoveel damage dat hij gelijk weer er vandoor gaat nadat hij tevoorschijn komt.
Als je het leuk vindt om multiplayer te spelen is dat prima natuurlijk, maar ik heb daar vaak gewoon geen zin in. Aangezien ik wel sterk genoeg ben om in mijn eentje zo'n hogere moeilijkheid aan te kunnen, why not?
edit: Oh ja, enige nadeel van die difficulty hack als je bazen gaat farmen is dat je het elke reload opnieuw moet instellen...
Maar oh wat een ellende toen Steam issues had met z'n cloud voor de opslag. Gezien hoe boos mensen toen werden lijkt het mij prima dat ze het lokaal laten staan, maar helaas is de beveiliging gewoon niet zo lekker geregeld.SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
Ikzelf ook zeker niet, maar het kan ook een kosten-overweging zijn geweest, serveropslag kost weer geld en onderhoud, nu hoeven ze alleen maar lijstje bij te houden waarmee jij met andere mensen kan verbinden.
Geheugen uitlezende hacktools is toch niets aan te doen, ik vind het ook allemaal wel prima, alleen het is jammer dat sommige van die kiddo-hacker-wannabe's games aanmaken om voor anderen 10000x jackpot te scoren / goldvaults open te maken etc etc.
Ook is het helemaal niet leuk om in andermans game met 10 miljoen badass buffs mee te spelen. Ik kick spelers die lvl 30 zijn en alle mobs one-shotten, ik wil nog wel een beetje uitdaging overhouden...
Ik mis toch wel die BL1 mods, ik kom nu regelmatig wapens tegen in de 10-20 range die ik dolgraag in 50 variant zou willen hebben (angry ravager ofzo, assault rifle met fire/elec damage, nette recoil/reload, leuke damage), of juist specifieke scope. In BL1 maakte ik die gewoon, in BL2 is het wachten tot er weer zoiets dropt en hopen dat niemand dat ding voor je neus wegjat.Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:
Nouja, het is niet zozeer de opslag, de infrastructuur kost je geld. En dan niet de hardware maar de hosting. Ik had gehoopt dat BL1 genoeg geld opgeleverd had om hier voor te gaan maar helaas. Gelukkig is het cheaten kennelijk niet meer zo rampant als in BL1 want publieke games daar had je vrijwel altijd wel een idioot met een weapon met bizarre damage.
Per saldo is het gewoon een sandbox game, het is puur co-op dus maakt het per saldo ook nog weinig uit, buiten wat bedorven spelplezier.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2012 15:03 ]
Maar die Moxxi guns kan je toch infinite krijgen? Je verpatst de oude en gaat weer opnieuw tippen. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:43:
Hou je keys tot 50 (of als je niets rond 40 hebt), 22 is zonde, in 8 levels zal je alles compleet vervangen.
Zelfde vind ik trouwens voor Moxxi guns, die zijn dusdanig goed dat ze als verse 50 heerlijke wapens zijn.
Spielerei...
In andermans game, als die speler em niet gehaald heeft, kan je em inderdaad krijgen, wat vervolgens geen gevolgen heeft.el-jorge schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:39:
[...]
Maar die Moxxi guns kan je toch infinite krijgen? Je verpatst de oude en gaat weer opnieuw tippen. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Als je ze beiden in je eigen game haalt, is het afgelopen voor die playthrough.
Iemand anders joinen dus en in Sanct even daar geld spammen in dat potje.
Die infinities zijn leuk, ik heb er nu 4Schway schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:23:
Kreeg net een infinity gun, leuk en aardig, gemiddelde stats (5k damage of zo). En er zit maar 1 kogel in de kamer. en laat ik nou net een one shot one kill Zer0 hebben. Altijd leuk. en ik heb met een sniper uit de golden key chest toch wat levels vol gehouden. zit nu met snipers van rond de 10k damage, vond een leuke Jacobs van 12k damage , maar die is bolt action. "shoots as fast as you can pull the trigger" mis ik wel...
Je zou eens geluk moeten hebben met die keyvault, daar zitten erg leuke sniperguns tussen.
WinPC: CBKB3-3BKH9-XB3J3-BJB3B-H53CK
PS3: WB5JJ-KX6HJ-XHJCT-ZBKJB-XW3J6
X360: WB5JJ-KX6CR-TFRBX-WFJJB-XW3S6
Heb er twee leuke Vladof pistols mee gekregen.
Ik wist niet eens dat ze regelmatig keys uitdeelden, vanavond maar eens incashen dan!
Verwijderd
WinPC: CBKB3-3BKH9-XB3J3-BJB3B-H53CK
PS3: WB5JJ-KX6HJ-XHJCT-ZBKJB-XW3J6
X360: WB5JJ-KX6CR-TFRBX-WFJJB-XW3S6
Verwijderd
Je kan de good touch gewoon oneindig krijgen hoor, alleen bad heb ik tot nu toe maar 1 keer per playthrough gehad. De good haal ik elke keer ff op als ik in Sanctuary ben.djunicron schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
In andermans game, als die speler em niet gehaald heeft, kan je em inderdaad krijgen, wat vervolgens geen gevolgen heeft.
PS3: KJ53B-RRRST-F9TKJ-ZJWT3-WBHZK
X360: KJ53B-RRRKX-B6XJR-WRTT3-WBH3R
is 5 uur geleden gepost.
winpc is (helaas) al redeemed.
Dat is niet waar hoor.djunicron schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
In andermans game, als die speler em niet gehaald heeft, kan je em inderdaad krijgen, wat vervolgens geen gevolgen heeft.
Ik heb al 2 of 3 keer de laatste gun vernieuwd bij Moxxi. Je kan alleen 1 keer per visit aan Sanctuary een nieuwe gun krijgen.
Ik heb alleen wel het idee dat je steeds meer moet gaan tippen. De laatste keer was het voor mij iets van 150k
[ Voor 3% gewijzigd door TheNameless op 25-10-2012 15:18 ]
Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Erg goed tegen robots! Je moet alleen wel uitkijken dat je zelf niet geraakt wordt door 1 van de 3 homing child grenades
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Nee, 't is random. Ik heb al gehad dat ik er $10K in moest steken, heb al gehad dat ik er $100K in moest steken, en gisteren kreeg ik Moxxi's Good Touch voor $200 (niet $200K!).TheNameless schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:18:
[...]
Dat is niet waar hoor.
Ik heb al 2 of 3 keer de laatste gun vernieuwd bij Moxxi. Je kan alleen 1 keer per visit aan Sanctuary een nieuwe gun krijgen.
Ik heb alleen wel het idee dat je steeds meer moet gaan tippen. De laatste keer was het voor mij iets van 150k
Het is random maar voor bad touch is er een minumum van 10k en good touch een minimum van 20k wat je getipt moet hebben. Als je dat er eenmaal in hebt zitten kun je beter kleine bedragen tippen.YellowOnline schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:01:
Nee, 't is random. Ik heb al gehad dat ik er $10K in moest steken, heb al gehad dat ik er $100K in moest steken, en gisteren kreeg ik Moxxi's Good Touch voor $200 (niet $200K!).
10k getipt voor achievement maar geen wapenHydra schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Het is random maar voor bad touch is er een minumum van 10k en good touch een minimum van 20k wat je getipt moet hebben. Als je dat er eenmaal in hebt zitten kun je beter kleine bedragen tippen.
Ik moest ook 12k tippen voordat ik de bad touch kreegTheAnthonyNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
10k getipt voor achievement maar geen wapen.
minimum 10kTheAnthonyNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
10k getipt voor achievement maar geen wapen.
Dus je kan het bij 11k, of 19k krijgen.
Ik pleur gewoon elke keer wat $100 er in terwijl ik mijn rondje loop op zoek naar die dooie fan.
toen kon ik opeens niet meer tippen en kreeg ik een bad touch
(die ik gelijk weer verkocht want dat stats waren veel te laag voor mij.)
oh dat wist ik niet. haha maar nu ik er op let kom ik hem nu inderdaad niet meer zo vaak tegen. Ik dacht dat het gewoon normaal was dat ie altijd in sanctuary was. Naja misschien ook maar beter zo, zelf je wapens vinden heeft toch een extra touchJoe_P schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Dit is een bekende bug voor de Xbox versie (is inmiddels gefixt als het 'goed' is), op de pc spawnt hij vrij weinig. Ik kwam 'm laatst eindelijk tegen bij Claptrap's locatie in Sanctuary, maar ik heb ook alweer zo'n 70 uur in het spel zitten.
Verwijderd
Zoals gezegd: deze kostte me $200:Hydra schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Het is random maar voor bad touch is er een minumum van 10k en good touch een minimum van 20k wat je getipt moet hebben. Als je dat er eenmaal in hebt zitten kun je beter kleine bedragen tippen.

Oh ja, en enkele dagen geleden beloofde ik iemand mijn badass-points en de bijhoren effecten te posten:

Met één karakter gespeeld trouwens, 163 uur, vooral solo.
[ Voor 23% gewijzigd door YellowOnline op 25-10-2012 20:14 ]
Verwijderd

Alleen dan één met een magazine size van 135! Leuk dingetje.
Nu maar weer op deze lijst kijken wat de volgende boss wordt om te farmen.
Misschien toch weer Terramorphous want die shield die hij dropt schijnt ook wel goed te zijn.

Perfect tegen alle robots. Even 5 schoten erop lossen en wachten tot ze dood gaan.

Eerste 5 schoten gaan mis daarna is het zo'n beetje 100 accuracy zonder recoil. Dus de rest van clip critical hits maken.

Perfect om vrijwel altijd een second wind te scoren als er vijanden in de buurt zijn.

Heerlijk grote clip. Ding vuurt alleen erg vaag. Van grote afstand raak je er niets mee. Van dichtbij gewoon sprayen en alles is raak.
Die heartbreaker is volgens mij een quest reward, weet je zeker dat je die gekregen hebt van tippen?Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:04:
Ik heb Moxxi al meer dan 500K getipt en heb tot nu toe 3 keer de bad Touch gekregen, Miss Moxxi's Heartbreaker (shotgun), en twee keer de Good Touch. Ben nu level 44 en die Heartbreaker is toch wel een gruwelijk vet wapen.
En inderdaad, ook even mijn badass rank nagekeken. Zit net niet op 18K maar wel bijna, maar heb nog niks over de 10% heen. Ik zit er wel inderdaad met redelijk wat stats in de buurt, dat wel.

Net nog even 8 puntjes geclaimed, maar het valt nu wel op dat ik bij ieder punt de 4 zelfde skills zie die ik laag houdt en dan 1 andere. Het is er duidelijk op ontworpen zodat je wel een klein beetje kunt sturen, maar niet je echt toe kunt leggen op een paar stats.
Je kan je toeleggen op 10 stats. Alleen dan krijg je wel telkens 4 stats die je niet wil, en de andere moet je dan kiezen.finraziel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:28:
[...]
Die heartbreaker is volgens mij een quest reward, weet je zeker dat je die gekregen hebt van tippen?
En inderdaad, ook even mijn badass rank nagekeken. Zit net niet op 18K maar wel bijna, maar heb nog niks over de 10% heen. Ik zit er wel inderdaad met redelijk wat stats in de buurt, dat wel.
[afbeelding]
Net nog even 8 puntjes geclaimed, maar het valt nu wel op dat ik bij ieder punt de 4 zelfde skills zie die ik laag houdt en dan 1 andere. Het is er duidelijk op ontworpen zodat je wel een klein beetje kunt sturen, maar niet je echt toe kunt leggen op een paar stats.
Cunning linguist.
Ben nu lvl 11 met de Gunzerker, probeer ook wat te krijgen kwa wapens maar ze worden nog niet echt super effectief, zwaarste wapen tot nu toe is de sniper met 97.
Ben al wel in sanctuary. Verder is het spel erg leuk, ondanks dat ik bij de assassins behoorlijk vaak dood ben gegaan.
Die gast met die shotgun was pittig. Al ging het beter toen ik doorkreeg dat een aantal keer met de sniper schieten en verder afmaken met de shotgun beter gaat.
Verder vroeg ik me af wat de damage bij shotguns inhoud, neem bijv 29x14. Is dat dan 29*14 damage? krijg volgens mij geen 400+ bij een hit hoor, critical hit misschien?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Verwijderd
Klopt, was ik vergeten. Je krijgt hem inderdaad via een side quest. Maar het ding schiet heerlijk.finraziel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:28:
[...]
Die heartbreaker is volgens mij een quest reward, weet je zeker dat je die gekregen hebt van tippen?
Mijn bad ass punten zitten bijna op 9K met 1 character, gunzerker.
Wat shotguns betreft, die 29x14 betekent dat elk schot 14 pellets schiet die elk 29 damage doen. Als je dus van point blank range schiet waardoor alle pellets raak zijn, dan doe je wel die 29x14 damage, maar van een grotere afstand zullen niet alle pellets raken.
Verwijderd
Trouwens, er komen keys aan het weekend. 5 stuks random tijd: http://www.gearboxsoftwar...ds-2-golden-keys-incoming
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 23:41 ]
Helemaal niet random tijd:Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:41:
Zo heb ik een granaat gehad die 8500x9 deed met 2 x dubble awesomeness deed. Zodra die uit elkaar klapte had je 9 child nades die ieder weer 1 nade eruit gooiden. Gooide af en toe 3 van die dingen een veld met stalkers in en het leek wel een bommentapijt.
Trouwens, er komen keys aan het weekend. 5 stuks random tijd: http://www.gearboxsoftwar...ds-2-golden-keys-incoming
We'll be posting five sets of codes across 24 hours, specifically:
Friday, October 26 - 6PM CT (What time is that for me?)
Friday, October 26 - 11PM CT (What time is that for me?)
Saturday, October 27 - 5AM CT (What time is that for me?)
Saturday, October 27 - 11AM CT (What time is that for me?)
Saturday, October 27 - 3PM CT (What time is that for me?)
Cunning linguist.
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.